Het enige gehakkel wat ik gezien heb, is bij een slecht gecodeerde (lees: te streng gecodeerde) avi/mkv/divx/xvid. TV uitzendingen (Caiway digitaal) zijn hier perfect en zie ik nooit beeldfouten eigenlijk.
Verwijderd
Ik wil graag een 46D7000 gaan aanschaffen maar ik vind hem eigenlijk nog net iets te duur.
Ik vraag mij af wanneer in Nederland de prijzen eens een beetje gaan zakken.
als ik naar de prijsontwikkelingen van onze oosterburen kijk worden wij flink
genaaid.
Sinds de introductie (3mnd geleden) zie je in nederland nog steeds dat adviesprijzen gevraagd worden op de internetsites tewijl in duitsland de prijzen al ruim €400,- gedaald zijn sinds de introductie

Iemand enig idee wanneer we een volgende prijsdaling kunnen verwachten?
als ik naar de prijsontwikkelingen van onze oosterburen kijk worden wij flink

Sinds de introductie (3mnd geleden) zie je in nederland nog steeds dat adviesprijzen gevraagd worden op de internetsites tewijl in duitsland de prijzen al ruim €400,- gedaald zijn sinds de introductie

Verwijderd
gewoon beta.uitzendinggemist kijken is geen app voor nodig, loopt steeds beter in het begin merk je dat hij een beetje stottert maar is na 1 minuut helemaal weg en kun je vrolijk je uitzendingen terugkijken.pacificocean schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 19:02:
Dankzij werchter een eerste versie app uitzendinggemist draaiende op mijn D6530![]()
http://gathering.tweakers...message/36229811#36229811![]()
![]()
Wie helpt er mee om hem te verbeteren?
Ben wel benieuwd of er nog een mogelijkheid komt om silverlight te installeren is een stuk minder zwaar.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 22:17 ]
Verwijderd
Dat is koffiedik kijken het kan zelfs zijn dat de 7000 en 8000 voorlopig weinig zullen dalen.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:32:
Ik wil graag een 46D7000 gaan aanschaffen maar ik vind hem eigenlijk nog net iets te duur.
als ik naar de prijsontwikkelingen van onze oosterburen kijk worden wij flinkgenaaid.
![]()
[afbeelding]
Hoe meer er verkocht worden des te lager zullen de prijzen worden zo gaan die dingen.
de 6000 serie daarentegen gaat stukken sneller omlaag omdat middenklasse is en A label en over het algemeen geen bleeding vertonen neem daarbij een lagere aanschafwaarde dus worden deze meer verkocht.
Ik vroeg me even af waar Samung fabrieken heeft ik heb namelijk 3300 brillen 1 uit China en 2 uit Korea daarnaast staat er tegenstrijge informatie op de verpakking over de specificaties terwijl het dezelfde brillen zijn 1 uit China en de andere uit Korea, ze werken beide overigens goed.
Ik hoorde in Slovenie is ook een fabriek?
Misschien dat er mensen die problemen hebben met hun tv hier even naar Kijken om te zien of er een verband is tussen de fabriek waar ze vandaan komen en de problemen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 22:31 ]
Vraagje over het web browsen via deze tv. Ik zit zelf 5 meter van mn tv vandaan,
is het van deze afstand wel mogelijk om de letters te lezen als je ah surfen bent?
Zijn er meer mensen die vanaf +/- 5 meter tv kijken?
is het van deze afstand wel mogelijk om de letters te lezen als je ah surfen bent?
Verwijderd
Ligt eraan hoe groot je TV is en hoe goed je ogen zijn.superpolm schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:31:
Vraagje over het web browsen via deze tv. Ik zit zelf 5 meter van mn tv vandaan
5 Meter is voor 40 inch te ver. maar das persoonlijk.
ja zat zelf aan 40inch te denken. Heb nu nog een gewone kleine tv dus vindVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:33:
[...]
Ligt eraan hoe groot je TV is en hoe goed je ogen zijn.
5 Meter is voor 40 inch te ver. maar das persoonlijk.
het moeilijk om te bepalen wat de goede grootte is.
Verwijderd
40 inch is te klein voor 5 meter maar das persoonlijk, ik zit 225 das net te doen.superpolm schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:35:
[...]
ja zat zelf aan 40inch te denken. Heb nu nog een gewone kleine tv dus vind
het moeilijk om te bepalen wat de goede grootte is.
Daarnaast is dit ook te ver voor 3D.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 22:39 ]
Ja fijn eerste minuten lopen te klooien voordat je kan kijken. De bediening van de App is 100 keer makkelijker.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:16:
[...]
gewoon beta.uitzendinggemist kijken is geen app voor nodig, loopt steeds beter in het begin merk je dat hij een beetje stottert maar is na 1 minuut helemaal weg en kun je vrolijk je uitzendingen terugkijken.
Ben wel benieuwd of er nog een mogelijkheid komt om silverlight te installeren is een stuk minder zwaar.
Verwijderd
oefening baart kunst geen moeite meer mee succes met je app.pacificocean schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:45:
[...]
Ja fijn eerste minuten lopen te klooien voordat je kan kijken. De bediening van de App is 100 keer makkelijker.
Je mag de app trouwens niet aan een grote groep verspreiden, Waarom denk je dan dat Samsung vastgelopen is in de onderhandelingen met UM
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 22:52 ]
Heeft iemand deze al gezien http://www1.conrad.nl/scr...=sub2&aktiv=2&navi=oben_2
is dit een buitenlands model ofzo? vind em zo goedkoop voor een 7000 serie.
(link doet het niet, model is d7090, 1199e)
[ Voor 6% gewijzigd door superpolm op 16-06-2011 23:29 ]
Verwijderd
Ik zou geen buitenlandse Modellen kopen lees maar eens over de ervaringen van mensen hier op het forum.superpolm schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:49:
Heeft iemand deze al gezien http://www1.conrad.nl/scr...=sub2&aktiv=2&navi=oben_2
Als er iets mis mee is wordt het lastiger om dit op te lossen bijv.
jij bedoelt de 7090 1499

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 23:06 ]
Waarom zou dat niet mogen?Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:47:
[...]
oefening baart kunst geen moeite meer mee succes met je app.
Je mag de app trouwens niet aan een grote groep verspreiden,
UM?? Wat is dat. Geen idee dusWaarom denk je dan dat Samsung vastgelopen is in de onderhandelingen met UM
Verwijderd
kontacteer uitzending gemist eens en leg het ze voor dan weet je het zekerpacificocean schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:03:
[...]
Waarom zou dat niet mogen?
[...]
UM?? Wat is dat. Geen idee dus
Nee hoor. Alleen in de wet staat wat wel en niet mag.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:09:
[...]
kontacteer uitzending gemist eens en leg het ze voor dan weet je het zeker
Ik bedoel de 7090 40 inch, 1199e. Vind ik niet duur.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:51:
[...]
Ik zou geen buitenlandse Modellen kopen lees maar eens over de ervaringen van mensen hier op het forum.
Als er iets mis mee is wordt het lastiger om dit op te lossen bijv.
jij bedoelt de 7090 1499
[afbeelding]
Verwijderd
oke en je gebruikt niet hun programma's in je apppacificocean schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:13:
[...]
Nee hoor. Alleen in de wet staat wat wel en niet mag.
Verwijderd
is dit ook met full webbrowser 800hz etcetera?superpolm schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:13:
[...]
Ik bedoel de 7090 40 inch, 1199e. Vind ik niet duur.
Oehh 1200 euro voor een 40 Inch D7000-serie is wel erg goedkoop. 
Wel een duits model, maar ja.
Hoe installeer ik trouwens de App?! Van Uitzending Gemist hierboven...
[ Voor 26% gewijzigd door SalimRMAF op 16-06-2011 23:26 ]
Gulfstream G650
Naar aanleiding van een eerdere vraag (en toekomstige situatie bij m'n ouders), heb ik vanavond eens getest of de scart-aansluiting volledig bedraad is.
Ja, er komt geluid uit. Is 't bruikbaar? Ligt eraan. 't geluid is namelijk alleen van de ingebouwde tuner. Er wordt geen geluid doorgegeven van een externe hdmi-bron.
De koptelefoon uitgang geeft wel al 't geluid door, dus ook van externe bronnen. Wanneer 't volume van de tv op 75 wordt ingesteld, heb je een gelijk volume en klank als de optische uitgang geeft en geen kans op vervorming. De ingebouwde luidsprekers worden uiteraard uitgeschakeld.
Ja, er komt geluid uit. Is 't bruikbaar? Ligt eraan. 't geluid is namelijk alleen van de ingebouwde tuner. Er wordt geen geluid doorgegeven van een externe hdmi-bron.
De koptelefoon uitgang geeft wel al 't geluid door, dus ook van externe bronnen. Wanneer 't volume van de tv op 75 wordt ingesteld, heb je een gelijk volume en klank als de optische uitgang geeft en geen kans op vervorming. De ingebouwde luidsprekers worden uiteraard uitgeschakeld.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Samsung heeft meerdere fabrieken of laat dingen in licentie produceren, zoals elke grote fabrikant doet. Mijn tv, en waarschijnlijk alle in Europa verkochte modellen, komen uit Kroatië. Of daar alleen assemblage plaatsvindt of de volledige productie, kan alleen Samsung vertellen. Maar ga er maar vanuit dat de lcd-panelen ergens anders vandaan komen.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:23:
[...]
Dat is koffiedik kijken het kan zelfs zijn dat de 7000 en 8000 voorlopig weinig zullen dalen.
Hoe meer er verkocht worden des te lager zullen de prijzen worden zo gaan die dingen.
de 6000 serie daarentegen gaat stukken sneller omlaag omdat middenklasse is en A label en over het algemeen geen bleeding vertonen neem daarbij een lagere aanschafwaarde dus worden deze meer verkocht.
Ik vroeg me even af waar Samung fabrieken heeft ik heb namelijk 3300 brillen 1 uit China en 2 uit Korea daarnaast staat er tegenstrijge informatie op de verpakking over de specificaties terwijl het dezelfde brillen zijn 1 uit China en de andere uit Korea, ze werken beide overigens goed.
Ik hoorde in Slovenie is ook een fabriek?
Misschien dat er mensen die problemen hebben met hun tv hier even naar Kijken om te zien of er een verband is tussen de fabriek waar ze vandaan komen en de problemen.
Wat betreft de bril, de bril bij mijn tv komt uit China, maar dat is typisch zo'n product dat bij verschillende fabrieken gemaakt kan worden.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
http://pages.samsung.com/...Guide%5BVer%202.00%5D.pdfSalimRMAF schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:26:
Oehh 1200 euro voor een 40 Inch D7000-serie is wel erg goedkoop.
In http://www.samsungdforum.com/ staat versie 2.10 van dit document, die is wat duidelijker voor de D series.
Verwijderd
Ik zie hem graag in de appstore van Samsung tegemoetpacificocean schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:41:
[...]
http://pages.samsung.com/...Guide%5BVer%202.00%5D.pdf
In http://www.samsungdforum.com/ staat versie 2.10 van dit document, die is wat duidelijker voor de D serie.
Heeft iemand al Netplayer 2.6 werkend? Ik heb hem wel kunnen installeren, staat ook in de lijst maar bij het opstarten blijft hij 'verbinden' geven. Mogelijk is deze player nog niet geschikt voor de D-serie.
Ben benieuwd naar jullie mogelijke ervaring.
Ben benieuwd naar jullie mogelijke ervaring.
Ik zou daar niet op wachten, je wacht ook al op de qwerty remote...Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:43:
[...]
Ik zie hem graag in de appstore van Samsung tegemoet
Nou gister dan maar even bij de lokale mediamarkt naar deze series gekeken. Vond het beeld erg tegenvallen daar. Er draaide een animatiefilm maar alleen bij de D8000 was deze fantastisch. De Sony concurrentie modellen waarin daarentegen wel erg scherp. Ik ga nog even bij wat andere winkels langs kijken of zij de configuratie beter voor elkaar hebben.
http://steamcommunity.com/id/nijn
Verwijderd
Hallo
Ik woon in Frankrijk en wil nu in Frankrijk een Samsung UE46D8000 kopen.( I.v.m. de garantie e.d.).
Zoals ik nu ook al heb wil ik gebruik blijven maken van CanalDigitaal. Kan ik de CAM module +smartcard in de Franse Samsung gebruiken of werkt deze combinatie niet. Welke problemen kom ik nog tegen en hoe moet ik dez dan oplossen (In dit forum had men het over fastscan dat niet werkte Wordt de installatie van de DVB-S aangestuurd door de CAM-module +smartcard of door de Samsung. In de handleiding "DVB-S installatie op Canal Digitaal gecertificeerde toestellen 2011" staat onder punt 7 op blz 6 "Bij landkeuze dient er voor Nederland te worden gekozen. Als de landen nu door de smartcard wordt aangestuurd is er waarschijnlijk geen probleem, anders moet er een mogelijkheid zijn om de landcode in de Franse Samsung te korrigeren (misschien door "overige" te kiezen. Dit stond geloof ik ook in dit forum vermeld alleen had men het daar over de fastscan en niet over een Franse Samsung
Ik hoop dat iemand me kan helpen Vast bedankt
Opafrankrijk
Ik woon in Frankrijk en wil nu in Frankrijk een Samsung UE46D8000 kopen.( I.v.m. de garantie e.d.).
Zoals ik nu ook al heb wil ik gebruik blijven maken van CanalDigitaal. Kan ik de CAM module +smartcard in de Franse Samsung gebruiken of werkt deze combinatie niet. Welke problemen kom ik nog tegen en hoe moet ik dez dan oplossen (In dit forum had men het over fastscan dat niet werkte Wordt de installatie van de DVB-S aangestuurd door de CAM-module +smartcard of door de Samsung. In de handleiding "DVB-S installatie op Canal Digitaal gecertificeerde toestellen 2011" staat onder punt 7 op blz 6 "Bij landkeuze dient er voor Nederland te worden gekozen. Als de landen nu door de smartcard wordt aangestuurd is er waarschijnlijk geen probleem, anders moet er een mogelijkheid zijn om de landcode in de Franse Samsung te korrigeren (misschien door "overige" te kiezen. Dit stond geloof ik ook in dit forum vermeld alleen had men het daar over de fastscan en niet over een Franse Samsung
Ik hoop dat iemand me kan helpen Vast bedankt
Opafrankrijk
Verwijderd
Dus de Samsungs waren niet scherp?Faberge schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 08:42:
Nou gister dan maar even bij de lokale mediamarkt naar deze series gekeken. Vond het beeld erg tegenvallen daar. Er draaide een animatiefilm maar alleen bij de D8000 was deze fantastisch. De Sony concurrentie modellen waarin daarentegen wel erg scherp. Ik ga nog even bij wat andere winkels langs kijken of zij de configuratie beter voor elkaar hebben.
Verwijderd
Ik ben ook bij Mediamarkt geweest alle Samsungs waren scherp en de overige merken vielen toch echt tegen!
Verwijderd
Ben er ook geweest maar ga toch nog maar eens kijken. Altijd leuk.......Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 09:11:
[...]
Ik ben ook bij Mediamarkt geweest alle Samsungs waren scherp en de overige merken vielen toch echt tegen!
Verwijderd
Als je enkel tekenfilms kijkt? Als het kan vergelijk flatscreens in het werkelijke leven bij familie, vrienden, buren ... De Winkeldemo mode wordt bijna door niemand thuis gebruikt! Bekijk HD programma in echte tijd van bvb BBC HD/BBC One HD of Duitse openbare omroep en oordeel dan zelf. De ene verkiest Philps, Sony, Panasonic of Samsung ...
Verwijderd
Tja en nu staat de 46 inch D6500 117cm bij wehkamp weer op de oude prijs:jooptelevisie schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:11:
[...]
Tja liever iets meer betalen bij bv Wehkamp of andere dan een buitenlands model krijgen het wordt er allemaal niet makkelijker op meen ik te hebben gelezen
daar heb ik hem gehaald half mei voor 1119,- TJA maar wel de 40 inch.
Ik zie nu de 40 inch 1169 en de 46 inch 1199???
Ik zou maar niet te lang wachten voor deze prijs. Kan heel snel weer omspringen koste gisteren nog 1429.
De mijne 40nch stond er slechts een paar uur op voor 1119.
De dag ervoor had ik hem besteld voor 1169 3 weken levertijd, keek ik sávonds weer stond ie voor 1119 en direct leverbaar.
Heb ik 1ste order geanuleerd, en opnieuw besteld ,de dag erna had ik hem in huis.
Het kan best zijn dat ze maar 1 stuk aan die prijs verkopen 46inch 1199.omdat deze 4 weken geleden al op direct leverbaar stond vermoed ik dat ze 1 exemplaar voor deze toch wel lage prijs weggeven bijna
net voor de brillen actie heb ik bij MediaMarkt maar 3 oplaadbare brillen gekocht.
Na een mailtje aan hun omdat ze eerst vertelden dat er in de doos een bril zat, kreeg ik een bril van de C serie van vorig jaar zomaar opgestuurd maja daar heb ik niets aan
1422.99
gisteren was dat nog 1199,-
Zouden ze een foutje gemaakt hebben of gaan de mensen die hem nu pas bestellen betalen voor de mensen die hem voor 1199 hebben gekregen, net zoals dit in de vliegtuigwereld gaat om de 9 stoelen gaat de prijs omhoog mensen met de duurste stoelen betalen het verschil van de mensen met een goedkope stoel.
Nu een maandje in het bezit van de 6530, en ben er nog steeds 100% tevreden over 
Wat kleine backlight bleeding plekjes in de hoeken maar daar stoor ik me niet aan.
Wat kleine backlight bleeding plekjes in de hoeken maar daar stoor ik me niet aan.
Zo dat is een lekker manier om jezelf te quotenVerwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 09:15:
[...]
Tja en nu staat de 46 inch D6500 117cm bij wehkamp weer op de oude prijs:
1422.99
gisteren was dat nog 1199,-
Zouden ze een foutje gemaakt hebben of gaan de mensen die hem nu pas bestellen betalen voor de mensen die hem voor 1199 hebben gekregen, net zoals dit in de vliegtuigwereld gaat om de 9 stoelen gaat de prijs omhoog mensen met de duurste stoelen betalen het verschil van de mensen met een goedkope stoel.

Verwijderd
het aanbod 3d blurays valt nog erg tegen nog iemand een tip waar ik deze billig kan verkrijgen freerecord shop valt erg tegen kwa aanbod zou avatar wel eens willen zien bv
Verwijderd
de qwerty ga ik niet meer op wachten zie er vanaf om deze aan te schaffen, vind de browser nog te langzaam om deze goed te kunnen toepassen.grotegok schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 06:56:
[...]
Ik zou daar niet op wachten, je wacht ook al op de qwerty remote...
<vewijderd>
[ Voor 96% gewijzigd door Squ1zZy op 08-11-2020 17:26 ]
Navraag leert dat dit een normale d7000 is voor de duitse markt. Het is echter hetzelfde panel met dezelfde functionaliteiten. Heb conrad gebeld over het garantie vraagstuk; mochten er issues zijn, dan stuur je hem naar Zwolle en lossen zij het voor je op. Duurt wel langer natuurlijk.superpolm schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:49:
Ik ga 'm doen, thanks voor de tip!
Verwijderd
Ik zie dat de 46D8000 (8090) net zo duur is als de 46D7000, nl. € 1.499!Throduss schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:32:
[...]
Navraag leert dat dit een normale d7000 is voor de duitse markt. Het is echter hetzelfde panel met dezelfde functionaliteiten. Heb conrad gebeld over het garantie vraagstuk; mochten er issues zijn, dan stuur je hem naar Zwolle en lossen zij het voor je op. Duurt wel langer natuurlijk.
Die prijs krijg je nergens toch?
Zijn er nog zaken, buiten garantie, die bij een duits model anders zijn waarom je het niet zou doen?
ik heb deze vraag wel eens eerder gesteld, maar omdat het nu toch een soort van actueel is stel ik hem toch nogmaalsThroduss schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:32:
[...]
Navraag leert dat dit een normale d7000 is voor de duitse markt. Het is echter hetzelfde panel met dezelfde functionaliteiten. Heb conrad gebeld over het garantie vraagstuk; mochten er issues zijn, dan stuur je hem naar Zwolle en lossen zij het voor je op. Duurt wel langer natuurlijk.
Zou een TV uit duitsland problemen geven met het CI+ gebeuren van ziggo ? Ik zelf heb namelijk interesse in de 55D6500. Volgens pricewatch is deze in duitsland ( amazon ) het goedkoopst!
De prijs gaat nu echt de goede kant op voor de 46D6500
http://www.t-online-shop....d-400hz-3d-dvb-t-c-s2-ci/
Hier durf ik geen uitspraak over te doen. Het lijkt mij dat dit geen problemen oplevert, alle apparaten zouden immers in dezelfde fabriek gemaakt worden. Zijn niet specifieke modellen Ziggo certified, die speciaal in Nederland gemaakt zijn o.i.d. Je zou contact op kunnen nemen met Amazon in hoeverre je hem terug zou kunnen sturen als het niet naar behoren met Ziggo werkt.iggimeister schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:30:
[...]
ik heb deze vraag wel eens eerder gesteld, maar omdat het nu toch een soort van actueel is stel ik hem toch nogmaals
Zou een TV uit duitsland problemen geven met het CI+ gebeuren van ziggo ? Ik zelf heb namelijk interesse in de 55D6500. Volgens pricewatch is deze in duitsland ( amazon ) het goedkoopst!
Ik denk het niet, maar daarom gooi ik het hier ook maar in de groep. Misschien kan iemand ons tot nieuwe inzichten brengen?Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:29:
[...]
Ik zie dat de 46D8000 (8090) net zo duur is als de 46D7000, nl. € 1.499!
Die prijs krijg je nergens toch?
Zijn er nog zaken, buiten garantie, die bij een duits model anders zijn waarom je het niet zou doen?
[ Voor 22% gewijzigd door Throduss op 17-06-2011 15:42 ]
Verwijderd
Mooi, hoort eigenlijk in het speciale aanbiedingen topic maar daar kijk ik zelden.interactive538 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:34:
Jep net gekocht.interactive538 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:34:
Heb ook de D6530 al een tijdje en bij mij is backlight bleeding iets minder geworden de laatste tijd. Had eerste een schijnwerpertje in het midden onder aan de rand, die nu weg is....je ziet het nu alleen nog een heel klein beetje aan de linker en rechterrand, maar alleen zichtbaar als ik met alle lichten uit naar een zwart scherm zit te kijken.Sander H schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:52:
Nu een maandje in het bezit van de 6530, en ben er nog steeds 100% tevreden over
Met de lampjes links en rechts van de TV aan (zoals ik films kijk) merk ik het niet eens....prima dus.
Het leven is hard...een stoeprand ook.
Beste lezers, als het even kan probeer die uitzendinggemist app eens, wat een top app!!
Edit: Ook de Netplayer is een uitdaging op zich, heb ze nu beide geinstalleerd in dmv de develop account, op een D7000
Edit: Ook de Netplayer is een uitdaging op zich, heb ze nu beide geinstalleerd in dmv de develop account, op een D7000
[ Voor 41% gewijzigd door grotegok op 17-06-2011 17:20 ]
Ik gebruik hem niet voor de browser, er zijn legio andere apps waar hij heel goed toepasbaar is.Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:04:
[...]
de qwerty ga ik niet meer op wachten zie er vanaf om deze aan te schaffen, vind de browser nog te langzaam om deze goed te kunnen toepassen.
Verwijderd
wat zit er in die app verstopt GG spyware?grotegok schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 16:56:
Beste lezers, als het even kan probeer die uitzendinggemist app eens, wat een top app!!
Verwijderd
Prima tochgrotegok schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 16:56:
[...]
Ik gebruik hem niet voor de browser, er zijn legio andere apps waar hij heel goed toepasbaar is.
Verwijderd
Je bedoelt een duits model met alleen maar narigheid?Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:04:
[...]
voor 50 euri minder had je de afgelopen dagen de Nederlandse versie bij Wehkamp gehad ziggo gecertificeerd, er is hier iemand anders die ook bij t online heeft gekocht lees maar eens...
Kan je 'narigheid' specificeren? Ik (en anderen) ben/zijn aan het kijken naar een Duits model en alle feedback is welkom.
De code is volledig openbaar. Er zit dus niks in verstoptVerwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:02:
[...]
wat zit er in die app verstopt GG spyware?
Ik word een beetje heel erg moe van die zinloze niets toevoegende antwoorden van je.Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:02:
[...]
wat zit er in die app verstopt GG spyware?
http://gathering.tweakers...message/36206411#36206411Throduss schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:11:
Kan je 'narigheid' specificeren? Ik (en anderen) ben/zijn aan het kijken naar een Duits model en alle feedback is welkom.
Verwijderd
Monteur is geweest, hij had een usb bij met filmpjes in HD zat niet veel actie in de filmpjes, maar hij zei kijk dit werkt toch goed. Ik zei ja omdat er niet veel beweging in zit. Hij zag ook dat het geluid niet gelijk liep met de blu-ray. Hij gaf mijn blu-ray speler en de UPC mediabox de schuld. Ik zei maar met mijn vorige philips LCD had ik geen problemen. Hij zei weer ja maar dit is een samsung. Dus nu zit ik nog met hetzelfde.Massiefje schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 18:36:
[...]
Of je het ter plekke kan laten zien aan de monteur, of dat je het af moet wachten en 'hopen' dat hij gaat jutteren, kwabbelen en protsen
Ik kan wel de clear motion helemaal tot max open schroeven maar dan krijg ik een beeld vervorming om de 10 minuten. En de verborgen in de achtgrond draaiende DNR ja hij gaf toe dat deze niet uitgezet kan worden, en alleen in gamemode echt uit is. Nu vraag ik me af of in de service menu dit wel uit te zetten is.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2011 17:35 ]
Graag gedaan. Laat ff weten hoe de tv bevalt! Zit er ook serieusThroduss schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:32:
[...]
over te twijfelen om em hier te bestellen. Kan je em ook terugsturen
als er problemen zijn met clouding etc.?
Verwijderd
nee hoor ik gun je geen narigheid maar voor mij zou t te ingewikkeld zijn een Duits model ik wil de stekker insteken en klaar, maar misschien dat jij technisch beter onderlegd bent toch een goede aankoop zou ik zeggen en goodluck!Throduss schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:11:
Verwijderd
weet je waar ik een beetje moe van wordt, dat je eerst aangeeft dat beta uitzending gemist prima en ontzettend snel wertk met je koreanse pointer qwerty control, en vervolgens toch een app nodig hebt om dit te kunnen kijken en je ontzettend maar al te graag wil dat wij deze ondoorzichtige app moeten gaan installeren hell no! waar is deze logica terug te vinden?grotegok schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:18:
[...]
Ik word een beetje heel erg moe van die zinloze niets toevoegende antwoorden van je.
De beta.uitzending gemist werkt prima dmv de qwerty remote die daar snel reageert. Dit staat helemaal los van een ontwikkelde uitzendinggemist app die overigens veel makkelijker in gebruik is aangezien je geen 'flash' hoeft te kiezen.Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 18:02:
[...]
weet je waar ik een beetje moe van wordt, dat je eerst aangeeft dat beta uitzending gemist prima en ontzettend snel wertk met je koreanse pointer qwerty control, en vervolgens toch een app nodig hebt om dit te kunnen kijken en je ontzettend maar al te graag wil dat wij deze ondoorzichtige app moeten gaan installeren hell no! waar is deze logica terug te vinden?
Het zou fijn zijn als je niet 'wij' gebruikt aangezien je commentaar geheel voor eigen conto neemt en naar mijn idee niemand deze met je deelt.
Dit is een tweakers forum waar je juist ervaringen en technische bevindingen deelt, hier hoort ook een prima eerste opzet van een uitzendinggemist app voorvoor ik de maker dank.
Ik wens je heel veel succes met je verdere zinloze weinig bijdragende commentaar in dit forum.
Verwijderd
[quote]SalimRMAF schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 23:32:
[afbeelding]
Service menu openen:
-Schakel de TV uit (in standby dus)
-Druk op de AB op INFO , MENU, MUTE, en daarna op het Standby-knopje. Dan zie je vanzelf het menu verschijnen.
Ga naar SVC>IR_ON_OFF> OK > ON > back > schakel de TV weer uit.
-op eigen risico- -verander niks anders in het servicemenu, anders loop je de kans dat je tv niet meer werkt-
standby-knopje? de powerknop op de Afstandsbediening?
ik heb geprobeerd de servicemenu te openen door op INFO , MENU, MUTE, en daarna op het power knopje te drukken maar dan gaat de tv uit.
wat het moet zijn is Zet je televisie op standby mode (druk op het knopje zodat de tv uitgaat).
Druk dan de volgende knopjes in (niet tegelijkertijd, maar snel achter elkaar):
Info - Menu - Mute - Power
Wacht 5 á 10 seconden en je tv springt weer aan mét de Service Menu in beeld.
hier kun je wat instellingen veranderen die alleen mogelijk zijn doormiddel van deze code.
-Tijd tussen zender zappen. (Niet beschikbaar bij een TV / Monitor combinatie)
-Geluidsinstellingen.
-Beeldinstelling.
-En nog een paar instellingen die van toepassing kunnen zijn.
[afbeelding]
Service menu openen:
-Schakel de TV uit (in standby dus)
-Druk op de AB op INFO , MENU, MUTE, en daarna op het Standby-knopje. Dan zie je vanzelf het menu verschijnen.
Ga naar SVC>IR_ON_OFF> OK > ON > back > schakel de TV weer uit.
-op eigen risico- -verander niks anders in het servicemenu, anders loop je de kans dat je tv niet meer werkt-
standby-knopje? de powerknop op de Afstandsbediening?
ik heb geprobeerd de servicemenu te openen door op INFO , MENU, MUTE, en daarna op het power knopje te drukken maar dan gaat de tv uit.
wat het moet zijn is Zet je televisie op standby mode (druk op het knopje zodat de tv uitgaat).
hier kun je wat instellingen veranderen die alleen mogelijk zijn doormiddel van deze code.
-Geluidsinstellingen.
-Beeldinstelling.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2011 19:07 ]
Verwijderd
Heb je mijn post van gisteren een stukje terug gelezen?Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:34:
[...]
Monteur is geweest, hij had een usb bij met filmpjes in HD zat niet veel actie in de filmpjes, maar hij zei kijk dit werkt toch goed. Ik zei ja omdat er niet veel beweging in zit. Hij zag ook dat het geluid niet gelijk liep met de blu-ray. Hij gaf mijn blu-ray speler en de UPC mediabox de schuld. Ik zei maar met mijn vorige philips LCD had ik geen problemen. Hij zei weer ja maar dit is een samsung. Dus nu zit ik nog met hetzelfde.
Ik kan wel de clear motion helemaal tot max open schroeven maar dan krijg ik een beeld vervorming om de 10 minuten. En de verborgen in de achtgrond draaiende DNR ja hij gaf toe dat deze niet uitgezet kan worden, en alleen in gamemode echt uit is. Nu vraag ik me af of in de service menu dit wel uit te zetten is.
Vraag: bedoel je met clear motion het dynamisch contrast?
Ik heb het over de Led Motion plus op helder zetten. Dit zit dieper in het beeldmenu.
Verwijderd
clear motion is het hakkelen tegen te gaan in het beeld.Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 19:05:
[...]
Heb je mijn post van gisteren een stukje terug gelezen?
Vraag: bedoel je met clear motion het dynamisch contrast?
Ik heb het over de Led Motion plus op helder zetten. Dit zit dieper in het beeldmenu.
Verwijderd
Het hakkelen tegen gaan doe je door de Led motion plus op helder te zetten!Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 19:07:
[...]
clear motion is het hakkelen tegen te gaan in het beeld.
Verwijderd
Ik zie geen update voor de d8 serie?grotegok schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 19:26:
Er staat nieuwe software online voor de D serie, 1013.
Ik zie ook geen nieuwe software voor onze 40D6530, altijd nog 1010.1 hierzo.grotegok schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 19:26:
Er staat nieuwe software online voor de D serie, 1013.
Je hebt bij webwinkels sowieso 14 dagen bedenktijd. Ik heb de algemene voorwaarden van Conrad er even bij gepakt, en dit is hier niet anders. Bovendien hoef je geen verzendkosten te betalen als je ideal betaalt, dus hoef je dan alleen de verzendkosten terug betalen. Mijn wilde gooi is echter dat deze tv's het net zo fantastisch doen als de Nederlandse modellen.superpolm schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:56:
[...]
Graag gedaan. Laat ff weten hoe de tv bevalt! Zit er ook serieus
over te twijfelen om em hier te bestellen. Kan je em ook terugsturen
als er problemen zijn met clouding etc.?
Ik vermoed dat het dan alleen voor een D7000 is, ik heb net 1013 via de online update erop gezet.
[ Voor 13% gewijzigd door grotegok op 17-06-2011 20:02 ]
Via de TV update-functie? of gedownload via de Samsung site?grotegok schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 20:01:
[...]
Ik vermoed dat het dan alleen voor een D7000 is, ik heb net 1013 via de online update erop gezet.
Op de Samsung site zie ik hem niet staan voor onze TV.
Verwijderd
je hebt led motion en je hebt clear motion plus met d eoptie helder enzVerwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 19:12:
[...]
Het hakkelen tegen gaan doe je door de Led motion plus op helder te zetten!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2011 20:14 ]
Verwijderd
vreemd, d8000 heeft geen online update, d7000 zie ik ook niet, en online is normaal gesproken altijd later dan via de sitegrotegok schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 20:01:
[...]
Verwijderd
Ik heb net even in het servicemenu gekeken maar ik kan daar geen wijs uit, dus maar dat weer afgesloten
Er is nieuwe software (14 juni) geen nieuwe firmware.
Verwijderd
Klopt, allshare, werkt bij mij een stuk beter dan eerdere versie.erreen schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 20:18:
Er is nieuwe software (14 juni) geen nieuwe firmware.
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 20:14:
[...]
Ik las het op een duits forum dat versie 1013 er zou zijn en waarempel kreeg ik hem via de online update binnen, terwijl ik de 1012 nooit online heb gezien en via de USB methode heb geinstalleerd.
Nu is de grote vraag wat het verschil is...
http://www.hifi-forum.de/viewthread-151-18321.html
[...]
Ik las het op een duits forum dat versie 1013 er zou zijn en waarempel kreeg ik hem via de online update binnen, terwijl ik de 1012 nooit online heb gezien en via de USB methode heb geinstalleerd.
Nu is de grote vraag wat het verschil is...
http://www.hifi-forum.de/viewthread-151-18321.html
[ Voor 31% gewijzigd door grotegok op 17-06-2011 20:28 ]
Denk het ook. Wil er volgende week wel 1 bestellen.Throduss schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 20:01:
[...]
Je hebt bij webwinkels sowieso 14 dagen bedenktijd. Ik heb de algemene voorwaarden van Conrad er even bij gepakt, en dit is hier niet anders. Bovendien hoef je geen verzendkosten te betalen als je ideal betaalt, dus hoef je dan alleen de verzendkosten terug betalen. Mijn wilde gooi is echter dat deze tv's het net zo fantastisch doen als de Nederlandse modellen.
Verwijderd
is er in dit servivemenu een mogelijkheid om de landcode te wijzigen zodat je daarna bv een nederlandse firmware erop kan zetten als je een duits exemplaar hebt?wat het moet zijn is Zet je televisie op standby mode (druk op het knopje zodat de tv uitgaat).
-Geluidsinstellingen.
-Beeldinstelling.
Verwijderd
Waar heb jij die dan vandaan? Als ik probeer up te daten geeft ie aan dat ik de nieuwste versie heb en dat is 2.0.0.11 en die dateert al van februari.Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 20:22:
[...]
Klopt, allshare, werkt bij mij een stuk beter dan eerdere versie.
Verwijderd
Gewoon van de site van samsung, moet wel zeggen dat de eerder gebruikte versie van allshare op een andere pc stond, deze laatste versie staat nu op een andere pc waar eerder geen allshare op stond, maar nu werkt het, eerder nietVerwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 20:57:
[...]
Waar heb jij die dan vandaan? Als ik probeer up te daten geeft ie aan dat ik de nieuwste versie heb en dat is 2.0.0.11 en die dateert al van februari.
Verwijderd
Mja begrijp dan niet waarom er een datum wordt genoemd van 14 juni 2011Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 21:45:
Oke, dan heb je gewoon die van februari.
Verwijderd
Juist ja, en om het hakkel, blokjes, glitchesprobleem op te lossen moet dus de LED MOTION PLUS op helder gezet worden.Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 20:12:
[...]
je hebt led motion en je hebt clear motion plus met d eoptie helder enz
Verwijderd
Heb je niet een link voor me, dan kan ik even kijken. Of nog liever het versienummer?Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 21:53:
[...]
Mja begrijp dan niet waarom er een datum wordt genoemd van 14 juni 2011
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2011 22:08 ]
Allshare versie nummer: 2.0.0.11054_1Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 22:07:
[...]
Heb je niet een link voor me, dan kan ik even kijken. Of nog liever het versienummer?
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Verwijderd
Dat is dan toch een nieuwe, raar dat dat hij dan zegt dat ik de nieuwste versie heb als ik allshare wil updaten.
Verwijderd
Is er iemand hier die de zapsnelheid in het servicemenu heeft veranderd, en heeft dit een snelheidswinst opgeleverd. Zo ja hoeveel en hoe heet deze optie in het servicemenu en wat heb je precies gewijzigd..........
Ben benieuwd of er snelheidswinst te halen is.
Ben benieuwd of er snelheidswinst te halen is.
Voor de geinteresseerde onder ons:
De prima werkend YouTube HD+3D app:
http://kartina.pristavka.de/nktvplayer/nYouTubeHD3D.zip
Installeren gaat op dezelfde manier dmv de Samsung TV SDK app editor.
De prima werkend YouTube HD+3D app:
http://kartina.pristavka.de/nktvplayer/nYouTubeHD3D.zip
Installeren gaat op dezelfde manier dmv de Samsung TV SDK app editor.
Ook de 46"? Anyway, ik zie geen verschillen in het model nummer tussen die van Wehkamp en T-online. Verder doen ze gewoon zaken in NL dus moeten ze voldoen aan de NL wet. Ben er niet echt bang voor...Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:04:
[...]
voor 50 euri minder had je de afgelopen dagen de Nederlandse versie bij Wehkamp gehad ziggo gecertificeerd, er is hier iemand anders die ook bij t online heeft gekocht lees maar eens...
Verwijderd
je hoeft slechts eenmalig flash te kiezen bij beta.uitzending gemist. Daarna wordt dit opgeslagen en kun je gelijk programma's terugkijken.grotegok schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 18:21:
[...]
De beta.uitzending gemist werkt prima dmv de qwerty remote die daar snel reageert. Dit staat helemaal los van een ontwikkelde uitzendinggemist app die overigens veel makkelijker in gebruik is aangezien je geen 'flash' hoeft te kiezen.
Het zou fijn zijn als je niet 'wij' gebruikt aangezien je commentaar geheel voor eigen conto neemt en naar mijn idee niemand deze met je deelt.
Dit is een tweakers forum waar je juist ervaringen en technische bevindingen deelt, hier hoort ook een prima eerste opzet van een uitzendinggemist app voorvoor ik de maker dank.
Ik wens je heel veel succes met je verdere zinloze weinig bijdragende commentaar in dit forum.
Trouwens het idee om beta uitzendinggemist te proberen en daarna hier te melden dat dit prima functioneert was een initiatief van mij, als je dit onzinnig noemt mij best maar we kunnen wel uitzendinggemist terugkijken nu, en zoals je zelf al aangeeft werkt dit prima!
Een prima idee en post van Joop zou ik zeggen.
I rest my case.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2011 10:09 ]
Verwijderd
Nee oke maar de brillen actie zit die er ook bij? bij mij Blu-ray 3d speler van t online kon ik geen gebruik maken van de shrek actie, tevens is de shop in Duitsland gevestigd wat betekent dat je Duitse modellen met een Duitse handleiding krijgt, heb ik ook bij de Blu-Ray speler gelukkig is mijn Duits erg goed,S1W schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 09:08:
[...]
Ook de 46"? Anyway, ik zie geen verschillen in het model nummer tussen die van Wehkamp en T-online. Verder doen ze gewoon zaken in NL dus moeten ze voldoen aan de NL wet. Ben er niet echt bang voor...
De reden dat Duitsland sowieso goedkoper is met Electronica komt door een lager BTW tarief op deze artikelen.
Omdat ze in Duitsland gevestigd zijn is de Duitse wet van toepassing
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2011 10:03 ]
Wie weet wat het verschil is tussen een ue32d6500 en een ue32d6570. Ik kom er niet uit. Volgens de Samsung site zijn ze hetzelfde maar dat kan natuurlijk niet. Anders zouden ze geen verschillende types hebben.
Frans G
Verwijderd
UE32D6570 SPECSFrans G schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 10:10:
Wie weet wat het verschil is tussen een ue32d6500 en een ue32d6570. Ik kom er niet uit. Volgens de Samsung site zijn ze hetzelfde maar dat kan natuurlijk niet. Anders zouden ze geen verschillende types hebben.
Series Series 6
Video Schermgrootte in inch 32 (81,28 cm)
Resolutie 1 920 x 1 080
Dimming Nee
Hz CMR 200
Picture Engine 3D HyperReal Engine
Dynamic Contrast Ratio Mega Dynamic Contrast
Wide Color Enhancer Plus Wide Color Enhancer Plus
Display Ultra Clear Panel Ja
Audio Dolby Dolby Digital Plus / Dolby Pulse
SRS SRS TheaterSound HD
dts 2.0 + Digital Out Ja
Sound Output (RMS) 10 W x 2
Luidspreker type Down-firing + Full Range
Smart TV Functionality Samsung SMART TV Ja
Smart Hub Ja
Search All Ja
Your Video Ja
Social TV Ja
Samsung Apps Ja
Skype™ on Samsung TV Ja
Web Browser Ja
Kenmerken Samsung 3D Ja
3D Converter Ja
3D Sound (TV) Ja
Allshare™ (Powered by DLNA) Ja
Touch Control Ready Nee
Smart Phone Remote support Ja
Wireless LAN Built-in Ja
Wireless LAN Adapter Support Nee
One Foot Connection Ja
Personal Video Recorder Ready Ja
Time Shift Ja
ConnectShare™ (USB2.0) Movie
BD Wise Ja
Anynet+ (HDMI-CEC) Ja
HDMI 1.4 3D Auto Setting Ja
HDMI 1.4 A / Return Ch. Support Ja
InstaPort S (HDMI quick switch) Ja
Auto Channel Search Ja
EPG Ja
Teletext (TTXT) Ja
OSD Language 29 Europese talen
Auto Volume Leveler Ja
Automatische uitschakelfunctie Ja
Clock & On/Off Timer Ja
Sleep Timer Ja
Game Mode Ja
Picture-In-Picture 1 Tuner PIP
System DTV Tuner Built-in Ja
DTV Reception (DVB-T/T2/C/S2) DVB-T / C / S2
CI/ CI+ CI+
MHP/ MHEG (version) Nee
Input & Output HDMI 4
USB
USB
USB 3
Component In (Y/Pb/Pr) 1
Composite In (AV) 1 (standaard gebruikt voor Component Y)
Digital Audio Out (Optical) 1
PC In (D-sub) 1
CI Slot 1
Scart 1
RF In (Terrestrial/Cable Input) 1
RF In (Satelite Input) 1
Headphone 1
PC Audio In (Mini Jack) 1
DVI Audio In (Mini Jack) 1 (standaard gebruikt voor pc-audio-ingang)
Audio Out L-R (Mini Jack) Nee
Ethernet (LAN) 1
Design Design ONE
Omlijsting Type Smal
Profiel Type Ultradun
Kleur omlijsting Steenkoolzwart
Light Effect (Deco) Nee
Voet Type Vierkant
Draaibaar (links/rechts) Ja
Eco EU Eco Label B
Eco Mark Eco Flower
Eco Sensor Ja
Power Voeding AC 220 - 240 V 50 / 60 Hz
Stroomverbruik (Stand-by) Minder dan 0,3 W
Power Consumption (IEC 62087 Edition 2) 57
Stroomverbruik (Energy Saving Mode) 39
Stroomverbuik (Max.) 80
Jaarlijks stroomverbruik (EU standard) 84
Afmetingen Afmeting verpakking (BxHxD) 96,6x 55 x 12 cm
Afmeting toestel incl. voet (BxHxD) 74,58 x 50,38 x 24 cm
Afmeting toestel excl. voet (BxHxD) 74,58 x 44,34 x 2,99 cm
Gewicht Gewicht met doos
Gewicht met doos
Gewicht met doos 10,3 kg
Gewicht toestel incl. voet 9,8 kg
Gewicht toestel excl. voet 7,1 kg
Accessoires Inclusief Actieve 3D-bril Nee
Inclusief Touch Control Nee
Ultra Slim Wall Mount Support Ja
Vesa Wall Mount Support Ja
Floor Stand Support Nee
Inclusief Wireless LAN Adaptor Nee
Afstandsbediening model TM1060
Batterijen (voor afstandsbediening) Ja
Slim Gender Cable 1 Component (gedeelde AV), 1 Scart, 1 CI-sleuf
ANT- kabel Nee
Voedingskabel Ja
E-Manual Ja
Gebruikershandleiding Ja
UE326500 SPECS
.Series
Serie 6
Audio
Dolby Digital Plus, Dolby Pulse
SRS: SRS TheaterSound HD
Dts 2.0 + Digital Out ja
Geluidsvermogen (RMS) 10 watt x 2
Luidspreker type: Down-firing + Full Range
System
DTV Tuner Ingebouwd
DTV Reception (DVB-T / T2 / C / S2): DVB-T / C / S2
CI+
MHP / MHEG (version): MHP (1.1.3)
Eco
EU Eco Label: B
Milieukeurmerk EU-Ecolabel ('de bloem')
Eco Sensor ja
Gewicht
11,2 kg Package Weight
9,8 kg Set Weight with Stand
7,1 kg Set Weight without Stand
Video
Schermgrootte 32" (81,28 cm)
Scherm Resolutie 1 920 x 1 080
200 Hz CMR
3D HyperReal Engine
Dynamische contrastverhouding: Mega contrast
Wide Color Enhancer Plus
Smart TV Functionality
Samsung SMART TV ja
Smart Hub ja
Search All ja
Your Video ja
Social TV ja
Samsung Apps ja
Skype™ on Samsung TV ja
Web Browser ja
Input & Output
4x HDMI
3x USB
Componentingang (Y / Pb / Pr) 1
Composite In AV: 1 (standaard gebruikt voor Component Y)
Digitale audio-uitgang (optisch) 1 (zijkant)
Pc-ingang (D-sub)
CI-sleuf 1
SCART
1 RF In (Terrestrial / Cable Input)
1 RF In (Satelite Input)
Hoofdtelefoon
Pc-audio-ingang (mini-jack)
DVI-audio-ingang (mini-jack) 1 (standaard gebruikt voor pc-audio-ingang)
Ethernet (LAN) 1
Power
Voeding: AC 220 - 240 V 50 / 60 Hz
Stroomverbruik (stand-by) Minder 0,3 watt
Stroomverbruik (Energy Saving Mode): 39 Watt
Stroomverbruik (Max): 100 Watt
Accessoires
Wandmontage "Ultra slim" ja
VESA-wandmontage ja
Model afstandsbediening TM1060
Batterijen (voor afstandsbediening) ja
Slim Gender Cable: 1 Component (gedeelde AV), 1 Scart, 1 CI-sleuf
Netsnoer ja
E-Manual ja
Gebruikershandleiding ja
Display
Ultra Clear Panel ja
Kenmerken
Samsung 3D ja
3D Converter ja
3D Sound (TV) ja
AllShare (draadloze DLNA)
Smart Phone Remote support ja
Wireless LAN Built-in ja
One Foot Connection ja
Personal Video Recorder Ready ja
Time Shift
ConnectShare™ (USB2.0): movie
BD Wise ja
Connectiviteit Anynet+ (HDMI-CEC) ja
HDMI 1.4 3D Auto Setting ja
HDMI 1.4 A / Return Ch. Support ja
InstaPort S (HDMI quick switch) ja
USB-kopie van zenderlijst ja
Automatische zenderinstelling ja
EPG
Teletext (TTXT)
OSD Language: 29 Europese talen
Automatische volumeregelaar ja
Automatisch uitschakelen ja
Klok en aan / uit-timer ja
Inslaaptimer ja
Games-mode ja
Picture-in-Picture 1 Tuner PIP
Design
Ontwerp: ONE
Bezel Type: smal
Slim Type: Ultradun
Front Color: steenkoolzwart
Design Standaard Vierkant
Swivel (Left / Right)
Afmetingen
Afmeting verpakking (B x H x D): 96,6 x 55 x 12 cm
Afmeting toestel met voet (B x H x D): 74,58 x 50,38 x 24 cm
Afmeting toestel zonder voet (B x H x D): 74,58 x 44,34 x 2,99 cm
p.s schaf gelijk even een Samsung router aan die one-foot connection optie is ideaal
Waarom een Samsung router. Ik wil mijn tv rechtstreeks via Lan aan mijn netwerk hangen. Wat is het voordeel van de one-foot connection icm samsung router.Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 10:14:
[...]
p.s schaf gelijk even een Samsung router aan die one-foot connection optie is ideaal
Verder die specs dan. Ja die lijst heb ik ook doorgelopen, er zijn technische verschillen tussen deze twee tv's maar ik geloof het niet.
VERSCHILLEN:
UE32D6570 SPECS /////////////////////////////////////////////// UE326500 SPECS
Dynamic Contrast Ratio - Mega Dynamic Contrast //// Mega Contrast
Personal Video Recorder Ready ////////////////////////////// Extended PVR
------------------------------ //////////////////////////////////////////// Channel List USB-Clone
------------------------------ //////////////////////////////////////////// Auto Sound Calibration (ASC) / Room EQ
MHP/MHEG (version) Nee ////////////////////////////////// MHP/MHEG (version) MHP (1.1.3)
Wat zegt dit allemaal deze verschillen. Volgens mij zijn er geen verschillen. Er worden gewoon fouten gemaakt op de Samsung site. Volgens mijn dealer die ook een speciaal dealer boek heeft over deze tv's zijn er technisch geen verschillen voor de 65xx serie. Dus daarom mijn opmerking van dat ik het nu niet meer weet. Jammer genoeg is de telefoonlijn van Samsung vandaag gesloten. Wie weet het wel??
[ Voor 13% gewijzigd door Frans G op 18-06-2011 10:42 ]
Frans G
Afgaande op de type nummers (variatie op de 3e positie) zullen er waarschijnlijk alleen uiterlijke verschillen zijn.Frans G schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 10:40:
[...]
Waarom een Samsung router. Ik wil mijn tv rechtstreeks via Lan aan mijn netwerk hangen. Wat is het voordeel van de one-foot connection icm samsung router.
Verder die specs dan. Ja die lijst heb ik ook doorgelopen, er zijn technische verschillen tussen deze twee tv's maar ik geloof het niet.
VERSCHILLEN:
UE32D6570 SPECS UE326500 SPECS
Dynamic Contrast Ratio - Mega Dynamic Contrast Mega Contrast
Personal Video Recorder Ready Extended PVR
------------------------------ Channel List USB-Clone
------------------------------ Auto Sound Calibration (ASC) / Room EQ
MHP/MHEG (version) Nee MHP/MHEG (version) MHP (1.1.3)
Wat zegt dit allemaal deze verschillen. Volgens mij zijn er geen verschillen. Er worden gewoon fouten gemaakt op de Samsung site. Volgens mijn dealer die ook een speciaal dealer boek heeft over deze tv's zijn er technisch geen verschillen voor de 65xx serie. Dus daarom mijn opmerking van dat ik het nu niet meer weet. Jammer genoeg is de telefoonlijn van Samsung vandaag gesloten. Wie weet het wel??
Verwijderd
wat is het verschil tussen Real 3d blu ray films en de blurays met een 2d en 3d versie even op het net gezocht maar kan zo 1 2 3 de verschillen niet vinden
zag wel onderstaand artikel:
Samsung en RealD kondigen overeenkomst aan voor nieuwe LCD 3D displays
Voordat we je het nieuws brengen waarschuwen we even dat het er niet makkelijker op zal worden. We hebben inmiddels de passieve 3D techniek (goedkope, lichte brillen), de actieve 3D techniek (duurdere en zwaardere brillen) en de autostereoscopische 3D techniek (zonder bril). Daar komt nu de nieuwe techniek die Samsung en RealD ontwikkeld hebben bij; actieve 3D techniek met passieve (goedkope) brillen.
Tijdens De CES 2011 lieten Samsung en RealD al weten te werken aan een nieuwe 3D techniek en vandaag zijn de twee bedrijven een licentiedeal overeengekomen voor de displays, welke een Full HD resolutie voor elk oog zouden moeten leveren door de active shutter 3D techniek direct in het LCD paneel te integreren. LG en Vizio gebruiken momenteel de FPR technologie waarmee de resolutie gehalveerd wordt, wat overigens volgens LG door middel van een update verholpen gaat worden.
De nieuwe displays moeten compatibel gaan zijn met de RealD brillen die je ook in veel bioscopen krijgt en de eerste displays worden begin 2012 verwacht in de vorm van 23 en 27 inch PC monitoren. Later worden er ook 55 inch TV’s met deze techniek uitgerust. Qua prijs en toepasbaarheid op andere schermformaten is nog niks bekend.
Dit zou wel eens de standaard voor de E serie kunnen gaan worden
en de autostereoscopische 3D techniek (zonder bril). misschien de F serie?
zag wel onderstaand artikel:
Samsung en RealD kondigen overeenkomst aan voor nieuwe LCD 3D displays
Voordat we je het nieuws brengen waarschuwen we even dat het er niet makkelijker op zal worden. We hebben inmiddels de passieve 3D techniek (goedkope, lichte brillen), de actieve 3D techniek (duurdere en zwaardere brillen) en de autostereoscopische 3D techniek (zonder bril). Daar komt nu de nieuwe techniek die Samsung en RealD ontwikkeld hebben bij; actieve 3D techniek met passieve (goedkope) brillen.
Tijdens De CES 2011 lieten Samsung en RealD al weten te werken aan een nieuwe 3D techniek en vandaag zijn de twee bedrijven een licentiedeal overeengekomen voor de displays, welke een Full HD resolutie voor elk oog zouden moeten leveren door de active shutter 3D techniek direct in het LCD paneel te integreren. LG en Vizio gebruiken momenteel de FPR technologie waarmee de resolutie gehalveerd wordt, wat overigens volgens LG door middel van een update verholpen gaat worden.
De nieuwe displays moeten compatibel gaan zijn met de RealD brillen die je ook in veel bioscopen krijgt en de eerste displays worden begin 2012 verwacht in de vorm van 23 en 27 inch PC monitoren. Later worden er ook 55 inch TV’s met deze techniek uitgerust. Qua prijs en toepasbaarheid op andere schermformaten is nog niks bekend.
Dit zou wel eens de standaard voor de E serie kunnen gaan worden
en de autostereoscopische 3D techniek (zonder bril). misschien de F serie?
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2011 10:56 ]
Ok, uiterlijke verschillen, maar welke?pacificocean schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 10:43:
[...]
Afgaande op de type nummers (variatie op de 3e positie) zullen er waarschijnlijk alleen uiterlijke verschillen zijn.
Frans G