Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:09
Ik dacht serieus dat dit probleem gewoon niet opgelost ging worden, maar dit is de gouden tip hoor _/-\o_ Het werkt!

Gewoon nog nooit een probleem gehad wat hier op tweakers met behulp van de leden niet opgelost is *O*

Zien de eigenaren van een D toestel het nog gebeuren dat we straks via Allshare ondertitels zien in een film? Dat blijf makkelijker dan een ext. HDD natuurlijk :)

[ Voor 27% gewijzigd door partyondude op 21-08-2011 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 13:57
Allshare ondersteund gewoon ondertitels op de D serie. In ieder geval in combinatie met serviio.
Maar ook hier moet de srt ondertitel los bij de film zitten met (op de extentie na) exact dezelfde naam als de videofile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 21:24

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Kun je met een Samsung D serie-DVB-S2- tuner, MEER dan 4 LNB's ontvangen via Diseqc 1.2? Het gaat om een EMP Centauri DiseQc 1.2 switch met 6 LNB's eraan.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Yucko schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 20:28:
Klinkt alsof je op je PC de optie "bekende extensies verbergen" eens in je verkenner moet uitzetten (desnoods doe je het renamen van het bestand via de command-line)
offtopic:
Vraag ik me nog steeds af, waarom in godsnaam Microsoft dat default aan heeft staan.. Niet te filmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Slamdance schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 22:07:
Allshare ondersteund gewoon ondertitels op de D serie. In ieder geval in combinatie met serviio.
Maar ook hier moet de srt ondertitel los bij de film zitten met (op de extentie na) exact dezelfde naam als de videofile.
Zo, dat werkt ff sneller als dat probleem waar ik niet uitkwam :X Scheelt me een hoop heen en weer gesjouw met m'n ext. HDD *O*

Bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloRadix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10 15:41
Ik heb thuis een dreambox 8000, .ts bestanden afspelen op de UE55D7000 lukt me niet, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 19:30:
[...]

Timeshift geldt voor maximaal 90 minuten. 1 uur HD opnemen van de Tv neemt ongeveer 6 GB in beslag. Dus ja ..... reken maar uit.
Dank voor de reactie. 16 GB lijkt dan groot genoeg. Veel mensen hebben al geprobeerd om timeshift/PVR met een USB-stick werkend te krijgen. Met weinig succes, als ik zo in dit forum kijk. Blijf hopen op een reactie van iemand die het wel is gelukt en kan melden of een 'snelle' stick inderdaad de oplossing is. We hebben al twee keer voor onze TVl een USB-stick gekocht, die het niet bleek te zijn en zouden een volgende eventuele miskoop graag voorkomen. Zie mijn post op pag. 160.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Hmm, ik zou ook graag timeshift via een USB stick doen, heb dat nog niet geprobeerd. Scheelt inderdaad weer kabelwerk en voeding van een ext. HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 00:29:
Hmm, ik zou ook graag timeshift via een USB stick doen, heb dat nog niet geprobeerd. Scheelt inderdaad weer kabelwerk en voeding van een ext. HDD
Je kunt ook een 2,5 inch harddisk kopen, die hebben geen aparte voeding nodig alleen een USB kabeltje.

Die dingen zijn super klein en kosten maar rond de 50 euro voor 500 GB op www.mycom.nl (gratis bezorgd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06-2012
nog even een tip voor de clouding deze is nu echt weg als je de tv afstelt zet hem in film mode daar kan je ook zwartinten op zwart zetten en wopa geen wolkje meer te zien. zelfs niet als je hem daarna op Dynamisch zet
doe dit in de avond zonder vrouw er bij :9 ik ben nu eindelijk tevreden zo als een tv moet zijn

[ Voor 29% gewijzigd door breins op 22-08-2011 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
No shit

Volgens mij is er hier al vaker gezegd, eerst goed afstellen met behulp van bijvoorbeeld de AVS HD 709 DVD (waar je hier en in het LED/3D calibratie topic links van kunt vinden), dan pas je tv terug brengen :X

@Thuggish: Heb ze gezien ja, dat is ook nog een optie, maar een stick in m'n tv leek me wel handig opgelost eigenlijk, groot hoeft die niet te zijn namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:53
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 00:27:
[...]

Dank voor de reactie. 16 GB lijkt dan groot genoeg. Veel mensen hebben al geprobeerd om timeshift/PVR met een USB-stick werkend te krijgen. Met weinig succes, als ik zo in dit forum kijk. Blijf hopen op een reactie van iemand die het wel is gelukt en kan melden of een 'snelle' stick inderdaad de oplossing is. We hebben al twee keer voor onze TVl een USB-stick gekocht, die het niet bleek te zijn en zouden een volgende eventuele miskoop graag voorkomen. Zie mijn post op pag. 160.
Gewoon ophouden met zoeken. Ik heb vorig jaar een lijst gekregen van Samsung waar alle USB-sticks opstaan die volgens Samsung zouden MOETEN werken. Ik heb er 3 van de lijst geprobeerd, niet 1 deed het. Ik heb een Samsung G2 USB HDD (met usb voeding dus) en heb het achter mijn Tv hangen.

Kijk maar even naar de eerste foto in de review, mag jij me vertellen of je de HDD ergens ziet.

productreview: Samsung HW-D570 Soundbar review door GerCor

De HDD is heel klein, kan makkelijk hangen achter de Tv en is muisstil,

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Blijft deze draaien?

Heb ergens gelezen in dit topic dat bepaalde Samsung ext. HDD na verloop van tijd in slaap vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Werkt al een jaar lang, nooit problemen mee gehad. Wat wel een probleem kan zijn, heb ik tenminste gelezen, is een HDD groter dan 650 GB met externe voeding. Over HDD's met usb voeding heb ik nooit gelezen dat die in slaap vallen.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:48
FloRadix schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 00:01:
Ik heb thuis een dreambox 8000, .ts bestanden afspelen op de UE55D7000 lukt me niet, iemand enig idee?
Allshare zou volgens de specs .TS moeten ondersteunen, maar een dreambox is toch een mediaplayer en geen DLNA server waar je met AllShare gebruik van maakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:48

Wildfire

Joy to the world!

Zeg dloeuille, krijg ik nog een reactie van je op mijn post Wildfire in "\[3D LED TV] Samsung 2011 Modellen: D6**,..." ??

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eivissa100
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-02 09:58
eivissa100 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:48:
40D7000 minder last van ghosting, banding, backlightbleeding etc.??

Ik ben van plan een D7000 aan te schaffen. Dat wordt een 40 inch.
Op dit forum wordt nogal melding gemaakt van ghosting, banding, backlightbleeding etc.
Ik heb de indruk dat deze tekortkomingen vooral bij de grotere schermen voorkomen. Klopt dat?
Of zijn er mensen die ook met een 40 inch dergelijke problemen hebben?
OK, ik probeer het nog een keer.
Wie heeft de 40 inch-versie van de D7000. Ben benieuwd naar ervaringen over ghosting, banding, backlightbleeding etc. Niemand de 40 inch versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eivissa100 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 09:53:
[...]

OK, ik probeer het nog een keer.
Wie heeft de 40 inch-versie van de D7000. Ben benieuwd naar ervaringen over ghosting, banding, backlightbleeding etc. Niemand de 40 inch versie?
Ik heb een 46 inch en er zijn meerdere mensen die totaal geen last van clouding hebben, wel met de standaard settings maar je moet met de instellingen spelen dan krijg je het vanzelf weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 02:52:
Blijft deze draaien?

Heb ergens gelezen in dit topic dat bepaalde Samsung ext. HDD na verloop van tijd in slaap vallen.
Zal als ik jou was een Western Digital 2,5 inch nemen, op die schijven zit ook 3 jaar garantie, of ze in slaap vallen weet ik niet maar dan kan je er vanuit gaan dat ze door de tv ''ontwaakt'' worden omdat ze dus geen extra voeding nodig hebben dus de stroom uit de tv halen zeg maar. heb overigens een film gekeken via een 2,5 inch schijf van 1,5 uur en was niet in slaap gevallen, weet niet of dat uberhaupt hetzelfde is als opnemen maar het geeft je een voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breins schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 00:58:
nog even een tip voor de clouding deze is nu echt weg als je de tv afstelt zet hem in film mode daar kan je ook zwartinten op zwart zetten en wopa geen wolkje meer te zien. zelfs niet als je hem daarna op Dynamisch zet
doe dit in de avond zonder vrouw er bij :9 ik ben nu eindelijk tevreden zo als een tv moet zijn
Zei ik toch al, met de instellingen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 02:47:
[...]

Gewoon ophouden met zoeken. Ik heb vorig jaar een lijst gekregen van Samsung waar alle USB-sticks opstaan die volgens Samsung zouden MOETEN werken. Ik heb er 3 van de lijst geprobeerd, niet 1 deed het. Ik heb een Samsung G2 USB HDD (met usb voeding dus) en heb het achter mijn Tv hangen.

Kijk maar even naar de eerste foto in de review, mag jij me vertellen of je de HDD ergens ziet.

productreview: Samsung HW-D570 Soundbar review door GerCor

De HDD is heel klein, kan makkelijk hangen achter de Tv en is muisstil,
TDK heeft een usb die werkt
http://gathering.tweakers...ick&data%5Bboolean%5D=AND

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2011 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacewagon
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:20
Heb vorige week deze gekocht bij de Aldi: http://aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_32/OFF03.SHTML. Werkt helaas niet, de prestatietest faalt.

Daarom heb ik zojuist via Conrad de TDK USB-stick 32GB Trans-IT mini besteld. Gratis verzending (meer dan 25 euro) en met deze code ook nog twee euro korting: 020477-89.

Zodra deze binnen is, zal ik laten weten of deze bij mij ook werkt voor opnames en time shift.

Maakt de USB poort nog uit, of werkt 'ie in alle poorten wel of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvannieuwpoort
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10-2016
partyondude schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:39:
[...]

Dat is wel heel erg balen natuurlijk. Welk model HDD?
Was ook een S2, maar de schijf blijkt gewoon kapot te zijn 8)7
Lag niet aan de TV dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:08
Timeshift werkt niet bij de D5*** modellen, alleen vanaf de D6*** toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 18:32
Vanaf de D6500 dacht ik. Maar dit topic gaat ook over de 3D-versies van Samsung, daar valt de D5-serie sowieso niet onder ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
spacewagon schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:34:
[...]
Heb vorige week deze gekocht bij de Aldi: http://aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_32/OFF03.SHTML. Werkt helaas niet, de prestatietest faalt.

Daarom heb ik zojuist via Conrad de TDK USB-stick 32GB Trans-IT mini besteld. Gratis verzending (meer dan 25 euro) en met deze code ook nog twee euro korting: 020477-89.

Zodra deze binnen is, zal ik laten weten of deze bij mij ook werkt voor opnames en time shift.

Maakt de USB poort nog uit, of werkt 'ie in alle poorten wel of niet?
Probeer ze gewoon allemaal _/-\o_ En als deze stick werkt, zetten we wel even vanuit dit topic een groepsaankoop op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
partyondude schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 00:10:
Ik heb een wazig probleem met mijn UE 46D7000.

Als je het scherm denkbeeldig in 3 verticale vlakken verdeelt, dan is het rechter vlak soms wat donkerder dan de andere 2 vlakken, je ziet zo af en toe ook echt een scheidslijn tussen het middelste en rechter vlak.

Vanavond heb ik de tv mbv het calibratie topic en de AVS HD 709 DVD goed ingesteld, maar dit probleem is er nog steeds.

Valt hier iets aan te doen en als dat niet het geval is, tot wanneer na aankoopdatum mag je een product bij de leverancier ter ruiling aanbieden?

Ook heb ik na calibratie nog steeds last van clouding, al is dat niet schokkend, bovenstaand probleem vind ik ernstiger.
Morgen ga ik naar Q-plaza om de tv om te ruilen.

Mogelijk een open deur maar ik vraag het toch. Is het slecht om de tv liggend, uiteraard in de verpakking, te vervoeren?

Q-plaza legt de tv's zelf op die manier bij de klanten in de auto en mijn auto is niet zo hoog dat ik de tv staand kan vervoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Mag gewoon liggend vervoerd worden. Mag alleen niet bij plasma TVs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Hoe zit het met eventuele spanning op het liggende toestel vanwege het rijden over hobbeltjes, drempels etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
plasma TV's hebben een (zware) glasplaat die onder z'n eigen gewicht bezwijken kan (en zeker bij het rijden over hobbels). LED/LCD heeft daar geen last van. Dat is mij tenminste verteld, ik heb m'n 55" Samsung dan ook gewoon liggend in de auto vervoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag de 40d6200 kopen, maar hoe zit dat met de apps, wordt dit op het interne geheugen gezet?(en hoeveel is dit) of worden de gedownloaden apps op een usb stick gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 18:59:
Ik wil graag de 40d6200 kopen, maar hoe zit dat met de apps, wordt dit op het interne geheugen gezet?(en hoeveel is dit) of worden de gedownloaden apps op een usb stick gezet?
In het geheugen van de Tv, hoeveel geheugen de 6200 heeft? Geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
breins schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 00:58:
Huh? Jij stelt je tv af in film mode, maar je beeld bij 'dynamisch' is anders?

Of begrijp ik je nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
sverzijl schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:39:
plasma TV's hebben een (zware) glasplaat die onder z'n eigen gewicht bezwijken kan (en zeker bij het rijden over hobbels). LED/LCD heeft daar geen last van. Dat is mij tenminste verteld, ik heb m'n 55" Samsung dan ook gewoon liggend in de auto vervoerd.
Ok.

Meer mensen die hier ervaring mee hebben of dit kunnen bevestigen dat het dus niet uitmaakt om je LCD/LED tv gewoon liggend te vervoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:01

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Jeetje, geloof je hem niet ofzo.. :D

Ik heb mijn ue46D8000 ook liggend vervoerd over zo'n 100km...

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Dat zie je mij nergens schrijven volgens mij, ook niet echt relevant om te vragen. Zo vreemd is de gedachte toch niet, ruim 1 meter aan techniek liggend vervoeren kan met hobbels en drempels toch aardig wat spanning op het één en ander veroorzaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

partyondude schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:50:
Dat zie je mij nergens schrijven volgens mij, ook niet echt relevant om te vragen. Zo vreemd is de gedachte toch niet, ruim 1 meter aan techniek liggend vervoeren kan met hobbels en drempels toch aardig wat spanning op het één en ander veroorzaken?
Staand vervoeren is nog riskanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
partyondude schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:50:
Gewoon wat dikke dekens er omheen als je zorgen maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacuzzi
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-08 12:14
jacuzzi schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 23:32:
Klein probleempje met m'n D6500; Ik kan via het menu de optie netwerk niet meer selecteren. Heeft iemand enig idee waar dat aan kan liggen? Tv zit wel op het netwerk, dus het is een "klein probleempje".
Alvast bedankt.
Niemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
wie iemand hoe je aan het ID komt voor smart hub ?

smart tv ID
toegangscode

ik kom er niet meer uit ik heb gmail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _mitch_
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 20:01
vandruten schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 08:21:
[...]

Ik krijg ook een foutmelding op de tv bij het formateren van mijn stick voor de timeshift functie. Zowel de stick en HDD werken prima met afspelen, maar niet met "de timeshift formateer optie". Welke tool heb je gebruikt om de HDD/stick te formateren zonder bestandsindeling.
Die formateer optie werkt alleen als je hdd een "behapbare" status heeft...
http://www.partition-tool.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _mitch_
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 20:01
GerCor schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 00:05:
@_mitch_, nou weet ik alleen nog niet of jouw Tv de melding: GEEN SIGNAAL ook gaf.
De melding geen signaal heb ik kort gezien, toen de installatie gereed was bij overgang naar een zender. Daarna niet meer gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-10 16:15
NeFoRcE schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:42:
[...]

Nog even een tip; komt er een film op om half 9 savonds? En die wil je zien? Druk dan vanaf half 9 op opnemen. Ga nog even een half uurtje koffie leuten, en kijk vanaf 9 uur de film. Doordat je het eerste half uur hebt opgenomen, kun je alle reclames skippen, en kijk je dus de hele film achter elkaar, terwijl ie wel op de originele eindtijd is afgelopen! Ideaal :)
Ik heb dit gisteren gedaan met Voetbal International om deze dus reclamevrij te kunnen kijken. Maar als je nu een halfuur later ernaar wilt kijken, hoe kun je dan SNEL bij het begin van de opname komen????
De opname is dan dus nog bezig en zodoende NIET zichtbaar in de lijst met opgenomen programma's. En met de << toets duurt het 10 minuten voordat ie naar het begin is "gespoeld". Is er geen truc om in een keer naar het begin te komen. Boven de << toets staat in het wit wel een soort snelspoel functie, maar hoe bereik je die functie, een shift toets zit er niet op. Iemand enig idee?

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_mitch_ schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 03:24:
[...]Die formateer optie werkt alleen als je hdd een "behapbare" status heeft...
http://www.partition-tool.com/
En een behapbare hardeschijf status is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een 46d6510 en wat last van clouding.. is dit softwarematig op te lossen of moet ik wat met de instellingen spelen?

Als het de instellingen zijn waar moet ik dan vooral opletten(dus bij welke optie)?

alvast bedankt

Ps. Mag Samsung wel een TV met Clouding verkopen? valt dit onder garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-10 20:40
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:34:
ik heb een 46d6510 en wat last van clouding.. is dit softwarematig op te lossen of moet ik wat met de instellingen spelen?

Als het de instellingen zijn waar moet ik dan vooral opletten(dus bij welke optie)?

alvast bedankt

Kijk heel even door de laatst 30 pagina's hierin staat duidelijk vermeld wat je kunt doen. In het begin van dit topic staat uit gelegd hoe je aan de tooling kunt krijgen om te calibreren.

Waarom zouden ze deze niet mogen verkopen. Garantie dien je te regelen met de zaak waar je de TV gekocht hebt. Maar clouding kun je met de juiste instellingen "bijna" geheel weg krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
breins schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:39:
wie iemand hoe je aan het ID komt voor smart hub ?

smart tv ID
toegangscode

ik kom er niet meer uit ik heb gmail
YouTube: Samsung Smart TV: ID aanmaken - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:34:

alvast bedankt

Beeldmodus: Natural en van daaruit afstellen hoe je het wilt. zal als ik jou was contrast hoger zetten en backlight lager (rond de 10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Net op en neer gereden naar Q-Plaza in Uden om de 46 D7000 om te ruilen.

Men heeft daar een gloednieuwe tv uit de voorraad gepakt en deze met mijn toestel geruild. Helaas was de landcode sticker voor een deel weg, dus ik kon niet zien wat ik meekreeg.

Haal nu thuis de tv uit de doos, is het een 46 D7080 LSXZG

Wat zijn de verschillen? Is dit een betere, mindere of gelijkwaardige tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 18:32
Gelijkwaardig, de laatste paar cijfers zijn meestal alleen wat designvariatie of hij komt ergens anders vandaan. Zo te zien is de D7080 de Duitse variant.

[ Voor 32% gewijzigd door Hahn op 23-08-2011 14:51 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Volgens Google is het een Zwitser.

Anyway, ik weet dat Q-Plaza hun voorraad uit heel Europa betrekken, dat staat ook gewoon bij hun webshop omschrijving hier op tweakers, de vorige die ik had was een D7000 H voor Hongarije. Alleen verwacht ik wel gewoon een D7000, ipv een ander typenummer.

Dus wat jou betreft geen probleem dit?

[ Voor 11% gewijzigd door partyondude op 23-08-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmo
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01 15:44
kan iemand mij vertellen of timeshift op een D6500 mogelijk is i.c.m. een dreambox 800 of een andere soortgelijke digitale receiver?

[ Voor 20% gewijzigd door mrmo op 23-08-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

Iemand al de PC ingang icm plex in gebruik? Ik heb motion plus niet aan maar het beeld lijkt te stotteren. Iemand tips?

46" D8000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
mrmo schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:19:
kan iemand mij vertellen of timeshift op een D6500 mogelijk is i.c.m. een dreambox 800 of een andere soortgelijke digitale receiver?
De D6500 heeft van huis uit al een satelliettuner, waarvan je kunt opnemen op de eterne USB ingang van de TV. Het is niet zo dat je de digitale ingangen kunt opnemen! Dus als je je DB800 bijvoorbeeld aansluit, via HDMI1 kun je dat beeld NIET opnemen! Je dreambox zelf heeft weer een interne sleuf voor een HDD...

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

SalimRMAF schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:36:
[...]

De D6500 heeft van huis uit al een satelliettuner, waarvan je kunt opnemen op de eterne USB ingang van de TV. Het is niet zo dat je de digitale ingangen kunt opnemen! Dus als je je DB800 bijvoorbeeld aansluit, via HDMI1 kun je dat beeld NIET opnemen! Je dreambox zelf heeft weer een interne sleuf voor een HDD...
Voor de duidelijkheid: je bedoelt dus dat als je van de ingebouwde tuners gebruik maakt, je wel kan Time Shiften en kan opnemen maar dat je niet het beeld dat door externe apparaten, via bijvoorbeeld HDMI, kan opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:05:
[...]

Beeldmodus: Natural en van daaruit afstellen hoe je het wilt. zal als ik jou was contrast hoger zetten en backlight lager (rond de 10)
Alvast bedankt, maar beinvloed dit ook het normale beeld overdag? Dit omdat je clouding echt ziet wanneer het donker is in de ruimte. Als door deze aanpassing overdag de kleur van mijn tv heel donker is of laten we zeggen de kleuren niet strak genoeg zijn dan heeft het denk ik geen zin om dit aan te passen/ of steeds aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
heeft iemand de apps uit de usa aan de gang

en heeft iemand al kunnen aanmeldeden met smart ID hub inlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:05:
[...]

Alvast bedankt, maar beinvloed dit ook het normale beeld overdag? Dit omdat je clouding echt ziet wanneer het donker is in de ruimte. Als door deze aanpassing overdag de kleur van mijn tv heel donker is of laten we zeggen de kleuren niet strak genoeg zijn dan heeft het denk ik geen zin om dit aan te passen/ of steeds aan te passen.
Bij mijn vader op de D5000 zagen mijn instellingen er niet mooi uit, en op mijn D8000 wel dus het verschilt per type maar je moet maar gewoon kijken wat voor jou beste / mooiste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmo
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01 15:44
SalimRMAF schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:36:
[...]

geldt dit alleen voor de timshift functie of kan ik de tv ook niet gebruiken als pvr voor de dreambox?

en hoe zit het met de 2D >> 3D conversie, is dat wel mogelijk op de digitale ingangen?

ik weet dat de dreambox intern een harde schijf kan hebben maar ik ben nu aan het overwegen tussen een D6200 en D6500 en daar valt nu al de timeshift functie al vanaf. want ik ga de tv gebruiken i.c.m. mijn dreambox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:05:
[...]
Ik vind het een vreemd advies om 'Natural' als beeldmodus te adviseren, dat terzijde (je mist dan alle 'advanced settings' die dan grayed-out zijn). Maar als het je gaat om een voor overdag te lage backlight, dan zou je gebruik kunnen maken van de 'eco-sensor' setting onder 'systeem', waarbij de een minimale backlight level op kan geven.
Bijv backlight op 15 en eco-sensor min backlight op 10. Je hebt dan in het donker een backlight van 10 en hoe meer omgevingslicht, hoe hoger de backlight (tot max 15).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
sverzijl schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:38:
[...]

Ik vind het een vreemd advies om 'Natural' als beeldmodus te adviseren, dat terzijde (je mist dan alle 'advanced settings' die dan grayed-out zijn). Maar als het je gaat om een voor overdag te lage backlight, dan zou je gebruik kunnen maken van de 'eco-sensor' setting onder 'systeem', waarbij de een minimale backlight level op kan geven.
Bijv backlight op 15 en eco-sensor min backlight op 10. Je hebt dan in het donker een backlight van 10 en hoe meer omgevingslicht, hoe hoger de backlight (tot max 15).
Wat ik denk is dat alle schermen gewoon niet goed zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
De D7080 die ik nu heb kent maar 3 landen, Zwitserland, Oostenrijk en Duitsland 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
partyondude schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:52:
De D7080 die ik nu heb kent maar 3 landen, Zwitserland, Oostenrijk en Duitsland 8)7
hoe bedoel je landcode voor je apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
partyondude schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:52:
De duitse TV's hebben HbbTV aanboord welke de andere europeese modelen blijkbaar niet hebben.
Of de zwitserse versie dit ook heeft weet ik niet.
Je probleem opgelost met deze TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik weet niet of dit een probleem is, ik weet alleen dat dit een D7080 is die maar 3 landen kent, die ik net genoemd heb.

Verder is de tv volledig in het Nederlands in te stellen en werkt mijn Ziggo module gewoon, dus wat ik al zei, ik weet niet of de tv een probleem heeft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
partyondude schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:36:
Ik weet niet of dit een probleem is, ik weet alleen dat dit een D7080 is die maar 3 landen kent, die ik net genoemd heb.

Verder is de tv volledig in het Nederlands in te stellen en werkt mijn Ziggo module gewoon, dus wat ik al zei, ik weet niet of de tv een probleem heeft :?
Ik bedoelde dat je niet meer het idee hebt dat je 3 verschillende panelen ziet. Meende dat dit het probleem was van je vorige TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breins schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:24:
heeft iemand de apps uit de usa aan de gang

en heeft iemand al kunnen aanmeldeden met smart ID hub inlog
yep smart ID hub inlog gelukt, usa aan de gang niet geprobeerd.

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2011 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
MY00 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:50:
[...]

Ik bedoelde dat je niet meer het idee hebt dat je 3 verschillende panelen ziet. Meende dat dit het probleem was van je vorige TV.
Dat lijkt er minder te zijn, maar voor de zekerheid ga ik daarvoor eerst een paar echte DVD's en BD's kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
mrmo schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:19:
Ja hoor, dat is mogelijk. Het maakt namelijk niks uit wat jij aansluit op de Tv, of dat nou een dreambox 800 is of een olielamp uit 1900. Op de Tv zit een PVR functie (opnemen en timeshiften). Dat betreft de digitale kanalen die de TV ontvangt. Om te kunnen opnemen en timeshiften moet je een geschikte USB stick of USB HDD in een USB poort van de TV aansluiten. Dat staat in de handeiding en is volgens mij heel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
DaFreakR schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 15:42:
Bij licht aanraken van de 'enter' toets op de afstandsbediening begint het rode ledje op de tv al te knipperen, zonder dat je de toets indrukt.

Weet iemand wat hiervan het nut is?
Las toevallig dat de AB beschikt over (OFN staat voor optical finger navigation). Het nut is de schrijver/bezitter D8000 ook niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-10 23:19
GerCor schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:45:
[...]

Las toevallig dat de AB beschikt over (OFN staat voor optical finger navigation). Het nut is de schrijver/bezitter D8000 ook niet duidelijk.
Gister de onf gebruikt. Voor navigeren van de muiscursor in een flashfilm op uitzendinggemist.nl. Werkt aardig maar is alleen een beetje traag. Verdere toepassingen heb ik ook nog niet ontdekt. (40d8000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:16:
[...]

yep smart ID hub inlog gelukt, usa aan de gang niet geprobeerd.

Na de laatste software update licht Mijn Qwerty AB automatisch op bij avond/schemer, overdag niet maar dan is het ook overbodig, wel handig

heeft de koreaanse versie dit ook?

삼성 전자는 자동으로 불가능 소프트웨어 업데이 트 후에 불을 최고의 텔레비전 리모컨을 만드는
kan je mijn zeggen hoe ik dat doe ik snap er geen bal van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:38:
[...]

Ik weet niet welk type jij hebt maar bij mijn D8000 is er op Natural beeldmodus niks grayed out, ik kan alles aan of uitzetten, elke setting.

Hier ziet alles er echt heel goed en natuurlijk uit en geen clouding etc dus dan kan ik dat best aanraden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn draadloze internetverbinding doet het niet meer op de TV, heb hem bij Netwerk opnieuw ingesteld maar geen resultaat, iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Bedoel je de melding "Netwerk niet aangesloten" o.i.d., daarna haakt SmartHub een beejte, en heb je gewoon geen wifi verbinding, terwijl wifi het wel doet thuis.. erg lastig, heb het al een paar maanden. :O

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Is het iemand al wel eens gelukt om een MKV af te spelen via DLNA, met meerdere audiosporen en ondertitels embedded?

Ik heb nu een film in 1080p met 3 audio sporen en 2 ondertitels in een .mkv file van een paar GB. Ik kan via DLNA netjes het juiste (engelse) audiospoor kiezen, maar ik kan nergens de ondertitels instellen. Moet ik hiervoor de ondertitels uit de MKV halen en er naast plaatsen? Of is het sowieso niet mogelijk met deze serie TVs? Het gaat om de 46D6200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:57
SalimRMAF schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:17:
Bedoel je de melding "Netwerk niet aangesloten" o.i.d., daarna haakt SmartHub een beejte, en heb je gewoon geen wifi verbinding, terwijl wifi het wel doet thuis.. erg lastig, heb het al een paar maanden. :O
Ik heb dat ook al tijden, maar de truc is
- of direct na aanzetten tv eenmaal de hub starten (dus niet zappen oid)
- de tv even een online firmware update laten zoeken, en hierna de hub starten
Dan heb ik er geen last van, irritant is het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CU2morO schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:43:
Is het iemand al wel eens gelukt om een MKV af te spelen via DLNA, met meerdere audiosporen en ondertitels embedded?

Ik heb nu een film in 1080p met 3 audio sporen en 2 ondertitels in een .mkv file van een paar GB. Ik kan via DLNA netjes het juiste (engelse) audiospoor kiezen, maar ik kan nergens de ondertitels instellen. Moet ik hiervoor de ondertitels uit de MKV halen en er naast plaatsen? Of is het sowieso niet mogelijk met deze serie TVs? Het gaat om de 46D6200
inderdaad ondertitels uit de MKV halen en dezelfde bestandsnaam behouden met extentie .srt (SubRip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenV_ schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:48:
[...]

Ik heb dat ook al tijden, maar de truc is
- of direct na aanzetten tv eenmaal de hub starten (dus niet zappen oid)
- de tv even een online firmware update laten zoeken, en hierna de hub starten
Dan heb ik er geen last van, irritant is het zeker.
Bedankt voor de reacties, het is gelukt ik heb de router / modem gereset en nu doet ie het weer, vreemd hoor want de laptops etc deden het wel draadloos.

Ik heb de nieuwe firmware nog niet geupdate, deze is 17 augustus uitgekomen op samsung's website
Maar als ik via de TV zoek vind ie m nog niet, duurd dit altijd 1 a 2 weken voordat je hem via de tv online kunt updaten? heb namelijk geen zin om te kutten met die usb stick, tv hangt zo plat tegen de muur en dan ben je er uren mee bezig om er in en eruit te krijgen :P geen zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digin
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 20:51
Ik heb versie 1014.8 geinstalleerd op mijn D7000 en ik heb het idee dat vanaf dat moment de TV zeer traag reageer. Met name in de Guide (gids). Het rode ledje knippert wel, maar in vele gevallen zie ik niets gebeuren binnen de Guide. Wat zijn jullie ervaringen?

• GerCor
Tsja ... ik durf het bijna niet te zeggen maar wat dacht je van een reset?

Verwijderd

aan de tv 1 ( 40d8000) hangt een hd op een usb poort

stel ik koop een 2e tv sluit beide tv's aan op netwerk

kun je dan via netwerk met tv 2 op hd 1 kijken????

Verwijderd

nee: TV's zijn klant en geen aanbieder. Indien je dit wil: DLNA mediaserver (aanbieder) over netwerk. Beide TV's indien DLNA aanwezig kunnen aan media op de media aanbieder (server).

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Yucko

One clown to rule them all !

Joop_Klepzeiker schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:31:
[...]

Ik heb dit gisteren gedaan met Voetbal International om deze dus reclamevrij te kunnen kijken. Maar als je nu een halfuur later ernaar wilt kijken, hoe kun je dan SNEL bij het begin van de opname komen????
De opname is dan dus nog bezig en zodoende NIET zichtbaar in de lijst met opgenomen programma's. En met de << toets duurt het 10 minuten voordat ie naar het begin is "gespoeld". Is er geen truc om in een keer naar het begin te komen. Boven de << toets staat in het wit wel een soort snelspoel functie, maar hoe bereik je die functie, een shift toets zit er niet op. Iemand enig idee?
Ik zou het anders doen:

• Zorg dat je timeshifting werkend hebt
• Ga naar de zender waar de film/serie/whatever op komt die je wilt kijken
• druk op pauze (eerst op opnemen drukken is dus niet nodig)

tada!

En dan ga je na een half uur kijken (je drukt op play :P) en bij het blokje pauze doe je versnelt afspelen/doorspoelen

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

Movinghead schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:24:
Iemand al de PC ingang icm plex in gebruik? Ik heb motion plus niet aan maar het beeld lijkt te stotteren. Iemand tips?

46" D8000
Iemand al enige idee?

• Smirnoff
  • Laatst online: 07:29
Yucko schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:45:
[...]

Ik zou het anders doen:

tada!

En dan ga je na een half uur kijken (je drukt op play :P) en bij het blokje pauze doe je versnelt afspelen/doorspoelen
En vooral niet op de EPG toets drukken :) dan is het verhaaltje gelijk klaar 8)

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Batcompu schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:41:
[...]

Hier ook nog steeds hetzelfde probleem helaas.
we hebben toch maar weer de externe tuner gepakt via hdmi.

het zou ingestelt kunnen worden maar dan zou iemand met een nedelands model bereid moeten zijn om zijn typenummer op het internet te willen plaatsen zodat je die kan invoeren vervolgens flashen met nieuwe firmware daarna heb je een normale NL editie.

helaas heb ik nog niemand bereid gevonden die het Nederlandse typenummer wil posten.
ook heb ik nog geen persoon in me kennissenkring met zo'n tv.

tot die tijd zal ik het helaas met een externe tuner moeten doen. :|
Misschien kan ik je aan zo'n typenummer helpen, verlicht me; Hoe ga je dat flashen aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat ZF in D6500 ZF betekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-10 16:15
Yucko schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:45:
[...]

Ik zou het anders doen:

tada!

Ja, dit wist ik, maar ik zat eerst naar een andere opname te kijken terwijl die aan het opnemen was, dus afspelen en opnemen tegelijk. Toen het eerste stuk was afgelopen, was het tweede inmiddels al ruim een uur bezig. Toen ik dus het 2de stuk wilde gaan kijken kon ik niet snel aan het begin komen omdat de opname nog liep.

Waar het mij dus om gaat is hoe je snel naar het begin van de opname kunt spoelen terwijl de opname nog loopt. Zover ik nu gevonden heb gaat dit alleen maar met beeld en dat duurt dan toch wel lang..... :?

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joop_Klepzeiker schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 07:58:[...] Ja, dit wist ik, maar ik zat eerst naar een andere opname te kijken terwijl die aan het opnemen was, dus afspelen en opnemen tegelijk. Toen het eerste stuk was afgelopen, was het tweede inmiddels al ruim een uur bezig. Toen ik dus het 2de stuk wilde gaan kijken kon ik niet snel aan het begin komen omdat de opname nog liep.

Waar het mij dus om gaat is hoe je snel naar het begin van de opname kunt spoelen terwijl de opname nog loopt. Zover ik nu gevonden heb gaat dit alleen maar met beeld en dat duurt dan toch wel lang..... :?
in mediaspeler met AB cursor:
- omlaag: begin van clip
- omhoog: einde van clip
- links blijven drukken: terug spoelen
- rechts blijven drukken: vooruit spoelen
weet niet of hij dit ook zo doet tijdens opnames, gebruik enkel als HDMI monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-09 22:52
Nou lekker dan. Wilde de Samsung UE32D6500 gaan bestellen, is de prijs bij veel bedrijven van 650-670 veranderd naar 735..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echidgna
  • Laatst online: 23-02-2021
Iemand inmiddels al wat van de smartpack actie gehoord? Op site staat het volgende iig:
"Informatie over evt. vertraging van het smartpack ontvangt u voor 31 augustus per post, excuses voor het ongemak."
Iemand al informatie ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:05
Richard_AFC schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:13:
Nou lekker dan. Wilde de Samsung UE32D6500 gaan bestellen, is de prijs bij veel bedrijven van 650-670 veranderd naar 735..
http://www.cameratop.nl/product_info.php?products_id=5031

640 incl verzenden....ga zo daar de 40inch halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

Richard_AFC schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:13:
Lucky me.
heb hem nu 3 weken.
(had hem voor 670,- bij de mediamarkt)

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
Is dat wel een NL versie?
Niet dat ik op de hoogte ben van wat dat precies uitmaakt, maar hoorde dat NL versie altijd beter is.
predacore schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:38:
[...]

Lucky me.
heb hem nu 3 weken.
(had hem voor 670,- bij de mediamarkt)
MediaMarkt is de tv ook gigantisch duur op dit moment..

[ Voor 26% gewijzigd door Richard_AFC op 26-08-2011 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de actie inmiddels mogen ontvangen na 10 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:05
Heb de 40 gehaald. Bij mijn vorige TV's werden de HD kanalen als eerste gezet, bij deze tv staat nu NED1 op 501. Is dit ergens in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Richard_AFC schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:29:
Niet dat ik op de hoogte ben van wat dat precies uitmaakt, maar hoorde dat NL versie altijd beter is.
Er waarom zou dit dan zijn? Als of Samsung voor die minimarkt, welke NL is, een andere toestel gaat bouwen.

TV kost bij redcoon 628 euro incl. verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
MY00 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 18:31:
[...]

Er waarom zou dit dan zijn? Als of Samsung voor die minimarkt, welke NL is, een andere toestel gaat bouwen.

TV kost bij redcoon 628 euro incl. verzenden.
Heb je gelijk in, maar waarom is bij Redcoon de NL-versie dan 50 euro duurder dan de niet NL versie? (in dezelfde webshop dus..) Iemand een idee??

http://www.redcoon.nl/ind...d/15026/page/6/#detailtop

NL model:
http://www.redcoon.nl/ind...MSUNG_UE32D6500_NL_Model/

[ Voor 4% gewijzigd door Richard_AFC op 26-08-2011 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Vraag en aanbod, marktwerking?
Pagina: 1 ... 41 ... 99 Laatste