Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCroezing
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:41
Quan Vu schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:55:
Morgen komt Samsung met een volgende interessante actie. Bij aankoop van een d8000, d7000 en d6500 krijgt een klant het volgende.

*knip*
Kijk, das goed nieuws! :*)
Geldt die cashback-actie alleen voor de (beperkte lijst) ge-autoriseerde dealers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.Verhuizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 21:54
Zijn er tips waar ik de D8000 het beste kan gaan halen in Noord Holland of bij gerenommeerde webshop? Mag ook per DM. Kwam hier in de winkels niet verder dan 2000 euro zonder ook maar iets extra's.

[ Voor 7% gewijzigd door O.Verhuizer op 22-05-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen komt Samsung met een volgende interessante actie. Bij aankoop van een d8000, d7000 en d6500 krijgt een klant het volgende.

D8000:
- 150 euro cashback
- 2 3D brillen (en reeds in doos)
- 50 euro te goed (voor Apps?)

D7000:
- 75 euro cashback

D6500:
- 2 3D brillen

Hoop dat de mensen die nog een DM van mijn te goed hebben, dit lezen ^^
Ik ben van de partij! Maar even voor de duidelijkheid. Je krijgt er dus 2 extra brillen bij, dus je komt dan in totaal op 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 23:33

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 14:15:
[...]

Ik ben van de partij! Maar even voor de duidelijkheid. Je krijgt er dus 2 extra brillen bij, dus je komt dan in totaal op 3?
Er staat dat je bij aankoop 2 brillen krijgt, niet dat je er twee extra krijgt. Ga er dus maar vanuit dat je 2 brillen in totaal krijgt.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:44
Er staat 'en reeds in doos', dus dan maak ik er ook van dat er 2 éxtra bijkomen, naast de ene bril die al in de doos zit (vanaf de D7000). Dus enige duidelijkheid zou welkom zijn :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCroezing
Hahn schreef op zondag 22 mei 2011 @ 14:29:
Er staat 'en reeds in doos', dus dan maak ik er ook van dat er 2 éxtra bijkomen, naast de ene bril die al in de doos zit (vanaf de D7000). Dus enige duidelijkheid zou welkom zijn :)
Tsja, ik interpreteer het als, 'en (die zitten) reeds in (de) doos'... Ach, we zullen het binnenkort weten! :9

Vraagje, ik heb overwogen om een USB HD aan te schaffen. Maar als de tv in het netwerk hangt, dan kun je streamen van pc. Alleen lukt PVR dan niet. Hiervoor zou een USBstick gebruikt kunnen worden. Echter, ik heb gelezen van problemen hiermee.
Iemand al (positieve) ervaring met USBstick PVR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik denk juist niet dat ze die al in de doos stoppen, want het is een (tijdelijke) actie en veel winkels hebben die tv's al op voorraad en daar zit dus maar 1 bril in een doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Wat is de reden van deze 'tijdelijke' aktie?
Vallen de verkoopcijfers toch wel erg tegen of zo... :O

Edit: ik krijg net de folders binnen, Saturn heeft deze week een 'tax free'aktie... eens uitzoeken of de 46D8000 daar ook onder valt, samen met deze extra brillen en cashback wordt het wel erg aantrekkelijk :D

[ Voor 51% gewijzigd door hoevenpe op 22-05-2011 17:55 ]

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 00:50

Quan Vu

Hoi

Hahn schreef op zondag 22 mei 2011 @ 14:29:
Sorry, stomme autocorrect op de iPad. Bedoelde: 1 reeds in doos ( en de andere per post). Die ene heeft altijd in de verpakking van de d7000 en d8000 gezeten dus eigenlijk in de actieperiode, 23-05 tot 31-07, 1 extra gratis.

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ah ok, elke tv vanaf de 6500 krijgt dus 2 brillen in totaal. Ook de D6530 en D6510? Of echt alleen D6500 en dan D7000 en D8000?

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 22-05-2011 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Deze aktie komt toch puur vanuit Samsung zelf?
In dat geval zou dit toch te combineren zijn met de 'tax free' aktie van de saturn, de vakantie bonus van de MM of wat voor scherpe offerte de poster van deze aktie ons per DM kan geven (als ik zou weten hoe dat werkt...)?

Even snel rekenen:
46d8000 normaal 2099,-
Taxfree bij Saturn 1753,-
Cashback Samsung -/- 150,-

Klopt het dat ik nu dit model voor 1600,- met 2 brillen kan krijgen? :)

[ Voor 6% gewijzigd door hoevenpe op 22-05-2011 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu

Quan Vu

Hoi

hoevenpe schreef op zondag 22 mei 2011 @ 18:47:
In dat geval zou dit toch te combineren zijn met de 'tax free' aktie van de saturn, de vakantie bonus van de MM of wat voor scherpe offerte de poster van deze aktie ons per DM kan geven (als ik zou weten hoe dat werkt...)?

Even snel rekenen:
46d8000 normaal 2099,-

Gaat via Samsung dus maakt niet uit voor welke prijs je de tv hebt gekocht. Wat je moet doen is een formuliertje online invullen en afdrukken. Deze samen met een kopie aankoopbewijs en streepjescode van de verpakking opsturen naar Samsung. Binnen 4 weken krijg je dan de bril(len) en de cashback.

Geldt ook voor alle d65XX modellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnieB
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Quan Vu schreef op zondag 22 mei 2011 @ 18:52:
[...]

Gaat via Samsung dus maakt niet uit voor welke prijs je de tv hebt gekocht. Wat je moet doen is een formuliertje online invullen en afdrukken. Deze samen met een kopie aankoopbewijs en streepjescode van de verpakking opsturen naar Samsung. Binnen 4 weken krijg je dan de bril(len) en de cashback.

Geldt ook voor alle d65XX modellen
Geld dit dan ook voor een tv die je een paar dagen geleden hebt gekocht? Ik heb zelf nu sinds vrijdag de 40D6530 die ik via een internetwinkel heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.Verhuizer
hoevenpe schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:12:

Edit: ik krijg net de folders binnen, Saturn heeft deze week een 'tax free'aktie... eens uitzoeken of de 46D8000 daar ook onder valt, samen met deze extra brillen en cashback wordt het wel erg aantrekkelijk :D
Er staat op het hele assortiment in het krantje. Wel met een * maar in de kleine letters staat alleen iets over max 1 per persoon en niet aan handelaren. Dit zou heel mooi zijn. Morgen maar even bellen naar de Saturn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnieB
  • Niet online
Als ik trouwens mijn tv (40D6530) bekijk vanuit verschillende kijkhoeken (vanaf de zijkant of bovenkant) dan zie ik blauwe en gele gloed bij de randen. Uiteraard omdat het licht natuurlijk vanaf de randen komt. Het ziet er een beetje uit als olie op water en als ik voor de tv zit dan is het niet te zien.

Ik vraag me alleen af of dit zo hoort bij de kijkhoek van deze tv? Hebben anderen dit ook als je de tv vanaf de zijkant bekijkt?

De c6000 is namelijk alleen blauw vanaf de zijkanten gezien...

[ Voor 6% gewijzigd door DonnieB op 22-05-2011 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 01:18

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Aah, eigenlijk best jammer. :(

Heb de 40D6530 een tijdje geleden al gekocht, dus het is als volgt:

-De BON > Kopie maken (Dus geen factuur?)
-Formulier invullen van de site
-Barcode van de doos mee opsturen.
-Binnen 4 weken krijg je de brillen

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-08-2018
@SalimRMAF

Nieuwe factuur/offerte morgen vragen met je gegevens erop. (verzin een rede waarom)
Geen korting op de bon vragen, dan doen ze niet zo moeilijk!

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-09 07:38
hoevenpe schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:12:

Even snel rekenen:
46d8000 normaal 2099,-

De D7000 en D8000 serie zijn uitgesloten van deelname aan de actie! ;)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even snel rekenen:
46d8000 normaal 2099,-

Saturn had geloof ik ook een laagste prijs garantie toch? Dan zou je bij een winkel met een lage prijs een factuur kunnen vragen en die aan hun laten zien. Gaan ze dr iets onder zitten, plus geen belasting plus Samsung aktie = heel goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
De D7000 D8000 mogen niet vermeld worden in de actie 19% BTW vrij.
Zo ook de 9-Serie van Philips Liebherr en Bose.

Bose kan je vergeten net zo ook als Liebherr, maar de D7 D8 en de 9-Serie van Philips wordt vaak toch verkocht zonder BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.Verhuizer
Pred! schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:11:
De D7000 D8000 mogen niet vermeld worden in de actie 19% BTW vrij.
Zo ook de 9-Serie van Philips Liebherr en Bose.
Zouden ze die dan niet expliciet moeten excluden van de actie. Zie namelijk niets daarover in de folder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
Ja de kleine lettertje op een folder / posters in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Pred! schreef op zondag 22 mei 2011 @ 20:42:
@SalimRMAF

Nieuwe factuur/offerte morgen vragen met je gegevens erop. (verzin een rede waarom)
Geen korting op de bon vragen, dan doen ze niet zo moeilijk!

succes
Hihi, wanneer iemand een link heeft van de samsung actie (samsung-site), zal ik de OP effetjes aanpassen.
Daarnaast wil ik vragen of de factuur PERSE op je eigen naam moet staan.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 16:09
Hmm, leuke actie! Gelukkig heb ik de Samsung zakelijk gekocht en kan ik hem dan prive aan mezelf doorverkopen ;) Op die manier misschien nog wat extra korting bedingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beejay72
  • Laatst online: 20-04-2022
Gegevens rondom Samsung aktie van Samsung website:

Samsung Smart TV maakt TV kijken nóg leuker

Samsung brengt met de Smart TV uit de 8000-serie TV-kijken, internetten en Video on Demand naar het hart van de woonkamer. Het One Design van de TV’s uit de 8000-serie is indrukwekkend mooi. De TV-omlijsting is dunner dan ooit en daardoor bijna onzichtbaar. Zo kan de hele familie maximaal van het beeld genieten. Social TV maakt TV kijken extra leuk. Tijdens de uitzendingen kun je een live Twitter- en Facebook-feed op de TV laten meelopen. In Samsung Apps, ’s werelds eerste en grootste apps store voor TV’s, staat volop content die toegang geeft tot betaalde en gratis apps. Kijk je liever naar eigen content? Met AllShare scroll je via Wi-Fi door de bestanden op je PC, smartphone of camera en laat je de beelden direct op de Smart TV zien. De bediening van de Smart TV is makkelijk. Je kunt zelfs de Samsung Galaxy Tab als afstandsbediening én tweede TV-scherm gebruiken.
De Samsung Smart TV’s uit de 8000-serie zijn verkrijgbaar vanaf € 2 099,- incl. BTW. Wie voor 11 juli een TV uit de 8000-serie koopt ontvangt een smartpack cadeau met 50 euro huurtegoed bij MovieMax en twee 3D brillen. Ook krijg je na aankoop tot € 150,- retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Laatste lijkt toch echt dat je er 2 extra brillen bij krijgt, dus naast die ene die al in de doos zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
En waar staat die actie voor de D7000 dan ? Die zou toch ook vandaag komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan88
  • Laatst online: 09-11-2024
beejay72 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:42:
De Samsung Smart TV’s uit de 8000-serie zijn verkrijgbaar vanaf € 2 099,- incl. BTW. Wie voor 11 juli een TV uit de 8000-serie koopt ontvangt een smartpack cadeau met 50 euro huurtegoed bij MovieMax en twee 3D brillen. Ook krijg je na aankoop tot € 150,- retour.
Ik heb mijn D8000 2 weken terug gekocht, kan ik hier ook iets mee?

[ Voor 54% gewijzigd door Bryan88 op 23-05-2011 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg zitten dr standaard ook boutjes bij de tv's om hem op de muur te kunnen hangen? Ik heb zo'n stnadaard ophangsysteem zitten bij een tv meubel wat ik heb gekocht maar die zeggen dat de latten die ik op de tv moet monteren vast gemaakt moeten worden met boutjes die bij de tv horen. Dus zitten dr boutjes bij of moet je dat er bij bestellen oid? Is het ook aan te raden om voor de nieuwe WMN-2000 te gaan of zijn dr nog andere systemen die goed en niet al te duur zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een bron van de cashback actie van samsung? Kan het zelf niet vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ters0n
  • Laatst online: 21-08-2021
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:20:
Heeft iemand een bron van de cashback actie van samsung? Kan het zelf niet vinden :S
Is inderdaad nog niet op de samsung website vermeld (onder acties & campagnes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Er zitten helaas geen bouten bij. Kwam ik thuis ook pas achter, maar thuis had ik de bouten wel in mijn box. :p Het gaat om M6 en/of M8 bouten dacht ik. Even de PDF doorspitten!

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan88
  • Laatst online: 09-11-2024
Ters0n schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:30:
[...]

Is inderdaad nog niet op de samsung website vermeld (onder acties & campagnes).
Wel onder nieuws:
http://www.samsung.com/nl...eq=27823&gltype=localnews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ters0n
Ja oke, maar nog geen online actiecoupon die je kan invullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
O.Verhuizer schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:25:
[...]

Zouden ze die dan niet expliciet moeten excluden van de actie. Zie namelijk niets daarover in de folder
Op de site staat ook:
Officieel uitgesloten van deelname in de uitingen zijn:
[...]
Samsung: 7000 serie, 8000 serie en de 9000-serie
[...]
Anyway, genoeg over de Saturn. Ik ben er uit. Het gaat de UE40D6500 worden. Blijf het een mooi toestel vinden en met die 2 brillen er bij helemaal leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berkelder
  • Laatst online: 10-12-2024
Wat wel hoop biedt is dat ze geen startdatum noemen. Neem dus aan dat mensen die hem b.v. vorige week aangeschaft hebben, ook gewoon deel kunnen nemen aan de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 13:02
Ik hoop het, gisteren een ue46d6500 besteld

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balda31 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 21:55:
[...]

Volg ff de stappen die ik als eerste heb beschreven anders werkt dit niet.
Heren, ik denk dat UPC CI+ module hier bij mij de boos doener is.
Wat ik ook probeer, zonder UPC als provider en de code 43144 in te voeren tijdens het zoeken worden er geen digitale zenders gevonden :( :( . maw hij staat dan op anders maar heeft geen zenders.. :X
En als UPC wordt gebruikt staan de zenders altijd volgens de UPC volgorde. Tevens heb je ook geen mogelijkheid om de zender lijst te exporteren zodat je ze om de computer kunt veranderen en weer opnieuw importeren.

Nu heb ik gelukkig maar 1 afstandsbediening maar mis ik de "handigheid" om een favorieten lijst te maken en enkel die te gebruiken om te "zappen" dat wel in de mediabox mogelijk was. Het lijkt er bijna op dat UPC zit speciaal doet om ons te pesten. 8)7

Maar als ik zenders heb is het beeld echt schitterend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Andere antennekabel (3,49 euro) gekocht en mijn signaal sterkte is nu 100. Ik heb geen haperend en blokkerig beeld meer bij de nederlandse HD zenders. Alle werkt dus correct met een Ci+ kaart van Ziggo.

Het beeld is ook nog eens super, ik ben erg tevreden over mijn D8000. Heb ook al HD en 3d content afgespeeld dmv allshare, dit werkt bijzonder goed. (D8000 hangt in netwerk dmv utp kabel, niet geprobeerd met WIFI) Komende tijd meer contect proberen.

Ik heb ook geen last van verdwijnende apps, heb er al redelijk wat geinstalleerd maar ze blijven allemaal staan. Wel jammer dat er nog geen app voor uitzending gemist is.

Ik heb wel last van clouding, te zien bij zwart beeld 's avonds, ik heb geen last van bleeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een handige manier om content van je mac af te spelen op de D8000? Heb zelf een draadloos netwerk dat redelijk sterk is, een PS3, xbox en een harde schijf. Verder ben ik echt een leek in streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3 Media Server installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iggimeister
  • Laatst online: 03-10 11:10
Ik ben van plan om binnenkort de UE55D6530 te bestellen. Verder ben ik van plan om deze tv aan de muur te hangen middels een muurbeugel.

Heeft iemand een idee welke muurbeugel hierbij past ?
Als ik namelijk de handleiding van samsung erop nasla, lees ik het volgende :

xxOns model van 55" voldoet niet aan de VESA-specificaties. Gebruik daarom voor dit model onze speciaal
samengestelde wandbevestigingsset.

Bron : http://downloadcenter.sam...201105/20110519155628902/[UD6500-XN]BN68-03776E-00L04-0509.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCroezing
Misschien (nog) niet bij Samsung als actie gedefiniëerd, maar wel bij BCC: D8000 link hier
SmartPack actie voor D8000 bestaat idd. uit €50 MovieMax tegoed + 2 (!) gratis 3D brillen + €150 cash retour
Now we're talking... :9
BCC sneller dan Samsung zelf...

[ Voor 7% gewijzigd door TCroezing op 23-05-2011 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spekkie1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:02
Ook staat er bij de D7000 op bcc.nl: ACTIE: 75,- cashback, gratis 2x actieve 3D-brillen en 50,- Moviemax tegoed bij aanschaf van deze Samsung UE46D7000 LED-TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-10 09:43

mr.paaJ

generatie cmd+z

Is het niet zo dat bij de D7000/8000 slechts één extra bril geleverd wordt (omdat er al een in de doos zit)?

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spekkie1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:02
Nouja, de actie loopt via Samsung, dus ik denk dat je die brillen samen met de cashback later krijgt. Oftewel buiten de doos om, dat zou betekenen 3 brillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCroezing
Lijkt mij ook, 2 erbij. Je moet de aankoopbon vd tv met de actiecoupon meesturen naar Samsung, dus heb je dan al 1 bril (die al in de doos zat).
Zou wel super zijn!

Voor de volledigheid, ook de lage in de 6000 serie (bv 6200) doen mee (met 2 brillen en €50 Moviemax tegoed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 21:13
Ik heb vorige week de 6530 aangeschaft, kom ik dan ook in aanmerking voor de actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ters0n
Sander H schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:36:
Ik heb vorige week de 6530 aangeschaft, kom ik dan ook in aanmerking voor de actie?
Ik hoop het wel, maar ik denk niet dat je in aanmerking komt. Als je naar promoties archief gaat op de samsung website dan zie je een soortgelijke actie staan van de vorige modellen. Bij de voorwaarden staat dat de actie alleen geldig was van 18 oktober 2010 t/m 2 januari 2011 (factuurdatum).

Maarja, hopelijk geldt het niet voor deze actie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icebear
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-05-2024
Beste Tweakers.

Ik kom er niet meer uit!
Ik wil graag een 40 of 46 inch 3d tv van de samsung 2011 serie kopen!

Ik begrijp dat de volgende samsung tvs 3d hebben:
6200
65**
7000
en 8000

of mis ik er nog een paar?

verder heeft de mediamarkt de 6530 hun zeggen dat deze speciaal voor hun is voor de verkoop.

Wat is het verschil tussen de 6200 en de 65** serie

de 7000 en 8000 is voor mij uitgesloten ivm budget maar ik zie op de samsung website wel ook de 6570 en andere types staan..

kan iemand voor mij (AUB) globaal en duidelijk de verschillen van de types op een rijtje zetten?

Verder lees ik nu ineens de actie van de brilletjes onwijs vet dus, maar ik belde net mediamarkt alkmaar en ze wisten van niks...nieuwe actie hoogstwaarschijnlijk maar voor welke tvs geld deze actie dus?

dus nogmaals zou iemand zo vriendelijk en behulpzaam willen zijn en een globaal tabeltje kunnen opzetten ik zie door de tvs de 3d niet meer _/-\o_

hoop dat jullie mij willen helpen aangezien momenteel de 19% aanbieding is bij saturn...dit scheelt toch wat geld weer.

Mvg
Stephan

EDIT:
uiteraard heb ik ook meerdere malen de 1st post doorgenomen en dit gevonden:
TYPE KLEUR VOET VOET 3D BRIL BEZELKLEUR DESIGN BEZEL ZIJKANTEN MD
D6500 ZWART VIERKANT NEE ZWART VIERKANT SCHUIN NEE
D6510 METALLIC VIERPOOT NEE WIT SAMSUNG BUBBEL RECHT NEE
D6530 ZILVER VIERKANT NEE ZWART SAMSUNG BUBBEL RECHT NEE
D6540 METALLIC VIERPOOT NEE ZWART VIERKANT SCHUIN NEE
D6570 ZWART VIERKANT NEE ZWART SAMSUNG BUBBEL RECHT NEE
D6750 METALLIC VIERPOOT JA ZWART SAMSUNG BUBBEL RECHT JA

maar ik kan niet duidelijk de verschillen van specificaties tussen alle tvs zien

[ Voor 30% gewijzigd door Icebear op 23-05-2011 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spekkie1994 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:08:
Nouja, de actie loopt via Samsung, dus ik denk dat je die brillen samen met de cashback later krijgt. Oftewel buiten de doos om, dat zou betekenen 3 brillen.
Nee, het is in totaal 2 3D-Brillen (dus bij serie 7000/8000 krijg je er 1 opgestuurd). De 6000 serie krijg je er dus 2 opgestuurd omdat er daar nog geen een bij zit.

Daarnaast, morgen staat de actiecoupon op www.samsung.nl/acties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interactive538
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-05-2023
Voor mensen die nog steeds de verschillen niet weten binnen de D6xxx serie:

Hierbij een link met het totaaloverzicht..

http://content.hwigroup.n...g-led-lineup-d-series.jpg

Suc6 met kiezen!

[ Voor 2% gewijzigd door interactive538 op 23-05-2011 21:06 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Massiefje schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 00:37:
[...]

Op de D7000 ook hetzelfde. Ik snap niet dat Samsung hier niets aan doet hoor..... Echt een belachelijk fenomeen. Eerst iets installeren en vervolgens zeggen dat het geupdate moet worden en dan je apps weer verwijderen.....

Niet logisch en HEEL irritant, met als gevolg dat je er steeds minder gebruik van gaat maken.
Precies, update heeft ook niet geholpen (maar dat was ook niet te verwachten) Heb nu dit probleem gemaild naar samsung,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icebear
interactive538 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:06:
Voor mensen die nog steeds de verschillen niet weten binnen de D6xxx serie:

Hierbij een link met het totaaloverzicht..

http://content.hwigroup.n...g-led-lineup-d-series.jpg

Suc6 met kiezen!
Kijk hier heb ik wat aan!

maar niet alle types staan er tussen 6200 en 6300 bijv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 22:17
Vandaag bij Saturn geweest en daar een printje meegekregen met de coupon en de akties. Precies zoals hierboven beschreven staat, dus niks nieuws...

Overigens: de D6530 kwam op totaal 1200 euro uit (1429 - 19%).....

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Zo, eindelijk is mijn 46" D7000 binnen! Zo maar eens aansluiten...

Ik kreeg overigens geen 19% korting bij Saturn. Heb hem mee mogen nemen voor € 1700,-
(- € 75 cashback van Samsung = € 1625,-)

[ Voor 51% gewijzigd door DaFreakR op 23-05-2011 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnieB
  • Niet online
styxz schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:34:
Vandaag bij Saturn geweest en daar een printje meegekregen met de coupon en de akties. Precies zoals hierboven beschreven staat, dus niks nieuws...

Overigens: de D6530 kwam op totaal 1200 euro uit (1429 - 19%).....
De adviesprijs is 1299, dus 1429 is pure oplichterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is deze actie ook geldig in belgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0c
  • Laatst online: 15-10-2022

m0c

Ben ik nog steeds de enige die (tot 5x toe) een 40" D7000 heeft uitgepakt en op elk panel 1 of meer dode pixels heeft aangetroffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu

Quan Vu

Hoi

Ja. Plak er zwarte tape erop zodat je die vreselijk vervelende dode subpixel niet meer ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
DonnieB schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:46:
[...]

De adviesprijs is 1299, dus 1429 is pure oplichterij.
46D6530. :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
40d6530 heeft een avp van 1299 en de 46d6530 een van 1599 dus oplichterij zou ik het niet noemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drachir2
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 19:25
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:49:
[...]

Nee, het is in totaal 2 3D-Brillen (dus bij serie 7000/8000 krijg je er 1 opgestuurd). De 6000 serie krijg je er dus 2 opgestuurd omdat er daar nog geen een bij zit.

Daarnaast, morgen staat de actiecoupon op www.samsung.nl/acties
Mag ik vragen waar dit te vinden is, of moet ik nog even vandaag geduldig afwachten?
heb een 40D6530 aangeschaft en zou wel graag 2 brillen erbij willen middels die actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 22:17
Schizo007nl schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 01:07:
[...]

40d6530 heeft een avp van 1299 en de 46d6530 een van 1599 dus oplichterij zou ik het niet noemen!
Ging inderdaad om de 46D6530....kijk maar es op de pricewatch, goedkoopste daar is nog steeds boven de 1200 euro. Prima deal dus hoor.

De twee brillen krijg je bij de Samsung aktie overigens per post opgestuurd.

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke 3D bril precies qua type krijg je tegenwoordig bij de tv's? Zouden die ook niet in prijs verlaagt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drachir2
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 19:25
styxz schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:41:
[...]

Ging inderdaad om de 46D6530....kijk maar es op de pricewatch, goedkoopste daar is nog steeds boven de 1200 euro. Prima deal dus hoor.

De twee brillen krijg je bij de Samsung aktie overigens per post opgestuurd.
Ja maar die actie, ik heb de tv bij Comcom.nl besteld. En zou alsnog wel gebruik willen maken van die actie. Maar dan kan alleen maar middels de coupon denk ik, maar die staat nog niet op samsung.nl/acties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icebear
Zojuist saturn gebeld die mogen geen prijzen doorgeven , mediamarkt gebeld en hun hanteren de volgende prijzen:

UE40D6530:
1198 euro

UE46D6530:
1428 euro

hiervan gaat 19% korting af (bij saturn)
dan kom ik uit op:
1006,75 euro voor 40 inch
1200 euro voor de 46 inch

als ik kijk in tweakers pricewatch en dan niet de goedkoopste maar eerst echt betrouwbaarste webwinkel dan komt de "actieprijs" van saturn amper onder de betrouwbare webwinkel uit!...vind dit wel jammer..

naar welke winkels kijken de saturn/mm voor hun laagsteprijs garantie? bijv misco.nl...bied de 40" aan voor 1050 ...als hier 19% korting afgaat begint het een stuk aantrekkelijker te worden ...momenteel zijn ze met hun zogenaamde geweldige actie nog steeds niet veel goedkoper...

EDIT:
ik zit ook nog te twijfelen tussen de 6530 of 6540
weet iemand waar de 6540 te koop is

[ Voor 90% gewijzigd door Icebear op 24-05-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.Verhuizer
De Samsung 7000 en 8000 modellen zijn ook uitgesloten van de kortingsactie bij MediaMarkt:

Officieel uitgesloten van deelname zijn: Sony: LX900-serie, HX900-serie, NX700-serie, NX710-serie, NX800-serie, NX810-serie, HX720-serie, HX820-serie, HX920-serie. Panasonic: Alle Neo Plasma-modellen en alle LED-modellen. Samsung: 7000-serie, 8000-serie en de 9000-serie. Philips: 8000-serie en de 9000-serie. Sharp: LC40LE924E / LC46LE925E en LC60LE925E. LG: LW-650-serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff neppe aktie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
stephandeloos schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:21:
Zojuist saturn gebeld die mogen geen prijzen doorgeven , mediamarkt gebeld en hun hanteren de volgende prijzen:

UE40D6530:
1198 euro

UE46D6530:
1428 euro

hiervan gaat 19% korting af (bij saturn)
dan kom ik uit op:
1006,75 euro voor 40 inch
1200 euro voor de 46 inch

als ik kijk in tweakers pricewatch en dan niet de goedkoopste maar eerst echt betrouwbaarste webwinkel dan komt de "actieprijs" van saturn amper onder de betrouwbare webwinkel uit!...vind dit wel jammer..

naar welke winkels kijken de saturn/mm voor hun laagsteprijs garantie? bijv misco.nl...bied de 40" aan voor 1050 ...als hier 19% korting afgaat begint het een stuk aantrekkelijker te worden ...momenteel zijn ze met hun zogenaamde geweldige actie nog steeds niet veel goedkoper...

EDIT:
ik zit ook nog te twijfelen tussen de 6530 of 6540
weet iemand waar de 6540 te koop is
Je kunt een fysieke winkel ook niet vergelijken met een webshop.. waarom snappen mensen dat nou niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icebear
Schizo007nl daar heb je een punt in en dat snap ik ook

maar de bcc welke in een straal van 15 km van de saturn ligt verkoopt dezelfde tv (6500) dus een andere kleur voet...voor 1099 euro...dit heb ik ook aan de telefoon verteld maar kreeg als antwoord dat het niet dezelfde tv was....nee dat klopt de voet verschilt maar niet de tv *zucht*

als er 19% van 1099 afgaat ipv van de 1198 dan praten we over een leuke prijs...
maar momenteel is de aanbieding van saturn dus geen drol waard,
ik ga van de week even heen en zien wat mogelijk is hiermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
Wat een krentenneukers zitten er hier soms zeg, mijn god.....

- De TV kost geld. Te duur ? Dan niet kopen!
- Winkel A geeft een korting. Nog te duur ? Nog steeds niet kopen
- Winkel B is goedkoper dan Winkel A. Lekker bij Winkel B halen. Te duur ? Nog steeds niet kopen.

Sommige mensen willen echt voor de allerlaagste prijs, de allerbeste TV hebben.

Spaar gewoon ff door man. Wat een geneuzel dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
stephandeloos schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:14:
Schizo007nl daar heb je een punt in en dat snap ik ook

maar de bcc welke in een straal van 15 km van de saturn ligt verkoopt dezelfde tv (6500) dus een andere kleur voet...voor 1099 euro...dit heb ik ook aan de telefoon verteld maar kreeg als antwoord dat het niet dezelfde tv was....nee dat klopt de voet verschilt maar niet de tv *zucht*

als er 19% van 1099 afgaat ipv van de 1198 dan praten we over een leuke prijs...
maar momenteel is de aanbieding van saturn dus geen drol waard,
ik ga van de week even heen en zien wat mogelijk is hiermee
Het is overigens 15.97% korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icebear
@Massiefje
Ben misschien een krentenneuker maar ook een nuchtere nederlander en tevens nog een student die het niet al te breed heeft maar wel deze tv wilt zo goedkoop mogelijk verder heb je wat betreft te wachten helemaal gelijk.

@schizo007nl
Ja bedoel ik eigenlijk ook ;)

Verder nogmaals ik ga even naar saturn om te kijken hoe en wat...laten we niet te ver offtopic gaan en over saturn hebben verder ;)!

het zijn mooie tvs en mijn keus staat vast iig voor de 6530 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berkelder
  • Laatst online: 10-12-2024
De actie staat erop. Is inderdaad alleen van toepassing wanneer de factuurdatum 23 mei of later is. Dus inderdaad weer net paar dagen te vroeg besteld :-(.

http://www.samsung.com/nl...isual1_smartpack_20110524

Let wel: de actiecouponcode link werkt dan weer niet. Iets met een domeinnaam die geclaimed is door 1 van haar klanten... :F

[ Voor 19% gewijzigd door Berkelder op 24-05-2011 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasel
  • Laatst online: 06-11-2023
Wordt de adviesprijs van de 3d-brillen nu ook verlaagd door Samsung? En gaan deze ook mee in de taxfree actie bij Saturn? Ik vind 110 euro voor de SSG-3700 nogal aan de prijs om een 3d-film te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Brillen zijn accessoires. Adviesprijs was toch al verlaagd? In ieder geval de goedkoopste versies zijn/worden €50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Berkelder schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:40:
De actie staat erop. Is inderdaad alleen van toepassing wanneer de factuurdatum 23 mei of later is. Dus inderdaad weer net paar dagen te vroeg besteld :-(.

http://www.samsung.com/nl...isual1_smartpack_20110524

Let wel: de actiecouponcode link werkt dan weer niet. Iets met een domeinnaam die geclaimed is door 1 van haar klanten... :F
En waar ik 'm besteld heb staat niet in de lijst met deelnemende winkels :(. Ach, ben toch niet van plan veel met 3D te gaan doen.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.Verhuizer
sig69 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:37:
[...]

En waar ik 'm besteld heb staat niet in de lijst met deelnemende winkels :(.
Wel mooi dat de It's er nog tussen staat als deelnemende winkel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zojuist teruggekomen van Mediamarkt Utrecht. Daar de UE40D6530 voor de Saturn-prijs mee mogen nemen. Totaal kwam op 1.007 euro. 10 euro duurder dan de goedkoopste webshop-vermelding, en dus erg scherpe prijs! Daarbij komt dat ik op 100 meter van de Mediamarkt woon, dus als er ooit iets mee is, kan ik 'm min of meer met 1 goede worp bij de servicebalie neergooien. ;-)

Tot nu toe enorm tevreden: draadloos streamen van video gaat perfect, die apps zijn een leuke gimmick en de tv zelf is simpelweg erg gelikt. iPhone remote is overigens ook een leuke toevoeging, voornamelijk omdat internet@tv dan een stuk bruikbaarder wordt (want toetsenbord).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bumble_bee
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-09 21:15
sig69 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:37:
En waar ik 'm besteld heb staat niet in de lijst met deelnemende winkels :(
Ditto, had een 55" 6500 gister besteld n.a.v. de berichten over de actie hier. Ook in een winkel die niet in de lijst staat. Ik zag dat de voorraad beperkt was, en de 55" 6530 is nu al weken niet leverbaar, dus ik denk, opschieten.. Maar verkeerde winkel gekozen zo blijkt 8)7
Een toko die wel in de lijst staat, was mijn 2e keuze.. De mede tweakers hadden best mogen zeggen dat die actie niet voor alle winkels geldt.
Ach, ik stuur die coupon gewoon in, als Samsung gaat zeiken ga ik wel ff lekker schelden op de telefoon, kijken of dat wat uithaalt. Anders koop ik gewoon zo'n hippe 3700-bril. Easy come, easy go..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashraf13579
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 20:07
is er een manier om de samsung 46D6530 voor 1200 euro te krijgen bij een winkel mediamarkt of bcc of saturn want ik hoor saturn heeft 19 % eraf dan ga ik naar bcc en zeg ik ze verkopen het daar goedkoper :P
dan geven ze het goedkoper mee (Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D8000:
- 150 euro cashback

D7000:
- 75 euro cashback

D6500:
- 2 3D brillen

Hoop dat de mensen die nog een DM van mijn te goed hebben, dit lezen ^^
Ik kan nergens iets over deze actie vinden.

Maar even wat anders, ik heb nu de 55D8000 maar met blu-ray met grain zoals 300 wordt het nogal uitgeveegd, is er een optie wat de grain intact laat?
Ik heb de ruisfilter uitgezet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2011 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:11:
[...]

Ik kan nergens iets over deze actie vinden.

Maar even wat anders, ik heb nu de 55D8000 maar met blu-ray met grain zoals 300 wordt het nogal uitgeveegd, is er een optie wat de grain intact laat?
Ik heb de ruisfilter uitgezet.
http://www.samsung.com/nl...isual1_smartpack_20110524 ?

Alleen de cashback zie ik nergens vermeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
Meen je niet :X of smily vergeten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
Nevermind. Ik zag door de bomen het bos niet meer, geloof ik ;)

Hidden in plain sight.

Whatever :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
Ik ben net de gegevens aan het invullen voor de UE46D7000 en er staat duidelijk:
UE46D7000 1 x 3D bril + moviemax + cashback 75,00
UE**D8000 1x 3D Bril + moviemax + cashback 150,00
Bij de 6 Serie krijg je 2x een 3D bril en moviemax

Waarom adverteren ze met 2x een 3D bril + Cashback + moviemax?

"zeg me niet dat er al 1 in de doos zit, want dat heb je ook buiten de actie en er
zit er ook al 1 in bij de 6*** serie"

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdump.nl/upload/ae9a8296029a30266c8a78072e483eb1.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Pred! op 24-05-2011 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook net de bon ingevult, en gelukkig de 23ste gekocht.
Maar nog even over die grain bij blu-ray's het lijkt wel of de ruisreductie nog aanstaat, en dat de grain uitgesmeerd wordt. iemand een idee wat ik nog meer kan doen om dit te verhelpen?
Ik heb motion plus op standaard staan, dat moet ik wel doen anders gaat de film hakkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen, wie o wie kan mij verder helpen, ik word onderhand knetter gek. Heb nu al een aantal weken de 7000. inmiddels ook een externe usb hard disk gehaald van samsung 1TB..nu het volgende probleem: als ik een film heb gedownload en speel hem af via mn laptop dan heb ik ondertiteling of ik kan de ondertiteling instellen, echter als ik mn hard disk aan de tv hang en speel de film af dan heb ik dus geen ondertiteling, ik krijg dit dus ook niet voor elkaar, waar gaat het nu steeds mis? Heb pas 1 film met ondertiteling gezien nl: drive angry 3D. Nu zat hier een apart srt bestandje bij, maar bij heel veel films zit dit bestand er niet bij! Gevold: geen ondertiteling..kan iemand van jullie mij AUB verder helpen..bij voorbaat dank alvast _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
@paps!

Zit de ondertitel ingebakken in de film?
Is het een AVI bestand / film? en zoja heb je al gezocht naar de bijbehorende srt file?
Kun je bij het afspelen de ondertitels aan of uit schakelen? net als bij de meeste DVD / BluRay spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
@paps!

Als je dit bedoelt zoek wel naar de juiste en dat het synchroom loopt
http://www.ondertitel.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-09 16:35
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:54:
Beste mensen, wie o wie kan mij verder helpen, ik word onderhand knetter gek. Heb nu al een aantal weken de 7000. inmiddels ook een externe usb hard disk gehaald van samsung 1TB..nu het volgende probleem: als ik een film heb gedownload en speel hem af via mn laptop dan heb ik ondertiteling of ik kan de ondertiteling instellen, echter als ik mn hard disk aan de tv hang en speel de film af dan heb ik dus geen ondertiteling, ik krijg dit dus ook niet voor elkaar, waar gaat het nu steeds mis? Heb pas 1 film met ondertiteling gezien nl: drive angry 3D. Nu zat hier een apart srt bestandje bij, maar bij heel veel films zit dit bestand er niet bij! Gevold: geen ondertiteling..kan iemand van jullie mij AUB verder helpen..bij voorbaat dank alvast _/-\o_
Als de subs ingebakken zijn (wel zien op de PC, niet op de TV), zoals hierboven staat, moet je de stream extracten middels mkvextract. Werkt 100% zeker voor TXT/UTF8 subs (doe ik namelijk OOK altijd), weet niet of het voor image subs werkt. (ben ze zelf nog nooit tegen gekomen in mkv's, maar weet wel dat ze bestaan)

Met andere woorden, extracten middels mkvextract en dezelfde naam geven ( op de extensie na ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Zou deze actie ook naar Belgie komen ?

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interactive538
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-05-2023
@paps!

Is het losse ondertitelbestand gelijk aan het avi bestand?
Kortom bij film.avi ook film.str gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:52:
Ik heb ook net de bon ingevult, en gelukkig de 23ste gekocht.
Maar nog even over die grain bij blu-ray's het lijkt wel of de ruisreductie nog aanstaat, en dat de grain uitgesmeerd wordt. iemand een idee wat ik nog meer kan doen om dit te verhelpen?
Ik heb motion plus op standaard staan, dat moet ik wel doen anders gaat de film hakkelen.
Voor zover ik weet is dat een van de nadelen van een samsung tv dat je de ruisfilter niet uit kunt zetten. Dat is mij tenminste vertelt door iemand hier, heb dr zelf geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkdiz
  • Niet online
Ik citeer even uit een van jouw vorige berichten:

"Sommige mensen willen echt voor de allerlaagste prijs, de allerbeste TV hebben.

Spaar gewoon ff door man. Wat een geneuzel dit!"

En nou ga je zelf mee lopen doen met die prietpraat over prijzen/acties??

ontopic (min of meer): driekwart van dit forum is inmiddels 'verwaterd' door posts over prijzen en acties, waardoor dit hele forum zijn doel voorbij gaat. Kunnen jullie niet naar een andere sectie op got gaan, en het daar over prijzen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Inmiddels vrolijk bezitter van de UE40d6530. Een plaatje. Nu nog even wachten tot m'n cam module binnen is en dan kan het echte genieten gaan beginnen. Vanavond de aanvraag voor de 3d brillen op de post en dan kan ik niet wachten totdat ik GT5 in 3d kan beleven. Erg benieuwd hoe dat is.

Vraagje. Weet iemand of die samsung app voor android 2.1 ergens te downloaden is? M'n Hero ziet 'm helaas niet in de market, maar ik hoopte dat er wellicht ergens een 2.1 compatible versie te downloaden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B3U5
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11-2024
theHoff schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:55:
Vraagje. Weet iemand of die samsung app voor android 2.1 ergens te downloaden is? M'n Hero ziet 'm helaas niet in de market, maar ik hoopte dat er wellicht ergens een 2.1 compatible versie te downloaden is.
ik gebruik http://forum.xda-develope...read.php?t=748663&page=12 daar de officiele app niet voor droid 2.3 beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
B3U5 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:00:
[...]

ik gebruik http://forum.xda-develope...read.php?t=748663&page=12 daar de officiele app niet voor droid 2.3 beschikbaar is.
Helaas, die parste niet met mijn Hero versie van Android 2.1. Ik zoek vrolijk verder maar toch bedankt :)
Pagina: 1 ... 15 ... 99 Laatste