• MY00
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-10 20:40
BartozV schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 22:48:
[...]

De UE55D8000 staat daar nu voor de ongelofelijk lage prijs van: nur 2.089,00 € 8)7

Da's vast zonder 3D brillen maar voor € 500,- lager dan de goedkoopste webshop in NL die ik heb kunnen vinden (Koopgoedwinkel.nl), wil ik best een keer op en neer naar Duitsland. Èn het is een 8000 EU ipv 8090 Duitse versie bij een hoop winkels
Heb reeds 1x contact gehad met hun en je kunt er niets ophalen. Verder zijn de beoordelingen over de website erg slecht. Zou er dus niet aanbeginnen als ik jou was. Weet wel dat ik deze prijs heb aangedragen, maar het ging om de laagste prijs niet om de beste winkel.
Ik kreeg trouwens wel erg netjes en snel antwoord van hun, wat sommige beweren dat dit niet zo zou zijn.

• MY00
In de D8000 kan daar elke CI+ module in? Heb de keuze uit de "Ziggo CI+ Cam Module" of de "Ziggo CI+ Cam Module Smit". Zijn er verder nog verschillen tussen beide?
Het enige wat ik echt wil weten welke is de beste en waarom.

Bij voorbaat dank voor de info.

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-10 13:53
MY00 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:44:
In de D8000 kan daar elke CI+ module in? Heb de keuze uit de "Ziggo CI+ Cam Module" of de "Ziggo CI+ Cam Module Smit". Zijn er verder nog verschillen tussen beide?
Het enige wat ik echt wil weten welke is de beste en waarom.

Bij voorbaat dank voor de info.
Je hebt voor Ziggo 2 merken; Neotion en Smit. Beide werken prima.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Verwijderd

grotegok schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 07:02:
[...]

Hier geen enkel probleem, geen hikje oid wanneer ik 'stream' vanaf mijn Synology NAS
Welke Synology heb je?
Stream je je gegevens van je NAS naar je TV?
En kan het de meest gangbare formaten aan?

Ik overweeg een NAS te kopen om mijn gegevens te backuppen en om films en muziek te streamen.
Nu vind ik het wel belangrijk dat het streamen van een film goed gaat zonder hakkelen en dat de meeste formaten ondersteund worden zoals avi, mkv met ondertiteling.

• Kamera
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-06-2024
Satellite tuner van de UE46D6530 en UE40D7000 doet raar als ik mijn Ziggo kaart met Neotion module in zit. Ik dacht dat module defect is, andere Neotion module van de buurman geprobeerd, zelfde probleem.
Samsung gebeld, daar weten ze niks van, ze zouden even onderzoeken!. Dus, ik moet kiezen, alleen maar kabel of satellite tuner gebruiken !
Ik gebruik free zenders op de satellite, eigenlijk moet goed werken. Maar als ik satellite zenders kijk en van een zender naar andere zender zapt dan probeert systeem die free zender ook via zijn module decoderen, krijg ik alleen maar vaste blokerende beeld, rare geluid! Dan moet ik tv opnieuw starten of Neotion module eruit halen. Meneer Samsung Service NL, hoeveel keer mag ik die module eruit halen en wanneer gaat die PCMCIA slot kapot?

Verwijderd

Mauridia schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:18:
Ik las ergens op pagina 81 iets over iemand (ik dacht met de naam Batcompu) die op Ibood een Duits toestel kocht die niet op Nederlands kon worden ingesteld (qua digitale kanalen dan hè, want de menu talen op NL zetten gaat altijd)
\[3D LED TV] Samsung 2011 Modellen: D6**, D7000 en D8000

Ook ik heb een paar dagen geleden een Samsung LED-TV UE-40D8000 gekocht Bij een nederlandse shop.
Na het aanzetten start automatisch de Plug en Play procedure waarin je na pincode 0000 de Taal op NL kunt zetten, je netwerk kunt instellen, thuis of winkelmodus kunt selecteren en dan het Land kiezen... maar hier begint het rare dat ik alléén uit Ver. Koninkrijk of Ierland kan kiezen.
Dus mijn vermoeden is dat deze Nederlandse shop deze toestellen heeft geimporteerd uit het buitenland (in dit geval Engeland) al dan niet grijs...
Op hun website staat dat ie Ziggo geschikt is.

Nu heb ik nog analage kabel maar wil binnenkort overstappen naar een UPC abbo met CI+ module of de mediabox.
Mijn vraag is dan ook gaan die digitale kanalen wel werken aangezien je géén NL kan kiezen!!!

Optie A
Plug 'n Play zit onder:
Menu > Systeem > Plug & Play (Verliest alle kanaalinstellingen)

Dus heb deze procedure afgebroken en ben verder gegaan met Optie B:
Menu > Kanaal > Land > Pincode 0000
Dan krijg ik de keuze Digitaal Kanaal Waarin ik inderdaad net zoals bij de Plug & Play menu uitsluitend tussen Ver. Koninkrijk of Ierland kan kiezen.
Bij Analoog Kanaal kan ik wel Nederland en een hoop anderen kiezen. Aangezien ik nu nog analoog kijk werkt alles naar behoren.

Optie C
Menu > Kanaal > Automatisch Afstemmen > Automatisch Afstemmen > Start (Verliest alle kanaalinstellingen)
Nu kom je in het Automatisch Afstemmen menu waarin je kunt kiezen voor Ant/kabel/satelliet/Freesat en bepalen of je Digitaal en/of Analoog wilt zoeken...
Mijn vraag is krijg ik via deze methode de digitale kanalen werkend!!! Gezien je hier netwerkID en dergelijk apart kunt instellen...

Resumerend heb ik de volgende vragen:
Gaan de digitale kanalen werken met CI+ module of de mediabox van zowel Ziggo of UPC?
Mag een Nederlandse shop zomaar een Samsung toestel verkopen, die niet voor de nederlandse markt is?
Ik kan niks testen, omdat ik NOG géén digitaal abbo heb.

Deze vragen stel ik omdat ik 14 dagen de tijd heb om het toestel terug te brengen en mijn geld terug kan vangen. >:)
Bovendien ook belangrijk voor mensen die dus NOG een Samsung moeten gaan kopen, hoe kun je in de winkel zien of je een Nederlands (of Buitelands) model hebt zonder de doos te moeten uitpakken.
En als laatste maar toch ook belangrijk stel je hebt een NL model gekocht en je verhuisd 2 maanden later naar Frankrijk, dan kun je daaro niks meer met digitale televisie, omdat het kreng op Nederland vast gepind staat?
Erg raar, ik snap zowiezo niet waarom Samsung de toestellen per Land blokkeert!!! :(

Reacties in dit topic zijn welkom dan hebben andere er ook wat aan, en een kopie per DM (DirectMessage) is altijd handig! ;)
Laat me raden, gekocht bij Qplaza?
Je kunt herkennen of de TV voor de Nederlandse markt is aan de extensie: UE40D7000 LSXXN. Alles wat niet eindigt op N is niet bedoeld voor de Nederlandse markt. UPC CI+ module werkt alleen op modellen voor de Nederlandse markt. Lees mijn eerdere posts over veranderen van de landinstelling.

Verwijderd

partyondude schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:49:
Net op en neer gereden naar Q-Plaza in Uden om de 46 D7000 om te ruilen.

Men heeft daar een gloednieuwe tv uit de voorraad gepakt en deze met mijn toestel geruild. Helaas was de landcode sticker voor een deel weg, dus ik kon niet zien wat ik meekreeg.

Haal nu thuis de tv uit de doos, is het een 46 D7080 LSXZG

Wat zijn de verschillen? Is dit een betere, mindere of gelijkwaardige tv?
De landencode voor een deel verwijderd van de doos? Goh, wat toevallig...Met deze landencode krijg je dus de CI+ module van UPC niet werkend.

• MY00
Kamera schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:19:
Satellite tuner van de UE46D6530 en UE40D7000 doet raar als ik mijn Ziggo kaart met Neotion module in zit. Ik dacht dat module defect is, andere Neotion module van de buurman geprobeerd, zelfde probleem.
Vandaar ook mijn vraag of ik voor de Neotion (wist ik nog niet toen ik de vraag stelde) en de SMIT kaart.
Kreeg van iemand te horen dat de samsung beter samenwerkt met de SMIT kaart.
Kan iemand dat bevestigen of is het alleen een verkoop argument, de SMIT is duurder. Maar die paar tientjes op een D8000 kan ik niet wakker van liggen, wel als het niet lekker werkt ;)

• Richard_AFC
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-09 22:52
Joop_Klepzeiker schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 22:05:
Zo vandaag eindelijk van de samsung actie in juni m'n 2de bril thuis gestuurd gekregen, Omdat het allemaal zo lang geduurd heeft, heeft Samsung er een Blueray disc van Body of Lies bij gedaan. Wel zo netjes vind ik. Chapeau!
Hopelijk hoef ik niet zolang te wachten op mijn QWERTY Remote :).

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 20:59:
[...]

Hoe activeer je dat dan? Ik kan het nergens vinden in cod voor de pc.
In mijn geval spreek ik over Call of Duty Black Ops op de Xbox 360. Geen idee of deze optie in de pc versie zit.
Je selecteert de 3D optie direct in het hoofdmenu onder options vervolgens selecteer je stereoscopic 3dsettings.

Suc6

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
Joop_Klepzeiker schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 22:05:
Zo vandaag eindelijk van de samsung actie in juni m'n 2de bril thuis gestuurd gekregen, Omdat het allemaal zo lang geduurd heeft, heeft Samsung er een Blueray disc van Body of Lies bij gedaan. Wel zo netjes vind ik. Chapeau!
Ik kreeg hm gisteren met de blu-ray polar express. En dan met vier bijgeleverde 3D brilletjes ( van die rood groene). En dat voor een active 3D systeem. Grappig hoor.

[ Voor 13% gewijzigd door Nosferatu111072 op 01-09-2011 13:55 ]

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

• jappie911
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-01 09:30
hm..

Heb voor 31 juli (rond 25 juli) het actieformulier met originele streepjescode (enige op de doos?) van mijn 40d6500 opgestuurt.

Nog altijd geen bericht gehad, en eerst stond er op de actiewebsite "excuses en iedereen krijgt per post bericht voor 31 augustus met info over vertraging"

Niets gehad..

En nu staat er "vertraging, excuses en doen er alles aan etc.."

Hebben meer mensen nog totaal NIETS vernomen ?

En nog een vraag: De uitzending gemist (beta) app kan ik niet vinden, maar er wel over gelezen hier ?

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-10 18:19
MY00 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:05:
Heb zojuist een bericht gekregen dat de advies prijzen van de TV's per 01-09 omlaag gaan. Bij voorbeeld de 46D8000 wordt 1999 euro.
Iemand al winkels gezien met de verlaagde prijzen? Op de vergelijkingssites is alles nog hetzelfde.

• GerCor
Kamera schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:19:
Samsung gebeld, daar weten ze niks van, ze zouden even onderzoeken!. Dus, ik moet kiezen, alleen maar kabel of satellite tuner gebruiken !
Ik gebruik free zenders op de satellite, eigenlijk moet goed werken. Maar als ik satellite zenders kijk en van een zender naar andere zender zapt dan probeert systeem die free zender ook via zijn module decoderen, krijg ik alleen maar vaste blokerende beeld, rare geluid! Dan moet ik tv opnieuw starten of Neotion module eruit halen. Meneer Samsung Service NL, hoeveel keer mag ik die module eruit halen en wanneer gaat die PCMCIA slot kapot?
Ik zag iemand ook schrijven dat je niet 1 favorietenlijst kunt maken met dtv en sat zenders er in. Ook als je bij ziggo een timeropname maakt, dus programmeert, en je schakelt over naar sat .... dan ben je die geplande opname weer kwijt.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik weet niet of het hier verder al is gemeld, maar dit najaar komt er een software update beschikbaar waarbij je voortaan direct toegang hebt tot YouTube 3D.

• MY00
WouterHelm schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:44:
[...]

Iemand al winkels gezien met de verlaagde prijzen? Op de vergelijkingssites is alles nog hetzelfde.
Weet niet welke prijs correct gisteren had vooe de 46D8000 maar nu staat deze er voor 1999,-

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 13:57
MY00 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:12:
[...]

Vandaar ook mijn vraag of ik voor de Neotion (wist ik nog niet toen ik de vraag stelde) en de SMIT kaart.
Kan iemand dat bevestigen of is het alleen een verkoop argument, de SMIT is duurder. Maar die paar tientjes op een D8000 kan ik niet wakker van liggen, wel als het niet lekker werkt ;)
Bij ons viel met een Neotion cam (hardware versie 3.0) het beeld ieder uur wel een keer weg. zie ook mijn eerdere post

Na van alles geprobeert te hebben toch maar teruggegaan naar de winkel waar de tv + cam gekocht was.
Die hebben vorige week vrijdag een monteur langs gestuurd om in eerste instantie het signaal te checken (was gewoon goed, had ik zelf ook al een aantal keren gedaan).

De monteur heeft uiteindelijk de Neotion module vervangen door een SMIT module en sindsdien is het beeld niet meer weggevallen. (even afkloppen)
De monteur kwam met het verhaal dat uit tests van samsung zelf is gebleken dat hun toestellen beter werken met de SMIT modules.

Als ik zo in dit topic kijk zijn de problemen die wij thuis met de neotion cam hadden wel heel extreem en zijn er hier genoeg mensen die totaal geen problemen ondervinden met de cams.
Toch lijkt het verhaal dat de SMIT module beter werkt met de samsung tv niet helemaal uit de lucht gegrepen. Maar wel vreemd dat er weinig over te vinden is bij samsung zelf / internet.

• Kamera
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-06-2024
MY00 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:12:
[...]

Ik denk dat probleem niet in de Neotion zit. Eigenlijk televisi doet iets fout. Het is gewoon free zenders van de satellite, hij hoeft helemaal niet via de module dit decoderen. Ik denk dat het is softwarematige fout.
Zo simpel punt, hoe kunnen ze dit vergeten?
Als het niet zo is dan moeten ze van te voor vermelden dat alle twee tuner zijn niet optimaal werkt !!!

• vandruten
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-10 23:19
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:37:
[...]

De landencode voor een deel verwijderd van de doos? Goh, wat toevallig...Met deze landencode krijg je dus de CI+ module van UPC niet werkend.
Zoals ik ook al eerder aangaf in dit topic is het geen probleem om een CI+ module aan de praat te krijgen in een buitenlandse tv. Mijn Nederlanse TV werkt hier in Finland zonder problemen met CI+ in combinatie met de (digitale) kabelprovider hier. Je zet de tv op een willekeurig land, laat alle kanalen scannen, de TV herkent alle digitale kanalen. Je stopt de CAM module met kaart in TV en het werkt.

Terwijl er hier ook aangegeven is door de kabelprovider dat het alleen met een Scandinavisch model functioneert. En mij vervolgens verwees naar deze lijst met alleen Finse TV modellen. Dit zijn puur verkoop trucs aangezien TV's hier een paar honderd euro duurder zijn dan in centraal-west Europa.

• Richard_AFC
  • Laatst online: 24-09 22:52
Iemand hier ervaring met de 3D brillen, SSG-3100GB en de SSG-3300CR (of GR)?

Ik wil graag een van beide kopen, maar ben er nog niet uit of ik het een grote meerwaarde vindt dat de 3300 rechargeable is. Welke verschillen hebben ze tegenover elkaar? (buiten dat de 3300 auto power on/off heeft).

Werkt het trucje met de 2010 brillen nog steeds op de 2011 versies? (IR on zetten in service menu) Zoja, dan zijn die natuurlijk NOG aantrekkelijker?

[ Voor 20% gewijzigd door Richard_AFC op 01-09-2011 17:04 ]

Verwijderd

jappie911 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:28:
hm..

Heb voor 31 juli (rond 25 juli) het actieformulier met originele streepjescode (enige op de doos?) van mijn 40d6500 opgestuurt.

Nog altijd geen bericht gehad, en eerst stond er op de actiewebsite "excuses en iedereen krijgt per post bericht voor 31 augustus met info over vertraging"

Niets gehad..

En nog een vraag: De uitzending gemist (beta) app kan ik niet vinden, maar er wel over gelezen hier ?
Ik heb het 23 juli ingestuurd en ook nog niks gehoord, geen cashback en geen 3d bril of moviemax tegoed.
Er zal wel een flinke vertraging opgelopen zijn, denk dat het misschien nog wel tot oktober kan duren

Maak me er zelf verder niet zo druk om al zou t mooi zijn als t snel afgehandeld werd.

• Mauridia
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-08 14:29

Mauridia

Spotify Artist: Tjodh

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:25:
[...]

Laat me raden, gekocht bij Qplaza?
Je kunt herkennen of de TV voor de Nederlandse markt is aan de extensie: UE40D7000 LSXXN. Alles wat niet eindigt op N is niet bedoeld voor de Nederlandse markt. UPC CI+ module werkt alleen op modellen voor de Nederlandse markt. Lees mijn eerdere posts over veranderen van de landinstelling.
[...]

Was al opgelost! Heb de landcode gewoon naar NL gezet, dus de CI+ module van UPC zou gewoon moeten werken! Het maakt dus werkelijk géén bal uit, waar je tv vandaan komt. >:)

Beam this message up, Scottie!

Verwijderd

beschikken de samsung apps niet over een '' uitzending gemist'' app? dat heeft philips wel namelijk

• GerCor
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:16:
beschikken de samsung apps niet over een '' uitzending gemist'' app? dat heeft philips wel namelijk
Je valt in herhaling. Maar het antwoord is nee.

• aeng
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-10 18:06
Kamera schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:32:
[...]

Ik denk dat probleem niet in de Neotion zit. Eigenlijk televisi doet iets fout. Het is gewoon free zenders van de satellite, hij hoeft helemaal niet via de module dit decoderen. Ik denk dat het is softwarematige fout.
Zo simpel punt, hoe kunnen ze dit vergeten?
Als het niet zo is dan moeten ze van te voor vermelden dat alle twee tuner zijn niet optimaal werkt !!!
Ik heb een paar weken geleden 2 x D6500 gekocht. In die van ons zit een Neotion versie2 CI+ module. En in de andere tv (voor mijn schoonouders) zit een Smit CI+ module.
Jullie voelen hem al aankomen. Ik heb dus het probleem dat regelmatig het beeld wegvalt, even wachten, en hij doet het weer. Mijn Schoonouders hebben totaal geen problemen.

Ik weet nu wat ik ga doen. Een Smit bestellen.

[ Voor 8% gewijzigd door aeng op 01-09-2011 18:03 ]

• GerCor
Welke hardware versie is die Neotion van jou, want als dat versie 3 is ga ik dat toch eens vragen aan Samsung WebCare?

• aeng
jappie911 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:28:
hm..

Niets gehad..

Ik wacht nu 5 weken en nog niets gezien! Zelfs geen berichtje!

• aeng
GerCor schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:33:
Welke hardware versie is die Neotion van jou, want als dat versie 3 is ga ik dat toch eens vragen aan Samsung WebCare?
versie 2.0

• GerCor
Oké dan, en nog even een vraagje voordat je voor niks naar de winkel rent. Heb jij eerst je coax aangesloten en toen dat plastic houdertje op de Tv gemonteerd? Ik las laatst dat iemand dat gedaan had, niks dan ellende. Toen de coax eraf, houder opnieuw aangebracht, en dan de coax er weer in. Dat was voor hem de oplossing.

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-10 23:42
[...]

Ja, charmant is het inderdaad niet wat Q-Plaza doet. Gelukkig heb ik een CI+ module van Ziggo, dus het werkt wel allemaal, alleen is het dus een Zwitsers toestel.

• aeng
Ik wil nog even zeggen dat ik met Ziggo en Samsung contact heb gehad over dit probleem. Maar daar was het probleem niet bekend.

[ Voor 158% gewijzigd door aeng op 01-09-2011 18:08 ]

• aeng
GerCor schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:47:
[...]

Oké dan, en nog even een vraagje voordat je voor niks naar de winkel rent. Heb jij eerst je coax aangesloten en toen dat plastic houdertje op de Tv gemonteerd? Ik las laatst dat iemand dat gedaan had, niks dan ellende. Toen de coax eraf, houder opnieuw aangebracht, en dan de coax er weer in. Dat was voor hem de oplossing.
Ik heb de coax als laatste aangesloten.
De Smit ci+ module heb ik net besteld. Ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaringen.

• MY00
Zojuist een 46D8000 gehaald incl. smit module, bij een winkel om de hoek. De advies prijs is idd sinds vandaag 1999 euro, staat op de rekening maar stond nog niet in de winkel.

Zoals al meerdere malen aangegeven zeiden ze in de winkel ook dat ze sinds een 1/2 jaar alleen nog maar smit modules verkochten met de andere hadden ze te veel storing.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:16:
Van wat ik hier lees nee, máár als er ook een internet browser op zit (da's namelijk niet bij alle modellen, ik geloof pas vanaf de D6500) dan kan je naar beta.uitzendinggemist.nl gaan en deze dan toevoegen aan je 'homescreen'. Dan kan je direct vanuit de hub naar die site, en direct uitzending gemist kijken.

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-10 23:42
MY00 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 19:17:
Zojuist een 46D8000 gehaald incl. smit module, bij een winkel om de hoek. De advies prijs is idd sinds vandaag 1999 euro, staat op de rekening maar stond nog niet in de winkel.

Zoals al meerdere malen aangegeven zeiden ze in de winkel ook dat ze sinds een 1/2 jaar alleen nog maar smit modules verkochten met de andere hadden ze te veel storing.
Wat is de adviesprijs van de 46D7000 geworden?

Verwijderd

Nosferatu111072 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:52:
[...]

In mijn geval spreek ik over Call of Duty Black Ops op de Xbox 360. Geen idee of deze optie in de pc versie zit.
Je selecteert de 3D optie direct in het hoofdmenu onder options vervolgens selecteer je stereoscopic 3dsettings.

Suc6
Mmmm... Oke ik kan hem niet vinden. Misschien kan die van mij niet 3d gespeeld worden?

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-10 06:00
partyondude schreef op donderdag 01 september 2011 @ 19:47:
[...]

Wat is de adviesprijs van de 46D7000 geworden?
Nieuwe adviesverkoopprijzen per 1 september 2011

40D7000 €1499
40D8000 €1699

46D7000 €1799
48D8000 €1999

55D7000 en 55D8000 zijn ongewijzigd

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• Balda31
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-02-2022
Ik heb nu de nieuwe zenders van Ziggo maar het lijkt erop dat de optie om je eigen favorieten in te delen niet meer werkt.
Ik heb een 46D7000 + CI+ module

Ik kreeg in eerste instantie gewoon SD beelden. Heb alle kanalen opnieuw laten opzoeken maar de tv gaf nog steeds geen 1080i aan alleen 576.

Ik heb vervolgens Land van "ander" afgehaald en op Nederland gezet. Daarna had ik alle HD zenders in een keer. De zenders worden dan ook als bv RTL 4 HD weer gegeven wat in eerste instantie RTL 4 was (zonder HD)

Ik heb het verder niet meer getest en alles laten staan. Misschien dat ik iets verkeerd doe?

Nu is de mogelijkheid om zelf je kanalen in te delen dus weg.

• BartozV
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-08 23:07
vandruten schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:02:
[...]

Zoals ik ook al eerder aangaf in dit topic is het geen probleem om een CI+ module aan de praat te krijgen in een buitenlandse tv. Mijn Nederlanse TV werkt hier in Finland zonder problemen met CI+ in combinatie met de (digitale) kabelprovider hier. Je zet de tv op een willekeurig land, laat alle kanalen scannen, de TV herkent alle digitale kanalen. Je stopt de CAM module met kaart in TV en het werkt.
.......
Goed te weten :) Ik had dat al ergens hier op het forum gelezen, en denk er daarom steeds harder over om toch naar Frankfurt te rijden om die 55D8000 te kopen voor 2199,-. Zag alleen dat die shop ineens van 'sofort lieferbar' naar '7-10 Tagen' is gegaan. :?

[ Voor 3% gewijzigd door BartozV op 01-09-2011 21:12 ]

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Schizo007nl schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:41:
[...]

40D7000 €1499
40D8000 €1699

46D7000 €1799
48D8000 €1999

Zijn de prijzen van de 6-serie niet veranderd?

• VipR!
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-08 12:06
Is de Samsung 32D6200 een 100 Hz paneel? Ik kan alleen terug lezen dat het 200 Hz CMR is.

Maar van wat ik heb begrepen is de regeling van CMR zo:
200 Hz CMR = 100 Hz
100 Hz CMR = 50 Hz

Zat eerst te kijken naar een 40D5000 100 Hz CMR, dus blijkbaar 50 Hz.
Ben toch echt opzoek naar een 100 Hz paneel.
Iemand die hier meer over weet?

[ Voor 3% gewijzigd door VipR! op 01-09-2011 21:37 ]

• Schizo007nl
Uniciteit schreef op donderdag 01 september 2011 @ 21:14:
[...]

Zijn de prijzen van de 6-serie niet veranderd?
Alleen van de 6500 en 6510 serie.. maar die weet ik zo niet meer uit m'n hoofd.. omdat we de 6500 serie niet verkopen ;-)

• BartozV
Hier een korte samenvatting van de veel goedkopere UE55D80xx toestellen die ik via www.idealo.de gevonden heb in Duitsland, tegenover de NL-versie van 2999,-:

De toestellen die daar goedkoper zijn dan 2400,- zijn bijna allemaal van type UE55D8000YSXXH
Dat zijn toestellen voor de Poolse, Tjechische en Hongaarse markt. Goedkoopst gezien voor 2199,-

Er zijn er ook met typeaanduiding UE55D8000YSXXG (Germany) zonder HbbTV maar ook de
ue55D8090 serie mèt HbbTV. Deze kosten ongeveer 2495,-

Verder is in D. de UE55D8080 te koop, dat is de Oostenrijkse versie. Kost ongeveer 2250,-

Verder heb ik hier gelezen dat de Ziggo Ci+ module gewoon aan de gang te krijgen is in niet-NL toestellen, voor UPC weet ik het niet. Maar ik blijf 800,- verschil wel erg veel vinden.

• aeng
Balda31 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:50:
Ik heb nu de nieuwe zenders van Ziggo maar het lijkt erop dat de optie om je eigen favorieten in te delen niet meer werkt.
Ik heb een 46D7000 + CI+ module

Ik kreeg in eerste instantie gewoon SD beelden. Heb alle kanalen opnieuw laten opzoeken maar de tv gaf nog steeds geen 1080i aan alleen 576.

Ik heb vervolgens Land van "ander" afgehaald en op Nederland gezet. Daarna had ik alle HD zenders in een keer. De zenders worden dan ook als bv RTL 4 HD weer gegeven wat in eerste instantie RTL 4 was (zonder HD)

Ik heb het verder niet meer getest en alles laten staan. Misschien dat ik iets verkeerd doe?

Nu is de mogelijkheid om zelf je kanalen in te delen dus weg.
Gewoon deze kanalen-editor gebruiken. Ik gebruik deze voor mijn D6500.
Is hier te downloaden.

http://www.samsung.de/de/...-5aabfc6f0f96&dl=software

Kanalenlijst op usb stick zetten.
Bewerken.
Terugzetten met usb-stick

[ Voor 8% gewijzigd door aeng op 01-09-2011 22:11 ]

• MY00
Indien ik de TV laten zoeken op analoog en digitaal dan vind deze alleen analoge zenders en niets digitaal.
Zit een smitkaart in en een smartcard die ik al eerder gebruikt heb in een andere decoder.
Wat doe ik verkeerd om ook een digitaal signaal te ontvangen?
Heb de TV de 1st keer zonder CI+ kaart naar de kanalen laten zoeken.

Gaat om een 46D8000

[ Voor 10% gewijzigd door MY00 op 01-09-2011 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:53

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

antenne = kabel
zoeken naar alleen digitaal

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
MY00 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 23:02:
Indien ik de TV laten zoeken op analoog en digitaal dan vind deze alleen analoge zenders en niets digitaal.
Zit een smitkaart in en een smartcard die ik al eerder gebruikt heb in een andere decoder.
Wat doe ik verkeerd om ook een digitaal signaal te ontvangen?
Heb de TV de 1st keer zonder CI+ kaart naar de kanalen laten zoeken.

Gaat om een 46D8000
Je moet de CAM op jouw Tv installleren. Dat je de cam eerder gebruikt hebt in een andere decoder ..... dat weet jouw Tv natuurlijk niet en het kan jouw Tv ook niks schelen.

Dus, coax aansluiten, zenders zoeken. Zenders gevonden, dan de SMIT cam er in en de cam wordt geïnstalleerd. Is de cam geïnstalleerd dan vraagt de TV om een smartcard. Vervolgens weer naar zenders installeren en kies je bij KABEL, ANALOOG en DIGITAAL of alleen DIGITAAL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Bedankt voor de uitleg. Maar als ik de module er in stop geeft ie gelijk een error. Iets van Kaart verlopen error -17. Hij gaat erna wel verificeren maar houd dan snel genoeg op en krijg geen vraag om de smartcard erin te stoppen!!

[ Voor 96% gewijzigd door MY00 op 02-09-2011 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
MY00 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 07:03:
Bedankt voor de uitleg. Maar als ik de module er in stop geeft ie gelijk een error. Iets van Kaart verlopen error -17. Hij gaat erna wel verificeren maar houd dan snel genoeg op en krijg geen vraag om de smartcard erin te stoppen!!
Oke, dan is jouw coaxkabel niet goed.

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=32386

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eivissa100
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-02 09:58

40D7000 €1499
40D8000 €1699

46D7000 €1799
48D8000 €1999

Ik vraag me af of die prijsverlaging komt door misschien binnenkort nieuw te verwachten modellen of gewoon doordat de nieuwe modellen over een half jaar verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Ok, gaan we dit eens proberen op te lossen. Heb er nog geen last van gehad, maar heb nog een andere kabel liggen. Laat de uitkomst wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aeng schreef op donderdag 01 september 2011 @ 22:09:
[...]
Kanalenlijst op usb stick zetten.
Waar zit die optie in het menu ?, ik kan het niet vinden.

edit
vind 'm wel als ik channel op "air" zet, maar daar heb ik nix aan :(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeng
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:09:
[...]

Waar zit die optie in het menu ?, ik kan het niet vinden.

edit
vind 'm wel als ik channel op "air" zet, maar daar heb ik nix aan :(
Usb stick plaatsen (bv bovenste slot)

-menu
-kanalen
-kanalen overdr
-pincode invoeren 0000
-exporteren via usb

[ Voor 5% gewijzigd door aeng op 02-09-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-10 22:02
Mijn ouders hebben een probleem met hun D6500 en ik krijg het maar niet opgelost, misschien dat een van jullie het mij zou kunnen vertellen?

Ze hebben een Digitenne setop box aangesloten op een Sony hard disk recorder die weer via hdmi verbonden is met de TV met als output 1080i (upscaling)

Digitenne --> Sony HD Recorder --> TV

Nu staat op Digitenne en de Sony HD Recorder het beeld ingesteld als breedbeeld maar toch blijft de TV aan het resizen naar 4:3 bij sommige (oude) programma's alsof hij ziet dat het niet in breedbeeld opgenomen is.

De nieuwere programma's/films en de reclames laat hij dan wel weer netjes in 16:9 zien.

Heeft iemand enig idee hoe we dit op kunnen lossen?

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Nano2009 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 14:25:
Mijn ouders hebben een probleem met hun D6500 en ik krijg het maar niet opgelost, misschien dat een van jullie het mij zou kunnen vertellen?

Ze hebben een Digitenne setop box aangesloten op een Sony hard disk recorder die weer via hdmi verbonden is met de TV met als output 1080i (upscaling)

Nu staat op Digitenne en de Sony HD Recorder het beeld ingesteld als breedbeeld maar toch blijft de TV aan het resizen naar 4:3 bij sommige (oude) programma's alsof hij ziet dat het niet in breedbeeld opgenomen is.

De nieuwere programma's/films en de reclames laat hij dan wel weer netjes in 16:9 zien.

Alvast bedankt!!
Geen idee of dit ook voor de nieuwere afstandsbedieningen geld, maar op de oudere afstandsbedieningen zit een knop met "p.size". Daar kan je de goede breedte instellen. Auto-breed moet je niet hebben (want die past automatisch aan). Liefst dus 16:9 selecteren. Als dit niet helpt weet ik het zelf niet... misschien stuurt de Sony recorder zelf een signaaltje naar de TV door via HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeng
Ik heb net een qwerty remote control (RMC-QTD1AP2) gekocht voor mijn D6500. Het werkt allemaal prima, alleen wordt de Z-toets en de Y-toets omgedraaid.
Herkend iemand dit?

Ik heb wel een Duits model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:40
Dat heb je met Duitse modelletjes, die hebben het qwertz-systeem (ipv qwerty)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeng
crispo schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:13:
Dat heb je met Duitse modelletjes, die hebben het qwertz-systeem (ipv qwerty)
Het keyboard ziet er wel nederlands uit. Dus het ligt aan de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aeng schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:30:
[...]

Usb stick plaatsen (bv bovenste slot)

-menu
-kanalen
-kanalen overdr
-pincode invoeren 0000
-exporteren via usb
Vreemd ik krijg het niet voor elkaar.
Kanalen overdragen staat bij mij alleen in de air & sat menutjes. (d8000)
Als ik channel op cable heb ik die optie niet.
Ik snap het niet meer 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2011 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nano2009 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 14:25:

Alvast bedankt!!
Dan kijk je naar HD zenders, die kunnen helaas niet opgerekt worden omdat HD alleen in originele opname uitgezonden kan worden ofzo, als je vd week flodder op rtl7 HD keek was helemaal verschrikkelijk, heb het maar op de SD zender gekeken want dat beeld is zo ontzettend klein das niet normaal.

Als je bijv een mediaspeler of DVD speler hebt en je kijkt van daaraf een oude film kan je hem namelijk wel gewoon oprekken en bij SD zenders ook maar niet bij de HD kanalen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 12:11

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik keek een paar weken geleden nog prima naar mooie 3D beelden via explore 3D op de tv.

Helaas lijkt dat nu over te zijn, omdat de snelheid zo laag is dat langer als 2 seconden beeld achter elkaar kijken niet mogelijk is, het begint dan te hakkelen.

Is dat bij jullie ook zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Probleem is opgelost. Je moet blijkbaar (bij ziggo tenminste) altijd ned.1 digitaal ontvangen. Ik ontving dus helemaal geen digitale zenders. Ik moest het netwerk-id aanpassen van 5555 naar 1111 en de frequentie aanpassen naar 356000. Nadit ingesteld te hebben werkte alles zoals verwacht.

Bedankt voor het support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastiaan1973
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-05-2024
Ik las eerder in dit topic dat de prijzen van een aantal modellen per 1 september zijn veranderd. Erg interessant.

Ik zit te twijfelen tussen de ue37d6200 of ue37d6500. Deze twee modellen hebben veel gemeen, paar verschillen zijn.
6200 Mega Contrast, geen 3d converter, geen Personal Video Recorder Ready & Timeshift
6500 Mega Dynamic Contrast, wel 3d converter, Personal Video Recorder Ready, Timeshift

pricewatch: Samsung UE37D6500 850
pricewatch: Samsung UE37D6200 688

Behoorlijk prijsverschil dus. Anders zou de ue40d6200 van 750 euro ook nog een optie zijn

Twee vragen;
1) Zie je het verschil tussen mega contrast en mega dynamic contrast? Is dat significant? Bijv. bij voetbal
2) Verwachten jullie dat de 6500 komende tijd in prijs gaat dalen? En in welke mate?

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:37
Ik heb net een D6530.. En ook hier problemen met de Neotion CI+ module.. Het beeld valt soms gewoon weg :s (Ik neem zelf dus al aan dat het daar door komt).. Morgen even naar de Expert om het kaartje om te ruilen.. Hopelijk hebben ze Smit's.

Daarnaast wel even een paar punten
+ WAT EEN FANTASTISCH BEELD
+ SmartTV is erg leuk
+ AllShare is ontzettend makkelijk om te gebruiken

En nog even een vraagje, als ik een film in 3D download, hoe speel ik deze dan af in 3D op de tv? Als ik via menu -> beeld -> 3d het probeer af te spelen, heb ik de keuze uit:

1 geen 3D
2 2D->3D
3 horizontaal "dubbel" beeld
4 verticaal "dubbel" beeld

Hoe kan ik gewoon 3D beeld hebben? Dus zonder dat het dubbel is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Awsom schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 21:01:
Ik heb net een D6530.. En ook hier problemen met de Neotion CI+ module.. Het beeld valt soms gewoon weg :s (Ik neem zelf dus al aan dat het daar door komt).. Morgen even naar de Expert om het kaartje om te ruilen.. Hopelijk hebben ze Smit's.

Daarnaast wel even een paar punten
+ WAT EEN FANTASTISCH BEELD
+ SmartTV is erg leuk
+ AllShare is ontzettend makkelijk om te gebruiken

En nog even een vraagje, als ik een film in 3D download, hoe speel ik deze dan af in 3D op de tv? Als ik via menu -> beeld -> 3d het probeer af te spelen, heb ik de keuze uit:

1 geen 3D
2 2D->3D

Als het een Side By Side video is (dus zeg maar links en rechts 2x hetzelfde beeld), dan moet je voor 4 kiezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
eivissa100 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:45:

40D7000 €1499
40D8000 €1699

46D7000 €1799
48D8000 €1999

Ik vraag me af of die prijsverlaging komt door misschien binnenkort nieuw te verwachten modellen of gewoon doordat de nieuwe modellen over een half jaar verschijnen.
Waarom kopieer je mijn post?

Het is overigens vrij normaal dat toestel een half jaar na uitbrengen een prijsverlaging krijgen. Productieproces draait dan al een tijd op volle toeren, dus er is vaak genoeg voorraad, kosten kunnen omlaag en dus ook de inkoop/verkoopprijs.

[ Voor 20% gewijzigd door Schizo007nl op 03-09-2011 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
MY00 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 19:13:
Probleem is opgelost. Je moet blijkbaar (bij ziggo tenminste) altijd ned.1 digitaal ontvangen. Ik ontving dus helemaal geen digitale zenders. Ik moest het netwerk-id aanpassen van 5555 naar 1111 en de frequentie aanpassen naar 356000. Nadit ingesteld te hebben werkte alles zoals verwacht.

Bedankt voor het support.
Tsja .... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeng
aeng schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:11:
Ik heb net een qwerty remote control (RMC-QTD1AP2) gekocht voor mijn D6500. Het werkt allemaal prima, alleen wordt de Z-toets en de Y-toets omgedraaid.
Herkend iemand dit?

Ik heb wel een Duits model.
Ik heb net in het service-menu de tv op NL ingesteld. Het werkt nu allemaal prima!
De handleiding aan het begin van dit topic beschrijft alle handelingen perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeng
Ik heb het volgende probleem met mijn D6500.

Als ik programma's wil terug kijken via uitzendinggemist lukt dat prima. Maar als ik via www.rtl.nl programma's wil terug kijken dan lukt dat niet.

Klopt het dat dit niet werkt op een samsung tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, Ik heb nog steeds het probleem dat hij zegt geen verbinding met internet.
Dan kijk ik op netwerkstatus en alles is ingevult IP, Mac adres enz. dus de verbinding is er.
Smart hub aan dan kan ik bijvoorbeeld wel moviemax openen maar niet de webbrowser.
En soms zegt hij update smarthub en verwijderd dan picassa en andere die ik heb toegevoegd.
Andere keren gaat het prima, maar wel vervelend dat ik dan een paar keer tv moet uitzetten en aan.

Iemand een oplossing voor dit probleem?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2011 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 26-09 13:57
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:32:
[...]

Vreemd ik krijg het niet voor elkaar.
Kanalen overdragen staat bij mij alleen in de air & sat menutjes. (d8000)
Als ik channel op cable heb ik die optie niet.
Ik snap het niet meer 8)7
Dan heb je de kabel taal ingesteld op "Nederlands", als je hem op "overig" zet mag het wel.
Als je die optie omzet moet je alleen wel al je zenders opnieuw gaan zoeken.

Blijkbaar vertrouwen ze Nederlanders niet met het zelf indelen van de zender volgorde |:( |:( |:(
Awsom schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 21:01:

1 geen 3D
2 2D->3D

Dat ligt er aan wat voor 3D film je download.
Mijn ervaring is dat half-SBS het beste werkt, Full-SBS slikte de tv hier niet door de "te hoge resolutie"

Om te zien hoe een dergelijke video er op een normaal scherm uit ziet kun je op youtube de Kung Fu Panda 2 Trailer in 3d bekijken. Zet dan het beeld met de 3d knop van youtube op "naast elkaar" en "halve breedte"

Speel je zo'n film af op de tv, kies je voor 3d optie 3 horizontaal "dubbel" beeld, de tv maakt er vervolgens een 3d beeld van wat je met het brilletje op kan zien. zonder bril lijkt het beeld dan een heel "wazig normaal beeld".

Heb je een film waar de beelden in plaats van naast elkaar, onder elkaar staan dan kies je optie 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uniciteit schreef op donderdag 01 september 2011 @ 19:21:
[...]

Van wat ik hier lees nee, máár als er ook een internet browser op zit (da's namelijk niet bij alle modellen, ik geloof pas vanaf de D6500) dan kan je naar beta.uitzendinggemist.nl gaan en deze dan toevoegen aan je 'homescreen'. Dan kan je direct vanuit de hub naar die site, en direct uitzending gemist kijken.
ik heb beta uitzendinggemist bij mijn favorieten in de browser staan, hoe kan ik deze toevoegen aan mijn homescreen? ik ga eens even proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmo
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01 15:44
kan iemand met een 40D6200 hier zijn instellingen posten??

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Is er ergens een vergelijkingstabel voor de verschillende types 3d-brillen? Op de Samsung website doet de vergelijkingspagina het niet bij mij, en ik weet niet welke bril ik het beste kan kopen bij mijn 40D6500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slamdance schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 10:23:
[...]

Dan heb je de kabel taal ingesteld op "Nederlands", als je hem op "overig" zet mag het wel.
Als je die optie omzet moet je alleen wel al je zenders opnieuw gaan zoeken.

Blijkbaar vertrouwen ze Nederlanders niet met het zelf indelen van de zender volgorde |:( |:( |:(
Dankjewel!,
en inderdaad, als ik overigen instel staat het wel in het menu,
alleen verdomt het apparaat dan iets van kanalen te vinden.
Ik ga maar is zeiken bij Samsung. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Ik probeer nu de CI+ module werkend te krijgen op mn D6530... Gisteren werkte het perfect maar ik wpu een Smit module proberen, die bleek DOA..
Ik gebruik onderstaande volgorde, maar ik blijf "host certificate invalid signature verification failed" krijgen..

1. terug naar fabrieksinstellingen
2. zenders zoeken ( digitaal - kabel)
3. Ci+ module erin
4. errooooor

Heeft iemand tips of een duidelijke handleiding waarin wordt aangegeven hoe het nou precies moet? Ik kom er niet uit...

Ook firmware upgraden lukt niet, heb er een usb stick inzitten met de firmware maar ik kan nergens een 'update' menu vinden ood..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Awsom schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 15:21:
Ik probeer nu de CI+ module werkend te krijgen op mn D6530... Gisteren werkte het perfect maar ik wpu een Smit module proberen, die bleek DOA..
Ik gebruik onderstaande volgorde, maar ik blijf "host certificate invalid signature verification failed" krijgen..

3. Ci+ module erin
4. errooooor

Heeft iemand tips of een duidelijke handleiding waarin wordt aangegeven hoe het nou precies moet? Ik kom er niet uit...

Ook firmware upgraden lukt niet, heb er een usb stick inzitten met de firmware maar ik kan nergens een 'update' menu vinden ood..
Wat dacht je van de zender ID en de freq. invullen?

Firmware downloaden naar PC, uitpakken op de stick, stick in de USB van de Tv. Herkent de Tv vanzelf een upgrade of je gaat in het menu naar softwareupgrade en kiest daar de stick..

[ Voor 9% gewijzigd door GerCor op 03-09-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
GerCor schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 15:23:
[...]

Wat dacht je van de zender ID en de freq. invullen?

Firmware downloaden naar PC, uitpakken op de stick, stick in de USB van de Tv. Herkent de Tv vanzelf een upgrade of je gaat in het menu naar softwareupgrade en kiest daar de stick..
Frequentie en id heb ik ingevuld, ik kan ook gewoon NL1 in HD ontvangen... Maar de module krijg ik niet werkend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Awsom schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 15:31:
[...]

Frequentie en id heb ik ingevuld, ik kan ook gewoon NL1 in HD ontvangen... Maar de module krijg ik niet werkend..
Blijft de coax over, maar als je schrijft dat de Tv het al deed ..... tsja... dan wordt het voor mij ook lastig. :9

YouTube: Samsung UE46C6700 TV Installeren - Samsung TV Installeren - Ci+ Installeren - YouTube

Vroeger schreven ze: als het de eerste keer niet lukt, nog een keer proberen. CAM er dus uithalen en weer erin.

[ Voor 27% gewijzigd door GerCor op 03-09-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Laatst online: 01-09 21:12
Awsom schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 15:21:

3. Ci+ module erin
4. errooooor

Misschien een stomme opmerking, maar heb je de smartcard wel goed in de module zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eivissa100
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-02 09:58
Schizo007nl schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 23:14:
[...]

Waarom kopieer je mijn post?

Het is overigens vrij normaal dat toestel een half jaar na uitbrengen een prijsverlaging krijgen. Productieproces draait dan al een tijd op volle toeren, dus er is vaak genoeg voorraad, kosten kunnen omlaag en dus ook de inkoop/verkoopprijs.
Sorry, te weinig ervaring met posting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:27

ThaHandy

Discovery Channel

Ik zag bij een winkel een 40D6700 en een LG (type?) naast elkaar staan. Waarbij je kon zien dat de 6700 mooi vloeide beeld heeft en de LG niet (zoals een 25hz film)

welke techniek is dit op de samsung, en welke modellen hebben dat meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

ThaHandy schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 18:13:
Ik zag bij een winkel een 40D6700 en een LG (type?) naast elkaar staan. Waarbij je kon zien dat de 6700 mooi vloeide beeld heeft en de LG niet (zoals een 25hz film)

welke techniek is dit op de samsung, en welke modellen hebben dat meer?
Samsung heeft geen D6700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die ervaring hebben met PlatteTV.nl?

Als ik daar een UE46D8000 koop voor €1999 krijg voor mijn huidige plasma van Panasonic TH42PV60EH €550

Tevens de huidige actie met de nieuwe Touch Remote.

Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 22:47:

Als ik daar een UE46D8000 koop voor €1999 krijg voor mijn huidige plasma van Panasonic TH42PV60EH €550

Wat zouden jullie doen?
Klinkt als een goede deal, maar ken de shop verder niet. Je zou ook voor de 46D7000 kunnen gaan (geen verschillen behalve rand: de D8000 heeft een chrome rand): dan bespaar je nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartozV
UE37D6750 wel, bij BCC. Vandaag nog gekocht. Ik wil de eigenlijk naar Duitsland maar die waren 'ineens' allemaal uitverkocht. Overigens Tjechisch/Pools/Hongaarse toestellen.

Na onderhandelen voor 2 TV's (37"en 55"), Vogel's Thin345 muurbeugel en CI+ (SMIT!) module in totaal 10% korting gekregen. Toen was naar Duitsland op en neer niet meer interessant genoeg.
De prijzen van de TV's zijn nu uiteindelijk bijna de zelfde prijzen als bij Qplaza, met het verschil dat ik nu wèl een NL-TV heb en een 3D-bril. De 37" konden we zo meenemen maar de 55" was niet op voorraad :'( Die komt woensdag pas, ook nog gratis aan huis bezorgd.
Ben benieuwd, de 37" was al leuk spelen met de Allshare, SmartTV en SmartView op de Samsung Galaxy S2 _/-\o_

[ Voor 63% gewijzigd door BartozV op 03-09-2011 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Ik krijg het helaas niet voor elkaar om landcode te wijzigen.

RC-Anmeldung... Die Neuanmeldung der Fernbedienung ist gescheitert!

Mögliche Ursachen:
- vermutlich wurde bei der Abfrage am TV nichts ausgewählt. ~30 Sekunden stehen zur Verfügung
- falscher Modus am TV!

Iemand enig idee? Dit krijg ik zodra ik de remote opstart vanaf de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Uniciteit

Bedankt voor je reactie.

De 8000 vind ik mooier, en bij de 7000 zal de inruil omlaag gaan denk ik. Het is een scherpe deal dacht ik zo, alleen gaat het mij meer om de winkel zelf.

Zit niet te wachten op een demo model of een inruiler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 22:47:

Wat zouden jullie doen?
Heb er 1x een TV gekocht, heb deze toen opgehaald in Nijmegen.
Alles was geregeld zoals afgesproken. Nette zaak nooit problemen met de TV gehad, dus verder geen ervaring met hun aftersales.

Verder vind ik de deal niet echt heel spannend, wat heb je zelf ingedachte dat je TH42PV60EH nog waard is als je deze zou verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plasma HD ready, paar jaartjes oud, werd al aangeboden voor 400 € in november 2010. Net als auto's na een jaar zeker 50% minder waard.
@MY00 wil jij soms meer geven? Ik zeker niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2011 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 08:44:
Plasma HD ready, paar jaartjes oud, werd al aangeboden voor 400 € in november 2010. Net als auto's na een jaar zeker 50% minder waard.
@MY00 wil jij soms meer geven? Ik zeker niet.
Indien hij 400 euro verwacht terug te krijgen voor zijn oude TV dan krijgt hij dus maar 150 euro korting op de TV en dat vind ik dus niet spannend.

Trouwens geen behoefte aan de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap de redenering nog altijd niet? Hun prijs: 1999 €,
De goedkoopste pricewatch: Samsung DE46D8000= 1849 €.
150 € korting en 400 € voor een oude HD ready plasma (720p) (2007), lijkt me niet zo'n slechte deal.
1449 € opleggen voor UE46D8000.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2011 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De TV is van 2006 en toen gekocht voor €1600. Zat zelf wel aan dit bedrag te denken. Op marktplaats krijg ik het er niet voor dacht ik zo.

PlatteTV.nl zegt dat ze niets met de prijs mogen doen van Samsung Nederland i.v.m de acties.

Wat zou volgens jullie wel een goede deal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gister in het bezit van een UE55D6500, prachtige tv! Is er ergens een site waar ik de beste instellingen voor het beeld kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 12:19:
De TV is van 2006 en toen gekocht voor €1600. Zat zelf wel aan dit bedrag te denken. Op marktplaats krijg ik het er niet voor dacht ik zo.

PlatteTV.nl zegt dat ze niets met de prijs mogen doen van Samsung Nederland i.v.m de acties.

Wat zou volgens jullie wel een goede deal zijn?
Ik vind het al knap als je er 400 euro voor krijgt. Vergeet niet dat tegenwoordig iedereen eigenlijk well Full HD wilt en dat hakt al in op de prijs. Als je dan nog bedankt dat het zo'n "oude generatie plasma" is, die ook veel gevoeliger is voor problemen die plasma's kunnen hebben... dan tja... dan is 400 een mooie prijs. Het zou een ander verhaal zijn geweest als de TV nieuwer was (met de nieuwere plasma technieken) én Full HD.

Je denkt zelf aan €1600. Daarvoor kun je een 59 Samsung Plasma Full HD van dit jaar kopen (pricewatch: Samsung PS59D579). En voor €1445 zelfs een 60 inch LG plasma (pricewatch: LG 60PZ550). Als je dat dan vergelijkt met een 5 jaar oude Plasma TV, slechts 720p en een stuk kleiner voor €1600, dan is de keuze snel gemaakt.

Sterker nog, de pricewatch: Panasonic Viera TX-P42S30 is een Panasonic Plasma uit dit jaar, wél Full HD en ook met de nieuwere technieken voor €475. Die zal denk ik na 5 jaar doorontwikkeling minstens even goede beelden laten zien.

En de eerste vergelijkbare TV met jou (720p (ik neem aan dat dat 1024*768 is, zoals bij de meeste TV's die "720p" hebben)) en 42 inch is pricewatch: Panasonic TX-P42C3E. Ik weet niet eerlijk gezegd hoe de kwaliteit van die plasma is, maar die Full HD S30 die ik eerder aangaf is wel stukken beter als die van jou... voor een extreem lage prijs.

Alle plasma modellen die ik hier boven heb genoemd zijn dit jaar geintroduceerd.

[ Voor 49% gewijzigd door Uniciteit op 04-09-2011 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uniciteit schreef op zondag 04 september 2011 @ 13:29:
[...]

Ik vind het al knap als je er 400 euro voor krijgt. Vergeet niet dat tegenwoordig iedereen eigenlijk well Full HD wilt en dat hakt al in op de prijs. Als je dan nog bedankt dat het zo'n "oude generatie plasma" is, die ook veel gevoeliger is voor problemen die plasma's kunnen hebben... dan tja... dan is 400 een mooie prijs. Het zou een ander verhaal zijn geweest als de TV nieuwer was (met de nieuwere plasma technieken) én Full HD.

Je denkt zelf aan €1600. Daarvoor kun je een 59 Samsung Plasma Full HD van dit jaar kopen (pricewatch: Samsung PS59D579). En voor €1445 zelfs een 60 inch LG plasma (pricewatch: LG 60PZ550). Als je dat dan vergelijkt met een 5 jaar oude Plasma TV, slechts 720p en een stuk kleiner voor €1600, dan is de keuze snel gemaakt.

Sterker nog, de pricewatch: Panasonic Viera TX-P42S30 is een Panasonic Plasma uit dit jaar, wél Full HD en ook met de nieuwere technieken voor €475. Die zal denk ik na 5 jaar doorontwikkeling minstens even goede beelden laten zien.

En de eerste vergelijkbare TV met jou (720p (ik neem aan dat dat 1024*768 is, zoals bij de meeste TV's die "720p" hebben)) en 42 inch is pricewatch: Panasonic TX-P42C3E. Ik weet niet eerlijk gezegd hoe de kwaliteit van die plasma is, maar die Full HD S30 die ik eerder aangaf is wel stukken beter als die van jou... voor een extreem lage prijs.

Alle plasma modellen die ik hier boven heb genoemd zijn dit jaar geintroduceerd.
Haha je denkt toch niet dat hij bedoeld dat hij er 1600 euro voor terug wilt hebben.,
Hij zei ik heb hem gekocht voor 1600 en zat zelf wel aan deze prijs te denken (die hem aangeboden werd door de winkel - inruil actie)

+ Denkt hij dat als hij m op marktplaats zou verkopen hij nooit het bedrag zal halen wat hem door de winkel is aangeboden, en dat het daarom een goede deal is.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2011 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Uniciteit en Thuggish.

Zoals Thuggish al corrigeerde: €1600 is de prijs waar ik hem in 2006 voor heb gekocht.

Toch bedankt voor jullie reacties!

Zit er sterk aan te denken om het toch maar te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Heb het al een paar keer eerd
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 12:19:.
Dit is niet waar, ze mogen geen reclame maken met een lagere prijs, waar ze je hem voorverkopen is een ander verhaal. Ik heb mijn 46D8000 voor een stuk minder gekocht incl. smit CI+ module en een nieuwe smartkaart van Ziggo. En dit bij een winkel bij mij in de buurt, vandaar dat ik niet onder de indruk ben van de genoemde prijs.
Vreder kan ik gewoon meedoen met de actie.
Via internet had ik een aanbieding welke nog 20 euro goedkoper was, maar ja voor die 20 euro ga ik niet de moeite nemen om thuis te blijven voor de aflevering/indien er problemen zijn wat dan en natuurlijk gun ik de verkoop de winkel in de buurt het meer dan eentje 200km verderop.
Stuur me anders maar een mail op prijsd8000@hotmail.nl (ben benieuwd hoeveel hier op binnen gaat komen), dan stuur ik je wel de gegevens terug van de andere webwinkel waar de Tv goedkoper was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

MY00 schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:07:
Heb het al een paar keer eerd
[...]

Dit is niet waar, ze mogen geen reclame maken met een lagere prijs, waar ze je hem voorverkopen is een ander verhaal. Ik heb mijn 46D8000 voor een stuk minder gekocht incl. smit CI+ module en een nieuwe smartkaart van Ziggo. En dit bij een winkel bij mij in de buurt, vandaar dat ik niet onder de indruk ben van de genoemde prijs.
Vreder kan ik gewoon meedoen met de actie.
Via internet had ik een aanbieding welke nog 20 euro goedkoper was, maar ja voor die 20 euro ga ik niet de moeite nemen om thuis te blijven voor de aflevering/indien er problemen zijn wat dan en natuurlijk gun ik de verkoop de winkel in de buurt het meer dan eentje 200km verderop.
Stuur me anders maar een mail op prijsd8000@hotmail.nl (ben benieuwd hoeveel hier op binnen gaat komen), dan stuur ik je wel de gegevens terug van de andere webwinkel waar de Tv goedkoper was.
En de rede dat je niet gewoon direct hier kan plaatsen bij welke winkel je jouw TV hebt gekocht en bij welke webwinkel het volgens jou goedkoper is, is...?

Dit klinkt gewoon als goedkope reclame voor één specifieke webwinkel... er is zelfs een speciaal e-mail adres voor.

[ Voor 4% gewijzigd door Uniciteit op 04-09-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 13:45:
@Uniciteit en Thuggish.

Zoals Thuggish al corrigeerde: €1600 is de prijs waar ik hem in 2006 voor heb gekocht.

Toch bedankt voor jullie reacties!

Zit er sterk aan te denken om het toch maar te doen!
Als ik jou was had ik het allang gedaan zonder er uberhaupt over na te denken, heb vorige maand ook een TV verkocht op marktplaats wat een ramp en wat een hoop mensen die bieden en reageren en vervolgens niet meer terug reageren, daarnaast moet je nog is 9€ betalen om die advertentie te plaatsen

Ik dacht voor een TV van 1200 euro (2 jaar oud) nog zo'n 400 terug te krijgen
Maar kreeg er uiteindelijk maar 270 voor, met TV's valt het altijd tegen als je ze verkoopt

Dus nogmaals ga akkoord voor ze zich bedenken.
Pagina: 1 ... 44 ... 99 Laatste