Om even terug te haken op eerder besproken items:
Bol.com aktie loopt nog steeds. Daarnaast zijn er nu ook prijzen beschikbaar voor de ue40d700 van rond de €1250. Helaas is er in de 'echte' winkels weinig van de prijs te krijgen,In geval van de ue40d7000. De ue46d8000 kon ik dan weer meekrijgen voor de prijs van de 7000 serie. Zo'n 100 euro tot nu toe op een ue40d7000. BCC wilde helemaal niet zakken bij de D7000.
Nu heb ik wel bij diverse winkels controle gedaan op inhoud: 2 brillen en een nieuwe afstandsbediening. De oude heeft echte drukknoppen. uitstekende knoppen, terwijl de 'nieuwe' geheel egaal is. Kan zo snel geen foto vinden. Zeker de moeite waard om te achterhalen bij je aankoop.
Helaas is via het scherm zelf niet te achterhalen welk paneel er nu daadwerkelijk gebruikt wordt. Ik heb de achterkant bekeken, maar zag daar niet de eerder genoemde code op staan.Enige optie lijkt dus service menu, echter zou dan de tv uit de doos gehaald moeten worden en aangesloten, aangezien je natuurlijk ook niet weet of het showmodel hetzelfde is.
[
Voor 10% gewijzigd door
Meivogeltje op 10-12-2011 13:24
]