@De_Hollander: Waarom denkt u dat vet beter is?
Heb gisteren ook de bevestiging ontvangen:
=======
Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw inschrijving en kunnen wij u melden dat uw aanvraag is goedgekeurd.
U kunt uw cadeaukeuze binnen de gestelde actieperiode verwachten.
=======
Afwachten maar.
=======
Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw inschrijving en kunnen wij u melden dat uw aanvraag is goedgekeurd.
U kunt uw cadeaukeuze binnen de gestelde actieperiode verwachten.
=======
Afwachten maar.
Verwijderd
Wij hebben 13 weken geduld moeten hebben. En als we er niet een aantal keer achteraan hadden gezeten had het nog langer geduurd is ons gevoel.Hahn schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 14:28:
Actie is verlengd tot 31 juli. Brillen duren meestal 3-4 weken na aanvraag, wat ik ervan gehoord heb.
Ben blij dat ik niet heb hoeven wachten op die brillen, de ssg3500 (ook oplaadbaar) voor 88 euri per 2 gekocht via e-bay (zuid korea) incl verzendkosten en binnen 3 dagen binnen....
Had eerst die actiemodellen getest maar vond ze toch wel aan de zware kant...
~~InterActiVe~~
Had eerst die actiemodellen getest maar vond ze toch wel aan de zware kant...
~~InterActiVe~~
Verwijderd
Treurig dat dit vaker voorkomt zou niet mogen voor dat geld mag je iets stabiels verwachten.Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:11:
[...]
100% defect, ik heb deze klacht al vaker langs zien komen.
Ik ga ervan uit dat de 2012 serie 7000/8000 stabieler is dan zou ik wel overwegen om deze aan te schaffen maar durf nu geen D8000 aan te schaffen.
Ik kan alleen zeggen de D6500 is vrij stabiel
Verwijderd
Je hebt inderdaad een punt. Ik heb de handleiding erbij genomen en daar staat het duidelijk in beschreven.deepbass909 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 16:52:
Men neme de handleiding en slaan daarvan de Quick Install Guide open... Sorry hoor, maar RTFM?
Ik ben sinds kort de gelukkige bezitter van een UE55D6200TS. Geweldig !!!
Alleen kan ik de instelling om het zappen te versnellen nergens in het service menu vinden.
Geen Video Mute Time, en geen User Control Init.
Heeft iemand een idee waar dit zit, of is het niet mogelijk ??
Alleen kan ik de instelling om het zappen te versnellen nergens in het service menu vinden.
Geen Video Mute Time, en geen User Control Init.
Heeft iemand een idee waar dit zit, of is het niet mogelijk ??
Mooi reclame verhaaltje
Ik denk dat het feit dat je nu vrijstaand woont meer impact heeft gehad dan hoe het gebouwd is. Theoretisch haalt wifi 300 meter met een standaard antenne, maar dan mogen er geen grote obstakels zijn en, nog veel belangrijker, geen interferentie van andere netwerken.coldasice schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 14:32:
[...]
in mijn vorige woning(appartementcomplex met veel beton) had ik ook een hele brakke wireless verbinding en ook maar overgestapt op bedraad maar in ons zelf gebouwd huis(vrijstaand), heb ik geen enkel probleem...al heb ik nog geen blu-ray gestreamt.
blu-ray zit trouwens op 50-60MBit/sec....dus je hebt al een 802.11n router nodig om dit theoretisch te kunnen streamen
Als ik bij mij op netwerken scan, vind ik standaard al zo'n 10 unieke wifi-netwerken. Een netwerk opzetten dat helemaal geen interferentie heeft is daardoor onmogelijk.
Ik gebruik zelf trouwens een Netgear WNDR3700, die over het algemeen ook erg goed werkt. Die heb ik trouwens aangeschaft als een Netgear WNDR37AV (de oude naam), wat ook al aangaf dat dit een router is die bedoeld is voor streaming media.
Het afspelen van Explore 3D content gaat ook uitstekend (zolang ik 3D uit laat
Ik kreeg juist heel sterk het idee dat ze sowieso snel een monteur sturen. Bij het eerste contact werd er vrijwel niet doorgevraagd over de klacht.S1W schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 15:41:
[...]
Heb de laatste SW erop staan: 1012.2. Ik heb een UE46D6500. De service lijn van Samsung deed absoluut niet moeilijk ofzo, ik denk dat ze dit meteen herkennen als een known hardware probleem. Feit is dat ze meteen een monteur sturen met reserve onderdelen, denk dat het vaker voorkomt...
Ik had zojuist ook de reparatiedienst aan de lijn voor wat gegevens en daar even wat verder gevraagd. Ze nemen standaard een bepaald bord mee voor vervanging (logisch, on site reparateurs hebben altijd de mogelijke dader bij zich), maar ze gaan sowieso eerst testen. Mijn opmerking dat ik vermoed dat het in de software zit, vonden zij ook aannemelijk (ook omdat jij bijv. exact dezelfde klacht hebt met dezelfde software versie).
We zullen zien, het bord moet nu eerst besteld worden (duurt een paar dagen) en dan wordt ik opnieuw gebeld voor een afspraak.
Hoewel ik waarschijnlijk een week of meer moet wachten voor de reparatie, vind ik het verder wel soepel verlopen. En omdat het geen fataal defect is (3D gebruik ik toch amper en alleen om te pronken
Wordt vervolgd dus!
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
Zag ergens op internet dat de usb-stick 'TDK USB-stick Trans-IT 2GB mini' geschikt was voor opname (timeshifting/pvr). Heb de 32GB uitvoering gekocht en het werkt inderdaad (wel op usb ingang 1) op mijn ue40d7000.
@dengijzel.Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:11:
[...]
100% defect, ik heb deze klacht al vaker langs zien komen.
Waar heb je deze klacht eerder gehoord en wat is de oplossing. Want samsung laat een reparateur komen. Is dit zwarte balk probleem te repareren?
Komt nu net een koerier langs met de extra 3D bril en de 50€ moviemax huurtegoed
[ Voor 5% gewijzigd door erreen op 09-07-2011 09:37 ]
Hoelang heb je erop moeten wachten ?erreen schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 09:36:
Komt nu net een koerier langs met de extra 3D bril en de 50€ moviemax huurtegoed
Totaal 5 en een halve weekSpeedy_Gonzalez schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 11:05:
[...]
Hoelang heb je erop moeten wachten ?
vanmorgen ook een koerier met de bril en bon. (6 weken duurde het)
beetje jammer dat ik het niet kan gebruiken aangezien ik het probleem met de zwarte balk nog heb.
beetje jammer dat ik het niet kan gebruiken aangezien ik het probleem met de zwarte balk nog heb.
[ Voor 6% gewijzigd door Nexxexium op 09-07-2011 12:26 ]
Verwijderd
Ik begrijp je vraag niet, maar ik heb het voouitlopen van het geluid nu opgelost, door mijn versterker 1 seconde een vertraging te geven.pacificocean schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 00:25:
@De_Hollander: Waarom denkt u dat vet beter is?
Ik had eerst gekeken om mijn blu-ray speler direct aan te sluiten aan de TV dus dan krijg je het geluid ook via tv te horen, en dat was gewoon goed. Daarom kwam ik op het idee de versterker de vertraging in te voeren.
Ik heb de Sony Home Theatre HT.SS2300 (met de BDP S350 Blu-ray speler)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2011 12:30 ]
Bij mij valt net het complete Shrek 3d pakket in de bus van de samsung blu ray speler actie.
Nu de brillen nog.
Nu de brillen nog.
Ik heb ook vandaag de brillen + het moviemax huurtegoed gekregen. De brillen krijg ik alleen niet gekoppeld aan de tv, een UE40D6200.
De tv is al een paar keer uit en weer aan gezet zoals ook beschreven staat in de korte handleiding.
Ik heb geprobeerd de bril op verschillende plekken bij de tv te houden.., geen succes.
Anderen met deze brillen ook dit probleem? Of het liefst natuurlijk de oplossing.
De tv is al een paar keer uit en weer aan gezet zoals ook beschreven staat in de korte handleiding.
Ik heb geprobeerd de bril op verschillende plekken bij de tv te houden.., geen succes.
Anderen met deze brillen ook dit probleem? Of het liefst natuurlijk de oplossing.
Hier werkt het allemaal feiloos, je zit wel flikkering als je naar wit vlak/licht kijkt neem ik aan?Shaun. schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 14:19:
Ik heb ook vandaag de brillen + het moviemax huurtegoed gekregen. De brillen krijg ik alleen niet gekoppeld aan de tv, een UE40D6200.
Firmware upgrade, samsung helpdesk bellen?
Ik ga is kijken of ik ook via Youtube 3D kan krijgen...
[ Voor 4% gewijzigd door tokko1 op 09-07-2011 15:11 ]
Je bedoelt dat het lampje groen/rood knippert? Dat doet hij wel ja, maar na ongeveer 15-20 seconden gaat deze uit en is het niet gelukt. De firmware is up to date.tokko1 schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 15:11:
[...]
Hier werkt het allemaal feiloos, je zit wel flikkering als je naar wit vlak/licht kijkt neem ik aan?
Firmware upgrade, samsung helpdesk bellen?
Ik ga is kijken of ik ook via Youtube 3D kan krijgen...
Ik zal maandag de helpdesk dan maar bellen, thx
Die van mijn is in de fik gevlogen vannacht de voeding totaal uitgebrand ik hoop dat het garantie is
[ Voor 26% gewijzigd door breins op 09-07-2011 17:30 ]
Ongelofelijk! Pics or it didn't happen.breins schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 17:30:
Die van mijn is in de fik gevlogen vannacht de voeding totaal uitgebrand ik hoop dat het garantie is
Verwijderd
Nou ik heb nu al mn kado's binnen gekregen, 75 euro, een bril en 50 euro moviemax tegoed.
Een vraagje alleen, nu ik moviemax kan gebruiken, wil ik een filmpje kijken maar hoe zet ik het geluid van mn tv op mn versterker? Is dit uberhaupt mogelijk?
Een vraagje alleen, nu ik moviemax kan gebruiken, wil ik een filmpje kijken maar hoe zet ik het geluid van mn tv op mn versterker? Is dit uberhaupt mogelijk?
Bij mij op de optische uitgangVerwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 21:07:
Nou ik heb nu al mn kado's binnen gekregen, 75 euro, een bril en 50 euro moviemax tegoed.
Dit is mogelijk. Bij de audio opties kun je aangeven dat je gebruik wil maken van externe speakers. Vervolgens kun je het geluid laten lopen via de ARC (hdmi, mits je versterker dit ondersteund) of een optische kabel.Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 21:07:
Verwijderd
Beetje laat, maar dan toch...Versie 001011deepbass909 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 20:58:
[...]
Welke firmware staat er bij jou op? Met een oudere firmware versie werkte 3D bij mij namelijk wel goed. Een oudere versie installeren is jammer genoeg niet mogelijk, dus ik kan dit niet testen...
En de 2 brillen + 50 euro bon zijn binnen. Nu de hotelbon nog, maar dat zal net als de 4e extra bril wel weer via BCC gaan, terwijl die in eerste instantie zeggen dat dit via Samsung gaat.

Damn als ze die in de winkel hebben aangeraden dan zou ik daar dus niet meer terug komen.truffel50 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 18:50:
Met schudbewegingen bedoelde ik de ogen die lijken te "soft-flikkeren". Maar ik begrijp nu dat het aan de brillen en de 3d liggen. als ik de film op 2d zet dan geven ze ook prachtige beelden. Ik heb alle kabels vervangen door hoogste kwaliteit-kabels oa. HDMI van € 130 / 2 meter en dat scheelt enorm.
Even een vraagje die ik stel voor iemand met een D5720 voor postcodegebied 6001 Ziggo. Daar kunnen de Duitse zenders niet worden ontvangen.
601 ARD 603 NDR 604 WDR 605 SWR 606 RTL 607 Sat 1
Kan iemand dat bevestigen of ontkennen?
601 ARD 603 NDR 604 WDR 605 SWR 606 RTL 607 Sat 1
Kan iemand dat bevestigen of ontkennen?
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Je maakt jezelf iets wijs èn je bent afgezet. Een kabeltje van een tientje voor 2 meter geeft je 100% identiek beeld als de kabel die je nu hebt, indien niet is het een defecte kabel. Zolang sprake is van niet-defecte kabels is het gewoonweg onmogelijk dat zo'n dure kabel ander beeld geeft dan een goedkope kabel: het beeld zal 100% identiek zijn en verschillen die je ziet zijn er niet (soort placebo-effect, je maakt het jezelf wijs). Dus geen betere kleuren, meer scherpte, beter contrast of wat dan ook.truffel50 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 18:50:
[..]
Ik heb alle kabels vervangen door hoogste kwaliteit-kabels oa. HDMI van € 130 / 2 meter en dat scheelt enorm.
[ Voor 5% gewijzigd door Wildfire op 11-07-2011 01:17 ]
Helaas nog geen brillen hier
Met welke dienst zijn de brillen bezorgd? Ik ben overdag nogal weinig thuis (werken...) en heb wel vaker problemen met pakketdiensten anders dan TNT.
Er is weer een update voor Smart Hub geweest, en YouTube is zowaar bruikbaar geworden
De app lijkt nu meer op de YouTube app zoals deze op veel media-spelers staat en als je wilt zoeken hoeft dat niet meer via het onhandige onscreen toetsenbord, maar gewoon via de cijfertoetsen op de afstandsbediening (GSM-stijl dus), zoals alle andere tekstinvoer ook al was. Ik heb het nog niet kunnen testen, maar ik ga er eigenlijk ook vanuit dat met de Samsung Remote app voor de telefoon je nu ook normale tekstinvoer krijgt.
Er is weer een update voor Smart Hub geweest, en YouTube is zowaar bruikbaar geworden
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Ze worden verstuurd met TNT. Die van mij zitten ergens in het bezorgproces. Maar hoe zit dat met de moviemax tegoedbon krijg je die via de mail?deepbass909 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 09:09:
Helaas nog geen brillen hierMet welke dienst zijn de brillen bezorgd? Ik ben overdag nogal weinig thuis (werken...) en heb wel vaker problemen met pakketdiensten anders dan TNT.
Er is weer een update voor Smart Hub geweest, en YouTube is zowaar bruikbaar gewordenDe app lijkt nu meer op de YouTube app zoals deze op veel media-spelers staat en als je wilt zoeken hoeft dat niet meer via het onhandige onscreen toetsenbord, maar gewoon via de cijfertoetsen op de afstandsbediening (GSM-stijl dus), zoals alle andere tekstinvoer ook al was. Ik heb het nog niet kunnen testen, maar ik ga er eigenlijk ook vanuit dat met de Samsung Remote app voor de telefoon je nu ook normale tekstinvoer krijgt.
2 weken geleden ook maar even de tijd genomen om het formuliertje in te vullen. Hoelang heeft het bij jullie geduurd voordat jullie reactie van samsung kregen? Ik heb tot nu toe nog niets gehoord/gezien.
Als het maar goed gegaan is bij de PostNL
Als het maar goed gegaan is bij de PostNL
Verwijderd
Zat in 1 pakketje, dus brillen en tegoed. Er zit namelijk een pasje bij met een code.pacificocean schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:05:
[...]
Ze worden verstuurd met TNT. Die van mij zitten ergens in het bezorgproces. Maar hoe zit dat met de moviemax tegoedbon krijg je die via de mail?
Verwijderd
Met TNT post.deepbass909 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 09:09:
Helaas nog geen brillen hierMet welke dienst zijn de brillen bezorgd? Ik ben overdag nogal weinig thuis (werken...) en heb wel vaker problemen met pakketdiensten anders dan TNT.
Ik heb ook nog steeds geen pakketje ontvangen... Het duurt wel heel erg lang.
Verwijderd
Mensen, ik heb 28 juni 2011 alle documenten opgestuurd voor de cashback actie.
Wanneer krijg ik mijn ontvangst bevestiging? Iemand ervaring hiermee?
Heb zelf een UE55D7000 aangeschaft super tv! via AVforum document gecalibreerd wat een verschil zeg! TIP calibreer als je Earth blueray afspeeld.
3D via PS3 gaat super! Alles is top!
Ik heb dat probleem met smart hub ook elke keer verdwijnen een aantal apps??
Verder ben ik zeer tevreden.
BTW die advies prijs slaat nergens op! Hoorde laatst een verkoper de UE55D8000 voor 2300 verkopen.....
ik mag zelf ook niet klagen heb hem voor een super prijsje!
Heb zelf een UE55D7000 aangeschaft super tv! via AVforum document gecalibreerd wat een verschil zeg! TIP calibreer als je Earth blueray afspeeld.
3D via PS3 gaat super! Alles is top!
Verder ben ik zeer tevreden.
BTW die advies prijs slaat nergens op! Hoorde laatst een verkoper de UE55D8000 voor 2300 verkopen.....
Au..... staan genoeg posts over, moet niet zo moeilijk te vinden zijn.Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:34:
Mensen, ik heb 28 juni 2011 alle documenten opgestuurd voor de cashback actie.
Ik heb op dag 1 van de actie de bon en voucher opgestuurd en heb afgelopen zaterdag m'n brillen en tegoed ontvangen (D6530). Mocht even duren.
Kan er om eerlijk te zijn niet heel erg aan wennen. Aardig wat flikkering met de bril op overdag. Moet het maar een keertje in de avond/verduisterd proberen, want op deze manier is het niet prettig 3d kijken.
Dus omdat er één verkoper is die 'm voor een belachelijk lage prijs verkoopt (op internet kom je 'm niet onder de €2600 tegen), slaat de adviesprijs nergens meer op?Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:34:

The devil is in the details.
Verwijderd
Ik had eigenlijk verwacht dat ik binnen een aantal dagen wel een ontvangst bevestiging zou krijgen.
Helaas nog niets mogen ontvangen. Ik begrijp dat het langer duurt dat maakt niet uit het gaat erom dat ik het gene krijg waar ik recht op heb. En niet een bericht krijg van samsung wij hebben nooit iets ontvangen.....gebeurt ook nog wel eens.
Je moet je kamer verduisteren dan heb je er geen of bijna geen last meer van bij het kijken naar 3D.
S'avond 3D GT en CoD gespeeld gaat helemaal goed. Ik moet echter wel even wennen!
Helaas nog niets mogen ontvangen. Ik begrijp dat het langer duurt dat maakt niet uit het gaat erom dat ik het gene krijg waar ik recht op heb. En niet een bericht krijg van samsung wij hebben nooit iets ontvangen.....gebeurt ook nog wel eens.
Je moet je kamer verduisteren dan heb je er geen of bijna geen last meer van bij het kijken naar 3D.
S'avond 3D GT en CoD gespeeld gaat helemaal goed. Ik moet echter wel even wennen!
Verwijderd
Klopt helemaal misschien inmiddels nog goedkoper.Hahn schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:44:
[...]
Dus omdat er één verkoper is die 'm voor een belachelijk lage prijs verkoopt (op internet kom je 'm niet onder de €2600 tegen), slaat de adviesprijs nergens meer op?Het is overigens niet voor niks een adviesprijs.
Ik maak het nog mooier als jij geen bon krijgt van de winkel waarop staat dat jij de tv voor € 2699
hebt betaald voor de TV doet samsung moeilijk over de cashback en smartpack!
2 van de 3 winkels waar ik ben geweest moesten 2 bonnen maken, 1 bon met € 2699 en 1 met het echt betaalde bedrag. 1 Winkel heeft het zo gedan dat zij gewoon hebben aangegeven dat er een inruil was!.
Ik weet niet of het allemaal klopt wat ze in de winkel zeggen en uitvoeren maar er zijn meerdere winkels die het aangeven.
3D is het prettigst om in een "bioscoop" setting te kijken, dus de kamer zo donker mogelijk. Elk lichtpunt naast het beeld zie je namelijk knipperen. Dit je jammer genoeg een nadeel van actieve brillen. Op zich is een "bioscoop" setting niet eens zo heel erg als je 3D wilt kijken. Wil je het 3D volledig ervaren, wil je toch zo min mogelijk afleidingen buiten beeldtheHoff schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:41:
[...]
Au..... staan genoeg posts over, moet niet zo moeilijk te vinden zijn.
Ik heb op dag 1 van de actie de bon en voucher opgestuurd en heb afgelopen zaterdag m'n brillen en tegoed ontvangen (D6530). Mocht even duren.
Kan er om eerlijk te zijn niet heel erg aan wennen. Aardig wat flikkering met de bril op overdag. Moet het maar een keertje in de avond/verduisterd proberen, want op deze manier is het niet prettig 3d kijken.
Tipje, stel de backlight zo fel mogelijk in (dus waarde 20) en zet dan bij eco-oplossingen automatisch dimmen aan tot niveau 5. Dan past het scherm de helderheid aan afhankelijk van het omgevingslicht en dit gaat zo geleidelijk dat je het niet merkt/ziet. Het voordeel daarvan is namelijk dat je overdag een mooi helder beeld hebt maar 's avonds weer geen lasbril nodig hebt om nog te kunnen kijken.
@Moulin30
welk document bedoel je?
Verwijderd
via google "AV forum ue55d7000 calibreren" zoekendeepbass909 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:56:
[...]
3D is het prettigst om in een "bioscoop" setting te kijken, dus de kamer zo donker mogelijk. Elk lichtpunt naast het beeld zie je namelijk knipperen. Dit je jammer genoeg een nadeel van actieve brillen. Op zich is een "bioscoop" setting niet eens zo heel erg als je 3D wilt kijken. Wil je het 3D volledig ervaren, wil je toch zo min mogelijk afleidingen buiten beeld
Tipje, stel de backlight zo fel mogelijk in (dus waarde 20) en zet dan bij eco-oplossingen automatisch dimmen aan tot niveau 5. Dan past het scherm de helderheid aan afhankelijk van het omgevingslicht en dit gaat zo geleidelijk dat je het niet merkt/ziet. Het voordeel daarvan is namelijk dat je overdag een mooi helder beeld hebt maar 's avonds weer geen lasbril nodig hebt om nog te kunnen kijken.
@Moulin30
welk document bedoel je?
http://www.avforums.com/forums/14681284-post229.html
dat is de link
Mijn televisie van Conrad is inmiddels binnen. Het gaat om de Samsung D7090 (Duitse versie).
Helaas erg veel last van Backlight Bleeding. Conrad komt hem morgen weer ophalen en ze beloven binnen 2 weken (zelfs met Duitse garantie) óf een nieuwe tv óf een gerepareerd model te hebben staan (reparatie niet echt mogelijk, dus denk een nieuw model). Als het allemaal gaat zoals beloofd, is dat een vrij goede service!
Zie alleen dat ze de prijzen van de Duitse modellen nu hebben opgekrikt naar Nederlandse maatstaven, dus kan helaas niet meer aanraden ook daar een televisie te halen.
Helaas erg veel last van Backlight Bleeding. Conrad komt hem morgen weer ophalen en ze beloven binnen 2 weken (zelfs met Duitse garantie) óf een nieuwe tv óf een gerepareerd model te hebben staan (reparatie niet echt mogelijk, dus denk een nieuw model). Als het allemaal gaat zoals beloofd, is dat een vrij goede service!
Zie alleen dat ze de prijzen van de Duitse modellen nu hebben opgekrikt naar Nederlandse maatstaven, dus kan helaas niet meer aanraden ook daar een televisie te halen.
Verwijderd
Kan je niet je bestelling annuleren? je kan hem beter in de winkel kopen! naar mijn mening.Throduss schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:02:
Mijn televisie van Conrad is inmiddels binnen. Het gaat om de Samsung D7090 (Duitse versie).
Kan je ook een leuke prijs krijgen gewoon handelen.
Damn conrad.nl 2799 veel geld
Voor welke prijzen hebben jullie 'm dan weten te krijgen?Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:54:
[...]
Klopt helemaal misschien inmiddels nog goedkoper.
Ik maak het nog mooier als jij geen bon krijgt van de winkel waarop staat dat jij de tv voor € 2699
2 van de 3 winkels waar ik ben geweest moesten 2 bonnen maken, 1 bon met € 2699 en 1 met het echt betaalde bedrag. 1 Winkel heeft het zo gedan dat zij gewoon hebben aangegeven dat er een inruil was!.
Ik weet niet of het allemaal klopt wat ze in de winkel zeggen en uitvoeren maar er zijn meerdere winkels die het aangeven.
Verwijderd
Je kan bijvoorbeeld de 55D7000 al voor 2350 krijgen via internet.
In de winkel nog goedkoper maar dan moet je gewoon 2 winkels tegenelkaar uitspelen
MM moet je geluk hebben dat ze goede zaken hebben gedaan volgens mij....
Of www.google.nl zoeken naar pricewatch en zoeken naar D7000 ofzo
In de winkel nog goedkoper maar dan moet je gewoon 2 winkels tegenelkaar uitspelen
MM moet je geluk hebben dat ze goede zaken hebben gedaan volgens mij....
Of www.google.nl zoeken naar pricewatch en zoeken naar D7000 ofzo
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2011 16:44 ]
Waarom heb je google nodig om op déze site de Pricewatch te vinden?
The devil is in the details.
Als het goed is is dat probleem alleen aanwezig bij gebruik van wifi en niet als je de Tv bedraad hebt aangesloten. Samsung Nederland is hiervan op de hoogte, weet niet hoe dit ontstaat en zoekt nog steeds naar de oorzaak en oplossing.Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:34:
[b]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Onze UE46D8000 (met firmware T-GAP8DEUC-1013.3) doet opeens raar: internet lijkt niet echt meer te werken. Wou namelijk naar YouTube om de fantastische nieuwe hit van Zanger Rinus (
) te showen, maar nope. Tijdenlang de melding dat 'ie aan het verbinden is, en dan de melding dat het netwerk niet verbonden zou zijn? Bij nader onderzoek blijken alle internet-apps dit gedrag te vertonen.
Netwerkinstellingen nagegaan, alles OK en de verbinding zelf werkt ook pico bello. TV Nog even van de stroom afgehaald maar geen effect. Gaat trouwens om een bekabelde aansluiting, rechtstreeks naar één van de LAN-poorten op mijn router.
Iemand anders dit ooit meegemaakt?
Netwerkinstellingen nagegaan, alles OK en de verbinding zelf werkt ook pico bello. TV Nog even van de stroom afgehaald maar geen effect. Gaat trouwens om een bekabelde aansluiting, rechtstreeks naar één van de LAN-poorten op mijn router.
[ Voor 8% gewijzigd door Wildfire op 11-07-2011 21:10 ]
Ik gebruik hier alleen bedraad (wifi zelfs nog nooit ingesteld) en ook hier worden de apps verwijderd.GerCor schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:19:
[...]
Als het goed is is dat probleem alleen aanwezig bij gebruik van wifi en niet als je de Tv bedraad hebt aangesloten. Samsung Nederland is hiervan op de hoogte, weet niet hoe dit ontstaat en zoekt nog steeds naar de oorzaak en oplossing.
Oké, geef ik dat even door aan Alex van webcareBassieBulk schreef op maandag 11 juli 2011 @ 21:06:
[...]
Ik gebruik hier alleen bedraad (wifi zelfs nog nooit ingesteld) en ook hier worden de apps verwijderd.
Geef dat ook maar van mij door dan, want ik heb ook alleen bedraad en bij mij gebeurd/gebeurde het ook.GerCor schreef op maandag 11 juli 2011 @ 21:09:
[...]
Oké, geef ik dat even door aan Alex van webcare
Ik heb pas wel een develop account aangemaakt op mijn tv en sindsdien lijk ik er geen last meer van te hebben. Maar dat is puur speculatie. Maar wellicht kunnen ze hier iets mee.
Even een vraag aan de mensen bij wie dit optreedt: zijn jullie ingelogd als het gebeurd ? (kijk rechtsonderin bij het rode blokje als je in smarthub zit)
Verwijderd
Ik heb sinds vrijdag last van dat mijn wifi verbinding verbreekt wanneer ik de tv in de standby zet. Nu moet ik telkens mijn beveiligings wachtwoord intoetsen als ik naar de smarthub ga. hier heb ik de eerste paar weken toen ik de ue40d6530 had geen last van gehad. Hebben nog meer mensen hier last van?
Verder werkt alles prima, en ik heb ook de laatste software update T-GASDEUC-1012.2 daarvoor al geinstalleerd.
Verder werkt alles prima, en ik heb ook de laatste software update T-GASDEUC-1012.2 daarvoor al geinstalleerd.
Verwijderd
Ik heb mijn tv met een vaste aansluiting via kabels op internet omdat ik veel stream dus via mijn wifi gaat dat niet lukken.GerCor schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:19:
[...]
Als het goed is is dat probleem alleen aanwezig bij gebruik van wifi en niet als je de Tv bedraad hebt aangesloten. Samsung Nederland is hiervan op de hoogte, weet niet hoe dit ontstaat en zoekt nog steeds naar de oorzaak en oplossing.
Maaruh hoelang duurt het voordat je een bevestigingsmail krijgt van samsung?
Hoe krijg je de cashback geld terug? Op de actiecoupon van de Smartpack actie moet je een hoop invullen, maar nergens wordt om je bankrekeningnummer gevraagd. (Dit in tegenstelling tot alle andere samsung actiecoupons).
bumpKefding schreef op zondag 10 juli 2011 @ 17:24:
Speelt de UE32D6500 eigenlijk 24p af?
Ik kan het nergens echt duidelijk vinden.
Zoals ik al zei heb ik hem vóór de prijswijzigingen gekocht. Oftewel, d7000 (7090 dus) voor € 1080 (10% kortingsactie). Die prijs krijg je echt niet bij een andere winkelVerwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:20:
[...]
Kan je niet je bestelling annuleren? je kan hem beter in de winkel kopen! naar mijn mening.
Kan je ook een leuke prijs krijgen gewoon handelen.
Damn conrad.nl 2799 veel geld
Dus ik hou mijn product lekker aan. Ik heb de tv de komende weken toch nog niet nodig (verhuizing).
Heb ik ook. Ik dacht al dat mijn wifi niet meer goed werkte.Wildfire schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:46:
Onze UE46D8000 (met firmware T-GAP8DEUC-1013.3) doet opeens raar: internet lijkt niet echt meer te werken. Wou namelijk naar YouTube om de fantastische nieuwe hit van Zanger Rinus () te showen, maar nope. Tijdenlang de melding dat 'ie aan het verbinden is, en dan de melding dat het netwerk niet verbonden zou zijn? Bij nader onderzoek blijken alle internet-apps dit gedrag te vertonen.
Ik zou de voorwaarde even goed doorlezen, daar staat niks over een verplichte adviesprijs verkoop op de bon. En waarom zou samsung moeilijk doen over wat een verkoper vraagt voor zijn tv. Samsung heeft zijn geld toch al binnen. Ik heb in ieder geval geen dubbele factuur gekregen en/of ingestuurd.Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:54:
[...]
De tv moet via een deelnemende winkel worden gekocht en samsung weet ook wel wat je betaald voor een tv via saturn/mm of een online winkel.....ik denk dat die de concurrentie via de pricewatch ook wel in de gaten houden.....
Dat idee van die develop-account had ik ook.... Het leek beter te gaan.Massiefje schreef op maandag 11 juli 2011 @ 21:19:
[...]
Geef dat ook maar van mij door dan, want ik heb ook alleen bedraad en bij mij gebeurd/gebeurde het ook.
Ik heb pas wel een develop account aangemaakt op mijn tv en sindsdien lijk ik er geen last meer van te hebben. Maar dat is puur speculatie. Maar wellicht kunnen ze hier iets mee.
Even een vraag aan de mensen bij wie dit optreedt: zijn jullie ingelogd als het gebeurd ? (kijk rechtsonderin bij het rode blokje als je in smarthub zit)
Maar de NOS-app wordt nog steeds gewist.
Nu is het zo dat je de onofficiële apps met het aanpassen van de widgetlist.xml kunt installeren en/of verwijderen (met develop-account).
Is het niet gewoon zo dat (bv bij de NOS-app) dit bestand ergens online wordt gehost (bij Samsung of NOS.nl) en af en toe niet bereikbaar is of zo? Zodat de TV denkt, die app moet gewist worden?
Ik zal zometeen eens kijken of de 'nachtrust' de netwerkfunctionaliteit van de TV goed heeft gedaan of niet... anders denk ik dat ik er maar een mailtje richting Samsung aan waag. Vreemd, vroeger altijd goed gewerkt en nu opeens niet meer. Terwijl de verbinding zelf iig toch echt in orde is, dus het moet een storing in de TV zijn.pacificocean schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 00:28:
[...]
Heb ik ook. Ik dacht al dat mijn wifi niet meer goed werkte.
Daar zou je je wel eens kunnen vergissen, Samsung heeft niet voor niets een minimum prijs voor de high-end modellen. Het zal onder andere zijn om de "niet dozen schuivers" en fysieke winkels te beschermen, zodat die ook een TV met enigzins marge kunnen verkopen zonder dat de klant gaat zeuren dat ie op internet goedkoper is. Zo houdt Samsung natuurlijk zijn klanten (winkeliers) tevreden.coldasice schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 08:02:
[...]
En waarom zou samsung moeilijk doen over wat een verkoper vraagt voor zijn tv. Samsung heeft zijn geld toch al binnen.
Samsung is groot genoeg om dit bij bepaalde modellen lang vol te kunnen houden. Houd je je als winkel niet aan, krijg je gewoon niks of weinig geleverd.
dat dacht coca cola ook bij AH....en ik snap dat internetwinkels zich hier strikter aan moeten houden dan een MM/Saturn combinatie....maar dat zijn wel grote jongens die veel omzet genereren....het feit dat ze die lijst van winkels aanhouden, betekent dat er afspraken onderling zijn.WouterHelm schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:41:
[...]
Samsung is groot genoeg om dit bij bepaalde modellen lang vol te kunnen houden. Houd je je als winkel niet aan, krijg je gewoon niks of weinig geleverd.
Verwijderd
Waarom zou dat niet gaan lukken?Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 21:39:
[...]
Ik heb mijn tv met een vaste aansluiting via kabels op internet omdat ik veel stream dus via mijn wifi gaat dat niet lukken.
Maaruh hoelang duurt het voordat je een bevestigingsmail krijgt van samsung?
Verwijderd
ja ook als ik ben ingelogd worden ze verwijderdMassiefje schreef op maandag 11 juli 2011 @ 21:19:
[...]
Geef dat ook maar van mij door dan, want ik heb ook alleen bedraad en bij mij gebeurd/gebeurde het ook.
Verwijderd
heb ik ook, dacht dat het met m'n nieuwe router te maken had!pacificocean schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 00:28:
[...]
Heb ik ook. Ik dacht al dat mijn wifi niet meer goed werkte.
Verwijderd
Hey, da's een goeie servie. Wat is voor jou veel last van backligt bleeding? Ik zie het vooral duidelijk als ik teletekst oproep. Dan zie ik zowel aan de linker en rechterzijde duidelijke een lichtgrijze waas (het sterkst vanaf de rand, minder naar het middenThroduss schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:02:
).
Als je dat eenmaal hebt gezien denk je dat je het altijd ziet.
Vraag me af: zal ik me beroepen op garantie (gekocht bij Saturn) of zelf eens de schroeven aan de achterzijde was losser draaien? Heeft iemand ervaring met beide opties?
Verwijderd
Ik zal het nog mooier maken als je als winkel te vroeg de adviesprijs weghaald bij de TV kan je een hoop gedonder krijgen met samsung. Samsung heeft daar bepaalde regels voor. Je kan zelfs je dealerschap verliezen. Het klinkt allemaal zeer onwaarschijnlijk maar het is toch echt zo.WouterHelm schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:41:
[...]
Daar zou je je wel eens kunnen vergissen, Samsung heeft niet voor niets een minimum prijs voor de high-end modellen. Het zal onder andere zijn om de "niet dozen schuivers" en fysieke winkels te beschermen, zodat die ook een TV met enigzins marge kunnen verkopen zonder dat de klant gaat zeuren dat ie op internet goedkoper is. Zo houdt Samsung natuurlijk zijn klanten (winkeliers) tevreden.
Als jij BR wilt streamen heb een bepaald minimum router nodig anders loop alles in de soep.
Verwijderd
Ik had deze link al eerder gepost maar hierbij nog een keer:Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:52:
[...]
Hey, da's een goeie servie. Wat is voor jou veel last van backligt bleeding? Ik zie het vooral duidelijk als ik teletekst oproep. Dan zie ik zowel aan de linker en rechterzijde duidelijke een lichtgrijze waas (het sterkst vanaf de rand, minder naar het midden
).
Als je dat eenmaal hebt gezien denk je dat je het altijd ziet.
Vraag me af: zal ik me beroepen op garantie (gekocht bij Saturn) of zelf eens de schroeven aan de achterzijde was losser draaien? Heeft iemand ervaring met beide opties?
Owja BTW ik heb mijn ontvangst bevestiging ontvangen een paar minuten geleden nu is het even wachten op de 2e bril en € 75 cashback en moviemax tegoed
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 13:54 ]
Even een vraagje voor iemand anders die een D8000 met UPC heeft.
Kun je met UPC (CI+) ook alleen digtale zenders kiezen/opslaan of komen de analoge zenders altijd mee?.
Volgens mij is het:
Menu >> kanalen >> Antenne >> KABEL
en
Menu >> kanalen >> automatisch opslaan >> kanaalbron >> DIGITAAL
En, als je per ongeluk ook de analoge zenders hebt geinstalleerd, moet je dan resetten (EXIT knop) of kun je gewoon in het Tv menu de analoge zenders uitschakelen?
Kun je met UPC (CI+) ook alleen digtale zenders kiezen/opslaan of komen de analoge zenders altijd mee?.
Volgens mij is het:
Menu >> kanalen >> Antenne >> KABEL
en
Menu >> kanalen >> automatisch opslaan >> kanaalbron >> DIGITAAL
En, als je per ongeluk ook de analoge zenders hebt geinstalleerd, moet je dan resetten (EXIT knop) of kun je gewoon in het Tv menu de analoge zenders uitschakelen?
Verwijderd
reactie op mijn post? snap ik niet dan, de link die je meestuurt zijn de beeldinstellingen. lost niet mijn backlightprobleem op lijkt me.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:51:
[...]
Ik had deze link al eerder gepost maar hierbij nog een keer:
Owja BTW ik heb mijn ontvangst bevestiging ontvangen een paar minuten geleden nu is het even wachten op de 2e bril en € 75 cashback en moviemax tegoed
Verwijderd
Probeer het eens ik had er ook last van in het begin maar nadat ik alles had ingesteld niet meer. Alleen bij hele oude films heb ik het een heel klein beetje.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:14:
[...]
reactie op mijn post? snap ik niet dan, de link die je meestuurt zijn de beeldinstellingen. lost niet mijn backlightprobleem op lijkt me.
Ik vind dat opschroeven een beetje tricky het is geen 2 euro wat je ervoor hebt betaald. Zit er een verzegeling op? Zo ja dan zou ik het helemaal niet doen dan heb je geen enkele garantie meer!
Verwijderd
Bedankt voor de tip.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:20:
[...]
Probeer het eens ik had er ook last van in het begin maar nadat ik alles had ingesteld niet meer. Alleen bij hele oude films heb ik het een heel klein beetje.
Ik vind dat opschroeven een beetje tricky het is geen 2 euro wat je ervoor hebt betaald. Zit er een verzegeling op? Zo ja dan zou ik het helemaal niet doen dan heb je geen enkele garantie meer!
Vraagje:Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:51:
[...]
Ik had deze link al eerder gepost maar hierbij nog een keer:
Ga ervan uit dat je de Smartpack actiecoupon van de Samsung site uitgeprint en per post verzonden hebt.
Op dit formulier is geen mogelijkheid om je rekeningnummer te vermelden.
Hoe weet men dan naar welk rekeningnummer het cashback geld gestort moeten worden.
( Tot voor kort kon je online de het Smartpack actiecoupon invullen. Hierop was wel de mogelijkheid om je rekeningnummer e.d. dit in te vullen !!)
Heb al een mail gestuurd naar smartpack@samsungactie.com, maar geen reactie.
Sinds gisteren een trotse bezitter van de UE55D8000!
Wat een prachtige TV!
Meteen al m'n 1080p-filmpjes met SRT's op HDD'tje gegooid en lekker wat zitten te prullen met de instellingen.
Prachtig beeld e.d.
Echter ben ik er achter gekomen dat je dus niet over het netwerk mét ondertiteling kan kijken? Lijkt me beetje suf. Ik heb nog wel een ACRyan PlayOn Mini HD liggen, maar ik zou het stom vinden om toch weer met twee afstandsbedieningen te gaan werken. Weet iemand een oplossing?
Wat een prachtige TV!
Meteen al m'n 1080p-filmpjes met SRT's op HDD'tje gegooid en lekker wat zitten te prullen met de instellingen.
Prachtig beeld e.d.
Echter ben ik er achter gekomen dat je dus niet over het netwerk mét ondertiteling kan kijken? Lijkt me beetje suf. Ik heb nog wel een ACRyan PlayOn Mini HD liggen, maar ik zou het stom vinden om toch weer met twee afstandsbedieningen te gaan werken. Weet iemand een oplossing?
http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!
Verwijderd
Wat betreft de Samsung actie. Ik heb 27 juni de coupon verstuurd en vandaag een mailtje dat ik het cadeau binnen de actie periode kan verwachten.
Verwijderd
Hi Jakk09,Jakk09 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:35:
[...]
Vraagje:
Ga ervan uit dat je de Smartpack actiecoupon van de Samsung site uitgeprint en per post verzonden hebt.
Hoe weet men dan naar welk rekeningnummer het cashback geld gestort moeten worden.
( Tot voor kort kon je online de het Smartpack actiecoupon invullen. Hierop was wel de mogelijkheid om je rekeningnummer e.d. dit in te vullen !!)
Ik heb inderdaad alles ingevuld inclusief mijn rekeningnummer deze staat onder betalingswijze: Bank overboeking. Staat net boven de keuze van stad en Dealer.
Tja ik weet niet hoe hun moeten weten naar welke rekening ze het moeten sturen misschien kan je dat nog mailen..... Ik heb zelf ook gemaild naar smartpack@samsungactie.com. Gisteren kreeg ik geen reactie en vandaag weer gemaild met mijn registratienummer vermeldt en kreeg 10minuten later een reactie.
Maar let wel! Heb je een D7000 of een D8000 aangeschaft? zoniet dan heb je geen recht op een cashback!
Hoe moeten wij dit nu weten.Jakk09 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:35:
[...]
Vraagje:
Beetje vervuiling van het topic. Daarom sorry voor deze post, maar een beetje opvoeding is blijkbaar nodig.
Verwijderd
TIPkwaza schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:37:
Wat een prachtige TV!
Prachtig beeld e.d.
instellen bij het afspelen van de Blueray Earth krijg je het beste resultaat. Heb het gedaan bij mij 55D7000.
Vraagje waarom heb je gekozen voor de D8000?
Verwijderd
Heb je de overige posts gelezen?? daar staan posts die nog geen eens met samsung te maken hebben.Nexxexium schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:47:
[...]
Hoe moeten wij dit nu weten.
Beetje vervuiling van het topic. Daarom sorry voor deze post, maar een beetje opvoeding is blijkbaar nodig.
Als mensen op deze manier hulp zoeken kunnen we toch gewoon antwoorden????
Ben het een klein beetje met Nexxexium eens.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:49:
[...]
Heb je de overige posts gelezen?? daar staan posts die nog geen eens met samsung te maken hebben.
Als mensen op deze manier hulp zoeken kunnen we toch gewoon antwoorden????
In het licht van dit internetforum, gaan we het hier over bonnetjes en brilletjes en couponnetjes hebben? Of gaan we proberen het beste uit deze TV-serie van Samsung te krijgen?
Verwijderd
Een beetje hulp kan geen kwaad toch, als iemand vragen heeft antwoord ik ze.
Maar inderdaad het is wel om onze tv het beste te laten draaien!
Collateral damage je kan dit toch niet tegengaan
Maar inderdaad het is wel om onze tv het beste te laten draaien!
Collateral damage je kan dit toch niet tegengaan
Vanaf welk medium kun je dan wel met ondertitels bekijken?via USB?kwaza schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:37:
Wat een prachtige TV!
Prachtig beeld e.d.
Nog even wat extra info. Volgens UPC kun je bij een Samsung UE40D8000 niet kiezen voor alleen digtale zenders. Ze geven Samsung de schuld (foute software). Als je alleen de digitale zenders wilt installeren (CI+) komen de analoge zenders automatisch mee.
Zelf geloof ik daar helemaal niks van ... maar goed, ik wacht het antwoord van de UPC CI+ gebruikers geduldig af.
Zelf geloof ik daar helemaal niks van ... maar goed, ik wacht het antwoord van de UPC CI+ gebruikers geduldig af.
een logitech harmonykwaza schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:37:
Wat een prachtige TV!
Prachtig beeld e.d.
(want de DLNA & USB mogelijkheden zijn ronduit kl#te)
Arriving Somewhere but not here....
Draai hier gewoon in combinatie met ondertiteling hoor. Film en ondertitel zelfde map zetten, zelfde naam alleen de extensie dus anders. Dan kan je tijdens het afspelen rechts in beeld selecteren dat je de ondertitels 'aan' wilt hebben.Joop_Klepzeiker schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:51:
[...]
een logitech harmony
(want de DLNA & USB mogelijkheden zijn ronduit kl#te)
Verwijderd
volle secondesynthdood schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:25:
[...]
Hoeveel vetraging ongeveer? Hebben we het over milliseconden of seconden?
Verwijderd
Met allshare lukt het om ondertitels .srt te gebruiken. Bestandsnaam videoclip en ondertitels moeten gelijk zijn op de extentie na.kwaza schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:37:
>8 >8 Echter ben ik er achter gekomen dat je dus niet over het netwerk mét ondertiteling kan kijken? Lijkt me beetje suf. >8 >8 Weet iemand een oplossing?
. videoclip.mp4
. videoclip.srt
Heb je het voor elkaar, krijg je in tools een extra optie voor ondertitels.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 17:26 ]
Verwijderd
Lukt dat ook met ingebakken ondertitels? Ik heb namelijk bij srt bestanden dat het wel goed gaat maar ingebakken ondertitels pakt ie niet.
Enkele anderen melden gisteren/vandaag dit probleem ook.Wildfire schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:46:
Onze UE46D8000 (met firmware T-GAP8DEUC-1013.3) doet opeens raar: internet lijkt niet echt meer te werken. Wou namelijk naar YouTube om de fantastische nieuwe hit van Zanger Rinus () te showen, maar nope. Tijdenlang de melding dat 'ie aan het verbinden is, en dan de melding dat het netwerk niet verbonden zou zijn? Bij nader onderzoek blijken alle internet-apps dit gedrag te vertonen.
Heb zojuist het nog eens geprobeerd, SmartHub kwam toen met een update. Daarna werkte alles weer zoals het hoort.
Ik heb het topic al doorgelezen over de mogelijkheid om dvd's op een HD te zetten (in video_ts folders)
om op die manier via de smarthub op de samsung tv deze te bekijken met de mogelijkheid om in het menu zaken aan te passen zoals ondertitels en audio.
Ik heb de vraag ook gestuurd naar de samsung customer care en deze bevestigde dat dit kon.
Maar ik lees dat sommige gebruikers geen ondertitels of menu kunnen gebruiken. Wie heeft hierop een antwoord?
om op die manier via de smarthub op de samsung tv deze te bekijken met de mogelijkheid om in het menu zaken aan te passen zoals ondertitels en audio.
Ik heb de vraag ook gestuurd naar de samsung customer care en deze bevestigde dat dit kon.
Maar ik lees dat sommige gebruikers geen ondertitels of menu kunnen gebruiken. Wie heeft hierop een antwoord?
Verwijderd
maandag 28 maart 2011 is in dit topic een bericht geplaatst dat je ook kan opnemen met een USB stick, dus niet perse met een externe HDD schijf. Ik heb een USB stick in USB ingang 1 HDD gedaan maar dan krijg ik de melding dat dit apparaat niet wordt ondersteunt. Waar moet zo'n USB stick aan voldoen? Moet deze een minimale grote hebben bijvoorbeeld?
In theorie wordt het ondersteund ja, maar in de praktijk zijn de meeste USB-sticks te langzaam (qua schrijven) om gebruikt te kunnen worden. Een HD daarentegen is altijd al snel genoeg.
Het zou wel handig zijn als de TV, net zoals Windows bij ReadyBoot, een melding zou geven als een aangesloten apparaat te langzaam is om gebruikt te kunnen worden.
Het zou wel handig zijn als de TV, net zoals Windows bij ReadyBoot, een melding zou geven als een aangesloten apparaat te langzaam is om gebruikt te kunnen worden.
[ Voor 31% gewijzigd door Wildfire op 13-07-2011 10:15 ]
Dit is mij ook nog niet gelukt, voglends mij is dit niet ondersteund door Samsung, beetje jammerVerwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 17:38:
Lukt dat ook met ingebakken ondertitels? Ik heb namelijk bij srt bestanden dat het wel goed gaat maar ingebakken ondertitels pakt ie niet.

Als iemand hier een oplossing voor weet