Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Kan je niet gewoon de suggested spec pakken die Rift je geeft ?
Sorry als dat niet zo is, ben nl. niet zo goed bekend met healer spec ;)

Wil zelf vanaf morgen of een Tempest levelen ...of een Harbringer.
Kan dus gewoon niet kiezen :(

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10
Die suggested werken aardig, je kan zelfs je skillbar volgooien met hun suggested skills (al doet de 2de bar niets), for the time being werkt het aardig.

Cleric vind ik bizar stuk minder geworden, zowel shaman als druid zijn erg simpel geworden, dus maar weer met rogue wat rond gespeeld. Nightblade opgepikt, speelt bijzonder lekker en ook behoorlijk sterk op afstand.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik had twee nwe chars genmaakt en die in Meridian gezet bij het "instant adventure" .
Leveled als een gek , echt niet meer normaal plus ik heb nu een enorme berg aan Planarite.

Mage is level 18/20 ofzo geworden daar en mijn warrior level 24. Heb op beiden rond de 8000 planarite , veel gear drops en nog heel veel rewards die ik pas kan openen bij level 48 :+

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Instant adventure werkt inderdaad heerlijk, zelfs in de laatste 10 lvls gaat het nog best aardig (al is Sanctum adventure niet fijn voor m'n framerate).

Jammer dat die 45-50 adventures amper gedaan worden, als 45 heb je gewoon geen kans tegen lvl50 mobs.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeland007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 15:45
En het wachten tot de servers online komen voor Storm Legion is begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Krijg je nu ook die 2 nieuwe souls als je SL niet hebt? (ben niet van plan die te gaan halen, daar vind ik de game niet echt goed genoeg voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Niet zeuren maar gewoon lekker kopen :)

YouTube: RIFT: Storm Legion Launch Trailer#!

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Souls waren inderdaad locked aan SL, dus toch maar gekocht (wat een lelijke mount is dat zeg).

Meteen tactician erbij gepakt, maar kolere, wat zijn die trowers bizar OP zeg. Waar ik op lvl40 meestal rond de 700-900 dps kan zitten, maaide ik groepjes met toppers van 1500dps gewoon neer in een dungeon, combinatie ice->fire met extra damage.

Harbringer is ook erg leuk, erg leuk uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Tactician nog niet geprobeerd :)

Speel nu zelf een Tempest warrior en ben helmaal verkocht.
Ben nu level 27 of 28

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat is de ranged warrior toch? Ik had die even getest als support, best grappig dat je met een melee wapen mobs op 30 meter kan meppen :P Al vind ik die tempest/beastmaster spec niet echt 'support' achtig, buiten die bergen buffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ja, is ranged warrior
Had gedacht dat ik Harbringer leuker zou vinden maar dat is dus niet het geval :)

Heb nu tempest met riftblade gevombineerd (shocktrooper) en dat gaat erg goed.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Harbringer voelt beetje als oude shaman, met die proc heb je elke 3sec een 2,5 cast reduction, dus ga nog iets verder in stormcaller om AoE wat sterker te maken. Die laatste weapon buff is een scythe, ziet er wel stoer uit.

Tempest niet verder kunnen testen, opeens stond ik erg lang in de queue, dus enkel Harbringer en Tactician getest, cleric laat ik denk ik helemaal links liggen, die vind ik echt niets meer.

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 15:54
Welk level zijn jullie inmiddels al? En al in het nieuwe land? Zelf ben ik nu lvl 53. Echt niet normaal hoeveel land erbij is gekomen en hoe tof het er allemaal uitziet. Gister avond een paar hunt rifts gedaan en de eerste dungeon op lvl 52 geprobeerd. Een invasion in seratos met een boss fight op het einde die over de 350 miljoen HP had... ja 350.000.000 HP :P

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
zijn die souls vanaf level 1 beschikbaar? Of is het alleen als je ook SL hebt? :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• SinergyX
lanerios schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:59:
zijn die souls vanaf level 1 beschikbaar? Of is het alleen als je ook SL hebt? :p
Enkel als je SL hebt, dan zijn ze beschikbaar vanaf eerste moment dat je souls beschikbaar krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Warrior is level 30 .
Door mijn nieuwe baan vrij weinig tijd gehad om te spelen :)
Hoop dit weekend even door te kunnen gaan met mijn Tempest.

Vind alleen de combi met een Riftblade niet zo lekker werken. Denk dat ik eens Paragon in de tree meeneem.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mijn Rogue is nu 46, mage 42, we komen er wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuruya
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 16:30
Goed, ik ben sinds deze week ook begonnen met Rift. Na een geruime tijd WoW gedaan te hebben was ik toch op zoek naar iets anders, en dankzij Raptr kon ik gratis het spel + 30 dagen krijgen. Langzamerhand begin ik de soul systeem te snappen, was in het begin wel beetje verwarrend imo. Ben nu een level 21 Defiant mage (heal/dps). Ik merk wel dat het levelen verrekte snel gaat met de Warfronts.

Is er trouwens nog een tweakers guild actief? Lijkt me wel leuk om met andere te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertends
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 16:51
Zelf ondertussen bijna lvl 54. Seffes nog een leveltje (of 2) bij aan tikken, en dan proberen tegen half volgene week 60 te zijn. het levelen is iig heel wat trager dan in Vanilla.

De harbinger is erg leuk, 8 in Chloro / 51 (of 44) Harbinger en de rest SC --> mobs smelten weg (hoeveel je er ook hebt gepulled).

Ik denk niet dat er een tweakers guild actief is :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb dezelfde spec op m'n harbringer (8 om die heal instant cast te maken), alleen de animaties vallen wat tegen op human female, toch eens kijken hoe die spelen met een ander ras. Plus dat ik nog een foeilelijke jurk aan heb :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Van het weekend m'n cleric tank spec weer opgepakt en wat nieuwe content gedaan, maar buiten die nieuwe emperial sourcestone rewards, bestaan er echt helemaal geen tank-gear tot lvl60?

Heb nu 2 items kunnen kopen (aardig prijzige zooi, naast de upgrades die je nog wil doen), buiten enorme armor increase (zit op 72% reduction) is mijn dodge/parry/block en belangrijker, mijn toughness nog steeds bar laag (46 atm). Questrewards, lootboxes, alles geeft enkel chain-dps achtige gear, enkeling met endurance, maar niets met block parry of dodge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Ik denk niet dat het nu al erg verstandig is om veel uit te geven aan tank gear gezien je dat weer vrij snel zal vervangen zodra je op 60 zit. Ook de normal dungeons op het moment zijn zonder zwaare tank gear nog goed te doen. Al moet ik toegeven dat ik ook nog weinig tank gear heb gezien tijdens het levelen.

ps. die scythe van de harbringer veranderd ook naarmate je een hoger level bereikt / meer punten in harbringer stopt. Van een kleine scythe wordt het toch een groter en stoerder ding, link. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Nemm op 19-11-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb geen idee in welke dungeons ik steeds terecht kom, aantal ervan ken ik wel, maar zat gisteren in een dungeon die ik niet eerder had gezien (ergens in dat ijsgebied, eerst 4 deuren verdedigen, daarna een boss in soort van battlesuit die daarna moet worden gevangen in een kooi, laatste boss maakt zichzelf 3x zo groot, berg spawn, klaar).

Maar kreeg in de dungeon al flink wat opmerkingen over m'n gear, apart want als ik met mijn originele 50 gear (tank gear met die dungeon tokens) heb ik nog lagere stats dat met mijn huidige (dps) gear, buiten toughness (de rest is hoger omdat wis/int 1 op 1 worden omgezet in dodge/parry/block en mijn armor is ruim 12% hoger).

Mijn harbringer doe ik nog weinig mee, erg jammer dat de animaties van female human gewoon ruk zijn, speelt totaal niet lekker.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 19-11-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Als je die dps gear in het nieuwe SL gebied of van SL quests hebt gekregen is de kans erg groot dat dat beter is als je huidige tank gear van tokens. Dungeon tokens zijn de eerste stap naar betere gear in RIFT vanilla. En met de uitbreiding die er nu is maak je een flinke stap in gear stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat lijkt inderdaad het geval, verlies van toughness compenseert redelijk hoeveelheid extra armor en avoidance. Nadeel dat DPS van justicar zo bizar laag is bij 51-spec, anders had ik er ook solo mee gaan spelen :P Nu maar 51-druid gegaan, easy mode als die tankpet gewoon zichzelf kan blijven healen :P

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

1 boss down 3 to go in Frozen Tempest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Another one bites the dust :P

[ Voor 6% gewijzigd door ulTimaS op 03-12-2012 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Netjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 18:30
Is er al een goede guide beschikbaar voor de beroepen? Benieuwd of je met de SL uitbreiding ook nieuwe bags kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Empyrean bag 28 slots - gemaakt door outfitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

schop.. Zo te zien is rift voor een aantal dagen (21 - 25) maart weer gratis speelbaar!

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Hmz... misschien weeris patchen en proberen dan maar dit weekend.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Nog actieve tweakers die RIFT spelen? Ben namelijk ook begonnen samen met een vriend, komend van WOW en GW2 vind ik dit toch wel heel erg vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04:32
Hoe zit het eigenlijk met de expansion?

Vorig jaar gestopt. Vond de nieuwe zone een beetje tegenvallen (Ember Isle, patch 1.8). Hammerknell (lower) stond toen op farm. Had nog wel een paar world first items gewonnen maar de nieuwe raid (Infernal Dawn) werd een whipefest met al het gemopper dat daarmee gepaard gaat. Als tank "moet" je er ook altijd bij zijn dus dat ging te veel tijd kosten.

Het moet wel leuk blijven :P.

[ Voor 9% gewijzigd door sdk1985 op 11-04-2013 15:41 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertends
Ik speel nog steeds rift. Ondertussen alle content on farm dus is het een beetje wachten op nieuwe raids.

Met mijn main ben ik door de nieuwe zones gerushed, maar ondertussen heb ik een alt op 58 waar ik netjes de verhaallijn probeer te volgen en ook dat vind ik zelf verrassend leuk.

Patch 2.3 komt er aan, met weer heel wat nieuwe dingen (nieuwe 10 man sliver volgende tier onderandere)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gaat in Juni compleet F2P. Geweldig! heb ik een MMO om ernaast te spelen <3

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Eind 2011 prenerf akylios gedowned als Rogue maintank, ben benieuwd of ik het weer ga spelen als het f2p gaat :-)

Hoe gaat de inkomsten model eruit zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat is erg mooi om te horen :) Sub om enkel 1 character te spelen was het niet echt waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Zag het ook zojuist :) goed nieuws wat mij betreft ondanks dat ik nog ruim een jaar sub heb. Op deze manier verwacht ik toch wel wat bekende terug te zien!

@rylo, je kunt een sub nemen en zo meer bonussen krijgen zoals mount speed, extra marks en experience etc. Je kunt ook gewoon FTP spelen en dan krijg je alles zoals het nu eigenlijk ook is. Er komt wel een ingame cash shop genaamd REX. Hier kan je voor echt geld ingame fluffy dingen kopen. Het zal in ieder geval geen Pay To Win worden.

Wat meer info: link

[ Voor 17% gewijzigd door Nemm op 14-05-2013 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Heb hier nog game in doosje zitten. Ooit getest, nooit de full gespeeld. Je krijgt blijkbaar extra's als je het spel bezit wanneer het in F2P gaat. Toch maar eens installen.

http://www.riftgame.com/en/promo/freetoplay.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:09

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik stond bijna op het punt om maar weer eens te verlengen en eventueel de uitbreiding te kopen (deluxe editie) met wat extra's.

Nu dat het F2P gaat twijfel ik... mijn rogue is level 20 en ik ben toentertijd vooral gestopt om performanceproblemen. Ik heb nu een zwaardere game-pc die het spel vlekkeloos op ultra speelt en ik bezit van het basisspel ook al de digital collectors edition met gratis mount en pet :P.

Ik twijfel dus tussen gratis verder spelen of alsnog voor de rewards van verlengen gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Voor degenen die willen:

http://raptr.com/game/Rift/rewards/rift-storm-legion

30 dagen
+
Basis game
+
Storm Legion

compleet gratis. Enige wat het kost is 14 uur de free edition spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
lanerios schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:10:
Voor degenen die willen:

http://raptr.com/game/Rift/rewards/rift-storm-legion

30 dagen
+
Basis game
+
Storm Legion

compleet gratis. Enige wat het kost is 14 uur je computer aan laten staan op character screen
Ik heb m voor je verbetert :D

Ben zelf ook maar weer begonnen nu ik weer 60dagen sub heb.
Wat duurt dat level vanaf 50 lang zeg, poewee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
werkt dat ook? Oo awesome! zit daar trouwens een autologout op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik dacht dat je in de top 60% activity zou moeten komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 20:10:
werkt dat ook? Oo awesome! zit daar trouwens een autologout op?
Er zit een autologout op ja, maar zolang rift.exe blijft runnen, ook al ben je dus uitgelogd blijft het wel aantikken bij je uren. Als je dus om 23u00 je PC aanzet en rond 2 a 3u logt het systeem automatisch jouw uit, dan blijven je uren nog doortikken de ganse tijd. Heb ik al meerdere dagen intussen gedaan... :P

Zolang je internet verbinding niet uitvalt of reset blijft Raptr dus je uren aandikken, ook al sta je bv gewoon op het character select screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
warning: je 30 dagen schijnen niet te werken op oude accounts. Alleen als je een compleet nieuw account maakt!

En inderdaad, heeft de hele nacht op Rift.exe gestaan, en 3 uur opgebouwd. Die ^&*$%^%#$IU Windows besloot te restarten voor updates. En ik heb toch echt "never check for updates" aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 08:38:
warning: je 30 dagen schijnen niet te werken op oude accounts. Alleen als je een compleet nieuw account maakt!

En inderdaad, heeft de hele nacht op Rift.exe gestaan, en 3 uur opgebouwd. Die ^&*$%^%#$IU Windows besloot te restarten voor updates. En ik heb toch echt "never check for updates" aanstaan.
Wel, de free 30 days hebben gewerkt op oude accounts, maar dat was volgens Trion niet echt de bedoeling. Is intussen "gefixed" maar mensen die er gebruik van gemaakt hebben worden niet op de brandstapel gezet alvast. Maar inderdaad, de free Rift, expansion & 30 days zijn vooral bedoelt voor nieuwe spelers of zij die de expansion nog niet hebben.

Het is alvast een mooie actie van Trion en Raptr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
jammer, heb nl. een Ashes of History edition versie waar ik graag de zooi op wil hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke "zooi" zou dat dan zijn? De 30 dagen gratis of expansie? Of will je nog wat andere zooi? Je kan je account helemaal digitaal upgraden naar een Collector's Edition Storm Legion met alle handel daarbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
aah cool :) dacht dat ze het hadden gefixed dat er niks meer op account kon. Awesome! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je aanmeld op je account via de rift site, dan kan je daar bij het Rift onderdeel automatisch zien voor welke "upgrades" je in aanmerking komt.

Heb je bv een Ashes edition en nog geen expansie, dan ken je bv je Rapt code ingeven, dit geeft dan recht op een gratis expansion maar geen 30 free days, nadien kan je jouw geupgrade Ashes editie ( nu gekend onder SL editie ) nog upgraden naar de Infinity edition. Heb je bv geen Raptr code dan kan je bv je Ashes editie eerst upgraden naar ofwel een standaard SL edition of meteen naar een Infinity Edition.

Maakt normaal niet uit qua prijs tenzij je via Raptr gaat omdat het dan helemaal gratis is, buiten de 10 Euro die je nog zou betalen voor een upgrade naar Infinity. Eventueel moet/kan je ook nog upgraden naar de classic Collector's Edition met de Turtle Mount. Zal ook iets van een 10 Euro zijn dacht ik.

Hoop dat dat ook wat duidelijk is.

Lang verhaal kort, je kan steeds een hele zooi toevoegen aan een bestaande standaard account :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Wel weer enorme zin in Rift eerlijk gezegd.
Had de 12 maanden sub gekocht

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Gister hebben ze een hoop bekend gemaakt over de ingame shop die er komt via de live twitch stream. Ziet er veel belovend uit allemaal. We konden ook al een stukje zien van dendrome ( nieuwe stuk land dat over 3 weken beschikbaar wordt. )

Tevens de tijd die je nu of vroeger al in het spel hebt gestopt wordt berekend en omgzet naar een nieuw soort ingame exp waarmee nieuwe dingen zijn te unlocken en bonussen te krijgen.

Teug kijken: http://www.twitch.tv/trionworlds/b/404734853

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Bah, er is een promo om via raprt een maand + game e.d. te krijgen. Ik dacht, hee, da's leuk. Mijn vrouw heeft heel netjes de 16 uur van de week gespeeld en kunnen claimen. Echter, ik werk dus ik had mijn zinnen gezet op dit weekend.

Nu blijken de codes dus vergeven te zijn (terwijl de actie tot f2p loopt).

Heeft iemand misschien zo'n code rond slingeren die ik mag gebruiken (via PM)? We naderen lvl 20, het is leuk genoeg om door te spelen tot max lvl, echter ik heb weinig zin om catchup te spelen volgende maand (mijn vrouw haalt max lvl makkelijk in dat tijdsbestek :D ).

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0rk0l
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-06 19:05
Vraagje. speel nu een poosje rift en misschien weten julliie hoe ik het smoother kan maken. De OSD van rivatuner geeft aan dat mijn GPU maar 40 procent benut en ik blijf hangen op 40 fps ingame. CPU zit ook uit zijn neus te eten. Is er een tweak oid om meer fps uit mijn GPU te halen en de overige 60 procent te benutten? Ik heb een gtx660 ti oc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
z0rk0l schreef op zondag 19 mei 2013 @ 15:41:
Vraagje. speel nu een poosje rift en misschien weten julliie hoe ik het smoother kan maken. De OSD van rivatuner geeft aan dat mijn GPU maar 40 procent benut en ik blijf hangen op 40 fps ingame. CPU zit ook uit zijn neus te eten. Is er een tweak oid om meer fps uit mijn GPU te halen en de overige 60 procent te benutten? Ik heb een gtx660 ti oc
http://forums.riftgame.co...steps-low-fps-issues.html

Was echt te moeilijk om op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0rk0l
dit heb ik natuurlijk al gedaan en veranderd helemaal niets aan het feit dat de GPU maar voor de helft benut wordt

https://www.dropbox.com/s...mju71/20130519_194350.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door z0rk0l op 19-05-2013 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
z0rk0l schreef op zondag 19 mei 2013 @ 19:43:
[...]

dit heb ik natuurlijk al gedaan en veranderd helemaal niets aan het feit dat de GPU maar voor de helft benut wordt

https://www.dropbox.com/s...mju71/20130519_194350.jpg
Als je een high end kaart hebt, probeer eens aa aan te zetten of op max (afgaande op het screenshot staat dat uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0rk0l
Darkangle schreef op maandag 20 mei 2013 @ 11:21:
[...]

Als je een high end kaart hebt, probeer eens aa aan te zetten of op max (afgaande op het screenshot staat dat uit).
heb een gtx660 ti

https://www.dropbox.com/s...gc154/20130520_123444.jpg

alles op max supersampeling op max etc, nog steeds werkt de GPU maar op half vermogen. in andere games geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
DAn weet ik het ook niet meer helaas :D. Ik ben pas net begonnen met rift, dus ik moet nog het een en ander ondervinden :).

Had iemand nog zo'n code over, pretty pretty please :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
z0rk0l schreef op maandag 20 mei 2013 @ 12:38:
[...]

heb een gtx660 ti

https://www.dropbox.com/s...gc154/20130520_123444.jpg

alles op max supersampeling op max etc, nog steeds werkt de GPU maar op half vermogen. in andere games geen last van.
Heeft niet meer nodig?
En owjah, het is een MMO. Je hebt een goede CPU nodig. In rift geld: CPU>Videokaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0rk0l
dr34m3dd schreef op maandag 20 mei 2013 @ 14:59:
[...]

Heeft niet meer nodig?
En owjah, het is een MMO. Je hebt een goede CPU nodig. In rift geld: CPU>Videokaart
mm cpu wordt ook niet meer dan 40 procent belast.

Maar goed het zal wel aan de programming liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Helaas de gratis Raptr code misgelopen met een uurtje. Nu via Amazon.com de pc download versie aangeschaft. Is maar iets meer dan 7 dollar, dus net iets meer dan 4.5 pond voor mij. Helaas zit hier niet Storm Legion bij. Maar als ik het goed begrijp, gaat die alleen maar de extra classes geven, want al het andere komt gewoon beschikbaar met f2p.

Vind 18 pond toch net iets teveel voor alleen de extra classes.

Voor degene die vinden dat hun GPU niet hard genoeg werkt, dit komt waarschijnlijk doordat RIFT niet fatsoenlijk om kan gaan met multi-core CPUs. Met de komende patch volgende maand moet dit een stuk beter worden. Er wordt op de RIFT forums gezegd dat 2.3 fatsoenlijk multi-core CPUs moet gaan ondersteunen.

[ Voor 27% gewijzigd door SaiBork op 20-05-2013 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
SaiBork schreef op maandag 20 mei 2013 @ 16:01:
Helaas de gratis Raptr code misgelopen met een uurtje. Nu via Amazon.com de pc download versie aangeschaft. Is maar iets meer dan 7 dollar, dus net iets meer dan 4.5 pond voor mij. Helaas zit hier niet Storm Legion bij. Maar als ik het goed begrijp, gaat die alleen maar de extra classes geven, want al het andere komt gewoon beschikbaar met f2p.

Vind 18 pond toch net iets teveel voor alleen de extra classes.
Er stond op het rift forum dat ze weer codes aan raptr gaan geven, echter, de forum admin bij raptr had er nog officieel niets van gehoord (wel had hij ook die post gelezen).

Ik hoop nog steeds op een code :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
De codes komen er hopelijk weer aan.

Level 30 Rogue (Ranger/Marskman)
Level 15 Warrior (Hoplite prebuild)

Spel bevalt geweldig, de zone events zijn bijna geniaal te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
lanerios schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:11:
De codes komen er hopelijk weer aan.

Level 30 Rogue (Ranger/Marskman)
Level 15 Warrior (Hoplite prebuild)

Spel bevalt geweldig, de zone events zijn bijna geniaal te noemen.
Wacht maar totdat je 60 bent. Met 80+ man 1 world boss killen. GEWELDIG gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
dr34m3dd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:19:
Wacht maar totdat je 60 bent. Met 80+ man 1 world boss killen. GEWELDIG gewoon.
Zonder storm legion gaat dat al iets moeilijk op het moment, plus dat het vanaf ~48 nog steeds vrij traag gaat.

Zone-events blijven wel grappig, ik doe steeds nog de instant-adventures terwijl ik wacht op een dungeon (als dps blijft de queue vrij lang).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
SinergyX schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:24:
[...]

Zonder storm legion gaat dat al iets moeilijk op het moment, plus dat het vanaf ~48 nog steeds vrij traag gaat.
Ik heb 48-50 binnen 2uur gelevelt.
1-50 binnen 2dagen. Als je de goede manieren gebruikt is het levelen te snel tot 50. Vanaf 60 duurt t alleen eeuwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Eerste lvls gaan ook zeker hard, bij 48 is het meer het punt of je verder gaat in oude gebied of direct naar Legion gaat (wat voor mij solo nog niet te doen was voor mijn mage/rogue), gaan die 2 lvls ook nog aardig rap.

Volgens mij was het 49-50 iets van 800k exp, maar 50-51 al iets van 2,1miljoen.

Ik doe nog enkel adventures en dungeons, builds die ik gebruik zijn niet echt solo vriendelijk meer (behalve cleric, die heeft bizar sterke solo builds),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Als je als mage wilt solo'en in SL kan je het beste een Harb/Chloro combinatie nemen. Je kunt dan makkelijk meerdere mobs tegenlijk aan doordat je jezelf health. 1 van de betere solo builds in het spel als je het mij vraagt.

Tevens het snelst levelen van 50 naar 60 kan je doen door Great Hunt Rifts te doen. Dit is de snelste, maar ook wel de saaiste manier doordat je alle quest zones over sla. Deze GHR worden vaak door 20+ man gedaan en gaan als een trein. Je moet dan wel naar Ashora( 58+ zone ) gaan en zorgen dat je in zo een groep komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Harb heb ik nog maar even getest, speelde wel grappig, soort van battlemage :P Maar toch eens testen hoe dat gaat icm met Chloro, heb nu maar 3 specs dacht ik, dus zou er eentje moeten bijkopen :P (warlock-pet, full chloro en full harb).

Mijn cleric zit nu op 54 dacht ik, nu eerst rogue en mage over de 50 tillen (48 en 46 dacht ik).

Tactician blijft toch mijn favoriet, met bard spec erbij mag je ook als support mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Voor soloing gebruik ik (als ik het goed heb ) deze 61 harb variant: http://rift.magelo.com/en/soultree.jspa#h8Q/SkFlaBllaGy/F8k
Zolang je geen lvl 60 bent kan je het beste zorgen dat je in ieder geval de chloro points hebt verdeeld zodat je jezelf kunt healen.

[ Voor 22% gewijzigd door Nemm op 21-05-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ooh die is interessan, triggert reaper's blade ook de healing van Lifegiving veil als life-dmg?

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 21-05-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Ja dat is waar de spec om draait :) doordat je die veil actief hebt heal je jezelf continue. Hou er wel rekening mee dat andere chloro's je niet kunnen healen als jij die veil actief hebt. In grote groepen met meerdere Chloro's adviseer ik je dus die veil niet te activeren.

Harb heeft als buff ook Eldritch Armor. Als je die actief hebt krijg je continue de mogelijkheid om bepaalde spells met 2 sec te verkorten, en dus heel veel spels instant te maken. Iedere keer als de buff actief wordt kan je Vile Spores uit de chloro tree gebruiken. Dit is een flinke heal die ook nog eens flink damage kan doen. Deze laat tevens een Dot achter die een paar sec tikt, en dus automatisch ook een Hot die nog een paar sec health. Wanneer je meerdere mobs tegelijk aanvalt kan je in plaats van Vile Spores ook Lightning strike gebruiken uit de andere tree voor meer aoe damage. Je zult door al die damage genoeg healing terug krijgen om in leven te blijven.

Voor de rest de damage spells uit harb gebruiken voor dps etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Nemm schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:17:
Als je als mage wilt solo'en in SL kan je het beste een Harb/Chloro combinatie nemen. Je kunt dan makkelijk meerdere mobs tegenlijk aan doordat je jezelf health. 1 van de betere solo builds in het spel als je het mij vraagt.

Tevens het snelst levelen van 50 naar 60 kan je doen door Great Hunt Rifts te doen. Dit is de snelste, maar ook wel de saaiste manier doordat je alle quest zones over sla. Deze GHR worden vaak door 20+ man gedaan en gaan als een trein. Je moet dan wel naar Ashora( 58+ zone ) gaan en zorgen dat je in zo een groep komt.
Je vergeet nog een ding: Je kan dan geen dailies doen. Je moet alle story quests afhebben in een gebied om de dailies te mogen doen. Questen doen zonder carnages is evensnel als GHR. Lijkt alleen dat het minder snel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Idd een belangrijk punt om niet te vergeten.

Persoonlijk ga ik met questen langzamer omdat ik toch wel iets wil meekrijgen van de Lore ( al is dit niet altijd veel wat ik onthou :P ). Het voordeel van levelen door GHR is dat je gelijk je rep opbouwt. Als het toch al een alt is van je die je snel op raid lvl wilt hebben is het geen verkeerd idee.

[ Voor 31% gewijzigd door Nemm op 21-05-2013 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertends
Nemm schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:10:
Het voordeel van levelen door GHR is dat je gelijk je rep opbouwt. Als het toch al een alt is van je die je snel op raid lvl wilt hebben is het geen verkeerd idee.
Je kan dan geen dailies doen. Je moet alle story quests afhebben in een gebied om de dailies te mogen doen
Voor een alt heb je geen rep meer nodig. Al de rep goodies zijn BoA, dus kan je sowieso oversturen van je main. Dit wil ook zeggen dat je geen dailies moet kunnen doen op je alts, je hebt de rep immers niet nodig.

Dat gezegd: GHR zijn de snelste manier om te levelen.
Nemm schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:43:
Voor soloing gebruik ik (als ik het goed heb ) deze 61 harb variant: http://rift.magelo.com/en/soultree.jspa#h8Q/SkFlaBllaGy/F8k
Zolang je geen lvl 60 bent kan je het beste zorgen dat je in ieder geval de chloro points hebt verdeeld zodat je jezelf kunt healen.
Ik loop zelf vaak rond met de 61 harb, maar ga net iets verder in Chloro voor de Pythogenesis. RS op al je mobs en je kan zowat pullen wat je wilt.

Je hebt hier ook nog de chlorobringer variant met 44 chloro / 32. Die gebruik ik vaak om rifts te clearen etc. Is zeer degelijke aoe healing, en je kan net dat beetje meer pullen dan met de 61 Harb variant. (Multiple elites zijn geen probleem etc). In een GHR is een beetje splash healing nooit onnutting.

[ Voor 58% gewijzigd door bertends op 21-05-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertends
Dubbel post, deze mag je er uit gooien aub

[ Voor 93% gewijzigd door bertends op 21-05-2013 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Dat van die goodies BoA is mij dus voorbij gegaan gezien ik geen Alts speel :P. Er zijn idd nog wat combinaties mogelijk. Persoonlijk kan ik pullen en doen wat ik wil in de boven geposte build. Ik heb dan ook wel goede gear en een goede sigil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Build even gebruikt, ik mis een klein aspect aan het geheel.. gear :D Ik had ook nog een necro/harb build die ook best aardig werkt, pet doet het tank werk en ik mep lekker rond. Heb altijd een zwak gehad voor een pet in de buurt (en sinds ze de modellen hebben bijgewerkt voor necro, bevalt het me best).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Raprt gaf mij net een maand + game + xpack. Codes zijn binnen geloof ik :). Goed, een boel om nu te gaan uitzoeken dus (newbie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zit inmiddels ook al 10 uur in de Raptr promo. Ook helm en spaulders binnen. :)
Heb Rift in de Beta gespeeld en was zeer onder de indruk. Alleen maar laptop kon het niet echt goed aan.
Dus met nieuwe hardware maar weer eens gaan kijken.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Sinds mijn account halverwege 2011 gehacked was heb ik deze game niet meer gespeeld. Wat een ellende toendertijd om je account weer terug te krijgen. Nu toch maar weer eens een poging gedaan om mijn account terug te krijgen via de live chat en dit ging uitstekend, zeer behulpzaam. Ik heb nu mijn account weer terug maar moet nu onderzocht worden voordat de ban eraf gaat.

Hopelijk van het weekend weer eens Rift proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Even een tip: Bewaar je trinckets ook al zijn ze nu niet BIS. Zodra 2.3 live gaat krijg je een mogelijkheid om je trinckets te upgraden met extra stats. Waar heel veel mensen nu nog conquest famren om de BIS trincket te krijgen, zijn er straks dus andere manieren.

Het gaat hierbij dan wel voornamelijk om level 60 trinckets. Ik weet niet hoe dit toegepast gaat worden op lvl 50 trinckets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Zijn de servers nog een beetje bevolkt?
Het is meestal geen goed teken als een game van subscription naar F2P gaat, maar misschien dat het voor Rift wel goed uitpakt...

Ik heb het vanaf de beta veel gespeeld en heb nog een lvl 50 char (wat toen max level was).
Misschien dat ik weer eens een kijkje neem, alhoewel er van mijn toenmalige guild waarschijnlijk niemand meer speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hele verhaal van sub naar F2P slecht is, al lang niet meer het geval. Ze hebben behoorlijk wat ruimte om een complete cashshop op te zetten (cosmetisch en boosts - waar zijn de MMO's met autopots :P), dat ze hier wel redelijk succes uit kunnen halen.

Blightnogwat (PVE english) had ik gisteren zelfs nog een queue van 36 man voor me, die is nog aardig bevolkt. LFG queue is nog wel erg traag als DPS, maar niet veel anders dan welke andere game die LFG gebruikt.

De instant adventures kom je altijd wel mensen tegen, meestal 4-10 man. Maar random zone events zijn er aanzienlijk minder mensen dan ik me van vroeger kan herinneren, wel voordelig, zoneboss blijft iets langer in leven om reward voor te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Nog geen level 60 zeker SinergyX :) ? Zondag op icewatch iets van 460 man in de que zag ik voorbij komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ik heb nog voor €6,- een 60 day kaart liggen voor mensen die nog even de extra going-free bonussen willen scoren. Stuur maar een DM :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nemm schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 17:07:
Nog geen level 60 zeker SinergyX :) ? Zondag op icewatch iets van 460 man in de que zag ik voorbij komen!
Icewatch, dat was em :P

Maar nee, laatste lvls gaan zo traag, dat ik eerst m'n andere naar 50 ga brengen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertends
Levelen van 50-60 gaat inderdaad niet snel. Rustig aan doen en volhouden zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Waar je bij het levelen van 50 naar 60 een beetje rekening mee moet houden is dat je soms van zone moet wisselen. Je hebt de twee grote land massa's Dusken en Brevane. Je moet op beiden questen om lekker door te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertends
Nemm schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:14:
Waar je bij het levelen van 50 naar 60 een beetje rekening mee moet houden is dat je soms van zone moet wisselen. Je hebt de twee grote land massa's Dusken en Brevane. Je moet op beiden questen om lekker door te levelen.
Yup,

Dit deed ik met men Alt, en was level 60 voor ik Zelfs maar begon aan Ashora/Steppes of Infinity (Heb wel zowat alle Quests in alle zones gedaan, inclusief carnages)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik zit nog in het goede gebied, maar ben je blij dat je 3-4 quests in kan leveren, zie je per reward je exp bar enkele milimeters verder gaan. Dat werkt best demotiverend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertends
Zo gou je lvl 56-57 bent, maken dat je in Ashora GHR's aan't doen bent. Dat gaat een pak sneller (maar je krijgt niets mee van het verhaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 19:05
voor een ieder die op zoek is naar een Nederlandse casual guild (bij genoeg members is HC raiden altijd een optie natuurlijk) is op argent de guild rebirth weer tot leven geroepen. lvl 14 met 2 guildbank tabs. bij interesse kun je gewoon bij guild recruit kijken daar kom je rebirth vanzelf tegen. je kun ook een wisper sturen naar Uruviel, of osborne of clothpower.

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Ik weet dat op icewatch ook een enorme NL guild zit. Echter zit die server extreem vol. Gisteravond 45 minuten que. Zelf zit ik gewoon in een EU guild :).

Mocht je hulp nodig hebben bij raids, whisper mij dan even. Tegenwoordig kan je personen van alle server uitnodigen in je raid. Ik word dan gewoon naar jullie server tijdelijk verplaatst. Natuurlijk moet ik dan al niet locked zijn. Alles op farm atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Blightweald zit ik zelf, lekker rustig nog en de 1-29 trolls zijn er nog niet veel. Dus ik vermaak me aardig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zit nog lekker door te meppen met m'n harbringer, nog 5 lvls en weer een 50 erbij :) Kwam er nu pas achter dat je via je wardrobe dus elk armor item kan dragen, meteen mijn harbringer in een wat mooiere 'plated' armor neergezet :P

Stukje nieuw gebied gedaan met m'n rogue, mobs hebben opeens een behoorlijk extra hoeveelheid HP :P Even AH onveilig gemaakt, nu genoeg dex/hit om classic heroics te doen :)

[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 28-05-2013 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 19:05
Nemm schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:44:
Ik weet dat op icewatch ook een enorme NL guild zit. Echter zit die server extreem vol. Gisteravond 45 minuten que. Zelf zit ik gewoon in een EU guild :).

Mocht je hulp nodig hebben bij raids, whisper mij dan even. Tegenwoordig kan je personen van alle server uitnodigen in je raid. Ik word dan gewoon naar jullie server tijdelijk verplaatst. Natuurlijk moet ik dan al niet locked zijn. Alles op farm atm.
klopt ik heb een oud guild maatje van me op icewatch zitten die me af en toe komt helpen :P vind ik wel heel handig dat je gewoon kameraden van andere server kun inviten en dat ze dan gewoon naar jou server kunnen komen

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Pagina: 1 ... 28 ... 30 Laatste