Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze heb ik een vraag, mede samsung LED eigenaren. Mijn 3 weken oude Samsung UE37C6000 heeft bij snelle bewegingen en tijdens donkere scenes, vooral bij rodige kleuren (maar vooral ook huidskleur) een rode blurr/waas die achter het beeld aan sleurt. Is dit "normaal"? Het stoort in iedergeval behoorlijk, het is niet te zien op mijn laptop scherm en ook tweaken aan de settings baat niet (zoals bijvoorbeeld LED motion plus uitzetten en alle artificial verbeteringen in het beeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 13:28
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:19:
Bij deze heb ik een vraag, mede samsung LED eigenaren. Mijn 3 weken oude Samsung UE37C6000 heeft bij snelle bewegingen en tijdens donkere scenes, vooral bij rodige kleuren (maar vooral ook huidskleur) een rode blurr/waas die achter het beeld aan sleurt. Is dit "normaal"? Het stoort in iedergeval behoorlijk, het is niet te zien op mijn laptop scherm en ook tweaken aan de settings baat niet (zoals bijvoorbeeld LED motion plus uitzetten en alle artificial verbeteringen in het beeld).
Ondanks dat je aangeeft al te hebben getweaked:
Als ook de spelmodus aanzetten niet helpt (settings->algemeen->spelmodus)
Dan zou ik toch eens contact opnemen met de winkel.
Want dat wat jij beschrijft, dat hoort niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcheese schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:15:
[...]

Ondanks dat je aangeeft al te hebben getweaked:
Als ook de spelmodus aanzetten niet helpt (settings->algemeen->spelmodus)
Dan zou ik toch eens contact opnemen met de winkel.
Want dat wat jij beschrijft, dat hoort niet.
Hartelijk dank voor de tip! Het probleem is dat ik grotendeels kijk via de USB mediaplayer, en als ik me niet vergis is de mogelijkheid om spelmodus aan te zetten niet aanwezig tenzij er via een externe source wordt bekenen. Als het klopt wat je zegt dat dat echt niet klopt dan ga ik zeker eens even bellen want het is best storend, een snel bewegend gezicht en de huidskleur krijgt veel rode vlekken/wazigheden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:21:
[...]

Hartelijk dank voor de tip! Het probleem is dat ik grotendeels kijk via de USB mediaplayer, en als ik me niet vergis is de mogelijkheid om spelmodus aan te zetten niet aanwezig tenzij er via een externe source wordt bekenen. Als het klopt wat je zegt dat dat echt niet klopt dan ga ik zeker eens even bellen want het is best storend, een snel bewegend gezicht en de huidskleur krijgt veel rode vlekken/wazigheden :S
Spelmodus is altijd beschikbaar, zelfs nog als je digitenne kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:45

DoctorV64

Cosmopoliet

Mooie thread dit! Ik heb een scherpe aanbieding al op zak voor de 46D7000 en zou eigenlijk niet verder moeten nadenken, maar dan kriebelt het een maatje groter 55" is echt te veel geld voor de 7000-serie. Maar een D6500 of een D6570 (kan hem nergens te koop vinden) komen dan weer ineens dichterbij. Keuzes keuzes. Gewoon bij de 46D7000 blijven of de onderste uit de kant halen voor een 55D65XX??

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolando Frio
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-12-2023
deepbass909 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 00:07:
[...]

Ik heb geen ervaring met verversingsfrequenties van lager dan 400Hz, maar wat ik begreep is het vooral van belang voor niet-50Hz content (stottert minder) en bij 3D halveert de framerate en hou je dus nog maar 200Hz over. Bij een 200Hz val je dus terug op 100Hz.

[...]

Vergeleken met HD valt SD-beeld altijd tegen. De tv kan geen informatie erbij verzinnen, slechts een beetje verbloemen dat de resolutie een stuk lager is. Ik vind persoonlijk de kwaliteit redelijk meevallen en acceptabel genoeg. Zeker vergeleken met wat ik in de winkel bij andere tv's zag.

[...]

Is grapig en voegt iets diepte toe, maar komt niet in de buurt van echt 3D. Het ligt vooral aan de bron hoe duidelijk het is. HD-content gaat redelijk, bij SD of sterk gecomprimeerde video (bijv. 700MB xvid) werkt het nauwelijks.

[...]

Ik heb geen ervaring met Internet@TV, dus kan ik niks over zeggen.

[...]

De 3D ervaring is goed, maar wel sterk afhankelijk van de bron. Ik heb een IMAX video over walvissen en daar wordt je echt in gezogen. Maar het is ook afhankelijk van je kijkafstand. Ik zit bijv. op maar 2 a 2,5meter van het scherm. Hoe dichterbij, hoe sterker en mooier het wordt.
Thanx voor jullie uitgebreide reacties Hahn en deepbass909 _/-\o_
Goeie info. 't valt allemaal wel mee en wordt dus mooier gemaakt dan 't is. as usual ;)

verder nog wat nieuwe vragen eigenlijk ;), hopelijk weer iemand's view daarop:

hoe ervaren jullie de 3D brillen die je bij de nieuwe actie krijgt? zijn die goed of heb je een betere 3D ervaring met andere soort (betere kwaliteit) brillen?

werkt de 3D ook net zo goed bij gedownloade films die je via je laptop (HDMI, mijn geval een MacBook Pro) bekijkt danwel via DLNA of de USB verbinding rechtstreeks? of zìtten daar beperkingen aan.

werkt die PVR en Time Shift functie ook goed? las ergens dat dat niet schijnt te werken als je met een Ziggo Ci+ module werkt?

muchas gracias weer :)

@ deepbass909:
jij zit dus ongeveer net zover van het scherm als ik, wat voor formaat scherm heb jij? 40 inch? heb je in dat geval niet dat het net iets te dichtbij is en het beeld beetje blokkerig wordt? ik merk dat als ik bij mijn 37 inch wat dichterbij zit dan 2 meter het duidelijk niet zo mooi kijkt en je beetje lelijke effecten gaat zien, als je er verder vanaf zit/staat is 't niet merkbaar en eigenlijk scherper en mooier.

Twijfelde namelijk toch wel over 37 of toch 40 inch. daarom hoop ik dat die nieuwe modellen wellicht weer een iets betere weergave hebben van wat dichterbij. een extra excuus om toch de ruilactie in te gaan zetten denk ik.. >:)

No hay tiempo pero siempre por una guapa chica ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolando Frio
vrees dat je dan met de beruchte ghosting te maken hebt? als je het niet gefixed krijgt (wellicht firmware update doen) en 't echt te erg en storend is zou ik hem terugbrengen als dat nog kan. good luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
Rolando Frio schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:40:
[...]
werkt de 3D ook net zo goed bij gedownloade films die je via je laptop (HDMI, mijn geval een MacBook Pro) bekijkt danwel via DLNA of de USB verbinding rechtstreeks? of zìtten daar beperkingen aan.
Ja dat werkt net zo goed, De enige beperking is de output resolutie van je videokaart.
Zet je die op1920*1080 dan zie je echt geen verschil met usb/dlna.
Zet je hem op 800*600 ;) dan natuurlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolando Frio
remcheese schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:47:
[...]

Ja dat werkt net zo goed, De enige beperking is de output resolutie van je videokaart.
Zet je die op1920*1080 dan zie je echt geen verschil met usb/dlna.
Zet je hem op 800*600 ;) dan natuurlijk wel.
thanx! tja, zit gewoon de standaard Nvidia 9400 videokaart in die macBook Pro (mid 2009 2,53Ghz model)
moet daar wel mee lukken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
mijn "tv_pc" heeft een 9400, draait verder op een dual core van 2.2 en die poept er al een tijd 1920*1080p uit.
Lijkt mij dat dat wel werkt qua videokaart.

[ Voor 4% gewijzigd door remcheese op 31-05-2011 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:58

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

broodjepoep schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 01:25:
[...]

Je geeft aan dat de tv vob bestanden ondersteunt.(niet gevonden in de handleiding) Ik wil eventueel een usb hd aansluiten met daarop een verzameling dvd's. Kan de tv deze met menu gewoon afspelen (progressive wellicht) en is er een verbinding mogelijk naar een eventuele home cinema set zodat het 5.1 geluid ook gewoon werkt?
Dit is een vob-bestand met een DTS of THX trailer (weet niet meer precies welke), die ik hier vandaan heb. Dus geen menu's o.i.d. Ik was namelijk wat dingen aan het testen (zoals, geeft de tv wel 5.1 DTS als bron een USB-stick in de tv is) en deze was alleen als vob beschikbaar. Dat bleek hij dus gewoon af te spelen. Maar het is nog zeker geen garantie. Ik heb mp4's gehad die dienst weigerde en mkv's waarvan sommigen wel werken en anderen niet.
Informatie erover is niet heel duidelijk, en het wordt er ook niet makkelijker op door alle creatieve manier waarop video's gecodeerd worden (non-spec compressie ratio's, afwijkende codecs in bepaalde containers, etc).
Ik denk dat je dit beter kan vragen in het topic over de 2010-modellen (c-serie)...
Rolando Frio schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:40:
[...]

Thanx voor jullie uitgebreide reacties Hahn en deepbass909 _/-\o_
Goeie info. 't valt allemaal wel mee en wordt dus mooier gemaakt dan 't is. as usual ;)

verder nog wat nieuwe vragen eigenlijk ;), hopelijk weer iemand's view daarop:

hoe ervaren jullie de 3D brillen die je bij de nieuwe actie krijgt? zijn die goed of heb je een betere 3D ervaring met andere soort (betere kwaliteit) brillen?
Volgens mij zit er kwalitatief geen echt verschil tussen de brillen, alleen uiterlijk en gewicht (en dus draagcomfort). De standaard bril is enigszins lomp (al valt dat 100% mee).

werkt die PVR en Time Shift functie ook goed? las ergens dat dat niet schijnt te werken als je met een Ziggo Ci+ module werkt?

muchas gracias weer :)
Via USB werkt het goed, zolang de video maar in een format is wat de tv snapt. Voor DLNA geldt voor zover ik weet hetzelfde. Maar omdat de tv lang niet alles snapt, speel ik via HDMI de SBS-video's af vanaf mijn Popcorn Hour (helaas wel zonder ondertiteling).
@ deepbass909:
jij zit dus ongeveer net zover van het scherm als ik, wat voor formaat scherm heb jij? 40 inch? heb je in dat geval niet dat het net iets te dichtbij is en het beeld beetje blokkerig wordt? ik merk dat als ik bij mijn 37 inch wat dichterbij zit dan 2 meter het duidelijk niet zo mooi kijkt en je beetje lelijke effecten gaat zien, als je er verder vanaf zit/staat is 't niet merkbaar en eigenlijk scherper en mooier.

Twijfelde namelijk toch wel over 37 of toch 40 inch. daarom hoop ik dat die nieuwe modellen wellicht weer een iets betere weergave hebben van wat dichterbij. een extra excuus om toch de ruilactie in te gaan zetten denk ik.. >:)
Blokkerigheid heb je alleen bij SD-content of video's met een te hoge compressie. De tv heeft een aantal opties (zoals mpeg-ruisfilter) die het redelijk goed weten te verstoppen en een beeld geeft dat licht out-of-focus (wazig) lijkt. Ik vind dat zelf iets prettiger dan blokkerigheid en mpeg-artifacten.
Bij HD-content is het alles behalve blokkerig op deze kijkafstand. De individuele pixels zijn zeker niet te zien, zelfs niet bij 3D SBS.
Bij 720i of lager kan het wel voorkomen.

Ik ben zelf voor een 40" gegaan, omdat die én 400Hz was en het prijsverschil met 37" zo klein was dat dit geen punt was.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 00:50

Quan Vu

Hoi

DoctorV64 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:24:
Mooie thread dit! Ik heb een scherpe aanbieding al op zak voor de 46D7000 en zou eigenlijk niet verder moeten nadenken, maar dan kriebelt het een maatje groter 55" is echt te veel geld voor de 7000-serie. Maar een D6500 of een D6570 (kan hem nergens te koop vinden) komen dan weer ineens dichterbij. Keuzes keuzes. Gewoon bij de 46D7000 blijven of de onderste uit de kant halen voor een 55D65XX??
Ah, zo te zien heb je al van mijn collega een mooie prijs gekregen voor die tv ^^?

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 16:09
Vanmorgen viel mijn tv elke 2 a 3 minuten volledig uit.... tijdens he zappen, tijdens het kijken, gewoon 'klik' uit.... Daarna ging hij ineens zelf van zenders wisselen. Journaal 24 (kanaal 30), Eredivisie live (kanaal 301, geen abo) en nog wat willekeurige zenders.

Heb gekeken of ik een software upgrade kon doen, maar die optie was ineens grijs?

Na aan nieuwe 'plug & play' wizard, leek het weer goed te gaan.....

Een 46D7000 overigens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 21:45

DoctorV64

Cosmopoliet

Quan Vu schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:03:
[...]

Ah, zo te zien heb je al van mijn collega een mooie prijs gekregen voor die tv ^^?
Lees je DM nu pas. De 6510 valt af omdat wit niet in smaak valt bij de missus. Van de 55D6500 prijs via de mail ja via de reguliere site, de 46D7000 scherpe aanbieding bij een concurrent. (toch een poging wagen bij jullie dan?) 55 is groter echter de specs van de 7000 serie spreken me meer aan. Een 55D7000 is out of the question qua budget. Keuzes keuzes...

Ahum, mailtje terug al Quan scherp hoor.

(offtopic, hoe reageer ik op een DM?!)

[ Voor 13% gewijzigd door DoctorV64 op 31-05-2011 13:27 ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 01:18

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Wat er naar mijn mening nog moet gebeuren met de D6500 en hoger:

-Audioinstellingen PER ZENDER opslaan. (Taal/Output)
-Ondertitelingsinstellingen PER ZENDER opslaan.
-Explore 3D-app ook voor de NL markt beschikbaar stellen.
-Z.S.M. RTL-gemist etc toevoegen aan de NL Portal.
-Associated Press News Ticker in NL introduceren. (Appstore)

Nu krijg ik bij BET UK "Nederlands" geluid, terwijl die stream helemaal niets bevat en je dus telkens naar Tools>Geluid>Engels>OK. Moet indrukken voordat je kunt luisteren. De ondertiteling wil ik wel bij History channel, maar niet bij de BBC en andere zenders want dat is echt irritant.
De Explore 3D app die je wel in de UK, DE, VS krijgt, bevat erg leuke video's die aardig goed werken, zelfs met een 5Mbit internet verbinding!
RTL gemist laat wel erg lang op zich wachten.
De AP nieuws ticker is erg leuk; een vergelijkbaar NL Nu.nl ticker zou leuk zijn.

Dus Samsung Webcare, doe er wat aan! 8)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 11:55:
Hoe zit het met clouding en de D8000, ik hoor veel mensen last hebben van clouding i.c.m een D7000. Mensen met een D8000 die hier ook last van hebben?
Ja ik heb de D8000 en oom wat aan de 2 rechter hoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

SalimRMAF schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:14:
Wat er naar mijn mening nog moet gebeuren met de D6500 en hoger:

-Audioinstellingen PER ZENDER opslaan. (Taal/Output)
-Ondertitelingsinstellingen PER ZENDER opslaan.
-Explore 3D-app ook voor de NL markt beschikbaar stellen.
-Z.S.M. RTL-gemist etc toevoegen aan de NL Portal.
-Associated Press News Ticker in NL introduceren. (Appstore)

Nu krijg ik bij BET UK "Nederlands" geluid, terwijl die stream helemaal niets bevat en je dus telkens naar Tools>Geluid>Engels>OK. Moet indrukken voordat je kunt luisteren. De ondertiteling wil ik wel bij History channel, maar niet bij de BBC en andere zenders want dat is echt irritant.
De Explore 3D app die je wel in de UK, DE, VS krijgt, bevat erg leuke video's die aardig goed werken, zelfs met een 5Mbit internet verbinding!
RTL gemist laat wel erg lang op zich wachten.
De AP nieuws ticker is erg leuk; een vergelijkbaar NL Nu.nl ticker zou leuk zijn.

Dus Samsung Webcare, doe er wat aan! 8)
Begin eerst met uitzendinggemist van de publieke omroepen... Ik blijf het bijzonder irritant vinden dat je per sé een Windows-pc of Mac nodig hebt om daar een beetje acceptabele kwaliteit op te krijgen en alle programma's. Mobiel heb je maar een heel beperkte selectie die bovendien amper te kijken is door de extreem lage resolutie en op de tv kan je er al helemaal geen gebruik van maken als je geen interactieve tv hebt. Caiway biedt dit niet aan, dus geen uitzendinggemist...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:37
SalimRMAF schreef op maandag 30 mei 2011 @ 20:29:
Hoe heb je hem precies gepaired? Want ik heb een BT keyboard hier, die zou ik wel willen testen.
Een ander BT zal niet werken, je moet de SYM en TAB toets tegelijkertijd indrukken op 8" afstand van de TV, zegt de manual.
Ben er zeer content mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die bij het afspelen van hd bluray en hd programma's op tv het probleem hebben dat het beeld trilt tijdens het pannen van de camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peet73
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-05-2022
Volgens mij is deze vraag nog niet eerder beantwoord in dit topic.

Klopt het dat het D-serie nog niet ZIGGO gecertificeerd is?

Op de site van ZIGGO staat deze serie nog niet vermeldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan88
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-11-2024
Peet73 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:29:
Volgens mij is deze vraag nog niet eerder beantwoord in dit topic.

Klopt het dat het D-serie nog niet ZIGGO gecertificeerd is?

Op de site van ZIGGO staat deze serie nog niet vermeldt.
Ik heb de 46D8000 en werkt prima met Ziggo! =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy25
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 23:49
Quan Vu schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:03:
[...]

Quan Vu, kun je mij ook een "goede" prijs sturen voor de D7000? DM staat bij jou niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rolando Frio schreef op maandag 30 mei 2011 @ 23:50:
- vind de niet HD beelden vrij matig van kwaliteit op de UE37C6700, volgens de Samsung site zit er nu een verbeterde feature in die niet HD beelden beter moet weergeven e.d., is dit daadwerkelijk duidelijk te zien?
Het klopt dat SD is matig is op Samsung tv's. Samsung TV's kunnen dit onvoldoende scherp en strak weergeven. En bij kleine achtergrond details ziet het er soms blokkerig/pixelated uit. Er zijn meerere mensen geweest die daarover geklaagd hebben (zie post).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De post waarnaar jij verwijst is die van jezelf Alexander01 en voor zover ik weet ben jij ook de enige die er in dit topic over geklaagd heeft. Ik heb zelf de 40d8000 en die vind ik er meer dan goed uitzien met SD beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan lees je de quotes in die post toch niet goed :)
Phusebox schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:15:
[...]

Heeft de 40 inch dit probleem niet dan?
Ik ga morgen nog een keer naar de Mediamarkt met een dvd om het "sd beeld" te testen. Maar ben bang dat ik gewoon het "smoothing" zie waar men het in de review van hdtvtest.co.uk over heeft. Thuis nog eens gekeken, en op de Sony W4500 van mijn ouders, die hebben allebei beduidend veel beter beeld, correctie veel scherper beeld bij SD weergave.

Op de Samsung C630/C650 lijkt het net of iemand de tv heeft ingesmeerd met een of andere smurrie waardoor alles wazig wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar hebben ze het over de C-serie en dit topic gaat over de D-serie, ik begrijp eigenlijk niet wat jij hier aldoor in dit topic komt doen als je zo dol op die Sony bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon de vragen van mensen eerlijk beantwoorden, in plaats van te zeggen het normaal is dat SD er gewoon wazig uitziet op hun tv :)
De C en D serie zijn overigens gewoon vergelijkbaar qua videoprocessing.

Sterker nog volgens hdtvtest.co.uk zit er qua beeldkwaliteit eigenlijk helemaal niet zoveel verschil tussen de goedkope C650 CCFL van vorig jaar en de dure D7000/D8000 LED's van dit jaar:

Peter on 29 May 2011 1:46 am
Does these D7000 and D8000 TV’s have huge improvements in 2D picture performance (SD/HD) compared to Samsung’s C650 CCFL TV from previous year? What’s your opinion (you tested them both )? Worth to upgrade? Or are there only very small improvements?

David Mackenzie on 29 May 2011 3:13 am
They are pretty similar, although screen uniformity on the edge LED TVs is not as good due to their ultra-slim design.

The advancements are in terms of design rather than PQ, I find.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2011 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
ff off topic

UPC zend Roland Garros vanaf 2 juni uit in 3D kanaal 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFreakR schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:34:
[...]

Weet niet of het hier gevraagd mag worden, maar heb begrepen dat de Champions League finale in 3D is uitgezonden.

Is deze ergens op internet terug te vinden (Download), want ben toch wel erg benieuwd hoe dit eruit ziet!
Ik heb het gezien in 3 D op sport 1 op mijn d6500 zag er goed uit met De SG 3300GR 3 d BRIL. ik ben niet zo kapot van die gratis Brillen wat je nu bij de aktie gratis krijgt ik heb 3 oplaadbare brillen en 1 die met batterij die je nu gratis krijgt maar gebruik m haast nooit.

Het zag er goed uit dat voetbal in 3d volgend jaar het EK wellicht ook in 3 D.
Kunnen de fabrikanten dan weer mooi op inspelen en meer duurdere televisies verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een D7000. Fantastisch mooie en goede tv. Enigste minpunten tot nu toe zijn de bleeding in d hoeken van de tv en de ietwat matige schaduwscherpte. Opzich kan ik wel met de bleeding van deze tv leven. Door de helderheid aan te passen kan je een hoop bleeding verwijderen, alleen in dd hoeken blijft wat over. Momenteel erger ik me dr een beetje aan. Denk wel dat ik dr aan zal gaan wennen. Maar hier is verder niks aan te doen misschien? En is dit bij alle D7000's? Als je hem ruilt is dr zeker een kleine kans dat die tv geen bleeding heeft? Gebeurt trouwes alleen bij echt donkere films zoals de Matrix, voor de rest heb ik geen last van. Af en toe bij laadschermen. Is dit normaal bij edge led tv's? Of heeft de ene dit wel en de andere dit helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:28:
Dan lees je de quotes in die post toch niet goed :)

[...]
Ik heb die post gelezen, en sorry, maar ik ben het daar gewoon niet mee eens. Ik heb de tv thuis staan, kijk op 2,5 meter afstand naar 40" (dus relatief dichtbij) en SD ziet er gewoon goed uit.

De vergelijkende foto's van jou tussen de Sony en Samsung, als ik moest kiezen, doe mij dan alsjeblieft de Samsung. De Sony is scherp, hard en zit vol beeld-, contrast- en compressiefouten. Leuk dat jij er misschien heel veel waarde aan hecht om elk foutje in de video te kunnen zien, ik zie toch liever zo min mogelijk fouten. Het is niet voor niets dat ik in elke winkel maar even naar de Sony's heb gekeken om vervolgens ze al vrij snel weg te strepen van het lijstje mogelijke tv's. Ik vond ze werkelijk nergens mooi beeld geven...
Een goede video-engine is sterk in het verbloemen van beeld foutjes, niet in het zo scherp mogelijk weergeven daarvan. Als ik het beeld vergelijk met een SD-breedbeeld tv van mijn ouders (een 32") is het beeld bij SD veel duidelijker en mooier dan een SD-tv ooit heeft kunnen weergeven.

Verder heeft het weinig zin om in een productdiscussie continu terug te komen op producten van de concurrent, daar zit volgens mij echt niemand op te wachten. Het gaat hier om de mogelijkheden van deze tv's en tips en trucs over wat je allemaal kan en hoe je beste uit de tv kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:42
Ik heb nu sinds een halve week een 46D8000, alleen ik heb nog niet de Android app erop aan de praat gekregen. Beide zitten op dezelfde Wifi router maar mijn Samsung Galaxy S lijkt hem niet te herkennen. Iemand een idee?

(internet browsen is trouwens waardeloos, veel te traag... daarvoor hoef je niet de duurdere TV te nemen)

[ Voor 19% gewijzigd door hoevenpe op 01-06-2011 11:47 ]

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Je moet op de tv bij de netwerkinstellingen aanzetten dat draadloze apparaten toegang mogen krijgen. Als dat aanstaat en je start op je telefoon de Samsung remote app, gaat deze scannen en zal als het goed is de tv vinden. De tv vraagt vervolgens om toestemming en vanaf dat moment heb je toegang.

Bij mij werkte dit vrijwel direct en nu maakt hij ook automatisch verbinding.

Verder natuurlijk de standaard stappen, zit er een firewall op de router die misschien roet in het eten gooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
Als je de tv instellingen hebt aangepast, start dan je telefoon ook ff opnieuw op.

Soms blijft de app hangen, omdat de telefoon toch nooit uitgaat en met het resetten van je telefoon, weet je zeker dat de app weer van voor af aan begint met zoeken naar je tv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deepbass909 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:31:
[...]

Ik heb die post gelezen, en sorry, maar ik ben het daar gewoon niet mee eens. Ik heb de tv thuis staan, kijk op 2,5 meter afstand naar 40" (dus relatief dichtbij) en SD ziet er gewoon goed uit.

De vergelijkende foto's van jou tussen de Sony en Samsung, als ik moest kiezen, doe mij dan alsjeblieft de Samsung. De Sony is scherp, hard en zit vol beeld-, contrast- en compressiefouten. Leuk dat jij er misschien heel veel waarde aan hecht om elk foutje in de video te kunnen zien, ik zie toch liever zo min mogelijk fouten. Het is niet voor niets dat ik in elke winkel maar even naar de Sony's heb gekeken om vervolgens ze al vrij snel weg te strepen van het lijstje mogelijke tv's. Ik vond ze werkelijk nergens mooi beeld geven...
Een goede video-engine is sterk in het verbloemen van beeld foutjes, niet in het zo scherp mogelijk weergeven daarvan. Als ik het beeld vergelijk met een SD-breedbeeld tv van mijn ouders (een 32") is het beeld bij SD veel duidelijker en mooier dan een SD-tv ooit heeft kunnen weergeven.

Verder heeft het weinig zin om in een productdiscussie continu terug te komen op producten van de concurrent, daar zit volgens mij echt niemand op te wachten. Het gaat hier om de mogelijkheden van deze tv's en tips en trucs over wat je allemaal kan en hoe je beste uit de tv kan halen.
Snap niet wat je bedoeld met: 'zit vol beeld-, contrast- en compressiefouten'. Ik zie enkel een retestrak beeld waarbij elk detail eruit wordt geperst. Het wazige waterige beeld van de Samsung valt daarbij in het niets. De rimpels in het gezicht zijn bijvoorbeeld niet eens zichtbaar (dat is gewoon doodleuk 1 dof vlak). Een goede videoprocessing moffelt geen details weg. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat je de voorkeur hebt voor het ongedetailleerde Samsung plaatje. Maargoed, ieder z'n mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:51
En jouw mening weten we nou onderhand wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 20:15

icecreamfarmer

en het is

Wij moeten ook een nieuwe tv hebben maar raken verstrikt in een web van tv's.
Nu wil mijn vader de 6500 serie halen omdat die er ook in 37" is echter welke features mis ik dan?
Persoonlijk zou ik eerder voor een plasma gaan van panasonic.
Wat raden jullie aan?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icecreamfarmer schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:51:
Wij moeten ook een nieuwe tv hebben maar raken verstrikt in een web van tv's.
Nu wil mijn vader de 6500 serie halen omdat die er ook in 37" is echter welke features mis ik dan?
Persoonlijk zou ik eerder voor een plasma gaan van panasonic.
Wat raden jullie aan?
Ik zou toch echt voor een D6500 gaan, deze bezit ik trouwens nu 2 weken en ben erg te spreken over de Beeldkwaliteit, eerst bij mediamakrt gaan kijken naar alle merken, en uiteindelijk ga je toch terug om naar een Samsung te kijken, gewoon omdat ze de beste beeldkwaliteit hebben en het mooiste design.
Ik zou wel minimaal een 40inch nemen trouwens. dan heb je 400HZ ipv200!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoevenpe schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:47:
Ik heb nu sinds een halve week een 46D8000, alleen ik heb nog niet de Android app erop aan de praat gekregen. Beide zitten op dezelfde Wifi router maar mijn Samsung Galaxy S lijkt hem niet te herkennen. Iemand een idee?

(internet browsen is trouwens waardeloos, veel te traag... daarvoor hoef je niet de duurdere TV te nemen)
Het staat inderdaad nog in de kinderschoenen maar wel leuk om dat internet gebeuren erbij te hebben. youtube kun je goed op groot beeld bekijken met prachtige HD filmpjes.

Daarnaast is het ook leuk om aan familie en vrienden als ze op bezoek zijn, je komende nieuwe aankoop op je grote tv te laten zien via de full browser heb je de website zo gevonden, en kun je direct de foto met specs op een website laten zien.

Ik zag trouwens op de galaxy s2 wel uitzending gemist waarom niet op onze TV
?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 20:15

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 20:00:
[...]

Ik zou toch echt voor een D6500 gaan, deze bezit ik trouwens nu 2 weken en ben erg te spreken over de Beeldkwaliteit, eerst bij mediamakrt gaan kijken naar alle merken, en uiteindelijk ga je toch terug om naar een Samsung te kijken, gewoon omdat ze de beste beeldkwaliteit hebben en het mooiste design.
Het punt is is dat mijn ouders 40 net te groot vinden en nu ze de 37 gezien hebben daar van gecharmeerd zijn.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icecreamfarmer schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 20:38:
[...]

Het punt is is dat mijn ouders 40 net te groot vinden en nu ze de 37 gezien hebben daar van gecharmeerd zijn.
Ik heb de 200HZ versie niet gezien weet ook niet of er veel verschil is in beeldkwaliteit misschien dat iemand hier dit weet, maar zoals gezegd erg tevreden over de 400HZ D6500 met open webbrowser en de 40 inch valt door de dunne rand erg mee kwa grootte ik zou ze dus nog even proberen om te praten succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beta.uitzending gemist doet het wel via de open webbrowser hiervoor zijn in tegenstelling tot de gewone geen cookies voor nodig alleen speelt ie af in flash en hoor je alleen maar audio en zie je geen beeld hoe kan dit verholpen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:49:
beta.uitzending gemist doet het wel via de open webbrowser hiervoor zijn in tegenstelling tot de gewone geen cookies voor nodig alleen speelt ie af in flash en hoor je alleen maar audio en zie je geen beeld hoe kan dit verholpen worden?
Dus het werkt wel, maar het werkt niet ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Laatst online: 04-10 22:17
Iemand met de D6530 met backlight bleed/clouding issues?
Heb gisteren "The Fountain" zitten kijken, waarin veel donkere scenes zitten en ik vind ze toch wel irritant aanwezig. In de linker hoeken voornamelijk en rechts in het midden wat clouds. Ze zijn toch wel redelijk zichtbaar tijdens de donkere filmscenes.....iemand al geprobeerd om bv schroeven losser te draaien? En zo ja, welke?

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:11:
[...]

Snap niet wat je bedoeld met: 'zit vol beeld-, contrast- en compressiefouten'. Ik zie enkel een retestrak beeld waarbij elk detail eruit wordt geperst. Het wazige waterige beeld van de Samsung valt daarbij in het niets. De rimpels in het gezicht zijn bijvoorbeeld niet eens zichtbaar (dat is gewoon doodleuk 1 dof vlak). Een goede videoprocessing moffelt geen details weg. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat je de voorkeur hebt voor het ongedetailleerde Samsung plaatje. Maargoed, ieder z'n mening.
Ik heb maar even de screenshot erbij gepakt van de Sony waarvan jij zo stellig claimt dat het beeld zoveel beter en scherper is tov. de C-serie Samsung:
Afbeeldingslocatie: http://www.hostfile.nl/thumbs/p4uw4oamud/4000/2sony.png
Let op! Dit is niet een Samsung maar Sony!!!

Het gezicht en pak van de presentator zit werkelijk vol met beeld fouten, en wel contrastfouten. Die lichte lijnen horen er echt niet en zijn 100% het gevolg van slechte beeldprocessing bij het upscalen! De Samsung die je erbij hebt staan heeft dat dus niet. Dat heeft niks met detail te maken.

Als ik mijn C6750 op de ingebouwde ontvanger zet (die alleen SD-materiaal ontvangt) krijg ik weliswaar een minder scherp beeld, maar niet wazig. Dat kan ook niet anders, je kan uit 576i materiaal nooit een vergelijkbaar beeld krijgen uit een 1080i of p bron.
Er is maar 1 ding irritant of storend bij SD-materiaal en dat is de ondertiteling veel groter is dan op HD. Maar daar kan Samsung niks aan doen, dat is gewoon het aangeboden materiaal.

Ik heb in mijn familie wat leden besmet met de Samsung :p Mijn ouders hebben hem afgelopen week bij mij gezien en zelfs mijn moeder (die tv's altijd als grote lelijke dingen beschouwde) vindt het design zelfs mooi! En niet te vergeten, ze waren ook wel erg onder de indruk van het beeld. Waarschijnlijk betekent dat ook dat ik over niet al te lange tijd, niet 1, niet 2, niet 3, maar 6(!) 3D brillen tot m'n schikking zal hebben 8)
Wordt tijd voor een film-avondje met vrienden :p
styxz schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 19:11:
Iemand met de D6530 met backlight bleed/clouding issues?
Heb gisteren "The Fountain" zitten kijken, waarin veel donkere scenes zitten en ik vind ze toch wel irritant aanwezig. In de linker hoeken voornamelijk en rechts in het midden wat clouds. Ze zijn toch wel redelijk zichtbaar tijdens de donkere filmscenes.....iemand al geprobeerd om bv schroeven losser te draaien? En zo ja, welke?
Ik heb daar ook een beetje last van, maar eigenlijk alleen als het in de kamer verder donker is en het beeld op zwart gaat. Maar dat is eigenlijk alleen als ik van bron wissel of als ik mijn Popcornhour aan heb staan er er een video opstart (dan is het heel kort even zichtbaar). Hoe duidelijk het is, is ook afhankelijk van in welke modus de tv staat. In sommige standen kan het vrij duidelijk zijn, in andere totaal niet.
Ik stoor mij er eigenlijk niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Alexander

Hear, hear. >:)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2011 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij adviseren welke HDMI kabel het best gebruikt kan worden,
Ik heb een 1.4 HDMI, geschikt voor 3D HDMI kabel in gebruik, maar heb nog veel storing.
Vertikale strepen met een tussenruimte van ca. 0.5 cm en/of horizontale balken van ca 1 cm.

Ik hoor graag welke kabels (of instelling van de tv) dit probleem zou kunnen verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Ik heb wisselend succes... Als ik niet maximaliseer hoor ik alleen audio, bij en bij volledig scherm ho
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 21:57:
Kan iemand mij adviseren welke HDMI kabel het best gebruikt kan worden,
Ik heb een 1.4 HDMI, geschikt voor 3D HDMI kabel in gebruik, maar heb nog veel storing.
Vertikale strepen met een tussenruimte van ca. 0.5 cm en/of horizontale balken van ca 1 cm.

Ik hoor graag welke kabels (of instelling van de tv) dit probleem zou kunnen verhelpen.
Dit klinkt als gewoon een brakke kabel. Elke 1.4 kabel voldoet in principe. Ik heb dat af en toe met de kabel die van pc naar tv loopt, dan zit hij er gewoon niet goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:49
In full screen werkt het perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

pacificocean schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 23:06:
[...]

Welk model tv heb je? Ik heb het getest met mijn D6750, maar die lijkt vast te lopen als ik overschakel op full-screen. Nu is de browser sowieso niet bijster snel op de D6750. Het 3D demo kanaal van Youtube wil ook niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
deepbass909 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 23:13:
[...]

Welk model tv heb je? Ik heb het getest met mijn D6750, maar die lijkt vast te lopen als ik overschakel op full-screen. Nu is de browser sowieso niet bijster snel op de D6750. Het 3D demo kanaal van Youtube wil ook niet werken.
D6530. Perfect is een groot woord. De processor loopt blijkbaar tegen het eind van zijn capaciteit. Ik had 2 streams aan de praat maar nu weer ff niet. Door te spelen met de pause en play knop van de afstandsbediening ging het blijkbaar 2 keer goed. Als de streams eenmaal spelen in max formaat gaat alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pacificocean schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 23:06:
[...]

klopt, goeie tip! (d8000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-09 16:35
DaFreakR schreef op maandag 30 mei 2011 @ 20:05:
Net een 3d MKV (6 gig) met TSMuxer gesplit naar 2 .ts bestanden.
Deze op externe HD gezet en ingeplugd op de D7000. Ook hiermee speelt hij 3D prima af!
Was het nog gelukt met Samsung All Share DLNA server? Doet hij nu alles delen (mkv's ed)?

Tevens ben ik benieuwd naar wat je hebt gesplit en hoe je de bestandsnamen hebt genoemt. TS streams zijn de beelden neem ik aan en de TV begrijpt dat de ene stream voor het linker oog is en de ander voor het rechter oog :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deepbass909 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 21:08:
[...]
Het gezicht en pak van de presentator zit werkelijk vol met beeld fouten, en wel contrastfouten. Die lichte lijnen horen er echt niet en zijn 100% het gevolg van slechte beeldprocessing bij het upscalen! De Samsung die je erbij hebt staan heeft dat dus niet. Dat heeft niks met detail te maken.
De lichte lijnen heeft Samsung ook, maar in mindere mate. Dit is een bijgevolg van het verscherpen van het beeld. Echter ga je dat totaal niet zien als je veraf zit (je kunt ook zien dat dit in het 2e plaatje minder zichtbaar is). Het gezicht en het pak zien er op de Sony veel strakker uit en er is duidelijk meer detail te zien. De gezichtscontouren en de patronen van het pak zijn op de Sony tenminste fatsoenlijk zichtbaar. Dit zijn geen beeldfouten, maar een teken van een goede beeldverscherping.

De 2 foto's hieronder zijn iets verder weg van de tv gemaakt gemaakt waardoor de lichte lijnen nog nauwelijks opvallen:

http://www.hostfile.nl/images/6pbd92c3gp/4104/P1000561.JPG
http://www.hostfile.nl/images/i1a5oqldhe/4106/P1000567.JPG

Wellicht vind je het beeld wat te gelig (staat op de film stand), maar je kunt er niet om heen dat Sony dit SD beeld voortreffelijk weet strak te trekken en te verscherpen. Samsung er alleen maar van dromen om de gezichten op een SD plaatje zo strak en gedetailleerd te kunnen weergeven. En ja, er zullen door het scherpere beeld meer artefacts zichtbaar zijn op de Sony. Maar je krijgt er veel detail voor terug en die artefacts ga je vanaf een afstand van een meter of meer niet meer zien ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interactive538
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-05-2023
@Alexander01

We weten nu wel een keer hoe jij er over denkt, erg geloofwaardig kom je alleen niet meer over.

Het begint nu meer op een sony vs samsung verhaal te worden. Ok jij zweert bij Sony, anderen bij Samsung...Klaar!

Verlaat aub deze topic en ga naar een willekeurig sony topic waar je misschien wel serieus genomen wordt, je begint een beetje iritant te worden nu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steveedge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09 11:27
interactive538 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:45:
@Alexander01

We weten nu wel een keer hoe jij er over denkt, erg geloofwaardig kom je alleen niet meer over.

Het begint nu meer op een sony vs samsung verhaal te worden. Ok jij zweert bij Sony, anderen bij Samsung...Klaar!

Verlaat aub deze topic en ga naar een willekeurig sony topic waar je misschien wel serieus genomen wordt, je begint een beetje iritant te worden nu....
Als ik iets over een Sony-tv wil lezen, dan ga ik naar een ander topic. Je kletst onzin en niemand hier weet het te waarderen.

Ik ga overigens zaterdag mijn 55D7000 ophalen...fingers crossed!

[ Voor 1% gewijzigd door FeaR op 03-06-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 01:18

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Tijd voor paar foto's. Heb 1 LED strip geinstalleerd, de andere komen er nog; ook de Aquarium krijgt een "kleurtje". :P

Afbeeldingslocatie: http://img864.imageshack.us/img864/8654/31012666.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img263.imageshack.us/img263/8285/14510030.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img607.imageshack.us/img607/7158/85846005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img821.imageshack.us/img821/9618/16560639.jpg
Samsung "Ultra Flat" voor 140 euro? :) Hornbach, 2 euro.

Afbeeldingslocatie: http://img146.imageshack.us/img146/3204/24753396.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img713.imageshack.us/img713/6586/75020714.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img831.imageshack.us/img831/4048/19286878.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/img217/6345/16421940.jpg

Paar HQ foto's downloaden: http://www.mediafire.com/?u5as4i6506tskje

[ Voor 8% gewijzigd door FeaR op 03-06-2011 15:18 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap niet dat jullie zeggen dat ik onzin klets, maar tegelijk niet bewijzen komen hiervoor. Ik heb al tig plaatjes en vergelijkingen aangedragen en nog steeds geloven jullie het niet. Triest hoor.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:20:
Snap niet dat jullie zeggen dat ik onzin klets, maar tegelijk niet bewijzen komen hiervoor. Ik heb al tig plaatjes en vergelijkingen aangedragen en nog steeds geloven jullie het niet. Triest hoor.
Ik denk dat het mensen hier gewoon weinig tot niks boeit en ook ik zou je willen vragen om hier over Sony op te houden :) Heel mooi dat Sony het (volgens jou) zoveel beter doet, maar ik denk dat je dat een stuk beter in het Sony-topic kan vertellen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was ook niet mijn bedoeling om hier opnieuw een discussie over te beginnen. In de eerste instantie wilde ik gewoon een reactie geven op dit bericht Rolando Frio in "\[3D LED TV] Samsung 2011 Modellen: D6**,..."
Maar als andere daar weer op reageren komt van het een weer het ander. Het punt is in ieder geval gemaakt en ik zal er zelf niet meer over beginnen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:53

FeaR

In GoT we trust

Modbreak:En dan gaan we nu weer vrolijk over Samsung praten, iets waar dit topic voor bedoeld is. Een vergelijk Sony - Samung is een keer leuk als je tussen de keuze staat tussen deze twee merken. Maar... het moet geen basis van dit topic worden.

Overigens zitten velen van jullie te vitten op Alexander01, maar wanneer deze aangeeft te zullen stoppen waren er enkelen van jullie welke gewoon door bleven gaan met trollen jegens hem. Die personen missen dan nu ook een paar posts. Iets met een pot en een ketel....

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er op de D6500 bluetooth zit, ik zag net de Qwerty remote kant werkt met Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00
De 3D-brillen werken met bluetooth, maar ik weet niet of die ook gebruikt wordt voor die remote.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 18:34:
De 3D-brillen werken met bluetooth, maar ik weet niet of die ook gebruikt wordt voor die remote.
Ja die wordt gebruikt voor de remote is dit 1 en dezelfde bluetooth voor de 3d brillen en de remote?, het lijkt me eigenlijk wel nu je het zo zegt.

Is het scrollen en het gebruik van het pijltje ook sneller via bluetooth als met standaard infrarood, en hoe snel zijn de smart phones met wifi, welke van de drie is het snelst en het minst snel

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pacificocean schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 23:49:
[...]

D6530. Perfect is een groot woord. De processor loopt blijkbaar tegen het eind van zijn capaciteit. Ik had 2 streams aan de praat maar nu weer ff niet. Door te spelen met de pause en play knop van de afstandsbediening ging het blijkbaar 2 keer goed. Als de streams eenmaal spelen in max formaat gaat alles goed.
Beta uitzending gemist in full screen loopt als een tiet met de samsung 1100 router.
We kunnen dus op onze Samsung uitzending gemist kijken dankzij Jopie's tip

Beta.uitzending gemist op fullcreen mode even voor de zoekrobots van google

uitzending gemist samsung tv

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 18:44:
[...]

Beta uitzending gemist in full screen loopt als een tiet met de samsung 1100 router.

Zo te zien betreft dit alleen nederland 1 t/m 3, heeft iemand al suggesties voor uitzending gemist van de overige zenders.
herhaling.nl werkt (volgens mij) niet, deze stopt met de melding dat Silverlight ontbreekt voor het afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 18:44:
[...]

Iemand nog tips om gemakkelijk fullscreen in te schakelen? Ik zit nu iedere keer met die pointer te klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 20:00:
[...]

Tsja,,, bij 40inch ga je wel de psychologische grens van 1m diagonaal voorbij, en die grens is voor sommigen (lees: vrouwlief) een keiharde... Zo heb ik afgelopen woensdag zelf ook de 37inch D6500 besteld, enige verschil met de 40inch behalve die paar cm was de 400Hz ipv 200Hz. Maar de 37inch zag ik online bij Salland automatiseringen voor EUR 815,-, een erg scherpe prijs en het prijsverschil met de 40inch was me die extra 200Hz niet waard...

Krijg hem als het goed is dinsdag, ben erg benieuwd! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-09 16:35
Hahn schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 18:34:
Oja :$ ... heb je ze wel eens moeten pairen? Welke bril heb je?

Ben nu wel nieuwsgierig. Zou een hoop handelingen schelen als idd een bril gewoon doorgeeft aan de tv 'het is 3d tijd'. Heb zelf een C serie tv hoor, deze werkt gewoon puur op een transmitter voor enkel en alleen syncen van links/rechts frame middels een kleine transmitter (IR als ik het goed heb) in de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 18:37:
[...]

Ja die wordt gebruikt voor de remote is dit 1 en dezelfde bluetooth voor de 3d brillen en de remote?, het lijkt me eigenlijk wel nu je het zo zegt.

Is het scrollen en het gebruik van het pijltje ook sneller via bluetooth als met standaard infrarood, en hoe snel zijn de smart phones met wifi, welke van de drie is het snelst en het minst snel
Het scrollen met gebruik van de bluetooth remote gaat vele malen sneller en dus makkelijker dan de infrarood afstandsbediening. Als ik even tijd heb zal ik de vergelijking proberen te maken met de smartphone app en de qwerty BT remote.

(ben ondertussen al gewend aan de koreaanse tekentjes die er op staan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grotegok schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 07:18:
[...]

Het scrollen met gebruik van de bluetooth remote gaat vele malen sneller en dus makkelijker dan de infrarood afstandsbediening. Als ik even tijd heb zal ik de vergelijking proberen te maken met de smartphone app en de qwerty BT remote.

wat voor model tv heb jij? ik een D6500 Volgens de dealer werkt deze met d6500 en hoger volgende week wordt hij verwacht bij de Dealer deze hem eerst zal uitproberen op de D6500, heb jij al kans gezien deze ergens op een d6500 uit te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Big_Easy schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 20:55:
[...]

Tsja,,, bij 40inch ga je wel de psychologische grens van 1m diagonaal voorbij, en die grens is voor sommigen (lees: vrouwlief) een keiharde... Zo heb ik afgelopen woensdag zelf ook de 37inch D6500 besteld, enige verschil met de 40inch behalve die paar cm was de 400Hz ipv 200Hz. Maar de 37inch zag ik online bij Salland automatiseringen voor EUR 815,-, een erg scherpe prijs en het prijsverschil met de 40inch was me die extra 200Hz niet waard...

Krijg hem als het goed is dinsdag, ben erg benieuwd! :9
Weet wel dat bij 3D kijken die 200hz nog eens gehalveerd word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peet73
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-05-2022
grotegok schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 07:18:
[...]

Ik heb een flink eind terug gelezen in dit topic... maar over welke BT remote wordt er gesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
Tav bleeding/clouding: heb de schroefjes aan de achterkant ietsie los gedraaid en bleeding is nu significant minder. Blijkbaar zat ie veel te strak vastgedraaid (je hoorde 'm ook een beetje kraken bij het losdraaien....en ja, alles werkt nog :))

Verder is die Youtube functie helemaal ruk, of doe ik nu iets verkeerd? Als ik start dan speelt ie direct één of ander "fail" filmpje af over een dude op een skateboard die eraf knalt. Kan me niet herinneren dat ik die ooit opgezocht heb. Daarbij werkt ook de "keyboard" invoer via de Samsung TV Remote app op mijn Ipod niet....iemand suggesties?

[ Voor 41% gewijzigd door styxz op 04-06-2011 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 18:57:
[...]

Zo te zien betreft dit alleen nederland 1 t/m 3, heeft iemand al suggesties voor uitzending gemist van de overige zenders.
herhaling.nl werkt (volgens mij) niet, deze stopt met de melding dat Silverlight ontbreekt voor het afspelen.
Ik zit nu op de beta site van uitzending gemist een programma '3 op reis' aan te klikken van ned 3 en die geeft aan dat ik silverlight plugin moet downloaden. Ik dacht dat jullie zeiden dat het wel mogelijk is om uitzendingen te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
Peet73 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 11:29:
[...]

Ik heb een flink eind terug gelezen in dit topic... maar over welke BT remote wordt er gesproken?
Ik heb de RMC-QTD1 Samsung QWERTY Remote SmartTV Dual sided, aanbevelend waardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 13:22:
[...]

Ik zit nu op de beta site van uitzending gemist een programma '3 op reis' aan te klikken van ned 3 en die geeft aan dat ik silverlight plugin moet downloaden. Ik dacht dat jullie zeiden dat het wel mogelijk is om uitzendingen te kijken?
Ik heb 'Flash' gekozen bij instellingen en toen werkte het bij 'full screen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LinuX-TUX schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 23:34:
[...]

Oja :$ ... heb je ze wel eens moeten pairen? Welke bril heb je?

Ben nu wel nieuwsgierig. Zou een hoop handelingen schelen als idd een bril gewoon doorgeeft aan de tv 'het is 3d tijd'. Heb zelf een C serie tv hoor, deze werkt gewoon puur op een transmitter voor enkel en alleen syncen van links/rechts frame middels een kleine transmitter (IR als ik het goed heb) in de TV.
Nee hij ziet hem automatisch hij hoeft slechts bij de eerste keer als je hem gebuikt gekoppeld te worden dit gebeurd automatisch als je op kleine afstand bij de tv staat voor de rest je zet hem op en gaat kijken werkt perfect ik heb de oplaadbare 3300 brillen de zwarte en de witte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grotegok schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 15:05:
[...]

Ik heb 'Flash' gekozen bij instellingen en toen werkte het bij 'full screen'.
Je moet inderdaad bij instellingen eenmalig flash kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grotegok schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 15:04:
[...]

Ik heb de RMC-QTD1 Samsung QWERTY Remote SmartTV Dual sided, aanbevelend waardig.
In combi met welke tv gebruik je deze remote GG.
En wel even erbij zeggen dat je de Koreaanse versie hebt voor diegene onder ons die Geen Koreaans praten.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
LinuX-TUX schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 09:27:
[...]

Was het nog gelukt met Samsung All Share DLNA server? Doet hij nu alles delen (mkv's ed)?

Tevens ben ik benieuwd naar wat je hebt gesplit en hoe je de bestandsnamen hebt genoemt. TS streams zijn de beelden neem ik aan en de TV begrijpt dat de ene stream voor het linker oog is en de ander voor het rechter oog :?
Yep, allshare werkt inderdaad prima!
Speelt nu alles af.

Heb er toch voor gekozen om mn externe hd maar even NTFS te formatteren, zodat ik deze steeds mooi via de usb kan inpluggen. Perfect beeld!

Via TSmuxer kreeg ik inderdaad .ts bestanden. Deze speelt dee D7000 probleemloos af, hij merkt inderdaad dat het ene beeld voor links en het andere voor rechts is.

Nu gelukkig geen problemen meer, gewoon MKV bestanden op externe HD knallen en inpluggen maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:41

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Bij Samsung LED TV's met Smart TV kun je een Smart TV account maken maar waarvoor is dat eigenlijk nodig, behalve als je apps uit de samsung store wilt kopen? Tot nu toe zie ik niet echt iets waar je de account info in dient te vullen alvorens je er gebruik van kunt maken.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steveedge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09 11:27
Vandaag een 55D7000 aangeschaft. This what it showed me:

Afbeeldingslocatie: http://i272.photobucket.com/albums/jj162/xstevexedgex/DSC_0072.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 16:27:
[...]

In combi met welke tv gebruik je deze remote GG.
En wel even erbij zeggen dat je de Koreaanse versie hebt voor diegene onder ons die Geen Koreaans praten.
met de D7000

excuses, vergeten te zeggen dat ik de koreaanse remote heb met wat extra koreaanse tekentjes... (wat eigenlijk niets uit maakt want hij werkt exact hetzefde...).

[ Voor 7% gewijzigd door grotegok op 04-06-2011 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
Steveedge schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 22:17:

[afbeelding]
tja, met een lange sluitertijd lijkt het altijd dramatisch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eolis
  • Laatst online: 09-12-2021

Eolis

And the heavens shall tremble

Sinds afgelopen woensdag heb ik de 55D8000. Inmiddels alles aangesloten en wat testen uitgevoerd.
Gelukkig heb ik geen een dode pixel of sub-pixel. Back light bleeding is minimaal in de rechter en linker hoeken onderin. Verder is het zwart echt heel mooi zwart. Ik ben er zeker van dat ik de huidige hoeveelheid bleeding nog kan verminderen (misschien wel helemaal weg krijgen) met andere instellingen.

Hij heeft geen last van clouding en zodra Motion Plus is uitgezet is het beeld eigenlijk bijna perfect te noemen.
Hiervoor had ik een KDL-40W2000 hangen en was daar redelijk tevreden mee. Maar de beeldprocessing van deze Samsung (vooral in HD) is echt briljant mooi en helder.

Ook 3D is erg goed te doen. Het enige is dat het beeld echt goed wordt als het redelijk tot echt donker in de kamer moet zijn. Dan is er zelfs met de nieuwe brillen 0,0 crosstalk te herkennen. En dat terwijl ik iemand ben die bij enkele 3D TV's in de winkel (waar veel licht is) erg veel last heb van de hoeveelheid crosstalk.

So much voor een korte samenvatting van hoe ik de 55D8000 qua beeld tot op heden ervaar! :)

[ Voor 8% gewijzigd door Eolis op 05-06-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
  • Laatst online: 23-06-2012
ik snap er niks meer van een 7000 55" kost 1530 euro en een 8000 120 euro meer in een niet goedkope zaak in spanje dus ik wil zo 7000 meenemen want ik ga weer in nl wonen heb ik de de garantie van samsung in nl
dat is even een vraagje .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Eolis schreef op zondag 05 juni 2011 @ 11:45:
Sinds afgelopen woensdag heb ik de 55D8000. Inmiddels alles aangesloten en wat testen uitgevoerd.
Gelukkig heb ik geen een dode pixel of sub-pixel. Back light bleeding is minimaal in de rechter en linker hoeken onderin. Verder is het zwart echt heel mooi zwart. Ik ben er zeker van dat ik de huidige hoeveelheid bleeding nog kan verminderen (misschien wel helemaal weg krijgen) met andere instellingen.

Hij heeft geen last van clouding en zodra Motion Plus is uitgezet is het beeld eigenlijk bijna perfect te noemen.
Hiervoor had ik een KDL-40W2000 hangen en was daar redelijk tevreden mee. Maar de beeldprocessing van deze Samsung (vooral in HD) is echt briljant mooi en helder.

Ook 3D is erg goed te doen. Het enige is dat het beeld echt goed wordt als het redelijk tot echt donker in de kamer moet zijn. Dan is er zelfs met de nieuwe brillen 0,0 crosstalk te herkennen. En dat terwijl ik iemand ben die bij enkele 3D TV's in de winkel (waar veel licht is) erg veel last heb van de hoeveelheid crosstalk.

So much voor een korte samenvatting van hoe ik de 55D8000 qua beeld tot op heden ervaar! :)
Welke instellingen hanteer jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 16:27:
[...]

Je moet inderdaad bij instellingen eenmalig flash kiezen.
Waar en hoe selecteer ik flash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag mijn CI+ module van UPC ontvangen.
Alle problemen van storing en geen signaal, geen zender geinstallleerd zijn direct verholpen.

Het liefst zou ik nu echter een 2e CI+ module bestellen voor mijn Blu ray speler, de Samsung BDD 6900, om programma's op te kunnen nemen, terwijl ik een andere zender op tv kan kijken. Zodat ik de mediabox van UPC niet meer nodig heb (ik weet dat ik deze eerst moet terugsturen voor ik een 2e CI+ module kan aanvragen)

Heeft iemand ervaring of dit werkt? En als dit werkt hoe ik het beste het antenne signaal kan splitsen (1 naar de CI+ aansluiting op de tv en 1 naar de CI+ aansluiting van de Blu Ray)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 12:15:
[...]

Waar en hoe selecteer ik flash?
Gevonden:
selecteer de site: beta.uitzendinggemist.nl
rechtsboven staat: instellingen
hier wijzig je silverlight in flash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 12:20:
Vrijdag mijn CI+ module van UPC ontvangen.
Alle problemen van storing en geen signaal, geen zender geinstallleerd zijn direct verholpen.

Het liefst zou ik nu echter een 2e CI+ module bestellen voor mijn Blu ray speler, de Samsung BDD 6900, om programma's op te kunnen nemen, terwijl ik een andere zender op tv kan kijken. Zodat ik de mediabox van UPC niet meer nodig heb (ik weet dat ik deze eerst moet terugsturen voor ik een 2e CI+ module kan aanvragen)

Heeft iemand ervaring of dit werkt? En als dit werkt hoe ik het beste het antenne signaal kan splitsen (1 naar de CI+ aansluiting op de tv en 1 naar de CI+ aansluiting van de Blu Ray)
Werkt het opnemen van het kanaal dat je kijkt bij gebruik van de CI+ module van UPC wel naar behoren? Ik dacht dat UPC dat geblokkeerd had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
wat hebben jullie nu betaald voor de 55D8000/55D7000 als het verschil niet te groot is koop ik hem in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

Hoe enorm is het verschil tussen de 46D8000 en de 55D8000 hier lokaal hangt enkel de 46 vandaar. Kom van een 42 af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins

[afbeelding]
ik wil hem graag kopen, maar wat ik denk? Het is een shit ding , die niet verkoopbaar is in de usa maar voor de
hoofdprijs naar NL in Spanje kost dat crap ding onder de 1600 euro d7000 ik wil maar even zegen ,Voor dat geld smijt je dat ding door de raam bij de M.M . Het zijn gewoon BETA modellen , terug geven die zooi. duur of goedkoop maak niks uit als het slecht beeld geeft terug anders leren ze het nooit af bij samsung. ik begrijp samsung wel met spleetogen zie je niet de hoeken van de tv :P , en dan heb ik nog maar niet over de prijsafspraken die ze maken :( laat NL maar een vete prijs doke

[ Voor 24% gewijzigd door breins op 05-06-2011 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee of de samsung gio phone werkt met de tv remote app? en de samsung galaxy s 2
Dit omdat overal waar ik op internet zoek alleen bij de galaxy s en de galaxy tab dit gepromoot wordt en zo ook denk dat dit alleen bij deze 2 werkt.
Als dit op een Gio bijvoorbeeld werkt heb je een goedkoper mobieltje en met de remote app die dan wel moet functioneren, Ziet er toch mooier uit dan die Qwerty dual side remote.
De goedkoopste phone van Samsung is de Galaxy star 2 hier zit Wifi op en kost 99 euro je krijgt er ook nog een gratis Gooische vrouwen DVD bij zag ik (leuk voor je vriendin)kan deze ook in combi met de TV remote qwerty app van android gebruiken?
dan zijn we goedkoop klaar.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 16:44:
iemand enig idee of de samsung gio phone werkt met de tv remote app? en de samsung galaxy s 2
Dit omdat overal waar ik op internet zoek alleen bij de galaxy s en de galaxy tab dit gepromoot wordt en zo ook denk dat dit alleen bij deze 2 werkt.
Als dit op een Gio bijvoorbeeld werkt heb je een goedkoper mobieltje en met de remote app die dan wel moet functioneren, Ziet er toch mooier uit dan die Qwerty dual side remote.
Mooier uit is 1 maar qua gebruik..., de BT mousepointer is toch echt wel aanbevelings waardig. Die heb je namelijk niet op een app van je smartphone. Probeer eens die BT remote in een winkel, ben benieuwd wat jij er van vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grotegok schreef op zondag 05 juni 2011 @ 17:10:
[...]

Mooier uit is 1 maar qua gebruik..., de BT mousepointer is toch echt wel aanbevelings waardig. Die heb je namelijk niet op een app van je smartphone. Probeer eens die BT remote in een winkel, ben benieuwd wat jij er van vindt.
Afbeeldingslocatie: http://www.vodafone.nl/shop/images/catalog_images/device_images/large/Samsung_Star_II_White_Gooische_Vrouwen_L_def.png
99Euri
Ook te gebruiken als remote voor je samsung D6*** 7 EN 8 serie?

Ze zijn nog niet in NL te verkrijgen(de qwerty dual side remote) volgende week zou de Dealer zijn NL model binnen krijgen volgens hem werkt het vanaf de D6500 al zou hij hem wel eerst voor mij testen kan niet wachten, net als jij GG eerst waar heb je die Koreaanse vandaan getoverd?
Afbeeldingslocatie: http://www.coolsound.nl/inc/img_thumb.php?img=../images/products/36041_s.png&h=50&w=50
99Euri
RMC-QTD 1 AP 2 XC ben benieuwd of Mediamarkt ze ook krijgt heb ze gemaild maar nog geen antwoord.

Tja en inderdaad jammer van die pointer bij de smartphones is wel een belangrijk gemist en als je deze 3 opties naast mekaar zet en jij kijkt naar de prijs, ben ik benieuwd welke het snelst is en of het op de star 2werkt.

Afbeeldingslocatie: http://www.coolsound.nl/inc/img_thumb.php?img=../images/products/34592_l.png&w=130
220Euri
Samsung RMC30D1P2/ZG Universele afstandsbediening Touch bediening
en Waarom heb je niet deze gekozen jij hebt toch een 7000

Ik denk ik toch voor de Qwerty dual side remote te gaan, met name door de pointer.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2011 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TexMex schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:03:
[...]

Werkt het opnemen van het kanaal dat je kijkt bij gebruik van de CI+ module van UPC wel naar behoren? Ik dacht dat UPC dat geblokkeerd had...
Het direct opnemen van het programma dat je bekijkt en het opnemen met behulp van de timer werkt goed.
De tv gaat tijdens de geplande opname wel uit zichzelf aan en weer uit na de opname.

Je kunt alleen de geselecteerde zender op je tv programmeren. ofwel wil je rtl4 opnemen, moet je eerst de tv op rtl4 zetten en dan naar het programmeren van de timer gaan.

Ik heb nog niet ontdekt of je vanuit de tv gids kunt programmeren, volgens mij gaat hij dan automatisch naar de timer en moet je dan alsnog de begin en eindtijd instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Heb je de helderheid op 100 gezet ofzo? Met een beetje tweaken heb ik de bleeding bij mij zo goed als kunnen verwijderen. Je moet de black tone maar es proberen, gaat de bleeding met grote stappen achteruit.
Pagina: 1 ... 18 ... 99 Laatste