Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ondertussen al ergens goede (profi gekalibreerde) instellingen gevonden voor de d6500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-10 22:49
Iemand al het lef gehad om samygo firmware te installeren? http://www.samygo.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

synthdood schreef op maandag 13 juni 2011 @ 12:28:
Gisteravond een 46D8000 in een etalage bekeken en het is met afstand echt de allermooiste TV die momenteel te koop is. Wat een geweldig design!

Ik denk dat ik zelf een 40" ga kopen (D7000 of D8000 weet ik nog niet, moet ze eerst even naast elkaar zien) maar ik lees hier en in diverse andere fora toch wel erg veel berichten over clouding en banding en dat baart me wat zorgen. Ik krijg wel de indruk dat de grote formaten, 55 en 46 inch hier de meeste last van hebben of lijkt dat maar zo?

Ik heb in elk geval al besloten dat, als ik er eentje koop, ik het exemplaar wat ik mee naar huis neem eerst werkend in de winkel wil zien. Het zijn dure toestellen en voor dat bedrag moet een TV echt helemaal perfect zijn.
De 6750 heeft dit probleem niet

Met de instellingen van het toestel krijg je het kennelijk niet weg en het enige wat erop zit is het toestel om te ruilen tot je een goeie hebt(!). ‘Clouding’, ook wel ‘backlight bleed’, ‘flashlight effect’, ‘cloud effect’, of ’(white) mura’, kan verschillende oorzaken hebben, meestal heeft het met het ‘backlight’ te maken, maar het kan ook een mechanische spanning op het scherm zijn of veroorzaakt worden door toleranties in de TFT matrix. Minieme verschillen in ‘switching behaviour’ tussen de dunne film transistoren kunnen bijvoorbeeld lichte vlekken in donkere achtergronden veroorzaken of zwarte vlekken in lichte achtergronden. Ook het aanschroeven van het LCD paneel in de behuizing kan tot lichte vlekken op donkere achtergronden leiden, voornamelijk in de vier uithoeken van het display. Die effecten kunnen vooral zichtbaar zijn als de TV in de zogeheten ‘Winkel Mode’ staat. Dit vanwege het (te) hoge contrast. Ter voorkoming daarvan, hebben veel fabrikanten in hun opstartmenu de keuze tussen een ‘thuis’- en ‘winkel’-mode. Als u bij Sony-TV’s de ‘Thuis Mode’ instelt en de verlichting reduceert tot 5 of 6 is het effect minimaal zichtbaar, zegt Sony. Mocht het effect dan nóg zichtbaar zijn, is er waarschijnlijk meer aan de hand en voldoet zo’n TV niet aan Sony specificatie en zal een service activiteit moeten plaatsvinden. Het probleem doet zich niet voor bij Plasma-televisies.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2011 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
SalimRMAF schreef op maandag 13 juni 2011 @ 16:37:
[...]

GAME MODE moet je inschakelen bij "Algemeen"/Setup of iets dergelijks, en niet bij BEELD. :)

En als je een DE TV hebt, en er een NL firmware op wilt zetten, is denk ik het volgende wel mogelijk;

Omdat de TV regiolocked zijn, dien je eerst de TV's ID te veranderen; dit kun je doen door hem op te starten in Service-Mode, en te kijken wat de TV-codes zijn. Iemand met een NL tv van hetzelfde type doet precies hetzelfde; daarna kun jij de TV-ID veranderen naar het NL model, waarna je de Firmware upgrade uitvoert. Moet lukken;

Welke TV heb je? Als je een 40D6530 hebt wil ik het wel voor je controleren.
Maar als je in het service menu gaat ben je toch je garantie kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook een plek waar je oudere firmwares kunt downloaden ik heb de 1010.1 voor de ue37d6530 gedownload, maar wil ook de mogelijkheid hebben om terug te gaan. Of kun je de firmware uit de tv backuppen? Zo ja hoe doen we dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:30

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 18:45:
Weet iemand ook een plek waar je oudere firmwares kunt downloaden ik heb de 1010.1 voor de ue37d6530 gedownload, maar wil ook de mogelijkheid hebben om terug te gaan. Of kun je de firmware uit de tv backuppen? Zo ja hoe doen we dat?
Je kunt alleen nieuwere firmwares flashen, oudere versies worden niet geaccepteerd door de TV.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier toevallig waarom ik de optie "volledig scherm" niet kan selecteren bij de beeld opties? De optie staat er wel bij maar is grijs en kan niet geselecteerd worden, ik heb de 40d8000.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2011 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Wildfire schreef op maandag 13 juni 2011 @ 19:09:
[...]

Je kunt alleen nieuwere firmwares flashen, oudere versies worden niet geaccepteerd door de TV.
Tuurlijk wel. Het kost alleen wat meer moeite. http://sourceforge.net/ap...e=SamyGO_Firmware_Patcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey-W
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-07 19:26
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 19:49:
Weet iemand hier toevallig waarom ik de optie "volledig scherm" niet kan selecteren bij de beeld opties? De optie staat er wel bij maar is grijs en kan niet geselecteerd worden, ik heb de 40d8000.
Dat heeft met de bron te maken en welke input je op de TV daarvoor gebruikt.
Check je E-manual maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel voor de antwoorden, alleen hoe kom ik aan de vorige Firmware, als de nieuwe online staat??

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2011 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffrey-W schreef op maandag 13 juni 2011 @ 22:15:
[...]

Dat heeft met de bron te maken en welke input je op de TV daarvoor gebruikt.
Check je E-manual maar ;)
Aha, helemaal overheen gelezen. 8)7 Bedankt voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het verstandig om de meeste "auto" standen te gebruiken, zoals randverscherping etc.?
Ben nog niet tevreden met de instelling. Wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 22:24:
[...]

Dank je wel voor de antwoorden, alleen hoe kom ik aan de vorige Firmware, als de nieuwe online staat??
Ik vermoed dat ze er nog wel staan, maar je moet de exacte link zien te achterhalen http://sourceforge.net/ap...le=Old_%26_Good_Firmwares

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-10 18:02
Haas82 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 14:01:
Ik heb nu dus die D6200 en hij werkt perfect nu wil ik alleen beetje showen met mijn X10 telefoon met de afstandbediening. Nu hbe ik in het menu gevonden dat ik netwerk afstandbediening aan kan zetten. Maar het werkt nog steeds niet ik krijg netwerk melding en dan zegt hij dat de tv instellingen niet goed zijn.
Tv aansturen vanaf mijn pc dmv media player en allshare werkt wel goed (is wel heel vet trouwens).

Iemand hier met een X10 waarbij de samsung remote gewoon werkt? Moet ik misschien mijn router anders configureren?
Om even mijn eigen vraag te beantwoorden, ineens popte er een pop-up op (dat doen die dingen)
Met de vraag of ik mijn X10 toegang wilde verlenen. Vervolgens werkte het perfect.
Zat volgens mij in een menu op het moment, dus als er meer met dit probleem blijven proberen en op je tv letten voor een pop-up. Deze pop-up staat niet vermeld op de market site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Ik heb zitten klooien in het servicemenu en ik weet de waarde voor type niet meer. Kan iemand met een D65xx ff melden wat hij bij Option=>Type heeft staan in het service menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 01:18

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
pacificocean schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 00:45:
Ik heb zitten klooien in het servicemenu en ik weet de waarde voor type niet meer. Kan iemand met een D65xx ff melden wat hij bij Option=>Type heeft staan in het service menu?
:o Hoe DURF je?! :X :F

:) Grapje: 40A1UF7E

PS: SammyGo? Wa is dat voor iets.. O-)

[ Voor 5% gewijzigd door SalimRMAF op 14-06-2011 01:34 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
SalimRMAF schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 01:33:
[...]

:o Hoe DURF je?! :X :F

:) Grapje: 40A1UF7E

PS: SammyGo? Wa is dat voor iets.. O-)
Thanks ik heb alleen een 32" dus komt blijkbaar niet overeen. Staat nu op 32p1uf3e
Sammygo is custom firmware voor de echte durfals >:) Bijvoorbeeld voor DLNA met ondertitels etc.

[ Voor 8% gewijzigd door pacificocean op 14-06-2011 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn UE40D6500 binnen! Zojuist de voet geinstalleerd en voor het eerst aangezet. In het plug & play instellingen menu ben ik nu bij een stap waar ik een land moet kiezen, maar kan alleen kiezen tussen Austria, Germany en Switzerland. Iemand enig idee of dit iets kan uitmaken bij de werking van mijn TV? Er lijkt geen andere optie te zijn dan één van deze drie te kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:31:
Ik heb mijn UE40D6500 binnen! Zojuist de voet geinstalleerd en voor het eerst aangezet. In het plug & play instellingen menu ben ik nu bij een stap waar ik een land moet kiezen, maar kan alleen kiezen tussen Austria, Germany en Switzerland. Iemand enig idee of dit iets kan uitmaken bij de werking van mijn TV? Er lijkt geen andere optie te zijn dan één van deze drie te kiezen...
Dan heb je blijkbaar een duitse variant. Waar komt heb je die gekocht? Lees de laatste paar pagina's van deze tread maar eens door voor de problemen. De Ibood tv was ook een duitse variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:22
Bij mijn ibood 6200 kan ik gewoon kiezen voor Nederland als land bij de instellingen.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:50

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

styxz schreef op zondag 12 juni 2011 @ 00:30:
Vandaag es de Smart Hub van de Samsung BD-D6500 bluray speler geprobeerd (voor 100e meegekregen bij de Saturn destijds).
De youtube app die daarop staat is veeeele malen beter. Net menu met favorites, most discussed etc en een supersnelle zoekfunctie obv T9 invoer via de remote (of uiteraard een keyboard OSD)...waarom zit deze niet op de smart hub van de TV??
Mijn D6750 heeft ook T9 ondersteuning, wellicht één van de subtiele verschillen tussen de D65xx en D6750. Alleen het zoek-menu van Youtube heeft een eigen, on-screen invoer die dus niet met T9 werkt en die ik ook niet werkend krijg op mijn mobiel met de Samsung Remote software...
Sowieso is het lastig de D6750 precies te plaatsen in de productenrange... Volgens mij de D6750 een D65xx in hardware, maar met de software van de D7000. Zo heeft de D6750 ook als enige in de D6000-serie microdimming. En er zijn meer softwarematige overeenkomsten met de D7000, maar de rand om het scherm is dikker en hij lijkt trager te zijn dan de D7000.

Overigens is de CPU een Samsung eigen ontwerp die ook o.a. in de Galaxy S telefoon is gebruikt (de Cortex A8), maar die in de D6xxx op 800Mhz draait, ipv de 1GHz die hij maximaal volgens de specs kan. Bij de Galaxy S lukt het met een custom firmware zelfs om hem op 1,2GHz te laten lopen met als enige nadeel dat de accu soms wat sneller leeg is. Ik ben wel benieuwd wanneer er op SamyGo dus een firmware komt waarin de processorsnelheid aangepast kan worden (is "slechts" een kwestie van de juiste kernel-hack). Dat zou zeker wel een positief effect hebben op browser en youtube snelheid.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pacificocean schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:42:
[...]

Dan heb je blijkbaar een duitse variant. Waar komt heb je die gekocht? Lees de laatste paar pagina's van deze tread maar eens door voor de problemen. De Ibood tv was ook een duitse variant.
In het geval je bedoelde:
"Waarom heb je die gekocht?" - Hoe moet ik ruiken dat het om een duits model gaat?
"Waar heb je die gekocht?" - Laagste prijs in tweakers pricewatch bij t-online.nl

En natuurlijk snap ik dat een van oorsprong duitse winkel (t-online.nl is de NL shop van deutsche telekom) best een duits model zou kunnen verkopen, maar ik neem aan dat wanneer dat er niet expliciet bij staat dit geen enkele invloed heeft op mijn mogelijkheden met het toestel.

Volgens mij doel je vooral op de problemen met de CI+ interface i.c.m. duitse land-instellingen? In dat geval heb ik daar geen last van aangezien ik de TV nog op een UPC mediabox heb aangesloten.

Een hele andere vraag: klopt het dat wanneer je via Smart TV een 3D SBS YouTube filmpje kijkt je niet de TV op 3D kan zetten via de remote? Ik kan dit bij TV kanalen wel succesvol doen, maar bij een SBS 3D YouTube filmpje lijkt het niet te werken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 13:26:
[...]

In het geval je bedoelde:
"Waarom heb je die gekocht?" - Hoe moet ik ruiken dat het om een duits model gaat?
"Waar heb je die gekocht?" - Laagste prijs in tweakers pricewatch bij t-online.nl

En natuurlijk snap ik dat een van oorsprong duitse winkel (t-online.nl is de NL shop van deutsche telekom) best een duits model zou kunnen verkopen, maar ik neem aan dat wanneer dat er niet expliciet bij staat dit geen enkele invloed heeft op mijn mogelijkheden met het toestel.

Volgens mij doel je vooral op de problemen met de CI+ interface i.c.m. duitse land-instellingen? In dat geval heb ik daar geen last van aangezien ik de TV nog op een UPC mediabox heb aangesloten.

Een hele andere vraag: klopt het dat wanneer je via Smart TV een 3D SBS YouTube filmpje kijkt je niet de TV op 3D kan zetten via de remote? Ik kan dit bij TV kanalen wel succesvol doen, maar bij een SBS 3D YouTube filmpje lijkt het niet te werken.
Sorry voor mijn gebrekkige zin. ik bedoelde "Waar heb je die gekocht?". En ik vind het niet netjes van t-online.nl dat zij niet melden dat het om een duitse variant gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een 3d blu ray speler gekocht bij onze oosterburen behalve dat de shreck aktie nvt is doet het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ïemand al iets gehoord over de nlqwerty zou wk 23 24 binnenkomen hoor t graag deze post met ab ged mag welsnellah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:08
pacificocean schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 01:54:
[...]

Thanks ik heb alleen een 32" dus komt blijkbaar niet overeen. Staat nu op 32p1uf3e
Sammygo is custom firmware voor de echte durfals >:) Bijvoorbeeld voor DLNA met ondertitels etc.
Weet je dat zeker? DLNA met ondertiteling. Heb het zelf middels NFS draaiend (en SamyGO). Vanavond maar weer eens kijken wat ze met het DLNA standaard hebben gedaan.

Weet je toevallig ook of dat een stream sub is of dat het een losse SRT betreft?

Heb zelf een C8700 hoor, geen D serie. Draai al een half jaar SamyGO en bood echt uitkomst als het gaat over netwerk streaming. Disclaimer: Mijn ervaringen zijn in geen geval reden om je eigen TV te verprutsen. Denk erom waar je aan begint met dit spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Losse SRT's pakt die bij mij automatisch over DLNA (als bestandsnaam hetzelfde is), zonder SamyGO.

En in welke zin bood SamyHO je uitkomst? Wat werkt er beter? En wordt je gehele menu vervangen door SamyGo?

[ Voor 60% gewijzigd door Nss op 14-06-2011 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
Nss schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:40:
Losse SRT's pakt die bij mij automatisch over DLNA (als bestandsnaam hetzelfde is), zonder SamyGO.

En in welke zin bood SamyHO je uitkomst? Wat werkt er beter? En wordt je gehele menu vervangen door SamyGo?
Losse SRT's over netwerk die meekomen :+

Wat voor DLNA streamserver gebruik je? Hier namelijk TwonkyMedia Server. Nam in het verleden geen srt's mee om te 'publishen'. En oudere versies hadden ook nog MKV issues. 1 van de latere versies kon wel MKV's serveren, maar zonder ondertitels. Heb toen SamyGO erop geknalt, welke van m'n NAS gewoon de NFS shares kan mounten (lokaal op de TV) waardoor het eigenlijk een soort USB stick wordt. (met alle voordelen die daarbij komen)

Tevens is NFS, vergeleken bij samba/dnla, vele malen sneller in response. (kleinere overhead)

Nee, je menu wordt niet vervangen door SamyGO. Enige wat er veranderd is dat je toegang krijgt tot je TV middels een shell. (dus kan inloggen met SSH)
Je kan eigen modules compilen en proben, waardoor je bv met een NIET ondersteunde WiFi dongle aan de slag kan gaan.
Wat er wel effectief aan je beeld veranderd zie je pas bij Media Play menuutje. SamyGO snift even snel je HELE netwerk af voor samba/nfs shares en mount deze lokaal zodat je erbij kan. (ongeacht of die shares wel of geen media bevatten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
LinuX-TUX schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:36:
[...]

Weet je dat zeker? DLNA met ondertiteling. Heb het zelf middels NFS draaiend (en SamyGO). Vanavond maar weer eens kijken wat ze met het DLNA standaard hebben gedaan.

Weet je toevallig ook of dat een stream sub is of dat het een losse SRT betreft?

Heb zelf een C8700 hoor, geen D serie. Draai al een half jaar SamyGO en bood echt uitkomst als het gaat over netwerk streaming. Disclaimer: Mijn ervaringen zijn in geen geval reden om je eigen TV te verprutsen. Denk erom waar je aan begint met dit spul.
ik bedoelde: Losse SRT's over netwerk die meekomen. En Ik draai nog geen samygo. Al mijn informatie is uit de 3e hand. Maar dat zou wel inhouden dat met een beetje hack je ook een ander BT toetsenboard aan je tv kan koppelen. Kan je dan ook eigen apps installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je op beta uitzending gemist zit staat er press exc to exit full screen mode benieuwd hoe ik dit met een ab moet doen iemand?
trouwens in navolging op beta uitzending gemist loopt ook xhamster als een tiet alleen deze wat letterlijker.
ik heb het ziggo abo 10mbit/s heeft dit invloed op de streams op beta.uitzgem of heeft dit alleen de processor en lopen deze streams beter bij 40mb of 120mbit/s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
pacificocean schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:06:
[...]

ik bedoelde: Losse SRT's over netwerk die meekomen. En Ik draai nog geen samygo. Al mijn informatie is uit de 3e hand. Maar dat zou wel inhouden dat met een beetje hack je ook een ander BT toetsenboard aan je tv kan koppelen. Kan je dan ook eigen apps installeren?
Dat van de toetsenborden ligt eraan. Voor hetzelfde geld zitten de drivers embedded in het programma interfaceje wat het allemaal regeld. Kan je nog los je drivers klaar hebben staan en proben, wil nog niet zeggen dat het zomaar geaccepteerd wordt in de samsung menu's ed. Netwerken zijn iets breder en iets gestandaardiseerder, dus dat was redelijk snel door een paar handige harries opgepakt en gedaan. (kan nog steeds niet een willekeurige USB dongle erin prikken met wifi, zijn er maar een handje vol buiten de standaard chipset die samsung ondersteund) - Bron (Ik heb C serie, vandaar een C serie link)

Met andere woorden, zomaar een willekeurig BT toetsenbordje erop knallen kan ik niet garanderen. Heb daar ook nog nooit bij stilgestaan en zal zelf ook eens kijken of de C serie dat ondersteund (denk het niet, heeft wel BT naar m'n weten)

Apps installeren, ja. Staat mij bij dat ze zelfs Quake of Doom hadden geport, alleen is die nog niet heel stabiel.
Hier een lijstje
En nog een lijstje

PS: Wordt wel iets vermeld over ToBo & Muis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss

Nss

The Dude Abides

LinuX-TUX schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:51:
[...]

Losse SRT's over netwerk die meekomen :+

Wat voor DLNA streamserver gebruik je? Hier namelijk TwonkyMedia Server. Nam in het verleden geen srt's mee om te 'publishen'. En oudere versies hadden ook nog MKV issues. 1 van de latere versies kon wel MKV's serveren, maar zonder ondertitels. Heb toen SamyGO erop geknalt, welke van m'n NAS gewoon de NFS shares kan mounten (lokaal op de TV) waardoor het eigenlijk een soort USB stick wordt. (met alle voordelen die daarbij komen)

Tevens is NFS, vergeleken bij samba/dnla, vele malen sneller in response. (kleinere overhead)

Nee, je menu wordt niet vervangen door SamyGO. Enige wat er veranderd is dat je toegang krijgt tot je TV middels een shell. (dus kan inloggen met SSH)
Je kan eigen modules compilen en proben, waardoor je bv met een NIET ondersteunde WiFi dongle aan de slag kan gaan.
Wat er wel effectief aan je beeld veranderd zie je pas bij Media Play menuutje. SamyGO snift even snel je HELE netwerk af voor samba/nfs shares en mount deze lokaal zodat je erbij kan. (ongeacht of die shares wel of geen media bevatten)
Ik heb een Synolgy DS211J. Daarmee pakt de TV de SRT's gewoon mee. Ingebakken ondertitels in MKV zijn overigens niet te selecteren (zoals bekend is).

Klinkt wel goed dat SamyGO. Wellicht dat ik daarmee ook mn webcam met ingebouwde microfoon aan de praat kan krijgen voor Skype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog iemand een site waar je gem uitz in flash kunt terugzien of is silverlïght installeerbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss

Nss

The Dude Abides

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:36:
nog iemand een site waar je gem uitz in flash kunt terugzien of is silverlïght installeerbaar
Dit is al heel vaak voorbijgekomen, even in het topic zoeken en je leest dat dit te veranderen is op de uitzending gemist site.

[ Voor 45% gewijzigd door Nss op 14-06-2011 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:18:
als je op beta uitzending gemist zit staat er press exc to exit full screen mode benieuwd hoe ik dit met een ab moet doen iemand?
trouwens in navolging op beta uitzending gemist loopt ook xhamster als een tiet alleen deze wat letterlijker.
ik heb het ziggo abo 10mbit/s heeft dit invloed op de streams op beta.uitzgem of heeft dit alleen de processor en lopen deze streams beter bij 40mb of 120mbit/s?
10Mbit/s (het is mega, niet milli ;) ) is meer dan genoeg voor uitzendinggemist. Youtube in HD (1080i) gaat ook al probleemloos. Beperkingen zitten puur in de verwerkingskracht van de tv (onderschat niet hoe zwaar flash eigenlijk is).
LinuX-TUX schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:19:
[...]

Dat van de toetsenborden ligt eraan. Voor hetzelfde geld zitten de drivers embedded in het programma interfaceje wat het allemaal regeld. Kan je nog los je drivers klaar hebben staan en proben, wil nog niet zeggen dat het zomaar geaccepteerd wordt in de samsung menu's ed. Netwerken zijn iets breder en iets gestandaardiseerder, dus dat was redelijk snel door een paar handige harries opgepakt en gedaan. (kan nog steeds niet een willekeurige USB dongle erin prikken met wifi, zijn er maar een handje vol buiten de standaard chipset die samsung ondersteund) - Bron (Ik heb C serie, vandaar een C serie link)

Met andere woorden, zomaar een willekeurig BT toetsenbordje erop knallen kan ik niet garanderen. Heb daar ook nog nooit bij stilgestaan en zal zelf ook eens kijken of de C serie dat ondersteund (denk het niet, heeft wel BT naar m'n weten)

Apps installeren, ja. Staat mij bij dat ze zelfs Quake of Doom hadden geport, alleen is die nog niet heel stabiel.
Hier een lijstje
En nog een lijstje

PS: Wordt wel iets vermeld over ToBo & Muis :+
SamyGo voor de D-serie duurt nog even, vrees ik... Ze zijn er wel meebezig, maar hij is wereldwijd pas een paar maanden beschikbaar en hacken kost gewoon even. Daarnaast heeft Samsung blijkbaar de encryptie op z'n firmwares voor de D-serie verzwaard, waardoor de oude methodes niet meer werken.

Wat betreft BT, ik kan melden dat de tv dat inderdaad heeft. Als ik mijn telefoon laat zoeken, ziet hij een BT-apparaat, maar ik kan er alleen geen verbinding mee maken.

Quake en Doom zijn trouwens wel de standaard apps die vaak als eerste geport worden naar een nieuw platform, al was het maar omdat ID-software voor deze spellen de volledige source-code beschikbaar heeft gesteld. En het blijft natuurlijk om op een "simpel" apparaat als de tv een spel native te kunnen spelen dat 10 jaar geleden het uiterste vroeg van de pc. :+

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de speciale skype module kun je daar ook gewoon iemmee bellen vanuit je luie zetel hoe werkt dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:48:
de speciale skype module kun je daar ook gewoon iemmee bellen vanuit je luie zetel hoe werkt dit
zoveelste vreselijk geschreven one liner vraag waarbij de interpunctie het af laat weten maar ja dat is wel het idee daar achter ja zou zelf niet weten wat je nog meer met skype kan doen waar een camera met ingebouwde microfoon een vereiste voor is

edit:
@Hieronder:
Haha, zou BIJNA m'n excuses aanbieden, maar heb wel weer een stuk meer begrip voor de situatie :Y)

Jep, CAM inpluggen op de TV en skypen maar http://shop.skype.com/skype-for-tv/
Note: this webcam does not work with computers. Video calling from your TV to a PC is only supported in the latest version of Skype for Windows (version 4.2 or later).We are working hard to make it possible to video call from your TV to people using Skype for Mac and Linux.
Jammer dat het nog zo in de kinderschoenen staat, dat het SLECHT ondersteund wordt als je PC gebruikers wil bellen en dat het zo ontiegelijk duur is. Drie keer raden waarom het HAAST niet van de grond komt.

[ Voor 46% gewijzigd door LinuX-TUX op 14-06-2011 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LinuX-TUX schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:53:
[...]
zoveelste vreselijk geschreven one liner vraag waarbij de interpunctie het af laat weten maar ja dat is wel het idee daar achter ja zou zelf niet weten wat je nog meer met skype kan doen waar een camera met ingebouwde microfoon een vereiste is
tja met de ab op de tv gepost duurde al lang zat om deze zin eruit te krijgen.
en de vraag is als ik een module op de tv plaats kan ik jou(wat ik overigens niet zou) doen dan op je mobiel bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nss schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:39:
[...]

Dit is al heel vaak voorbijgekomen, even in het topic zoeken en je leest dat dit te veranderen is op de uitzending gemist site.
oh je bedoelt mijn eigen posts aha.

je hoeft ook niet alles te lezen

en de vraag is een andere dan....

en kan ik ook silverlight installeren, via usb of iets dergelijks
dus

http://forums.silverlight.net/forums/p/227505/551143.aspxIntel en Broadcom verwerken ondersteuning voor Microsofts multimediatechnologie Silverlight in hun chips voor consumentenelektronica.

Microsoft heeft hiervoor samenwerkingen gesloten met die twee chipmakers. Intel en Broadcom embedden Silverlight in hun system-on-a-chip ontwerpen, die apparaatproducenten dan kunnen gebruiken. Het gaat om set-top boxes, internet-tv's, Blu-Ray spelers en andere media-apparatuur. Intel is naar verluidt ook bezig met Sony en Google om diensten van die internetreus naar tv-schermen te brengen.

Naar elk scherm(not yet?)
"Onze visie is om Silverlight naar elk scherm te brengen", stelt Microsoft in het persbericht over deze steun voor zijn concurrent van Adobe's Flash. Die softwaremaker heeft vorig jaar al allianties gesloten met chipmakers, waaronder Intel, Broadcom en Nvidia, meldt tv-nieuwssite NewTeeVee. Die samenwerkingen zijn voor ondersteuning van multimediaplatform Flash door consumentenelektronica, zoals tv's. Daarnaast heeft Adobe ook al afspraken met contentaanbieders gemaakt.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2011 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

@jooptelevisie
Leuk dat je zo enthousiast via de tv bezig bent, maar wat je schrijft is compleet onleesbaar... Ik heb het zelf ook geprobeerd en mijn conclusie was, gewoon niet doen.
Daarnaast (en ik heb dit ook al eerder aangegeven) zijn vrijwel alle antwoorden op je vragen hier al te vinden! Als je dus zo graag met je AB typt op de pc, tip, typ dan in de zoekfunctie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 22:17
Van het weekend de 46D6530 middels de Vogels 305 Thin opgehangen aan de muur. Enige nadeel wat ik heb ondervangen is dat de meegeleverde kabelklem (dat ding wat geplakt moet worden) te breed is (tv hangt nu +/- 1,5cm van de muur af, terwijl die plastic kelm bijna 3cm hoog is).
Kabels zitten nu dus een beetje geklemd tussen muur en TV....zal binnenkort even een fotootje erbij plakken...

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
deepbass909 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:58:

Sowieso is het lastig de D6750 precies te plaatsen in de productenrange... Volgens mij de D6750 een D65xx in hardware, maar met de software van de D7000. Zo heeft de D6750 ook als enige in de D6000-serie microdimming. En er zijn meer softwarematige overeenkomsten met de D7000, maar de rand om het scherm is dikker en hij lijkt trager te zijn dan de D7000.
Lijkt me toch niet. De D7000 heeft T-GAPDEUC als firmware, terwijl de zowel D6750 als D65xx T-GASDEUC als firmware heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:35:
ïemand al iets gehoord over de nlqwerty zou wk 23 24 binnenkomen hoor t graag deze post met ab ged mag welsnellah
en nu in het nederlands....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is joop gewoon DarkQ, die had er ook veel moeite mee...

Zaterdag komt mijn D6750 binnen, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:32
Ik word ondertussen gek hier. Mijn delay op m'n receiver staat nu op max: 180ms. Nog steeds loopt de audio niet helemaal in sync! Weet iemand welke opties de meeste delay veroorzaken? Al heb ik alles al wel een keer uitgezet ondertussen, lijkt allemaal weinig effect te hebben

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangnl
  • Laatst online: 03-10 17:37
sig69 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 19:20:
Ik word ondertussen gek hier. Mijn delay op m'n receiver staat nu op max: 180ms. Nog steeds loopt de audio niet helemaal in sync! Weet iemand welke opties de meeste delay veroorzaken? Al heb ik alles al wel een keer uitgezet ondertussen, lijkt allemaal weinig effect te hebben
Probeer eens Motion op "helder of uit" te zetten. Had ik ook gigantisch last van op mijn ue55d6530 icm Boxee Box maar nu geen last meer ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grotegok schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 18:07:
[...]

en nu in het nederlands....
iemand nog iets vernomen over de qwerty remote deze zou wk 23 of 24 moeten gaan binnenkomen de NL versie dan week 23 is voorbij en week 24 ook al voor de helft dus iemand hier al iets meer info.
GroteGok loopt er al weken mee te pielen dus het wordt hoog tijd dat ik m ook ga krijgen.

Excuses voor het slechte Nederlands had via mijn tv wat proberen te posten gaat steeds beter en sneller(zou je niet zeggen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even op de samsung site van onze oosterburen aan het kijken zitten toch wat verschillen als ik alleen al naar de d6500 kijk
http://www.samsung.de/de/...E32D6500VSXZG/detail.aspx
http://www.samsung.de/de/...nseher/LEDTV/subtype.aspx
las ook iets over een triple tuner kun je hier wel pvr gebruiken zoals het hoort?
Wij moeten hier tot de E serie waarschijnlijk op wachten

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2011 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 20:32
bangnl schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 19:40:
[...]

Probeer eens Motion op "helder of uit" te zetten. Had ik ook gigantisch last van op mijn ue55d6530 icm Boxee Box maar nu geen last meer ;-)
Nee helpt ook niet. Heb nu echt alles uitstaan, gamemode werkt ook niet. Hoeveel delay hebben jullie ingesteld? (Mits via een av receiver aangesloten?) Ga ook Samsung maar eens contacten of ik niet een maandagochtendmodel heb ofzo..

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sig69 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 21:44:
[...]

Nee helpt ook niet. Heb nu echt alles uitstaan, gamemode werkt ook niet. Hoeveel delay hebben jullie ingesteld? (Mits via een av receiver aangesloten?) Ga ook Samsung maar eens contacten of ik niet een maandagochtendmodel heb ofzo..
succes met het kontacten van Samsung, wordt gek van die Lui wat een zooitje ongeregeld daar die custumer uncare

Kreeg bijvoorbeeld nadat ik 10 minuten aan de lijn had gehangen met een vraag over de qwerty remote het antwoord:

"van welk merk is deze afstandsbediening"

waarop ik zei

"ook van Samsung net als de tv"

"ah oke"

"nee we weten niks mijnheer"

Ik heb nog enkele keren gebeld met ze maar die verhalen zal ik u maar besparen mijne heren

Modbreak:Beste Jooptelevisie,

Meerdere gebruikers hebben je reeds op je posts aangesproken, maar bij deze dan nog een keer. Zou je alsjeblieft willen letten op de stijl van je posts en het taalgebruik. Sommige posts zijn gewoon niet te volgen. Het is hier geen MSN of wat dan ook, dus ook gelieve dat soort taal ook niet op het forum te gebruiken.

Ook hebben we hier op GoT de Edit-button (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif) om een eerdere post aan te passen. Dit voorkomt het meerdere malen achter elkaar posten.

[ Voor 52% gewijzigd door FeaR op 15-06-2011 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 18:30:
Volgens mij is joop gewoon DarkQ, die had er ook veel moeite mee...

Zaterdag komt mijn D6750 binnen, ben benieuwd!
Ik lees graag je ervaringen volgende week, sta zelf ook op het punt de D6750 te bestellen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

pacificocean schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 17:10:
[...]

Lijkt me toch niet. De D7000 heeft T-GAPDEUC als firmware, terwijl de zowel D6750 als D65xx T-GASDEUC als firmware heeft.
Dat kan wel zijn, maar als je de specs van de D6750 naast die van de D65xx en de D7000 legt, dan komen die dichter in de buurt van de laatste, maar het uiterlijk is 100% identiek aan de D6540. Maar ik heb bijv. weer niet de microdimming demo beschikbaar, die op de D7000 wel weer zit.
Ik heb sinds gisteravond wel de 1010 firmware op de tv staan. OTA-updaten werkt dus totaal niet, de TV had versie 1006, online staat al sinds mei versie 1010, maar de TV bleef roepen dat er geen updates beschikbaar zijn. Dus maar even handmatig via USB geüpdate. Ik merk overigens bijzonder weinig verschil.

Wel is het mij gisteren eindelijk gelukt om via beta.uitzendinggemist.nl een aflevering van Blik op de Weg te kijken, maar dat is een uitdaging opzich... Ik heb gemerkt dat je hem eigenlijk full-screen moet hebben voor dat de video daadwerkelijk begint (dus als er nog staat "bezig met laden" of "bufferen" oid), maar met de pointer er op tijd komen is lastig omdat hij duidelijk vertraagd wordt door de belasting van het laden van de video. Als de video eenmaal gemaximaliseerd is en speelt, dan is het een kwestie van alles vooral met rust laten... Maar dan speelt het ook goed en is de kwaliteit maar iets minder dan van SD-tv (in het geval van deze bewuste BodW aflevering).

Komend weekend wil ik eens gaan testen met het losser draaien van een aantal schroeven. Ik heb nu wat vlekken in het beeld als de helderheid en backlid op hoog staan, maar het scherm verder zwart of vrijwel zwart is (vooral linksonder). Meestal is het niet storend, maar tijdens Johnny Englisch zag ik het af en toe toch wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-09 15:05

S1W

Heeft iemand een goede foto ergens van de achterkant van een 6000 model? Ik zoek de plaats van de connectoren om te kunnen bepalen hoe ik de kabels ga wegwerken in m'n voorzet muur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 12:27
Ik zit eraan te denken om de 46D6750 te kopen. Dit omdat zoals deepbass909 al zegt de specs dicht bij die van de D7000 liggen. Wat is nou een reden waarom ik 200 Euro meer zou uitgeven voor een D7000 i.p.v. een D6750? Ook heeft Samsung op dit moment een actie waar je 2 brillen bij een D6750 krijgt.

Weet iemand trouwens waar de D6750 scherp wordt aangeboden? Op de Pricewatch zijn hier geen prijsgegevens over.

http://steamcommunity.com/id/nijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 22:17
Faberge schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:13:

Weet iemand trouwens waar de D6750 scherp wordt aangeboden? Op de Pricewatch zijn hier geen prijsgegevens over.
Ik heb 'm tot nu toe alleen bij de BCC zien staan...maar scherp geprijsd is ie daar niet.

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

styxz schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:17:
[...]

Ik heb 'm tot nu toe alleen bij de BCC zien staan...maar scherp geprijsd is ie daar niet.
Is het niet zo dat alleen BCC dit model verkoopt? Ik bedoel, is dit niet een speciaal model exclusief voor BCC?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2011 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-10 20:48
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 21:21:
even op de samsung site van onze oosterburen aan het kijken zitten toch wat verschillen als ik alleen al naar de d6500 kijk
http://www.samsung.de/de/...E32D6500VSXZG/detail.aspx
http://www.samsung.de/de/...nseher/LEDTV/subtype.aspx
las ook iets over een triple tuner kun je hier wel pvr gebruiken zoals het hoort?
Wij moeten hier tot de E serie waarschijnlijk op wachten
Nee, wij hebben in Nederland ook 3 tuners (Analoog/Satelliet/Kabel), maar niet meerdere tuners voor een signaal, dus geen 'pvr zoals het hoort'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit eraan te denken om de 46D6750 te kopen. Dit omdat zoals deepbass909 al zegt de specs dicht bij die van de D7000 liggen. Wat is nou een reden waarom ik 200 Euro meer zou uitgeven voor een D7000 i.p.v. een D6750? Ook heeft Samsung op dit moment een actie waar je 2 brillen bij een D6750 krijgt.

Sta voor dezelfde vraag/keuze. Wat bij mij mogelijk meespeelt (naast de prijs) is dat je her en der ervaringen tegenkomt over clouding en backlight bleeding bij de D7000 en D8000. Weet niet of D6750 daar ook last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
Hoewel ik nu ook zie dat de D6500 voor 1200 Euro te koop staat bij de Wehkamp... Dit is toch 400 Euro goedkoper dan de D6750..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:07:
[...]

Sta voor dezelfde vraag/keuze. Wat bij mij mogelijk meespeelt (naast de prijs) is dat je her en der ervaringen tegenkomt over clouding en backlight bleeding bij de D7000 en D8000. Weet niet of D6750 daar ook last van heeft.
Ik denk dat je er van uit moet gaan dat elk paneel wel enige clouding / bleeding zal vertonen. Heb tot nu toe nog maar weinig mensen gezien die zeggen er totaal geen last van te hebben, en daarbij kun je ook nog eens aannemen dat ze niet goed kijken of het effect niet storend genoeg vinden om op te vallen.

Was er zelf ook enigzins 'bang' voor. Heb zelf net een dag mijn UE40D6500 binnen en dacht geen clouding issues te hebben, maar 's avonds begon het op te vallen. Ik kan je gerust stellen, ik kan het zelfs bij een donker beeldsignaal moeilijk herkennen en bij normaal beeld zie ik het niet eens. Het is vooral bij het wisselen tussen sources dat je een volledig zwart scherm met backlight aan hebt waarbij het opvalt. Wat dat betreft zeker geen spelbreker voor me.

Ben bang dat dit nog even inherent is aan zulke schermen, vooral edge-led modellen. Ook is er (naar mijn mening) nog geen perfecte tv verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
  • Laatst online: 02-10 16:09
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:36:
[...]
Ik kan je gerust stellen, ik kan het zelfs bij een donker beeldsignaal moeilijk herkennen en bij normaal beeld zie ik het niet eens. Het is vooral bij het wisselen tussen sources dat je een volledig zwart scherm met backlight aan hebt waarbij het opvalt. Wat dat betreft zeker geen spelbreker voor me.
Hier sluit ik mij met mijn 46D7000 volledig bij aan! Mooi verwoord en precies zoals het is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Throduss
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-11-2023
Ik zit te dubben met de keuze tussen de D6530 en de D6750. In hoeverre is het Micro-Dimming van de D6750 het waard om € 100 meer aan uit te geven t.o.v. de D6530? Want ik begrijp dat ze qua uiterlijk identiek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deepbass909 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:50:
[...]

Wel is het mij gisteren eindelijk gelukt om via beta.uitzendinggemist.nl een aflevering van Blik op de Weg te kijken, maar dat is een uitdaging opzich... Ik heb gemerkt dat je hem eigenlijk full-screen moet hebben voor dat de video daadwerkelijk begint (dus als er nog staat "bezig met laden" of "bufferen" oid), maar met de pointer er op tijd komen is lastig omdat hij duidelijk vertraagd wordt door de belasting van het laden van de video. Als de video eenmaal gemaximaliseerd is en speelt, dan is het een kwestie van alles vooral met rust laten... Maar dan speelt het ook goed en is de kwaliteit maar iets minder dan van SD-tv (in het geval van deze bewuste BodW aflevering).
Hallo je moet de pointer al kiezen om het programma aan te klikken dan zit je meestal in de buurt van het vakje waar je de fullscreen mode aanklikt.

Heb gisteren opsporing verzocht teruggekeken en vandaag pinkpop liep goed moet ik zeggen.
Alleen laatst op een zondagmiddag met slechtweer haperde hij af en toe denk toch dat dit kwam door mijn 10mb/s abo als het namelijk drukker is op het net krijgen de mensen met 40mb en 120mb/s voorrang, al hoorde ik hier zeggen dat dit niet zo is maar mijn ervaring leert mij anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:36:
[...]

Ik denk dat je er van uit moet gaan dat elk paneel wel enige clouding / bleeding zal vertonen. Heb tot nu toe nog maar weinig mensen gezien die zeggen er totaal geen last van te hebben, en daarbij kun je ook nog eens aannemen dat ze niet goed kijken of het effect niet storend genoeg vinden om op te vallen.

Was er zelf ook enigzins 'bang' voor. Heb zelf net een dag mijn UE40D6500 binnen en dacht geen clouding issues te hebben, maar 's avonds begon het op te vallen. Ik kan je gerust stellen, ik kan het zelfs bij een donker beeldsignaal moeilijk herkennen en bij normaal beeld zie ik het niet eens. Het is vooral bij het wisselen tussen sources dat je een volledig zwart scherm met backlight aan hebt waarbij het opvalt. Wat dat betreft zeker geen spelbreker voor me.

Ben bang dat dit nog even inherent is aan zulke schermen, vooral edge-led modellen. Ook is er (naar mijn mening) nog geen perfecte tv verkrijgbaar.
wanneer kun je dit het beste zien? als je de browser opstart krijg je zwart beeld of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faberge schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:20:
Hoewel ik nu ook zie dat de D6500 voor 1200 Euro te koop staat bij de Wehkamp... Dit is toch 400 Euro goedkoper dan de D6750..
Tja liever iets meer betalen bij bv Wehkamp of andere dan een buitenlands model krijgen het wordt er allemaal niet makkelijker op meen ik te hebben gelezen

daar heb ik hem gehaald half mei voor 1119,- TJA maar wel de 40 inch.
Ik zie nu de 40 inch 1169 en de 46 inch 1199???
Ik zou maar niet te lang wachten voor deze prijs. Kan heel snel weer omspringen koste gisteren nog 1429.
De mijne 40nch stond er slechts een paar uur op voor 1119.
De dag ervoor had ik hem besteld voor 1169 3 weken levertijd, keek ik sávonds weer stond ie voor 1119 en direct leverbaar.
Heb ik 1ste order geanuleerd, en opnieuw besteld ,de dag erna had ik hem in huis.
Het kan best zijn dat ze maar 1 stuk aan die prijs verkopen 46inch 1199.omdat deze 4 weken geleden al op direct leverbaar stond vermoed ik dat ze 1 exemplaar voor deze toch wel lage prijs weggeven bijna
net voor de brillen actie heb ik bij MediaMarkt maar 3 oplaadbare brillen gekocht.
Na een mailtje aan hun omdat ze eerst vertelden dat er in de doos een bril zat, kreeg ik een bril van de C serie van vorig jaar zomaar opgestuurd maja daar heb ik niets aan

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Throduss schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:04:
Ik zit te dubben met de keuze tussen de D6530 en de D6750. In hoeverre is het Micro-Dimming van de D6750 het waard om € 100 meer aan uit te geven t.o.v. de D6530? Want ik begrijp dat ze qua uiterlijk identiek zijn.
Zou ik ook graag willen weten. Maarrr, is de voet van de D6530 niet anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Bij de D7000 zit ook nog een cash-back van ik dacht €75, naast film tegoeden en de brillen. Dus dat is niet een keuzepunt, lijkt mij ;)
Throduss schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:04:
Nee, zijn niet identiek! De D6540 is identiek qua uiterlijk aan de D6750 en de (UE40)D6540 ben ik alleen bij Expert tegengekomen voor dezelfde prijs als de (UE40)D6750 bij BCC. En ja, ik heb dus ruim €100 meer uitgegeven eigenlijk vanwege de vormgeving (ik vind de zwarte rechthoekige voeten gewoon echt lelijk...)

Ter info, voor mijn UE40D6750 heb ik €1299 neergelegd bij de BCC, de enige prijs die je ook tegenkomt op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:10:
[...]

Tja liever iets meer betalen bij bv Wehkamp of andere dan een buitenlands model krijgen het wordt er allemaal niet makkelijker op meen ik te hebben gelezen

daar heb ik hem gehaald half mei voor 1119,- TJA maar wel de 40 inch.
Ik zie nu de 40 inch 1169 en de 46 inch 1199???
Ik zou maar niet te lang wachten voor deze prijs. Kan heel snel weer omspringen koste gisteren nog 1429.
De mijne 40nch stond er slechts een paar uur op voor 1119.
De dag ervoor had ik hem besteld voor 1169 3 weken levertijd, keek ik sávonds weer stond ie voor 1119 en direct leverbaar.
Heb ik 1ste order geanuleerd, en opnieuw besteld ,de dag erna had ik hem in huis.
Het kan best zijn dat ze maar 1 stuk aan die prijs verkopen 46inch 1199.omdat deze 4 weken geleden al op direct leverbaar stond vermoed ik dat ze 1 exemplaar voor deze toch wel lage prijs weggeven bijna
net voor de brillen actie heb ik bij MediaMarkt maar 3 oplaadbare brillen gekocht.
Na een mailtje aan hun omdat ze eerst vertelden dat er in de doos een bril zat, kreeg ik een bril van de C serie van vorig jaar zomaar opgestuurd maja daar heb ik niets aan
Joop, de brillen van o.a. de C serie doen het prima op een D apparaat. Je moet wel even in het service menu de optie 'infrared' aan zetten...
Staat ook in de openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grotegok schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:11:
[...]

Joop, de brillen van o.a. de C serie doen het prima op een D apparaat. Je moet wel even in het service menu de optie 'infrared' aan zetten...
Staat ook in de openingspost.
oke maar doen dan tegelijkertijd wel de D serie bril Modellen het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
Ik vind het maar lastig. Kan ook nergens duidelijk een overzichtje vinden met verschillen tussen de D6500, D6750 en de D7000. Als ik de specs van BCC naast elkaar legt zijn er niet eens verschillen te vinden, of ik ben scheel. Kan iemand mij de verschillen tussen deze modellen uitleggen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:21:
[...]

oke maar doen dan tegelijkertijd wel de D serie bril Modellen het dan?
Waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
  • Nu online
Faberge schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:41:
Ik vind het maar lastig. Kan ook nergens duidelijk een overzichtje vinden met verschillen tussen de D6500, D6750 en de D7000. Als ik de specs van BCC naast elkaar legt zijn er niet eens verschillen te vinden, of ik ben scheel. Kan iemand mij de verschillen tussen deze modellen uitleggen?

Alvast bedankt.
Ik had hetzelfde, kon geen wijs worden uit alle modellen, dus ben ik voor de 46D7000 gegaan, geen moment spijt van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:45
Omdat je de tv op infrarood zet? Ik vind de vraag niet zo gek (en ik zou het antwoord ook niet weten eigenlijk :P).

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Ik heb er ook veel moeite mee gehad. Uiteindelijk ging ik dus voor de UE40D6540 vanwege het uiterlijk, tot ik erachter kwam dat de UE40D6750 uiteindelijk even duur was.

Even ter verduidelijking, hieronder staan de verschillende 40" modellen vanaf de D6500 t/m D7000 met kort wat de verschillen zijn:
UE40D6500:
Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/nl/system/consumer/product/2011/03/11/ue40d6500vsxxn/01_large_gellary1.jpg
"Basis" model uit de 6500-serie

UE40D6510:
Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/nl/system/consumer/product/2011/03/14/ue40d6510wsxxn/01_large_gai.jpg
Identiek aan de D6500, behalve:
  • Chromen kruisvoet
  • Witte behuizing
UE40D6530:
Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/nl/system/consumer/product/2011/03/12/ue40d6530wsxxn/01_large.jpg
  • Voet grijs ipv zwart
UE40D6540:
Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/nl/system/consumer/product/2011/03/15/ue40d6540vsxxn/01_large.jpg
  • Chromen kruisvoet
UE40D6750:
Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/nl/system/consumer/product/2011/03/11/ue40d6750wsxxn/01_large_image.jpg
  • Chromen kruisvoet
  • Microdimming
  • Actieve 3D-bril
  • Ultra Slim Wall Mount Support
UE40D7000:
Afbeeldingslocatie: http://www.hdtvnieuws.nl/images/Samsung-UE40D7000.jpg
Verschillen t.o.v. de D6500:
  • Microdimming
  • 800Hz (D65xx en D6750 zijn 400Hz)
  • Dynamic Contrast Ratio Mega Contrast
  • Touch Control Ready
  • 2x scart (D65xx en D6750 hebben 1x scart)
  • Omlijsting Type Supersmal
  • Chromen kruisvoet
  • Energie label B (D65xx en D6750 zijn A-label)
  • Actieve 3D-bril
  • Afstandsbediening model TM1180 (D65xx en D6750 hebben de TM1060)
Dit zijn de verschillen die ik op de Samsung-site kan ontdekken tussen de tv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
  • Nu online
Hahn schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:55:
[...]

Omdat je de tv op infrarood zet? Ik vind de vraag niet zo gek (en ik zou het antwoord ook niet weten eigenlijk :P).
Omdat je Infrared er bij aan zet en niet BT uitzet, zie menu.
Ik gebruik IR brillen, BT bril en BT remote door elkaar, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
deepbass909 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:22:
Ik heb er ook veel moeite mee gehad. Uiteindelijk ging ik dus voor de UE40D6540 vanwege het uiterlijk, tot ik erachter kwam dat de UE40D6750 uiteindelijk even duur was.

Even ter verduidelijking, hieronder staan de verschillende 40" modellen vanaf de D6500 t/m D7000 met kort wat de verschillen zijn:

...

Super deepbass! Dit helpt me veel bij het maken van een beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die wehkamp aanbieding is wel heel mooi van de 46 inch D6500(met de 40 inch scheelt het maar 30 euro). Nu twijfel ik weer tussen deze en de D6750, maar ik vind de kruisvoet eigenlijk iets mooier.(call me crazy!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, maar wie kan nu vertellen of het aanwezig zijn van micro dimming van belang is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Throduss
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-11-2023
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 20:31:
Hmmm, maar wie kan nu vertellen of het aanwezig zijn van micro dimming van belang is?
My point exactly. Het marketingpraatje 'contrasten worden veel beter' zou ik graag iets meer in een praktisch perspectief zien. Iemand die hier een helder licht op kan schijnen? :)

@deepbass, dank voor je zeer heldere uiteenzetting!

[ Voor 6% gewijzigd door Throduss op 15-06-2011 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Throduss schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 20:45:
[...]

My point exactly. Het marketingpraatje 'contrasten worden veel beter' zou ik graag iets meer in een praktisch perspectief zien. Iemand die hier een helder licht op kan schijnen? :)
Is toch hetzelfde als de 400 / 800 hz? Dat verschil is bij mijn weten niet eens meer zichtbaar voor het menselijk oog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de D6530 en ben erg tevreden, ik ben in bezit van een ipad 1 en heb nu de samsung remote app opgehaald, en wat is dat een verademing groot toetsenbord reageerd bloedsnel en overschakelen hdmi-smarthub enz. gaat erg makkelijk, alleen wel van channel afblijven daar ik via kpn digitaal kijk, want dan gaat hij op zwart want schakeld naar tv. Verder ben ik nog druk bezig met uitvogelen van de mogenlijkheden, en zit met smart te wachten op de 2 3d brillen en €50 tegoed. Heb al wat 3D demo en films gedownd om te kijken, gaat dit ook streamend, of moet je dat branden en een 3D speler kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schokken, bv rtl4 HD of RTL4 Digitaal. maar als ik een blu-ray opzet wat ook wel eens kan judderen, dan zet ik hem op de middelste stand, maar dan krijg ik ook om de 5 minuten een schok erin.dan zie je bv iemands kin of zo verschuiven.
Dus een soort frameskipping. als er een het camera van beneden naar boven filmt, krijg ik horizontale strepen.Ook heb ik met sommige dvd's en blu-rays last van dat het geluid 1 seconde op het beeld vooruit loopt. Wat ik met mijn andere tv's nooit had.Heb clouding in alle 4 de hoeken. En heb last van banding. Dit alles op de UE55D8000YSXXN
Weet iemand of je in de service menu ook de verborgen DNR uit kan zetten die altijd op de achtergrond aan blijft staan (ook al zet je hem uit) In Gamemode staat hij wel uit.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2011 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doe je nog met dat ding, kan je hem niet meer ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
@De_Hollander
Als het alleen tijdens digitale uitzendingen zou zijn, zou ik zeggen dat het aan je kabel/satelliet ligt. Maar als je ook gekke dingen hebt met het kijken via bluray (een echte blurayspeler via HDMI, ga ik dan vanuit), dan is er toch iets niet jofel met je TV. Dat moet toch echt prima verlopen.

Misschien niet altijd de beste kwaliteit, omdat de instellingen niet goed staan, maar schokken, hakkelen en/of judderen (wat een woordkeus heb jij, haha), dat zou het zeker niet mogen doen.

Even samsung bellen, denk ik. Of de leverancier waar je hem gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

DaFreakR schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:36:
[...]

Is toch hetzelfde als de 400 / 800 hz? Dat verschil is bij mijn weten niet eens meer zichtbaar voor het menselijk oog...
Via het service menu heb ik de micro-dimming demo kunnen activeren. Nu ben ik altijd wel een beetje terughoudend in die demo plaatjes, het beeld zonder de feature ziet er altijd minder uit dan als ik normaal kijk...
Maar de demo laat ook microdimming aan het werk zien (dus alleen microdimming, zonder het normale beeld erover) en dan zie je dat lichte plekken inderdaad meer licht krijgen en donkere plekken minder.
Het is een vorm van dynamisch contrast, maar ipv dat het hele beeld lichter of donkerder wordt (zwaar irritant) is het slechts lokaal en daardoor zonder de storende effecten van dynamisch contrast, maar wel met de voordelen ervan.
Uiteindelijk komt het er op neer dat je het niet ziet als het aanstaat, maar als het uitgezet wordt, mis je het direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-07 09:55

vDR

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:56:
Heb de D6530 en ben erg tevreden, ik ben in bezit van een ipad 1 en heb nu de samsung remote app opgehaald, en wat is dat een verademing groot toetsenbord reageerd bloedsnel en overschakelen hdmi-smarthub enz. gaat erg makkelijk, alleen wel van channel afblijven daar ik via kpn digitaal kijk, want dan gaat hij op zwart want schakeld naar tv. Verder ben ik nog druk bezig met uitvogelen van de mogenlijkheden, en zit met smart te wachten op de 2 3d brillen en €50 tegoed. Heb al wat 3D demo en films gedownd om te kijken, gaat dit ook streamend, of moet je dat branden en een 3D speler kopen?
Een 3D film kan je ook streamen. Hier moet je enkel rekening houden dat het via wireless misschien niet zo vlot loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foto's van mijn nieuwe tv, de UE40D5000. Ik heb zelf nog geen reviews hiervan kunnen vinden en afstellingen voor witbalans en kleur, maar straight-out-of-the-box ziet de "film" modus al heel goed uit. Blu-rays en games zijn nu een nog intensere plezierige tijdsvermaak geworden.

Afbeeldingslocatie: http://i86.photobucket.com/albums/k119/MaelStrom112/IMAG0274.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i86.photobucket.com/albums/k119/MaelStrom112/IMAG0275.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i86.photobucket.com/albums/k119/MaelStrom112/IMAG0271.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Massiefje schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 01:12:
@De_Hollander
Als het alleen tijdens digitale uitzendingen zou zijn, zou ik zeggen dat het aan je kabel/satelliet ligt. Maar als je ook gekke dingen hebt met het kijken via bluray (een echte blurayspeler via HDMI, ga ik dan vanuit), dan is er toch iets niet jofel met je TV. Dat moet toch echt prima verlopen.

Misschien niet altijd de beste kwaliteit, omdat de instellingen niet goed staan, maar schokken, hakkelen en/of judderen (wat een woordkeus heb jij, haha), dat zou het zeker niet mogen doen.

De mediabox van UPV is ook verbonden met een HDMI kabel, Ik heb alles door laten meten van UPC en een nieuwe WCD laten plaatsen door de monteur van UPC.
Alles zou in orde moeten zijn zijn de monteur. Maar nog steeds dezelfde judderen probleem. Ik krijg morgen een monteur van Samsung thuis, kijken wat hij ervan zegt.Het gekste is dat sommige programma's op tv niet hakkelen, en andere zoals vaak op RTL4 HD wel zoals mijn man heeft een hobby.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:53:
[...]

De mediabox van UPV is ook verbonden met een HDMI kabel, Ik heb alles door laten meten van UPC en een nieuwe WCD laten plaatsen door de monteur van UPC.
Alles zou in orde moeten zijn zijn de monteur. Maar nog steeds dezelfde judderen probleem. Ik krijg morgen een monteur van Samsung thuis, kijken wat hij ervan zegt.Het gekste is dat sommige programma's op tv niet hakkelen, en andere zoals vaak op RTL4 HD wel zoals mijn man heeft een hobby.
Is het reproduceerbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:45
deepbass909 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:22:

UE40D6530:
[afbeelding]
  • Voet grijs ipv zwart
Rand is ook anders, de D6500 heeft een schuine rand, de D6530 heeft een platte/rechte rand.
UE40D7000:
[afbeelding]
Verschillen t.o.v. de D6500:
  • Microdimming
  • 800Hz (D65xx en D6750 zijn 400Hz)
  • Dynamic Contrast Ratio Mega Contrast
  • Touch Control Ready [b]
  • 2x scart (D65xx en D6750 hebben 1x scart)
  • Omlijsting Type Supersmal
  • Chromen kruisvoet
  • Energie label B (D65xx en D6750 zijn A-label)
  • Actieve 3D-bril
  • Afstandsbediening model TM1180 (D65xx en D6750 hebben de TM1060)
Volgens mij heeft de D7000 geen 2x SCART, het gaat via zo'n verloopstukje en daar zit geloof ik maar eentje van in de doos.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-09 15:05

S1W

En alle genoemde modellen hebben ook Ultra Slim Wall Mount Support, niet alleen de D7000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
Hahn schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:51:
[...]
Rand is ook anders, de D6500 heeft een schuine rand, de D6530 heeft een platte/rechte rand.

[...]

Volgens mij heeft de D7000 geen 2x SCART, het gaat via zo'n verloopstukje en daar zit geloof ik maar eentje van in de doos.
Dit is correct. Er zit ook een component aansluiting bij, maar niet 2x scart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Mijn lijstje is ook geen garantie dat het zo is hè ;) Dit is zoals ik de verschillen onder het werk kon ontdekken op de Samsung site.
Dat van de Scart is wel raar, op de site van Samsung staat toch echt dat de D7000 2x scart zou hebben... Dus naast o.a. component. Overigens is 2x scart met de hedendaagse apparatuur haast overbodig.

Ik vind het wel heel jammer dat er geen s-video-aansluiting meer opzit. Niet dat die kwaliteit nou zo super is (kan maar 576i aan), maar soms is het wel handig. Een ander nadeel is het delen van de composiet ingang met de groene-aansluiting van de component... Vaak wil je toch even snel iets aan kunnen sluiten (bijv. via de front-aansluiting van de AV-receiver) en heb ik composiet nodig. Ik heb het nu via de scart lopen, maar had liever ipv de onmogelijk dikke en logge scart-kabel een composiet-kabeltje gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
Of je het ter plekke kan laten zien aan de monteur, of dat je het af moet wachten en 'hopen' dat hij gaat jutteren, kwabbelen en protsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Dankzij werchter een eerste versie app uitzendinggemist draaiende op mijn D6530 :*)
http://gathering.tweakers...message/36229811#36229811 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Wie helpt er mee om hem te verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ De_Hollander

Dat "hakkelen" had ik ook met mijn UE46D6530 en CI van Canal Digitaal.
Nu weet ik niet precies wat de oplossing was,want ik heb twee dingen tegelijkertijd uitgevoerd.
Ik heb de Led Motion plus op "helder" gezet (dit vond ik hier ergens in de eerste 60 pagina's) en ik heb de laatste firmware T-GASDEUC1010.1 erop gezet.
Anyway: geen hakkel,jutter of andere glitch meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZGuLL
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

NaZGuLL

Capo di Tutti Capi

Beste forum leden,

Ik heb mijn oog laten vallen op een LCD TV van Samsung b.v. de D8000 serie. Ik heb echter een analoge oude versterker, niets geen HDMI of optical audio input. Zijn er andere mogelijkheden dan de koptelefoon aansluiting te gebruiken om de televisie op mijn versterker aan te sluiten?

I've seen things you people wouldn't believe, a P4 on fire at Mach2. I watched DDR-memory glitter in the dark. All those moments will be lost in time, like money down the drain. Time to spend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
NaZGuLL schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 19:37:
Beste forum leden,

Ik heb mijn oog laten vallen op een LCD TV van Samsung b.v. de D8000 serie. Ik heb echter een analoge oude versterker, niets geen HDMI of optical audio input. Zijn er andere mogelijkheden dan de koptelefoon aansluiting te gebruiken om de televisie op mijn versterker aan te sluiten?
Ik heb er zelf een DAC met optische ingang aanhangen. werkt perfect. Ik weet niet hoe volledig Samsung de scart aansluiting heeft gemaakt anders zou je hier ook nog audio vanaf kunnen splitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Massiefje schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 01:12:
@De_Hollander

Toch lees ik hier en daar dat bij horizontale bewegingen/tekst (regelmatig) beeldfouten optreden bij de 2011 modellen. Is dit nu een algemeen punt of zijn dit mogelijkerwijs brakke modellen? Wat is jouw ervaring?
Pagina: 1 ... 22 ... 99 Laatste