Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
FastBunny schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:15:
[...]

Same here :) Grappige was dat ik eerst 2 uur heb gereden, opgeslagen, daarna weer geladen en nog 1 uur ruim gereden had, hierna weer opgeslagen en bij de 3e keer had ik precies hetzelfde probleem als jij. AI neemt gewoon de race over nadat die 3 minuten heeft geprobeerd door de boarding te rijden, en rijd rondjes van 1:01 en nadat de bandjes op zijn komt die al driftend tot een tijd van 1:13/1:14. 8)7
Dit komt volgens mij omdat je te snel de pits in wil rijden.
De AI kan de bocht dan niet zo snel nemen en gaat door het gras verder met ze'n ronde.

Ik heb de race maar gecancelled en ben nu bezig met de 4 uurs race van Nurburgring in een FormulaGT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 15:59

FastBunny

Give it the Works !

Hoyden schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:23:
[...]

Dit komt volgens mij omdat je te snel de pits in wil rijden.
De AI kan de bocht dan niet zo snel nemen en gaat door het gras verder met ze'n ronde.

Ik heb de race maar gecancelled en ben nu bezig met de 4 uurs race van Nurburgring in een FormulaGT.
Zou goed kunnen de eerste keer dat ik de pits in wilde deed ik dit ook te hard en kwam die weer terug op de normale baan om vervolgens toch weer naar de pits te sturen.. alleen dan zonder pitstop... was gewoon een drive trough penalty denk ik omdat ik te hard wilde ofzoiets :P

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:57
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:38:
Dlc is vanaf nu te koop in shop even zoeken op gran turismo kopen en dan gt5 openen en in 1e scherm bij nieuwe download button installeren
Zojuist de eerste rondjes SPA gereden met m'n Zonda R... *O* *O* *O*

Ernstig mooi circuit toch. Nu hopen op wat mooie seasonals op dit asfalt.

Gauw weer racen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Ben aan het wachten op het mannetje van de post voor mijn Psn Card dan pas kan ik het hele pakket binnen halen. Kwam gisteren avond er achter dat ik 12 cent te weinig had voor het totale pakket.GRRRRRR
Kan ook nog niet eens alleen de car en track pakket los bestellen.
De DLC is voor de USA uitgestelt naar 25-10 maar krijgen dan wel een extra bonus (wat zou dat eens zijn???)
http://www.gtplanet.net/g...er-25-with-special-bonus/

Gisteren de 4uurs Nurnberg gedaan. Leuke XP wat er bij komt met 150% vandaag nog een keer met 170% en dan morgen starten met de 24 uur Le Mansmet 200%. Ik denk dat ik deze met de Mazda 787B ga rijden. Welke auto gaan jullie er voor gebruiken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20
Ik denk dat de 787B wel 1 van de beste is, of anders die Toyota Minolta 88-CV.
X2010 zal zeker wel verboden zijn? :P Half gas met dat ding rond rijden, rechte stuk even de 420 aantikken, geen problemen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga de 24h races met de X2010 doen, is niet verboden ;)
Reden: ik heb een hekel aan regen, en deze blijft gewoon bestuurbaar :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
X2010 gaat het zeker niet worden!!!!!.
Deze week ook die 9 uurs race gedaan. Na zo'n 5 uur racen zat nr 2 op 7 sec. achter mij, Na 9 uur was het 3 rondjes! Was lekker spannend. Ik wil de 787B daarom stock laten(wel met andere bandjes) zodat het wel een uitdaging blijft!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik wil veelal het risico niet lopen dat ik door domme actie laatste ronde (of door de AI) ik 4-24 uur weggooi als ik daardoor geen eerste wordt. Natuurlijk wel leuk en uitdagend, maar dat zou ik liever doen tegen andere races (zoals dit weekend had Rfactor een 10 uur endurance race), dan voor de laatste races die ik in GT5 nog moet doen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Ik heb al moeite om die FormulaGT op de baan te houden op de Nurburgring 4-uurs race. Ik ben blij met een rondetijd van 7:22 ...

Die X2010 vind ik al helemaal niks, en zeker niet op de Nurburgring.
Moet er niet aan denken dat ik elke bocht naast de baan zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
downing schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:51:
Ben aan het wachten op het mannetje van de post voor mijn Psn Card dan pas kan ik het hele pakket binnen halen. Kwam gisteren avond er achter dat ik 12 cent te weinig had voor het totale pakket.GRRRRRR
Kan ook nog niet eens alleen de car en track pakket los bestellen.
De DLC is voor de USA uitgestelt naar 25-10 maar krijgen dan wel een extra bonus (wat zou dat eens zijn???)
http://www.gtplanet.net/g...er-25-with-special-bonus/

Gisteren de 4uurs Nurnberg gedaan. Leuke XP wat er bij komt met 150% vandaag nog een keer met 170% en dan morgen starten met de 24 uur Le Mansmet 200%. Ik denk dat ik deze met de Mazda 787B ga rijden. Welke auto gaan jullie er voor gebruiken???
Volgende keer gewoon online bestellen, krijg je de code 30 sec. later in je mail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Ik zou echt aanraden om de 24h races met een LM wagen te doen, langzamer dan de tegenstanders zul je niet zijn maar ook niet veel sneller. Dat maakt het leuk en geeft je het gevoel dat je echt met een race bezig bent ipv verplicht rondjes draaien in de X2010.

Op Le Mans was ik 5-10 sec sneller per rondje (op droog) dan de tegenstanders. En dat tikt aan op 24h. Je moet het dus wel heel gortig maken wil je de race niet winnen. En in de regen ben je veeeeel sneller dan de rest. Kan niet fout gaan dus.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Stefie2010 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:41:
Ik zou echt aanraden om de 24h races met een LM wagen te doen, langzamer dan de tegenstanders zul je niet zijn maar ook niet veel sneller. Dat maakt het leuk en geeft je het gevoel dat je echt met een race bezig bent ipv verplicht rondjes draaien in de X2010.

Op Le Mans was ik 5-10 sec sneller per rondje (op droog) dan de tegenstanders. En dat tikt aan op 24h. Je moet het dus wel heel gortig maken wil je de race niet winnen. En in de regen ben je veeeeel sneller dan de rest. Kan niet fout gaan dus.
Ik wil een LM kopen, maar zit te twijfelen welke. Ik zit te denken aan de R8 LM, zou dat een goeie keuze zijn? Zonde om m'n geld te steken in een auto die niets blijkt te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Denk dat je het zwaar gaat krijgen tegen de 787 en Minolta, dat zijn toch veelal de 2 snelste in het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
Je heb 24 uur om je fouten goed te maken.Gewoon in het begin rustig en geconcentreed rijden, zodat je sec pakt op de nr 2.
Ook moet je niet gaan proberen om iedere ronden sneller te willen gaan. Mits je natuurlijk een flinke voorsprong hebt.
Met die x2010 moet ik de FF van mijn stuur op 20 zetten en dan nog vlieg ik iedere bocht eruit. Ik hou het bij de 787B.

Mijn PSN cad is er!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
De tijdsgebonden races zijn inderdaad niet zo handig met de X2010, dat is echt de minuten uitzitten. Bij de rondjes races vind ik het wel makkelijk, je bent sneller klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik weet niet hoe de AI in een 24 uurs race bij A spec werkt, maar bij B spec werkt het niet.

Ze gaan naar de pits als de driver moe is. Aan het einde van de race stapt de driver al moe in, dus gaat de volgende ronde direct weer naar de pits. Tja zo blijven ze allemaal moe met hele slechte laptijden... 8)7

Als dat bij A spec ook zo is dan hoef je je niet druk te maken in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
dude88 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:22:
Ik weet niet hoe de AI in een 24 uurs race bij A spec werkt, maar bij B spec werkt het niet.

Ze gaan naar de pits als de driver moe is. Aan het einde van de race stapt de driver al moe in, dus gaat de volgende ronde direct weer naar de pits. Tja zo blijven ze allemaal moe met hele slechte laptijden... 8)7

Als dat bij A spec ook zo is dan hoef je je niet druk te maken in elk geval.
Je kunt ook gewoon instellen dat hij niet pit als hij moe is. Heb vaak genoeg Bspec coureurs een 9/24 uurs races laten doen en had er nooit problemen mee. Wellicht iets dat er is ingeslopen na een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Sander H schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:36:
[...]

Je kunt ook gewoon instellen dat hij niet pit als hij moe is. Heb vaak genoeg Bspec coureurs een 9/24 uurs races laten doen en had er nooit problemen mee. Wellicht iets dat er is ingeslopen na een update.
Zo deed ik het ook! Gewoon instellen dat hij bij tank leeg naar de pit gaat, en het tempo gewoon aanpassen zodat ze niet zo hard hoeven te pushen. Kwestie van de juiste auto en de juiste coureurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

SinergyX schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:52:
Denk dat je het zwaar gaat krijgen tegen de 787 en Minolta, dat zijn toch veelal de 2 snelste in het veld.
Denk dat ik voor die minolta ga, thx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Sander H schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:36:
[...]

Ik bedoel de tegenstanders, mijn eigen B spec drive staat gewoon op 0% strategie. Deze gaan gewoon naar binnen als de brandstof of banden op zijn. Dan wisselen ze vanzelf van driver.

De tegenstanders gaan wel elke keer naar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
dude88 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:28:
[...]

Ik bedoel de tegenstanders, mijn eigen B spec drive staat gewoon op 0% strategie. Deze gaan gewoon naar binnen als de brandstof of banden op zijn. Dan wisselen ze vanzelf van driver.

De tegenstanders gaan wel elke keer naar binnen.
Klopt. Heb ik ook gezien :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben eruit, de 4h Roadster race gaat gedaan worden in de nieuwe Roadster TC.
Wit overgespoten is het een leuk bakkie (maar nog steeds de lelijkste van de DLC cars)
De andere DLC wagens vind ik eigenlijk best coowl, zelfs de Prius, maar vooral de CR-z :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die Roadster rijd ook best lekker, niet super snel maar gaat lekker.
Ben ook begonnen met die 4H, staat nu opgeslagen, straks weer verder :P

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 18-10-2011 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:24

f.h

Zojuist ook het complete pack aangeschaft, maar ik hoefde niets te downloaden? Stonden meteen klaar in GT5, iemand enig idee hoe dat werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:23
je kan online gewoon gratis over spa rijden kwam ik achter meerdere keren gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
f.h schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:16:
Zojuist ook het complete pack aangeschaft, maar ik hoefde niets te downloaden? Stonden meteen klaar in GT5, iemand enig idee hoe dat werkt?
Je hebt alles al gedownload met de 2.0 update, je moest het alleen activeren om te unlocken in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 20:53
Lol, win je behoorlijk wat races in de hoop dat je een Ferrari wint, lees ik net dat je alleen een Ferrari wint met het Ferrari event 8)7
Darn it :o

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

Sander H schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:25:
[...]

Je hebt alles al gedownload met de 2.0 update, je moest het alleen activeren om te unlocken in de game.
Ah I see :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

IK WIL OOK DE DLC :( morgen naar de winkel ftw xD

Iemand die hem al heeft die wat + en - punten kan noemen?

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:07

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Spa is geweldig, en die RM-wagens die erbij zitten ook, maar dat is allemaal erg persoonlijk. :)

Let wel op een aantal dingetjes:
[list]
• DLC is account gebonden (werkt dus niet met andere accounts (sub en master)), dus let op met welke PS3 account je deze aanschaft. Mijn Master account gebruik ik bijv. niet met GT5, dus moest ik eerst geld uit mijn Master account in mijn wallet stoppen, waarna ik met mijn Sub-account (die ik voor GT5 gebruik) de DLC kon aanschaffen.
• Ook werkt de DLC uit de Europese store niet met een US GT5 spel en vice versa. (ook JP,HK)
• De verfkleuren (100 speciale kleurtjes waaronder verschillende chromen kleurtjes) kunnen maar 1x gebruikt worden.
• Ook de wagens krijg je eenmalig, dus let op wat je gaat tunen. Sommige aanpassingen zijn niet terug te draaien (motor-tuning)

Wil je toch meerder verfjes of wagens, dan kan je zo'n losse DLC meerder keren aanschaffen. :D 8)7

Als met al zitten er wat vreemde DLC voorwaarden bij :/ waar flink over wordt geklaagd op de verschillende fora. Gelukkig had ik daar zelf geen last van.
Let ook op na de aanschaf in de PS-store, dat je in GT5 de spullen activeert met de download knop in het hoofdmenu (de meest rechtse onderin), anders kan je niets vinden in GT5. (zijn zelfs veel personen die alles tweemaal hadden aangeschaft omdat ze dachten dat er iets fout was gegaan)

Nog een kleine toevoeging:
De DLC kan je niet cadeau geven aan je vrienden in GT5.
Indien je Spa niet hebt gekocht, kan je hier online wel op racen mits de Host deze baan heeft gekocht.

[ Voor 6% gewijzigd door Chrasher op 18-10-2011 20:00 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Ach daar gaat het idee van ,met 12 de DLC te kopen zoals CoD map packs :+

Achja motortuning kun je altijd omdraaien voor een deel hoor :) denk maar aan motor begresing

maar merci voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperv6
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-08-2022
Heb vandaag ook de update gekocht. Had hem iid bijna 2x gekocht, gelukkig ff de klantenservice gebeld. Ze gaan er wel wat aan doen blijkt! ;)

Ik ben trouwens nog heel lang op zoek naar een Chapperal 2J. Die vierkante 8)

Zou iemand die willen ruilen tegen bijv. die groene Jaguar xj-13 O-) :9~

Noem maar wat heb wel wat auto's over. Dat dupliceren of kopieren met gift tickets werkt ook niet bij mij. (ik krijg gwn geen chapperal xD)
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Jasperv6 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:04:
Heb vandaag ook de update gekocht. Had hem iid bijna 2x gekocht, gelukkig ff de klantenservice gebeld. Ze gaan er wel wat aan doen blijkt! ;)

Ik ben trouwens nog heel lang op zoek naar een Chapperal 2J. Die vierkante 8)

Zou iemand die willen ruilen tegen bijv. die groene Jaguar xj-13 O-) :9~

Noem maar wat heb wel wat auto's over. Dat dupliceren of kopieren met gift tickets werkt ook niet bij mij. (ik krijg gwn geen chapperal xD)
Alvast bedankt.
Autos over 1,000,000 cr kun je niet meer traden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

yzx schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:57:
Ach daar gaat het idee van ,met 12 de DLC te kopen zoals CoD map packs :+
Je zal maar meerdere kinderen hebben die allemaal op dezelfde PS3 onder hun eigen account GT5 spelen.
Enige mogelijkheid is dan om de DLC aan een apart account te koppelen of de DLC meerdere malen aanschaffen. Kassa!
Achja motortuning kun je altijd omdraaien voor een deel hoor :) denk maar aan motor begresing

maar merci voor de info
Motorbegrenzing (ik noem het meer afknijpen zoals bij onze brom- en snorfietsen) is maar leuk voor kleine wijzigingen (tot zo'n 10%), anders is die originele tune veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperv6
Serieus? Kon ook al me alfa niet verzenden naar vrienden :O

Damm echt jammer. Chaparrel niet meer bereikbaar.. :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Jasperv6 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:14:
Serieus? Kon ook al me alfa niet verzenden naar vrienden :O

Was week of 2 terug in OCD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Hij stond een aantal weken terug in de OCD, voor maar 7 miljoen credits (kost normaal 12 of 14 miljoen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Jasperv6 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:14:
Beste kans heb je eventueel met een Level-21 ticket (2.5%). Je zal er dan wel even voor moeten zitten met saven, opstarten, ticket verzilveren, restoren (tot je hem hebt)
Eventueel kan ik je aan een level 21 ticket helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-05 02:48

Mr_Mellow

Keep it simple

Heeft iemand ervaring met zo'n download voucher bij B.Smit? :/

"Bestel nu en je ontvangt de punten gelijk in je mailbox..."

Ik zit al een half uur naar m'n mailbox te staren ... maar ben bang dat er vanavond niets van zal komen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Staat er niet klein onder: tijdens kantooruren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Van die DLC is Spa IMHO de enige must-have, hoewel ik ook die auto's wel wil hebben om mijn garage compleet te houden :P
Die oplopende prijzengelden bij elke dag inloggen tikt ook lekker aan. En net even getest: dat telt ook voor prijzengeld bij cashen van je Bobs ! :9

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperv6
Chrasher schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:25:
[...]

Beste kans heb je eventueel met een Level-21 ticket (2.5%). Je zal er dan wel even voor moeten zitten met saven, opstarten, ticket verzilveren, restoren (tot je hem hebt)
Eventueel kan ik je aan een level 21 ticket helpen.
Level 21 ticket al gehad helaas. Als ik dan 1 heb, dan kijk ik of het hem is, zo niet dan weer backup enz. Probeer het nu met birthday cards, is de kans daar minder?

Prijzengeld is erg leuk. Maar stel ik begin een endurance de 1e dag met 100% zegmaar en hervat hem elke dag tot dat ik 5 dagen voorbij zijn. Krijg je dan 200% omdat de op de 5e dag eindigt of 100% omdat je toen ben begonnen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:06

Entity

9000rpm

De zwarte GT-R in de DLC rijdt trouwens wel enorm lekker zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Jasperv6 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:52:
[...]

Level 21 ticket al gehad helaas. Als ik dan 1 heb, dan kijk ik of het hem is, zo niet dan weer backup enz. Probeer het nu met birthday cards, is de kans daar minder?

Prijzengeld is erg leuk. Maar stel ik begin een endurance de 1e dag met 100% zegmaar en hervat hem elke dag tot dat ik 5 dagen voorbij zijn. Krijg je dan 200% omdat de op de 5e dag eindigt of 100% omdat je toen ben begonnen :?
Bij het hervatten van een race de volgende dag krijg je niet meer % heb ik ondervonden :-)
Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperv6
Oke dus op de dag van 200% beginnen. Kijk das nuttig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow

Mr_Mellow

Keep it simple

SinergyX schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:34:
Staat er niet klein onder: tijdens kantooruren? :P
Zelfs niets erover in de algemene voorwaarden :F

Morgen dus meteen maar even bellen... direct fixen of crediteren die handel. Hoop morgen de DLC binnen te kunnen halen.

Net online op Spa gereden ... wat een baan! _/-\o_
Die 200% bonus is echt te gek... kreeg net voor 5 ronden spa iets van 120k :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Mr_Mellow schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:10:
[...]

Zelfs niets erover in de algemene voorwaarden :F

Morgen dus meteen maar even bellen... direct fixen of crediteren die handel. Hoop morgen de DLC binnen te kunnen halen.

Net online op Spa gereden ... wat een baan! _/-\o_
Die 200% bonus is echt te gek... kreeg net voor 5 ronden spa iets van 120k :D
Zonder DLC kun je wel op SPA rijden? :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Laatst online: 11-09 18:23
ja dat zei ik vanmiddag al man :) bugje denk ik , ook op die nieuwe kartbanen kan je crossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow

Mr_Mellow

Keep it simple

yzx schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:12:
[...]
Zonder DLC kun je wel op SPA rijden? :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Is het niet geweldig _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

ZOMGWTFBBQ waar the hell is me stuur 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nee, dat is een feature. Als de host dus DLC heeft gekocht, kan iedereen die hem joined dus ook gewoon dream track en Spa rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Vind het een zeer vermakelijke track
En leuk om iedereen los rechtdoor te zien gaan bij de eerste bocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Ik lees hier dat je die paint color maar 1x kan gebruiken?

Hoe zit dat dan met die race pakken? Is dat ook maar 1x?
Ik heb het liefst al mijn B spec rijders in hetzelfde pak, wel zo logisch bij een team ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28
http://www.gtplanet.net/f...-model-in-gran-turismo-5/
voor de mensen die hem nog niet hebben, gratiz stealth nissan gtr gt500
weet niet of het wrrkt in europa maar :
RD69-FJN9-5N6Q deze code redeemen :)

[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 19-10-2011 11:10 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:38
In de EU de code rendeemen werkt niet iig. Dat had ik net geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
probeer een usa account te maken, en dan daar redemen, werkt ie als goe is daarna ook in je main account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Nice :D

Was aan het sparen voor een minolta, maar ga eerst maar eens hier mee leren rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Minolta moet je niet kopen, die krijg je gewoon gratis in het spel, zonde van je geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Hé, maar dat wist ik niet. Krijg hem als ik Like The Wind win :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
Wat ik altijd zo jammer vind van trackpacks die achteraf worden uitgebracht is dat er nooit events zijn waar de tracks inzitten. Ik hoop maar dat er binnenkort wat seasonals uitkomen met Spa maar ben bang dat dat niet gaat gebeuren gezien niet iedereen de dlc heeft (althans, iedereen heeft hem wel gedownload maar niet unlocked).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
  • Laatst online: 18-08 13:25
v8power67 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:09:
Ik heb net een USA account aangemaakt, ik heb de code ingevoerd en hij herkende hem.
Vervolgens heb ik de auto geïnstalleerd alleen in GT5 staat hij er niet tussen?
Alle instructies op het scherm zijn gevolgd.
Wat doe ik fout? :F :P

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Dennis.H schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:42:
[...]

Ik heb net een USA account aangemaakt, ik heb de code ingevoerd en hij herkende hem.
Vervolgens heb ik de auto geïnstalleerd alleen in GT5 staat hij er niet tussen?
Alle instructies op het scherm zijn gevolgd.
Wat doe ik fout? :F :P

Dennis
ja eerlijk gezegd geen idee, open je gt5 met je main account of met de usa account ?
heb zelf signature edition dus heb alles al, kan ook niet testen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Unbreukable schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:03:
Wat ik altijd zo jammer vind van trackpacks die achteraf worden uitgebracht is dat er nooit events zijn waar de tracks inzitten. Ik hoop maar dat er binnenkort wat seasonals uitkomen met Spa maar ben bang dat dat niet gaat gebeuren gezien niet iedereen de dlc heeft (althans, iedereen heeft hem wel gedownload maar niet unlocked).
Eindelijk iemand die het ook zo ziet ;)

Daardoor wordt de toegevoegde waarde van de track voor mij minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Unbreukable schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:03:
Ze hebben nog wel wat opties, seasonal op SPA voor iedereen beschikbaar maken om je zo over te halen de DLC te kopen, of ze doen het volledige optioneel, naast de standaard seasonals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

v8power67 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:09:
Ik heb mijne sinds de release, wat een BAK, een van de beste voor te handelen in de bochten, zeer fijn te besturen, maar op recht door verliest ie het van de andere :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
yzx schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:51:
Ik heb mijne sinds de release, wat een BAK, een van de beste voor te handelen in de bochten, zeer fijn te besturen, maar op recht door verliest ie het van de andere :(
Vind het naast de Mercedes ook 1 van de mindere stealths, de 787B en Honda vond ik een stuk fijner rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

SinergyX schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:52:
[...]

Vind het naast de Mercedes ook 1 van de mindere stealths, de 787B en Honda vond ik een stuk fijner rijden.
Honda vond ik persoonlijk de fijnste :)

De nissan is onverslaanbaar in de bochten in zijn klasse ;) mja dan komen de stukken zonder bochten

De Nissan is ook een leuke drift auto :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
  • Laatst online: 18-08 13:25
v8power67 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:46:
[...]

ja eerlijk gezegd geen idee, open je gt5 met je main account of met de usa account ?
heb zelf signature edition dus heb alles al, kan ook niet testen..
Ik heb GT5 zowel op mijn main account als mijn USA account geopend (PSN accounts).
Op beide accounts stond hij er niet tussen.
Wat ik bovendien ook niet snap, hoe krijg ik die auto op mijn main account terwijl hij op mijn USA account staat?
Of is het zo dat het een bestand is dat wordt herkend door GT5 op jouw PS3's harde schijf, maakt niet uit op welk account je zit.

Dennis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Dennis.H schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:14:
[...]

Ik heb GT5 zowel op mijn main account als mijn USA account geopend (PSN accounts).
Wat ik bovendien ook niet snap, hoe krijg ik die auto op mijn main account terwijl hij op mijn USA account staat?
Of is het zo dat het een bestand is dat wordt herkend door GT5 op jouw PS3's harde schijf, maakt niet uit op welk account je zit.

mja ik heb geen idee, bij mij werken de signature wagens in al mn accounts, usa jap uk en nl.
misschien hebbeb zecexpress er een limiet op gezet voor usa only.
maar zie je de gt500 wel in je usa account als je gt5 speelt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
yzx schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:55:
[...]

Honda vond ik persoonlijk de fijnste :)

De nissan is onverslaanbaar in de bochten in zijn klasse ;) mja dan komen de stukken zonder bochten

De Nissan is ook een leuke drift auto :F
Welke Nissan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
De GT-R gt500 stealth :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren een stealth code voor een US game werkt NIET op onze europese systemen !!

Je kan de code redemen in de shop maar hij zal niet in je europese versie van GT5 verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis.H schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:14:
[...]

Die code werkt alleen op een US versie van GT5 !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:51:
[...]

Die code werkt alleen op een US versie van GT5 !!!
Ligt er aan wat je beoeld met werkt. Ik heb de code ingevoerd, daarna iets gedwonload van 100kb.
Ik kreeg de melding 'installatie voltooid', maar verder niets te vinden in GT5.

Leuk, maar je hebt er helemaal niets aan.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:02:
[...]

Ligt er aan wat je beoeld met werkt. Ik heb de code ingevoerd, daarna iets gedwonload van 100kb.
Ik kreeg de melding 'installatie voltooid', maar verder niets te vinden in GT5.

Leuk, maar je hebt er helemaal niets aan.
Klopt helemaal je kan hem downloaden en ziet installatie voltooid maar hij zal dus never in jouw versie van GT5 te zien zijn

Weet ook niet waar het idee vandaan komt maar er staat heel erg duidelijk bij dat het alleen US is net zoals indertijd die nissan met de europese gt academy alleen voor europa was .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:45:
[...]
Klopt helemaal je kan hem downloaden en ziet installatie voltooid maar hij zal dus never in jouw versie van GT5 te zien zijn

Weet ook niet waar het idee vandaan komt maar er staat heel erg duidelijk bij dat het alleen US is net zoals indertijd die nissan met de europese gt academy alleen voor europa was .
Dus ik moet naast mijn US account ook een US versie van GT5 hebben? Ziek!! :(

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
Ik vind het erger dat de DLC gekoppeld wordt aan PSN account. Ik vind het op zich wel logisch dat er niet via allerlei constructies gegoocheld wordt met gratis auto's, alhoewel de energie van de makers van GT5 beter hun energie in andere zaken had kunnen steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow

Mr_Mellow

Keep it simple

Mr_Mellow schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:33:
Heeft iemand ervaring met zo'n download voucher bij B.Smit? :/

"Bestel nu en je ontvangt de punten gelijk in je mailbox..."

Ik zit al een half uur naar m'n mailbox te staren ... maar ben bang dat er vanavond niets van zal komen... |:(
Jaja, zojuist m'n code in de mail :*) ... vanavond dus knallen! wohoo! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
Ik mis nu echt nog maar 3 dingen:

- De mogelijkheden om races te doen die zoals de A-Spec merken races onder de optie oefenen zijn maar dan met XP rewards

- Geen standaard wagens meer. Liever minder auto's die wel grafisch top zijn dan zoals het nu is. (maar goed, dit is al 10.000 keer besproken)

- Leaderbords! Zelfs Real Racing 2 HD heeft dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het gebruik van DLC op meerdere accounts :

Kaz_Yamauchi 山内 一典

"Regarding the DLC usage for multiple accounts,"

"We’re planning an another update for GT5 in December. In that update users who purchased cars and tracks from the DLC already,"

"-can receive a free “family upgrade” in the PS Store, which will let all users in the same PS console use the DLC."

"And though we looked into this, unfortunately there’s no solution for crossing multiple regions."

"I’m sorry, but we have to ask you to match the region of your disc and your PSN account setting."

"People who bought the DLC cars will have those cars added to the dealers in the December update."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, net "even" de 4h Roadster endurance gedaan op Tsukuba...
Dat was gelijk de laatste keer dat ik een Roadster uit de garage heb gehaald.
Kan nu al niet wachten op de 9h van Tsukuba...... bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor playstation plus leden die gisteren het dlc pakket hebben gekocht voor 11.99

Het pakket staat vandaag te koop voor plus leden voor 8.99 dat blijkt een fout te zijn van de shop .

Als je teveel hebt betaald kun je met de helpdesk van sony playstation bellen voor een refund probleem is bekend bij ze .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:26:
Even voor playstation plus leden die gisteren het dlc pakket hebben gekocht voor 11.99

Het pakket staat vandaag te koop voor plus leden voor 8.99 dat blijkt een fout te zijn van de shop .

Als je teveel hebt betaald kun je met de helpdesk van sony playstation bellen voor een refund probleem is bekend bij ze .
Check. Voor 3 euro bellen om 3 euro terug te krijgen? :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unbreukable schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:54:
Ik mis nu echt nog maar 3 dingen:

- De mogelijkheden om races te doen die zoals de A-Spec merken races onder de optie oefenen zijn maar dan met XP rewards

- Geen standaard wagens meer. Liever minder auto's die wel grafisch top zijn dan zoals het nu is. (maar goed, dit is al 10.000 keer besproken)

- Leaderbords! Zelfs Real Racing 2 HD heeft dit!
En beter geluid, de meeste auto's klinken nu als opgevoerde naaimachines. Gisteren wat nieuwe auto's uit het DLC pakket geprobeerd maar het geluid kan echt véél beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:31:
En beter geluid, de meeste auto's klinken nu als opgevoerde naaimachines. Gisteren wat nieuwe auto's uit het DLC pakket geprobeerd maar het geluid kan echt véél beter.
Vind het geluid van de Roadster met charger (ipv turbo) toch aardig goed gedaan, zeker de geluidsvervorming bij het laatste stukje in je toeren. Ik ben al happy dat je in cockpit niet het geluid hoort wat je normaal buiten de auto zou horen, zoals bij veel racegames :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:28:
[...]

Check. Voor 3 euro bellen om 3 euro terug te krijgen? :)
Die mogelijkheid is aanwezig voor diegenen die dat willen

ps zou naar een andere telecom provider gaan kijken de mijne rekent +/- 0.25 voor dat gesprek ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2011 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow

Mr_Mellow

Keep it simple

Ik heb het nog niet terug zien komen in de 'wens' of 'ik mis' lijstjes ... dus bij deze:

Is het mogelijk om bandenslijtage/temperatuur te zien in GT5 per zone van de band? dus links/midden/rechts? Was (of eigenlijk is) handig om de chamber in te stellen. Ik heb het niet terug kunnen vinden... zoek ik me suf naar iets wat er (nog) niet is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Wat een pareltje is Spa geworden zeg, zeker de mooiste virtuele versie die er is en volgens mij zelfs meer details dan de iRacing versie. Die laatste zal dan wel de hobbeltjes op de juiste plaats hebben zitten etc. maar voor de rest kan ik geen genoeg krijgen van de GT5 versie :)

Alleen zo jammer dat het geluid nog steeds zwak is, ook van de DLC auto's. Helemaal als je Forza nu een week gewend bent :P

Bonuspic:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wRIMG.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

Mr_Mellow schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:55:
Ik heb het nog niet terug zien komen in de 'wens' of 'ik mis' lijstjes ... dus bij deze:

Is het mogelijk om bandenslijtage/temperatuur te zien in GT5 per zone van de band? dus links/midden/rechts? Was (of eigenlijk is) handig om de chamber in te stellen. Ik heb het niet terug kunnen vinden... zoek ik me suf naar iets wat er (nog) niet is?
Dat is er inderdaad niet. Lijkt me persoonlijk ook wel een beetje te veel van het goede ;) Het is camber zonder de h overigens ;) Anders moet je even met Jan des Bouvrie spreken om je chamber af te stellen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door f.h op 19-10-2011 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Met nog 1,5 uur te gaan op Tsukuba, neemt AI het weer over :/ Banden op amper 20%, brandstof zo'n 60%... dat is weer 2,5 uur weggegooid :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
SinergyX schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 20:05:
Met nog 1,5 uur te gaan op Tsukuba, neemt AI het weer over :/ Banden op amper 20%, brandstof zo'n 60%... dat is weer 2,5 uur weggegooid :/
Wat bedoel je precies met AI neemt het over?
Heb het al paar keer voorbij zien komen maar snap nog steeds niet wat er mee bedoelt wordt, het is toch onder A-spec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

schumi2004 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 20:15:
[...]

Heb het al paar keer voorbij zien komen maar snap nog steeds niet wat er mee bedoelt wordt, het is toch onder A-spec?
Bugje, zoiets als Bspec tijdens endurance race GT4, maar die tijd telt niet mee 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Ik probeer dat pakket van 12,99 te downloaden. Als ik er op de main page van de store op klik zegt hij het volgende:
Deze inhoud is niet toegankelijk met uw account.

Als ik vervolgens in het mapje van GT5 ga is hij ineens verdwenen en staan alleen die 4 losse er tussen. (15 min geleden stond hij er gewoon nog tussen)

Iemand hier ervaring mee?

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
schumi2004 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 20:15:
[...]

Als je dus de saving optie gebruikt in een endruance, start je GT5 weer op gaat hij automatisch naar de race. Je start normaliter vlak voor de plek waar je je popup krijgt voor de pit (dat is enige optie om te saven) en je rijd weer vrolijk verder.

In dit geval neemt opeens de AI (zoals in Bspec) je auto over en raced doodleuk verder, om vlakbij start/finish 90 graden de muur in te rammen waar je normaliter zou pitten. Na zo'n 2-3 minuten doelloos rammen tegen de muur is hij er voorbij en begint hij gewoon de race te rijden.

Leuk denk je, gratis rijden! Helaas, AI zal dus noooooit meer gaan pitten, zijn het je banden niet die 0,0 profiel hebben, is het uiteindelijk dus je benzine die op is -> rest haalt je in -> 4 uur weggegooid (of erger in bv een 24u Le Man).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@KappeNou:
Dat viel mij net ook op ja, erg raar.
Gisteren heb ik nog het pack gedownload...

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 19-10-2011 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

KappeNou schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 20:19:
Ik probeer dat pakket van 12,99 te downloaden. Als ik er op de main page van de store op klik zegt hij het volgende:
Deze inhoud is niet toegankelijk met uw account.

Als ik vervolgens in het mapje van GT5 ga is hij ineens verdwenen en staan alleen die 4 losse er tussen. (15 min geleden stond hij er gewoon nog tussen)

Iemand hier ervaring mee?
Bij mij was het pakket 'verdwenen' nadat ik het had aangeschaft. Daarna stond achter elk van de 4 losse dingen dat PSN icoontje wat betekent dat je het gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
ook de dlc gekocht, en dit is echt de beste dlc die ik ooit gekocht heb.
fm3 had veel dlc, maar dit is tich de besre ooit gekocht !
spa is echt super strak, en rijdt heerlijk.
Die auto's zijn super tof, zeker die 125 cc kart, met die kart over spa, is gewoon super kicken!
vind ze ook allemaal mooi en uniek
Ben er zeer blij mee, speel nu nog veel fm4, maar voel dat dit niet al te lang zal duren, toch niet echt de game die ik verwachte, zeker na fm1-3 gespeeld te hebben, maja is een andere discussie.
gt5 leeft weer 100% in mijn ogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

Hmmm zojuist even geprobeerd om met een USA account die Stealth Nissan te downloaden en dat is ook gelukt. Echter verschijnt die niet in mijn game en dat is waarschijnlijk omdat ik een NL/EU versie van GT5 heb...doh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gaat erg krap worden, 1/10de deel brandstof met nog 19 minuten :P
Enige voordeel van de AI met 0,0 aan banden over, hij maakt rondjes van 1.15 en houd doodleuk iedereen achter zin, hoef me niet druk te maken dat ze me dus nog voorbij gaan (of mn brandstof is op :X).

[ Voor 60% gewijzigd door SinergyX op 19-10-2011 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

SinergyX schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:21:
Gaat erg krap worden, 1/10de deel brandstof met nog 19 minuten :P
Enige voordeel van de AI met 0,0 aan banden over, hij maakt rondjes van 1.15 en houd doodleuk iedereen achter zin, hoef me niet druk te maken dat ze me dus nog voorbij gaan (of mn brandstof is op :X).
Dan tuf je door tegen 80km/h ;)

Pagina: 1 ... 19 ... 25 Laatste