Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-10 15:56

misterdjus

hoi2x

Even voor mijn duidelijkheid is het nou zo dat je met Plex nog geen subs kunt afspelen? Ik ben gister de boel aan het installeren geweest en heb al een beetje zitten testen, maar ik heb nog niet gekeken of de subs werken... Is er geen subs ondersteuning? Werkt namelijk top, maar vind subs toch wel makkelijk en heb geen zin om alles in te gaan zitten bakken... :'(

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:28
Koetjeboe schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:46:
Maar gebruik je dat om media af te spelen of om het tv kijken te timeshiften/recorden?
Om media af te spelen.
Timeshift/opname kan alleen naar een USB-poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:56

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

frickY schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:08:
[...]

Om media af te spelen.
Timeshift/opname kan alleen naar een USB-poort.
Ah jammer, dacht ik met 2 kabels in mijn tv vooruit te kunnen maar het zijn er al weer 5 tegenwoordig :P Maargoed, maar eens een lange USB kabel aanschaffen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:40

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Koetjeboe schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:04:
[...]

Ah jammer, dacht ik met 2 kabels in mijn tv vooruit te kunnen maar het zijn er al weer 5 tegenwoordig :P Maargoed, maar eens een lange USB kabel aanschaffen dan...
Niet te lang he! En 5 kabels? Ja zoiets hebben wij ook wel?
  1. HDMI van receiver
  2. USB van hardeschijf
  3. Powercable
  4. LAN kabel
  5. Schotelkabel

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:55
Heeft iemand enig idee hoe je apps van andere landenservers kunt installeren, zonder dat je al je nederlandse apps kwijtraakt? Ben in het bezit van een UE40D6540.. Als ik via de smart hub fast fw, 2, 8, 9, fast rw intoets krijg ik een lijst met de beschikbare landenservers. Zodra ik er eentje kies (bijv. Duitsland) krijg ik de melding: smart hub moet worden bijgewerkt.

Op dat moment worden alle geinstalleerde apps verwijderd en worden alle Duitse apps geinstalleerd (die normaal op de Duitse firmware voorgeinstalleerd). Op dat moment ben ik dus alle Nederlandse apps kwijt en kan ik alleen maar apps uit de Duitse app winkel installeren. Heeft iemand enig idee hoe ik apps van andere landenservers zou kunnen installeren, zonder dat ik alle Nederlandse apps kwijtraak? Dat kortom de buitenlandse apps náást mijn Nederlandse apps geinstalleerd worden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-10 20:40
Sonny7 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:59:Dat kortom de buitenlandse apps náást mijn Nederlandse apps geinstalleerd worden? ;)
Dat gaat dus niet, heb het tenminste nog nergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
misterdjus schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:03:Werkt namelijk top, maar vind subs toch wel makkelijk en heb geen zin om alles in te gaan zitten bakken... :'(
Zit er nog niet in, in de toekomst dan toch maar downloaden met ingebakken sub's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-10 18:19
redah schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:13:
Toch maar weer een mediacenter onder de 46D7000 gehangen, ik mis het volgende te erg:
  • Zenders op eigen volgorde plaatsen
Als dit ooit nog opgelost zou worden zou het mediacenter weg kunnen, maar ik ben er erg bang voor...
Zender volgorde kan makkelijk:
- Bij het instellen van de zenders, landcode op "overige" zetten en netwerk ID en frequentie handmatig instellen
- Zenders exporteren naar USB stick (weet zo even niet waar die optie zit)
- Windows Tool gebruiken om zenders te sorteren
- Zenders weer naar USB exporteren en vervolgens importeren op de TV

Het channel editor tooltje is hier te downloaden.

[ Voor 19% gewijzigd door SpaceAce op 08-12-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
MY00 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:28:
[...]

Dat gaat dus niet, heb het tenminste nog nergens gelezen.
too bad.. dacht dat je misschien de buitenlandse apps kunt installeren, ze dan ergens opslaan uit het 'zicht' van de TV, weer terug naar de Nederlandse smart hub en dan de apps weer 'tevoorschijn' halen..
Toch bedankt voor je reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:58

Wildfire

Joy to the world!

misterdjus schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:03:
Even voor mijn duidelijkheid is het nou zo dat je met Plex nog geen subs kunt afspelen? Ik ben gister de boel aan het installeren geweest en heb al een beetje zitten testen, maar ik heb nog niet gekeken of de subs werken... Is er geen subs ondersteuning? Werkt namelijk top, maar vind subs toch wel makkelijk en heb geen zin om alles in te gaan zitten bakken... :'(
Toevallig gisteren voor het eerst Plex gebruikt. En dan ook nog Laika getest omdat dat de beta is als ik het goed heb begrepen. Wel e.e.a. over subs gelezen, dat je subs-bestand op .nld.srt zou moeten eindigen (en de rest hetzelfde als het filmbestand) maar dat hielp niet.

Anders zou het een mooie vervanging voor AllShare zijn.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:46:
kan ik met mijn Laptop (zonder gebruik te maken van een HDMI kabel) mijn beeld streamen naar de D6510 die aan dezelfde router hangen? Zo ja hoe? thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:10:
[...]

Ja wat is nieuw, die heb ik al geinstalleerd, toen kwam 1017 weer op de samsungsite, 1019 zou komen en nu dus weer 1018, maar die zal niet worden herkend als nieuwe firmware door de tv,,,,
Ik snap er ook niks van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DLNA: interne mediaspeler en Samsung Allshare?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de 1018.1 die vandaag op de sites eens bekeken, maar dat is een oude file van 28-10-2011 dus alweer dezelfde met de bug, want pak hem maar eens uit dan zie je de aanmaak datum.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben dr zin in bij samsung. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Weet iemand of Samsung garantie aan huis biedt? Toestel is in NL gekocht bij de MM, maar ik heb geen zin om hem weer in te pakken, er naartoe te rijden en dan het gezeik aan te horen dat zij niets raars kunnen vaststellen.

Probleem: van tijd tot tijd ziet de TV geen enkel wlan netwerk meer. Heeft niet met m'n home setup te maken, ook de wifi van de buren ziet hij niet. Het zoekscherm in het menu blijft minutenlang zichtbaar en dan knalt hij naar het vorige scherm terug. Bijzonder irritant als je alles op je NAS hebt staan en via DLNA media wilt bekijken.

Ik weet niet of het gerelateerd is, maar ik heb FW 18. Kan niet downgraden naar 17 om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sansar schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:08:
Weet iemand of Samsung garantie aan huis biedt? Toestel is in NL gekocht bij de MM, maar ik heb geen zin om hem weer in te pakken, er naartoe te rijden en dan het gezeik aan te horen dat zij niets raars kunnen vaststellen.

Probleem: van tijd tot tijd ziet de TV geen enkel wlan netwerk meer. Heeft niet met m'n home setup te maken, ook de wifi van de buren ziet hij niet. Het zoekscherm in het menu blijft minutenlang zichtbaar en dan knalt hij naar het vorige scherm terug. Bijzonder irritant als je alles op je NAS hebt staan en via DLNA media wilt bekijken.

Ik weet niet of het gerelateerd is, maar ik heb FW 18. Kan niet downgraden naar 17 om te testen.
Denk dat je beter maar kunt wachten op Firmware 19.1 en het dan weer moet proberen, zijn bekende problemen dit + gaat echt niet onder garantie vallen denk ik, Helpdesk bellen heeft geen zin hebben toch nooit een antwoord behalve '' heeft u al de laatste firmware geinstalleerd?''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:34
misterdjus schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:03:
Nee, naar wat ik heb begrepen ging dit (nog) niet omdat subs geen onderdeel van de API is die te gebruiken is in Samsung Apps. Deze functionaliteit is wel aangevraagd aan Samsung en zou mogelijk nog komen voor de D8000 modellen. (At least, dit is wat ik me ervan herinner van een aantal maanden geleden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Heb vandaag ook even met Plex gespeeld, op het forum of op de site van de widget ontwikkelaar stond dat Samsung de API heeft vrijgegeven, maar de ontwikkelaar meldt dat het nog niet werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
  • Laatst online: 05-10 11:52
WouterHelm schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:40:
Zender volgorde kan makkelijk:
- Bij het instellen van de zenders, landcode op "overige" zetten en netwerk ID en frequentie handmatig instellen
- Zenders exporteren naar USB stick (weet zo even niet waar die optie zit)
- Windows Tool gebruiken om zenders te sorteren
- Zenders weer naar USB exporteren en vervolgens importeren op de TV
Dit weet ik, maar dat zou inhouden dat, als Ziggo alle zenders overhoop gooit, ik opnieuw moet scannen en sorteren. En daar wilde ik nu juist van af, dat moest bij het MediaCenter ook altijd...

Als ik favorieten op volgorde zou kunnen zetten zou ik ook al blij zijn, maar zelfs dat kan niet. En daar leg je dan een flinke smak geld voor neer... :X

Mijn allereerste (Samsung) SD ontvangertje van Ziggo (ik geloof iets van 10 jaar oud ondertussen) had favorietenlijsten die je aan kon passen op volgorde... Waarom hebben we dat 10 jaar later ineens niet meer?

[ Voor 11% gewijzigd door redah op 08-12-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fk1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-07-2023

Fk1

Mr. Noodle schreef op donderdag 08 december 2011 @ 07:18:
ik heb een Denon receiver 1910 die geen 3d via mijn media center kan afspelen omdat het HDMI1.3 is.

maar zodra ik een 3D film stream en 2 beelden naast elkaar zie dan zet ik de tv op 3D.. dan heb ik wel 3D ... of is het dan ''nep'' 3d ?

ik snap het niet, gister ook met een Sony DA 2000ES gedaan en dat werkt ook
Met eerdere HDMI-versies kan je ook 3D afspelen, zolang de resolutie en bandbreedte/bitrate maar niet te hoog zijn. Misschien wordt het met full-HD 3D lastiger, half-SBS 3D moet geen probleem zijn. En vanaf hdmi 1.4a wordt ook het soort 3D-signaal herkend, waardoor jij zelf niet meer hoeft te switchen naar 3D (volgens wikipedia).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Ik heb helaas nog steeds problemen met verticale strepen in beeld welke goed waar te nemen zijn wanneer de camera snel beweegt over een lichte achtergrond (met name bij voetbalwedstrijden wanneer de camera van links naar rechts gaat).

Zijn er hier meer mensen met dit probleem / is er bij iemand al een monteur geweest hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFreakR schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 00:44:
Ik heb helaas nog steeds problemen met verticale strepen in beeld welke goed waar te nemen zijn wanneer de camera snel beweegt over een lichte achtergrond (met name bij voetbalwedstrijden wanneer de camera van links naar rechts gaat).

Zijn er hier meer mensen met dit probleem / is er bij iemand al een monteur geweest hiervoor?
Was van de week ook bij een vriend van me, hij had een Phillips 7000 Serie (2011) aangeschaft. ook daarbij de Verticale strepen bij bewegende beelden, zijn vorige CRT (oude) TV had het ook. het is gewoon heel normaal alleen als je eenmaal zo een grote TV hebt hangen gaat het gewoon meer opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

redah schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:07:
[...]

Mijn allereerste (Samsung) SD ontvangertje van Ziggo (ik geloof iets van 10 jaar oud ondertussen) had favorietenlijsten die je aan kon passen op volgorde... Waarom hebben we dat 10 jaar later ineens niet meer?
Tja, omdat de Ziggo's en UPC's van tegenwoordig weten wat de klant wil :N (NOT) en in hun wijsheid besluiten zoiets te blokkeren. |:(

Heb die discussie bij UPC ook gehad. Heb maar opgegeven daar nog zinnig mee te kunnen crommuniceren. ;w Ik exporteer de zenderlijst naar USB stick, sorteer 'm met het Windows tooltje en dan weer importeren. Het is niet anders.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 15:34
DaFreakR schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 00:44:

Zelfde probleem, alle (in ieder geval 55") Samsung LED panels die ik tot nu toe gezien heb, hebben er last van. Je kan het enigszins verminderen door helderheid wat terug te draaien, of bijv (tijdelijk) de dynamische TV mode te gebruiken, maar helemaal weg te krijgen is het helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehtweak schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:07:
[...]

Tja, omdat de Ziggo's en UPC's van tegenwoordig weten wat de klant wil :N (NOT) en in hun wijsheid besluiten zoiets te blokkeren. |:(

Heb die discussie bij UPC ook gehad. Heb maar opgegeven daar nog zinnig mee te kunnen crommuniceren. ;w Ik exporteer de zenderlijst naar USB stick, sorteer 'm met het Windows tooltje en dan weer importeren. Het is niet anders.
Maar ze hebben nu het tooltje uitgebracht voor de PC, dus dan is er natuurlijk een mogelijkheid dat het bij de volgende reeksen misschien wel ingebouwt komt? of heel misschien met een firmware update maar daar ga ik niet van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Wat mij trouwens opvalt.

Vooral te zien bij TransFormers 3 (wel HD), wanneer die lui met wingsuits van daken springen. Dus kleine objecten die vanzichzefl niet veel verplaatsen op het beeld gezien, maar de achtergrond dus wel, dan wordt het blurry om de wingsuits heen. Niet gigantisch storend, maar het valt wel op.

Ik merk gewoon dat erg veel HD tv's nog steeds moeite hebben om 1080P content, perfect weer te geven. Terwijl het op mijn monitor gewoon prima wil? Waarom wil het bij tv's dan niet zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baberuth
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-05 19:30
Hey,

Ik heb een vraag. Ik heb op dit moment een wat oude 32 inch TV met slechts 1 hdmi aansluiting. Om die reden heb ik het TV-kastje, me PS3 en me NAS aangesloten op me receiver, en vandaaruit op me TV. Ik ben van plan om de 40D8000 aan te schaffen binnenkort, en vroeg me af of me huidige setup gewoon zo aangesloten kan worden? Dus slechts 1 hdmi in de TV, en de receiver die alles regelt?

BVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Baberuth schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:07:
Ik heb een vraag. Ik heb op dit moment een wat oude 32 inch TV met slechts 1 hdmi aansluiting. Om die reden heb ik het TV-kastje, me PS3 en me NAS aangesloten op me receiver, en vandaaruit op me TV. Ik ben van plan om de 40D8000 aan te schaffen binnenkort, en vroeg me af of me huidige setup gewoon zo aangesloten kan worden? Dus slechts 1 hdmi in de TV, en de receiver die alles regelt?
Als dat op een TV met 1 HDMI aansluiting kan, moet die setup ook op een D8000 met 4 HDMI-aansluitingen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
NeFoRcE schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:59:
Vooral te zien bij TransFormers 3 (wel HD), wanneer die lui met wingsuits van daken springen. Dus kleine objecten die vanzichzefl niet veel verplaatsen op het beeld gezien, maar de achtergrond dus wel, dan wordt het blurry om de wingsuits heen. Niet gigantisch storend, maar het valt wel op.
Dat komt door de digitale ruisonderdrukking. Zet die maar eens uit of op laag, dan zul je zien dat het helemaal niet meer voorkomt of (bij laag) in zeer geringe mate.
Ik merk gewoon dat erg veel HD tv's nog steeds moeite hebben om 1080P content, perfect weer te geven. Terwijl het op mijn monitor gewoon prima wil? Waarom wil het bij tv's dan niet zo goed?
In de TV's zitten allerlei beeld"verbeterings"foefjes ingebouwd, zoals die digitale ruisonderdrukking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
  • Laatst online: 05-10 11:52
BamSlam_ schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:12:
[...]

Dat komt door de digitale ruisonderdrukking. Zet die maar eens uit of op laag, dan zul je zien dat het helemaal niet meer voorkomt of (bij laag) in zeer geringe mate.

[...]

In de TV's zitten allerlei beeld"verbeterings"foefjes ingebouwd, zoals die digitale ruisonderdrukking.
Precies. Ik heb ruisonderdrukking overal uit staan, en bij TV signaal heb ik MPEG ruisonderdrukking op laag, net genoeg om de enkele artifacts weg te halen. Zodra ik een filmpjes van het netwerk afspeel staan alle 'verbeteringen' als ruisonderdrukking, randverbetering etc. gewoon uit, zodat ik het originele 1080p beeld krijg zonder 'verbetering'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:02
Heb de 55D8000 en ga binnenkort een Tablet kopen. Ik weet dat er een Samsung App is waarbij je, je phone gebruikt als AB. Maar op Youtube heb een filmpje gezien waarbij ze van de Samsung Smart TV tv uitzendingen (middels wifi) streamen naar de Samsung Galaxy Tab 10.1 en Galaxy SII. Weet iemand of het streamen ook voor de Ipad is? En zijn er ook leuke features voor de Tablet icm de Smart TV van Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:24:
[...]

DLNA: interne mediaspeler en Samsung Allshare?
Welke is ideaal? Welke is makkelijk te bedienen? Moet ik eerst iets op mijn iets laptop installeren voordat ik via Allshre mijn laptop kan laten connecten?

Want blijkbaar doet hij dit niet automatisch (ook al zitten ze in dezelfde range netwerk) wat bij Philips wel het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-10 23:10

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 08:54:
@ApC_IcE
Het is wel degelijk mogelijk om geluid van je tv via ARC naar je Onkyo te laten lopen. Ik heb ook de d6530, mijn receiver is de onkyo tx-sr308. Ik stream rechtstreeks naar de tv en heb dan het geluid via de onkyo. Zelfs alte smart apps geven het geluid via de onkyo. Ben hier wel enkele maanden mee bezig geweest, uiteindelijk lag het probleem bij de ac ryan mini. Heb jij die tievallig ook? Deze ondersteund geen CEC en geeft een continue stroom van 5v op pin 13 van hdmi. Dit verpest de CEC. Stekker van de mini eruit en nogmaals proberen.
Heb je geen mini dan zal ik vanavond de instellingen van de onkyo posten, zit nu in de bus naar mijn werk.
heb jij een decoder of een smartcard in je tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:20:
[...]
Welke is ideaal? Welke is makkelijk te bedienen? Moet ik eerst iets op mijn iets laptop installeren voordat ik via Allshre mijn laptop kan laten connecten?

Want blijkbaar doet hij dit niet automatisch (ook al zitten ze in dezelfde range netwerk) wat bij Philips wel het geval is.
Mediaspeler zit op je TV, allshare draait op je PC, allshare downloaden vanaf de productpagina voor jou TV.
Allshare: http://www.samsung.com/nl...motion/allshare/what.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApC_IcE schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:22:
[...]

heb jij een decoder of een smartcard in je tv?
Ik heb de hd decoder van upc. Maar voor ARC maakt dat niet uit. Het gaat erom dat de audio van de tv naar je receiver gaat. De decoder gaat dus bij mij rechtstreeks naar de receiver, maar de apps als youtube gaan vanaf de tv naar de receiver via hdmi ARC. En dat werkt goed.
Tenminste, dit is zoals ik het begrijp. Digitale audio moet volgens mij via ARC naar de onkyo kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:04
Eskiya schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:47:
Heb de 55D8000 en ga binnenkort een Tablet kopen. Ik weet dat er een Samsung App is waarbij je, je phone gebruikt als AB. Maar op Youtube heb een filmpje gezien waarbij ze van de Samsung Smart TV tv uitzendingen (middels wifi) streamen naar de Samsung Galaxy Tab 10.1 en Galaxy SII. Weet iemand of het streamen ook voor de Ipad is? En zijn er ook leuke features voor de Tablet icm de Smart TV van Samsung?
Van de Tv naar de iPad voor zover ik weet, niet. Wel van de iPad naar de Tv. Maar dat is vaak net zo beperkt als de mediaplayer van de Tv zelf.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:25:
[...]

Mediaspeler zit op je TV, allshare draait op je PC, allshare downloaden vanaf de productpagina voor jou TV.
Allshare: http://www.samsung.com/nl...motion/allshare/what.html
weet iemand hoe je als je een bestand afspeeld de ondertitels kan activeren?
Jammer dat je vanaf de computer geen blu-ray kan streamen naar je tv, de mappen herkend hij niet ook geen dvd bestanden.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2011 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet hier iemand wat deze update als vernieuwingen inhoudt :
Ik heb een D7000 met firmware 1013. Nu kan ik de 1015 downloaden maar zou graag weten welke vernieuwingen deze aan bied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 18:58:
[...]

weet iemand hoe je als je een bestand afspeeld de ondertitels kan activeren?
Jammer dat je vanaf de computer geen blu-ray kan streamen naar je tv, de mappen herkend hij niet ook geen dvd bestanden.
.vob's samenvoegen kan je met: vobmerge <- klik of met avidemux 2.5.5 <- klik heb er nu eentje van 21,2 GB speelduur ongeveer 6 uur.
Ondertitels in de vorm van .srt extern gebruiken: onder titels <- klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
GerCor schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 17:20:
[...]
Van de Tv naar de iPad voor zover ik weet, niet. Wel van de iPad naar de Tv. Maar dat is vaak net zo beperkt als de mediaplayer van de Tv zelf.
Ik heb de VLC Player op mijn iPad staan, hoe stream je van de iPad naar de TV toe dan, ook via allshare dan? Moet eerlijk toegeven dat ik nog niet heb gekeken of allshare in de iTunes store staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouzer
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb sinds vorige week een EU40D7000 en digitale tv via een CI+ module van UPC.

Ik had gehoopt dat de gids van de TV me liet zien wat er nu op TV is en wat er nog komt. Echter zie ik alleen de namen van de zenders en achter elke zender: No Information

Als ik tijdens een uitzending op 'info' druk dan zien ik wel alle informatie van die uitzending.

Wie weet wat hier aan de hand is? Moet ik dit bij de TV zoeken of bij UPC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meivogeltje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-05-2023
Om even terug te haken op eerder besproken items:

Bol.com aktie loopt nog steeds. Daarnaast zijn er nu ook prijzen beschikbaar voor de ue40d700 van rond de €1250. Helaas is er in de 'echte' winkels weinig van de prijs te krijgen,In geval van de ue40d7000. De ue46d8000 kon ik dan weer meekrijgen voor de prijs van de 7000 serie. Zo'n 100 euro tot nu toe op een ue40d7000. BCC wilde helemaal niet zakken bij de D7000.
Nu heb ik wel bij diverse winkels controle gedaan op inhoud: 2 brillen en een nieuwe afstandsbediening. De oude heeft echte drukknoppen. uitstekende knoppen, terwijl de 'nieuwe' geheel egaal is. Kan zo snel geen foto vinden. Zeker de moeite waard om te achterhalen bij je aankoop.
Helaas is via het scherm zelf niet te achterhalen welk paneel er nu daadwerkelijk gebruikt wordt. Ik heb de achterkant bekeken, maar zag daar niet de eerder genoemde code op staan.Enige optie lijkt dus service menu, echter zou dan de tv uit de doos gehaald moeten worden en aangesloten, aangezien je natuurlijk ook niet weet of het showmodel hetzelfde is.

[ Voor 10% gewijzigd door Meivogeltje op 10-12-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
MY00 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 08:11:
[...]

Ik heb de VLC Player op mijn iPad staan, hoe stream je van de iPad naar de TV toe dan, ook via allshare dan? Moet eerlijk toegeven dat ik nog niet heb gekeken of allshare in de iTunes store staat.
VLC heb ik niet geprobeerd met de iPhone, maar wel andere software (iMediaShare). Als jouw Tv in hetzelfde wifinetwerk zit als jouw iPad dan ziet die software jouw Tv, en alles wat er aan content (video. muziek, foto's) in jouw netwerk hangt. Maar in de meeste gevallen wordt het niet beter dan wat de brakke mediaplayer van de Tv aankan.

Allshare hoef je niet te zoeken op de iPad, dat gaat de iPad niet vinden. Samsung noemt DLNA namelijk Allshare. Zoek maar eens op DLNA, dan vind je wel wat.

@wouzer. Of je dat bij de Tv moet zoeken? Het lijkt me wel. Misschien een reset proberen, of de smartcard uit de module halen en opnieuw er in doen. Gewoon even wat dingen proberen, lijkt me.

[ Voor 12% gewijzigd door GerCor op 10-12-2011 14:23 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:50:
Zie wel? 1018 is van de website afgehaald, wordt binnenkort vervangen door 1019, zoals ik al schreef:

GerCor in "\[3D LED TV] Samsung 2011 Modellen: D6**, D7000 en D8000"

...en wordt bevestigd door:

http://www.samsungworld.n...ory/02010000/tickets/6225
Ik weet niet waar ze mee bezig zijn ze zitten maar wat te knoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Youtube op de D7000 blijft wel verschrikkelijk.
De app navigeert voor geen meter en in het zoekscherm kun je de qwerty-remote noch android-app gebruiken. En de webbrowser heeft de grootste moeite om de normale flashplayer weer te geven, en is voor/achteruitspoelen vrijwel onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
GerCor schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 13:50:
[...]VLC heb ik niet geprobeerd met de iPhone, maar wel andere software (iMediaShare). Als jouw Tv in hetzelfde wifinetwerk zit als jouw iPad dan ziet die software jouw Tv, en alles wat er aan content (video. muziek, foto's) in jouw netwerk hangt. Maar in de meeste gevallen wordt het niet beter dan wat de brakke mediaplayer van de Tv aankan.
Dank voor het antwoord, dan blijf ik gewoon gebruik maken van de mediaplayer van de TV, welke ik nog steeds ruim voldoende vind werken, of streamen via plex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie of ik de naam van de HDMI aansluitingen ergens kan wijzigen?

1. UPC
2. PS3
3. Apple tv

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ben erg benieuwd naar de 2012 line-up!
Over een paar weken CES2012 dus ergens de aankomende 2 weken zullen de nieuwe modellen al uitlekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 19:34:

1. UPC
2. PS3
3. Apple tv

Alvast bedankt.
Kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-10 22:49
frickY schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 16:14:
Youtube op de D7000 blijft wel verschrikkelijk.
De app navigeert voor geen meter en in het zoekscherm kun je de qwerty-remote noch android-app gebruiken. En de webbrowser heeft de grootste moeite om de normale flashplayer weer te geven, en is voor/achteruitspoelen vrijwel onmogelijk.
Gewoon de 3D variant gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Van? De youtube-app?
Want die navigeert wel fatsoenlijk? Speelt die ook non-3D content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:55:
[...]

Ik heb de hd decoder van upc. Maar voor ARC maakt dat niet uit. Het gaat erom dat de audio van de tv naar je receiver gaat. De decoder gaat dus bij mij rechtstreeks naar de receiver, maar de apps als youtube gaan vanaf de tv naar de receiver via hdmi ARC. En dat werkt goed.
Tenminste, dit is zoals ik het begrijp. Digitale audio moet volgens mij via ARC naar de onkyo kunnen.
Ik kan zelfs de audio van mijn analoge tv (dus UPC gewoon via de coax) via ARC terugsturen naar mijn receiver. De D6530 heeft dus ook een A/D converter voor audio. CI+ moet dus zeker werken. Af en toe pakt de receiver geen geluid, maar dan hoef ik alleen de receiver een keer aan en uit te zetten en dan werkt het. (onkyo probleem en dus off-topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 19:34:

1. UPC
2. PS3
3. Apple tv

Alvast bedankt.
Deze specifieke namen geven kan inderdaad niet. Wat wel kon, op vroegere reeksen was in Bronlijst (Source via AB) de naam wijzigen naar vooringestelde namen zoals bvb:

1. UPC -> Kabel STB
2. PS3 -> Spelconsole
3. Apple tv -> IPTV

bron selecteren en dan tools naam wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 08:04:
Deze specifieke namen geven kan inderdaad niet. Wat wel kon, op vroegere reeksen was in Bronlijst (Source via AB) de naam wijzigen naar vooringestelde namen zoals bvb:
[...]
Sterker nog, dat kan bij mijn D8000 nog steeds.

Wat ikzelf wel jammer vind is dat ook aansluitingen die ik niet gebruik (scart) in de lijst worden weergegeven. Zou handig zijn als je die kon verwijderen. Alsmede de volgorde van de poorten wijzigen. Ik moet nu telkens een heel eind scrollen van TV naar de HDMI poort waar m'n PS3 op aangesloten zit. En custom benamingen zouden inderdaad nog mooier zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
frickY schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 21:07:
Van? De youtube-app?
De YouTube app is bagger. Heel beperkte navigatiemogelijkheden en inloggen kun je ook al niet. Voor YouTube gebruik ik mijn Apple TV wel. De Vimeo app voor Smarthub zit wel goed in elkaar. Daar kan ik gewoon mee inloggen en mijn eigen video's en favorieten e.d. bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BamSlam_ schreef op zondag 11 december 2011 @ 09:24:
[...]

Wat ikzelf wel jammer vind is dat ook aansluitingen die ik niet gebruik (scart) in de lijst worden weergegeven. Zou handig zijn als je die kon verwijderen. Alsmede de volgorde van de poorten wijzigen. Ik moet nu telkens een heel eind scrollen van TV naar de HDMI poort waar m'n PS3 op aangesloten zit. En custom benamingen zouden inderdaad nog mooier zijn.
hier met hotel mode altijd opstarten met HDMI 1 sat STB, de andere zitten daar dan dichtbij als ze aktief zijn, anders zitten de niet aktieve HDMI poorten onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Eigenlijk is de PS3 niet eens het probleem aangezien door HDMI-CEC automatisch wordt overgschakeld. Wel irritant is de opnameharddisk.. die staat helemaal onderaan de actieve aansluitingenlijst. Eens kijken of dat in het servicemenu te veranderen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
frickY schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 21:07:
Van? De youtube-app?
Inderdaad de youtube 3D app en die speelt ook gewoon 2D af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chanelboris
  • Laatst online: 03-05-2024
aan screamhouse :zijt ge nog geintereseerd in de vierpotige voet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
pacificocean schreef op zondag 11 december 2011 @ 10:12:
[...]

Inderdaad de youtube 3D app en die speelt ook gewoon 2D af.
iemand enig idee waar ik de youtube 3D app kan vinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Iemand enig idee of het kwaad kan om een Samsung 2,5" externe hardeschijf met klitteband/dubbelzijdig plakband aan de tv te plakken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Sonny7 schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:17:
[...]

Gewoon ff zoeken in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Sonny7 schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:17:
Blijkbaar hier

[ Voor 54% gewijzigd door frickY op 11-12-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
offtopic:
dubbel |:(

[ Voor 142% gewijzigd door frickY op 11-12-2011 16:47 . Reden: /delete ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-10 22:41
Ik ben in de markt voor de UE46D8000. Tot nu toe helaas geen enkele winkel die voor 1499,- kan leveren. Het laagste is 1729. Ik weet niet of het mag hier, maar wie kan mij helpen aan een kopiefactuur (Zonder adres natuurlijk) waar 1499,- op staat? Heb 2 winkels die mee willen gaan als ik bewijs kan aanleveren. Wil graag een goede deal scoren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
BamSlam_ schreef op zondag 11 december 2011 @ 09:24:
[...]

Dan scroll je toch omhoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-09 07:38
mrc16 schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:42:
Ik ben in de markt voor de UE46D8000. Tot nu toe helaas geen enkele winkel die voor 1499,- kan leveren. Het laagste is 1729. Ik weet niet of het mag hier, maar wie kan mij helpen aan een kopiefactuur (Zonder adres natuurlijk) waar 1499,- op staat? Heb 2 winkels die mee willen gaan als ik bewijs kan aanleveren. Wil graag een goede deal scoren! :)
Dan ga je gewoon naar die winkels die dat willen en zeg je tegen die verkoper dat je geen bewijs wil laten zien maar dat de winkel zichzelf maar moet bewijzen.. wat jij wil is frauderen

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-09 16:16

Amiet01

Master_A

Als je in de pricewatch deze al niet kunt vinden voor een bedrag lager dan 1799 Euro, hoe wil je dit dan überhaupt "bewijzen"? Dit is gewoon voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten...

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Schizo007nl schreef op zondag 11 december 2011 @ 20:06:
[...]

Dan ga je gewoon naar die winkels die dat willen en zeg je tegen die verkoper dat je geen bewijs wil laten zien maar dat de winkel zichzelf maar moet bewijzen.. wat jij wil is frauderen
Dat is niet frauderen, laagste prijs garantie, daar willen we allemaal wel van gebruik maken(zie dit topic, vanwege de actie van Bol.com) . Er zijn genoeg Tweakers hier in het topic die het gelukt zijn om voor 1499,- bij Bol.com de tv te kopen. Zoals ik al zei, er zijn 2 winkels die mee willen gaan met de prijs mits ik dat kan aantonen. Het berichtje hier op Tweakers gaf geen voordeel. Helaas is de actie van Bol.com afgelopen, anders had ik daar natuurlijk gebruik van gemaakt.

@Amiet01, dat willen we toch allemaal. Je bent toch gek als je teveel betaald. De marge op die contractmodellen is vrij hoog.

Jammer dat jullie het topic niet in de gaten hebben gehouden, dan had je begrepen wat ik bedoel met mijn vraag.

[ Voor 17% gewijzigd door WidgetTWW op 11-12-2011 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
GerCor schreef op zondag 11 december 2011 @ 18:20:
[...]
Dan scroll je toch omhoog?
Dan moet ik nog steeds door een lijst greyed out, niet actieve bronnen scrollen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
You've got a PM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Heb hem vandaag gekocht voor €1599, nog steeds een goede deal!

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 8gig Cruzer usb stick.
Hierop heb ik een mkv file van 3,5 gig gezet.

De usb plug ik in mijn D8000, maar er gebeurt niks.
Ik ga na source en de usb is niet herkent.

Moet ik nog een handeling uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Nee, de TV moet dan met een bericht komen dat hij een nieuw device heeft gevonden en of je hierna toe wilt gaan. Indien je dit doet krijg je een explorer achtig venster waar je je mkv bestand of subdirectory in zou moeten vinden. Is je cruzer niet beschermd met een password? Heb eigenlijk tot nu toe nog niet gelezen dat een USB stick niet herkend werd, maar ik heb ook niet alles gelezen.

PS. Heeft iemand ook nog iets positiefs over de TV te melden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen meldingen inderdaad.
USB heeft geen wachtwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

MY00 schreef op zondag 11 december 2011 @ 22:36:
...

PS. Heeft iemand ook nog iets positiefs over de TV te melden :-)
Ja. De tv presteert prima. Al heb ik het gevoel dat elke HD tv wel kampt met een beetje dezelfde problemen. Like ghosting bij kleine objecten terwijl de omgeving snel gaat (wat ik noemde met lui die van een flat sprongen met een wingsuit aan. Snelle beelden, wingsuits bewegen niet veel).

Anyway;

Tv doet hier wat ie moet doen, dlna streamen (wellis waar via de blu-ray speler maar toch). Apps werken goed. Nog even wachten op pathe app, en klaar...

Beeld is schitteren, en bezel is al helemaal mooi. I love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

NeFoRcE schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:21:

[...]

Nog even wachten op pathe app, en klaar...
Die is er al hoor, kunt gewoon films huren nu via Pathé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Wildfire schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:31:
[...]

Die is er al hoor, kunt gewoon films huren nu via Pathé.
Alleen erg weinig aanbod. Voorlopig hou ik het op MovieMax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

GerCor schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:48:
[...]

Alleen erg weinig aanbod. Voorlopig hou ik het op MovieMax.
Ik hou het gewoon op geen van beide. Weet eerlijk gezegd de prijzen van MovieMax niet, maar van Pathé is het iig niet aantrekkelijk. Voor een beetje recente film in HD moet je €6 betalen. In de videotheek (die bestaan nog!) betaal ik voor dezelfde film €4 (en die videotheek zit in mijn geval op een halve minuut lopen). Maar al had ik geen videotheek, 6 euro is veel in vergelijking met 7,50 euro voor een bioscoopkaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Door middel van de SDK-editor en apache heb ik geprobeerd de Uitzending Gemist app en de YouTube 3D app op mijn tv te installeren. Het lijkt echter bij de laatste stap mis te gaan. De tv vindt de webserver en als ik de app probeer te synchroniseren, geeft ie ook aan dat Uitzending Gemist wordt geïnstalleerd. Vervolgens gebeurt er echter niets. De installatiebalk is dan wel helemaal vol, maar er komt geen melding dat de installatie is afgerond. Ik kan de app ook niet terugvinden bij SmartTV. Heeft iemand een idee wat er hier fout gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Wildfire schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:14:
[...]

Ik hou het gewoon op geen van beide. Weet eerlijk gezegd de prijzen van MovieMax niet, maar van Pathé is het iig niet aantrekkelijk. Voor een beetje recente film in HD moet je €6 betalen. In de videotheek (die bestaan nog!) betaal ik voor dezelfde film €4 (en die videotheek zit in mijn geval op een halve minuut lopen). Maar al had ik geen videotheek, 6 euro is veel in vergelijking met 7,50 euro voor een bioscoopkaartje.
De prijzen van MovieMax liggen gelijk, ze hebben alleen geen HD films.

Bijkomend nadeel van Pathé is dat de film direct op MUTE gaat op mijn soundbar. Ik heb de soundbar met HDMI(ARC) aangesloten en het werkt alleen met een optische kabel. Met MovieMax geen probleem.

OPMERKELIJK

Ik ben er nu achter gekomen dat het niet Pathé of een andere app is, dat niet werkt, maar de AB van de Tv. Gebruik ik namelijk de AB van de soundbar of de touchtoetsen van de soundbar dan kan ik het volume wel aanpassen. Uiterst merkwaardig.

[ Voor 13% gewijzigd door GerCor op 12-12-2011 08:42 . Reden: Ontdekking AB van de Tv functioneert niet probleemloos. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Toch niet in exFAT formaat? Dat snapt de TV niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Wat is nou eigenlijk handiger/makkelijker? Een Ziggo CI+ card en gebruik maken van de opname mogelijkheden van de tv of gewoon bij mijn Humax 5200C blijven? De Humax bevalt prima, maar ik weet nog niet hoe het met de Samsung te werk gaat...

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De samsung is erg basic qua opnemen, heeft maar 1 tuner.
Dus timeshift, en opnemen als je niets anders kijkt (behalve andere bronnen als dvd ,sat ofzo) gaat prima (ook als de tv uitstaat) :-)
Verder houd het snel op.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 05:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
GerCor schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:40:
Ik ben er nu achter gekomen dat het niet Pathé of een andere app is, dat niet werkt, maar de AB van de Tv. Gebruik ik namelijk de AB van de soundbar of de touchtoetsen van de soundbar dan kan ik het volume wel aanpassen. Uiterst merkwaardig.
Bugje in HDMI-CEC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik denk een foutief signaal in de AB van de TV, AB soundbar werkt immers pirma. Maar je zou zo maar gelijk kunnen hebben.

[ Voor 21% gewijzigd door GerCor op 12-12-2011 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BamSlam_ schreef op zondag 11 december 2011 @ 09:41:
Eigenlijk is de PS3 niet eens het probleem aangezien door HDMI-CEC automatisch wordt overgschakeld. Wel irritant is de opnameharddisk.. die staat helemaal onderaan de actieve aansluitingenlijst. Eens kijken of dat in het servicemenu te veranderen is.
Als je DLNA of USB wil selecteren: op AB direct media player [MEDIA.P] selecteren, eventueel dan direct via kleur rood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
V3g3ta schreef op maandag 12 december 2011 @ 03:06:
Wat is nou eigenlijk handiger/makkelijker? Een Ziggo CI+ card en gebruik maken van de opname mogelijkheden van de tv of gewoon bij mijn Humax 5200C blijven? De Humax bevalt prima, maar ik weet nog niet hoe het met de Samsung te werk gaat...
Ik vind het met een CI+ card prima werken.
Moest gister weg tijdens het TV kijken en druk dan gewoon op de record knop. Krijg je een dialoogje hoelang je wilt opnemen; tot het huidige programma eindigt of een bepaalde tijd. Of de pauze knop voor timeshift als je toch even snel van de bank moet.
Vind het sowieso fijn dat alle knoppen (Guide, Info, Subtitles) op de afstandsbediening (Qwerty-remote) werken, en ik niet voor de ene helft de AB van een setopbox heb en voor de andere helft mijn Samsung remote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:02

13art

Moderator Mobile
Netjes, heb mijn €75,00 euro van de cashback actie terug gekregen.
Nu vraag ik me alleen nog af hoe ik dat Pathé tegoed ga krijgen. Krijg ik een voucher oid opgestuurd? Want eenmaal ingelogd bij Pathé, staat het tegeod gewoon op €0,00

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkdiz
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
mrc16 schreef op zondag 11 december 2011 @ 20:35:
[...]

Dat is niet frauderen, laagste prijs garantie, daar willen we allemaal wel van gebruik maken(zie dit topic, vanwege de actie van Bol.com) . Er zijn genoeg Tweakers hier in het topic die het gelukt zijn om voor 1499,- bij Bol.com de tv te kopen. Zoals ik al zei, er zijn 2 winkels die mee willen gaan met de prijs mits ik dat kan aantonen. Het berichtje hier op Tweakers gaf geen voordeel. Helaas is de actie van Bol.com afgelopen, anders had ik daar natuurlijk gebruik van gemaakt.

@Amiet01, dat willen we toch allemaal. Je bent toch gek als je teveel betaald. De marge op die contractmodellen is vrij hoog.

Jammer dat jullie het topic niet in de gaten hebben gehouden, dan had je begrepen wat ik bedoel met mijn vraag.
Zou je, als je zelf tv verkoper was, hierin 'trappen'?

[ Voor 13% gewijzigd door checkdiz op 12-12-2011 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 09:57:
Als je DLNA of USB wil selecteren: op AB direct media player [MEDIA.P] selecteren, eventueel dan direct via kleur rood?
Ik heb op mijn D8000 AB geen knop Media.P ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
checkdiz schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:54:
Zou je, als je zelf tv verkoper was, hierin 'trappen'?
We zullen het wel merken, ik heb hem mijn geanonimiseerde factuur van Bol.com gestuurd. :*)

En veel winkels willen toch de omzet binnenhalen, zeker in deze crisistijden. En "intrappen" is niet het juiste woord. Men vraagt hem zelf de Bol.com prijs aan te tonen. Dat doet hij aan de hand van een authentieke factuur. Blijkbaar hebben de verkopers van die twee winkels hun afweging/berekening gemaakt: we gaan mee in de prijs van Bol.com, mits die wordt aangetoond. Blijkbaar maken ze toch nog winst op die TV, anders zouden ze niet bereid zijn dezelfde prijs te rekenen.

[ Voor 36% gewijzigd door BamSlam_ op 12-12-2011 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
mijn dank is groot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
BamSlam_ schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:07:
[...]

We zullen het wel merken, ik heb hem mijn geanonimiseerde factuur van Bol.com gestuurd. :*)

En veel winkels willen toch de omzet binnenhalen, zeker in deze crisistijden. En "intrappen" is niet het juiste woord. Men vraagt hem zelf de Bol.com prijs aan te tonen. Dat doet hij aan de hand van een authentieke factuur. Blijkbaar hebben de verkopers van die twee winkels hun afweging/berekening gemaakt: we gaan mee in de prijs van Bol.com, mits die wordt aangetoond. Blijkbaar maken ze toch nog winst op die TV, anders zouden ze niet bereid zijn dezelfde prijs te rekenen.
Idd, ik ga dit weekend even kijken. Heb inmiddels de factuur ook van een collega gekregen. Die heeft van dezelfde aanbieding gebruik gemaakt.

Klopt, de winkels vragen mij om die factuur te overhandigen. Dit om waarschijnlijk een credit vanuit Samsung te krijgen.

@checkdiz Als je mijn profiel had gelezen, ik heb zojuist 4 1/2 jaar gewerkt als tv verkoper. Ik weet hoe het spelletje gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
l3art schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:33:
Netjes, heb mijn €75,00 euro van de cashback actie terug gekregen.
Nu vraag ik me alleen nog af hoe ik dat Pathé tegoed ga krijgen. Krijg ik een voucher oid opgestuurd? Want eenmaal ingelogd bij Pathé, staat het tegeod gewoon op €0,00
Daarvoor krijg je inderdaad een brief met voucher code.

Heb zelf gister een film gekeken via Pathe Thuis. Dat ging wel aardig. Alleen de gebruiksvriendelijkheid kan nog wel wat hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Om welke winkels gaat het als ik vragen mag? En als iemand ook een kopiefactuur voor mij heeft.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:02

13art

Moderator Mobile
frickY schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:54:
[...]

Daarvoor krijg je inderdaad een brief met voucher code.

Heb zelf gister een film gekeken via Pathe Thuis. Dat ging wel aardig. Alleen de gebruiksvriendelijkheid kan nog wel wat hoger.
Ok, dan zal die nog wel onderweg zijn gok ik zo.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
TexMex schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:40:
Door middel van de SDK-editor en apache heb ik geprobeerd de Uitzending Gemist app en de YouTube 3D app op mijn tv te installeren. Het lijkt echter bij de laatste stap mis te gaan. De tv vindt de webserver en als ik de app probeer te synchroniseren, geeft ie ook aan dat Uitzending Gemist wordt geïnstalleerd. Vervolgens gebeurt er echter niets. De installatiebalk is dan wel helemaal vol, maar er komt geen melding dat de installatie is afgerond. Ik kan de app ook niet terugvinden bij SmartTV. Heeft iemand een idee wat er hier fout gaat?
Uiteindelijk toch gelukt zonder de SDK-editor. Die is eigenlijk niet per se nodig. De YouTube app is inderdaad veel beter dan de officiële. In een van de laatste reacties hier http://blog.onderweg.eu/2...t-op-stand-augustus-2011/ is te lezen dat er ook nog een nieuwe Uitzending Gemist app is: http://jjmelse.home.xs4all.nl/UG/ . Geen idee of die beter is dan die andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook wel interesse in de uitzending gemist app en youtube 3D.
Alleen de SDK is voor windows en wij hebben alleen apple computers hier thuis.

zou je kunnen zeggen hoe je ze er alsnog op je tv krijgt?
Pagina: 1 ... 71 ... 99 Laatste