Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06-2012
Hebben jullie dit ook met de 7000/8000 als je de 3D aanzet dat het geluid met 50% dempt als je dus de 3D ingeschakeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 20:30:
>8 >8 niet die harde/felle kleuren van samsung.
Dat is een kwestie van hoe je deze afregelt met bvb AVS HD 709? Met beeldmode Film, kleurtint warm 1 of warm 2 kom je dicht bij de kleur temperatuur van 6500K of D65 (Europa daglicht temperaturr) en hoe de film er zou moeten uitzien. Heb je niet de schreeuwerige kleuren van winkeldemo of popart. Wel een waarschuwing: als je dit eerst bekijkt is dit beeld te geel en het duurt ongeveer een week eer dit went! Blijkbaar zijn we gewoon van naar slecht afgestelde TV's te kijken en moet ons brein zich even aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breins schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 01:28:
Hebben jullie dit ook met de 7000/8000 als je de 3D aanzet dat het geluid met 50% dempt als je dus de 3D ingeschakeld
Koop jij nou maar een plasma want jij hebt blijkbaar elk probleem die andere niet hebben.
Of je vraagt inde winkel of je hem mag houden voor 250 gulden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey..

weet iemand of je op de UE40D6500 een toetsenbord en muis kan aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:42
breins schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 01:28:
Volgens mij is dat alleen als je van 2D--->3D gaat, niet bij echt 3D materiaal. Ik heb Avatar gewoon met vol geluid gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-10 13:53
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:18:
Hey..

Dan kan, alleen werkt het niet.

Dit moet je hebben of een app voor je mobiele telefoon/smartphone

http://www.samsung.com/nl...x.idx?pagetype=accsubtype

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allen,

Ik heb een samsung 6200 serie, nu heb ik op mijn computer samsung allshare geinstalleerd, en zou ik verwachten dat ik via mijn draadloze internet verbinding met mijn tv zou kunnen maken.

Alleen geeft de Allshare op mijn computer een foutmelding bij het opstarten, namelijk:
De gedeelde Allshare-server is afgesloten. De server wordt opnieuw gestart.

Maar die melding blijft maar komen..

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-09 22:52
Zojuist is mijn D6500 verzonden. Iemand ervaring met TV's bij Bol.com? Ik ben namelijk benieuwd of de factuurdatum de datum is van verzending, of de datum van bestellen. Want als het de datum van verzending is, kan ik nog meedoen aan de actie van Samsung..

Edit: Zo te zien pakken ze de datum van verzending als factuurdatum.. Mooi, dan zit ik binnen de actie :).

[ Voor 17% gewijzigd door Richard_AFC op 29-08-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraagje betreft 3D met de PS3 wellicht dat iemand hier een antwoord op heeft.

Ik speel 3D games op de PS3 via de Samsung D8000, echter zet ik alleen de 3D bril aan en kies ik op de TV 2D -> 3D, is dit de goede optie of moet je in de ps3 ook een optie activeren?

Ik vind het er namelijk prima uitzien maar zie alleen een beetje diepte en geen dingen uit de TV komen ofzo, ik weet niet of dat wel of niet hoort bij Games maar bij films komen er wel voorwerpen het beeld uit zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik Wil graag 3d films downloaden met mijn pc en afspelen op mijn tv. Kan dat met mijn pc en tv? Kan ik hier ook 3d games mee spelen? Ben een behoorlijke computer nuub.

Alvast bedankt..

Mijn Specs.

Antec TruePower New TP-750 - Voeding
LG BH10LS30 Super Multi Blue - Schijfstation
AeroCool PGS Value Series VX-9 PRO LE - Midtowermodel
Scythe Yasya SCYS-1000 - Koeler voor processor
Corsair Force Series F120 - Vast station
WD Caviar Blue WD10EALX - Vaste schijf
Corsair Vengeance - Geheugen - 8 GB
Processor - 1 x Intel Core i7 2600K
Club 3D Radeon HD6970 2 GB- Grafische adapter
Iiyama Pro Lite E2473HDS-B1 - LCD-scherm
MSI P67A-GD65 (B3) - Moederbord

Samsung led 3D tv UE40D6500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 14:14:
Ben een behoorlijke computer nuub.
Ik geloof er geen reet van :+ :w

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloRadix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10 15:41
GerCor schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:27:
[...]

ik kan nl via DLNA, 3D films streamen vanuit mn PC zonder enige problemen zowel via Wifi als via de Kabel (aan te raden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:27:
[...]

Hahaha.. hoezo geloof je der niks van?
Ben pas sinds maart bezig met computers. Vind het wel heel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:54:
[...]

Hahaha.. hoezo geloof je der niks van?
Ben pas sinds maart bezig met computers. Vind het wel heel leuk.
http://nl.hardware.info/r...sluiten-op-3dtv-3dtv-play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ik moet allen nog software te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:17:
Dus ik moet allen nog software te hebben?
Kijk, deze topic gaat over de Tv. Het zijn 3D Tv's, dus je kunt 3D kijken. Of jij nog software moet hebben, dat moet je zelf even uitzoeken. Aan de Tv zal het niet liggen i.i.g.

Als je nou eens begint met de computer op de Tv aan te sluiten. Probeer je eerst eens wat dingen uit.

[ Voor 13% gewijzigd door GerCor op 29-08-2011 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02:14
Zojuist een Samsung 40D6530 gehaald bij de Mediamarkt in Hengelo :)
Was in de aanbieding voor €917,15! Toch een heerlijke prijs voor een (mijn inziens) prachtige TV.

Nu even dat formulier invullen voor een gratis afstandsbediening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digin
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 20:51
Na installeren van nieuwe firmware 1014.8 is mijn D7000 vanavond alweer 10 x spontaan uitgegaan. Nu wil ik de firmware nog een keer installeren, maar de menuoptie 'Software update' kan ik niet selecteren. Deze is lichtgrijs. Wat nu????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:01:
Tja, wat retailers allemaal beweren daar hecht ik niet zoveel waarde aan. Hier op tweakers iemand met een D65xx.

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36217691

type code: 40A1UF7E

is dus 100/120 Hz
US modellen hebben een lagere CMR, dus jou info klopt niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2011 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:18:
Hey..

Nee werkt niet eventueel kun je een qwerty ab kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
partyondude schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:21:
[...]

Volgens mij is dat alleen als je van 2D--->3D gaat, niet bij echt 3D materiaal. Ik heb Avatar gewoon met vol geluid gekeken.
klop wat je zegt :) foutje van mijn kant :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:02:
[...]

US modellen hebben een lagere CMR, dus jou info klopt niet.
Pardon? Het betreft hier een Nederlands model, dus wat klopt er er niet aan mijn informatie? Leg eens uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:30:
[...]

Pardon? Het betreft hier een Nederlands model, dus wat klopt er er niet aan mijn informatie? Leg eens uit...
nee oke ik dacht je een een US bron had wat is je NL bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees nog eens even het stukje over type codes in het service menu zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:39:
Lees nog eens even het stukje over type codes in het service menu zou ik zeggen.
http://www.amazon.com/dp/B004O77NLE
hoop niet dat dit je bron is, want dan heeft de D65** opeens geen webbrowser meer en de D6300 wel toch..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2011 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kennelijk heb je moeite met begrijpend lezen...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2011 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:45:
Kennelijk heb je moeite met begrijpend lezen...
jij ook anders in de tabel die jij aandraagt heeft de D65xx geen webbrowser, en de D6300 WEL.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2011 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 14:00:
Ik heb nog een vraagje betreft 3D met de PS3 wellicht dat iemand hier een antwoord op heeft.

Ik speel 3D games op de PS3 via de Samsung D8000, echter zet ik alleen de 3D bril aan en kies ik op de TV 2D -> 3D, is dit de goede optie of moet je in de ps3 ook een optie activeren?

Ik vind het er namelijk prima uitzien maar zie alleen een beetje diepte en geen dingen uit de TV komen ofzo, ik weet niet of dat wel of niet hoort bij Games maar bij films komen er wel voorwerpen het beeld uit zeg maar.
Ik heb ook een d8000 en een xbox360. Wanneer ik echt 3D wil gamen met games die die optie hebben zoals Crysis2 of COD Black Ops moet je wel de 3D instelling onder options ingame selecteren. Vervolgens activeer je de juiste 3D modus via de tv.

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nosferatu111072 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 22:08:
[...]

Ik heb ook een d8000 en een xbox360. Wanneer ik echt 3D wil gamen met games die die optie hebben zoals Crysis2 of COD Black Ops moet je wel de 3D instelling onder options ingame selecteren. Vervolgens activeer je de juiste 3D modus via de tv.
Bedankt voor je reactie, komen voorwerpen dan ook echt het beeld uit? zal het is proberen als ik weer een nieuwe 3d bril heb want deze is alweer leeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacewagon
  • Laatst online: 21:36
spacewagon schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:34:
[...]
Heb vorige week deze gekocht bij de Aldi: http://aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_32/OFF03.SHTML. Werkt helaas niet, de prestatietest faalt.

Daarom heb ik zojuist via Conrad de TDK USB-stick 32GB Trans-IT mini besteld. Gratis verzending (meer dan 25 euro) en met deze code ook nog twee euro korting: 020477-89.

Zodra deze binnen is, zal ik laten weten of deze bij mij ook werkt voor opnames en time shift.

Maakt de USB poort nog uit, of werkt 'ie in alle poorten wel of niet?
Goed nieuws! Deze USB stick werkt! :-)

Formatteren gaat goed, prestatietest gaat goed, opnames en timeshift zijn geactiveerd!

Misschien dit aan de openingspost toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
spacewagon schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 22:50:
[...]

Formatteren gaat goed, prestatietest gaat goed, opnames en timeshift zijn geactiveerd!

Welke TV heb je? Zou dit ook moeten werken met die USB stick op een UE40D6530?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-10 16:15
spacewagon schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 22:50:
[...]

Voor een tientje meer heb je een samsung 320 Gb externe HDD en die werkt ook :+

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Het volgende staat in de openingspost:
WEBBROWSEN
Alleen met de D7000 en de D8000 kun je de Samsung QWERTY-remote gebruiken. Een USB toetsenbord is eveneens alleen compatible met de D7 en D8-serie.
ervan uitgaand dat het hier om de RMC -QTD1 gaat

op de samsung site staat :
Compatible with LED: D6300 and above PDP: D6450 and above
http://www.samsung.com/us...ccessories/RMC-QTD1AP2/ZA

Kan ik met deze AB dus wel of niet het qwerty toetsenbord gebruiken in de internetbrowser van een D6530?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:30
ervan uitgaande dat je deze nu bij aankoop "gratis" krijgt zal hij wel werken op 65xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Qwerty remote: LED 6300 en hoger
Touch remote: LED 7000 en hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacewagon
Awsom schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 22:53:
[...]

Welke TV heb je? Zou dit ook moeten werken met die USB stick op een UE40D6530?
Ik heb de UE46D6510, dus dat lijkt me wel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-10 19:59

n00bs

Het is weer Zomer!

spacewagon schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 06:47:
[...]
Ik heb de UE46D6510, dus dat lijkt me wel :-)
Ik zit overigens na te denken om voor deze TV te gaan, welk paneel zit erin? aangezien ik ook hier las dat er ook verschillende panelen gebruikt worden en ik niet echt wacht op CMO...
Wat vind jij verder van de beeldkwaliteit in de 46" variant en is het mogelijk om het modelnummer te wijzigen zodat je alsnog kan "internetten" via de TV?

En de TV heeft toch gewoon een analoge output dan wel via 3.5mm jack? als je deze aansluit wordt dan gelijk het geluid gemute of niet (zou erg onhandig zijn omdat ik dit nodig heb voor mijn stereo versterker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Op de D6530 zit een webbrowser, maar ondersteund deze eigenlijk ook flash :9 ? Kan alleen op de samsung site vinden dat alles onder flash 8.0 compatible is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-10 09:17
Beste Medetweakers,

Een vraagje over de mogelijkheden van deze mooie samsung smart tv's

Bij ons op het bedrijf willen we de 40d7000 of 8000 ophangen in de lobby en nieuwtjes laten zien. Mits deze daarvoor geschikt is.

Is het mogelijk om bij het inschakelen van de tv deze standaard naar de browser te laten gaan en deze een specifieke website te laten weergeven (fullscreen)

Heeft iemand daar ervaring mee? Via de samsung website kom ik er niet achter.

http://axrotterdam.blogspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacewagon
n00bs schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:38:
[...]

Ik zit overigens na te denken om voor deze TV te gaan, welk paneel zit erin? aangezien ik ook hier las dat er ook verschillende panelen gebruikt worden en ik niet echt wacht op CMO...
Wat vind jij verder van de beeldkwaliteit in de 46" variant en is het mogelijk om het modelnummer te wijzigen zodat je alsnog kan "internetten" via de TV?

En de TV heeft toch gewoon een analoge output dan wel via 3.5mm jack? als je deze aansluit wordt dan gelijk het geluid gemute of niet (zou erg onhandig zijn omdat ik dit nodig heb voor mijn stereo versterker).
Beeldkwaliteit ben ik zeer over te spreken; mooi, helder en scherp. En zéker in HD. Het modelnummer hoef je niet te wijzigen, de D6500 en hoger heeft de volledige internetbrowser. Flash kan 'ie weergeven; dat gaat goed. Het laden van websites met flash duurt wel relatief lang.

Ja, er is een analoge uitgang. Zowel met tulpstekkertjes als een 3.5 mm jack. Of die laatste het geluid ook mute, weet ik niet. Denk het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Dekaasboer schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:07:
Beste Medetweakers,

Een vraagje over de mogelijkheden van deze mooie samsung smart tv's

Bij ons op het bedrijf willen we de 40d7000 of 8000 ophangen in de lobby en nieuwtjes laten zien. Mits deze daarvoor geschikt is.

Is het mogelijk om bij het inschakelen van de tv deze standaard naar de browser te laten gaan en deze een specifieke website te laten weergeven (fullscreen)

Heeft iemand daar ervaring mee? Via de samsung website kom ik er niet achter.
Dat gaat niet lukken. De Tv heeft timer(s) aan boord om het zo maar te zeggen waarbij je de Tv kunt laten starten met een vooraf opgegeven Tv kanaal of een USB stick. Maar ook bij die USB stick zijn beperkingen. Meer dan muziek of foto is niet selecteerbaar voor zover ik weet. Een vraag om een bedrijfsfilm vanaf USB stick te laten starten staat op dit moment uit bij Samsung WebCare.

Of je wat jij wilt kunt realiseren met een AB waarin je macro's kunt maken, is mij niet bekend.

[ Voor 9% gewijzigd door GerCor op 30-08-2011 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvannieuwpoort
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10-2016
Joop_Klepzeiker schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 23:02:
[...]

Voor een tientje meer heb je een samsung 320 Gb externe HDD en die werkt ook :+
Klopt, heb ik ook. 37 euro bij de mm... Mijn eerste schijf was na een maand kapot, maar kreeg zonder gezeur een nieuwe mee. Kreeg zels nog 5 euro terug, want de schijf was goedkoper geworden. Goede service, dat mag ook wel eens een keer gezegd worden _/-\o_

Schijf werkt perfect, absoluut onhoorbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

spacewagon schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:25:
[...]
Beeldkwaliteit ben ik zeer over te spreken; mooi, helder en scherp. En zéker in HD. Het modelnummer hoef je niet te wijzigen, de D6500 en hoger heeft de volledige internetbrowser. Flash kan 'ie weergeven; dat gaat goed. Het laden van websites met flash duurt wel relatief lang.

Ja, er is een analoge uitgang. Zowel met tulpstekkertjes als een 3.5 mm jack. Of die laatste het geluid ook mute, weet ik niet. Denk het wel.
Goed om te horen. Mocht je in de gelegenheid zijn om de 3,5mm jack te testen ook mbt vertraging beeld/geluid dan ben ik je erg dankbaar :D

Nu nog hopen dat Samsung met een nieuwe actie komt voor die toestellen. Leveringen zijn tijd uitgebleven en de prijzen gestegen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:02:
[...]

Goed om te horen. Mocht je in de gelegenheid zijn om de 3,5mm jack te testen ook mbt vertraging beeld/geluid dan ben ik je erg dankbaar :D

Nu nog hopen dat Samsung met een nieuwe actie komt voor die toestellen. Leveringen zijn tijd uitgebleven en de prijzen gestegen :'(
Er is alweer een actie, gratis qwerty remote of touch screen remote bij d6500 of hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Zit iets anders in elkaar. Alles onder de 7000 tot 6500, qwerty remote. 7000 en 8000 qwerty remote of touch remote.

[ Voor 4% gewijzigd door GerCor op 30-08-2011 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:02:
[...]

Er is alweer een actie, gratis qwerty remote of touch screen remote bij d6500 of hoger.
haha ok, als ze nu ook nog brillen erbij doen en wat geld eraf ;)
Ik koop die TV liever bij de MM omdat als het niet goed is, ik gewoon terugkan en de prijs is daar nu ook 1600 voor de webshop wat ik echt extreem vind :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

De pricewatch: Samsung UE40D6500 is nu vanaf 870 euro te koop bij afuture (iemand ervaringen mee?). Het is een verschil van 80 euro met de andere aanbieders.

(In Duitsland is de UE40D6500 trouwens te koop voor 770 euro (dat is 180 euro goedkoper dan in Nederland), maar goed.. als je per se in Nederland wilt...) :)

[ Voor 25% gewijzigd door Uniciteit op 30-08-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Uniciteit schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:30:
De pricewatch: Samsung UE40D6500 is nu vanaf 870 euro te koop bij afuture (iemand ervaringen mee?). Het is een verschil van 80 euro met de andere aanbieders.

(In Duitsland is de UE40D6500 trouwens te koop voor 770 euro (dat is 180 euro goedkoper dan in Nederland), maar goed.. als je per se in Nederland wilt...) :)
In Duitsland is de goedkoopste webshop (die naar Nederland verstuurt) Eurotexx en dan kom je op €828 inclusief verzenden.

Zit zelf nog even te twijfelen of het het dan nog waard is om uit Duitsland te bestellen aangezien het dan maar €47 scheelt met dat Afuture.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Reiben schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:53:
[...]

In Duitsland is de goedkoopste webshop (die naar Nederland verstuurt) Eurotexx en dan kom je op €828 inclusief verzenden.

Zit zelf nog even te twijfelen of het het dan nog waard is om uit Duitsland te bestellen aangezien het dan maar €47 scheelt met dat Afuture.
Echter kom je op 769 uit als je hem zelf ophaalt uit Duitsland. Als je niet te ver over de grens gaat, kost de brandstof je niet zo heel veel meer (tenzij je een enorme slurpert hebt).

Als je via afuture zou bestellen, dan zou ik denk ik wel voor ophalen gaan... redelijk onbekende webshop namelijk. En als ik op Google "afuture" intik, dan stelt hij voor: "afuture failliet" :9

Edit en daarnaast heeft afuture 2 modellen van de 40D6500 op de site staan... het enige verschil dat ik kan zien is dat de serie code allemaal op N eindigt, behalve bij die goedkopere 40D6500. Die eindigt op zg.

[ Voor 12% gewijzigd door Uniciteit op 30-08-2011 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Uniciteit schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:55:
[...]

Echter kom je op 769 uit als je hem zelf ophaalt uit Duitsland. Als je niet te ver over de grens gaat, kost de brandstof je niet zo heel veel meer (tenzij je een enorme slurpert hebt).

Als je via afuture zou bestellen, dan zou ik denk ik wel voor ophalen gaan... redelijk onbekende webshop namelijk. En als ik op Google "afuture" intik, dan stelt hij voor: "afuture failliet" :9

Edit en daarnaast heeft afuture 2 modellen van de 40D6500 op de site staan... het enige verschil dat ik kan zien is dat de serie code allemaal op N eindigt, behalve bij die goedkopere 40D6500. Die eindigt op zg.
Maar waar is hij €769 dan? Laagste dat ik zie op idealo.de is €789. Helaas is ophalen niet zo gunstig voor mij vanuit de randstad.

Afuture lijkt een beetje dodgy inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-10 20:40
Waarschijnlijk komt de prijs van guenstiger.de vandaan zie http://www.guenstiger.de/...ch/Samsung/UE40D6500.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 02:16:
Qwerty remote: LED 6300 en hoger
Touch remote: LED 7000 en hoger
Qwerty Remote LED 6000 en above....
bovenstaand weer klakkeloos overgenomen van US site niet wetende dat het totaal andere modellen zijn.

en ja ook de NL samsung site heeft het gewoon overgenomen van de Us site, terwijl ik hier de Nederlandse AB heb staat er op de verpakking hiervan toch echt andere informatie.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2011 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awsom schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 23:17:
Het volgende staat in de openingspost:

[...]

ervan uitgaand dat het hier om de RMC -QTD1 gaat

op de samsung site staat :

[...]

http://www.samsung.com/us...ccessories/RMC-QTD1AP2/ZA

Kan ik met deze AB dus wel of niet het qwerty toetsenbord gebruiken in de internetbrowser van een D6530?
Yeb ik heb de Nederlandse versie hier met Nederlandse handleiding, vanaf de LED6000 EN PDP8000 werkt ie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2011 22:40 . Reden: Stond dubbel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren UE46D8000 gekocht bij Mikro Electro.
Dealtje kunnen maken voor 1710 Euries. :)
Gelijk actie fromulier ingevuld en opgestuurd voor de gratis Remote Touch.
Heeft al iemand ervaring met de Remote Touch?

Het streamen van DVD film bestanden via het netwerk gaat probleemloos.
Echter DVD menu is niet benaderbaar en ondertitleing is niet te selecteren.
Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er enig verschil is tussen de duitse versie van de 7000 serie en de nederlandse?
zie namelijk dat het in duitsland ongeveer € 250,- scheelt en aangezien ik op de grens woon... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:42
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:05:
Gisteren UE46D8000 gekocht bij Mikro Electro.
Dealtje kunnen maken voor 1710 Euries. :)

Het streamen van DVD film bestanden via het netwerk gaat probleemloos.
Echter DVD menu is niet benaderbaar en ondertitleing is niet te selecteren.
Is hier een oplossing voor?
Ja, gebruik de search functie in dit topic, want daar is onderhand al heel veel, en ook veel zinnigs, over geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:41:
[...]

Yeb ik heb de Nederlandse versie hier met Nederlandse handleiding, vanaf de LED6000 EN PDP8000 werkt ie!
Eigenlijk heb ik nooit een idee waar jij het over hebt. Samsung geeft aan dat de qwerty remote geschikt is voor de toestellen vanaf LED D6300 en vanaf PDP D6450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:10:
Weet iemand of er enig verschil is tussen de duitse versie van de 7000 serie en de nederlandse?
zie namelijk dat het in duitsland ongeveer € 250,- scheelt en aangezien ik op de grens woon... :)
De duitse versie is eigenlijk de 7090, maar deze is duurder in duitsland dan de 7000.
De 7000 is een "europees" model. Verder heeft het denk ik weinig zin dat je aan de grens woont, want de webshops zijn goedkoper, de gewone winkel vind je niet veel verschil met de NL winkels.

Er staat ook al behoorlijk wat beschreven, dus ik zou er "even" door heen kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-10 18:19
MY00 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:31:
[...]

De duitse versie is eigenlijk de 7090, maar deze is duurder in duitsland dan de 7000.
De 7000 is een "europees" model. Verder heeft het denk ik weinig zin dat je aan de grens woont, want de webshops zijn goedkoper, de gewone winkel vind je niet veel verschil met de NL winkels.

Er staat ook al behoorlijk wat beschreven, dus ik zou er "even" door heen kijken
Als je de Duitse Webshops bekijkt zie je daar inderdaad de 7000/7090 en 8000/8090. De 7000/8000 zijn een stuk goedkoper als in Nederland en de 7090/8090 zijn te vergelijken met de 7000/8000 prijzen in Nederland. Maar wat zijn nu de verschillen tussen deze modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Zover ik weet hebben de duitse modellen Hbbtv welke de europese modellen niet hebben.
Andere verschillen zijn er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

MY00 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 09:29:
Zover ik weet hebben de duitse modellen Hbbtv welke de europese modellen niet hebben.
Andere verschillen zijn er niet.
Ik wist even niet wat dit was :+ http://www.mediamarkt.nl/mp/article/HbbTV,799503.html
Dus je kan beter wel een Duits model kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Voor de toekomst wellicht, nu zijn er volgens mij geen Nederlandse aanbieders. Dus, waar betaal je dan voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartozV
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-08 23:07
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:05:
......
.....
Is het niet zo dat je die functies van de RMC30D1 Remote Touch gewoon via de app Smart View op een Samsung Galaxy S en S2 hebt? Ik twijfel namelijk om een qwerty-AB te nemen bij mijn nog te kopen Samsung TV en overige features zoals remote view op m'n telefoon te gebruiken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
Kwam dit nog tegen betreffende het HbbTV verhaal:
http://blog.onderweg.eu/2...zending-gemist-juni-2011/

Mocht Samsung er met de zenders uitkomen denk (hoop) ik dat het ook met een firmware update ondersteund kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

GerCor schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:05:
Voor de toekomst wellicht, nu zijn er volgens mij geen Nederlandse aanbieders. Dus, waar betaal je dan voor?
Hiervoor :D http://www.digitalekabelt...iest_voor_hbbtv_als.shtml

September begint het dus al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartozV
Interessant !!! :o Ziggo biedt namelijk vanaf 1 september standaard interactieve TV aan, maar ik wil met een splinternieuwe tv geen extra rommel als (veel te dure) interactieve ontvangers, ik wil gewoon die smartcard in de TV hebben zitten zonder extra afstandsbedieningen.

Als ik het goed gelezen heb biedt HbbTV straks mogelijkheden waardoor ik bijv. uitzending gemist gewoon zo kan laten streamen naar m'n nog te kopen (Duitse?) TV. Firmwareupgrade op NL-model zou ook wel erg handig zijn maarja.. in die D8090 is dat dus al voorhanden.

Gaarne uwer aller advies: zaterdag ga ik definitief een TV kopen, zij het in NL of D. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Dat interactieve Tv van Ziggo bestaat al jaren. Vraag is alleen of HbbTv nou software is of hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartozV
GerCor schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:22:
Dat interactieve Tv van Ziggo bestaat al jaren. Vraag is alleen of HbbTv nou software is of hardware.
ôôh echt >:)

Volgens mij typte ik : standaard je moet er nu nog voor bijbetalen als je dat wilt. Je krijgt dus (mits je het extra zenderpakket hebt) straks gratis interactieve TV erbij. Maar ik wil dus niet betalen voor een dure ontvanger, ik wil dat rechtstreeks op een TV kunnen gebruiken (of soortgelijk aanbod van dienst). Als de NL-zenders HbbTV gaan ondersteunen is een toestel met die feature erop wel erg makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb lang zitten kijken naar de UE55D8000, maar vond deze qua prijs toch iets té, over de D7000 lees ik slechte berichten en als ik zo kijk dan is de UE55D6530 qua specs nagenoeg hetzelfde als zijn duurdere broertjes. Is er iemand hier die de UE55D6530 (of D6500) in huis heeft? Hoe bevalt deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartozV
Verder googlen levert op dat er nog een serie is, de Samsung UE55D8080 (CH, zwitsers model?)
Als ik daar prijzen voor zoek dan krijg ik im Marketplaceab € 2.257,83
da's nog ruim € 340,- goedkoper dan de goedkoopste webshop in NL
http://www.koopgoedwinkel.nl/product_info.php?products_id=4800

via de Samsungsite de UE55D8000 en de -80 vergelijken levert geen noemenswaardige verschillen op.

misschien zaterdag maar een ritje Schweiss maken *lol*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaringen met de D6750? Ik heb namelijk nog geen reviews kunnen ontdekken.

Ik ben erg benieuwd wat micro-dimming toevoegd t.o.v. de D6530.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
BartozV schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:26:
[...]

ôôh echt >:)

Volgens mij typte ik : standaard je moet er nu nog voor bijbetalen als je dat wilt. Je krijgt dus (mits je het extra zenderpakket hebt) straks gratis interactieve TV erbij. Maar ik wil dus niet betalen voor een dure ontvanger, ik wil dat rechtstreeks op een TV kunnen gebruiken (of soortgelijk aanbod van dienst). Als de NL-zenders HbbTV gaan ondersteunen is een toestel met die feature erop wel erg makkelijk.
Wat jij wilt. Ziggo levert al jaren STANDAARD interactieve TV. Maakt mij verder niks uit, de discussie niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacewagon
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:36:
Heb lang zitten kijken naar de UE55D8000, maar vond deze qua prijs toch iets té, over de D7000 lees ik slechte berichten en als ik zo kijk dan is de UE55D6530 qua specs nagenoeg hetzelfde als zijn duurdere broertjes. Is er iemand hier die de UE55D6530 (of D6500) in huis heeft? Hoe bevalt deze?
Ja, zie spacewagon in "\[3D LED TV] Samsung 2011 Modellen: D6**,...".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Heb zojuist een bericht gekregen dat de advies prijzen van de TV's per 01-09 omlaag gaan. Bij voorbeeld de 46D8000 wordt 1999 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
MY00 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:05:
Heb zojuist een bericht gekregen dat de advies prijzen van de TV's per 01-09 omlaag gaan. Bij voorbeeld de 46D8000 wordt 1999 euro.
Nog net op tijd. Ik wilde vandaag eigenlijk de knoop doorhakken (46D8000 of 40D8000). Had een redelijk goede aanbieding van een lokale elektro zaak €1950 (46 inch) en €1550 (40 inch) inclusief CI+ CAM module.

Toch maar even een paar dagen afwachten dan, misschien dat de prijzen nog wat gaan zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beschikken de samsung apps niet over een '' uitzending gemist'' app? dat heeft philips wel namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MY00 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:05:
Weet je toevallig ook de nieuwe adviesprijs van de UE55D6500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:57:
[...]

Weet je toevallig ook de nieuwe adviesprijs van de UE55D6500?
Helaas niet, weet alleen dat de UE 60 D 6500 € 2999.00 wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eefekt
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-10-2021
Voor de liefhebbers, ik heb maandag de UE40D6510 (WSXZG) bij Saturn in Kleve Duitsland
besteld voor

799 euro

Hij was al vanaf afgelopen zaterdag in de aanbieding, dus op de gok gegaan op maandag,
maar bleek dat de hele zending nog niet eens binnen was, dus heb ik 'm kunnen bestellen.

Ik weet, het is de duitse versie, maar dat zou verder geen probleem moeten opleveren met
m'n DVR decoder van UPC, ik gebruik geen CI+ kaart.

Dus voor een ophaalprijs niet verkeerd dacht ik zo.

Ze hebben ook nog een 3Dbrillenset, maar volgens mij is dat geen aanbieding, namelijk

SSG-P 3100 M/ZG voor 99 euro

Dit in een actiepakket van 2 brillen met een #D blu-ray van Megamind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Niet ergens de 46" 6510 voor rond de 1000 te krijgen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacewagon
n00bs schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:02:
[...]Goed om te horen. Mocht je in de gelegenheid zijn om de 3,5mm jack te testen ook mbt vertraging beeld/geluid dan ben ik je erg dankbaar :D
Zojuist de TV in "de servicestand" gehangen (hangt als een schilderij op) zodat ik net bij de koptelefoonaansluiting kon. Zodra je een koptelefoontje inplugt, gaat het geluid via de TV uit en hoor je het alleen via het koptelefoontje. Heb geen vertraging opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

n00bs schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:21:
Niet ergens de 46" 6510 voor rond de 1000 te krijgen? :D
Of 46" D6500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
morgen gaat mijn tv voor de 3 keer terug
mijn vraag is aan jullie wat is beter een 7000/8000 55 of een 6000 serie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:57: [...] Weet je toevallig ook de nieuwe adviesprijs van de UE55D6500?
beta uitzendinggemst nl heb je het volledge aanbod in tegenstellng tot bij veel apps alleen laatste 7dgn met je qwerty ab werkt dit uitstekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breins schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 18:50: morgen gaat mijn tv voor de 3 keer terug mijn vraag is aan jullie wat is beter een 7000/8000 55 of een 6000 serie ?
beter 7 of 8 veiliger en uitstekend 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:39:
[...]
beter 7 of 8 veiliger en uitstekend 6
maar de 7 is toch het zelfde als de 8

maar met de 6 heb je dus geen clouding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nosferatu111072 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 22:08:
[...]

Hoe activeer je dat dan? Ik kan het nergens vinden in cod voor de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

breins schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:47:
[...]

Een paar posts terug (vorige pagina of daarvoor), zei iemand die ook TV's verkoopt en al tientallen Samsung TV's uit de 6, 7 en 8-serie heeft zien langskomen dat hij qua beeldkwaliteit geen verschillen ziet vanaf de D6500. De 7 is trouwens inderdaad precies hetzelfde als de 8.

Het enige echte verschil tussen de 7/8-serie en de 6-serie (vanaf de D6500) qua beeldkwaliteit is schijnbaar "Micro Dimming". Echter is dit gewoon dat de kleur software matig donkerder of lichter wordt gemaakt (dus bijvoorbeeld dat de TV een rode kaars ziet en denkt "he, die moeten we wat meer laten zien" en dan een fellere roodtint toepast. Echter is dit verschil minimaal en dit verschil zie je niet als je niet een D6500 en D8000 naast elkaar hebt én dan met je neus op het scherm zit om eventuele kleine wijzigingen te zien.

In de VS zit er trouwens een 200 Hz scherm in de 7/8-serie en een 100 Hz scherm in de 6-serie, maar het is erg onduidelijk of dit ook het geval in Nederland is. Volgens sommige bronnen niet, volgens sommige bronnen wel.

Heel veel LED TV's hebben van wat ik heb begrepen clouding, maar hoe beter dit is verwerkt hoe minder het is. De 6-serie heeft nét wat dikkere bezels dan de 7 en 8-serie (maar nog steeds erg dun als je het vergelijkt met bijvoorbeeld 2 á 3 jaar geleden - en zelfs nu heeft de 6-serie (vanaf de D6500) een dunnere rand dan sommige high-end models van de concurrent (om er maar ééntje op te noemen: Sony - als Sony's top TV, de HX920, uitstaat zie je geen rand maar als het beeld aanstaat lijkt het mij (als ik foto's vergelijk), dat de rand daarvan dikker is)). Dit schijnt verder eigenlijk niet de beeldkwaliteit te hebben beinvloed.

Maar dankzij de dikkere bezel, is er dus wel meer ruimte om het beter af te stellen: clouding komt, van wat ik heb gelezen, dan ook in veel minder mate voor dan bij de 7/8-series.

Edit
Dit had ik eerder geplaatst om je een idee te geven van de verschillen tussen de D6500 en D7000/D8000.
Het enige verschil tussen de D6500 en D7000/D8000 zijn eigenlijk: Micro Dimming (dat maakt het dus 800 Hz CMR ipv 400 Hz CMR), niet touch control ready, 1 scart ingang ipv 2, bezel nét iets dikker, model 0.2 mm dikker (stelt niks voor dus ), geen 3D bril in de doos, nét iets zwaarder maar de D6500 verbruikt wel minder energie.

[ Voor 10% gewijzigd door Uniciteit op 31-08-2011 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breins schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:47:
[...]

beter 7 of 8 serie,

veiliger en uitstekend is de d6500

zo was het eigenlijk bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-10 16:15
Zo vandaag eindelijk van de samsung actie in juni m'n 2de bril thuis gestuurd gekregen, Omdat het allemaal zo lang geduurd heeft, heeft Samsung er een Blueray disc van Body of Lies bij gedaan. Wel zo netjes vind ik. Chapeau!

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartozV
De UE55D8000 staat daar nu voor de ongelofelijk lage prijs van: nur 2.089,00 € 8)7

Da's vast zonder 3D brillen maar voor € 500,- lager dan de goedkoopste webshop in NL die ik heb kunnen vinden (Koopgoedwinkel.nl), wil ik best een keer op en neer naar Duitsland. Èn het is een 8000 EU ipv 8090 Duitse versie bij een hoop winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartozV
GerCor schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:22:
Lijkt software matig, hier is een UE55D8000 te koop voor € 2260,- in Duitsland mèt HbbTV:
http://www.pixxbay.de/product_info.php?info=p3257_Samsung-UE55D8000-3D-LED-TV-inkl--3D-Brille-mit-HBB-TV.html

Ik dacht dat die als -D8090 werden verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartozV
WouterHelm schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:29:
[...]

Nog net op tijd. Ik wilde vandaag eigenlijk de knoop doorhakken (46D8000 of 40D8000). Had een redelijk goede aanbieding van een lokale elektro zaak €1950 (46 inch) en €1550 (40 inch) inclusief CI+ CAM module.

Toch maar even een paar dagen afwachten dan, misschien dat de prijzen nog wat gaan zakken.
Hier kost de Duitse versie 1799,- winkel zit net onder Köln:
http://www.satking.de/Entertainment/Fernseher/LED-TV/Samsung-UE46D8090-LED-TV-3D-Full-HD-DVB-T-C-S2-HbbTV.html
Je kan daar ook spullen afhalen. Zou wel ff bellen of ze ook op voorraad zijn

• red1
  • Laatst online: 01:03
Wat ik wel gelezen heb is dat de 6500 een stuk minder presteert in 3d. (zie hdtvtest.co.uk) Dit houdt mij voor nu nog voor een lastige keuze, of d8000 of d6500 (55inch).

€2089,- voor de 55d8000 is idd erg goedkoop, iemand al gebeld/gemaild?

[ Voor 4% gewijzigd door red1 op 01-09-2011 00:02 ]

• BartozV
red1 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 00:01:
Wat ik wel gelezen heb is dat de 6500 een stuk minder presteert in 3d. (zie hdtvtest.co.uk) Dit houdt mij voor nu nog voor een lastige keuze, of d8000 of d6500 (55inch).

€2089,- voor de 55d8000 is idd erg goedkoop, iemand al gebeld/gemaild?
Die Lanago.de heb ik net effe nagezocht, dit zijn de adresgegevens maar nergens kun je iets vinden van Afhalen: myxxlmedia, Kölnerstraße 25, 52399, Merzenich. Toch heb ik ze gemaild of afhalen mogelijk is.

Heb er inmiddels 1 gevonden met 1x 3D bril erbij, op- en neer met de auto lijkt nog goed te doen (Frankfurt am Mein): € 2.199,- :o
http://www.screenmaxx.com/tv-beamer-audio-gaming/led-lcd-plasma-tv/led-tv/samsung-ue55d8000-inkl-1x-ssg-3100gb.html
Ik ga morgen met die Duitsers effe bellen want ik moet ook een UE37D6500 hebben, bij elkaar € 2968,-, das goedkoper dan hier een UE55D8000 alleen al kost bij MM, Saturn, en BCC!
Ik wil die nieuwe prijzen per 01-09 hier in NL wel eens zien, want dit slaat alles... :F

[ Voor 9% gewijzigd door BartozV op 01-09-2011 00:15 ]

• red1
BartozV schreef op donderdag 01 september 2011 @ 00:12:
[...]

Heb er 1 gevonden met 1x 3D bril erbij, op- en neer met de auto lijkt nog goed te doen (Frankfurt am Mein): € 2.199,- :o
http://www.screenmaxx.com/tv-beamer-audio-gaming/led-lcd-plasma-tv/led-tv/samsung-ue55d8000-inkl-1x-ssg-3100gb.html
Ik ga morgen met die Duitsers effe bellen want ik moet ook een UE37D6500 hebben, bij elkaar € 2968,-, das goedkoper dan hier een UE55D8000 alleen al kost bij MM, Saturn, en BCC!
Ik wil die nieuwe prijzen per 01-09 hier in NL wel eens zien, want dit slaat alles... :F
Ik hoop dat ze flink omlaag gaan, dan is een 60d8000 wellicht nog interessant. Die zijn nu hier voor rond de 4500 a 5000 te krijgen.

Maarja zal denk ik toch niet veel gaan schelen, toch hoop ik dat ik ongelijk krijg :)

• BartozV
red1 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 00:16:
[...]

Ik hoop dat ze flink omlaag gaan, dan is een 60d8000 wellicht nog interessant. Die zijn nu hier voor rond de 4500 a 5000 te krijgen.

Maarja zal denk ik toch niet veel gaan schelen, toch hoop ik dat ik ongelijk krijg :)
Die kost bij Screenmaxx.com ook maar € 3699,- :P
http://www.screenmaxx.com...0-inkl-1x-ssg-3100gb.html

Best een dagje / ritje naar Duitsland waard

• red1
BartozV schreef op donderdag 01 september 2011 @ 00:25:
[...]

Die kost bij Screenmaxx.com ook maar € 3699,- :P
http://www.screenmaxx.com...0-inkl-1x-ssg-3100gb.html

Best een dagje / ritje naar Duitsland waard
De 3d bril die daarbij zit is ook maar €37,- SSG-3100GB.

Zijn dit ook de brillen die je hier bij de d8000 krijgt?
Pagina: 1 ... 43 ... 99 Laatste