Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-10 20:40
Uniciteit schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:10:
[...]

En de rede dat je niet gewoon direct hier kan plaatsen bij welke winkel je jouw TV hebt gekocht en bij welke webwinkel het volgens jou goedkoper is, is...?

Dit klinkt gewoon als goedkope reclame voor één specifieke webwinkel... er is zelfs een speciaal e-mail adres voor.
Het adres het ik zojuist aangemaakt om niet in mijn normale adres de spam te krijgen.
Verder heb ik helemaal niets te maken met deze speciale webwinkel, geef alleen dan via een mail aan waar ze deze voor een lage prijs evt. kunnen bestellen. Maar heb dit zelf niet gedaan omdat ik met hun offerte een bijna het zelfde bod kreeg bij een plaatstelijke winkel. Dus jouw verdacht komt een beetje vreemd over. Indien Samsung aangeeft dat men geen reclame mag maken voor verkoop prijzen kan ik me ook niet indenken dat de moderators van dit forum niet gelijk de post zullen aanpassen naar direct goedkope prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

MY00 schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:39:
[...]

Het adres het ik zojuist aangemaakt om niet in mijn normale adres de spam te krijgen.
Verder heb ik helemaal niets te maken met deze speciale webwinkel, geef alleen dan via een mail aan waar ze deze voor een lage prijs evt. kunnen bestellen. Maar heb dit zelf niet gedaan omdat ik met hun offerte een bijna het zelfde bod kreeg bij een plaatstelijke winkel. Dus jouw verdacht komt een beetje vreemd over. Indien Samsung aangeeft dat men geen reclame mag maken voor verkoop prijzen kan ik me ook niet indenken dat de moderators van dit forum niet gelijk de post zullen aanpassen naar direct goedkope prijzen.
Dit is een forum en Samsung heeft hier niets te zeggen. Je mag gewoon linken naar zulke goedkope webshops, er is ook een pricewatch. Ik wil wel weten wat die goedkope webshop dan is. :) En waar heb je jouw TV gekocht (bij welke winkel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Uniciteit schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:42:
[...]

Dit is een forum en Samsung heeft hier niets te zeggen. Je mag gewoon linken naar zulke goedkope webshops, er is ook een pricewatch. Ik wil wel weten wat die goedkope webshop dan is. :) En waar heb je jouw TV gekocht (bij welke winkel)?
Zou zeggen stuur een mail en je krijgt antwoord op jouw vragen van mij persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Waarom post je het niet gewoon hier? Dit klinkt als een scam ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Reiben schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:56:
Waarom post je het niet gewoon hier? Dit klinkt als een scam ofzo.
Vind je, ik vind het gewoon niet netjes om prijzen op het net te zetten als de bedrijven waar het om gaat deze zelf niet op het net zetten. Indien je naar mijn andere berichten kijkt zie je dat ik eerst rond gekeken heb, gekocht en een hele domme vraag gesteld heb omdat ik mij digitale kanalen niet voor elkaar kreeg.
En een Scam, ik vraag er geen geld voor en vertel in de mail alleen de bevindingen welke ik heb ondervonden tijdens mij zoektocht naar de TV. Maar indien niet gewenst wil ik de topics wel schoonmaken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

MY00 schreef op zondag 04 september 2011 @ 15:01:
[...]

Vind je, ik vind het gewoon niet netjes om prijzen op het net te zetten als de bedrijven waar het om gaat deze zelf niet op het net zetten. Indien je naar mijn andere berichten kijkt zie je dat ik eerst rond gekeken heb, gekocht en een hele domme vraag gesteld heb omdat ik mij digitale kanalen niet voor elkaar kreeg.
En een Scam, ik vraag er geen geld voor en vertel in de mail alleen de bevindingen welke ik heb ondervonden tijdens mij zoektocht naar de TV. Maar indien niet gewenst wil ik de topics wel schoonmaken hoor.
Kan je het anders via een PM/DM sturen dan, hier op Tweakers? :) Je kan je bevindingen ook zo geven. Dat is een stuk makkelijker voor iedereen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. Dat geheimzinnige gedoe, wat voor reden je daar ook voor mag hebben, wekt argwaan. Is toch niet zo moeilijk te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauridia
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-08 14:29

Mauridia

Spotify Artist: Tjodh

brambest schreef op zondag 04 september 2011 @ 00:07:
Ik krijg het helaas niet voor elkaar om landcode te wijzigen.

RC-Anmeldung... Die Neuanmeldung der Fernbedienung ist gescheitert!

Mögliche Ursachen:
- vermutlich wurde bei der Abfrage am TV nichts ausgewählt. ~30 Sekunden stehen zur Verfügung
- falscher Modus am TV!

Iemand enig idee? Dit krijg ik zodra ik de remote opstart vanaf de pc.
heb je het al met de 0.7beta versie geprobeert, inplaats van de 0.6 versie?
Die 0.6 werkte bij mij ook niet helemaal correct.

Beam this message up, Scottie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Uniciteit schreef op zondag 04 september 2011 @ 15:06:
[...]

Kan je het anders via een PM/DM sturen dan, hier op Tweakers? :) Je kan je bevindingen ook zo geven. Dat is een stuk makkelijker voor iedereen hier.
Bedoel je met een PM/DM een Persoonlijk bericht of zo? Meende dat dit niet kon op dit forum, indien dit kan dan natuurlijk zonder probleem. Moet je me wel even aangeven hoe dit gaat want ik zie geen optie bij een nick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Tja, het is niet altijd mogelijk maar de optie is er wel. Ik snap niet waarom je het niet gewoon hier kan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:37
MY00 schreef op zondag 04 september 2011 @ 15:41:
[...]

Bedoel je met een PM/DM een Persoonlijk bericht of zo? Meende dat dit niet kon op dit forum, indien dit kan dan natuurlijk zonder probleem. Moet je me wel even aangeven hoe dit gaat want ik zie geen optie bij een nick.
http://gathering.tweakers.net/forum/preferences

Daar kun je 'Direct Messages' aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Thanks staat aan, dus PM'em kan nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Mauridia schreef op zondag 04 september 2011 @ 15:31:
[...]

heb je het al met de 0.7beta versie geprobeert, inplaats van de 0.6 versie?
Die 0.6 werkte bij mij ook niet helemaal correct.
Ik heb de versie die in de start post staat, dat is 0.4 zie ik. Wanneer ik probeer te updaten zegt hij overigens dat dit de nieuwste versie is. Kan je me een PM/DM sturen met linkje naar nieuwste versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06-2012
Wie weet waar ik het formulier kan downloaden voor de actie van Samsung ik kan het niet vinden via Google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Om even terug te komen op mijn problemen met mn CI+ module.. Ik dacht altijd dat je de TV in standby moet zetten, dán de module erin en dan de TV weer aan zetten.. Blijkbaar moet je dus gewoon de CI+ module erin drukken terwijl de TV aan staat :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:16
Ik weet niet of het met het model te maken heeft (46 D7080) maar het geluid loopt niet synchroon in vergelijk met mijn gestreamde materiaal.

Ik kan in de BD speler geluidsvertraging instellen, maar dat heeft geen nut.aangezien mijn geluid al achterloopt op het beeld en dat is precies wat je in kan stellen in de BD speler, extra vertraging. Vreemd, want de Hongaarse D7000 die ik hiervoor had, had hier geen last van.

Ik denk dat ik gebruik ga maken van de 14 dagen retour regeling en dan met wat bijbetaling elders gewoon een Nederlandse D7000 ga aanschaffen. Ben een beetje klaar met Q-plaza en de vreemde modellen die ze leveren. Vraag me alleen af of ik dat nog kan doen. Heb deze nu 12 dagen, alleen is mijn bon niet opnieuw uitgeprint toen ik deze na ruiling meekreeg, dus zit ik al ruim over de 2 weken heen.

En dit toestel heeft last van een witte rand rondom het beeld, als jullie begrijpen wat ik bedoel.

[ Voor 36% gewijzigd door partyondude op 04-09-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastiaan1973
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-05-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op zondag 04 september 2011 @ 20:24:
Ik weet niet of het met het model te maken heeft (46 D7080) maar het geluid loopt niet synchroon in vergelijk met mijn gestreamde materiaal.

Ik kan in de BD speler geluidsvertraging instellen, maar dat heeft geen nut.aangezien mijn geluid al achterloopt op het beeld en dat is precies wat je in kan stellen in de BD speler, extra vertraging. Vreemd, want de Hongaarse D7000 die ik hiervoor had, had hier geen last van.

Ik denk dat ik gebruik ga maken van de 14 dagen retour regeling en dan met wat bijbetaling elders gewoon een Nederlandse D7000 ga aanschaffen. Ben een beetje klaar met Q-plaza en de vreemde modellen die ze leveren. Vraag me alleen af of ik dat nog kan doen. Heb deze nu 12 dagen, alleen is mijn bon niet opnieuw uitgeprint toen ik deze na ruiling meekreeg, dus zit ik al ruim over de 2 weken heen.

En dit toestel heeft last van een witte rand rondom het beeld, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Jij hebt ook lekker pech.. ik vind het inderdaad ook verstandiger als je bij ''nederlandse'' gecertificeerde winkels koopt. je kunt er ook altijd nog een korting bespreken.

Wat bedoel je met een witte rand om het beeld? bij zwarte beelden dat alles rondom wit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
partyondude schreef op zondag 04 september 2011 @ 20:24:

mooi ik heb het zelfde met de dreambox 8000 werk het synchroon afstellen niet volgens mijn is het weer eens een bug van samsung d8000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 21:02:
[...]

Jij hebt ook lekker pech.. ik vind het inderdaad ook verstandiger als je bij ''nederlandse'' gecertificeerde winkels koopt. je kunt er ook altijd nog een korting bespreken.

Wat bedoel je met een witte rand om het beeld? bij zwarte beelden dat alles rondom wit is?
Het beeld is daar rondom gewoon wat witter/feller. Dus ongeacht wat voor scene of film je kijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

partyondude schreef op zondag 04 september 2011 @ 21:11:
[...]

Het beeld is daar rondom gewoon wat witter/feller. Dus ongeacht wat voor scene of film je kijkt
En dit had je eerst niet? Lijkt me een defect. Ik heb gehoord dat het wel eens voorkomt bij Edge LED TV's, maar dat je daarvoor de TV gewoon kan laten omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
De D7000 die ik had had dat inderdaad niet, deze dus wel. Het beeld is daar gewoon wat feller als op de rest van de tv.

Ik hoop dat Q-plaza niet vervelend gaat doen omdat mijn bon nog van de eerste tv is. We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

partyondude schreef op zondag 04 september 2011 @ 22:15:
De D7000 die ik had had dat inderdaad niet, deze dus wel. Het beeld is daar gewoon wat feller als op de rest van de tv.

Ik hoop dat Q-plaza niet vervelend gaat doen omdat mijn bon nog van de eerste tv is. We gaan het zien.
Het lijkt mij gewoon een defect en moet gefixt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Andersom bedoel je denk ik.

Maar die goedkoopste, Lanago, is uiteindelijk een stuk duurder als je laat verzenden vanwege verzondkosten en een Paypal toeslag. Ik heb daarom mijn 40D6500 bij Eurotexx besteld, die kwam op €828 incl verzenden. Volgens mij is dat de goedkoopste optie als je wil laten verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Iemand een idee waarom mijn guide niet werkt. Heb reeds opnieuwe de zenders laten installeren op analoog en digitaal erna alleen digitaal en nog geen guide informatie. Heb een 46d8000 met smit module en ziggo smartcard. Heb gegoogeld maar alleen bovenstaande oplossingen gevonden en deze werken bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op zondag 04 september 2011 @ 21:11:
[...]

Hmm bedoel je niet een Lijn boven en onder? een kleurenlijn zeg maar heel dun
Dit is namelijk heel gewoon en dit hoort ook, dit is namelijk om je beeld strak te trekken

Je ziet het alleen als je heel goed op de randjes gaat letten, als je gewoon normaal kijkt zie je het niet.
Tenzei je dit niet bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MY00 schreef op zondag 04 september 2011 @ 22:38:
Iemand een idee waarom mijn guide niet werkt. Heb reeds opnieuwe de zenders laten installeren op analoog en digitaal erna alleen digitaal en nog geen guide informatie. Heb een 46d8000 met smit module en ziggo smartcard. Heb gegoogeld maar alleen bovenstaande oplossingen gevonden en deze werken bij mij niet.
Samsung guide ingesteld in het menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 22:40:
[...]

Hmm bedoel je niet een Lijn boven en onder? een kleurenlijn zeg maar heel dun
Dit is namelijk heel gewoon en dit hoort ook, dit is namelijk om je beeld strak te trekken

Je ziet het alleen als je heel goed op de randjes gaat letten, als je gewoon normaal kijkt zie je het niet.
Tenzei je dit niet bedoeld.
Nee, ik zie gewoon dat het beeld rondom net een stukje feller is dan de rest, waardoor er dus automatisch een witte/fellere/lichtgevende lijn ontstaat.

En er zit een kaboutertje in de bezel met een zaklampje naar de binnenkant van het scherm te schijnen 8)7 Dat is echt wel heel lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:14
partyondude schreef op zondag 04 september 2011 @ 23:33:
[...]
En er zit een kaboutertje in de bezel met een zaklampje naar de binnenkant van het scherm te schijnen 8)7 Dat is echt wel heel lelijk.
Zie je dit ook in andere situaties dan bij een pikkedonkere kamer in combinatie met 2.39:1 aspect ratio films ?
Heb er nu een aantal gehad, en ze hebben het volgens mij allemaal wel een beetje. Net zoals lichte verticale banding (die ook alleen opvalt bij wat donkere beelden in combinatie met horizontal panning).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op zondag 04 september 2011 @ 23:33:
[...]

Nee, ik zie gewoon dat het beeld rondom net een stukje feller is dan de rest, waardoor er dus automatisch een witte/fellere/lichtgevende lijn ontstaat.

Ik weet wat je bedoeld, is inderdaad soms het probleem met Edge LED, ik kan er wel genoegen mee nemen want bij mij is het amper te zien, maar ik hoop toch dat het bij mijn volgende TV helemaal opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
sverzijl schreef op zondag 04 september 2011 @ 23:43:
[...]

Zie je dit ook in andere situaties dan bij een pikkedonkere kamer in combinatie met 2.39:1 aspect ratio films ?
Heb er nu een aantal gehad, en ze hebben het volgens mij allemaal wel een beetje. Net zoals lichte verticale banding (die ook alleen opvalt bij wat donkere beelden in combinatie met horizontal panning).
Dit was tijdens de film Below goed te zien, die inderdaad veel donkere scene's heeft. Afgespeeld vanaf een originele DVD in 16:9 formaat.

@Thuggish: volgende tv? Je bedoelt, ik ga ruilen, of, ik hoop dat dit soort side effects over een paar jaar verleden tijd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omgekeerd afregelen: stel eerst de achtergrond verlichting in, eventueel met eco spaarstand hoog zodat je de kabouter zijn zaklamp niet meer waarneemt. Regel dan de TV af met AVS HD 709. Deed je dit vanf blu-ray, kijk dan oof het nodig is deze instellingen over te nemen naar de andere bronnen: TV, DVD, andere HDMI poorten, scart, s-video, component en video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik mijn schotel receiver (hdmi) wat via Coax kabel binnenkomt aanzet zie ik links bovenin HDMI 2 staan en dan 50 Hz. HDMI 2 klopt wel, maar wat is die 50 Hz? hoe hoger hoe beter? zo ja hoe stel je dit dan in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Deze vraag is al eens gesteld in dit topic. Heeft met de input te maken meen ik, gewoon even de zoekfunctie gebruiken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
sverzijl schreef op zondag 04 september 2011 @ 23:43:
[...]

ik weet wat je bedoelt ik had het zelfde deze tv heb ik omgeruild van de week en geld bijgelegd voor een 8000
maar deze heeft weer clouding over het halve scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Gebruik jij de AVS HD 709 DVD/BD om je tv af te stellen breins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
partyondude schreef op maandag 05 september 2011 @ 10:27:
Gebruik jij de AVS HD 709 DVD/BD om je tv af te stellen breins?
uhh wat is dat als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iso die je download en brandt op dvd en dan via Blu-ray/compatibele DVD speler afspeelt. Hiermee je het scherm afregelen. Zie deze draad: Plasma of LCD Kalibreren hoe? zie hier:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op maandag 05 september 2011 @ 00:27:
[...]

Dit was tijdens de film Below goed te zien, die inderdaad veel donkere scene's heeft. Afgespeeld vanaf een originele DVD in 16:9 formaat.

@Thuggish: volgende tv? Je bedoelt, ik ga ruilen, of, ik hoop dat dit soort side effects over een paar jaar verleden tijd zijn?
Nee ik ga zeker niet ruilen ben er verder erg tevreden mee maar hoop inderdaad dat die sideeffects over een jaar of 2 wel opgelost zijn (voor andere mensen eerder maar eerder ga ik toch geen nieuwe TV kopen)

Maar het is verder niet aan samsung te wijten het is gewoon de technologie, zo had CCFL ook weer last van een hoop dingen, wellicht dat ze besluiten over te gaan op Full LED of dat OLED toch al wat sneller doorbreekt we zullen het allemaal wel zien, ben wel erg benieuwd overigens hoe de modellen er volgend jaar uit zien. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breins schreef op maandag 05 september 2011 @ 10:25:
[...]

ik weet wat je bedoelt ik had het zelfde deze tv heb ik omgeruild van de week en geld bijgelegd voor een 8000
maar deze heeft weer clouding over het halve scherm
Dude, volgens mij zit jij gewoon een beetje het forum te verzieken, jij hebt zogenaamd al 4 nieuwe TV"s gehad en hebben allemaal ontiegelijk veel last van belachelijke dingen wat andere dus niet hebben

Keek overigens jou berichten nog terug waar je zelfs melding maakte dat jou eerste D7000 de eerste nacht was ontploft omdat de voeding in de fik stond? en vervolgens geen foto's laten zien op het forum. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
Klop toch echt wat ik zeg . beetje pech gehad , maar de 8000 is wel strakker maar die geeft echt clouding maar nu helaas aan de zijkant maar ik zal even een jpg maken met tt er op met de datum van vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:14
breins schreef op maandag 05 september 2011 @ 10:25:
[...]

ik weet wat je bedoelt ik had het zelfde deze tv heb ik omgeruild van de week en geld bijgelegd voor een 8000 maar deze heeft weer clouding over het halve scherm
Dat had ik ook nog voorgesteld, maar daar zou het probleem hetzelfde bij zijn volgens de verkoper (panel is ook hetzelfde als de 7000). Ik dacht misschien stoppen ze de 'betere' panels in de 8000, maar hij had er ook al genoeg gezien met dezelfde problemen. Wel omgeruild voor een nieuwe 7000, maar deze had zo goed als dezelfde hoeveelheid clouding/banding.

Ik heb me erbij neergelegd en neem de clouding/banding issues zoals die er nu nog zijn maar voor lief. Natuurlijk ga je je eraan storen als je er echt op gaat letten (en zeker in het begin doe je dat omdat je weet dat dit soort issues er zijn), maar ik zie het alleen bij erg donkere films (grote zwarte vlakken) waarbij de kamer ook nog eens pikkedonker is. In praktijk kijk ik eigenlijk nooit in het volledig donker, dat deed ik nu alleen om te zien of mijn exemplaar 'goed' zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 10:58:
[...]

Dude, volgens mij zit jij gewoon een beetje het forum te verzieken, jij hebt zogenaamd al 4 nieuwe TV"s gehad en hebben allemaal ontiegelijk veel last van belachelijke dingen wat andere dus niet hebben

Keek overigens jou berichten nog terug waar je zelfs melding maakte dat jou eerste D7000 de eerste nacht was ontploft omdat de voeding in de fik stond? en vervolgens geen foto's laten zien op het forum. 8)7
Bij deze

http://www.freeimagehosting.net/82b3d klik op de link!!

en ook deze breng ik terug net zo lang dat ze een goede geven , als ik jullie was zal ik dit ook doen je koop toch ook geen nieuwe auto met kleurverschil?> of jullie wel?

[ Voor 12% gewijzigd door breins op 05-09-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
sverzijl schreef op maandag 05 september 2011 @ 11:48:
[...]

Dat had ik ook nog voorgesteld, maar daar zou het probleem hetzelfde bij zijn volgens de verkoper (panel is ook hetzelfde als de 7000). Ik dacht misschien stoppen ze de 'betere' panels in de 8000, maar hij had er ook al genoeg gezien met dezelfde problemen. Wel omgeruild voor een nieuwe 7000, maar deze had zo goed als dezelfde hoeveelheid clouding/banding.

Ik heb me erbij neergelegd en neem de clouding/banding issues zoals die er nu nog zijn maar voor lief. Natuurlijk ga je je eraan storen als je er echt op gaat letten (en zeker in het begin doe je dat omdat je weet dat dit soort issues er zijn), maar ik zie het alleen bij erg donkere films (grote zwarte vlakken) waarbij de kamer ook nog eens pikkedonker is. In praktijk kijk ik eigenlijk nooit in het volledig donker, dat deed ik nu alleen om te zien of mijn exemplaar 'goed' zou zijn.
toch niet helemaal de 8000 valt het wel veel minder op de 7000 heeft die kabouterlampjes links en recht boven dit heeft de 8000 weer niet ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamera
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-06-2024
Is er iemand dat naast de kabel/antenne tuner ook satellite tuner gebruikt voor FTA zenders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 21:24

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
ja ik en dat gaat perfect en zappen gaat snel. :)

De nieuwe D series vanaf D5700 en D6000 hebben allemaal een DVB-S2 tuner.
Je kunt via Satelliet opnemen met een externe USB HDD.

Er zit Disecq 1.2 op, en de TV's zijn Canal Digitaal Gecertificeerd.

Fastscan zit erop, in 1 minuut heb je alle CD zenders. Hij werkt zelfs met onofficiele Modules, zoals de Powercam en mijn AstonDual.

Via Fastscan kun je de zenders niet sorteren, maar als je de Tuner instelt op "Sateliet" kan dat wel.

Je moet dan wel alle zenders handmatig toevoegen. Ik heb een interresant lijstje met Astra 1, 2,3, Eurobird 9 en hotbird.

Mijn lijstje kun je hier krijgen: PM me

En een officiele Samsung Channel Editor vindt je hier:

http://www.samsung.de/de/...-e112023ebfb9&dl=software

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamera
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-06-2024
Bij mijn alle 2 tv s gaat echt niet lukken! UE46D6530 en UE40D7000
Omdat Ziggo module zit in de tv voor kabel. En als ik ff naar Satellite tuner kijk dan beeld+geluid geblokeerd.
En nog steeds niks gehoord van Samsung service zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op 29 juli bij lanago.de een UE40D6510 besteld. Op 2 augustus was de betaling aangekomen en daarna een tijdje moeten wachten op de tv. Na meerdere emails en belletjes in het Duits en Nederlands de belofte dat ie uiterlijk 31 augustus bezorgd zou worden. En inderdaad, 31 augustus binnen gekregen.

Dit weekend ermee aan de gang gegaan. Analoog alles instellen was een eitje. Maar toen Ziggo digitale tv nog aan de praat krijgen. Met behulp van de handleiding van Samsung die ik op internet tegenkwam alles ingesteld. Ik kon bij landen namelijk alleen het hele oostblok selecteren en moest het allemaal handmatig instellen.

Nu een paar avondjes kunnen kijken en het beeld is subliem. Ben er erg content mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op maandag 05 september 2011 @ 09:26:
Deze vraag is al eens gesteld in dit topic. Heeft met de input te maken meen ik, gewoon even de zoekfunctie gebruiken dus.
zoekfunctie gebruikt maar niet kunnen vinden...

Misschien dat anderen me kunnen helpen. Vraag duidelijk: Als ik mijn tv aanzet zie ik linksboven hdmi2 50 HZ staan. waar komt deze 50 hz vandaan? en is dit aan te passen? ;)

Op internet kunnen lezen dat je je tv met clouding kan omwisselen voor een andere.. maar blijkbaar zijn ze allemaal met clouding 8)7 (witte vlekken in het donker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-10 13:53
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 14:09:
[...]

zoekfunctie gebruikt maar niet kunnen vinden...

Misschien dat anderen me kunnen helpen. Vraag duidelijk: Als ik mijn tv aanzet zie ik linksboven hdmi2 50 HZ staan. waar komt deze 50 hz vandaan? en is dit aan te passen? ;)
Van de bron die is aangesloten op HDMI-2.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breins schreef op maandag 05 september 2011 @ 11:51:
[...]

Bij deze

en ook deze breng ik terug net zo lang dat ze een goede geven , als ik jullie was zal ik dit ook doen je koop toch ook geen nieuwe auto met kleurverschil?> of jullie wel?
Eerst was het nog koop nooit meer een samsung en nu blijf je m de hele tijd fanatiek omruilen,
Haal dan gewoon een plasma, hoeveel tvs wil je nog verzieken zodat ze niet meer als nieuw te verkopen zijn
Voordat je is logisch gaat nadenken? ze zien je alweer aankomen bij de mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed begrijp kan mijn schotel antenne receiver max 50 Hz aan. Of is dat een Coax kabel die dit aan kan?

Het heeft dus niets met een instelling van mijn tv te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bij deze

wat mankeert deze dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 15:02:
Als ik het goed begrijp kan mijn schotel antenne receiver max 50 Hz aan. Of is dat een Coax kabel die dit aan kan?

nee,
nee
en nee :)

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TV uitzendingen Europa = 50 Hz, VS = 60Hz. bvb 1920 x 1080i @ 50Hz hoger gaan ze niet momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
[...]

Eerst was het nog koop nooit meer een samsung en nu blijf je m de hele tijd fanatiek omruilen,
Haal dan gewoon een plasma, hoeveel tvs wil je nog verzieken zodat ze niet meer als nieuw te verkopen zijn
Voordat je is logisch gaat nadenken? ze zien je alweer aankomen bij de mediamarkt.
Moeten ze maar zorgen dat het net zo goed is al 46" volgens mijn ben jij wel heel snel tevreden, maar ik zal vanavond een plaatje schieten met de clouding er op , dan mag jij morgen zeggen dat ik gek ben of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
de ene helft is goed en de linker helft clouding tijdens tv kijken 40% over het scherm neem we praten dus niet over een beetje clouding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breins schreef op maandag 05 september 2011 @ 18:10:
[...]

Moeten ze maar zorgen dat het net zo goed is al 46" volgens mijn ben jij wel heel snel tevreden, maar ik zal vanavond een plaatje schieten met de clouding er op , dan mag jij morgen zeggen dat ik gek ben of niet
Neehoor ik ben niet snel tevreden en zeker niet op een bedrag van 2000 euro maar hoe jij ermee om gaat
Is gewoon schandalig, je hebt al 4 of 5 tvs terug gebracht nou ik had het al opgegeven dan hoor volgens mij zijn t gewoon een beetje lul verhalen van je om dit forum of samsung te zieken omdat je een hekel hebt aan dat merk of weet ik veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breins schreef op maandag 05 september 2011 @ 18:10:
[...]

Moeten ze maar zorgen dat het net zo goed is al 46" volgens mijn ben jij wel heel snel tevreden,
Hmm, Dat is niet de indruk die ik krijg, ik krijg zelf de indruk dat er hier een paar enorme zeurkousen zijn, die bij het minste of geringste hun televisie meerdere malen inruilen, en dan vervolgens doodleuk hun geld terugvragen. Het zal allemaal wel binnen de wet zijn, maar ik zou dit soort 'klanten' dus echt blacklisten.

De techniek is nog niet helemaal geperfectioneerd, dat is gewoon iets waar je rekening mee moet houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:28
Alle lcd/led tvs hebben clouding. De ene tv heeft er meer last van dan de andere. Ik zat zelf te twijfelen tussen de samsung UE32D6500 en een sharp LC32LE630E. Ik heb deze twee tvs bij diverse winkel vergeleken. En wat blijkt: allemaal hebben ze last van clouding. Alleen viel me wel op dat de samsung tvs er meer last van clouding (zichtbaarder) hebben dan sharp tvs.

Ps: Ik ben totaal neutraal mbt tvs. (heb zelf 2 samsungs lcd/plasma tvs en 2 sharp tvs lcd/led) :)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeng
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:25
Op mijn D6500 had ik regelmatig het probleem dat het beeld wegviel met de melding "controleer smartcard".

Ik heb nu de Neotion cam module vervangen door een exemplaar van Smit.
Na een aantal dagen kan ik melden dat dit het probleem heeft opgelost. Ik heb nu totaal geen last meer dat het beeld wegvalt.

Dus ben je toe aan een nieuwe cam module, koop dan voor de zekerheid een Smit van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 22:41:
[...]

Samsung guide ingesteld in het menu?
Ja staat ie op, moet ie op Revi of zo staan. Indien ik hem hierop zet gaat ie wel iets downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
aeng schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:00:
Op mijn D6500 had ik regelmatig het probleem dat het beeld wegviel met de melding "controleer smartcard".

Ik heb nu de Neotion cam module vervangen door een exemplaar van Smit.
Na een aantal dagen kan ik melden dat dit het probleem heeft opgelost. Ik heb nu totaal geen last meer dat het beeld wegvalt.

Dus ben je toe aan een nieuwe cam module, koop dan voor de zekerheid een Smit van Ziggo.
In samenwerking met een Samsung TV zeker, zijn ook al meerdere bedrijven welke de Neotion niet meer verkopen door de door jou beschreven melding.
Dit was trouwens een paar postings terug ook al gemeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 18:39:
[...]

Hmm, Dat is niet de indruk die ik krijg, ik krijg zelf de indruk dat er hier een paar enorme zeurkousen zijn, die bij het minste of geringste hun televisie meerdere malen inruilen, en dan vervolgens doodleuk hun geld terugvragen. Het zal allemaal wel binnen de wet zijn, maar ik zou dit soort 'klanten' dus echt blacklisten.

De techniek is nog niet helemaal geperfectioneerd, dat is gewoon iets waar je rekening mee moet houden.
Amen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen de C-modellen (2010?) staan in de lijst van CanalDigitaal gecertificeerde tv's.
http://www.canaldigitaal....ificeerde-televisies.aspx

Zou de lijst niet up-to-date zijn of bestaat de kans dat het voor een D6*** niet werkt (of niet meer gaat werken)?

Ik begrijp dat je wel een CanalDigital CI module nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
MY00 schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:12:
[...]

Ja staat ie op, moet ie op Revi of zo staan. Indien ik hem hierop zet gaat ie wel iets downloaden.
De Revi laat ook niets zien na 15 minuten downloaden.!!!

Iemand een oplossing voor het niet zien van de guide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Ik kan geen verbinding meer maken met de Smart TV App 'store'? Ik blijf op verbinden en op het einde geeft de TV een netwerkfout.. Terwijl er toch echt internetverbinding is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-09 22:52
Ik ga mijn UPC Ci+ module terug sturen denk ik.
Nederland 1,2,3 worden niet eens weergegeven (zwak of geen signaal), Nederland 1HD,2HD,3HD 'U heeft geen toegang tot deze zender' en bij verschillende zenders ziet het beeld er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/1194izo.jpg

De enige HD zender die het goed doet is MTV HD.

Dan maar digitenne.. jammer maar helaas.

EDIT:
Nu heb ik de tv aangesloten beneden direct in het kastje aan de muur (upc aansluitpunt ofzo) dan doet alles het wel goed. Echter zit daar de coaxkabel in die naar de tv gaat in de woonkamer. Ook gaat de coaxkabel van de tv weer terug om vervolgens naar boven (naar mijn kamer). Dan is het beeld dus drama. Heeft iemand misschien een handige oplossing?

[ Voor 31% gewijzigd door Richard_AFC op 05-09-2011 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Awsom schreef op maandag 05 september 2011 @ 20:50:
Ik kan geen verbinding meer maken met de Smart TV App 'store'? Ik blijf op verbinden en op het einde geeft de TV een netwerkfout.. Terwijl er toch echt internetverbinding is..
Vandaag duurde 3D opstarten hier ook erg lang. Is dit de 1st keer dat je opstart?
Bij mij duurde het ook een 1/2 dag voordat ik contact kon maken, weet niet waarom maar in het begin lukte het niet op toen opeens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
[...]

Bij deze

Je bent je ervan bewust dat als we op de foto klikken op de link we door een heel album kunnen bladeren. Waaronder zwaard/hoofd/pompoen foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:45
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 20:22:
Alleen de C-modellen (2010?) staan in de lijst van CanalDigitaal gecertificeerde tv's.
http://www.canaldigitaal....ificeerde-televisies.aspx

Zou de lijst niet up-to-date zijn of bestaat de kans dat het voor een D6*** niet werkt (of niet meer gaat werken)?

Ik begrijp dat je wel een CanalDigital CI module nodig hebt?
Ik heb zowiezo het idee dat die lijst voor geen meter klopt, ik heb de UE55D6200 en die staat niet in de lijst, maar hij werkt perfect met CanalDigitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:29

job

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 14:09:
Vraag duidelijk: Als ik mijn tv aanzet zie ik linksboven hdmi2 50 HZ staan. waar komt deze 50 hz vandaan? en is dit aan te passen? ;)
Die 50Hz is het inkomende signaal, dat zegt dus niets over de refreshrate van je scherm.

Wat belangrijk is, is dat het apparaat wat je op je tv hebt aangesloten het juiste signaal uitstuurt. Het signaal moet exact overeen komen met die van de bron. Zo stuurt mijn htpc al mijn HD films in 24hz (eigenlijk 23.976 Hz) uit, en staat er bij mij 24Hz.

50Hz is dus bij gebruik van HD materiaal niet ideaal en zorgt voor schokkend beeld (al ziet niet iedereen dit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 26-09 15:57
Al een maandje een 55d6500 hangen en eigenlijk naar alle tevredenheid. Weinig clouding/bleeding nadat ik de instellingen (op het oog) "gecalibreerd" heb met avs. Wanneer het echt helemaal donker is in huis dan zie je in zwarte scenes soms een heel klein beetje licht doorschijnen. Niet verwonderlijk met dit soort grote schermen. In het pikkedonker kijken vind ik echter niet prettig dus dat zie ik eigenlijk nooit.

Omdat er wel eens om instellingen wordt gevraagd; hier de mijne. Let wel, dit vind ik fijn. Bij jou kan het er ook niet mooi uitzien.

Op HDMI 3 zit mijn HTPC (asrock/atom/ion combi) (Let op hernoem de ingang waar je HTPC aanhangt naar Blu-ray ofzo, anders kun je HDMI zwartwaarden niet op laag instellen en is het net of er een soort van grijze mist over zwarte scenes hangt. Op HDMI 2 zit mijn PS3 aangesloten als echte blu ray speler met dezelfde onderstaande instellingen.

Spelmodus overigens aan. Daarmee schakel je de meeste "beeldverbeteraars uit" Judder reduction (motion plus) is toch niet nodig voor films omdat de tv ook native 24/23,97p ondersteunt. Evt Judder zit dan in het beeldmateriaal, of in je streamer.

Beeldmodus: standaard
Backlight 8 (pikdonker kijken = 6)
Contrast 80
Helderheid 45
scherpte 35
kleur 50 (voorheen 45)
tint G50/R50

Schermaanpassing: Beeldformaat volledig scherm (anders worden nl randen afgesneden)

Geavanceerde instellingen:
Zwarttinten uit
Dyn contrast uit
Schaduwdetail 0
Gamma 0
Exp patroon uit
rgb modus uit
kleurruimte eigen
Witbalans alles op 25
huidkleur 0
randverbetering uit
bewegingslicht uit

Beeldopties:

Kleurtint standaard (sommige mensen zeggen warm2 aangezien dat beter bij 65Kelvin (of iets dergelijks) hoort. Ik vind dat alleen te rood worden.
Dig ruisfilter uit
Mpeg ruisfilter uit
HDMI zwartniveau laag

Wil je spelmodus niet aanzetten, zet dan filmmodus op uit en motion plus op helder.
Om absoluut zonder framedrops te spelen moest ik overigens in mijn asrock met XBMC live installatie ook enkele aanpassingen wijzigen:

Video: Rendermethode automatisch
Hardwareversnelling op VDPAU
Verversingsfrequentie aanpassen aan video UIT! Vreemd genoeg krijg ik framedrops als ik die namelijk wel aanzet. Zet ik hem uit zoals nu dan geeft de tv overigens aan dat hij een 60hz signaal binnenkrijgt. Dat is niet waar want ik zie met "O "dat de Asrock exact 23,97 frames levert. En datis ook exact wat de tv afspeelt Een bug dus ergens.

Afspelen Video naar beeldscherm synchroniseren : AAN A/V sync methode dan op Videoclock en Drop/Dupe audio.

Eigen vraag
Hoe zet ik de automatische backlight dimming uit. Vrij irritant. Tevens de gebruikelijke Bugs in de smarthub. Hopelijk wordt dat met een fw update verholpen. Iemand trouwens een idee wat die eco oplossing eco sensor min backlight doet.. Ik kom er nl niet uit. Lijkt namelijk niets te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
Wat voor coax connectoren adviseren jullie? En wat voor een versterker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:31
Waaro zet je de scherpte op 35, als je alle beeldverbeteraars uit zet? Ik heb hem op 20 bij TV en op 0 bij mijn HTPC. Heb mijn contrast wel op 95 en de tint na het instellen met het blauwe filter stukje naar beneden gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
GnomeO schreef op maandag 05 september 2011 @ 18:39:
[...]

############################################################################################

Waar staat dat ,!!!

koop u deze tv hou er rekking meer dat het beeld slecht is en de techniek waardeloos is ?? nergens vrind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breins schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 00:22:
GnomeO schreef op maandag 05 september 2011 @ 18:39:
[...]

############################################################################################

Waar staat dat ,!!!

koop u deze tv hou er rekking meer dat het beeld slecht is en de techniek waardeloos is ?? nergens vrind
1. leer is normaal typen en spellen begint nu echt iritant te worden en komt vrij dom over.
2. als je van tevoren weet dat je deze problemen kan hebben ga je toch geen 10 tv's omruilen
De perfecte tv bestaat nog niet misschien moet je anders ff 10 jaar wachten voor je uberhaupt
aan een tv begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 18:36:
[...]

Neehoor ik ben niet snel tevreden en zeker niet op een bedrag van 2000 euro maar hoe jij ermee om gaat
Is gewoon schandalig, je hebt al 4 of 5 tvs terug gebracht nou ik had het al opgegeven dan hoor volgens mij zijn t gewoon een beetje lul verhalen van je om dit forum of Samsung te zieken omdat je een hekel hebt aan dat merk of weet ik veel.
Geen lul verhalen,
Dit keer ging in voor de Panasonic plasma, Maar de verkoper Vertelden mijn neem de D8000 deze is op zeker goed,, Dus nu gaat deze terug zaterdag en als nog een plasma, ik heb echt geen medelijden met Samsung,zo lang als ze dit niet vermelden, is het hun eigen haggie boeit mijn dus echt niet voor geen meter

[ Voor 13% gewijzigd door breins op 06-09-2011 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 00:25:
[...]

1. leer is normaal typen en spellen begint nu echt iritant te worden en komt vrij dom over.
2. als je van tevoren weet dat je deze problemen kan hebben ga je toch geen 10 tv's omruilen
De perfecte tv bestaat nog niet misschien moet je anders ff 10 jaar wachten voor je uberhaupt
aan een tv begint.
Leer eens tellen het zijn er maar tot nu toe 3 en leer jij ook maar eens spellen irietant =irritant is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Nou breins, zolang jij je tv niet eens afstelt met bijvoorbeeld de regelmatig genoemde AVS HD 709 DVD/BD schijf, moet je niet raar staan te kijken dat je klachten en verhalen onderhand met enige scepsis ontvangen worden. Misschien heb je wel een punt, maar toch, zonder echt tijd geïnvesteerd te hebben in een fatsoenlijke afstelling, blijf je die twijfel en scepsis proeven hier.

De techniek van vandaag de dag is blijkbaar zo ver dat je een dergelijk duur product toch nog extra nauwkeurig moet afstellen en dat kan dus met die DVD, die je gewoon gratis kunt downloaden en waar in Jip en Janneke taal helder uitgelegd wordt hoe dat afstellen nou precies in zijn werk gaat, er is zelfs een handleiding uit te printen. Ik heb dat ook gedaan en heb nog steeds problemen, maar ze waren al serieus minder dan zonder die fijn afstelling met behulp van de DVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
partyondude schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 00:38:
Nou breins, zolang jij je tv niet eens afstelt met bijvoorbeeld de regelmatig genoemde AVS HD 709 DVD/BD schijf, moet je niet raar staan te kijken dat je klachten en verhalen onderhand met enige scepsis ontvangen worden. Misschien heb je wel een punt, maar toch, zonder echt tijd geïnvesteerd te hebben in een fatsoenlijke afstelling, blijf je die twijfel en scepsis proeven hier.

De techniek van vandaag de dag is blijkbaar zo ver dat je een dergelijk duur product toch nog extra nauwkeurig moet afstellen en dat kan dus met die DVD, die je gewoon gratis kunt downloaden en waar in Jip en Janneke taal helder uitgelegd wordt hoe dat afstellen nou precies in zijn werk gaat, er is zelfs een handleiding uit te printen. Ik heb dat ook gedaan en heb nog steeds problemen, maar ze waren al serieus minder dan zonder die fijn afstelling met behulp van de DVD.
dvd is bijna klaar dit ga ik nog proberen morgen

nog mijn dank voor de link _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-10 13:53
En om aan de 'ruzie' maar weer einde te maken, althans een poging daartoe. Heb geduld, Samsung gaat dat clouding in de loop naar de nieuwe E-modellen oplossen. Net zoals met de C-modellen het geval was. Wij, C-model bezitters begonnen ook met clouding problemen en dat lost zich met de nodige firmware updates vanzelf op.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartozV
  • Laatst online: 22-08 23:07
MY00 schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:18:
[...]

In samenwerking met een Samsung TV zeker, zijn ook al meerdere bedrijven welke de Neotion niet meer verkopen door de door jou beschreven melding.
Dit was trouwens een paar postings terug ook al gemeld
Ik heb toch ook mooi de Neotion bij Saturn TIlburg laten liggen, BCC Eindhoven en Mediamarkt Eindhoven verkopen Smitmodules (ruim op voorraad afgelopen za.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breins schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 00:31:
[...]

Leer eens tellen het zijn er maar tot nu toe 3 en leer jij ook maar eens spellen irietant =irritant is
Omg leer lezen dat staat er niet eens lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:27

ThaHandy

Discovery Channel

Richard_AFC schreef op maandag 05 september 2011 @ 22:57:
Wat voor coax connectoren adviseren jullie? En wat voor een versterker?
Afbeeldingslocatie: https://www.khn.nl/image/journal/article?img_id=1254355&t=1314009667874 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
Haha, ik heb overigens Hirschmann connectors, maar ik denk dat het probleem zich vooral bij de bekabeling zit. de kabel is ong 15 meter lang naar de Tv, met 1 of twee tussenstukken. Ik ga morgen kijken voor een goede versterker.. Ook Hirschmann??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard_AFC schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 08:45:
Haha, ik heb overigens Hirschmann connectors, maar ik denk dat het probleem zich vooral bij de bekabeling zit. de kabel is ong 15 meter lang naar de Tv, met 1 of twee tussenstukken. Ik ga morgen kijken voor een goede versterker.. Ook Hirschmann??
Je zou kunnen proberen om de de tussenstukken eruit te halen en 1 kabel te trekken, dat levert het minste verlies op. De versterker van Hirschmann (GHV41M) doet het bij ons erg goed. Deze kom je voor rond de EUR 95 tegen op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Richard_AFC schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 08:45:
[...]

Indien je klant bent van Ziggo en je hebt een "alles in een" abbonement dan kun je volgens mij bij hun een versterker aanvragen. Deze werkt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 09:09:
[...]

Je zou kunnen proberen om de de tussenstukken eruit te halen en 1 kabel te trekken, dat levert het minste verlies op. De versterker van Hirschmann (GHV41M) doet het bij ons erg goed. Deze kom je voor rond de EUR 95 tegen op internet.
Ja, helaas moet ik 1 tussenstuk behouden, omdat daar de tv van me zus uitgaat. Ik denk dat ik daartussen een versterker ga zetten. 95 euro vind ik toch wel veel, dus ik ben nog opzoek naar een goedkopere. bedankt!
MY00 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 09:20:
[...]

Indien je klant bent van Ziggo en je hebt een "alles in een" abbonement dan kun je volgens mij bij hun een versterker aanvragen. Deze werkt erg goed.
Nee ik heb UPC helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard_AFC schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 10:06:
[...]
Ja, helaas moet ik 1 tussenstuk behouden, omdat daar de tv van me zus uitgaat. Ik denk dat ik daartussen een versterker ga zetten. 95 euro vind ik toch wel veel, dus ik ben nog opzoek naar een goedkopere. bedankt!
Laatst ook zoiets voorhad. Vervang het koppelstuk door een T-stuk met 3 F-connectors vrouwelijk en zet op de coax mannelijke F-connectors. Koppelstuk had last van instraling en veroorzaakte interferentie op beide toestellen. Nu perfect plaatje op beide TV toestellen. Wel op letten dat je de goeie diameter voor kabel neemt.
1 x Afbeeldingslocatie: http://i.shopwiki.nl/i/data/120x120/3/504/39/aHR0cDovL3d3dy5hdmthYmVsc2hvcC5ubC91cGxvYWRfdG1wL3RodW1iX0ZDLTAzMC5qcGc===.jpg + 3 x Afbeeldingslocatie: http://www.elektronica-shop.nl/contents/media/t_fc-012.jpg
nog geen 5 Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinvw
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 20:35
Awsom schreef op maandag 05 september 2011 @ 20:50:
Ik heb eerst een tv gehad met transport schade, alweer een maandje geleden en toen was de performance van de app store prima in orde.

Maar zaterdag heb ik mijn nieuwe TV gehad en zaterdag inderdaad alleen maar connectie problemen en aan het einde van de dag ging het wat beter. Maar gisteren had de TV weer een minuut nodig om bepaalde apps (buienrader maar ook picassa) op te starten, vermoedelijk verifieren die eerst wat bij Samsung.

Zojuist heb ik contact gehad met de klantenservice maar zij zeggen dat ze het nog nooit gehoord hebben. Zijn er van jullie meer die ook het probleem hebben van onbereikbare of zeer traag startende apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
http://www.3dtvmagazine.n...sung-ue46d8000-3d-led-tv/

lees even hier je ben niet de eenige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

R1

voor de liefhebbers:

1015 firmware is los (website download) voor in ieder geval de D7000. Ik wacht nog even gezien de mindere ervaringen met de vorige 8)

vraag:
is er iemand die Dual view werkend heeft op een Galaxy S2 met een custom rom ?
Alles werkt op wifi behalve dual view. Ik krijg de medling "TV decoder error".
Even teruggaan naar stock rom is niet eenvoudig, maar is het enige wat ik nog kan bedenken waar het aan ligt.
Heb er ook al een andere wifi router tussen gehad, zonder success, en bedraad schijnt het niet te werken.

iemand tips?

*-Specs-*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeng
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:25
Ik zie ook nieuwe firmware staan voor de D6500.
Heeft iemand dit al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
ik ga hem zo even testen voor de 8000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
breins schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:46:
ik ga hem zo even testen voor de 8000
Doe dan meteen die kalibratie met dat (AVS?) dvd'tje, voor je hier weer komt melden dat de clouding er niet minder op is geworden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartozV
Awsom schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:50:
[...]

Doe dan meteen die kalibratie met dat (AVS?) dvd'tje, voor je hier weer komt melden dat de clouding er niet minder op is geworden :/
>:) niet te sarcastisch haha

Ik krijg morgen tussen 8:00 en 10:00 mijn UE55D7000 geleverd, ga nu het AVS-schijfje opsnorren en vast bakken.
Ik heb alleen (nog) geen bluerayspeler, is het ook mogelijk om die AVS-calibratie met een DVD-speler te doen? Kan op de diverse forums niet echt vinden of dat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corradini
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08-2023
BartozV schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:57:
Ik heb alleen (nog) geen bluerayspeler, is het ook mogelijk om die AVS-calibratie met een DVD-speler te doen? Kan op de diverse forums niet echt vinden of dat mogelijk is.
Weet niet of een dvd-speler wel genoeg info doorgeeft op upscaled naar 1080, maar met een full HD mediabox moet het naar mijns inzien wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartozV
Corradini schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:10:
[...]

Weet niet of een dvd-speler wel genoeg info doorgeeft op upscaled naar 1080, maar met een full HD mediabox moet het naar mijns inzien wel lukken.
Dank voor je snelle reactie.
Hmm.. ook die heb ik (nog) niet :'( Via HDMI afspelen vanaf mijn PC, is dat misschien een optie?
Anders wordt het toch maar even snel een PS3 kopen vandaag haha
Pagina: 1 ... 45 ... 99 Laatste