46ES7000
Ik heb nog steeds problemen met het kijken van foto's, die heel klein weergegeven worden. Het maakt niet uit van welke bron ik share of push (Synology, USB-stick, Samsung-pad, HTC-telefoon bijv met Twonky of andere pushapps, foto's van de Facebookapp op de TV etc etc..), foto's worden
altijd op 640x480 (max 640 hoogte lijkt het) weergegeven.
Via Tools kan ik inzoomen, maar dat moet je dan voor elke foto doen (nog afgezien van het feit dat de kwaliteit dan niet beter wordt als een foto van die resolutie 2x zo groot wordt) en dat betekent een paar keer klikken per foto. Niet bruikbaar in de praktijk.
De foto's zijn minimaal 5Mp tot 12 (van telefoon tot fotocamera), dus daar ligt het niet aan. Iemand gaf eerder aan dat de foto's op breedbeeld genomen moeten zijn; dat zijn ze dus (iig van mijn telefoon en camera).
Als ik op de TV via info de specs van de foto opvraag zie ik altijd: 640x480.
Met google kan ik niet echt iets vinden (behalve dat er met Twonky-setups ook zoiets lijkt te zijn: foto's die op 160x120 worden weergegeven). Maar ik heb geen Twonky-setup...
Iemand een idee?
edit: tijdens mijn zoektocht zag ik een pagina op de Mediaserverconfig op Synology,
DMA-compatibiliteit>Apparaatlijst. Daar stond alles op "standaardprofiel". Ik heb daar de diverse apparaten op de meest overeenkomende settings (SamsungTV, Android etc" gezet en nu worden de foto's van de Synology gewoon fullscreen weergegeven!
[
Voor 14% gewijzigd door
Stefke op 09-08-2012 10:39
]