Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:35
F2P komt nu wel erg dichtbij :) Kan niet wachten op de nieuwe zone in open world raid bosses etc!

Ik zag vandaag op de officiele forums dat er een hoop nieuwe relic items bijkomen waaronder greater essences. Deze worden een combinatie van een greater + lesser essence. Dus de stats + bijvoorbeeld een heal of shield proc. Ziet er naar uit dat ik dus voor een dps en een heal sigil zal moeten gaan.

p.s. Iemand zin om wat expert dungeons te doen 's avonds.

[ Voor 7% gewijzigd door Nemm op 29-05-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertends
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:43
12 juni komt inderdaad dichter bij.

En heb vorige week beslist om men mage aan de kant te zetten en een warrior te levelen om mee te gaan raiden (ben men mage beu en wil wat nieuws). Ik zal dus nog men best moeten doen om klaar te zijn tegen dan.

Ik zit zelf ook op icewatch. De mage zit daar met alles al een tijdje op farm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-04 01:00
Ik heb nog steeds een 60 day timecard beschikbaar, wegens betalingsproblemen van de vorige 'koper'. Mocht je geïnteresseerd zijn om deze voor €5,- over te nemen, dan ontvang ik graag een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Interessante deal ondanks dat het f2p wordt :P Speel je zelf niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-04 01:00
Nemm schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:14:
Interessante deal ondanks dat het f2p wordt :P Speel je zelf niet meer?
Ik ben zo'n 3 maanden gestopt na de release, dus idd ik speel niet meer :)

[ Voor 12% gewijzigd door BinaryRun op 06-06-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:34
Kwam er nu pas achter dat SL dus 2 eilanden heeft die je beide kan doen, mijn cleric was vrolijk in 1 gebied bezig en liep nog redelijk synchroon met vereiste level. Nu mijn rogue maar richting andere eiland gestuurd, gaat nog best redelijk (al mis ik aardig wat healing).

Maar wat blijft bij mentor-dungeons tactician freaking overpowered, waar je weaponattacks niveau van je party wordt, in zo'n 20 dungeon bv rond 100-150dps, blijven mijn flametrowers doodleuk over de 400-500 gaan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Over het algemeen blijf je gewoon sterker ookal mentor je down. Je merkt wel verschil, maar het zal niet hetzelfde zijn als toen je dat level oorspronkelijk was. Dit komt ook doordat je gear iets beter is, en je bijvoorbeeld meer punten in je soul tree hebt kunnen stoppen die weer bonussen geven bijvoorbeeld.

Je moet tevens naar beide eilanden gaan om lekker door te questen. Het is niet echt de bedoeling dat je helemaal tot level 60 gaat op 1 eiland :)

Tevens iedereen die nu nog sub is, is *gratis* sub tot het spel volgende week Free to Play gaat. Dan pas tellen je sub dagen weer verder als Patron status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-06 13:55

TheAnthonyNL

PC Gamer

Ik vraag me iets af, sinds ik vorige week rift heb gekocht, en ik in team fortress 2 die rift well spun hat code heb, wil hij deze niet activeren op de trion site :S. ik krijg dan de melding : This code applies to a game that you already own. ... iemand enige raad?

btw ik speel op Icewatch , name: Anthonynl

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Je hebt ingame ook geen mail ontvangen met daarin je wellspun hat? Destijds heb ik die zonder problemen kunnen aanvragen via de trion site. Anders even een ticket sturen naar de support?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Nemm schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:28:
Je hebt ingame ook geen mail ontvangen met daarin je wellspun hat? Destijds heb ik die zonder problemen kunnen aanvragen via de trion site. Anders even een ticket sturen naar de support?
Zal even kijken...

EDIT: Nope, geen ingame email :(.

EDIT 2: Support is geweldig als je via live chat doet :D, ze hebben de code voor me geactiveerd.

[ Voor 17% gewijzigd door TheAnthonyNL op 05-06-2013 20:23 ]

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-06 10:25
Jaajaa Crucia gedowned vandaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertends
dr34m3dd schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:50:
Jaajaa Crucia gedowned vandaag :D
gz :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Iemand hiero al bekend met de android/ios app van rift? waarmee je die minigame kan doen voor loot?

voor mensen op android , is bij jullie ook de achtergrond weg bij de minigame...?

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 13:16
Jep, is bekende bug. Gebeurt soms ook op de iOS versie. Ik heb hem via Bluestacks draaien, en heb soms hetzelfde.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Ah oke dan.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Ik heb hetzelfde probleem op mij S3. De eerste twee spelletjes hebben te maken met drie op een rij. Je kunt wat currencies winnen. Bij het derde spel moet je drie dezelfde artifacts hebben. Je zou toch wel verwachten dat het op een moderne telefoon wel normaal mag werken :P

Nog een paar dagen en dan gaan we F2P! :) Personen hier die gelijk de nieuwe 10man gaan doen? Voor server firsts gaan wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:12

junglebeast

hier staat iets

Ik ga waarschijnlijk een Europese zuster guild opzetten voor een Twitch streamer. En dan zelf ook streamen of iemand anders doet het bij ons. Geen idee hoe casual of hardcore we gaan maar dat zien we wel.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wees blij dat je kan spelen, WP versie hebben ze nog niet :P

Wel m'n warrior weer opgepakt, om ze allemaal nog even naar de 50 te trappen, vond het altijd beetje 'matige' class omdat ze weinig selfsupport hadden. Maar nu de bekende solospec champ/WL gepakt, dat gaat toch bijzonder lekker :)

Tankspec paragon ingeruild voor VK, gaat al meteen een heel stuk beter, leuke aoe's (void summon? die 6sec channel) en continue shields poppen, handig voor solo.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertends
ivm de android/ios app. zet de taal van je telefoon naar Engels --> De achtergrond is wel zichtbaar. (zeer rare bug, maar dit lost het wel op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Heel erg vreemd als dat het probleem veroorzaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

bertends schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:42:
ivm de android/ios app. zet de taal van je telefoon naar Engels --> De achtergrond is wel zichtbaar. (zeer rare bug, maar dit lost het wel op)
Of gewoon slecht geprogrammeerd :D. Achja maakt me niet uit, ik heb toch elke dag prijs :D

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caithlyn
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Is er toevallig iemand die een Raptr key heeft van de rift full game+ expasion+30 dagen?

Ik moest nog maar een half uurtje maar de keys zijn al op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
F2P is bijna klaar, met een klein uurtje zouden shards weer up zijn.

(dat zal een flinke queue worden :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ik krijg een error #2024. Vanavond niet verder op de Warrior..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Zo dat was me wel even druk gister avond :) Gelukkig zat ik gelijk in de server zonder que. Ik hoorde dat iets van 5 EU servers ques hadden. En bijna alle server op High stonden.

Gelijk maar even de Dendrome ingegaan en wat gestart met questen. Vanavond maar even kijken wat voor loyalty rewards ik heb ontvangen. Ik moet nog iets van 10k loyalty voor de paarse tier dus die ook maar even binnen halen met REX op de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Icewatch stond later op 4 uur queue (en ik ben Patron), dus gelukkig nog op m'n warrior kunnen rondrennen op blightwead ofzo. Die rewards schijnen flink bugged te zijn, ik had wel toegang tot SL souls maar geen loyalty/credits gekregen.

Wel leuk is de nieuwe Patron tab in je skillbook, je kan zelfs trainers summonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertends
Gisteren ook direct ingelogd toen de servers up kwamen.

Beetje rondgerend in Dendrome. Ashora was enorm laggy.

Ook men paarse loyalty binnengehaald met wat rex. Men warrior gaat vanavond voor de eerste keer raiden!
(Op de mage is alles gecleared pre 2.3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hele game was wat laggy, zeker in dungeons merkte ik flink wat vertraging.

Maar toegegeven, ze hebben een nette F2P launch gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Voor de mensen die nieuw zijn bij dit spel enzo en willen wat uitleg. Je kan bij mij terecht: Sepiroth @ Icewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
De launch was zeker zeer netjes. Op wat kinderziektes na in sommige items/quests ging verder alles goed. Zelf had ik gelukkig niet echt last van lag. Ik ben benieuwd hoe snel ik in de server kom vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
dr34m3dd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:51:
Voor de mensen die nieuw zijn bij dit spel enzo en willen wat uitleg. Je kan bij mij terecht: Sepiroth @ Icewatch
TIP: Ga geen nieuw personage op Icewatch beginnen. Je komt er gewoon niet in en de Devs raden het ook af. Zoek een rustige server uit. je kan toch cross shard chatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Nemm schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:54:
[...]

TIP: Ga geen nieuw personage op Icewatch beginnen. Je komt er gewoon niet in en de Devs raden het ook af. Zoek een rustige server uit. je kan toch cross shard chatten.
Lol 2 weken terug was ik op icewatch begonnen MEH!!!!

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-06 22:08
Er zijn op het moment wachtrijen waar je niet echt vrolijk van word, op het moment heeft icewatch een wachtrij van 850+. Ben blij dat ik vanmiddag naar Blightweald ben getransferd, is de wachtrij een stukje korter.
Server Status

Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:00
Korter? Ik vind een uur wachttijd niet echt kort:
Afbeeldingslocatie: http://members.quicknet.nl/opslagruimte/tnet/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Patron status ftw :)

Ik zat op m'n 2de account trouwens op 561, 3,5 uur. Via Patron 61 en 7 minuten wachten :P

Edit, nu helaas 300, 37 minuten :( Maargoed, dat is Icewatch, de drukste server.

Wel leuk spul dat loyalty, met 30k punten heb je al een 110% mount :D
En zonder twijfel, zij hebben met die wardrobe shop veruit 1 van de beste shops die ik tot op heden heb gezien, enorm netjes gedaan.

[ Voor 61% gewijzigd door SinergyX op 13-06-2013 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

1 sec moeten wachten als Patron op Blightweald. :)

Vermaak me erg goed. Genoeg te doen in de zone. Al heb ik nog geen dungeon gedaan. Maar dat is voor morgen als de guild meer vorm krijgt.

Ik start namelijk een Internationale guild op Blightweald; O'limpyans. Dat is een guild die gevormd wordt door kijkers van de stream www.twitch.tv/mmoden. Ook gaat hij Rift morgen 24 uur streamen. Dus kijk mee. Misschien dat ik mijn stream dan ook aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ehmm okey? Wtf..
PLEASE READ: ICEWATCH [EU-PvE] - TRIAL SHARD CONVERSION @ 6:00 PM TONIGHT

Ascended of Icewatch,

Since before the launch of RIFT 2.3 & Free-to-Play we have seen the population of the European Server Cluster become increasingly more concentrated. The current growth we have seen on Icewatch has reached the point where it has begun to impact your ability to enjoy the game and will soon become unmanageable.

To prevent this from occurring and to ensure you all have the best experience RIFT has to offer, we will be converting Icewatch to a Trial Only shard this evening. This means only Meridian & Sanctum will be accessible. All players will need to relocate to two new English Language PvE shards taking the place of Icewatch & Akala (German RP) using our free in-game Character Transfer.

We realize this is going to be a big surprise, and some of you may be upset. We also understand that this is not ideal, however, at this time opening a new Server Cluster would do more harm than good for all of our European players.

This change will happen during tonight’s scheduled Hot Fix, after which you will be able to log in & follow the instructions when clicking the “Transfer” button at character select. We will be on-hand in-game & the forums to assist in answering questions and make this transition as swift and stress-free as possible.

Thanks for your cooperation, I encourage you to post any questions you might have. We look forward to getting you back to enjoying all the RIFT 2.3: Empyreal Assault has to offer with minimal disruption!

What does “Trial Shard” mean?

Trial Shards offer access to only the starting cities of Meridian and Sanctum. All your characters are still fully accessible and maintain all their features, equipment and items, including their Dimensions. They can be transferred off the shard at any time – our character transfer is still available, of course for free. You can find the transfer function in your character select screen. Guild transfers are also available – if a guild master transfers, he will automatically be given the option to transfer the guild, and all guild members will have the option to follow on their next login.

Please note: The usual transfer restrictions do not apply to trial shards, which means that you can transfer any character with any amount of platinum, as long as their mailbox is empty, as well as any guild, as long as their guild bank is empty.

Please keep in mind, though, that your character name may already be taken on your shard of choice. Our support will not be able to help freeing up a specific name. We understand that role players connect a lot with their name and are very sorry about this inconvenience.

Please feel free to use the forums to coordinate your move with friends and guildmates. We also understand it if you have to vent, but please try to keep your feedback constructive and confined to this thread. Rest assured that you will be heard.

Despite this, we sincerely hope that you will enjoy your future on one of the better populated German servers. Thank you for playing and supporting RIFT!

For more information on Free Characters Transfers please see this handy Free Character Transfer Tutorial.

The two new shards will be:

English-PvE

Gelidra
Zaviel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Dus alles wat niet in de mailbox zit wordt meegenomen right? Als ik naar andere shard ga?

Btw welke server is beste om te pakken? want ik neem aan dat straks elke server harstikke vol gaat zitten...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Dit is echt een beetje zuur dat ze hem opeens veranderen naar trial shard :( Al moet ik zeggen dat ik het wel begrijp met NON-patron ques van over de 4 uur! Zelfs als patron zat ik gister op een 75 minuten que.

Mijn guild gaat verhuizen naar Zaviel. Ik verwacht nog een paar grote guilds daarheen zover ik het nu heb kunnen lezen. Gister tevens server first gehaald met de tweede boss in de nieuwe GA :) Nog meer mensen die naar de nieuwe PvE server Zaviel gaan? Mocht je nog een guild zoeken, Pm mij even. Socials zijn altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Betekend dus dat de andere servers een nóg langere queue krijgen, zit ik ook niet op te wachten.

Maarja, guild was al naar blightwead gegaan, dus komt mooi uit, nu m'n nieuwe namen weer uitkiezen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Mja er zijn 2 server bijgekomen dus dat zal de menigte iets verspreiden. Echter sommige server krijgen er ook wat mensen bij inderdaad. Op het moment zijn alle NA server HIGH populated, en 8 server van de EU staan al op HIGH en Medium. Ben benieuwd hoe dit weekend gaat worden :P gekkenhuis waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ik merkte ook flink wat lag gisteravond. Hopelijk kunnen ze wat shards er bij prikken, om zo de load wat te verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Laatst online: 02-07 15:39
Een paar maanden geleden heb ik Rift voor zo'n 5 maanden actief gespeeld, maar er is toch een hoop veranderd. Al m'n builds zijn gereset, macro's werken niet meer, ik heb enorm veel Sourcestones en snap helemaal niets van hoe ik nou PvP gear koop(er staat nu een groene pijl bij, wat er op lijkt alsof je van dat currency moet betalen).

Ook heb ik geen idee waar die Storm Legion content nou te vinden is, en waar ik zou moeten levelen.

Vanavond maar eens patchnotes doorlezen en misschien wel eens helemaal opnieuw beginnen.
Iemand tips voor websites om een beetje te lezen wat er nou allemaal veranderd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:51

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik ben vandaag eens begonnen op Gelidra als F2P member. Eens kijken wat een leuke class is. Begin denk met een Cleric. Meer Gotters daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06 22:12

Erikie

www.erikie.nl

Waar kan ik informatie vinden over de AH.Ik kan op het moment geen auctions aanmaken. 'k heb 14.000 loyalty points, 360 credits...

nvr mind, rebootje werkte!

[ Voor 10% gewijzigd door Erikie op 16-06-2013 15:10 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Remz schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 18:26:
Een paar maanden geleden heb ik Rift voor zo'n 5 maanden actief gespeeld, maar er is toch een hoop veranderd. Al m'n builds zijn gereset, macro's werken niet meer, ik heb enorm veel Sourcestones en snap helemaal niets van hoe ik nou PvP gear koop(er staat nu een groene pijl bij, wat er op lijkt alsof je van dat currency moet betalen).

Ook heb ik geen idee waar die Storm Legion content nou te vinden is, en waar ik zou moeten levelen.

Vanavond maar eens patchnotes doorlezen en misschien wel eens helemaal opnieuw beginnen.
Iemand tips voor websites om een beetje te lezen wat er nou allemaal veranderd is?
http://forums.riftgame.co...-guide-whats-changed.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertends
Ik ben zelf verhuisd naar Gelidra. (Samen met de guild)

Een uurtje voor ze hebben beslist om Icewatch te sluiten hadden we als guild besloten om te verhuize naar Akala (toen Duitse RP) omdat raiden op IW op dat moment echt niet te doen was (mensen te laat door queues/lag/...).

Dus: move naar Akala. Half uur later, servers dicht en weer verhuizen in de ochtend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:21

Wootlock

Evilution

Ben ook aan Rift begonnen voor de F2P launch (key gescoord via een maat en dus ook de voordelen daarvan)
Een rogue genaamd Oddbro op Blightweald, ik snap nog niet veel van het spelletje (Rogue met veel punten in assasinate / riftstalker) en tevens ook een 2de soul (?) die ik als tank gebruik: veel punten in Riftstalker
Moet zeggen ben onder de indruk van de omgevingen en de rifts / zone-events.
Kijken hoe het raiden is, of dit een beetje te vergeleken is met WoW :)
Zijn er mensen die evetueel een site hebben waar ik builds op kan checken ?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
De meeste builds kan je wel op de officiële forums vinden. Of vaak helpt het ook wel een guild te joinen en daar wat rond te vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Eindelijk, laatste level te gaan, dacht meteen even al m'n weekly dungeon rewards erbij te pakken, 700k exp op 5.1miljoen valt dan wat tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertends
je hebt ook nog de xp van de dungeon mobs natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Klopt, uiteindelijk haal ik wel tegen de 20%, alleen de tijd om door die dungeons te komen is soms irritant traag. Gros moet z'n quests daar doen, je komt weer bij die klote dungeons.

Mentored dungeons ga ik altijd tactician, damage wat je daarmee doet is echt niet normaal.

Zag trouwens wel dat je dus world en dungeon lvl60 gewoon via de store kan kopen (denk totaalsetje rond de 15-20 euro), enkel raid niet, toch nog een pietje P2W aspect ;)

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 18-06-2013 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
SinergyX schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 09:55:
Klopt, uiteindelijk haal ik wel tegen de 20%, alleen de tijd om door die dungeons te komen is soms irritant traag. Gros moet z'n quests daar doen, je komt weer bij die klote dungeons.

Mentored dungeons ga ik altijd tactician, damage wat je daarmee doet is echt niet normaal.

Zag trouwens wel dat je dus world en dungeon lvl60 gewoon via de store kan kopen (denk totaalsetje rond de 15-20 euro), enkel raid niet, toch nog een pietje P2W aspect ;)
Nee, je slaat gewoon grind over. Je kan niet het beste gear kopen in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Moest ook pietsje (klein beetje) zijn :P Ik zou het punt van discussie wel in begrijpen, zelf boeit het mij in iedergeval totaal niet, stukje luxe als ik straks 60 ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

bertends schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:36:
Ik ben zelf verhuisd naar Gelidra. (Samen met de guild)

Een uurtje voor ze hebben beslist om Icewatch te sluiten hadden we als guild besloten om te verhuize naar Akala (toen Duitse RP) omdat raiden op IW op dat moment echt niet te doen was (mensen te laat door queues/lag/...).

Dus: move naar Akala. Half uur later, servers dicht en weer verhuizen in de ochtend :)
Wie weet tot daar dan ;)

Ik ben nu een lvl 13 Ranger (Mararth) en speel lekker casual op mijn gemakkie. Heb jarenlang wow gespeeld maar dit is een frisse afwisseling. Zeker ivm F2P en betalen voor wat je wilt. Heb iig alvast een mount gekocht en dat bevalt prima. Nu is een beetje rondkijken hoe alles werkt.

Moet wel zeggen dat de world events (rifts) een leuke afwisseling zijn op het questen. Evenals de adventures welke veel extra XP opleveren naast de quests. Tot nu toe een hele leuke game met veel betere gfx als dat ik gewend was. Maar een mass event is toch wel heel pc intensief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Aardige game. Lvllen gaat op het begin wel erg snel. Ben in no time lvl 7. Vind wereld er wel vrij kaal uitzien. Weinig deco. Wel genoeg volk te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Hurtebise schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 17:24:
Aardige game. Lvllen gaat op het begin wel erg snel. Ben in no time lvl 7. Vind wereld er wel vrij kaal uitzien. Weinig deco. Wel genoeg volk te zien :)
Er zijn zones die veel meer bos en struiken hebben. Maar ook vlaktes met hier en daar een toren of barricade.
Ik vind het wel wat hebben.. het is niet te druk voor je ogen maar wel genoeg te zien.

Het levelen met adventures is wel erg leuk en de xp/gold komt erg snel binnen. Ik ben inmiddels lvl 35 op Blightweald.

Ook al een paar dungeons kunnen tanken. Al valt dat niet altijd mee omdat ik natuurlijk niet de tactieken weet..

[ Voor 9% gewijzigd door junglebeast op 18-06-2013 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Hurtebise schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 17:24:
Zoals junglebeast al aangeeft zijn de zones heel verschillend. Zelf ben ik niet zo gecharmeerd van Moonshade Highlands. Een erg open kale ruimte. De nieuwste zone "Dendrome" daar in tegen is een super explosie van kleuren en beleving. Echt heel erg gaaf om daar in rond te lopen en te questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
En gisteren 60 aangetikt, wat nu? :P

Wel ingelezen rond hele tanken, dat bevalt me achteraf toch niet zo enorm. Enorme focus op healthpool en avoidance is secondair en enkel met wat clickies echt 'off the table' te krijgen, had wat meer gehoopt om de 'oude' style waar dodge/parry grote rol speelde.

Dus toch maar soort van hybrid tank build maken voor oude dungeons en wat hulp, focus ik voor 60 dungeons wel voor support en damage.

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 19-06-2013 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Voor de personen die de class Mage spelen heb ik hier een handige link voor builds en overige informatie. Kwam het tegen op de forums. Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Sinds dit weekend ook Rift weer opgepakt :)

Inmiddels level 25 Sentinel Cleric op Bloodiron, moet zeggen dat ik er van onder de indruk ben. Echt een stuk verbeterd sinds de laatste keer dat ik het gespeeld heb. Engine voelt een stuk beter aan.

Kan iemand mij uitleggen waar je nu precies voor moet gaan betalen? Wat zijn de voordelen van betalen? Ik begrijp dat je dan 15% extra XP krijgt maar er zitten vast nog wel meer voordelen aan denk ik zo.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Je krijgt ook elke dag een charge voor 2 uur 40% exp, favor, reputation, drops, een daily gift en een weekly gift (meestal artifacts). Daarnaast een hele spell-page met summons van trainers, bank en guildbank en priority queue voor de login.

http://www.riftgame.com/en/store/#patron
Onderaan staan alle dingen die je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik ben ook op zoek naar wat addons om mijn UI wat te verbeteren. Is Gadget een aanrader? Het heeft wel Grid-like frames zie ik. Of heeft iemand andere addon tips?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Voor addons kijk ik zelf altijd op Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Heb vandaag een andere spec/role genomen. Was eerst een Reaver/Void Knight tank (soort van Death Knight), en nu maar een dps spec/role gezocht. Hier een linkje. Gaat om de Warlord/Champ build.

Bevalt me erg goed. Mobs vallen sneller om en ik heb een betere selfhealing..

[ Voor 59% gewijzigd door junglebeast op 24-06-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Warlord/champ is inderdaad 1 van de bekendere solo specs, opeens is cornered beast icm die healing posture erg interessant.

Ik heb soortgelijke setup, maar iets meer defensief. 32 punten voor cornered, 11 punten voor warlord (posture en block zonder shield), rest in void knight voor de bubbles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertends
Ik gebruik die Warlord Champ ook.

Met die postures kan je een beetje spelen. wat meer resist en minder dmg, of net andersom etc.

Qua Addons gebruik ik zelf enkel karuulalert / KBM / Conquest Tracker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Probeer nu eerst m'n warrior naar 60 te trappen, ben best benieuwd hoe die 61 talent werkt van Warlord (GCD naar 1sec), ik merkte dat ik met mijn voidknight variant niet bijzonder minder damage deed, mede omdat ik die buff heb 4% per pact, blijft output redelijk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Dus inmiddels zijn de 4 nieuwe souls aangekondigd :)

Healing Warrior Liberator
Support Cleric Crusader ( Hetzelfde als Archon/Bard/BM )
Healing Rogue Physician ( Full healing spec )
Tanking Mage Arbiter ( ja ja daar is hij eindelijk :D )

Tevens hebben ze nog veel meer aangekondigd. Zo gaan we in de nieuwe expension als eerst naar de plane of water. Komt er een geavenceerd upgrade systeem voor gear, en gaan companions en grote rol spelen. Waarschijnlijk kunnen we die gaan upgraden en kunnen ze helpen tijdens questen ofzo??

Afbeeldingslocatie: http://rift.junkiesnation.com/wp-content/uploads/sites/3/2013/06/plane-of-water.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Holy batman, dat zijn een paar vette souls :D Ik zie al meteen een paar zeer interessante combinaties :D

Maar dat zal nog wel behoorlijke tijd op zich laten wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Die addons, is er een die artifacts kan vinden of op zijn minst laten weten dat die in de buurt zijn?

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:01
Had ik Rift weer even geinstalleerd en start ik mijn oude lvl50 warrior weer op. Crap coin locked.

Probleem is dat ik Rift speelde met een mail adres wat ik nu niet meer heb (provider switch gehad). Dus kan er niet bij. Ik kan dus wel inloggen maar mail adres mag alleen door Support gewijzigd worden.

Weet niet of ik zin heb om lang in de wachtrij te hangen om dit te wijzigen.

[ Voor 12% gewijzigd door Carthrax op 26-06-2013 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:23
Vlak voor de F2P-overgang heb ik via de chat contact gehad met de helpdesk, met een wachttijd van tien minuten of zo (6 wachtenden voor mij?). Geen idee of die wachttijd nu erg opgelopen is. Daarna overigens snel en goed geholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Als je via de website ticket maakt voor je account, kom je volgens mij in een andere queue te zitten.

Een ingame vraag heeft 3 dagen geduurd, maar mijn 2de account password reset (zelfde probleem, email heb ik niet meer) had ik binnen een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-07 11:39
Ik heb paar weken geleden ook via de chat gedaan, werkte super. Zeer behulpzaam en was binnen 20 min geregeld. En dat met mijn account waar ik al een jaar geen toegang meer toe had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Gisteren level 30 gedinged op mijn Cleric. Heerlijk spel vermaak me er prima mee!
Zit wel te overwegen over te stappen naar Purifier ipv Sentinel. Iemand ervaringen met die 2 souls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertends
'k heb in SL nog niet met men cleric gespeeld, maar ..

Purifier: Shielding gebeurt voor de eigenlijke dmg.
Sentinel: Reactie is hier belangrijker. Je hebt veel grote heals en je healt wanneer er dmg wordt uitgedeeld.

Van wat ik hoor is Purifier behoorlijk saai. 1 spell die je moet spammen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

http://community.riftgame...h-silverwood-under-siege/

In het kort: Er is een invasie event van 27 juni t/m 2 juli. Je kan allerlei vanity gear winnen maar ook een mount. Het is in Silverwood en Freemarch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik zie alleen payment mogelijkheden via CC en PayPal klopt dat?
Ik ben inmiddels wel overtuigd en ga asap subben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

DenniZ schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:31:
Ik zie alleen payment mogelijkheden via CC en PayPal klopt dat?
Ik ben inmiddels wel overtuigd en ga asap subben.
Ja vreemd. Dacht eerder ook nog Direct Debit gezien te hebben. Je kan wel je bank aan PayPal linken..

Edit: Ah je kan credits kopen via Direct Debit...

[ Voor 7% gewijzigd door junglebeast op 28-06-2013 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

junglebeast schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 16:39:
http://community.riftgame...h-silverwood-under-siege/

In het kort: Er is een invasie event van 27 juni t/m 2 juli. Je kan allerlei vanity gear winnen maar ook een mount. Het is in Silverwood en Freemarch.
Ik heb vanmorgen ingelogd en zag weinig. Is dit iets wat eens per uur of random gebeurt? En zo ja hoe zie ik dit dan? Sorry voor de n00b vragen maar is allemaal nieuw he :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

TiMMieJ schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 12:09:
[...]

Ik heb vanmorgen ingelogd en zag weinig. Is dit iets wat eens per uur of random gebeurt? En zo ja hoe zie ik dit dan? Sorry voor de n00b vragen maar is allemaal nieuw he :).
Weet niet wanneer zo iets gebeurt, maar gewoon proberen elk invasion event mee te doen in Silverwood of Freemarch en je hebt kans op nieuwe items..

Ik loop zo af en toe de zone binnen.. moet toch nog wat werken aan me fishing. :)

[ Voor 8% gewijzigd door junglebeast op 28-06-2013 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Tot nu toe niks gewonnen. Lijkt wel of mijn account niet geflagged is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vanity gear, dat is toch gear voor je wardrobe?

Had gisteren wel 1 helmet gekregen, weinig interessants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Om in aanmerking te komen voor items moet je je level verlagen tot minimaal 19. Zelf ren ik voor de zekerheid rond op 16. Ik heb een paar events gedaan en kreeg wel wat items zoals taarten die ik dan weer naar andere kon gooien. Echter nog geen leuke hats of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Ik heb nog geen event gezien en ik speel toch wel paar uur per dag...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Wist niet dat dit mogelijk was in Rift.. Petje af!!

http://forums.riftgame.co...ed-content-ever-made.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Haha ja sommige mensen gaan helemaal los in hun dimension :) Er zijn nog veel meer van die extreme builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

SinergyX schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:19:
Als je via de website ticket maakt voor je account, kom je volgens mij in een andere queue te zitten.

Een ingame vraag heeft 3 dagen geduurd, maar mijn 2de account password reset (zelfde probleem, email heb ik niet meer) had ik binnen een dag.
Heel lang geleden had ik een trial account waarop ik maar 2 dagen gespeeld had om dat ik het spel veel te hard op WoW vond lijken.
Deze vrijdagavond besloot ik het spel nog eens een kans te geven. Wachtwoord vergeten, dus op de password reset knop geklikt en....geheime vraag, waarop ik altijd random crap invul omdat die dingen ongelofelijk onveilig zijn :|

Op de "Live Chat" knop op de support site gedrukt, en warempel: Ze kunnen me verderhelpen. Dit doen ze door mijn huidige geheime vraag te verwijderen, waarop ik twee nieuwe geheime vragen moet kiezen. (TWEE! Ze hebben hun uber beveiliging verdubbeld, dat zal die hackers leren 8)7).

Nieuwe vragen ingesteld en nu kon ik wel men wachtwoord resetten. Al bij al heeft de hele procedure nog geen 20 minuten geduurd, dus snel zijn ze wel :)

Dit weekend een eind gespeeld (ben nu level 17) en men ervaringen zijn tot nu toe positief. Het hele gedoe met rifts en zone events is ongelofelijk leuk, al is er een hele hoop dat ik nog niet snap. Er wordt in chat geadverteerd met valuta die ik totaal niet ken en ik mag blijkbaar de auction house niet gebruiken :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:21

Wootlock

Evilution

Support bij deze gam is gewoon erg goed :)
Ik had zo'n Raptr key en kreeg die niet ge-add en had dus live support ingeschakeld (moest wel 45min wachten)
Kreeg een heel prettig gesprek en ze voegde netjes de key toe.
[02:42:37 PM] GM Hruska: Thank you, please allow me just a moment to add that for you.
[02:42:46 PM] End-user: Ok, take your time
[02:47:36 PM] GM Hruska: Thank you for your patience, I've added this code for you now. Please note that you may see a different serial code appearing on your account, but the content should all be there.
[02:48:05 PM] End-user: I noticed :)
[02:48:12 PM] End-user: Thanks for your time and your help
[02:48:25 PM] GM Hruska: You're welcome, I'm glad I could help. Do you have any other questions?
[02:48:51 PM] End-user: Yes I have: If you have to choose: Batman or Iron man ?
[02:49:19 PM] GM Hruska: I would say Batman.
[02:49:26 PM] End-user: That would be the right answer :)
[02:49:29 PM] GM Hruska: =)
[02:49:35 PM] GM Hruska: Did you have any other questions?
[02:49:41 PM] End-user: Nope that was it =)
[02:49:48 PM] End-user: Have a good day, and thanks for the help :)
[02:50:19 PM] GM Hruska: You're very welcome! Thank you for contacting Trion Worlds and you have a good day as well.
[02:50:49 PM] End-user: No problem ! have a nice day and see you arounnd !
[02:51:57 PM] GM Hruska: See you =)
[02:52:01 PM] End-user: Bye
:D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertends
boe2 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 11:53:
[...]
Er wordt in chat geadverteerd met valuta die ik totaal niet ken en ik mag blijkbaar de auction house niet gebruiken :?
Je moet eenmalig credits spending in de shop om de AH te kunnen gebruiken (toch iig om iets te verkopen als'k het me goed herinner.)

Ik dacht dat je hiervoor 7000 Loyalty nodig had, wat overeen zou moeten komen met credits voor 5$ of zo (heb nu even de prijzen niet bij de hand).

Op die manier kan niet elke free account snel dingen op de AH zetten (denk hierbij aan gold sellers).

Je kan deze credits trouwens ook met ingame geld kopen. Hiervoor moet je een Rex kopen van de AH. die kosten wel tegen de 1k plat (dit ga je absoluut niet redden op lvl 17, al zou het wel moeten kunnen tegen dat je lvl 60 bent als je zuinig bent en alle quests etc runt)

Gemakkelijkste zal zijn om snel ff die 5$ te spenderen en klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Het zijn toch prutsers die mannen van Rift :|

Omdat ik een payment method wil toevoegen word ik doorgestuurd naar de website. Ik log daar in en..."security info outdated, please take the following steps to set a new password and choose 2 new security questions". Ik heb dit 3 dagen geleden al moeten doen ffs :(.
Opnieuw contact opgenomen met support, blijkt dat ze tijdens de vorige interventie manueel met men account geprutst hebben en er een "expiration" timestamp van men wachtwoord nog op men 2 jaar oud wachtwoord ingesteld stond. Beter nog: Ze kunnen dit niet fixen, ik mocht dus weeral een nieuw wachtwoord + security questions kiezen in de hoop dat het probleem niet meer terugkomt.

Goed, uiteindelijk geraak ik ingelogd op de website en kan ik men paypal account linken aan men rift account.
Ik ga terug ingame en ga naar het menu om credits te kopen. Ik kies een bedrag, men paypal source en checkout.

...

"This transaction could not be completed due to security issues with your account. Please contact support if this problem persists"

Ja daaag, ik geef het op. Ik ga jullie niet smeken om jullie geld te mogen geven :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 13:16
Die security issues heb ik ook gehad. Trion gaat zeggen dat het aan je Paypal ligt, ook al werkt paypal voor de rest wel op andere sites. En ze lossen niks voor je op <3

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertends
Hmz, paypal zou perfect moeten werken. Doet het hier toch iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-06 15:26
Lijkt erop dat Rift niet direct van je rekening kan afschrijven via Paypal.
Ik had hetzelfde probleem, met een bankrekening gekoppeld aan paypal werkte het niet.
Toen wat saldo geladen op mn Paypal rekening (gaat tegenwoordig live met die nieuwe ideal2paypal service) en toen werkte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Volgens mij werkt Trion met een machtiging op je PayPal, welke niet is toegestaan met een bank-koppeling.

(ingame kan ik bijvoorbeeld zonder tussenkomst van website gewoon gems kopen - 2x ok geven en het is binnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik heb echter gewoon een kredietkaart gekoppeld aan mijn paypal account, dus dat kan het niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Toch nog eens geprobeerd om ingame support te contacteren. Ingame sloten ze meteen men ticket en stuurden ze me een mail dat ze me niet konden helpen. Naar de site gegaan en "live chat": Error 500

amateurs 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Stukje informatie over de Mage Tank class. Duurt vast nog wel even gezien ze voorlopig nog content tot patch 2.7 gepland hebben staan alvorens 3.0 komt.

"Kervik wrote:
Hey all,

As I’ve been reminded several times I promised to at least shed a little more light on the Arbiter soul. Keep in mind this is essentially a pre-alpha version of the soul. Anything and everything about it can, and in many cases probably will, still be changed before it goes live.

Regarding gear for the new soul, there is going to be new tanking gear available that you’ll most likely want to gather for use with the soul. There aren’t any buffs or talents in the soul tree that award toughness. The soul also uses Deflect instead of Block, so you’ll be looking for gear and runes to match.

As many of you have noted, the pet is essentially at the center of the soul’s ability to tank. In its current form the pet functions as basically as a partial absorb shield, meaning it intercepts a percentage of the damage you take. The main difference from an actual absorb shield is the pet’s health can be returned in parts, while an absorb needs to be reapplied. The pet also intercepts a portion of the healing you receive to help in keeping it alive. The pet itself has no abilities and doesn’t even have the standard pet control bar. It follows you around, keeps you buffed and soaks up damage.

I'm working with this soul to make Charge a bit more interesting while tanking, but details will have to wait.
"
Pagina: 1 ... 29 30 Laatste