Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ResuCigam schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 08:03:
Ik vind er niks triests aan, het is jouw keuze om flagged te spelen of niet, je kan auto flag PvP gewoon uitzetten in de opties.
Moet je wel weten dat je dit uberhaupt in kan stellen. Als je op een PvE serer inlogged hoort die toch uit te staan. Ik wil helemaal niets met PvP doen dus ik had ook niet eens gezocht hoe het zat want ik was nog nooit aangevallen. Maar nu gaat die gewoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

ResuCigam schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 08:28:
[...]

Ja dat klopt, als die auto pvp flag uitstaat zul je nooit in world pvp betrokken raken. Maar npc's van de andere factie kunnen je nog WEL aanvallen en daar kan je dan NIKS tegen terug doen. Dus als je pvp uit hebt staan zou ik ook maar wegblijven uit de zones van je tegenstander...
?? Dus als de Environment (van pvE) mij aanvalt kan ik zelfs op een PVE-server daar niets tegen doen? Klinkt wel erg vreemd... Of zijn er geen quests te doen in het gebied van de tegenstander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31
Moraxv schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 08:41:
[...]

?? Dus als de Environment (van pvE) mij aanvalt kan ik zelfs op een PVE-server daar niets tegen doen? Klinkt wel erg vreemd... Of zijn er geen quests te doen in het gebied van de tegenstander?
Geen quests nee. Behalve verkennen, artifacts / cairns / puzzles zoeken en achievements halen valt er niet veel te doen in de gebieden van de andere faction :P

Zelf ben ik met mijn guardian eergisteren Stonefield ingegaan ("Dances with Squirrels" achievement, cairns, puzzles in Stonefield en Lake of Solace, secret loot in dat meer, verzameling critter tears (artifact collection) afgemaakt -> krijg je ook nog een leuke companion van ontdekte ik toen ik 'm inleverde) etc. Erg leuk om te doen. Ik speel dus PvE voor de duidelijkheid. Ik heb nergens dat auto-flaggen uitgezet maar dat was ook niet echt nodig. Alleen toen ik bij Meridian kwam werd ik geflagged en niet eens direct aangevallen. Granite Falls bijvoorbeeld kun je gewoon in rondrennen, niemand die iets doet, NPC's zijn geel en niet rood. Alleen de guards zijn rood dus daar moet je effe bij uit de buurt blijven.

Gisteren mijn Defiant mage van lvl4 naar lvl16 geleveld. Tijdens het levelen iedere squirrel genuked die ik tegenkwam en aan het eind had ik 20 squirrel tears geloot en nu heet mijn toon: "Onomatopeia the Heartless". >:)

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

3x 10 slot bags en 1x 24 slot bag en een bank vol met gecrafte cloth/leather gear die ik momenteel niet kan runebreaken.. -_-

Komt het ook voor dat defiant en guardians in dezelfde zone moeten levelen? (andere questhubs natuurlijk)

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:49
kaluro2 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 09:24:
3x 10 slot bags en 1x 24 slot bag en een bank vol met gecrafte cloth/leather gear die ik momenteel niet kan runebreaken.. -_-

Komt het ook voor dat defiant en guardians in dezelfde zone moeten levelen? (andere questhubs natuurlijk)
Ja, en op een PvP server is dat gruwelijk irritant :P Ik kom haast niet aan questen toe in Scarlet Gorge. Misschien laat ik het questen tijdelijk wel even vallen.. of weet iemand nog een goede level zone voor 31+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59
Moraxv schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 08:09:
[...]

Betekent dat dus dat op een PVE-server je ervoor kan kiezen NOOIT in een PvP-gevecht betrokken te raken?
Er zijn in PvE, PvP quests. bvb een bepaalde NPC uitschakelen, dan wordt je wel snelgenoeg PvP flagged >:)

Gister ook zo'n quest gedaan, bij het teruglopen zagen we 2 defiants die ook PvP flagged waren bij een rift staan, fijn genoeg waren ze beiden healers.

Die hebben we natuurlijk even zonder glijmiddel aangepakt.
q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 09:37:
[...]

Ja, en op een PvP server is dat gruwelijk irritant :P Ik kom haast niet aan questen toe in Scarlet Gorge. Misschien laat ik het questen tijdelijk wel even vallen.. of weet iemand nog een goede level zone voor 31+?
Moonshade highlands / droughtlands.
kaluro2 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 09:24:
Je kan bags in de onderste open te kopen slots bij de banker inzetten, scheelt ruimte

[ Voor 54% gewijzigd door kKaltUu op 04-03-2011 09:58 ]

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fridge-RaideR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-12-2018

Fridge-RaideR

Raiding fridges is a livin ;)

Topicstarter
@theangel en @hydra
Dacht dat het een casual topic was in plaats van een raid topic, waar je ipv "HIJ IS NOU AL 4 DAGEN OFFLINE" iets hebt als"oh hij zal vast iets belangrijks hebben, komt wel goud" :P
Sorry voor mijn afwezigheid, we zitten op het werk een beetje onderbemand en ben nu op 1 dag na al nonstop aan het werk. Wou echt geen openings topic hebben hoor, zal me een worst wezen ;)

Anyway, hoop dingetjes toegevoegt, iets netter gemaakt... morgen weer een dag. Ik ga slapen!

[ Voor 23% gewijzigd door Fridge-RaideR op 04-03-2011 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 03:47

ResuCigam

BOFH

Fridge-RaideR schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:15:
Anyway, hoop dingetjes toegevoegt, iets netter gemaakt... morgen weer een dag. Ik ga slapen!
Toppie, een verzoekje toch nog: er staan nu maar 5 souls per class, misschien even de ontbrekende erbij zetten?

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06-2023
Bol.com is vandaag lekker op tijd in ieder geval, zo rond 10 uur kreeg ik de postbode met mijn CE box :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Merroc schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:51:
Bol.com is vandaag lekker op tijd in ieder geval, zo rond 10 uur kreeg ik de postbode met mijn CE box :D.
Ik kreeg vannacht om half 6 een email van FRS dat mijn CE verzonden is.
Nu is de vraag of het pakje vandaag, morgen of pas maandag komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
@theangel en @hydra
Dacht dat het een casual topic was in plaats van een raid topic, waar je ipv "HIJ IS NOU AL 4 DAGEN OFFLINE" iets hebt als"oh hij zal vast iets belangrijks hebben, komt wel goud" :P
Sorry voor mijn afwezigheid, we zitten op het werk een beetje onderbemand en ben nu op 1 dag na al nonstop aan het werk. Wou echt geen openings topic hebben hoor, zal me een worst wezen ;)

Nee, dit spel is met de eerste indrukken hard op weg om bij de top 5 van mmo's te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 21:12
kKaltUu schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 09:42:

[...]

Moonshade highlands / droughtlands.
Dat zijn 36+ zones, daar zou ik als 31 zijnde zeker niet naartoe gaan.

Eerst Scarlet Gorge, daarna door naar Scarwood Reach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
@theangel en @hydra
Het is juist in een startup periode handig als iemand een beetje actief de TS up to date houdt. Niks mis dat je aangeeft dit op je te willen nemen (helemaal top zelfs) maar als je dat doet moet je ook leveren. Als je weet dat je kwa tijd krap komt te zitten kun je ook zelf het initiatief nemen om een co-auteur in te schakelen of op z'n minst ff te melden dat je geen tijd hebt.

Bedankt voor het updaten in ieder geval :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hydra op 04-03-2011 12:51 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.doorakkers
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 17:25
Waarom zijn alle server ATM down? Heb er even niets van mee gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
r.doorakkers schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:09:
Waarom zijn alle server ATM down? Heb er even niets van mee gekregen
voorbereidingen voor de 'echte' release... van 15:00 tot 17:00 ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.doorakkers
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 17:25
Ah, dan kan ik wel stoppen met proberen in te loggen :-) wordt wachten tot 17.00 uur dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Fijn fijn kom je thuiis lekker 1 week vakantie moet je nog wachten om te spelen...

Iemand die op de server Heatherfield speelt? :D

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 13:08
Gaan ze nog iets bijzonders toevoegen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
J.Christ schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:43:
Gaan ze nog iets bijzonders toevoegen dan?
Volgens mij voegen ze meer servers toe.
Tijdens de US launch is er ook al een lijst geweest met alle servers die er in de EU bij zullen worden geplaatst tijdens de EU launch, die lijst kan ik nu echter niet meer vinden.

Maar ze kunnen ook servers ter plekke toevoegen, dus de echte reden waarom er 2 uur downtime is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben er nog steeds niet uit. waarom zou ik deze game gaan spelen ipv WOW? het enige verschil dat ik zie is dat er zogenaamde "rifts" zijn. dat je ineens in een soort party kan komen. maar in wow heb je de " dungeonfinder" die werkt ook zo, alleen dan niet erin lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Oh oke thanks, meer servers zijn altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Servers zijn terug online :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPMTSLR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-02-2023
hele rits nieuwe EU servers toegevoegd en online. De oude pre-start servers zijn nog niet online :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Deel is terug online, maar niet allemaal.
Terug zijn: Tahkaat, Cinderon, Refuge, Quicksilver, Heatherfield, Maidenfalls, Riptalon, Mordant, Quarrystone.

Zullen wel nieuwe servers zijn. De oudere servers zijn nog niet online en dat is dus opzet om mensen eerst nieuwe servers te nemen.

Update: En gaan die banaan!

[ Voor 5% gewijzigd door MrDummy op 04-03-2011 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31
D'r moet wel meer veranderd zijn. Zo moeten bijvoorbeeld mensen die een boxed CE hebben nu echt hun CE-code invoeren als ze nog over de CE-mount en andere goodies willen beschikken. Headstart is voorbij, 30 dagen gaan nu in, daarna dokken met die hap.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Misschien dat ik hem vanavond ook eens ga aanschaffen, heb de beta met alle plezier gespeeld. En of ik nou WoW of rift speel maakt helemaal niet uit.

Al ik Rift wel vetter ^^ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:47:
ben er nog steeds niet uit. waarom zou ik deze game gaan spelen ipv WOW? het enige verschil dat ik zie is dat er zogenaamde "rifts" zijn. dat je ineens in een soort party kan komen. maar in wow heb je de " dungeonfinder" die werkt ook zo, alleen dan niet erin lopen.
Naar mijn mening is Rift meer voor spelers die WoW nooit wat gevonden hebben of WoW nu gewoon zat zijn. Dus zolang je wow nog leuk vind zou ik gewoon blijven spelen.

Ben in de headstart tot level 43 gekomen. Had 50 kunnen zijn maar heb me vrij veel met artifacts bezig gehouden. Aantal "shard-firsts" mee gehaald ook. Spel valt me nog steeds niet tegen. Heb van de week al weer een keertje een nachtje tot 7 uur gespeeld, zoals ik dat "vroeger" ook weleens bij wow deed :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Thirty (30) day game time included with purchase for new accounts begins upon your first log in to the game client.
Als je, zoals ik, dit weekend niet kunt spelen, dan kun je het beste vandaag niet inloggen en je hebt een paar dagen extra speeltijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnows
  • Laatst online: 19-08 08:18
oo ty das fijn om te weten. ik kan op ze vroegst toch dinsdag pas spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Jegorex schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 17:18:
[...]

Als je, zoals ik, dit weekend niet kunt spelen, dan kun je het beste vandaag niet inloggen en je hebt een paar dagen extra speeltijd :)
Heb toch drek voor 6 maanden erbij gekocht :P dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Nou, die rifts zijn gewoon in een zone, dus geen aparte instances. Ze stimuleren dus in je hele levellingtraject groupplay. Er zijn er altijd wel een paar te vinden, maar je hebt ook nog invasions met zone-wide events waarbij er zo 20 of meer rifts spawnen, die dan ook invasions gaan spawnen. De muziek veranderd, het wordt donkerder, etc. Daardoor voelt de wereld een stuk dynamischer.

Daarnaast heb je het soul systeem wat m.i. vernieuwend is. Je hebt eigenlijk 4 classes (warrior, cleric, rogue, mage) die elk 3 souls kunnen kiezen uit een totaal van iets van 9 per class. Deze kun je ook wisselen en je kunt vanaf level 13 alle souls vrijspelen en die allemaal combineren. Je hebt niet zoals in WoW 2 specs maar je kunt er maximaal 4 kopen, dus op m'n cleric main bijvoorbeeld heb ik een ranged DPS spec met 2 DPS en 1 healer soul, een healer spec met 3 healer souls, en een tank spec met een tank soul en 2 melee DPS souls. Op m'n rogue heb ik een healer/support spec, een 'hunter' (beetje a la WoW) spec en een tank spec. Daar kan je onbeperkt tussen wisselen en de specs zelf kun je ook respeccen.

Dat zijn wel de grootste verschillen met WoW. Verder zijn er veel dingen (zoals in fantasy MMORPGs) ongeveer hetzelfde. Of Rift iets voor jou is zal je dus zelf uit moeten proberen. Ik was zelf namelijk WoW helemaal zat, en Rift heeft 't voor mekaar gekregen dat ik toch weer zo enthousiast was als met de WoW vanilla release.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 17:10:
Naar mijn mening is Rift meer voor spelers die WoW nooit wat gevonden hebben of WoW nu gewoon zat zijn. Dus zolang je wow nog leuk vind zou ik gewoon blijven spelen.

Ben in de headstart tot level 43 gekomen. Had 50 kunnen zijn maar heb me vrij veel met artifacts bezig gehouden. Aantal "shard-firsts" mee gehaald ook. Spel valt me nog steeds niet tegen. Heb van de week al weer een keertje een nachtje tot 7 uur gespeeld, zoals ik dat "vroeger" ook weleens bij wow deed :X .
Artifacts zijn ook leuk. Zo had WoW archeology moeten implementeren in plaats van die stomme timesink die het nu is.

[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 04-03-2011 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artifacts zijn ook leuk. Zo had WoW archeology moeten implementeren in plaats van die stomme timesink die het nu is.
Had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Enige nadeel is dat me banks en bags echt bomvol zitten met dubbele artifacts.. heb al een hele boel aan een vriend gegeven maar houd nog steeds over... Probeer ze ook te verkopen maar 50 verschillende items op AH zetten duurt nogal lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Omdat wow op allerhoogste settings er belabberd uitziet, vergeleken met rift op medium of zelfs nog lagere settings.
Das al 1 van de beste redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
bangkirai schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 17:52:
[...]

Omdat wow op allerhoogste settings er belabberd uitziet, vergeleken met rift op medium of zelfs nog lagere settings.
Als je een MMO voor de graphics speelt dan kun je het beste FF14 gaan spelen denk ik ;)

Ik vind WoW niks aan en Rift is helemaal geweldig, maar graphics vind ik niet belangrijk in een MMO, het gaat om de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Jegorex schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 17:55:
[...]

Als je een MMO voor de graphics speelt dan kun je het beste FF14 gaan spelen denk ik ;)

Ik vind WoW niks aan en Rift is helemaal geweldig, maar graphics vind ik niet belangrijk in een MMO, het gaat om de gameplay.
Tja, grafisch is ook minder van belang, daarom is 1 van mijn favoriete mmo's nog steeds battleground europe( wat wel continue grafische updates krijgt., maar waar gameplay en uitzicht belangrijker door de developers wordt gezien als grafisch gedoe), maar laten we nu wel wezen, wow is TE gedateerd.

Rift en wow is net zo een wereld van verschil als vroeger everquest vergeleken met een m.u.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jegorex schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 17:55:
[...]

Dit inderdaad toch zijn er veel spelers die Rift spelen vanwege de super graphics ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deetje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
ah kut.

Mijn retailcopy is nog niet toegekomen via de post en mijn headstart werkt niet meer.

Hoe idioot trouwens om head start keys af te sluiten. Dat zou toch meteen moeten dienen als je retail key? Er is toch niemand die headstart kan doen zonder dat hij de game heeft gekocht?

Sigh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
bangkirai schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 17:52:
Voor mij niet. Maargoed, ik vind ook games als Dwarf Fortress, Minecraft en Transport Tycoon leuk, dus ik ben niet representatief misschien ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 18:24:
Dit inderdaad toch zijn er veel spelers die Rift spelen vanwege de super graphics ;)
Mwa. Ik kan me niet voorstellen dat dat de enige reden is. Dan kun je volgens mij nog beter AoC of Aion spelen idd :)

[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 04-03-2011 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Account servers lopen achter met het verwerken van de retail keys. Een hoop mensen, waaronder ik, kunnen op dit moment niet inloggen ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
Gelukkig, ben dus niet de enige die niet kan inloggen ivm de nieuwe key :)

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoyhoy.

Deze middag rift gekocht om het es te proberen, wou me in de lijst zetten van de gebruikers maar lukte me niet.

Ingame name = groov, zit op argent als guardian champion, lvl 4 nu :)

Guildloos dus mochten er hier members zijn met een guild, ik zoek er eentje !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik heb vandaag de winkel versie gekocht.

Alles klaar voor spelen, krijg ik elke keer de melding dat email en ww niet kloppen. Al 6 keer gewijzigd....is dit bij jullie ook?

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbeh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-07 11:54
Heeft bij mij ook even geduurd, kan nu wel inloggen. (#2002 error) Nog 26 min wachten op de patcher! :9~

Is de Rift User Database nog up-to-date? Of is er een volksverhuizing geweest?

--

Is het eigenlijk nodig om de nieuwe patcher te downloaden als je de beta gespeeld heb?
Ik heb nu mijn beta bestanden gekopieerd naar de nieuwe patcher, gaat stuk sneller. ( /Download/STABLE-27-19-B-381701)

Kan dit makkelijker?

[ Voor 34% gewijzigd door Bobbeh op 04-03-2011 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
Voor alle nieuwe spelers die een PVP server willen: Shivermere (Defiant zijde): <Wooden Shoes>. Kan niet vaak genoeg gezegt worden. :P (of ja eigenlijk wel) Misschien tweaker guilds in de start post zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobbeh schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 19:24:
Heeft bij mij ook even geduurd, kan nu wel inloggen. (#2002 error) Nog 26 min wachten op de patcher! :9~

Is de Rift User Database nog up-to-date? Of is er een volksverhuizing geweest?

--

Is het eigenlijk nodig om de nieuwe patcher te downloaden als je de beta gespeeld heb?
Ik heb nu mijn beta bestanden gekopieerd naar de nieuwe patcher, gaat stuk sneller. ( /Download/STABLE-27-19-B-381701)

Kan dit makkelijker?
ik heb mij persoonlijk nog niet toegevoegd omdat ik op de drukte en verhuizingen afwacht.
gister van blight naar een nieuwe server gegaan weiger 60minuten te wachten tot ik een spelleke mag spelen

voordeel is wel dat ik de hele tijd shard firsts krijg als ik items loot wel humor d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Dit is toch niet normaal? Heb de winkelversie gekocht met een pre paid kaart. Alles netjes ingevuld online en nu kan ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan ook niet spelen Baatje. Heb het spel + gamecard online gekocht via gamecardwinkel.nl en het netjes aan m'n account toegevoegd maar nu krijg ik "You are not authorized to play this game. (Error#2002)" Op de account management site staat dat m'n account inactive is? Maar m'n 30 extra dagen gametijd staan er wel al bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Dit staat op Twitter:

If you are getting a 2001/2008 error please keep trying. It's taking a bit of extra time to process some of the new accounts. Thanks. ^Zann

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbeh
Zie: http://twitter.com/#!/Riftgame

Nog even geduld. :Y

30 dagen gaan pas in vanaf het moment dat je voor het eerst inlogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Allemaal leuk van die gasten. Maar ik dacht dat het aan mij lag. Heb dus zeker 5 keer mijn password gewijzigd....maar ja zucht..............

Blijkbaar 8 verschillende errors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hah! Heb m'n password verandert (duurde 20 min voordat het nieuwe paswoord ging werken) en nu kon ik wel inloggen. Zal wel een probleem zijn met drukke inlog servers ofzo? Hij is nu de game aan het updaten, hopen dat er daarna geen errors meer komen..

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2011 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Had jij ook # 2001?

EDIT: Ben er nu in....nu nog update problemen.

[ Voor 56% gewijzigd door Baatje op 04-03-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:09
Ik heb hetzelfde probleem gehad, nadat ik net een account had aangemaakt. Password veranderd gaf in eerste niet het gewenste resultaat, maar kon daarna weer inloggen. Of ik nog even 8.32GB wilde downloaden. Lang leve 12 MB download/sec

Anyway, net begonnen dus, met een rogue, maar weet niet of ik helemaal goed bezig ben, en of dit wel is wat ik wil.

Momenteel Rogue: Assassin/Riftstalker/ en die andere offensive Soul. Ik krijg nu zoveel verschillende Combo Point generating moves, dat ik eigenlijk niet weet welke ik moet gebruiken, en of ik het wel allemaal goed doe.
Ik weet eigenlijk ook nogsteeds niet of Rogue wel is wat ik wil, ben normaal gesproken melee DPS, en omdat ik las dat de mage hier een stuk anders werkt, heb ik maar wéér voor melee gekozen.

Iemand tips, waar ik op kan letten met rogue, of andere classes?

Zit trouwens op Sparkwing, Guardian side.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
De bard soul is erg handig met soloen FYI omdat je jezelf continue healed. Je kunt sowieso op level 13 alle souls losquesten dus kun je experimenteren wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:09
Hydra schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 20:47:
De bard soul is erg handig met soloen FYI omdat je jezelf continue healed. Je kunt sowieso op level 13 alle souls losquesten dus kun je experimenteren wat je wil.
Ah, dus ik zit niet vast aan de eerste 3 souls die ik selecteer? Das altijd mooi, dan kan ik idd altijd nog veranderen!

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
zwAf schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 20:49:
Ah, dus ik zit niet vast aan de eerste 3 souls die ik selecteer? Das altijd mooi, dan kan ik idd altijd nog veranderen!

Thanks!
Yup, je kunt alle souls halen. Op level 13 al. Erg cool idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Hydra schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 21:14:
[...]

Yup, je kunt alle souls halen. Op level 13 al. Erg cool idd.
yeuy half level te gaan, word gek van hoe ik mijn hybrid gemaakt heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Lekker zoeen massive invasion van life, hahaha we dying :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
yzx schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 21:27:
yeuy half level te gaan, word gek van hoe ik mijn hybrid gemaakt heb
In je hoofdstad (Sanctum als Guardian, Meridian als Defiant) kun je NPCs geven die die quest bieden. Dan moet je een rift sluiten (gewoon meewerken werkt, hoeft niet solo) en daarna nog een mob killen die je spawned met een quest item. Eitje dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Hydra schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 22:57:
[...]

In je hoofdstad (Sanctum als Guardian, Meridian als Defiant) kun je NPCs geven die die quest bieden. Dan moet je een rift sluiten (gewoon meewerken werkt, hoeft niet solo) en daarna nog een mob killen die je spawned met een quest item. Eitje dus :)
Dat spawnen wil niet echt lukken :o gebeurt echt dus niks maar heb die quest item wel

Heb het gevonden, zag die staff niet na die honderd duizende invasies :D zoveel items

[ Voor 8% gewijzigd door yzx op 04-03-2011 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei, ben nu ook level 13 maar ben word ook helemaal gek van de vele soul/talent mogelijkheden :P Van cleric vond ik de cobalist wel leuk, van rogue is bard echt tof :) Morgen maar veder kijken wat je allemaal kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
Al die combinaties is juist leuk! Eindeloos combineren, het meeste past wel bij elkaar :). Je eigen build kiezen. Een stuk unieker dan de standaard builds van WoW :).
Een ander heerlijk iets is instances. In WoW (om als voorbeeld te nemen) had je summon stones en nu de Dungeon Finder. In Rift zodra iemand van de party een instance in gaat krijgt de rest een pop up of je er ook in wilt. Heerlijk :D.

Ik heb mijn cleric nu een shaman build gegeven, naast de justicar build en ook een healing build. Is wel wennen, dat je dood kan gaan haha. Maar wel meer dps als shaman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Merroc schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:21:
Ik heb mijn cleric nu een shaman build gegeven, naast de justicar build en ook een healing build. Is wel wennen, dat je dood kan gaan haha. Maar wel meer dps als shaman.
Ik gebruik m'n tank build vooral als ik moet reizen. Kun je makkelijk door groepen mobs lopen die je dan niet echt omzeep kunnen helpen. Niet zo snel als andere specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Ik heb zelf als DPS spec een Inquisitor/Cabalist/Purifier, met de meeste punten in Inquisitor.
De Purifier zit niet in de aangeraden build, maar de shield is erg handig als je vaak warfronts doet. Zolang de shield actief is zul je niet onderbroken worden tijdens het pakken van de fang/vlag.

Mijn healer is een standaard Sentinel/Purifier/Warden, waarbij de meeste punten in Sentinel zit.

Voor reizen gebruik ik mijn DPS spec, de defence is minimaal minder dan de healer, maar ik heb betere CC en mijn healer heeft geen goede DPS als ik word aangevallen door Guardians.

[ Voor 19% gewijzigd door Jegorex op 05-03-2011 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Mensen veel plezier vandaag. Gisteren avond kon ik er toch nog in. Maar nog steeds niet gespeeld. Vandaag de hele dag weg dus hopelijk vanavond eindelijk gamen!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbeh
Heb gister avond even lekker kunnen spelen, ben inmiddels level 11 met mijn mage.
Mijn build: Pyro > Elemental > Archon, Heb hier voor gekozen omdat mijn main in Aion een mage is.

Zolang mijn elemental summon in leven is kan ik lekker dps. Anders beetje CC met root en een vette spell casten.

Rifts zijn erg leuk om te doen alleen af en toe erg chaotisch. Voor dat je het weet is de rift al weer gesloten. Dit zal wel komen door de vele low-levels op het moment.

Conclusie tot nu toe: Heb me de eerste 11 levels erg vermaakt, ben nog geen eindeloze grind tegen gekomen die mij bij Aion een beetje tegen ging staan.

Ps. Ik speel op Argent aan de Gaurdian kant, Azila is de naam!

-- Edit --
Net ingelogd, tel een stuk of 12 footholds gister avond geen één. Dit zijn npc uit de rifts die een hold maken?

[ Voor 8% gewijzigd door Bobbeh op 05-03-2011 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 11:47
Bobbeh schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 11:04:
Heb gister avond even lekker kunnen spelen, ben inmiddels level 11 met mijn mage.
Mijn build: Pyro > Elemental > Archon, Heb hier voor gekozen omdat mijn main in Aion een mage is.

Zolang mijn elemental summon in leven is kan ik lekker dps. Anders beetje CC met root en een vette spell casten.

Rifts zijn erg leuk om te doen alleen af en toe erg chaotisch. Voor dat je het weet is de rift al weer gesloten. Dit zal wel komen door de vele low-levels op het moment.

Conclusie tot nu toe: Heb me de eerste 11 levels erg vermaakt, ben nog geen eindeloze grind tegen gekomen die mij bij Aion een beetje tegen ging staan.

Ps. Ik speel op Argent aan de Gaurdian kant, Azila is de naam!

-- Edit --
Net ingelogd, tel een stuk of 12 footholds gister avond geen één. Dit zijn npc uit de rifts die een hold maken?
Die Footholds komen voort uit invasion. Als je de invaders niet tegenhoudt gaan ze footholds plaatsen. Tegenhouden dus!

Ik ben ondertussen level 42 en heb nu nog maar 2x 10k gegrind. Dit vooral door mijn eigen aangezien ik persé volgend level wou zijn voor volgend gebied zodat ik iets boven mijn level daar kon beginnen. Als je veel instances/rifts of PvP doet moet je niks grinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Laatst online: 29-08 21:27
Poeh ik zit nog erg te twijfelen om dit spel te kopen, ik heb heel lang wow gespeeld (zoals vele andere hier denk ik). Maar ik ben bang dat het teveel van hetzelfde is en dat na een maand spelen (net zoals mijn exemplaar van Aion) het spel in een hoekje ligt weg te roesten.

Is het echt zo vernieuwend en denken de mensen die al langer spelen (sinds beta van Rift) dat dit een spel is dat lang leuk blijft? Van de screenshots en gameplay filmpjes die ik gezien heb ziet het er wel mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Heb het spel zojuist gekocht, wat spelen weinig mensen hier op PvP servers zeg :D

Ik ga zelf op een PvP Server spelen. Zal binnekort wel even het formulier invullen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnows
@ diversity,

Ik ben gestopt met het spelen van wow omdat het altijd het zelfde was, altijd maar grinden voor g en dan nog had je nooit genoeg, het zelfde gold btw voor het lvlen.

Ik heb met rift dit nog niet gezien en vermaak me er dan ook prima mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diversity schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 12:03:
Poeh ik zit nog erg te twijfelen om dit spel te kopen, ik heb heel lang wow gespeeld (zoals vele andere hier denk ik). Maar ik ben bang dat het teveel van hetzelfde is en dat na een maand spelen (net zoals mijn exemplaar van Aion) het spel in een hoekje ligt weg te roesten.

Is het echt zo vernieuwend en denken de mensen die al langer spelen (sinds beta van Rift) dat dit een spel is dat lang leuk blijft? Van de screenshots en gameplay filmpjes die ik gezien heb ziet het er wel mooi uit.
Uiteindelijk zijn alle MMO's repetatief omdat het simpelweg te duur is om zoveel content te maken dat je nooit hetzelfde krijgt. Dat wat een MMO interessant maakt is dat je samen met anderen lol beleeft. En dan misschien zelfs meerdere MMO's uitprobeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Ahja ieder zijn smaak (anders is de wereld ook zo saai he? ). Ik denk dat ik hem dan idd moet kopen om te kijken of het leuk is of niet. Er zit 30 dagen speeltijd bij en een gemiddeld spel van dit geld heb je meestal al binnen 2 dagen uitgespeeld.

Maargoed, is er ook een tweakers guild/legion op een server of spelen jullie gewoon overal en nergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
Zie de sheet uit de openings post: https://spreadsheets.goog...nl&authkey=CNj0vKAC#gid=0

D'r zijn wel een aantal guilds vanuit tweakers opgebouwd. Die zouden , imho, ook in de openings post mogen :).

En ik zit er aan te denken om mn TS3 gegevens openbaar te maken, (IP is toch 9 van de 10 keer al wel openbaar), meer gezelligheid is altijd goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Ik ben voor , lekker ouwehoeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
Zet ook maar in de openings post:
Merroc's TS3 server:
IP: 217.76.zeventien.122
poort: 998zeven
password: rift098

^dat moet toch wel duidelijk zijn :).

Alleen voor Nederlands sprekende tweakers :).
Als het te druk wordt in het hoofd (default) kanaal dan kan iedere guest een temporary kanaal aanmaken (ook voor als je even wat "privacy" wil, je kan een password erop zetten. Uiteraard kunnen de Server admins (mezelf en mn broer atm) wel overal in ;)).
Let wel: houd het netjes, ga niet schelden of iets dergelijks, geen persoonlijke aanvallen etc. Gewoon common sense gebruiken. Verder zet of push to talk aan, of zet je mic uit als je tegen mensen IRL gaat praten. Niets zo vervelend als een half gesprek te volgen dat ons totaal niets aan gaat :).

edit: oh ja en het draait op een thuispc. dus verwacht geen 100% uptime :). Maar wel vrij hoog doorgaans.

[ Voor 6% gewijzigd door Merroc op 05-03-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ik hoop meer mensen die meehelpen om wat iconen te plaatsen voor http://mrdummy.net/riftworldmap/

Ik kan niet alles alleen doen, sommigen zijn al ver gekomen in levelen dan ik.
Elke hulp is welkom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
Blijf het een geweldig spel vinden , alleen ben ik als healer toch vaak het bokje met dood gaan .
Tanks hebben blijkbaar moeite om een aoe pull te doen .
Nou ben ik zelf net een warrior ook gestart en probeer een beetje te tanken met paladin spec , maar ik ben pas begonnen . Ik zie nog steeds niets van een massive aoe pull waarbij je meer dan 3 targets kan tanken .
Zijn die er uberhoud wel , of is het juist weer dat de balance van je group juist weer moet sheepen enzo .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Die invasions zijn niet normaal :D

Had als eerste van de server waar ik op speel die speciale items die je via rifts kunt verdienen, dus lekkere DPS staff, epic broekje & rare chest.

Vindt het wel wat bagger met pvp, zit nu op level 22 en half en is bijna geen pvp.

Heatherfield the place to be :O iemand die daar nog speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnows
bij mij was er op lvl 22 nog genoeg pvp, vaak zoveel dat je automatiesch met je q kon joinen. mar nu moet ik er bij vertellen dat ik al een week niet meer gespeeld heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbeh
Ben nog steeds opzoek naar een guild.

Server: Argent
Level: 13
Factie: Guardian
Klasse: Mage

Iemand die ik mag whispen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 21:12
Ben van assassin naar bladedancer gegaan...wat een verschil! Kan nu met gemak meerdere mobs tegelijk aan en met full health eindigen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico K.
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-04 10:53
Super leuk spel.

Ben een lvl 50 mage en expert dungeon aan het farmen heb al 35 tokens :D en ga vandaag voor myn epic chest pice. End game stuff is op dit moment heel interessant (tier1 en tier2 dungeon). Nu nog wachten tot meer mensen lvl 50 halen en we kunnen de eerste 10 man rift raids gaan doen.

(snake tiers are a bitch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
zo voor diegene die zichzelf in de Rift Database willen hebben moet je ff mijn siggie volgen.

[ Voor 95% gewijzigd door Ienni1983 op 06-03-2011 09:28 ]

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Jmmer dat mijn server er niet bijzit lenni xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ienni1983 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 09:26:
zo voor diegene die zichzelf in de Rift Database willen hebben moet je ff mijn siggie volgen.
de shards zijn een beetje out of date d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2011 @ 09:36:
[...]

de shards zijn een beetje out of date d-;
dat komt omdat er gisteren nieuwe bijgekomen zijn en ik er geen wind van gekregen heb

ze zijn onderhand bijgewerkt

[ Voor 6% gewijzigd door Ienni1983 op 06-03-2011 10:33 ]

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Kan de sheet helaas niet updaten, maar ben met Eva ondertussen level 22 en zit in de SparkleBunnies of Doom :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnows
je moet even via het formulier je gegevens er in zetten.

[ Voor 26% gewijzigd door Donnows op 06-03-2011 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Ik ben nu level 25½.. loop rond met ~40 platinum.
Ik heb nu 130 runecrafting, ik had 500! silk cloth gekocht om er met mijn outfitter skill ~125 boots van te maken die ik kon runebreaken.. blijkt dat ik 151 runecrafting nodig heb.. >_<
Paterpor schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 11:10:
[...]

Die Footholds komen voort uit invasion. Als je de invaders niet tegenhoudt gaan ze footholds plaatsen. Tegenhouden dus!

Ik ben ondertussen level 42 en heb nu nog maar 2x 10k gegrind. Dit vooral door mijn eigen aangezien ik persé volgend level wou zijn voor volgend gebied zodat ik iets boven mijn level daar kon beginnen. Als je veel instances/rifts of PvP doet moet je niks grinden!
Wat versta je onder grinden?

- Vind X item op Y mob en breng hem terug naar Z
- vermoord X mob Y keer en keer terug naar Z
etc. zijn allemaal grindquests, het enige verschil tussen normaal grinden en questgrinden is dat je bij quest grinden aan bepaalde mobs vast zit en je enige "richtlijn" hebt, wat veel spelers blijkbaar waarderen.

Ook rifts is toch pure grinden joh, net zoals invasions.

[ Voor 65% gewijzigd door kaluro2 op 06-03-2011 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:48
Voor diegene die twijfelen, het spel voelt zeker vernieuwend, ik raad wel aan om het spel rustig te spelen dus niet power levellen, ben momenteel 22 na 1 week rudtig spelen, ben daarom al trots op mijn 17 verzamelde ingame boeken, wat geniaal is is de epic quest story, begint rond lvl 16 en gaat volgens mij tot lvl 50 door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Ryatzu schreef op zondag 06 maart 2011 @ 17:10:
Voor diegene die twijfelen, het spel voelt zeker vernieuwend, ik raad wel aan om het spel rustig te spelen dus niet power levellen, ben momenteel 22 na 1 week rudtig spelen, ben daarom al trots op mijn 17 verzamelde ingame boeken, wat geniaal is is de epic quest story, begint rond lvl 16 en gaat volgens mij tot lvl 50 door
Mja ik ging dat ook doen ma als je beetje mee loopt met de rifts level je zo op, dat is het fijne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbeh
kaluro2 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 15:35:

[...]

Wat versta je onder grinden?

- Vind X item op Y mob en breng hem terug naar Z
- vermoord X mob Y keer en keer terug naar Z
etc. zijn allemaal grindquests, het enige verschil tussen normaal grinden en questgrinden is dat je bij quest grinden aan bepaalde mobs vast zit en je enige "richtlijn" hebt, wat veel spelers blijkbaar waarderen.

Ook rifts is toch pure grinden joh, net zoals invasions.
Bij Aion is het normaal om zonder enige quest honderden monster te killen om een level up te gaan. Zonder dat grinden kom je gewoon niet verder. Moet zeggen dat dit pas op latere levels het geval is, dus misschien is het bij Rift ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Zo vandaag mijn 1e echte dag dan.

Voetbal is afgelopen dus ik denk lekker gamen. Nu is de server van mijn char vol????????

Nog 154 wachtende.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Baatje schreef op zondag 06 maart 2011 @ 18:42:

Voetbal is afgelopen dus ik denk lekker gamen. Nu is de server van mijn char vol????????

Nog 154 wachtende.....
Level 45 en buiten 2 keer 10k xp (wat 10minuten is ofzo) nog niks gegrind. Questgrinds natuurlijk wel maar laten we het daar niet over hebben. En rifts zijn ook grinden wordt er gezegd, ja dat is waar als je het zo bekijkt, maar dan is ineens alles waar je XP voor krijgt grinden en als je er items voor krijgt farmen. Geef er dus niet zo een algemene naam aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
Baatje schreef op zondag 06 maart 2011 @ 18:42:

Nog 154 wachtende.....
Meestal is 150-200 man gelukkig maar 10-15 minuten. Welke server zit je? Ik dacht dat die van mij geen queue problemen meer had, maarja kennelijk keek ik niet in de piek uren :).
Ik zat nu ook een kwatiertje ong. te wachten. Heb dr persoonlijk gelukkig niet zo heel veel moeite mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Ik zit op Steampike!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Bobbeh schreef op zondag 06 maart 2011 @ 18:17:
[...]

Bij Aion is het normaal om zonder enige quest honderden monster te killen om een level up te gaan. Zonder dat grinden kom je gewoon niet verder. Moet zeggen dat dit pas op latere levels het geval is, dus misschien is het bij Rift ook.
Dat was tijdens release zo, ik moet zeggen dat het nu een stuk vlotter verloopt bij aion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yinchie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 13:30
Yo ook een Rift gamer hier.

Speel op Overlook PVE EU als Yinchie (Necromancer/Warlock)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/277244/Rift/rift%202011-03-07%2001-15-37-41.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fridge-RaideR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-12-2018

Fridge-RaideR

Raiding fridges is a livin ;)

Topicstarter
Hydra schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:49:
[...]

Het is juist in een startup periode handig als iemand een beetje actief de TS up to date houdt. Niks mis dat je aangeeft dit op je te willen nemen (helemaal top zelfs) maar als je dat doet moet je ook leveren. Als je weet dat je kwa tijd krap komt te zitten kun je ook zelf het initiatief nemen om een co-auteur in te schakelen of op z'n minst ff te melden dat je geen tijd hebt.

Bedankt voor het updaten in ieder geval :)
Gelijk heb je, vindt t ook een rete gaaf spel maar zoals ik al zei, beetje druk =)

Dus bij deze, ik heb 1 co-auteur nodig. Niet iedereen kan zich daar voor opgeven, zoals hydra al zei, het moet een beetje regelmatig ge-update worden. Dus diegene die zich opgeeft moet zowieso vaak gepost hebben in dit threat.
Ik kom zowieso 1 a 2x per week terug om t threat te updaten voor zolang als deel 2 in iedergeval duurt, laat never nooit me werk in de steek. Maar er moet iemand de gaatjes tussendoor invullen.

Waarom jij eigenlijk niet hydra? :P of angel?
Pagina: 1 ... 4 ... 30 Laatste