Ik hou het verlopig bij 1 character, eerst die uitspelen en dan pas de volgende!
Dit wordt opgelost naarmate:Uhmmie schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:49:
1) Ik ben 2.5 uur bezig geweest om een groep bij elkaar te krijgen. Alle level 50s lijken wel een vast groepje te hebben dankzij de 1 day lock op de experts. Gevolg is dus ondanks dat ze wel mee zouden willen, niet mee gaan omdat ze al later op de avond met iemand anders hebben afgesproken.
A.) meer mensen 50 worden.
B.) je bij een leuke/goede guild zit.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Ik begin me te storen aan de slechte action house. Je kunt niet tijdens het posten van een item zien wat anderen voor een vergelijkbaar item vragen. Wat het erg omslachtig maakt, en tot gevolg heeft dat vrijwel niemand de actionhouse gebruikt. Het zou erg fijn zijn wanneer ze die functionaliteit eens toevoegen, zodat de economie binnen het spel eindelijk eens begint te lopen.
Eerst op het overzicht in de auctionhouse staan en dan op je item met rechtsklikken, krijg je te zien wat mensen ervoor vragen, dan naar de auctiontab gaan en je eigen prijs ingeven.Seth_Chaos schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:24:
Ik begin me te storen aan de slechte action house. Je kunt niet tijdens het posten van een item zien wat anderen voor een vergelijkbaar item vragen. Wat het erg omslachtig maakt, en tot gevolg heeft dat vrijwel niemand de actionhouse gebruikt. Het zou erg fijn zijn wanneer ze die functionaliteit eens toevoegen, zodat de economie binnen het spel eindelijk eens begint te lopen.
Mocht je nog terug willen kijken naar de andere prijzen kan je altijd weer terug naar de eerste tab.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Werkt idd precies hetzelfde als bij WoW. Alleen gebruikt praktisch iedereen in WoW Auctioneer.kKaltUu schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:28:
[...]
Eerst op het overzicht in de auctionhouse staan en dan op je item met rechtsklikken, krijg je te zien wat mensen ervoor vragen, dan naar de auctiontab gaan en je eigen prijs ingeven.
Mocht je nog terug willen kijken naar de andere prijzen kan je altijd weer terug naar de eerste tab.
En daarom lijkt dit nog wat behelpen. Maar ik zet er dagelijks spul op en dat wordt ook verkocht. Dus mensen gebruiken de auctionhall wel degelijk!
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Om gelijk te zeggen dat de economie niet loopt zou ik niet zeggen, loopt wel degelijk hier bij ons op de server (Shivermere). Ik verkoop dagelijks genoeg item's om van rond te komen! Het is alleen omslachtig maar goed we hebben inderdaad geen addons die daar ons mij helpen.Seth_Chaos schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:24:
Ja ik heb inmiddels honderden artifacts via AH verkocht dus het werkt echt wel, maar de interface zuigt wel. WTB "undercut" optie, WTB default zonder 1 silver in het scherm, WTB optie om bv een stack van 50 op te delen in x kleine stacks van y. WTB "usable" filter voor bv artifacts en gear met level requirements.
Ook de mailbox zou wel een make-over kunnen gebruiken, zo is het erg vervelend om van 100 mailtjes van het AH je geld te innen. 100x mailtje openen, naar het geld toemuizen, klikken en weer terugmuizen naar het volgende mailtje. Liever bijvoorbeeld: shift+click voor "mailtje openen + attachment pakken + mailtje deleten".
Ook de mailbox zou wel een make-over kunnen gebruiken, zo is het erg vervelend om van 100 mailtjes van het AH je geld te innen. 100x mailtje openen, naar het geld toemuizen, klikken en weer terugmuizen naar het volgende mailtje. Liever bijvoorbeeld: shift+click voor "mailtje openen + attachment pakken + mailtje deleten".
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Of liever een addon hebben die met 1 klik alles voor jou doet
Nee, precies wat SnoeiKoei zegt, Addons vervuilen de game en zorgen alleen maar voor lagere fps en potentiele problemen (rift account hack) bv. ;-)J.Christ schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:12:
Wat ik op dit moment mis aan mailbox:
- Auto open/loot bijvoorbeeld middels Shift+Rechtsklik.
Dat is alles
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Dat niet, maar 100x klikken voor het op AH zetten van wat ik in een uurtje spelen in mijn tassen heb verzameld is niet prettig.J.Christ schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:12:
Het grootste gemis in Rift vind ik eigenlijk het gebrek aan een guildvault om eenvoudig spulen ter beschikking te stellen van guildies.
Tevens zou je als guild een vorm van tax in moeten kunnen stellen om de crafters te sponseren.
Tevens zou je als guild een vorm van tax in moeten kunnen stellen om de crafters te sponseren.
Ik hoop dat ze eerst alles even strijken voordat ze er nieuwe dingen in gooien. Het heeft ook ERG lang geduurd voordat andere mmo's hiermee kwamen.Sneezzer schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:35:
Het grootste gemis in Rift vind ik eigenlijk het gebrek aan een guildvault om eenvoudig spulen ter beschikking te stellen van guildies.
Het is inderdaad een mooie feature, maar het is meer een luxe probleem vind ik.
Alles werkt prima na behoren, addons is een luxe probleem wat soms de game heel erg kan effecten.Dakreal schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:26:
[...]
Nee, precies wat SnoeiKoei zegt, Addons vervuilen de game en zorgen alleen maar voor lagere fps en potentiele problemen (rift account hack) bv. ;-)
Wat ik op dit moment mis aan mailbox:
- Auto open/loot bijvoorbeeld middels Shift+Rechtsklik.
Dat is allesVoor de rest werkt het eigenlijk best goed.
Ik wil je nog wel eens horen nadat je flink aan het handelen geslagen bent op AH. 600 mouse clicks en 600 muisbewegingen later, om je mailbox leeg te halen (en dan heb ik het nog niet eens over de handelingen die nodig waren om spullen op AH te zetten), en je komt er wel achter dat alles inderdaad werkt naar behoren maar dat het veel handiger kan. Ik vraag niet om addons, ik vraag om een gebruikersvriendelijker UI. En ik ben niet de enige.J.Christ schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:17:
[...]
Alles werkt prima na behoren, addons is een luxe probleem wat soms de game heel erg kan effecten.
Het is gewoon even afwachtenSnoeiKoei schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:32:
[...]
Ik wil je nog wel eens horen nadat je flink aan het handelen geslagen bent op AH. 600 mouse clicks en 600 muisbewegingen later, om je mailbox leeg te halen (en dan heb ik het nog niet eens over de handelingen die nodig waren om spullen op AH te zetten), en je komt er wel achter dat alles inderdaad werkt naar behoren maar dat het veel handiger kan. Ik vraag niet om addons, ik vraag om een gebruikersvriendelijker UI. En ik ben niet de enige.
Ik blijf trouw spelen, gewoon omdat het kan, en omdat het leuk is!
Sja de vraag is waarom je dit überhaupt zou willen? Waar wil je je plat aan uitgeven? Mounts?SnoeiKoei schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:32:
[...]
Ik wil je nog wel eens horen nadat je flink aan het handelen geslagen bent op AH. 600 mouse clicks en 600 muisbewegingen later, om je mailbox leeg te halen (en dan heb ik het nog niet eens over de handelingen die nodig waren om spullen op AH te zetten), en je komt er wel achter dat alles inderdaad werkt naar behoren maar dat het veel handiger kan. Ik vraag niet om addons, ik vraag om een gebruikersvriendelijker UI. En ik ben niet de enige.
GDKP runs*. Hopelijk
.
D'r is altijd wel reden om meer plat te hebben
.
* Gold DKP runs zijn pugs waarbij je niet rolled op items, maar bied met gold (of in dit geval plat). Hoogste bieder wint, geld gaat in de pot en de pot wordt aan het eind eerlijk en evenredig verdeeld.
D'r is altijd wel reden om meer plat te hebben
* Gold DKP runs zijn pugs waarbij je niet rolled op items, maar bied met gold (of in dit geval plat). Hoogste bieder wint, geld gaat in de pot en de pot wordt aan het eind eerlijk en evenredig verdeeld.
Wie zegt dat ik dat al niet doe?SnoeiKoei schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:32:
[...]
Verwijderd
Heb in het begin heel enthousiast Rift gespeeld maar kan me tegenwoordig moeilijk motiveren om het spel op te starten. Het heeft heel leuke features, heb er eventjes wat plezier mee beleefd maar heb het nu een beetje gezien denk ik. Ben gestrand op lvl 30 en nog wel 2 maanden gametime dus misschien gewoon maar eventjes laten liggen en later es terug bekijken.
Zelf erger ik me ook af en toe aan de AH, vooral als ik artifacts zoek (gezien ik al 67 completed collections heb, hoef ik 80% van wat er op staat niet te zien) zou ik het heerlijk vinden om een "usable" optie te hebben.
Hiervoor heb ik dan ook netjes een feedback notitie aangemaakt. Ik stel voor dat jullie dit allemaal doen voor de dingen die jullie ergeren, gezien gebleken is dat men bij Trion wel degelijk de feedback leest en er wat mee doet.
Verder vind ik het heerlijk dat deze game add-on vrij is. Je moet daadwerkelijk weer wat zelf doen, zelf overal op letten en zelf actie ondernemen. Als je nu geld wilt verdienen met de AH dan MOET je er iets voor doen. Oftewel, je moet tijd investeren in elk onderdeel van deze game. Dit vind ik persoonlijk een zeer goed iets, hoe irritant het soms ook is.
We zijn i.m.o. te verwend geraakt door alle add-ons in WoW die ons het spel met 1 knop laten spelen.
Verder gister 50 geworden en gelijk m'n eerste expert dungeon gemainhealed. Moet zeggen dat het prima werkte, dankzij een spec die ik even snel van een guildie overgenomen had en die ik nog ga aanpassen.
Gelijk een aantal upgrades gewonnen, dus ik ben ook weer blij ^_^
Hiervoor heb ik dan ook netjes een feedback notitie aangemaakt. Ik stel voor dat jullie dit allemaal doen voor de dingen die jullie ergeren, gezien gebleken is dat men bij Trion wel degelijk de feedback leest en er wat mee doet.
Verder vind ik het heerlijk dat deze game add-on vrij is. Je moet daadwerkelijk weer wat zelf doen, zelf overal op letten en zelf actie ondernemen. Als je nu geld wilt verdienen met de AH dan MOET je er iets voor doen. Oftewel, je moet tijd investeren in elk onderdeel van deze game. Dit vind ik persoonlijk een zeer goed iets, hoe irritant het soms ook is.
We zijn i.m.o. te verwend geraakt door alle add-ons in WoW die ons het spel met 1 knop laten spelen.
Verder gister 50 geworden en gelijk m'n eerste expert dungeon gemainhealed. Moet zeggen dat het prima werkte, dankzij een spec die ik even snel van een guildie overgenomen had en die ik nog ga aanpassen.
Gelijk een aantal upgrades gewonnen, dus ik ben ook weer blij ^_^
Want a cookie?!
Kijk eens aan, patch die ik al nodig had vanaf dag 1:
Verder ook een coin lock systeem, lijkt me een goede zaak, als je ergens anders inlogt dan op je normale plek moet je verifiëren dat jij het bent voor je geld en items kan uitgeven/verkopen.
Geen irritante mobs die je 1 hit, die je dismounten als je op zoek bent naar artifactsGENERAL
* Made a number of changes to how NPCs react to higher level characters:
- Characters under the effect of Exposed no longer have an additional chance to be dismounted.
- Reduced the minimum aggro range of monsters significantly below a character's level.
- Increased the rate at which aggro range reduces as a character's level increases relative to a mob.
Verder ook een coin lock systeem, lijkt me een goede zaak, als je ergens anders inlogt dan op je normale plek moet je verifiëren dat jij het bent voor je geld en items kan uitgeven/verkopen.
Ow, nog even een kleine toevoeging:
Ik lees dat mensen het vervelend vinden dat ze "gedwongen" worden tot het gebruiken van verschillende builds in een instance. Dit lijkt mij echter niet meer dan normaal bij een game waarin dit ondersteund wordt.
Trion zou wel gek zijn om geen gebruik te maken van deze opties die ze zelf bedacht hebben.
Vooral in Expert instances heb je gewoon verschillende rollen per instance nodig. Ik als cleric heb tot nu toe al 2 rollen moeten gebruiken, tank healer en group healer, binnen 1 instance. Anders komen we gewoon niet verder.
Je hebt de kans om 4 rollen aan te maken, zelf heb ik er atm 3 ivm geldgebrek, dus reken erop dat je met elke calling verwacht wordt meerdere rollen te moeten gaan gebruiken.
Ik lees dat mensen het vervelend vinden dat ze "gedwongen" worden tot het gebruiken van verschillende builds in een instance. Dit lijkt mij echter niet meer dan normaal bij een game waarin dit ondersteund wordt.
Trion zou wel gek zijn om geen gebruik te maken van deze opties die ze zelf bedacht hebben.
Vooral in Expert instances heb je gewoon verschillende rollen per instance nodig. Ik als cleric heb tot nu toe al 2 rollen moeten gebruiken, tank healer en group healer, binnen 1 instance. Anders komen we gewoon niet verder.
Je hebt de kans om 4 rollen aan te maken, zelf heb ik er atm 3 ivm geldgebrek, dus reken erop dat je met elke calling verwacht wordt meerdere rollen te moeten gaan gebruiken.
Want a cookie?!
Tja, niet iedereen is een masochist, addons helpen heel erg goed bij UI beperkingen (en die zijn er net als in wow bij rift genoeg)Verder vind ik het heerlijk dat deze game add-on vrij is. Je moet daadwerkelijk weer wat zelf doen, zelf overal op letten en zelf actie ondernemen. Als je nu geld wilt verdienen met de AH dan MOET je er iets voor doen. Oftewel, je moet tijd investeren in elk onderdeel van deze game. Dit vind ik persoonlijk een zeer goed iets, hoe irritant het soms ook is.
In geen enkele grote MMO heb je addons die dat doen.We zijn i.m.o. te verwend geraakt door alle add-ons in WoW die ons het spel met 1 knop laten spelen.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Gisterenavond mijn eerste Instance run gehad in The Foul Cascade. Ik moet toegeven dat ik het heel vermakelijk vond. Met ze allen in Ventrilo dus kon nu makkelijk de tactieken bespreken van hoe je het moet doen en waar je moet staan.
Ik heb een aantal mooie items uit deze Instance gekregen die gelijk bruikbaar waren voor me
Ik speel op Shivermere (als ik het goed heb onthouden) lvl 31 marksman/ranger/bard
Ik heb een aantal mooie items uit deze Instance gekregen die gelijk bruikbaar waren voor me
Ik speel op Shivermere (als ik het goed heb onthouden) lvl 31 marksman/ranger/bard
"That's what I do. I drink and I know things."
Verwijderd
gister ook weer een leuke avond gehad met rift
ben van de week pas begonnen met het spel dus maakte gister ook de eerste echte rift mee
ben er gelijk maar heen gegaan en kon de public group joinen en zat gelijk in een volle raid groep
vond het echt mooi om te zien dat de mensen ineens overal vandaan kwamen en binnen een minuut stond
je met een man of 50 van die lords af te maken
vind dat echt heel mooi van het spel hoop er meer mee te maken op hoger lvl 
gister ook maar de eerste dungeon gedaan met de guild we gingen IT doen was nog wel te laag lvl maar omdat er een lvl 32 en 39 mee ging ging het ons gemakkelijk af
vond de dungeon er goed uitzien speelde ook wel lekker ben benieuwd hoe dat op lvl 50 zal zijn:)
tot nu toe bevalt het spel me heel erg goed en zal het ook zeker langer met plezier spelen
zit ook in een leuke guild waar meer mensen van GOT in zitten
en over de addons en AH gebruik dat is gewoon even wennen omdat je verwend bent door al die addons
in wow. en in de loop van tijd dat het spel er langer is zal trion de functionaliteit van het spel ook zeker verbeteren:D dus het is gewoon nog even afwachten.
ben van de week pas begonnen met het spel dus maakte gister ook de eerste echte rift mee
ben er gelijk maar heen gegaan en kon de public group joinen en zat gelijk in een volle raid groep
vond het echt mooi om te zien dat de mensen ineens overal vandaan kwamen en binnen een minuut stond
je met een man of 50 van die lords af te maken
gister ook maar de eerste dungeon gedaan met de guild we gingen IT doen was nog wel te laag lvl maar omdat er een lvl 32 en 39 mee ging ging het ons gemakkelijk af
tot nu toe bevalt het spel me heel erg goed en zal het ook zeker langer met plezier spelen
zit ook in een leuke guild waar meer mensen van GOT in zitten
en over de addons en AH gebruik dat is gewoon even wennen omdat je verwend bent door al die addons
in wow. en in de loop van tijd dat het spel er langer is zal trion de functionaliteit van het spel ook zeker verbeteren:D dus het is gewoon nog even afwachten.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2011 09:58 ]
Zijn het echt beperkingen, of zijn het "standaarden" waar we aan gewend geraakt zijn door add-ons?blouweKip schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:16:
Tja, niet iedereen is een masochist, addons helpen heel erg goed bij UI beperkingen (en die zijn er net als in wow bij rift genoeg)
Dit was uiteraard bij wijze van spreken en niet letterlijk bedoeldIn geen enkele grote MMO heb je addons die dat doen.
Want a cookie?!
Ik heb het zelf nog niet gespeeld (vannacht gedownload.. vanavond maar een kijkje nemen) maar zou het niet zo kunnen zijn dat er later wel Addons komen voor Rift? Uiteindelijk helpen Addons ook voor een closere community denk ik - ervaringen uitwisselen e.d.
Misschien kiezen ze er wel voor dat mensen de game eerste écht leren spelen, om het later wat te vergemakkelijken. (zo van .. cruise-control leer je ook niet bij rijlessen te gebruiken, eerst zelf leren rijden)
Misschien kiezen ze er wel voor dat mensen de game eerste écht leren spelen, om het later wat te vergemakkelijken. (zo van .. cruise-control leer je ook niet bij rijlessen te gebruiken, eerst zelf leren rijden)
De enige "add-on", die je eigenlijk geen add-on mag noemen, die ik op het moment tegen kom is een combat parser. Een tooltje die xml-bestanden op je lokale hdd bekijkt waaruit je kan halen wie hoeveel healing/dps doet e.d.
Heel handig in dungeons, hoewel ik moet zeggen dat ik het zelf nog niet gebruikt heb, enkel guildies die mij vertelden wat ik aan het doen was
Je zou gelijk kunnen hebben qua het "eerst leren spelen" principe
We gaan het zien
Heel handig in dungeons, hoewel ik moet zeggen dat ik het zelf nog niet gebruikt heb, enkel guildies die mij vertelden wat ik aan het doen was
Volgens mij is het gewoonweg niet mogelijk om add-ons te maken voor Rift, hebben ze dit dichtgetimmerd.Ero-Sensei schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 11:51:
Ik heb het zelf nog niet gespeeld (vannacht gedownload.. vanavond maar een kijkje nemen) maar zou het niet zo kunnen zijn dat er later wel Addons komen voor Rift? Uiteindelijk helpen Addons ook voor een closere community denk ik - ervaringen uitwisselen e.d.
Je zou gelijk kunnen hebben qua het "eerst leren spelen" principe
We gaan het zien
Want a cookie?!
Verwijderd
Mensen,
Ben nu met mijn warrior cleric ook lvl 15. Heb nog een Roque op lvl 15 ernaast.
Hopelijk kan iemand mij antwoord geven op onderstaande vraag:
Ik ben apothecary met mijn cleric en er wordt geadviseerd om hiervoor butchering en foraging te gebruiken.
Foraging is mij helder maar waarvoor heb ik butchering nodig? Zie nergens in de recipes dat ik daar iets van nodig heb?
Ik ben apothecary met mijn cleric en er wordt geadviseerd om hiervoor butchering en foraging te gebruiken.
Foraging is mij helder maar waarvoor heb ik butchering nodig? Zie nergens in de recipes dat ik daar iets van nodig heb?
De extra craftingmaterials die je nodig hebt haal je uit butchering (plus je verdient er een aardig zakcentje mee).Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:02:
Mensen,
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Je zou met je drie chars alle gatheringskills kunnen nemen, kun je het zelf niet gebruiken, dan kun je het naar een guildy sturen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:02:
Mensen,
Al gaat het je dan uiteraard wel 3x zo lang duren om je warrior, cleric en rogue te levellen natuurlijk.
beperkingen, dat wordt immers door de gebruiker zelf gedefinieerd dus voor mij (en veel andere) zijn het beperkingen.Zijn het echt beperkingen, of zijn het "standaarden" waar we aan gewend geraakt zijn door add-ons?
Dat bleek niet uit je post, in reageerde daarop omdat dat het meest gebruikte excuus is waarom addons zgn slecht zouden zijn, addons geven de gebruiker keuze, sommige mensen vinden dat fijn: het verbeterd hun spelervaring en heeft geen negatieve impact op andere gebruikers.Dit was uiteraard bij wijze van spreken en niet letterlijk bedoeld
Daar heb je een punt. Spelervaring is idd persoonlijk.blouweKip schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:36:
[...]
beperkingen, dat wordt immers door de gebruiker zelf gedefinieerd dus voor mij (en veel andere) zijn het beperkingen.
Excuses dat het niet uit mijn post bleek, ik zal het de volgende keer duidelijker maken als ik iets niet letterlijk bedoel.[...]
Dat bleek niet uit je post, in reageerde daarop omdat dat het meest gebruikte excuus is waarom addons zgn slecht zouden zijn, addons geven de gebruiker keuze, sommige mensen vinden dat fijn: het verbeterd hun spelervaring en heeft geen negatieve impact op andere gebruikers.
Wat betreft het "geen negatieve impact op andere gebruikers", dit vind ik discutabel. Dit ligt er helemaal aan wat je allemaal onder add-ons verstaat. Ik kon mensen die een "add-on" gebruikte om afk te farmen in WoW. In dit geval heeft het wel degelijk een negatieve impact op gebruikers die dit niet doen en dus achter raken op degenen die dit wel doen.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet tegen add-ons an sich. Ik heb met veel plezier gebruik gemaakt van verschillende add-ons in WoW en Warhammer Online en zal waarschijnlijk ook wel de add-ons gaan gebruiken voor de AH, mochten die ooit uitkomen voor Rift.
Het enige wat ik aan wil geven is dat Trion de keuzes heeft gemaakt die ze gemaakt hebben en dat dit voor mij betekend dat we weer terug zijn in "vanilla WoW" m.b.t. add-ons. Oftewel, deze zijn er gewoonweg nog niet. Of dit zo zal blijven zullen we vanzelf zien.
Uitgaand van wat Trion de afgelopen maanden heeft laten zien qua luisteren naar constructieve feedback (dus geen, i r g3tt1ng pwnd, plix f1x m3h, feedback), lijkt het mij wel dat ze een aantal van de genoemde features zeker zullen implementeren.
Alleen zullen ze op het moment vooral bezig zijn met de laatste bugs uit het spel te halen en de laatste polishing uit te voeren.
Anyways, sorry als ik verkeerd over kwam
Want a cookie?!
Uuhr, ik ben coin locked zoals ze dat mooi noemen. Netjes een mailtje gekregen met een of andere code. Maar nergens op me scherm een of andere knop te vinden om weer te activeren. Opnieuw opgestart en weet ik veel wat maar niks geen icoon, leuk dat ze zoiets invoeren maar moet het wel werken.
Verwijderd
Ik heb ook zo een mailtje gekregen. Ook coin locked, wat het ook precies mag inhouden. Heb gewoon nog gespeeld na die tijd en items kunnen kopen en verkopen. ZIe trouwens die button ook nergens hehe.Diversity schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:02:
Uuhr, ik ben coin locked zoals ze dat mooi noemen. Netjes een mailtje gekregen met een of andere code. Maar nergens op me scherm een of andere knop te vinden om weer te activeren. Opnieuw opgestart en weet ik veel wat maar niks geen icoon, leuk dat ze zoiets invoeren maar moet het wel werken.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2011 22:31 ]
Ik kreeg die button wel netjes te zien...
Verwijderd
Waar kreeg je die button dan te zien precies? Ingame?firlian schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:50:
Ik kreeg die button wel netjes te zien...
Ingame ja, in het midden van je exp bar, hij is echt duidelijk zichtbaar.
[ Voor 30% gewijzigd door firlian op 18-03-2011 23:07 ]
Verwijderd
Heb vanochtend de button gezien ingame en de code ingevuldfirlian schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 23:06:
Ingame ja, in het midden van je exp bar, hij is echt duidelijk zichtbaar.
Kleine hotfix patch die vooral betrekking heeft op de coin lock optie:
Oh wacht, ik ben wel eens een boom in gefeared tijdens een battleground, zonder mogelijkheid om eruit te komen
Was gelukkig aan het eind, maar was wel een gare bug
Ben zelf nog geen van deze bugs tegengekomen, maar mooi dat ze voor die tijd al gefixt zijn!SECURITY
* Characters cannot be deleted while an account is Coin Locked.
* Characters cannot accept CoD mail if they are coin locked.
* Decreased the cooldown between requests to re-send Coin Lock key emails.
* Logging into an account with an existing connection will now force the connected account to fully exit the game.
GENERAL
* We now correctly refund your money in edge cases where you bid on an auction while it is no longer available.
* Being feared should no longer allow you to be scared right through solid objects or underground!
* Reduced Plaque of Achievement rewards from second-tier Expert Dungeon quests to 4 per completion.
ZONES
* Fixed a bug involving zone event Wardstone targets being destroyed by NPCs just before an event begins.
* The Battle for Port Scion, Whitefall Steppes: Using Riftstalker's Flashback will cause you to drop the Sourcestone.
* The Battle for Port Scion: Stealth abilities now cause you to drop any carried Sourcestone.
Oh wacht, ik ben wel eens een boom in gefeared tijdens een battleground, zonder mogelijkheid om eruit te komen
Ben op het moment lvl40. Maar net als anderen moet ik echt veel moeite doen om in te loggen. Na 6 jaar wow gespeeld te hebben en mijn frustratie met Wow wilde ik wat anders. Alleen denk ik niet dat het Rift zal zijn.
Ik speel het liefst een healer maar healen in Rift is nu op het niveau waar wow 6 jaar geleden was.
Als je kritisch kijkt naar RIft is er heel veel goed maar ook heel veel fout.
Bugs, addon gemis, ui problemen, senergy in talents en spells, gear ziet er slecht uit, kan niet zien wat voor spec/stat iemand heeft etc. Met addon gemis bedoel ik niet de raid addons. Die waren vroeger in wow echt nodig er was nog geen boss-emote systeem. Dat kwam pas veel later. Er is heel veel gekopieerd van Wow maar dan slecht gekopieerd.
Maar ik vrees dat het al te laat is. Had je eerst op de servers een wachtijd van in de 1000, toen 100 en nu niets. De massale uitloop is al begonnen. Dat merk je ook ingame als je ff een instance wilt doen. Je loopt een halve dag te spammen en geen inv. Dat was met de pre-launch echt niet zo. Ik zie de lvl 50 alleen maar rondhangen en verder niets doen. Iedereen doet maar waar die zin in heeft. En interesseert zich ook niet of dat wel juist is. Gisteren met mazzel nog een instance gedaan op het laatst gaan mensen nog bedanken dat je deed wat je moest doen ? Uh wat? dat is toch niet de bedoeling...
Ik speel het liefst een healer maar healen in Rift is nu op het niveau waar wow 6 jaar geleden was.
Bugs, addon gemis, ui problemen, senergy in talents en spells, gear ziet er slecht uit, kan niet zien wat voor spec/stat iemand heeft etc. Met addon gemis bedoel ik niet de raid addons. Die waren vroeger in wow echt nodig er was nog geen boss-emote systeem. Dat kwam pas veel later. Er is heel veel gekopieerd van Wow maar dan slecht gekopieerd.
Maar ik vrees dat het al te laat is. Had je eerst op de servers een wachtijd van in de 1000, toen 100 en nu niets. De massale uitloop is al begonnen. Dat merk je ook ingame als je ff een instance wilt doen. Je loopt een halve dag te spammen en geen inv. Dat was met de pre-launch echt niet zo. Ik zie de lvl 50 alleen maar rondhangen en verder niets doen. Iedereen doet maar waar die zin in heeft. En interesseert zich ook niet of dat wel juist is. Gisteren met mazzel nog een instance gedaan op het laatst gaan mensen nog bedanken dat je deed wat je moest doen ? Uh wat? dat is toch niet de bedoeling...
Verwijderd
elke game dropt wel wat. Het is alleen de vraag hoeveel het gaat droppen. Tot nu toe zijn er genoeg volle servers.
Het is nu ook bekend waarom er zoveel accounts werden gehacked.
Het was mogelijk op iemands account in te loggen zonder zijn email of wachtwoord te weten.
bron 2
Het was mogelijk op iemands account in te loggen zonder zijn email of wachtwoord te weten.
bron 1“ATTENTION TRION – I HAVE VERIFIED THE AUTHENTICATION SYSTEM CAN BE BYPASSED, BY SUCCESSFULLY LOGGING INTO ANOTHER ACCOUNT WITHOUT NEEDING ITS CREDENTIALS.” and “This is a huge security hole. Accounts can be accessed without needing any information at all from clients.” He was indeed correct. This was the holy grail security hole that Trion has been trying to locate and fix. How else could you possibly explain all of the account hacking’s in such a short duration of time? Just minutes after he made that post Trion had contacted him and then shortly after patched the security hole as well as made changes to the coin lock system.
bron 2
Ah da's mooi. Vroeg me al af waarvoor er weer een patch gedaan was 
Hopen dat het nu eindelijk klaar is ^_^
Hopen dat het nu eindelijk klaar is ^_^
Want a cookie?!
Verwijderd
De servers zijn wel iets leger geworden merk ik wel op. Geen servers meer die op FULL staan (bij de engelse servers dan he)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2011 17:59 ]
Gelukkig dat die gekte van de opening voorbij is, een drukke server is leuk, een volle nietVerwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 17:57:
De servers zijn wel iets leger geworden merk ik wel op. Geen servers meer die op FULL staan (bij de engelse servers dan he)
We do what we must because we can.
Gelukkig staat Shivermere nog altijd op high
. En nu ik kijk zijn er toch bij enkele servers een queue.
Helaas blijft Blightweald meestal wel op high of full staan (met queue), maar aan de andere kant is een volle server ook wel weer gezellig 
Moet de eerste servercrash nog steeds meemaken om eerlijk te zijn, t maakt niet uit hoeveel mensen er een rift/invasion aan't aanvallen zijn, de servers blijven gewoon staan en doorgaan. Een hele overwinning voor een MMO-bedrijf.
Gister m'n eerste echte raid gehad, naar de Greenscale dungeon geweest.
Trash ging super snel neer, maar helaas hadden we gewoon nog niet genoeg dps om de eerste baas te kunnen killen. Oftewel, de komende week proberen zoveel mogelijk expert instances te doen met z'n allen en hopen dat het komende zondag beter gaat ^_^
Moet de eerste servercrash nog steeds meemaken om eerlijk te zijn, t maakt niet uit hoeveel mensen er een rift/invasion aan't aanvallen zijn, de servers blijven gewoon staan en doorgaan. Een hele overwinning voor een MMO-bedrijf.
Gister m'n eerste echte raid gehad, naar de Greenscale dungeon geweest.
Trash ging super snel neer, maar helaas hadden we gewoon nog niet genoeg dps om de eerste baas te kunnen killen. Oftewel, de komende week proberen zoveel mogelijk expert instances te doen met z'n allen en hopen dat het komende zondag beter gaat ^_^
Want a cookie?!
Wees blij dat je niet elke avond rond 20:00 eerst 1 uur in de rij moet gaan staan om te kunnen spelen.
Denk dat leeg loop behoorlijk meevalt, gewoon hoop mensen die gererolled zijn naar andere server vanwege die que's, afhankelijk van waar de main curve zit zie je ook de meeste chat. de meeste hebben de kiddie chat in 1-9 al lang geleaved
Het probleem van geen groepjes vinden is meer het feit dat je waarschijnlijk achter de curve levelt
er is genoeg te doen op level 50, zelf heb ik nauwelijks de tijd om mijn alt te spelen.
Merk op mijn server (steamspire) dat de hoeveelheid expert dungeon groups behoorlijk hoog is.
Al met al bevalt mij dit spel steeds meer, zijn paar van de missende kleine details die als splinter zijn. je merkt ze niet totdat je er elke keer tegen aanloopt.
Maar ja, denk dat 9/10 gewoon verwend zijn in wow de oorzaak is.
- betere AH
- auto-loot mail
- de level 50 chat kunnen joinen als je een level 50 hebt
Die level 50 chat is groot gemis voor alt leveling, mis daardoor veel invasion (heb tewijl ik level sinds scarwood reach niet meer gezien) dus moet ik ze nu heel veel doen (rep)
Denk dat leeg loop behoorlijk meevalt, gewoon hoop mensen die gererolled zijn naar andere server vanwege die que's, afhankelijk van waar de main curve zit zie je ook de meeste chat. de meeste hebben de kiddie chat in 1-9 al lang geleaved
Het probleem van geen groepjes vinden is meer het feit dat je waarschijnlijk achter de curve levelt
er is genoeg te doen op level 50, zelf heb ik nauwelijks de tijd om mijn alt te spelen.
Merk op mijn server (steamspire) dat de hoeveelheid expert dungeon groups behoorlijk hoog is.
Al met al bevalt mij dit spel steeds meer, zijn paar van de missende kleine details die als splinter zijn. je merkt ze niet totdat je er elke keer tegen aanloopt.
Maar ja, denk dat 9/10 gewoon verwend zijn in wow de oorzaak is.
- betere AH
- auto-loot mail
- de level 50 chat kunnen joinen als je een level 50 hebt
Die level 50 chat is groot gemis voor alt leveling, mis daardoor veel invasion (heb tewijl ik level sinds scarwood reach niet meer gezien) dus moet ik ze nu heel veel doen (rep)
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
is dat niet gewoon /join Level 50
Dat heb ik ook een keer gedaan toen ik met een alt level 2x was, typte ik /join Level 10-19 en zat ik in het goede kanaal.
Dat heb ik ook een keer gedaan toen ik met een alt level 2x was, typte ik /join Level 10-19 en zat ik in het goede kanaal.
Dat is correct. helaas moet minmale het level zijn om dat kanaal te mogen joinen. (minimaal 10 voor 10-19, minimaal 20 voor 20-29 , etc)Merroc schreef op maandag 21 maart 2011 @ 08:45:
is dat niet gewoon /join Level 50
Zal wel vanwege spam zijn , het zou mooi zijn als hoogste level werkt als join filter ipv de huidige alt level.
[ Voor 26% gewijzigd door Teunis op 21-03-2011 08:58 ]
Vanavond kan ik eindelijk weer eens spelen na een druk weekend. Ben nog aan het twijfelen wat ik ga doen ik hoop eigenlijk wel een instance te draaien. Tot nu toe alles tot Kings Breach gespeeld, ben level 37 weet niet of er nu weer een nieuwe beschikbaar is?
Vorige week heb ik eindelijk eens een 2e soul tree gevuld, met riftstalker(37)/bard(8)/bladedancer(rest). Maar ik kom er toch niet echt uit hoe ik hiermee in level moet blijven. Ik kom vanaf een main Bard spec waarmee ik mezelf toch tegen een groot aantal mobs in leven kon houden. 1 on 1 pvp was ik meestal kansloos vandaar dat ik eens een tank build wil proberen en ik wil ook graag eens een instance tanken met mijn rogue!
Met mijn Bard kon ik eigenlijk altijd doorvechten (pve) vanwege de goede selfheals. Heb nooit drinks bij, om te healen val ik wel een mobje aan. tegen een on level mob kan ik makkelijk met 25% erin lopen en met 99% eruit. Ik denk dat dit met een tank niet meer mogelijk is he?
Zijn er hier nog mensen met een Riftstalker rogue? en hoe gebruik je deze, welke skills gebruik je het meest?
Vorige week heb ik eindelijk eens een 2e soul tree gevuld, met riftstalker(37)/bard(8)/bladedancer(rest). Maar ik kom er toch niet echt uit hoe ik hiermee in level moet blijven. Ik kom vanaf een main Bard spec waarmee ik mezelf toch tegen een groot aantal mobs in leven kon houden. 1 on 1 pvp was ik meestal kansloos vandaar dat ik eens een tank build wil proberen en ik wil ook graag eens een instance tanken met mijn rogue!
Met mijn Bard kon ik eigenlijk altijd doorvechten (pve) vanwege de goede selfheals. Heb nooit drinks bij, om te healen val ik wel een mobje aan. tegen een on level mob kan ik makkelijk met 25% erin lopen en met 99% eruit. Ik denk dat dit met een tank niet meer mogelijk is he?
Zijn er hier nog mensen met een Riftstalker rogue? en hoe gebruik je deze, welke skills gebruik je het meest?
Helemaal mee eens. Ben net 48 geworden en heb uren hersenloos moeten grinden om m'n level te halen zodat ik weer wat questen op kon pakken. Dat doet me denken aan Everquest in z'n begin dagen. Hoe oud is dat spel wel niet? 12 Jaar?eonflux schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:08:
Rift heeft ontegenzeggelijk potentie, maar er ontbreek wel heel erg veel. Er zijn over de laatste jaren in allerhande MMOs zo veel dingen verzonnen die het spelplezier verhogen dat als ze er niet zijn het een enorme stap terug in de tijd is en dat gaat op den duur irriteren. Het grootste verschil met wow is misschien wel dat ze bij wow bij de start wel genoeg goede dingen gejat hebben en bij Rift niet. Wow begon ook in een periode dat er wel wat competitie was, maar lang niet zo veel als nu. Trion doet het helemaal niet slecht hoor, maar als we nu de terugloop al zien, dan betwijfel ik of ze snel genoeg kunnen reageren om het tot staan te brengen.
Met mijn tankbuild gebruik ik (zodra ik in een mob sta):Hydrosine schreef op maandag 21 maart 2011 @ 09:05:
Vanavond kan ik eindelijk weer eens spelen na een druk weekend. Ben nog aan het twijfelen wat ik ga doen ik hoop eigenlijk wel een instance te draaien. Tot nu toe alles tot Kings Breach gespeeld, ben level 37 weet niet of er nu weer een nieuwe beschikbaar is?
-Rift Guard
-Guarded steel
Als je bladedancer ernaast hebt kan je Side Steps gebruiken icm Strike Back
Dan heb je waarschijnlijk moonshade of droughtlands niet gedaan. Itt tot WoW expansions kun je hier eigenlijk geen gebieden overslaan. Dan kom je later in de problemen. Daarnaast gaan ze er (misschien wat te veel) vanuit dat mensen instances en rifts e.d. doen, daar krijg je veel XP van.Bertus15 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 09:28:
Helemaal mee eens. Ben net 48 geworden en heb uren hersenloos moeten grinden om m'n level te halen zodat ik weer wat questen op kon pakken.
Ik vind de curve wel wat steil worden zo op 't eind. Ben nu level 46 en die laatste loodjes wegen nogal zwaar nu. Maar ik speel ook super-casual nu; als er iets tussendoor komt ALT-F4 ik er gewoon uit, dus instances doen is dat niet echt een optie.
https://niels.nu
Dit is inderdaad wel zo, een gebied overslaan is big no.Hydra schreef op maandag 21 maart 2011 @ 09:40:
[...]
Dan heb je waarschijnlijk moonshade of droughtlands niet gedaan. Itt tot WoW expansions kun je hier eigenlijk geen gebieden overslaan. Dan kom je later in de problemen. Daarnaast gaan ze er (misschien wat te veel) vanuit dat mensen instances en rifts e.d. doen, daar krijg je veel XP van.
Ik vind de curve wel wat steil worden zo op 't eind. Ben nu level 46 en die laatste loodjes wegen nogal zwaar nu. Maar ik speel ook super-casual nu; als er iets tussendoor komt ALT-F4 ik er gewoon uit, dus instances doen is dat niet echt een optie.
En het grind gevoel lijkt wel viervoudingen na level 45
Probleem imo dat het na Scarwood reach je gevoel krijgt en waar nu heen.
(Moonshade, Droughtlands, Iron Peak, Shimmerlands, Stillmore) maar zoals tegen veel van guildies roep
als je mobs begint tegen te komen van 2 levels en hoger, switch gebied en begin daar.
Maar inderdaad ga instancen, riften, warfront. er genoeg te doen buiten questen zelf om te levelen.
Weet bijna zeker dat je echt niet alle quest zone achievments hebt.
http://www.kfguides.com/rift/dungeonsguide.phpHydrosine schreef op maandag 21 maart 2011 @ 09:05:
Heb wel main rogue 50, maar speel geen pvp. + feit dat op dit moment geen souls beschikbaar heb om pvp build te maken
* Riftstalker (5)/ Bard(51)/ Nightblade(10) (bard build)
* Marksman(18)/Ranger(31)/Assin (17) (dps build)
* Nightblade(8)/Bard(27)/Ranger(31) (grind build)
* Bladedance/Riftstalker/Bard (tank build)
Enige build wie optioneel is de grind build, maar als ik in instance moet cc'en gebruik deze build daar ook.
de dps build is echt insane, maar brengt 0.0 util mee voor dungeons
En zoals gebruikelijk in dungeons melee is gewoon extra persure voor de healer(s), dus vandaar heb eigenlijk nog geen melee build geprobeerd
[ Voor 30% gewijzigd door Teunis op 21-03-2011 10:13 ]
Dit weekend eindelijk tijd gehad om eens lekker Rift te spelen!
Ben van 28 naar 37 gegaan op mijn rogue. En oh oh oh, ik heb de smaak te pakken.
Ik vind de gebieden na Scarlet Gorge echt erg leuk om te questen en ben op dit moment bezig in Moonshade Highlands.
Huidige spec op mijn rogue is:
Bladedancer (6 voor dex buff) 33 in assasination en de rest stop ik in Riftstalker voor wat survivability en mobility.
Dit is dan met name mijn level spec.
Voor dungeons ben ik marksman voor de gigantische aoe mogelijkheden ervan!
Wat betreft XP, ik doe zelf amper rifts en warfronts, maar ik kom altijd goed uit met mijn xp. Meestal zit ik zelfs boven de zone entry lvl. nou ben ik nog geen 40+, maar ik denk niet dat je veel hoeft te grinden. Ik heb tot nu toe iig nog niets hoeven grinden.
Daarnaast zou ik ook niets willen skippen, want ik wil zoveel mogelijk zien van het spel!
m.b.t Coinlock, hiermee hebben ze in 1x het goldseller probleem opgelost, erg goed verzonnen!
Ben van 28 naar 37 gegaan op mijn rogue. En oh oh oh, ik heb de smaak te pakken.
Ik vind de gebieden na Scarlet Gorge echt erg leuk om te questen en ben op dit moment bezig in Moonshade Highlands.
Huidige spec op mijn rogue is:
Bladedancer (6 voor dex buff) 33 in assasination en de rest stop ik in Riftstalker voor wat survivability en mobility.
Dit is dan met name mijn level spec.
Voor dungeons ben ik marksman voor de gigantische aoe mogelijkheden ervan!
Wat betreft XP, ik doe zelf amper rifts en warfronts, maar ik kom altijd goed uit met mijn xp. Meestal zit ik zelfs boven de zone entry lvl. nou ben ik nog geen 40+, maar ik denk niet dat je veel hoeft te grinden. Ik heb tot nu toe iig nog niets hoeven grinden.
Daarnaast zou ik ook niets willen skippen, want ik wil zoveel mogelijk zien van het spel!
m.b.t Coinlock, hiermee hebben ze in 1x het goldseller probleem opgelost, erg goed verzonnen!
* is nu 47 en eerlijk gezecht vind ik de instances nogal tegenvallen. Alleen DD vond i keen leuke instance vooral omdat je daar ook echt wat moest doen met de werewolf en die spin. De andere instances vallen me nogal tegen meede doordat het gewoon hersenloos mobs agroen is en de baas tank en spanken.
Het blijven normal instances, op Expert zal dit vast een ander verhaal zijnhellfighter87 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 10:49:
* is nu 47 en eerlijk gezecht vind ik de instances nogal tegenvallen. Alleen DD vond i keen leuke instance vooral omdat je daar ook echt wat moest doen met de werewolf en die spin. De andere instances vallen me nogal tegen meede doordat het gewoon hersenloos mobs agroen is en de baas tank en spanken.
Ik vind alle instances tot nu toe wel grappig afgezien van Fae, dies erg saai in mijn mening.
Doet me denken aan de Efteling
Gisteren Kings Breach gedaan, die duurt op zich best wel lang!
Om nog even verder te gaan met de Addon discussie:
Addons hebben één groot voordeel (m.n. voor de ontwikkelaar): Trion ziet waar gebruikers behoefte aan hebben. In vergelijking met WoW.. heel veel addons zijn uiteindelijk in het spel geimplementeerd (Aggro meter, questhelper b.v.) puur omdat Blizzard zag dat 90% dit gebruikte. Op deze manier kan Trion zich dus richten op ontwikkeling i.p.v. eindeloze marktonderzoekjes.
Wat ik persoonljik mis: een DPS meter... ik vind het erg lastig om te zien of ik nu die two-hander of 2 one-handers moet gebruiken bijvoorbeeld
Addons hebben één groot voordeel (m.n. voor de ontwikkelaar): Trion ziet waar gebruikers behoefte aan hebben. In vergelijking met WoW.. heel veel addons zijn uiteindelijk in het spel geimplementeerd (Aggro meter, questhelper b.v.) puur omdat Blizzard zag dat 90% dit gebruikte. Op deze manier kan Trion zich dus richten op ontwikkeling i.p.v. eindeloze marktonderzoekjes.
Wat ik persoonljik mis: een DPS meter... ik vind het erg lastig om te zien of ik nu die two-hander of 2 one-handers moet gebruiken bijvoorbeeld
Hoe bedoel je?Geen healing assist add-ons die voor je beslissen welke heals je doet en alles een "Whack the mole" game maakt waarbij je de niet helemaal groene HP bars een keertje aanklikteonflux schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:08:
UI problemen? nog net tegengekomen.eonflux schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:08:
Bugs, addon gemis, ui problemen, senergy in talents en spells,
Bugs? Elke game heeft bugs
Addons? Je bent verwend en dit voegt nks toe aan de gameplay
Synergy? Is er zat, als je wat verder kijkt dan je neus lang is. Niet alle souls hebben synergy met elkaar, maar dat is ook onrealistisch. Er is verder zat synergy.
Ik vind dat de gear er echt vet uitziet, de lowbie gear ziet er ook lowbie en standaard uit en naarmate je hoger gaat ziet de gear er ook epischer uit.eonflux schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:08:
gear ziet er slecht uit
zoals?eonflux schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:08:
Er is heel veel gekopieerd van Wow maar dan slecht gekopieerd.
Er stond een hardcap op de servers vanwege de initiële pre-start en officiële start seeding. Om de playerbase redelijk goed te verdelen, was er een hardcap geplaatst op de servers. Deze hebben ze langzaam verhoogd en verhoogd. Vandaar dat de queues kleiner zijn..eonflux schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:08:
Maar ik vrees dat het al te laat is. Had je eerst op de servers een wachtijd van in de 1000, toen 100 en nu niets. De massale uitloop is al begonnen. Dat merk je ook ingame als je ff een instance wilt doen. Je loopt een halve dag te spammen en geen inv.
Ik heb gister een stuk of 8 keer DM gedaan en daarna nog 3 keer FC.. Ik ben een Sab/nightblade DPS of een riftstalker tank.. Ik had echt geen moeite met het vinden van groepen, binnen 5 minuten een volledige groep.
Ik heb dan ook geen idee waar je het over hebt, misschien dat je alles een beetje uit proporties blaast?
Volgens mij zit je in een dipje, dat je alles zo grijs en somber omschrijft..eonflux schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:08:
Dat was met de pre-launch echt niet zo. Ik zie de lvl 50 alleen maar rondhangen en verder niets doen. Iedereen doet maar waar die zin in heeft. En interesseert zich ook niet of dat wel juist is. Gisteren met mazzel nog een instance gedaan op het laatst gaan mensen nog bedanken dat je deed wat je moest doen ? Uh wat? dat is toch niet de bedoeling...
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Ik ben al een tijdje level 50, en ik moet zeggen: warfronts op lagere levels zijn veel leuker.
Ik speel nu whitefall steppes en port scion om en om, en zodra het team 1 punt achter staat is het een gezeikfeest van hier tot tokyo.
Member 1: WIJ MOETEN DE BRUG HOUDEN
Member 2: Nee, wij moeten de kerk afschermen en die sourcestones doorvoeren voor punten, zodra we dat doen krijgen we 50 punten. Wel kunnen we vanaf de kerk pushen om de brug te veroveren. maar ons focuspunt ligt echt bij de kerk.
Member 3: wij verliezen door die PvE lui, die killen alleen mobs
Member 4: wij verliezen door die PvP lui, die gaan alleen maar voor playerkills
Member 5: STOP MSN AND KILL PLS
Ero-Sensei: probeer anders de addon: Rift Junkies Combat Parser. doet precies wat ik wil. Laat DPS en HPS zien met overlay in het spel zelf.
Wel een kleine disclaimer: het installeren van addons is een risico, en het zal mij niet verbazen dat er malafide versies in omloop zijn.
Ik speel nu whitefall steppes en port scion om en om, en zodra het team 1 punt achter staat is het een gezeikfeest van hier tot tokyo.
Member 2: Nee, wij moeten de kerk afschermen en die sourcestones doorvoeren voor punten, zodra we dat doen krijgen we 50 punten. Wel kunnen we vanaf de kerk pushen om de brug te veroveren. maar ons focuspunt ligt echt bij de kerk.
Ero-Sensei: probeer anders de addon: Rift Junkies Combat Parser. doet precies wat ik wil. Laat DPS en HPS zien met overlay in het spel zelf.
Wel een kleine disclaimer: het installeren van addons is een risico, en het zal mij niet verbazen dat er malafide versies in omloop zijn.
Dit is niet anders dan op low level, en ook niet anders dan bij andere gameskKaltUu schreef op maandag 21 maart 2011 @ 10:59:
Ik ben al een tijdje level 50, en ik moet zeggen: warfronts op lagere levels zijn veel leuker.
Dit is gewoon hoe mensen hun frustratie uitte omdat ze niet winnen.
Nou ben ik op het moment toch amper bezig met Warfronts, meestal pak ik de laatste 2 lvls volledig met warfronts bv, x8/x9 tot x0 en dan weer op x8/x9 weer naar x0
Op low level voeg je toch niets toe, alleen easy kills voor de tegenpartij
Ik vermaak me dan ook geweldig in Warfronts op dat level als assasin zijnde!
Imho, op lagere levels was het gezeik flink minder. plus ook nu dat warriors mij de pan uithakken omdat ik maar een gedeelte van m'n T1 set heb / maar prestiege 2 ben.Dakreal schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:06:
[...]
Dit is niet anders dan op low level, en ook niet anders dan bij andere games
Dit is gewoon hoe mensen hun frustratie uitte omdat ze niet winnen.
Nou ben ik op het moment toch amper bezig met Warfronts, meestal pak ik de laatste 2 lvls volledig met warfronts bv, x8/x9 tot x0 en dan weer op x8/x9 weer naar x0
Op low level voeg je toch niets toe, alleen easy kills voor de tegenpartij
Ik vermaak me dan ook geweldig in Warfronts op dat level als assasin zijnde!
Goedemorgen,
Dit weekend heerlijk kunnen gamen, van level 27 naar 33 gegaan. Vermaak me nog uitstekend in Rift zit op dit moment in Scar, opzich een leuk quest gebied.
We zoeken nog steeds mensen voor onze guild.. eXplore en we zitten op Shivermere PVP (whisper Merroc of Evion)
Dit weekend heerlijk kunnen gamen, van level 27 naar 33 gegaan. Vermaak me nog uitstekend in Rift zit op dit moment in Scar, opzich een leuk quest gebied.
We zoeken nog steeds mensen voor onze guild.. eXplore en we zitten op Shivermere PVP (whisper Merroc of Evion)
Zit er een aggro meter ingebouwd in het spel?! Waarom weet ik daar na 2 chars naar >30 te hebben geleveld, niks vanaf?!Ero-Sensei schreef op maandag 21 maart 2011 @ 10:54:
Om nog even verder te gaan met de Addon discussie:
Warriors zijn bugged. Er is een talent dat 5% armor penetration geeft, maar deze is dusdanig bugged dat het 100% armor penetration geeft. Ga maar na in hoeverre dit de warrior DPS impact.. (0% reduction op hun damage..10% Met full valor gear)kKaltUu schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:09:
[...]
Imho, op lagere levels was het gezeik flink minder. plus ook nu dat warriors mij de pan uithakken omdat ik maar een gedeelte van m'n T1 set heb / maar prestiege 2 ben.
Er is ook een talent dat +75% offhand damage geeft op je skills. Als je een 2 handed weapon gebruikt, pakt hij onbedoeld +75% damage van je 2 handed weapon...
Vanwege deze buggs doen warriors 1100+ DPS in instances en one shotten ze alles in PvP
Dit is onmogelijk voor een addon, wat jij bedoeld is een exploit/botten, dat is mogelijk in de meeste MMO's (niet by design)Wat betreft het "geen negatieve impact op andere gebruikers", dit vind ik discutabel. Dit ligt er helemaal aan wat je allemaal onder add-ons verstaat. Ik kon mensen die een "add-on" gebruikte om afk te farmen in WoW. In dit geval heeft het wel degelijk een negatieve impact op gebruikers die dit niet doen en dus achter raken op degenen die dit wel doen.
Wij hebben een eigen guildje met wat vrienden opgezet, Dead rabbits, defiant. (we praten vooral NL, zit een finse maat in maar die maakt dat niet uit). Zijn ondertussen lvl 3 of 4. We spelen puur voor fun, maar er heeft altijd wel iemand zin om mee te doen met een warfrontjeJ.Christ schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:12:
Goedemorgen,
Weet niet hoe groot jullie zijn? als het niet te groot is kunnen we misschien mergen!
Wij zijn gericht op PVE-High end voor straks, kleine pvp tak erbij. Maar voor de "lol" kunnen we altijd wel iets doen met elkaar.Hydrosine schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:24:
[...]
Wij hebben een eigen guildje met wat vrienden opgezet, Dead rabbits, defiant. (we praten vooral NL, zit een finse maat in maar die maakt dat niet uit). Zijn ondertussen lvl 3 of 4. We spelen puur voor fun, maar er heeft altijd wel iemand zin om mee te doen met een warfrontje
Weet niet hoe groot jullie zijn? als het niet te groot is kunnen we misschien mergen!
Mergen met elkaar zou kunnen, alleen word dit eerst even overleggen en wat voor idee heb jezelf erbij ?
Ik heb het alweer gezien met dit spel, het spel zelf was wel leuk tot ik een keer inlogde en al mijn items uit de bank waren verdwenen en platinum.
Maak je een ticket aan , krijg je een standaard antwoord dat je maar een ander gmail adres moet aanmaken om de unlock code te ontvangen. Maar uiteraard is dat het hele probleem niet, want ik ontvang gewoon netjes de mail.
Mijn items waren foetsie sinds de patch die dat coin lock introduceerde, mijn e-mail adres wachtwoord en van het spel zijn totaal anders en ik ben vrij wel zeker niet gehacked te zijn maar toch zijn al me spulletjes weg. Na vele jaren MMO's spelen heb ik nog nooit meegemaakt dat mijn account gehackt was of iets, ze introduceren iets voor het hacken en juist daardoor ben ik alles kwijt.
En na een week een ticket erover open gehad te hebben met een antwoord dat nergens op slaat. Ik vind het wel gezegend zo, jammer van die 50+ euro.
Maak je een ticket aan , krijg je een standaard antwoord dat je maar een ander gmail adres moet aanmaken om de unlock code te ontvangen. Maar uiteraard is dat het hele probleem niet, want ik ontvang gewoon netjes de mail.
Mijn items waren foetsie sinds de patch die dat coin lock introduceerde, mijn e-mail adres wachtwoord en van het spel zijn totaal anders en ik ben vrij wel zeker niet gehacked te zijn maar toch zijn al me spulletjes weg. Na vele jaren MMO's spelen heb ik nog nooit meegemaakt dat mijn account gehackt was of iets, ze introduceren iets voor het hacken en juist daardoor ben ik alles kwijt.
En na een week een ticket erover open gehad te hebben met een antwoord dat nergens op slaat. Ik vind het wel gezegend zo, jammer van die 50+ euro.
Zie posts hieronder.Diversity schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:30:
Ik heb het alweer gezien met dit spel, het spel zelf was wel leuk tot ik een keer inlogde en al mijn items uit de bank waren verdwenen en platinum.
Maar ik snap zelf niet dat je meteen stopt terwijl je het wel leuk vind. Alles wordt gerefund als je het aangeeft..
[ Voor 10% gewijzigd door Dakreal op 21-03-2011 11:47 ]
Wel klote dat je items weg zijnDiversity schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:30:
Tip vanuit trion was om ingame een ticket aan te maken met de categorie hacked account. ik had zelf namelijk ook een ticket openstaan (niet urgent) en kreeg ik dit mailtje terug.
Ze maken er dus blijkbaar wel werk van1. Our first priority is helping anybody whose account may have been compromised. If your account has been compromised please know that you are our top priority and we are getting to you as quickly as possible. When submitting a ticket for assistance of this kind please ensure that you select "Hacked Account" as your category in order to get the fastest possible resolution. Please also title your page as "hacked account" and include the character name that has been compromised along with the shard that the character is located on.
[ Voor 0% gewijzigd door Hydrosine op 21-03-2011 11:39 . Reden: ernstige spelvout ]
Het had ook helemaal niets te maken met e-mail / wachtwoord combinaties. Er is een hele grote forum post hierover. Het schijnt dat het eenvoudig was om zonder e-mail of wachtwoord een account in te komen, een gebruiker kwam hierachter en kon het reproduceren. Er zat namelijk een nogal groot gat in de beveiliging waardoor je de hele authentication server kon bypassen.Diversity schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:30:
Edit: L2Type faster Spuit 11
I call bullshit, het is nog geen week geleden dat die coin lock werd ingevoerd... Je kunt ook gewoon even geduld hebben, Trion lost alles netjes op tot nu toe. Je bent alleen niet de enige waarvan spullen zijn gejat / verdwenen dus het kan even duren voordat je aan de beurt bent.Diversity schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:30:
Mijn items waren foetsie sinds de patch die dat coin lock introduceerde
En na een week een ticket erover open gehad te hebben met een antwoord dat nergens op slaat.
Verwijderd
Dat dus. Trion staat erom bekend veel mee te denken met de community en lost problemen zeer snel op moet ik zeggen!SnoeiKoei schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:57:
[...]
I call bullshit, het is nog geen week geleden dat die coin lock werd ingevoerd... Je kunt ook gewoon even geduld hebben, Trion lost alles netjes op tot nu toe. Je bent alleen niet de enige waarvan spullen zijn gejat / verdwenen dus het kan even duren voordat je aan de beurt bent.
Eens, ze letten actief op. Ik denk dat dat ook z'n vruchten gaat afwerpen zodra we wat verder van de release af zijn. Er zijn nu nog een paar kleine probleempjes die ze nu gaan oppakkenVerwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:08:
[...]
Dat dus. Trion staat erom bekend veel mee te denken met de community en lost problemen zeer snel op moet ik zeggen!
Ben benieuwd naar eventuel verbeteringen in highend PvP en PvE.
Heb nu mijn warrior op 29 en mijn rogue op 30 dus gaat lekker gelijk op.
Ik speel het lekker op mijn eigen tempo en omdat ik niet al teveel tijd heb ook nog geen instance gedaan.
Het enige probleem dat ik heb is dat ik het mijzelf moeilijk heb gemaakt door met mijn warrior zowel Armorsmithing als Weaponsmithing te nemen. Dus ik zit nu continu rondjes te rijden om de ore bijelkaar te krijgen.
Maar het speelt lekker weg en tot nu toe met veel plezier. Dus Rift blijft voor mij nog wel even.
Ik speel het lekker op mijn eigen tempo en omdat ik niet al teveel tijd heb ook nog geen instance gedaan.
Het enige probleem dat ik heb is dat ik het mijzelf moeilijk heb gemaakt door met mijn warrior zowel Armorsmithing als Weaponsmithing te nemen. Dus ik zit nu continu rondjes te rijden om de ore bijelkaar te krijgen.
Maar het speelt lekker weg en tot nu toe met veel plezier. Dus Rift blijft voor mij nog wel even.
Najah misschien een beetje overdreven , maar het is ongeveer een week. en ik heb idd netjes onder account hacked een ticket aangemaakt , en ik kreeg een standaard antwoord terug. Werd totaal niet gereageerd op het fijt dat ik alles kwijt was.SnoeiKoei schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:57:
[...]
I call bullshit, het is nog geen week geleden dat die coin lock werd ingevoerd... Je kunt ook gewoon even geduld hebben, Trion lost alles netjes op tot nu toe. Je bent alleen niet de enige waarvan spullen zijn gejat / verdwenen dus het kan even duren voordat je aan de beurt bent.
In die standaard reply staat ook het volgende:Diversity schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:34:
[...]
Najah misschien een beetje overdreven , maar het is ongeveer een week. en ik heb idd netjes onder account hacked een ticket aangemaakt , en ik kreeg een standaard antwoord terug. Werd totaal niet gereageerd op het fijt dat ik alles kwijt was.
Weet niet of dit bij jou ook het geval is, maar ik denk door de grote overdaad aan tickets van wel!3. If you still needassistance then please type /cs and type "yes I still need assistance" and select the Update Issue option.
Ik heb naar aanleiding van dit mailtje mijn ticket geclosed omdat dit wel een paar weken kan wachten. Kan Trion zich meer bezighouden met gehackte accounts en dergelijke
Afgelopen vrijdag was die patch toch? Bijna een week.Diversity schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:34:
[...]
Najah misschien een beetje overdreven , maar het is ongeveer een week.

On a different note, lvl39 inmiddels, 115plat op mijn rekening (en nog spul twv zo'n 20plat op AH) en 70 ingeleverde artifact sets. Het leven is mooi!
2e mount (qua snelheid) is lvl40 toch?
[ Voor 19% gewijzigd door SnoeiKoei op 21-03-2011 13:01 ]
Gister weer even opnieuw begonnen. Na een uur wachten op een tank voor de eerste instance en het vervolgens falen hiervan ben ik een nieuwe cleric begonnen en mijn maatje een warrior. Hebben we in iedergeval een goede healer en tank in de groep
Maar nu maakte ik alleen een domme keuze in mijn soul selectie en pakte ik druid erbij. Heb niet het idee dat dit echt meehelpt in de healing build. Zodra ik in Sanctum ben maar de druid ruilen voor een healing soul weer.
Default blanke hetero
Lol dat doe je goed met je muntjes. zit pas op 22platSnoeiKoei schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:59:
[...]
Afgelopen vrijdag was die patch toch? Bijna een week.Ook voor Trion geldt dat het meeste personeel gewoon weekend mag vieren. Je wordt heus wel geholpen, om dan 3 dagen na de "hack" af te haken vind ik wat erg ongeduldig.
On a different note, lvl39 inmiddels, 115plat op mijn rekening (en nog spul twv zo'n 20plat op AH) en 70 ingeleverde artifact sets. Het leven is mooi!![]()
Op 40 kan je de 90% mount halen voor iets van 33 plat? iig
Van het weekend level 50 aangetikt. Alle quests, behalve wat dailies, gedaan in alle zones toen ik 49 was. Dat was wel even zuur. Toen drie keer AP gedaan en voila naast wat nieuwe items genoeg XP binnen gehaald om 50 te worden. Toen m'n goldplated epic mount opgepikt om vervolgens na een trip naar de AH te weinig gold te hebben om weer terug te portalen naar Stillmoor, doh!
Daardoor nog wel via een PUG de laatste drie bosses van expert IT mee kunnen pikken, een uurtje of anderhalf later, 5 plaques en een epic staff rijker en genoeg gold om weer naar stillmoor te portalen. Al met al een aardig weekend geweest zo. Nu de aankomende dagen is bekijken of er genoeg te doen is om te renewen.
Daardoor nog wel via een PUG de laatste drie bosses van expert IT mee kunnen pikken, een uurtje of anderhalf later, 5 plaques en een epic staff rijker en genoeg gold om weer naar stillmoor te portalen. Al met al een aardig weekend geweest zo. Nu de aankomende dagen is bekijken of er genoeg te doen is om te renewen.
Lvl 40 is de 90% mount voor 35 platSnoeiKoei schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:59:
On a different note, lvl39 inmiddels, 115plat op mijn rekening (en nog spul twv zo'n 20plat op AH) en 70 ingeleverde artifact sets. Het leven is mooi!![]()
70 completed sets op jouw lvl
Zit nu op de 79 sets, wil zooo graag die 100 sets hebben voor die mount.
Ben nu een paar dagen 50, maar bij lange na niet genoeg plat om die 110% mount te kopen (vooral gezien ik nu al iets van 60 plat aan artifacts gekocht heb
Op welke server dat jij ookalweer?
Want a cookie?!
Maar jij bent dan weer lvl50Renquin schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:10:
[...]
Lvl 40 is de 90% mount voor 35 plat
70 completed sets op jouw lvl/jaloers...
Zit nu op de 79 sets, wil zooo graag die 100 sets hebben voor die mount.
Ben nu een paar dagen 50, maar bij lange na niet genoeg plat om die 110% mount te kopen (vooral gezien ik nu al iets van 60 plat aan artifacts gekocht heb).
Op welke server dat jij ookalweer?
Ik zit op Steampike, guardian kant. In-game naam is Paradox.
Edit: ik streef ernaar dat ik 100 sets compleet heb rond de tijd dat ik lvl50 ben, zodat ik zonder plats aan een mount hoef te besteden toch meteen een 110% mount heb. Daarom meng ik het artifarmen met levelen. Gisteravond Scarwood Reach afgemaakt qua quests en alsnog KB gedaan (was ik nog niet geweest), nu op naar Moonshade Highlands denk ik.
[ Voor 20% gewijzigd door SnoeiKoei op 21-03-2011 14:16 ]
Je was 39 he? Moonshade highlands begint zeg maar van 35-40. Dus dat kan uitstekend, dan kun je daarna zonder probs naar Droughtlands. !SnoeiKoei schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:13:
[...]
Maar jij bent dan weer lvl50(niet jaloers op, ik doe rustig aan, maar het is een keus: lekker questen en levelen of hard op zoek naar artifacts).
Ik zit op Steampike, guardian kant. In-game naam is Paradox.
Edit: ik streef ernaar dat ik 100 sets compleet heb rond de tijd dat ik lvl50 ben, zodat ik zonder plats aan een mount hoef te besteden toch meteen een 110% mount heb. Daarom meng ik het artifarmen met levelen. Gisteravond Scarwood Reach afgemaakt qua quests en alsnog KB gedaan (was ik nog niet geweest), nu op naar Moonshade Highlands denk ik.
Beste mannen van Tweakers!
Na een tijd lang proberen het maximale uit m'n PC te trekken heb ik het maar opgegeven en knal er maar weer's wat geld tegen aan, helaas weet ik niet waar Rift nu goed op draait, de ene stelt een ATI kaart voor en de ander weer dat NVIDEA kaarten veel beter draaien...Hoe meer ik op het internet lees hoe minder ik ervan begin snappen.
Zelf heb ik nu een aardige PC nog dacht ik zo maar zelfs op Low kakt m'n FPS gigantisch in, vaak zit ik rond de 20 FPS in instances enzo...heel vervelend.
OS Name Microsoft Windows 7 Ultimate
Version 6.1.7601 Service Pack 1 Build 7601
Other OS Description Not Available
OS Manufacturer Microsoft Corporation
System Name PC
System Manufacturer System manufacturer
System Model System Product Name
System Type x64-based PC
Processor Intel(R) Core(TM)2 CPU 6600 @ 2.40GHz, 2394 Mhz, 2 Core(s), 2 Logical Processor(s)
BIOS Version/Date American Megatrends Inc. 1803, 26-11-2007
SMBIOS Version 2.4
Windows Directory C:\Windows
System Directory C:\Windows\system32
Boot Device \Device\HarddiskVolume1
Locale Netherlands
Hardware Abstraction Layer Version = "6.1.7601.17514"
User Name Bas-PC\Bas
Time Zone W. Europe Standard Time
Installed Physical Memory (RAM) 4,00 GB
Total Physical Memory 2,44 GB
Available Physical Memory 1,53 GB
Total Virtual Memory 4,87 GB
Available Virtual Memory 3,91 GB
Page File Space 2,44 GB
Page File C:\pagefile.sys
Wat raden jullie aan wat ik moet doen zodat ik toch wel op minimaal 40FPS en Ultra kan draaien?
Zoals je wellicht al kunt merken ben ik niet zo heel handig met PCs, ik wil gewoon fatsoenlijk van Rift genieten.
Na een tijd lang proberen het maximale uit m'n PC te trekken heb ik het maar opgegeven en knal er maar weer's wat geld tegen aan, helaas weet ik niet waar Rift nu goed op draait, de ene stelt een ATI kaart voor en de ander weer dat NVIDEA kaarten veel beter draaien...Hoe meer ik op het internet lees hoe minder ik ervan begin snappen.
Zelf heb ik nu een aardige PC nog dacht ik zo maar zelfs op Low kakt m'n FPS gigantisch in, vaak zit ik rond de 20 FPS in instances enzo...heel vervelend.
Version 6.1.7601 Service Pack 1 Build 7601
Other OS Description Not Available
OS Manufacturer Microsoft Corporation
System Name PC
System Manufacturer System manufacturer
System Model System Product Name
System Type x64-based PC
Processor Intel(R) Core(TM)2 CPU 6600 @ 2.40GHz, 2394 Mhz, 2 Core(s), 2 Logical Processor(s)
BIOS Version/Date American Megatrends Inc. 1803, 26-11-2007
SMBIOS Version 2.4
Windows Directory C:\Windows
System Directory C:\Windows\system32
Boot Device \Device\HarddiskVolume1
Locale Netherlands
Hardware Abstraction Layer Version = "6.1.7601.17514"
User Name Bas-PC\Bas
Time Zone W. Europe Standard Time
Installed Physical Memory (RAM) 4,00 GB
Total Physical Memory 2,44 GB
Available Physical Memory 1,53 GB
Total Virtual Memory 4,87 GB
Available Virtual Memory 3,91 GB
Page File Space 2,44 GB
Page File C:\pagefile.sys
Wat raden jullie aan wat ik moet doen zodat ik toch wel op minimaal 40FPS en Ultra kan draaien?
Zoals je wellicht al kunt merken ben ik niet zo heel handig met PCs, ik wil gewoon fatsoenlijk van Rift genieten.
@snoeikoei
Hoe vind jij zoveel artifacts? Enige zone waar ik tot nu toe een route heb gevonden met flink wat artifacts is stonefield. Heb jij ergens een site met routes of iets dergelijks
Hoe vind jij zoveel artifacts? Enige zone waar ik tot nu toe een route heb gevonden met flink wat artifacts is stonefield. Heb jij ergens een site met routes of iets dergelijks
Ultra draaien met 40 fps? dan kun je iig goed de knip trekken. Mijn pc van 1500 euro haalt de 35 fps op ultra ;-)Ipenburg schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:23:
System Type x64-based PC
Processor Intel(R) Core(TM)2 CPU 6600 @ 2.40GHz, 2394 Mhz, 2 Core(s), 2 Logical Installed Physical Memory (RAM) 4,00 GB
Anyways:
minimaal Quadcore (i7!)
minimaal een gtx 570 of ati 5870
6gb triple channel geheugen.
SSD voor OS en Rift.
Dan moet je wel een eind komen
Mijn PC van 1100 euro ( vorig jaar gekocht ) haalt op alles MAX de 34/38 fps.Dakreal schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:27:
[...]
Ultra draaien met 40 fps? dan kun je iig goed de knip trekken. Mijn pc van 1500 euro haalt de 35 fps op ultra ;-)
Anyways:
minimaal Quadcore (i7!)
minimaal een gtx 570 of ati 5870
6gb triple channel geheugen.
SSD voor OS en Rift.
Dan moet je wel een eind komen
Specs?
lees ondertiteling, de mijne is wel al iets ouder dan 1 jaarJ.Christ schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:31:
[...]
Mijn PC van 1100 euro ( vorig jaar gekocht ) haalt op alles MAX de 34/38 fps.
Specs?
Scheelt niet veelDakreal schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:32:
[...]
lees ondertiteling, de mijne is wel al iets ouder dan 1 jaar
Zoiets. Vul aan met de extra dingen zoals case, DVD-rom.Ipenburg schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:23:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Club3D Theatron Agrippa DTS | € 57,24 | € 57,24 |
1 | Intel Core i7 2600K Boxed | € 261,80 | € 261,80 |
1 | Zalman ZM850-HP | € 138,04 | € 138,04 |
1 | Intel 510 120GB | € 237,- | € 237,- |
1 | GeIL Black Dragon GB38GB1600C9QC | € 85,32 | € 85,32 |
1 | MSI R6970-2PM2D2GD5 | € 292,42 | € 292,42 |
1 | MSI P67A-GD65 (B3) | € 144,19 | € 144,19 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.216,01 |
[ Voor 4% gewijzigd door Lukin op 21-03-2011 14:36 ]
ATI & Zalman begrijp ik niet 
850W is nergens voor nodig
850W is nergens voor nodig
[ Voor 33% gewijzigd door Evion op 21-03-2011 14:41 ]
De i-7 960 is sneller dan de CPU die jij aanhaald thoughLukin schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:35:
[...]
Zoiets. Vul aan met de extra dingen zoals case, DVD-rom.
# Product Prijs Subtotaal 1 Club3D Theatron Agrippa DTS € 57,24 € 57,24 1 Intel Core i7 2600K Boxed € 261,80 € 261,80 1 Zalman ZM850-HP € 138,04 € 138,04 1 Intel 510 120GB € 237,- € 237,- 1 GeIL Black Dragon GB38GB1600C9QC € 85,32 € 85,32 1 MSI R6970-2PM2D2GD5 € 292,42 € 292,42 1 MSI P67A-GD65 (B3) € 144,19 € 144,19 Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 1.216,01
tevens ondersteund deze processor geen quad-channel geheugen.
Altijd Zalman voedingen gekocht, super still nooit problemen mee. Vriend van me heeft een i5 sandy bridge gekocht i.c.m. een 6950. Op ultra draait alles smooth as silk, zelfs in meridian dipt hij niet onder de 35 fps. De reden voor 850 Watt, hij is wel degelijk nodig.
De 6950 vreet behoorlijk laat staan de 6970. Diezelfde vriend had een 650 Watt voeding, voeding ging *poof* toen hij de 6950 had aangesloten en nee, het was geen crappy B merk voor zover ik weet.
Disclaimer:
Zoals hierboven word gezegd, dit is een conceptje dat ik even bijelkaar geklikt heb op ervaring. Doe zelf nog even onderzoek door b.v. BBG in het forum op te zoeken
[ Voor 44% gewijzigd door Lukin op 21-03-2011 14:47 ]
850 watt is inderdaad zeer veel.
Ik weet een phenom 6x3,2 ghz en een ati6870 te voeden met een 450 Watt voeding van Bequiet. En een geluidskaart zit ook op je moederbord. Pak dat ding alleen als je high end speakers thuis hebt staan.
Volgens mij is het ook beter om ergens rond het maximale te zitten want dan zijn de voedingen meestal het meest efficient.
Voor 600-700 euro heb je een upgrade met high end AMD cpu en Gpu. maar de vraag is of je dat wil
ik upgrade mijn pc graag iedere 2 jaar, en daar is AMD naar mijn mening perfect voor in prijs/kwaliteit.
We gaan offtopic volgens mij >.<
Ik weet een phenom 6x3,2 ghz en een ati6870 te voeden met een 450 Watt voeding van Bequiet. En een geluidskaart zit ook op je moederbord. Pak dat ding alleen als je high end speakers thuis hebt staan.
Volgens mij is het ook beter om ergens rond het maximale te zitten want dan zijn de voedingen meestal het meest efficient.
Voor 600-700 euro heb je een upgrade met high end AMD cpu en Gpu. maar de vraag is of je dat wil
Hehe inderdaad. Vroeg was ik ook AMD gebruiker, laatste tijd meer Intel. Goed geluid hoort erbij vindt ik maar ja, dan moet je inderdaad goeie boxen hebben staan. Minimaal zo'n Z500 set en anders wat KEF speakers ofzo. Persoonlijk lus ik het geluid door naar een DacMagic -> Marantz PM 7003 -> Quadral Rhodium 90. Aan de andere kant ik game ook op een 42 inch panasonic plasma. Dus tsjah...Hydrosine schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:48:
850 watt is inderdaad zeer veel.
Voor 600-700 euro heb je een upgrade met high end AMD cpu en Gpu. maar de vraag is of je dat wilik upgrade mijn pc graag iedere 2 jaar, en daar is AMD naar mijn mening perfect voor in prijs/kwaliteit.
Ik heb in mijn, relatief oud systeempje, Q6600, 4GB DDR2, 4870 en zolang ik shadows uit (al het andere max) zeer goede FPS. Maar goed, tip, kijk in het BBG topic. Back to Rift
[ Voor 7% gewijzigd door Lukin op 21-03-2011 14:52 ]
Laatste aanvulling op het hardware verhaal, Shaders + AA maken bij mij het verschil tussen 25 en 65 fps!Lukin schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:51:
[...]
Hehe inderdaad. Vroeg was ik ook AMD gebruiker, laatste tijd meer Intel. Goed geluid hoort erbij vindt ik maar ja, dan moet je inderdaad goeie boxen hebben staan. Minimaal zo'n Z500 set en anders wat KEF speakers ofzo. Persoonlijk lus ik het geluid door naar een DacMagic -> Marantz PM 7003 -> Quadral Rhodium 90. Aan de andere kant ik game ook op een 42 inch panasonic plasma. Dus tsjah...
Ik heb in mijn, relatief oud systeempje, Q6600, 4GB DDR2, 4870 en zolang ik shadows uit (al het andere max) zeer goede FPS. Maar goed, tip, kijk in het BBG topic. Back to Rift
Bij nvidia zou dit veeel minder invloed moeten hebben op de performance. Shaders heb ik zelf op low staan, zonder schaduwen is het zon vreemde wereld. en AA op 2 keer volgens mij, die slider aan de linkerkant heb ik het dan over. Dit levert bij mij een vrij stabiele 45 fps op