Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:41

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Bor de Wollef schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 20:16:
Bij Samsung LED TV's met Smart TV kun je een Smart TV account maken maar waarvoor is dat eigenlijk nodig, behalve als je apps uit de samsung store wilt kopen? Tot nu toe zie ik niet echt iets waar je de account info in dient te vullen alvorens je er gebruik van kunt maken.
Iemand?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06-2012
Bij de duurste zaak in ES duurde kan bijna niet

http://www.redcoon.es/ind.../15045/Samsung_UE55D7000/

Beschikbaarheid: Onmiddellijk dus ik snap dat gelul niet zo van eerst de grote retailers en de prijshoudend?
wat is samsung aan het doen? waar is de NMa nu 8)

[ Voor 3% gewijzigd door breins op 05-06-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-10 11:13
Vanmiddag een 46d6530 gehaald.
Was even bang toen ik hem zag in de MM, want het beeld bouwde zo af en toe schokkend op.
Maar, de verkoper verzekerde mij dat het lag aan zijn aansluiting daar, dus toch maar meegenomen.
Staat nu vrolijk te draaien in ieder geval, en nog geen gekke dingen gezien.

CI+ module werkt goed, nog even een hdmi 1.4 kabel bijbestellen voor de ps3 en dan hang ik hem aan de muur. Heb de vogel's muurbeugel ook gelijk meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04:05
Als dat hetzelfde is als bij de C modellen uit 2010 dan is de functie dat jij een account maakt bij de TV eenvoudig uit te leggen.

Heb jij nou ook een facebook account, een Hyves account, een Twitter account .... en ga zo maar door..... dan log je dus in met jouw account bij de TV en hoef je niet steeds in te loggen bij genoemde applicaties. Heeft jouw vriendin haar eigen accounts bij de applicaties Twitter e.d., dan logt jouw vriendin in bij de Tv en herkent de Tv haar inlogcodes.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breins schreef op zondag 05 juni 2011 @ 16:07:
[...]

ik wil hem graag kopen, maar wat ik denk? Het is een shit ding , die niet verkoopbaar is in de usa maar voor de
hoofdprijs naar NL in Spanje kost dat crap ding onder de 1600 euro d7000 ik wil maar even zegen ,Voor dat geld smijt je dat ding door de raam bij de M.M . Het zijn gewoon BETA modellen , terug geven die zooi. duur of goedkoop maak niks uit als het slecht beeld geeft terug anders leren ze het nooit af bij samsung. ik begrijp samsung wel met spleetogen zie je niet de hoeken van de tv :P , en dan heb ik nog maar niet over de prijsafspraken die ze maken :( laat NL maar een vete prijs doke
breins schreef op zondag 05 juni 2011 @ 18:56:
Bij de duurste zaak in ES duurde kan bijna niet

http://www.redcoon.es/ind.../15045/Samsung_UE55D7000/

Beschikbaarheid: Onmiddellijk dus ik snap dat gelul niet zo van eerst de grote retailers en de prijshoudend?
wat is samsung aan het doen? waar is de NMa nu 8)
Of je besteld 'm in Duitsland ;)
http://www.heise.de/preis.../eu/?fs=Samsung+D7000&in=

En inderdaad.
Waar blijft de NMA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:39:
[...]

[...]

En inderdaad.
Waar blijft de NMA...
Of je koopt m in Nederland lekker makkelijk.
De prijzen zakken toch met de week ook hier in NL.
Volgend jaar kosten ze nog de helft van dit jaar onze Televisies lekker boeiend.

Laten we de kleine zelfstandige steunen:
http://www.elektroroetger...wse&limit=9&limitstart=18
De 2012 Serie zal ons weer opnieuw gaan verassen, dan kopen we toch weer een nieuwe.
Dan kan deze naar de slaapkamer, en het houdt ons van de straat elk jaar een nieuw modelletje kopen.

Of in ieder geval al een Qwerty remootje reserveren:
http://www.elektroroetger...=com_virtuemart&Itemid=11

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2011 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:37:
Zijn er meer mensen die bij het afspelen van hd bluray en hd programma's op tv het probleem hebben dat het beeld trilt tijdens het pannen van de camera?
Ik stel mijn vraag maar even opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:58:
[...]

Nee geen last van, wat voor model bezit je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:39:
[...]

[...]

En inderdaad.
Waar blijft de NMA...
Please guys dit is een Big Case meer iets voor de CIA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
  • Laatst online: 23-06-2012
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:45:
[...]

Of je koopt m in Nederland lekker makkelijk.
De prijzen zakken toch met de week ook hier in NL.
Volgend jaar kosten ze nog de helft van dit jaar onze Televisies lekker boeiend.

Laten we de kleine zelfstandige steunen:
http://www.elektroroetger...wse&limit=9&limitstart=18
De 2012 Serie zal ons weer opnieuw gaan verassen, dan kopen we toch weer een nieuwe.
Dan kan deze naar de slaapkamer, en het houdt ons van de straat elk jaar een nieuw modelletje kopen.

Of in ieder geval al een Qwerty remootje reserveren:
http://www.elektroroetger...=com_virtuemart&Itemid=11
je ben het met mijn eens die prijzen kloppen van geen kant ,En op zeker zijn er prijsafspraken
en dan ook de leuke grap van moeilijk leverbaar en al die shit komt in Rotterdam aan :) wat een leugens
ik ga ze morgen maar eens bellen http://www.nmanet.nl/nede...umenten/Contact/Index.asp

[ Voor 6% gewijzigd door breins op 05-06-2011 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:59:
[...]

Nee geen last van, wat voor model bezit je
Ik heb de 40d8000, het is niet heel erg zichtbaar maar als je er op let is het heel licht te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:17:
[...]

Ik heb de 40d8000, het is niet heel erg zichtbaar maar als je er op let is het heel licht te zien.
Ik zou er niet op letten maar wat led je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:58:
[...]

Ligt waarschijnlijk aan motion plus. Ga naar Picture Options en dan motion plus en zet die uit en probeer het dan nog eens. Kan ook aan de bluray liggen misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:18:
[...]

Ik zou er niet op letten maar wat led je
Bedankt voor dit verhelderende antwoord. :|

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2011 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenV_ schreef op zondag 05 juni 2011 @ 19:01:
Vanmiddag een 46d6530 gehaald.
Was even bang toen ik hem zag in de MM, want het beeld bouwde zo af en toe schokkend op.
Maar, de verkoper verzekerde mij dat het lag aan zijn aansluiting daar, dus toch maar meegenomen.
Staat nu vrolijk te draaien in ieder geval, en nog geen gekke dingen gezien.

CI+ module werkt goed, nog even een hdmi 1.4 kabel bijbestellen voor de ps3 en dan hang ik hem aan de muur. Heb de vogel's muurbeugel ook gelijk meegenomen.
Ik zou geen hdmi 1.4 kabel gebruiken voor de ps3. Denk niet dat die het gaat doen, ps3 ondersteunt alleen hdmi 1.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:27:
[...]

Ligt waarschijnlijk aan motion plus. Ga naar Picture Options en dan motion plus en zet die uit en probeer het dan nog eens. Kan ook aan de bluray liggen misschien.
Motion plus heb ik uitgezet maar helpt niet echt, ik heb trouwens het idee dat het een aliasing probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:28:
[...]

Ik zou geen hdmi 1.4 kabel gebruiken voor de ps3. Denk niet dat die het gaat doen, ps3 ondersteunt alleen hdmi 1.3
Hdmi kabel 3d 1.4 ps3 - 2 meter van Big Ben uit het genre PlayStation 3
http://www.bol.com/imgbas.../6/0/1004004010490648.jpg
Gebruik deze voor mn Blue ray D6900 perfekt 3 D beeld

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2011 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:31:
[...]

Hmm werkt dus wel. Maargoed, je zal wel geen voordeel hebben van die kabel op een 1.3 kabel. Verschil is 720p en 1080p in 3D. Daar is de ps3 niet mee gemaakt.
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:29:
[...]

Motion plus heb ik uitgezet maar helpt niet echt, ik heb trouwens het idee dat het een aliasing probleem is.
Niet echt of wel een beetje? Aliasing probleem? Doel je dan op de scherpte van de bluray? Stotteren en aliasing is wel heel wat anders hoor. Aliasing zijn kartelrandjes langs randen van objecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verbaas me over het prachtige geluid van de D6500 heeft de 7 en 8 serie ook zo'n helder en mooi geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:49
Is het iemand gelukt om met de D6*** het smartpack cadeau juist in te vullen en te printen? Als ik wil printen worden allerlei waarden op het formulier weer naar de standaardwaarden ingevuld. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarom de d6500 bij meer dan 60 webshops te bestellen is, en de d6530 maar bij drie ? zou toch graag de d6530 willen omdat ik die zilveren voet ipv zwart mooier vind. Anders maar naar de Mediamarkt hoewel daar ook de prijzen verschillen 1118 euro in den haag en in Alphen a/d rijn 1199.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pacificocean schreef op zondag 05 juni 2011 @ 23:15:
Is het iemand gelukt om met de D6*** het smartpack cadeau juist in te vullen en te printen? Als ik wil printen worden allerlei waarden op het formulier weer naar de standaardwaarden ingevuld. 8)7
Als het goed is krijg je ook een bevestigings email. Daar staat het wel goed in. Ik heb die uitgeprint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:49
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 23:20:
[...]

Als het goed is krijg je ook een bevestigings email. Daar staat het wel goed in. Ik heb die uitgeprint.
Dan staat er weer een vinkje voor:
Ja, ik wil graag GRATIS op de hoogte worden gehouden! 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 13:58

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

[...]

Je kan gewoon een 1.4 kabel gebruiken. Tussen 1.3 en 1.4 zit enkel en kwaliteitsverschil. Je kan het vergelijken met UTP cat.5 en cat.5e. Aansluiting, stekkers en bedrading zijn gelijk, alleen is 1.4 geschikt voor een hogere data-snelheid, niks meer, niks minder.

@jooptelevisie
Ik zie je steeds terug komen met dezelfde vraag. Het antwoord heb ik al een aantal keer gegeven, namelijk dat de Samsung Remote op elke Android zou moeten werken. Blijkbaar is hij nog niet beschikbaar voor de Android 2.3 toestellen (de telefoons met een dual-core cpu en de Nexus S), maar verder zou hij op elke toestel met 2.1 of 2.2 moeten werken. Wil je het zeker weten, kijk dan even op appbrain.com en selecteer het toestel waar je over twijfelt. Kan je de app selecteren, dan is het toestel ondersteund, easy as that!
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 22:00:
Ik verbaas me over het prachtige geluid van de D6500 heeft de 7 en 8 serie ook zo'n helder en mooi geluid
Mwah, voor een tv geeft hij redelijk goed geluid ja, maar het kan nog steeds niet op tegen een volwaardige audio-set. Ik vind het persoonlijk nog steeds erg hol klinken en vooral in het laag veel missen. Maar goed, ik ben ook veeleisend als het op geluid aankomt. ;)

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, 73 pagina's doorgelezen naar info en weetjes over mijn nieuwe TV.

Ik heb vorige week de UE46D6530 gekocht bij de Saturn met die BTW-actie. Er was ook nog een actie om de 3D Bluray speler D6500 voor €100 bij kopen ( normaal € 250). En daarbij krijg ik ook nog van Samsung de 4-delige Shrekserie in 3D. Al met al ben ik wel blij met het totaalpakket en de prijs.

Over de TV ben ik heel tevreden, prachtig beeld nadat de Led motion plus op Helder is gezet geen blokjes meer.
Alleen ik vind de TV traag zappen.Wanner ik zap komt het schermpje "gecodeerd signaal"even op. Ik heb de CI-module van Canal Digitaal, en daar kan het natuurlijk ook aan liggen.
Inmiddels heb ik de laatste softwareversie erop gezet, daarmee werd het een fractie sneller, maar niet genoeg.
Hebben meer mensen deze ervaring?
Maakt het verschil hoe je de CI plaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 16:09
Ik vind hem ook relatief traag met zappen ja. Maar ik denk niet dat daar iets aan te doen is.

Wat ik wel mis, is het info schermpje als je naar een nieuw net gaat, waarbij je kan zien wat er op dat moment te zien is op die zender. Moet nu handmatig op 'info' drukken om dit te zien. Dit zou ik graag bij het zappen zien.

Weet iemand of dat gaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:48
Mooie iBood vandaag! Samsung 6200 voor €699- .
6200 staat niet op de Samsung website. Kun je er wel Canal Digitaal mee ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Massiefje schreef op maandag 06 juni 2011 @ 00:09:
Ik vind hem ook relatief traag met zappen ja. Maar ik denk niet dat daar iets aan te doen is.

Wat ik wel mis, is het info schermpje als je naar een nieuw net gaat, waarbij je kan zien wat er op dat moment te zien is op die zender. Moet nu handmatig op 'info' drukken om dit te zien. Dit zou ik graag bij het zappen zien.

Weet iemand of dat gaat ?
Via de knop channel list kun je wel zien welk programma er op dat moment is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Torrentus schreef op maandag 06 juni 2011 @ 00:10:
Mooie iBood vandaag! Samsung 6200 voor €699- .
6200 staat niet op de Samsung website. Kun je er wel Canal Digitaal mee ontvangen?
De D6200 stond vorige week ook bij Saturn. Deze heeft ook een DVB-S2 tuner dus je zou er ook Canal Digitaal mee kunnen ontvangen.
Maar deze heeft een beperktere 3D, geen WiFi ( je kunt er wel een losse dongel bijkopen) en alleen apps, geen internetbrowser en is 200 Hz. En een kleinere processor(volgens de verkoper bij Saturn)in vergelijking met de D6530.

Staat trouwens wel op de Samsung site hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 00:18:
[...]

Via de knop channel list kun je wel zien welk programma er op dat moment is.
Ja, maar mijn externe decoders lieten altijd zien welk programma er is, op het moment dat ik die zender opzet. En ik kon dan instellen hoelang ik dat wilde zien. Van 1 seconden tot 10 seconden lang, of zo.

Nu moet ik extra knop indrukken elke keer PER ZENDER om te zien wat er speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 01:18

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 23:48:
.Wanner ik zap komt het schermpje "gecodeerd signaal"even op. Ik heb de CI-module van Canal Digitaal, en daar kan het natuurlijk ook aan liggen.
Inmiddels heb ik de laatste softwareversie erop gezet, daarmee werd het een fractie sneller, maar niet genoeg.
Hebben meer mensen deze ervaring?
Maakt het verschil hoe je de CI plaatst?
Hetzelfde hier:
Kijk CanalDigitaal via een Aston Cam 1.7 Dual. Geregeld "Gecodeerd Signaal" / "CI cam Error" wanneer ik snel zap. "Snel zap" bedoel ik. :F TV uit en weer aan lost het probleem tijdelijk op.. Ook ik mis de OSD instant Gids. :(

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
Ik heb al even gezocht, maar het zo snel niet kunnen vinden, maar zijn er eisen aan de usb stick (of schijf) die je voor timeropname kunt gebruiken icm de D6530 of kun je er gewoon iedere willekeurige stick inprikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 22:17
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 23:16:
Weet iemand waarom de d6500 bij meer dan 60 webshops te bestellen is, en de d6530 maar bij drie ? zou toch graag de d6530 willen omdat ik die zilveren voet ipv zwart mooier vind. Anders maar naar de Mediamarkt hoewel daar ook de prijzen verschillen 1118 euro in den haag en in Alphen a/d rijn 1199.
De 6530 is eigenlijk een MMS model (dus alleen voor Media Markt/Saturn)...blijkbaar hebben sommige andere winkels deze toch ook op voorraad, maar dat is niet het officiële verkoopkanaal voor dit type.

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:58

Wildfire

Joy to the world!

JeroenV_ schreef op maandag 06 juni 2011 @ 06:24:
Ik heb al even gezocht, maar het zo snel niet kunnen vinden, maar zijn er eisen aan de usb stick (of schijf) die je voor timeropname kunt gebruiken icm de D6530 of kun je er gewoon iedere willekeurige stick inprikken?
Over het algemeen kun je beter een externe schijf gebruiken. Veel USB-sticks worden vaak als te traag beschouwd voor opnemen. Het kunnen opnemen is volgens mij eigenlijk ook met een externe schijf in gedachte ontworpen, en niet met USB-sticks.

Als je toch een USB-stick wilt gebruiken, zoek dan de stick met de hoogste schrijfsnelheid.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
Wildfire schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:34:
[...]

Over het algemeen kun je beter een externe schijf gebruiken. Veel USB-sticks worden vaak als te traag beschouwd voor opnemen. Het kunnen opnemen is volgens mij eigenlijk ook met een externe schijf in gedachte ontworpen, en niet met USB-sticks.

Als je toch een USB-stick wilt gebruiken, zoek dan de stick met de hoogste schrijfsnelheid.
Weet je hoeveel ruimte een uur TV in beslag (HD vs SD) neemt? Is een 500GB HDD overkill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 00:29:
[...]

De D6200 stond vorige week ook bij Saturn. Deze heeft ook een DVB-S2 tuner dus je zou er ook Canal Digitaal mee kunnen ontvangen.
Maar deze heeft een beperktere 3D, geen WiFi ( je kunt er wel een losse dongel bijkopen) en alleen apps, geen internetbrowser en is 200 Hz. En een kleinere processor(volgens de verkoper bij Saturn)in vergelijking met de D6530.

Staat trouwens wel op de Samsung site hoor.
In welk opzicht heeft de 6200 serie een beperktere 3d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-09 16:35
[...]

&
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:31:
[...]

1.3 kabel is goed genoeg om 3D beeld materiaal door te geven. Wil je ethernet functionaliteit hebben, dan moet je een 1.4 kabel hebben, want dan mis je een paar draadjes. Deze aders waren gereserveerd, maar tot 1.4 nooit gebruikt, sinds 1.4 dus wel, voor ethernet.

Heb deze discussie ook gezien in het topic van het vorige model: LinuX-TUX in "[LCD TV] Samsung C7700, C8700 en C9000 S..." (eerste stukje van 1.3 kan niet, slaat op de standaard zelf, niet over de fysieke eigenschappen van het draad. Voor jullie de spreekwoordelijke draad kwijt raken :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-10 18:02
Heeft iemand hier die D6200? Ik heb hem gezien bij mediamarkt en zag er niet slecht uit. Maar goed die sjoemelen met de beeld instellingen en belichting.
Kortom is het nu een goede deal die ibood of niet? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00
EnigmaNL schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:53:
[...]

In welk opzicht heeft de 6200 serie een beperktere 3d?
D6200 kan geen 2D omzetten naar 3D, die kan alleen 3D van een 3D-bron laten zien.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Hahn schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:04:
[...]

D6200 kan geen 2D omzetten naar 3D, die kan alleen 3D van een 3D-bron laten zien.
Oh maar dat wil je toch niet, het effect is ronduit slecht.
Haas82 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:02:
Heeft iemand hier die D6200? Ik heb hem gezien bij mediamarkt en zag er niet slecht uit. Maar goed die sjoemelen met de beeld instellingen en belichting.
Ik heb de UE40D6200 gehad en omgeruild voor de UE46D6200 (de 46" versie dus) omdat ik 40 toch te klein vond, maar ik ben uitermate tevreden over het toestel! Erg mooie kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:35
Klopt het dat de 6200 geen PVR heeft? Zou voor mij wel crusiaal zijn....

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
kw_nl schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:26:
Klopt het dat de 6200 geen PVR heeft? Zou voor mij wel crusiaal zijn....
Ja dat klopt. Je kunt er niet mee opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Nou ik heb hem gekocht bij Ibood was toch 80 euro goedkoper dan de goedkoopste in de pricewatch.
Krijg je er wel geen 3d brilletjes bij en huur tegoed, maar die onzin wil ik ook helemaal niet eigenlijk,
Brilletje koop ik wel keer op marktplaats van iemand die dit gadget al weer beu is, wat vast wel snel gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was aan het twijfelen om een ue40d6530 te kopen, maar die iBood ziet er ook goed uit!
Scheelt wel 300 euro! Die iets dikkere rand neem ik wel voor lief!

Wifi, 3D upscaling, Skype en Browser ga ik toch niet gebruiken! Sluit hem aan op een Boxee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyradir
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-05 00:05
Ik ben ook voor de iBood-deal gezwicht. Looking good! Leuke extraatjes, zoals bediening vanaf je smartphone en 3D (waar ik persoonlijk niet echt op zit te wachten, maar het lijkt vaste prik tegenwoordig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Bediening vanaf je smartphone, stel je daar maar niet al teveel bij voor. Vandaag voor het eerst geprobeerd, Android-app van Samsung op m'n HTD HD2 geïnstalleerd. Ja, de D8000 kan er mee worden bediend maar wat is eigenlijk het nu als de afstandsbediening naast je ligt (twee stuks zelfs, we gebruiken de Logitech Harmony dus de originele wordt niet gebruikt)?

Het is geinig en leuk dat het kan, maar voegt niets toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Laatst online: 05-10 12:25
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 23:16:
Zoals hierboven al eerder gemeld is is de 6530 een model welke alleen via de MM en Saturn verkocht zou worden (aldus de MM verkoper die ik sprak). Ik wilde juist niet die grijze voet maar een zwarte, de standaard d6500 dus maar die kon de MM dus niet leveren. Uiteindelijk blij dat ik verder heb gezocht/gekeken want heb nu een d6500 met zwarte voet voor 815,- :o (overigens, de d6530 bij de MM in Deventer mocht weg voor 1075,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Wat vinden jullie van het bereik/gevoeligheid van de (normale) afstandsbediening? Ik heb de 40" D6530 en ik moet zeggen dat het alleen werkt als je echt op de TV richt. Als ik bijvoorbeeld in een hoek met een afwijking van 45graden richt werkt het al niet. Is jullie ervaring dat ook? Ik ga vanavond maar nieuwe batterijen proberen. Denk niet dat dat werkt, want dan zouden ze (bijna) leeg geleverd moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rava
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:53
ik wil me computer aansluiten op de tv, (ps59d6910) maar mijn videokaart heeft een dvi uitgang.
werkt het 3d gedeelte nog als ik een dvi naar hdmi kabel erop aansluit?
iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Nss schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:47:
Wat vinden jullie van het bereik/gevoeligheid van de (normale) afstandsbediening? Ik heb de 40" D6530 en ik moet zeggen dat het alleen werkt als je echt op de TV richt. Als ik bijvoorbeeld in een hoek met een afwijking van 45graden richt werkt het al niet. Is jullie ervaring dat ook? Ik ga vanavond maar nieuwe batterijen proberen. Denk niet dat dat werkt, want dan zouden ze (bijna) leeg geleverd moeten zijn.
Heb een D8000, infra-rood bereik is idd erg slecht. Je moet echt precies rechts onderin mikken wil hij wat doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Big_Easy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:44:
[...] Uiteindelijk blij dat ik verder heb gezocht/gekeken want heb nu een d6500 met zwarte voet voor 815,- :o [...]
Mag ik vragen waar je de d6500 voor die prijs hebt kunnen krijgen? Sta op het punt om m te bestellen (voor rond de 1000 euro), maar dat lijkt nogal weer wat te schelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Wildfire schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:35:
Bediening vanaf je smartphone, stel je daar maar niet al teveel bij voor. Vandaag voor het eerst geprobeerd, Android-app van Samsung op m'n HTD HD2 geïnstalleerd. Ja, de D8000 kan er mee worden bediend maar wat is eigenlijk het nu als de afstandsbediening naast je ligt (twee stuks zelfs, we gebruiken de Logitech Harmony dus de originele wordt niet gebruikt)?

Het is geinig en leuk dat het kan, maar voegt niets toe.
Ik vind de gewone remote over het algemeen ook handiger, al was het maar omdat je voelt welke knop je indrukt (een touchscreen werkt immers alleen goed als je er ook naar kijkt). Wat wel handig is aan de Samsung app, is dat je bij text-invoer de beschikking krijgt over een toetsenbord en invoer gebufferd wordt op de telefoon. Je kan dus gewoon typen alsof je een sms schrijft, wat veel sneller is dan met de IR-afstandsbediening ooit mogelijk zal zijn. Maar daarmee houdt het ook wel een beetje op.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:09
Let wel, de cashbackactie is enkel geldig bij deelnemende winkels http://www.samsung.com/nl...msung_deelnemerslijst.pdf.
En bij veel van die winkels kost de D6200 +800 euro. Daar krijg je dan wel 2 brillen gratis bij ten waarde van 70 in totaal (en 50euro huur tegoed).
Echter als je nu de D6200 via iBood haalt, ben je goedkoper uit, ook al moet je de brillen los halen.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:48
BassieBulk schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:26:
[...]

Heb een D8000, infra-rood bereik is idd erg slecht. Je moet echt precies rechts onderin mikken wil hij wat doen..
Heb zelf gemerkt dat het echt aan de batterij ligt. Probeer die goedkope zooi die meegeleverd wordt eens te vervangen voor nette Duracelltjes? Heeft bij m'n D7000 stukken geholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Laatst online: 05-10 12:25
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:30:
[...]

Mag ik vragen waar je de d6500 voor die prijs hebt kunnen krijgen? Sta op het punt om m te bestellen (voor rond de 1000 euro), maar dat lijkt nogal weer wat te schelen...
Bij Salland in Raalte (linkje).

Ik weet alleen nog niet of zij ook een "Samsung authorized online dealer" zijn, dit ivm met de 2 gratis 3D brilletjes die je momenteel kan krijgen via de actie van Samsung. Maar 3D is niet waarom ik de tv koop, ik beschouw het als een bonus. Heb wel de vraag uitstaan bij Salland, zodra ik antwoord heb laat ik het wel weten hierzo...

Overigens zie ik nu net dat de prijs vandaag is gezakt naar 803,- Heb ik nog weer 12 euro teveel betaald :(

[ Voor 6% gewijzigd door The_Big_Easy op 06-06-2011 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Big_Easy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:57:
[...]

Bij Salland in Raalte (linkje).

Ik weet alleen nog niet of zij ook een "Samsung authorized online dealer" zijn, dit ivm met de 2 gratis 3D brilletjes die je momenteel kan krijgen via de actie van Samsung. Maar 3D is niet waarom ik de tv koop, ik beschouw het als een bonus. Heb wel de vraag uitstaan bij Salland, zodra ik antwoord heb laat ik het wel weten hierzo...

Overigens zie ik nu net dat de prijs vandaag is gezakt naar 803,- Heb ik nog weer 12 euro teveel betaald :(
|:( stom van me, dacht dat je het over de 40" versie had... (waarom weet ik ook niet, waarschijnlijk omdat mijn hersenen de laatste weken alleen daar nog op focussen ;)) Was al benieuwd waar dat grote prijsvershil vandaan kwam. Toch bedankt voor het delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iggimeister
  • Laatst online: 03-10 11:10
ik zie op dit moment de UE55D6500 op amazon.de staan voor ongeveer 1650.

Zijn er voor en nadelen om deze tv uit duitsland te importeren ?

Ik ben wel van plan om de TV te gaan gebruiken in combinatie met ziggo ( CI + )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
Wildfire schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:34:
[...]

Oke, dus gewoon iets als dit zou moeten werken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-04-2022
Wat zijn de grote verschillen tussen de d6200 en d5000 versie? D6200 heeft 3d (maar dit hoef ik niet) en zou 100hz meer moeten hebben... nog meer verschillen dat het verschil van 100 euro rechtvaardigt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icebear
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-05-2024
Ik heb een vraag ik heb nu de ue46d7000 met een blu ray speler samsung bd6500 deze heb ik aangesloten d.m.v de bijgeleverde av kabel van speler naar tv (en converter ofzo)...

in elk geval heb ik nu een 3d blu ray gekocht en als ik kies voor 3d dan meld de blu ray dat ik een 3d tv en blu ray speler nodig heb

wat is er aan de hand?...help :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Zover ik weet kan 3D op FullHD alleen via HDMI 1.4a kabels (en DisplayPort-kabels voor pc's) worden afgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Bloodhatch schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:49:
Wat zijn de grote verschillen tussen de d6200 en d5000 versie? D6200 heeft 3d (maar dit hoef ik niet) en zou 100hz meer moeten hebben... nog meer verschillen dat het verschil van 100 euro rechtvaardigt?
Ik heb het verschil gezien in de media markt en saturn en die 100hz is echt mega veel verschil. Bij de 100hz (kennelijk maar 50 bij samsung) is echt veel ghosting.
Bij de 200hz (oftewel 100hz) was dit totaal niet te zien. Ik zal het je zo zeggen ik zou die 100/50hz echt niet willen.
Maar ga zelf even kijken in de winkel als je twijfelt.
3D is altijd leuk voor de grap, en je hebt het dus dan hoef je nooit te twijfelen of je het misschien toch had moeten kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Haas_nl op 06-06-2011 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
stephandeloos schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:11:
Ik heb een vraag ik heb nu de ue46d7000 met een blu ray speler samsung bd6500 deze heb ik aangesloten d.m.v de bijgeleverde av kabel van speler naar tv (en converter ofzo)...

in elk geval heb ik nu een 3d blu ray gekocht en als ik kies voor 3d dan meld de blu ray dat ik een 3d tv en blu ray speler nodig heb

wat is er aan de hand?...help :)
Welke av-kabel heb je aangesloten? Want dat klinkt alsof je 'm niet via HDMI hebt aangesloten en dat is wel nodig voor 3D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icebear
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-05-2024
Heel duidelijk heren bedankt! morgen maar een hdmi kabel halen...:) nog belangrijke verschillen tussen de kabels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haas82 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:14:
[...]

Ik heb het verschil gezien in de media markt en saturn en die 100hz is echt mega veel verschil. Bij de 100hz (kennelijk maar 50 bij samsung) is echt veel ghosting.
Bij de 200hz (oftewel 100hz) was dit totaal niet te zien. Ik zal het je zo zeggen ik zou die 100/50hz echt niet willen.
Maar ga zelf even kijken in de winkel als je twijfelt.
3D is altijd leuk voor de grap, en je hebt het dus dan hoef je nooit te twijfelen of je het misschien toch had moeten kopen.
Ja en ik zou toch echt voor minimaal 400HZ gaan op een D6500 kun je ook uitzending gemist kijken, en das toch wat waard.

Als uitzending gemist stottert kun je van hoge naar normale kwaliteit omzetten dan is het haperen verleden tijd.
Naast het fullscreen venstertje kun je dit instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Nu online
stephandeloos schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:16:
Heel duidelijk heren bedankt! morgen maar een hdmi kabel halen...:) nog belangrijke verschillen tussen de kabels?
Probeer rond de 15-25 euro te zoeken, dat is normaal gesproken voldoende naar mijn mening. Kijk ook even of het een High Speed kabel is, want dat moet ook voor 3D weergave op FullHD!

http://nl.wikipedia.org/w...tion_Multimedia_Interface

[ Voor 46% gewijzigd door Playa del C. op 06-06-2011 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haas82 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:02:
Ik heb hem ook bij Mediamark gezien, gek genoeg vond ik de C6000 beter zo op het eerste gezicht toen ben ik verder gaan zoeken en heb ik toch voor de D6500 gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Playa del C. schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:19:
[...]

Probeer rond de 15-25 euro te zoeken, dat is normaal gesproken voldoende naar mijn mening. Kijk ook even of het een High Speed kabel is, want dat moet ook voor 3D weergave op FullHD!

http://nl.wikipedia.org/w...tion_Multimedia_Interface
Bij Mediamarkt liggen ze voor 32,95 goede kwaliteit waarom zou je besparen op een kabel van een paar tientjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:24:
[...]

Bij Mediamarkt liggen ze voor 32,95 goede kwaliteit waarom zou je besparen op een kabel van een paar tientjes
Ik geef hier mijn mening als je goed leest. Voor de kenners: HDMI kabels worden soms erg duur verkocht, terwijl er geen enkel merkbaar kwaliteitsverschil is.
Ik bestel altijd via internet, en daar is bij 'normale' merken de prijs zo rond de 20 euro. Wat interesseert mij dan de mediamarkt die net een tientje duurder is. Ik heb de afgelopen zes jaar met geen enkele HDMI kabel verschil gezien in prestaties tussen kabels van 10 euro tot 75 euro.

Daarnaast zijn DisplayPort kabels vrijwel identiek qua prestaties, maar die kabels zijn gemiddeld wel een stuk goedkoper. Het is puur merk en koppel-verkoop met die kabels en zeker in fysieke winkels als de Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:18:
[...]

|:( stom van me, dacht dat je het over de 40" versie had... (waarom weet ik ook niet, waarschijnlijk omdat mijn hersenen de laatste weken alleen daar nog op focussen ;)) Was al benieuwd waar dat grote prijsvershil vandaan kwam. Toch bedankt voor het delen!
Overigens zie ik nu net dat de prijs vandaag is gezakt naar 803,- Heb ik nog weer 12 euro teveel betaald
Ga je je elke dag stom voelen omdat je 12 euro teveel hebt betaald, of accepteer je het feit dat ze elke dag minder gaan kosten, en ze volgend jaar voor de helft van de prijs gedumpt worden, en ga je genieten van je nieuwe televisie.

Dan kunnen we volgend jaar een stuk wijser een nieuw 2012 modelletje kopen en hoeven we ons daar niet meer aan te storen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Laat iedereen zelf weten wat ze kopen, als iemand iets meer moeite wil doen voor een kabel die een stuk goedkoper is, moet hij/zij dat toch helemaal zelf weten? :) Als jij €33 voor een kabel prima vindt, helemaal perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt het wel jammer dat toch de DNR aanblijft terwijl je hem op uit zet.
Ik heb de UE55D8000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Playa del C. schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:30:
[...]

Ik geef hier mijn mening als je goed leest. Voor de kenners: HDMI kabels worden soms erg duur verkocht, terwijl er geen enkel merkbaar kwaliteitsverschil is.
Ik bestel altijd via internet, en daar is bij 'normale' merken de prijs zo rond de 20 euro. Wat interesseert mij dan de mediamarkt die net een tientje duurder is. Ik heb de afgelopen zes jaar met geen enkele HDMI kabel verschil gezien in prestaties tussen kabels van 10 euro tot 75 euro.

Daarnaast zijn DisplayPort kabels vrijwel identiek qua prestaties, maar die kabels zijn gemiddeld wel een stuk goedkoper. Het is puur merk en koppel-verkoop met die kabels en zeker in fysieke winkels als de Mediamarkt.
dat je geen verschil ziet in de prestaties van de kabels heeft waarschijnlijk de laatste 6 jaar aan de kwaliteit van je tv's gelegen.
Of had je 6 jaar geleden ook al led 800HZ!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
Ik heb nu Avatar 3D gedownload, een MKV, en op m'n media player gezet, maar als ik deze af wil spelen krijg ik twee dezelfde beelden op het scherm, links en rechts (side by side).
Ik krijg dus geen 3D te zien. Na wat instellingen te proberen lukt het mij nog steeds niet.
Doe ik iets niet goed?

Woensdag een HDD aanschaffen en Avatar hierop zetten en dan rechtsstreeks op de tv aansluiten, geeft misschien wel het gewenste resultaat? Anders sluit ik de HDD op m'n 3D bluray aan, misschien werkt dat wel?

Iemand hier wat nuttigs over te melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
erreen schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:36:
Ik heb nu Avatar 3D gedownload, een MKV, en op m'n media player gezet, maar als ik deze af wil spelen krijg ik twee dezelfde beelden op het scherm, links en rechts (side by side).
Ik krijg dus geen 3D te zien. Na wat instellingen te proberen lukt het mij nog steeds niet.
Doe ik iets niet goed?

Woensdag een HDD aanschaffen en Avatar hierop zetten en dan rechtsstreeks op de tv aansluiten, geeft misschien wel het gewenste resultaat? Anders sluit ik de HDD op m'n 3D bluray aan, misschien werkt dat wel?

Iemand hier wat nuttigs over te melden?
Als je twee beelden naast elkaar ziet dan moet je dus nog op je afstandsbediening op de 3D-knop drukken en dan de goede modus kiezen. Maar dan moet je dus wel een 3D-tv hebben, welke heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Hahn schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:38:
[...]

Als je twee beelden naast elkaar ziet dan moet je dus nog op je afstandsbediening op de 3D-knop drukken en dan de goede modus kiezen. Maar dan moet je dus wel een 3D-tv hebben, welke heb je?
De 3D knop heb ik uiteraard ook ingedrukt, ik krijg dan alleen de keuze 3D aan of weer uit.
Ik heb een 46D8000

Ga het nu nog eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
erreen schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:40:
[...]

De 3D knop heb ik uiteraard ook ingedrukt, ik krijg dan alleen de keuze 3D aan of weer uit.
Ik heb een 46D8000

Ga het nu nog eens proberen :)
Als het goed is krijg je drie opties, 2D naar 3D, 3D uit links/rechts en 3D uit boven/onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Hahn schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:41:
[...]

Als het goed is krijg je drie opties, 2D naar 3D, 3D uit links/rechts en 3D uit boven/onder.
Ik krijg hem wel te zien in 3D, maar wel met twee dezelfde beelden, ff verder puzzelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:36:
[...]

dat je geen verschil ziet in de prestaties van de kabels heeft waarschijnlijk de laatste 6 jaar aan de kwaliteit van je tv's gelegen.
Of had je 6 jaar geleden ook al led 800HZ!
Jij bent ook een vervelend mannetje... Dit heeft ook nog helemaal niks met LED of 800 Hz te maken. Genoeg geruzie op dit forum en laten we hier mensen informeren en helpen.

Nog even ter informatie: In de digitale wereld heb je of 100% of 0%... Je kan daardoor geen verschil zien tussen goed functionerende en nog beter functionerende HDMI kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Playa del C. schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:43:
[...]

Jij bent ook een vervelend mannetje... Dit heeft ook nog helemaal niks met LED of 800 Hz te maken. Genoeg geruzie op dit forum en laten we hier mensen informeren en helpen.

Nog even ter informatie: In de digitale wereld heb je of 100% of 0%... Je kan daardoor geen verschil zien tussen goed functionerende en nog beter functionerende HDMI kabels.
Je gaat pas verschil merken als je meer dan 5 meter afstand moet overbruggen. Dan pas is een dure, goed afgeschermde kabel nuttig.”

i rest my case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:47:
[...]

Je gaat pas verschil merken als je meer dan 5 meter afstand moet overbruggen. Dan pas is een dure, goed afgeschermde kabel nuttig.”

i rest my case
Ja en dat klopt wel ;) Lekkere afsluiter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:33:
[...]

Ga je je elke dag stom voelen omdat je 12 euro teveel hebt betaald, of accepteer je het feit dat ze elke dag minder gaan kosten, en ze volgend jaar voor de helft van de prijs gedumpt worden, en ga je genieten van je nieuwe televisie.

Dan kunnen we volgend jaar een stuk wijser een nieuw 2012 modelletje kopen en hoeven we ons daar niet meer aan te storen
Sorry jooptelevisie, maar je hebt het ofwel tegen de verkeerde of je hebt de thread niet goed gelezen. Ik zie ook in je quote van mijn post een stukje van The_Big_Easy staan... de zin betreft het 12 euro prijsverschil waar je het over hebt.

Mijn post betrof mijn vraag waar The_Big_Easy de D6500 voor 815 euro had gehaald aangezien ik een groot verschil zag met de prijs van 1000 waarvoor nu ongeveer een UE40D6500 weg gaat, maar het bleek dat The_Big_Easy het over de 37 inch versie had.

Het ging mij dus om een mogelijk prijsverschil op moment van aanschaf van 185 euro. Lijkt mij een legitieme reden om eventueel vandaag te wachten met bestellen bij shop X en morgen eventueel bij shop Y te bestellen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2011 21:37 . Reden: spelfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Big_Easy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:44:
[...]

Zoals hierboven al eerder gemeld is is de 6530 een model welke alleen via de MM en Saturn verkocht zou worden (aldus de MM verkoper die ik sprak). Ik wilde juist niet die grijze voet maar een zwarte, de standaard d6500 dus maar die kon de MM dus niet leveren. Uiteindelijk blij dat ik verder heb gezocht/gekeken want heb nu een d6500 met zwarte voet voor 815,- :o (overigens, de d6530 bij de MM in Deventer mocht weg voor 1075,-)
Ik vindt het wel een heel groot verschil meer dan 250 euro voor de zelfde tv alleen de kleur van de voet is verschillend. Ik snap ook wel als je hem via internet besteld wat goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:36:
[...]

Sorry jooptelevisie, maar je hebt het ofwel tegen de verkeerde of je hebt de thread niet goed gelezen. Ik zie ook in je quote van mijn post een stukje van The_Big_Easy staan... de zin betreft het 12 euro prijsverschil waar je het over hebt.

Mijn post betrof mijn vraag waar The_Big_Easy de D6500 voor 815 euro had gehaald aangezien ik een groot verschil zag met de prijs van 1000 waarvoor nu ongeveer een UE40D6500 weg gaat, maar het bleek dat The_Big_Easy het over de 37 inch versie had.

Het ging mij dus om een mogelijk prijsverschil op moment van aanschaf van 185 euro. Lijkt mij een legitieme reden om eventueel vandaag te wachten met bestellen bij shop X en morgen eventueel bij shop Y te bestellen.
Ik dacht ook dat ie het over de 40 inch had, maar toch vindt ik het nog een te groot prijsverschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een d8000 3d van samsung alleen de dlna werkt niet.
bij elke file die af wil spelen geeft hij de fout cannot play this file.

Iemand met het zelfde probleem of een oplossing ??????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:53:
ik heb ook een d8000 3d van samsung alleen de dlna werkt niet.
bij elke file die af wil spelen geeft hij de fout cannot play this file.

Iemand met het zelfde probleem of een oplossing ??????????
Wat voor files zijn het ? Welke codering ? Welke DLNA server gebruik je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:25:
[...] Ik dacht ook dat ie het over de 40 inch had, maar toch vindt ik het nog een te groot prijsverschil
Dan bedoel jij dus het prijsverschil tussen de UE40D6500 (zwarte voet) en de UE40D6530 (zilveren voet)?. Na een paar weken de prijzen in de gaten te hebben gehouden lijkt het prijsverschil hiertussen gemiddeld zo'n 100 euro te zijn. Ookal is dit niet de 250 euro waar jij het over had (dacht ik) is het inderdaad nog steeds heel veel geld voor een (in mijn ogen zelfs lelijkere) zilveren voet.

Betreft mezelf: Al die verwarring door op prijzen te letten zonder schermgrootte erbij in de gaten te houden... ik heb m'n lesje inmiddels weer geleerd ;) (Dacht weer eens nóg goedkoper uit te kunnen zijn :P) Morgen alsnog dus de UE40D6500 bestellen voor net onder de 1000. Ben erg benieuwd of hij gaat bevallen, in de winkels heb ik naar mijn mening geen goede indruk van het beeld kunnen krijgen. Kom van een oude loodzware Philips Blackline (70 nogwat centimeter) beeldbuis en m'n PlayStation 3 én Apple TV 2G kunnen niet wachten om hun HD beelden kwijt te kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan88
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-11-2024
All.

Ik probeer een Blu-ray ISO (Avatar 3D) aan de praat te krijgen in full-SBS. Nu heb ik zowel een half-SBS mkv als een full-SBS mkv ge-encode o.b.v. de ISO. Nu krijg ik die full-SBS voor geen meter aan de praat. Ik heb het geprobeerd via USB ("Resolution not supported") als via DLNA (allshare, "Video not supported."). De Half-SBS daarintegen werkt als een zonnetje.

Nu mijn vraag dus, is het jullie gelukt om full-SBS aan de praat te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 11:52

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

De Allshare applicatie voor de computer werkt zeer irriterend. Het delen van media werkt zo omslachtig. Uiteindelijk wel gelukt om een film te delen, en deze te bekijken op de D8000. Zonder geluid (WMVHD).

Binnenkort even proberen met andere bestandstypen.

Tevens is er een Samsung 3D Blu-ray speler op aangesloten. Verbonden met anynet.

Maar als we nu even een audio cd willen luisteren, gaat de tv ook aan. Echter als we de TV uitzetten, gaat de BD ook weer uit. Deze optie valt natuurlijk uit te zetten, maar is het mogelijk om muziek te luisteren zonder de tv aan te zetten?

Verder zeer fijne TV, ook 't 3D is een lust voor 't oog! Werkt magnifiek.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:09
Ik heb gisteren via iBood de UE40D6200 gehaald. Ik haal over een paar maanden wel een paar brillen als ik het nodig heb. Ik ga hem voorlopig op mijn htpc aansluiten, en als ik ga samenwonen gaat hij wel op de kabel.
Als ik hem binnen heb zal ik wel wat ervaringen delen.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
styxz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:45:
[...]

Weet je hoeveel ruimte een uur TV in beslag (HD vs SD) neemt? Is een 500GB HDD overkill?
Zelf de proef op de som kunnen nemen: 1 uur (SD) materiaal = 2GB. HD zenders zullen dus wel een stuk meer zijn nog.
Mijn conclusies is dat 500GB wel een beetje overkill is, vooral omdat je toch vaak weer gekeken programma's wist....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

styxz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:45:
[...]

Wij hebben er momenteel een 250GB HDD aanhangen.

In FullHD kan er 26 uur beeldmateriaal vastgelegd worden.

Aan jou de keus of je het daarmee kan redden.

Wordt trouwens de buffer van TimeShift op de HDD opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

NeFoRcE schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:04:

[...]

Wordt trouwens de buffer van TimeShift op de HDD opgeslagen?
Lijkt me wel, waar anders zou de TV het kwijt moeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Ja inderdaad op de schijf. Probeer eens te pauzeren zonder schijf, dan krijg je daar ook melding van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

NeFoRcE schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:45:
De Allshare applicatie voor de computer werkt zeer irriterend. Het delen van media werkt zo omslachtig. Uiteindelijk wel gelukt om een film te delen, en deze te bekijken op de D8000. Zonder geluid (WMVHD).

Binnenkort even proberen met andere bestandstypen.

Tevens is er een Samsung 3D Blu-ray speler op aangesloten. Verbonden met anynet.

Maar als we nu even een audio cd willen luisteren, gaat de tv ook aan. Echter als we de TV uitzetten, gaat de BD ook weer uit. Deze optie valt natuurlijk uit te zetten, maar is het mogelijk om muziek te luisteren zonder de tv aan te zetten?

Verder zeer fijne TV, ook 't 3D is een lust voor 't oog! Werkt magnifiek.
Waar je "last" van hebt, is Anynet+. Dit is een signaal dat door bron aan afspeelapparaat gestuurd kan worden en waarmee apparaten o.a. in- en uit geschakeld kunnen worden.
Op mijn D6750 kan je het in- of uitschakelen door het source-menu te openen, naar de aansluiting te gaan waarop het bewuste apparaat aangesloten is, en dan op tools te drukken. (ik doe dit nu even uit m'n hoofd, het kan ook zijn dat de bron activeren en dan op tools drukken de juiste weg was... Staat wel in de e-manual van de tv hoe of wat).
Bryan88 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:18:
All.

Ik probeer een Blu-ray ISO (Avatar 3D) aan de praat te krijgen in full-SBS. Nu heb ik zowel een half-SBS mkv als een full-SBS mkv ge-encode o.b.v. de ISO. Nu krijg ik die full-SBS voor geen meter aan de praat. Ik heb het geprobeerd via USB ("Resolution not supported") als via DLNA (allshare, "Video not supported."). De Half-SBS daarintegen werkt als een zonnetje.

Nu mijn vraag dus, is het jullie gelukt om full-SBS aan de praat te krijgen?
Wat is je bron? Mijn Popcorn Hour kan bijv. maar maximaal 1920x1080p afspelen, en dus niet 3840x1080p die nodig is voor full-SBS, en dat geldt voor heel veel apparaten. Verder ondersteunt de tv maar heel weinig codecs (ook een ordinaire mp4 wil niet :( ).
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:47:
[...]

i rest my case
Ja, de kans dat een kabel niet wil werken is vanaf 5 meter pas een reëel risico, omdat dan pas signaal sterkte en nauwkeurigheid van productie van een serieuze rol kan gaan spelen. HDMI kent geen beeld kwaliteitsverschil tussen verschillende kabels, zoals dat bij analoge kabels het geval is (bleeding van kleuren, ruis, verlies in kleurdiepte).
Je kan hooguit last krijgen van signaalverlies waardoor in het beste geval artifacten ontstaan, is het ergste geval er gewoon geen beeld door komt. Werkt een kabel, dan zal je 100% zeker geen verschil zien tussen 1 van een tientje van de Lidl/Aldi/{insert random goedkope winkel} of 1 van honderden €'s van Monster, ondanks beweringen die je elders misschien kan vinden. Waar je alleen op moet letten is, dat als je bijv. 3D full HD wilt kunnen kijken, dat de kabel HDMI 1.4 gecertificeerd is. Dit heeft puur te maken met de minimale doorvoersnelheid die kabel gegarandeerd aan kan. Het is precies hetzelfde als wat geldt voor USB-, sATA-, netwerk, etc. kabels.
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:26:
[...]

Dan bedoel jij dus het prijsverschil tussen de UE40D6500 (zwarte voet) en de UE40D6530 (zilveren voet)?. Na een paar weken de prijzen in de gaten te hebben gehouden lijkt het prijsverschil hiertussen gemiddeld zo'n 100 euro te zijn. Ookal is dit niet de 250 euro waar jij het over had (dacht ik) is het inderdaad nog steeds heel veel geld voor een (in mijn ogen zelfs lelijkere) zilveren voet.
Klopt dit wel? Als ik bij Samsung op de site kijk, heeft de UE6530 een rechthoekige voet, net als de UE6500 en heeft alleen de UE6510 en UE6540 een zilveren (kruis)voet. Of heeft de UE6530 een zilverkleurige plaat, ipv zwart?

Overigens, en ik verklaar mezelf nog af en toe voor gek daarvoor, heeft de voet mij o.a. doen besluiten om de UE6750 aan te schaffen. De zilveren kruis-voet vond ik gewoon zoveel mooier... (ik heb een lichtelijke voorkeur voor chromen jaren 70 styling :$ )
Betreft mezelf: Al die verwarring door op prijzen te letten zonder schermgrootte erbij in de gaten te houden... ik heb m'n lesje inmiddels weer geleerd ;) (Dacht weer eens nóg goedkoper uit te kunnen zijn :P) Morgen alsnog dus de UE40D6500 bestellen voor net onder de 1000. Ben erg benieuwd of hij gaat bevallen, in de winkels heb ik naar mijn mening geen goede indruk van het beeld kunnen krijgen. Kom van een oude loodzware Philips Blackline (70 nogwat centimeter) beeldbuis en m'n PlayStation 3 én Apple TV 2G kunnen niet wachten om hun HD beelden kwijt te kunnen...
Je weet niet wat je mee gaat maken ;) Ik kwam van een 55cm 4:3 blackline tv en zit nog elke dag echt te genieten. En bijna lachwekkend hoeveel stunt fouten je ineens in wat oudere films ziet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan88
deepbass909 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:35:
Wat is je bron? Mijn Popcorn Hour kan bijv. maar maximaal 1920x1080p afspelen, en dus niet 3840x1080p die nodig is voor full-SBS, en dat geldt voor heel veel apparaten. Verder ondersteunt de tv maar heel weinig codecs (ook een ordinaire mp4 wil niet :( ).
Ik probeer het via m'n PC te streamen via DLNA. Opzich gaat dit prima met Half-SBS, maar full-SBS dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Massiefje schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:06:
[...]

Wat voor files zijn het ? Welke codering ? Welke DLNA server gebruik je ?
Heb een conceptronic nas ch3 of zoiets en dan de dlna functie staat aan hij vind hem wel maar kan niks afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan88
Bryan88 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:39:
[...]

Ik probeer het via m'n PC te streamen via DLNA. Opzich gaat dit prima met Half-SBS, maar full-SBS dus niet.
Hmm, ik lees net hetvolgende op een PS3MediaServer forum:
"FULL SBS is not supported by any renderer via DLNA due to out of specs resolution = more than 1080p"

Kan iemand dit bevestigen? Dat zou namelijk betekenen dat full-sbs alleen mogelijk is via hdmi direct op een HTPC aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Waar je "last" van hebt, is Anynet+. Dit is een signaal dat door bron aan afspeelapparaat gestuurd kan worden en waarmee apparaten o.a. in- en uit geschakeld kunnen worden.
Op mijn D6750 kan je het in- of uitschakelen door het source-menu te openen, naar de aansluiting te gaan waarop het bewuste apparaat aangesloten is, en dan op tools te drukken. (ik doe dit nu even uit m'n hoofd, het kan ook zijn dat de bron activeren en dan op tools drukken de juiste weg was... Staat wel in de e-manual van de tv hoe of wat).
Klopt, dat is ingeschakeld, maar het is vervelend als je eventjes tussendoor een muziek-cd wilt luisteren, dat de tv automatisch aanspringt. En om nou eerst AnyNet+ uit te zetten, of de HDMI eruit te trekken, is ook weer omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:26:
[...]

ja gemiddeld is het prijsverschil 100 euro tussen de 40 inch met verschillende kleur voet, ik vind de zilveren voet mooier maar dat is mijn mening. ik kijk het nog wel een maandje of twee aan als de ue40d6530 niet nog wat in prijs zakt dan ga ik de ue40d6500 kopen. Ik vind zeker de zwarte voet niet lelijk hoor. en waarschinlijk hang ik hem toch wel een keer aan de muur en dan hebben we helemaal geen voet meer nodig.
Pagina: 1 ... 19 ... 99 Laatste