Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Christian!
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 21:17
pacificocean schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:37:
[...]

Ja dat is goed en wat krijg je bij ip/widget.xml ?
Krijg de melding "not found", vreemd, kan niet zo 123 bedenken waar het probleem nu precies zit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 23-06 19:21
Christian! schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 11:44:
[...]

Krijg de melding "not found", vreemd, kan niet zo 123 bedenken waar het probleem nu precies zit.
Komen hoofd en kleine letters overeen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• breins
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23-06-2012
vraagje wie heeft er ook tijdens 3D aan de linker en rechter 2 transparten lijnen van 2 cm verticaal
en om het beeld zelf bv een persoon een lichte contour er om heen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22:42

13art

Moderator Mobile
Welke 3D brillen voor bij de Samsung UE46D7000, etc vinden jullie nou het prettigst? Zelf zit ik er aan de denken om de SSG-3050/SSG4100 te kopen, maar misschien dat andere als prettiger ervaren worden.

Twijfel zelf nog tussen oplaadbaar of bril met accu. Batterij is wel stukje goedkoper. Maar zie ook mensen die beweren dat met batterij ellende is, maar waarom? Voordeel van batterij is dat, mocht hij opeens leeg zijn tijdens een film je zo de batterij vervangen hebt, met een accu moet je hem eerst weer opladen voordat je hem kan gebruiken.

[Voor 46% gewijzigd door 13art op 06-05-2012 19:01]

...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 21:09

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

breins schreef op zondag 06 mei 2012 @ 10:17:
vraagje wie heeft er ook tijdens 3D aan de linker en rechter 2 transparten lijnen van 2 cm verticaal
en om het beeld zelf bv een persoon een lichte contour er om heen
Ligt dat niet aan de film? Ik heb dat ook bij 1 mkv. In het begin wel storend, later wen je er wel aan.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frank Verweij
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 18-09-2014
Hoi ik ben op zoek naar de samsung UE46D8000 incl. 2x 3d bril. Iemand een goedkoop adresje?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ikbetaalniet
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 07-08-2012
Frank Verweij schreef op zondag 06 mei 2012 @ 22:07:
Hoi ik ben op zoek naar de samsung UE46D8000 incl. 2x 3d bril. Iemand een goedkoop adresje?
Ik denk dat de kans op een ue46d7000 groter is.
https://www.plasmavisie.n...ing/46inch-117cm/sizeId/8

Acties:
  • 0Henk 'm!

• breins
NeFoRcE schreef op zondag 06 mei 2012 @ 20:25:
[...]

Ligt dat niet aan de film? Ik heb dat ook bij 1 mkv. In het begin wel storend, later wen je er wel aan.
ook met de samsung 3D het zelfde verhaal allen iets minder erg , maar heb jij ook op de 3D stand die verticale lijnen links en rechts van je beeldscherm?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frank Verweij
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 18-09-2014
Dat zal, maar die zoek ik niet. Vind de rand van de8000 mooier.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Christian!
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 21:17
pacificocean schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:31:
[...]

Komen hoofd en kleine letters overeen?
Probleem zit wel in mijn nas, zodra ik de mapnaam eraan toevoeg dus 192.168.1.102/www/widgetlist.xml werkt het wel! Echter herkend de tv dit natuurlijk niet, ik heb nu maar een webserver op mijn laptop geïnstalleerd! Dit werkt gelukkig wel en vervolgens de app geïnstalleerd, iig bedankt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pegasus81
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21-06 14:12

Pegasus81

Group: Infinity

Kan iemand mij vertellen of bij gebruik van een UPC CI+ kaart de Samsung D8000 TV (indien dat uitgezonden wordt) de optical out van de TV een Dolby Digital (5.1) signaal kan produceren?

System info: Abit KG7-Raid, AMD Athlon XP 1800+@1900+, 512 Mb DDR ram, Radeon 8500LE, 2x40Gb Maxtor 7.2k + 1x 100Gb Maxtor 5.4k, 24x Plextor CdWiter, 16x Pioneer DVD, 3.5" Floppy, SB Audigy, 10/100 noname network, Iiyama Vision Master 450

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 23:45
Pegasus81 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:10:
Kan iemand mij vertellen of bij gebruik van een UPC CI+ kaart de Samsung D8000 TV (indien dat uitgezonden wordt) de optical out van de TV een Dolby Digital (5.1) signaal kan produceren?
Ik gebruik dan wel een CI+ voor Ziggo i.c.m. met een D7000, maar het antwoord is ja.
Via de CI+ wordt Dolby Digital 5.1 gewoon doorgegeven via de optical out.

Bij alle via HDMI aangesloten apparaten wordt daarentegen PCM 2.0 via de optical out uitgestuurd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 21:09

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

breins schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:47:
[...]

ook met de samsung 3D het zelfde verhaal allen iets minder erg , maar heb jij ook op de 3D stand die verticale lijnen links en rechts van je beeldscherm?
Ja, maar met maar 1 mkv, dat komt omdat ie niet goed in 3d omgezet is. heb ik links en rechts een transparant beeld (van 1 SBS kant zeg maar). Maar met andere films, geen probleem, full hd 3d of wat voor soort 3d dan ook maar. Het ziet er allemaal super uit...

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pegasus81
  • Laatst online: 21-06 14:12

Pegasus81

Group: Infinity

Masimo schreef op maandag 07 mei 2012 @ 17:50:
[...]

Ik gebruik dan wel een CI+ voor Ziggo i.c.m. met een D7000, maar het antwoord is ja.
Via de CI+ wordt Dolby Digital 5.1 gewoon doorgegeven via de optical out.

Bij alle via HDMI aangesloten apparaten wordt daarentegen PCM 2.0 via de optical out uitgestuurd.
thanks. en kan je dan ook opnemen/pauzeren indien je via usb een externe disk aansluit? of kan dat ook weer verschillen tussen upc en ziggo?

System info: Abit KG7-Raid, AMD Athlon XP 1800+@1900+, 512 Mb DDR ram, Radeon 8500LE, 2x40Gb Maxtor 7.2k + 1x 100Gb Maxtor 5.4k, 24x Plextor CdWiter, 16x Pioneer DVD, 3.5" Floppy, SB Audigy, 10/100 noname network, Iiyama Vision Master 450

Acties:
  • 0Henk 'm!

• breins
NeFoRcE schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:23:
[...]

Ja, maar met maar 1 mkv, dat komt omdat ie niet goed in 3d omgezet is. heb ik links en rechts een transparant beeld (van 1 SBS kant zeg maar). Maar met andere films, geen probleem, full hd 3d of wat voor soort 3d dan ook maar. Het ziet er allemaal super uit...
dank je voor je replay , zo te zien is mijn tv niet in orde zelfs met full hd niet om aan te zien

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HP2Sport
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 12-03-2018
Hi ... ik heb een klein probleempje op m'n D8000 met plex, op de laptop (PMS) heb ik het wel voor elkaar gekregen om ondertitels bij een film te zetten (waar ze vandaan komen mag joost weten :)
Maar op de tv krijg ik het niet voor elkaar :/
wie heeft enig idee, of heeft meer info nodig om te helpen en kan me zelf een oplossing geven om ondertitels te genereren op de tv (via plex uiteraard)

Ohja ... ook de map music is niet te vinden op de tv (wel weer op de laptop)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 19:25
Ik heb de Uitzending Gemist app op mijn Samsung TV (UE40D6750) echter lijkt de app te groot weergegeven te worden waardoor een stuk buiten het scherm valt.
Weet iemand of dit op te lossen is en hoe?

Update: op de site de "fixed" resolutie gedownload en nu werkt het top!

[Voor 15% gewijzigd door JM83 op 08-05-2012 21:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 00:04
Mag ik vragen waar de de app weg hebt?

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 20-01 10:38
boemboem schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:55:
Ik heb de Uitzending Gemist app op mijn Samsung TV (UE40D6750) echter lijkt de app te groot weergegeven te worden waardoor een stuk buiten het scherm valt.
Weet iemand of dit op te lossen is en hoe?

Update: op de site de "fixed" resolutie gedownload en nu werkt het top!
Werkt die app ook voor de UE55D7000? En waar kan ik die app downloaden en hoe installeer je hem.

Wilde zo ie zo net gaan vragen wat iedereen er nu mee doet met het smart gedeelte en internet.
YouTube is leuk maar navigeren met een afstandsbediening niet, dat werkt bagger traag.
En aangezien ik werk met een logitech harmony 900 zou ik er zeker een keyboard bij moeten hebben?

Maar zou graag horen welke app of toepassing nou echt handig is, zo 1 waarvan iedereen zegt 'hey' da's handig.

Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 20:57
Le_Freak ! schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 23:33:
[...]

Werkt die app ook voor de UE55D7000? En waar kan ik die app downloaden en hoe installeer je hem.

Wilde zo ie zo net gaan vragen wat iedereen er nu mee doet met het smart gedeelte en internet.
YouTube is leuk maar navigeren met een afstandsbediening niet, dat werkt bagger traag.
En aangezien ik werk met een logitech harmony 900 zou ik er zeker een keyboard bij moeten hebben?

Maar zou graag horen welke app of toepassing nou echt handig is, zo 1 waarvan iedereen zegt 'hey' da's handig.
Eerlijk gezegd heb ik dat hele smart tv gebeuren alleen maar gebruikt in de begin periode van de tv. Omdat het dan eventjes leuk is om te proberen. Maar al snel kom je erachter hoe waardeloos de meeste apps inelkaar steken qua gebruiksvriendelijkheid en hoe bagger de input via de remote werkt. Als ik dan mijn xbmc mediacenter weer opstart met alle plugins zoals youtube etc dan is dat weer een hele verademing.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• checkdiz
  • Niet online
keepitfrosty schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:04:
[...]

Eerlijk gezegd heb ik dat hele smart tv gebeuren alleen maar gebruikt in de begin periode van de tv. Omdat het dan eventjes leuk is om te proberen. Maar al snel kom je erachter hoe waardeloos de meeste apps inelkaar steken qua gebruiksvriendelijkheid en hoe bagger de input via de remote werkt. Als ik dan mijn xbmc mediacenter weer opstart met alle plugins zoals youtube etc dan is dat weer een hele verademing.
Je hebt helaas gelijk. Zodra het nieuwtje er af is en al je vrienden hebben het gezien, hoe vaak gebruik je het dan nog? Het is te waardeloos om consequent te gebruiken.
Ik vraag me dan af waarom Samsung niets aan die louzy gebruiksvriendelijkheid doet. Stoppen ze er geen geld in, was het dan maar een media truuk? Lijkt me niet slim van ze..want bij de volgende tv aanschaf, en als het 'internet-tv' principe doorontwikkeld is, wordt dat waarsch geen Samsung..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 16:54
Hi,

Ik ben van plan om op korte termijn (nu en 1-2 maanden) een nieuwe tv te kopen.
Nu was mijn ook gevallen op de 40" D6500. Daar zit ik nu al enkele weken naar te kijken, en valt me op dat de prijs niet erg omlaag gaat.. ook na introductie van de 2012 serie.

Nu hebben ze bij bol een EK aanbieding, dit scheelt €40 met goedkoopste van de pricewatch. (als je dus bol niet meerekend.)
Op een webshop bestellen maakt me niet uit, Ik ben een tijd terug al bij de BBC geweest namelijk.
Is het aan te raden om bij een webshop als bol te bestellen?
En het belangrijkste, denken jullie dat deze tv er nog goedkoper uitgaat als het EK daadwerkelijk is begonnen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 22:28
checkdiz schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:39:
[...]

Je hebt helaas gelijk. Zodra het nieuwtje er af is en al je vrienden hebben het gezien, hoe vaak gebruik je het dan nog? Het is te waardeloos om consequent te gebruiken.
Ik vraag me dan af waarom Samsung niets aan die louzy gebruiksvriendelijkheid doet. Stoppen ze er geen geld in, was het dan maar een media truuk? Lijkt me niet slim van ze..want bij de volgende tv aanschaf, en als het 'internet-tv' principe doorontwikkeld is, wordt dat waarsch geen Samsung..
Dat soort dingen verkoopt gewoon goed aan de "ontwetende" consument. De consumentenbond maakt nu zelfs reclame voor de aankoop van TVs waarin mensen zeggen: "jaaaa, internet op mijn tv :9~ "

Ik zat vanmorgen voor de tweede keer door de smarthub en apps te bladeren (TV sinds zaterdag in bezit) en verwonderde me over de troep die er in staat. Vrijwel geen enkele nuttige app, en als ze nuttig zijn dan werkt het waardeloos. Wat een rommel is dat zeg. Ik heb de meeste al gedeinstalleerd, en in de samsumg "market" zit niks wat ik kan gebruiken (e.o.a. aquarium-app geprobeerd, was werkelijk niet om aan te zien)

Als ik straks mijn Samsung pad krijg (hopelijk duurt dat niet echt 6=8 weken) ga je ook met dat ding - als afstandsbediening - niet even internetten op je TV. Veel te langzaam. Tegen de tijd dat je eindelijk wat te zien hebt ben je op de pad zelf al lang en breed weer klaar.

[Voor 10% gewijzigd door Stefke op 09-05-2012 11:07]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 17:44
Mee eens, waarom zou je in godsnaam de Tab gebruiken om op je tv te kunnen internetten terwijl de Tab zelf daar bij uitstek voor geschikt is?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• edjepetje45
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 17-11-2013
Helemaal me eens!

Waar blijft de uitzending gemist app?
stefijn schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:06:
[...]

Dat soort dingen verkoopt gewoon goed aan de "ontwetende" consument. De consumentenbond maakt nu zelfs reclame voor de aankoop van TVs waarin mensen zeggen: "jaaaa, internet op mijn tv :9~ "

Ik zat vanmorgen voor de tweede keer door de smarthub en apps te bladeren (TV sinds zaterdag in bezit) en verwonderde me over de troep die er in staat. Vrijwel geen enkele nuttige app, en als ze nuttig zijn dan werkt het waardeloos. Wat een rommel is dat zeg. Ik heb de meeste al gedeinstalleerd, en in de samsumg "market" zit niks wat ik kan gebruiken (e.o.a. aquarium-app geprobeerd, was werkelijk niet om aan te zien)

Als ik straks mijn Samsung pad krijg (hopelijk duurt dat niet echt 6=8 weken) ga je ook met dat ding - als afstandsbediening - niet even internetten op je TV. Veel te langzaam. Tegen de tijd dat je eindelijk wat te zien hebt ben je op de pad zelf al lang en breed weer klaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 21:47
Nivali schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:50:
Hi,

Ik ben van plan om op korte termijn (nu en 1-2 maanden) een nieuwe tv te kopen.
Nu was mijn ook gevallen op de 40" D6500. Daar zit ik nu al enkele weken naar te kijken, en valt me op dat de prijs niet erg omlaag gaat.. ook na introductie van de 2012 serie.

Nu hebben ze bij bol een EK aanbieding, dit scheelt €40 met goedkoopste van de pricewatch. (als je dus bol niet meerekend.)
Op een webshop bestellen maakt me niet uit, Ik ben een tijd terug al bij de BBC geweest namelijk.
Is het aan te raden om bij een webshop als bol te bestellen?
En het belangrijkste, denken jullie dat deze tv er nog goedkoper uitgaat als het EK daadwerkelijk is begonnen?
Bestellen bij Bol.com is prima. Vaak zat iets besteld. Naast boeken / dvd's enzo ook keer tv'tje besteld. Ging prima.

Betreft goedkoper worden, ik heb zelf 2 weken terug de 46D6200 gehaald. Was bij de media markt toen in de aanbieding door 12,5 jaar bestaan. Na 6 vestigingen na te bellen pas 1 gevonden waar ze nog een nieuwe in doos hadden staan. Verkoper gaf aan, model gaat eruit, is van vorig jaar. Dus of de tv nog goedkoper word dan wat je nu bij bol.com gezien hebt, misschien wel, echter of de tv dan nog leverbaar is geen idee. Ik wilde het risico niet nemen. Ik wilde eerst ook wachten, maar ging nu al 128 euro af en heb er tegen de tijd van het EK al enkele weken plezier van :) .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 16:54
Ok, ik ga er zeker over na denken.
Ik moet er ook een digitenne insteekkaart pakket bij halen, zwerft er misschien verder op internet nog ergenst een kortingscode rond? Of zijn ze schaars op dit moment?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Le_Freak !
keepitfrosty schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:04:
[...]

Kijk, de tab die ik heb ( 10.1) gebruik ik wel voor second tv en dat is wel handig soms, YouTube lijkt me ook handig om lekker op de bank met groot beeld maar ja daar kun je de tab niet voor gebruiken want je kan het toetsenbord van je tab niet gebruiken om te navigeren of te zoeken als je wat wilt intypen.

Zo ie zo zou internetten op de tv wel handig zijn maar ja dan moet je een toetsenbord hebben, kun je een draadloos toetsenbord er wel op aansluiten?
Verder qua apps, tja weinig zinvol.

Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• breins
Mijn tv is stuk en samsung laat niks meer weten 0900 samsung gebeld en de reparateur zou contact opnemen en vervolgens al 14 dagen niks meer gehoord.super slecht bedrijf

Acties:
  • 0Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Le_Freak ! schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 18:10:
[...]

Kijk, de tab die ik heb ( 10.1) gebruik ik wel voor second tv en dat is wel handig soms, YouTube lijkt me ook handig om lekker op de bank met groot beeld maar ja daar kun je de tab niet voor gebruiken want je kan het toetsenbord van je tab niet gebruiken om te navigeren of te zoeken als je wat wilt intypen.

Zo ie zo zou internetten op de tv wel handig zijn maar ja dan moet je een toetsenbord hebben, kun je een draadloos toetsenbord er wel op aansluiten?
Verder qua apps, tja weinig zinvol.
Is er wel een manier om je tab te gebruiken als 2de tv? Dus met het tv beeld van je tv op je tab? Heb zelf ook een 10.1 tab maar ben er nooit achtergekomen hoe dat kan, wel dat je foto's etc op je tv kan laten zien van je tab af.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MY00
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 22-06 08:23
breins schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:01:
Mijn tv is stuk en samsung laat niks meer weten 0900 samsung gebeld en de reparateur zou contact opnemen en vervolgens al 14 dagen niks meer gehoord.super slecht bedrijf
Het is toch jammer dat dit jou allemaal moet overkomen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Le_Freak !
schnumi schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:38:
[...]

Is er wel een manier om je tab te gebruiken als 2de tv? Dus met het tv beeld van je tv op je tab? Heb zelf ook een 10.1 tab maar ben er nooit achtergekomen hoe dat kan, wel dat je foto's etc op je tv kan laten zien van je tab af.
Lees je dit topic wl goed door, dat zeg ik net, daar is gewoon een app voor.

Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GerCor
  • Laatst online: 01:39
schnumi schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:38:
[...]

YouTube: Samsung Galaxy Tab - Smart View (Dual Screen with TVs)

Me.

• Stefke
Dat werkt blijkbaar alleen op een Tab dan, want op mijn Desire HD krijg ik die optie niet te zien in deze versie van Samsung Remote.

Heeft iemand zijn tab al binnen n.a.v. de actie? Hoe lang duurde het?

• crispo
Ja Smart View is Samsung only (en dan alleen duurdere segment als Galaxy Tab, S2, Note, etc). Remote is wel beschikbaar voor andere merken.

• Masimo
Hoe zit het met de Samsung Remote for iPad app? Meer mensen met problemen?

Na de update naar IOS5.1 werkt ie niet meer goed. Ik kan eenmalig verbinding maken en dan werkt alles. Als daarna de app wordt afgesloten en opnieuw gestart, dan verschijnt er een netwerk error.
Verwijderen van de iPad in de netwerkafstandbedieningen, maakt daarna gebruik weer eenmalig mogelijk.

Voor de update van IOS werkte het wel altijd. Het alternatief myTifi Remote werkt wel normaal.
Voordeel van de Samsung app is echter het gebruik van het toetsenbord waar nodig.

De app werkt trouwens nog wel goed op de iPhone (3GS en 4).

• megadoom
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 22-06 01:36
@masimo zelfde probleem hier, waarschijnlijk gewoon ios...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rallye
  • Laatst online: 23:00
@masimo: bij mij doet de iPad-app het ook maar één keer. Het gekke is, dat de iPhone-app het op de iPad wel doet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crispo
Dan lijkt het me duidelijk, de iPad-versie is niet goed..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Masimo
crispo schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:31:
Dan lijkt het me duidelijk, de iPad-versie is niet goed..
En wat ga jij daaraan voor ons doen? :+
Just kidding.

Erg jammer, want het is een erg handige app. Ik denk dat ik maar eens contact ga opnemen met Samsung hierover. Ik hoop niet dat het iets te maken heeft met de eeuwige Apple vs Samsung strijd. Daar wil, of beter gezegd mag, ik als gewone consument niet het slachtoffer van worden.

Zou mooi zijn als in de toekomst het streamen van het TV-beeld ook naar de iPad mogelijk wordt. Nu is dat slechts voorbehouden aan Galaxy Tab bezitters.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Loesje1998
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 25-05-2020
Heb al enige tijde de 40d6200. Heeft iemand de optimale beeldinstellingen?
Verder start mijn tv snel op. Bij het aanzetten zie bijna gelijk het smart tv logo. Mijn moeder heeft zelfde type tv, maar daar duurt het zelfs 20 seconden. Iemand enig idee wat normaal is?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Masimo
Loesje1998 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 12:23:
Verder start mijn tv snel op. Bij het aanzetten zie bijna gelijk het smart tv logo. Mijn moeder heeft zelfde type tv, maar daar duurt het zelfs 20 seconden. Iemand enig idee wat normaal is?
Het langere opstarten heeft waarschijnlijk te maken met de energiebesparende instellingen. Als het opstarten langer duurt is de televisie in de spaarstand. Hij verbruikt dan minder electriciteit, maar doordat ie dieper slaapt duurt het langer voordat ie weer wakker is.
Jij hebt in jouw geval waarschijnlijk de spaarstand niet aan. De televisie gaat dan wel in standby, maar niet zo ver als bij je moeder. Voordeel is dat dat ie sneller wakker is, nadeel hoger verbruik in standby.

Standbyverbruik van nieuwe electrische apparaten moet tegenwoordig wettelijk <0.1 Watt zijn. Maar meestal moet je die instelling specifiek kiezen ergens in een menu. Bij mijn D7000 is dat in ieder geval wel zo.

[Voor 11% gewijzigd door Masimo op 13-05-2012 20:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 01:15
Is het ook mogelijk om op de Samsung (de D6530 in mijn geval) een 'mooiere' structuur van de mappen te krijgen, mogelijk met film informatie ala XBMC?

Ik vind het de mappenstructuur die je aangeboden krijgt in de Samsung behoorlijk saai. (wel functioneel)

Of ben je dan echt gebonden aan een externe mediaplayer?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Loesje1998 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 12:23:
Optimale instellingen verschillen per tv dus hier is niet 1 antwoord voor te geven. Speur even met Google dan vind je zo verschillende instellingen en kan je kijken wat voor jou het beste is.

...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ikbetaalniet
  • Laatst online: 07-08-2012
l3art schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:50:
Welke 3D brillen voor bij de Samsung UE46D7000, etc vinden jullie nou het prettigst? Zelf zit ik er aan de denken om de SSG-3050/SSG4100 te kopen, maar misschien dat andere als prettiger ervaren worden.

Twijfel zelf nog tussen oplaadbaar of bril met accu. Batterij is wel stukje goedkoper. Maar zie ook mensen die beweren dat met batterij ellende is, maar waarom? Voordeel van batterij is dat, mocht hij opeens leeg zijn tijdens een film je zo de batterij vervangen hebt, met een accu moet je hem eerst weer opladen voordat je hem kan gebruiken.
Bij deze tv werden 2 ssg-3050 brillen meegeleverd. Deze werken goed wat mij betreft. 1 probleem het type batterij is niet algemeen verkrijgbaar. Bij de media markt is de batterij alleen van duracell verkrijgbaar voor 5 euro per stuk. Andere zaken hebben niet dit type platte batterij cr2025. Ik denk dat ik nog 2 brillen koop met batterij voeding. Waarom de versie met accu is net zo duur als 2 brillen met batterij en als ik kijk hoeveel ik 3d gebruik dan zijn dit de extra kosten niet waard.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• martypoos
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 18-05-2012
ik heb sinds vrijdag de ue55d7000 in bezit.
en ik moet zeggen ik vind het wel een geweldig mooi ding.
het geluid valt me 100 % mee.
het is natuurlijk geen dts geluid rondom maar toch nog erg goed hoor.
het beeld en 3d is ook gewoon goed.
vergeleken met de philips 42pfl7606h wat ook een goed en degelijk ding is
is het vooral de grote en de disign wat er uit springt.

en het internet gedeelte met de apps is leuk.
maar ja het blijft een TV en geen PC.

en ik download via Spotnet flms en de 3d films zijn best leuk om te zien.
alleen wat ik jamer vind is dat hij geen iso's leest
maarja dan ff uitpakken met winrar en dan zijn het gewoon mkv of m2ts bestanden.
die hij wel leest.

al met al een leuke mooie TV waar je leuk mee kan spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jacuzzi
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 24-05 13:43
Ikbetaalniet schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:51:
[...]

Bij deze tv werden 2 ssg-3050 brillen meegeleverd. Deze werken goed wat mij betreft. 1 probleem het type batterij is niet algemeen verkrijgbaar. Bij de media markt is de batterij alleen van duracell verkrijgbaar voor 5 euro per stuk. Andere zaken hebben niet dit type platte batterij cr2025. Ik denk dat ik nog 2 brillen koop met batterij voeding. Waarom de versie met accu is net zo duur als 2 brillen met batterij en als ik kijk hoeveel ik 3d gebruik dan zijn dit de extra kosten niet waard.
Beetje duur niet die batterijtjes voor 5 euri per stuk, ik zou eens googelen... kan wel wat goedkoper
Het zou me ook niet verbazen als action ze heeft voor 90 cent per 10 stuks. Weliswaar geen duracell, maar dat zou mij niet echt boeien

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Funkyfy
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 04-09-2012

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Le_Freak !
Vraagje kan ik er gewoon een draadloos toetsenbordje op aansluiten om makkelijk te navigeren als ik YouTube op de tv wil kijken? Navigeren met de afstandsbediening werkt zeer traag.
Zag namelijk een aanbieding bij de lidl voor 24,95 met muis van logitech.

Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
ik ben overgestapt van een LE40A552 naar een UE40D6500, op mijn oude tv zat een optie om aan een input een label te hangen (bijv hdmi1 - PC), echter zie ik dit niet terug op mijn nieuwe tv. Mijn htpc op win 7 geeft het beeld op 1920x1080 nu dus niet goed weer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 08-01-2020
Ik weet niet of het een goed voorbeeld is en of jij er ervaring mee hebt.
Hetgeen ik lees , maakt mij wat voorzichtig.
in het pand is een nagelstudio gevestigd.
http://tupalo.com/nl/eind...etics-bv-urkhovenseweg-43

Staat te koop/huur en de geluiden in pricewatch vind je hieronder:
http://tweakers.net/shopreview/8177/nkon-b-punt-v.html

Toch bedankt voor de link, prijzen zijn scherp.

[Voor 15% gewijzigd door Embryo1 op 15-05-2012 11:41]

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows10) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A5(2016) - Galaxy Tab S 10.5

Acties:
  • 0Henk 'm!

• checkdiz
  • Niet online
Le_Freak ! schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:23:
Vraagje kan ik er gewoon een draadloos toetsenbordje op aansluiten om makkelijk te navigeren als ik YouTube op de tv wil kijken? Navigeren met de afstandsbediening werkt zeer traag.
Zag namelijk een aanbieding bij de lid voor 24,95 met muis van logitech.
Voorzover ik in dit forum heb kunnen vinden, werkt het niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
checkdiz schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:54:
[...]

Voorzover ik in dit forum heb kunnen vinden, werkt het niet.
Ik heb twee draadloze toetsenborden van Logitech en een van Microsoft geprobeerd, maar geen daarvan werkte. Ook een bedraad USB-toetsenbord niet trouwens.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stefke
Ook deze niet?

http://www.logitech.com/e...eless-touch-keyboard-k400

http://www.salland.eu/pro...rty-zwart-920-003117.html

Is dezelfde als je gratis krijgt bij t Samsumg HT-setje (of ziet er hetzelfde uit) en kost maar 34 euro bij bijv. Salland.eu. Moet toch al een keer een andere keyboardje bij mijn HTPC, als deze ook op de TV werkt zou dat wel lekker zijn (al denk ik niet dat ik veel ga doen via de TV...)

[Voor 16% gewijzigd door Stefke op 15-05-2012 13:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pubrock
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 18:32
drfruit schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:22:
[...]

Ik heb twee draadloze toetsenborden van Logitech en een van Microsoft geprobeerd, maar geen daarvan werkte. Ook een bedraad USB-toetsenbord niet trouwens.
Op de modellen van 2012 wel.

\[3D LED TV] Samsung 2012 Modellen: ES6**, ES7000 en ES8000[filter_keywords]=toetsenbord&data[boolean]=AND

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stefke
Oke, dus die kleine logitech gaat dus werken (ik heb een ES7000)

[Voor 18% gewijzigd door Stefke op 15-05-2012 19:36]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Pubrock schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:09:
[...]

Op de modellen van 2012 wel.

\[3D LED TV] Samsung 2012 Modellen: ES6**, ES7000 en ES8000[filter_keywords]=toetsenbord&data[boolean]=AND
Ik heb me er niet verder in verdiept, omdat het toch niet geldt voor de 2011 modellen, maar op die pagina kom ik alleen tegen dat Bluetooth toetsenborden worden ondersteund door de nieuwe serie.

• ManiacScum
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 01:15
Christian schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:32:
Is het ook mogelijk om op de Samsung (de D6530 in mijn geval) een 'mooiere' structuur van de mappen te krijgen, mogelijk met film informatie ala XBMC?

Ik vind het de mappenstructuur die je aangeboden krijgt in de Samsung behoorlijk saai. (wel functioneel)

Of ben je dan echt gebonden aan een externe mediaplayer?
Zijn hier nog ideeën over?

• Le_Freak !
stefijn schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:26:
Ook deze niet?

http://www.logitech.com/e...eless-touch-keyboard-k400

http://www.salland.eu/pro...rty-zwart-920-003117.html

Is dezelfde als je gratis krijgt bij t Samsumg HT-setje (of ziet er hetzelfde uit) en kost maar 34 euro bij bijv. Salland.eu. Moet toch al een keer een andere keyboardje bij mijn HTPC, als deze ook op de TV werkt zou dat wel lekker zijn (al denk ik niet dat ik veel ga doen via de TV...)
Kan iemand bevestigen of dit toetsenbord met een UE55D7000 gaat werken?
Hoe kun je anders goed navigeren en zoeken als je YouTube op je tv wil kijken.

Specs

• Hahn
  • Laatst online: 20:31
Bevestigen kan ik het niet, maar het schijnt te werken :+

Maar navigeren bij bijvoorbeeld YouTube kan verder door middel van de standaard afstandsbediening, de afstandsbediening van Samsung die je erbij kunt kopen die een toetsenbord aan de achterkant heeft of de app voor iPhone of Android.

The devil is in the details.

• Funkyfy
  • Laatst online: 04-09-2012
Embryo1 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:38:
[...]

Zeker goed dat je kijkt wie of wat een shop precies is voordat je besteld.
Wat betreft deze shop kun je gerust zijn. Die is gewoon betrouwbaar en bestaat al een paar jaar.
Ik heb inderdaad daar wel eens iets besteld en zou het zo weer doen.

Op dit forum vind je de naam wel meer, bijv als je zoekt op: Eneloop batterijen en een uitstekende lader de Powerex MAHA MH-C9000

Verder kun je natuurlijk ook nog bij de tweakers shopreviews terecht
http://tweakers.net/shopreview/8177/nkon.html

(volgens mij zit hij ook op het forum maar ik weet z'n naam niet meer)

[Voor 7% gewijzigd door Funkyfy op 16-05-2012 02:52]

• Le_Freak !
Hahn schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:54:
Bevestigen kan ik het niet, maar het schijnt te werken :+

Maar navigeren bij bijvoorbeeld YouTube kan verder door middel van de standaard afstandsbediening, de afstandsbediening van Samsung die je erbij kunt kopen die een toetsenbord aan de achterkant heeft of de app voor iPhone of Android.
Weet je zeker dat het gaat werken? Waar heb je dat gelezen dan?

Je noemt ook de app voor android maar ik heb de galaxy tab10.1 met die app maar dan krijg je geen toetsenbord met navigeren op je tv met YouTube.
Of ik wil heel graag weten hoe.........

Specs

• Stefke
Ik ook niet (Galaxy Tab of Android phone). Wel bij andere apps, maar niet bij Youtube (zoeken). Volgens mij niet mogelijk om toetsenbord te gebruiken (hoe bagger)

• DancePlaza
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 22-06 21:18
Embryo1 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:38:
[...]

nkon verkoopt de beste batterijen en is bekend op op tweakers/samenkopen.net

onlangs nog een set eneloop batterijen gekocht bij hem.

Van het kastje naar de muur lopen...

• Embryo1
  • Laatst online: 08-01-2020
DancePlaza schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:22:
[...]

nkon verkoopt de beste batterijen en is bekend op op tweakers/samenkopen.net

onlangs nog een set eneloop batterijen gekocht bij hem.
de reacties zijn dudelijk. Bedankt.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows10) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A5(2016) - Galaxy Tab S 10.5

• JM83
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 19:25
shoombak schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:15:
ik ben overgestapt van een LE40A552 naar een UE40D6500, op mijn oude tv zat een optie om aan een input een label te hangen (bijv hdmi1 - PC), echter zie ik dit niet terug op mijn nieuwe tv. Mijn htpc op win 7 geeft het beeld op 1920x1080 nu dus niet goed weer.
Bij mijn D6750 werkt het als volgt:

1) ga via de "source"-keuze naar de ingang die je wilt veranderen
2) druk op "tools"
3) kies "naam wijzigen"

• GerCor
Christian schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:38:
[...]

Zijn hier nog ideeën over?
Ja, ideeën zat maar het is allemaal heel simpel; het is zoals je het in de gebruiksaanwijzing van de TV kunt lezen. Samsung verandert dat niet, anders moeten ze de gebruiksaanwijzing aanpassen.

Verder zitten er aansluitmogelijkheden genoeg op de Tv dus je kunt je uitleven met externe mogelijkheden.

[Voor 27% gewijzigd door GerCor op 16-05-2012 21:34]

Me.

• jkoedijk
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 17-05-2012
Ik heb een UE40D8000 en speel er films op vanaf mijn Synology NAS (streamen). Ik ervaar een probleem dat ik de films niet kan fast forwarden. Is dit een bekend probleem? Kan iemand helpen? De films zijn AVI bestanden op de Synology NAS.....

• 13art

13art

Moderator Mobile
Vraag me niet waarom, maar vannacht in bed moest ik ineens aan het volgende denken: Waarom komt in de Efteling bij de Pandadroom de beelden echt de zaal in en dus op je af, en is het 3D bij de Samsung tv's (wellicht ook bij andere 3D tv's maar die ervaring heb ik niet) alleen achter de tv?

Ik dacht eerst dat het kwam omdat het scherm bij de Pandadroom echt huge is en je de randen niet kan zien en dat daardoor eerder de illusie gewekt kan worden dat iets echt op je af komt, en bij een tv zie je duidelijk in één opslag de randen van de tv. Maar dacht ik later, als ik een voorwerp voor me houd dan zou dit, afhankelijk van het voorwerp gewoon nog op het scherm van de tv passen en niet buiten de randen vallen. Bijvoorbeeld door je vinger 30 cm voor je gezicht te houden, dan eerst met je linkeroog te kijken, en dan met je rechteroog. Valt bij beide keren je vinger binnen het scherm, dan zou het toch mogelijk moeten zijn om ook iets in 3D zo vlak voor je te laten lijken.

Heeft het te maken met de soort techniek die gebruikt wordt? Of is het inderdaad zo simpel dat het met de grote van het scherm te maken heeft? Iemand die hier wat meer helderheid in kan scheppen?

...

• keepitfrosty
l3art schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:05:
Vraag me niet waarom, maar vannacht in bed moest ik ineens aan het volgende denken: Waarom komt in de Efteling bij de Pandadroom de beelden echt de zaal in en dus op je af, en is het 3D bij de Samsung tv's (wellicht ook bij andere 3D tv's maar die ervaring heb ik niet) alleen achter de tv?

Ik dacht eerst dat het kwam omdat het scherm bij de Pandadroom echt huge is en je de randen niet kan zien en dat daardoor eerder de illusie gewekt kan worden dat iets echt op je af komt, en bij een tv zie je duidelijk in één opslag de randen van de tv. Maar dacht ik later, als ik een voorwerp voor me houd dan zou dit, afhankelijk van het voorwerp gewoon nog op het scherm van de tv passen en niet buiten de randen vallen. Bijvoorbeeld door je vinger 30 cm voor je gezicht te houden, dan eerst met je linkeroog te kijken, en dan met je rechteroog. Valt bij beide keren je vinger binnen het scherm, dan zou het toch mogelijk moeten zijn om ook iets in 3D zo vlak voor je te laten lijken.

Heeft het te maken met de soort techniek die gebruikt wordt? Of is het inderdaad zo simpel dat het met de grote van het scherm te maken heeft? Iemand die hier wat meer helderheid in kan scheppen?
Grote van het scherm speelt een rol maar ook hoe de film wordt opgenomen. In Attractie films worden juist vaak overdreven veel pop out effecten getoond terwijl in bioscoop films het vaak veel subtieler is. En de illussie wordt inderdaad onderbroken wanneer een 3d pop out effect de randen van het scherm tegenkomt. Het ping pong balletje in monsters vs aliens is een mooi voorbeeld waarbij het pop out effect in het midden van het scherm wordt getoond en dan lijkt het inderdaad of het eruit komt ook op een kleinere televisie (het balletje raakt in de meeste gevallen de randen van het scherm niet en de illusie blijft). Je kan ook nog wat met de instellingen van je scherm doen voor 3D voor meer diepte of meer eruit spring effect. Maar er zijn inderdaad erg veel films waarbij het 3D er gewoon even tussendoor gedrukt is omdat het tegenwoordig een trend is om de films ook in 3D uit te brengen.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hmm zat ik dus redelijk in de goede richting te denken. Zonde dat ze zo weinig van de pop out effecten in 3D films verwerken dan, want dat maakt het nou echt 3D. Zal eens kijken voor Monsters vs Aliens, en dan die scene om te zien wat dat doet op de tv.

Als er nog meer tips zijn waar dit soort dingen meer in verwerkt zitten dan hoor ik dat graag :) Docu's zijn ook prima.

...

• Hahn
  • Laatst online: 20:31
Despicable Me heeft denk ik ook wel een paar van dat soort scènes :)

The devil is in the details.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Maakt het dan trouwens nog uit hoe je hem in 3D ziet? Bijv full 3D of half SBS?

Despicable me heb ik helaas al gezien, alleen niet in 3D, ben er nooit zo van om films 2x te zien, tenzij ik echt niet meer weet hoe de film gaat. Toch dank voor de tip :)

...

• BamSlam_
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
l3art schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:05:
[...]

3D is een keuze. In de filmwereld is de gangbare mening dat 3D achter het scherm moet plaatsvinden. Op een enkele film na gebeurt dat dus. Er is echter geen enkele technische beperking, zowel aan de opname als aan de weergavekant, om 3D voor je scherm te laten plaatsvinden. Een mooi voorbeeld is de vliegtuigdocumentaire die beschikbaar is in de 3D demo app in de Smart Hub. Daar komen regelmatig dingen uit je scherm (overdreven) naar voren. Aan je TV ligt het niet.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ok gaaf, misschien moet ik dan toch wat vaker op dat kanaal kijken. Ga meteen eens zien of ik hem kan vinden.

...

• GerCor
Ik kan me nog een radiouitzending herinneren waarin een Nederlands bedrijf, expert in 3D beelden, uitleg gaf over 3D. Iedereen kent denk ik wel Nova Zembla. Ook in 3D. Het camerateam kon de film eigenlijk in zijn geheel in 3D maken behalve de scene waar de borsten van Doutze, 3D in beeld kwamen (niet helemaal trouwens voor de smulpapen). Voor die opnames die een paar seconden duren werd dat bedrijf dus ingeschakeld om dat in 3D op te nemen. Dus, met alleen een 3D camera ben je er niet.

Me.

• e.looijenga
  • Laatst online: 24-06 14:34
Ik gebruik een E46D8000 in combinatie met een DS209. Het forwarden lukt wel maar gaat traag en schokkerig. Via menu kun je ook forwarden naar een bepaald tijdstip. Dat werkt bij mij prima.
jkoedijk schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 00:06:
Ik heb een UE40D8000 en speel er films op vanaf mijn Synology NAS (streamen). Ik ervaar een probleem dat ik de films niet kan fast forwarden. Is dit een bekend probleem? Kan iemand helpen? De films zijn AVI bestanden op de Synology NAS.....

• keepitfrosty
l3art schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 13:25:
Hmm zat ik dus redelijk in de goede richting te denken. Zonde dat ze zo weinig van de pop out effecten in 3D films verwerken dan, want dat maakt het nou echt 3D. Zal eens kijken voor Monsters vs Aliens, en dan die scene om te zien wat dat doet op de tv.

Als er nog meer tips zijn waar dit soort dingen meer in verwerkt zitten dan hoor ik dat graag :) Docu's zijn ook prima.
Een van de beste 3d pop out animatie films die ik tot nu toe heb gezien op de tv is sammy's adventure. Wel beetje een middelmatige animatie film qua verhaal maar er zitten hele mooie eruitspringende effecten in.

• hcQd
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 01:17
jkoedijk schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 00:06:
Gebruik een los control-point, bijvoorbeeld BubbleUPnP. Dan kun je simpelweg de voortgangsbalk verschuiven.

• 13art

13art

Moderator Mobile
keepitfrosty schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 15:06:
[...]

Een van de beste 3d pop out animatie films die ik tot nu toe heb gezien op de tv is sammy's adventure. Wel beetje een middelmatige animatie film qua verhaal maar er zitten hele mooie eruitspringende effecten in.
Dank dat wordt even zoeken dan.

...

• Deef_K
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 24-06 14:02
Verwachten jullie nog een software update voorr de d8000?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• martypoos
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 18-05-2012
ik zat eens te denken.
en nu heb ik een vraagje.

je kan films streamen naar de TV
kan ik ook mijn beeldscherm streamen naar de tv of moet dat gewoon via de hdmi ?

films en dergelijke speel ik af via de mediaplayer dus het streamen doe ik weinig tot niet.

met vr gr Marten

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nemmiesis29
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 15:54
martypoos schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 18:34:
ik zat eens te denken.
en nu heb ik een vraagje.

je kan films streamen naar de TV
kan ik ook mijn beeldscherm streamen naar de tv of moet dat gewoon via de hdmi ?

films en dergelijke speel ik af via de mediaplayer dus het streamen doe ik weinig tot niet.

met vr gr Marten
volgens mij kan dat alleen nog met de 2012 modellen van LG,die hebben namelijk WIDI (wireless display) ingebouwd.

En je PC of laptop moet dan ook die technologie hebben van intel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Remco Tr
  • Laatst online: 23:17
Heren ben ik nou gek of wat? 8)7

Als ik foto's kijk vanaf mn synology nas op mn 6530 zijn de foto's allemaal klein. (lees postzegel)
Het moet toch mogelijk zijn om ze full screen te zien?

Alvast bedankt!

EDIT: DLNA kan maar 4096 pixels aan. ff resizen.

[Voor 10% gewijzigd door Remco Tr op 18-05-2012 20:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cdfreaks
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 19-05-2012
Hallo Tweakers,
Ik heb het hele forum af gespit om een antwoord te vinden maar kom er simpelweg niet uit, ik wil graag via een widgetplist.xml 2 apps installeren op mijn Samsung D6500, ik heb een server draaien en die werkt ook want de tv vind hem ook als ik via een develop account inlog en apps synchroniseer. Hij begint dan ook met 1 te installeren en gaat daarna door naar de 2e waarop hij dan vast blijft hangen. Is er iemand die enig idee heeft wat hier aan de hand kan zijn? Een voor een kan je namelijk niet installeren omdat hij dan de vorige installatie ongedaan maakt. Alvast bedankt.

• BassieBulk
  • Registratie: december 2006
  • Niet online
Hoe heb je je widgetlist opgebouwd?
Ik heb hem b.v. zo:
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<rsp stat="ok">
    <list>
        <widget id="UitzendingGemist_v1">
                <title>UitzendingGemist v1</title>
                <compression size="145378" type="zip"/>
                <description></description>
            <download>http://192.168.1.100/Widget/UitzendingGemist_0.2_Europe_20110814.zip</download>
            </widget>
        <widget id="YouTube">
            <title>YouTube</title>
            <compression size="1026571" type="zip"/>
            <download>http://192.168.1.100/Widget/nYouTubeHD3D.zip</download>
        </widget>
        <widget id="PlexApp">
            <title>PlexApp</title>
            <compression size="4987259" type="zip"/>
            <download>http://192.168.1.100/Widget/Plex_Laika_0954_America_20111114</download>
        </widget>
        <widget id="UitzendingGemist_v2">
            <title>UitzendingGemist v2</title>
            <compression size="62669" type="zip"/>
            <description>Melse The Company BV</description>
    <download>http://192.168.1.100/Widget/UitzendingGemist_0.3_Europe_20111204.zip</download>
        </widget>
    </list>
</rsp>

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wesnat
  • Laatst online: 27-05-2012
Ik heb gisteren de UE40D7000 gekocht in de Carrefour, waar deze nu in super promo staat, nl aan 899 €. Eerste indrukken zijn zeer goed, enkel jammer dat Belgacom nog altijd werkt met hun digicoders ipv kaarten die je in de TV kan stoppen, waardoor veel van het leuks op de TV niet beschikbaar is.

Kan iemand me trouwens zeggen wat de code is voor de BE TV remote te configureren zodat je ook de TV kan bedienen. Voor Samsung zijn er nl tientallen codes beschikbaar en de auto conf lijkt niet echt te lukken...

Thx

Acties:
  • 0Henk 'm!

• markiew
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 07-06 15:12
Op de website zie ik hem voor 1599 EUR staan met 75 EUR cashback. Wat is dat voor actie?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wesnat
markiew schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:13:
Op de website zie ik hem voor 1599 EUR staan met 75 EUR cashback. Wat is dat voor actie?
1599 is de officiële retail prijs, ondertss vind je deze op vele plaatsen een stuk goedkoper, zeker nu de E-reeks er is. Maar aan deze prijs kan je hem volgens mij nergens vinden. De actie is bij de Carrefour in Kuringen, sinds deze volledig vernieuwd is. Hiervoor hebben ze op elke afdelingen enkele super promo's oa deze TV. Actie loopt nog tem zaterdag. Vandaag stonder er nog een stuk of 20 ;-)
Mogelijk is deze actie ook bij andere Carrefour's, maar niet zeker

• chanelboris
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 05-07-2015
staat niet in de carrefour folder ,waarschijnlijk een plaatselijke actie http://www.promobutler.be/nl/winkels/Carrefour

• Eskiya
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 24-06 15:30
Gisteravond een CAM module voor m'n vader geleend van een collega, zodat hij z'n Tmobile (Online) kon proberen om via een insteekkaart te kijken. Nadat we de TV van de beugel haalden en de stickertje verwijderd hadden, zagen we dat de CAM module er niet eens in past. Lijkt wel alsof en een CAM Mini ofzo aan de achterkant zit. Volgens de sticker en de instructiehandleiding van de tv dient er 1 of andere klepje te moeten zijn waar de CI kaart in moet. Maar de TV heeft helemaal geen klepje.

Weet iemand wat er aan de hand is? De TV is een Samsung UE55D8000 (ik zag wel op het doos 55UD8000 (kan dat hiermee te maken hebben?

Zie foto's voor de CI slot

• BassieBulk
  • Registratie: december 2006
  • Niet online
In de doos zat ook dit ding:
http://ic.tweakimg.net/ext/i/thumb/1303471453.jpeg
http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagemedium/1303471453.jpeg
Die klik je achterop de TV en daar moet de CAM-module ingeschoven worden.

[Voor 16% gewijzigd door BassieBulk op 23-05-2012 10:10]

• frickY
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 00:28
Die CI-adapter is bij de TV meegeleverd, in het zakje met het SCART-verloopje, de afstandsbediening batterijen, en de overige accessoires.

• Eskiya
Hey, kijk dit lijkt er meer op. Ga het vanavond even controleren. Bedankt _/-\o_

• wesnat
wesnat schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:56:
Ik heb gisteren de UE40D7000 gekocht in de Carrefour, waar deze nu in super promo staat, nl aan 899 €. Eerste indrukken zijn zeer goed, enkel jammer dat Belgacom nog altijd werkt met hun digicoders ipv kaarten die je in de TV kan stoppen, waardoor veel van het leuks op de TV niet beschikbaar is.

Kan iemand me trouwens zeggen wat de code is voor de BE TV remote te configureren zodat je ook de TV kan bedienen. Voor Samsung zijn er nl tientallen codes beschikbaar en de auto conf lijkt niet echt te lukken...

Thx
fyi

De 55 inch is er ook beschikbaar voor 1599€

• wesnat
chanelboris schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 08:58:
staat niet in de carrefour folder ,waarschijnlijk een plaatselijke actie http://www.promobutler.be/nl/winkels/Carrefour
Bij ons stond ie wel in de folder van vorige week, maar zoals ik al zei was dit een folder specifiek met aanbiedingen voor de 'heropening'

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Eskiya
M'n vader had de CAM slotje er niet bijgekregen. Heb die van mij aan hem gegeven, zodra die van hem geleverd is door S&F dan pak ik die wel weer. Thnx guys

Heb ff een ander vraagje. M'n vader heeft ook Schotel voor de Turkse zenders. (Samsung UE55D8000) heeft ook een DVB-S(2) aansluiting. Is het niet zo dat als hij de coaxkabel die nu naar de receiver gaat, in de TV plugt, hij de zenders zonder een receiver kan bekijken? (zijn allemaal FTA zenders en geen smartcard voor nodig) want de zenders doen het op deze manier niet.
Of ben ik nou kort door de bocht en werkt dit helemaal niet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wesnat
Ik zit met een probleem om onze D7000

We hebben gisteren gemerkt dat af en toe het beel enkele seconden wegvalt. Is er even sneeuw te zien, dan een zwart beeld en dan terug het normale beeld. Dit duurt echt maar 2 or 3 seconden, en dan is alles terug normaal.
Iemand dezelfde ervaring? Vraag is nu of hte de TV is en een de Belgacom TV decoder ligt. Onze TV is pas nieuw en het probleem had ik voordien om onze oude TV niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MY00
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 22-06 08:23
wesnat schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 17:32:
Ik zit met een probleem om onze D7000

We hebben gisteren gemerkt dat af en toe het beel enkele seconden wegvalt. Is er even sneeuw te zien, dan een zwart beeld en dan terug het normale beeld. Dit duurt echt maar 2 or 3 seconden, en dan is alles terug normaal.
Iemand dezelfde ervaring? Vraag is nu of hte de TV is en een de Belgacom TV decoder ligt. Onze TV is pas nieuw en het probleem had ik voordien om onze oude TV niet.
Heb je veel vreemde apparaten aangesloten aan je TV?
Haal deze eens allemaal los, muv de decoder, en kijk dan of het probleem zich nog voor doet.
Indien dit dan nog het geval is probeer het eens met een CI+ kaart, indien het dan weg is ligt het aan de decoder.
Pagina: 1 ... 90 ... 99 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True