Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 19:10:
Samsung Qwerty RMC-QTD1 afstandsbediening RMC-QTD1 hierbij wat specs van de Nederlandse versie vanaf deze week leverbaar

[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]

De pointer werkt prima en een stuk sneller dan met de reguliere ab net zoals op de laptob eigenlijk.
En de tekstinvoer is erg gemakkelijk, je kunt in het display van deze qwerty afstandsbediening zien welke tekst je typt erg handig zo hoef je niet direct naar je tv scherm te kijken dus kortom erg handig deze AB de Samsung qwerty remote afstandsbediening met Qwerty tekstinvoer mogelijkheid RMC-QTD1

er is vooralsnog nog maar 1 op voorraad en op=op heb ik begrepen
http://www.coolsound.nl/s...ndsbediening-zwart/P36041
Joop, heb je ook een foto met de normale ab erbij? Deze ziet er op de plaatjes zo lomp uit.
Zit er ook over te denken om er een te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:55

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik heb sinds gisteren ook een UE46D6530 staan :)

Ik kan gebruik maken van die actie van samsung waarbij je 2 brillen krijgt, allen kan dat dan nog wel ff duren begrijp ik.

Weet iemand een adresje waar die brillen goedkoop te krijgen zijn ?
Alleen maar om ff die periode te overbruggen totdat ik die van samsung binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynax
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-07 16:27
Hier ook een eigenaar van een UE46D6530.
Waar ik me ook vreselijk aan stoor is het vertragen cq stoteren van sommige scenes. Vooral horizontaal verticaal lijkt het meeste te haperen.
Ook het clouding is echt ongeloofelijk veel.
Ik ben al bij de MM terug geweest om te vragen of dit al bekent is bij hun. Ze zeiden van niet.
Ik wilde eigenlijk voor de D7000 of D8000 gaan, maar na het lezen van dit topic lijkt me dat pure geldverspilling.

Dus wat nu? Ik had gehoopt dat de nieuwe firmware iets zou goedmaken..maar niks hoor...
Dan maar voor een plasma gaan? En zo ja welke dan?
Of toch een andere LCD? Welk merk dan?

Dit uitzoeken kost me veel energie...triest is het eigenlijk :|

mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 23:09:
weet iemand of er in nederland ook D8090 modellen uitkomen of zijn die alleen voor de duitse markt.

In duitsland waren eerst ook D8000 modellen maar sinds een tijdje ook D8090 modellen.
in de Duitse vakbladen over Hifi zijn nu de D8090 en D7090 getest en "Sehr Gut" bevonden.

ik vraag me nl af hoe dit straks met Firmware upgrades is. Wordt alles dan ineens weer duits als ik dit van te voren had aangepast. Garantie maakt me niet zoveel uit ik woon 5 km van een duitse mediamarkt.
Dat je de taal moet aanpassen als je een firmware upgrade heb gedaan lijkt me wel het minste probleem.

Ik ben sterk aan het overwegen om de 46D8090 bij Conrad aan te schaffen. Durf eigenlijk niet te lang te wachten want die prijs is bijna too good to be true. Of is die al langer 1499 daar?

En als je deze bij Conrad koopt, kun je dan ook van die 3d-brillen actie van Samsung gebruik maken? nvm, ik zie dat Conrad niet bij de 'deelnemende winkels' genoemd staat..

[ Voor 8% gewijzigd door Reiben op 22-06-2011 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilVoicez942
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-05-2021
Vanmiddag een 46d6530 wezen halen bij de Mediamarkt, door het aangeven van de Saturn actie kon ik de tv meenemen voor 1200,- >:)

Overigens geen clouding gespot, al staat de tv nu nog op fabrieksinstellingen (wat redelijk naar tevredenheid is)

P4°2.0blablablablabla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynax schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 21:48:
Waar ik me ook vreselijk aan stoor is het vertragen cq stoteren van sommige scenes. Vooral horizontaal lijkt het meeste te haperen.
Ik ben al bij de MM terug geweest om te vragen of dit al bekent is bij hun. Ze zeiden van niet.
Ik wilde eigenlijk voor de D7000 of D8000 gaan, maar na het lezen van dit topic lijkt me dat pure geldverspilling.

Dus wat nu? Ik had gehoopt dat de nieuwe firmware iets zou goedmaken..maar niks hoor...

LED Motion plus op "helder" zetten en geen hakkel, stotter meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 22:23:
[...]

Waar vind je die instelling ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-10 22:49
theHoff schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:59:
Ik stel de vraag toch nog een keertje en hoop dat iemand het antwoord weet. Weet iemand toevallig of je in het servicemenu aan kan zetten/wijzigen dat je het volume van de optische uitgang bij een D6530 kan aanpassen? Op dit moment is deze aan de zachte/lage kant.
Het liefste zou ik dat ik het volume via de tv kan worden geregeld met de volume knop, maar dat lijkt standaard niet te werken en nu hoop ik dat dat via het service menu wel lukt/kan. Helaas ben ik de komende week niet echt in de buurt van mijn tv, maar zou het toch wel graag willen weten.
Ik kan niks vinden. Wel zie ik dat in ene Date of purchase is ingevuld. Zit samsung nu remote op mijn TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menu--beeld--beeldopties--enter
motion plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gevonden.......

Changelog: T-GAP8DEUC-1012.2

- improve audio when watching Dual sound CH
- .mov made by iphone can be played on TV
- Add Ziggo bit error level specification
- Auto Wi-Fi reconnection with turned off AP
- FreeSAT Genre Selection View issue
- Wireless Wi-fi Dongle USB”s operation can be stopped due to cable issue.
- Add Qwerty Remote control operation with TV
- Russian OSD Menu charateristics of DLNA are over of window.
- Green line after connecting HDMI frame packing 3D device and changing source
- Picture with ”Neotion” CAM is broken (Netherlands)
- Turning off when PnP OTN is operated with No signal situation.
- Show up Web browser faster than before
- No-play Samsung Digital Camera specific MJPEG movie clip
- No signal with Hotbird 13E 12692MHz signal (DVB-S) in Netherlands
- Specific characters are not input wih Yahoo widget
- No signal or Weak signal after changing tuner signal (DVB-T -> DVB-S, etc.)
- WebBrowser cursor is broken
- Turning off itself after 3-5 min with BBC broadcaster (Only UK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-10 16:08
ivm een omruildeal kan ik mijn defecte LE46A552 (3 jaar oud, zwarte verticale strepen) omruilen voor een 46d7000 (€1010) of een 55d7000 (€1650), ik ben wel een zeikerd wat betreft clouding en dergelijke. Wat zouden jullie doen, is er een samsung met minder issue's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 22:45:
Gevonden.......

Changelog: T-GAP8DEUC-1012.2

- improve audio when watching Dual sound CH
- .mov made by iphone can be played on TV
- Add Ziggo bit error level specification
- Auto Wi-Fi reconnection with turned off AP
- FreeSAT Genre Selection View issue
- Wireless Wi-fi Dongle USB”s operation can be stopped due to cable issue.
- Add Qwerty Remote control operation with TV
- Russian OSD Menu charateristics of DLNA are over of window.
- Green line after connecting HDMI frame packing 3D device and changing source
- Picture with ”Neotion” CAM is broken (Netherlands)
- Turning off when PnP OTN is operated with No signal situation.
- Show up Web browser faster than before
- No-play Samsung Digital Camera specific MJPEG movie clip
- No signal with Hotbird 13E 12692MHz signal (DVB-S) in Netherlands
- Specific characters are not input wih Yahoo widget
- No signal or Weak signal after changing tuner signal (DVB-T -> DVB-S, etc.)
- WebBrowser cursor is broken
- Turning off itself after 3-5 min with BBC broadcaster (Only UK)
En 1013.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxHardcore schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 22:45:
ivm een omruildeal kan ik mijn defecte LE46A552 (3 jaar oud, zwarte verticale strepen) omruilen voor een 46d7000 (€1010) of een 55d7000 (€1650), ik ben wel een zeikerd wat betreft clouding en dergelijke. Wat zouden jullie doen, is er een samsung met minder issue's?
Afgaande op de 100 pagina's hier lijken er mij minder problemen met de D6530 serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynax
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 22:23:
[...]

Nog steeds aanwezig helaas...

mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynax schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 23:11:
[...]

Nog steeds aanwezig helaas...
welke firmwareversie heb je? Die had ik ook gelijktijdig geupgrade van 1006 naar 1010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
  • Laatst online: 02-10 16:09
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 22:52:
[...]

Afgaande op de 100 pagina's hier lijken er mij minder problemen met de D6530 serie.
Hij vroeg ervaringen over de D7000 serie, niet de D6530 serie ;)

Voor de ervaringen hieromtrent adviseer ik je het topic gewoon door te lezen. Het is veel leeswerk, dat is zo, maar elkaar constant herhalen en/of quoten heeft ook weinig zin, daar wordt dit topic niet vriendelijker van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Massiefje schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 23:24:
[...]

Hij vroeg ervaringen over de D7000 serie, niet de D6530 serie ;)

Voor de ervaringen hieromtrent adviseer ik je het topic gewoon door te lezen. Het is veel leeswerk, dat is zo, maar elkaar constant herhalen en/of quoten heeft ook weinig zin, daar wordt dit topic niet vriendelijker van ;)
Hij vroeg naar een samsung met minder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
Omdat ik bij Samsung kan omruilen ben ik enigzins gebonden aan Samsung.

Ik had de video van huppiekees gezien, en daarin lijken de randen van de d7000 redelijk op te lichten. Is dit bij donkere films ook aanwezig? bv. sunshine

vinden jullie het wel een goede deal? Ik weet niet of de cashback actie er ook nog overheen komt. Bovendien ga ik zeker nog proberen de prijs naar beneden te krijgen. Met de storing in mijn huidige lcd tv valt te leven, de echt donkere streep zit helemaal aan de rechterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EvilVoicez942 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 22:04:
Vanmiddag een 46d6530 wezen halen bij de Mediamarkt, door het aangeven van de Saturn actie kon ik de tv meenemen voor 1200,- >:)

Overigens geen clouding gespot, al staat de tv nu nog op fabrieksinstellingen (wat redelijk naar tevredenheid is)
Wat is er nu voor een actie dan bij de saturn? ik zou de 40d6530 wel willen hebben weet jij wat ie nu kost daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilVoicez942
  • Laatst online: 12-05-2021
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 23:48:
[...]

Wat is er nu voor een actie dan bij de saturn? ik zou de 40d6530 wel willen hebben weet jij wat ie nu kost daar?
% korting (afhankelijk van de grootte van het scherm, bij 40" is het 14%). Omdat ik hiet in de buurt woon van een Saturn, en Saturn geen webshop heeft, heb ik geen idee wat de prijs zal zijn. Het beste doe je een belletje naar de dichtbijzijnste vestiging, of wie weet kan iemand op dit forum het antwoord geven.

P4°2.0blablablablabla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 22:59:
Die srt bestanden kun je bijvoorbeeld bij ondertitel.nl downloaden. Je moet alleen wel zorgen dat het srt bestand precies dezelfde naam heeft als je filmbestand.
Thnx ga het nu proberen!
Dus bij een mkv moet men ten alle tijden dat srt bestand ergens anders vandaan halen, bv ondertitel.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:53:
[...]

als je geen ondertitel vind voor download en deze is aanwezig in de vob: met SubRip kan je visuele ondertitels in de .vob bestanden omzetten naar ascii via OCR (google: rip SubRip subtitles) er zitten wel in de zoekresultaten Nederlandse handleidingen tussen.
ok dank je wel, ik ga weer eens aan de slag..hoop dat het nu wel lukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 00:00:
[...]

Thnx ga het nu proberen!
Dus bij een mkv moet men ten alle tijden dat srt bestand ergens anders vandaan halen, bv ondertitel.nl?
Inderdaad, denk er wel aan dat hij in dezelfde map staat als je filmbestand en exact dezelfde naam heeft, dan moet het goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
  • Laatst online: 02-10 16:09
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 23:27:
[...]

Hij vroeg naar een samsung met minder problemen
Excuus, zo kun je het ook lezen ja.

Mijn fout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynax
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 23:23:
[...]

welke firmwareversie heb je? Die had ik ook gelijktijdig geupgrade van 1006 naar 1010
De laatste van gisteren..1012.2

mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Pff, best leuk die platte tv's die dicht aan de muur hangen.
Wilde dus ook ff de nieuwe firmware laden, maar sinds zondag hangt de tv ipv staan, maar no way dat je er nog makkelijk een usb stick in krijgt :( Snap niet waarom ze die poorten niet dichterbij de rand hebben gemaakt.

Uiteindelijk na 6 keer de stick te laten vallen was het wel gelukt om hem in een poort te krijgen, kan hij hem niet vinden. Waarschijnlijk zoekt ie alleen in usb 1, maar daar zit mijn harddisk in en die ga ik er echt niet uittrekken omdat ik dan daarmee moet gaan lopen tobben om hem er weer in te krijgen.

Doe nog wel even met de huidige firmware 1010 tot de nieuwe online beschikbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 20:51
[b][message=36273511,noline]Waarschijnlijk zoekt ie alleen in usb 1, maar daar zit mijn harddisk in en die ga ik er echt niet uittrekken omdat ik dan daarmee moet gaan lopen tobben om hem er weer in te krijgen.
Kan je de firmware niet gewoon op je harddisk zetten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:11
JeroenV_ schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 07:03:
Wilde dus ook ff de nieuwe firmware laden, maar sinds zondag hangt de tv ipv staan, maar no way dat je er nog makkelijk een usb stick in krijgt :( Snap niet waarom ze die poorten niet dichterbij de rand hebben gemaakt.

Uiteindelijk na 6 keer de stick te laten vallen was het wel gelukt om hem in een poort te krijgen, kan hij hem niet vinden. Waarschijnlijk zoekt ie alleen in usb 1, maar daar zit mijn harddisk in en die ga ik er echt niet uittrekken omdat ik dan daarmee moet gaan lopen tobben om hem er weer in te krijgen.

Doe nog wel even met de huidige firmware 1010 tot de nieuwe online beschikbaar is...
Tipje: koop een lange USB verlengkabel en leidt deze door je kabelgoot (indien van toepassing) naar je tv kast. Heb je daar een mooi aansluitingspunt voor je USB apparaten (had hetzelfde probleem en ondanks de "service stand" van de Vogels 305 kom je er idd met geen mogelijkheid makkelijk bij)....

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-10 16:15
Even een vraagje:
Ik heb sinds dinsdag een 46D8000 en vind het tot nu toe geweldig (alleen tijdens installatie lopen klooien met de CI+ module, maar dat werkt nu ;) ), maar ik heb nog het volgende probleem:

Ik wil soms naar de TV kijken met het geluid van de TV, dit is met name voor de kids, maar meestal met het geluid van m'n HT receiver. Nu had ik eerst een Philps TV die ik dan op mute zette i.c.m. m'n HT receiver.
De D8000 laat echter zo'n vervelend icoontje zien als ik op mute druk. Dat wil ik dus niet !!!! :(

Wat ik nu gedaan heb is via het menu bij geluid ingesteld dat het geluid van externe speakers komt, en dat werkt goed icm m'n HT, maar niet als ik alleen de TV aanzet. Ik kan de kids moeilijk gaan leren hoe ze deze menu instelling moeten veranderen, dus ik wil dat icoontje weghebben als de TV in de mute stand staat.
(of de kids moeten elke keer via de HT kijken, maar dat wil ik niet of ik moet icm de HT receiver elke keer het geluid zachter zetten tot nul, dat wil ik ook niet 8)7 )

Heeft iemand dat probleem ook en zo ja wat zijn de mogelijke oplossingen??

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-09 15:05

S1W

Phew... heb m'n 46D6500 binnen, en probeer nu de Ziggo CI module aan de praat te krijgen; helaas geeft hij een error: Host certifiicate invalid? Iemand dit al eens opgelost? Ik probeer op deze manier de boel aan de praat te krijgen:

* Factory reset via service menu
* Zoeken naar zenders zonder CAM module (geeft alleen 30 analoge zenders, 0 digitaal)
* CAM module er in: error.

Daarnaast dacht ik dat je in het service menu het type TV kan aanpassen zodat ook het land Nederland beschikbaar wordt (ik heb nu alleen Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland). Alleen daar staat een behoorlijk lange lijst met nummers die volgens mij te maken hebben met het soort paneel dat in de TV zit? Ik zou niet weten welk nummer bij de 46D6500 hoort, iemand hier wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:27

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

theHoff schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:59:
Ik stel de vraag toch nog een keertje en hoop dat iemand het antwoord weet. Weet iemand toevallig of je in het servicemenu aan kan zetten/wijzigen dat je het volume van de optische uitgang bij een D6530 kan aanpassen? Op dit moment is deze aan de zachte/lage kant.
Het liefste zou ik dat ik het volume via de tv kan worden geregeld met de volume knop, maar dat lijkt standaard niet te werken en nu hoop ik dat dat via het service menu wel lukt/kan. Helaas ben ik de komende week niet echt in de buurt van mijn tv, maar zou het toch wel graag willen weten.
Ik heb het hele service menu al een keer doorlopen en kan mij niet herinneren dat hier iets aan te veranderen valt. Bij mijn tv is het niveau van de optische uitgang van de tv overigens vergelijkbaar met wat mijn Humax, DVD-speler en mediaspeler uitspugen.
pacificocean schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 22:35:
[...]

Ik kan niks vinden. Wel zie ik dat in ene Date of purchase is ingevuld. Zit samsung nu remote op mijn TV?
Volgens mij wordt "date of puchase" automatisch ingevuld de eerste keer dat de tv wordt gestart in de modus voor thuisgebruik of als voor het eerste de wizard wordt doorlopen. Bij mij stond die ook direct ingevuld, nog voor Samsung überhaupt wist dat ik de tv had gekocht.

Mijn D6750 gaf vanochtend ook melding van een nieuwe firmware, namelijk 1011, maar online staat 1012.2 :?
Vanavond maar even met een USB-stick de laatste van de site erop zetten...
[...]
Vind ik ook wel een gemis, waarom niet aan de rand een koptelefoon, HDMI en USB-poort? Die koptelefoon zit helemaal onmogelijk, namelijk onderop op een plek waar vrijwel alle kabels langs komen. En daar kan je niet permanent een plug in laten zitten, want dan werken de speakers niet meer.

En ik had liever gezien dat er een normale component-aansluiting op had gezeten (3x tulp in het chassis), dan deze toch kwetsbare oplossing met een kabeltje...

Je tv zou trouwens gewoon elke USB-aansluiting apart moeten herkennen, ongeacht of er al iets aangesloten zit. Wat is anders het nut van 3 USB-aansluitingen die alleen te gebruiken zijn voor opslag en een Skype-webcam?
dynax schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 21:48:
Waar ik me ook vreselijk aan stoor is het vertragen cq stoteren van sommige scenes. Vooral horizontaal verticaal lijkt het meeste te haperen.

Ik lees deze klacht hier meer over de 46" modellen... Wel raar, want de aansturing is 100% identiek aan de 40" modellen, waar je het niet over leest... Ik heb bij mijn tv wel gemerkt dat de verschillende instellingen veel invloed hebben op de soepelheid van het beeld.
Unne Offerse schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:01:
Even een vraagje:
Ik heb sinds dinsdag een 46D8000 en vind het tot nu toe geweldig (alleen tijdens installatie lopen klooien met de CI+ module, maar dat werkt nu ;) ), maar ik heb nog het volgende probleem:

Ik wil soms naar de TV kijken met het geluid van de TV, dit is met name voor de kids, maar meestal met het geluid van m'n HT receiver. Nu had ik eerst een Philps TV die ik dan op mute zette i.c.m. m'n HT receiver.
De D8000 laat echter zo'n vervelend icoontje zien als ik op mute druk. Dat wil ik dus niet !!!! :(

Wat ik nu gedaan heb is via het menu bij geluid ingesteld dat het geluid van externe speakers komt, en dat werkt goed icm m'n HT, maar niet als ik alleen de TV aanzet. Ik kan de kids moeilijk gaan leren hoe ze deze menu instelling moeten veranderen, dus ik wil dat icoontje weghebben als de TV in de mute stand staat.
(of de kids moeten elke keer via de HT kijken, maar dat wil ik niet of ik moet icm de HT receiver elke keer het geluid zachter zetten tot nul, dat wil ik ook niet 8)7 )

Heeft iemand dat probleem ook en zo ja wat zijn de mogelijke oplossingen??
De tv onthoudt bij uitzetten het laatste volume niveau, dus als die op 0 staat en de tv gaat uit, staat die nog steeds op 0 als je hem aanzet. Dus muten als je je HT receiver wilt gebruiken is niet nodig. Bij mij zijn de speakers ook actief, maar op volume 0, dit omdat ik bij Youtube filmpjes wel geluid wil hebben, maar mijn receiver niet de makkelijkste is om een andere bron te kiezen.
Ik weet natuurlijk niet of jouw HT receiver automatisch aanspringt bij het detecteren van een signaal (kan je overigens meestal gewoon uitzetten), maar gewoon de ingebouwde speakers actief houden, maar dan op volume 0, is voor jou volgens mij het makkelijkst.
Willen de kids kijken, dan verhoog je gewoon het volume op de tv (leren ze snel genoeg ;) ) en kan jij je HT-receiver voor andere dingen blijven gebruiken.

[ Voor 42% gewijzigd door deepbass909 op 23-06-2011 09:32 ]

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S1W schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:14:
Phew... heb m'n 46D6500 binnen, en probeer nu de Ziggo CI module aan de praat te krijgen; helaas geeft hij een error: Host certifiicate invalid? Iemand dit al eens opgelost? Ik probeer op deze manier de boel aan de praat te krijgen:

* Zoeken naar zenders zonder CAM module (geeft alleen 30 analoge zenders, 0 digitaal)

Daarnaast dacht ik dat je in het service menu het type TV kan aanpassen zodat ook het land Nederland beschikbaar wordt (ik heb nu alleen Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland). Alleen daar staat een behoorlijk lange lijst met nummers die volgens mij te maken hebben met het soort paneel dat in de TV zit? Ik zou niet weten welk nummer bij de 46D6500 hoort, iemand hier wel?
Als je de CI+ erin hebt vind die dan wel digitale kanalen? Frequentie en id code goed staan voor jou postcode?
Ik had hetzelfde probleem en bij mij werkte het om de CI+ eruit te halen en dan de smartcard uit de CI+ halen en alleen de CI+ erin weer in te stoppen.
Dan start de authenticatie weer en gaat het als het goed is goed.
En dan pas de smartcard erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W

S1W

Nee alleen analoog. Zal Ziggo eens bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
deepbass909 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:18:
[...]
De tv onthoudt bij uitzetten het laatste volume niveau, dus als die op 0 staat en de tv gaat uit, staat die nog steeds op 0 als je hem aanzet. Dus muten als je je HT receiver wilt gebruiken is niet nodig. Bij mij zijn de speakers ook actief, maar op volume 0, dit omdat ik bij Youtube filmpjes wel geluid wil hebben, maar mijn receiver niet de makkelijkste is om een andere bron te kiezen.
Ik weet natuurlijk niet of jouw HT receiver automatisch aanspringt bij het detecteren van een signaal (kan je overigens meestal gewoon uitzetten), maar gewoon de ingebouwde speakers actief houden, maar dan op volume 0, is voor jou volgens mij het makkelijkst.
Willen de kids kijken, dan verhoog je gewoon het volume op de tv (leren ze snel genoeg ;) ) en kan jij je HT-receiver voor andere dingen blijven gebruiken.
Ok, dat de TV de laatste instelling onthoudt wist ik niet, hier kan ik dan wel mee leven. Ik had inmiddels eens wat rond gegoogeld en geconstateerd dat er meer mensen zijn die zich ergeren aan dat mute icoontje. Ik hoop dat ze in een toekomstige firmware release een optie inbouwen om dit icoon aan/uit te zetten. Ik zal deze vraag toch eens bij Samsung droppen.... In ieder geval bedankt voor je snelle respons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Gewoon volume op 0 ipv mute gebruiken, dan krijg je geen icoontje...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
hoevenpe schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:37:
[...]

Gewoon volume op 0 ipv mute gebruiken, dan krijg je geen icoontje...
Dat klopt, maar welke idioot heeft bedacht dat er bij mute zo'n grote icoon moet verschijnen. Die ook nog eens verspringt. Maar misschien kan Samygo die er uit slopen. Ik verwacht niet dat Samsung dit snel gaat doen. Hoe zit dit trouwens bij oudere modellen van Samsung? Bij mijn oude Philips beeldbuis kon je nog instellen dat bij mute automatisch teletekst ondertiteling verscheen. Daar had je tenminste iets aan.
deepbass909 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:18:
[...]

Volgens mij wordt "date of puchase" automatisch ingevuld de eerste keer dat de tv wordt gestart in de modus voor thuisgebruik of als voor het eerste de wizard wordt doorlopen. Bij mij stond die ook direct ingevuld, nog voor Samsung überhaupt wist dat ik de tv had gekocht.
Nee hij heeft tijden op --/--/-- gestaan. En ik heb afgelopen zondag wat gespeeld met apps en landen instellingen en hij staat nu op de date of puchase van afgelopen zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W

S1W

Kent iemand deze tool al om kanalen te sorteren die je als export op een USB stick hebt gezet:

http://blog.moneybag.de/s...erung-samsung-tv-d-serie/

Handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balda31
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-02-2022
De Cashback is vandaag uitbetaald (75 euro voor de D7000). Nu nog even wachten op de bril en de moviemax bon. Ik heb de streepjescode etc eind mei opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Nu online
styxz schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 08:57:
Tipje: koop een lange USB verlengkabel en leidt deze door je kabelgoot (indien van toepassing) naar je tv kast. Heb je daar een mooi aansluitingspunt voor je USB apparaten (had hetzelfde probleem en ondanks de "service stand" van de Vogels 305 kom je er idd met geen mogelijkheid makkelijk bij)....
Goed idee, ik heb inderdaad ook die Vogels 305 beugel.
Lukte het updaten bij jou wel vanuit een andere poort dan usb1?
synthdood schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 08:48:
Kan je de firmware niet gewoon op je harddisk zetten dan?
Nee, die zit klem achter de tv geplakt. En dan nog, zou ik die kabel eruit moeten zien te krijgen en later weer erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batcompu
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 08:56
SalimRMAF schreef op maandag 20 juni 2011 @ 23:47:
[...]

:) In de servicemenu de TV-Code aanpassen naar een vergelijkbaar NL model, firmware upgrade, Tadaa: CI+Gecertificeerd, en voor de i@TV apps: is al tig keer verteld in dit topic. }:O
En wat is de NL code voor de ue40d6200.

Ik heb namelijk nog geen personen ontmoet met een Nederlands model van dit type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W

S1W

Batcompu schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:06:
[...]

En wat is de NL code voor de ue40d6200.

Ik heb namelijk nog geen personen ontmoet met een Nederlands model van dit type.
Ja precies, voor de UE46D6500 ook niet? Vind het maar een vaag verhaal, kan iemand met een 6500 NL versie eens kijken in z'n service menu en checken wat het type is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
wat vinden jullie bij de d7000 van de noise filter effecten bij bijvoorbeeld een film als 300? Of switchen jullie dan naar de gamemode? Zijn de issue's/ nadelen van deze tv te overzien, of zal een videofiel zich eraan storen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Balda31 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:38:
De Cashback is vandaag uitbetaald (75 euro voor de D7000). Nu nog even wachten op de bril en de moviemax bon. Ik heb de streepjescode etc eind mei opgestuurd.
Vandaag ook de cashback van 150 euro door Samsung op m'n rekening gestort _/-\o_

De bril en moviemax code zullen snel volgen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 22:30
erreen schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:03:
[...]

Vandaag ook de cashback van 150 euro door Samsung op m'n rekening gestort _/-\o_

De bril en moviemax code zullen snel volgen denk ik.
Lets hope so :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 vraagjes.

Word UPC ondersteund door de Samsung Tv? we hebben een UE46D6200.

Er is ook weer een nieuwe Firmware voor dit type, en ja weer kan ik geen change log vinden.

Firmware 1010.3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans G
  • Laatst online: 12-07-2024
Wie weet of de 32-37" D65xx serie een ex-link cq service aansluiting heeft. Dit is een rs232 aansluiting en ziet eruit als een plug voor een koptelefoon. Ik wil hier een muurbeugel op aansluiten zodat ik deze via de tv kan besturen. Bijvoorbeeld de sentronix muurbeugel.

Frans G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Frans G schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:05:
Wie weet of de 32-37" D65xx serie een ex-link cq service aansluiting heeft. Dit is een rs232 aansluiting en ziet eruit als een plug voor een koptelefoon. Ik wil hier een muurbeugel op aansluiten zodat ik deze via de tv kan besturen. Bijvoorbeeld de sentronix muurbeugel.
Blijkbaar loopt deze via de vga aansluiting
http://sourceforge.net/ap...ink_cable_for_D_series_TV
Er is in ieder geval geen jack aanluiting voor. Ik weet alleen niet of dan de muurbeugel aansturing gaat werken. Hoe werkt dit trouwens om de beugel via ex-link aan te sturen? In een manual van sentronix zie ik die optie niet staan.

[ Voor 8% gewijzigd door pacificocean op 23-06-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:26

Nss

The Dude Abides

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:04:
2 vraagjes.

Word UPC ondersteund door de Samsung Tv? we hebben een UE46D6200.
Ja, check http://www.upc.nl/televisie/wat-is-digitale-tv/ci-plus/. Daar kan je je TV checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
S1W schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:14:

Ik had dat probleem ook met m'n ziggo. Heb eerst de mhrz moeten aanpassen en de code voordat ik de digitale kanalen pas vond. Daarnaast heb ik volgens mij kaart er pas ingestopt toen de TV aanstond. Nederland 1 HD gekozen trouwens. Daarna de tv een half uur aan laten staan en toen deed tie het. Zoiets vaags heb ik in ieder geval moeten doen om het aan de praat te krijgen. Nogal irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W

S1W

Heb je hem laten zoeken op analoog+digitaal of alleen digitaal? Laatste lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk zo een module, maar helaas kun je dan niets opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans G

[ Voor 33% gewijzigd door Frans G op 23-06-2011 16:31 ]

Frans G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans G
pacificocean schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:22:
[...]

Blijkbaar loopt deze via de vga aansluiting
http://sourceforge.net/ap...ink_cable_for_D_series_TV
Er is in ieder geval geen jack aanluiting voor. Ik weet alleen niet of dan de muurbeugel aansturing gaat werken. Hoe werkt dit trouwens om de beugel via ex-link aan te sturen? In een manual van sentronix zie ik die optie niet staan.
Op youtube heb ik filmpjes gezien waar het wordt gedemonstreerd. Je krijgt dan een soort menu met pijltjes op de tv te zien waar je dan met de eigen samsung afstandsbediening de beugel kan bedienen., erg gaaf.

Frans G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf 30 juni zullen Belgische eigenaars van een Samsung Smart tv kunnen genieten van gratis 3D-inhoud. Samsung 's 3D video-on-demand-service zal twintig gernes bevatten waaronder films en muziekvideo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

dynax schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 05:53:
[...]

De laatste van gisteren..1012.2
Kun je dat ergens in gang zetten in het menu dat hij gaat updaten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ckriek
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-10 19:26
Een vraag aan Joop Televisie,of een ander die in het bezit is van de Qwerty-remote,klopt het dat Teletekst functie op deze remote ontbreekt,of zie ik wat over het hoofd,merk wel op dat ik mijn Remote, net als Grote Gok schrijft, in korea heb aangeschaft via Ebay,overigens doen alle andere functies het wel normaal, zitten ook bijna op de zelfde plaats, als op mijn normale bij tv geleverde remote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcould
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-01 15:32

remcould

Hehehehehehehehheh

Ik heb vandaag ook mijn D8000 binnen gekregen,
Maar nou heb ik alleen het vermoeden dat deze al als demo model oid is gebruikt.
Kan ik ergens in het menu zien hoe veel tijd hij al heeft staan draaien (branduren)

dit omdat hij in de doos van een d7000 zat,
en veel beschermings plastic blijkt te missen.
Nou heb ik geen problemen met gebruikte spullen maar bij een tv van 2100 euro vind ik persoonlijk dat het op zijn minst gemeld mag worden.

Hoop dat iemand het hier zo weet.

Groeten Remco

Whahahahahhahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 19:59
Had ik gelijk teruggebracht, Remco.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zet je bij je signature al je apparatuur neer Gercor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Om vragen daarover te voorkomen, x-boxer.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcould

remcould

Hehehehehehehehheh

ja, dat is ook het plan maar dan wil ik het wel kunnen onderbouwen

Whahahahahhahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
remcould schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:48:
ja, dat is ook het plan maar dan wil ik het wel kunnen onderbouwen
Een D8000 in een D7000, wat valt er verder nog te onderbouwen .... lijkt mij duidelijk genoeg dat het niet klopt. Ik weet niet waar je Tv gekocht hebt maar misschien zijn er videocamerabeelden van.

[ Voor 12% gewijzigd door GerCor op 23-06-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss

Nss

The Dude Abides

Ja inderdaad, direct terugsturen dat apparaat moet gebruikt zijn. Uit je post maak ik op dat je 'm online besteld hebt? 7 werkdagen zichttermijn, zonder opgaaf van reden terugsturen. Bovendien heb je een hele goede reden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcould

remcould

Hehehehehehehehheh

Ja dat is ook de bedoeling (heb hem trouwens in de winkel gehaald)
maar wil het wel goed hard kunnen maken zeg maar.

Whahahahahhahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ervaring met de 3300 oplaadbare brillen, ze zouden namelijk bij het afzetten uit moeten gaan, maar telkens weer als ik een 3D film heb gekeken en de volgende keer opnieuw een film aanzet zijn de brillen leeg eerst opladen dus voordat ik kan gaan kijken.
Ik zal dus de "HEAD" moeten gaan kopen om mn brillen constant opgeladen te houden, laden ze trouwens ook op als je de brillen opzet met dit ding er staat wel bij wireless charge ready maar wat that means?
Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/nl/system/consumer/product/2011/03/24/cy_swc1000axc/small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey-W
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-07 19:26
remcould schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:19:
Ja dat is ook de bedoeling (heb hem trouwens in de winkel gehaald)
maar wil het wel goed hard kunnen maken zeg maar.
Ik neem aan dat het serienummer op de doos ook verschilt met dat wat er op sticker staat op de achterkant van de TV? Vertel de winkel gewoon dat je het sterke vermoeden hebt dat het een demo- of winkelmodel betreft aangezien het niet in de originele doos geleverd is en dat je het toestel wenst om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister is update 1010.3 gekomen voor de UE46D6200. Echter geeft mijn TV vandaag aan dat er een update is, echter niet 1010.3 maar 1009.

Is 1010.3 misschien een beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffrey-W schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:04:
[...]

Ik neem aan dat het serienummer op de doos ook verschilt met dat wat er op sticker staat op de achterkant van de TV? Vertel de winkel gewoon dat je het sterke vermoeden hebt dat het een demo- of winkelmodel betreft aangezien het niet in de originele doos geleverd is en dat je het toestel wenst om te ruilen.
alleen als je een fikse korting hebt gehad en hij doet t prima kwa beeld zou ik hem houden hij kan nooit heel veel branduren hebben gehad aangezien dit model pas uit is, het was erger geweest als hij bleeding vertoont heeft hij geen beschadigingen en doet hij t verder goed kwa beeld zou ik hem zeker behouden!!
oh ja zat de 3d bril erbij???

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2011 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:06:
[...]

alleen als je een fikse korting hebt gehad en hij doet t prima kwa beeld zou ik hem houden hij kan nooit heel veel branduren hebben gehad aangezien dit model pas uit is, het was erger geweest als hij bleeding vertoont heeft hij geen beschadigingen en doet hij t verder goed kwa beeld zou ik hem zeker behouden!!
oh ja zat de 3d bril erbij???
Je moet je alleen afvragen waarom de winkel van het demomodel af wil? De 46 inch kost iets van 1.880 euro, het moet wel een 55 inch zijn anders is de Tv te duur en de 55 inch kost iets van 2.600 euro. Dus, hoe kom je aan 2.100 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCroezing
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 00:00:
[...]

Thnx ga het nu proberen!
Als je nog geen mkv maar een dvd op disk hebt moet je die eerst nog naar mkv omzetten.

Dan bij die mkv idd de srt ondertitel óf zelf maken met SubRip, óf downloaden (bv.: bij ondertitel.nu).
1ste heb ik ook geprobeerd, en is een pokkewerk,
2e moet je de juiste srt zien te vinden (juiste teksttijden), áls deze er al is (ik heb enkele Spaanse films, en helaas...).
:/

Al met al voor mij een afknapper voor zo'n moderne tv. Dan is dvd branden toch sneller en makkelijker (dacht ik juist vanaf te zijn)...
|:(

Heb je al een mkv, dan kan je met mkvtoolnix en mkvextract deze uit de mkv halen (als hij er in zit) zoals Jeffrey-W zegt hieronder.

[ Voor 19% gewijzigd door TCroezing op 23-06-2011 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey-W
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-07 19:26
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 22:25:
[...]

Hmm ben er nog steeds niet achter, hoe krijg ik een losse .srt ernaast dan? Moet je dat apart downloaden of zo? als ik via spotnet wil downloaden dan zie ik in de info vd film niet een .srt bestand of zo..wie o wie kan mij dit in jip en janneke taal uitleggen? U zijt 1000 maal bedankt..Ik gebruik grabit om de film binnen te halen en dit programma extract ook meteen, hoef dus niets te doen, moet ik dit wellicht veranderen of zo? iemand hier had het over een programma mkv extract??
De ondertiteling van een mkv kun je inderdaad extracten met mkvtoolnix.
Zie ook hier: http://tweakers.net/meuktracker/25581/mkvtoolnix-470.html
en hier: http://www.videohelp.com/tools/MKVExtractGUI-2
Werkt snel en perfect!

[ Voor 5% gewijzigd door Jeffrey-W op 23-06-2011 23:37 . Reden: link naar MKVExtractGUI2 toegeoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:09

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:04:
Gister is update 1010.3 gekomen voor de UE46D6200. Echter geeft mijn TV vandaag aan dat er een update is, echter niet 1010.3 maar 1009.

De on-line updatedienst van Samsung die door de TV's wordt gebruikt loopt altijd achter. Nieuwe updates komen eerst op de site beschikbaar en enige tijd daarna pas voor de ingebouwde updatedienst van de TV's zelf.
Jeffrey-W schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 23:16:
[...]

De ondertiteling van een mkv kun je inderdaad extracten met mkvtoolnix.
Zie ook hier: http://tweakers.net/meuktracker/25581/mkvtoolnix-470.html
Werkt snel en perfect!
Ik gebruik zelf ook MKVToolnix, maar dan wel via de GUI MKVExtractGUI2 om het wat makkelijker te maken. Werkt simpel en snel.

Wel stom dat de TV's niet zelf bij de ingesloten subs kunnen.

[ Voor 33% gewijzigd door Wildfire op 23-06-2011 23:25 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Ik heb net mijn tv geupdate via usb-poort 3, dus je zit niet vast aan poort 1.
Als je de usb-stick erin stopt, geeft de tv dan wel de melding dat deze is herkend? Het kan ook zijn dat hij een time-out krijgt door de harddisk.
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:04:

De online update loopt achter. Ik kreeg vandaag de melding dat 1011 erop kon, maar omlijnde staat 1012. Waarschijnlijk doet Samsung dit opzettelijk en worden alleen versies gepushed waarvan ze zeker zijn dat ze geen grote fouten bevatten of waar echt noodzakelijke updates inzitten. Dat zie je wel meer. Mensen die :? handmatig updaten accepteren een groter risico en zullen ook eerder problemen melden.

Goed nieuws trouwens, met de laatste update werkt beta.uitzendinggemist.nl een heel stuk en is nu ook echt bruikbaar! Zowel in 't venster als volledig scherm speelt nu goed :D

Maar 't blijft zwaar voor de tv...

[ Voor 6% gewijzigd door deepbass909 op 24-06-2011 00:09 ]

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Nu online
Gisteren alsnog een poging gedaan om de stick erin te krijgen, wat uiteindelijk lukte :)
Hij zat toen in usb2, en de tv herkende hem gelukkig. Hij moet de vorige keer gewoon dus toch niet goed gezeten hebben.

Update gedraaid, en toen de stick er weer uit...... not.
Uiteindelijk toch de tv maar ff van de muurbeugel getild (waarbij de kabels weer niet lekker bleven zitten :() om de stick er weer uit te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
  • Laatst online: 07:04
Nu op ebay de Samsung Qwerty remote voor maar 45 euro inclusief verzending en zonder de koreaanse tekens.
http://cgi.ebay.nl/Samsun...ain_0&hash=item1c1c6e6499

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 20:51
[b][message=36280194,noline]
Uiteindelijk toch de tv maar ff van de muurbeugel getild (waarbij de kabels weer niet lekker bleven zitten :() om de stick er weer uit te krijgen.
En toen heb je er natuurlijk gelijk even een USB verlengkabeltje in gedaan zodat het volgende keer makkelijker gaat. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
JeroenV_ schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 06:34:
Gisteren alsnog een poging gedaan om de stick erin te krijgen, wat uiteindelijk lukte :)
Hij zat toen in usb2, en de tv herkende hem gelukkig. Hij moet de vorige keer gewoon dus toch niet goed gezeten hebben.

Update gedraaid, en toen de stick er weer uit...... not.
Kreeg vanochtend de online update melding >:)
Ik blijf het een fantastische TV vinden. Heb alleen te weinig tijd om er naar te kijken op het moment. ;(
S1W schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:40:
Heb je hem laten zoeken op analoog+digitaal of alleen digitaal? Laatste lijkt mij?
Ik heb op digitaal en analoog gezocht. Daarna kan je kiezen om alleen de digitale kanalen te tonen.

[ Voor 17% gewijzigd door theHoff op 24-06-2011 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Is er voor deze serie TV's nog een bepaalde receiver aan te raden? Ik ga er een Xbox 360, PS3 en twee KEF iQ50 speakers aan hangen.

Ik neem aan dat ik er eentje moet hebben die 3d kan doorvoeren, helaas kan ik hierop in de pricewatch niet filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

grotegok schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 07:17:
Nu op ebay de Samsung Qwerty remote voor maar 45 euro inclusief verzending en zonder de koreaanse tekens.
http://cgi.ebay.nl/Samsun...ain_0&hash=item1c1c6e6499
Het is de versie mét Koreaanse tekens. Het is een beetje verwarrend, omdat de advertentiefoto zelf volledig Engels is, maar verder op staat de werkelijke remote en kan je duidelijk het Koreaas zien.

Afbeeldingslocatie: http://denbai.com/Electronic/remote/rmc-qt-2.jpg
De toetsen rond de cursor rechts hebben alleen Koreaanse opdruk, net als bijv. de toets links van de spatiebalk.

Neemt niet weg dat het wel heel aantrekkelijk...
Reiben schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 08:58:
Is er voor deze serie TV's nog een bepaalde receiver aan te raden? Ik ga er een Xbox 360, PS3 en twee KEF iQ50 speakers aan hangen.

Ik neem aan dat ik er eentje moet hebben die 3d kan doorvoeren, helaas kan ik hierop in de pricewatch niet filteren.
HDMI is handig, en dan minimaal 1.3a. Dan komt 3D er gewoon doorheen. Verder maakt het weinig uit welke receiver je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
En ik zou een receiver kiezen met Anynet+ en ARC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloRadix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Verschil tss D7000 & D8000 is buiten design ook verschil tussen werkgeheugen

"Naast het design, wat puur een kwestie van smaak is, heeft de D7000 een kleiner werkgeheugen dan de D8000. De D7000 modellen beschikken over 768MB aan werkgeheugen, de D8000 modellen over 2GB. Dit resulteert puur meer in een snellere verwerking van gegevens in de Smart Hub, zoals applicaties en de browser. Samsung geeft duidelijk aan dat dit geen invloed heeft op de beeldkwaliteit, welke in beide series precies hetzelfde is. Beide series beschikken dan ook over de Micro Dimming techniek en de 800Hz CMR beeldtechniek."

zie hier http://www.3dtvmagazine.n...8000-en-d7000-3d-led-tvs/

[ Voor 60% gewijzigd door FloRadix op 24-06-2011 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D8000 heeft micro dimming plus tov micro dimming voor D7000 voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
Iemand enig idee waarom ik geen photo's en muziek op m'n Synology NAS (DS110j) kan zien ? De D8000 ziet de NAS wel en ook de 3 folders Video, Muziek & Foto, maar als ik in een van die mappen ga zijn die leeg! :( DLNA staat aan op de NAS en die heb ik ook opnieuw laten indexeren.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss

Nss

The Dude Abides

Waarschijnlijk zit je dan in de Video-view. Probeer eens de Foto-view. Irritant inderdaad dat je dan wel de mappen ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Throduss
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-11-2023
Voor wie over een televisie van Conrad zat te denken; nu 10% korting op het hele assortiment.

Ik heb ook 10% teruggekregen bij mijn reeds bestelde d7090.

Lekkere actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
  • Laatst online: 07:04
deepbass909 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:22:
[...]

Het is de versie mét Koreaanse tekens. Het is een beetje verwarrend, omdat de advertentiefoto zelf volledig Engels is, maar verder op staat de werkelijke remote en kan je duidelijk het Koreaas zien.

[afbeelding]
De toetsen rond de cursor rechts hebben alleen Koreaanse opdruk, net als bijv. de toets links van de spatiebalk.

Neemt niet weg dat het wel heel aantrekkelijk...

[...]
Terwijl er ook een plaatje staat met de remote zonder de koreaanse tekens, ik heb het gevoel dat je bij de bestelling kan kiezen? Natuurlijk wel eerst navragen.
Als ik mag kiezen zou ik geen AB met koreaanse tekens meer willen, WAF is wat laag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
Nss schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:55:
Waarschijnlijk zit je dan in de Video-view. Probeer eens de Foto-view. Irritant inderdaad dat je dan wel de mappen ziet.
En hoe kom ik in die fotoView? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCroezing
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Yep, ook hier de cashback ontvangen!
29 mei opgestuurd, 8 juni bevestigingsmail van Samsung, 23 juni bedrag ontvangen.
Ikke (ondanks DVD perikelen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Throduss schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:59:
Voor wie over een televisie van Conrad zat te denken; nu 10% korting op het hele assortiment.

Ik heb ook 10% teruggekregen bij mijn reeds bestelde d7090.

Lekkere actie :)
Thanks! :*)

Ik probeer net de 46D8090 te bestellen, die voor 1499 EUR op de site staat, maar als je hem in je winkelwagen doet wordt hij 2099 EUR :'(

En de 46D7090, die er ook voor 1499 EUR op staat, wordt 1999 EUR nadat je hem in je winkelwagen legt.

Dus toch too good to be true? Of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

grotegok schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:04:
[...]

Terwijl er ook een plaatje staat met de remote zonder de koreaanse tekens, ik heb het gevoel dat je bij de bestelling kan kiezen? Natuurlijk wel eerst navragen.
Als ik mag kiezen zou ik geen AB met koreaanse tekens meer willen, WAF is wat laag ;)
De advertentie meldt ook duidelijk dat het om een Koreaans/Engelse versie gaat. In Azië betekent dat gewoon dat er zowel latijnse als aziatische karakters op staan. Ook niet onbelangrijk, de verpakking lijkt volledig Koreaans te zijn...
De foto die ik heb gepost, komt uit de advertentie als foto van het daadwerkelijke product, de bovenste is "promo" foto van Samsung zelf. Ik geloof de foto van het daadwerkelijke product meer.

Ik zit er zelf trouwens wel over te twijfelen, €45 is voor een originele remote sowieso niet duur, en al helemaal niet als het een geavanceerdere versie van de standaard is. Alleen jammer van de tijd die verzending kost (20 tot 40 werkdagen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gisteren bezig geweest met AllShare, maar wat is dat een slechte software. Het is een soort van mislukte implementatie van UPNP. De reden dat ik het wilde gebruiken is dat ik een XBMC Asrock ION HTPC waarvan ik dacht dat deze geen 3D ondersteunde. Vandaar dat ik op die XBMC machine UPNP heb aangezet zodat ik met AllShare via het netwerk bij mijn files zou kunnen komen. Ik moet zeggen: dat werkte meteen. Ik kon browsen in mijn library, maar als ik een MKV wilde starten kreeg ik de melding dat het file format niet supported is. Vervolgens klapt de software eruit en kan ik ook niet meer door mijn files browsen. Als ik diezelfde file via een USB stick aanbied aan de TV pakt hij hem wel gewoon.

Ik ben er nu overigens achter dat ik Half SBS 3D files wel gewoon kan afspelen op mijn XBMC machine, dus ik heb AllShare gelukkig helemaal niet nodig. Ik vraag me alleen nog af of de TV Full SBS files kan afspelen via USB? Weet iemand dat?

edit: ik heb het over de UE46D6530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:09
FloRadix schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:29:
Verschil tss D7000 & D8000 is buiten design ook verschil tussen werkgeheugen

"Naast het design, wat puur een kwestie van smaak is, heeft de D7000 een kleiner werkgeheugen dan de D8000. De D7000 modellen beschikken over 768MB aan werkgeheugen, de D8000 modellen over 2GB. Dit resulteert puur meer in een snellere verwerking van gegevens in de Smart Hub, zoals applicaties en de browser. Samsung geeft duidelijk aan dat dit geen invloed heeft op de beeldkwaliteit, welke in beide series precies hetzelfde is. Beide series beschikken dan ook over de Micro Dimming techniek en de 800Hz CMR beeldtechniek."

zie hier http://www.3dtvmagazine.n...8000-en-d7000-3d-led-tvs/
Hier lees ik dat er in de d7000 1750mb zit: http://nl.hardware.info/r...rtex-a9-en-genoa-platform

Trouwens de d7090 bij conrad is pas 13/7 leverbaar, duurt steeds langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:17:
Ik ben gisteren bezig geweest met AllShare, maar wat is dat een slechte software. Het is een soort van mislukte implementatie van UPNP. De reden dat ik het wilde gebruiken is dat ik een XBMC Asrock ION HTPC waarvan ik dacht dat deze geen 3D ondersteunde. Vandaar dat ik op die XBMC machine UPNP heb aangezet zodat ik met AllShare via het netwerk bij mijn files zou kunnen komen. Ik moet zeggen: dat werkte meteen. Ik kon browsen in mijn library, maar als ik een MKV wilde starten kreeg ik de melding dat het file format niet supported is. Vervolgens klapt de software eruit en kan ik ook niet meer door mijn files browsen. Als ik diezelfde file via een USB stick aanbied aan de TV pakt hij hem wel gewoon.

Ik ben er nu overigens achter dat ik Half SBS 3D files wel gewoon kan afspelen op mijn XBMC machine, dus ik heb AllShare gelukkig helemaal niet nodig. Ik vraag me alleen nog af of de TV Full SBS files kan afspelen via USB? Weet iemand dat?

Half SBS kan je altijd afspelen zolang de speler 1080p en HDMI 1.3a ondersteunt. Dit wordt namelijk gewoon als full-hd verzonden en de tv interpoleert daar dan zelf een 3D beeld uit.
Voor full SBS moet de speler een beeld kunnen versturen van 3840 pixels breed en HDMI 1.4 hebben. In het geval van je XMBC-box is het dus 100% afhankelijk van de hardware.
De tv moet ook full SBS kunnen afspelen vanaf USB, maar aangezien de tv redelijk kieskeurig is met de codecs kan dit lastig zijn... Het zou mooi zijn als de tv in de volgende update bijv. volledige ondersteuning krijgt voor mkv-containers, waarin 3D volledig mogelijk is en voor h264- en mp4-codec.

Vanavond kan ik trouwens een first-hand ervaring op gaan doen met de D7000. Mijn ouders hebben besloten om deze aan te schaffen (zit blijkbaar toch wat prestatiedrang dat ze een model boven mij moeten hebben :+ ). Ik ga dan bij ze langs om even te helpen met instellen en om uit te leggen hoe alles nou precies werkt. Kan ik ze gelijk ook laten zien hoe beta.uitzendinggemist.nl werkt (die ze heel graag willen hebben).

Dus verwacht binnenkort een ervaringsvergelijk tussen de D6750 en D7000.

[ Voor 12% gewijzigd door deepbass909 op 24-06-2011 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan88
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:17:

Het is mij nog niet geluk om full SBS aan de praat te krijgen over USB of UPNP. Je krijgt de melding "Resolution nog supported". Het ziet ernaar uit dat de enige mogelijkheden zijn:
-> Via 3D Bluray speler
-> Via een mediaplayer
-> Via computer direct met HDMI aangesloten op TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan88
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-11-2024
deepbass909 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:41:
[...]

De tv moet ook full SBS kunnen afspelen vanaf USB, maar aangezien de tv redelijk kieskeurig is met de codecs kan dit lastig zijn... Het zou mooi zijn als de tv in de volgende update bijv. volledige ondersteuning krijgt voor mkv-containers, waarin 3D volledig mogelijk is en voor h264- en mp4-codec.
Bij zowel vertical als horizontal full SBS krijg je de melding: "Resolution not supported."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss

Nss

The Dude Abides

Unne Offerse schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:06:
[...]

En hoe kom ik in die fotoView? 8)7
Als je via Smart Hub naar AllShare gaat kan je dat als het goed is kiezen. Ben nu niet thuis, maar kan vanavond wel even de stappen voor je checken mocht je er niet uitkomen (hoewel het wel vrij voor zichzelf moet spreken).

[ Voor 3% gewijzigd door Nss op 24-06-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Nss schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:16:
[...]

Als je via Smart Hub naar AllShare gaat kan je dat als het goed is kiezen. Ben nu niet thuis, maar kan vanavond wel even de stappen voor je checken mocht je er niet uitkomen (hoewel het wel vrij voor zichzelf moet spreken).
Klopt, rechts bovenin heb je de mogelijkheid om te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Nu online
synthdood schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 08:41:
En toen heb je er natuurlijk gelijk even een USB verlengkabeltje in gedaan zodat het volgende keer makkelijker gaat. })
Hehe, nog geen kans gehad om die te kopen helaas.
theHoff schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 08:51:
Kreeg vanochtend de online update melding >:)
Ook van versie 1012? Das snel dan, dan ga ik zeker volgende keer niet met usb lopen rommelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knifter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 13:47
Ik probeer deze TV te bestellen bij Amazon.de. Deze staat vermeld in de pricewatch en veel mensen hebben het er ook over dat hij daar goedkoop is (nu 787,-).
Echter mag ik hem van amazon niet naar een adres in NL sturen? Hoe zit dit? Is hier een workaround voor of moet je hem dan ophalen (dan heeft het niet zoveel zin..)?

Grt Tijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knifter schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:58:
Ik probeer deze TV te bestellen bij Amazon.de. Deze staat vermeld in de pricewatch en veel mensen hebben het er ook over dat hij daar goedkoop is (nu 787,-).
Echter mag ik hem van amazon niet naar een adres in NL sturen? Hoe zit dit? Is hier een workaround voor of moet je hem dan ophalen (dan heeft het niet zoveel zin..)?

Grt Tijs
Beter geef je aan over welke tv je het hebt.
Pagina: 1 ... 26 ... 99 Laatste