Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-09 15:05

S1W

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 09:54:
[...]

Nee oke maar de brillen actie zit die er ook bij? bij mij Blu-ray 3d speler van t online kon ik geen gebruik maken van de shrek actie, tevens is de shop in Duitsland gevestigd wat betekent dat je Duitse modellen met een Duitse handleiding krijgt, heb ik ook bij de Blu-Ray speler gelukkig is mijn Duits erg goed,
De reden dat Duitsland sowieso goedkoper is met Electronica komt door een lager BTW tarief op deze artikelen.

Omdat ze in Duitsland gevestigd zijn is de Duitse wet van toepassing
Nope geen brillen. En T-online shop heeft wel een thuiswinkel keurmerk, dus zal wel meevallen allemaal:

https://beheer.thuiswinke...a24336c6f0a291373ba20d3e0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-10 22:49
S1W schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 11:02:
[...]

Nope geen brillen. En T-online shop heeft wel een thuiswinkel keurmerk, dus zal wel meevallen allemaal:

9.2 De overeenkomst tussen Deutschen Telekom en de klant wordt door het Nederlands recht beheerst, het Weens Koopverdrag is niet van toepassing.
9.3 De rechtbank te Amsterdam is bevoegd voor alle conflicten tussen Deutsche Telekom en de klant.
Verder is thuiswinkel 1 grote farce ze controleren namelijk niet of de webwinkel aan hun eigen voorwaarden voldoet anders dan checken of de algemene voorwaarden worden vermeld. Bij geschillen met de webwinkel is er dan wel weer een loket waar je je klacht neer kan leggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 22:03:
[...]

Juist ja, en om het hakkel, blokjes, glitchesprobleem op te lossen moet dus de LED MOTION PLUS op helder gezet worden.
Ik had hem al op standaard staan dus 1 stap wat nog beter moet zijn, ook al gehad op helder gehad.
Maar met helder blijft het wat door judderen, en met standaard is het om de zoveel minuten een hakkel.
Zoals dat een gedeelte van het beeld verschuift.
ook heb ik dat er een gedeelte zoals in de film transformers dat de haren van megan fox van donker naar licht verspringt, knipperen van donker/licht dat is niet steeds zo in de film, maar een enkele keer, wat ik dus nooit eerder had met een andere lcd tv

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitschakelen: digitale ruis, randverbeteraar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 11:53:
Uitschakelen: digitale ruis, randverbeteraar?
Digitale ruis reduction staat uit, maar zoals bij samsung is het zo, ook al zet je hem op uit, blijft er toch een verborgen ruisreductie draaien, wat je niet af kan zetten. Alleen in gamemode staat de ruisreductie wel helemaal echt uit. Ik vindt dat wel belachelijk dat je niet in de andere modes de ruisreductie niet echt uit kan zetten, soms zie je met blu-ray's met veel grain rare vlekken vertonen, alsof de grain (ruis) in het water in een kringtje wegvloeid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 11:28:
[...]

Ik had hem al op standaard staan dus 1 stap wat nog beter moet zijn, ook al gehad op helder gehad.
Maar met helder blijft het wat door judderen, en met standaard is het om de zoveel minuten een hakkel.
Zoals dat een gedeelte van het beeld verschuift.
ook heb ik dat er een gedeelte zoals in de film transformers dat de haren van megan fox van donker naar licht verspringt, knipperen van donker/licht dat is niet steeds zo in de film, maar een enkele keer, wat ik dus nooit eerder had met een andere lcd tv
Ik had gehakkel met Led motion plus op standaard en geen enkele hakkel meer met Led motion plus op helder.
Ik heb wel ook de laatste firmware erop staan. Heb je dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 10:42:
Dus voor iedereen oppassen : samsung heeft de tv software per land vergrendeldt.. Je kunt alleen het land veranderen voor de analooge zenders niet de digitaale en niet de sateliet.. Wat wel met de c series kon..
Wat is hier nu de consequentie van? Ik vraag dit met het oog op het aanschaffen van een duits model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S1W schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 11:02:
[...]

Ik heb mijn UE40D6500 bij t-online besteld en alles ging prima. Niet te veel letten op jooptelevisie, die gaat vaker iets te snel door de bocht ;) Het enige wat mij opviel was dat ik bij installatie alleen tussen duitsland, zwitserland en oostenrijk kon kiezen als 'land', maar niemand heeft mij hier nog kunnen vertellen wat dat eventueel uitmaakt.

Mijn tv interface heb ik netjes in het engels (nederlands was hiervoor wel een optie) en verder kan ik er niks aan ontdekken. Wel dacht ik terug te lezen op ditzelfde forum dat er wellicht consequenties zijn voor de werking i.c.m. CI+, maar dat zou je voor de zekerheid kunnen navragen.

T-online is onderdeel van Deutsche Telekom, dus betrouwbaarheid zal wel meevallen. Het oogt alleen een beetje raar zo'n duitse webwinkel met nederlandse verkoopsite.

Verder is ook het BTW verhaal van jooptelevisie onzin, (sorry jooptelevisie, maar je blijft maar onzin in het rond slingeren :)) ze hebben gewoon een nederlands BTW nummer verkregen en rekenen gewoon 19% BTW zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 15:20

DoctorV64

Cosmopoliet

Even een vraagje voor de mensen die aan de Samsungactie hebben meegedaan. Hoe lang duurde het voordat je de mail kreeg dat je in aanmerking komt na het opsturen van de spullen?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 13:27:
[...]

Ik heb mijn UE40D6500 bij t-online besteld en alles ging prima. Niet te veel letten op jooptelevisie, die gaat vaker iets te snel door de bocht ;) Het enige wat mij opviel was dat ik bij installatie alleen tussen duitsland, zwitserland en oostenrijk kon kiezen als 'land', maar niemand heeft mij hier nog kunnen vertellen wat dat eventueel uitmaakt.

Mijn tv interface heb ik netjes in het engels (nederlands was hiervoor wel een optie) en verder kan ik er niks aan ontdekken. Wel dacht ik terug te lezen op ditzelfde forum dat er wellicht consequenties zijn voor de werking i.c.m. CI+, maar dat zou je voor de zekerheid kunnen navragen.

T-online is onderdeel van Deutsche Telekom, dus betrouwbaarheid zal wel meevallen. Het oogt alleen een beetje raar zo'n duitse webwinkel met nederlandse verkoopsite.

Verder is ook het BTW verhaal van jooptelevisie onzin, (sorry jooptelevisie, maar je blijft maar onzin in het rond slingeren :)) ze hebben gewoon een nederlands BTW nummer verkregen en rekenen gewoon 19% BTW zoals het hoort.
Dus je hebt een duits model en werkt zonder problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoctorV64 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 13:30:
Even een vraagje voor de mensen die aan de Samsungactie hebben meegedaan. Hoe lang duurde het voordat je de mail kreeg dat je in aanmerking komt na het opsturen van de spullen?
Iets van 8-10 dagen na het insturen. Maar tot nu toe alleen de bevestiging op 9 juni voor de brillen en op 16 juni voor de Shreckserie.
In de actievoorwaarden staat dat de brillen "binnen 4 weken na ontvangst van uw inzending" toegestuurd worden.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W

S1W

[...]

Ja, dat is het enige waar ik aan twijfel. Maar handmatig frequenties invoeren kan altijd; volgens mij is de automatische optie gewoon preconfigured voor een aantal providers per land... Ik zie het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 13:33:
[...]

Dus je hebt een duits model en werkt zonder problemen?
Zoals gezegd hebben alleen de mogelijke land-instellingen bij de setup mij doen denken dat het een duits model betreft. Ik kan er verder niets aan ontdekken. Let op bij gebruikt met CI+, daar kan ik je helaas niets over vertellen aangezien ik de tv gewoon aan de mediabox van UPC heb hangen.

Heb voor de zekerheid de handleidingen even nagekeken voor de geinteresseerden, deze zijn inderdaad niet in het nederlands maar engels, duits, frans en italiaans.

Kan mij niet voorstellen dat ik bepaalde dingen niet zou kunnen met deze TV, aangezien ze mij dan duidelijk hadden moeten melden dat het een model is wat niet geschikt is voor gebruik in nederland. Toch? Dus op het moment dat zoiets voor gaat komen horen ze nog wel van me ;) Tot nu toe heb ik er in ieder geval enkel plezier van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

juist ze berekenen het wel maar betalen minder bij hun inkoop, en kunnen dus over een lager bedrag btw doorberekenen.
net zoals bij wijn most van de huiswijn van ah wat hier als wijn wordt verkocht in de most zit geen alcohol dus hoeven ze geen accijns te betalen bij de invoer hier voegen ze de alcohol + water toe en voila wijn zonder accijns daarom zijn deze flessen zo ontieglijk goedkoop, toch niet zo'n onzin wat kort door de bocht door jou

Wat T online doet ze betalen minder BTW bij hun inkoop in Deutschland und dan verkaufen Sie das hier Mit 19% BTW die da sind so bleut nog nicht

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 14:00:
[...]

juist ze berekenen het wel maar betalen minder bij hun inkoop, en kunnen dus over een lager bedrag btw doorberekenen
En waarom zouden zij minder betalen bij hun inkoop? Ben daar wel erg benieuwd naar.

Vergeet niet dat voor veel producten inkoop in nederland juist vrij goedkoop is vergeleken met de rest van de EU omdat door de BTW de consumentenprijs veel te hoog zou worden of de marges voor de winkeliers te klein. (Kijk bijvoorbeeld naar de automarkt waar de bpm ditzelfde effect alleen nog maar vergroot.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 14:05:
[...]

En waarom zouden zij minder betalen bij hun inkoop? Ben daar wel erg benieuwd naar.

Vergeet niet dat voor veel producten inkoop in nederland juist vrij goedkoop is vergeleken met de rest van de EU omdat door de BTW de consumentenprijs veel te hoog zou worden of de marges voor de winkeliers te klein. (Kijk bijvoorbeeld naar de automarkt waar de bpm ditzelfde effect alleen nog maar vergroot.)
kijk maar eens in Belgie waar de autoprijzen stukken lager zijn als in NL je ziet daar gewone mensen in de mooiste auto's rondrijden maar awel we dwalen af....

En die lage prijzen in Duitsland voor de electronica en TV's die moeten toch ergens vandaan komen.

zag nu bij real.de toshiba tablet van 269 voor 88euri maar alweer awel we dwalen af.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2011 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 14:06:
[...]

kijk maar eens in belgie naar de autoprijzen stukken lager als in NL je ziet daar gewone mensen in de mooiste auto's rondrijden maar awel we dwalen af....
Het ging over inkoopprijzen jooptelevisie, niet consumentenprijzen. Dat is juist het punt :) Je bent altijd erg goed in een punt maken met iets wat klopt in navolg op een hele andere discussie. Maar idd, we dwalen af. Laten we er maar een punt achter zetten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 14:11:
[...]

Het ging over inkoopprijzen jooptelevisie, niet consumentenprijzen. Dat is juist het punt :) Je bent altijd erg goed in een punt maken met iets wat klopt in navolg op een hele andere discussie. Maar idd, we dwalen af. Laten we er maar een punt achter zetten. :X
inkoopprijzen en consumentenprijzen staan vaak in verband met elkaar.

I rest my case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-08 20:29
grotegok schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 08:52:
Voor de geinteresseerde onder ons:

De prima werkend YouTube HD+3D app:
http://kartina.pristavka.de/nktvplayer/nYouTubeHD3D.zip

Installeren gaat op dezelfde manier dmv de Samsung TV SDK app editor.
Heb hem zojuist geinstaleerd (was wel even behoorlijk klooien om hem op de tv te krijgen). Moet zeggen dat het er inderdaad goed uit ziet, stuk beter dan die standaard YouTube app! Het enige wat me nog niet lukt is het goed weergeven van 3D content. Het meeste is SBS 3D (zowel horizontaal als vertikaal), maar binnen deze app wil de tv alleen 2D en 2D>3D conversie weergeven, de rest is niet selecteerbaar... Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 12:44:
[...]

Ik had gehakkel met Led motion plus op standaard en geen enkele hakkel meer met Led motion plus op helder.
Ik heb wel ook de laatste firmware erop staan. Heb je dat al geprobeerd?
Ja ik heb de update van 17mei 1012.2, trouwens van de blu-ray's waarvan sommige films een seconden het geluid te vroeg is ten opzichte van het beeld, kan je verhelpen door de 24p uit te zetten.
Vandaag loopt het beeld van upc wel goed op helder, met sommige blu-ray's judderd het nog, als ik het op standaard zet loopt het wel prima, maar om de zoveel minuten krijg ik een vertekend beeld een hakkel een stukje dubbel beeld van iets in het beeld.

hier nog iets gevonden over die verborgen DNR dat problemen veroorzaakt

http://webcache.googleuse...l=nl&source=www.google.nl

Unfortunately, just like last year’s midrange and top-tier HDTV models from the Korean conglomerate, the Samsung UE55D8000 still has its noise reduction feature running permanently in the background, unless the user enables [Game Mode] (more on that later). This occurs even when the TV’s noise reduction controls are disabled in the user menu. As with even the best noise reduction systems, the noise reduction causes motion artefacting: for example, with the Blu-ray Disc of Black Swan (shot mostly on fairly grainy 16mm film), the NR processing causes the actors and actresses to look as if they are wearing excessively powdery make-up which is flaking off their faces during any sort of movement. Sony’s The Counterfeiters – probably the grainiest Blu-ray Disc we can think of – isn’t too pleasant to watch on the UE55D8000 for the same reason. What’s left of the grain appears to “swim” around and cling to actors as they move. Even in cases where the forced noise reduction doesn’t cause motion artefacting and does a good job of differentiating between the film grain and the actors/props/sets, the D8000′s pictures are subjectively less detailed due to the lack of high frequency grain.

Daarom mijn vraag weet iemand een manier om toch deze verborgen ruisreductie uit te schakelen :?

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2011 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W

S1W

Er staat "unless user enables game mode". Helpt dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamemode ja dan is er geen ruisreductie emer aan, maar in gamemode kun je weinig doen met beeldinstellingen, en daar hakkelt het nogal in, je kan daar geen motion plus aanzetten.
Dus voor mij geen optie. Ik wil gewoon die ruisreductie in alle modus uit zetten.
Ik vindt het nogal belachelijk dat als je het op uit zet, dat het nog altijd aan blijft staan. Ik bemerk ook problemen met films met veel grain dat deze gaan samen klonteren aan de acteur gaan kleven en vlokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean

Zo die is ff een stuk beter dan originele youtube app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn UE46D6750 binnengekregen, het scherm is zeker niet uniform, links en rechts komt er licht doorheen en boven onder juist soort schaduw (heel licht maar valt wel op, schroeven krijg ik niet allemaal los zo strak zitten ze) tijdens gewone scenes weinig van te merken maar met grote vlakken zoals lucht bijvoorbeeld zie je weldegelijk verschil, dit kijk ik nog even aan. Voor 1555 euro verwacht ik wel een goed toestel, maar dit is ondertussen al mijn 4e toestel in een jaar en begin er beetje klaar mee te raken (ook kleine beschadeging aan het plastic frame). Nu viel me ook iets vreemds op net, het effect als je witte tekst tegen een zwarte achtergrond hebt (aantiteling, aftiteling) dat de witte tekst zo ontiegelijk donker wordt (als je je menu open hebt veranderd het ook kwa lichtheid) kan je dit veranderen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2011 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Wil iemand misschien zo aardig zijn om precies stap voor stap uit te leggen hoe ik dit installeer op mijn 40D6530 TV? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
Heeft iemand toevallig een lijst met de samsung apps?
Kan t niet zo 1,2,3 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kwam net een lijst tegen met fake 3d movies wel goed om te weten zodat je niet onnodig je geld uitgeeft aan een fake 3d bluray
http://realorfake3d.com/

en nog een site waar je ze kan vinden de 678 serie is tenslotte een 3D tv!

http://www.blu-rayspecial...lms/real-3d-film.html?p=2

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2011 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
superpolm schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 18:21:
Heeft iemand toevallig een lijst met de samsung apps?
Kan t niet zo 1,2,3 vinden.
http://blog.onderweg.eu/2...nding-gemist-poc-vervolg/
http://autoservis.netai.net/widgetlist.xml
http://sourceforge.net/pr...erB_20110227.zip/download
http://sourceforge.net/ap.../download/file.php?id=341
http://freetv.germet.net/ONLINE_VIDEO.ZIP

Toevoegingen zijn welkom. ook welke standaard opgehaald kunnen worden!!!

En wie kan er inloggen bij Googletalk??? ik krijg de melding dat mijn account niet bestaat cq mijn wachtwoord niet correct is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
thnx. kan op de samsung site alleen apps voor telefoon vinden.
als ik nog wat tegenkomen zal ik t posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
superpolm schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 18:54:
thnx. kan op de samsung site alleen apps voor telefoon vinden.
als ik nog wat tegenkomen zal ik t posten.
http://www.samsung.com/us/appstore/
Alleen niet vanaf daar te downloaden |:(

En deze is ook leuk om apps van andere landen te installeren
http://sourceforge.net/ap...viewtopic.php?f=12&t=1757

1. Enter Internet@TV
2. Press "FastFoward" key (right of play key)
3. press 2 8 9 sequenz.
4. press "FastRev" key, (left of play key)

before change country, make backup of your widgets.

VK: muzu.tv bbc news werkt goed
US: break.com

[ Voor 38% gewijzigd door pacificocean op 18-06-2011 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
pacificocean schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 19:02:
[...]

http://www.samsung.com/us/appstore/
Alleen niet vanaf daar te downloaden |:(

En deze is ook leuk om apps van andere landen te installeren
http://sourceforge.net/ap...viewtopic.php?f=12&t=1757
VK: muzu.tv werkt goed
hey bedankt, dit zocht ik.

Hoeveel MB hebben die nieuwe samsung tv´s eigenlijk, of is het vereist om een
mem stick te plaatsen?

[ Voor 11% gewijzigd door superpolm op 18-06-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 01:18

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
De D65** had ongeveer 1GB ruimte, de D7 1768 dacht ik, en de D8 heeft 2048 MB... Voor zover ik weet,

Maar zoals hierboven ook al vroeg: Wie kan me stap voor stap vertellen hoe je die Youtube3DHD app en de BetaUitzending gemist app moet installeren?! Ik ben een noob op dat gebied. :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalmma
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-10 08:08
Ok allemaal leuk en aardig maar hoe krijg ik deze apps nou in mijn tv dan ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

SalimRMAF schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 20:20:
De D65** had ongeveer 1GB ruimte, de D7 1768 dacht ik, en de D8 heeft 2048 MB... Voor zover ik weet,

Maar zoals hierboven ook al vroeg: Wie kan me stap voor stap vertellen hoe je die Youtube3DHD app en de BetaUitzending gemist app moet installeren?! Ik ben een noob op dat gebied. :)
In het zip bestand van de uitzending gemist app zit een readme die stap-voor-stap uitlegt hoe te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-08 20:29
Heb er hier zojuist een aantal van geprobeerd, maar is veelal russisch/grieks/? waar ik niet al te veel mee kan. Die YouTube blijft tot nog toe verreweg de beste!

Ik heb overigens geen probleem met Google Talk.

Die trick om Smart TV op een ander land te kunnen zetten werkt erg leuk :) Heb hem nu op UK staan. Vooral dat Explore3D is erg leuk en van prima kwaliteit! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier nog iets gevonden over die verborgen DNR dat problemen veroorzaakt

http://webcache.googleuse...l=nl&source=www.google.nl

Unfortunately, just like last year’s midrange and top-tier HDTV models from the Korean conglomerate, the Samsung UE55D8000 still has its noise reduction feature running permanently in the background, unless the user enables [Game Mode] (more on that later). This occurs even when the TV’s noise reduction controls are disabled in the user menu. As with even the best noise reduction systems, the noise reduction causes motion artefacting: for example, with the Blu-ray Disc of Black Swan (shot mostly on fairly grainy 16mm film), the NR processing causes the actors and actresses to look as if they are wearing excessively powdery make-up which is flaking off their faces during any sort of movement. Sony’s The Counterfeiters – probably the grainiest Blu-ray Disc we can think of – isn’t too pleasant to watch on the UE55D8000 for the same reason. What’s left of the grain appears to “swim” around and cling to actors as they move. Even in cases where the forced noise reduction doesn’t cause motion artefacting and does a good job of differentiating between the film grain and the actors/props/sets, the D8000′s pictures are subjectively less detailed due to the lack of high frequency grain.

Daarom mijn vraag weet iemand een manier om toch deze verborgen ruisreductie uit te schakelen via service menu of zo:?
Iemand?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2011 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Van wat ik ervan heb begrepen kan dit alleen via Game Mode. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:26

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 14:00:
[...]

juist ze berekenen het wel maar betalen minder bij hun inkoop, en kunnen dus over een lager bedrag btw doorberekenen.
net zoals bij wijn most van de huiswijn van ah wat hier als wijn wordt verkocht in de most zit geen alcohol dus hoeven ze geen accijns te betalen bij de invoer hier voegen ze de alcohol + water toe en voila wijn zonder accijns daarom zijn deze flessen zo ontieglijk goedkoop, toch niet zo'n onzin wat kort door de bocht door jou

Wat T online doet ze betalen minder BTW bij hun inkoop in Deutschland und dan verkaufen Sie das hier Mit 19% BTW die da sind so bleut nog nicht
Beste jooptelevisie, dit is werkelijk de grootste onzin die ik hier wel heb gelezen.... Heb je enig idee hoe de handel in elkaar zit? Alleen de consument betaald in Nederland btw, inkoop gebeurd belasting vrij. De btw.die ze eventueel zouden betalen (afhankelijk van hoe de producten worden ingekocht) kan een winkel 100% terug krijgen.

En je verhaal van alcohol vrije wijn die vermengt wordt met water en alcohol... Ik weet niet waar dat vandaan komt, maar stel dat het zou kunnen, hoe wil je de alcohol uit de krijgen zonder extreem hoge kosten? (en nee, 'ttrucje dat voor alcohol vrij bier gebruikt wordt kan niet met wijn)

Als ik je reacties lees vraag ik me bijna af of je soms met een aluminium hoedje opzit...

Die apps klinken erg interessant ! Jammer genoeg zit ik nu zonder pc, dus kan ze niet testen :(

Het frustreren is dat waarschijnlijk de tv de schuldig is van 't kapot gaan van m'n pc :X De hdmi- en dvi-poorten hebben 't namelijk begeven op 't moment dat de pc aan de tv hing...

Dus een tip, wil je de kabels tussen pc en tv hangen, zet de pc dan eerst uit (en 't liefst van de stroom). Ik zag bij het koppelen namelijk kleine vonkjes overspringen.... (de pc staat daar niet geaard)

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier kunnen de mensen tekenen om de verborgen ruisreductie uit te willen hebben.

Sign the petition

If you would like for Samsung to create a fix for the smoothing problem on their 2010 and 2011 tv's. Please sign the petition here! If digital noise filters are turned off, it should really mean off (and not apply any noise filtering).

IMPORTANT: We are having difficulties contacting the right people at Samsung. So please help us out here. If you know a way to contact the right department at Samsung let us know! Samsung can contact us as well of course.

http://turn-smoothing-off.blogspot.com/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2011 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 16:09
Net even de Youtube app en de Uitzendinggemist App geinstalleerd!

Wat werkt dat makkelijk, als je eenmaal weet hoe het moet (en er een klein beetje verstand van hebt ;))

En ze werken allebei, ware het niet dat Uitzendinggemist niet compleet is. Maar wellicht dat ik er eens naar kan kijken of ik het iets kan verbeteren ;)

Hoe dan ook: ik heb een HELE goede youtube app nu! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balda31
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-02-2022
Ik krijg sinds enige dagen de vraag of ik de tv (46D7000) wil upgraden naar 001013. Mijn huidige firmware (tenminste ik denk dat het om de firmware gaat) is nu 001009.

Als ik naar ondersteuning, software upgrade ga, zegt hij dat er geen nieuwere software beschikbaar is. Op de site van Samsung staat alleen de 1012.2 ter beschikking.

Alleen als ik naar alternatieve software ga (in het menu) staat de 001013 wel beschikbaar.

Iemand een idee wat er daadwerkelijk geupdate gaat worden? Ik heb geen zin in beta software oid.

Dus nogmaals de tv vraagt zelf of hij mag updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
Kan iemand mij eens haarfijn uitleggen wat het verschil is tussen timeropname (toets rec) en timeshift (toets > ) ?? Als ik tijdens een uitzending op een van deze toetsen druk, wordt de uitzending opgenomen.

Of gebruik ik de functie timeropname verkeerd? En is dit sec bedoeld om via smart hub te programmeren?

En wat is het verschil met de HDD usb poort en de normale usb poorten? Alle usb poorten kan ik gebruiken voor opnemen en afspelen (behalve HDD usb poort kan ik niet afspelen?)

De handleiding is hier niet echt duidelijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:09
Bij opname wordt 'ie opgeslagen en kan je 'm óók later terugkijken, bij timeshift wordt 'ie opgeslagen en kan je eerdere delen terugkijken terwijl je het aan het kijken bent, maar wordt 'ie denk ik niet opgeslagen als je eenmaal klaar bent met kijken? (Zo werkt dat iig met harddiskrecorders wel.)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
Zou je dit eens nader uit kunnen leggen? Snap niet precies wat je hiermee bedoeld.

"bij timeshift wordt 'ie opgeslagen en kan je eerdere delen terugkijken terwijl je het aan het kijken bent, maar wordt 'ie denk ik niet opgeslagen als je eenmaal klaar bent met kijken? "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:09
Dat het alleen maar tijdelijk opgeslagen wordt, maar als je bijvoorbeeld wegzapt naar een ander kanaal, dat het opgenomen gewist wordt en je het ook niet meer terug kunt kijken.

Ik kan het mis hebben hoor, ik heb weinig ervaring met de opnamemogelijkheden van de tv zelf, maar ik baseer me nu op hoe het werkt bij mijn HD-recorder :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een verschil tussen "permanent recording" en "temperary recording". Bij time shifting worden de files weer gewist na het zappen. Wanneer je opneemt uieraard niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:58
Balda31 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 09:22:
Ik krijg sinds enige dagen de vraag of ik de tv (46D7000) wil upgraden naar 001013. Mijn huidige firmware (tenminste ik denk dat het om de firmware gaat) is nu 001009.

Als ik naar ondersteuning, software upgrade ga, zegt hij dat er geen nieuwere software beschikbaar is. Op de site van Samsung staat alleen de 1012.2 ter beschikking.

Alleen als ik naar alternatieve software ga (in het menu) staat de 001013 wel beschikbaar.

Iemand een idee wat er daadwerkelijk geupdate gaat worden? Ik heb geen zin in beta software oid.

Dus nogmaals de tv vraagt zelf of hij mag updaten.
Geen probleem, staat er bij mij op. Trouwens als hij via de online update voorgesteld staat neem ik niet aan dat het een beta is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grotegok schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:07:
[...]

Geen probleem, staat er bij mij op. Trouwens als hij via de online update voorgesteld staat neem ik niet aan dat het een beta is.
bij mij is nog geen nieuwe versie beschikbaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
Massiefje schreef op zondag 19 juni 2011 @ 01:18:
Net even de Youtube app en de Uitzendinggemist App geinstalleerd!

Wat werkt dat makkelijk, als je eenmaal weet hoe het moet (en er een klein beetje verstand van hebt ;))

En ze werken allebei, ware het niet dat Uitzendinggemist niet compleet is. Maar wellicht dat ik er eens naar kan kijken of ik het iets kan verbeteren ;)

Hoe dan ook: ik heb een HELE goede youtube app nu! :D
Cool is ie he, ben ook bezig de uitzendinggemist te verbeteren al is ie in zijn huidige beta vorm al veel gebruiksvriendelijker dat via de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grotegok schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:09:
[...]

Cool is ie he, ben ook bezig de uitzendinggemist te verbeteren al is ie in zijn huidige beta vorm al veel gebruiksvriendelijker dat via de browser.
installeer je die apps via usb of via pc???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deepbass909 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 23:11:
[...]

Beste jooptelevisie, dit is werkelijk de grootste onzin die ik hier wel heb gelezen.... Heb je enig idee hoe de handel in elkaar zit? Alleen de consument betaald in Nederland btw, inkoop gebeurd belasting vrij. De btw.die ze eventueel zouden betalen (afhankelijk van hoe de producten worden ingekocht) kan een winkel 100% terug krijgen.

En je verhaal van alcohol vrije wijn die vermengt wordt met water en alcohol... Ik weet niet waar dat vandaan komt, maar stel dat het zou kunnen, hoe wil je de alcohol uit de krijgen zonder extreem hoge kosten? (en nee, 'ttrucje dat voor alcohol vrij bier gebruikt wordt kan niet met wijn)

Als ik je reacties lees vraag ik me bijna af of je soms met een aluminium hoedje opzit...

most is geconcentreerd druivenpulver daar zit nog geen alcohol in!
en het water en de alcohol wordt in NL toegevoegd.

http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1100634-wijn
open deze link maar eens op je tv en vergeet je hoedje daarbij niet op te zetten!

Is het iemand al gelukt om RTL XL te kunnen kijken daar zit ik meer op te wachten dan uitzending gemist werkt prima die beta.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2011 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 16:12:
Gamemode ja dan is er geen ruisreductie emer aan, maar in gamemode kun je weinig doen met beeldinstellingen, en daar hakkelt het nogal in, je kan daar geen motion plus aanzetten.
Dus voor mij geen optie. Ik wil gewoon die ruisreductie in alle modus uit zetten.
Ik vindt het nogal belachelijk dat als je het op uit zet, dat het nog altijd aan blijft staan. Ik bemerk ook problemen met films met veel grain dat deze gaan samen klonteren aan de acteur gaan kleven en vlokken.
Wat doet de motion plus eigenlijk, en hebben jullie deze juist aan of uit staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:13:
[...]

installeer je die apps via usb of via pc???
Dat doe ik via mijn NAS die als webserver staat. Maar de gebruiksaanwijzing geeft ook aan dat je apache kan gebruiken op je PC, die wordt mee geinstalleerd als je Samsung TV Apps SDK erop zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:14:
[...]

Is het iemand al gelukt om RTL XL te kunnen kijken daar zit ik meer op te wachten dan uitzending gemist werkt prima die beta.
totdat je de beta app hebt gezien en mee hebt gespeeld. Maar ja, er zijn mensen die bang zijn voor Spyware heb ik wel eens gelezen in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grotegok schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:26:
[...]

totdat je de beta app hebt gezien en mee hebt gespeeld. Maar ja, er zijn mensen die bang zijn voor Spyware heb ik wel eens gelezen in dit topic.
dat klopt ik ben niet zo huiverig om er zo maar alles op te gooien er is namelijk niet veel voor nodig om de televisie er mee op te laten houden.

en nee grote gok ga die beta er niet opzetten.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2011 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer trouwens dat de Samsungactie niet geldt bij alle (online) winkels. Zou wat zijn als je bij Conrad de 7/8000 voor €1499 haalt en nog eens €150 terug krijgt! :9~
Gaat niet gebeuren dus.
Trouwens, iemand al besteld bij Conrad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grotegok schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:25:
[...]

Dat doe ik via mijn NAS die als webserver staat. Maar de gebruiksaanwijzing geeft ook aan dat je apache kan gebruiken op je PC, die wordt mee geinstalleerd als je Samsung TV Apps SDK erop zet.
Ik heb alles geinstalleerd, maar ik vind het persoonlijk teveel gedoe.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2011 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balda31
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-02-2022
grotegok schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:07:
[...]

Wat ik vreemd vind is dat er op de site van Samsung nog 1012.2 staat en dat er alleen bij alternatieve software (in hetzelfde menu als software upgrade) gesproken wordt over 001013. Bij normaal software upgrade staat dat de tv de laatste versie heeft.

Ik ben dan ook benieuwd naar de changelog of wat er nu geupgrade zal worden. Tv doet het verder prima en met nieuwe software moet je altijd maar afwachten of er iets slechter wordt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balda31 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 12:27:
[...]

Wat ik vreemd vind is dat er op de site van Samsung nog 1012.2 staat en dat er alleen bij alternatieve software (in hetzelfde menu als software upgrade) gesproken wordt over 001013. Bij normaal software upgrade staat dat de tv de laatste versie heeft.

Ik ben dan ook benieuwd naar de changelog of wat er nu geupgrade zal worden. Tv doet het verder prima en met nieuwe software moet je altijd maar afwachten of er iets slechter wordt of niet.
Bij mij staat alternatieve software op grijs, ook daar kan ik dus geen nieuwe upgrade krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vindt niemand het hinderlijk dat als het overgrote gedeelte van het beeld zwart is, de resterende kleuren een stuk zwarter worden>? Kan je dit niet instellen, want dit is echt een negatief punt van deze led (Ue46D6750)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er goed uit:

Aan de slag met TV Widgets1Business Opportunity

• Technologie Overzicht • wereldwijde distributie • Monetisatie • promotie kansen • Business FAQ2Develop
en Test

• Download het WDK • Zoeken Ontwikkelaars for Hire • Installeer de TV Simulator • Application Framework API • Online KONtx API's • Media Player-API • Ondersteuning voor ontwikkelaars Forum • E-mail Customer Support • Upload je Widget om op een TV • Development FAQ3Distribute Test Consumenten

Goedkeuring Proces • Geef uw Widget voor goedkeuring • Vul het Acceptatiecriteria Form (. Rtf) • het Acceptatiecriteria formulier per e-mail • Distributie FAQ

is deze uitzending gemist app al ter goedkeuring ingediend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangnl
  • Laatst online: 03-10 17:37
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 12:54:
Vindt niemand het hinderlijk dat als het overgrote gedeelte van het beeld zwart is, de resterende kleuren een stuk zwarter worden>? Kan je dit niet instellen, want dit is echt een negatief punt van deze led (Ue46D6750)
Daar ben ik inderdaad ook benieuwd naar (UE55D6530)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier kunnen de mensen tekenen om de verborgen ruisreductie uit te willen hebben.
Want de verborgen draaiende ruisreductie brengt problemen met zich mee zoals ik eerder had vermeld.

Sign the petition

If you would like for Samsung to create a fix for the smoothing problem on their 2010 and 2011 tv's. Please sign the petition here! If digital noise filters are turned off, it should really mean off (and not apply any noise filtering).

IMPORTANT: We are having difficulties contacting the right people at Samsung. So please help us out here. If you know a way to contact the right department at Samsung let us know! Samsung can contact us as well of course.

http://turn-smoothing-off.blogspot.com/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Ga je dit nu iedere dag melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:51:
Jammer trouwens dat de Samsungactie niet geldt bij alle (online) winkels. Zou wat zijn als je bij Conrad de 7/8000 voor €1499 haalt en nog eens €150 terug krijgt! :9~
Gaat niet gebeuren dus.
Trouwens, iemand al besteld bij Conrad?
Die D7090 is pas 7juli leverbaar dus ga er volgende week 1 bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:35:
[...]

dat klopt ik ben niet zo huiverig om er zo maar alles op te gooien er is namelijk niet veel voor nodig om de televisie er mee op te laten houden.

en nee grote gok ga die beta er niet opzetten.
Jopie, het maakt mij geen bal uit wat je wel of niet doet hoor. Apps kunnen nooit de tv om zeep helpen, firmware's daarintegen wel. Mocht ooit een app je systeem ongewenst veranderen kan je altijd terug naar de fabrieksinstellingen indien je het niet via de normale de-install eraf kan halen.

Ik blijf erbij dat dit een tweakers forum is en geen kieskeurig.nl, in mijn geval experimenteren maar met beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
Ik sluit mij aan bij Grote Gok.

Daarbij is het belangrijk om te weten wat een Samsung-App precies is: namelijk niet meer dan een op maat gemaakte website.

De kans dat een op maat gemaakte website je tv om zeep helpt is zo goed als nihil. Maar inderdaad, het kan wel. Maar dat kan ook met de browser die erin zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou de tweede dag met de 46D6750 was een ramp, ik vind het beeld echt waardeloos, die zwarte dimmer verpest echt een heleboel scenes en de lightbleed lijkt steeds erger te worden. Ik snap echt niet wie zoiets verzint op een tv van 1500 euro. De LE46C750 was veel beter in dat opzicht. Ik stap gewoon weer terug naar plasma en maar hopen op een buzzloze...TNT komt dit ding zaterdag weer ophalen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er ook apps zoals XMBC, Boxee of MyMovies op deze TV komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 18:45:
Nou de tweede dag met de 46D6750 was een ramp, ik vind het beeld echt waardeloos, die zwarte dimmer verpest echt een heleboel scenes en de lightbleed lijkt steeds erger te worden. Ik snap echt niet wie zoiets verzint op een tv van 1500 euro. De LE46C750 was veel beter in dat opzicht. Ik stap gewoon weer terug naar plasma en maar hopen op een buzzloze...TNT komt dit ding zaterdag weer ophalen.
gewoon een D6500 nemen heb ik nog geen klachten over gehoord de grote door Samsung aangewezen Dealers leveren voornamelijk deze uit de 6 Serie zal toch zo zijn redenen hebben ze zijn niet voor niets groot geworden he

Ik was net mijn Duits weer wat aan het bijspijkeren daar kom je een heel end mee in Austria
ik kwam dit tegen en ga m zodadelijk gelijk bestellen komt deze/volgende week op de markt hier in Nederland.
En niets is zo veranderlijk als de mens ik heb gezegd hem niet meer te willen vanwege de wachttijd maar hier wordt ik toch wel weer warm van
je kunt hem hier bestellen:
Afbeeldingslocatie: http://fotopocket.nl/fpimages/2011/06/23/f638bc03a86461df95ebf4c98a6d1cc1/tresizer-nlaad311f1cef9674.jpg
http://www.elektroroetger...=com_virtuemart&Itemid=11

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2011 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de 6500 heeft geen last van die dimmer onzin? betwijfel het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:20:
En de 6500 heeft geen last van die dimmer onzin? betwijfel het
hij is puntgaaf in elk detail echtwaar maja ik kom van een ps42c450 zou het dat zijn misschien dat mij dit niet opvalt maak eens een filmpje en zet t op youtube dan kan ik zien wat je bedoelt

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2011 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als je een scene aan het spelen bent en je doet het menu open zie je geen verschil optreden in de helderheid? Waarom zou het bij de D6500 anders zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superpolm schreef op zondag 19 juni 2011 @ 16:15:
[...]

Die D7090 is pas 7juli leverbaar dus ga er volgende week 1 bestellen.
Hey, ik ook denk ik. Dus overtuigd dat het niks uitmaakt om een duits mdel te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:27:
Dus als je een scene aan het spelen bent en je doet het menu open zie je geen verschil optreden in de helderheid? Waarom zou het bij de D6500 anders zijn...
dus als ik op menu druk dan zou het beeld moeten gaan dimmen?
heb nog even gekeken bij mij gebeurt dit als ik van teletekst terugkeer wel was bij mn vorige plasma ook!
Ik neem aan dat je bedoelt dat ie dan ietsje donkerder wordt

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

terwijl je bijvoorbeeld op de achtergrond een trailer afspeelt, of een actiescene...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:44:
terwijl je bijvoorbeeld op de achtergrond een trailer afspeelt, of een actiescene...
als ik een willekeurige zender opzet met een willekeurig programma en druk op menu en terug gebeurd er niets met het beeld wel als ik van teletekst terugkeer dan wordt het beeld donkerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCroezing
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:23
Mis ik iets? :|
Hoe krijg ik ondertiteling bij een DVD (van een usb hdd)? Een mkv met srt werkt wel (ook via dlna server), maar een geleechde dvd (de VOBs in de video_ts folder) niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
TCroezing schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:53:
Mis ik iets? :|
Hoe krijg ik ondertiteling bij een DVD (van een usb hdd)? Een mkv met srt werkt wel (ook via dlna server), maar een geleechde dvd (de VOBs in de video_ts folder) niet...
Wat zou je moeten missen ? Geintegreerde subtitels werken gewoon (nog?) niet met de Samsung TV's. Altijd een losse .srt ernaast en het werkt fantastisch.

Vergeet ook niet: losse vob's zijn eigenlijk ook niet bedoeld om los af te spelen, maar samen te gebruiken via het DVD 'protocol'. Dat het toevallig wel werkt is meer luxe, dan logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCroezing
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:23
Massiefje schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:09:
[...]

Wat zou je moeten missen ? Geintegreerde subtitels werken gewoon (nog?) niet met de Samsung TV's. Altijd een losse .srt ernaast en het werkt fantastisch.

Vergeet ook niet: losse vob's zijn eigenlijk ook niet bedoeld om los af te spelen, maar samen te gebruiken via het DVD 'protocol'. Dat het toevallig wel werkt is meer luxe, dan logica.
Moet ik dan de DVDs die ik op mn hd heb omzetten naar mkv en dan de srt extracten?
(ik heb gemist dat samsung dit (nog) niet kan)...

En ja, ik ben een vlc liefhebber, maar ja, die kan nog geen dlna aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
Euhm..... wat heb je daar op staan ? Niets ? Zwart ?

Want ik zie roze..... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja das mijn plasma break in disc om te kijken waar de lightbleed het ergst is, eigenlijk vind ik de schaduw boven en onder tijdens gewoon tv kijken hinderlijker. Toestel gaat zowiezo weg, maar ik dacht post het toch nog even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:26:
Ja das mijn plasma break in disc om te kijken waar de lightbleed het ergst is, eigenlijk vind ik de schaduw boven en onder tijdens gewoon tv kijken hinderlijker. Toestel gaat zowiezo weg, maar ik dacht post het toch nog even...
Afbeeldingslocatie: http://fotopocket.nl/fpimages/2011/06/23/a7f1d18682840ce3e7520c7792e3f29d/tCIMG1495.JPG
Afbeeldingslocatie: http://fotopocket.nl/fpimages/2011/06/23/fa66f52972ed7fbd9b9fd050b9530115/tCIMG1492.JPG
dit is mijn UE40D6500 Met router met one foot connection en 3d blu-ray speler vandaag nog wat real 3D blurays besteld, sommige foto's beetje wazig maar dat ligt niet aan de tv

en dat bleeding/clouding heb je dat alleen als je heel dichtbij gaat kijken of ook ver af

ik heb de tv op standaard staan, iemand van jullie dynamisch gekozen of 1 van de andere opties?

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2011 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beeld staat op standaard.

Clouding zie je veraf of dichtbij maakt niet veel uit...en geen enkele aanpassing bij beeld laat het verdwijnen, helder stond laag (42) heb hem iets hoger gezet en zo heb je minder last van dat dim effect, maar je ziet het zeker wel...

Toen ik de tv uit de doos haalde zag ik ook meteen dat er een stuk glas/plastic bij de rand, rechts verticaal bovenaan, was afgeschuurd/gebroken, maar ik dacht als dit het enige is accepteer ik hem wel. De QC is echt zeer slecht te noemen bij Samsung, dit wordt de 4e dit jaar die ik terugbreng.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2011 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:03:
Beeld staat op standaard.

Clouding zie je veraf of dichtbij maakt niet veel uit...en geen enkele aanpassing bij beeld laat het verdwijnen, helder stond laag (42) heb hem iets hoger gezet en zo heb je minder last van dat dim effect, maar je ziet het zeker wel...

Toen ik de tv uit de doos haalde zag ik ook meteen dat er een stuk glas/plastic bij de rand, rechts verticaal bovenaan, was afgeschuurd/gebroken, maar ik dacht als dit het enige is accepteer ik hem wel. De QC is echt zeer slecht te noemen bij Samsung, dit wordt de 4e dit jaar die ik terugbreng.
en nogmaals als ik van teletekst terug naar de film ga is het dan normaal dat ie donkerder word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOKYDOKY
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08-2019
ik ben sinds een week in het bezit van een samsung ue46 d8000

ik heb geen last van clouding ( althans ik neem het niet waar / bij tv kijken of dvd films)
ik heb wel twee problemen.

1- ik krijg het geluid niet via HDMT arc naar mijn onkyo 1008 reciever ( aangesloten op arc uitgang tv en de main ingang (arc) op de onkyo ( wel beeld geen geluid) hdmi 1.4 kabel

2 - tevens heb ik met het beeld een probleem dat bij voetbal of dvd de beelden gaan flikkeren / schokken als het om snelle bewegingen gaat en het om de contouren van de spelers niet scherp is.

ik heb al gelezen dat ik de motion plus uit moest zetten ( aan of uit maakt niet uit)
zijn dit instellingen of is dit een gevalletje ===> hoort bij edge led
als het instellingen zijn kan iemand mij zijn instellingen dan aub opgeven

greetz john

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt het beste LED motion plus op aan zetten en motion plus op helder. Ik had ook een beetje last van schokjes maar met deze instellingen zijn ze verdwenen. Let op: je hebt dus twee verschillende opties voor motion plus; één bij geavanceerde instellingen en één bij beeldopties.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2011 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:44:
Je kunt het beste LED motion plus op aan zetten en motion plus op helder. Ik had ook een beetje last van schokjes maar met deze instellingen zijn ze verdwenen. Let op: je hebt dus twee verschillende opties voor motion plus; één bij geavanceerde instellingen en één bij beeldopties.
Wat doet de LED motion plus nu eigenlijk precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zorgt ervoor dat je minder last van bewegingsonscherpte hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:32:
[...]

Hey, ik ook denk ik. Dus overtuigd dat het niks uitmaakt om een duits mdel te hebben?
Ik denk dat het wel mogelijk is om die instellingen te veranderen, de vorige
pagina's van dit topic waren wel informatief. En mocht het niet zo zijn dan stuur ik
em terug. Morgen nog ff in de media markt kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
superpolm schreef op zondag 19 juni 2011 @ 22:16:
[...]

Ik denk dat het wel mogelijk is om die instellingen te veranderen, de vorige
pagina's van dit topic waren wel informatief. En mocht het niet zo zijn dan stuur ik
em terug. Morgen nog ff in de media markt kijken :)
Offtopic..... maar is dit DE Polm ? Van DC ? (de echte polm weet wat ik bedoel :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Massiefje schreef op zondag 19 juni 2011 @ 22:17:
[...]

Offtopic..... maar is dit DE Polm ? Van DC ? (de echte polm weet wat ik bedoel :P)
Nee, ben niet de echte polm......sry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Als ik LED motion plus aan zet, dan wordt m'n beeld een heel stuk donkerder. Maar zijn de bewegingen wel vloeiender.

Ik vind het heel jammer dat het m'n beeld zo donker hier door wordt, anders had ik LED motion plus aan gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt je beeld toch weer helderder maken door je backlight wat hoger te zetten? Ik zie het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 23:21:
Je kunt je beeld toch weer helderder maken door je backlight wat hoger te zetten? Ik zie het probleem niet.
Op hoeveel heb jij je helderheid staan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed heb op 13 of 14.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2011 23:32 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 99 Laatste