Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Teunis schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:21:
[...]

Volgens mij is de reden hiervoor dat De Hoofdstad niet door een invasie kan worden overgenomen.
Alle ander hubs wel
Ah, goed punt.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo en nu even het domme vragen uurtje d-;

* Wat is beter voor een Healer een int (dus meer mana) of een wis (sneller manaregen) build
* Welke classes maken de beste tank? Ik zie nu alweer een chronish tekort aan tanks dus weer wat te doen voor mij d-;
* En hoe vaak kan ik die vuursteen gebruiken uit de collector's edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Denk dat meer wis beter is want : denk eventjes, je kan veel meer heal spells doen lage level en dan heb je altijd vol mana bijna :P

Andere 2 buwh

VRIJDAG RIFT spelen :D

Weet iemand als er een max FPS op zit?

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 13:11
Even een vraag over de rifts en invaders events
Het viel me vandaag op dat ik eigenlijk helemaal geen rewards meer kreeg, amper een paar planar essence kon eraf nadat ik 4 elites gesolod had (één voor één). Dit is sinds vandaag

Daarnaast valt het me ook heel vaak op dat ik dus bezig ben met die invaders en dat die "reward" balk niet omhoog loopt. Wat ook vaak gebeurt is dat ie na het killen van één elite weergeeft "invaders defeated". Dan krijg je 8 planar essence en dan moet de rest van de groep nog. Je wordt dus niet gewaardeerd op de hele groep. Die balk geeft aan welke loot je krijgt, maarja mijn motivatie gaat in rap tempo naar beneden als hij op 0 blijft staan.
Ben ik de enige die dit opmerkt? Of zit er wel een bepaalde logica achter?

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
vgroot schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:42:
Het viel me vandaag op dat ik eigenlijk helemaal geen rewards meer kreeg, amper een paar planar essence kon eraf nadat ik 4 elites gesolod had (één voor één). Dit is sinds vandaag

Daarnaast valt het me ook heel vaak op dat ik dus bezig ben met die invaders en dat die "reward" balk niet omhoog loopt. Wat ook vaak gebeurt is dat ie na het killen van één elite weergeeft "invaders defeated". Dan krijg je 8 planar essence en dan moet de rest van de groep nog. Je wordt dus niet gewaardeerd op de hele groep. Die balk geeft aan welke loot je krijgt, maarja mijn motivatie gaat in rap tempo naar beneden als hij op 0 blijft staan.
Bij die invaders heb je 1 'boss' mob en een paar normale als het ware... Zodra de boss mob dood is heb je de invaders verslagen en kan je geen contribution meer krijgen. Geen idee waarom je balk niet omhoog gaat trouwens, heb het zelf ook 1 keer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Vaak als er meerdere invasions bij elkaar in de buurt zijn is die balk voor een andere invasion groep dan die invasion die je aan het killen bent. De balk zal dan dus op 0 blijven staan.
Je krijgt echter wel gewoon rewards voor de mobs die je killt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

vgroot schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:42:

Daarbij is het ook zo dat de contribution ook bepaald wordt naarmate hoe de andere spelers het doen. Ik weet niet of je toevallig als bv warrior zijnde te hoog lvl rifts aan het doen bent, aangezien je dan geen dmg doet en veel misses hebt kan ik me er wel iets bij voorstellen.
Puur singletarget dmgen werkt over het algemeen bij mij ook niet (justiciar/shaman/inquisitor). Ik zorg bij meerdere mobs er gewoon voor dat ik op meerdere me DoT gooi en doe af en toe een aoe heal (ding zuipt mana :O ). Maar sta nu daardoor vaak zat bovenaan in contubtion.

Je bent heel toevallig toch niet vergeten je skills te upgraden bij een trainer ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06-2023
Heb nu zelf ook een cleric gemaakt, justicar, shaman, warden. Soloen gaat als een trein, aangezien ik niet dood kan, zo lijkt het. 4 mobs (same level) en ik ga nog niet dood. Jammer dat ik geen aoe abilities heb. Tanken (single target) gaat ook prima (ook elites). En in pvp sta ik regelmatig hoog in de damage en bovenaan (erg hoog) in de healing done. Daarnaast is deze spec ook erg geschikt als carrier. Heb m een keer 1 min 30 vastgehouden aan 1 stuk door. En dat was niet eens met mijn tanking "modus" aan (dan zou ik namelijk nog es 500 hp krijgen, ging namelijk dood omdat ik werd geoneshot).
Het enige grote probleem is gebrek aan AOE en slow/haste. Maar ik denk dat ik mijn rogue toch even in de ijskast zet.

Rifts sta ik meestal ook goud, maar dat heeft twee redenen. De contribution kijkt niet alleen naar de dps/hps maar ook actions/second. Dus al mis je alles (wel es gehad met mn rogue) dan nog krijg je flinke contribution omdat je button spamt. Daarentegen, als je hoge dps hebt/hoge healing, helpt dat ook wel. En als je beide tegelijk doet, helpt dat uiteraard nog meer.

@Semmy: die vuursteen kan je onbeperkt gebruiken en op beide wapens (als je dual wield).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:29:
Zo en nu even het domme vragen uurtje d-;

* Wat is beter voor een Healer een int (dus meer mana) of een wis (sneller manaregen) build
* Welke classes maken de beste tank? Ik zie nu alweer een chronish tekort aan tanks dus weer wat te doen voor mij d-;
* En hoe vaak kan ik die vuursteen gebruiken uit de collector's edition?
Clerics gaan voor wisdom. Ze krijgen ook meer spellpower van wisdom dan van int. Voor mages is het omgekeerd.

Clerics, Rogues en Warriors kunnen tanken. Warriors hebben meerdere tanking souls, clerics en rogues maar 1. Dus warriors zijn waarschijnlijk de 'beste' tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 13:11
ErikRedbeard schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 18:10:
[...]

Je bent heel toevallig toch niet vergeten je skills te upgraden bij een trainer ofwel?
Hehe nee dat is het niet,
ah thanks, ik zal er eens opletten.
Ik ga trouwens vanavond een nieuw character beginnen. Ben helemaal klaar met die queue. Ben tijdens het eten weer uitgelogd en kan nu weer 1,5 uur in de rij gaan staan. Geen zin in, dus ik start een warrior op shivermere. ingame name is Kayara

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnows
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-08 08:18
ik zou zeggen welkom op Shivermere, ik ben gelijk donderdag daarnaar toe gegaan naardat ik 2 maal een char ergens anders gemaakt had maar niet de wereld in kon.

Wanneer ik weer in game ben kijk ik wel even of ik je kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
Ah, dus vgroot is Kayara :). Donnows, ik heb je nog nooit online gezien, Fraya toch?. Toevallig ook op zoek naar een guild just for the heck of it? vgroot zit er ook al in hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
voor de mensen die met een nieuwe char de boeken zoekt.

https://spreadsheets.goog...en&authkey=COXCp_gI#gid=0

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Wat is het 'nut' van die books ? Alleen collectibles of is er meer dan dat ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
OMG!!!!

Ik kende deze button niet!!!

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2uduwl3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Hydra schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 23:30:
OMG!!!!

Ik kende deze button niet!!!

[afbeelding]
Die is volgens mij pas tijdens de headstart toegevoegd.
Voor die tijd had ik hem nog nooit gezien.

Hier kun je nog meer handige tips vinden: http://forums.riftgame.co...-known-sooner-quot-thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnows
Merroc schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 22:59:
Ah, dus vgroot is Kayara :). Donnows, ik heb je nog nooit online gezien, Fraya toch?. Toevallig ook op zoek naar een guild just for the heck of it? vgroot zit er ook al in hehe.
mwa een guild is leuk alleen beschik ik momenteel niet over een pc of laptop met voldoende specs om te kunnen spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Niemand zegt wat, maar heeft RIFT nou wel een guildbank of niet?
Ik heb nog niks gehoord hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ipenburg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Hoe zit het nu met die grafische kaarten, ik wil graag m'n 9800GT upgraden zodat ik fatsoenlijk kan Riften maar ik heb een paar keer gelezen dat de game veel beter op NVIDEA kaarten draait? Dus voordat ik een andere kaart haal wil ik wel zeker weten dat ik het het geld waard is, ben (nog?8)7)niet vanplan meer als 200 euro neer te leggen iig.

Hier is bijvoorbeeld een lijstje : http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html

Sowieso snap ik niet dat ik hier Rift maar net op Mid setting kan draaien maargoed...

-Intel(R) Core(TM)2 CPU 6600 @ 2.40GHz (2 CPUs), ~2.4GHz
-2494MB RAM
-NVIDIA GeForce 9800 GT
-Operating System:
-Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6002) Service Pack 2 (6002.vistasp2_gdr.101014-0432)

Enige tips/hulp is heel erg welkom! :)
MrDummy schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 00:18:
Niemand zegt wat, maar heeft RIFT nou wel een guildbank of niet?
Ik heb nog niks gehoord hierover.
Geen guildbanks nog helaas,staat wel in de planning volgens mij.

[ Voor 15% gewijzigd door Ipenburg op 02-03-2011 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Wat is je voeding? Anders moet je een GTX460 halen zijn voor 150euro te vinden omdat ze niet meer gemaakt worden is een degelijke kaart, misschien als je sneller dan GTX460 dat je CPU bottleneck gaat vormen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:17
Ipenburg schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 02:15:
Hoe zit het nu met die grafische kaarten, ik wil graag m'n 9800GT upgraden zodat ik fatsoenlijk kan Riften maar ik heb een paar keer gelezen dat de game veel beter op NVIDEA kaarten draait? Dus voordat ik een andere kaart haal wil ik wel zeker weten dat ik het het geld waard is, ben (nog?8)7)niet vanplan meer als 200 euro neer te leggen iig.

Hier is bijvoorbeeld een lijstje : http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html

Sowieso snap ik niet dat ik hier Rift maar net op Mid setting kan draaien maargoed...

-Intel(R) Core(TM)2 CPU 6600 @ 2.40GHz (2 CPUs), ~2.4GHz
-2494MB RAM
-NVIDIA GeForce 9800 GT
-Operating System:
-Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6002) Service Pack 2 (6002.vistasp2_gdr.101014-0432)

Enige tips/hulp is heel erg welkom! :)

[...]

Geen guildbanks nog helaas,staat wel in de planning volgens mij.
En overstappen op Windows 7 is imo ook geen overbodige luxe. Draait vele malen stabieler en heeft veel betere performance dan Vista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Volgens mij is de scrolling probleem in IE nu beter onder de controle. Hij loopt bij mijn IE niet meer ergens vast en loopt goed door tot de doel.
Als je kunt bevestigen dat op je IE alles goed lijkt te lopen met http://mrdummy.net/riftworldmap/ dan ben ik eruit. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31
MrDummy, leuk project die Riftmap! Heb net een tijdje zitten spelen met verschillende zoekopties.

Een paar stukkies feedback:

Artifacts spawnen op een (flink aantal) vaste mogelijke locaties maar WAT er spawnt ligt niet vast. Iedere zone heeft een grote pool zone-gebonden artifacts die random op ieder spawn point kunnen opduiken. Het heeft dus echt geen zin om op de map een icoon te hebben dat artifact met die naam uit die set gevonden is onder die-en-die boom. Spawn points voor artifacts zou voldoende moeten zijn.

Ik mis eigenlijk (of ik kijk er overheen, kan ook!!!) de optie om te zoeken op "this item starts a quest" locaties. Zulke items hebben bijna altijd 1 type mob of een unieke mob die je moet looten en die zouden prima op de map kunnen komen. Deze zoek- (en invoer-)optie zou ik persoonlijk graag zien omdat er bijvoorbeeld in Gloamwood een achievement is waar je al zulke quests uit de zone moet doen (ik mis er nog 1: "Treasure Falls" heet het missende punt uit de achievement "Treasure Hunt", geen idee van welke mob die komt en op internet is niks te vinden) en het helpt bijvoorbeeld ook om achievements te komen als "doe 87 quests in deze zone".
Dit type item zou dan bijvoorbeeld invoervelden kunnen hebben voor quest-naam, mob-naam en evt de naam van de NPC waar je de quest inlevert (of dat laatste in een commentaarveld)?

Verder, hulde voor het werk, echt enorm verbeterd t.o.v. eerdere versies!

-------------

Gisteravond weer lekker aan het artifarmen geweest, dit keer een paar grote zone events genegeerd dus ik was ineens de enige die op zoek leek naar artifacts. Resultaat: ik zit nu op 22 ingeleverde artifact sets en alleen gisteravond al heb ik 6 plat verdiend door alle dubbele artifacts op AH te zetten.
Het inleveren van artifact sets wordt leuker naarmate je grotere sets inlevert: bij een klein setje krijg je alleen een lucky token, iets groter zit er behalve de token een goodie bag bij, nog groter een kistje met uncommon items... tot ik een goed grote set inleverde en in het kistje naast de token ook een flinke som goud, 5 health pots en een lvl30 epic staff aantrof. Helaas heb ik daar als rogue niet veel aan maar het is mooi meegenomen :D

Er overkwam me ook nog wat grappigs, ik kwam in Gloamwood vanaf dat kampje bij de lift in het noordwesten op achterlijk moelijke wijze de berg op met dat kasteel waar de Hag zit. Staat daar een toren met zo'n teleport-bordje eraan, zoefff naar de top van de toren. Ik zie een trapgat naar beneden en denk nog "Ha leuk, die geheime plekjes in Rift, je komt er ook nooit iemand tegen." Om vervolgens onderaan de trap in een flinke groep mensen te belanden die allemaal aan de Gloamwood puzzle staan te trekken. Na een tijdje waren de meesten weg en was het mijn beurt, had al een paar mensen voor me zien slagen. De Gloamwood puzzle leverde me (naast frustratie en ongeduld) helaas geen epix op maar een blauwe helm die minder was dan de helm die ik van de rare planar goods vendor heb gekocht.

En ik ben nou voor 100% uitgequest in Gloamwood, niks meer te doen daar. Dus door naar Scarlet Gorge. Daar ook alweer een goede sloot artifacts gevonden (allemaal nieuw), 29 gedingd en uitgelogd.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
Ik had gister een leuke actie. Ik was zo druk bezig met de zone wide invasion dat ik nooit op de bag had geklikt. Uiteindeljk lootte ik iets van 261 planerite in 1 keer (als ik me niet vergis, kon meer zijn, minder zeker niet). En een stuk of 40-50 van die groene containers die je ook vaak krijgt.
Ik kreeg meteen die achievement en had daarna 500+ planerite om uit te geven. Dan heb je opeens luxe keuze zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Merroc schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 10:04:
Ik had gister een leuke actie. Ik was zo druk bezig met de zone wide invasion dat ik nooit op de bag had geklikt. Uiteindeljk lootte ik iets van 261 planerite in 1 keer (als ik me niet vergis, kon meer zijn, minder zeker niet). En een stuk of 40-50 van die groene containers die je ook vaak krijgt.
Ik kreeg meteen die achievement en had daarna 500+ planerite om uit te geven. Dan heb je opeens luxe keuze zeg!
Ha ja, dat kan hard gaan, heb het ook wel eens gehad... begint zo'n zone event, net tassen vol. Dus alles maar opgespaard, na het event eerst ruimte maken in de tassen en dan pas de beloning bekijken. W00t! Planarite gaat trouwens steeds harder, die "groene containers" (krijgt ze ook vaak van kleine invasions) worden beter in de hogere zones. In Scarlet Gorge zit er vaak al meer dan 20 planarite in 1 container. Of artifacts, conumables (waarvan ik de meeste nooit gebruik, eigenlijk), augments en planar essences natuurlijk en die zijn dus ook beter dan in eerdere zones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
SnoeiKoei schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 09:51:
Er overkwam me ook nog wat grappigs, ik kwam in Gloamwood vanaf dat kampje bij de lift in het noordwesten op achterlijk moelijke wijze de berg op met dat kasteel waar de Hag zit. Staat daar een toren met zo'n teleport-bordje eraan, zoefff naar de top van de toren. Ik zie een trapgat naar beneden en denk nog "Ha leuk, die geheime plekjes in Rift, je komt er ook nooit iemand tegen." Om vervolgens onderaan de trap in een flinke groep mensen te belanden die allemaal aan de Gloamwood puzzle staan te trekken. Na een tijdje waren de meesten weg en was het mijn beurt, had al een paar mensen voor me zien slagen. De Gloamwood puzzle leverde me (naast frustratie en ongeduld) helaas geen epix op maar een blauwe helm die minder was dan de helm die ik van de rare planar goods vendor heb gekocht.

En ik ben nou voor 100% uitgequest in Gloamwood, niks meer te doen daar. Dus door naar Scarlet Gorge. Daar ook alweer een goede sloot artifacts gevonden (allemaal nieuw), 29 gedingd en uitgelogd.
Die Gloamwood puzzle leverde mij een epic dagger op. :*) Was zelfs de eerste op de server met dat ding.
Jammer dat je die op een gegeven moment weer moet inruilen voor een groene want ik ben pas lvl 29.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
superbassie schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 10:13:
[...]

Die Gloamwood puzzle leverde mij een epic dagger op. :*) Was zelfs de eerste op de server met dat ding.
Jammer dat je die op een gegeven moment weer moet inruilen voor een groene want ik ben pas lvl 29.
Daar hoopte ik ook op ja, of anders toch wel op een blue item dat een upgrade was voor mijn gear. In plaats daarvan loop ik rond met een epic head piece (van rare planar goods vendor) en krijg ik een blauwe helm van die puzzle. Ik denk dat dat precies het enige stuk gear was waar ik geen upgrade voor kon krijgen met een blauw item. :P

Edit: ja epics die je nu krijgt vervang je zo weer, besef ik me ook wel... maar op het moment dat je hem krijgt is het vaak wel een flinke upgrade en dat merk je echt wel tijdens combat.

Edit2: Vraagje, bestaat er zoiets als permanente weapon enchantments in Rift? Als rogue heb ik de nodige tijdelijke enhancements en van de pre-order bij D2D zo'n rune en daar red ik me prima mee (kan 2 rogue enhancements stacken plus de rune op ieder wapen) maar ik vroeg het me af.
Sommige andere enhancements zijn trouwens ook tijdelijk al blijkt dat niet altijd meteen :X Zo heb ik als outfitter recepten waar ik foot- en leg items mee kan enhancen, voor run en mounted speed bonusjes. Nergens staat dat dat tijdelijk is, tot je ze hebt gebruikt en het wel tijdelijk blijkt. Beetje jammer.

[ Voor 37% gewijzigd door SnoeiKoei op 02-03-2011 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
MrDummy, leuk project die Riftmap! Heb net een tijdje zitten spelen met verschillende zoekopties.

Artifacts spawnen op een (flink aantal) vaste mogelijke locaties maar WAT er spawnt ligt niet vast. Iedere zone heeft een grote pool zone-gebonden artifacts die random op ieder spawn point kunnen opduiken. Het heeft dus echt geen zin om op de map een icoon te hebben dat artifact met die naam uit die set gevonden is onder die-en-die boom. Spawn points voor artifacts zou voldoende moeten zijn.

Ik mis eigenlijk (of ik kijk er overheen, kan ook!!!) de optie om te zoeken op "this item starts a quest" locaties. Zulke items hebben bijna altijd 1 type mob of een unieke mob die je moet looten en die zouden prima op de map kunnen komen. Deze zoek- (en invoer-)optie zou ik persoonlijk graag zien omdat er bijvoorbeeld in Gloamwood een achievement is waar je al zulke quests uit de zone moet doen (ik mis er nog 1: "Treasure Falls" heet het missende punt uit de achievement "Treasure Hunt", geen idee van welke mob die komt en op internet is niks te vinden) en het helpt bijvoorbeeld ook om achievements te komen als "doe 87 quests in deze zone".
Dit type item zou dan bijvoorbeeld invoervelden kunnen hebben voor quest-naam, mob-naam en evt de naam van de NPC waar je de quest inlevert (of dat laatste in een commentaarveld)?

Verder, hulde voor het werk, echt enorm verbeterd t.o.v. eerdere versies!

-------------

Gisteravond weer lekker aan het artifarmen geweest, dit keer een paar grote zone events genegeerd dus ik was ineens de enige die op zoek leek naar artifacts. Resultaat: ik zit nu op 22 ingeleverde artifact sets en alleen gisteravond al heb ik 6 plat verdiend door alle dubbele artifacts op AH te zetten.
Het inleveren van artifact sets wordt leuker naarmate je grotere sets inlevert: bij een klein setje krijg je alleen een lucky token, iets groter zit er behalve de token een goodie bag bij, nog groter een kistje met uncommon items... tot ik een goed grote set inleverde en in het kistje naast de token ook een flinke som goud, 5 health pots en een lvl30 epic staff aantrof. Helaas heb ik daar als rogue niet veel aan maar het is mooi meegenomen :D

die puzzel is redelijk makkelijk

http://riftideas.com/gloamwood_puzzle_shield_wall.php

BTW Sicko??? " je guild ...hebiknognietmaarinvullenisverplicht"?

N/A kan ook he... of geen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Hebben ze een guildbank?
Nee, ik heb dit ook al eens via "feedback" ingame gemeld, vind het de grootste misser eigenlijk, en dat terwijl ze echt oog voor detail hebben....

(was een quote op mister dummy 2 pagina's hiervoor)

[ Voor 49% gewijzigd door Sneezzer op 02-03-2011 10:51 ]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Sneezzer schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 10:50:
[...]

Nee, ik heb dit ook al eens via "feedback" ingame gemeld, vind het de grootste misser eigenlijk, en dat terwijl ze echt oog voor detail hebben....

(was een quote op mister dummy 2 pagina's hiervoor)
Ik denk dat als er voldoende vraag naar is op het forum van Trion, er wel naar geluisterd wordt. Trion heeft al wel bewezen veel feedback te verwerken (iig in de beta-fases).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ik heb trouwens 118 (unieke) artifacts maar heb slechts 1x tot nog toe een complete set gehad... ;-(
Ach ja, goed blijven zoeken!

Mijn dubbele gaan naar mijn guildies, die hebben meer geluk met het completeren van sets, maar ik heb nu zoveel halve sets dat het straks wel eens heel snel kan gaan met het vol maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Sneezzer schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:11:
Ik heb trouwens 118 (unieke) artifacts maar heb slechts 1x tot nog toe een complete set gehad... ;-(
Ach ja, goed blijven zoeken!

Mijn dubbele gaan naar mijn guildies, die hebben meer geluk met het completeren van sets, maar ik heb nu zoveel halve sets dat het straks wel eens heel snel kan gaan met het vol maken!
wat je ook gewoon kan doen is op de AH kopen he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Ienni1983 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 10:29:
[...]

die puzzel is redelijk makkelijk

http://riftideas.com/gloamwood_puzzle_shield_wall.php

BTW Sicko??? " je guild ...hebiknognietmaarinvullenisverplicht"?

N/A kan ook he... of geen...
Yup kan ook! maar dat zou te makkelijk zijn.. 8)

Weet iemand nog een leuke NL Guild op Argent waarbij het geen verplichting is om vaste dagen online te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Dat klopt. Ik weet dat uit elke artifact andere item komt, daarom heb ik Game Info venster voor meer uitleg over b.v. artifacts. De gevonden item in de artifact is slechts voorbeeld, maar de level klopt wel ongeveer.
Je moet niet letterlijk nemen wat er staat.
Daar heb ik mob-icons voor met tekst in comment deel over speciale quest in de mob, en je kunt ook info icons plaatsen met comments. Zo kan je ze opzoeken en vinden. Gewoon goede icoon nemen en dan kun je info sharen met andere spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Sicko schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:12:
[...]

Yup kan ook! maar dat zou te makkelijk zijn.. 8)

Weet iemand nog een leuke NL Guild op Argent waarbij het geen verplichting is om vaste dagen online te zijn?
ja dat vind ik idd ook irritant.

JE MOET ONLINE ZIJN MORGEN....sorry maarre ben jij vastgekoppeld aan je computer?

1 dag zonder en je gaat dood? :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus15
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10-2024
Sicko schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:12:
[...]
Ik zit bij de geuzen. Ze hebben een teamspeak server, wat ik persoonlijk essentieel vind voor gezellig samen spelen. Na een week ken ik ze natuurlijk nog niet erg goed, maar tot nu toe zijn ze erg relaxed en hebben aardig wat voor elkaar over; geen ego-trippende koters in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
MrDummy schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:28:
[...]
Daar heb ik mob-icons voor met tekst in comment deel over speciale quest in de mob, en je kunt ook info icons plaatsen met comments. Zo kan je ze opzoeken en vinden. Gewoon goede icoon nemen en dan kun je info sharen met andere spelers :)
Maar dat zoekt niet fijn. Als ik dan een overzicht wil hebben van mobs die een item droppen die een quest beginnen krijg ik in het gunstigste geval (dwz een boel gebruikers hebben info gedeeld) een veld vol met info icons (van mobs die je moet killen voor bepaalde quests enzo), waar er misschien een paar tussen zitten die bieden wat ik nodig heb. En dan maar hopen dat de gebruikers eenduidig zijn in het invullen.

Het is maar een opmerking he, maar ik denk dat het handig zou zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door SnoeiKoei op 02-03-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Ienni1983 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:39:
[...]

ja dat vind ik idd ook irritant.

JE MOET ONLINE ZIJN MORGEN....sorry maarre ben jij vastgekoppeld aan je computer?

1 dag zonder en je gaat dood? :3
Als je een guild joint dat serieus probeert iedere week een stap verder te komen met endgame content dan weet je dat er regels zijn waar je je aan gaat moeten houden en ga je daarmee akkoord. Da's niet onlogisch ook, ik weet uit ervaring (WoW) dat niks zo irritant is als een geplande raid waar de helft van de spelers die erop heeft aangemeld niet komt, niet voorbereid is, te laat komt etc. Je weet dan eigenlijk ook al dat er die week geen sprake gaat zijn van progressie. En bij gebrek aan oefening de week erna waarschijnlijk ook niet.

Voor mij inmiddels een prima reden om lekker solo te spelen en geen guild te joinen, heb je ook nooit gezeik. Ik wil me niet meer hoeven verantwoorden voor offline zijn, als ik van tevoren denk dat ik wel kan spelen die avond kan er alles nog tussen komen. Real life gaat voor, ik heb familie, vrienden en ik sport wanneer ik zin krijg. En ik heb geen zin meer dat dan te moeten melden. Dat die regels er bij een boel guilds zijn snap ik echter WEL.

[ Voor 6% gewijzigd door SnoeiKoei op 02-03-2011 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Bij onze guild (reeds 3 jaar samen) hebben we zowel harcore als casual gamers (casual als in 3 avonden per week), maar het wordt wel verwacht dat als je je ergens voor aanmeld, dat je er dan ook bent (al zijn er altijd wel een paar guildies die voor je inspringen als het toch niet lukt).
Verder hebben we niet heel veel eisen, behalve spullen delen ipv. direct verkopen, niet vloeken (overmatig) op ventrillo en dergelijk. Dat lijken me vrij normale dingen die waarschijnlijk voor elke guild gelden.
Taal is wel engels aangezien de meeste mensen in het VK wonen.

Verder willen we onze guild relatief klein houden met circa 25-30 spelers en hebben we een trail periode aangezien iemand wel bij ons moet passen (andersom uiteraard ook).

Edit: bij ons zijn er geen eisen aan calling maar voor een dungeon/PvP wordt er wel verwacht dat je je char zo goed mogelijk speelt in het groepsbelang.
Tegen de tijd dat we endgame gaan spelen gaan we ook selectief recruiten om gaten te vullen.

[ Voor 21% gewijzigd door Sneezzer op 02-03-2011 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus15
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10-2024
SnoeiKoei schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 13:09:
[...]
Als je een guild joint dat serieus probeert iedere week een stap verder te komen met endgame content dan weet je dat er regels zijn waar je je aan gaat moeten houden en ga je daarmee akkoord. Da's niet onlogisch ook, ik weet uit ervaring (WoW) dat niks zo irritant is als een geplande raid waar de helft van de spelers die erop heeft aangemeld niet komt, niet voorbereid is, te laat komt etc. Je weet dan eigenlijk ook al dat er die week geen sprake gaat zijn van progressie. En bij gebrek aan oefening de week erna waarschijnlijk ook niet.

Voor mij inmiddels een prima reden om lekker solo te spelen en geen guild te joinen, heb je ook nooit gezeik. Ik wil me niet meer hoeven verantwoorden voor offline zijn, als ik van tevoren denk dat ik wel kan spelen die avond kan er alles nog tussen komen. Real life gaat voor, ik heb familie, vrienden en ik sport wanneer ik zin krijg. En ik heb geen zin meer dat dan te moeten melden. Dat die regels er bij een boel guilds zijn snap ik echter WEL.
Naast guilds die steeds verder proberen te komen zijn er ook "gezelligheids" guilds. Dat je geen behoefte hebt aan type 1 wil niet meteen zeggen dat je helemaal geen guild hoeft te joinen hoor. Ik zelf heb helemaal niks met de fanatieke guilds, maar zit altijd in een guild voor de sfeer. Is die butt, dan ben ik overgens ook zo weer weg.

Bij mijn Lotro guild is het zo dat er Scheduled Events zijn. Geef je je daar voor op, dan heb je ook de verplichting om er te zijn. Geef je je niet op, vrijheid blijheid, maar dan moet je ook niet zeuren als er geen plek meer voor je is. Op die manier heb je wat balans tussen de twee uitersten.

Bij de geuzen hebben we tot nu toe meerdere gezamelijk sessies gedaan, maar er was ook niemand die zeurde toen ik "nu ff niet" zei. Een zekere mate van volwassenheid van de leden is daar voor belangrijk. Als er gezeurd wordt waneer RL voor gaat, dan wordt het m.i. tijd om te verkassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
ja oke maar je aanmelden voor een guild is heel wat anders dan aanmelden voor een raid in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Ienni1983 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 14:38:
ja oke maar je aanmelden voor een guild is heel wat anders dan aanmelden voor een raid in mijn ogen.
Als je je aanmeldt voor het juiste guild wel ja. Als je je aanmeldt bij een progress guild stem je in met bepaalde verplichtingen (1 daarvan is deelname aan raids, vaak 4 of 5 avonden per week), je kunt namelijk niet verwachten de "hardcore" content van het spel te zien zonder afspraken met mensen die hetzelfde voor hebben. Als je die afspraken niet wil of kunt maken, of je komt ze niet na, heeft een progress guild niet veel aan je. Maar niemand verplicht jou om een hardcore guild te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
SnoeiKoei schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 14:55:
[...]

Als je je aanmeldt voor het juiste guild wel ja. Als je je aanmeldt bij een progress guild stem je in met bepaalde verplichtingen (1 daarvan is deelname aan raids, vaak 4 of 5 avonden per week), je kunt namelijk niet verwachten de "hardcore" content van het spel te zien zonder afspraken met mensen die hetzelfde voor hebben. Als je die afspraken niet wil of kunt maken, of je komt ze niet na, heeft een progress guild niet veel aan je. Maar niemand verplicht jou om een hardcore guild te joinen.
daarin heb je helemaal gelijk.

daarom join ik meestal geen guild :P

tenzij het al is met mensen waar ik al vaker mee game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ienni1983 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 15:07:
daarin heb je helemaal gelijk.

daarom join ik meestal geen guild :P

tenzij het al is met mensen waar ik al vaker mee game
Ik kan je aanraden een casual guild te joinen. Dan is het vaak veel makkelijker een instance group te krijgen, en het is ook leuk om zo mensen te leren kennen. Gewoon duidelijk vragen wat voor'n type guild het is. Er zijn meer guilds waar raiden niet verplicht is dan dat het wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
weet ik maar voorlopig loop ik wel ff gewoon rond totdat het niet meer kan en dan ;kijk ik wel verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Hydra schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 15:24:
[...]

Ik kan je aanraden een casual guild te joinen. Dan is het vaak veel makkelijker een instance group te krijgen, en het is ook leuk om zo mensen te leren kennen. Gewoon duidelijk vragen wat voor'n type guild het is. Er zijn meer guilds waar raiden niet verplicht is dan dat het wel is.
En dan heb je het nog niet eens over de guild perks zoals extra goud van mobs, of extra favor uit PVP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59
Ik snap het hele probleem niet, join een guild waar je geen harde verplichtingen hebt, maar zo vaak mee kan doen als je wilt. Mocht iemand daar problemen hebben eenmaal je erin zit, dan is het zijn probleem. jij speelt gewoon vrolijk verder.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
kKaltUu schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 15:57:
Ik snap het hele probleem niet, join een guild waar je geen harde verplichtingen hebt, maar zo vaak mee kan doen als je wilt. Mocht iemand daar problemen hebben eenmaal je erin zit, dan is het zijn probleem. jij speelt gewoon vrolijk verder.
Vaak gaat dat alleen niet samen.

In mijn oude WoW guild waren de regels simpel. Of je gaf je van te voren op en dan moest je ook stipt op tijd bij de summoning stone aanwezig zijn. Of als je niet zeker wist of je kon dan kon je gewoon op de dag zelf kijken of je nog mee kon (maar dan was de kans wel kleiner dat je mee kon).

Persoonlijk vind ik dat ook de beste regeling.

Want het zorgde er wel dat je pas om 18:55 hoefde in te loggen en je om 19:00 al aan het raiden was (soms wel met 3 raids gelijker tijd :P). Het hield de die-hard raiders happy doordat ze doormiddel van /signen bijna zeker waren van een plaats, terwijl de casuals happy waren dat ze af en toe (als ze zin hadden) mee konden en snel progress maakte wat ze in een super cusual guild nooit was gelukt.

[ Voor 30% gewijzigd door Uhmmie op 02-03-2011 17:14 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer dat de topicstarter niets meer doet dan deel 1 kopieeren.
En natuurlijk een beetje roepen "morgen werk ik eraan!".
Vervolgens laat ie het zo, en wij zitten met een gaar openingspost.
Hij vraagt ook om hulp bij het maken hiervan, als je het niet kunt/wilt, doe het dan niet.
Dit lijkt er een potje op dat hij een "openingspost" wou hebben en klaar is kees.
Maar wij hebben zoveel meer info die er nu in kan, die ook nieuwe Rift spelers kan helpen.
Sorry maar ik erger me eraan als ik dit zie gebeuren, en dat het nog steeds een simpele copy/paste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Inderdaad. Iemand die zich opwerpt om nu in ieder geval co-auteur te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd gewoon een nieuwe auteur dan tis alles of niks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:01
Is er al een Tweakers/Nederlands realm? Ik ben van plan om te gaan spelen, maar ik weet nog niet welke realm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op shivermere zijn aardig wat tweakers :)
Ook heeft Merroc daar een eigen guild opgericht met tot nu toe alleen maar Nederlanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Nu online
Ienni1983 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 15:41:
weet ik maar voorlopig loop ik wel ff gewoon rond totdat het niet meer kan en dan ;kijk ik wel verder
Dan zou het spel echt verschrikkelijk saai worden voor mij. Een gezellige guild maakt het spel voor mij alleen maar leuker. Als was het alleen al om, wat Hydra al zei, makkelijk aan een party te komen. Daarnaast is het handig als er guildies zijn die bepaalde dingen voor je kunnen maken (en andersom ofc).

/edit
Op Blightweald zitten ook veel Nederlanders en Belgen. Zit zelf in een erg actieve NL/BE guild, Low Landers. d:)b

[ Voor 10% gewijzigd door superbassie op 02-03-2011 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:11:
Op shivermere zijn aardig wat tweakers :)
Ook heeft Merroc daar een eigen guild opgericht met tot nu toe alleen maar Nederlanders.
Yup... Ik zit er ook (Evenil). Whisper me gerust als je een guild invite wil :)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
Voor iedereen die zoekt naar een gezellige geen verplichtingen guild en als je het niet erg vind om a) te server changen en b) op een pvp server te zitten raad ik iedereen aan om idd op shivermere defiant side bij ons (<Wooden Shoes>) te komen. Voorals nog volledig nederlandstalig en tbh ik verwacht niet dat dit gaat veranderen.
DM/ingame mailtje (Merroc/mafketel/evenil) of whisper en gewoon graties invite, niks geen trial period oid. Maar ook geen vaste raids of whatever. Gewoon gezellig gamen en aangezien ik dat geluid hier nu al 11 pagina's aan hoor ;). Let wel het moet wel gezellig blijven! ;)
TS(3) is inbegrepende, wel, zoals al eerder gezegt, draaiende op mijn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

superbassie schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 22:59:
Op Blightweald zitten ook veel Nederlanders en Belgen. Zit zelf in een erg actieve NL/BE guild, Low Landers. d:)b
We zijn in een kleinere guild "Rift Avengers" op Blightweald. We zijn bewust dat Low Landers een magneet is die vrijwel elke speler aantrekt zodat we niet veel kunnen recruiten. De recruit mogelijkheden zijn vrij slecht in RIFT. Je moet zowat in elke kanaal spammen voor de kans, en dat is niet leuk.
Toch kiezen we ervoor niet met de grote guild te mergen. Kleine guild kan ook gezellig zijn en je hebt meer contact met elkaar. In grote guild van 70+ spelers zullen wel wat stille spelers bevatten die niet veel praten en gewoon voor zichzelf spelen. Er is niet overal goed contact. Stille spelers ondanks guild invite heb ik zelf ook meegemaakt. Ze spelen wel, maar zeggen maar weinig en dus doen ze veel voor zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDummy schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 00:50:
[...]

We zijn in een kleinere guild "Rift Avengers" op Blightweald. We zijn bewust dat Low Landers een magneet is die vrijwel elke speler aantrekt zodat we niet veel kunnen recruiten. De recruit mogelijkheden zijn vrij slecht in RIFT. Je moet zowat in elke kanaal spammen voor de kans, en dat is niet leuk.
Toch kiezen we ervoor niet met de grote guild te mergen. Kleine guild kan ook gezellig zijn en je hebt meer contact met elkaar. In grote guild van 70+ spelers zullen wel wat stille spelers bevatten die niet veel praten en gewoon voor zichzelf spelen. Er is niet overal goed contact. Stille spelers ondanks guild invite heb ik zelf ook meegemaakt. Ze spelen wel, maar zeggen maar weinig en dus doen ze veel voor zichzelf.
Geen propaganda ;).
Iedereen weet shivermere is de server voor échte mannen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 01:23:
[...]

Geen propaganda ;).
Iedereen weet shivermere is de server voor échte mannen. :+
Je spelt Steampike verkeerd. :+

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnows
Merroc schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 00:09:
Voor iedereen die zoekt naar een gezellige geen verplichtingen guild en als je het niet erg vind om a) te server changen en b) op een pvp server te zitten raad ik iedereen aan om idd op shivermere defiant side bij ons (<Wooden Shoes>) te komen. Voorals nog volledig nederlandstalig en tbh ik verwacht niet dat dit gaat veranderen.
DM/ingame mailtje (Merroc/mafketel/evenil) of whisper en gewoon graties invite, niks geen trial period oid. Maar ook geen vaste raids of whatever. Gewoon gezellig gamen en aangezien ik dat geluid hier nu al 11 pagina's aan hoor ;). Let wel het moet wel gezellig blijven! ;)
TS(3) is inbegrepende, wel, zoals al eerder gezegt, draaiende op mijn pc.
Leuk ik ga wanneer ik online kom een van jullie wisperen :)

[ Voor 87% gewijzigd door Donnows op 03-03-2011 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Donnows schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 07:53:
[...]

Leuk ik ga wanneer ik online kom een van jullie wisperen :)
Je bent welkom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
ik blijf wel lekker op Argent.

ben nou beetje buddy buddy met de meeste mensen daaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alveus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-01 11:41
MrDummy schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 00:50:
[...]

Ook wil ik de Defiant "Undutchables" op Blightweald even onder de aandacht brengen, het is een Nederlandstalige casual guild met uitgroei naar endgame raiding. Inmiddels een 40+ spelers die zich bij ons thuis voelen, gezelligheid, elkaar helpen en informatie uitwisselen is voor ons nu het belangrijkst. We recruten niet echt actief, af en toe een spam in general chat.

Whisper Alveus of Mayseve in game voor invite of informatie.

Groeten en totziens ingame ;-)

Join the Guild of Tweakers! http://guildoftweakers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Persoonlijk denk ik dat je op 4 maart zonder problemen kan rekruteren, weliswaar vooral level 1-10, maar imo maakt dat voor je eerste 10 leden weinig uit. Zelf loop ik namelijk met een groep van 3 rond (zelf dps, healer en tank erbij) die ik in RL ken maar met z'n 3en kan je geen guild oprichten, dus zoek ik eigenlijk nog 2 random mensen om de charter te tekenen in Sagespire. Puur vanwege de bonussen die een guild met zich meebrengt, maar zonder het gespam van een grote guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 03:47

ResuCigam

BOFH

Voor de IceWatch spelers:

De defiant guild Het Bataljon staat ook nog steeds open voor een gezellige en volwassen spelers. Wij zijn een echte casual guild zonder verplichtingen en we hebben ook onze eigen TeamSpeak 3 server.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
hugoy schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:41:
Persoonlijk denk ik dat je op 4 maart zonder problemen kan rekruteren, weliswaar vooral level 1-10, maar imo maakt dat voor je eerste 10 leden weinig uit. Zelf loop ik namelijk met een groep van 3 rond (zelf dps, healer en tank erbij) die ik in RL ken maar met z'n 3en kan je geen guild oprichten, dus zoek ik eigenlijk nog 2 random mensen om de charter te tekenen in Sagespire. Puur vanwege de bonussen die een guild met zich meebrengt, maar zonder het gespam van een grote guild.
Ik wil best even een character aanmaken daar om je charter te tekenen. Welke kant zitten jullie? Wat is je naam daar? Welke tijd kan ik jullie het beste bereiken?

Alternatief kan je altijd mensen betalen om je charter te tekenen... Dat werkte in WoW ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Nou, weer aan het werk sinds vandaag.
Had een paar dagen vrij genomen o.a. i.v.m. de headstart :)

Moet eerlijk zeggen dat ik wel tevreden ben met wat ik in de headstart behaald heb:
- Lvl 36
- Artificing 185
- Mining 195
- Foraging 205
- 24 plat (hopelijk genoeg op 40 om m'n mount te kunnen kopen :X )
- Een ongelofelijke lading Artifacts (veel zelf gevonden, geruild met guildies of gekocht @ AH) Heb nu 17 collections afgesloten en iets van 80 open staan (ja ik ga voor de elite lvl 50 mount :9~ )
Maar het belangrijkste: Heeeel erg veel lol gehad (vooral op Ventrillo) met een aantal mensen in mn guild :)

Als ik me niet zoveel bezig gehouden had met het helpen van guildies had ik waarschijnlijk wel lvl 45 kunnen zijn, maar ach. Lol en behulpzaamheid gaan bij mij duidelijk voor zelf snel lvl'en.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Renquin schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:29:
Als ik me niet zoveel bezig gehouden had met het helpen van guildies had ik waarschijnlijk wel lvl 45 kunnen zijn, maar ach. Lol en behulpzaamheid gaan bij mij duidelijk voor zelf snel lvl'en.
Mee eens,
Ik zag de eerste lvl 50 guardian op onze server nu questjes doen in gloamwood.... lijkt me nogal saai om te doen eigenlijk, maar ja, de warfronts zullen nog wel niet veel poppen voor hem...

Ben zelf lvl 24 maar neem inderdaad ook veel tijd om diverse andere dingen te doen cq van de wereld te genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Sneezzer schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:37:
[...]

Mee eens,
Ik zag de eerste lvl 50 guardian op onze server nu questjes doen in gloamwood.... lijkt me nogal saai om te doen eigenlijk, maar ja, de warfronts zullen nog wellen niet veel poppen voor hem...

Ben zelf lvl 24 maar neem inderdaad ook veel tijd om diverse andere dingen te doen cq van de wereld te genieten.
ja ik snap echt niet wat er nou zo geweldig aan is om in de early acces al lvl 50 te zijn.

bedoel iedereen die hij tegenkomt in pvp zal er waarschijnlijk meteen uitgaan omdat je hem gewoon niet aan kan als lvl 30 zijnde ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Ik ben blijkbaar een quest op het begineiland vergeten, nu heb ik op mijn poppetje geen planar lure :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Iedereen is maar zijn guild aan het spammen maar de echte pvp-ers spelen uiteraard op Bloodiron. Gister nog leuke world pvp gehad met 50 vs 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
kKaltUu schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 12:39:
Ik ben blijkbaar een quest op het begineiland vergeten, nu heb ik op mijn poppetje geen planar lure :(
Volgens mij krijg je dat van een NPC die langs de weg staat net na het eerste campje in silverwood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Heren, Morgen wordt het spel uitgebracht. En ik vroeg mij af hoe het op dit moment op de PvP servers is? Is er een hoop world pvp? of is het gewoon carebear servers? :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zhoreb
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-06 10:14
rafler schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:28:
Is er al een Tweakers/Nederlands realm? Ik ben van plan om te gaan spelen, maar ik weet nog niet welke realm.
Check de Tweakeruser database om te zien op welke servers we allemaal uithangen. Ik speel zelf op Sparkwing (Guardian) en wil er binnenkort een guild gaan starten. Een guild met een wat meer relaxed, casual karakter. Gewoon voor wat bekenden en spelers die we ingame leren kennen. Geen open aanmeldingen ofzo. Om op te starten heb ik nog wel wat handtekeningenhulp nodig....

Ik doe het overigens rustig aan met levelen. Heb nu een lvl 16 rogue, 15 warrior en 15 cleric. En een lvl 5 mage. Ben namelijk zo'n idioot die alle professions zelf wil doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
maja vanavond wordt het niet veel gamen.... morgen om 06.00 vertrekken naar Cebit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
zhoreb schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:37:
[...]

Check de Tweakeruser database om te zien op welke servers we allemaal uithangen. Ik speel zelf op Sparkwing (Guardian) en wil er binnenkort een guild gaan starten. Een guild met een wat meer relaxed, casual karakter. Gewoon voor wat bekenden en spelers die we ingame leren kennen. Geen open aanmeldingen ofzo. Om op te starten heb ik nog wel wat handtekeningenhulp nodig....

Ik doe het overigens rustig aan met levelen. Heb nu een lvl 16 rogue, 15 warrior en 15 cleric. En een lvl 5 mage. Ben namelijk zo'n idioot die alle professions zelf wil doen...
oh dat ken ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
zhoreb schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:37:
[...]
Waar ken ik het van? :P

Ik heb een mage, warrior en cleric en hoewel ik normaliter voor de mage zou gaan, vind ik deze in Rift absoluut niet fijn spelen. Ik heb een elementalist en ik sta zo zonder mana en ik moet niet proberen meer dan 1 mob te pakken, dan is mijn tanking pet de sjaak. Iemand tips? Mijn warrior en cleric moeten echt 4 of meer mobs pullen om neer te gaan en hebben mobs net zo snel (cleric) of nog sneller (warrior) neer. Nadat ik vanavond lvl 20 ben op mijn chars (mount) ga ik verder op de warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Hmm. Ik zat net even te googlen waarom ze runebreaking tijdelijk gedisabled hebben en ik schrok ergens toch wel toen ik zag wat voor een exploits er op dit moment allemaal mogelijk zijn en wat voor een 3rd party tools er al rondzweven mbt de rift.. Ik hoop niet dat dit soort shit de game om zeep helpen en dat trionworlds het allemaal onder controle kan houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Dakreal schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:22:
Heren, Morgen wordt het spel uitgebracht. En ik vroeg mij af hoe het op dit moment op de PvP servers is? Is er een hoop world pvp? of is het gewoon carebear servers? :)
Ik ben al 4 keer geganked :(

Nee, met world pvp zit het wel goed... En dat wordt alleen maar meer hoe hoger je komt... Er zijn quest hubs die je ook gewoon gezamenlijk gebied insturen met speciale pvp quests :), hoewel ik de eerste daarvan pas op level 30 ben tegengekomen. Battlegrounds zijn vanaf level 10 mogelijk (en interessant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Nefiorim schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:51:
[...]

Ik ben al 4 keer geganked :(

Nee, met world pvp zit het wel goed... En dat wordt alleen maar meer hoe hoger je komt... Er zijn quest hubs die je ook gewoon gezamenlijk gebied insturen met speciale pvp quests :), hoewel ik de eerste daarvan pas op level 30 ben tegengekomen. Battlegrounds zijn vanaf level 10 mogelijk (en interessant).
Kijk :) Ganken is vervelend, maar hoort er jammer genoeg wel bij. World PvP is 1 van de dingen die ik mis bij een mmo die ik "heb" gespeeld. Ga geen namen noemen ;-) PvP servers is sowieso iets waar ik altijd op rol. Bg's heb ik idd al gespeeld in de beta, maar was in de beta op een PvE server omdat er toen nog niets anders was.

Thx voor de info.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Nu online
Waar ik in andere games vaak op een PvP server speelde ben ik in Rift voor PvE gegaan. En misschien maar goed ook want in de gezamelijke gebieden kom ik als Guardian zijnde bijna alleen maar Defiants tegen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Grappig om te zien dat er relatief veel op Argent spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Ik speel op Sparkwing, ben nogsteeds ook in WoW actief maar speel nu wel met plezier een Warrior in dit toch ook wel erg verslavende spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Dakreal schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:57:
[...]

Kijk :) Ganken is vervelend, maar hoort er jammer genoeg wel bij. World PvP is 1 van de dingen die ik mis bij een mmo die ik "heb" gespeeld. Ga geen namen noemen ;-) PvP servers is sowieso iets waar ik altijd op rol. Bg's heb ik idd al gespeeld in de beta, maar was in de beta op een PvE server omdat er toen nog niets anders was.

Thx voor de info.
Maak er maar 20 keer geganked van... Maar zelf ook ongeveer de helft daarvan schuldig geweest aan het overlijden van guardians :P
Kan nu met 100% zekerheid zeggen dat world pvp echt losgaat vanaf level 30-35 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Nefiorim schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 17:13:
[...]

Maak er maar 20 keer geganked van... Maar zelf ook ongeveer de helft daarvan schuldig geweest aan het overlijden van guardians :P
Kan nu met 100% zekerheid zeggen dat world pvp echt losgaat vanaf level 30-35 :)
Ik zit op een PvE server maar bij een event in Scarlet Gorge (ofzo) waren er ook een hoop guardians aanwezig waarvan een paar zich flagden. Op den duur was het een groot gankfest, wel lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister zat ik in een Rift te klussen op Icewatch met een grote groep en was ik ook ineens geflagged dus ik denk dat ze weer een exploit of zo gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 18:23:
Gister zat ik in een Rift te klussen op Icewatch met een grote groep en was ik ook ineens geflagged dus ik denk dat ze weer een exploit of zo gevonden.
Ik speel niet op een PvE server, maar volgens mij flag je ook by default als je iemand healt/buffed die flagged is.
Er is dacht ik wel een optie om dat uit te schakelen.

Ik kan er ook naast zitten, omdat ik op een PvP server speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Laatst online: 19:14
Om de een of andere reden kan ik mijn row niet meer aanpassen in het excel sheetje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Iemand die me de Planet Lure gedoe kan uitleggen want versta er dus de jota van, ondetussen ga ik lekker door spelleuhhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
yzx schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 20:56:
Iemand die me de Planet Lure gedoe kan uitleggen want versta er dus de jota van, ondetussen ga ik lekker door spelleuhhh
Planarite:
Dat krijg je als je invasions en rifts killed. De planarite is een soort geldeenheid die je kunt gebruiken bij Planar Goods NPC's
Je hebt ook kans op blauwe of paarse planarite tokens, die kun je bij de Rare Planar Goods NPC gebruiken.

Planar Charges:
Als je een rift sluit krijg je een planar charge, je kunt er maximaal 3 hebben.
Bij de Planar Goods NPC kun je de skills Augment Wardstone, Defiant's Flare en later Anti-Planar Augmentation en Activate Ancient Wardstone kopen voor planarite.
deze skills helpen je bij invasions.

Augment Wardstone: kun je gebruiken op een eigen wardstone die aangevallen wordt. Het healed je wardstone voor 100% en geeft extra HP.
Defiant's Flare (en de guardian variant ervan): Spawned een force die je helpt de target wardstone aan te vallen.
Anti-Planar Augmentation: Is een buff, je doet 100% extra damage en ontvang 75% minder damage. Dit werkt alleen tegen enemy invasions.
Activate Ancient Wardstone: Deze heb ik gister gekregen en nog nooit gebruikt, ik vermoed dat je er een vijandige wardstone mee kunt overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jegorex schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 18:42:
[...]

Ik speel niet op een PvE server, maar volgens mij flag je ook by default als je iemand healt/buffed die flagged is.
Er is dacht ik wel een optie om dat uit te schakelen.

Ik kan er ook naast zitten, omdat ik op een PvP server speel.
Vandaag weer dus. Er zijn gewoon PvP flagged mensen die bij dailys rondstalken en mensen die bezig zijn met een rift als het even kan gaan ganken. Trieste zaak, maar hoort bij MMO's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Morgen LIVE op Europese kant. Maar de servers zijn wel vol, dat wordt extra bijplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
yzx schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 20:56:
Als je je Planar Lure cast naast een tear (zo'n wit ding, wat nog geen rift is) onstaat er een rift. Als je in een raid zit en het is een major tear ontstaat er ook een major rift. Als je alleen bent een minor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Hydra schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 00:49:
[...]

Als je je Planar Lure cast naast een tear (zo'n wit ding, wat nog geen rift is) onstaat er een rift. Als je in een raid zit en het is een major tear ontstaat er ook een major rift. Als je alleen bent een minor.
Wat ook leuk is: als jij hem opent, en de rift verslaat, krijg jij extra leuke loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Van 3 tot 5 zullen de servers offline zijn voor de officiële release, daarna kun je niet meer spelen als je nog geen officiële account key hebt. De headstart key werkt dan dus niet meer.
On Friday 3/4/11 all shards will be offline from 6:00AM PST (3 PM CET) to 8:00AM PST (5 PM CET) for the world wide release of Rift! ^Zann
Twitter
Players will be required to have a retail key and subscription setup to continue playing following the update, thank you. ^Zann
Twitter

Ik heb mijn box nog niet ontvangen, maar dit weekend ga ik naar mijn ouders, dus ik kan toch niet spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Jegorex op 04-03-2011 05:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Jegorex, Hydra & kKaltUu, vele dank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Blegh, stomme exploiters, nu kan ik al 2 dagen niet runebreaken :( schijnt dat er een bug was waar je items kon runebreaken die je al verkocht had, en dan vervolgens kon buybacken, dus oneindig veel materials had. Maarja dan zit ik nu weer met de gebakken peren omdat mijn hele inventory propvol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 00:12:
[...]
Vandaag weer dus. Er zijn gewoon PvP flagged mensen die bij dailys rondstalken en mensen die bezig zijn met een rift als het even kan gaan ganken. Trieste zaak, maar hoort bij MMO's.
Ik vind er niks triests aan, het is jouw keuze om flagged te spelen of niet, je kan auto flag PvP gewoon uitzetten in de opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

ResuCigam schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 08:03:
[...]

Ik vind er niks triests aan, het is jouw keuze om flagged te spelen of niet, je kan auto flag PvP gewoon uitzetten in de opties.
Betekent dat dus dat op een PVE-server je ervoor kan kiezen NOOIT in een PvP-gevecht betrokken te raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Moraxv schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 08:09:
[...]

Betekent dat dus dat op een PVE-server je ervoor kan kiezen NOOIT in een PvP-gevecht betrokken te raken?
Ja dat klopt, als die auto pvp flag uitstaat zul je nooit in world pvp betrokken raken. Maar npc's van de andere factie kunnen je nog WEL aanvallen en daar kan je dan NIKS tegen terug doen. Dus als je pvp uit hebt staan zou ik ook maar wegblijven uit de zones van je tegenstander...

[ Voor 23% gewijzigd door ResuCigam op 04-03-2011 08:30 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 30 Laatste