Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok. Na een paar gefaalde pogingen bij MediaMarkten waar hij niet op voorraad was (wou graag gebruik maken van de Samsung brillen-actie) de UE40D6500 besteld via de t-online shop. Totaal 956,- op dit moment.

Iemand trouwens al ergens goede kalibratiewaarden kunnen vinden voor de D65xx series?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 22:17
GerCor schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:26:
[...]

De C serie heeft geen browser. Ik gebruik zelf de Iphone TV Remote app en dat werkt fantastich. Bijvoorbeeld YouTube. Zodra je tekst in moet voeren op de Tv verschijnt een keyboard op de Iphone.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? Als ik via mn Ipod Touch naar de smart hub ga en dan de Youtube app start heb ik alsnog alleen de mogelijkheid om via het onscreen toetenbord iets in te voeren. Bij mij geen opspringend toetsenbord.

Gebruik je de TV Remote of de Gesture mode in de Iphone app?

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan88
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-11-2024
Ik ben er sinds gister achter gekomen dat er naast de SSG-3100, SSG-3300 en de SSG3700 nog een model is, genaamd: SSG-3500. Deze staat overigens niet in de pricewatch.

Volgens een aantal websites zou deze exact hetzelfde moeten zijn als de SSG-3700, op 2 puntjes na:
- Geen Wireless Charge
- Niet Rx lens Ready

Van de wireless charge ga ik sowieso geen gebruik maken, maar of die Rx lens Ready veel uitmaakt weet ik niet. Deze bril is overigens wel veel goedkoper (€80 voor de 3500 t.o.v. €120 voor de 3700).

Desondanks zie ik op deze screenshot wel degelijk wat visuele verschillen (kleur, glas):
Link!

Heeft iemand ervaring met beide brillen? En ga ik die Rx lens Ready missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 00:50

Quan Vu

Hoi

Eindelijk is de app voor de Second TV functie van de D7000 en D8000 beschikbaar. Voorlopig werkt hij alleen op de Galaxy S2 en is te vinden in de Market onder de naam "Samsung Smart View". Ik ga zo even uitproberen

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
styxz schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:45:
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? Als ik via mn Ipod Touch naar de smart hub ga en dan de Youtube app start heb ik alsnog alleen de mogelijkheid om via het onscreen toetenbord iets in te voeren. Bij mij geen opspringend toetsenbord.

Ik heb ook de Ipod Touch in gebruik met de D7000, werkt perfect.
Je moet de Samsung Remote Control app installeren.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rava
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:53
Bryan88 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:55:
Ik ben er sinds gister achter gekomen dat er naast de SSG-3100, SSG-3300 en de SSG3700 nog een model is, genaamd: SSG-3500. Deze staat overigens niet in de pricewatch.

Volgens een aantal websites zou deze exact hetzelfde moeten zijn als de SSG-3700, op 2 puntjes na:
- Geen Wireless Charge
- Niet Rx lens Ready

Van de wireless charge ga ik sowieso geen gebruik maken, maar of die Rx lens Ready veel uitmaakt weet ik niet. Deze bril is overigens wel veel goedkoper (€80 voor de 3500 t.o.v. €120 voor de 3700).

Desondanks zie ik op deze screenshot wel degelijk wat visuele verschillen (kleur, glas):
Link!

Rx lens is volgens mij dat je er glas op sterkte aan kan koppelen zodat je je normale bril er niet overheen hoeft te plaatsen.

Ik heb via ebay de 3500cr besteld uit korea en heb daar ongeveer 90 euro voor betaald, voor een setje van 2 brillen :) Ik had verwacht dat het wel 3a4 weken zou duren, maar ze zijn binnen 5 werkdagen geleverd (gratis) door fedex _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:40

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Quan Vu schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:20:
Eindelijk is de app voor de Second TV functie van de D7000 en D8000 beschikbaar. Voorlopig werkt hij alleen op de Galaxy S2 en is te vinden in de Market onder de naam "Samsung Smart View". Ik ga zo even uitproberen
Is dat de functie, dat als het lekker weer is, je het beeld van de tv streamt naar je smartphone, en lekker buiten verder kunt loeren?

Hoorde al van onze hifi-boer dat er zoiets aan zat te komen, erg gaaf. Ik zal de market even in de gaten houden! (zelf een desire z namelijk)

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:04
[...]

Tv remote v2.0. Dus.... tik even Samsung remote in op je Ipod of Iphone in de appstore en het staat bovenaan de lijst.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 00:50

Quan Vu

Hoi

NeFoRcE schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:25:
[...]

Is dat de functie, dat als het lekker weer is, je het beeld van de tv streamt naar je smartphone, en lekker buiten verder kunt loeren?

Hoorde al van onze hifi-boer dat er zoiets aan zat te komen, erg gaaf. Ik zal de market even in de gaten houden! (zelf een desire z namelijk)
Jep, maar is alleen voor Samsung apparaten. Ik krijg hem voorlopig niet werkend maar denk dat het meer aan mijn router ligt.

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-10 15:51
Ik probeerde net mijn speakers die ik voor de pc gebruik aan te sluiten op de D6530. Het gaat om de Logitech Z10, maar de tv pakt de speakers niet als ik hem via de 3,5 mm jack aansluit (rechtstreeks van speaker naar ingang op tv.

Zodra ik de jack op de headphone aansluiting van de tv aansluit doet hij het wel, maar ik weet niet of dit goed is voor de speakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:50
Quan Vu schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:20:
Is ook te vinden op de Galaxy S (zonder de 2), althans bij mij op de gister geinstalleerde 2.3.4 Android versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-10 22:49
Sander H schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 17:08:
Ik probeerde net mijn speakers die ik voor de pc gebruik aan te sluiten op de D6530. Het gaat om de Logitech Z10, maar de tv pakt de speakers niet als ik hem via de 3,5 mm jack aansluit (rechtstreeks van speaker naar ingang op tv.
Op mijn D6530 zit alleen een input 3.5 mm jack geen output.
Zodra ik de jack op de headphone aansluiting van de tv aansluit doet hij het wel, maar ik weet niet of dit goed is voor de speakers?
Waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik continue de bcc site in de gaten gehouden voor de D6500 en deze kostte eerst rond de 1265 euro, en nu met de 'actie' met 2 brillen & moviemax kost de tv opeens 1425 euro. Wie neem je in de maling dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-10 15:51
pacificocean schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 19:24:
[...]

Op mijn D6530 zit alleen een input 3.5 mm jack geen output.

[...]
Ah ok, heb het inderdaad verkeerd gezien dan.
Waarom niet?
Geen idee, daarom vraag ik het hier :+

Maar zoals ik al dacht is dat gewoon goed dus.

[ Voor 9% gewijzigd door Sander H op 10-06-2011 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:20:
Heb ik continue de bcc site in de gaten gehouden voor de D6500 en deze kostte eerst rond de 1265 euro, en nu met de 'actie' met 2 brillen & moviemax kost de tv opeens 1425 euro. Wie neem je in de maling dan...
Ze hadden wel onlangs een kortingsactie vanwege MM's vakantiegeld actie.
In het kort, gaven ze dezelfde kortingspercentage.
Ga het niet opnemen voor ze, maar wellicht dat dit de oorzaak is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 01:18

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Eeuhm, iemand al de 2 gratis 3D brillen binnen? Kan niet wachten. :p

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bryan88 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:55:

- Geen Wireless Charge
- Niet Rx lens Ready

Link!

De Samsung SSG-3300 liggen bij mediamarkt voor 99,95 zowel wit als zwart ik heb er 3 ik zou wel voor de wireless charge gaan omdat ze na 70 uur leeg zijn ook als je ze niet opzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Weet er ook iemand als je de satelliet antenne ingang ook kan gebruiken voor de kabel en/of digitenne? Ik wil graag kabel en digitenne aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
grotegok schreef op zondag 05 juni 2011 @ 17:10:
[...]

Mooier uit is 1 maar qua gebruik..., de BT mousepointer is toch echt wel aanbevelings waardig. Die heb je namelijk niet op een app van je smartphone. Probeer eens die BT remote in een winkel, ben benieuwd wat jij er van vindt.
Hoe werkt die pointer precies dan? En wat zou je eerder aanbevelen, deze Qwerty Remote of de Samsung Remote App?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Iemand al een poging gedaan om een eigen app te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 00:00:
[...]

De Samsung SSG-3300 liggen bij mediamarkt voor 99,95 zowel wit als zwart ik heb er 3 ik zou wel voor de wireless charge gaan omdat ze na 70 uur leeg zijn ook als je ze niet opzet
Dit is onzin natuurlijk. De batterij loopt niet zomaar leeg. Alleen na aanzetten vd bril uiteraard. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SalimRMAF schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 23:29:
Eeuhm, iemand al de 2 gratis 3D brillen binnen? Kan niet wachten. :p
Noppes! Alleen de melding dat het is goedgekeurd. Nog effe wachten... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
GerCor schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:26:
[...]

Tv remote v2.0. Dus.... tik even Samsung remote in op je Ipod of Iphone in de appstore en het staat bovenaan de lijst.
Nee, zoals ik bovenstaand al zei moet je Samsung Remote Control installeren en niet de Samsung Remote. Dat fout had ik ook.
Zoek op de web naar S Remote Control.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 09:34:
[...]

Dit is onzin natuurlijk. De batterij loopt niet zomaar leeg. Alleen na aanzetten vd bril uiteraard. :D
ja klopt net even gekeken na gisteren een 3d film te hebben gekeken heb ik ze gewoon terug in verpakking in de kast gelegd en ze stonden alle 3 nog aan. wilde gisteren na een paar dagen niet te hebben gedaan 3d kijken waren ze leeg. ik dacht dat die knop alleen voor te koppelen was maar is gewoon ook aan uit knop.
maar ik denk dan alleen uit want aan gaat ie vanzelf als je hem opzet toch waarom ook niet automatisch uit als je m afzet zouje toch verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pacificocean schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 00:46:
Iemand al een poging gedaan om een eigen app te maken?
tja kan er wel 1 maken met php en html uitzending gemist bijvoorbeeld maar mag dit zomaar?
Lijkt me niet Samsung komt niet veel verder met onderhandelingen met uitzending gemist om dit te mogen , waarom zouden wij dan wel een app mogen maken deze we op onze samsung tv kunnen gebruiken. misschien voor eigen gebruik maar als je hem voor commerciele doeleinden gebruikt of aan een grote groep verspreid mag dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TexMex schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 00:23:
[...]

Hoe werkt die pointer precies dan? En wat zou je eerder aanbevelen, deze Qwerty Remote of de Samsung Remote App?
die pointer werkt net als op je laptob je streelt met je vinger over het kussentje of balletje en het pointertje beweegt, maar of dit sneller gaat als met je gewone afstandbediening vraag ik me af.

ga eens naar beta. uitzending gemist klik een uitzending aan wacht tot deze start en probeer de full screen mode aan te klikken met de AB gaat dit zo langzaam dat de uitzending afgelopen is voor dat je er bent.

je moet dit dus doen voordat de uitzending start. dit heeft te maken met de processor de tegen zijn max loopt.
Ik denk niet dat dit sneller gaat door een andere AB maar goed hoor t graag.

de vraag van het nut/functionaliteit van die qwerty ab begint bij mij steeds groter te worden.

er is trouwens over deze qwerty control in NL zo weinig bekend dat ik me afvraag wanneer deze op de markt komt in NL, de dealer zegt week 23 of 24 maar ik moet er niet te veel waarde aan hechten aan deze levertijd.
Als het nog langer gaat duren vind ik hem misschien niet meer nodig!

http://www.youtube.com/watch?v=wQpF3mFXSv8
http://www.youtube.com/wa...M6JOPuCAw&feature=related
bekijk deze filmpje eens
dit is trouwens de US versie vanaf d6300 in NL is dit vanaf d6500 omdat in de us de 6300 full webbr heeft en de d6500 niet en in NL zoals eerder bericht andersom

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/nl/system/consumer/product/2011/03/11/ue40d6500vsxxn/UED6500.jpg
UE40D6500
+
Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/nl/system/consumer/product/2011/03/10/bd_d6500xn/1_Medium_120.jpg
BD-D6500
+
Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/nl/system/consumer/product/2011/03/28/cy_swr1100xc/1_small.jpg
SWR1100
+
3x
Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/nl/system/consumer/product/2011/03/18/ssg_3300grxc/ssg3300gr_small.jpg
+
Afbeeldingslocatie: http://i.shopwiki.nl/i/data/120x120/0/154/845/aHR0cDovL2dhbWVsZWFkZXIubmwvYXJ0aW1hZ2VzLzcxMjgxOTQuanBn==.jpg
Alles bij elkaar voor zo'n slordige 2000euri!
+
ALLSHARE via laptob(niet van samsung) werkt perfect.

Dit heb ik tot nog toe, mis ik nog iets voor mijn perfecte Samsung SMART TV beleving?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:20

DoctorV64

Cosmopoliet

Een smartphone met de remote control app? Mooie set zo hoor!
Ik heb sinds vorige week een 46D7000 in mijn bezit, erg tevreden over!

Ten aanzien van brillen, ik had bij een zaak in Rotterdam toen ik aan het kijken was naar deze TV een bril op incl. geluid erop, de speakers zaten op de plek waar je bij de draadloze oplaadbare 3D brillen de accu hebt zitten. Kon niet goed voelen hoe zwaar de bril was omdat deze met een veiligheidskabel vast zat aan de opstelling. Was een testopstelling met een 46D8000, helaas mocht ik niet even de bril meenemen om hem thuis te testen nadat ik mijn 46D7000 daar gekocht had. De opstelling werd net neergezet door een bedrijf die voor Samsung deze dingen in winkels neerzetten. Begreep wel van een van de monteurs dat deze bril er wel komt voor de reguliere verkoop in de toekomst.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ben benieuwd of het je gelukt is met deze app? en met welke tv ga je deze gebruiken.
en werkt deze ook met een d6500 en heb je dan ook een pointer en qwerty toetsenbord, ik kan me voorstellen dat de youtube app niet werkt, is ook zo met de galaxy, werkt niet bij apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb last van regelmatig een hakkel met hd zenders en Digitaal
Heb een Samsung UE55D8000YSXXN, is daar wat tegen te doen?
Ik heb alles al uitgeprobeerd, zoals clear motion enz op minimaal te zetten.
Als ik hem helemaal uit zet hakkelt het helemaal. Met mijn vorige TV geen probleem mee gehad.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2011 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 16:09
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:50:
Ik heb last van regelmatig een hakkel met hd zenders en Digitaal
Heb een Samsung UE55D8000YSXXN, is daar wat tegen te doen?
Ik heb alles al uitgeprobeerd, zoals clear motion enz op minimaal te zetten.
Als ik hem helemaal uit zet hakkelt het helemaal. Met mijn vorige TV geen probleem mee gehad.
Wat noem jij hakkelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-10 22:44

djidee

Mr. Slungel

Vandaag een 40D6200 geleverd gekregen (de iBood), werkt allemaal prima, alleen 1 raar ding.

In het pakket zit een voet. Een plaat, met daarop een doorzichtig stuk gemonteerd. Dat doorzichtige stuk lijkt iets gedraait erop gemonteerd (je kan er zelf weinig aan wijzigen volgens mij), met als gevolg dat dus ook de tv tov de voet gedraaid is. Dat kan toch niet kloppen, of wel?

Excuses voor de brakke kwaliteit foto, even niets beters voorhanden.. (klikbaar)

tvvoet

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batcompu
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 08:56
djidee schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:03:
Vandaag een 40D6200 geleverd gekregen (de iBood), werkt allemaal prima, alleen 1 raar ding.

In het pakket zit een voet. Een plaat, met daarop een doorzichtig stuk gemonteerd. Dat doorzichtige stuk lijkt iets gedraait erop gemonteerd (je kan er zelf weinig aan wijzigen volgens mij), met als gevolg dat dus ook de tv tov de voet gedraaid is. Dat kan toch niet kloppen, of wel?

Excuses voor de brakke kwaliteit foto, even niets beters voorhanden.. (klikbaar)

[afbeelding]
Kan die tv van jouw wel NL zenders ontvangen met de interne tuner.

Bij ons geeft ie namelijk alleen Duitsland,Zwitserland en Oostenrijk aan als mogelijkheden.

We kijken via satelliet maar hij pakt dus ook echt alleen de Duitse zenders op.

Ik heb volgens mij ook nergens gelezen op de IBOOD site dat het om een Duits model ging.

Normaal is dat niet erg maar zoals ik in dit topic las staat die Taal er hard in dus kun je niet veranderen of is dat eventueel wel mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
wat had je er ook alweer voor betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hier horen voorbijkomen zijn betamodelen daar moet nog het een en ander aan gesleuteld worden bij Samsung dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batcompu schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:29:
[...]

Bij ons geeft ie namelijk alleen Duitsland,Zwitserland en Oostenrijk aan als mogelijkheden.

Ik heb volgens mij ook nergens gelezen op de IBOOD site dat het om een Duits model ging.

Normaal is dat niet erg maar zoals ik in dit topic las staat die Taal er hard in dus kun je niet veranderen of is dat eventueel wel mogelijk?
Gewoon bij een erkende dealer kopen dit spul liever een honderd euro meer en geen gezeur dan dit soort zaken door mijn deur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Bedankt voor de info. Het beeld op fullscreen krijgen gaat inderdaad niet echt gemakkelijk. Maar goed, beter iets dan helemaal geen Uitzending Gemist. Ik wacht inderdaad ook op meer info over de Qwerty remote. Op eBay is die in elk geval goed verkrijgbaar vanuit Korea. Dan dus wel met Koreaanse tekens erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:03:
[afbeelding]
UE40D6500
+
[afbeelding]
BD-D6500
+
[afbeelding]
SWR1100
+
3x
[afbeelding]
+
[afbeelding]
Alles bij elkaar voor zo'n slordige 2000euri!
+
ALLSHARE via laptob(niet van samsung) werkt perfect.

Dit heb ik tot nog toe, mis ik nog iets voor mijn perfecte Samsung SMART TV beleving?
Ja, een qwerty remote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je gelezen over de pointer GroteGok wat is daarop je antwoord. de snelheid POINTER met qw rem. uitz gem. beta ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2011 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor afstandsbediening zit er bij de ue40d7000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
TexMex schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:45:
[...]

Bedankt voor de info. Het beeld op fullscreen krijgen gaat inderdaad niet echt gemakkelijk. Maar goed, beter iets dan helemaal geen Uitzending Gemist. Ik wacht inderdaad ook op meer info over de Qwerty remote. Op eBay is die in elk geval goed verkrijgbaar vanuit Korea. Dan dus wel met Koreaanse tekens erop.
Hij is er nu ook vanuit de US, zonder de koreaanse tekens en niet al te duur (rond de 70 euro inclusief verzendkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TexMex schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:45:
[...]

kreeg net mail van de dealer week 23/24 word de NL versie verwacht, maar ik twijfel nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

[...]

Analoog prima, menu en alle voorkeuren wel even naar NL moeten zetten... Digitale tv heb ik niet (CI+ module er ook niet ingehangen), volgende week iptv van xs4all, dus dan komt hij anders binnen
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:39:
[...]

wat had je er ook alweer voor betaald?
Waar slaat dat op? Als ik hem hier haal bij een Expert, Mediamarkt of wat voor ding dan ook, krijg ik ook gewoon een doos die nog ingetaped is vanuit de fabriek in slowakije, en heb je ook een kans op een fabrieks en/of montage fout (me overkomen bij mijn hifiset)...
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:42:
[...]

Gewoon bij een erkende dealer kopen dit spul liever een honderd euro meer en geen gezeur dan dit soort zaken door mijn deur
Bullshit, toestel is meertalig, kwestie van instellen via de menu's, werkt hier prima, automatisch zenderzoeken gaat vervolgens ook super. Ned 1,2,3 etc gewoon op een logische volgorde.

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
[...]

Ik heb hier de Canal Digitaal zenderlijst op een USB stick staan. Ik zou hem je kunnen mailen. Dan kan je hem in het menu ergens onder kanaal naar de tv importeren. Dat zou moeten werken, tenzij deze optie op het Duitse model is uitgeschakeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:49:
wat voor afstandsbediening zit er bij de ue40d7000?
een usual remote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
nooit van gehoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:49:
[...]

heb je gelezen over de pointer GroteGok wat is daarop je antwoord. de snelheid POINTER met qw rem. uitz gem. beta ?
Wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batcompu
TexMex schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:51:
[...]

Ik heb hier de Canal Digitaal zenderlijst op een USB stick staan. Ik zou hem je kunnen mailen. Dan kan je hem in het menu ergens onder kanaal naar de tv importeren. Dat zou moeten werken, tenzij deze optie op het Duitse model is uitgeschakeld...
Dat zou super zijn hoop dat ie dan die zenders wel pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je naar beta uitzending gemist gaan en je klikt een programma aan moet je maken dat je met je pointer naar full screen gaat voordat de uitzending start anders ben je er pas tegen het eind van de show. Probeer eens voor ons omdat de processer tegen zijn max loopt of dit met de qwerty anders is denk namelijk van niet komt door processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djidee schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:51:
[...]

Analoog prima, menu en alle voorkeuren wel even naar NL moeten zetten... Digitale tv heb ik niet (CI+ module er ook niet ingehangen), volgende week iptv van xs4all, dus dan komt hij anders binnen

[...]

Waar slaat dat op? Als ik hem hier haal bij een Expert, Mediamarkt of wat voor ding dan ook, krijg ik ook gewoon een doos die nog ingetaped is vanuit de fabriek in slowakije, en heb je ook een kans op een fabrieks en/of montage fout (me overkomen bij mijn hifiset)...

[...]

Bullshit, toestel is meertalig, kwestie van instellen via de menu's, werkt hier prima, automatisch zenderzoeken gaat vervolgens ook super. Ned 1,2,3 etc gewoon op een logische volgorde.
dus met een US D6500 heb je ook gewoon full webbrowser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:54:
[...]

als je naar beta uitzending gemist gaan en je klikt een programma aan moet je maken dat je met je pointer naar full screen gaat voordat de uitzending start anders ben je er pas tegen het eind van de show. Probeer eens voor ons omdat de processer tegen zijn max loopt of dit met de qwerty anders is denk namelijk van niet komt door processor.
Ik heb geen problemen om met de qwerty remote de fullscreen optie te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:55:
[...]

dus met een US D6500 heb je ook gewoon full webbrowser?
Wie zegt dat ik er een US D6500 heb? Ik heb een D6200, en die heeft zowieso geen webbrowser... Staat ook niet in de specs (en heb ik ook geen behoefte aan)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

[afbeelding]
Problem solved, ging wat stroef, nu soepeler, gewoon te voorzichtig met het spul 8)7

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icebear
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-05-2024
Beste Tweakers,

ik heb een 46d7000 en wij hebben een externe tuner voor canaal digitaal maar aangezien het handiger om alles gewoon met 1 afstandbediening te doen hebben wij een ci-module gekocht voor canaal digitaal ...nou plaatsen wij de kaart hierin en deze module in de tv vervolgens als we als source de tv kiezen vraagt de tv : kanalen zoeken....hij vind ook dus 999 kanalen maar hij pakt er geen een...volgens mij alleen enkele buitenlandse? tevens staat niet de NL volgorde erin om het maar zo te noemen....bedoel dus NL 1 / 2 en 3 op kanaal 1 2 en 3 en dan rtl 4 op 4 etc....

wat doe ik verkeerd ??

edit: deze tv komt bij de saturn vandaan

[ Voor 3% gewijzigd door Icebear op 11-06-2011 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djidee schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:58:
[...]

Wie zegt dat ik er een US D6500 heb? Ik heb een D6200, en die heeft zowieso geen webbrowser... Staat ook niet in de specs (en heb ik ook geen behoefte aan)
nergens gezegd dat jij een d6500 hebt anders moet je me quoten
ik wil zeggen er kunnen wel degelijk verschillen zitten tussen specificaties in sommige landen waar je hem koopt

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2011 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-09 07:38
Consumentenacties vanuit Samsung gaan vrij rap.. Heb binnen 2 weken m'n Shrek 3D bluray's al binnen!

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grotegok schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:56:
[...]

Ik heb geen problemen om met de qwerty remote de fullscreen optie te selecteren.
ook niet als de uitzending reeds loopt?
en lukt het jou bij instellingen naast full screen mode optie de beelinstelling naar normaal te zetten en is dit van invloed op de doorloop van het programma in hoge kwaliteit hakkelt hij af en toe ben benieuwd of dit van invloed is krijg het zelf namelijk niet

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2011 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Batcompu schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:54:
[...]

Dat zou super zijn hoop dat ie dan die zenders wel pakt.
Hier kun je hem downloaden: http://www.2shared.com/fi..._list_UE40D6200_1100.html . Zet hem op een usb stick, steek die in je tv en dan kun je hem importeren. Het gaat hier overigens om de SD zenderlijst, met de HD-kanalen vanaf 100 en hoger.

Om hem te importeren, ga je naar Menu > Kanaal > Kanalenlijst overdr. > Pin invoeren (bij mij standaard 0000) > Importeren via USB en dan de juiste file aanklikken. Heel simpel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
stephandeloos schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:59:
Beste Tweakers,

ik heb een 46d7000 en wij hebben een externe tuner voor canaal digitaal maar aangezien het handiger om alles gewoon met 1 afstandbediening te doen hebben wij een ci-module gekocht voor canaal digitaal ...nou plaatsen wij de kaart hierin en deze module in de tv vervolgens als we als source de tv kiezen vraagt de tv : kanalen zoeken....hij vind ook dus 999 kanalen maar hij pakt er geen een...volgens mij alleen enkele buitenlandse? tevens staat niet de NL volgorde erin om het maar zo te noemen....bedoel dus NL 1 / 2 en 3 op kanaal 1 2 en 3 en dan rtl 4 op 4 etc....

wat doe ik verkeerd ??

edit: deze tv komt bij de saturn vandaan
Heb je de CI-module en de smartcard op de juiste wijze geplaatst? En heb je de juiste instellingen onder in het menu bij "Kanaal"?
Antenne: CD TVV TELESAT
Land: Nederland
Bij Automatisch afstemmen kies je voor de vierde optie onder "Digitaal", namelijk CD TVV TELESAT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batcompu
TexMex schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 18:18:
[...]

Hier kun je hem downloaden: http://www.2shared.com/fi..._list_UE40D6200_1100.html . Zet hem op een usb stick, steek die in je tv en dan kun je hem importeren. Het gaat hier overigens om de SD zenderlijst, met de HD-kanalen vanaf 100 en hoger.

Om hem te importeren, ga je naar Menu > Kanaal > Kanalenlijst overdr. > Pin invoeren (bij mij standaard 0000) > Importeren via USB en dan de juiste file aanklikken. Heel simpel!
Bedankt zal er meteen mee aan de slag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icebear
TexMex schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 18:30:
[...]

Heb je de CI-module en de smartcard op de juiste wijze geplaatst? En heb je de juiste instellingen onder in het menu bij "Kanaal"?
Antenne: CD TVV TELESAT
Land: Nederland
Bij Automatisch afstemmen kies je voor de vierde optie onder "Digitaal", namelijk CD TVV TELESAT.
momenteel krijg ik helemaal geen beeld meer (ook niet de gratis...) hij zegt slecht/geen signaal controlleer atenne kabel die is gewoon goed...aangezien hij via externe tuner gewoon werkt...

verder als ik probeer te kijken bij de settings die je net gaf meld hij voer je Pin ofzo in...waar kan ik die vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[
stephandeloos schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 18:36:
[...]

momenteel krijg ik helemaal geen beeld meer (ook niet de gratis...) hij zegt slecht/geen signaal controlleer atenne kabel die is gewoon goed...aangezien hij via externe tuner gewoon werkt...

verder als ik probeer te kijken bij de settings die je net gaf meld hij voer je Pin ofzo in...waar kan ik die vinden
stap 1 zit je CI+ module er recht in?
als de 2 pinnetjes er niet eerst invallen zit ie scheef
dan naar plug and playhttp://www.samsung.com/nl/pdf/samsung_cam_ciplus.pdf
kijk eens of je hier wat aan hebt idee blijft dezelfde

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
grotegok schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:50:
[...]

Hij is er nu ook vanuit de US, zonder de koreaanse tekens en niet al te duur (rond de 70 euro inclusief verzendkosten)
Die heeft een ander artikelnummer: RMC-QTD1AP2/ZA. De Europese/Koreaanse heeft geen ZA, maar XC. Of dat daadwerkelijk wat uitmaakt, weet ik niet. Anders zou het een goede deal zijn inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icebear
Het is me gelukt!!! hij werkt...stond dus op digitaal ipv die andere...

onwijs bedankt voor je hulp!!!! thanks :)! was al enkele avonden aan het klote :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TexMex schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 18:45:
[...]

Die heeft een ander artikelnummer: RMC-QTD1AP2/ZA. De Europese/Koreaanse heeft geen ZA, maar XC. Of dat daadwerkelijk wat uitmaakt, weet ik niet. Anders zou het een goede deal zijn inderdaad!
RMC-QTD 1 AP 2 XC
voor 89,00 heb je de Nederlandse
http://www.coolsound.nl/s...ndsbediening-zwart/P36041
hebben de NL en Koreaanse dan hetzelfde art nr vraagteken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icebear
Toch nog een vraagje beste helper :)

ik krijg nu tijdens het sappen van kanalen heel snel een melding: error iets over coderende kanalen ofzo...echt 2 seconen ongv net te snel om te lezen

hoe kan ik dit verhelpen :(?

EDIT: kon nu eindelijk lezen wat er stond, u abbonoment is niet geldig voor dit kanaal hoe kan dit? We hebben een van de uitgebreidste pakketen dus wat nu?

en we hebben nog niet de dubbele kop op de sateliet gezet kan het hiermee te maken hebben

[ Voor 36% gewijzigd door Icebear op 11-06-2011 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefding
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10 13:22
Ik ben van plan de samsung D6500 te kopen,
kan iemand van jullie die hetzelfde toestel heeft misschien foto's maken van de EPG?
En misschien laten zien hoe het PVR werkt?

Last.FM | Trakt.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batcompu
Batcompu schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 18:34:
[...]

Bedankt zal er meteen mee aan de slag :D
Ik ben er dus mee aan de slag gegaan krijg helaas meteen de melding dat de landen code van je lijst niet overeenkomt met die van de tv :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kefding schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 18:57:
kan iemand van jullie die hetzelfde toestel heeft misschien foto's maken van de EPG?
stel je niet te veel voor van de pvr je moet kijken wat je op wilt nemen, en waarom zou je het dan nog opnemen.

3D ingen om het wel te kopen
400HZ
Full webbrowser

foto´s van de EPG waarom in gdsnaam

Zag je in het Philpsforum ook al om foto´s vragen

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2011 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het design van de D6500 base glossy black of heeft het een bepaalde finish? Ik zit te twijfelen tussen deze en de D6750 met de zilveren poten base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
stephandeloos schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 18:54:
Toch nog een vraagje beste helper :)

ik krijg nu tijdens het sappen van kanalen heel snel een melding: error iets over coderende kanalen ofzo...echt 2 seconen ongv net te snel om te lezen

hoe kan ik dit verhelpen :(?

EDIT: kon nu eindelijk lezen wat er stond, u abbonoment is niet geldig voor dit kanaal hoe kan dit? We hebben een van de uitgebreidste pakketen dus wat nu?

en we hebben nog niet de dubbele kop op de sateliet gezet kan het hiermee te maken hebben
Zappen via een CI-module werkt gewoon iets trager. Heb ik hier thuis ook en zie ook dezelfde melding (die vanzelf ook weer verdwijnt). De zenders waar je recht op heb, zouden het gewoon moeten doen. Doordat je je Duo LNB nog niet gebruikt, kun je inderdaad bepaalde zenders niet zien. Dus zet die gewoon even op je schotel, dan moet alles werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Batcompu schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 18:58:
[...]

Ik ben er dus mee aan de slag gegaan krijg helaas meteen de melding dat de landen code van je lijst niet overeenkomt met die van de tv :-(
Kun je niet bij Menu > Kanaal > Land "Ander" selecteren of "Nederland" en het dan nog eens proberen?

Vertel ook even of bij Land de optie "Ander" wel beschikbaar is. Misschien kan ik een zenderlijst maken die bij "Ander" wel werkt...

Edit:

Als je als land geen "Nederland" kunt selecteren, ben ik toch bang dat het niet gaat lukken. Ik merk namelijk dat ik mijn onder "Nederland" gemaakte zenderlijst niet kan importeren als mijn land "Ander" is. Ik heb zelf overigens ook een keer zenders opnieuw gezocht onder "Ander". De NL zenders zitten er dan wel tussen, maar ergens tussen de 700 en 1000 ofzo...

Edit 2:

Wat je nog wel kunt doen, is onder "Ander" opnieuw zenders zoeken. Dan je zenderlijst exporteren naar een usb stick. Dit programma http://samschanneledit.sourceforge.net/ gebruiken om je zenderlijst naar de computer te importeren. Dan zelf de zendervolgorde wijzigen, opslaan naar usb. Zenderlijst importeren naar tv. En dan heb je alsnog de NL zenders voorop...

[ Voor 59% gewijzigd door TexMex op 11-06-2011 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
TexMex schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 18:45:
[...]

maakt volgens mij niets uit, werkt gewoon, bewijs ligt hier op tafel (de koreaanse...), 71 euro inclusief verzendkosten betaald, wel jammer van die extra rare tekens.
Als ik nu kon kiezen zou ik voor de Nederlanse gaan.

[ Voor 17% gewijzigd door grotegok op 11-06-2011 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
grotegok schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 19:29:
[...]

maakt volgens mij niets uit, werkt gewoon, bewijs ligt hier op tafel (de koreaanse...), 71 euro inclusief verzendkosten betaald, wel jammer van die extra rare tekens.
Als ik nu kon kiezen zou ik voor de Nederlanse gaan.
OK, ik dacht dat de Europese en Koreaanse versie (op de tekens na) gelijk zijn en dat de Amerikaanse een ander artikelnr. heeft. Maar goed, ik wacht denk ook maar op de Europese...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batcompu
TexMex schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 19:16:
[...]

Kun je niet bij Menu > Kanaal > Land "Ander" selecteren of "Nederland" en het dan nog eens proberen?

Vertel ook even of bij Land de optie "Ander" wel beschikbaar is. Misschien kan ik een zenderlijst maken die bij "Ander" wel werkt...

Edit:

Als je als land geen "Nederland" kunt selecteren, ben ik toch bang dat het niet gaat lukken. Ik merk namelijk dat ik mijn onder "Nederland" gemaakte zenderlijst niet kan importeren als mijn land "Ander" is. Ik heb zelf overigens ook een keer zenders opnieuw gezocht onder "Ander". De NL zenders zitten er dan wel tussen, maar ergens tussen de 700 en 1000 ofzo...

Edit 2:

Wat je nog wel kunt doen, is onder "Ander" opnieuw zenders zoeken. Dan je zenderlijst exporteren naar een usb stick. Dit programma http://samschanneledit.sourceforge.net/ gebruiken om je zenderlijst naar de computer te importeren. Dan zelf de zendervolgorde wijzigen, opslaan naar usb. Zenderlijst importeren naar tv. En dan heb je alsnog de NL zenders voorop...
Bedankt voor je reactie helaas kan ik alleen Duitsland, Oostenrijk en Zwiterland selecteren.
Verder zijn er geen opties mogelijk en daardoor werkt de optie die je beschrijft helaas niet.

Wel heb ik op Marktplaats iets gezien dat iemand die software aan kan passen voor 45 euro.
Op zich lijkt me dat ook wel te lukken als het alleen software aanpassen is.
Alleen zal dan nog even moeten uitzoeken of ik dat inderdaad zou kunnen.
Ook wil ik niet dat de garantie er door verloopt dus mocht dat het geval zijn dan wacht ik de mail die Ibood heb gestuurd eerst maar af.

Nogmaals bedankt en ik laat wat van me horen als het wel of niet gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefding
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10 13:22
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 19:01:
[...]

stel je niet te veel voor van de pvr je moet kijken wat je op wilt nemen, en waarom zou je het dan nog opnemen.

3D ingen om het wel te kopen
400HZ
Full webbrowser

Ja klopt, ik zit namelijk nog te twijfelen tussen de Philips en de Samsung.
En ik vroeg om foto's van de EPG omdat deze bij de huidige Philips serie heel slecht is, en ik gewoon benieuwd ben hoe het er uit ziet op de nieuwe Philips en de Samsung.

Last.FM | Trakt.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
TexMex schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 19:41:
[...]

OK, ik dacht dat de Europese en Koreaanse versie (op de tekens na) gelijk zijn en dat de Amerikaanse een ander artikelnr. heeft. Maar goed, ik wacht denk ook maar op de Europese...
Hmm, nu ik je verhaal nog 1 keer lees zou je best gelijk kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de extra blu-ray 3d binnen gekregen ( Cats & Dogs ) via Samsung. Dacht dat daar ook nog een bril extra bij zat. Stond in een adv. van BCC. Heb ze even gebeld en wanneer ik langskom met de adv. zouden ze het in orde maken. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

By the way: via can. dig. kun je 2 zenders in 3d bekijken. Een is een demo kanaal met continue stukjes van aankomende en bestaande films, sport etc. en er is een kanaal met opera in 3-d. Dit laatste is wel grappig, maar voegt niet echt wat toe. Is een beetje statisch.
Maar om even te proberen toch leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 19:01:
[...]

Niet zo blijven zeiken op alles en iedereen jooptelevisie, je lijkt wel een oude zuurpruim ;) Is toch geen rare vraag van Kefding? Als je geen foto's wilt posten in antwoord op zijn vraag, antwoord dan gewoon niet aub.

Hoe bevalt je D6500 tot nu toe? De mijne wordt hopelijk dinsdag bezorgd... (damn you tweede pinksterdag! }) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook wel benieuwd naar wat D6500 fotos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 22:17
Vandaag es de Smart Hub van de Samsung BD-D6500 bluray speler geprobeerd (voor 100e meegekregen bij de Saturn destijds).
De youtube app die daarop staat is veeeele malen beter. Net menu met favorites, most discussed etc en een supersnelle zoekfunctie obv T9 invoer via de remote (of uiteraard een keyboard OSD)...waarom zit deze niet op de smart hub van de TV??

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-10 18:02
Batcompu schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 20:07:
[...]

Bedankt voor je reactie helaas kan ik alleen Duitsland, Oostenrijk en Zwiterland selecteren.
Verder zijn er geen opties mogelijk en daardoor werkt de optie die je beschrijft helaas niet.

Wel heb ik op Marktplaats iets gezien dat iemand die software aan kan passen voor 45 euro.
Op zich lijkt me dat ook wel te lukken als het alleen software aanpassen is.
Alleen zal dan nog even moeten uitzoeken of ik dat inderdaad zou kunnen.
Ook wil ik niet dat de garantie er door verloopt dus mocht dat het geval zijn dan wacht ik de mail die Ibood heb gestuurd eerst maar af.

Nogmaals bedankt en ik laat wat van me horen als het wel of niet gelukt is.
Ik heb ook de ibood versie en ik heb op het ibood forum ook gezet hoe je hem kan instellen de truuk zit hem in op de digitale automatische zoeker op snel te zetten en dan zelf de info in vullen van de kabel provider.
Dan werkt hij helemaal zoals het hoort.
Tis alleen dat mijn cam kaart verlopen is dus ik heb nog niet getest. Wel zie ik nl1-hd en alle hd kanalen ze zijn alleen nog gedecodeert maar ik krijg geen melding meer van authenticatie mislukt etc.
Maar kijk ff op ibood forum want daar zullen er meer zijn met dit probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batcompu
Haas82 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 00:44:
[...]

Ik heb ook de ibood versie en ik heb op het ibood forum ook gezet hoe je hem kan instellen de truuk zit hem in op de digitale automatische zoeker op snel te zetten en dan zelf de info in vullen van de kabel provider.
Dan werkt hij helemaal zoals het hoort.
Tis alleen dat mijn cam kaart verlopen is dus ik heb nog niet getest. Wel zie ik nl1-hd en alle hd kanalen ze zijn alleen nog gedecodeert maar ik krijg geen melding meer van authenticatie mislukt etc.
Maar kijk ff op ibood forum want daar zullen er meer zijn met dit probleem ;)
Ik heb dus geen kabel maar satelliet.
De oplossingen die ik las op het Ibood forum zal mssn werken met de kabel.

Helaas kan ik niet een snel scan functie vinden voor de satelliet die werkt voor de NL tv. zenders.
Ik heb nu uit nood de oude satelliet tuner maar weer aangesloten.
Alleen omdat de tv vrij aan de muur hangt zonder kasten en ander apparatuur lijkt zo'n bakje op de grond natuurlijk nergens naar.

Ik ben er zo niet echter gekomen hoe ik de landcodes kan unlocken zonder de garantie te verbreken ( als iemand die info met mij wil delen hoor ik het graag ;) ).

Ik wacht dus nog even tot ik een mail van Ibood terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Hmm, je wilt dus de NLzenders in een mooie lijstje?

Je hebt een DE-model... |:( DeTV blokt iedere zenderlijst wanneer je huidige instelling niet op desbetreffend land staat ingesteld. Beetje moeilijk dus. We kunnen alleen "Overig" proberen.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:04
Kefding schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 18:57:
Bij Samsung.nl staat een handleiding in kleurweergave.

http://downloadcenter.sam...6920/Web_GSDVBEUA_DUT.pdf

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:25
Gisteren vanuit het menu de firmware van m'n D6530 proberen te updaten, wat niet ging omdat er volgens de tv geen update was. Keek ik echter op de samsung site, was die er wel. Daarom maar handmatig gedownload en via usb geupdate.

Werkt updaten via de tv nog niet goed oid, of was het toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digin
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 20:51
JeroenV_ schreef op maandag 13 juni 2011 @ 10:27:
Gisteren vanuit het menu de firmware van m'n D6530 proberen te updaten, wat niet ging omdat er volgens de tv geen update was. Keek ik echter op de samsung site, was die er wel. Daarom maar handmatig gedownload en via usb geupdate.

Bij mijn TV (D7000) exact hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:58

Wildfire

Joy to the world!

JeroenV_ schreef op maandag 13 juni 2011 @ 10:27:

[..]

Dit heeft altijd al zo gewerkt. Updates komen eerst via de site beschikbaar en pas een tijd later via de on-line update-functie van de TV zelf.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat clouding/bleeding issue betreft dit alleen de 7 8 serie of ook de 6 serie ik kom dit namelijk nergens tegen en ben van plan later dit jaar een 7 of 8 serie te kopen en dan gaat de 6 naar de slaapkamer, of kan ik misschien beter tot de modellen van volgende jaar wachten, kan er iemand een gok doen/of misschien wel wetend wat we hiervan kunnen verwachten? bijv snellere meer uitgebreide CPU functie/processor.
Zo zag ik bij BCC de c serie van vorig jaar 6000euri http://www.bcc.nl/product/samsung-ue55c9000
als je een ue55d6500 koopt voor 2000Euri heb je meer functies en ook 400HZ
dat is toch een hoop geld als je dit afzet met de modellen van dit jaar. en ik weet dit is geen c of e serie topic maar om het heden goed te kunnen beoordelen moeten we naar het verleden en de toekomst kijken

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 16:09
Ik denk dat niemand weet wat de e-serie gaat doen.....

Dat zou pure speculatie zijn en ik vraag me af wat je verwacht te horen te krijgen hier.

Het enige logische is: het zal een 'upgrade' vanaf de D-serie zijn. Op welk vlak, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 20:51
Gisteravond een 46D8000 in een etalage bekeken en het is met afstand echt de allermooiste TV die momenteel te koop is. Wat een geweldig design!

Ik denk dat ik zelf een 40" ga kopen (D7000 of D8000 weet ik nog niet, moet ze eerst even naast elkaar zien) maar ik lees hier en in diverse andere fora toch wel erg veel berichten over clouding en banding en dat baart me wat zorgen. Ik krijg wel de indruk dat de grote formaten, 55 en 46 inch hier de meeste last van hebben of lijkt dat maar zo?

Ik heb in elk geval al besloten dat, als ik er eentje koop, ik het exemplaar wat ik mee naar huis neem eerst werkend in de winkel wil zien. Het zijn dure toestellen en voor dat bedrag moet een TV echt helemaal perfect zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

styxz schreef op zondag 12 juni 2011 @ 00:30:
Vandaag es de Smart Hub van de Samsung BD-D6500 bluray speler geprobeerd (voor 100e meegekregen bij de Saturn destijds).
De youtube app die daarop staat is veeeele malen beter. Net menu met favorites, most discussed etc en een supersnelle zoekfunctie obv T9 invoer via de remote (of uiteraard een keyboard OSD)...waarom zit deze niet op de smart hub van de TV??
Ik heb ook de BD-D6500 bij m'n TV gekocht met dezelfde actie. Prima speler. Wat ook nog een fijne bijkomstigheid is dat sommige video-codecs die de TV niet ondersteunt deze speller wel ondersteunt. Speler is overigens ook makkelijk regio-vrij te maken (ik heb vrij veel US dvd's), dezelfde truc geldt als voor de C serie: http://www.videohelp.com/dvdhacks/samsung-bd-c6500/10784 (de code die je in moet tikken voor de EU/regio 2 versie is: 5 7 5 3 8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Batcompu schreef op zondag 12 juni 2011 @ 01:52:
[...]

Ik heb dus geen kabel maar satelliet.
De oplossingen die ik las op het Ibood forum zal mssn werken met de kabel.

Helaas kan ik niet een snel scan functie vinden voor de satelliet die werkt voor de NL tv. zenders.
Ik heb nu uit nood de oude satelliet tuner maar weer aangesloten.
Alleen omdat de tv vrij aan de muur hangt zonder kasten en ander apparatuur lijkt zo'n bakje op de grond natuurlijk nergens naar.

Ik ben er zo niet echter gekomen hoe ik de landcodes kan unlocken zonder de garantie te verbreken ( als iemand die info met mij wil delen hoor ik het graag ;) ).

Ik wacht dus nog even tot ik een mail van Ibood terug krijg.
Ik gok erop dat je bij satteliet ook gewoon die digitale freq moet invullen dus wel licht kan je beter bij je satteliet provider bellen voor die codes. De instellingen vind je bij automatisch instellen en dan ipv netwerk installatie snel selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Ik heb nu dus die D6200 en hij werkt perfect nu wil ik alleen beetje showen met mijn X10 telefoon met de afstandbediening. Nu hbe ik in het menu gevonden dat ik netwerk afstandbediening aan kan zetten. Maar het werkt nog steeds niet ik krijg netwerk melding en dan zegt hij dat de tv instellingen niet goed zijn.
Tv aansturen vanaf mijn pc dmv media player en allshare werkt wel goed (is wel heel vet trouwens).

Iemand hier met een X10 waarbij de samsung remote gewoon werkt? Moet ik misschien mijn router anders configureren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Haas82 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:58:
[...]

Ik gok erop dat je bij satteliet ook gewoon die digitale freq moet invullen dus wel licht kan je beter bij je satteliet provider bellen voor die codes. De instellingen vind je bij automatisch instellen en dan ipv netwerk installatie snel selecteren.
Ik zou zelf proberen om de ned firmware te installeren op dat ding. Ik geloof nooit dat er een verschil in hardware is tussen een duitse en ned tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyradir
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-05 00:05
Ik ben sinds enkele dagen de gelukkige eigenaar van de 40D6200 Smart TV en zit met een vraag. Weet iemand waar de Game Mode te vinden is? Ik heb bij display settings de keuze uit onder meer Standard, Natural en Movie, maar ik zie geen Game Mode of iets dergelijks, terwijl deze volgens diverse bronnen wel degelijk deze modus heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
pacificocean schreef op maandag 13 juni 2011 @ 14:04:
[...]

Ik zou zelf proberen om de ned firmware te installeren op dat ding. Ik geloof nooit dat er een verschil in hardware is tussen een duitse en ned tv.
GAME MODE moet je inschakelen bij "Algemeen"/Setup of iets dergelijks, en niet bij BEELD. :)

En als je een DE TV hebt, en er een NL firmware op wilt zetten, is denk ik het volgende wel mogelijk;

Omdat de TV regiolocked zijn, dien je eerst de TV's ID te veranderen; dit kun je doen door hem op te starten in Service-Mode, en te kijken wat de TV-codes zijn. Iemand met een NL tv van hetzelfde type doet precies hetzelfde; daarna kun jij de TV-ID veranderen naar het NL model, waarna je de Firmware upgrade uitvoert. Moet lukken;

Welke TV heb je? Als je een 40D6530 hebt wil ik het wel voor je controleren.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyradir
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-05 00:05
SalimRMAF schreef op maandag 13 juni 2011 @ 16:37:
[...]

GAME MODE moet je inschakelen bij "Algemeen"/Setup of iets dergelijks, en niet bij BEELD. :)

En als je een DE TV hebt, en er een NL firmware op wilt zetten, is denk ik het volgende wel mogelijk;

Omdat de TV regiolocked zijn, dien je eerst de TV's ID te veranderen; dit kun je doen door hem op te starten in Service-Mode, en te kijken wat de TV-codes zijn. Iemand met een NL tv van hetzelfde type doet precies hetzelfde; daarna kun jij de TV-ID veranderen naar het NL model, waarna je de Firmware upgrade uitvoert. Moet lukken;

Welke TV heb je? Als je een 40D6530 hebt wil ik het wel voor je controleren.
Hartelijk dank! Ik heb het inmiddels op kunnen lossen. Ik schakelde HDMI3 (XBOX) aan en ging naar Menu > Systeem > Algemeen. Daar trof ik Spelmodus aan. Die staat nu aan. Meteen even uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batcompu
Haas82 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:58:
[...]

Dat zijn dan een paar 100 zenders of zo die je met het handje moet in tikken.
Sataliet werkt volgens mij wel anders dan kabel maar zal het eens na kijken.
in ieder geval bedankt voor de info.
SalimRMAF schreef op maandag 13 juni 2011 @ 16:37:
[...]

Ik heb mijn Firmware al geupgrade met de nieuwste software en heb hem gedwonload van de NL Site van samsung.

Ik zal dus idd een tv id of iets dergelijks nodig hebben van een NL model.
Ik heb een D6200 (via Ibood) dus zal eens kijken of ik een NL model kan vinden ergens.

mocht iemand de zijne willen posten dan hou ik je niet tegen :P
Pagina: 1 ... 21 ... 99 Laatste