Spa is geweldig, en die RM-wagens die erbij zitten ook, maar dat is allemaal erg persoonlijk.
Let wel op een aantal dingetjes:
[list]
• DLC is account gebonden (werkt dus niet met andere accounts (sub en master)), dus let op met welke PS3 account je deze aanschaft. Mijn Master account gebruik ik bijv. niet met GT5, dus moest ik eerst geld uit mijn Master account in mijn wallet stoppen, waarna ik met mijn Sub-account (die ik voor GT5 gebruik) de DLC kon aanschaffen.
• Ook werkt de DLC uit de Europese store niet met een US GT5 spel en vice versa. (ook JP,HK)
• De verfkleuren (100 speciale kleurtjes waaronder verschillende chromen kleurtjes) kunnen maar 1x gebruikt worden.
• Ook de wagens krijg je eenmalig, dus let op wat je gaat tunen. Sommige aanpassingen zijn niet terug te draaien (motor-tuning)
Wil je toch meerder verfjes of wagens, dan kan je zo'n losse DLC meerder keren aanschaffen.
Als met al zitten er wat vreemde DLC voorwaarden bij

waar flink over wordt geklaagd op de verschillende fora. Gelukkig had ik daar zelf geen last van.
Let ook op na de aanschaf in de PS-store, dat je in GT5 de spullen activeert met de download knop in het hoofdmenu (de meest rechtse onderin), anders kan je niets vinden in GT5. (zijn zelfs veel personen die alles tweemaal hadden aangeschaft omdat ze dachten dat er iets fout was gegaan)
Nog een kleine toevoeging:
De DLC kan je niet cadeau geven aan je vrienden in GT5.
Indien je Spa niet hebt gekocht, kan je hier online wel op racen mits de Host deze baan heeft gekocht.
[
Voor 6% gewijzigd door
Chrasher op 18-10-2011 20:00
]