partyondude schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 16:18:
Ik zit er sterk aan te denken om de volgende zaken aan te gaan schaffen:
http://tweakers.net/pricewatch/280509/samsung-ue46d7000.html
http://tweakers.net/pricewatch/281822/samsung-ht-d5500.html
Ik heb geen ervaring met Samsung tv's, heb een 32" Philips uit 2001 die het nog steeds prima doet, maar onderhand gewoon oud is [
afbeelding]
Als ik de reviews lees, dan is men redelijk lovend over de D7000 tv. De Home Cinema set ken ik ook niet, maar het lijkt me wel prima om dan meteen maar alles van Samsung te nemen, zal vast geen kwaad kunnen
Helaas heb ik net de acties van Samsung gemist, dat is wel balen.
Ik zit op 3 meter afstand, dus dan lijkt me 46" niet te groot, als ik de verschillende verhalen over kijkafstand voor waar aanneem.
Zijn er zaken waar ik rekening mee moet houden?
Is het prijsverschil de overweging om eventueel voor de D8000 serie te gaan het waard?
En, zijn er misschien nog acties waarbij ik mijn oude set in kan ruilen? Philips heeft een keer zoiets gehad, vandaar.
Ik zou persoonlijk voor de D8000 gaan, ik heb ze vergeleken in de winkel (moet je misschien ook maar even doen) en vind het design van de D8000 toch steviger en stukken mooier, ik zit ook hier op m'n slaapkamer
En had hiervoor een B6000, Plastic zwarte omlijsting (net zoals de D7000 alleen is die stukken kleiner) maar na een tijdje word het dof, komen er krassen op van het schoonvegen (met de bijgeleverde samsung doekjes) en het stof kan je wel wegvegen maar 5 minuten later plakt er weer een hele plakaat stof aan, daarom heb ik voor de D8000 gekozen en wil ik nooit meer een Plastic Zwarte Glans omlijsting.
De D8000 is overigens van Geborsteld Roestvrij staal (geloof ik)
Ik had eerst een 40 inch en heb nu een 46 inch gekocht, zie vrij weinig verschil als ik eerlijk ben en als ik weer voor de keuze stond had ik misschien wel een 55 inch gekocht, en ik zit nog wel een op een slaapkamer moet je nagaan.