Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pacificocean schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 13:29:
[...]

Als je niet duidelijker vermeld om welke firmware het gaat wordt dit lastig.
Ik krijg de melding op mijn TV dat ik versie 01009 heb en dat er nu een upgrade is naar 01013. Maar dan had ik graag vernomen welke verbeteringen er zijn als ik upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:26

Nss

The Dude Abides

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 17:41:
[...]
Welke zouden jullie kiezen en waarom?:
UE46D5000
UE40D6500
UE40D6200
UE40D6510
(en nee die 46 is geen foutje)
Begin bij de Samsung site, daar kan je specs vergelijken. D6500 heeft beste specs (6510 is witte versie) en naar mijn mening mooiste design (dunste bezel van dit lijstje). Ik zou even in de winkel de verschillende modellen bekijken en dan ben er snel uit lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet je toevallig ook het verschil tussen de d6500 en de d6530
de d6530 was nl eigenlijk onze eerste keus (tot de prijs omhoog ging)
ps. samsung vergelijk site werkt niet naar behoren hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 21:38:
weet je toevallig ook het verschil tussen de d6500 en de d6530
de d6530 was nl eigenlijk onze eerste keus (tot de prijs omhoog ging)
ps. samsung vergelijk site werkt niet naar behoren hier
Het verschil is de voet bij de d6500 is de voet zwart, en bij de d6530 zilvergrijs voor de rest zijn ze hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:26
En de rand is ook anders, D6500 is schuin aflopend, D6530 is plat.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:53
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:07:
[...]

Ik krijg de melding op mijn TV dat ik versie 01009 heb en dat er nu een upgrade is naar 01013. Maar dan had ik graag vernomen welke verbeteringen er zijn als ik upgrade.
De vraag blijft met deze info gewoon bestaan. Wij kunnen niet ruiken welke TV je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:03
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 17:41:
[...]

tnx all

die xbox 360 zou hier ws ook wel komen, kan die wel contact maken met de pc?
Zeker, je krijgt gewoon Windows Media Center op je beeldscherm. Is ook het enige apparaat dat ik ken dat dat kan.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Nou, Conrad heeft me nog niet geantwoord op mijn email maar ze hebben wel de prijzen aangepast. De 46D7090 staat er nu dus weer gewoon op voor 1999 EUR en de 46D8090 voor 2099 EUR, in plaats van 1499 EUR. Had een mooie deal geweest maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:19:
Maakt niet uit, als je maar bij je PC uitkomt.

Dus, PC via netwerk verbinden met de TV en als je dan sourceknop op je AB zou kiezen dan moet je uitkomen bij iets als DLNA1 - PC Tebbes. Dat selecteer je en klaar, daar staat je content.
GerCor, heel erg bedankt.
Ik heb het gister voor elkaar gekregen. Niet alles wordt ondersteund, maar verder werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx!
denk dat het hier de d6500 met een xbox gaat worden:D (maar nu eerst de kamer nog maar eens witten en het tv meubel in elkaar zetten:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-10 18:19
Ben geïnteresseerd in de UE40D6750, maar wat me opvalt is dat er nog weinig winkels en online shops zijn die dit model hebben staan of in de online shop aanbieden. Andere modellen zoals de 65xx 7000 en 8000 zijn ruim voldoende aanwezig.

Iemand een idee waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 17:32:
Direct 4vragen voor jullie!

1) Iemand die weet of de koopjes periode in Nederland, Belgie en Duitsland op het zelfde moment beginnen? Nl. dit weekend?
Nederland kent geen vaste koopjes periode (of Solden) zoals België dat kent. Hier is het seizoensafhankelijk en bij tv's hangt het vaak ook samen met grote sport evenementen, zoals een EK of WK voetbal (vooral) of de Olympische Spelen (in mindere mate).
Aangezien er net een grote actie is geweest rond de tijd dat iedereen hier z'n vakantiegeld kreeg, verwacht ik de komende tijd weinig spannends meer qua acties.
Volgens mij kent Duitsland ook niet echt een vaste uitverkoop periode, maar dat weet ik niet zeker.
2) Ik heb echt mijn oog laten vallen op de SAMSUNG D6510. Ik twijfel nog tussen 40" of 46", onze kijkafstand is ongeveer 2m50, wat lijkt jullie het beste? Wij dachten 46" te nemen maar zijn bang dat deze te groot is voor deze afstand.
Ik zit zelf op 2 à 2,5 meter van mijn tv en vind 40" eigenlijk wel groot zat. Op zich is 46" niet te groot, maar het kan behoorlijk aanwezig zijn. Daarnaast zijn niet-HD uitzendingen en DVD's in mijn ogen nog redelijk te pruimen met een 40" op deze afstand, bij 46" zal het echt blokkering worden of zie je echt elk compressie foutje.
3) Ik woon in Belgie en de prijzen met Duitsland verschillen echt enorm. Zijn er nadelen verbonden aan het kopen van de tv in Duitsland? Ivm. garantie, toepassingen gebruiken, ...
In het buitenland kopen en ter garantie aanbieden in je eigen land kan lastig zijn, maar hoeft niet. Ik weet niet hoe Samsung hierin staat. Als je dicht bij de grens woont, is het natuurlijk niet echt een probleem, dan breng je hem gewoon over de grens voor eventuele reparaties/garanties.
Verder, maar dat kan je hier al lezen, kan een Duitse tv alleen ingesteld worden op Duits, met de regio's Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Er is een aanpassing in het service menu nodig om hem ook Nederlands te krijgen en de Nederlandse/Belgische apps te kunnen installeren. Als je de juiste code weet is dit een kleine moeite.
4) Amazon had een schitterende aanbieding maar blijkbaar lukt het niet om te verzenden naar Belgie.
Ik vraag me nu af wat ik moet doen, contact opnemen met amazon of laten verzenden naar duitse vrienden?
Amazon stuurt wel vaker iets niet naar een bepaald land. Contact opnemen heeft eigenlijk geen zin, zeker niet als je al een makkelijke escape hebt door het naar vrienden te laten sturen.
Bedenk maar zo, naar je Duitse vrienden betaal je lokaal pakket-tarief (in Duitsland is dat in verhouding heel weinig), zou je het naar België laten sturen, betaal je internationaal tarief (erg hoog). Wederom afhankelijk van waar je woont, kan dat verschil in tarief weleens veel meer zijn dan de brandstofkosten van even heen en weer rijden. En je hebt gelijk weer een goed excuus om eens langs te gaan bij je Duitse vrienden :+
WouterHelm schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 09:33:
Ben geïnteresseerd in de UE40D6750, maar wat me opvalt is dat er nog weinig winkels en online shops zijn die dit model hebben staan of in de online shop aanbieden. Andere modellen zoals de 65xx 7000 en 8000 zijn ruim voldoende aanwezig.

Iemand een idee waarom?
Ik ben hem in Nederland eigenlijk alleen nog maar bij de BCC tegengekomen. En op de Duitse en Franse site van Samsung staat hij niet eens vermeld (wel op de NL en BE site). Het is dus sowieso een model dat beperkt leverbaar is (alle met die zilveren voet trouwens, valt me op...)
Ik denk dat veel winkels hem niet in het assortiment opnemen, omdat de verschillen met de 65xx niet heel erg groot zijn en de meerprijs daardoor wat moeilijk te verklaren is.

[ Voor 12% gewijzigd door deepbass909 op 28-06-2011 09:46 ]

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-10 18:19
deepbass909 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 09:39:
[...]

Ik ben hem in Nederland eigenlijk alleen nog maar bij de BCC tegengekomen. En op de Duitse en Franse site van Samsung staat hij niet eens vermeld (wel op de NL en BE site). Het is dus sowieso een model dat beperkt leverbaar is (alle met die zilveren voet trouwens, valt me op...)
Ik denk dat veel winkels hem niet in het assortiment opnemen, omdat de verschillen met de 65xx niet heel erg groot zijn en de meerprijs daardoor wat moeilijk te verklaren is.
Verkoos de 6750 boven de 6500 ivm micro dimming ondersteuning, dacht dat dat wel een verschil zou moeten maken, of is het meer een marketing verhaal? De voet boeit me verder niet, aangezien ik hem toch zal ophangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-10 16:15
Unne Offerse schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:53:
Iemand enig idee waarom ik geen photo's en muziek op m'n Synology NAS (DS110j) kan zien ? De D8000 ziet de NAS wel en ook de 3 folders Video, Muziek & Foto, maar als ik in een van die mappen ga zijn die leeg! :( DLNA staat aan op de NAS en die heb ik ook opnieuw laten indexeren.......
Update: Ik ben nu zover dat ik door de folders kan bladeren op de NAS, maar nu weigert de TV om de foto's (in standard jpg format) te laten zien :(

Hij geeft nu "Incompatible format" weer !!!!

Iemand enig idee???????

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Nu online

deepbass909

WouterHelm schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 10:23:
[...]

Verkoos de 6750 boven de 6500 ivm micro dimming ondersteuning, dacht dat dat wel een verschil zou moeten maken, of is het meer een marketing verhaal? De voet boeit me verder niet, aangezien ik hem toch zal ophangen.
Ik kan het ook niet echt vertellen, het enige vergelijk wat ik heb is een D7000. Voor mij was de voet juist wel een keuze-punt. Ik wou eigenlijk de D6510 of de D6540 kopen, maar aangezien die hetzelfde kostte als de D6750 was de keuze simpel. De D6510 viel daarbij direct af toen ik hem in het echt zag. Ik dacht dat het witte wel stijlvol zou zijn, maar vond het om eerlijk te zijn spuiglelijk en goedkoop...

Als je hem ophangt, is eigenlijk de rand belangrijk qua uiterlijk. Probleem is dat goed vergelijken in de winkel vrijwel onmogelijk is. Je hebt maar beperkte controle en kan niet even uitgebreidt gaan zitten kijken naar iets wat jij wilt.

Sinds ik deze tv heb, erger ik mij alleen wel aan uitzendingen op HD-kanalen waarvan de bron geen HD is. Goed upscalen doen ze blijkbaar niet, met als gevolg dat je op 1080i naar een uitzending zit te kijken die eigenlijk 576i is. Daardoor is het beeld vaak erg blokkerig... Laatst heb ik de tv-uitzending van Brigitte Kaandorp daarom zelfs via het niet-HD kanaal van Nederland1 zitten kijken... Zag er een stuk beter uit.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 21:17
heeft iemand ervaring met de samenwerking met de Cisco HD recorder die Ziggo tegenwoordig standaard levert?Ik vind het gebruik van 2 AB irritant en nu heb ik even in het service menu zitten kijken en zag wel dat je standaard op een ander HDMI kanaal kunt beginnen, maar verdere samenwerking is ver te zoeken....

de vorige samsung tv had geen andere functies, en gelukkig kon ik de AB van Cisco programmeren dat hij de TV aan en uit kon zetten en het AV kanaal nog kon wisselen maar nu wordt het lastiger.

Ontkom ik er niet aan om een Harmony of iets dergelijks te kopen?En welke is dan de beste keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Nu online

deepbass909

coldasice schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 13:30:
heeft iemand ervaring met de samenwerking met de Cisco HD recorder die Ziggo tegenwoordig standaard levert?Ik vind het gebruik van 2 AB irritant en nu heb ik even in het service menu zitten kijken en zag wel dat je standaard op een ander HDMI kanaal kunt beginnen, maar verdere samenwerking is ver te zoeken....

de vorige samsung tv had geen andere functies, en gelukkig kon ik de AB van Cisco programmeren dat hij de TV aan en uit kon zetten en het AV kanaal nog kon wisselen maar nu wordt het lastiger.

Ontkom ik er niet aan om een Harmony of iets dergelijks te kopen?En welke is dan de beste keuze?
In het service menu kan je bij hospitality instellen dat de tv standaard op een bepaalde ingang ingeschakelt en ook dat hij automatisch inschakelt bij signaal op die ingang.

Bij de D7000 van mijn ouders merkte ik trouwens dat die automatisch naar de ingang overschakeld die actief wordt, ongeacht of de huidige actief is of niet. Een optie die ik er snel uit zou slopen (nu hangt er bijv. een pc aan en bewegen van de muis zou betekenen dat hij omschakelt...), maar voor hen wel erg makkelijk. Hoeven ze ook niet na te denken over de bediening van de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan88
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-11-2024
coldasice schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 13:30:

Je kunt ook je kabel direct op je TV aansluiten en die HD recorder de deur uit doen. Ik was ook erg enthousiast aan de haal gegaan met die HD Recorder, tot ik erachter kwam dat ik nooit de behoefte had aan opnemen en kijken tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Bryan88 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 13:53:
[...]

Je kunt ook je kabel direct op je TV aansluiten en die HD recorder de deur uit doen. Ik was ook erg enthousiast aan de haal gegaan met die HD Recorder, tot ik erachter kwam dat ik nooit de behoefte had aan opnemen en kijken tegelijk.
Wij gebruiken hem dagelijks, vooral 13th Street met House en Law and Order is ideaal....hele dag opnemen en kijken wanneer je wil. Films ook....

Maar ook een voetbalwedstrijd rustig op pauze zetten, je koffie inschudden of naar de wc, daarna verder kijken en de rust skippen....

en als we allebei iets willen zien, kunnen we altijd opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan88
coldasice schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 14:00:
[...]

Wij gebruiken hem dagelijks, vooral 13th Street met House en Law and Order is ideaal....hele dag opnemen en kijken wanneer je wil. Films ook....

Maar ook een voetbalwedstrijd rustig op pauze zetten, je koffie inschudden of naar de wc, daarna verder kijken en de rust skippen....

en als we allebei iets willen zien, kunnen we altijd opnemen.
Ik weet niet precies welk model je hebt, maar vanaf de D6500(?) kun je ook opnemen / pauzeren etc. met je TV. Je kunt alleen niet opnemen en kijken tegelijk zoals je volgens mij zojuist schetste.

Wellicht is een Logitech Harmony een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een UE40D6530
en heb onderstaande geprobeerd:
ZENDERS ZOEKEN & RANGSCHIKKEN
Wanneer je bijvoorbeeld zenders wilt zoeken en opslaan, dien je het volgende in acht te nemen:
-Geen smartcard in de module tijdens het zoeken. Problemen? Dan zonder de module.
-Stel "Landinstelling" in op "Overige" wanneer je de zendersvolgorde wilt aanpassen.

Ik heb landeninstellingen om "andere" gezet en de zenders staan nu allemaal door elkaar.
maar waar kan ik ze dan gaan rangschikken? Had gehoop met exporteren deze te kunnen aanpassen en daarna weer importeren maar helaas het bestand is niet te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 01:18

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Probeer eens > Smarthub> Kanalen> Tools/Bewerkmodus.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SalimRMAF schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:00:
Probeer eens > Smarthub> Kanalen> Tools/Bewerkmodus.
Thanks dat was hem! Wel vreemd dat je niet voor "Nederland" moet kiezen om hier de volgorde te kunnen bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey-W
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-07 19:26
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 14:49:
.....
Had gehoop met exporteren deze te kunnen aanpassen en daarna weer importeren maar helaas het bestand is niet te lezen
Met het proggie hier kun je ook je kanalenlijst sorteren.
Vind ik makkelijker werken dan het sorteren via de Smarthub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Jeffrey-W schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 17:00:
[...]

Met het proggie hier kun je ook je kanalenlijst sorteren.
Vind ik makkelijker werken dan het sorteren via de Smarthub.
Handig programma inderdaad. Kan je als je een kanaal versleept ook verder omhoog of omlaag scrollen dan de kanalen die op dat moment in je venster staan? Dat lukt mij helaas niet, waardoor je dus steeds moet slepen, neerzetten, scrollen, slepen, neerzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey-W
TexMex schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 17:46:
[...]

Handig programma inderdaad. Kan je als je een kanaal versleept ook verder omhoog of omlaag scrollen dan de kanalen die op dat moment in je venster staan? Dat lukt mij helaas niet, waardoor je dus steeds moet slepen, neerzetten, scrollen, slepen, neerzetten...
Ik had er eerst ook moeite mee maar uiteindelijk kwam ik erachter dat het mogelijk is dat je een regel kunt verslepen terwijl je scrollt. Ik moest de linker muisknop gewoon ingedrukt houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
DVB-C kun je aanpassen, en de standaard CanalDIgitaal ook, maar GEEN "Satellite"! En laat ik juist daar al mijn zenders in heb opgeslagen... Ik krijg een error 292 320 o.i.d. :(

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey-W
SalimRMAF schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 20:26:
DVB-C kun je aanpassen, en de standaard CanalDIgitaal ook, maar GEEN "Satellite"! En laat ik juist daar al mijn zenders in heb opgeslagen... Ik krijg een error 292 320 o.i.d. :(
Op een duitse site is een aangepaste proggie gepost die Sat ondersteunt:
http://blog.moneybag.de/s...erung-samsung-tv-d-serie/

Volgens mij heb je dan versie B nodig. Er bestaat ook nog een c-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Jeffrey-W schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 18:01:
[...]

Ik had er eerst ook moeite mee maar uiteindelijk kwam ik erachter dat het mogelijk is dat je een regel kunt verslepen terwijl je scrollt. Ik moest de linker muisknop gewoon ingedrukt houden ;)
Ok, ik zal het nog eens proberen! Jammer ook dat je niet meerdere kanalen tegelijk kunt verslepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffrey-W schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 22:56:
[...]

Op een duitse site is een aangepaste proggie gepost die Sat ondersteunt:
http://blog.moneybag.de/s...erung-samsung-tv-d-serie/

Volgens mij heb je dan versie B nodig. Er bestaat ook nog een c-versie.
Hoe werkt dit nu precies? Eerst op de source TV de digitale kanalen zoeken (ik heb een upc hd mediabox op een Samsung D6530) en dan met dit progje aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey-W
@Shiffer
Ik geloof niet dat het met een UPC mediabox werkt. Wissel je immers niet van zender juist met je mediabox?

@NY_Giant
Je kunt meerdere zenders selecteren dmv ctrl + linker muistoets in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel vreemd,die brief van Samsung over die billen-actie : Ook al komen ze kort, ze kunnen toch wel vast beginnen met leveren? Als ik het zo lees hier heeft nog niemand die brillen ontvangen. Of wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffrey-W schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:13:
@Shiffer
Ik geloof niet dat het met een UPC mediabox werkt. Wissel je immers niet van zender juist met je mediabox?
Klopt, daarom vraag ik het voor de zekerheid. Het kan dus alleen als je de antenne rechtstreeks op de tv aansluit? (of via een insteekmodule)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2011 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Jeffrey-W schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:13:
@NY_Giant
Je kunt meerdere zenders selecteren dmv ctrl + linker muistoets in te drukken.
Ok. Blijkbaar werkt het allemaal niet zo lekker op m'n oude laptop. Straks even op een pc proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-10 16:15
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:49:
Wel vreemd,die brief van Samsung over die billen-actie
Heb ik iets gemist ? :P

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:04
Mensen die met de aktie mee hadden gedaan dat ze twee 3D brillen + 40 euro filmhuur tegoed kregen hadden een brief gekregen dat de brillen nog niet geleverd werden doordat de hoeveelheid aanvragen hun verwachtingen overscheed.

(Heb maar een 3D brilletje voor Samsung tv's besteld uit china.. beter dan moeten wachten op die van Samsung 8)7 , wel de 3D shrek films bij de aktie van BlueRay speler al ontvangen.. wil ze zien! :D )

[ Voor 21% gewijzigd door tokko1 op 29-06-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
SamsungCHannelEditor....:

Ik heb zo'n 300 satellietzenders geinstalleerd, maar als ik mijn zenderlijst inlaad, krijg ik er 4999 te zien!?

Hoe kan dat; heb ik er alsnog niets aan.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Nog eventjes over de QWERTY-remote, heb hem nu 2 dagen.
Dingen die mij opvielen/ik zelf nog niet had gelezen hier:
  • De voorkant (normale remote) werkt gewoon met IR (je moet nog steeds goed mikken), alleen de QWERTY-kant is bluetooth.
  • Als je de QWERTY-kant boven hebt, is de onderkant uitgeschakeld (je kan niet per ongeluk de toetsen aan de onderkant indrukken) en vice versa.
  • De youtube-app tekst invoer werkt ook met deze remote niet.
  • Aan de "normale"-kant is de toets tussen de pijltjes geen mousepointer meer (i.t.t. de meegeleverde remote), aan de QWERTY-kant is deze toets wel aanraakgevoelig. Deze werkt overigens wel een stuk soepeler dan de meegeleverde remote.

[ Voor 21% gewijzigd door BassieBulk op 29-06-2011 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SalimRMAF schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:55:
SamsungCHannelEditor....:

Ik heb zo'n 300 satellietzenders geinstalleerd, maar als ik mijn zenderlijst inlaad, krijg ik er 4999 te zien!?

Hoe kan dat; heb ik er alsnog niets aan.
radio stations, tv kanalen die ook op die transponder zitten?
Kan je geen stations verwijderen in die lijst? of transponders verwijderen die je niet gebruikt?
Transponder lijst met tv stations voor CanalDigitaal (NL): http://nl.kingofsat.net/pack-canaldigitaal.php
BBC's, ITV's & FTA's op 28.5°E: http://nl.kingofsat.net/pos-28.2E-fta.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
BassieBulk schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:26:
  • De voorkant (normale remote) werkt gewoon met IR (je moet nog steeds goed mikken), alleen de QWERTY-kant is bluetooth.
  • Als je de QWERTY-kant boven hebt, is de onderkant uitgeschakeld (je kan niet per ongeluk de toetsen aan de onderkant indrukken) en vice versa.
  • Aan de "normale"-kant is de toets tussen de pijltjes geen mousepointer meer (i.t.t. de meegeleverde remote), aan de QWERTY-kant is deze toets wel aanraakgevoelig. Deze werkt overigens wel een stuk soepeler dan de meegeleverde remote.
de youtube app is een k app je kan beter de hd variant gebruiken.

En hier de reactie van samsung benelux over het niet functioneren van de nu.nl app:
Geachte heer ,

Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen.

Daar we enige vertraging in de email afhandeling ervaren, willen wij graag van u weten of uw vraag reeds opgelost is. Indien dit niet het geval is willen we u vragen om nogmaals een email te sturen, of om telefonisch contact op te nemen met ons Contact Center.

Het Contact Center kunt u bereiken op het nummer 0900 – SAMSUNG (0900-7267864).
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

RW

Contact Center Medewerker
Samsung Electronics Benelux B.V.

The information was useful to me
Satisfied 5 4 3 2 1 Not Satisfied
* Please do not reply back to this email message as this email address is used for
outbound messages only.

* If you are not satisfied with the answer we provided, please click here
* if you have a question on another product, click here
Ze denken bij Samsung blijkbaar dat dingen vanzelf gaan. 8)7

3x raden wat mijn waardering was voor deze reactie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik heb het SamsungWorld 3 weken geleden al gemeld. 'Het is doorgegeven aan de technische afdeling'. Het bekende; 'van het kastje naar de muur' verhaal.

Kijk gewoon eens naar de appstore. Daar staan bij: WAT IS NIEUW allemaal apps die we al maanden hebben en bij VIDEO staat een app; ViaWay, en dat is de nieuwste app die je zou verwachten bij WAT IS NIEUW. Dus, dat goed ordenen is al te moeilijk.

Vraag me ondertussen af wat daar voor volk werkt.

En op de vraag wanneer de QWERTY remote in Nederland beschikbaar is antwoordden de heren: Binnen enkele weken terwijl het gewoon te koop is bij Electroworld voor 99 euro en bij Coolsound voor 89 euro.

Op 26 mei schreven ze dit:

Beste Tweakers,

Wij nemen de issue met de verdwijnende applicaties in behandeling en gaan uitzoeken wat de storing veroorzaakt die jullie ervaren. We brengen jullie op de hoogte zodra we meer weten.

Alex & Sammy
Samsung WebCare

We zijn een maand verder en .........

[ Voor 19% gewijzigd door GerCor op 29-06-2011 13:22 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Nu online

deepbass909

tokko1 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:39:
[...]

Mensen die met de aktie mee hadden gedaan dat ze twee 3D brillen + 40 euro filmhuur tegoed kregen hadden een brief gekregen dat de brillen nog niet geleverd werden doordat de hoeveelheid aanvragen hun verwachtingen overscheed.

(Heb maar een 3D brilletje voor Samsung tv's besteld uit china.. beter dan moeten wachten op die van Samsung 8)7 , wel de 3D shrek films bij de aktie van BlueRay speler al ontvangen.. wil ze zien! :D )
Niet gehad, maar ik heb ook geen haast. Ik kreeg al een bril bij de tv die ik toch al niet gebruik, dus die 2 extra brillen zijn leuk, maar niet meer dan dat. Het filmhuur tegoed is daarintegen wel leuk (nu alleen nog een leuke dame vinden om het samen mee op te maken :p )
Ik neem aan dat jij een D7000 of D8000 hebt? Want bij de D6xxx is de OK-knop sowieso niet aanraakgevoelig, wat ik ook totaal niet erg vind. Ik vind het namelijk een k**-knop als je in de browser in aanwijzermodus zit... (m'n ouders hebben een D7000 en heb daar dus dit mogen ervaren)

Dit Youtube-app mogen ze wat mij betreft ook direct afschaffen, wat een slechte implementatie... Ik vind hem op mijn Popcorn Hour al niet geweldig, maar die overtreft de Samsung-versie met glans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
deepbass909 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:38:

Dit Youtube-app mogen ze wat mij betreft ook direct afschaffen, wat een slechte implementatie... Ik vind hem op mijn Popcorn Hour al niet geweldig, maar die overtreft de Samsung-versie met glans.
Helemaal mee eens, laten we hopen dat dit nog kinderziektes zijn. Ik hoop dat ze de SMART interface in de 2012 modellen blijven gebruiken want dan blijven we voorlopig nog wel updates houden. Als ze dat weer helemaal omgooien, dan is het nog maar de vraag hoe lang je support en updates krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:49:
Wel vreemd,die brief van Samsung over die billen-actie : Ook al komen ze kort, ze kunnen toch wel vast beginnen met leveren? Als ik het zo lees hier heeft nog niemand die brillen ontvangen. Of wel ?
Ik moet de brief met de aankoopbon nog op de post doen, maar ik begrijp dat het nog even kan duren.
Ze zouden er toch op berekend moeten zijn? Ze hebben tevens de actie verlengt volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Niet online
pacificocean schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:51:
de youtube app is een k app je kan beter de hd variant gebruiken.
Inderdaad, deze app gebruik ik ook.
deepbass909 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:38:
Ik neem aan dat jij een D7000 of D8000 hebt? Want bij de D6xxx is de OK-knop sowieso niet aanraakgevoelig, wat ik ook totaal niet erg vind. Ik vind het namelijk een k**-knop als je in de browser in aanwijzermodus zit... (m'n ouders hebben een D7000 en heb daar dus dit mogen ervaren)
Dat klopt, heb een D8000. Overigens is het via bluetooth best soepel, je kan hier best aan wennen. Vergelijkbaar met die MediaCenter-toetsenbordjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een D6530 en een samsung blue-ray home cinema set.
Nu heb ik gelezen dat de home cinema beschikt over een audio return channel. Dat houdt in dat audio over één HDMI-kabel van je Blu-ray speler naar je tv gaat, en van je tv naar de home cinema set.

Nu heb je ook optische kabels, doet die hetzelfde maar is dan de kwaliteit beter dan HDMI?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan88
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:28:
Ik heb een D6530 en een samsung blue-ray home cinema set.
Nu heb ik gelezen dat de home cinema beschikt over een audio return channel. Dat houdt in dat audio over één HDMI-kabel van je Blu-ray speler naar je tv gaat, en van je tv naar de home cinema set.

Nu heb je ook optische kabels, doet die hetzelfde maar is dan de kwaliteit beter dan HDMI?
Ervan uitgaande dat je het hebt over ARC (Audio Return Channel):
- Kwaliteit is identiek.

Het enige waar je rekening mee moet houden:
Als je een apparaat (bijv. een playstation 3) direct op je TV aangesloten hebt, stuurt je TV alleen stereo (2.0) geluid via de ARC door naar je receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bryan88 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:38:
[...]

- Kwaliteit is identiek.

Als je een apparaat (bijv. een playstation 3) direct op je TV aangesloten hebt, stuurt je TV alleen stereo (2.0) geluid via de ARC door naar je receiver.
Dat is het geval bij ARC? En bij de optische kabel is het wel beter dan stereo(2.0)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan88
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:43:
[...]

Dat is het geval bij ARC? En bij de optische kabel is het wel beter dan stereo(2.0)?
Correct. Met een optische kabel zou je wel gewoon 5.1 geluid door moeten krijgen. Dit geld dus alleen voor apparaten direct aangesloten op je TV. ARC werkt dus prima voor apparaten die lopen via je receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
[...]

- Kwaliteit is identiek.

Geld dit ook voor het geluid wat bv. in een MKV container zit of in een M2TS file? Wordt dit ook gedownmixed door de TV en als plain 2.0 stereo aan je receiver aangeboden? (als je dit soort files via USB rechtstreeks op je TV laat zien)

[ Voor 5% gewijzigd door The_Big_Easy op 29-06-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Nu online

deepbass909

[...]

- Kwaliteit is identiek.

Volgens mij is het precies andersom. Via de optische kabel stuurt de tv alleen 2.0, tenzij de tv zelf de bron is (tv-ontvanger of een mediabestand via DLNA of vanaf USB). Via ARC verwacht ik eigenlijk dat de tv het originele geluid doorgegeven wordt, alleen met een hersync met het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan88
The_Big_Easy schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 16:01:
[...]

Geld dit ook voor het geluid wat bv. in een MKV container zit of in een M2TS file? Wordt dit ook gedownmixed door de TV en als plain 2.0 stereo aan je receiver aangeboden? (als je dit soort files via USB rechtstreeks op je TV laat zien)
Ligt eraan hoe je de content aanbied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Bryan88 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 16:18:
[...]

Ligt eraan hoe je de content aanbied.
Hoe bedoel je? Het MKV of M2TS bestand zal in mijn voorbeeld 5.1 geluid bevatten. Is het dan zo dat als je vanaf USB afspeelt, de TV zelf als bron kan worden gezien? Gaat in dat geval de TV dus wel bv DTS-HD geluid via ARC van de HDMI aansluiting naar mijn receiver sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan88
The_Big_Easy schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 16:24:
[...]

Hoe bedoel je? Het MKV of M2TS bestand zal in mijn voorbeeld 5.1 geluid bevatten. Is het dan zo dat als je vanaf USB afspeelt, de TV zelf als bron kan worden gezien? Gaat in dat geval de TV dus wel bv DTS-HD geluid via ARC van de HDMI aansluiting naar mijn receiver sturen?
Correct. In het geval van USB of DLNA is de TV zelf de bron en gaat het dus goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan88
deepbass909 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 16:13:
[...]

Volgens mij is het precies andersom. Via de optische kabel stuurt de tv alleen 2.0, tenzij de tv zelf de bron is (tv-ontvanger of een mediabestand via DLNA of vanaf USB). Via ARC verwacht ik eigenlijk dat de tv het originele geluid doorgegeven wordt, alleen met een hersync met het geluid.
Ik baseer mijn uitspraak op basis van het volgende:
HANDLEIDING - Pagina 223

Uit ervaring weet ik dat "USB -> TV -> Receiver" via ARC gewoon 5.1 geluid doorgeeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Bryan88 op 29-06-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren mijn 55D7000 heb er een zeer mooie prijs voor betaald, waarschijnlijk nog teveel!
Ik zit zon 5 meter van mijn tv af, dus naar mijn mening is 55inch de perfect maat. De installatie ging perfect.
Heb er op dit moment nog een voet onder zitten maar die zal binnen nu en 2 weken vervangen worden door een vogel thin 345 (RC355 is ook mooi maar kan maar max 40graden draaien).

Ik was alleen een beetje huiverig mbt bleeding, clouding en het gebrekkige geluid bij de aankoop van de D7000. Ik heb alles bekeken en geen bleeding en clouding (ik moet hem nog calibreren, eerst muurbeugel). Het geluid was tot mijn verbazing zeer goed voor zon platte tv. Tuurlijk is het niet perfect voor films maar daar hebben we een mooie installatie voor.

Heb het eea getest mbt beeldkwaliteit:

UPC
HD = Goed
Digitaal = Goed afhankelijk van de uitzending (A-team zag er goed uit)

Playstation 3
Blue Ray = Uitstekend
DVD = Uitstekend
Games = Uitstekend (GT5 3d super)

van 2D naar 3D geprobeerd met de Avatar blue ray ziet er opzich wel geinig uit.

Smart hub moet ik nog even goed bekijken en tevens dat Moviemax gebeuren ik ben bang dat de kwaliteit tegenvalt van de films.....

Verder ben ik vooralsnog een zeer tevreden eigenaar van een UE55D7000

Lelijke standaard afstandsbediening dat is de enig nadeel!

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pacificocean schreef op maandag 27 juni 2011 @ 22:29:
[...]

De vraag blijft met deze info gewoon bestaan. Wij kunnen niet ruiken welke TV je hebt.
Upgrade van 01009 naar 01013 op een Samsung D7000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Even over S/Pdif en ARC:

ARC kan MAX de S/Pdif spec's doorgeven, dat wilt zeggen SOWIESO geen HD formaten; max DTS en DD 5.1.
Via de Optische uitgang op je TV, wordt alles in max 5.1 doorgegeven BEHALVE de HDMI aansluitingen.
Een Xbox360 via HDMI verbonden aan de TV, > optical naar HCS= dus 2.0

Bestanden via de mediaplayer en digitale TV-zenders worden wel in max 5.1 ge-output via S/Pdif.

Een HCS verbonden via ARC op je TV zal ALLES doorgeven in 5.1, dus ook apparaten verbonden via HDMI.

O-)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ckriek
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:15
Ik heb zelf de koreeaanse versie,werkt bij jou teletekst,bij mij nl. niet, krijg melding niet aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp dat je in het servicemenu zaken kan aanpassen wat betreft de source. Ik heb geen zin om iedere keer via de afstandsbediening om te schakelen van hdmi naar ext. naar component etc. Wat moet ik instellen om zodat dit automatisch gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moullin30,

De lelijke afstandsbediening is toch niet zo'n probleem.

http://tiny.cc/7eo79 franklin.nl

Deze is echt mooi, heb ik zelf ook bij mijn UE46C8970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Ckriek schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 21:16:
[...]

Ik heb zelf de koreeaanse versie,werkt bij jou teletekst,bij mij nl. niet, krijg melding niet aanwezig
Teletekst is volgens mij iets Europees. Ik zou hem eens openschroeven of er niets te tweaken valt. Of zou dat firmware van de ab zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 21:33:
Ik begrijp dat je in het servicemenu zaken kan aanpassen wat betreft de source. Ik heb geen zin om iedere keer via de afstandsbediening om te schakelen van hdmi naar ext. naar component etc. Wat moet ik instellen om zodat dit automatisch gaat?
Zou ik ook graag weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Niet online
Ckriek schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 21:16:
[...]
Ja, heb een NL-se (CoolSound) teletekst werkt prima.
Alhoewel met de browser is teletekst overbodig toch.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
BassieBulk schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:15:
[...]

Ja, heb een NL-se (CoolSound) teletekst werkt prima.
Alhoewel met de browser is teletekst overbodig toch.. :)
Oja? Welke webpagina voor tt888?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkdiz
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Misschien maakt Samsung wel een teletekst app ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Niet online
checkdiz schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 08:58:
Misschien maakt Samsung wel een teletekst app ;-)
Ondertiteling zou de publieke omroep eigenlijk met de digitale zender mee moeten sturen (zoals bij Discovery en NGC).

Vandaag met het starten van SmartHUB: "Explore 3D wordt geïnstalleerd".
Dus de Nederlandse TV's hebben deze app nu ook!

[ Voor 56% gewijzigd door BassieBulk op 30-06-2011 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Is die betere YouTubeHD3D app ook kant en klaar ergens te downloaden? 'k zou zo niet weten hoe ik hem met zo'n SDK moet bouwen en dan op mijn tv krijg, kon er in elk geval geen duidelijke instructies over vinden. Een van de eerste dingen die ik zag was Windows 7 en toen haakte ik maar af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangnl
  • Laatst online: 03-10 17:37
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 21:54:
Moullin30,

De lelijke afstandsbediening is toch niet zo'n probleem.

http://tiny.cc/7eo79 franklin.nl

Deze is echt mooi, heb ik zelf ook bij mijn UE46C8970
Wie weet of de tm1080 werkt op de ue55d6530?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bangnl schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:10:
[...]

Wie weet of de tm1080 werkt op de ue55d6530?
zou mooi zijn als deze ook op de D serie werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 20:51
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:35:
[...]

zou mooi zijn als deze ook op de D serie werkt.
Kans lijkt me groot van wel. Volgens mij gebruiken alle Samsungs al jaren dezelfde IR codes.

Ik heb onlangs een 40D8000 gekocht als opvolger van een twee jaar oude 37B650 en ik hoefde mijn Logitech Harmony niet opnieuw te programmeren. Zelfs de directe codes om per activity de input te kiezen (Scart1/Scart2//HDMI1/HDMI2) werkte in één keer goed! Ik was aangenaam verrast. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een D7000 met firmware 01009. Ik krijg een melding dat er versie 01013 zou zijn.
Weet iemand welke verbeteringen er zijn in deze nieuwe upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:36:
Ik heb een D7000 met firmware 01009. Ik krijg een melding dat er versie 01013 zou zijn.
Weet iemand welke verbeteringen er zijn in deze nieuwe upgrade?
Qwerty Remote Control doet het met de 13 versie. Thats All.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BassieBulk schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 11:35:
[...]

Vandaag met het starten van SmartHUB: "Explore 3D wordt geïnstalleerd".
Dus de Nederlandse TV's hebben deze app nu ook!
Ik heb het ook gezien ja, hele leuke app hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

R1

vandaag s geprobeerd een .mpo (3D foto) file via Allshare af te spelen en het werkt!!!

is niet gedocumenteerd en weinig over te vinden behalve dat vorige generaties het niet ondersteunde.

Leuk voor als je een fuji 3d camera hbt of zoals ik , ze zelf maakt met 2 'stereo' foto's

heb overigens een D7000, maar denk ik van toepassing op alle D* series

[ Voor 11% gewijzigd door R1 op 30-06-2011 21:03 ]

*-Specs-*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-09 15:05

S1W

Ik heb geen verstand van 3D (heb ook nog geen 3D bril), maar als ik mijn gewone TV beeld op 3D zet via de Afstandsbediening ziet het er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://img713.imageshack.us/img713/647/img1206wy.jpg

Is dat normaal voor een 3D tv? Of hoor je twee beelden te hebben? Ik snap niet dat het bovenste beeld helemaal zwart is en dat ook blijft...

[ Voor 20% gewijzigd door S1W op 30-06-2011 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een UE32D6510WSXXH uit de regio Hingarije dus. pppfffff... Kan iemand mij vertellen hoe ik de landcode voor de digitale kanalen kan aanpassen naar Nederland.
Graag wil ik de CI+ module installeren voor UPC maar dit lukt niet. Volgens mij heeft het te maken met de land/regio instellingen op deze 'niet-Nederlandse' LED televisie. Overigens gewoon gekocht via een Nederlands internet bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Eindelijk is de Explore 3D app dan ook in Nederland beschikbaar...
Wat een prachtige app is dit! Staan gewoon verschillende volledige 3D films/documentaires van +/- 45 min. in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag extra 3d brillen kopen via Ebay uit Korea...
heeft iemand er ervaring mee of deze ook gaan werken op de Nederlandse D8000 tv's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
GerCor schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 19:14:
[...]

en meer T-GAPDEUC-1012.2
The_Big_Easy schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:26:
Is die betere YouTubeHD3D app ook kant en klaar ergens te downloaden? 'k zou zo niet weten hoe ik hem met zo'n SDK moet bouwen en dan op mijn tv krijg, kon er in elk geval geen duidelijke instructies over vinden. Een van de eerste dingen die ik zag was Windows 7 en toen haakte ik maar af :(
Windows 7 is niet nodig. Zie readme bestand in uitzending gemist app. Voor links naar apps zie mijn oude posts in deze thread.
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 21:48:
Ik heb een UE32D6510WSXXH uit de regio Hingarije dus. pppfffff... Kan iemand mij vertellen hoe ik de landcode voor de digitale kanalen kan aanpassen naar Nederland.
Graag wil ik de CI+ module installeren voor UPC maar dit lukt niet. Volgens mij heeft het te maken met de land/regio instellingen op deze 'niet-Nederlandse' LED televisie. Overigens gewoon gekocht via een Nederlands internet bedrijf.
Werkt waarschijnlijk hetzelfde als een duitse tv zie ergens in deze thread.
S1W schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 21:31:
Ik heb geen verstand van 3D (heb ook nog geen 3D bril), maar als ik mijn gewone TV beeld op 3D zet via de Afstandsbediening ziet het er zo uit:

[afbeelding]

Is dat normaal voor een 3D tv? Of hoor je twee beelden te hebben? Ik snap niet dat het bovenste beeld helemaal zwart is en dat ook blijft...
3D Settings kan je instellen in het menu. Alleen deze instelling kan ik niet zetten (Is bij mij grijs). Hoe kom je aan deze setting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekfa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-08-2011
Hoe kreeg je dit voor elkaar ? Ik heb hem nog steeds niet werkend.....
Heb zelf de 8000 serie en Samsung wist niet eens dat de qwerty (rmc-qtd1 al bij mediamarkt te koop is !
Ben al een week aan het klooien......
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:54:
[...]
[i][b]mijn Qwerty remote afstandsbediening HIJ DOET T!!!! DANKZIJ de software upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 16:09
S1W schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 21:31:

[afbeelding]

Eigenlijk simpel te verklaren. Er zijn meerdere soorten 3d die je daar kan kiezen (in de volgorde zoals ze ook in de TV staan):
2D->3D : hij zet het 2D beeld van TV (of andere uitzending, om naar 3D)
Side by Side: Het aangeleverde beeld heeft 2 'beelden' links en rechts van elkaar. Het beeld gaat deze over elkaar heen plakken
Side by Side Vertical (of zoiets): Het aangeleverde beeld heeft 2 beelden boven en onder elkaar. Het beeld gaat deze over elkaar heen plakken.

Jij hebt zo te zien gekozen voor optie 3, maar.... het aangeleverde beeld is gewoon 2d. Gevolg: wat jij nu hebt op je beeld.

Als je de eerste optie kiest: 2d naar 3d, dan krijg je wel 'normaal' 3D beeld (natuurlijk geen echte 3d, maar je ziet wel iets van diepte erin).

Als je het niet snapt, vraag maar, dan leg ik het nog wat beter uit, als dat nodig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-09 15:05

S1W

Dank voor de goede uitleg.. ik was alleen bang dat de tv 'kapot' is omdat de tv alleen het onderste beeld laat zien en het bovenste deel zwart blijft. Ik zal een 3D film proberen en kijken of het beeld dan wel helemaal vullend is.

[ Voor 16% gewijzigd door S1W op 01-07-2011 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:35

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Die 2D -> 3D modus werkt nog best goed moet ik zeggen!

Geen idee hoe hij het doet, maar er ontstaat gewoon echt diepte!

Binnenkort maar even een 3D BD film huren, en die kijken.

En nog even wachten op ons 3e brilletje, die met de actie komt. Door succes had ie wat vertraging las ik. Balen! :(

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ik ga de UE32D6510 of UE37D6510 kopen (wit dus).
Weet iemand een winkel waar deze toevallig staan? MM Rijswijk heeft ze niet. Zwarte mag eventueel ook, maar liever de witte.

Verder ben ik ernstig aan het twijfelen over 32" of 37". Ik zit op zo'n 3,20m, dus met de 32" ben ik volgens mij al helemaal tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:26
37D6510 en 46D6510 hebben we in de winkel staan bij MM Rotterdam Centrum, 32" en 40" hebben we ook, maar niet opgesteld.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Hahn schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:09:
37D6510 en 46D6510 hebben we in de winkel staan bij MM Rotterdam Centrum, 32" en 40" hebben we ook, maar niet opgesteld.
Thanks, dan kom ik wsl morgen ff kijken.
Weet je toevallig ook de prijzen (ongeveer)? 800 voor 32", 1000 voor 37" oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 16:09
QuarK schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:12:
[...]

Thanks, dan kom ik wsl morgen ff kijken.
Weet je toevallig ook de prijzen (ongeveer)? 800 voor 32", 1000 voor 37" oid?
Er zit 1 belangrijk verschil in de 32" en de 37" versie. Ik dacht dat dat te maken had met het aantal hertz wat het scherm weergeeft. Pas vanaf de 37" is het 200hz (even uit mijn hoofd, correct me if I'm wrong).

Ik zou sowieso niet voor de 32" gaan dus. Buiten het eerder genoemde, is 3,2 meter voldoende voor 40 en zelfs 46".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Bij beide (32", 37") staat in de Samsung specs: "200 Hz CMR-beeldkwaliteit".
Dat is het probleem dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:08:
Ik ga de UE32D6510 of UE37D6510 kopen (wit dus).
Weet iemand een winkel waar deze toevallig staan? MM Rijswijk heeft ze niet. Zwarte mag eventueel ook, maar liever de witte.

Verder ben ik ernstig aan het twijfelen over 32" of 37". Ik zit op zo'n 3,20m, dus met de 32" ben ik volgens mij al helemaal tevreden.
Stond voor dezelfde keuze qua afmetingen. Heb voor de 37" gekozen omdat deze toen 150 goedkoper was dan voorheen (aanbieding bcc vanwege mediamarkt stunt ). De grootte went snel en voor 3d is een maatje groter wel prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:39
QuarK schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:08:
Ik zit op 3 meter afstand en ben pas geupgrade van 42" naar 46", en nu die eigenlijk hangt denk ik "was toch maar voor de 50" gegaan" LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:09:
hoeveel kost de 46d6510 bij MM in Rotterdam eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:
Ik denk erover om een UE40D6510 te kopen. Heb 0.0 ervaring met DLNA, ik heb nu mn pc aangesloten via HDMI op een wat oudere Samsung LCD. Werkt prima, ik kijk 720p MKV bestanden via MPC, af en toe met subtitles aan (srt).
Dus:
- ik hang die tv aan de muur en werk de kabels weg (zeer vervelende klus)
- tv maakt verbinding met mijn router
- pc maakt verbinding met mijn router
- ik installeer Allshare op mn win 7 en laat Allshare los op mn harde schijven
- ik kan vervolgens al mn HD serietjes en films kijken, incl subs.

Klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Nee, daar klopt niks van. Behalve dan de aansluitingen. Ik zou zeggen, ga naar de Samsungsite, download de handleiding en lees dat eens aandachtig door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh zo had ik het wel ongeveer begrepen na het lezen van dit topic. De handleiding bevat geen nuttige info, nu weet ik hoe ik op de tv AllShare aan moet zetten. Heb AllShare geDLd, ziet er op zich prima uit.

Iemand ervaring met afspelen van 720p MKV bestanden incl subs via AllShare?

Daarnaast iemand ervaring met het bedienen van je tv mbv Android software?

Thanks

p.s. @GerCor bedankt voor de nuttige tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Wat ik je wil vertellen, en daarom verwees ik je naar de handleiding, is dat de MediaPlayer van de Tv zeer beperkt is, dus veel van jouw HD films zullen het niet doen, of ze doen het wel maar dan zonder geluid, of ze doen het wel met geluid maar zonder ondertiteling.

Dat hele Allshare, zo noemt Samsung DLNA, stelt niet zoveel voor. Jouw PC met HDMI aansluiten levert je vast veel meer HD film plezier op dan Allshare van Samsung.

Alleen zit je dan inderdaad weer met kabels...

[ Voor 28% gewijzigd door GerCor op 01-07-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 20:03

JohFraEl

Slainte!

Ik volg dit topic al een tijdje en ben tot 70 pagina's gekomen met het doorlezen. ;)

Toch heb een vraag die ik niet zo snel kan terugvinden.
Ik heb afgelopen donderdag een UE46D7000 gekocht bij MM en deze wordt vanmiddag afgeleverd, maar ik wil alvast weten hoe groot de voet is. Ik weet dat de TV 27,6cm diep is met voet, maar hoe breed is tie?

Winter | 1st T-net Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 19:14:
[...]

Bestaat de mogelijkheid al om een toetsenbord van pc eraan te koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenV_ schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:17:
[...]

Ik zit op 3 meter afstand en ben pas geupgrade van 42" naar 46", en nu die eigenlijk hangt denk ik "was toch maar voor de 50" gegaan" LOL
Ik had een 40" en daarom ben ik direct voor de 55" gegaan. 46" had ik spijt van gehad. Nu is het perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
De app nu.nl doet het ook weer :)
Pagina: 1 ... 28 ... 99 Laatste