Bij de KPN ook problemen met het open zetten van poorten. KPN vertrouwd hun klanten niet, misschien bij Telfort het zelfde verhaal.Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 01:09:
Ik probeer een mincraft server te maken en ik weet mijn vraag een beetje off-topic is.
Maar weet iemand wat ik fout doe? Het is ongelovelijk dat ik altijd met telfort en hun spullen gezijk heb.
Ik probeer de TCP poort 25565 open te gooien. Dat heb ik gedaan in me router maar kennelijk niet goed genoeg.
Want als ik het op internet test zegt die vrolijk dat die dicht is >.<. Ik heb nrtuurlijk ook een static ip-adress.
[afbeelding]
Probleem is namelijk dat minecraft me server wel kan vinden maar eronder staat er in het rood ´communication error´
Ik heb de server properties ook ingesteld. Heb een start.bat gemaakt met cmd console.
In me firewall ook een TCP 25565 rule gemaakt voor minecraft server.
Minecraft error:
[afbeelding]
Server Console:
[afbeelding]
Cmd console:
[afbeelding]
Ben alles in baby/test fase maken, op onze test computers. Met HEERLIJK zyxel router waar altijd met pijn en moeite iets werkend krijg.
Ga hem morgen sowieso even op de andere router testen. Als het daar wel werkt loopt mijn contract bij telfort voor het lekker goedkope test internet per direct af.
Nvm ik kan atm weer niet inloggen op die ***** router van telfort
Nu weer wel. Ik hou het weer voorgezien voor vandaag op mijn telfort computer >.<
Hopelijk heeft iemand ervaring met dit soort probleempjes
Ik kan op mijn router van KPN namelijk wel poorten openzetten, maar zodra er verkeer door die poort gaat vertrouwt de firewall het niet en blokkeert hij de gegevens door die poort. Volgens sommigen moet je dan naar KPN bellen, en die voegen dan al het verkeer door die poort toe aan een whitelist van je firewall
Geen idee of dit bij Telfort ook zo kan though