Hahwr, wat een onzin is dit. Software Downloaden van nieuwsgroepen is niet legaal is biedt je al helemaal geen bescherming voor trojans/malware/virussen.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:56:
[...]
Haha ja leuk dat je het vraagt.
Paranoia van internet en bankieren omdat: ik veel nieuws kijk.
Niet van cracks, omdat ik via newsgroups download (wat legaal is) kost geloof ik 500 euro per jaar, moet ik even checken als je dat wilt. Dat voor 40 slots @ 250mbit. Mag dus 40 vrienden uitnodigen die ook kunnen mee downen. Het feit dat je ervoor betaald maakt het legaal. Volgens mij was downloaden in NL sws al legaal alleen uploaden niet, maar torrents schieten gwn niet op. Het pakket wat ik/wij hebben upload 250mbit/s
Ook al betaal je ervoor, het is niet! legaal. Je betaald namelijk niet diegene die er voor heeft lopen zwoegen om hetgeen te maken wat jij download.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:56:
[...]
Niet van cracks, omdat ik via newsgroups download (wat legaal is) kost geloof ik 500 euro per jaar, moet ik even checken als je dat wilt. Dat voor 40 slots @ 250mbit. Mag dus 40 vrienden uitnodigen die ook kunnen mee downen. Het feit dat je ervoor betaald maakt het legaal. Volgens mij was downloaden in NL sws al legaal alleen uploaden niet, maar torrents schieten gwn niet op. Het pakket wat ik/wij hebben upload 250mbit/s
In Nederland is (als ik het goed heb) de wetgeving nog steeds zo dat je wel in het bezit mag zijn van een kopie van wat je gekocht hebt. Jij hebt minecraft nog niet gekocht, dus mag je daar geen kopie van hebben. En volgens mij is die wetgeving ook alleen gericht op muziek en/of films en niet op applicaties.
Wat? Als ik een auto jat, en die aan jouw verkoop, ben jij legaal bezig omdat je voor die auto betaald hebt? Overigens is downloaden van media legaal, niet het downloaden van software. Sowieso slaat het letterlijk nergens op wat je tot nu toe gezegd hebt.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:56:
[...]
Niet van cracks, omdat ik via newsgroups download (wat legaal is) kost geloof ik 50 euro per jaar, moet ik even checken als je dat wilt. Dat voor 40 slots @ 250mbit. Mag dus 40 vrienden uitnodigen die ook kunnen mee downen. Het feit dat je ervoor betaald maakt het legaal. Volgens mij was downloaden in NL sws al legaal alleen uploaden niet, maar torrents schieten gwn niet op. Het pakket wat ik/wij hebben upload 250mbit/s
Edit 50 euro niet 500
Oja, op nieuwsgroepen kost gene geld enzo. Hoe betaal je je usenet provider dan? Geld in een envelop sturen met je accountnummer? Daarnaast ben je voor diefstal via iDeal (internetbankieren in het algemeen) gewoon verzekerd door je bank. Stel je geld word geskimmed of afgevangen dmv man-in-the-middle o.i.d. krijg je gewoon je geld terug.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:56:
[...]
Ik denk ook dat je wel 20 miljoen op je bank hebt staan, zonde dat je dat zou kwijt raken.
Serieus, je praat een boel poep, ik zou nu allang hebben toegegeven dat het me niet uitmaakt dat ik een oude illegale versie speel en dan dus ook geen support verwacht.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Verwijderd
hier is die, had een paar tik foutjes in me vorige post zie ik. (ben ondertussen bezig met werk)Verderf schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:57:
[...]
Sorry maar dit is echt complete onzin, naast het feit dat het hier gewoon niet hoord.
http://www.newsxs.nl/index.php?p=118
Wat jij wilt jongen!Kecin schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:59:
[...]
Oja, op nieuwsgroepen kost gene geld enzo. Hoe betaal je je usenet provider dan? Geld in een envelop sturen met je accountnummer? Daarnaast ben je voor diefstal via iDeal (internetbankieren in het algemeen) gewoon verzekerd door je bank. Stel je geld word geskimmed of afgevangen dmv man-in-the-middle o.i.d. krijg je gewoon je geld terug.
Ik denk ook dat je wel 20 miljoen op je bank hebt staan, zonde dat je dat zou kwijt raken.
Serieus, je praat een boel poep, ik zou nu allang hebben toegegeven dat het me niet uitmaakt dat ik een oude illegale versie speel en dan dus ook geen support verwacht.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2011 14:01 ]

[ Voor 8% gewijzigd door _H_G_ op 19-09-2011 14:05 ]
Dat had ik ook in gedachten. Notch zal wellicht met steam of GoG oid in zee gaan om Minecraft te verkopen. Alhoewel ik denk dat de mond-op-mond reclame ondertussen wel iedereen aan het minecraften heeft.
Verwijderd
Mond tot mond!Arunia schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:05:
Alhoewel ik denk dat de mond-op-mond reclame ondertussen wel iedereen aan het minecraften heeft.
Verwijderd
Eerlijk gezegt dacht ik dat ja. Maar zo te horen is dat het dus nietTwylight schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:02:
Haha jij denkt dat 40 connecties betekend dat je 40 vrienden mag laten downloaden

(ben even bezig met werk jongens). En het topic begint nu wel erg af te wijken. Ik stop nu ook met hier te posten over dit onderwerp!
Kan het ook weer over Minecraft gaan? En wat hebben veel mensen hier boter op hun hoofd zeg
, wel dikke eweka-abbo'tjes, maar een user die Minecraft illegaal heeft. OEEEEEEEEEEEEEH!!! Ja het is jammer, maar de realiteit van de dag. Met mijn vraag had ik niet geweten dat ik zo'n discussie gestart zou hebben
.
overigens heb ik hem, na eveneens een poosje illegaal spelen, al een poos gekocht. Helaas daarna pas op eBay gekeken naar alfa-keys die nog goedkoper waren dan beta-keys bij Minecraft zelf, maar goed. Ik weet niet of daar echt een hard onderscheid in zit. Alleen de voorwaarden zijn toen veranderd.
overigens heb ik hem, na eveneens een poosje illegaal spelen, al een poos gekocht. Helaas daarna pas op eBay gekeken naar alfa-keys die nog goedkoper waren dan beta-keys bij Minecraft zelf, maar goed. Ik weet niet of daar echt een hard onderscheid in zit. Alleen de voorwaarden zijn toen veranderd.
[ Voor 32% gewijzigd door MsG op 19-09-2011 14:07 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
ligt er aan wel geslacht.
zou ik ook doen, en post gerust nog eens wat als je problemen hebt met de legale versie van minecraft.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:05:
[...]
Eerlijk gezegt dacht ik dat ja. Maar zo te horen is dat het dus niet, we zijn met ze 4e nu.
(ben evne bezig met werk jongens. En het topic begint nu wel erg af te wijken. Ik stop nu ook met hier te posten over dit onderwerp!
Verwijderd
Ik gaat hem proberen te kopen. (even aan me maat vragen of die wilt internet bankieren voor mij). Kan ik ook online dat lijkt me wel leuk!!Crp schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:07:
[...]
ligt er aan wel geslacht.
[...]
zou ik ook doen, en post gerust nog eens wat als je problemen hebt met de legale versie van minecraft.
Lol >_< mond tot mond dan. Vooruit. haha.
Wat crp zegt, ligt aan het geslacht dan.
Is voor mij al even geleden dat ik MineCraft heb gespeelt. Te druk met andere dingen en nog even geen ideëen wat te doen.
Wat crp zegt, ligt aan het geslacht dan.
Is voor mij al even geleden dat ik MineCraft heb gespeelt. Te druk met andere dingen en nog even geen ideëen wat te doen.
Downloaden van muziek en films is legaal in NL. Software is NOOIT legaal om te downloaden (tenzij je bvb. via steam koopt en dan download uiteraard, maar via Usenet/Torrents dus nooit!).Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:56:
[...]
Niet van cracks, omdat ik via newsgroups download (wat legaal is) kost geloof ik 50 euro per jaar, moet ik even checken als je dat wilt. Dat voor 40 slots @ 50mbit. Mag dus 40 vrienden uitnodigen die ook kunnen mee downen. Het feit dat je ervoor betaald maakt het legaal. Volgens mij was downloaden in NL sws al legaal alleen uploaden niet, maar torrents schieten gwn niet op. Het pakket wat ik/wij hebben upload 50mbit/s
Edit 50 euro niet 500
Op newsgroups komen net zoveel geïnfecteerde software voor als van elke andere illegale bron...
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
maak daar maar meer van op usenet lol, hoe vaak ik wel niet een serie gedownload heb met "click here for password"..Osxy schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:10:
[...]
Downloaden van muziek en films is legaal in NL. Software is NOOIT legaal om te downloaden (tenzij je bvb. via steam koopt en dan download uiteraard, maar via Usenet/Torrents dus nooit!).
Op newsgroups komen net zoveel geïnfecteerde software voor als van elke andere illegale bron...
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ontopic maar weer.
Na de release van 1.8 op mijn server eind weg gelopen nieuwe gebieden in. Sindsdien geen spawnen meer en gewoon lekker survivallen met 2 andere vrienden.
Al meerdere DIKKE mijnschachten gevonden, heel vet uitgevoerd.
Na de release van 1.8 op mijn server eind weg gelopen nieuwe gebieden in. Sindsdien geen spawnen meer en gewoon lekker survivallen met 2 andere vrienden.
Al meerdere DIKKE mijnschachten gevonden, heel vet uitgevoerd.
Verwijderd
spoiler:
deze post is on topic
!!
heeft er trouwens al iemand pompoen of meloen zaadjes gevonden en gekweekt ?
Meloen zaden, zaten in een kistje in zo'n verlaten mijnschacht.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:13:
spoiler:deze post is on topic!!
heeft er trouwens al iemand pompoen of meloen zaadjes gevonden en gekweekt ?
Groeien als debielen xD Enige nadeel, een meloenslice hersteld maar 1 food. Dus met lege balk ben je wel ff aan eten.

De meloenenfarm, ernaast zit de graan farm.
Boomgaard erboven:

Links hiervan zit de ingang naar het huis met kisten, furnaces etc etc. Ingang naar onze stripmine en de mineschacht.
[ Voor 31% gewijzigd door Osxy op 19-09-2011 14:19 ]
Verwijderd
nogmaals mijn vraag....
we zijn allemaal zo bezig met meneer de paranoide downloader...
als ik mijn eilandje bij shipwreck groter maak krijg ik dan vanzelf kippen etc?
Als goed is wel maar durf het niet met zekerheid te zeggen.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:17:
nogmaals mijn vraag....
ik heb dat gedaan en bij mij is er nog niks uit zichzelf gespawned. volgens sommige komt dat omdat er teveel squids in de buurt zijn dus ik ben nu de zee onder het eiland aan het dempen om te kijken of dit wel helptVerwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:17:
nogmaals mijn vraag....
@ Semmy, als de ruimte groot genoeg is spawnen de kippen/varkens/creepers vanzelf
Tenminste ik kom de ze overal tegen.
Met 1.8 al een aantal leuke dingen tegengekomen van het weekend. Kwam ergens een stadje tegen dat gegenereerd was precies op de grens van 1.7.3/1.8. Hierdoor waren er een aantal huizen voorzien van een dwarsdoorsnede
Ook de enorme rotswand die midden in de ijszee opdoemde zag er apart uit
Met 1.8 al een aantal leuke dingen tegengekomen van het weekend. Kwam ergens een stadje tegen dat gegenereerd was precies op de grens van 1.7.3/1.8. Hierdoor waren er een aantal huizen voorzien van een dwarsdoorsnede
[ Voor 4% gewijzigd door vleesjus op 19-09-2011 14:22 ]
i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;
dat weet ik dus ook niet, ik zit nu ook een eiland aan het vergroten om te kijken of er wat spawned, creepers spawnen er zowiezo welVerwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:17:
nogmaals mijn vraag....
creepers,zombies en skeletten spawnen bij mij wel, alleen kippen koeien en varkens niet. kippen ben ik nu kunstmatig aan het doen (eieren gooien for life).vleesjus schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:21:
@ Semmy, als de ruimte groot genoeg is spawnen de kippen/varkens/creepers vanzelfTenminste ik kom de ze overal tegen.
Met 1.8 al een aantal leuke dingen tegengekomen van het weekend. Kwam ergens een stadje tegen dat gegenereerd was precies op de grens van 1.7.3/1.8. Hierdoor waren er een aantal huizen voorzien van een dwarsdoorsnedeOok de enorme rotswand die midden in de ijszee opdoemde zag er apart uit
Verwijderd
ok maar dan moet ik eerst kippen vinden en varen durf ik niet bang dat ik nooooooit meer terug kom d-;Alwinonline schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:24:
[...]
creepers,zombies en skeletten spawnen bij mij wel, alleen kippen koeien en varkens niet. kippen ben ik nu kunstmatig aan het doen (eieren gooien for life).
Maar ik neem aan dat je wel grass blocks hebtGrass blocks with a (Minimum) 2x1x1 space above them. Or from a thrown egg (1/8 chance)
i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;
Verwijderd
ja maar eieren verschijnen neit uit de lucht toch d-;vleesjus schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:30:
[...]
Maar ik neem aan dat je wel grass blocks hebt
Verwijderd
easter updateVerwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:35:
[...]
ja maar eieren verschijnen neit uit de lucht toch d-;
Ja dat heb ikvleesjus schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:30:
[...]
Maar ik neem aan dat je wel grass blocks hebt
ik zou een kompas maken, hiermee vind je altijd je weg terug, wijst altijd naar je home. ik heb ook een map gemaakt zodat ik zeker weet dat ik de juiste richting op vaar.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:27:
[...]
ok maar dan moet ik eerst kippen vinden en varen durf ik niet bang dat ik nooooooit meer terug kom d-;
Verwijderd
ik zal hem maken zogauw ik de spullen heb ervoor d-:Alwinonline schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:37:
[...]
Ja dat heb ik
[...]
ik zou een kompas maken, hiermee vind je altijd je weg terug, wijst altijd naar je home. ik heb ook een map gemaakt zodat ik zeker weet dat ik de juiste richting op vaar.
Voorkant van het complex:Osxy schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:14:
[...]
Meloen zaden, zaten in een kistje in zo'n verlaten mijnschacht.
Groeien als debielen xD Enige nadeel, een meloenslice hersteld maar 1 food. Dus met lege balk ben je wel ff aan eten.
[afbeelding]
De meloenenfarm, ernaast zit de graan farm.
Boomgaard erboven:
[afbeelding]
Links hiervan zit de ingang naar het huis met kisten, furnaces etc etc. Ingang naar onze stripmine en de mineschacht.

Gerenderd met Tectonicus (Erg tof!)
hier de map van shipwreckVerwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:46:
[...]
ik zal hem maken zogauw ik de spullen heb ervoor d-:
spoiler:
je moet gewoon recht naar zonsondergang varen. en de weg terug is gewoon zonsopgang. makkelijker kan niet.. als je gewoon recht blijft varen kan er niks mis gaan 
- vanaf je eiland richting zonsondergang dan heb je vaste land.
- vanaf je eiland richting zonsopgang is een groter eiland met een berg.
- vanaf je eiland richting zonsondergang dan heb je vaste land.
- vanaf je eiland richting zonsopgang is een groter eiland met een berg.
[ Voor 17% gewijzigd door Crp op 19-09-2011 15:01 ]
Helaas, helaas... sinds beta 1.8 herspawn friendly mobs niet meer. Dit betekend dat als je alle koeien en varkens in je spawn gebied uit moord, je een eindje mag gaan rezien voordat je ze weer tegenkomt. Gelukkig kun je kippen uit eieren spawnen (= oneindige bron voor veren en eten).
Notch heeft de code alvast geimplementeerd, want straks zou je beesten moeten kunnen fokken.
Jammer dat hij dat nu al gedaan heeft...
Ik zou deze code pas implementeren, als het fok systeem af is...
Notch heeft de code alvast geimplementeerd, want straks zou je beesten moeten kunnen fokken.
Jammer dat hij dat nu al gedaan heeft...
Verwijderd
betekent dus dat je met shipwreck fucked bent en er niks meer bij je spawned hmmz nice )-:ThE_En4CeR schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:30:
Helaas, helaas... sinds beta 1.8 herspawn friendly mobs niet meer. Dit betekend dat als je alle koeien en varkens in je spawn gebied uit moord, je een eindje mag gaan rezien voordat je ze weer tegenkomt. Gelukkig kun je kippen uit eieren spawnen (= oneindige bron voor veren en eten).
Jammer dat hij dat nu al gedaan heeft...Ik zou deze code pas implementeren, als het fok systeem af is...
En als je niet alle varkens en/of koeien dood maakt dan blijven ze spawnen, maar als je ze allemaal om je heen dood maakt spawnen ze helemaal niet meer?
En fokken is stoer, kun je een boerderij maken
En fokken is stoer, kun je een boerderij maken
[ Voor 18% gewijzigd door FastFred op 19-09-2011 15:37 ]
Nope, ze herspawnen helemaal niet meer! Alleen als er een nieuwe chunk gegenereerd word, spawnen er nieuwe beesten (in de nieuwe chunk).
Dus spaar de schapen en koeien! Oh ja, dan heb je nog niks aan ze (aangezien de wol op schapen ook nog niet teruggroeit... er loopt al sinds het begin van 1.8 een kaal schaap rond mijn huis xD
Dus spaar de schapen en koeien! Oh ja, dan heb je nog niks aan ze (aangezien de wol op schapen ook nog niet teruggroeit... er loopt al sinds het begin van 1.8 een kaal schaap rond mijn huis xD
'Automatische incasso via internet' is net zoiets als mijn vader zegt: 'Waarom start het internet niet op'. Ongelooflijk dat die Mike het uberhaubt gedownload en geinstalleerd krijgt, niveau 0 als je het mij vraagt...
Maar ontopic, is dat serieus waar van die schapen en koeien slachten? Ze spawnen dus alleen als er andere koeien/ schapen / kippen rondlopen?
Maar ontopic, is dat serieus waar van die schapen en koeien slachten? Ze spawnen dus alleen als er andere koeien/ schapen / kippen rondlopen?
BF1: Don-Panio
aan de ene kant dan wel weer jammer dat je geen kippen kunt oppakken, niet dat ze in je invertory komen maar dat je ze gewoon vasthoud. 1 tegelijk zodat je ze bijv in een hok kan drukken
nouja je hebt eieren die een kip kunnen spawnen als je ze kapot gooit dus in zekere zin kan het welCrp schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:06:
aan de ene kant dan wel weer jammer dat je geen kippen kunt oppakken, niet dat ze in je invertory komen maar dat je ze gewoon vasthoud. 1 tegelijk zodat je ze bijv in een hok kan drukken
Je bent gewoon te beroerd om te betalen, geef het gewoon toe.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:52:
Nogmaals, laatste keer. Betalen is geen punt. Mits het mogelijk is.
Er zijn een aantal veilige manieren om te betalen. Betalen in de winkel is overigens net zo "onveilig", het kan zomaar zijn dat terwijl jij je portemonnee trekt een overvaller besluit de winkel binnen te lopen nietwaar?
Je paranoia is onterecht, betaal gewoon of speel het spel niet.
Tegenwoordig met scammen op die pinapparaten is het makkelijker om genaaid te worden in de winkel dan online via bijvoorbeeld PayPal
.
gewoon nee.
Ach jah, onterechte internet paranoiaSanderPS3 schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:21:
Tegenwoordig met scammen op die pinapparaten is het makkelijker om genaaid te worden in de winkel dan online via bijvoorbeeld PayPal.
Ik snap hem volgens mij: Hij steelt omdat hij bang is om bestolen te worden!EnigmaNL schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:16:
[...]
Je bent gewoon te beroerd om te betalen, geef het gewoon toe.
Er zijn een aantal veilige manieren om te betalen. Betalen in de winkel is overigens net zo "onveilig", het kan zomaar zijn dat terwijl jij je portemonnee trekt een overvaller besluit de winkel binnen te lopen nietwaar?
Je paranoia is onterecht, betaal gewoon of speel het spel niet.
Hij is helemaal niet paranoia, hij wil gewoon niet betalen. Hij tovert namelijk telkens andere redenen naar boven "niet stabiel - manieren van betalen - wacht wel tot winkel ' en strooit allemaal bewijslast om te laten zien dat hij echt wel wil betalen, maarja, het wordt hem nu ook eenmaal onmogelijk gemaakt natuurlijk....
Lijkt me leuk als hij post en zegt dat hij spel nu wel heeft gekocht, want dan moet hij terugkomen op al zijn 'moeilijkheden' om dit spel te kopen. Misschien beweerd hij straks wel dat hij persoonlijk naar Notch gegaan is om handje-contantje 15 euro af te rekenen voor een legaal account.
Ofwel, let op zijn screenshots en 1.3-versie, hehe
Lijkt me leuk als hij post en zegt dat hij spel nu wel heeft gekocht, want dan moet hij terugkomen op al zijn 'moeilijkheden' om dit spel te kopen. Misschien beweerd hij straks wel dat hij persoonlijk naar Notch gegaan is om handje-contantje 15 euro af te rekenen voor een legaal account.
Ofwel, let op zijn screenshots en 1.3-versie, hehe
[ Voor 35% gewijzigd door Paniohitus op 19-09-2011 16:38 ]
Oh wow en ja, dan ben je wel even 15-20 euro kwijt, sjonge jonge waar heb je het overSanderPS3 schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:21:
Tegenwoordig met scammen op die pinapparaten is het makkelijker om genaaid te worden in de winkel dan online via bijvoorbeeld PayPal.
En de kans dat het fout gaat is uitermate klein dus beetje raar om dat als argument te gebruiken.
Heb heel die update mis gelopen! Vanavond maar gelijk even kijken
Als ik al die verhalen lees krijg ik alweer zin om te gaan spelen
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Heb je de update misgelopen?! Shame on you. Deze update zorgt ervoor dat ik weer helemaal "hooked" ben! Vind het spel nu echt zo'n oude RPG feel krijgen, met toevoegingen als Stone Bricks en Iron bars.
Laat Mike maar lekker met zijn illegale versie spelen, geen aandacht meer aan schenken aan zijn disrespect richting de makers van dit geweldige spel
Ik zal vanavond even screenshots van onze SMP server posten. We zijn sinds 1.8 opnieuw begonnen en het begint er zeer nice uit te zien (if I do say so myself
)
Laat Mike maar lekker met zijn illegale versie spelen, geen aandacht meer aan schenken aan zijn disrespect richting de makers van dit geweldige spel
Ik zal vanavond even screenshots van onze SMP server posten. We zijn sinds 1.8 opnieuw begonnen en het begint er zeer nice uit te zien (if I do say so myself
lang leve broodVerwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:31:
[...]
betekent dus dat je met shipwreck fucked bent en er niks meer bij je spawned hmmz nice )-:
Mop mop, gas derop!
Haha zou hij ook inbreken bij de buren zodat het bij hem niet gebeurd?nozem schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:35:
[...]
Ik snap hem volgens mij: Hij steelt omdat hij bang is om bestolen te worden!
Ontopic: Ik vind de 1.8 update wel leuk maar ik ben nog maar weinig mineshafts of NPC dorpjes tegengekomen helaas, speciaal een nieuwe map voor gegenereert
Ik had @ X-life al even op je server gespeeld, maar wat is het ip/website van je server?ThE_En4CeR schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:42:
Heb je de update misgelopen?! Shame on you. Deze update zorgt ervoor dat ik weer helemaal "hooked" ben! Vind het spel nu echt zo'n oude RPG feel krijgen, met toevoegingen als Stone Bricks en Iron bars.
Laat Mike maar lekker met zijn illegale versie spelen, geen aandacht meer aan schenken aan zijn disrespect richting de makers van dit geweldige spel![]()
Ik zal vanavond even screenshots van onze SMP server posten. We zijn sinds 1.8 opnieuw begonnen en het begint er zeer nice uit te zien (if I do say so myself)
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
echt jammer zeg dat er geen schapen enzo meer spawnen )-:
haalt wel een beetje de humor bij shipwreck weg...
je eigen utopia beginnen ho maar
haalt wel een beetje de humor bij shipwreck weg...
je eigen utopia beginnen ho maar
Ik wist niet dat de spawn regels voor dieren verandert is. Nu begrijp ik ook waarom ik enkel en alleen die k*t schapen tegenkom en geen varkens of koeien.
Dan moet ik denk ik maar eerder als gepland de wheat-farm aanleggen!
Dan moet ik denk ik maar eerder als gepland de wheat-farm aanleggen!
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Weten jullie zeker dat de spawnregel is aangepast ik dacht dat het idee was om het pas aantepassen met 1.9 wanneer er animal breeding inzit.
Iemand al gehad dat qua steen je halve huis veranderde in kleine beestjes die je aanvallen? Mijn halve huis veranderde zojuist in een leger van mini-steen-spinnen. Wtf
iemand dit al gehad?
gewoon nee.
Nog niet gezien, lijkt me wel awesome XD.SanderPS3 schreef op maandag 19 september 2011 @ 18:18:
Iemand al gehad dat qua steen je halve huis veranderde in kleine beestjes die je aanvallen? Mijn halve huis veranderde zojuist in een leger van mini-steen-spinnen. Wtfiemand dit al gehad?
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
volgens mij waren het silverfish.SanderPS3 schreef op maandag 19 september 2011 @ 18:18:
Iemand al gehad dat qua steen je halve huis veranderde in kleine beestjes die je aanvallen? Mijn halve huis veranderde zojuist in een leger van mini-steen-spinnen. Wtfiemand dit al gehad?
Ook al horen die niet zo vaak voor te komen in natuurlijk materiaal
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Silver_fish
Edit: kennen jullie deze al ?
http://shouldiplayminecraftnow.com/
[ Voor 7% gewijzigd door Teutates op 19-09-2011 18:41 ]
Verwijderd
Nee maar silverfish komen wel heel veel voor in strongholds. Was je huis toevallig in een stronghold?
Ik vond http://www.endermen.com ook wel leuk gedaan.Teutates schreef op maandag 19 september 2011 @ 18:41:
[...]
volgens mij waren het silverfish.
Ook al horen die niet zo vaak voor te komen in natuurlijk materiaal
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Silver_fish
Edit: kennen jullie deze al ?
http://shouldiplayminecraftnow.com/
uhm, niet?
je kan gewoon je wereld inladen. moet je em wel in de goeie map gooien.
enige is dat de chunks uit 1.3 dus bijv geen lapiz lazulli e.d. hebben.
je kan gewoon je wereld inladen. moet je em wel in de goeie map gooien.
enige is dat de chunks uit 1.3 dus bijv geen lapiz lazulli e.d. hebben.
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
O.o als ik mijn wereld van 1.3 hierin laad, kan ik 30seconden spelen en dan krijg ik deze error:

Heb 24gig ram
Heb 24gig ram
Verwijderd
java uninstallen en opnieuw installenVerwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:21:
O.o als ik mijn wereld van 1.3 hierin laad, kan ik 30seconden spelen en dan krijg ik deze error:
[afbeelding]
Heb 24gig ram
Verwijderd
Dat gaan we nu even doenVerwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:22:
[...]
java uninstallen en opnieuw installen
Edit:
haha het werkt!!, nu wil ik hem omzetten van survival naar creative. Is dat mogelijk denk je?
Heb in NBT in level.dat het gametype van 0 naar 1 gezet en nu is die in creative
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2011 19:40 ]
good morning craft is al 1.8.1
ik gebruik deze, met een paar kleine eigen aanpassingkjes
ik gebruik deze, met een paar kleine eigen aanpassingkjes
Standaard wordt er max maar 1gig voorbehouden voor java. Maar zoals al gezegd is het in jouw geval gewoon een bug die te fixen is met een herinstallatie van Java.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:21:
[afbeelding]
Heb 24gig ram
Moet je enkele pagina's terug zoeken, er bestaat hiervoor een tooltje/mod.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:23:
[...]
Edit:
haha het werkt!!, nu wil ik hem omzetten van survival naar creative. Is dat mogelijk denk je?
Heb in NBT in level.dat het gametype van 0 naar 1 gezet en nu is die in creative
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
ik gebruik op het moment Middle Earth texture pack maar die is jammer genoeg nog niet geupdate, hij zit er wel mee bezig had ik gelezen.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 20:13:
zijn er al degelijke texturepacks geupgrade naar 1.8.1?
Verwijderd
Eerdere screens in quote.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 08:03:
Stats:
Blocks:
Blocks misplaced (1,879)
Blocks used under see level (4,218)
Blocks used for the atomy of the building (12,800)
Blocks used for the ground floor (24,000)
Building nfo:
Length 200b
Width 120b
Height 64b
Atomy height 20b above see level
Blocks used:
Cobblestone
Stone
Sandstone
Glass
Light blue wool
Water
Heb nog meer stats maar daar hebben jullie niet echt veel aan.
Morgen nieuwe screens !!
Dag 3:
Morgen weer screens!
En hierbij onze SMP server screens
Let wel we zijn net begonnen, dus er is (nog) niet veel.

Mijn en Hediidit's huis met een overzicht op t park @ night

MrSenith's huis

Library onder mijn huis, na geaapt van de libaries uit de strongholds

Onze kippenren...

Verhongeren zullen we niet
@Verderf is goed, ik heb je gewhitelist. Je kunt joinen op 92.254.125.32:25566
Server draait 24/7, je was ook weer aanwezig op WOL zag ik, of nie?
Let wel we zijn net begonnen, dus er is (nog) niet veel.

Mijn en Hediidit's huis met een overzicht op t park @ night

MrSenith's huis

Library onder mijn huis, na geaapt van de libaries uit de strongholds

Onze kippenren...

Verhongeren zullen we niet
@mobielwavemike: Die pilaren zijn een beetje lelijk, mischien bogen maken op het punt dat ze het "wegdek" raken? Dan lijken ze minder loodrecht op elkaar te staan.
Verwijderd
klopt de aller eerste had ik dat al beetje op getest, de burg is atm 20% done. dus dat komt nog wel goedBerthenk schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:18:
@mobielwavemike: Die pilaren zijn een beetje lelijk, mischien bogen maken op het punt dat ze het "wegdek" raken? Dan lijken ze minder loodrecht op elkaar te staan.
Dag 2:
Niet zo veel gebouwd vandaag.
De 4e toren gebouwd plus muur. Nu komt het lastigste, achter de toren ligt een veel hoger gebied. (links) Dit moet weg omdat ik anders tegen de wolken aan zit.

1 boom staat wat onhandig, deze gaat nog weg.

Goed om te zien dat veel anderen nu ook screens plaatsen
Ik zie al wat dingen die ik ook wil bouwen.
De 4e toren gebouwd plus muur. Nu komt het lastigste, achter de toren ligt een veel hoger gebied. (links) Dit moet weg omdat ik anders tegen de wolken aan zit.

Goed om te zien dat veel anderen nu ook screens plaatsen
[ Voor 4% gewijzigd door Loev op 19-09-2011 21:28 ]
JazekerThE_En4CeR schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:06:
Onze server draait helaas nog op de oude versie omdat canary nog niet geupdate is maar er is hier wel een mooi overview te zien van de grote van onze server
http://mc.gethosted.nl/livemap/
Zijn al die grijze puntjes nou buttons? lol, leuk bedacht, heeft wel wat. En wat berthenk zegt op de vorige pagina, van die pilaren van de brug moet je bovenaan bogen maken
Ik ben vandaag flink aan het exploren geweest, was ik zo ineens m'n tijdelijke hutje kwijt dat ik onderweg gemaakt had, toen vond ik een 2e NPC village. Daar maar in een van de huisjes in getrokken, met het kleine beetje materiaal dat ik nog over had naar bed rock gegraven voor redstone, iron had ik al, kompas gemaakt, spawn plek terug gevonden, en vandaar uit m'n huisjes
Heb een stukje land vlak gemaakt en daar een hekje om heen gezet, 2 schapen in gedaan, en nu lees ik dat wol niet meer aan groeit nadat je het geschoren hebt
Heb nu ook een kleine Weatfarm van 3 banen van 2 bij 10. Voornamelijk weat voor brood, en melons
[ Voor 21% gewijzigd door FastFred op 19-09-2011 22:11 ]
Verwijderd
ja haha geeft wat detail.FastFred schreef op maandag 19 september 2011 @ 22:06:
[...]
Zijn al die grijze puntjes nou buttons? lol, leuk bedacht, heeft wel wat.
Ja was ik al mee bezig, op die screen zie je dat op de achterste pilaar. Maar ik spring van de hak op de tak haha. moet nog zoveel gebeuren.En wat berthenk zegt op de vorige pagina, van die pilaren van de brug moet je bovenaan bogen maken
Lengte word 200b
Breedte word 120b
Piek hoogte word 100b (atm 50b)
Haha @ je onderschrift, je hebt hem gekocht? Zo ja; goed bezig!Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:13:
Iemand een idee hoe je een save file van 1.3 naar 1.8 kan converteren?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Verwijderd
jaa, haha jaa me onderschrift XD iemand noemde me zo dacht hee die is eigenlijk best leuk haha.Kecin schreef op maandag 19 september 2011 @ 22:18:
[...]
Haha @ je onderschrift, je hebt hem gekocht? Zo ja; goed bezig!
Die error kreeg ik elk half uur ongeveer. Update ik Java van 6.26 naar 6.27, crasht ie om de 5 minuten. >_<Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:21:
[afbeelding]
Heb 24gig ram
Die error krijg ik ook elk half uur, heb mijn java nog niet geupdate, maar durf dat ook niet als ik @djpdjpnl zijn bericht zie
De cracked versies doen dat nogal vaak (note, zeg niet dat jullie allemaal cracked hebben maar weet wel dat het zo is).
Ik heb geen cracked versie, maar heb het probleem ook pas sinds update 1.8
Wij zijn ook weer begonnen op de servert, alleen nu zo'n 7000 blocks van de originele basis vandaan. zo'n beetje zonder voorraden die kant op gelopen. helaas was er 6000blocks zee...Loev schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:27:
Dag 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed om te zien dat veel anderen nu ook screens plaatsenIk zie al wat dingen die ik ook wil bouwen.
dus als je weer zin hebt om mee te doen, kom langs op TS
eerste paar mines en endermen zijn al gespot en gesloopt
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Ik heb java gedeïnstalleerd, en daarna de nieuwste gedownload en weer geinstaleerd. geen enkel probleem gehad. En dat van updaten klopt inderdaad. Had hetzelfde! Ging updaten en bijna elke minuut crashde die.chocoschijtje schreef op maandag 19 september 2011 @ 23:33:
Die error krijg ik ook elk half uur, heb mijn java nog niet geupdate, maar durf dat ook niet als ik @djpdjpnl zijn bericht zie
Kortom gewoon verwijderen en weer opnieuw downen en instaleren
Ik heb toevallig van de week mijn Minecraft volledig opnieuw geinstalleerd (voor de java problemen, maar ook omdat me het niet verkeerd leek om dat een keer te doen na verschillende updates en mods). Dus alle resten van dat ik ooit begonnen ben met de cracked versie zijn nu juist weg.Osxy schreef op maandag 19 september 2011 @ 23:35:
De cracked versies doen dat nogal vaak (note, zeg niet dat jullie allemaal cracked hebben maar weet wel dat het zo is).
Zoals chocoschijtje zegt is het inderdaad pas sinds 1.8 zo erg.
Opnieuw 6.27 installeren of terug naar 6.26? Of kan Java 7 ook?Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 00:21:
[...]
Ik heb java gedeïnstalleerd, en daarna de nieuwste gedownload en weer geinstaleerd. geen enkel probleem gehad. En dat van updaten klopt inderdaad. Had hetzelfde! Ging updaten en bijna elke minuut crashde die.
Kortom gewoon verwijderen en weer opnieuw downen en instaleren. Problem solved sir!
Ik heb SPC en TMI als mods geinstalleerd. Sinds SPC is het slechter geworden, maar dat kan dus ook aan Java liggen. Omdat SMP wel redelijk werkt twijfel ik nu toch aan SPC...
[ Voor 7% gewijzigd door djpdjpnl op 20-09-2011 00:27 ]
Verwijderd
ik draai nu 6.27.djpdjpnl schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 00:26:
Opnieuw 6.27 installeren of terug naar 6.26? Of kan Java 7 ook?
Net een reinstall gedaan maar wederom een crash gezien na twee minuten. Misschien dat een reboot nog helpt... dus dat zien we morgen dan wel.
Begint er wel mooi uit te zien, als je het geheel af heb loop ik er graag even rond.Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 00:28:
Nieuwe screens van mijn castle project:
[afbeelding]
[afbeelding]
Binnenkort weer nieuwen.
Lijkt me wel vet om op een server de map van games of thrones na te maken, en dan te beginnen met de muur in het noorden
http://www.moviedeskback....-Of-Thrones-HiRes-Map.jpg
(let op grote kaart)

ps: ik heb hier nooit tijd voor, ben al blij als ik een uur per week kan minecraften
[ Voor 47% gewijzigd door Paniohitus op 20-09-2011 08:37 ]
Installeer de 64 bit versie van java (als je natuurlijk een 64 bit computer/windows hebt). Dat lost dat probleem vrijwel altijd op.djpdjpnl schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 00:36:
[...]
Net een reinstall gedaan maar wederom een crash gezien na twee minuten. Misschien dat een reboot nog helpt... dus dat zien we morgen dan wel.
No animals were harmed in the making of this comment.
Dan zou je waarschijnlijk met 512 blocks net uitkomen met de Kings LandingPreddie schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 07:52:
[...]
Begint er wel mooi uit te zien, als je het geheel af heb loop ik er graag even rond.
Lijkt me wel vet om op een server de map van games of thrones na te maken, en dan te beginnen met de muur in het noorden
(let op grote kaart)
[afbeelding]
[afbeelding]
ps: ik heb hier nooit tijd voor, ben al blij als ik een uur per week kan minecraftenDenk ook dat dit soort projecten pas echt mogelijk zijn als de hoogte in minecraft wordt bijgesteld
Had met mijn vriendin hetzelfde ideePreddie schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 07:52:
[...]
Begint er wel mooi uit te zien, als je het geheel af heb loop ik er graag even rond.
(let op grote kaart)
[afbeelding]
[afbeelding]
ps: ik heb hier nooit tijd voor, ben al blij als ik een uur per week kan minecraftenDenk ook dat dit soort projecten pas echt mogelijk zijn als de hoogte in minecraft wordt bijgesteld
Verwijderd
Zelfde verhaal hier, ik heb maar enkele uren per week tijd om te minecraften dus grote gebouwen zit er niet inPreddie schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 07:52:
[...]
Verwijderd
ik zou graag meehelpen we zullen nog even moeten wachten op de snow tiles though d-;Verderf schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:03:
[...]
Had met mijn vriendin hetzelfde ideelijkt me wel gaaf om te doen!
want je moet hem natuurlijk wel in survival spelen
Verwijderd
Ik had de 64bit versie. Welke heb jij?djpdjpnl schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 00:36:
Kan je mp maps niet beginnen in creative en dan omzetten naar survival. anders zou het eeuwen duren.Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:34:
ik zou graag meehelpen we zullen nog even moeten wachten op de snow tiles though d-;
want je moet hem natuurlijk wel in survival spelen
Het zal wel even duren nog aangezien ik ook de interieur maak. Ik heb dit project wel vaker gezien op internet maar niemand die het echt afmaakde... Dus met volledig interieur.Preddie schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 07:52:
Klein deel heb ik al bijv de dungeon die ik erin gebouwd heb. Met de zo genoemde 'Epic Hall & Thinker Town'.
Hier de screens:
Er zit nog veel meer in maar dat mag je dan zelf ontdekken ahah
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2011 10:55 ]
Er zit momenteel gewoon een memory leak in als je minecraft patched, java reinstallen lijkt maar soms te helpenVerwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:45:
[...]
Ik had de 64bit versie. Welke heb jij?
[...]
Kan je mp maps niet beginnen in creative en dan omzetten naar survival. anders zou het eeuwen duren.
Dit topic is gesloten.