Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 14:00:
[...]
juist ze berekenen het wel maar betalen minder bij hun inkoop, en kunnen dus over een lager bedrag btw doorberekenen.
net zoals bij wijn most van de huiswijn van ah wat hier als wijn wordt verkocht in de most zit geen alcohol dus hoeven ze geen accijns te betalen bij de invoer hier voegen ze de alcohol + water toe en voila wijn zonder accijns daarom zijn deze flessen zo ontieglijk goedkoop, toch niet zo'n onzin wat kort door de bocht door jou
Wat T online doet ze betalen minder BTW bij hun inkoop in Deutschland und dan verkaufen Sie das hier Mit 19% BTW die da sind so bleut nog nicht
Beste jooptelevisie, dit is werkelijk de grootste onzin die ik hier wel heb gelezen.... Heb je enig idee hoe de handel in elkaar zit? Alleen de consument betaald in Nederland btw, inkoop gebeurd belasting vrij. De btw.die ze eventueel zouden betalen (afhankelijk van hoe de producten worden ingekocht) kan een winkel 100% terug krijgen.
En je verhaal van alcohol vrije wijn die vermengt wordt met water en alcohol... Ik weet niet waar dat vandaan komt, maar stel dat het zou kunnen, hoe wil je de alcohol uit de krijgen zonder extreem hoge kosten? (en nee, 'ttrucje dat voor alcohol vrij bier gebruikt wordt kan niet met wijn)
Als ik je reacties lees vraag ik me bijna af of je soms met een aluminium hoedje opzit...
Die apps klinken erg interessant ! Jammer genoeg zit ik nu zonder pc, dus kan ze niet testen
Het frustreren is dat waarschijnlijk de tv de schuldig is van 't kapot gaan van m'n pc

De hdmi- en dvi-poorten hebben 't namelijk begeven op 't moment dat de pc aan de tv hing...
Dus een tip, wil je de kabels tussen pc en tv hangen, zet de pc dan eerst uit (en 't liefst van de stroom). Ik zag bij het koppelen namelijk kleine vonkjes overspringen.... (de pc staat daar niet geaard)
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier