Heeft iemand hier bij deze Samsung Smart TV's de touchscreen remote contol RMC30D1P2 (
http://www.samsung.com/be...remote-control&returnurl=) gekocht?
Ik heb het product iets meer dan anderhalve maand geleden gekocht en heb het nog niet veel kunnen gebruiken. De accu is telkens leeg na een dag ( enkel uren aan tv doorbrengen).
Ik heb de service van Samsung gebeld en het naar hun reparatiedienst gestuurd.
Volgens hen is het NORMAAL dat die batterij na twee dagen leeg is. Ze sturen het me gewoon terug en ik MOET tevreden zijn! Ik heb totaal andere ervaringen met de Philips Prestigio en met Logitech.
Bovendien doet het toestel NIET wat het belooft.
Je kan bijvoorbeeld wel via een Qwerty-toetsenbord de internetbrowser en zoekfunctie van je Smart TV bedienen door je zoekwoord in te typen met de remote. Maar bij de Appp YouTube kan dit helemaal niet. Dus ben je niet echt veel vooruit met dit toestel want dan kan je net zo goed de meegeleverde eenvoudige Samsung remote gebruiken.
Je moet ook absoluut van een touchscreen houden want de nadelen van een touch zijn legio: te vlug verkeerde toets aanraken, soms hard soms zacht moeten drukken, trager dan met echte toetsen,.....
Het ergste nog is de prijs van het toestel: voor een bedrag ergens tussen de 160 en de 260 euro verwacht je een schitterend product. Absoluut niet dus bij mij!
Heeft hier nog iemand gelijkaardige ervaringen met deze (dure) remote control?.
I
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 18-11-2011 11:02
. Reden: toevoeging URL ]