Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 402830

joramoudenaarde schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 22:23:
De letter staat voor een jaartal? Dat had ik nooit geraden, nogmaals dank! :)

@Thuggish; hahaha, daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben. Ik ga als ik 'm echt wil gaan kopen maar eens goed vergelijken hoeveel groter een 40" dan echt is.

Dat herinnert me eraan… als de D voor het introductiejaar staat, waaraan (en hoe) kun je dan zien of het om een Nederlands model gaat? Ik begreep dat die CI+ interface anders is bij een Duits model bijvoorbeeld. :)

Zit er trouwens echt een noemenswaardig verschil tussen de D6500 en de D6530? Ik kan hier op Tweakers geen echt verschil zien: ze hebben allebij wifi, dezelfde beeldtechnieken… alleen de materiaalkeuze lijkt iets anders te zijn. Ook op de productpagina's van Samsung zelf kan ik geen technische verschillen vinden (m.u.v. DTV Reception types dan).
Heb zelf een 40 inch gehad, nu een 46 inch, zit wel een redelijk verschil tussen, 46 inch kijkt gewoon beter dan een 40 inch (persoonlijke smaak) want mijn vader vind een 40 inch groot genoeg.

Ik heb hier 2 mooie vergelijkingssites voor je:

http://www.hdtvnieuws.nl/...-ue46d6530-lcd-3d-led-tv/
http://www.hdtvnieuws.nl/...-ue46d6500-lcd-3d-led-tv/

Is een zeer overzichtelijke en duidelijk site en heeft zijn specificaties heel degelijk op orde.

Als je het bij een BCC, Mediamarkt, Block of wat dan ook koopt, hoef je je geen zorgen te maken of het wel of geen Nederlands Model is, als je bij internet winkels voor goedkopere prijzen gaat, heb je kans dat het een buitenlands model is (ook niet altijd) voor zover ik weet komen alle nederlandse modellen uit Slowakije.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interactive538
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-05-2023
JeroenV_ schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 07:24:
[...]

Die optie zie ik echt niet bij mijn d6530 waar ook een ci+ module inzit?
Zoals afgesproken, bij deze de afbeeldingen van Uitzending Gemist op mijn 46D6510 met alleen een SMIT CI+ module via Ziggo!:

Dataservice op inschakkelen gezet:

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-2Yd00TVNKtQ/To99TJ4CGxI/AAAAAAAAD-Y/dT2MepxSyzo/s640/SAM_1714.JPG

Via Nederland 2 komt er rechtsonderin een rood icoon:

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-OoLi5bYI3l4/To99M_ck9FI/AAAAAAAAD-Q/8AxY55gr2k4/s640/SAM_1712.JPG

Na het indrukken van de rode (A) knop krijg ik uitzendinggemist en kan ik programma's terug kijken..

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-nBC3m4Zu7z0/To99P3zvrAI/AAAAAAAAD-U/j26rz96BOT8/s640/SAM_1713.JPG

Het is dus een 46D6510 aangeschaft in Duitsland..

[ Voor 19% gewijzigd door interactive538 op 08-10-2011 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 13:25
Vraagje, ik heb een UE55D700 en vroeg me af of de brilletjes die je er standaard bijgeleverd krijgt de beste en mooiste zijn of dat er misschien nog brillen zijn die beter/groter/mooier/ te koop zijn.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

interactive538 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 00:39:
[...]
? Die optie zie ik echt niet bij mijn D6530. :N
Bij mij zit er een CI+ kaartje van UPC in.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:33
Bij mij zit er een irdeto ci+ kaart in voor Ziggo.
Zie hier mijn systeem menu:
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/xqba4h.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interactive538
Le_Freak ! schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 08:37:
Vraagje, ik heb een UE55D700 en vroeg me af of de brilletjes die je er standaard bijgeleverd krijgt de beste en mooiste zijn of dat er misschien nog brillen zijn die beter/groter/mooier/ te koop zijn.
Hey, ik heb zelf andere brillen gekocht, de SSG 3500 via E-BAY in Korea gekocht....2 stuks 90 euro inclusief verzenden.

Gedaan omdat ze wat compacter en comfortabeler zijn......

Gr. InterActiVe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
interactive538 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 09:38:
[...]

Hey, ik heb zelf andere brillen gekocht, de SSG 3500 via E-BAY in Korea gekocht....2 stuks 90 euro inclusief verzenden.

Gedaan omdat ze wat compacter en comfortabeler zijn......

Gr. InterActiVe
Heb je deze brillen al binnen? Heb er ook na gekeken maar het zijn de kleinere brillen die men verkoopt en ik vraag me af of deze goed passen?

Mvg,

René

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06-2012
[...]

Zoals afgesproken, bij deze de afbeeldingen van Uitzending Gemist op mijn 46D6510 met alleen een SMIT CI+ module via Ziggo!:

[afbeelding]

[afbeelding]

Na het indrukken van de rode (A) knop krijg ik uitzendinggemist en kan ik programma's terug kijken..

[afbeelding]

Mooi man, ik heb dit niet in mijn menu bij de 8000 komt dat omdat jij bij ziggo zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Volgens mij heb ik die optie ook in mijn menu staan. Ik zal vanavond eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interactive538
MY00 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 10:04:
[...]

Heb je deze brillen al binnen? Heb er ook na gekeken maar het zijn de kleinere brillen die men verkoopt en ik vraag me af of deze goed passen?

Mvg,

René
Ik heb ze al enkele maanden en moet zeggen dat ze mij prima bevallen, volgens mij heb je er ook verschillende maten in (3500 / 3300 type) en je kunt ze opladen via je TV.

Gr InterActiVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 16:04
Deze optie ontbreekt ook op mijn D7000 met Ziggo (Meotion CI+ module)..

Kun je de taal-instelling eens op Engels zetten en kijken hoe deze optie dan heet? Dat Googlet wat makkelijker.

[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 08-10-2011 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
breins schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 11:04:
[...]
Mooi man, ik heb dit niet in mijn menu bij de 8000 komt dat omdat jij bij ziggo zit?
Heb ook Ziggo en een D8000 maar helaas deze optie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
interactive538 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 11:26:
[...]
Ik heb ze al enkele maanden en moet zeggen dat ze mij prima bevallen, volgens mij heb je er ook verschillende maten in (3500 / 3300 type) en je kunt ze opladen via je TV.

Gr InterActiVE
Je hebt idd verschillende modellen. Maar de ebay versie zijn bijna altijd de CR maat en dit is het Small/Medium model. Vraag me dus ook af of deze op het gemiddelde Nederlandshoofd past. Is natuurlijk nooit met 100% te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb nu een tijdje de D6530 en deze zou moeten werken met Canal Digitaal
Nu heb ik een Aston CI+ kaart gekocht maar het lijkt toch allemaal niet lekker te werken

Na het insteken van de CI kaart kan ik nog steeds niet de optie "Common Interface" kiezen
Ik verwacht dan ook dat dit het probleem is van het niet kunnen ontvangen van de zenders
Installatie loopt wel goed (kan zender lijst binnenhalen en sommige free to air zenders kijken), maar hij ziet mijn canal digitaal kaartje dus niet

Is het gewoon een kwestie van insteken en het moet werken ?
Dat het "Common Interface" menu item niet selecteerbaar wordt na het insteken van de CI kaart zou dat er dan op duiden dat dit kaartje niet meer goed is ?

Iemand die wat meer ervaring heeft met Canal Digitaal en deze tv ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:09
Anoniem: 402830 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 22:51:
[...]

Heb zelf een 40 inch gehad, nu een 46 inch, zit wel een redelijk verschil tussen, 46 inch kijkt gewoon beter dan een 40 inch (persoonlijke smaak) want mijn vader vind een 40 inch groot genoeg.

Ik heb hier 2 mooie vergelijkingssites voor je:

http://www.hdtvnieuws.nl/...-ue46d6530-lcd-3d-led-tv/
http://www.hdtvnieuws.nl/...-ue46d6500-lcd-3d-led-tv/

Is een zeer overzichtelijke en duidelijk site en heeft zijn specificaties heel degelijk op orde.

Als je het bij een BCC, Mediamarkt, Block of wat dan ook koopt, hoef je je geen zorgen te maken of het wel of geen Nederlands Model is, als je bij internet winkels voor goedkopere prijzen gaat, heb je kans dat het een buitenlands model is (ook niet altijd) voor zover ik weet komen alle nederlandse modellen uit Slowakije.
Bedankt voor je reactie :)

Ik was vanochtend even bij een TV-winkel naar binnen gelopen om te vragen of ze de D6530 in huis hadden, en die had een duidelijke uitleg voor me: De D6500 is het model, de 6510, 6520 en 6530 betekent alleen dat hij bedoelt is voor verkoop in de Mediamarkt, BCC e.d. Er zit buiten misschien een estetisch verschil in principe geen téchnisch verschil tussen deze 65x0 modellen. Dat was goed om te weten, want dan hoef ik niet zo te kijken naar het model, zolang 't maar een 65x0 versie is :) Persoonlijk ben ik ook voor de 46", puur omdat dat (vind ik) je wat beter de film "in trekt" als je 'm in 3D aan het kijken bent.

Wat is trouwens het nadeel als je een buitenlands model koopt? De CI+ werkt toch hoe-dan-ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Chaser2600 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:13:
Heb nu een tijdje de D6530 en deze zou moeten werken met Canal Digitaal
Nu heb ik een Aston CI+ kaart gekocht maar het lijkt toch allemaal niet lekker te werken

Na het insteken van de CI kaart kan ik nog steeds niet de optie "Common Interface" kiezen
Ik verwacht dan ook dat dit het probleem is van het niet kunnen ontvangen van de zenders
Installatie loopt wel goed (kan zender lijst binnenhalen en sommige free to air zenders kijken), maar hij ziet mijn canal digitaal kaartje dus niet

Is het gewoon een kwestie van insteken en het moet werken ?
Dat het "Common Interface" menu item niet selecteerbaar wordt na het insteken van de CI kaart zou dat er dan op duiden dat dit kaartje niet meer goed is ?

Iemand die wat meer ervaring heeft met Canal Digitaal en deze tv ?
Common Interface optie inmiddels zichtbaar..
Maar krijgt op veel zenders nog "Service not available".
Free to air (bijvoorbeeld ESPN America) werken zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Chaser2600 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:12:
[...]

Common Interface optie inmiddels zichtbaar..
Maar krijgt op veel zenders nog "Service not available".
Free to air (bijvoorbeeld ESPN America) werken zonder problemen
ESPN America is niet FTA. Blijkbaar ontvang je dus toch bepaalde gecodeerde kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 21:02
joramoudenaarde schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:45:
[...]

Ik was vanochtend even bij een TV-winkel naar binnen gelopen om te vragen of ze de D6530 in huis hadden, en die had een duidelijke uitleg voor me: De D6500 is het model, de 6510, 6520 en 6530 betekent alleen dat hij bedoelt is voor verkoop in de Mediamarkt, BCC e.d. Er zit buiten misschien een estetisch verschil in principe geen téchnisch verschil tussen deze 65x0 modellen. Dat was goed om te weten, want dan hoef ik niet zo te kijken naar het model, zolang 't maar een 65x0 versie is :) Persoonlijk ben ik ook voor de 46", puur omdat dat (vind ik) je wat beter de film "in trekt" als je 'm in 3D aan het kijken bent.

Wat is trouwens het nadeel als je een buitenlands model koopt? De CI+ werkt toch hoe-dan-ook?
In principe wel, maar als je zeker van je zaak wilt zijn geef je liever wat extra uit om een NLD model te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
TexMex schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:47:
[...]

ESPN America is niet FTA. Blijkbaar ontvang je dus toch bepaalde gecodeerde kanalen.
oh.. hmm, ok :-)
Ben inmiddels weer een stapje verder.
Ik ontvang schijnbaar alleen de zenders op Astra 19.. alle zenders op Astra 23 werken niet
Lijkt dus alsof ie niet om kan schakelen
Als ik nu alleen de zenders op 23 kon zien en niet de zenders op 19 was het op zich nog geen probleem, maar aangezien tegenwoordig alles op 23 zit is het niet heel erg praktisch :-\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilisvw
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:40
ehtweak schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 09:16:
[...]

? Die optie zie ik echt niet bij mijn D6530. :N
Bij mij zit er een CI+ kaartje van UPC in.
Ik heb die optie ook niet helaas. Ik heb een D8000 met SMIT module en ziggo...
(Er is ook geen nieuwe firmware)

[ Voor 5% gewijzigd door nilisvw op 08-10-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Met ziggo werkt het ja, met caiway weet ik niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Laatst online: 26-05 18:41
[...]

Ik snap niet dat je voor een D65x0 model gaat. Die geen full hd 3D aankan. Als je 3D belangrijk vindt. Vaak is de voet anders voor de verschillende d65x0 modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Le_Freak ! schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 08:37:
Heb ze zelf verkocht, anders kan je iedere week een nieuwe batterij kopen, bij mij waren ze al zo snel leeg dat ik t maar rotzooi vond, moet alleen de oplaadbare nog aanschaffen maar dit komt wel weer is eind van het jaar ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pacificocean schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 14:08:
[...]

Ik snap niet dat je voor een D65x0 model gaat. Die geen full hd 3D aankan. Als je 3D belangrijk vindt. Vaak is de voet anders voor de verschillende d65x0 modellen.
Word waarschijnlijk nog verholpen met een Firmware update, en het is niet gezegd dat ieder model het heeft, 40 inch kan er meer last van hebben dan bijv een 46 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Chaser2600 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:57:
[...]

oh.. hmm, ok :-)
Ben inmiddels weer een stapje verder.
Ik ontvang schijnbaar alleen de zenders op Astra 19.. alle zenders op Astra 23 werken niet
Lijkt dus alsof ie niet om kan schakelen
Als ik nu alleen de zenders op 23 kon zien en niet de zenders op 19 was het op zich nog geen probleem, maar aangezien tegenwoordig alles op 23 zit is het niet heel erg praktisch :-\
Weer een stapje verder..

Als ik diseqc op 2/4 zet dan kan ik wel de zenders op Astra 23 ontvangen.. maar dus niet meer de zenders op Astra 19
Ik neem aan dat de TV ook automatisch zou moeten kunnen switchen tussen de diseqc standen

Iemand ervaring waarbij het wel werkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Anoniem: 402830 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 14:13:
[...]

Word waarschijnlijk nog verholpen met een Firmware update, en het is niet gezegd dat ieder model het heeft, 40 inch kan er meer last van hebben dan bijv een 46 inch.
Waar heb jij de informatie vandaan dat waarschijnlijk wordt verholpen in de firmware? Heb je contacten bij Samsung? En ieder model heeft er last van van 32" t/m 60". Ik het zelf getest op een 32". Voor de overige modellen zie http://forum.samygo.tv/viewtopic.php?f=24&t=2346. Tevens kan je er niet meer of minder last van hebben. Het is binair. Je hebt het of je hebt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit komt omdat HBBTV bij jouw toestel is aangeschakeld omdat het een Duits model is, bij de Nederlandse modellen is dit niet aangeschakeld, je kunt het wel aan zetten in de Nederlandse modellen dit doe je in het service menu.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/10124728/uitz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pacificocean schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 14:34:
[...]

Waar heb jij de informatie vandaan dat waarschijnlijk wordt verholpen in de firmware? Heb je contacten bij Samsung? En ieder model heeft er last van van 32" t/m 60". Ik het zelf getest op een 32". Voor de overige modellen zie http://forum.samygo.tv/viewtopic.php?f=24&t=2346. Tevens kan je er niet meer of minder last van hebben. Het is binair. Je hebt het of je hebt het niet.
Nee ik heb geen contacten bij Samsung, had toenstraks een Site gevonden, kan hem nu ff niet meer vinden, ik ga ff doorzoeken, Ik bedoel niet meer of minder last inderdaad maar bedoelde dat het volgens mij vaker voorkwam bij kleinere modellen, wist niet eens dat een 32 inch tegenwoordig al 3D had. dacht dat het vanaf 40 inch was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://wiki.samygo.tv/index.php5/D6x00_TVs_FULL_HD_3D_Defect!

Voor de mensen die het willen testen is deze pagina opgezet, het komt inderdaad bij alle modellen uit de 6000 reeks voor maar niet op 60 inch.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 402830 op 08-10-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 21:02
Alle modellen, maar niet de D7xxx en D8xxx als ik dat artikel zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

partyondude schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 15:15:
Alle modellen, maar niet de D7xxx en D8xxx als ik dat artikel zo lees.
Nee, ik bedoelde alle modellen van 32 tot 55 inch uit de 6000 serie, de 60 inch niet, zal mn post ff aanpassen beetje onoverzichtelijk inderdaad.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 402830 op 08-10-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Anoniem: 402830 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 15:27:
[...]

Nee, ik bedoelde alle modellen van 32 tot 55 inch uit de 6000 serie, de 60 inch niet, zal mn post ff aanpassen beetje onoverzichtelijk inderdaad.
Ik kan het op mijn 55" D6530 niet reproduceren
Ik gebruik de images van de volgende site (http://wiki.samygo.tv/index.php5/D6x00_TVs_FULL_HD_3D_Defect) en zet dan 3d mode aan (2d->3d).. that's it toch ?
Bij mij blijven de letters even scherp, ongeacht de mode die ik kies

Panel is zo'n 2 weken oud, laatste firmware.. iets met 1015 dacht ik

[ Voor 3% gewijzigd door AP3X op 08-10-2011 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chaser2600 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:09:
[...]

Ik kan het op mijn 55" D6530 niet reproduceren
Ik gebruik de images van de volgende site (http://wiki.samygo.tv/index.php5/D6x00_TVs_FULL_HD_3D_Defect) en zet dan 3d mode aan (2d->3d).. that's it toch ?
Bij mij blijven de letters even scherp, ongeacht de mode die ik kies

Sommige TV's zijn wel goed maar heb je het ook getest met bijv een Blu-Ray speler, Playstation 3, of dat even scherp blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Anoniem: 402830 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:22:
[...]

Sommige TV's zijn wel goed maar heb je het ook getest met bijv een Blu-Ray speler, Playstation 3, of dat even scherp blijft?
Nou het is me bij films (via hdd) eigenlijk ook nooit opgevallen.. en lijkt me dat dit toch wel opvalt op een 55" scherm ;-)
Heb het nu alleen met de images getestvanaf een USB stick, zal later nog eens vanuit andere bronnen testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
Happy2000 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 14:51:
[...]

Dit komt omdat HBBTV bij jouw toestel is aangeschakeld omdat het een Duits model is, bij de Nederlandse modellen is dit niet aangeschakeld, je kunt het wel aan zetten in de Nederlandse modellen dit doe je in het service menu.

[afbeelding]
Happy Ik heb een D 8000 nl hoe kan ik in het service menu dit aanpassen? he je een kleine uitleg voor mijn B.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
breins schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:46:
[...]

Happy Ik heb een D 8000 nl hoe kan ik in het service menu dit aanpassen? he je een kleine uitleg voor mijn B.v.d.
Daar ben ik ook benieuwd naar, want die optie is bij mij helaas toch niet in het menu aanwezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Happy2000 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 14:51:

[afbeelding]
Enig idee waarom dit uit staat, en waarom ik het niet aan zou moeten willen zetten?
Lijkt me reuze handig.
Chaser2600 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:09:
Dat is niet de laatste. 1016.3 is te downloaden van de website om te installeren met USB-stick.

[ Voor 21% gewijzigd door frickY op 08-10-2011 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
frickY schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 17:42:
[...]

Enig idee waarom dit uit staat, en waarom ik het niet aan zou moeten willen zetten?
Lijkt me reuze handig.

[...]
Dat is niet de laatste. 1016.3 is te downloaden van de website om te installeren met USB-stick.
T-GASDEUC-1015.1 is de nieuwste op samsung.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-05 10:31
pacificocean schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 18:03:
[...]

T-GASDEUC-1015.1 is de nieuwste op samsung.nl
Voor 6000 serie, voor de 7000 en 8000 is dat de 1016.3

Als jullie nou eens jullie signatuur zouden invullen dan weten we welk toestel je hebt ....

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
GerCor schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 18:27:
[...]

Voor 6000 serie, voor de 7000 en 8000 is dat de 1016.3

Als jullie nou eens jullie signatuur zouden invullen dan weten we welk toestel je hebt ....
Klopt maar dit ging over een d6530. Welke firmwares er verder nog zijn of welke ik heb is dus totaal niet relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
frickY schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 17:42:
[...]
Lijkt me reuze handig.
Even gezocht op een duitse website en snel vertaald met google:

Alle modellen hebben exact dezelfde firmware en ze verschillen alleen in de "locale" instelling in het service menu, dus een site-identificatiecode in de software.
Het Serice menu is toegankelijk door het uitschakelen van de TV via de afstandsbediening en drukt vervolgens op [INFO] [MENU] [MUTE] [POWER]. Hier alleen de waarde van locale tot "EU_GER" aanpassen zodat de software denkt dat je een Duits model hebt, vervolgens zou ook HbbTV moeten werken (ervan uitgaande dat Internet op TV) zou hebben.
Natuurlijk wordt elke verandering in het service menu gedaan op eigen risico!

Heb het nog niet kunnen proberen de kids hebben de macht over de TV op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
  • Laatst online: 11:09
pacificocean schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 14:08:
[...]

Tja, ik heb een bepaald budget, en wil toch graag 3D. Ik heb goede ervaringen met Samsung TV's en wil daarom graag weer een Samsung, hoewel deze keer liefst een 46" (of anders een 40") formaatje. En als je dan ook graag wifi hebt omdat we graag willen skypen op onze TV (m'n vriendin komt uit Amerika, en chat graag met d'r ouders), dan zit je al snel aan een TV waar je tóch een enkele consessie op moet doen. Dat 3D dan niet in Full-HD wordt weergegeven moeten we dan, na al het andere moois wat er wél goed in zit, maar op de koop toenemen.

… tenzij je natuurlijk een mooie TV weet voor ±1000 euro die én Full-HD 3D weer kan geven, én wifi heeft + apps, én er nog een beetje leuk uit ziet ook. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan Rechtsaf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-05 13:28
Als ik mijn laptop (een Asus X5QSF) via ene HDMI kabel aansluit op mijn Samsung UE37D6500, dan valt er een stukje van het beeld aan de bovenkant/onderkant en ook links/rechts weg (bv de windows taakbalk valt grotendeels buiten beeld). Laptop staat op HD 1920&1024, tv zou dat moeten kunnen weergeven. Iemand een idee hoe dit komt - is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:13
Probeer eens 1920x1080 in plaats van 1920x1024 ;)

Maar dat probleem heet overscan, zoek daar maar eens op. Zou wel op te lossen moeten zijn.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
MY00 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 18:41:
[...]

Even gezocht op een duitse website en snel vertaald met google:

Alle modellen hebben exact dezelfde firmware en ze verschillen alleen in de "locale" instelling in het service menu, dus een site-identificatiecode in de software.
Het Serice menu is toegankelijk door het uitschakelen van de TV via de afstandsbediening en drukt vervolgens op [INFO] [MENU] [MUTE] [POWER]. Hier alleen de waarde van locale tot "EU_GER" aanpassen zodat de software denkt dat je een Duits model hebt, vervolgens zou ook HbbTV moeten werken (ervan uitgaande dat Internet op TV) zou hebben.
Natuurlijk wordt elke verandering in het service menu gedaan op eigen risico!

Heb het nog niet kunnen proberen de kids hebben de macht over de TV op dit moment.
in dat menu zie ik de opzie staan onder ontrol maar je kan hem niet aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hoi!
Eindelijk is de vrouw om, ik mag de 55d7000 bestellen ;).
Nu zie ik dat deze in Dld aanzienlijk goedkoper online wordt aangeboden dan hier in Nederland.
2 vraagjes hierover:
- geldt de garantie hier dan ook? Of te wel, pakt samsung dit op Europees niveau op?
- zolang het een UE55D7000LSXXN betreft is ie ziggo gecertificeerd. Bestaat deze TV ook nog in andere smaken?

Alvast bedankt.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
breins schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 01:54:
[...]

Zie ts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
hier zie ik wel iets staan, \[3D LED TV] Samsung 2011 Modellen: D6**, D7000 en D8000 hij staat nu op eu-ger data service staat nu in het menu .. maar helaas werkt het niet
ik gebruik een dreambox sat ontvanger

[ Voor 27% gewijzigd door breins op 09-10-2011 03:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Apache4u schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 02:08:
Hoi!
Nu zie ik dat deze in Dld aanzienlijk goedkoper online wordt aangeboden dan hier in Nederland.
2 vraagjes hierover:
- geldt de garantie hier dan ook? Of te wel, pakt samsung dit op Europees niveau op?
- zolang het een UE55D7000LSXXN betreft is ie ziggo gecertificeerd. Bestaat deze TV ook nog in andere smaken?

Alvast bedankt.
Stuur me even een PB. In NL kun je de TV namelijk voor dezelfde prijs of zelfs lager te krijgen, leg ik je wel uit hoe te handelen. Zeker aangezien er nu weer een cashback actie is van Samsung NL.

[ Voor 4% gewijzigd door MY00 op 09-10-2011 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Apache4u schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 02:08:
Hoi!
2 vraagjes hierover:

Alvast bedankt.
ik was 2300 kwijt bij de MM ex cashback, geen idee wat ze in DU kosten.. juist in nl gekocht ivm ruilen binnen 2 weken

edit, kreeg er ook nog een qwerty afstandsbediening CY-RMC bij

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 09-10-2011 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
MY00 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 10:04:
[...]

Mvg,

René
Ja precies, ik wil liever grotere brillen omdat ik dan in mijn ooghoeken geen lichtinval heb, maar waar zijn die brillen te krijgen ? en wat voor brillen moet je hebben ?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Andere vraag, welke bestandsformaten speelt de tv allemaal af eigenlijk via een HD of USB stick ? ik zoek me rot om dat te vinden. :?

[ Voor 23% gewijzigd door Le_Freak ! op 09-10-2011 08:25 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-05 19:11
Mijn D7000 ook geactiveerd voor HbbTV.

Werkt helaas niet via Ziggo (bij mij), de zenders SAT1 en NED2 zou dit moeten dorgeven.
Overgeschakelt naar satelliet, werkt top! Getest op een aantal duitse zenders aangezien ik geen CI voor CanalDigitaal heb.

Dus mijn TV is nu geschikt en werkt, wil nu eigenlijk weten of iemand met een CI+ met ziggo kaart op NED2 en SAT1 HbbTV heeft. Mogelijkd dat Ziggo het er nu uitfiltert of dat op dit tijdstip het er niet is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Werkt Interactieve Televisie dan ook zonder de inter. HD ontvanger?
Je hebt een aantal gratis films per maand maar daar heb je zonder die setopbox dus niets aan.

Al voel ik er weinig voor de locale op Duits te gooien. Hoopte dat er gewoon een losse instelling was die je aan/uit kon zetten.

[ Voor 35% gewijzigd door frickY op 09-10-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Niet online
[...]

Dan moet je even met de ruSamsungTVCommunicator op Factory en 3speed drukken, dan restart de tv en zijn de opties wel toegankelijk.
Let er wel op dat de tv dan weer in de modus komt toen je hem voor het eerst aanzette.

@Grotegok hier werkt het via Nederland 2 HD Gewoon met ziggo.

@breins

Via de dreambox werkt het inderdaad niet, heb hier een DM8000 staan en dan pakt de tv het ook niet op, via de interne tuner van de tv werkt het wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Happy2000 op 09-10-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interactive538
MY00 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:12:
[...]

Je hebt idd verschillende modellen. Maar de ebay versie zijn bijna altijd de CR maat en dit is het Small/Medium model. Vraag me dus ook af of deze op het gemiddelde Nederlandshoofd past. Is natuurlijk nooit met 100% te zeggen.
Zit juist prima, had hem niet groter moeten hebben (en nee heb geen enorm klein koppie,)......

Gr Inter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
interactive538 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 11:26:
[...]
Zit juist prima, had hem niet groter moeten hebben (en nee heb geen enorm klein koppie,)......
Gr Inter
Thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Happy2000 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 11:08:
[...]

Dan moet je even met de ruSamsungTVCommunicator op Factory en 3speed drukken, dan restart de tv en zijn de opties wel toegankelijk.
Let er wel op dat de tv dan weer in de modus komt toen je hem voor het eerst aanzette.

@breins

Via de dreambox werkt het inderdaad niet, heb hier een DM8000 staan en dan pakt de tv het ook niet op, via de interne tuner van de tv werkt het wel.
Is er iemand bij wie dit werkt met de interne satelliet-tuner in combinatie met een Canal Digitaal CI-module? Enige probleem is dat ik de landcode liever niet op Duitsland zet, aangezien ik dan vermoedelijk mijn Canal Digitaal fastscan-zenderlijst kwijt ben...

[ Voor 9% gewijzigd door TexMex op 09-10-2011 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:09

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Wat wil je precies weten?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Oeth

knapste van de klas

Dan Rechtsaf schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 00:04:
Als ik mijn laptop (een Asus X5QSF) via ene HDMI kabel aansluit op mijn Samsung UE37D6500, dan valt er een stukje van het beeld aan de bovenkant/onderkant en ook links/rechts weg (bv de windows taakbalk valt grotendeels buiten beeld). Laptop staat op HD 1920&1024, tv zou dat moeten kunnen weergeven. Iemand een idee hoe dit komt - is dit normaal?
In het Menu Beeld - Beeldopties - Grootte op Volledig scherm zetten werkt bij de C-modellen
Deze hebben ook een P.Size toets op de afstandsbediening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
[quote]Happy2000 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 11:08:
[...]

Raar, hier alleen op Sat en niet op Cable.
Ik ga mijn slaapkamer tv een D6500 proberen, mogelijk dat de CI+ interface roet in het eten gooit.
Welke CI+ gebruik jij? Welke TV en firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
grotegok schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:21:
[...]

Ik ga mijn slaapkamer tv een D6500 proberen, mogelijk dat de CI+ interface roet in het eten gooit.
Net mijn D6500 aangepast, werkt ook niet. Ik gebruik een SMIT CI+ module. Ik vermoed dat Ziggo een aantal regios's deze data verwijdert van de streams aangezien ze natuurlijk liever hebben dat je gebruik maakt van hun service 'on demand'

[ Voor 9% gewijzigd door grotegok op 09-10-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:27
Gebruik nu Mezzmo ipv Allshare, hij speelt nu alle ondertitels goed af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Heeft iemand al een mogelijkheid gevonden om hbbtv in te schakelen zonder de landcode naar Duitsland te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
grotegok schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:29:
Ik vermoed dat Ziggo een aantal regios's deze data verwijdert van de streams aangezien ze natuurlijk liever hebben dat je gebruik maakt van hun service 'on demand'
Ik vermoed inderdaad ook dat dit precies de reden is waarom deze optie in Nederland uitstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315891

superpolm schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:52:
Geldt dat ook voor ingebakken ondertitels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
TexMex schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:22:
Heeft iemand al een mogelijkheid gevonden om hbbtv in te schakelen zonder de landcode naar Duitsland te veranderen?
Nee ik denk dat niet ,Maar er kan niks fout gaan lees even op de eerste pagina door hoe je dat kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
breins schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 17:07:
[...]

Nee ik denk dat niet ,Maar er kan niks fout gaan lees even op de eerste pagina door hoe je dat kan doen
In principe moet het goed gaan inderdaad, maar ik wil niet dat mijn Canal Digitaal opties uit het menu verdwijnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Niet online
grotegok schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:21:
[...]

CI = Neotion
TV = PS51D6900 plasma
Firmware = Laatste
Locatie = Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:27
Anoniem: 315891 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 17:03:
[...]

Geldt dat ook voor ingebakken ondertitels?
Niet getest, heb alleen losse ondertitels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315891

Die werkten bij mij al goed dus dat is dan voor mij geen reden om mezzmo te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilisvw
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:40
[...]

Dat probleem heb ik ook. Ik las op internet dat je dan dat programma van samsung moet gebruiken. Iets van rucommunicator ofzo. Dat je dan speed en nog iets kon inklikken en dat het dan zou moeten werken. Helaas moet je eerst dat programma toestemming verlenen op je tv. Als je dan de tv weer uitzet om in het servicemenu te gaan werkt je programma niet meer:(

Mijn tv staat trouwens op Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
Betreft HbbTV:

Bron Archie, zie eerder gemeld topic:

Het kabelgebied van Ziggo bestaat uit twee deel kabelgebieden, namelijk Ziggo Oost, wat het voormalig @Home kabelgebied was, en Ziggo West, wat een samenvoeging is van de voormalige Casema en Multikabel kabelgebieden. Ziggo Oost en West hebben ieder een eigen digitale TV headend.

Als Nederland 2 HD in Groningen een HbbTV signaal heeft, dan is Nederland 2 HD in het gehele voormalige @Home kabelgebied voorzien van een HbbTV signaal.

Wie heeft er nog meer een wel of niet werkende uitzending gemist via Ned2HD HbbTV en kan zich confirmeren met bovenstaande?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
superpolm schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:52:
Ja dat ben ik ook wel even benieuwd naar, wat je hier precies mee bedoeld ???

Kun je iets specifieker zijn ?

[ Voor 6% gewijzigd door Le_Freak ! op 10-10-2011 17:23 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:41
iemand een 40inch met zilveren vierpoot die de lengte van de poten zou willen opmeten voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

screamhouse schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 18:30:
iemand een 40inch met zilveren vierpoot die de lengte van de poten zou willen opmeten voor me?
Is dit niet op de Samsung Site te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
nee, ook bij de accessoires niet en vragen aan de helpdesk was helemaal zonde van de tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

screamhouse schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:08:
nee, ook bij de accessoires niet en vragen aan de helpdesk was helemaal zonde van de tijd
Ik heb de 46 inch, wil m wel opmeten voor je, dan kun je er vanuit gaan dat die andere een slagje kleiner is.
Of heb je daar niks aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
nilisvw schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 23:07:
[...]

Dat probleem heb ik ook. Ik las op internet dat je dan dat programma van samsung moet gebruiken. Iets van rucommunicator ofzo. Dat je dan speed en nog iets kon inklikken en dat het dan zou moeten werken. Helaas moet je eerst dat programma toestemming verlenen op je tv. Als je dan de tv weer uitzet om in het servicemenu te gaan werkt je programma niet meer:(

Mijn tv staat trouwens op Benelux
programma werk wel hoor,en hij staat nu ook op ger.eu maar ik gebruik satelliet tv en geen ziggo dus helaas werk het dan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
Anoniem: 402830 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:30:
[...]

Ik heb de 46 inch, wil m wel opmeten voor je, dan kun je er vanuit gaan dat die andere een slagje kleiner is.
Of heb je daar niks aan?
Thx, maar ben bezig/wil een voet van 46 te kopen en die wil ik vergelijken met een 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

screamhouse schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 21:07:
[...]

Thx, maar ben bezig/wil een voet van 46 te kopen en die wil ik vergelijken met een 40
Hoeveel betaal je voor die voet dan? wil mijne misschien wel weg doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-05 19:44
screamhouse schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 18:30:
de lengte van een poot is 30cm vanaf het centrum....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:04
coldasice schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 22:25:
[...]

de lengte van een poot is 30cm vanaf het centrum....
volgens mij zijn ze ook niet alllemaal even lang? tenmiste, dat viel mij op. Ik ben alleen nu niet in staat om ze alle 4 op te meten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
ik zit te denken aan metafeeds voor uitzending gemist en dan via een webserver met een apps die verwijzen naar enz enz . ik gaat aan de slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interactive538
breins schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 00:24:
ik zit te denken aan metafeeds voor uitzending gemist en dan via een webserver met een apps die verwijzen naar enz enz . ik gaat aan de slag
Bestaat al...

http://blog.onderweg.eu/2...t-op-stand-augustus-2011/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrdnmg
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-05 22:56
Sinds gister ben ik in het bezit van de 40D6500. Een erg mooi toestel.
Helaas verliep de installatie wat minder. Ik had eerst m'n mediaplayer (Dune HDI D1) aangesloten op HDMI 1, maar dit gaf storing. HDMI 1 blijkt een DVI poort te zijn. Op HDMI 3 en 4 geeft de Dune perfect beeld en geluid. Echter HDMI 2 geeft alleen beeld, maar geen geluid. Dit is een ARC poort? De TV is verder niet met een versterker verbonden.

Mijn vraag aan jullie: Waarom geeft HDMI 2 alleen beeld, maar geen geluid? Dit is ook het geval met de mediabox van UPC.

Als HDMI 1 geschikt is voor DVI en HDMI 2 alleen voor ARC compatible apparaten, dan blijven dus enkel HDMI 3 en 4 over voor 'normale' apparaten?

Of mis ik ergens een instelling zodat ook op HDMI 2 met een gewone mediaplayer en mediabox van UPC zowel beeld als geluid te krijgen is?

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-05 10:31
nrdnmg schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:53:
Sinds gister ben ik in het bezit van de 40D6500. Een erg mooi toestel.
Helaas verliep de installatie wat minder. Ik had eerst m'n mediaplayer (Dune HDI D1) aangesloten op HDMI 1, maar dit gaf storing. HDMI 1 blijkt een DVI poort te zijn. Op HDMI 3 en 4 geeft de Dune perfect beeld en geluid. Echter HDMI 2 geeft alleen beeld, maar geen geluid. Dit is een ARC poort? De TV is verder niet met een versterker verbonden.

Mijn vraag aan jullie: Waarom geeft HDMI 2 alleen beeld, maar geen geluid? Dit is ook het geval met de mediabox van UPC.

Als HDMI 1 geschikt is voor DVI en HDMI 2 alleen voor ARC compatible apparaten, dan blijven dus enkel HDMI 3 en 4 over voor 'normale' apparaten?

Of mis ik ergens een instelling zodat ook op HDMI 2 met een gewone mediaplayer en mediabox van UPC zowel beeld als geluid te krijgen is?

Alvast dank!
Begin gewoon eens met de handleiding......

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Laatst online: 23-05 06:44
Kan ik hier terecht voor wat aankoopadvies, waarvan het denk ik niet nodig is om een apart topic te openen? :) Indien ja, ga ik mijn korte verhaal typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:53

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Nee :+

tenminste: "wat moet ik kopen" topics kunnen wel, mits je er voldoende moeite insteekt. try us :)

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Laatst online: 23-05 06:44
Dan ga ik nu aan het werk. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrdnmg
  • Laatst online: 27-05 22:56
GerCor schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:58:
[...]

Begin gewoon eens met de handleiding......
Misschien had ik dat ook wel gedaan, maar dan kan ik nog wel tegen een probleem aan lopen.
En daar is een forum als dit toch voor?

Maar ik heb het intussen zelf al opgelost. Er blijkt een defect in de HDMI kabel te zitten... Wel beeld, geen geluid.

Toch bedankt voor je tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
HbbTV zou mogelijk toch al kunnen werken bij diegenen die via de interne tuner naar Canal Digitaal kijken:
http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=6592

Volgens dit artikel werkt het op de SD-versies van Nederland 1, 2 en 3. Aangezien ik deze week niet thuis ben, kan ik het nu niet testen. Ik vermoed dat de tv's, zolang het om een test gaat, nog wel met Duitsland als landcode moeten worden ingesteld. Wie probeert het?

[ Voor 7% gewijzigd door TexMex op 11-10-2011 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
Maar geen rtl gemist deze werk voor beta van 1,2,3 meer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Weet iemand ook hoe je de settings (backlight/contrast e.d.) kunt aanpassen in de smarthub apps (youtube e.d.) ? Zodra ik bijv de youtube app opstart springt de backlight op standje nucleair, maar ik heb geen idee hoe ik deze kan wijzigen (de menu-knop werkt bijv. niet als je in een app zit).
Gaat in dit geval om de 55D7000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werchter
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-05 15:47
Maar geen rtl gemist deze werk voor beta van 1,2,3 meer niet
Je bent van harte welkom om de bestaande code uit te breiden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
sverzijl schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:08:
Weet iemand ook hoe je de settings (backlight/contrast e.d.) kunt aanpassen in de smarthub apps (youtube e.d.) ? Zodra ik bijv de youtube app opstart springt de backlight op standje nucleair, maar ik heb geen idee hoe ik deze kan wijzigen (de menu-knop werkt bijv. niet als je in een app zit).
Gaat in dit geval om de 55D7000.
Goede vraag. In de app van de TV-gids is dit helemaal duidelijk te merken met hun fel witte achtergrond.

Mijn tv is ondertussen nog steeds kapot. Onderdeel staat in bestelling bij reparateur. Hopelijk is het er snel, wantt de lol van die nieuwe tv is er even helemaal vanaf :(

[ Voor 13% gewijzigd door frickY op 12-10-2011 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Ik kom op veel plaatsen wel tegen dat CI+ van UPC geen on demand diensten faciliteerd maar ik kan nergens vinden wat de reden daarvan is? Is het technisch niet mogelijk of staat het gewoon nog niet aan.

Nu ik de CI+ module heb geinstalleerd mis ik "uitzending gemist" en "Film1 on demand". Ik ben nog aan het afwegen wat nu mijn voorkeur heeft:

Voordelen CI+

Geen snoeren
Niet overschakelen naar extern kanaal om TV te kijken
Lager energieverbruik

nadelen CI+ t.o.v. UPC mediabox

Zappen gaat verschrikkelijk traag
Geen on demand
Geen uitzendinggemist
Je ziet niet meteen wat er op dat moment op TV is

Sign of my Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badmilo08
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-05 17:28
interactive538 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:13:
Kijk eens op idealo.de

Heb die van mij destijds ook bij de media in duitsland gehaald toen ze de actie hadden goedkoper te zijn dan (duitse) internet webshops..

Gr InterActiVe

[...]
Heb gezocht en heb het gevonden!!
De keuze is gevallen op de Nederlandse 40D7000.

Heb m voor een leuke prijs mee kunnen krijgen naar mijn mening..Zat gelukkig de nieuwe afstandsbediening in met twee 3d brillen van Samsung..
Nu nog een 3d speler en een externe hdd.

Iemand een idee voor een zo groot mogelijke externe HDD of NAS opstelling welke compatibel is met de tv?
Uiteraard voor een niet al te hoge prijs?

Laat eens weten wat voor HDD je hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 421215

Ik ben voor iemand een tv aan het uitzoeken. Eigenlijk hele simpele eisen: betaalbaar (onder 1000 euro), goede beeldkwaliteit en het gebruiksgemakt moet makkelijk zijn.
Nu kwam ik op de samsung ue37d6500 uit omdat ze niet groter wilde dan 94 cm.
Maar vraag is zit er naast het beeldformaat nog een ander verschil tussen de 40 ich en 37 inch versie.
Pagina: 1 ... 55 ... 99 Laatste