Is die 1350 voor of na aftrek van de 150 Euro retour via Samsung?l3art schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:09:
Ben van Dijk ging op 1350 zitten. Maar ze wilde wel bij 1799 beginnen. Gelukkig had ik een factuur al gemaild.
Daar moet de 75 nog vanaf. Dus 1275 met cashback.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik overweeg de 46D8000 te bestellen bij Bol.com. Maar de uiterste factuurdatum die Samsung accepteert voor de cashback-aktie is 6 november 2011. Als ik vandaag bestel en meteen via iDeal betaal bij Bol.com, sturen zij dan een factuur met de datum van vandaag mee? Of wordt de factuur gedateerd op de datum dat Bol de TV verstuurt? Er staat namelijk een levertijd van 2-6 dagen aangegeven.
Ik word er soms zo moe van, héBamSlam_ schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 16:08:
Ik overweeg de 46D8000 te bestellen bij Bol.com. Maar de uiterste factuurdatum die Samsung accepteert voor de cashback-aktie is 6 november 2011. Als ik vandaag bestel en meteen via iDeal betaal bij Bol.com, sturen zij dan een factuur met de datum van vandaag mee? Of wordt de factuur gedateerd op de datum dat Bol de TV verstuurt? Er staat namelijk een levertijd van 2-6 dagen aangegeven.
Verwijderd
Als hun het niet voor 6 november hebben ontvangen is het niet geldig.BamSlam_ schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 16:08:
Voor alle duidelijkheid: Samsung moet uiterlijk 20 november je factuur hebben ontvangen. Die factuur mag uiterlijk gedateerd zijn op 6 november. Vandaar mijn vraag of Bol.com de factuur dateert op de datum van verzending van de TV of op de datum van (vooruit)betaling van het aankoopbedrag.
De factuur voor mijn bestelling van gisteren is ook op die dag gedateerd. Nu is het wel weekend, maar ik neem aan dat dit automatisch gaat. Overigens kun je bij Bol 14 dagen lang de koop ongedaan maken of gewoon bij aflevering weigeren zonder kosten, dus als het toch niet op tijd is, kost het je niets.
Verwijderd
Ik heb toevallig gister een pakketje van bol ontvangen, vrijdag besteld.BamSlam_ schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 16:42:
Voor alle duidelijkheid: Samsung moet uiterlijk 20 november je factuur hebben ontvangen. Die factuur mag uiterlijk gedateerd zijn op 6 november. Vandaar mijn vraag of Bol.com de factuur dateert op de datum van verzending van de TV of op de datum van (vooruit)betaling van het aankoopbedrag.
En er staat op de bon:
Uw bestelling van 03-11-2011
Verwijderd
Het lijkt mij trouwens dat als je met Ideal betaald hebt, je het ook voor dat bedrag krijgt. Je heb toch immers betaald?
Verwijderd
Hij heeft het over de Cashback Actie van Samsung niet over de Korting van Bol.comVerwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 18:36:
Het lijkt mij trouwens dat als je met Ideal betaald hebt, je het ook voor dat bedrag krijgt. Je heb toch immers betaald?
Ik heb de TV op 21-10 besteld en dat is ook de factuurdatum. Dus als je hem vandaag bestelt zou het goed moeten komen.BamSlam_ schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 16:08:
@Roger12345:bedankt, ben helemaal gerust nu!
@Partyondude: Klantenservice sloot gisteren om 16:00...
@Partyondude: Klantenservice sloot gisteren om 16:00...
[ Voor 7% gewijzigd door BamSlam_ op 06-11-2011 06:53 ]
Je hoeft niet eens te wachten op de bon die bij het pakket zit. Heb nu een aantal maal meegedaan met acties van Samsung en telkens heb ik de factuur die je in de mail krijgt uitgeprint en opgestuurd. Dit was geen enkel probleem. Kortom als je vandaag nog zou bestellen bij bol.com kan je alsnog mee doen met de cashback actie.
Volgens de site van Samsung heb je het serie nummer van de TV nodig. Je moet dus wachten tot het pakket inclusief factuur ontvangen is.
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Ow ja dan wordt het lastiger. Dat was bij andere acties niet nodig (acties mbt Galaxy S2 en Tab 10.1)
Een paar weken geleden me verdiept in aanschaf van UE46D8000. Toen maar even laten rusten. Kom ik vandaag weer langs hier en zie ik net op tijd de actie van bol.com + laatste dag cash back actie
. Een vraagje nog: hoeveel 3d brillen krijg je bij bol.com (1 of 2) want dat kan ik niet vinden. En het is een NL model?
Thanx
Thanx
Er zaten bij mij 2 brillen bij (3100 types) en de Modelcode eindigt op YSXXN. Of dat een nederlands model is moet je maar even opzoeken ergens eerder in dit topic.joansom schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:29:
Een paar weken geleden me verdiept in aanschaf van UE46D8000. Toen maar even laten rusten. Kom ik vandaag weer langs hier en zie ik net op tijd de actie van bol.com + laatste dag cash back actie. Een vraagje nog: hoeveel 3d brillen krijg je bij bol.com (1 of 2) want dat kan ik niet vinden. En het is een NL model?
Thanx
Super, 2 brillen, XXN is NL model
bedankt
bedankt
Verwijderd
Bij ons heeft Its een schitterende smart tv neergezet de 8000 serie, en toen hij op het web ging surfen bracht hij een groot beeldscherm naar voren ipv het toetsenbord gelijk aan mobiel. Wie weet welke toestcombinatie's ik moet gebruiken om dit grote toetsenbord naar voren te laten komen.
waarom geeft Bol maar 1 jr garantie vlgs de site?
Ik ben opzoek naar een nieuwe 37" tv voor op m'n kamer (huidige is een Pana P37X10), en mijn oog is gevallen op de UE37D6510 (op aanraden van eigenlijk). Dus ik ga hem aankomende week eens bekijken. Jullie nog aanraders?
[ Voor 5% gewijzigd door AntraXxX op 06-11-2011 15:33 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ik zie dat nergens staan. Ze verwijzen voor de garantie naar Samsung, en op de website van Samsung staat 2 jaar voor LED televisies.screamhouse schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:59:
waarom geeft Bol maar 1 jr garantie vlgs de site?
Ziezo, nogmaals dank voor jullie reacties m.b.t. factuurdatum. Ik heb zojuist de 46D8000 besteld bij Bol.com. Met de 150 Euro cashback van Samsung erbij voor 1350 Euro.
De ogen van mijn zwager rolden trouwens zojuist uit zijn hoofd toen ik het hem vertelde: hij heeft een paar maanden terug na aftrek van 150 Euro korting elders nog 2050 Euro betaald voor dit model. Wel inclusief garantieverlenging naar 5 jaar.
De ogen van mijn zwager rolden trouwens zojuist uit zijn hoofd toen ik het hem vertelde: hij heeft een paar maanden terug na aftrek van 150 Euro korting elders nog 2050 Euro betaald voor dit model. Wel inclusief garantieverlenging naar 5 jaar.
Zie de kleurcodes onder het reguliere keypad.Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:28:
Bij ons heeft Its een schitterende smart tv neergezet de 8000 serie, en toen hij op het web ging surfen bracht hij een groot beeldscherm naar voren ipv het toetsenbord gelijk aan mobiel. Wie weet welke toestcombinatie's ik moet gebruiken om dit grote toetsenbord naar voren te laten komen.
@BamSlam_
Ik heb nauwelijks een maand geleden ook flink meer betaald voor mijn D7000. Het is een erg scherpe actie van Bol.
[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 06-11-2011 17:16 ]
zou iemand mij kunnen zeggen hoe je met de touch remote een qwerty toetsenbord in beeld krijgt bij bv youtube via smarthub?
Maar ik zie hem staan voor 1999 euro?BamSlam_ schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:49:
Ziezo, nogmaals dank voor jullie reacties m.b.t. factuurdatum. Ik heb zojuist de 46D8000 besteld bij Bol.com. Met de 150 Euro cashback van Samsung erbij voor 1350 Euro.
Voor 1350 wil ik hem ook wel.
Kan iemand die uitleg geven?
Maeslant schreef op zondag 06 november 2011 @ 19:43:
[...]
Maar ik zie hem staan voor 1999 euro?
Voor 1350 wil ik hem ook wel.
Kan iemand die uitleg geven?
- Voeg TV toe aan winkelwagen voor 1999,- Euro
- Ga naar inhoud winkelwagen
- Voer couponcode UE46D8000 in (500 Euro korting)
- Reken af bij Bol.com uiterlijk 6 november 2011
- Stuur factuur (met uiterste datum 6 november 2011) en streepjescodeverpakking en serienummer TV uiterlijk 20 november 2011 naar Samsung en krijg nog eens 150 Euro retour.
[ Voor 16% gewijzigd door BamSlam_ op 06-11-2011 20:17 ]
wil ik ook wel wetenjaap_d schreef op zondag 06 november 2011 @ 18:02:
zou iemand mij kunnen zeggen hoe je met de touch remote een qwerty toetsenbord in beeld krijgt bij bv youtube via smarthub?
Als nog ontvangen?breins schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:21:
[...]wil ik ook wel weten
Zijn wel de betere acties hoor, damnBamSlam_ schreef op zondag 06 november 2011 @ 19:57:
[...]Bekijk ook de actievoorwaarden op Samsung.nl
- Voeg TV toe aan winkelwagen voor 1999,- Euro
- Ga naar inhoud winkelwagen
- Voer couponcode UE46D8000 in (500 Euro korting)
- Reken af bij Bol.com uiterlijk 6 november 2011
- Stuur factuur (met uiterste datum 6 november 2011) en streepjescodeverpakking en serienummer TV uiterlijk 20 november 2011 naar Samsung en krijg nog eens 150 Euro retour.
Afgelopen week ook mijn touch remote binnen gekregen, leuk speelgoed maar de functionaliteit valt me tegen.
Nu zie ik op youtube een filmpje waarbij er wel meer functionaliteit aanwezig is. Weet iemand hier meer vanaf?
YouTube: Samsung RMC30D1 Touch Screen App-enabled Remote Control - CES 2011
of deze:
http://wn.com/Samsung_Premium_Remote_2011
ze gebruiken daar ook de term "app-enabled". Blijkbaar kan je dus apps installeren en dergelijke.
Nu zie ik op youtube een filmpje waarbij er wel meer functionaliteit aanwezig is. Weet iemand hier meer vanaf?
YouTube: Samsung RMC30D1 Touch Screen App-enabled Remote Control - CES 2011
of deze:
http://wn.com/Samsung_Premium_Remote_2011
ze gebruiken daar ook de term "app-enabled". Blijkbaar kan je dus apps installeren en dergelijke.
[ Voor 5% gewijzigd door mlo op 07-11-2011 11:27 ]
Verwijderd
Ik zou persoonlijk gewoon voor de samsung gaan, goede gebruiksvriendelijke tv.AntraXxX schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:32:
Ik ben opzoek naar een nieuwe 37" tv voor op m'n kamer (huidige is een Pana P37X10), en mijn oog is gevallen op de UE37D6510 (op aanraden van eigenlijk). Dus ik ga hem aankomende week eens bekijken. Jullie nog aanraders?
Ik heb gisteren op mijn samsung D6500 een 3d half sbs versie van Avatar (MKV) getest. Ik moet zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben van de 3d van deze tv.
Ik speel de mkv gewoon af met de interne mediaplayer van de tv. Hoe is jullie ervaring met half sbs 3d films? De reden waarom ik het vraag is, omdat ik in de winkel echt dingen op mij af zag komen. Dat zie ik hier niet.
Ik speel de mkv gewoon af met de interne mediaplayer van de tv. Hoe is jullie ervaring met half sbs 3d films? De reden waarom ik het vraag is, omdat ik in de winkel echt dingen op mij af zag komen. Dat zie ik hier niet.
[ Voor 16% gewijzigd door VivaAtloni op 07-11-2011 12:56 ]
24x sf175s + gw5000-dt op oost
Ligt waarschijnlijk aan de film indien je naar de demo's gaat en je bekijkt het filmpje van de dansers in Parijs komen er ook echt spullen op je afvliegen (yakuuza of zoiets heet het filmje).VivaAtloni schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:48:
Ik heb gisteren op mijn samsung D6500 een 3d half sbs versie van Avatar (MKV) getest. Ik moet zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben van de 3d van deze tv.
Firmware T-GASDEUC-1016.0 is vandaag uit voor o.a 6530 Serie , wat zijn de verbeter punten in deze firmware?
Voor de laatste keer een howto Changelog vinden;
Ga naar de UK site met LED televisies; http://www.samsung.com/uk...-video/television/led-tv/
Klik op je tv
Klik op het tabblad 'Support'
Klik in het tabblad 'Downloads' op 'Firmware'
Klik op de description;
Ga naar de UK site met LED televisies; http://www.samsung.com/uk...-video/television/led-tv/
Klik op je tv
Klik op het tabblad 'Support'
Klik in het tabblad 'Downloads' op 'Firmware'
Klik op de description;
1. Title
2011 model Firmware for self-upgrade
2. Applicable Model
UE**D65** D67** Series
3. Carrier or Corporate Customer
. Open Market
4. Description
T-GASDEUC-1016.0
- Improve internet network connection when using Smart Hub or Apps
- Request of Channel range for Germany KDG Cable broadcast
Vanavond even een goed gesprek met mn vriendin aangaan. Kan de 46D7000 hier in de buurt halen voor 1400 euro. (Kan nog 50 euro goedkoper elders, maar dat is een stuk verder weg). En heb wel in de gaten dat lager dan dat gewoon niet gaat lukken. De prijs is te scherp. Al vele shops gehad die de tv gewoon niet voor die prijs kunnen aanbieden.
Ik heb één voordeel, en dat ik dat mn vriendin deze tv ook echt heel erg mooi vindt, en die we nu hebben eigenlijk maar lelijk vindt.
Ik heb één voordeel, en dat ik dat mn vriendin deze tv ook echt heel erg mooi vindt, en die we nu hebben eigenlijk maar lelijk vindt.
yep het zelfde hier 3D kom er hier ook niet uit , iets klop er nietVivaAtloni schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:48:
Verwijderd
Hahaha money ain't a thang foolbreins schreef op maandag 07 november 2011 @ 18:24:
[...]
ik wel maar jij niet.spaar nu maar even door voor een 8000 ipv 6xxx
Maar naast dat heb jij nog steeds niet gereageerd op mijn bericht van n dikke week geleden.
En ook al heb ik al een 8000 waarom doorsparen? jij raad toch iedereen een samsung tv af? tis toch zo een slecht merk die alleen maar mensen oplicht etc?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2011 00:23 ]
Geen idee of deze vraag voorbij is gekomen, maar kon hem zelf niet terug vinden met de zoekfunctie.
Zou een alternatief QWERTY toetsenbordje dat werkt via bluetooth ook werken met deze tv? Op dealextreme bijvoorbeeld staan er een paar te koop. Vraag me af of dat ook zou werken.
Zou een alternatief QWERTY toetsenbordje dat werkt via bluetooth ook werken met deze tv? Op dealextreme bijvoorbeeld staan er een paar te koop. Vraag me af of dat ook zou werken.
Verwijderd
Als ik een gratis app download, wordt smart hub na een dag of vier "bijgewerkt" en gooit ie de gedownloade app er weer af. Ik heb inmiddels een account aangemaakt en me aangemeld maar dat maakt niets uit. Iemand een idee wat hier fout gaat?
Weet je uberhaupt zeker of het Qwerty-remote via bluetooth werkt, en niet via wifi?l3art schreef op maandag 07 november 2011 @ 19:29:
Geen idee of deze vraag voorbij is gekomen, maar kon hem zelf niet terug vinden met de zoekfunctie.
Bij het pairen moest ik enkele toetsen op de remote ingedrukt houden waarna de TV deze herkende en verbond.
Op de Samsung staat dar hij werkt via bluetooth dus neem aan dat dat klopt.
Volgens BCC komt er 14 november weer een nieuwe actie van Samsung. Cashback + 50 euro huur tegoed bij moviemax.
Volgens BCC komt er 14 november weer een nieuwe actie van Samsung. Cashback + 50 euro huur tegoed bij moviemax.
[ Voor 43% gewijzigd door 13art op 08-11-2011 10:54 ]
Verwijderd
http://www.hifi-forum.de/viewthread-151-19077-64.html
http://wiki.samygo.tv/index.php5/D6x00_TVs_FULL_HD_3D_Defect
http://www.hifi-forum.de/...2%B4t-Artikel-24-2011.pdf (mooi stukje in c ' T) erover.
Zelf ben ik al bezig met de winkel om hem terug te laten nemen. Er blijkt iets goed mis met de D6xxx serie.
Nooit meer een Samsung voor mij. De D6xxx modellen zijn technisch niet in staat om Full HD 3D weer te geven. Dat is inmiddels uitgezocht. De eerste modellen zijn echter wel met het Full HD 3D logo verkocht.
Kijk dus uit. Als je deze D6xxx koopt dan zit je dus met een Full HD 3D "ready" toestel. Ik noem het even zo, omdat het me aan het "HD-ready" verhaal doet denken. Samsung is hier echter nog niet klaar mee. In Duitsland zijn consumenten massaal hun winkelier aan het bestoken om de toestellen terug te mogen geven.
http://www.hifi-forum.de/...2%B4t-Artikel-24-2011.pdf (mooi stukje in c ' T) erover.
Zelf ben ik al bezig met de winkel om hem terug te laten nemen. Er blijkt iets goed mis met de D6xxx serie.
Nooit meer een Samsung voor mij. De D6xxx modellen zijn technisch niet in staat om Full HD 3D weer te geven. Dat is inmiddels uitgezocht. De eerste modellen zijn echter wel met het Full HD 3D logo verkocht.
Kijk dus uit. Als je deze D6xxx koopt dan zit je dus met een Full HD 3D "ready" toestel. Ik noem het even zo, omdat het me aan het "HD-ready" verhaal doet denken. Samsung is hier echter nog niet klaar mee. In Duitsland zijn consumenten massaal hun winkelier aan het bestoken om de toestellen terug te mogen geven.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2011 13:46 ]
Bovenstaande is inmiddels opgelost, het mainboard van mijn D8000 is vervangen.Bram schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:11:
Sinds vanavond komt er een ruis uit de luidspreker van mijn D8000, ik het begin had ik het niet in de gaten toen ik het geluid op 0 had gezet hoorde ik een ruis uit de speaker komen. Ik heb ook nog content via internet afgespeeld dan blijf ik een ruis houden, tv ook al eens uitgezet.
Iemand dit ook wel eens meegemaakt?
Het gaat om '3d half sbs versie van Avatar (MKV)' deze zijn nooit in FullHD.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:33:
[...]De D6xxx modellen zijn technisch niet in staat om Full HD 3D weer te geven. Dat is inmiddels uitgezocht. De eerste modellen zijn echter wel met het Full HD 3D logo verkocht.
Heb gisteravond de tv op z'n voet gemonteerd. Ik moet zeggen dat er vrij veel vingenafdrukken op kwamen. Hoe kan ik dit voorkomen, (vasthouden) wanneer ik hem ga ophangen?
Op de bovenkant v/d tv zit de achterpaneel niet goed vast, er zit een beetje speling en een spleetje in. Is dit normaal? of moet dit ik (nu ik nog binnen de 14 dgn retourneermogelijkheid zit gelijk om (laten) ruilen?.
Heb trouwens de UE55D8000
Op de bovenkant v/d tv zit de achterpaneel niet goed vast, er zit een beetje speling en een spleetje in. Is dit normaal? of moet dit ik (nu ik nog binnen de 14 dgn retourneermogelijkheid zit gelijk om (laten) ruilen?.
Verwijderd
Je hand een beetje aan de Onderkant/ Achterkant - Zijkant / Achterkant houden.Eskiya schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:50:
Heb gisteravond de tv op z'n voet gemonteerd. Ik moet zeggen dat er vrij veel vingenafdrukken op kwamen. Hoe kan ik dit voorkomen, (vasthouden) wanneer ik hem ga ophangen?
En daarna gewoon even schoonmaken met een doekje.
Ik snap niet precies wat je met een spleetje bedoeld, tussen het Staal (voorkant) en het plastic (achterkant)?
Ik krijg er hier in ieder geval mijn nagel niet tussen, heb ook een D8000.
Wat denk je van handschoentjes? Kan je zelf toch ook wel bedenken.Eskiya schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:50:

Een computergestuurd systeem met elektromagneten waarbij je de TV tijdens het ophangen laat zweven is natuurlijk wat meer des Tweakerserreen schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:07:
[...]
Wat denk je van handschoentjes? Kan je zelf toch ook wel bedenken.
Verwijderd
LMAOBamSlam_ schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:08:
[...]
Een computergestuurd systeem met elektromagneten waarbij je de TV tijdens het ophangen laat zweven is natuurlijk wat meer des Tweakers
Balen, ik schrik hier best van. Sinds gisteren trotse bezitter van een 37D6500. Nog geen 3D brillen in huis en derhalve ook nog niet getest. Ben nu T-Onlineshop aan het bellen en benieuwd naar de reactie van het probleem. Is het kwaliteitsverlies echt zo erg?Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:33:
Sta nu in de wachtrij, post de reactie van de helpdesk.
Bij de helpdesk van t-onlineshop.nl er tot tweemaal toe na een 5 minuten wachten een verbroken verbinding gekregen (dag EUR 1,50).
Bij Samsung via de technische helpdesk gesproken met dhr. Kasmi. Deze gaf aan nooit van het probleem gehoord te hebben, maar uit navraag bij dhr. Idoe (productspecialist) bleek dat het probleem vaker gehoord was, maar nog niet bevestigd.
Hij kon niet antwoord geven op de vraag wie dat dan zou moeten bevestigen. Met mijn melding/vraag kon hij ook niets, ook niet noteren. Tot slot heb ik hem verzocht om advies wat te doen in deze situatie. Het antwoord vind ik voor een helpdesk vrij schrijnend: Een tijdje wachten en nog een keer bellen. Misschien is het probleem dan bevestigd ("door wie dan?"). Pro actief laten weten dat het probleem erkend is, is geen oplossing.
Op de vraag hoe men de eerste persoon met een eersteklacht helpt (immers, als je pas gaat reageren nadat meerdere mensen klagen vallen de eerste buiten de boot) kreeg ik het antwoord dat ik een vrij rijke fantasie had.
In plaats van de technische helpdesk bellen, moest ik maar een mailtje sturen naar info@samsung.nl
[sarcasmemodus]
Youp, kom er maar in...
[/sarcasmemodus]
Nu maar een mail gestuurd naar t-onlineshop, volgens koop wet op afstand kan ik hem nog terugsturen, is misschien maar de beste optie. Jammer dacht een goede koop gedaan te hebben, de zoektocht gaat verder.
Iemand een idee hoe je het probleem, zonder bril kunt testen???
[ Voor 35% gewijzigd door Cai op 08-11-2011 17:18 ]
Leuk die siteVerwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 18:56:
[...]
Hahaha money ain't a thang fool
Maar naast dat heb jij nog steeds niet gereageerd op mijn bericht van n dikke week geleden.
En ook al heb ik al een 8000 waarom doorsparen? jij raad toch iedereen een samsung tv af? tis toch zo een slecht merk die alleen maar mensen oplicht etc?
Verwijderd
Hallo,
Ik had 6 maanden een 8000 in gebruik maar opeens had ik bij 2 zenders heel slecht beeld, haperingen, pixels kortom niet te bekijken, ik dacht dat het aan de tv lag en kocht dus een andere 8000 serie, dat beeld bij die zenders had ik nog dus lag het niet aan de tv, een technieker van telenet laten komen en het lag aan de kabel dus probleem opgelost.
Maar mijn 2de tv heeft niet zo'n mooi beeld als mijn eerste 8000?
Bij de eerste tv was het beeld helder en bij de 2de is het bij sommige uitzendingen net schuurpapier, beetje moeilijk uit te leggen maar het is een soort ruis/puntjes, vooral in het gezicht van personen, bij sommige zenders is het net of ik terug analoog kijk?
Vroeger kon ik ook kiezen tussen analoog en hdmi en bij mijn nieuwe 8000 heb ik enkel hdmi, analoog heb ik niet meer, als ik hem in het menu op analoog zet dan zie ik melding dat het singnaal te zwak is?
Iemand een oplossing voor mijn probleem?
Ik had 6 maanden een 8000 in gebruik maar opeens had ik bij 2 zenders heel slecht beeld, haperingen, pixels kortom niet te bekijken, ik dacht dat het aan de tv lag en kocht dus een andere 8000 serie, dat beeld bij die zenders had ik nog dus lag het niet aan de tv, een technieker van telenet laten komen en het lag aan de kabel dus probleem opgelost.
Bij de eerste tv was het beeld helder en bij de 2de is het bij sommige uitzendingen net schuurpapier, beetje moeilijk uit te leggen maar het is een soort ruis/puntjes, vooral in het gezicht van personen, bij sommige zenders is het net of ik terug analoog kijk?
Vroeger kon ik ook kiezen tussen analoog en hdmi en bij mijn nieuwe 8000 heb ik enkel hdmi, analoog heb ik niet meer, als ik hem in het menu op analoog zet dan zie ik melding dat het singnaal te zwak is?
Iemand een oplossing voor mijn probleem?
Verwijderd
lol 32'' 8000 bestaat niet eens. voeg toch eens wat nuttigs toe aan dit forum manbreins schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:28:
[...]
Leuk die sitemaar ja idd ik vind samsung wel goed maar niet de led te veel couding en bleeding en ja heb een 8000 32"
Nou, laat ik dan maar eens wat nuttigs toevoegen. Jij doet dat duidelijk niet.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:00:
[...]
lol 32'' 8000 bestaat niet eens. voeg toch eens wat nuttigs toe aan dit forum man
[ Voor 15% gewijzigd door BamSlam_ op 08-11-2011 18:24 ]
Verwijderd
Staat toch duidelijk dat ie er nog niet isBamSlam_ schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:20:
[...]
Nou, laat ik dan maar eens wat nuttigs toevoegen. Jij doet dat duidelijk niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2011 18:27 ]
Link 1: een gebruikerservaring. Dat ding is er. En "nog niet is" is iets heel anders dan "bestaat niet eens".Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:27:
[...]
Staat toch duidelijk dat ie er nog niet isen er was eerst gezegd dat ze nooit een kleinere dan 40'' zouden uitbrengen.

Zet de 'scherpte' eens terug naar 20 of 10.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:38:
Verwijderd
Link 2:BamSlam_ schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:34:
[...]
Link 1: een gebruikerservaring. Dat ding is er. En "nog niet is" is iets heel anders dan "bestaat niet eens".
This product has not yet been released by the manufacturer. If you would like to receive updates on this product's ETA please enter your email below:
2e is al op geantwoord met mijn vorige reply.
In Engeland misschien nog niet gereleased, elders dus wel. Anyway, dat ding bestaat dus wel.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:54:
[...]
Link 2:
This product has not yet been released by the manufacturer. If you would like to receive updates on this product's ETA please enter your email below:
2e is al op geantwoord met mijn vorige reply.
Verwijderd
Ik zal dat morgen eens proberen, zit nu op mijn werk tot morgen 07u.sverzijl schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:40:
[...]
Zet de 'scherpte' eens terug naar 20 of 10.
Heb nu ook de D7000 thuis staan. Erg mooie tv en beeld. Moet zeker nog het één en ander aanpassen en finetunen. Als ik echter deze instellingen overneem dan is het net alsof er een witte waas over het beeld hangt. Vind ik de film instellingen mooier.
Wat me nu nog opvalt, en wat ik ook niet meteen weg krijg, is dat er onderaan het beeld een soort van omgekeerde light bleeding plaats vindt. Bij zwart zie ik niks, maar hoe lichter de tint, hoe meer er een soort van lichtstreep zichtbaar is van ongeveer een cm dik. Net alsof de lichtere tinten zeg maar gespiegeld worden aan de onderkant van het scherm. Het valt me alleen aan de onderkant van het scherm op. Zal kijken of ik er nog een foto van kan maken.
Ik ga er vanuit dat ik het met instellingen nog wel weg ga krijgen.
Wat ik ook nog erg jammer vind, is dat het geluid en het beeld niet synchroon lopen als het geluid en het beeld via de versterker gaan (bijv, afspelen van een film via de mediastreamer). Ik heb een Marantz 6004 versterker. Met heel wat instellingen, alleen zelf de vertragingstijd instellen kan volgens mij niet. Wel is er een auto lipsync functie, maar dat haalt niet veel uit (volgens mij ondersteund deze tv dat ook niet).
Enig idee hoe ik dit 'probleem' dan wel kan oplossen? Want via optical out is niet echt een optie omdat dan alleen stereo geluid wordt doorgevoerd. Hoe hebben anderen dit opgelost? Zit blijkbaar wel een handmatige lip sync functie op de Marantz SR6004, vond het al gek.
Wat me nu nog opvalt, en wat ik ook niet meteen weg krijg, is dat er onderaan het beeld een soort van omgekeerde light bleeding plaats vindt. Bij zwart zie ik niks, maar hoe lichter de tint, hoe meer er een soort van lichtstreep zichtbaar is van ongeveer een cm dik. Net alsof de lichtere tinten zeg maar gespiegeld worden aan de onderkant van het scherm. Het valt me alleen aan de onderkant van het scherm op. Zal kijken of ik er nog een foto van kan maken.
Wat ik ook nog erg jammer vind, is dat het geluid en het beeld niet synchroon lopen als het geluid en het beeld via de versterker gaan (bijv, afspelen van een film via de mediastreamer). Ik heb een Marantz 6004 versterker. Met heel wat instellingen, alleen zelf de vertragingstijd instellen kan volgens mij niet. Wel is er een auto lipsync functie, maar dat haalt niet veel uit (volgens mij ondersteund deze tv dat ook niet).
Enig idee hoe ik dit 'probleem' dan wel kan oplossen? Want via optical out is niet echt een optie omdat dan alleen stereo geluid wordt doorgevoerd. Hoe hebben anderen dit opgelost? Zit blijkbaar wel een handmatige lip sync functie op de Marantz SR6004, vond het al gek.
[ Voor 40% gewijzigd door 13art op 08-11-2011 22:09 ]
Heb ik in dit forum al eens eerder aangehaald, heb hier bij mijn 46D8000 ook last van:l3art schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:16:
Just_A_User schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:11:
Hmm, ik heb toch nog een issue met backlightbleeding. Niet over het gehele scherm, maar echt aan de onderste rand. Het is logisch dat daar bleeding zit, aangezien de LEDs daar natuurlijk ook zitten, maar er zit aan de onderkant echt een verlicht randje dat duidelijk lichter is dan de rest van het beeld, en dat stoort me eigenlijk.
Is daar wat aan te doen?
Ergens in de review van Tweakers van de D8000 is het ook op een foto te zien (wordt verder niet besproken overigens). Het valt mij op dat hier niet meer mensen zijn die zich hier aan storen.WouterHelm schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 08:45:
[...]
Ik heb precies hetzelfde en vroeg me ook af of het "normaal" is of niet. Omdat ik er nog niet veel mensen over heb horen klagen dacht ik eigenlijk dat mijn model een fout had. Het is bij mij hetzelfde als bij de foto van de Tweakers review.
Ik irriteer met er ook regelmatig aan (heb de TV inmiddels ruim 1,5 maand). Het is geen backlight bleeding zoals vaker besproken, daar heb ik eigenlijk geen last van tijdens het normale TV kijken.
Hmmm de D7000 heeft er dus ook last van, in ieder geval die van mij. Kan er eens een foto van maken en sturen naar de winkel waar ik hem gekocht heb. Eens kijken wat die er van zeggen. Maar lijkt me niet echt normaal toch?
Heeft idd met de instelling te maken, indien de inkijkhoek vergroot krijg je meer de witte waas te zien.l3art schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:16:
Heb nu ook de D7000 thuis staan. Erg mooie tv en beeld. Moet zeker nog het één en ander aanpassen en finetunen. Als ik echter deze instellingen overneem dan is het net alsof er een witte waas over het beeld hangt.
Rest maar eens alle beeld instellingen en je zult dan zien dat het er niet is.
Instellingen overnemen kan gemakkelijk zijn, maar ieder heeft zijn eigen 'smaak' en licht inval in huis.
Zou gewoon zelf gaan kijken wat je prettig vind.
Verwijderd
Al mijn schermen hebben het ongeacht LCD of LED en ongeacht welk merk, volgens mij is het heel normaal.l3art schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:02:
Hmmm de D7000 heeft er dus ook last van, in ieder geval die van mij. Kan er eens een foto van maken en sturen naar de winkel waar ik hem gekocht heb. Eens kijken wat die er van zeggen. Maar lijkt me niet echt normaal toch?
Verwijderd
Ik heb mijn TV een klein stukje hoger opgehangen en daardoor zie je het niet.WouterHelm schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:52:
[...]
Heb ik in dit forum al eens eerder aangehaald, heb hier bij mijn 46D8000 ook last van:
[...]
[...]
Ergens in de review van Tweakers van de D8000 is het ook op een foto te zien (wordt verder niet besproken overigens). Het valt mij op dat hier niet meer mensen zijn die zich hier aan storen.
Dat zou er ook nog wel eens mee rte maken kunnen hebben ja. Ik kijk namelijk klein beetje schuin naar beneden op.
Verwijderd
Klopt als ik ga staan en kijk naar het scherm zie ik het ook, maar kan me er verder niet aan iriteren want als ik er gewoon voorzit zie ik het dus niet.l3art schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 23:07:
Dat zou er ook nog wel eens mee rte maken kunnen hebben ja. Ik kijk namelijk klein beetje schuin naar beneden op.
Wellicht dat ik hem in de toekomst nog op ga hangen. Voor alsnog heb ik die mogelijkheid nog even niet. Maar ben even wat lager gaan zitten en toen was het inderdaad niet.
Je kan ook helemaal geen instellingen overnemen van een ander die hetzelfde model heeft omdat elk scherm anders uit de fabriek komt.l3art schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:16:
Heb nu ook de D7000 thuis staan. Erg mooie tv en beeld. Moet zeker nog het één en ander aanpassen en finetunen. Als ik echter deze instellingen overneem dan is het net alsof er een witte waas over het beeld hangt.
Instellingen kun je zo ie zo nooit overnemen en dan verwachten dat jou tv goed is afgesteld.
Het enige wat je moet doen is kalibreren met professionele spullen, of laten doen zoals ik gedaan heb.
Verwijderd
Die lichtstreep heb ik in dit forum een half jaar geleden ook al gemeld. Veel mensen zien het niet.l3art schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:16:
Heb nu ook de D7000 thuis staan. Erg mooie tv en beeld. Moet zeker nog het één en ander aanpassen en finetunen. Als ik echter deze instellingen overneem dan is het net alsof er een witte waas over het beeld hangt. Vind ik de film instellingen mooier.
Jammer verpest veel van de kwaliteit.
Yes I know. Maar proberen kan nooit kwaad natuurlijk. Heb het idee dat de kalibratie van de tweakers review redelijk in de buurt komt. Al heb ik die nog lang niet helemaal overgenomen.Le_Freak ! schreef op woensdag 09 november 2011 @ 08:51:
[...]
Je kan ook helemaal geen instellingen overnemen van een ander die hetzelfde model heeft omdat elk scherm anders uit de fabriek komt.
Instellingen kun je zo ie zo nooit overnemen en dan verwachten dat jou tv goed is afgesteld.
Het enige wat je moet doen is kalibreren met professionele spullen, of laten doen zoals ik gedaan heb.
Professioneel kalibreren hoeft voor mij niet, zolang ik maar tevreden ben over hoe het beeld nu is. Wat niet weg neemt dat er wat mee klooien altijd leuk is natuurlijk :-p
Heb je dit zelf getest al getest dan ?Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:33:
Ik zeg het nogmaals... mijn 55" D6530 heeft dit probleem namelijk niet
Het is vast een hele stomme vraag, maar wat voor batterij moet er in de brillen die er bij geleverd zijn? Kan het in de e-manual niet vinden, en van de brillen zelf is er al helemaal geen gebruiksaanwijzing....
edit:
never mind.... Pakte net de brillen er nog een keertje er bij om te kijken of er daar waar de batterij in moet, ergens iets stond. En toen viel het poetsdoekje inclusief batterij uit het doosje. Vorige keer niet gezien....
edit:
never mind.... Pakte net de brillen er nog een keertje er bij om te kijken of er daar waar de batterij in moet, ergens iets stond. En toen viel het poetsdoekje inclusief batterij uit het doosje. Vorige keer niet gezien....

[ Voor 36% gewijzigd door 13art op 09-11-2011 13:27 ]
Komt omdat dit scherm edge-lit is. Alle verlichting zit in de rand. Dus hoe lichter het beeld, hoe feller dit brand. Je zou het alleen niet tot nauwelijks moeten zien. Maar je bent niet de eerste die dit heeft met deze schermen. Is dan weer het nadeel van een zeer dunne rand.l3art schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:16:
Wat me nu nog opvalt, en wat ik ook niet meteen weg krijg, is dat er onderaan het beeld een soort van omgekeerde light bleeding plaats vindt. Bij zwart zie ik niks, maar hoe lichter de tint, hoe meer er een soort van lichtstreep zichtbaar is van ongeveer een cm dik.
Volgens mij ondersteund de TV wel degelijk, want dat is standaard HDMI1.3 functionaliteit.Wel is er een auto lipsync functie, maar dat haalt niet veel uit (volgens mij ondersteund deze tv dat ook niet.
Ik weet alleen niet of dit alleen op 1 bepaalde HDMI poort werkt. Indien je de versterker op HDMI1 hebt aangesloten kun je poort 2 eens proberen.
Dan denk ik dat ik die batterij heb weggegooidl3art schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:23:
Pakte net de brillen er nog een keertje er bij om te kijken of er daar waar de batterij in moet, ergens iets stond. En toen viel het poetsdoekje inclusief batterij uit het doosje. Vorige keer niet gezien....

[ Voor 20% gewijzigd door frickY op 09-11-2011 13:51 ]
Verwijderd
Iedereen heeft het over de dunne rand, maar waarom zou het aan de dunne rand liggen? de lampjes zaten echt niet anders voorheen in de dikkere rand hoor.. ze zitten rondom het scherm niet een paar CM er vanaf.frickY schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:48:
[...]
Komt omdat dit scherm edge-lit is. Alle verlichting zit in de rand. Dus hoe lichter het beeld, hoe feller dit brand. Je zou het alleen niet tot nauwelijks moeten zien. Maar je bent niet de eerste die dit heeft met deze schermen. Is dan weer het nadeel van een zeer dunne rand.
[...]
Volgens mij ondersteund de TV wel degelijk, want dat is standaard HDMI1.3 functionaliteit.
Ik weet alleen niet of dit alleen op 1 bepaalde HDMI poort werkt. Indien je de versterker op HDMI1 hebt aangesloten kun je poort 2 eens proberen.
[...]
Dan denk ik dat ik die batterij heb weggegooidHeb het poetsdoekje wel, maar geen batterij gezien. Maar ik meen dat er een CR2032 in moet. Vrij reguliere knoopcel batterij.
Zucht. Ben jij nou nog niet weg uit dit topic?breins schreef op maandag 07 november 2011 @ 18:24:
[...]
ik wel maar jij niet.spaar nu maar even door voor een 8000 ipv 6xxx
CR2025 zit er bijfrickY schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:48:
Dan denk ik dat ik die batterij heb weggegooidHeb het poetsdoekje wel, maar geen batterij gezien. Maar ik meen dat er een CR2032 in moet. Vrij reguliere knoopcel batterij.
Maar volgens mij ontlopen die twee elkaar niet veel.
Dat vraag ik me af, waarom zouden ze anders al die jaren zo'n grote zwarte rand om de schermen heen gemaakt hebben? Denk dat ze wel degelijk dichter op het daadwerkelijke scherm zitten.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:54:
[...]
Iedereen heeft het over de dunne rand, maar waarom zou het aan de dunne rand liggen? de lampjes zaten echt niet anders voorheen in de dikkere rand hoor.. ze zitten rondom het scherm niet een paar CM er vanaf.
[ Voor 42% gewijzigd door 13art op 09-11-2011 14:05 ]
Heeft iemand al eens zijn/haar modelcode veranderd in het servicemenu? Dus bijvoorbeeld van UD6500 naar UD 6530? Zo ja, wat zijn de voordelen?
Ik durf niet (de bangebroek)
Ik durf niet (de bangebroek)
Verwijderd
Omdat je ieder jaar met iets nieuws moet komen, een simpel voorbeeld:l3art schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:02:
[...]
CR2025 zit er bij![]()
Maar volgens mij ontlopen die twee elkaar niet veel.
[...]
Dat vraag ik me af, waarom zouden ze anders al die jaren zo'n grote zwarte rand om de schermen heen gemaakt hebben? Denk dat ze wel degelijk dichter op het daadwerkelijke scherm zitten.
Een vriend van mij werkte in een schoenenwinkel en daar hebben ze al voor de komende 10 jaar schoenen klaar staan, als ze nu alles in 1x naar buiten brengen zal de helft waarschijnlijk niet aan slaan (omdat het niet in de mode is) en hebben ze geen business plan meer voor de komende 10 jaar, volgens mij is dat met electronica net zo, ze zijn al stukken verder dan wat er nu op de markt is.
+ iedereen wou een Hoogglans Zwart TV hebben, pas sinds vorig jaar (De C8700) is Zilver / Grijs weer een beetje terug gekomen, minimalistisch.
Design is nu in mijn ogen echt het mooiste, mooier kan bijna niet voor een TV en nu kunnen ze verder sleutelen aan de kwaliteit en gaan daar de mensen weer voor naar de winkels lokken en andere features zoals Holographic TV komt waarschijnlijk eind 2012 begin 2013 op de markt.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2011 17:40 ]
Beetje vreemde vergelijking, een schoenenwinkel en een Tv. Als ik vraag aan WebCare waarom de C-modellen niet worden geupdate naar de D modellen qua software .... zegt WebCare: Omdat de hardware van de C-modellen niet geschikt is voor de software van de D-modellen.
Ik heb 2 Dell computers die, toen ik ze kocht, geschikt waren voor Windows XP. Ik installeerde, toen Vista uitkwam, direct Vista. Ik kreeg geen support van Dell omdat ze computers met XP hadden verkocht en niet met Vista. Inmiddels staat op beide computers al jaren WIndows 7. En alles werkt zonder problemen.
Maar bij Samsung is een 1 jaar oude Tv hardwarematig niet geschikt voor software dat een jaar later wordt uitgebracht.
Geloof jij het? Ik niet. Maar of ik het nou wel of niet geloof, software van de 2011 modellen kun je niet downloaden en installeren op een 2010 model.
Ik heb 2 Dell computers die, toen ik ze kocht, geschikt waren voor Windows XP. Ik installeerde, toen Vista uitkwam, direct Vista. Ik kreeg geen support van Dell omdat ze computers met XP hadden verkocht en niet met Vista. Inmiddels staat op beide computers al jaren WIndows 7. En alles werkt zonder problemen.
Maar bij Samsung is een 1 jaar oude Tv hardwarematig niet geschikt voor software dat een jaar later wordt uitgebracht.
Geloof jij het? Ik niet. Maar of ik het nou wel of niet geloof, software van de 2011 modellen kun je niet downloaden en installeren op een 2010 model.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Heeft iemand hier een overzicht van powerled foutcodes, als die uberhaupt al bestaat? Mijn tv (40d6200) herstart regelmatig en het lijkt erop dat hij via de powerled een foutcode geeft (5 maal dubbel knipperen). Beeld en geluid vallen weg, daarna geeft ie die code en vervolgens start hij weer op. Software update heeft ook niet geholpen.
Heb inmiddels Samsung ook gemaild, maar daar zit niet echt veel tempo in. Misschien heeft iemand hier er ervaring mee en anders bel ik Samsung wel ff
. Ik heb hem nu een weekje of 4, hoop niet dat ie terug moet naar de winkel...
Heb inmiddels Samsung ook gemaild, maar daar zit niet echt veel tempo in. Misschien heeft iemand hier er ervaring mee en anders bel ik Samsung wel ff
Verwijderd
Hoezo is het een vreemde vergelijking? buiten het feit om dat het totaal niks met elkaar te maken heeft heeft elk bedrijf een marketingplan voor de komende zoveel jaar uitgestippelt dus kan je dat soort voorbeelden wel aanhalen.GerCor schreef op woensdag 09 november 2011 @ 19:53:
Beetje vreemde vergelijking, een schoenenwinkel en een Tv. Als ik vraag aan WebCare waarom de C-modellen niet worden geupdate naar de D modellen qua software .... zegt WebCare: Omdat de hardware van de C-modellen niet geschikt is voor de software van de D-modellen.
Of ik het geloof dat de C modellen de Software van nu niet aankunnen? weet ik niet, wil je die conclusies trekken moet je eerst weten wat die hele Software verbruikt, misschien loopt het voor geen meter omdat het echt nog in de kinderschoenen staat, daarnaast is een Computer heel anders dan een TV, TV's moeten ze echt ieder jaar weer mensen voor naar de winkel lokken dus het is gewoon logisch dat ze het doen, als je je TV altijd kon updaten zouden ze geen TV meer verkopen.
Wat mij wel heel mooi lijkt in de toekomst is als je gewoon Windows / Android ofzo op je TV kan installeren, en dan kunnen ze met de TV race beginnen om alles ontiegelijk snel te maken en soepel te laten verlopen net zoals nu met Processoren (Intel's I7 tegen AMD) of de Videokaarten (AMD tegen NVIDIA)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2011 20:38 ]
Schoenen bestaan al duizend jaar. Je wilt toch niet beweren dat Samsung nu al weet wat ze over een jaar of 5 gaan ontwikkelen? Er hoeft maar 1 persoon op te staan die het downloaden van software op Samsung Tv's mogelijk maakt en je bent weg met je marketingplan. Philips is al gestopt en Sony heeft een schuld van 2 miljard. Over een paar jaar zullen, zoals het er nu uitziet, LG en Samsung overblijven als grote spelers.
Net voordat de C-modellen met eigen Samsung software op de markt kwamen was Yahoo! de club die dat zou gaan doen.
Uit onderzoek blijkt trouwens dat vrijwel geen hond de Tv voor de software koopt. Wij maken ons hier wel druk over een app dat niet lekker loopt of dat je CI+ modules kunt gebruiken om maar zijstraatjes te noemen, 999 van de 1.000 kopers boeit het voor geen meter.
Als ze maar The Bold en Voetbal kunnen kijken.
Net voordat de C-modellen met eigen Samsung software op de markt kwamen was Yahoo! de club die dat zou gaan doen.
Uit onderzoek blijkt trouwens dat vrijwel geen hond de Tv voor de software koopt. Wij maken ons hier wel druk over een app dat niet lekker loopt of dat je CI+ modules kunt gebruiken om maar zijstraatjes te noemen, 999 van de 1.000 kopers boeit het voor geen meter.
[ Voor 19% gewijzigd door GerCor op 09-11-2011 21:36 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Verwijderd
Dat wil ik zeker wel beweren dat ze al plannen hebben voor wat ze over 5 jaar of meer uitbrengen, en de ontwikkelingen zijn al een beetje bezig neem bijv Holographic TV (2012-2013) Samsung is bezig met een Geur TV die al een paar duizend geuren kan produceren. en dat zijn maar 2 voorbeelden en van veel dingen zullen we niet eens wat horen omdat het er nooit komt of omdat het nu de tijd er nog niet voor is.GerCor schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:31:
Schoenen bestaan al duizend jaar. Je wilt toch niet beweren dat Samsung nu al weet wat ze over een jaar of 5 gaan ontwikkelen? Er hoeft maar 1 persoon op te staan die het downloaden van software op Samsung Tv's mogelijk maakt en je bent weg met je marketingplan. Philips is al gestopt en Sony heeft een schuld van 2 miljard. Over een paar jaar zullen, zoals het er nu uitziet, LG en Samsung overblijven als grote spelers.
Of we het allemaal willen hebben en of het nuttig is? nee. of het allemaal goede ideeén zijn weet ik ook niet maar ze zitten in ieder geval niet stil voor een mooie tecnische toekomst
Precies, en dan hebben we het over innovaties, en dat is wat anders dan schoenen. Is holographic een toekomstbeeld voor Samsung? Ze willen zoveel mogelijk TV's verkopen, past dat idee daar dan bij? Hetzelfde geldt voor geurTV.
De ideeën Smart TV of 3D zijn prima maar toe nu toe nog steeds een flop. Talloze zinloze apps en maar niet de apps leveren die we wel willen. 3D .... geen zender die in 3D uitzendt. Ja, op een blu-ray 3D speler kun je films in 3D afspelen en bekijken op een 3D TV. Maar veruit de meeste mensen hebben geen 3D TV en gaan dus ook geen 3D blu-ray speler kopen.
En bij Samsung doen ze het wat mij betreft in de overtreffende trap. Ik heb een 2010 toestel en heb al maanden het idee dat ik, en met mij vele andere bezitters, al worden bedankt voor de aanschaf en krijg het maar heen en weer. De 2011 model bezitters zullen dat gevoel straks ook kunnen ervaren als de 2012 modellen op de markt komen.
Philips daarentegen gaat NetTV upgraden en stelt dat ook beschikbaar aan hun toestellen die eerdere versies van NetTV hebben, downwards compatible dus.
En dan doe je volgens mij beter aan klantenbinding, zij het voor het selecte groepje die de toestellen uit het hoogste en dus duurste segment kopen zoals vorig jaar de C7700 en C8700 en nu de D7000 en D8000.
Dat de C9000 veel te duur was blijkt wel uit het feit dat er tot nu toe, en het jaar is bijna voorbij, nog steeds geen D9000 op de markt is gebracht.
De ideeën Smart TV of 3D zijn prima maar toe nu toe nog steeds een flop. Talloze zinloze apps en maar niet de apps leveren die we wel willen. 3D .... geen zender die in 3D uitzendt. Ja, op een blu-ray 3D speler kun je films in 3D afspelen en bekijken op een 3D TV. Maar veruit de meeste mensen hebben geen 3D TV en gaan dus ook geen 3D blu-ray speler kopen.
En bij Samsung doen ze het wat mij betreft in de overtreffende trap. Ik heb een 2010 toestel en heb al maanden het idee dat ik, en met mij vele andere bezitters, al worden bedankt voor de aanschaf en krijg het maar heen en weer. De 2011 model bezitters zullen dat gevoel straks ook kunnen ervaren als de 2012 modellen op de markt komen.
Philips daarentegen gaat NetTV upgraden en stelt dat ook beschikbaar aan hun toestellen die eerdere versies van NetTV hebben, downwards compatible dus.
En dan doe je volgens mij beter aan klantenbinding, zij het voor het selecte groepje die de toestellen uit het hoogste en dus duurste segment kopen zoals vorig jaar de C7700 en C8700 en nu de D7000 en D8000.
Dat de C9000 veel te duur was blijkt wel uit het feit dat er tot nu toe, en het jaar is bijna voorbij, nog steeds geen D9000 op de markt is gebracht.
[ Voor 13% gewijzigd door GerCor op 10-11-2011 00:59 ]
Verwijderd
De D9000 staat ook pas geplanned voor 2012 ik heb ergens gehoord dat deze TV zo'n 15.000 Dollar moet gaan kosten dus zal niet al te veel verkocht worden behalve aan die hollywood sterren enzo dan.GerCor schreef op donderdag 10 november 2011 @ 00:53:
Precies, en dan hebben we het over innovaties, en dat is wat anders dan schoenen. Is holographic een toekomstbeeld voor Samsung? Ze willen zoveel mogelijk TV's verkopen, past dat idee daar dan bij? Hetzelfde geldt voor geurTV.
En betreft Smart TV hoef je je verder ook geen zorgen over te maken want ik gebruik het nooit je hebt er eigenlijk helemaal niks aan, en die Apps als NU en Buienradar enzo hebben jullie ook op de C serie dus daar hoef je je niet druk om te maken.
Bol.com stuurde vannacht een mailtje met de mededeling dat ze mijn D8000 verstuurd hebben
Nog even een vraagje over de cashback-actie van Samsung:
Ik probeer al 5 dagen in te loggen op de cashback-site om het aanmeldformulier voor de cashback te pakken te krijgen ( http://www.samsung.com/nl..._consumentenbond_20111003 ).
Alleen lukt dat inloggen dus niet. Telkens na het invoeren van mijn naam en wachtwoord blijft het scherm wit. Heb het al op 3 computers en in verschillende browsers geprobeerd.
Voordat ik Samsung ga bellen voor 10ct/min: weet iemand of er bij de TV zelf een cashback-formulier geleverd wordt?
En Roger12345: heb jij van Bol.com een track/trace-code van Post NL gekregen waarop de verzending van je TV te volgen was?
Nog even een vraagje over de cashback-actie van Samsung:
Ik probeer al 5 dagen in te loggen op de cashback-site om het aanmeldformulier voor de cashback te pakken te krijgen ( http://www.samsung.com/nl..._consumentenbond_20111003 ).
Alleen lukt dat inloggen dus niet. Telkens na het invoeren van mijn naam en wachtwoord blijft het scherm wit. Heb het al op 3 computers en in verschillende browsers geprobeerd.
Voordat ik Samsung ga bellen voor 10ct/min: weet iemand of er bij de TV zelf een cashback-formulier geleverd wordt?
En Roger12345: heb jij van Bol.com een track/trace-code van Post NL gekregen waarop de verzending van je TV te volgen was?
Er zit geen formulier bij de TV. Ik kon ook niet inloggen met Firefox, maar met IE (versie 9) wel. Dat zou ik je dus aanraden.BamSlam_ schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:02:
Thanks! Net in IE8 geprobeeerd, maar krijg een foutmelding: fout tijdens verwerken pagina o.i.d. Zal het vanavond nog wel eens in IE9 proberen. Volgens mij had ik dat al eens gedaan trouwens, maar voor de zekerheid nog maar eens proberen op een andere PC met IE9.drfruit schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:12:
[...]
Er zit geen formulier bij de TV. Ik kon ook niet inloggen met Firefox, maar met IE (versie 9) wel. Dat zou ik je dus aanraden.
Trouwens: krijg je een HTML-formulier voor je kiezen dat je online moet invullen of kun je gewoon een PDFje downloaden?
Mee eens. Voor de apps heb ik mijn iPad en Apple TV. Giga-aanbod aan apps en dat werkt nog veel lekkerder ook (touchscreen toetsenbord) dan rommelen met een afstandsbediening, zelfs al zit daar aan de achterkant een qwerty-toetsenbord op.GerCor schreef op donderdag 10 november 2011 @ 00:53:
Talloze zinloze apps en maar niet de apps leveren die we wel willen.
*Kuch*http://www.sbs.nl/2010/net-5-3d-vanaf-vandaag-via-ziggo-beschikbaar*kuch*3D .... geen zender die in 3D uitzendt.
Ik heb al een PS3 waarop je 3D blu-ray af kan spelen en in 3D kan gamen. Wat dat betreft wacht ik met smart op mijn D8000Ja, op een blu-ray 3D speler kun je films in 3D afspelen en bekijken op een 3D TV. Maar veruit de meeste mensen hebben geen 3D TV en gaan dus ook geen 3D blu-ray speler kopen.
Hoe kun je trouwens Apps uninstallen? Er werden er een aantal standaard geïnstaleerd tijdens de setup van mijn D6500, maar ik wil die niet geinstalleerd hebben. Kan iemand me vertellen hoe je die complete apps verwijderd (bij mij werd standaard Funda bijvoorbeeld geïnstalleerd… wat ik nooit gebruik)