Ik heb hem geconfigureerd als digital only. Echter kan ik gewoon analooge zenders zappen door op mijn afstandsbediening op '
ch list' te drukken en dan naar
links/rechts te gaan met de "cursortoetsen"
Bryan88 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:43:
Sinds vorige week de trotse eigenaar van de
UE46D8000. I.c.m. een extra bril (
SSG-3300GR), was ik
€ 1850,00 kwijt.
De TV werkt overigens uitstekend samen met de
Onkyo tx-sr608. Door de
anynet+ ondersteuning is het mogelijk om o.a. het volume van de Onkyo te bedienen met de Samsung afstandsbediening. Op dit moment loopt het geluid nog via een optische kabel, maar ik zal vanavond even de mogelijkheden bekijken van de
ARC. Via de optische kabel heb ik sowieso 5.1 ondersteuning, maar vraag me af of dat met de ARC ook zo is. Hier vanavond dus meer over!
Anynet+ in combinatie met het vervangen van mijn Ziggo HD Decoder, voor de
CI+ module, zorgt ervoor dat ik alleen nog mijn Samsung Remote nodig heb!
Dat is wel superchill en erg goed om te weten. Voor mij een extra reden om toch te overwegen om mijn tx-sr606 te vervangen.
Bryan88 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:35:
[...]
Ik heb zojuist de ARC geconfigureerd en ook deze integreert naadloos met m'n receiver (inclusief 5.1 geluid). In tegenstelling tot de matige DLNA implementatie, werkt dit erg goed!
Ook ik ben teleurgsteld met de DLNA implementatie. Ik heb hier een opmerking, een aanmerking en een vraag bij.
Opmerking: Als je via de tv zijn media speler content afspeelt via een compatible DNLA server (ik gebruik daar momenteel serviio voor) kun je
jumpen in file door middel van: Tools, Tijd zoeken (Tools > rechts* tot je op stopwatch met zandlopertje staat, 6e icoon van links), enter, rechts/links. enter. Daarnaast zag ik net dat ik ook kon resumen. Indien je een film hebt stopgezet en weer start begint hij bij het begin, echter je kan
resumen door op Tools, Hervat en enter te drukken (het |-> figuurtje, 2e van links) springt hij naar waar je was. Heb nu helaas even niet de tijd om dit met mediatomb te testen.
Aanmerking: indien je een
externe source direct op je tv aansluit zoals bijvoorbeeld een losse media tank / htpc dan ondersteund Samungs implementatie van
ARC slechts 2.0... Tenzij je deze externe source via je versterker laat lopen uiteraard.
Vraag: hoe gaat synchronisatie van geluid met beeld in jouw combinatie met de sr608?