Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:56
Schrijnend om te zeggen/vragen maar zou toch graag die patch willen zien voor het kunnen saven van endurance races.

Heb nu zo'n beetje alle doable races gedaan maar loop vast op de endurance races welke ik op iig A-Spec niet gedaan ga krijgen.

Denk dat er de komende tijd maar een andere game in de PS3 moet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Online races? :P B-spec doen?

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Vettel challenge op de Nurburgring had ik redelijk snel.
Een halve seconde onder goud :P
Suzuka is andere poep...
Daar heb ik nu een 2'10.809 staan, nog 8 tiende eraf dus.
Mijn snelste openingsronde is een 1'05.773, dus het moet te doen zijn.
Het is alleen zo verschrikkelijk moeilijk om 2 ronden perfect te rijden.....

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Woot ik heb eindelijk mijn 1040 kilo zware met 1000+bhp TVR 12 speed voor 70% onder controle, nu nog hem lekker laten draaien, haalde 399km per uur op le mans ermee, kan meer uit komen, ga eens in de tunnels van SSR7 morgen proberen

Edit : draait voor geen klote, wel 413km/h gehaald :D
Iemand een idee? De vering ligt voor & achter op -30 en vering zo hard mogelijk, misschien wat met aerodynamisch doen? Voel er zelf geen verschil in, ik heb massive understeer bij de bocht te nemen

[ Voor 35% gewijzigd door yzx op 13-03-2011 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 6 b-specs staan als iemand nodig heeft mijn psn = minispilie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-09 22:23
yzx schreef op zondag 13 maart 2011 @ 18:28:
Woot ik heb eindelijk mijn 1040 kilo zware met 1000+bhp TVR 12 speed voor 70% onder controle, nu nog hem lekker laten draaien, haalde 399km per uur op le mans ermee, kan meer uit komen, ga eens in de tunnels van SSR7 morgen proberen

Edit : draait voor geen klote, wel 413km/h gehaald :D
Iemand een idee? De vering ligt voor & achter op -30 en vering zo hard mogelijk, misschien wat met aerodynamisch doen? Voel er zelf geen verschil in, ik heb massive understeer bij de bocht te nemen
heel-toe proberen? De Speed 12 valt dacht ik vrij ver terug in toerental dus dan kan het revven een uitkomst zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door FRidh op 13-03-2011 23:08 ]

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Heel-toe naar de positieve of negatieve kant? :o

En ja de eerste 4 versnelling gaat it vrooooooooooooooooooooooooom euhhm vroooooooooooooooooooooom
snelheid blijft gewoon gaan, op rechtdoor hou ik FGT bij O-) in de bocht verlies is tegen een Kubelwagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-09 22:23
yzx schreef op maandag 14 maart 2011 @ 07:01:
Heel-toe naar de positieve of negatieve kant? :o

En ja de eerste 4 versnelling gaat it vrooooooooooooooooooooooooom euhhm vroooooooooooooooooooooom
snelheid blijft gewoon gaan, op rechtdoor hou ik FGT bij O-) in de bocht verlies is tegen een Kubelwagen
haha, dat doet me inderdaad denken aan andere spellen waarbij ik met de Speed12 heb gereden. Hoop vermogen, heerlijke herrie, maar instabiel...

Vanavond zal ik 'm ook eens tunen en proberen want de Speed12 staat al een week in m'n garage te wachten :9~

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Een hint over de Speed 12, des te harder de vering des te stabieler ie is

Ik kan bochten nemen met aero op max voor & achter and Race Softs
Denk dat banden onder Race Medium zo weg zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:50:
klote zeg dat je dus eigenlijk helemaal niets in kunt stellen met de G25...dat maakt het stuurtje vooor mij volledig onbruikbaar in GT5. Heb net even Academy gedaan maar met zo'n stuuruitslag kan ik totaal niet corrigeren en en scherpe bocten zijn niet te doen. Heb Kaz al getweet maar of het wat uitmaakt. Wel belachelijk zeg..stuur speciaal voor GT4 GT5 Prologue gekocht en dan werkt het niet met GT5.
dat zelfde idee heb ik ook bij gt5 ik heb een driving force gt stuurtje en het is nogal moeilijk in te stellen terwijl het stuur officieel door gt5 ondersteund word het gt5 logo zit zelfs op het stuurtje
je hebt soms ook momenten dat je helemaal je grip verliest dan kun je eigenlijk helemaal niet meer sturen bijvoorbeeld een stukje gras bij andere pc games werkt hij wel weer heel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Nou in B-spec ben ik nu wel klaar :) Alle bobjes ook even op level 40 gezet dit weekend :P Staan allemaal online dus have fun ermee ;)
Ook maar eens langzaam begonnen met auto's sparen. Vooral de UCD leegkopen en als er dan nog poen over is naar de gewone dealer voor de 'premiums' :)

In A-spec dit weekend nog de 90 rondjes op Laguna Seca gedaan en net level 33. Viel me alles mee eigenlijk :) Moet nu nog 5 endurance races. Die 172 rondjes op Suzuka zie ik wel tegenop net als die 9 uurs Tsukuba :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dr. Quipers schreef op maandag 14 maart 2011 @ 19:52:
In A-spec dit weekend nog de 90 rondjes op Laguna Seca gedaan en net level 33. Viel me alles mee eigenlijk :) Moet nu nog 5 endurance races. Die 172 rondjes op Suzuka zie ik wel tegenop net als die 9 uurs Tsukuba :O
Die 172 ronden heb je met de X2010 zo gedaan, is alleen lastig om zo lang geconcentreerd te rijden, vooral als de tegenstanders zo langzaam zijn :P
Heb 'm zelf met de FGT gereden. Was wel leuk, maar dat komt omdat het een van de leukste circuits is om op te rijden.

Die 9 uur Tsubuka zou ik juist met de X2010 doen, kan je 'm na een uur of 7 voor de finish parkeren (omdat je toch al zo ver voor ligt), 2 uurtjes pauze pakken en 'm de finish over duwen.

Ik moet alleen nog de Suzuka Vettel op goud, dan krijg ik als het goed is de "alles goud" trophy :*)
Enige wat ik dan nog moet is de Drift trophy, maar die is moeilijk want dat kan ik nog niet...
B-spec naar het hoogtepunt brengen is ook bijna gelukt.

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 14-03-2011 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Die 9 uur Tsubuka samen met de 4uur er op met Mx5 is zo bagger, wat je er ook van vindt, die 4 uur met mx5 heb ik 3 uur van de 4 proberen te leren driften :+ anders is er dus geen fun aan.

Stomme speed 12 blijft nog altijd scheun goan( lees : schuin gaan ) zelfs in 4de versnelling aha xD

DvdKiwi uitdaging hebben? Speed 12 temme :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yzx schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:46:
DvdKiwi uitdaging hebben? Speed 12 temme :*)
haha leuk bedacht maar dat gaat dus niet gebeuren he :P
Als eerste omdat ik niet in een TVR wil rijden, veel te veel zwabberbakken.
Het moet wel leuk blijven natuurlijk he.
Ik heb nog uitdagingen genoeg in het spel.
Zo wil ik echt leren driften met de Blitz Skyline bijvoorbeeld.
En ik wil wat wagens de Nurburg mee op nemen voor time trials...
Kiwi is nog lang niet uitgespeeld hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Blitz Skyline is 4wd toch? Ga je die zowieso op 80% achtewiel power moeten zetten :P

Ik zoek nog altijd de Saleen 7, is de enige auto waar ik lekker kan mee driften :^)

En met zwabberbakken moet je leren driften!i!i!i!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Mijn gt5 doet er sinds kort heeeel lang over om op te starten. Ik heb de installatiebestanden al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt niet. Iemand een idee waardoor het komt en wat ik er aan kan doen?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Shiver dat is sinds fw 3,60 :P kan ook wel liggen dat de PD studios uit liggen maar europeese gt gaat over de HQ in USA dus ligt aan fw 3,60. Andere games zoals ' CTR ( Crash Team Racing ) gekocht in PSN store duurt ook eeuwen om op te starten denk dat het aan de nieuwe beveiliging ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Die driftchallenge van 10000 punten moet je gewoon pakken op een snowstage. Dan kan je met een WRC lang dwars blijven gaan. Had een paar pogingen nodig, maar dan heb je hem zo te pakken.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:22
Dames en heren, het is zover :P de laatste loodjes moeten gelegd worden op weg naar de 787B waarvoor ik aan t sparen ben. Moet nu nog 1,2 miljoen. Inmiddels staan al mijn bobjes weer online en ik wil jullie allen ook vragen, wie kan, please neem mijn bobjes mee in de remote races! Ik heb de cash hard nodig zodat ik met de 787B de Le Mans en Nurburg 24 uur kan gaan rijden :D

Dus bij deze de oproep: RIJD MET MIJN BOBJES EN HAAL NOG DE LAATSTE CREDITS VOOR ME BINNEN! :D

Einde bericht: Dankjewel voor de inzet en de tijd om dit even te lezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
dvdkiwi schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:29:
[...]

Die 172 ronden heb je met de X2010 zo gedaan, is alleen lastig om zo lang geconcentreerd te rijden, vooral als de tegenstanders zo langzaam zijn :P
Heb 'm zelf met de FGT gereden. Was wel leuk, maar dat komt omdat het een van de leukste circuits is om op te rijden.

Die 9 uur Tsubuka zou ik juist met de X2010 doen, kan je 'm na een uur of 7 voor de finish parkeren (omdat je toch al zo ver voor ligt), 2 uurtjes pauze pakken en 'm de finish over duwen.
Ik vind alleen die X2010 en FGT geen leuke wagens om een endurance mee te rijden, dus zal iets anders gaan bedenken :P Ik heb die Indy 500 wel met de X2010 gedaan in iets meer dan 2 uur :P
yzx schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:46:
Die 9 uur Tsubuka samen met de 4uur er op met Mx5 is zo bagger, wat je er ook van vindt, die 4 uur met mx5 heb ik 3 uur van de 4 proberen te leren driften :+ anders is er dus geen fun aan.
Dat Tsukuba circuit is ook echt heeeeeeeeel saai :O Die 4 uur met die MX5 waren al een hel. Laat staan dat je dat straks 9 uur moet gaan doen. Beter hadden ze een ander circuit voor een 9 uurs race genomen...

Ik ga vandaag eens kijken welke leuke birthday gift ik krijg uit '83 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-09 22:27
Woei! Er is een nieuwe glitch om buiten het circuit te komen.
Dit keer op 24h circuit van de Nurburgring. en met de X2010.

Je rijdt rondjes van 5 seconden ongeveer. Dit omdat de checkpoints verder van elkaar afliggen.

Dan kan ik eindelijk de laatste dure auto's van 20mil kopen... daarna ga ik wel weer normaal spelen.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Gister heb ik de 1000KM Suzuka afgerond met de X2010. Het regende pijpestelen, dus ben maar eens begonnen met de X2010 te begrenzen op 1000PK. Verder full wets eronder en gaan met die banaan. De X2010 was op deze manier redelijk goed te besturen en de regen duurde een goede 2 uur. Je zag het steeds lichter worden en op een gegeven moment wordt de regen minder. Intussen had ik al gewisseld naar Intermediates en dat ging ook prima. Zodra de regen stopte, heb ik gewisseld naar Race Soft en het is ook mooi om te zien dat de spray achter de auto's steeds minder wordt en dat je ook op bepaalde plekken buiten de lijn nog natte stukken kan tegenkomen. Snelste ronde was iets van 1:23 op een droge baan, en dat vind ik persoonlijk nog niet eens zo slecht. Totale tijd heb ik eerlijk gezegd niet helemaal op gelet toen ik klaar was. :(

Gisteravond nog begonnen aan de 9 uur Tsukuba met de Zonda R. Deze vind ik heerlijk rijden en is een stuk sneller dan de rest. De banden gaan er redelijk snel aan, maar het scheelt ook weer dat ik dan minder hoef te tanken per stop. Na een goede anderhalf uur gestopt (pauze tot vanavond) en iets van 12 ronden voorsprong. Vanavond nog maar weer eens een stuk doen en dan morgen afronden.

Moet nog 40 modellen voor een volle garage, heb nu 1008 modellen met 1017 auto's. Als Tsukuba is afgerond dan heb ik qua races alleen nog de 2 24uurs races te gaan. Voor de rest moet ik nog een zooi licentie's naar goud zetten, de Nordschleife trofee nog binnenhalen, De AMG racingschool op goud zetten en de Vettel Challenges. Ow en volgens mij nog 2 races van de FGT kampioenschap op goud zetten. Dan zou ik in aanmerking moeten komen voor de platinum trofee. Maar daar gaat denk ik nog wel wat tijd in zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb gisteren weer wat licenses gedaan. Hebben ze iets veranderd in de beuk-detectie? In alle S-licenses kan ik zo hard beuken als ik wil zonder gediskwalificeerd te worden. Naar mijn idee kon dit eerst niet. Foutje? Ze worden zo wel erg makkelijk.
leech1984 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:51:
Woei! Er is een nieuwe glitch om buiten het circuit te komen.
Dit keer op 24h circuit van de Nurburgring. en met de X2010.

Je rijdt rondjes van 5 seconden ongeveer. Dit omdat de checkpoints verder van elkaar afliggen.

Dan kan ik eindelijk de laatste dure auto's van 20mil kopen... daarna ga ik wel weer normaal spelen.
Meer info?

[ Voor 47% gewijzigd door Shiver23 op 15-03-2011 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Laatst online: 12:50

FastBunny

Give it the Works !

Shiver23 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:37:
Ik heb gisteren weer wat licenses gedaan. Hebben ze iets veranderd in de beuk-detectie? In alle S-licenses kan ik zo hard beuken als ik wil zonder gediskwalificeerd te worden. Naar mijn idee kon dit eerst niet. Foutje? Ze worden zo wel erg makkelijk.
Ik heb ze een weekje of 2 terug gedaan en toen was het naar mijn idee ook niet al te moeilijk om die S-licenties te halen.. verreweg de meeste haalde ik in 1 keer.. wel met wat licht beuk werk, maar zelfs bij momenten dat ik me aardig verremde en vol tegen de AI beukte (wel aan de zijkant) was er niets aan de hand... vond het toen ook al opvallen maar ja... ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg alleen S-2 niet voor elkaar (met de maserati gran turismo). Iemand nog tips qua instellingen voor die race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984

[...]

Meer info?
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=193275

Info is hier te vinden! 1 kan dan niet er onder komen, maar als je het om de beurt doet, moet het ook redelijk snel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Tnx. Wat een gedoe zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Het duurt ongeveer net zo lang om naar de plek op SSR7 te gaan.
Ben benieuwd wat diegene krijgt die niet op die plek kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Misschien ook wel leuk om even in dit topic te melden :)
Doe mee aan de competitie en maak kans op 2 van de 40 kaarten voor AutoRAI 2011 (13 t/m 23 april 2011)
Van woensdag 13 tot en met zaterdag 23 april vindt AutoRAI 2011 plaats, het grootste autofeest van Nederland. Beursbezoekers krijgen in Amsterdam RAI een compleet overzicht van het laatste nieuws uit de auto-industrie. Van primeurs en concept cars tot de jongste innovaties en live spektakel.
Ook dit jaar is PlayStation weer aanwezig op de AutoRAI, met een stand compleet Gran Turismo 5 stijl! Heb je even genoeg van de drukte van op de beursvloer, dan kun je bij ons komen voor wat ontspanning in één van de acht GT5 race simulators, de GT5 3D-ruimte en andere games.
Wil jij dit jaar graag naar de AutoRAI 2011? Doe dan mee met deze competitie en maak kans op 2 van de 40 kaarten!
http://nl.playstation.com...ten-voor-de-AutoRAI-2011/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-09 15:09

[...]

Meer info?
Hetzelfde geldt toch voor de Top Gear Challenge? Ik kon nu redelijk eenvoudig alle drie challenges doen omdat je in de bochten kon leunen op je tegenstanders. Voorheen was het mij nog niet gelukt om bijvoorbeeld Samba bus race te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

SSR7 glitch gemaakt en de volgende is al gevonden jezus xD
Ik vind alleen die X2010 en FGT geen leuke wagens om een endurance mee te rijden, dus zal iets anders gaan bedenken :P Ik heb die Indy 500 wel met de X2010 gedaan in iets meer dan 2 uur :P
G37 van High en Performance, vindt ik een zeer leuke auto, ben van plan 4 uur Nurenberg ermee te doen

[ Voor 72% gewijzigd door yzx op 15-03-2011 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:42

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee , ik had een vraagje

ik wil graag op mijn ps3 een potje tegen me broer racen tegen zijn wagen met mijn wagen ( 1ps3 , 2 psn accounts , 2 Gran turismo accounts )

hoe kan je dit doen? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ergens snap ik niet waarom ze niet gewoon een complete box om de hele track zetten dat je standaard gereset wordt als je buiten het 'berijdbare' circuit kom.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

SinergyX schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 18:23:
[...]

Ergens snap ik niet waarom ze niet gewoon een complete box om de hele track zetten dat je standaard gereset wordt als je buiten het 'berijdbare' circuit kom.
Omdat PD denken dat hun spelers een leven hebben en niet naar hacks & glitches zoeken 24/7 :+
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 18:07:
hee , ik had een vraagje

ik wil graag op mijn ps3 een potje tegen me broer racen tegen zijn wagen met mijn wagen ( 1ps3 , 2 psn accounts , 2 Gran turismo accounts )

hoe kan je dit doen? :-(
Een 2de ps3 halen :P :D, je kunt splitscreen gaan maar dan gaat het maar via 1 psn account en 1 GT account

Nu even terzijden :
http://blog.us.playstatio...tm_campaign=schick_031511

de flip SRSLY WTFBBQQQQ :+ einde

De Amerikanen hebben dit nu lekker weer wel, nondedikke

[ Voor 17% gewijzigd door yzx op 15-03-2011 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:37
Wij hebben de GT-R academy auto. Dus dat heft elkaar wel een beetje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb al 7 Camaro's, dus hoef er niet nog eentje bij hoor haha :P

*edit*
Als je alle wagens hebt en je verdient toch nog geld met races, wat moet je dan?
Ik laat mijn wagens het liefst standaard (afgezien van optische veranderingen zoals een spoiler, velgen of uitbouw), dus geef niet veel uit aan tuning.
Komt er op neer dat ik zo af en toe weer eens een bups premiums koop in kleuren die ik nog niet heb.
Ik heb alleen geen idee hoeveel wagens je garage kan hebben, maar dat zien we vanzelf wel.
Een tip: doe alleen Ferrari-rode ferrari's, in elke andere kleur zijn ze het toch net niet... ;)

[ Voor 80% gewijzigd door Superkiwi op 15-03-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

AquaSheep schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 19:58:
Wij hebben de GT-R academy auto. Dus dat heft elkaar wel een beetje op.
Had liever die SS erbij gehad, vindt dat er teweinig EU/USA auto's in zitten, ze mogen meer van ze bijvoegen maar natuurlijk ook meer JAP auto's

DVDkiwi, je kan er maximum 3000 in je garage hebben, nbu heb je alle auto's na nog niet een half jaar :P je moet er nog 6 jaar mee spelen zinne

[ Voor 18% gewijzigd door yzx op 16-03-2011 06:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Ik ben nu de Yahoo Widget aan het uitproberen zodat de Bspec races automatisch doorgaan.

Mocht het werken dan zal ik het hier melden en kunnen jullie mij toevoegen.
Ik laat mijn pc en ps3 dan een dag aan en bekijk hoeveel dit gaat opleveren voor ons.

Edit:

Het werkt!

Als jullie leech1984 toevoegen dan kan ik via die widget random B-spec rijders toevoegen aan mijn races.

[ Voor 20% gewijzigd door leech1984 op 15-03-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leech1984 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 20:11:
Het werkt!

Als jullie leech1984 toevoegen dan kan ik via die widget random B-spec rijders toevoegen aan mijn races.
ik heb je toegevoegd :) mijn psn = minispilie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Oftewel, een Camaro SS in het paars met GT trim :P Wel fun, maar ach met die GT-R uit de Academy hebben wij weer een andere he ;)

Ik kreeg trouwens gisteren als birthday gift deze wagen: "Nissan SKYLINE Hard Top 2000 Turbo RS (R30) ‘83" Leuk, maar verder niet echt boeiend :)

[ Voor 9% gewijzigd door Dr. Quipers op 16-03-2011 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 21:21:
[...]

ik heb je toegevoegd :) mijn psn = minispilie
Mooi!

Vannacht resette mijn pc zich, en de widget heeft zichzelf niet opnieuw opgestart.
Ik heb hem vanochtend opnieuw aangezet. Vanavond even kijken wat het opgeleverd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Ik ben nu de Yahoo Widget aan het uitproberen zodat de Bspec races automatisch doorgaan.

Mocht het werken dan zal ik het hier melden en kunnen jullie mij toevoegen.
Ik laat mijn pc en ps3 dan een dag aan en bekijk hoeveel dit gaat opleveren voor ons.

Edit:

Het werkt!

Iets meer uitleg graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leech1984 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 10:45:
[...]

Mooi!

Vannacht resette mijn pc zich, en de widget heeft zichzelf niet opnieuw opgestart.
Ik heb hem vanochtend opnieuw aangezet. Vanavond even kijken wat het opgeleverd heeft.
lijkt tot nu toe nog te draaien, vanavond als ik thuis kom vant werk maar eens even kijken hoeveel de winst is :D

edit:
kwam erachter dat mijn coureur wel een aparte naam heeft in deze tijd...

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/24dolra.png

weet iemand trouwens wat die bolletjes achter prijs inhouden??

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2011 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:18

Vuvuzela

My spire is forming

Weet niet zeker of het klopt maar volgens mij krijg je als je 50k hebt gespaard 2 bolletjes en je 3e bolletje bij 200k aan prijzengeld.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
SL65 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 12:28:
[...]

Iets meer uitleg graag :)
Hier vind je de info over de Widget.

Erg makkelijk! En als er meer zijn die dit gaan gebruiken kunnen we een mooi netwerkje opzetten.
Dan gaat het helemaal snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leech1984 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 13:20:
[...]

Erg makkelijk! En als er meer zijn die dit gaan gebruiken kunnen we een mooi netwerkje opzetten.
Ik heb hier nog wel een collega die ook wel graag wil meedoen... zijn psn = SvenGoosen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yip
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:56

Yip

Een tip voor mensen die de widget voor persoonlijke doeleinden wilt gebruiken en niet hun psn account met credit card gegevens willen blootleggen.

Maak een nieuwe psn user id waarmee je de online races gaat runnen, en voeg je main account als vriend toe.

Nu runt de widget alleen races met 1 racer van je dummy account en met 1-6 van je main account! Een extra tip is nog 2 extra accounts te maken om 16 racers te vullen maar kost wel weer meer management.

Heel efficiënt ongeveer 60k per racer per uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Maciek schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 13:11:
Weet niet zeker of het klopt maar volgens mij krijg je als je 50k hebt gespaard 2 bolletjes en je 3e bolletje bij 200k aan prijzengeld.
Ik heb al een Bob met 3 bolletjes: 400k CR. Eens zien hoe vol dat spaarvarkentje kan. Ik gebruik de widget trouwens alleen voor mijn secundaire PSN account. Mijn primaire vertrouw ik het nog niet toe, daar race ik alleen race op afstand met mensen die ook mijn Bob's inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik ben al eens boven de 600K geweest voor 1 bob.
Als je dit voor het geld doet, kun je het beste de Le Mans race doen, die levert verreweg het meeste op.

Ik heb nu bijna 20 Miljoen cr., waarvan een flink deel door de b-spec bobjes bij elkaar gereden is. Ik denk dat ik er een X2010 van ga kopen, en die als dank online zet :)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb nu alle 6 de bob ruim boven de miljoen zitten, 2 zitten zelfs op 1,5 miljoen :D
limiet is er volgens mij niet.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Zo, ik heb een sloot aan mensen toegevoegd.
Ik verwacht wel dat de dienst wordt wederbewezen. ;)

Mijn bobjes hebben 300k opgehaald in ongeveer 9 uur tijd.
Qua geld is remote races wel beter dan endurance, qua XP is het toch iets lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
mja al mijn 6 bobjes staan online, maar er word maar weinig mee gereden geloof ik :P Ze verdienen nog niet zo lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Haal elke week 300k ish per coureur binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
yzx schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:17:
Haal elke week 300k ish per coureur binnen
Ik zat op 70-90k per coureur (ik had er 4 rijden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
v8power67 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:12:
ik heb nu alle 6 de bob ruim boven de miljoen zitten, 2 zitten zelfs op 1,5 miljoen :D
limiet is er volgens mij niet.
Als je maar genoeg racers hebt dan halen ze de 2 miljoen per bob ook nog wel.
2 maten van me hebben een secondary account van me in gebruik voor bobjes, hun laten hem 24/7 draaien (yahoo script) dus tel uit je winst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 19:42
Ik zie hier iedereen praten over bobjes die geld verdienen, maar kan iemand mij daar meer uitleg over geven. Het enige wat ik weet is dat bobje b-spec rijder is (volgens mij).

Edit: met een beetje googlen heb ik het gevonden. Als je jou nu toevoegd start hij de races automatisch ofzo?

[ Voor 22% gewijzigd door lukjah op 16-03-2011 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Kun je in die widget ook instellen welk circuit je racet, of is dat random ?
Ik heb namelijk eens zitten kijken wat die b-spec races opleveren, en daar zit nog wel wat verschil tussen:

RC Indy: 17700
Grand Valley: 20200
SSR5: 15000
Rome: 12870
Le Mans: 23490
Tokyo 246: 14630
Laguna Seca: 13050
RC Daytona: 16880
Nurburgring: 15220

Dit zijn de credits voor de winnaar. Nr 2 t/m nr 16 krijgen resp. 75, 65, 60, 57, 55, 53, 50, 47, 45, 43, 40, 37, 35, 33 en 30 % daarvan.

Maar je ziet dat tussen Le Mans en Rome het verschil best aanzienlijk is !

Edit:
Ik heb ondertussen ca 10 milj. verdiend aan de remote b-spec, en ben bezig ongeveer vanaf de eerste week dat het kon. Heb zelf regelmatig races gehost, maar het meeste toch van de mensen die een widget of botje hebben lopen denk ik.

[ Voor 17% gewijzigd door u_nix_we_all op 16-03-2011 19:58 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
u_nix_we_all schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:45:
Kun je in die widget ook instellen welk circuit je racet, of is dat random ?
Je kunt instellen of hij de korte, medium of lange races moet pakken.
Dus niet direct welk circuit (omdat die races geupdate worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

leech1984 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:23:
[...]

Ik zat op 70-90k per coureur (ik had er 4 rijden).
Heb er 5, nu staan er 3 online ivm met 24h lemans :P
Maar ik heb niemand met die bspec bot in mijn vriendenlijst denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
beetje lullige vraag misschien, maar wat gaat er morgen komen (of juist niet) ivm de ramp in Japan? Krijgen we nieuwe seasonals enzo of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:40
Lampuhkap schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 21:51:
beetje lullige vraag misschien, maar wat gaat er morgen komen (of juist niet) ivm de ramp in Japan? Krijgen we nieuwe seasonals enzo of niet?
Waarom zou iemand dat nu al moeten weten ?

Zowiezo zijn de seasonal events de laatste weken nu niet echt bijzonder ofzo, naar mijn mening.
Er naar uitkijken doe ik al helemaal niet meer.

We zien het allemaal wel of er uberhaupt iets nieuws gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Lampuhkap schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 21:51:
Dacht ergens op GT5P te lezen dat alles tijdelijk naar de HQ's naar USA worden overgebracht dus... als dit waar is buwh vondt het nog maar een rare tweet van die Kaz

Zal morgen rond 7uur smorgens wel iets laten weten ivm met seasonals _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door yzx op 16-03-2011 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Nog meer bezig met GT Academy? Wat een k-track. Niet echt leuk om rondjes te draaien voor een snelle tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moeskoetie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-09 13:05
vandaag mijn laatste auto bemachtigd _/-\o_
de garage is officieel vol :9 :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:00
Shiver23 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 22:05:
Nog meer bezig met GT Academy? Wat een k-track. Niet echt leuk om rondjes te draaien voor een snelle tijd.
[PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 8

3 bobjes zijn maar ff bezig met de indy 500. :P

[ Voor 7% gewijzigd door GAIAjohan op 16-03-2011 23:10 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Eventjes melden dat er geen seasonal events zijn, zal wel even duren voor we nieuwe hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 18-09 13:46
Lampuhkap schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:09:
mja al mijn 6 bobjes staan online, maar er word maar weinig mee gereden geloof ik :P Ze verdienen nog niet zo lekker :P
Het helpt zeker als je zelf ook races host, ik tjek meestal wel ff wie mijn bob's gebruikt heeft :P

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:47
Jep dat doe ik ook, ff checken wie ze gebruikt.

Jullie mogen me altijd toevoegen, psn = casper_vc

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Ik heb een vouchercode voor de DLC Camaro. Helaas werkt het alleen met een Amerikaanse versie van Gran Turismo dus als er hier iemand is die 'm wil hebben, let me know.

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5211/5528511024_29b6b81217_z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Eindelijk die saaie Tsukuba vaarwel kunnen zeggen. Gister de laatste 3 uur van de 9uurs race voltooid. Wat me trouwens wel opviel is dat de Lexus IS-F Concept een ontzettend lekkere sound heeft. Je hoort hem al goed als je er nog zeker een 100 meter achter zit.

Nu nog de 2 24uurs races. Daar zie ik gigantisch tegen op. Ik zit sterk te twijfelen deze races nog even mee te wachten tot ik de rest ook op goud heb staan en dat er dan misschien in de tussentijd eindelijk de savefunctie erin komt. Heb nog genoeg te doen in GT5, dus lijkt me niet eens zo'n heel slecht plan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
wheeler schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:42:
Ik heb een vouchercode voor de DLC Camaro. Helaas werkt het alleen met een Amerikaanse versie van Gran Turismo dus als er hier iemand is die 'm wil hebben, let me know.

[afbeelding]
Graag! Ik heb ook de USA versie van het spel.

Gisteravond en nacht de ps3 aangehad, maar blijkbaar heeft de ps3 zichzelf van psn gekickt.
Vanavond ga ik nog wat voorzorgsmaatregelen nemen en dan gaan we een hele dag Bspec remoten.

Ik ga waarschijnlijk een nieuw account maken voor puur Bspeccen.
Zo kan ik ook al mijn Bobjes laten rijden ipv 1 per keer.

[ Voor 27% gewijzigd door leech1984 op 17-03-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-09 21:34
leech1984 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 13:20:
[...]

Ik vind het wel een goed idee om een "netwerkje" op te zetten. Ik heb het nu ook draaien!

Dus voeg me maar toe(PSN: giganielsie) , dan gebruik ik je bobjes wel:)

Ps. Leech, ik had een uitnodiging gestuurd op psn:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ook even wat mensen toe voegen om die bobjes aan het werk te zetten.

PSN: Zeilkolbinio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
moeskoetie schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 22:33:
Welcome 2 the club 8)

Als je garage officieel vol is heb ik wel een vraag aan je:
Hoeveel wagens kunnen er in de garage? :+
Ik zit op bijna 1100 waggies maar is nog niet vol hoor ;)

Kan niet wachten om van het weekend de Vettel Nurburg op goud te zetten!!
Als ik de track en de X2010 visualiseer is ie heel simpel haha ;)
8 tiende eraf, dan is het klaar met de specials...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Had eerder al vermeld dat 3000auto's maximum is :P zijn videotjes van op youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Na een dag van bijna 9 uur heb ik

Cr. 122k, 123k, 119k, 151k en 148k erbij.
Xp. 89k, 105k, 104k, 130k en 156k
Dit verdient dus beter dan de 9 uur Tsukuba.
Xp is dan weer wat minder.

Verder heb ik alleen Roy1991 voorbij zien komen die mijn bobjes heeft gebruikt.
Ook hoefmeistert zag ik nog.

Ik ga er vanuit dat de rest ook de bobjes gaat gebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door leech1984 op 17-03-2011 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
leech1984 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 18:34:
Ik ga er vanuit dat de rest ook de bobjes gaat gebruiken, anders gaan die net zo hard van mijn lijst af...
Als ik iedereen uit mijn lijst verwijder die mijn B-specjes niet gebruik ben ik wel even bezig...
Als mensen ze willen gebruiken mogen ze dat zeker doen, willen ze dat niet is het ook geen probleem.
Ik heb zelf niet veel tijd om GT5 te spelen en gebruik dus ook niet alle B-speccies van alle mensen in mijn lijst.
Ik zou het raar vinden als ik daardoor uit hun lijst geschrapt wordt.

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 17-03-2011 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
dvdkiwi schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 18:38:
[...]

Als ik iedereen uit mijn lijst verwijder die mijn B-specjes niet gebruik ben ik wel even bezig...
Als mensen ze willen gebruiken mogen ze dat zeker doen, willen ze dat niet is het ook geen probleem.
Ik heb zelf niet veel tijd om GT5 te spelen en gebruik dus ook niet alle B-speccies van alle mensen in mijn lijst.
Ik zou het raar vinden als ik daardoor uit hun lijst geschrapt wordt.
Wanneer ik ge-add word met een friend request met daarin de tekst GT5 Bspec, dan ga ik er van uit dat de dienst word wederbewezen.
Zoals ik ook al eerder aangaf in dit draadje.

Ik kijk het gewoon een week aan, en daarna kijken we wel wie blijft en wie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:00
Ik add nooit mensen puur voor b-spec. Maar gewoon voor friends online.

Ja, ik heb bob's online, maargoed,w at moet ik er anders mee?

Verder heb ik gewoon weinig tijd om dat te doen. Nee, ik laat de PS3 niet aanstaan om op mijn werk de bobs te kunnen laten draaien. Ik ben op mijn werk om te werken..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy-91
  • Laatst online: 29-09 15:00
leech1984 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 18:34:
Na een dag van bijna 9 uur heb ik

Cr. 122k, 123k, 119k, 151k en 148k erbij.
Xp. 89k, 105k, 104k, 130k en 156k
Dit verdient dus beter dan de 9 uur Tsukuba.
Xp is dan weer wat minder.

Verder heb ik alleen Roy1991 voorbij zien komen die mijn bobjes heeft gebruikt.
Ook hoefmeistert zag ik nog.

Ik ga er vanuit dat de rest ook de bobjes gaat gebruiken, anders gaan die net zo hard van mijn lijst af...
Haha, dat ben ik. Ik gebruik ook alleen b-spec coureurs van mensen die de mijne gebruiken.. Ik heb ook een aantal mensen in mijn lijst staan, die mijne nooit gebruiken, maar zelf wel een aantal online hebben staan.

[ Voor 9% gewijzigd door Roy-91 op 17-03-2011 19:10 ]

PSN: Roy-1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
GAIAjohan schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:01:
Ik add nooit mensen puur voor b-spec. Maar gewoon voor friends online.

Ja, ik heb bob's online, maargoed,w at moet ik er anders mee?

Verder heb ik gewoon weinig tijd om dat te doen. Nee, ik laat de PS3 niet aanstaan om op mijn werk de bobs te kunnen laten draaien. Ik ben op mijn werk om te werken..
Ik draai het gelukkig thuis.... dan kan ik op mijn werk werken inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
leech1984 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 18:45:
[...]

Wanneer ik ge-add word met een friend request met daarin de tekst GT5 Bspec, dan ga ik er van uit dat de dienst word wederbewezen.
Zoals ik ook al eerder aangaf in dit draadje.

Ik kijk het gewoon een week aan, en daarna kijken we wel wie blijft en wie niet.
Lees ik het nu goed dat jij EIST dat ze jouw bob's gaan MOETEN spekken met B-Spec?

Zoals dvdkiwi zegt, ik zie ook veel mensen mijn bobjes gebruiken en wanneer het in huiselijke kring toelaat zal ik ook het omgekeerde doen echter lukt dit niet zovaak als ik wil maar zoals jij nu stelt is wel een beetje kort door de bocht in mijn ogen.

[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 17-03-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
schumi2004 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:32:
[...]

Lees ik het nu goed dat jij EIST dat ze jouw bob's gaan MOETEN spekken met B-Spec?

Zoals dvdkiwi zegt, ik zie ook veel mensen mijn bobjes gebruiken en wanneer het in huiselijke kring toelaat zal ik ook het omgekeerde doen echter lukt dit niet zovaak als ik wil maar zoals jij nu stelt is wel een beetje kort door de bocht in mijn ogen.
Als je de vorige pagina leest, had je gezien dat ik vroeg om mensen die mee willen doen om elkaars Bspec bobjes te laten rijden met onder andere de widget, mij toe te voegen.

Ik word ge-add, laat de bobjes automagisch rijden. Dan verwacht ik inderdaad dat de rest dit terug doet.
Anders add je mij niet in de eerste plaats. Ik ga mijn tijd en beetje moeite daar niet insteken.

Ga nou maar weer lekker lekker kort door de bocht op anderen antwoorden, zonder de vorige pagina te lezen zoals ik hierboven al zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

leech1984 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:46:
[...]

Als je de vorige pagina leest, had je gezien dat ik vroeg om mensen die mee willen doen om elkaars Bspec bobjes te laten rijden met onder andere de widget, mij toe te voegen.

Ik word ge-add, laat de bobjes automagisch rijden. Dan verwacht ik inderdaad dat de rest dit terug doet.
Anders add je mij niet in de eerste plaats.

Ga nou maar weer lekker lekker kort door de bocht op anderen antwoorden, zonder de vorige pagina te lezen zoals ik hierboven al zei.
Je bent zelf lekker door de bocht aan gaan door te eisen dat ze met je bobjes moeten rijden, 20pagina's terug in het vorige deel vroeg ik ook mensen me toe te voegen voor Bspec, ze rijden nog steeds met mijn bobs, maar ik niet meer/zelden met hun want ik vind er geen tijd voor, moet zoveel doen en zoveel games die ik nog moet uit spelen, die ps3 die dan nog eens aan moet staan om die mensen van in mijn vrienden lijst te 'gehoorzamen' om hun bobs te gebruiken dan zeg ik zelf F that en laat ze dan me maar delete uit hun lijst, boeit me niets.

Van de 80% v/d mensen die ik hier heb toegevoegd heb ik als reden gedaan om met hun al dan niet online te gaan enz en daar vind ik zelfs geen tijd voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
yzx schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:51:
[...]

Je bent zelf lekker door de bocht aan gaan door te eisen dat ze met je bobjes moeten rijden, 20pagina's terug in het vorige deel vroeg ik ook mensen me toe te voegen voor Bspec, ze rijden nog steeds met mijn bobs, maar ik niet meer/zelden met hun want ik vind er geen tijd voor, moet zoveel doen en zoveel games die ik nog moet uit spelen, die ps3 die dan nog eens aan moet staan om die mensen van in mijn vrienden lijst te 'gehoorzamen' om hun bobs te gebruiken dan zeg ik zelf F that en laat ze dan me maar delete uit hun lijst, boeit me niets.

Van de 80% v/d mensen die ik hier heb toegevoegd heb ik als reden gedaan om met hun al dan niet online te gaan enz en daar vind ik zelfs geen tijd voor
Nogmaals, lezen!
Ik vraag om mij te adden zodat ik hun bobjes laat rijden en dat ik verwacht dat ze dit terugdoen.

Doe je dit niet, dan doe je het niet. Dan ga je ook van mijn lijst af....
Maar ik wist niet dat hier eerst toestemming moest vragen daarvoor. Mijn excuses.

En verder kun je over dit onderwerp via DM met mij verder discussiëren.
Dat is dit mannetje: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/dm.gif

[ Voor 6% gewijzigd door leech1984 op 17-03-2011 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

leech1984 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:58:
[...]

Nogmaals, lezen!
Ik vraag om mij te adden zodat ik hun bobjes laat rijden en dat ik verwacht dat ze dit terugdoen.

Maar ik wist niet dat hier eerst toestemming moest vragen daarvoor. Mijn excuses.

Dat is dit mannetje: [afbeelding]
Punt is, dat je mensen niet moet/kan commanderen

On topic : :D love to watch Bspec lemans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
yzx schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 20:10:
[...]

Punt is, dat je mensen niet moet/kan commanderen

Alleen jammer dat mijn bob in een Panoz werd gestopt en zoek werd gereden door de brute lmp bakken.
Ik had wel een leuke tijd met de JGTC/Super GT Bspec!

Erg gaaf om die wagens over (ik dacht) Indy te zien rijden.

[ Voor 35% gewijzigd door leech1984 op 17-03-2011 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
leech1984 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:58:
[...]

Nogmaals, lezen!

Dat is dit mannetje: [afbeelding]
Laatste wat ik erover kwijt wil, je gaat al meteen de fout in, notabene op het geen jezelf gevraagd heb.

Ik zal je even helpen herinneren wat je nu precies zei:
blablabla

Er staat nergens dat je verwacht dat ze dit ook terug moeten doen, dat je dit pagina later wel vraagt gaat natuurlijk nergens over je kan ze niet dwingen.

Hoe wil je bovendien mensen gaan shiften die niet met jouw bobjes rijden omdat jij dat zo graag wil?
Je mag blij zijn denk dat ze jouw dadelijk zelf niet verwijderd hebben...

Plus dat bijdehante gedrag, alsof wij niet weten waar de DM button zit. Wij zijn geen stelletje peuters mocht je dat denken.

[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 17-03-2011 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
nvm.

[ Voor 99% gewijzigd door leech1984 op 17-03-2011 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Offtopic :
wat een ontiegelijke hoogstaande gesprekken weer hier :P

Ontopic :
Ik heb nu al de hele middag tot avond die b-spec grinder draaien via de laptop.
handig dingetje, ben van 17 mil naar 19 miljoen gegaan :D
zal binnenkort maar eens die online bobjes hun geld innen voordat er dalijk iets misgaat en ik alles kwijt ben.
want heb maar 8,9 miljoen staan zelf en de rest is allemaal online bobjes :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
v8power67 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 21:24:

Ontopic :
Ik heb nu al de hele middag tot avond die b-spec grinder draaien via de laptop.
handig dingetje, ben van 17 mil naar 19 miljoen gegaan :D
zal binnenkort maar eens die online bobjes hun geld innen voordat er dalijk iets misgaat en ik alles kwijt ben.
want heb maar 8,9 miljoen staan zelf en de rest is allemaal online bobjes :D
Ik heb mijn level 40 Bob ook maar ingezet.
Vind het zonde om zijn perfect winstreak er aan te laten gaan, maar nu finishen ze tenminste hoger dan plek 12-18.

Weet iemand toevallig of die Edge Camaro te ruilen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
Zo, net even in 1 uurtje de 3 red bull vettel chalenges gehaald op bronze :9~ :9~ :9~

Nu nog op goud :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
giganielsie schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 21:42:
Zo, net even in 1 uurtje de 3 red bull vettel chalenges gehaald op bronze :9~ :9~ :9~

Nu nog op goud :+
Heb je die met de DS3 gehaald of met een stuurtje?
Ik moet die challenges nog een keer proberen met de DS3 + stuur sensitiviteit.
Met alleen de DS3 + pre patch was het echt geen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
Ik heb hem met een stuurtje gehaald :)

De driving force EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moeskoetie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-09 13:05
[quote]dvdkiwi schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:19:
[...]

Welcome 2 the club 8)

/quote]
met officieel vol, bedoel ik dus alleen dat ik alle auto's heb die op de lijst van gt5 voorkomen :+ , buiten de DLC en chrome auto's :(
dus hoeveel er in de garage kunnen, dat weet ik dus niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
moeskoetie schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 22:05:
[quote]dvdkiwi schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:19:
[...]

Welcome 2 the club 8)

/quote]
met officieel vol, bedoel ik dus alleen dat ik alle auto's heb die op de lijst van gt5 voorkomen :+ , buiten de DLC en chrome auto's :(
dus hoeveel er in de garage kunnen, dat weet ik dus niet helaas.
Youtube filmpje!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
yzx schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 20:10:
[...]

Me 2 ! En die op Grand Valley met die nascars is ook leuk, vooral als je wat lage lvl bobs hebt (als je die kunt vinden), veel rubber/rook/dwarsgaan , wie zei er dat bobs niet kunnen driften >:)

offtopic:
Als je het leuk vindt om LMP's te zien rijden, dit weekend is de 12 uur van Sebring in de ALMS :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
moeskoetie schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 22:33:
Gefeliciteerd ;)

Over dat youtube-filmpje: volgens mij staat ie op 2000 autos, geen 3000..

[ Voor 15% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 18-03-2011 11:28 ]

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
u_nix_we_all schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 11:00:
[...]

Me 2 ! En die op Grand Valley met die nascars is ook leuk, vooral als je wat lage lvl bobs hebt (als je die kunt vinden), veel rubber/rook/dwarsgaan , wie zei er dat bobs niet kunnen driften >:)

offtopic:
Als je het leuk vindt om LMP's te zien rijden, dit weekend is de 12 uur van Sebring in de ALMS :9~
Dat driften doen ze ook met de SuperGT.
Ik heb gelukkig een paar lage bobjes waardoor ik dat spektakel af en toe mee mag maken.

Trouwens hoe hoger het level van de Bob, hoe sneller de auto wordt heb ik het idee.

Ik had op die race van Le Mans een Bob van lvl 20 en die kreeg de Panoz, een stukje later reed mijn lvl 40 Bob met een Bentley speed 8.

Pagina: 1 ... 4 ... 25 Laatste