Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-04 12:11

yzx

Mooi zo, probeer 4WD & FF auto's om te beginnen, achterwielers spinnen snel uit

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:19
Maar ik mag niet zelf bepalen wat ik rijd. Bij de events staat aangegevens dat je een bepaalde type aiuto moet nemen zoals FF, FR whatever. (wat houden deze afkortingen eigenlijk allemaal in? 4WD zal wel 4 wiel aandrijf zijn maar de rest?)

Is er niet ergens een noob guide te vinden? :P

[ Voor 9% gewijzigd door Sir_Hendro op 07-03-2011 09:00 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

FF -> motor vanvoor + aandrijving vanvoor
4WD -> Motor vanvoor 4wieltjes aangedreven
FR -> Vooraan de motor en ACHTER aangedreven!
MR -> Motor int midden/achter en ook vanachter aangedreven
RR -> Motor van achter en achterwiel aangedreven, kom je weinig tegen, alleen bij de RUF's

En dat zijn maar een paar events, je hebt MR,FR & FF event voor de rest is het allemaal vrij, van keuze welke aandrijving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Sir_Hendro schreef op maandag 07 maart 2011 @ 08:54:
Maar ik mag niet zelf bepalen wat ik rijd. Bij de events staat aangegevens dat je een bepaalde type aiuto moet nemen zoals FF, FR whatever. (wat houden deze afkortingen eigenlijk allemaal in? 4WD zal wel 4 wiel aandrijf zijn maar de rest?)

FF : front engine, front wheeldrive
FR : front engine, rear wheeldrive
MR : mid engine, rear wheeldrive
etc etc

[ Voor 0% gewijzigd door Murzeltje op 07-03-2011 09:05 . Reden: iemand was me voor xD ]

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:12
[quote]Sir_Hendro schreef op maandag 07 maart 2011 @ 08:54:

[/quote]
FR = front-engine, rear-wheel, oftewel motor voorin maar achterwiel aangedreven
Afbeeldingslocatie: http://guidesmedia.ign.com/guides/743956/images/forza2_drivetrains_rwd.jpg

FF = front-engine, front-wheel, oftewel motor voorin maar voorwiel aangedreven
Afbeeldingslocatie: http://guidesmedia.ign.com/guides/743956/images/forza2_drivetrains_fwd.jpg

Edit: antwoord al gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:53
Tony L schreef op zondag 06 maart 2011 @ 15:14:
2:32.478 is mijn record tot nu toe. Er zit nog gigantisch veel verbetering in maar ik krijg die rot auto niet op de baan. Hij glijdt alle kanten op...

Een ander vraagje trouwens. Sommige auto's van me hebben super veel understeer. Bochten nemen lukt daarom voor geen ene meter. Wat kan je het beste tunen om dit te verhelpen? Ik zoek eigenlijk iets wat 1 op 1 in verbinding staat met understeer (mocht dat er zijn ;))
Dat is volgens mij ook de sleutel, probeer die drifts onder controle te houden en dan vooral met controle op voorwaarste snelheid :) Bekijk de filmpjes van de snelste mannen maar eens, veel van te leren!

Onderstuur is op te vangen door wat eerder voor een bocht aan te remmen. Uiteraard zijn er qua tuning ook nog wat dingen mogelijk, probeer wat met de Camber en beetje met Toe in/out. In de Tuning 101 op GTHQ is er veel over te lezen wat je kan helpen de auto beter af te stellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:28
yzx schreef op maandag 07 maart 2011 @ 09:03:
RR -> Motor van achter en achterwiel aangedreven, kom je weinig tegen, alleen bij de RUF's
En natuurlijk de bekenste auto van allemaal, de Kever :P

En de kleine verwarring met MR, in RR moet de moter dus _achter_ de achteras zitten, dan is het een RR.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

SinergyX schreef op maandag 07 maart 2011 @ 09:26:
[...]

En natuurlijk de bekenste auto van allemaal, de Kever :P

En de kleine verwarring met MR, in RR moet de moter dus _achter_ de achteras zitten, dan is het een RR.
Ja maar dat zijn er 5 ofzo, kever, yellow bird, BTR das alles zowat, zijn er zelfs maar 3 xD 3400S ook misschien

En ze reageren ongeveer hetzelfde behalve dat ze meer sidewayz gaan die RR's

[ Voor 9% gewijzigd door yzx op 07-03-2011 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Binnen GT wel, zijn er toch wat meer volgens wiki:
Wikipedia: Rear-engine design

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 398767

Hey GT-ers,

Zat af en toe al te lezen hierzo maar dacht: Ik ga toch maar eens een accountje aanmaken ;).
Heb veel informatie kunnen winnen via de topics en er word zeer veel gepost. Heb niet eens tijd alles te lezen.

Deeltje 8 alweer, gaat wel snel allemaal. Eersgister aangemeld voor de GT Academy maar man wat worden er scherpe tijden gereden. Zo te zien veel met stuur alhoewel der een paar tussen zitten die het met controller doen waar ik dikke respect voor heb.

Eersgister begon ik maar eens te kijken wat voor track het was en hoe en wat. Eerste bocht gelijk van de baan af haha. Kwam na 3 rondes op een tijd van 2:36. De snelste tijd was toen nog 2:18 dus ik dacht wtff! Dit gaat me nooit lukken. Zag naderhand dat de ASM nog aanstond, was automatische schakeling dus die heb ik maar even op handgeschakeld gezet + ASM ff uitgeknalt. Het ging gelijk een stuk beter alleen moest wel nog ff wennen. Na 4 rondes een ronde tijd van 2:30 neergezet en toen maar het bedje op gezocht ;).

Gisteravond weer even gezeten. Zit nu op een ronde tijd van 2:26 alleen kan veel sneller. Eerste paar bochten kan ik m`n ghost aardig voorblijven maar hoef maar weer 1 stuur of remfoutje te maken en me tijd word weer rood haha.

Zag zelfs iemand op de 9e plek staan die z`n stuurhulp op sterk had staan. Bizar maar goed, het staat er en het zal er niet om liegen haha.

Vanavond maar weer eens kijken wat ik er van kan bakken :). Nog tips?

Gr. Bob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

SinergyX schreef op maandag 07 maart 2011 @ 09:57:
Binnen GT wel, zijn er toch wat meer volgens wiki:
Wikipedia: Rear-engine design
Zo kun je blijven muggenziften he :D weet wel dat er meer dan zijn dan die van GT eerste waar ik aan dacht was smart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het was ook enkel een toevoeging op de precieze locatie van de RR motoren :P
GT Academy niet meer gedaan, ben weer B-spec gaan rijden om mischien ooit die stomme carriere trophy binnen te halen. Met 355 overwinningen wil het bakje nog niet vol lopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Leuk verhaal Stefie over je 24h Le Mans in A-spec :D Ik wil dat dag/nacht gevoel toch ook ooit eens meemaken. Volgens mij is het echt een schitterend gezicht als de zon net onder gaat of opkomt als je aan het racen bent 8)

Ik heb gisteren ook eindelijk eens die Formula GT in A-spec afgerond. Ik had altijd moeite om dat ding op de baan te houden en kon Monaco nooit winnen. Volgens mij ben ik afgelopen maand wel een stukje beter geworden ;) Nu ging ie toch vrij makkelijk :D Wel humor dat al die AI wagens na de laatste chicane op Nurburgring GP eraf vliegen :+

Kreeg ook wel een leuke wagen voor m'n level 21 ticket: Ferrari P4 330 :9

Vanavond nog maar eens proberen of ik m'n GT Academy tijd onder de 2.21 kan krijgen :P

Oja en in B-spec ben ik nog maar eventjes bezig om al m'n bobjes level 40 te laten worden. Vanavond heb ik denk 4 level 40 bobjes en 2 level 36 bobjes :)

[ Voor 9% gewijzigd door Dr. Quipers op 07-03-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

Dr. Quipers schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:57:
.....Ik wil dat dag/nacht gevoel toch ook ooit eens meemaken. Volgens mij is het echt een schitterend gezicht als de zon net onder gaat of opkomt als je aan het racen bent 8).......
Ik heb dat nu enkele malen op Le Mans mogen doen in een on-line endurancerace (14 maart doen we er weer een) en het is echt gaaf. De schaduwen die langer worden, het echte donker dat invalt, het vuurwerk in de buurt van het pitscomplex en de teruglopende rondetijden en kleine en grote foutjes die gemaakt worden. Echt gaaf. Aanrader ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Gefeliciteerd Stefie, knappe prestatie!! _/-\o_

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
yzx schreef op maandag 07 maart 2011 @ 09:55:
[...]

Ja maar dat zijn er 5 ofzo, kever, yellow bird, BTR das alles zowat, zijn er zelfs maar 3 xD 3400S ook misschien
En de Kübelwagen, schwimmwagen en sambabus niet te vergeten. Ook allemaal van die volbloed racers :P

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

u_nix_we_all schreef op maandag 07 maart 2011 @ 12:11:
[...]

En de Kübelwagen, schwimmwagen en sambabus niet te vergeten. Ook allemaal van die volbloed racers :P
Die zijn gewoon epish xD en dacht dat kubelwagen vanvoor had :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
yzx schreef op maandag 07 maart 2011 @ 12:30:
[...]

Die zijn gewoon epish xD en dacht dat kubelwagen vanvoor had :O
Nee, Kübel is gebaseerd op kever, dus RR.
Lees net wel dat de Schimmwagen 4WD heeft, dus die klopt niet :>

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 01-05 21:56
JoepW schreef op maandag 07 maart 2011 @ 12:02:
[...]

...(14 februari doen we er weer een) ...
Oei, dat duurt nog bijna een jaar.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-04 16:19

FastBunny

Give it the Works !

Dr. Quipers schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:57:
Ik heb gisteren ook eindelijk eens die Formula GT in A-spec afgerond. Ik had altijd moeite om dat ding op de baan te houden en kon Monaco nooit winnen. Volgens mij ben ik afgelopen maand wel een stukje beter geworden ;) Nu ging ie toch vrij makkelijk :D Wel humor dat al die AI wagens na de laatste chicane op Nurburgring GP eraf vliegen :+

Kreeg ook wel een leuke wagen voor m'n level 21 ticket: Ferrari P4 330 :9
Grappig ik heb gisteren ook de Formula GT gedaan. Op de Nurgburgring GP gaan inderdaad de AI's steeds in de fout, wel irritant dat ze dat ook gewoon VOOR je neus doen waardoor je ze meteen T-boned als ze terug de baan op komen. Aangezien ik verder niet echt geoefend had met de F1 vloog ik nog wel eens naast de baan met als gevolg dat je weer een paar keer dwars door de rook van je voorgangers moet gaan in de hoop dat de auto niet stil staat op de baan 8)7.

Monaco vond ik echt irritant, had eigenlijk iets met de vleugels moeten doen, standaard heb je nogal weinig downforce aan de voorkant met als gevolg dat ik laatste werd :X. Wat me wel opvalt is dat als je achter ligt je per ronde ineens 5 seconden inhaalt van de tijd van de AI maar lig je voor dan kunnen ze je ineens wel redelijk bijhouden :?

Suzuka in de regen vond ik echt een ramp heb de race na 10 ronden maar geannulleerd, kon hem zelfs met full-wets niet op de baan houden :F

Uiteindelijk toch nog genoeg punten gehad om het kampioenschap te winnen... krijg ik een lvl 21 ticket... met als prijs... een Donker Groen/Licht groene Veyron :/

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

Heel gaaf. Maar dat betekent dat je PS3 dus ook drie weken non stop heeft staan draaien? Want die save functie moet nog komen. Trok ie dat wel? Die van mij wordt toch wel erg warm na een uurtje of vier terwijl hij genoeg ventilatie heeft. Maar anyway, erg gaaf. Ik ben nog lang niet zover maar verheug mij nu al op de endurance races, met Le mans 24 uur als hoogtepunt uiteraard. Ik denk dat ik straks in juni eraan ga beginnen in het Le Mans weekend om helemaal in de sfeer te komen. Denk dat ik er tegen die tijd wel aan toe ben. Helaas niet al teveel tijd om te spelen. Hoeveel rondes worden er eigenlijk opgenomen voor de replay in zo'n lange race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mijn PS3 heeft ook bijna 3 weken nonstop aangestaan, gewoon lekker koud houden in je kamer (minder als hij in je woonkamer staat :P) als je er niet bent (best makkelijk in de winter :P) en genoeg ruimte geven voor ventilatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
FastBunny schreef op maandag 07 maart 2011 @ 13:59:
[...]
Monaco vond ik echt irritant, had eigenlijk iets met de vleugels moeten doen, standaard heb je nogal weinig downforce aan de voorkant met als gevolg dat ik laatste werd :X. Wat me wel opvalt is dat als je achter ligt je per ronde ineens 5 seconden inhaalt van de tijd van de AI maar lig je voor dan kunnen ze je ineens wel redelijk bijhouden :?

Suzuka in de regen vond ik echt een ramp heb de race na 10 ronden maar geannulleerd, kon hem zelfs met full-wets niet op de baan houden :F

Uiteindelijk toch nog genoeg punten gehad om het kampioenschap te winnen... krijg ik een lvl 21 ticket... met als prijs... een Donker Groen/Licht groene Veyron :/
Dat 1ste is mij inderdaad ook al weleens opgevallen... De AI rijdt tijden die gebaseerd zijn op jou tijden. Als je laatste ligt rijden ze slechte tijden. Lig je eerste rijden ze ook goede tijden. Eigenlijk is dat raar :? Maar voor de beginners van GT5 misschien wel weer goed om toch 1ste kunnen worden :)

Ik heb Suzuka ook geskipped, omdat ik de 1ste 5 al had gewonnen :P Had alle losse races ook al op goud staan, maar het kampioenschap nooit afgemaakt, nu dus wel :)

Blijkbaar heb ik dus geluk gehad met m'n level 21 ticket :D
SinergyX schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:06:
Mijn PS3 heeft ook bijna 3 weken nonstop aangestaan, gewoon lekker koud houden in je kamer (minder als hij in je woonkamer staat :P) als je er niet bent (best makkelijk in de winter :P) en genoeg ruimte geven voor ventilatie.
De mijne staat geloof ik ook al iets van 3 weken aan :P Maar als m'n bobjes straks allemaal level 40 zijn krijgt ie ook rust ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die online B-spec helpt daar ook niet echt aan mee, denk dat mijn PS3 inmiddels ook al weer goeie week online staat (met af en toe een reboot vanwege wat netwerk wijzigingen of vastlopertjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Dat online B-spec schiet voor je afzonderlijke bobjes level niet echt op nee... Ik laat nu gewoon 1 bob de 9 uurs Tsukuba doen dan schiet het wel op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb daar wel leuk project voor draaien, hoelang duurt lvl40 B-spec _puur_ met online B-spec rijden :P Inmiddels 26 en conclusie wordt al duidelijk: een eeuwigheid.

Denk dat ik maar weer terug ga naar de eerste B-spec race en die 100x winnen, snap nu echt niet meer waarmee je die carriere nu vol krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378118

ik ben nu level 29 met de a-spec ik zit natuurlijk te wachten tot ik level 30 word om de vettel challence te halen om dan de redd bull auto te krijgen, maar is hij moeilijk?? moet je dan ook alles op goud halen in de vettel challence?? of mag je ook brons halen om de red bull auto te krijgen?? ik rijd verder met de een formule gran turismo auto is die snel genoeg??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Elk 'stukje metaal' krijg je een auto, alles brons, alles silver en alles op goud. (Vettel, Color, Carbon dacht ik?)

De Vettel challenge zelf moet je met een X2010 rijden (soort van licentie proef), dus bereid je voor: dat ding rijd sneller, sneller.. sneller, dan jouw Formule GT ooit heeft gereden :P

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 07-03-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

B-spec lvl 30+ kan je ook vettel proef doen hoor xD

je kunt vettel auto ook kopen hoor als je 20mill teveel hebt :+

[ Voor 40% gewijzigd door yzx op 07-03-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben nu aan het grinden om hem op level 30 te krijgen ik heb mijn usb toetsenbord er op aangesloten en een 10 eurocent muntje tussen het pookje en plakband op het rechter pookje de enter toets het ik vastgezet met een schroefendraaiertje.

maar nu duurt het nog een eeuwigheid voordat je op level 30 bent ik heb hem nu overdag eigenlijk contstand aan, ik rijd op een ovaal curcuit met het stuur een beetje tegen de muur in

nu ff afwachten voor de vettel challence om de red bull auto te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
yzx schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:38:
B-spec lvl 30+ kan je ook vettel proef doen hoor xD

je kunt vettel auto ook kopen hoor als je 20mill teveel hebt :+
Plus dat je er eentje gratis krijgt op lvl35 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

SinergyX schreef op maandag 07 maart 2011 @ 17:14:
[...]

Plus dat je er eentje gratis krijgt op lvl35 :P
zit op 33 en 90% atm xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net eens een paar seizoen events gedaan.
F1 is simpel maar wel leuk.
De classic races heb ik met de Miura, Camaro Z28 RM en de Giluatta racedingetje (die van Alfa) gedaan.
Die zijn wel lachen om te doen.
Daarna wat remote races gestart; die W12 moet er echt uit, die wint gewoon altijd...
Mijn K Koenig doet het wel vaak erg goed, ik ben trots op 'm! :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Online B-spec is vrij simpel, juiste auto en een hothead = bijna altijd win. Net als de GT races (suzuka) met een NSX win je bijna altijd, rij je met een Tom's Supra: bijna altijd achteraan :P Of er moet een groot lvl verschil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
En weer een level 40 bobje erbij :D Nu m'n coole dude van 36 maar eens naar 40 brengen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben nu bezig met de vettel challece om de redd bull car te halen , maar het viel me echt tegen hoe moeilijk het is, je mag ook beslist niet een stukje naast de baan komen wat erg moeilijk is met de red bull car met al die pk, ik heb op het laatst echt alle rijhulpen aan gezet om een beetje controle te krijgen over de red bull car. je mag ook niks aantikken dan moet je ook opnieuw

vraag het me eigenlijk ook af of een bronzen medaille eigenlijk wel haalbaar is met controller ik denk echt dat je hier een stuurtje voor nodig hebt , ik zat zo een 18 sec naast brons na 2 rondjes op monza

hopelijk krijg ik de bull car gratis bij level 35 zoals iemand al zei, anders moet ik nog ff 20 miljoen sparen om hem te kopen, ik heb eigenlijk nog nooit een gratis auto gekregen bij een bepaalt level hopelijk krijg je de bull car wel bij level 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-04 19:37
De vettel challenge is wel haalbaar met een controller. Je moet gewoon eens kijken naar de example replay in gt5 zelf. Van daaruit kun je dan de rijlijnen en rempunten bepalen. Een tip bij monza is om de chicanes af te snijden. Suzuka is weer een ander verhaal. Die is de pittigste van allemaal en je moet geconcentreerd rijden, want een foutje is zo gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Jackal131 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 13:53:
[...]
Oei, dat duurt nog bijna een jaar.
Oeps 15 maart weer on-line Le Mans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-04 17:58
Anoniem: 378118 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 18:58:
ik ben nu bezig met de vettel challece om de redd bull car te halen , maar het viel me echt tegen hoe moeilijk het is, je mag ook beslist niet een stukje naast de baan komen wat erg moeilijk is met de red bull car met al die pk, ik heb op het laatst echt alle rijhulpen aan gezet om een beetje controle te krijgen over de red bull car. je mag ook niks aantikken dan moet je ook opnieuw

vraag het me eigenlijk ook af of een bronzen medaille eigenlijk wel haalbaar is met controller ik denk echt dat je hier een stuurtje voor nodig hebt , ik zat zo een 18 sec naast brons na 2 rondjes op monza

hopelijk krijg ik de bull car gratis bij level 35 zoals iemand al zei, anders moet ik nog ff 20 miljoen sparen om hem te kopen, ik heb eigenlijk nog nooit een gratis auto gekregen bij een bepaalt level hopelijk krijg je de bull car wel bij level 35
Hier ben ik ook eens mee begonnen. Heb geen stuurtje en merk nu eigenlijk voor t eerst hoe zwaar je dan in het nadeel bent. Echter na een paar uurtjes heb ik de eerste 2 races met een bronzen medaille weten af te sluiten (op slechts een paar seconden van de targettijd).

Bij de laatste is het mij nog geen enkele keer gelukt om de auto 2 rondjes op de baan te houden (Rondetijd van rondje 1 is tussen 1:16 en 1:19). Overigens staan bij mij alle hulpmiddelen uit, abs op 1 en gevoeiligheid op 0. Zo heb ik die eerste 2 races ook gehaald. Vooral op Monza scheelt traction uit al snel een paar seconden.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

JoepW schreef op maandag 07 maart 2011 @ 19:18:
[...]

Oeps 15 maart weer on-line Le Mans ;)
Zou mee doen maar heb school :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Laatst online: 07-11-2015
Wat was die Classic Expert Series moeilijk!!!! Ik heb zowat elke bak in mijn garage gebruikt (< 1979) maar ze reden allemaal voor geen ene meter. En bijna alle auto's waar ik tegen reed kosten meer dan € 10.000.000,- hahaha...

Gelukkig had jijames75 een Toyota 7 online staan anders had ik hem nooit gehaald _/-\o_

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 13:07
Bedankt iedereen voor zijn leuke reacties op mijn 24u Le Mans race + raceverslagje :D.

Omdat de race me toch wel is meegevallen zou ik eigenlijk over een aantal weken wel willen/kunnen starten met de 24u van de NBR (en nadat de save functie geactiveerd is om toch tussendoor wat seasonals te kunnen doen etc.). Probleem is natuurlijk dat je lvl 40 moet zijn... Nu ben ik lvl 37 3/4 en na een snel rekensommetje heb ik nog ongeveer 16.5 mln aan XP nodig.

Tot nu toe heb ik Aspec grinden principieel geweigerd, tot nu toe, want om lvl 40 te geraken betekent 16.5 mln XP. dus minimaal 3x nogmaals de 24u van Le Mans of 2x LM en 1x de 9u van Tsukuba bijvoorbeeld. En als ik kijk wat de meest XP per minuut opleverd, de 4u van de NBR (iets meer dan 2 mln totaal per race), houdt dat in dat ik 8x die race moet rijden.. pfff... :X

Ik kom toch wel in de verleiding eigenlijk O-).

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Stefie2010 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:28:
Bedankt iedereen voor zijn leuke reacties op mijn 24u Le Mans race + raceverslagje :D.

Omdat de race me toch wel is meegevallen zou ik eigenlijk over een aantal weken wel willen/kunnen starten met de 24u van de NBR (en nadat de save functie geactiveerd is om toch tussendoor wat seasonals te kunnen doen etc.). Probleem is natuurlijk dat je lvl 40 moet zijn... Nu ben ik lvl 37 3/4 en na een snel rekensommetje heb ik nog ongeveer 16.5 mln aan XP nodig.

Tot nu toe heb ik Aspec grinden principieel geweigerd, tot nu toe, want om lvl 40 te geraken betekent 16.5 mln XP. dus minimaal 3x nogmaals de 24u van Le Mans of 2x LM en 1x de 9u van Tsukuba bijvoorbeeld. En als ik kijk wat de meest XP per minuut opleverd, de 4u van de NBR (iets meer dan 2 mln totaal per race), houdt dat in dat ik 8x die race moet rijden.. pfff... :X

SSR7 glitch? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stefie2010 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:28:
Ik ben vanaf halverwege level 37 ook begonnen met grinden.
Tot aan daar sprokkel je de nodige xp punten wel bij elkaar, zeker met wat seasonals en de Vettels.
Maar vanaf 38 gaat het zo langzaam, dan is grinden een unieke oplossing.
En je vangt er ook nog eens een hoop cash mee, wat mijn garage tot een 1060 heeft gebracht :P

Ik heb trouwens 5 wagens op "online" staan, die zie je ook op mijn profiel.
Betekent dit dat andere mensen die kunnen gebruiken?
Je moet wel van de Furai houden haha, check maar:

Afbeeldingslocatie: http://i483.photobucket.com/albums/rr192/DannyEclipse/Furai.jpg
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Laatst online: 01-05 13:07
dvdkiwi schreef op maandag 07 maart 2011 @ 21:02:
[...]

Ik ben vanaf halverwege level 37 ook begonnen met grinden.
Tot aan daar sprokkel je de nodige xp punten wel bij elkaar, zeker met wat seasonals en de Vettels.
Maar vanaf 38 gaat het zo langzaam, dan is grinden een unieke oplossing.
En je vangt er ook nog eens een hoop cash mee, wat mijn garage tot een 1060 heeft gebracht :P

Ik heb trouwens 5 wagens op "online" staan, die zie je ook op mijn profiel.
Betekent dit dat andere mensen die kunnen gebruiken?
Je moet wel van de Furai houden haha, check maar:

[afbeelding]
:P
Furai is geweldig! Hopelijk ooit in het echt te bewonderen op Le Mans... :)

Maar ik denk dat ik nog een paar endurances ga rijden met een gelijkwaardige auto en zie hoever ik dan ben, daarna wellicht verder grinden tot lvl 40. Maar dat zien we dan wel weer. Je weet maar nooit, misschien komt er binnenkort nog eens update met een seasonal/extra event waar je heel veel XP kan verdienen.

@yzx, ook een optie!

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-04 18:24
Daar ben ik nu mee bezig... totdat PD een save game feature uitbrengt ga ik 2 of 3 keer per dag die SSR7 glitch doen... Ik weiger gewoon om zo'n race achter elkaar te doen of mijn playstation langer dan een dag achtereen aan te hebben.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
LOL!!!

Er is een Gran Turismo Boutique!! http://www.shop.eu.gran-turismo.com/

Zitten wel leuke dingen tussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die dude met het grijze t-shirt heeft gewoon Suzuka op z'n arm staan :P
De Jacks zijn wel coowl, alleen jammer van de prijs...
Hadden ze beter bij de Signature kunnen geven ;)

*edit*
Haha op GTplanet hebben ze humor:
"maar 20% van de kleding is premium quality, de andere 80% is standaard"
*zoekt schuddebuikje-smiley*

[ Voor 30% gewijzigd door Superkiwi op 08-03-2011 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

dvdkiwi schreef op maandag 07 maart 2011 @ 22:32:
Die dude met het grijze t-shirt heeft gewoon Suzuka op z'n arm staan :P
De Jacks zijn wel coowl, alleen jammer van de prijs...
Hadden ze beter bij de Signature kunnen geven ;)

*edit*
Haha op GTplanet hebben ze humor:
"maar 20% van de kleding is premium quality, de andere 80% is standaard"
*zoekt schuddebuikje-smiley*
Haha dat maakte mijn morgen.

Maar kledij ziet er toch degelijk uit. En nu dat GT5 kledij gaat verkopen zie ik de CoD, GoW en al die melkuit spellen dat ook doen en dan is het weer fucked >:)

BoB Race 24h Le mans juist begonnen, ik weet wat ik ga kijken om inslaap te vallen deze avond _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door yzx op 08-03-2011 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-11-2024
Als jullie mij willen toevoegen, hier is mijn psn: Horie123

Ik zal straks een paar bobs online zetten :).
Dan kunnen ze misschien een beetje oefenen als ik niet thuis ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
leech1984 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 22:21:
LOL!!!

Er is een Gran Turismo Boutique!! http://www.shop.eu.gran-turismo.com/

Zitten wel leuke dingen tussen...
Mwah zo leuk vind ik allemaal niet hoor... Beetje heel erg basic met een klein Gran Turismo logootje en soms amper zichtbaar... Die jacks zijn nog wel ok, maar wel weer prijzig :) Gelukkig heb ik gewoon een stoer rood Alfa Romeo jack voor de lente 8)

Ik zat gisteren nog eens naar die tijden van GT Academy te kijken... Een Duitser heeft gewoon een 2.17.1xx gereden 8)7 De snelste Nederlander so far "Thomms" (zit geloof ik ook wel op GoT, want was vorig jaar ook 1ste in de lijst die we hier bij hielden) heeft 2.17.8xx gereden en staat daarmee pas net in de top 50 van alle regio's. Zijn wij Nederland hier nou zo slecht in dan :P Ik heb al moeite om in de 2.21 te rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-03 10:11
Dr. Quipers schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 09:49:
[...]
Zijn wij Nederland hier nou zo slecht in dan :P Ik heb al moeite om in de 2.21 te rijden...
lol, ik heb al moeite om dat ding op de weg te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-04 19:37
Het voordeel van Nederlander zijn is wel dat Sony ons behandeld als een aparte regio. In tegenstelling tot bijv Spanje en Portugal. Dus ook de mindere driving gods hebben meer kans om door te komen in GT academy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

AquaSheep schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:00:
Het voordeel van Nederlander zijn is wel dat Sony ons behandeld als een aparte regio. In tegenstelling tot bijv Spanje en Portugal. Dus ook de mindere driving gods hebben meer kans om door te komen in GT academy.
Wat moeten de Belgen dan denken, we mogen nog niet eens meedoen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 01-05 21:56
leech1984 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 21:50:
[...]

Daar ben ik nu mee bezig... totdat PD een save game feature uitbrengt ga ik 2 of 3 keer per dag die SSR7 glitch doen... Ik weiger gewoon om zo'n race achter elkaar te doen of mijn playstation langer dan een dag achtereen aan te hebben.
Doe je dat dan in je eentje of met meerder mensen?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Jackal131 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:51:
[...]

Doe je dat dan in je eentje of met meerder mensen?
Meerdere mensen... vanavond weer.
Als je een mannetje of 6 hebt dan gaat het wel lekker snel.

Voeg me anders toe vandaag. Ik host wel een lounge.
PSN: leech1984

Wel je headset gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 389604

De Vettel challenge is te doen met een controller, ikzelf heb hem na diverse pogingen op brons weten te halen.
Zilver daarintegen zie ik voorlopig niet zitten..

Een uurtje geleden aan de GT Academy begonnen, leuke toevoeging!
Heb nu een 2:27 neergezet, met:
Tc: 1
stuurhulp: zwak
Asm:aan
Abs:1

Welke tijden zetten jullie neer, en met welke instellingen?
tips zijn altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Anoniem: 389604 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:22:
De Vettel challenge is te doen met een controller, ikzelf heb hem na diverse pogingen op brons weten te halen.
Zilver daarintegen zie ik voorlopig niet zitten..

Een uurtje geleden aan de GT Academy begonnen, leuke toevoeging!
Heb nu een 2:27 neergezet, met:
Tc: 1
stuurhulp: zwak
Asm:aan
Abs:1

Welke tijden zetten jullie neer, en met welke instellingen?
tips zijn altijd welkom.
Heb je alle Vettel Challenges met controller op brons kunnen halen? Ik heb alleen Monza nog maar geprobeerd en gehaald. Vraag me af hoe ik met controller ooit goud/zilver kan halen... Die andere 2 circuits nog niet aan begonnen ;)

Via openingspost kun je wel vinden hoe je tijden van GT Academy van overige Tweakers kunt vinden ;) Topicstarter houdt die nl. netjes bij in een lijstje :) Ik ben met controller tot een 2:21'578 gekomen, maar zit nog wel een seconde rek in. Ik heb verder alle hulpmiddelen uit staan en ABS op 1. Tip is om vrij vroeg te remmen, waardoor je makkelijker kunt insturen en niet zoveel wielspin hebt. Het is vooral glijdend het circuit over en heel secuur sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomBoomBecker
  • Laatst online: 30-04-2020
Die Academy is echt verslavend en was precies wat ik nodig had om het spel na 3 weken weer op te pakken (met het ontbreken van de vaste time trial leaderboards was ik echt helemaal uitgespeeld met het spel, events waren op, op de endurances na, maar die speel ik niet zonder save optie en online vind ik niet zoveel aan). Zit inmiddels met de DS3 op 2.24.1 en ik denk dat er nog wel aardig wat af kan. Zo apart dat je bij 2.28 al denkt bijna aan je limiet te zitten en nu rijd ik fluitend 2.26 en heb al de 2.23 in het vizier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-04 20:33
Vandaag even serieus de licenties aangepakt; van 35 goud, 18 zilver en 7 brons naar 55 goud en 5 zilver......maargoed, die laatste 5:-(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
Die Fairlady krijg ik steeds beter onder de knie! Mijn oude record was 2:32.478 en net verbeterd naar 2:28.159 met een DS3. Nu nog dik 10 seconden er af weten te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:42
Ik kom helaas niet lager dan 2:19.6 :( Alhoewel, t zal wel moeten lukken, maar ik heb de tijd niet om erin te investeren..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Ik had het al gemeld hier maar doe het nog maar eens... het 'racer-jacket' had ik besteld uit de kledinglijn store, en valt niet tegen. Na 2 werdagen al binnen en duidelijk Premium quality, made in Vietnam. Prijzig misschien maar van goeie kwaliteit en mooi afgewerkt. Voor een beetje jack ben je ook al gauw 150 euro kwijt...
In de GTshop word gezegd fleece maar voor 's avonds is het jack nog te koud. Wel mooie rode voering met GT logo en 4 zakken binnenin, en het jack houd de wind lekker buiten. Bij de mouwen zit nog extra binnenin nog vrij strakke elastiek mouwtjes, waar ik een videodoos in heb gedaan om het op te rekken voor mijn grote kolenschoppen... het gaat al beter hahaha!

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand een idee of de online leaderboards bij de Time Trial modus weer terugkomt?
Dacht te hebben gelezen dat na de laatste update de tijden van je vrienden zichtbaar waren, maar dat lijkt me niet het geval...
Online klassementen maken het leuker! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Obi1r schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 18:39:
Ik had het al gemeld hier maar doe het nog maar eens... het 'racer-jacket' had ik besteld uit de kledinglijn store, en valt niet tegen. Na 2 werdagen al binnen en duidelijk Premium quality, made in Vietnam. Prijzig misschien maar van goeie kwaliteit en mooi afgewerkt. Voor een beetje jack ben je ook al gauw 150 euro kwijt...
In de GTshop word gezegd fleece maar voor 's avonds is het jack nog te koud. Wel mooie rode voering met GT logo en 4 zakken binnenin, en het jack houd de wind lekker buiten. Bij de mouwen zit nog extra binnenin nog vrij strakke elastiek mouwtjes, waar ik een videodoos in heb gedaan om het op te rekken voor mijn grote kolenschoppen... het gaat al beter hahaha!
Hoe vallen de maten?
Ben ook erg gecharmeerd van die jassen maar ben benieuwd of de maten groot of juist klein uitvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Voor de maten moet je gewoon de Nederlandse maten aanhouden, het is een Duits bedrijf (Otto). 'T klopt vrij precies, maar het beste kun je borstomvang opmeten (net onder je oksels) en een EU size-chart erbij zoeken van een grote online winkel.
Ik heb met 104 omvang een XL besteld, terwijl ik dan eigenlijk in een L zou passen maar ik hou ervan als een jas ietsje ruimer zit. Uiteindelijk zit ie precies goed moet ik zeggen.

Ik ga je via PSN ff toevoegen straks... wil ook nog wel wat donuts draaien. Ik zal er rond 20:00u zijn

[ Voor 11% gewijzigd door Obi1r op 08-03-2011 19:08 ]

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
Jeeej!! Voor de verandering de Fairlady op manual gezet en een tijd neergezet van 2:26.732 :D
Er zijn 2 bochten waar ik ALTIJD de fout in ga. Hier moet ik flink op oefenen, ik wil er te snel in waardoor ik als een slak uit de bocht kom (of ik raak de muur :z).

Wat ik wel merk met handmatige schakeling, je drift minder bij het in en uitgaan van bochten. Volgens mij is dit positief aangezien je bij het driften kan gassen tot je een ons weegt, je gaat er toch niet sneller door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op manual kan je in sommige bochten net even een versnelling hoger aanhouden, waardoor je wielen minder spinnen.
De automaat schakelt soms net even te ver terug, en dan krijg je plots al die power op je achterwielen.
Heeft mijn bij de vorige GT academy ook flink wat tijd gescheeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

dvdkiwi schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 19:28:
Op manual kan je in sommige bochten net even een versnelling hoger aanhouden, waardoor je wielen minder spinnen.
De automaat schakelt soms net even te ver terug, en dan krijg je plots al die power op je achterwielen.
Heeft mijn bij de vorige GT academy ook flink wat tijd gescheeld!
Ik ga altijd de bocht in op een versnelling hoger, kunt je plat door de bocht gaan en kom je volle snelheid eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 16:02

thunder8

Het gedonder begint weer.

Yes, vanavond 40/40 geworden. :)

Nu nog 1000Km Suzuka, 9 Uur Tsukuba en de beide 24uurs races A-spec. Voordat ik daarmee aan de slag ga, eerst maar eens de 1000 auto's halen, licenties verder naar goud zetten en nog een paar races omzetten naar gold. (FGT Monaco en Nurburgring)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:24
Sweet Thunder! Erg gaaf.

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Mooi gedaan thunder. als het goed is binnenkort save functie dus dan komen die endurance helemaal goed:)

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Daniel_Elessar schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 21:46:
Mooi gedaan thunder. als het goed is binnenkort save functie dus dan komen die endurance helemaal goed:)
Die 2x 24uur is leuk om te rijden kan je op een vrij weekend zeker doen!

Die Tsubaka of hoe die daar noemt, is gewoon een kut parkoer om 9 uur op t erijden, 4uur met de mx5 is al te lang voor me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 398493

Ik zou echt niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen om een endurance race te gaan rijden, laat staan die van 9 uur of de twee van 24h.
Ben benieuwd hoe de save functie zal gaan werken. Denk zelf dat je tijdens een pitstop kunt saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Anoniem: 398493 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 22:15:
Ik zou echt niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen om een endurance race te gaan rijden, laat staan die van 9 uur of de twee van 24h.
Ben benieuwd hoe de save functie zal gaan werken. Denk zelf dat je tijdens een pitstop kunt saven.
Mja als student kan ik zeggen ik begin vrijdag na school en rij door tot de volgende dag en zondag bijkomen :P
Maar de werkende mens kan dit niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Sowieso slaat de huidige endurance race nergens op. Geen real life driver rijdt 24 uur achtereen. Tis niet voor niets dat teams in de 24 uur races 3 of 4 coureurs hebben. Zou mooi zijn als je met 2 anderen op PSN een team kon vormen voor de A-spec 24 uur races..

[ Voor 21% gewijzigd door GAIAjohan op 08-03-2011 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Mja, natuurlijk, op GT4 reedt ik 18 uur ofzo en dan die andere 6uur liet ik de Bspec lopen. Tis gewoon als je goesting hebt, is het mogelijk want weet nog genoeg dat ik mijn schoolwerk gewoon niet deed om 24h races te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
GAIAjohan schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 22:41:
Sowieso slaat de huidige endurance race nergens op. Geen real life driver rijdt 24 uur achtereen. Tis niet voor niets dat teams in de 24 uur races 3 of 4 coureurs hebben. Zou mooi zijn als je met 2 anderen op PSN een team kon vormen voor de A-spec 24 uur races..
Mijn pa en ik gaan dat dus oplossen door het samen te doen, eventueel met iemand erbij als we het voor elkaar krijgen. Maar idd, straks die save functie zal wel schelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 16:02

thunder8

Het gedonder begint weer.

yzx schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 22:10:
[...]

Die 2x 24uur is leuk om te rijden kan je op een vrij weekend zeker doen!

Die Tsubaka of hoe die daar noemt, is gewoon een kut parkoer om 9 uur op t erijden, 4uur met de mx5 is al te lang voor me
Nadeel is dat ik 6 dagen per week werk, dus mijn speeluren zijn beperkt tot de avonden en vanaf zaterdagmiddag tot zondagavond. Aankomend weekend moet ik zelfs vanaf zaterdagmiddag 3 uur werken tot minimaal 3 uur 's-nachts, met uitloop naar 7-8uur zondagochtend. Dan blijft er dit weekend niet zo heel veel tijd over. ;)

Tsukuba is een Mickey Mouse Circuit en 9 uur is inderdaad niet leuk meer. Hadden ze beter een ander circuit voor kunnen kiezen, als High Speed Ring, Grand Valley, Autumn Ring of nog liever: Monza.

Suzuka is geen favoriet van mij en dat is 1 van de redenen dat ik hem heb uitgesteld. Vooral omdat je met een non-X2010 er gewoon een dikke 6 uur over doet.

Gisteravond een poging gewaagd om de Nordschleife Trophy te halen en ik strandde op 2 seconden, met een klein uitstapje dat een rode tijd veroorzaakte. En het minne ervan was, dat ik daar nog nooit buiten de baan ben gekomen :S. Maar de tijden worden wel beter, ook de settings die ik vond op het net hielpen behoorlijk. Tegen 10-en was de batterij leeg bij mij en kreeg ik het niet meer voor elkaar een fatsoenlijke lijn te rijden. Binnenkort maar eens weer een nieuwe poging.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Je kan Suzuka toch met FGT doen kun je makelijk 1:40:x rondes me draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 398767

GAIAjohan schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 18:30:
Ik kom helaas niet lager dan 2:19.6 :( Alhoewel, t zal wel moeten lukken, maar ik heb de tijd niet om erin te investeren..
GAIAjohan,

Met wat voor stuur rij je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
Mijn B-spec bobjes zitten nu met zijn 3'en 172 rondjes Suzuka te doen, alleen bij ronde 90 hebben ze allemaal geen mental en physical strength meer (ze rijden in een X2010 :+). Ik had pitting strategy op 30% maar dan rijden ze elke keer slechts 1 rondje haha. Die heb ik dus maar uitgezet... Weet iemand hoe je de physical / mental strength van je andere bobjes kan inzien (in-game)? Ik moet zeggen dat deze bob bijzonder lekker gaat op 0%!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaveHam
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

Nou geprobeerd de Nascar intermediate (de eerste) maar mijn tijd staat op 0:13.003 en ik moet minimaal 0:13.000 hebben voor goud :(
Is het al iemand gelukt met een controller?

Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tony L schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:35:
Mijn B-spec bobjes zitten nu met zijn 3'en 172 rondjes Suzuka te doen, alleen bij ronde 90 hebben ze allemaal geen mental en physical strength meer (ze rijden in een X2010 :+). Ik had pitting strategy op 30% maar dan rijden ze elke keer slechts 1 rondje haha. Die heb ik dus maar uitgezet... Weet iemand hoe je de physical / mental strength van je andere bobjes kan inzien (in-game)? Ik moet zeggen dat deze bob bijzonder lekker gaat op 0%!
Level van je bob, op laag level trekken ze het niet zo makkelijk, maar tegen de 40 kunnen ze langer doorrijden dan dat je tankinhoud of banden vol kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
HaveHam schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:37:
Nou geprobeerd de Nascar intermediate (de eerste) maar mijn tijd staat op 0:13.003 en ik moet minimaal 0:13.000 hebben voor goud :(
Ja hoor :) Al koste die NASCAR Special met die pylonen wel de nodige moeite... Die stem ook steeds als je zo'n pylon raakt 8)7

Gewoon heel vaak opnieuw doen en zo weinig mogelijk stuurbewegingen maken. Iedere kleine correctie kost je een paar honderste, dus al je dat tot een minimum beperkt kan je wel onder de 13 seconde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

SinergyX schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:38:
[...]

Level van je bob, op laag level trekken ze het niet zo makkelijk, maar tegen de 40 kunnen ze langer doorrijden dan dat je tankinhoud of banden vol kunnen houden.
Bobje level 37 in X2010 de 24h le mans laten doen, ALLEEN!

Tikte bijna 500 rondes aan was iets van een 480 ofzo :P Snelste ronden was 2:33:1x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaveHam
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

Dank u Dr. Quipers :)
Ik wil alleen maar goud halen met elke race, license en specials.
Ik speel het al van GT2 af dus heb al wat meegemaakt met de GT serie.
Maar toegegeven Nascar specials is niet makkelijk (tot dus verre).

Gister nog een Subaru WRX STI Sedan V:VI aangeschaft 2de hands voor een luttele 9000 credits.
Normaliter koop ik die direct maar hij was gister pas in de used car list.
En wat een bak is dat, nog geen tunes bij gekocht want het rijd tot dus verre sneller dan mijn tegen stander.

Ook kan ik niet wachten op de suzuki escudo pikes peak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
HaveHam schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:37:
Zorg er zeker voor dat je traction en ASM uit hebt staan! Anders lukt het je nooit (mij niet in ieder geval). Stuurhulp ook uit dacht ik maar weet ik niet zeker meer. En zorg er voor dat je altijd zo dicht mogelijk langs de pionnen rijdt. Elk kleine foutje is funest voor goud ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaveHam
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

Zorg er zeker voor dat je traction en ASM uit hebt staan! Anders lukt het je nooit (mij niet in ieder geval). Stuurhulp ook uit dacht ik maar weet ik niet zeker meer. En zorg er voor dat je altijd zo dicht mogelijk langs de pionnen rijdt. Elk kleine foutje is funest voor goud ;)
Die info had ik inderdaad gelezen.
En heb nadat in de tijd van 0:13.003 had gezet, alles uitgezet en haalde alleen maar zilver.
Maar ironisch genoeg kwam ik niet meer onder de tijd met alles uit.
Maar ook dat zal wel te maken hebben met het feit dat ik wel erg moe werd na 12 uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 389604

2:23,6 gereden met de academy.
Alles uit, stuurhulp sterk en ABS op 1.(controller)

Net ff filmpje gekeken van de nr.8 die ook met controller rijdt, nu weet ik waar me verbeter puntjes liggen.

Ik blijf het proberen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaveHam
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

Anoniem: 389604 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:47:
2:23,6 gereden met de academy.
Alles uit, stuurhulp sterk en ABS op 1.(controller)

Net ff filmpje gekeken van de nr.8 die ook met controller rijdt, nu weet ik waar me verbeter puntjes liggen.

Ik blijf het proberen;)
Maakt het echt zoveel uit als men een stuurtje of een controller heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Stuur is preciezer dan controller.
En je kunt beter je hoeveelheid gas/rem regelen enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

net zitten te kijken naar een video op youtube hoe iemad 3 keer goud haalt met de red bull car ziet er natuurlijk heel makkelijk uit maar het is ontzettend moeilijk ik heb tot nu toe geen een curcuit gehaalt met de red bull car zit ver van het brons af ik heb alle rijhulpen al een keer aan gehad en ook verschillende keren zonder rijhulpen gereden en ook verschillende combinaties met rijhulpen geprobeert ik rijd verder zonder stuurtje het is ook zo dat je meestal de 2 rondjes die je moet rijden niet eens afmaakt omdat je heel snel net naast de baan komt met de red bull car en dan moet je direct opnieuw beginnen.

ik zit er sterk over na te denken om ff een stuurtje uit de winkel te halen ben wel nieuwsschierig hoe veel voordeel je dat oplevert per rondje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Anoniem: 398767 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:27:
[...]

GAIAjohan,

Met wat voor stuur rij je?
Logitech g25
yzx schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 17:36:
Stuur is preciezer dan controller.
En je kunt beter je hoeveelheid gas/rem regelen enzo :)
Maar lock-to-lock is veel lastiger, en in geval van overstuur kan een controller best makkelijker zijn daardoor.

[ Voor 48% gewijzigd door GAIAjohan op 09-03-2011 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

GAIAjohan schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 18:50:....Maar lock-to-lock is veel lastiger, en in geval van overstuur kan een controller best makkelijker zijn daardoor.
Klopt. Ik kan op mijn stuur het aantal graden instellen en rij met 500 graden. En denk er over om 'm nog lager te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Maar lock-to-lock is veel lastiger, en in geval van overstuur kan een controller best makkelijker zijn daardoor.
Heb ik gemerkt bij X2010 xD

Oja btw !i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i! Patch 1,08 komt, deze zal de glitch in SSR7 fixen en meer niet, zal Europa deze middernacht moeten raken, want in sommige delen van de wereld is dit al gemaakt, dus hoera het wordt gemaakt en voor de mensen die er nog van willen profiteren ge hebt nog 4 uurkes :9

[ Voor 48% gewijzigd door yzx op 09-03-2011 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Volgens mij zijn ze de SSR7 glitch aan het patchen.

Ik kom de GT servers niet meer op.
A connection to the server could not be establised. ID=2:0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
leech1984 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:09:

[...]
Ben je nog wel op PSn ingelogt ? Want daar kan ik nu niet op, die hebben groot onderhoud :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

leech1984 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:09:

[...]
Patch komt pas om middernacht :P

Pagina: 1 2 ... 25 Laatste