De eerste 2 weken dat wij de ipad in bezit hadden was een grote ergernis. Ik was immers helemaal thuis op mijn galaxy s telefoon. Aan de andere kant ook weer een grote uitdaging, want kennelijk is het 1 grote hobby en tijdverdrijf van me om het onmogelijke mogelijk te maken, maw muziek, films, boeken en apps buiten Het Officiële Kanaal, aanschaffen.
Na een paar maanden de ipad savonds helemaal voor mij, raakte mijn vriendje totaal verslingerd aan het ding ( lords andere knights -binnenkort ook voor Android) en besloot ik om een andere tablet aan te schaffen. 1 ding wist ik zeker... geen ipad meer. Niks financieels, maar puur de vrijheid, mogelijkheden, al klaag ik over het contrast (ben er al aan gewend, helderheid iets lager ingesteld) of dat k* klepje voor de sd kaart, die bij mij gelijk al de eerste avond muurvast openstaat (ik ga hem binnenkort doorsnijden, als mijn cover is gearriveerd), of dat ik weer een oplossing moet bedenken om mijn apps naar de sd kaart te verhuizen.
Na een paar avonden 'opstarten' met de a500 nog altijd wildenthousiast, heel benieuwd wanneer de update arriveert. Mijn boekenkast is helemaal gevuld, mijn muziek collectie puilt uit, supersnel en goed, zonder tussenkomst van mn laptop, streamen vanaf pc en laptop gaat helemaal goed. Mis de ics tot nu toe nog niet, behalve bij het multitasken dat alles wat je geopend hebt open blijft staan.
Tja, tis maar wat je gebruikersgemak wil noemen, mijn gebruikerservaring is belangrijker.