SpotWeb - Webbased Spotnet Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 71 Laatste
Acties:
  • 506.967 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
apikey kun je beter niet posten. verander push-sabnzbd in client-sabnzbd en het zou moeten werken.

Heb weer een setje iconen, uit de webclient van openftd gehaald, hier te halen.

Ziet er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8nFICK2CZLN47Ix3qHixrzDj/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dokasensai
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-03 16:19
dan krijg ik

http://192.168.224.112/sp...f0bad366df00f1b13@free.pt - URL ophalen mislukt; Onbruikbaar NZB bestand, Opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Wanneer heb je voor het laatst een git-pull gedaan? spotweb is nu bezig met aroundmyroom om dit probleem te killen. is een regressie, want het werkt met de versie van eergister nog wel.
Hier kun je het volgen tot het opgelost is, daarna ff pullen en dan zou het weer moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dokasensai
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-03 16:19
de laatste git pull was van vanmorgen 6 uur :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 14:23
client-sabnzbd werkt bij mij niet, levert een error 500 op (zowel onder IE als Firefox).
wanneer ik een nzb opsla zijn de eerste regels blanco.
Als ik op het groene pijltje naar beneden klik lijkt er niets te gebeuren.
De laatste git-pull is van vanochtend 9:30...

e.e.a. draait op windows/iis, sabnzbd draait op een synology...

iemand een idee hoe dit op te lossen??

[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Kijk die posts boven je, spotweb is bezig dat probleem aan te pakken. een regressie volgens mij. Ik heb gister voor het laatst gepulled en bij mij werkt het nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
Nadat Spotweb netjes werkte op mijn Synology en ik klaar was met spelen, had hem net, dus vanaf 0 beginnen en wist ik precies wat ik wel en niet wilde.

Ik probeer nu spotnet weer te installeren maar krijg een melding tijdens het installeren van PEAR en kan dat niet echt iets over vinden wat je moet doen om het op te lossen. Eerst dacht ik nog laat maar even en ga gewoon door met de stappen. Alleen tijdens testinstall krijg je dan weer de bekende melding
PEAR PEAR cannot be found en PEAR Net/NNTP PEAR Net/NNTP package cannot be found.

In ownsettings heb ik de code geplaatst ini_set("include_path", "/opt/share/pear");

Ik vermoed dus ook dat onderstaande foutmelding er iets mee te maken heeft omdat hij bij elke installatie verder die nodig is weer terugkomt.
Iemand een idee ?

Foutmelding PEAR installeren
Installing php-pear (5.2.17-1) to root...
Downloading http://ipkg.nslu2-linux.o...s08q1armel/cross/unstable /php-pear_5.2.17-1_arm.ipk
Configuring php-pear
[PEAR] Archive_Tar - installed: 1.3.7
[PEAR] Console_Getopt - installed: 1.2.3
[PEAR] Structures_Graph- installed: 1.0.3
[PEAR] XML_Util - installed: 1.2.1
[PEAR] PEAR - installed: 1.9.1
Wrote PEAR system config file at: /opt/etc/pear.conf
You may want to add: /opt/share/pear to your php.ini include_path
Configuring psmisc
update-alternatives: Error: not linking //opt/bin/killall to /opt/bin/psmisc-kil lall since //opt/bin/killall exists and is not a link
update-alternatives: Error: not linking //opt/bin/pidof to /opt/bin/psmisc-killa ll since //opt/bin/pidof exists and is not a link
postinst script returned status 1
ERROR: psmisc.postinst returned 1

Foutmelding GIT installerenInstalling git (1.7.4-1) to root...
Downloading http://ipkg.nslu2-linux.o...table/git_1.7.4-1_arm.ipk
package git suggests installing git-manpages
Configuring git
Configuring psmisc
update-alternatives: Error: not linking //opt/bin/killall to /opt/bin/psmisc-killall since //opt/bin/killall exists and is not a link
update-alternatives: Error: not linking //opt/bin/pidof to /opt/bin/psmisc-killall since //opt/bin/pidof exists and is not a link
Successfully terminated.

Foutmelding Textutils
Installing textutils (2.1-5) to root...
Downloading http://ipkg.nslu2-linux.o...e/textutils_2.1-5_arm.ipk
Configuring psmisc
update-alternatives: Error: not linking //opt/bin/killall to /opt/bin/psmisc-killall since //opt/bin/killall exists and is not a link
update-alternatives: Error: not linking //opt/bin/pidof to /opt/bin/psmisc-killall since //opt/bin/pidof exists and is not a link
Configuring textutils
Successfully terminated.

[ Voor 28% gewijzigd door MikeOO op 12-03-2011 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:53

zeroday

There is no alternative!

dokasensai schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 09:09:
Ik vind spotweb geweldig ziet er goed uit en werkt ook wel goed behalve dat ik 2 problemen heb

1e is dat ik als ik iets wil downloaden via de koppeling met sabnzb dan kan ik wel op het groene pijltje klikken maar dan gebeurt er niets in sabnzb
tot aan de laatste git pull van vanochtend is daar nog weinig aan veranderd volgens mij. Ik zie ook nog niet dat er een merge is van de template maker mbt het loading icoon.

Dit soort kleine dingen is op zich niet erg, als de functie maar werkt. Programma wordt dermate goed onderhouden dat er heel veel dingen gebeuren en je moet dan gewoon op git meelezen en meetesten.

wil je dat niet: wachten totdat er een stable release gereleased wordt ;-)

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Webjunkie schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 06:51:
[...]

ah, sorry. wil het allemaal te snel ;)

maarre, hij saved alles nu wel

[...]

maar als ik dan naar spotweb ga, krijg ik

[...]

de settings tabel is wel gemaakt en alle gegevens staan er in..
Er zit een eigen controle op of er wel database gegevens uitgelezen kunnen worden en of deze ook gezet zijn. Hij controleerd nu of nntp_nzb_host gevuld is, zo niet dan geeft hij die error. Kun je eens in je database kijken of deze key gevuld is in tabel settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:53

zeroday

There is no alternative!

Mr. Happy schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 10:14:
client-sabnzbd werkt bij mij niet, levert een error 500 op (zowel onder IE als Firefox).
wanneer ik een nzb opsla zijn de eerste regels blanco.
Als ik op het groene pijltje naar beneden klik lijkt er niets te gebeuren.
De laatste git-pull is van vanochtend 9:30...

e.e.a. draait op windows/iis, sabnzbd draait op een synology...

iemand een idee hoe dit op te lossen??
snelste manier, met laatste git pull is om push te gebruiken ipv client.
push werkt zowel onder IE als onder Firefox, client werkt(e) onder Firefox maar niet onder IE en als het onder firefox werkt, dan geeft het momenteel een niet correcte nzbfile,

Maar onthoud: je bent aan het alpha / beta testen ookal test je niet, want er veranderd zoveel dat bij elke git pull er iets bij kan komen / kapot kan gaan ..

Mij persoonlijk maakt het niets uit wat ik gebruik, alles draait toch op 1 simpel linux nas gebakje, als het maar onder verschillende browsers kan werken, dus momenteel draai ik de push versie, maar om te blijven testen en het werkbaar te krijgen/houden onder client help ik mee om deze functie goed te krijgen.

ik vermoed dat spotweb snel ook software locaal installeert zodat ie zelf de issues ook kan reproduceren.

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:07
Gisteren voor de gein de setting Retrieve_full aangezet. Toen de DB helemaal leeg gemaakt en opnieuw laten opbouwen. Hij is vanacht doorgegaan en heeft er zo'n 8 uur over gedaan volgens mij. Het voordeel is nu wel dat spots vele malen sneller opnenen. Het zoeken blijft nog traag maar is te overzien.

DB grootte is nu 876 MB met een retentie van meer dan een jaar (precies weet ik het niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
Mar2zz schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 10:17:
Kijk die posts boven je, spotweb is bezig dat probleem aan te pakken. een regressie volgens mij. Ik heb gister voor het laatst gepulled en bij mij werkt het nog prima.
gisteren werkte het bij mij ook niet...
het probleem waar ze mee bezig zijn staat volgens mij ook los van de blanco regels in de nzb als ik 'm opsla in een lokale folder...
ik begrijp ook niet waar deze regels vandaan komen, haal ik de eerste 2 (blanco) regels weg dan wordt de nzb gewoon door sabnzbd gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik zoek nog een manier om de download icon/knop een save as cmd te doen op een netwerk locatie. Weet iemand of dit kan/mogelijk is? Ik heb namelijk een dedicated download machine met alt-binz die een bepaald map doet monitoren.

Nu doe ik de bestanden zelf daar opslaan, maar mooier zou zijn als ik de download gewoon kan starten vanaf elk device zonder handmatig een nzb ergens neer te zetten.
hhoekstra schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 10:25:
Gisteren voor de gein de setting Retrieve_full aangezet. Toen de DB helemaal leeg gemaakt en opnieuw laten opbouwen. Hij is vanacht doorgegaan en heeft er zo'n 8 uur over gedaan volgens mij. Het voordeel is nu wel dat spots vele malen sneller opnenen. Het zoeken blijft nog traag maar is te overzien.

DB grootte is nu 876 MB met een retentie van meer dan een jaar (precies weet ik het niet)
Hier helaas maar 180mb met optie full ingeschakeld. er loopt een php retrieve cronjob maar het lijkt er op dat hij nog net zo klein blijft (maar wel updates krijgt)

[ Voor 22% gewijzigd door Workaholic op 12-03-2011 10:53 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:21
Workaholic schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 10:50:
Ik zoek nog een manier om de download icon/knop een save as cmd te doen op een netwerk locatie. Weet iemand of dit kan/mogelijk is? Ik heb namelijk een dedicated download machine met alt-binz die een bepaald map doet monitoren.
Gewoon de netwerklocatie mounten op de machine waarop spotweb draait. Vervolgens laat je de NZBs in die folder opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

*/15 * * * * root cd /pad/naar/spotweb && /usr/bin/php retrieve.php > /dev/null
Ik roep op deze wijze de retrieve op, geen CURL of WGET nodig hoor. :) :Y)

@Mar2zz
apikey kun je beter niet posten. verander push-sabnzbd in client-sabnzbd en het zou moeten werken.
Ach, zolang SABnzbd alleen bij hem intern te bereiken is, wat is het probleem dan? ;) Maar als ik due push-sabnzbd verander naar client... Dan kan ik dus vanuit Spotweb (bij mij draaiende in mijn Debian VM) spots toevoegen om te downloaden bij mijn SABnzbd (bij mij draaiende in mijn Windows 2008 R2 VM), begrijp ik dat zo goed? :)

Nu ik de full spots instelling heb, is de database inderdaad een héél stuk groter! Zit je zonder full op ongeveer 80 MB (Eweka, 250k spots) zit je met full op zo'n 670 MB...

Heeft het overigens nog zin, als ik de ownsettings.php generator alsnog bijwerk? :)

[ Voor 75% gewijzigd door CH4OS op 12-03-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
sylvesterrr schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 11:04:
[...]

Gewoon de netwerklocatie mounten op de machine waarop spotweb draait. Vervolgens laat je de NZBs in die folder opslaan.
Zou het zo simpel zijn :)? Kan ik dan de download knop apart configuren als save to mount dir en de nzb knop als standaard save / or open nzb dialoog?

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-08 10:43
hmm, heb nu spotweb aan de gang, ogebruik xampp 1.7.4, heb de extension=php_openssl gedaan, en verbind via ssl naar giganews. wat mij nu opvalt is dat als ik de retrieve.php --force draai, ik netjes retrieving spots blah till blah (parsed 0 headers retrieved 0 full spots) krijg. soms worden die headers, 4, 8 of 14, maar telkens 0 spots.

ook krijg ik soms een foutmelding over een undefined offset in spotparser.php line 115. hij draait nu ongeveer een 10 minuten, maar er komt niets in mijn spotweb db, afgezien van mijn giganews server in de nttp table. komt dat door de bizarre retentie (1000+ dagen) en moet ik gewoon geduld hebben?

die offset error staat me alleen niet aan..

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Om wellicht wat 'statische' informatie / vragen met elkaar te kunnen delen, heb ik een (als er interesse voor is) een Spotweb wiki aangemaakt: http://spotweb.wikia.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R15
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 16:43

R15

Ik krijg Spotweb maar niet aan de praat, de testinstall.php ziet er zo uit:
PHP settings OK ?
PHP version OK
timezone settings OK
Open base dir OK
PHP safe mode OK
Memory limit OK

PHP extension OK ?
SQLite OK
MySQL OK
bcmath OK
ctype OK
xml OK
zlib OK

Include files OK ?
Settings file OK
PEAR
Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required 'Console/Getopt.php' (include_path='PEAR') in C:\Users\Administrator\Desktop\website\downloads\pear\System.php on line 21

Het lijkt er dus op dat ie iets niet kan openen, maar ik zou niet weten waarom niet.
Verder staat alles ook op OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
freak1 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 11:36:
hmm, heb nu spotweb aan de gang, ogebruik xampp 1.7.4, heb de extension=php_openssl gedaan, en verbind via ssl naar giganews. wat mij nu opvalt is dat als ik de retrieve.php --force draai, ik netjes retrieving spots blah till blah (parsed 0 headers retrieved 0 full spots) krijg. soms worden die headers, 4, 8 of 14, maar telkens 0 spots.

ook krijg ik soms een foutmelding over een undefined offset in spotparser.php line 115. hij draait nu ongeveer een 10 minuten, maar er komt niets in mijn spotweb db, afgezien van mijn giganews server in de nttp table. komt dat door de bizarre retentie (1000+ dagen) en moet ik gewoon geduld hebben?

die offset error staat me alleen niet aan..
nevermind, was oude shit gewoon :)

hij loopt nu rustig binnen

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:45
R15 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 12:14:
Ik krijg Spotweb maar niet aan de praat, de testinstall.php ziet er zo uit:
PHP settings OK ?
PHP version OK
timezone settings OK
Open base dir OK
PHP safe mode OK
Memory limit OK

PHP extension OK ?
SQLite OK
MySQL OK
bcmath OK
ctype OK
xml OK
zlib OK

Include files OK ?
Settings file OK
PEAR
Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required 'Console/Getopt.php' (include_path='PEAR') in C:\Users\Administrator\Desktop\website\downloads\pear\System.php on line 21

Het lijkt er dus op dat ie iets niet kan openen, maar ik zou niet weten waarom niet.
Verder staat alles ook op OK.
Verander je include_path eens in .:PEAR . Staat ergens in je php.ini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas_je
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
HiDNN schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 18:33:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem alleen doet hij het echt helemaal niets, site draait verders prima. Maar de update knop werkt niet..
Draait op Windows 7 SP1 + IE9 (onder IE8 zelfde probleem)

Als ik de php update site draai krijg ik de onderstaande melding:

retriever.php draait al, geef de parameter '--force' mee om te forceren. retriever.php draait al, geef de parameter '--force' mee om te forceren.
Precies de zelfde melding krijg ik ook nog steeds, als ik de parameter force mee geef dan krijg ik weer als melding: retriever.php draait al, geef de parameter '--force' mee om te forceren.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 08:00
Splendid schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 10:19:
[...]

Er zit een eigen controle op of er wel database gegevens uitgelezen kunnen worden en of deze ook gezet zijn. Hij controleerd nu of nntp_nzb_host gevuld is, zo niet dan geeft hij die error. Kun je eens in je database kijken of deze key gevuld is in tabel settings?
dat staat allemaal wel goed.
deze tabel bedoel je toch?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
    Edit    Delete  nntp_nzb_h  news.tweaknews.nl
    Edit    Delete  nntp_nzb_u  user
    Edit    Delete  nntp_nzb_p  pass
    Edit    Delete  nntp_nzb_e  ssl
    Edit    Delete  nntp_nzb_p  563
    Edit    Delete  nntp_hdr_h   
    Edit    Delete  nntp_hdr_u   
    Edit    Delete  nntp_hdr_p   
    Edit    Delete  nntp_hdr_e  false
    Edit    Delete  nntp_hdr_p  119
    Edit    Delete  show_nzbbu  1
    Edit    Delete  nzbhandlin  client-sabnzbd
    Edit    Delete  nzbhandlin  /path/dir
    Edit    Delete  nzbhandlin   
    Edit    Delete  nzbhandlin  192.168.1.5:8080
    Edit    Delete  nzbhandlin  apikey
    Edit    Delete  nzbhandlin  http://192.168.1.5/spotweb/
    Edit    Delete  retrieve_f  1
    Edit    Delete  prefs_perp  100
    Edit    Delete  show_updat  1
    Edit    Delete  retrieve_i  1000
    Edit    Delete  retrieve_c  1
    Edit    Delete  tpl_defaul  templates/
    Edit    Delete  tpl_mobile  templates_mobile/
    Edit    Delete  tpl_autode  1
    Edit    Delete  keep_downl  1

edit:

ohh.. als ik trouwens dan weer naar je configuratie script ga, is alles bij 2. nieuwsserver weer leeg terwijl alles wel in de tabel staat.
het enige wat het script wel 'herinnert' is het gedeelte bij 1. database.

[ Voor 7% gewijzigd door Webjunkie op 12-03-2011 13:35 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R15

R15

Phoenix1337 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 12:35:
[...]

Verander je include_path eens in .:PEAR . Staat ergens in je php.ini
In php.ini staat het nu zo:

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
; Paths and Directories ;

; UNIX: "/path1:/path2"
;include_path = ".:/php/includes"
;
; Windows: "\path1;\path2"
;include_path = ".;c:\php\includes"
;
; PHP's default setting for include_path is ".;/path/to/php/pear"
; http://php.net/include-path
include_path = ".;PEAR"

Maar dat helpt helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
we1rdo heeft gefixed dat alle hoofdcategorieen altijd de juiste kleur krijgen! Stuk mooier en consistent:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mTgSl5r0CELliruM8KUGULTo/full.png

Zoek de verschillen:
Mar2zz in "SpotWeb - Webbased Spotnet"

edit:
weet iemand ook hoe je een subfilter zonder naam kan weergeven? In deze setup heb ik genoeg aan de plaatjes omdat daar al staat wat voor kwaliteit het is (divx enzo).

[ Voor 24% gewijzigd door Mar2zz op 12-03-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Webjunkie schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:12:
[...]

dat staat allemaal wel goed.
deze tabel bedoel je toch?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
    Edit    Delete  nntp_nzb_h  news.tweaknews.nl
    Edit    Delete  nntp_nzb_u  user
    Edit    Delete  nntp_nzb_p  pass
    Edit    Delete  nntp_nzb_e  ssl
    Edit    Delete  nntp_nzb_p  563
    Edit    Delete  nntp_hdr_h   
    Edit    Delete  nntp_hdr_u   
    Edit    Delete  nntp_hdr_p   
    Edit    Delete  nntp_hdr_e  false
    Edit    Delete  nntp_hdr_p  119
    Edit    Delete  show_nzbbu  1
    Edit    Delete  nzbhandlin  client-sabnzbd
    Edit    Delete  nzbhandlin  /path/dir
    Edit    Delete  nzbhandlin   
    Edit    Delete  nzbhandlin  192.168.1.5:8080
    Edit    Delete  nzbhandlin  apikey
    Edit    Delete  nzbhandlin  http://192.168.1.5/spotweb/
    Edit    Delete  retrieve_f  1
    Edit    Delete  prefs_perp  100
    Edit    Delete  show_updat  1
    Edit    Delete  retrieve_i  1000
    Edit    Delete  retrieve_c  1
    Edit    Delete  tpl_defaul  templates/
    Edit    Delete  tpl_mobile  templates_mobile/
    Edit    Delete  tpl_autode  1
    Edit    Delete  keep_downl  1
Hmm, zie het al. Lengte van de cellen staat op een te korte. Geef mij 2 minuutjes dan staat de nieuwe versie erop die dit oplost :)

Wel even deze tabel verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
hij zegt nu dat de tabel niet bestaat en dat klopt wel want ik heb 'm gedropt ;)
Fatal error: Uncaught exception 'Exception' with message 'Error executing query: Table 'spotweb.settings' doesn't exist' in C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\dbeng\db_mysql.php:43 Stack trace: #0 C:\xampp\htdocs\spotweb\ownsettings.php(39): db_mysql->rawExec('SELECT * FROM s...') #1 C:\xampp\htdocs\spotweb\settings.php(207): include_once('C:\xampp\htdocs...') #2 C:\xampp\htdocs\spotweb\index.php(4): require_once('C:\xampp\htdocs...') #3 {main} thrown in C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\dbeng\db_mysql.php on line 43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Webjunkie schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:48:
hij zegt nu dat de tabel niet bestaat en dat klopt wel want ik heb 'm gedropt ;)

[...]
Wel install.php opnieuw uitvoeren he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
yup, dat doe (probeer) ik :)

hij blijft die error geven.

code:
1
2
3
4
5
<b>Fatal error</b>:  Uncaught exception 'Exception' with message 'Error executing query: Table 'spotweb.settings' doesn't exist' in C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\dbeng\db_mysql.php:43
Stack trace:
#0 C:\xampp\htdocs\spotweb\install.php(135): db_mysql-&gt;rawExec('SELECT * FROM s...')
#1 {main}
  thrown in <b>C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\dbeng\db_mysql.php</b> on line <b>43</b>

[ Voor 76% gewijzigd door Webjunkie op 12-03-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Webjunkie schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 14:03:

code:
1
2
3
4
5
<b>Fatal error</b>:  Uncaught exception 'Exception' with message 'Error executing query: Table 'spotweb.settings' doesn't exist' in C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\dbeng\db_mysql.php:43
Stack trace:
#0 C:\xampp\htdocs\spotweb\install.php(135): db_mysql-&gt;rawExec('SELECT * FROM s...')
#1 {main}
  thrown in <b>C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\dbeng\db_mysql.php</b> on line <b>43</b>
Ahja, dit komt omdat je config file bestaat, dan probeer hij inderdaad info uit je database uit te lezen zodat hij het formulier al voor je invuld. Heel handig, als de tabel settings bestaat ;) Even kijken hoe ik dit kan omzeilen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

In FTD had ik een filter waarin spots stonden van een bepaalde poster, hoe fix je dat in Spotweb? Is dat dan gewoon &poster=dePosterNaam toevoegen in de url voor de category?

[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 12-03-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:45
R15 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:12:
[...]

In php.ini staat het nu zo:

; Paths and Directories ;

; UNIX: "/path1:/path2"
;include_path = ".:/php/includes"
;
; Windows: "\path1;\path2"
;include_path = ".;c:\php\includes"
;
; PHP's default setting for include_path is ".;/path/to/php/pear"
; http://php.net/include-path
include_path = ".;PEAR"

Maar dat helpt helaas niet.
En als je dat standaard php include path ook eens toevoegd? C:\php\includes dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
Mar2zz schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:19:
we1rdo heeft gefixed dat alle hoofdcategorieen altijd de juiste kleur krijgen! Stuk mooier en consistent:
[afbeelding]

Zoek de verschillen:

edit:
weet iemand ook hoe je een subfilter zonder naam kan weergeven? In deze setup heb ik genoeg aan de plaatjes omdat daar al staat wat voor kwaliteit het is (divx enzo).
hoe heb jij die categorieen zo gekregen?

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

freak1 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 14:35:
Je kan eigen filters maken via ownsettings.php.

Overigens: Mensen die er zin in hebben, mogen de Wiki vullen: http://spotweb.wikia.com/wiki/Spotweb_Wiki.
Wellicht een idee om de veel gestelde vragen er neer te zetten? :) Of een duidelijkere installatie handleiding? :)

[ Voor 36% gewijzigd door CH4OS op 12-03-2011 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Webjunkie schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 14:03:

code:
1
2
3
4
5
Stack trace:
#1 {main}
Nieuwe versie moet dit probleem verhelpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:45
CptChaos schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 14:36:
[...]
Overigens: Mensen die er zin in hebben, mogen de Wiki vullen: http://spotweb.wikia.com/wiki/Spotweb_Wiki.
Wellicht een idee om de veel gestelde vragen er neer te zetten? :) Of een duidelijkere installatie handleiding? :)
We hebben deze wiki toch al: https://github.com/spotweb/spotweb/wiki ?

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ah, wist niet dat de Github ook al eentje heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
Splendid schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 14:48:
[...]

Nieuwe versie moet dit probleem verhelpen :)
toppie! bedankt man!

handig hoor zo'n online dev ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16

Portable Spotweb Server for Windows

Portable Spotweb is een voorgeconfigureerd webserver pakket voor Windows, wat alle benodigdheden al bevat om snel aan de slag te kunnen gaan met Spotweb. Het maakt gebruik van:Het is portable wat het mogelijk maakt om het vanaf externe schijf of usb-stick te draaien. Echter zou ik zelf vanwege de snelheid kiezen voor een vaste locatie op een lokale hardeschijf. De hoofdzakelijke reden waarom ik voor een portable webserver heb gekozen is om het makkelijk verspreiden naar andere gebruikers. Om het pakket zoveel mogelijk up-to-date te houden zit Spotweb niet in het pakket, maar zal je deze na uitpakken van de repository moeten halen. De configuratie van de webserver is verder plug-and-play.

Alle gebruikte software is vrij beschikbaar.

Het totale pakket is zonder Spotweb en met lege database ongeveer 260MB. De webserver is getest op Windows 7 64-bit en Windows XP 32-bit.
Downloaden
Op usenet: SpotwebServerForWindows in a.b.nl (103.56 MB)
Pakket uitpakken
Pak de map Uniserver op een map naar keuze uit.
Om zoveel mogelijk up-to-dat te blijven zit Spotweb niet in dit pakket dus start spotweb_git-clone.bat (Uniserver map) om direct de laatste versie op te halen.
Webserver starten en configureren
Start nu het bestand Start.exe in de Uniserver map. Hiermee verschijnt start UniTray als icoon in het Systeemvak (naast de klok) op je Taakbalk: Een blauwe 1. Klik met linkermuisknop op het icoon en kies "Start Uniserver". Nu draait de webserver, er word automatisch een browservenster geopend met de homepage van Uniserver.
Beveiligingsadvies
Het advies is alle standaard wachtwoorden aan te passen en en zeker als je externe toegang mogelijk wilt maken. Via het Uniform Server Adminpanel (http://localhost:8080/apanel/) kun je de Security Checklist onderaan de pagina afwerken. Om het wachtwoord van de user voor de Spotweb database aan te passen: Ga met je browser naar http://localhost:8080/password.php en vul je eigen wachtwoord. Verwijder het password.php uit je www-root, ook als je het wachtwoord zo wilt houden.

Ga nu door naar de volgende stap om Spotweb te configureren voor gebruik.
Spotweb configuratie
Voor de Spotweb configuratie met settings.php/ownsettings.php kan je de standaard handleiding aanhouden:
SpotWeb - Webbased Spotnet

Vul in bij de database instellingen het volgende in:
code:
1
2
3
4
5
$settings['db']['engine'] = 'mysql';
$settings['db']['host'] = 'localhost';
$settings['db']['dbname'] = 'spotweb';
$settings['db']['user'] = 'spotweb';
$settings['db']['pass'] = 'brein'
Vervang het standaard wachtwoord op de laatste regel indien je deze in de stap hierboven hebt aangepast.

Als alle instellingen in settings.php/ownsettings.php zijn gemaakt kunnen de eerste spots binnengehaald worden. Hiervoor kan je retrieve.php via de commandline uitvoeren met behulp van spotweb_retrieve.bat. Eventueel meerdere keren draaien om de database te vullen. Met Windows Taakplanner kan je deze batch-file ook aanroepen op vaste tijden, vergeet echter niet dat je Webserver hiervoor wel moet draaien.
FAQ
Waarom bereik ik mijn webserver alleen via poort 8080?
Om mogelijke conflicten te voorkomen staat Apache ingesteld op poort 8080. Wil je de webserver zonder poortnummer kunnen aanspreken dan zal je deze op de standaardpoort 80 moeten zetten. Open het bestand Uniserver\usr\local\apache2\conf\httpd.conf met Kladblok of Wordpad en zoek naar de regel:
code:
1
Listen 8080
Vervang de 8080 door 80.

Wat moet ik doen om mijn webserver/Spotweb benaderbaar te maken vanaf andere computers?
Standaard staat de .htaccess op het blokkeren van externe toegang. Open www\.htaccess met Wordpad op Kladblok. Comment de volgende regels door er een # voor te zetten.
code:
1
2
3
Order Deny,Allow
Deny from all
Allow from 127.0.0.1
Denk erom dat alle externe toegang tot je Spotweb nu open staat!. Je kan er ook voor kiezen de Allow-lijst uit te breiden met lokale ip-adressen die je wil toestaan. Dit is ook noodzakelijk als je Sabnzbd op een andere computer draait dan Spotweb.

Als ik mijn webserver start via de tray kom ik op een Uniform Server pagina uit, hoe zet ik dit naar Spotweb?
Indien je voortaan Uniform Server wil starten met Spotweb i.p.v. de root homepage, kan spotweb_redirect.bat draaien. Bij het starten vanuit de UniTray kom je dan voortaan direct op de Spotweb pagina uit. Je kan ook handmatig het bestand home\admin\www\redirect.html aanpassen.

Kan ik de webserver ook automatisch laten met Windows op laten starten starten (als service)?
Je kan Uniform Server als service installeren, maar dan is deze niet portable meer: Start de UniTray op met start.exe, maar klik i.p.v. linkermuisknop met rechtermuisknop op het icoon in het systeemvak. Klik bovenaan in het menu op Install and run all services. De volgende keer dat Windows opstart start de webserver automatisch mee. Via hetzelfde menu kun je de services ook weer verwijderen.

Waar kan ik terecht met vragen?
Als je vragen hebt over configuratie van de Uniform Server verwijs ik je graag door naar de Uniform Server Wiki. Voor Spotweb gerelateerde vragen kun je uiteraard gewoon in dit topic terecht. Of dit topic op het spot-net forum
Disclaimer
Het Portable Spotweb Server for Windows pakket is een voorgeconfigureerde webserver op basis van freeware tools die in hun oorspronkelijke vorm verspreid mogen worden. Dit pakket bevat een lege Spotweb database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
freak1 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 14:35:
[...]

Zijn gewoon verschillende arrays, gemaakt in ownsettings. Hier staat er meer over zelf filters maken.

Heb ook uitgevonden hoe een filter zonder naam getoond kan worden, in plaats van een naam daar &nbsp neerzetten. met de nieuwe we1rdo kleurtjes best duidelijk wat er dan in het filter zit. Zou wel mooi zijn als de breedte van die balk aanpasbaar wordt en nog ff wat icoontjes verzinnen voor de ebooks zodat die filternamen ook weg kunnen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hfd9uz0nXodrLy1KwFgF4mZS/full.png

[ Voor 5% gewijzigd door Mar2zz op 12-03-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Moet zeggen dat ik met tekst toch wel mooier en duidelijker vind.

Is of komt er trouwens een mogelijkheid, om binnen een bepaald filter te zoeken? Ik heb nu bijvoorbeeld een filter HD, zoekt op een spotter, maar als je veel resultaten hebt, zou het fijn zijn om dan tussen de resultaten door te zoeken. Als het minder dan $settings['prefs']['perpage'] is, dan is het geen probleem, dan pak je CTRL+F, maar wat als er meerdere pages zijn? Ik zie mezelf dan niet door de pages heen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
ok spotweb draait weer, nu volgende probleempjes =)

1. SAB geeft een error bij het direct naar SAB sturen van een nzb
http://192.168.1.5/spotwe...b36f3fbdd0234cbf4@free.pt

» URL Fetching failed; Unusable NZB file, Try again
2. mobile template
  • via symbian^3 browser (N8) krijg ik alleen een leeg wit scherm
  • via android (SGS) krijg ik wel de mobiele site maar als ik op een spot klik krijg ik:
  • webpagina niet beschikbaar

• de webpagina op http://index.php/?page=getspotmobile...... is niet beschikbaar
werkt die mobile template bij andere mensen wel?

3. ik heb met task scheduler een schedule gemaakt (nee echt? ;) )

C:\xampp\php\php.exe -f C:\xampp\htdocs\spotweb\retrieve.php
start in: C:\xampp\htdocs\spotweb\
en hidden aangevinkt.

nu werkt dit wel maar nu krijg ik elke 30 minuten zo'n taskgen cmd schermpje te zien met alle update perikelen en da's niet fijn als je een film aan het kijken bent.
hoe krijg ik dat echt hidden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
CptChaos schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 15:26:
Moet zeggen dat ik met tekst toch wel mooier en duidelijker vind.

Is of komt er trouwens een mogelijkheid, om binnen een bepaald filter te zoeken? Ik heb nu bijvoorbeeld een filter HD, zoekt op een spotter, maar als je veel resultaten hebt, zou het fijn zijn om dan tussen de resultaten door te zoeken. Als het minder dan $settings['prefs']['perpage'] is, dan is het geen probleem, dan pak je CTRL+F, maar wat als er meerdere pages zijn? Ik zie mezelf dan niet door de pages heen zoeken.
Dubbele searches kunnen niet. maar als je weet dat een spotter altijd in een bepaalde categorie spot dan kan het weer wel. Ik heb bijvoorbeeld van hannes3 alleen die divx's met externe subs, maar hij post ook met ingebakken. ingebakken subs heb ik in al mijn filters voor beeld geexclude.

voorbeeld:
Array("Hannes3", "images3/icons/divx.png", "cat0_c1&search[type]=Poster&search[text]=Hannes3", "")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Webjunkie schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 15:38:
1. SAB geeft een error bij het direct naar SAB sturen van een nzb
Heb je in ownsettings.php push-sabnzbd vervangen voor client-sabnzbd? :)
2. mobile template
  • via symbian^3 browser (N8) krijg ik alleen een leeg wit scherm
  • via android (SGS) krijg ik wel de mobiele site maar als ik op een spot klik krijg ik:
  • [...]
werkt die mobile template bij andere mensen wel?
iPod Touch (2G) werkt ie wel op, maar niet supersnel nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10 15:06
Verwijdert spotweb nu automatisch alle dubbele spots? Dus als ik messageid van tabel nntp naar beneden mik, verwijdert ie deze dan ook weer? De dubbelen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
CptChaos schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 15:51:
[...]
Heb je in ownsettings.php push-sabnzbd vervangen voor client-sabnzbd? :)
yup.

als ik op NZB klik stuurt hij hem trouwens wel goed naar SAB, maar als ik op dat groene pijltje klik krijg ik dus die error.

edit: met NZB download hij de nzb en stuurt nzbstatus 'm naar SAB :)

[ Voor 9% gewijzigd door Webjunkie op 12-03-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R15

R15

Phoenix1337 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 14:29:
[...]

En als je dat standaard php include path ook eens toevoegd? C:\php\includes dus
Dat werkt zo te zien ook niet. Maar ik probeer eens Portable Spotweb Server for Windows.
Met Portable Spotweb heb ik nu al veel meer succes!

EDIT: Spotweb werkt nu prima! Harstikke mooi! :)

[ Voor 31% gewijzigd door R15 op 12-03-2011 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xaero schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 15:59:
Verwijdert spotweb nu automatisch alle dubbele spots? Dus als ik messageid van tabel nntp naar beneden mik, verwijdert ie deze dan ook weer? De dubbelen dus?
Ik vrees dat je dan fatal errors krijgt. De maker wil niet aan de sql IGNORE. Dit heb ik echter niet getest.

Maar dubbelen krijg je niet nee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Er was ook iemand die graag subcategorieen van subcategorien wou. Ik heb het uitgevogeld :p

't is wel een beetje visuele trucage, maar werkt precies zoals je het verwacht. Je hebt een transparant plaatje nodig (hoogte 12px en breedte bv 32 pixels) en stelt je array op met een lege array, en daarna subcategorienaam array, en daaronder de onderdelen van die subcategorie met het transparante plaatje ervoor in een dummyarray.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
    Array("Spellen", "images3/icons/controller.png", "cat2_d", "", 
        Array(
            Array("Windows", "images3/icons/win_games.png", "cat2_a0", ""),
            Array("Linux", "images3/icons/tux_games.png", "cat2_a2", ""),
        Array("","images/icons/blanco.png","", ""),
        Array("Nintendo","images3/icons/controller.png","cat2_a10,cat2_a11", ""),
        Array("","images3/icons/blanco.png", "cat2_a10", ""),
            Array("NDS","images3/icons/nds.png", "cat2_a10", ""),
            Array("","images3/icons/blanco.png", "cat2_a11", ""),
        Array("Wii","images3/icons/wii.png", "cat2_a11", "")
        )
    ),

Resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8RsqmGREBtIAzrEDwJXGBrrA/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10 15:06
Net even de boel verlaagd. Ligt aan me nieuwsgroepen provider. Laatste spots kwamen weer niet bninen. Achja :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-10 21:35

B2

wa' seggie?

Is het ook mogelijk om een andere usenet zoek machine te gebruiken bij de 'Zoek' link? Ik gebruik zelf altijd nzbindex.nl ipv binsearch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
$settings['search_url'] = 'http://nzbindex.nl/search/?q=$SPOTFNAME';

Deze regel in je ownsettings.php zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mar2zz schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 16:09:
Er was ook iemand die graag subcategorieen van subcategorien wou. Ik heb het uitgevogeld :p

't is wel een beetje visuele trucage, maar werkt precies zoals je het verwacht. Je hebt een transparant plaatje nodig (hoogte 12px en breedte bv 32 pixels) en stelt je array op met een lege array, en daarna subcategorienaam array, en daaronder de onderdelen van die subcategorie met het transparante plaatje ervoor in een dummyarray.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
    Array("Spellen", "images3/icons/controller.png", "cat2_d", "", 
        Array(
            Array("Windows", "images3/icons/win_games.png", "cat2_a0", ""),
            Array("Linux", "images3/icons/tux_games.png", "cat2_a2", ""),
        Array("","images/icons/blanco.png","", ""),
        Array("Nintendo","images3/icons/controller.png","cat2_a10,cat2_a11", ""),
        Array("","images3/icons/blanco.png", "cat2_a10", ""),
            Array("NDS","images3/icons/nds.png", "cat2_a10", ""),
            Array("","images3/icons/blanco.png", "cat2_a11", ""),
        Array("Wii","images3/icons/wii.png", "cat2_a11", "")
        )
    ),

Resultaat:
[afbeelding]
Pull naar master! _O_ Voor nog een tweaker ben je de held! :) Al is het idd wat valsspelen! :+
Toch zou native (HTML / PHP) support hiervoor écht über zijn, maar dit is al iets. :)

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 12-03-2011 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
even wat eigen initiatief getoond en m'n schedule probleempje opgelost ;)

hstart gedowndload en als je die met de scheduler start met arguments:

/NOCONSOLE /D=C:\xampp\htdocs\spotweb\ "C:\Users\XBMC\Documents\hstart\spotwebupd.bat > C:\Users\XBMC\Documents\hstart\update.log"

heb je geen last meer van dat vervelende taskeng.exe windowtje.

dit is trouwens m'n spotwebupd.bat:

C:\xampp\php\php.exe -f C:\xampp\htdocs\spotweb\retrieve.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zojuist die client-sabnzbd instellingen geprobeerd, bij mij werkt het nu voor SABnzbd! _O_

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 12-03-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:50

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ik krijg de koppeling naar sabnzbd niet meer voor elkaar. Het werkte wel maar na update van zowel spotweb als sab (naar 0.6.0 beta3) doet hij het niet meer.

Bij setting push-sabnzbd doet hij helemaal niets en bij setting client-sabnzbd krijg ik de volgende foutmelding in sabnzbd:
Invalid NZB file ?page=getnzb&action=display&messageid=GL5fPfRBWmYGIZ7TQAKRm@spot.net.nzb, skipping (reason=junk after document element, line=2)

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb de ownsettings generator bijgewerkt, als er instellingen zijn die missen, let me know. :)

Als het formulier nu ingevuld word, word er een ownsettings.php aangeboden met de waarden erin van het ingevulde formulier. :) Het bestand kan dus direct gedownload worden en op de gewenste plek gezet worden. http://cptchaos.nl/ownsettings-generator.php of als je zelf wil hosten: http://pastebin.com/4Nx8beup

[ Voor 37% gewijzigd door CH4OS op 12-03-2011 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomlissen
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-12-2022
Mar2zz schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:19:
[afbeelding]

Zoek de verschillen:

edit:
Hallo Mar2zz,

Zou jij je jou uitgebreide filetlijst kunnen posten?

Thnx

Tommy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
CptChaos schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 16:49:
[...]
Pull naar master! _O_ Voor nog een tweaker ben je de held! :) Al is het idd wat valsspelen! :+
Toch zou native (HTML / PHP) support hiervoor écht über zijn, maar dit is al iets. :)
:) Ik hoef toch geen blanco plaatje aan te bieden, die kan iedereen maken. Filters zijn al te customizen. Bovendien, je hebt niet perse een plaatje nodig, als je geen plaatje opneemt in de dummyarray dan springt ie ook al in, een pixel of 5 ofzo. Maar het is het mooiste als je een transparant plaatje doet van 10px breed. Dan begint het plaatje van de subcategorie precies onder de 1e letter van de categorie waar ie in moet vallen.

@Tommy:
http://dl.dropbox.com/u/18712538/images3%2Bfilters.zip

[ Voor 4% gewijzigd door Mar2zz op 12-03-2011 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mar2zz schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 17:48:
:) Ik hoef toch geen blanco plaatje aan te bieden, die kan iedereen maken.
Ik was wat te enthausiast toen ik het las, las het later nog een keer en las toen pas van het plaatje. ;)
Filters zijn al te customizen. Bovendien, je hebt niet perse een plaatje nodig, als je geen plaatje opneemt in de dummyarray dan springt ie ook al in, een pixel of 5 ofzo. Maar het is het mooiste als je een transparant plaatje doet van 10px breed. Dan begint het plaatje van de subcategorie precies onder de 1e letter van de categorie waar ie in moet vallen.
Jep, had ik al door... Ik moet het mu nog een keer echt zo zien te fixen, lijkt me gaaf! :)

Ik heb overigens verder gesleuteld aan de ownsettings.php generator, hij parsed nu de opgegeven waarden in het 'template' en biedt dat vervolgens aan als ownsettings.php. :) http://cptchaos.nl/ownsettings-generator.php of als je zelf wil hosten: http://pastebin.com/4Nx8beup. Ook is het nu mogelijk om het (niet mobiele) template op te geven en zijn de SABnzbd instellingen bijgewerkt naar de nieuwe manier. Al zit er nog geen watched folder support in, maar worden met de huidige instellingen NZB's direct naar SABnzbd gestuurd.

[ Voor 27% gewijzigd door CH4OS op 12-03-2011 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-10 21:35

B2

wa' seggie?

Mar2zz schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 16:15:
$settings['search_url'] = 'http://nzbindex.nl/search/?q=$SPOTFNAME';

Deze regel in je ownsettings.php zetten.
|:( staat gewoon een comment voor in ownsettings.php.. volgende keer eerst ff lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik heb die uniserver gedownload, maar zodra ik hem opstart dan krijg ik de webserver geopend in IE en dan redirect die naar localhost en dan werkt het niet meer. Ik krijg ook helemaal niets te zien heel even een paars scherm dan redirect die naar "kan pagina niet laden'

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

rikadoo schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 18:27:
Ik heb die uniserver gedownload, maar zodra ik hem opstart dan krijg ik de webserver geopend in IE en dan redirect die naar localhost en dan werkt het niet meer. Ik krijg ook helemaal niets te zien heel even een paars scherm dan redirect die naar "kan pagina niet laden'
Standaard zit die op poort 8080, probeer dus eens http://localhost:8080 te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:41
na veel versies vandaag eindelijk weer 1 waar sabnzb api download werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Help ik sla door...

Ik heb zin om ontzettend gedetailleerde filters te bouwen, door alles sub te maken wat sub kan. Als anderen dat ook willen dan wil ik nu wel wensen horen, dan kan ik daar nog rekening mee houden, dan post ik een package met ownsettings en 3 imagepacks.
Muziek kan bijvoorbeeld helemaal opgesplitst in alle formaten lossy en lossless. Maak ik ze ook compatible met alle 3 de iconpacks.

Het wordt dan wel een lange lijst aan de linkerkant, ik heb configuratieverslaving volgens mij opgelopen...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/reJvESqfYmVaI0gh69wHM7iv/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey mannen ik heb een probleem. op mijn pc werkt spotweb goed. als ik hem aanroep op mijn iphone geeft hij me netjes alles weer met de mobile_template. alleen als ik op +sabnzbd klik dan krijg ik een error een gaat sabnzbd niet downloaden. Dit is alleen als ik de mobile template gebruik.

Weet iemand hier een oplossing voor?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mar2zz schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 19:10:
Help ik sla door...

Ik heb zin om ontzettend gedetailleerde filters te bouwen, door alles sub te maken wat sub kan. Als anderen dat ook willen dan wil ik nu wel wensen horen, dan kan ik daar nog rekening mee houden, dan post ik een package met ownsettings en 3 imagepacks.
Muziek kan bijvoorbeeld helemaal opgesplitst in alle formaten lossy en lossless. Maak ik ze ook compatible met alle 3 de iconpacks.

Het wordt dan wel een lange lijst aan de linkerkant, ik heb configuratieverslaving volgens mij opgelopen...
[afbeelding]
HD 720p
HD 1080p
?

Verder zou ik zo 1 2 3 niets (meer) weten, het moet, ook voor jou, wel leuk blijven! ;) Want dan kan je ook per bitrate een filter maken. ;)

[ Voor 89% gewijzigd door CH4OS op 12-03-2011 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
Ik loop een beetje achter met updaten :O :+

Afbeeldingslocatie: http://screenshotuploader.com/i/L1oO2aIcgdz.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
CptChaos schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 18:59:
[...]
Standaard zit die op poort 8080, probeer dus eens http://localhost:8080 te openen?
Geprobeerd, maar ik krijg "De webpagina kan niet worden weergegeven" Krijg dus heel even een paarse pagina te zien. E:\Uniserver\home\admin\www\redirect.html vervolgens redirect naar http://localhost:8080/index.php

Er gebeurd niets verder... Heb geen andere webservers draaien. Ik heb overigens geen instellingen aangepast of iets in de apache httpd.conf file. Aangezien er plug and play stond in de kleine tut hier iets boven.

[ Voor 13% gewijzigd door rikadoo op 12-03-2011 19:55 ]

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red_arrow
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-10 20:41
Help ik sla door...

[afbeelding]
dvd 5 (series excluded) met nl subs
dvd 9 (series excluded) met nl subs
HD (series excluded) met nl subs
Blue Ray (series excluded) met nl subs
Series met nl subs
Beeld muziek (concerten)
Zelf heb ik een menu gemaakt met meestgebruikte snelkoppelingen boven de tabel, zodat de linkerkant niet te lang wordt.
Afbeeldingslocatie: http://outcasters.sixserve.net/spotweb.jpg

Is btw er ook een mogelijkheid om de nzb's op te halen voor 24 november 2010?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
@hierboven.

Welke skin gebruik jij ? zelf gemaakt of is dat een bestaande ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ligt het aan mij, of is de we1rdo template tegenwoordig de standaard? De theme van hierboven is op zich ook nice (screen van red_arrow), lijkt veel op de mobile template. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heb hem hier ook draaien via de kant en klare portable webserver. Ideaal!
Iemand enig idee hoelang het de eerste keer kan duren om spots binnen te halen(Full)?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:54
Full spots ophalen kan wel een paar uur duren.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
DennusB schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 20:02:
Heb hem hier ook draaien via de kant en klare portable webserver. Ideaal!
Iemand enig idee hoelang het de eerste keer kan duren om spots binnen te halen(Full)?
Lang.. Ik heb hem een nacht laten doorlopen. Ik denk dat hij wel 8 uur bezig is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextria
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-02-2023
hallo,

ik ben al heel de dag bezig om spotweb op mijn qnap te installeren.
Het is nu tot zo ver gelukt dat als ik spotweb open ik geen errors meer krijg.

echter zie ik geen spots. als ik via putty retrieve.php wil draaien krijg ik de volgende fout melding:

: No such file or directorye.php: line 1: ?php
: command not found/retrieve.php: line 2:
: command not found/retrieve.php: line 3:
/share/Qweb/spotweb/retrieve.php: line 4: require_once: command not found
: command not found/retrieve.php: line 4:
/share/Qweb/spotweb/retrieve.php: line 5: require_once: command not found
: command not found/retrieve.php: line 5:
/share/Qweb/spotweb/retrieve.php: line 6: require_once: command not found
: command not found/retrieve.php: line 6:
/share/Qweb/spotweb/retrieve.php: line 7: require_once: command not found
: command not found/retrieve.php: line 7:
/share/Qweb/spotweb/retrieve.php: line 8: require_once: command not found
: command not found/retrieve.php: line 8:
/share/Qweb/spotweb/retrieve.php: line 9: require_once: command not found
: command not found/retrieve.php: line 9:
/share/Qweb/spotweb/retrieve.php: line 10: require_once: command not found
: command not found/retrieve.php: line 10:
/share/Qweb/spotweb/retrieve.php: line 11: require_once: command not found
: command not found/retrieve.php: line 11:
: command not found/retrieve.php: line 12:
: command not found/retrieve.php: line 13:
/share/Qweb/spotweb/retrieve.php: line 15: syntax error near unexpected token `'safe_mode''
'share/Qweb/spotweb/retrieve.php: line 15: `if (ini_get('safe_mode') ) {

ik heb geen idee wat er fout is. het zou om dit gedeelte gaan :

<?php

require_once "settings.php";
require_once "lib/exceptions/ParseSpotXmlException.php";
require_once "lib/SpotDb.php";
require_once "lib/SpotReq.php";
require_once "lib/SpotParser.php";
require_once "lib/SpotNntp.php";
require_once "lib/retriever/SpotRetriever_Spots.php";
require_once "lib/retriever/SpotRetriever_Comments.php";

maar ik zie geen gekke dingen hier,

iemand enig idee ?

groetjes robbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Nog een vraagje : Ik draai SabNZBd 0.5.4 en de laatste SpotWeb, ik krijg alleen dat Sab-push gebeuren niet aan de praat.
Bij mijn weten staat alles goed. Maar als ik in de webinterface op het download pijltje druk gebeurt er gewoon niks, geen foutmelding, pijltje gaat weg, maar er komt geen download in SabNZBd. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
red_arrow schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 19:52:
[...]

Series met nl subs
Beeld muziek (concerten)
Zelf heb ik een menu gemaakt met meestgebruikte snelkoppelingen boven de tabel, zodat de linkerkant niet te lang wordt.
[afbeelding]

dat ziet er gelikt uit... :9
heb je deze template ook ergens centraal staan?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red_arrow
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-10 20:41
De template is een aangepaste we1rdo template, met het filterblok (linksboven) van Bakman.

Overigens gaat met het astraweb 25 gig blokaccount, wel data af via een full retrieve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

DennusB schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 20:11:
Nog een vraagje : Ik draai SabNZBd 0.5.4 en de laatste SpotWeb, ik krijg alleen dat Sab-push gebeuren niet aan de praat.
Bij mijn weten staat alles goed. Maar als ik in de webinterface op het download pijltje druk gebeurt er gewoon niks, geen foutmelding, pijltje gaat weg, maar er komt geen download in SabNZBd. Iemand enig idee?
Weet je 100% zeker dat jouw SABnzbd instellingen goed staan? De optie moet je afaik niet zetten op push-sabnzbd, maar op client-sabnzbd. :)

Ik vraag me trouwens af, wat is nu hét voordeel voor full spots ophalen? Als dat alleen het betere filteren is... Is het dan misschien geen idee om die kolommen die ervoor nodig te zijn ook in de tabel spots op te nemen? Dan is er 1 tabel nodig en scheelt dat heel veel ruimte die het in beslag neemt. ;) Als die velden er al wel zijn, dan stap ik weer over, want dan is het full spots gebeuren overbodig (imo).

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 12-03-2011 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
CptChaos schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 20:15:
[...]
Weet je 100% zeker dat jouw SABnzbd instellingen goed staan? De optie moet je afaik niet zetten op push-sabnzbd, maar op client-sabnzbd. :)
# * push-sabnzbd - Roep sabnzbd+ aan via HTTP door SpotWeb, schrijft de NZB lokaal weg
# * client-sabnzbd - Roep sabnzbd+ aan via de users' browser (oude default)
Waarom zou push-sabnzbd niet werken dan? Die is tegenwoordig ook default !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:04
@mar2zz

Series met nl subs
Windows mobile apps
iPad/iphone apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Help ik sla door...

[afbeelding]
haha, alleen maar goed als meer mensen dingen bouwen voor spotweb.

Ik heb zelf ook de smaak goed te pakken. Na de SpotWeb Configuratie tool ben ik nu begonnen met mijn template. Niet alleen uiterlijk maar uiteraard met allemaal nieuwe functionaliteiten. Heb er nu al zin in als het af is :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb mijn ownsettings generator ook weer bijgewerkt met de nieuwe tijd- en datum instellingen http://cptchaos.nl/ownsettings-generator.php of voor zelf hosting: http://pastebin.com/u83bWYAk
DennusB schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 20:20:
Waarom zou push-sabnzbd niet werken dan? Die is tegenwoordig ook default !
push-sabnzbd is inderdaad de (nieuwe) default, maar werkt bij mij niet, omdat mijn SABnzbd niet op dezelfde machine draait als Spotweb zelf doet. :)

[ Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 12-03-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
CptChaos schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 20:37:

push-sabnzbd is inderdaad de (nieuwe) default, maar werkt bij mij niet, omdat mijn SABnzbd niet op dezelfde machine draait als Spotweb zelf doet. :)
Ah okee :) Hier draait hij wel op dezelfde machine, en opeens, uit het niks werkt het wel! Vaaag :P Maar wel handig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Dit is niet de bedoeling.

[ Voor 76% gewijzigd door IEF op 13-03-2011 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
red_arrow schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 19:52:
[...]

Series met nl subs
Beeld muziek (concerten)
[afbeelding]

Wow ... die is nice!

Dus op die manier heb je met dat menu geen filters nodig en kan je dat zelf zo aangeven toch? Hebbe Hebbe? :)

Zelf heb ik ook graag wat filters maar maak ze ook liever zelf aan als ik even snap hoe. Filter vaak graag op het volgende:

HD (exclusief WMVHD) met NL Subs met bron retail, R5 en promo ex Porn
DVD 5/9 met NL Subs en bron retail, R5 of promo ex Porn
Ik heb mijn ownsettings generator ook weer bijgewerkt met de nieuwe tijd- en datum instellingen http://cptchaos.nl/ownsettings-generator.php of voor zelf hosting: http://pastebin.com/u83bWYAk
[...]
Waarom gebeurd er niets als ik die code in een ownsettings-generator.php file online zet op mijn webserver op mijn nas?

@Mar2zz

Is het niet mogelijk dat je de "tree" kan inklappen en expanden middels klikken? Waardoor de lijst dynamisch wordt en niet zo lang???

[ Voor 21% gewijzigd door Tranzy op 12-03-2011 21:36 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ok ik heb het maar zo gedaan. Alles opgesplitst op formaat. Ben alleen bezig geweest met categorie Beeld, Muziek en Games.

Ik heb de filters erbij gedaan, en daarin ook beschreven hoe je bij elk filter kunt zorgen dat je alleen posts krijgt met Nederlandse ondertiteling.

In elk beeldfilter is Erotiek en Series uitgezonderd, die zitten in een eigen categorie. Helaas voorkomt dat niet dat series die met genre aktie ofzo tussen je films staan. Daar moet spotweb nog maar iets op verzinnen, dat is nog niet te filteren.

Op het plaatje zijn de gekleurde achtergronden aanwezig, daarvoor moet deze pullrequest nog in de master komen, maar hij staat al klaar dus zal gauw gebeuren.
De icons kleuren op zich wel leuk bij we1rdo's default template. De andere iconpacks moet ik nog bijwerken omdat er wat custom's tussen zitten die ik net gegimped heb. Zou best kunnen zijn dat die op hoge resolutie of goeie kleurenschermen ontzettend afwijken van de andere icons (voorbeeld, gaat om epub-icon bv en bray).

zipje en plaatje
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hbHBkFQ0TgnQkn8r0rp4fVQ5/full.png

[ Voor 3% gewijzigd door Mar2zz op 12-03-2011 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
Super! Alleen heb ik nog een vraag. Aangezien je met enige regelmaat aanpassingen maakt in je script, zou het
voor de gebruikers ook handig zijn om een soort time-stap / versie nummer boven in de pagina te zetten?

Dan hoeven ze niet dit hele topic te lezen om te zien of er een update is. :) en
aangezien ik nog beetje problemen heb met SabNZB gebruik ik met regelmaat je generator.
Nu is het nog een beetje lastig om te zien of ik deze versie al getest heb.

Complimenten aan iedereen die zo mee werkt aan Spotweb! _0_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Meer mensen last van dit issue ? Iemand al een workaround voor gevonden?
https://github.com/spotweb/spotweb/issues/148

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Nou ik heb even naar dat github gekeken en hoe ik mijn scripts kan aanbieden maar ik snap er de ballen van. Ik laat het wel lekker op sourceforge staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:21
Splendid schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 21:22:
Nou ik heb even naar dat github gekeken en hoe ik mijn scripts kan aanbieden maar ik snap er de ballen van. Ik laat het wel lekker op sourceforge staan.
Ach, als je even deze howto voor windows, of een soortgelijke voor een ander OS indien je dit gebruikt, doorloopt dan kun je in no-time ermee aan de slag. Het is nou ook weer geen rocketsurgery om git te gebruiken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Tranzy schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 21:01:
[...]
Zelf heb ik ook graag wat filters maar maak ze ook liever zelf aan als ik even snap hoe. Filter vaak graag op het volgende:

HD (exclusief WMVHD) met NL Subs met bron retail, R5 en promo ex Porn
DVD 5/9 met NL Subs en bron retail, R5 of promo ex Porn

@Mar2zz

Is het niet mogelijk dat je de "tree" kan inklappen en expanden middels klikken? Waardoor de lijst dynamisch wordt en niet zo lang???
Ja dat inklappen zou mooi zijn. Hij wordt inderdaad heel lang, maar ik gebruik zelf maar de helft ervan, mpg, wmv, bluray, wma, erotiek, dat heb ik allemaal niet in mijn eigen filter. Was even gemaakt om uit te schrijven wat er allemaal te halen valt. Een soort bestuderen zeg maar. download het zipje en kijk er eens in, van uit dat ding kun je filters uitbouwen, zie ook hieronder:

Filters maken met dingen er niet in is niet zo moeilijk.

Je wilt geen cams, TS en TC toch? Dan voeg je dit toe aan je beeldfilters:
cat0_b,!cat0_b0,!cat0_b8,!cat0_b9,

Je moet het zien dat alles waar geen uitroepteken voorstaat dat je dat aanvinkt en alles waar je een uitroepteken voorzet dan weer uitvinkt.

Om uit te vinken moet je eerst de hele categorie (Bron; in dit geval is dat cat0_b) 'aanvinken' en vervolgens vink je cam, ts en tc uit die cat_xxx met ! ervoor.

Wil je er NL subs bij?
Dat zijn cat0_c1 (extern) ,cat0_c2 (ingebakken), cat0_c6 (instelbaar). Dus die gooi je gewoon bij je beeldfilters in, dan worden deze 3 aangevinkt en zullen andere soorten ondertiteling niet getoond worden, want die worden dan niet 'aangevinkt'.

Je kunt je filters controleren of ze het goed doen in de oude default template, daar zie je als je een filter hebt gemaakt en gebruikt hebt wat er precies aangevinkt staat.

Succes. En als je er niet uitkomt dan roep je maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

-Skyhawk- schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 21:04:
Super! Alleen heb ik nog een vraag. Aangezien je met enige regelmaat aanpassingen maakt in je script, zou het
voor de gebruikers ook handig zijn om een soort time-stap / versie nummer boven in de pagina te zetten?
Ik heb op mijn pastebin accountje alle PHP files gesubmit, je kan daar de verschillen zien. Op zich zijn er altijd maar weinig verschillen, dus het beste kan je, zeker in combinatie met de nieuwste versie, ook de nieuwste versie van de generator gebruiken.

Maar speciaal voor jou heb ik een versienummer ingevoegd: http://cptchaos.nl/ownsettings-generator.php of voor de mensen die hem zelf willen draaien: http://pastebin.com/pjDR3t4t
Complimenten aan iedereen die zo mee werkt aan Spotweb! _0_
Hier idem, al zou ik graag willen meedevven (en dat heb ik weinig, dat ik mee wil helpen devven).
Splendid schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 21:22:
Je moet eerst een (zogeheten) fork maken van de standaard versie van Spotweb, dan kun je doen en laten met de files wat je wilt (binnen de fork uiteraard), bijvoorbeeld het jouwe inbouwen en dan een pull request indienen.
Tranzy schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 21:01:
Waarom gebeurd er niets als ik die code in een ownsettings-generator.php file online zet op mijn webserver op mijn nas?
Ik weet niet waarom er niets bij jou gebeurd, zeker zonder foutmelding niet. Op zich ook wel vreemd dat het niet werkt, de generator heeft géén afhankelijkheden en is gewoon plain PHP (en HTML, met CSS en JS voor het formulier). Enige wat ik me kán bedenken wat het zou kunnen zijn is de headers in het PHP gedeelte, maar die staan, zover ik kan zien, goed.

[ Voor 47% gewijzigd door CH4OS op 12-03-2011 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
Ik heb net een git pull gedaan maar nu zie de icoontjes er dus zo uit zoals op onderstand screenshot.
Heeft iemand hier daar toevallig een oplossing voor?

Afbeeldingslocatie: http://huybrechts-server.com/spotweb.PNG

Edit:
Even een versie van het we1rdo template van vannacht terug gezet en nu staan ze wel goed dus het is iets in het template. :)

[ Voor 23% gewijzigd door jimmy87 op 12-03-2011 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
jimmy87 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 21:50:
Ik heb net een git pull gedaan maar nu zie de icoontjes er dus zo uit zoals op onderstand screenshot.
Heeft iemand hier daar toevallig een oplossing voor?

[afbeelding]

Edit:
Even een versie van het we1rdo template van vannacht terug gezet en nu staan ze wel goed dus het is iets in het template. :)
https://github.com/spotweb/spotweb/issues/149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Als ik vanuit Spotweb een NZB naar SABnzbd verzend (client-sabnzbd) dan komt dit verzoek aan in SABnzbd, als SABnzbd daarna probeert om de NZB op te halen in Spotweb dan volgt er een foutrmelding: 'URL Fetching failed; Unusable NZB file, Try again '. Als ik de getoonde URL echter vanaf mijn NAS start, dan wordt er keurig een NZB gedownload.

Als ik het met push-sabnzb probeer, dan gebeurt er nog minder. Ik heb ingesteld dat ik in /tmp de NZB wil hebben, maar zo ver komt hij niet eens.

Iemand tips hoe ik dit werkend kan krijgen?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

IK merk dat de git pull van vanavond weer wat updates heeft. De settings voor sbnzbd zijn aangepast.

maar ik merk dat de comments nu constant opnnieuw worden ingeladen bij retrieve? iemand daar ook last van?
En het push naar sabnzbd gaat nogal traag. Pas bij het beindigen van een download kan een andere push geaccepteerd worden.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
CptChaos schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 21:44:

[...]
Ik weet niet waarom er niets bij jou gebeurd, zeker zonder foutmelding niet. Op zich ook wel vreemd dat het niet werkt, de generator heeft géén afhankelijkheden en is gewoon plain PHP (en HTML, met CSS en JS voor het formulier). Enige wat ik me kán bedenken wat het zou kunnen zijn is de headers in het PHP gedeelte, maar die staan, zover ik kan zien, goed.
Opnieuw copy paste en werkt nu wel.

Weet iemand hoe ik de searchbox van de default template kan mergen met de we1rdo template zoals eerder hier is laten zien door Red

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
Met de nieuwe fix van we1rdo is het breedte probleem opgelost. Net getest. :)
Pagina: 1 ... 13 ... 71 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt er rekening mee dat je geen link zet naar content, dat levert je direct een waarschuwing op.
LET OP: Linken naar spotweb sites is dus ook niet de bedoeling..

Lees de topicstart voor je een vraag stelt! Hierin staan meerdere antwoorden voorgekauwd.