MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Hehe, ik heb server first voor de golden dragon (Ochrin?)MrBlueEyes schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 19:44:
[...]
Geen idee of iemand die nog beheerd.
Leuk had vandaag 3x shard first items. We gingen Raid rifts doen op Ember Island.
tenzij het knurften zijn die characters je vader en jemoeder aangemaakt hebben

http://tinyurl.com/5sdar8p
Ik heb hem toevallig van de week wel ingevuld.Ienni1983 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:34:
Heb maar weer even de database geupdate maar niet veel mensen gebruiken hem meer.
tenzij het knurften zijn die characters je vader en jemoeder aangemaakt hebben
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
De aanschaf is een aantal dagen gratis. Je hebt nog steeds abbo kosten.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:03:
Is het nou gratis geworden?
Zo te zien hebben ze bij Trion Worlds last gehad van hackers die waarschijnlijk toegang hebben gehad tot de databases, en word er aangeraden om je wachtwoord en security questions te veranderen.
klik
Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Goedkope 90-day time-cards. Het is geen scam ofzoiets, ik heb het namelijk al gedaan en 2 codes in de mail ontvangen
[ Voor 28% gewijzigd door ulTimaS op 30-12-2011 12:54 ]
traktor scratch!
Op het moment heeft het te maken met de feestdagen en SWOTR. Ik denk dat het wel weer aantrekt na de feestdagen.Erikie schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 23:59:
ben twee dagen bezig geweest met rift. Maar eh, wat is het rustig zeg? Ik heb nu 2 verschillende 'medium' pvp servers geprobeerd, maar van lvl 1 - 15 ben ik misschien 10 man tegengekomen. Verder wel een grappig spel, maar als ik niemand tegen kom is de lol er wel vrij snel vanaf
En ik denk dat er niet heel veel mensen levelen omdat er al veel mensen level capped zijn.
Hehe, ik ben opnieuw begonnen met Everquest 2. Intussen alweer zeven jaar oud en daar zie je echt wel nog wel behoorlijk wat volk rondlopen. Misschien wordt het tijd dat ze f2p gaan met een betaalgedeelte?Erikie schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 23:59:
ben twee dagen bezig geweest met rift. Maar eh, wat is het rustig zeg? Ik heb nu 2 verschillende 'medium' pvp servers geprobeerd, maar van lvl 1 - 15 ben ik misschien 10 man tegengekomen. Verder wel een grappig spel, maar als ik niemand tegen kom is de lol er wel vrij snel vanaf
Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....
Ik heb zelf niet eens meer de overstap gemaakt en gewoon mijn account gecanceled.
En nu speel ik weer volop WoW.
Currently playing: MTG Arena (PC)
Dit eigelijk, maar persoonlijk niet naar SWTOR, dat voelt gewoon als WoSW (world of starwarsHurtebise schreef op zondag 01 januari 2012 @ 12:03:
Ik vrees voor behoorlijk wat mensen dat Rift een verfrissend tussendoortje was. Als opstapje tussen WoW en SWTOR.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
traktor scratch!
traktor scratch!
Ik zie niet wat jij doet, maar waar ik zit (bloodiron) is het goed druk nog, en ja in low-lvl zones is het zo goed als leeg, wat verwacht je als je binnen 2 dagen op lvl 50 zit. Op lvl 50 begint het spel ook pas eigenlijk.Erikie schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:07:
Ok, zo te zien is dit spel in europa redelijk dood, die servers zijn echt te leeg.. Die amerikaanse servers zijn trouwens wel lekker vol. Ik vraag me alleen af of m'n speelwijze wel okee is. Sinds lvl 12 heb ik geen quests meer aangeraakt, ben nu inmiddels lvl 27 binnen een week met alleen maar pvp'en. PVP inquisitor is echt baas ! Beetje vervelend alleen voor de vijand
@sinergyX
Als ik als tank queue dan heb ik een 'pop' binnen de minuut, maar gelukkig is het 5 roles systeem er niet op gemaakt om meer dan 1 spec te spelen.
Ook warfronts, als je niet specifiek voor 1 queued is het ook binnen de minuut de 'pop' zodat ook daar niet lang gewacht hoeft te worden.
Ik merk er zelf vrij weinig van dat de server leger worden, sprak gister nog iemand die vertelde dat hij een casual guild heeft waar iedereen welkom is, waarbij er inderdaad mensen weggingen naar star wars, maar dat netto zijn guild alleen maar groter aan het worden is.
En natuurlijk dat heel veel mensen ontevreden zijn met hoe nieuwe en daardoor vol kinderziektes star wars is.
De vergelijking die ik hoor is dat naar sw:tor gaan een gevoelsmatige stap terug is.
[ Voor 35% gewijzigd door Highlandd op 14-01-2012 04:45 ]
Voor de PVP'ers onder ons: Er komen veel PVP wijzigingen aan. Waaronder bijvoorbeeld 40 levels i.p.v. maar 8.
Ook gooien ze de PVP roles eruit en gaan ze dit combineren met het nieuwe PA systeem.
Voor meer info verwijs ik naar hun forums
Als tank mag ik nog niet in de queue, ik mis stats volgens dat ding (toughness?). Wissel ik naar support of DPS, geen probleem (grappig dat daar stats dus overlopend zijn). Wel 2 dungeons gedaan met mijn warrior, blijft een grappig game maar combat is absoluut mijn ding niet meer.Dondorp schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 04:38:
@sinergyX
Als ik als tank queue dan heb ik een 'pop' binnen de minuut, maar gelukkig is het 5 roles systeem er niet op gemaakt om meer dan 1 spec te spelen.
Ook warfronts, als je niet specifiek voor 1 queued is het ook binnen de minuut de 'pop' zodat ook daar niet lang gewacht hoeft te worden.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
niceNemm schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:08:
Ook ik zit op een server die goed druk is en merk niks van een leeg loop. Tevens zijn de dungeons ques echt wel snel. Ik zit tegenwoordig niet langer als een minuut te wachten. Handig hierbij is inderdaad dat je meestal meerdere rollen kan vertegenwoordigen en dus altijd wel snel een groep vindt. meestal zijn deze groepen gecombineerd met spelers van een andere server.
Voor de PVP'ers onder ons: Er komen veel PVP wijzigingen aan. Waaronder bijvoorbeeld 40 levels i.p.v. maar 8.
Ook gooien ze de PVP roles eruit en gaan ze dit combineren met het nieuwe PA systeem.
Voor meer info verwijs ik naar hun forums
traktor scratch!
Hij heeft het hier over prestige ranking, dit is na lvl 50, afgekocht P1 tot P8Erikie schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:59:
[...]
niceBen benieuwd.. gisteren lvl 32 aangetikt.. Effe kijken of t me lukt om te levellen naar lvl 40 door louter te pvp'en.
dit wordt ingewisseld voor een ranking tot level 40 waarbij P8 gelijk staat aan lvl 38 (en een half als ik het goed begreep).
De pvp souls zullen verdwijnen aldus de dev's, dit word vervangen voor een Planar Attunement (PA) tier.
Hoe het exact zal uitwerken weet ik nog niet, hoop zelf dat het los zal staan van PvE PA sets die we nu hebben en dus een nieuwe PvP PA komt die je alleen maar kunt lvlen met PvP-en.
Ook zullen de marks of retribution (die dingen die je koopt voor 1600 favor) verdwijnen, je zal hiervoor gelukkig wel gecompenseerd worden, ik zit persoonlijk op P8 met 200 van die dingen en weer bijna favor capped, aangezien je vrij weinig kan kopen met favor.
Naast dit zal dan waarschijnlijk weer een nieuwe world event beginnen om het 1e jaar rift te vieren, de world events schijnen te gaan veranderen, niet meer de traditionele farm events maar het schijnt totaal verandert te gaan worden, misschien bouwen we nu werkelijk dingen zoals we nu al doen bij onsloughts op Ember Island, als dat zo is gaan we misschien naar het idee van PvP fortresses etc. zou heel erg welkom zijn, maar dan moet een server wel goed gebalanceerd zijn.
Bij ons gefluctueerd het enorm, ene moment zijn defiants zwaar in de meerderheid, dan guardians (was 2 maanden terug zo), en toen kwamen er ineens 2 pvpguilds en Special Olympics weer terug (wereld #3 ranking) dus sloeg het weer de andere kant op.
Btw, bloodiron zit ik.
Onze guild heeft sinds kort een pvp department gekregen, hebben een aantal pvpers aangetrokken en lijkt erop dat we nu we alle content op farm hebben eindelijk weer iets te doen hebben, dus beware defiants
[ Voor 3% gewijzigd door Nemm op 20-01-2012 14:57 ]
SWTOR is een slechter casual-mmo aftreksel dan RIFT.Hurtebise schreef op zondag 01 januari 2012 @ 12:03:
Ik vrees voor behoorlijk wat mensen dat Rift een verfrissend tussendoortje was. Als opstapje tussen WoW en SWTOR.
Totaal niet innovatief.
Geef het 6 maanden en niemand speelt het meer, op de die hard SW fans na.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
traktor scratch!
imho zijn 90%+ van de spelers waarmee ik in warfronts rondloop zo belabberd dat het moeilijk is om te zeggen dat de andere kant beter is. Wij hebben vanavond onder ember watch de event gedaan waarbij we rustig naar beneden gefarmed hebben, en plots kregen we een bezoek van Heresy, pve guild die vaak wil pvp-en tegen ons.Nemm schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:43:
Ik denk dat je dan op een server zit waar de balance ver te zoeken is. Wat je kan proberen is vragen of er pre made groups zijn en of je hun kunt joinen. Meestal maak je dan wel iets meer kans. Tevens in patch 1,7 gaan er veel dingen veranderen en kan je bijvoorbeeld ook als merchanerie het andere team joinen.
wij met 18 man, die boss op onze dak, 2 tanks etc. en dus die groep uit het niets (1 van de groep guild bannert hun in, 4 man kwamen door banner, en degene die bannerde was instant dood door ons)
Toch een goede 20 minuten aangeprutst met ze, geen enkel moment hebben we gezweet aangezien zij niet konden regroupen, uiteindelijke goede avond gehad, 200 kills, 150 inscribed sourcestones en 3 nieuwe essences voor me earth/fire sigil!
Spel is het leukst in premade groepen!
Verwijderd
Hoe heet jullie guild? Ik ben namelijk ook van plan om naar bloodiron te gaan, heb nu 3 PvE guilds achter de rug, maar die mensen kregen steeds ruzie...
Ben op het moment rank 5. Ik heb al een paar raids gedaan, heb net GSB klaar. Aangezien mij het ook leuk lijkt om het world pvp mee te maken en GEORGANISEERDE warfronts, zou ik wel graag bij jullie willen komen
Swotr was leuk voor even te doen maar rift is zoveel beter.
Speel je toevallig ook op icewatch in de guild "CtrlAltElite"
traktor scratch!
Verwacht wordt is ook dat deze week patch 1.7 live gaat. Ben benieuwd.
Kijk hier voor meer info: http://eu.riftgame.com/en...tes/carnival-ascended.php
Je kunt nu tot level 20 gratis spelen en desnoods er zo lang over doen als je zelf wilt
Ook is vandaag de nieuwe 1.7 update live gegaan, een hoop nieuwe dingen dus!
Gr Nemm
Referral links zijn tegen het algemeen beleid.
[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 02-02-2012 22:54 ]
Ik heb het geprobeerd maar ik ben nu lvl20 en wil ik graag het spel kopen.Nemm schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:55:
Voor de mensen die interesse hebben om RIFT eens GRATIS te proberen: Klik hier
Je kunt nu tot level 20 gratis spelen en desnoods er zo lang over doen als je zelf wilt
Ook is vandaag de nieuwe 1.7 update live gegaan, een hoop nieuwe dingen dus!
Gr Nemm
[mbr]Referral links zijn tegen het algemeen beleid.[/]
De client die ik nu heb gedownload ivm mijn trial account is neem ik aan gewoon de full game, alleen deels gelocked ?.
Als ik dus nu een gamecode zou aanschaffen zou ik in principe verder kunnen lvlen?
Via de website kan je een key aanschaffen
[ Voor 7% gewijzigd door Nemm op 06-02-2012 15:10 ]
Ja dat vroeg ik mij dus ook af, het scheelt namelijk al snel zo'n 5 euro. Via bepaalde webshops krijg ik binnen enkele minuten per mail al mijn key, dus dat vind ik wel de moeite waard.Nemm schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:09:
Hallo xeple, ik denk inderdaad dat je het volledige spel hebt gedownload en dat je de rest unlocked met een key.
Via de website kan je een key aanschaffenal is deze ook vaak met flinke korting in andere webshops te kopen. Volgens mij kan je hem via de officiële website aanschaffen voor nog geen 20 euro. Op welke server speel je en aan welke kant ?
Ik speel op Bloodiron bij de Guardians.
Ik ben relatief gezien nieuw binnen MMO's. Ik heb tot 2x toe WOW geprobeerd middels de trial accounts maar dat kon mij toch niet vasthouden, gek genoeg kan Rift dat wel alhoewel beide toch veel overeenkomsten hebben. Rift is imo duidelijker, overzichtelijker en grafisch beter en het weet mij (die-hard fast pace fps'r die op zoek is naar wat rustig speel plezier) wel te boeien.
Ik speel als Mage met elementalist/pyromancer/archon. Gister mijn eerste dungeon kunnen doen en dat beviel wel, erg leuk. Vanavond maar eens pvp proberen, eens kijken of dat lukt.
[ Voor 83% gewijzigd door Doler op 08-02-2012 09:43 ]
Verwijderd
Ja, ik zit echter alleen al in een guild, genaamd: ''Pain Train''.Doler schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:20:
Ben op BloodIron PvP gestart aan de Guardians kant. Iemand hier die daar ook actief is?
Ben pasgeleden ook begonnen met een defiant (cleric), omdat ik het gras aan de andere kant ook wilde bekijken. Ik merkte voor mijn gevoel dat het levelen alleen veel en veel te snel ging, dus ik heb nu mijn lock xp aan staan
Ook is het veel leuker om low level te pvpen.
Geen idee wie jij dan mag zijnVerwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:09:
[...]
Ja, ik zit echter alleen al in een guild, genaamd: ''Pain Train''.
Ben pasgeleden ook begonnen met een defiant (cleric), omdat ik het gras aan de andere kant ook wilde bekijken. Ik merkte voor mijn gevoel dat het levelen alleen veel en veel te snel ging, dus ik heb nu mijn lock xp aan staan. In vergelijking met mijn warrior vind ik een cleric zeer gemakkelijk levelen. Ben nu level 18 en ik zit in Blightweald. Ik wilde vooral ook niet te snel gaan met het levelen omdat ik dan het healen iets beter kan leren.
Ook is het veel leuker om low level te pvpen.
Had dat klaargezet voor 's nachts met een auto-shutdown na de geschatte tijd (x hours remaining) maar nadat ik de client de dag erna opstart wil hij die 4GB opnieuw downloaden.
Moet ik nu echt achter mijn computer zitten als die download completed is om dan de update effectief te installeren? Is de client echt zo dom dat hij niet even kan kijken of dat wat hij wil downloaden al niet in z'n directory staat?
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Van het weekend nog een paar LFG queue's gehad, 20 minuten wachten, 7x decline, 2x in dungeon tank/healer meteen leave, heb je eindelijk een party gaan 2 nonstop afk. Nee, van dit spel is weinig meer over.
3 uur.SinergyX schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:19:
Het is niet bepaald de slimste updater, maar 4GB zal toch ook niet bijzonder lang duren?
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Dat kan ik echt niet begrijpen. Ik zit vrijwel altijd direct in een party en anders wel binnen 1 of 2 minuten. Zeker nu de T1 en T2 dungeons zijn samen gevoegd en hij over meerdere servers zoekt naar spelers.SinergyX schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:19:
Het is niet bepaald de slimste updater, maar 4GB zal toch ook niet bijzonder lang duren?
Van het weekend nog een paar LFG queue's gehad, 20 minuten wachten, 7x decline, 2x in dungeon tank/healer meteen leave, heb je eindelijk een party gaan 2 nonstop afk. Nee, van dit spel is weinig meer over.
En afk's kun je wegvoten zodat er een nieuwe speler komt.
Hier kan ik me totaal niet in vinden. Ik denk dat je gewoon pech had op dat moment.SinergyX schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:19:
Als dps kan het soms wat lang duren, gemiddeld denk ik toch zo'n 5 a10 minuten.
Als tank/healer gebeurd het bijna instant zoals hierboven vermeld word.
Lvlen gaat snel, heel snel, wij boosten alts binnen 8 uur van lvl 12 naar lvl 50, dus ja, de lowlvl queues zijn killing maar daar blijf je dan ook niet echt lang.SinergyX schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:21:
Mogelijk op level 50 dat het anders is, maar dit ging over lvl 32 resp 36 (warrior en elementalist).
Als je 50 bent kan een queue lang duren, maar langer dan 15 minuten op primetime zal het nooit zijn.
Naast dat kun je beter een guild joinen of groupen met anderen, je kan met 4 man prima de 5man queue ingaan en binnen 1 minuut in de dungeon zitten.
Verwijderd
Hoe word dit gedaan dan? Via Ember Isle of...?Dondorp schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:28:
wij boosten alts binnen 8 uur van lvl 12 naar lvl 50, dus ja
Yep, maar is tegenwoordig weggepatched, als je nu lvl 48 of later bent dan word je naar sanctum of meridian geteleporteerd.Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:31:
[...]
Hoe word dit gedaan dan? Via Ember Isle of...?
Tevens hebben ze een nieuw filmpje vrij gegeven met dingen die te komen staan. Ik kijk er in ieder geval naar uit!
YouTube: RIFT Anniversary: A year in review and a look to the future!
speel je nog?Dondorp schreef op zondag 12 februari 2012 @ 17:02:
Highland hier, rogue van Parabellum
[...]
Geen idee wie jij dan mag zijn
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Moet zeggen dit is de eerste MMORPG na WoW die ik denk ik wel langer ga spelen dan een paar uurtjes...
Helpt natuurlijk wel dat de interface en controls zoveel op WoW lijken.
[ Voor 20% gewijzigd door DeepR op 11-03-2012 13:47 ]
Ik speel zelf aan de Guardians kant op Nemmesis
Yepyep, loop tegenwoordig hier mee rond: linkje naar gear
Vandaag weer es paar achievements verder voor conquerer hammerknell, moet nog een paar souls op estrode en butchers block.
Over critcap?Dondorp schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 05:31:
[...]
Yepyep, loop tegenwoordig hier mee rond: linkje naar gear
Vandaag weer es paar achievements verder voor conquerer hammerknell, moet nog een paar souls op estrode en butchers block.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Verwijderd
Dit was juist voor mij de reden om na 3 maanden te stoppen met Rift.DeepR schreef op zondag 11 maart 2012 @ 13:46:
Gisteren een char gemaakt op Icewatch server.
Moet zeggen dit is de eerste MMORPG na WoW die ik denk ik wel langer ga spelen dan een paar uurtjes...
Helpt natuurlijk wel dat de interface en controls zoveel op WoW lijken.
Het lijkt gewoon te veel op WoW. Zelfde super snel levelen met de zelfde veel en veel te makkelijke quests.
Enige voordeel met Rift is dat je daar ook rode quests kan oppikken als je een uitdaging wil (of met zijn tweeën bent)
Binnen 3 maanden 2 characters op max level en 4 crafts op max level.
Op een gegeven moment logde ik in en stond ik een beetje bij de AH NPC de guild chat te lezen en mezelf af te vragen wat ik nu in godsnaam eens moest gaan doen... wat meer dan eens resulteerde in uitloggen en een filmpie kijken oid.
Als je na slechts 3 maanden al zo een gevoel hebt weet je dat het tijd is om er gewoon helemaal mee te stoppen.
Zonder licht is er geen duisternis en zo is het (volgens mij persoonlijke mening dan) ook met alle moderne MMORPG's, je kan niet winnen als je niet kan verliezen. Het is tegenwoordig allemaal zo snel/solo'able/makkelijk dat de "overwinning" alles behalve goed voelt en dat gevoel is juist zo belangrijk omdat dat er voor zorgt dat mensen blijven spelen omdat ze dat gevoel weer willen ervaren.
Jep, en wat ik gehoord heb over de nieuwe ID items zal het alleen maar erger worden ( nog meer zoeken naar wapens met AP ). Tel daar bovenop wat je krijgt van PA ( zit zelf tegen de 500 aan ) en dan mag je dus weer meer gaan kloten met die critcap.....
@ hierboven
Game niet uitdagend genoeg?
http://bluedots.org/conte...ficial-Rift-Drinking-Game
Naast dat begint de game pas op lvl 50, ik als iemand met goede gear heb op sommige momenten nog moeite, ik betwijfel het of jou dat zou lukken als je (waarschijnlijk) in bluegear rondloopt
[ Voor 18% gewijzigd door Highlandd op 18-03-2012 13:27 ]
Verwijderd
En dit is dus precies een probleem wat ik heb met alle moderne MMORPG's.
Van 1 naar max level gaat super snel en super makkelijk zodat je na een week of drie de rest van tijd die je speelt doorbrengt in de gear grind molen..
Wat is er gebeurt met de ontwikkeling en progressie van je character in moderne MMORPG's, het zijn tenslotte nog steeds roll playing games...
Vroegah was levelen en je character leren een integraal onderdeel van een MMORPG. Tegenwoordig wordt levelen gezien als een noodzakelijk kwaad wat dan maar zo snel en makkelijk mogelijk moet gebeuren, het spel begint tenslotte pas op max level...
Dat ligt aan de spelers die jij kent. Ik weet van mensen die eeuwen doen over levelen, maar bijvoorbeeld erg veel plezier beleven aan RP of het volgen en begrijpen van de lore die in quest texten zit.Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 23:31:
En dit is dus precies een probleem wat ik heb met alle moderne MMORPG's.
Die mensen zijn misschien soms wat ouder, hebben wat minder van doen met raiden en progressie en die kom je dan ook wat minder snel tegen op bepaalde forums zoals deze wellicht.
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
BTW, wat gebruik je op je wapens? 2x lightning en poision coating?Dondorp schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:24:
[...]
Jep, en wat ik gehoord heb over de nieuwe ID items zal het alleen maar erger worden ( nog meer zoeken naar wapens met AP ). Tel daar bovenop wat je krijgt van PA ( zit zelf tegen de 500 aan ) en dan mag je dus weer meer gaan kloten met die critcap.....
@ hierboven
Game niet uitdagend genoeg?
http://bluedots.org/conte...ficial-Rift-Drinking-Game
Naast dat begint de game pas op lvl 50, ik als iemand met goede gear heb op sommige momenten nog moeite, ik betwijfel het of jou dat zou lukken als je (waarschijnlijk) in bluegear rondloopt
Verwijderd
Altijd al dedicated healer geweest in WoW, zou het in dit spel ook wel eens willen proberen met een cleric. Momenteel level 15 met een starter account, moest in de eerste dungeon al harder healen dan in een gemiddelde wow heroic
Ben nu sinds gisteren ook weer eens begonnen. Een frisse start gemaakt op een nieuwe server en met een Cleric tot level 8 gekomen. Maar eens op mijn dooie akkertje levelen.Pogostokje schreef op zondag 18 maart 2012 @ 23:38:
[...]
Dat ligt aan de spelers die jij kent. Ik weet van mensen die eeuwen doen over levelen, maar bijvoorbeeld erg veel plezier beleven aan RP of het volgen en begrijpen van de lore die in quest texten zit.
Die mensen zijn misschien soms wat ouder, hebben wat minder van doen met raiden en progressie en die kom je dan ook wat minder snel tegen op bepaalde forums zoals deze wellicht.
Ik speel al sinds 2005 MMO's en altijd op een casual manier. Raids en dergelijke zegt me erg weinig om eerlijk te zijn. Ik heb die gear ook totaal niet nodig om plezier te hebben in een MMO. En dan maakt het niet uit of het Rift betreft of een ander spel.
Afgezien van RP, waar ik niet aan doe, is jouw omschrijving treffend voor een persoon als ik
He who controls the Spice, controls the Universe.
PvE is hard. Mechanics van dungeons zijn goed uitgewerkt zoals je kan verwachten: class specific en speler specific mechanics in een bossfight. Hoe het zich houdt tov WoW weet ik niet. Waarschijnlijk is het het handigst als je filmpjes / livestreams kijkt om een beetje de content op lv 50 te ontdekken.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:31:
Hoe zit het met PVE in dit spel, en dan vooral raiding. Ik zou het wel eens willen proberen omdat ik WoW te makkelijk vind nu, en vooral omdat er niet echt een 'progression path' meer is, zoals in WoW burning crusade met de attunements enzo. Moet je in dit spel wat meer moeite doen om progress te maken, ook qua gear dan?
Altijd al dedicated healer geweest in WoW, zou het in dit spel ook wel eens willen proberen met een cleric. Momenteel level 15 met een starter account, moest in de eerste dungeon al harder healen dan in een gemiddelde wow heroic
Verwijderd

Trion bellen?Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:01:
huh, ik weet niet meer wat het paswoord van m'n trion account is, als ik op 'forgot password' klik, krijg ik 'no account matches this email address'. Als ik dan een nieuw account probeer aan te maken: 'this email address is already in use'
mounts? racial traits? porticulum? potions? genoeg manieren om het reizen gemakkelijker te makenHurtebise schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:00:
Pas begonnen. Vind de loopsnelheid ontzettend traag.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Whetstones of wrath stones voor dps, lightning meuk voor tanking.kKaltUu schreef op maandag 19 maart 2012 @ 03:37:
[...]
BTW, wat gebruik je op je wapens? 2x lightning en poision coating?
Poisenous als ik niet hoef te interrupten, anders silencing coating.
Oh, en PvE is bij mij vooral autopiloot, alles op farm anyway.
Vandaag ff keepers rep maxxed out gehaald, pokkegrind was dat!
[ Voor 17% gewijzigd door Highlandd op 24-03-2012 16:10 ]
Sowieso is rep grinden irritantDondorp schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 16:09:
[...]
Whetstones of wrath stones voor dps, lightning meuk voor tanking.
Poisenous als ik niet hoef te interrupten, anders silencing coating.
Oh, en PvE is bij mij vooral autopiloot, alles op farm anyway.
Vandaag ff keepers rep maxxed out gehaald, pokkegrind was dat!
Als iemand trouwens een EU guild kent die socials aanneemt hou ik me aanbevolen. (mag ook op een andere EU server)
[ Voor 37% gewijzigd door On_E op 26-03-2012 10:33 ]
Je moest es weten, en na rep is PA een nog leukere grind, zit nu op 550+ levels, maar tering wat is dat saai, had laatst weer een tier1 moeten maxen zodat ik de stats van tier2 kan pakken, maar daarvoor moet ik:kKaltUu schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:23:
[...]
Sowieso is rep grinden irritantmaar je krijgt er iig wel een leuke mount voor.
4x weapon dps of 0.2 (150+175+200+225 = 7.5 lvl) = 30 lvls
3x dmg to rifts (125+150+175 = 5.25) 15.75lvls
In totaal dus 45.75 lvls weggooien om voor de stats in de volgende tier te gaan
XP vial aan, start instant adventure en gaan met die banaan !Dondorp schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:25:
[...]
Je moest es weten, en na rep is PA een nog leukere grind, zit nu op 550+ levels, maar tering wat is dat saai, had laatst weer een tier1 moeten maxen zodat ik de stats van tier2 kan pakken, maar daarvoor moet ik:
4x weapon dps of 0.2 (150+175+200+225 = 7.5 lvl) = 30 lvls
3x dmg to rifts (125+150+175 = 5.25) 15.75lvls
In totaal dus 45.75 lvls weggooien om voor de stats in de volgende tier te gaan
Expert dungeons, raids, chronicles voor de afwisseling
Kan niet wachten tot ID wordt geopend
Verder kan ik vrolijk uitkijken naar ID, ik ga namelijk verhuizen en heb dus binnenkort heerlijk me eigen appartement in nijmegen :):)
lol, gister bij ons ook. DH achievement om Jorb te killen na laatste boss. 1 iemand bleef jorb pullen in de bubble phaseDondorp schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:53:
Pfff, vandaag faal gehad op achievement, we waren in Rise of the Phoenix, laatste boss, we wilden hem perfect doen zodat ik eindelijk klaar was met die instance (conquerer), gaat er 1 van ons dood terwijl de boss nog 500 health over heeft, echt bizar.
Verder kan ik vrolijk uitkijken naar ID, ik ga namelijk verhuizen en heb dus binnenkort heerlijk me eigen appartement in nijmegen :):)

DM mij eens je build/macro's/rotations! ik wil ook 4k dps doen
[ Voor 5% gewijzigd door kKaltUu op 30-03-2012 02:27 ]
Mag eender welke factie of server zijn.
DM mag ook.
http://lowlandelites.guildportal.com
http://forums.riftgame.co...-dutch-belgian-guild.html
http://www.parabellumeu.c...?page_id=92856&gid=231171
(mod maar weg als ik dit hier niet hoor te plaatsen, ik twijfel iig)
dafuq, zykori zit bij jou in de guild? lolDondorp schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:43:
Ik weet niet of iemand het leuk vind, maar wij streamen ook veel raids, als iemand interesse heeft om eens te zien hoe wij het doen:
http://www.parabellumeu.c...?page_id=92856&gid=231171
(mod maar weg als ik dit hier niet hoor te plaatsen, ik twijfel iig)
onze 1 april grap btw:
http://forums.riftgame.co...ldleader.html#post3708438
Nog altijd in Freemarch aan het questen ook, benieuwd wanneer ik naar de volgende area kan.
Sinds kort op Icewatch is het niet?itons schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:01:
Wij (Lowland elites) zijn hard op zoek naar Nederlandstalige spelers op Icewatch (Guardians).
Al ben ik niet van plan om van Guild te veranderen mag je me best whisperen (Nemmesis) mocht je hulp nodig hebben
Zou je wat meer info kunnen geven voor mijVerwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:12:
Wij zitten ook op icewatch maar defiant kant. Ik zit in de Black Rat Society
Verwijderd
Wij zijn niet echt een raiding guild hoor, we doen wel raids maar vooral casual.
Wij zijn allen ouders met kinderen en daarom dat het wat rustiger eraan toe gaat bij ons.
Kijk anders even hier als je geinteresseerd bent.
http://blackratsociety.guildlaunch.com/