Beste medetweakers,
Mocht er nog iemand twijfelen aan het verhaal dat de Samsung Serie 6 niet full-HD 3D weer kan geven, hieronder het verhaal dat ik opgespeld kreeg naar aanleiding van mijn klachten. Verder moest ik niet zeuren.
===================================
Naar aanleiding van uw contact met ons Contact Center kunnen wij u het volgende melden.
Er is op dit moment nog geen eenduidige standaard voor 3D Full HD in de markt.
Daardoor hanteren fabrikanten, testinstituten en de media verschillende definities
voor de eisen waaraan een 3D full HD TV moet voldoen.
Samsung hanteert als standaard dat een 3D Full HD TV in de 3D modus 1080 beeldlijnen
moet kunnen laten zien. De LED-TV's uit de 6-serie geven dan ook 1080 beeldlijnen in
de 3D-modus weer. U heeft dus een 3D Full HD TV in huis.
Indien u een dringende vraag heeft, verzoeken wij u telefonisch contact op te nemen
met ons Contact Center op het nummer 0900 - SAMSUNG (0900-7267864). Vergeet u dan
niet uw klantnummer te vermelden, zodat wij u beter en sneller van dienst kunnen
zijn.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center op
het nummer 0900 - SAMSUNG (0900-7267864).
Met vriendelijke groet,
Sander O.............
Contact Centre
Customer Service Representative
============================================================
Mijn klacht dat ik hier niet eens ben, werd naar de prullemand verwezen. Ik heb deze TV nog 2 ~ 3 weken geleden in de Mediamarkt krant zien staan en daarin wordt 'ie nog steeds als een Full-HD 3D tv aangeprezen.
Met vriendelijke groet,
Mario.
Mocht er nog iemand twijfelen aan het verhaal dat de Samsung Serie 6 niet full-HD 3D weer kan geven, hieronder het verhaal dat ik opgespeld kreeg naar aanleiding van mijn klachten. Verder moest ik niet zeuren.
===================================
Naar aanleiding van uw contact met ons Contact Center kunnen wij u het volgende melden.
Er is op dit moment nog geen eenduidige standaard voor 3D Full HD in de markt.
Daardoor hanteren fabrikanten, testinstituten en de media verschillende definities
voor de eisen waaraan een 3D full HD TV moet voldoen.
Samsung hanteert als standaard dat een 3D Full HD TV in de 3D modus 1080 beeldlijnen
moet kunnen laten zien. De LED-TV's uit de 6-serie geven dan ook 1080 beeldlijnen in
de 3D-modus weer. U heeft dus een 3D Full HD TV in huis.
Indien u een dringende vraag heeft, verzoeken wij u telefonisch contact op te nemen
met ons Contact Center op het nummer 0900 - SAMSUNG (0900-7267864). Vergeet u dan
niet uw klantnummer te vermelden, zodat wij u beter en sneller van dienst kunnen
zijn.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center op
het nummer 0900 - SAMSUNG (0900-7267864).
Met vriendelijke groet,
Sander O.............
Contact Centre
Customer Service Representative
============================================================
Mijn klacht dat ik hier niet eens ben, werd naar de prullemand verwezen. Ik heb deze TV nog 2 ~ 3 weken geleden in de Mediamarkt krant zien staan en daarin wordt 'ie nog steeds als een Full-HD 3D tv aangeprezen.
Met vriendelijke groet,
Mario.