[PC] Minecraft - Deel #2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 42 Laatste
Acties:
  • 298.717 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:25

Sabbi

je denkt aan mij.

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:56:
[...]

Haha ja leuk dat je het vraagt :P.
Paranoia van internet en bankieren omdat: ik veel nieuws kijk.
Niet van cracks, omdat ik via newsgroups download (wat legaal is) kost geloof ik 500 euro per jaar, moet ik even checken als je dat wilt. Dat voor 40 slots @ 250mbit. Mag dus 40 vrienden uitnodigen die ook kunnen mee downen. Het feit dat je ervoor betaald maakt het legaal. Volgens mij was downloaden in NL sws al legaal alleen uploaden niet, maar torrents schieten gwn niet op. Het pakket wat ik/wij hebben upload 250mbit/s
Hahwr, wat een onzin is dit. Software Downloaden van nieuwsgroepen is niet legaal is biedt je al helemaal geen bescherming voor trojans/malware/virussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:38
[...]

Niet van cracks, omdat ik via newsgroups download (wat legaal is) kost geloof ik 500 euro per jaar, moet ik even checken als je dat wilt. Dat voor 40 slots @ 250mbit. Mag dus 40 vrienden uitnodigen die ook kunnen mee downen. Het feit dat je ervoor betaald maakt het legaal. Volgens mij was downloaden in NL sws al legaal alleen uploaden niet, maar torrents schieten gwn niet op. Het pakket wat ik/wij hebben upload 250mbit/s
Ook al betaal je ervoor, het is niet! legaal. Je betaald namelijk niet diegene die er voor heeft lopen zwoegen om hetgeen te maken wat jij download.
In Nederland is (als ik het goed heb) de wetgeving nog steeds zo dat je wel in het bezit mag zijn van een kopie van wat je gekocht hebt. Jij hebt minecraft nog niet gekocht, dus mag je daar geen kopie van hebben. En volgens mij is die wetgeving ook alleen gericht op muziek en/of films en niet op applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 15:17
[...]

Niet van cracks, omdat ik via newsgroups download (wat legaal is) kost geloof ik 50 euro per jaar, moet ik even checken als je dat wilt. Dat voor 40 slots @ 250mbit. Mag dus 40 vrienden uitnodigen die ook kunnen mee downen. Het feit dat je ervoor betaald maakt het legaal. Volgens mij was downloaden in NL sws al legaal alleen uploaden niet, maar torrents schieten gwn niet op. Het pakket wat ik/wij hebben upload 250mbit/s

Edit 50 euro niet 500
Wat? Als ik een auto jat, en die aan jouw verkoop, ben jij legaal bezig omdat je voor die auto betaald hebt? Overigens is downloaden van media legaal, niet het downloaden van software. Sowieso slaat het letterlijk nergens op wat je tot nu toe gezegd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

[...]

Oja, op nieuwsgroepen kost gene geld enzo. Hoe betaal je je usenet provider dan? Geld in een envelop sturen met je accountnummer? Daarnaast ben je voor diefstal via iDeal (internetbankieren in het algemeen) gewoon verzekerd door je bank. Stel je geld word geskimmed of afgevangen dmv man-in-the-middle o.i.d. krijg je gewoon je geld terug.

Ik denk ook dat je wel 20 miljoen op je bank hebt staan, zonde dat je dat zou kwijt raken.

Serieus, je praat een boel poep, ik zou nu allang hebben toegegeven dat het me niet uitmaakt dat ik een oude illegale versie speel en dan dus ook geen support verwacht.
|:(

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:57:
[...]

Sorry maar dit is echt complete onzin, naast het feit dat het hier gewoon niet hoord.
hier is die, had een paar tik foutjes in me vorige post zie ik. (ben ondertussen bezig met werk)
http://www.newsxs.nl/index.php?p=118
Kecin schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:59:
[...]

Oja, op nieuwsgroepen kost gene geld enzo. Hoe betaal je je usenet provider dan? Geld in een envelop sturen met je accountnummer? Daarnaast ben je voor diefstal via iDeal (internetbankieren in het algemeen) gewoon verzekerd door je bank. Stel je geld word geskimmed of afgevangen dmv man-in-the-middle o.i.d. krijg je gewoon je geld terug.

Ik denk ook dat je wel 20 miljoen op je bank hebt staan, zonde dat je dat zou kwijt raken.

Serieus, je praat een boel poep, ik zou nu allang hebben toegegeven dat het me niet uitmaakt dat ik een oude illegale versie speel en dan dus ook geen support verwacht.
|:(
Wat jij wilt jongen! ;) Ik deel de rekening met een maat die wel internet bankieren heeft ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Haha jij denkt dat 40 connecties betekend dat je 40 vrienden mag laten downloaden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:22
8)7 Het moet niet gekker worden hier. Maar heeft het zin om hier op door te gaan? Minecraft wordt toch niet beschikbaar direct op incasso (Notch zou gek zijn) en het lijkt me ook niet het figuur wat distris gaat zoeken. Het lijkt me eerder dat ie steam overtuigd van zijn voorwaardes, of iets dergelijks. Maar in de winkel? Benieuwd waar je dat hebt gelezen.

[ Voor 8% gewijzigd door _H_G_ op 19-09-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dat had ik ook in gedachten. Notch zal wellicht met steam of GoG oid in zee gaan om Minecraft te verkopen. Alhoewel ik denk dat de mond-op-mond reclame ondertussen wel iedereen aan het minecraften heeft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:05:
Alhoewel ik denk dat de mond-op-mond reclame ondertussen wel iedereen aan het minecraften heeft. :P
Mond tot mond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twylight schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:02:
Haha jij denkt dat 40 connecties betekend dat je 40 vrienden mag laten downloaden :')
Eerlijk gezegt dacht ik dat ja. Maar zo te horen is dat het dus niet :X , we zijn met ze 4e nu.
(ben even bezig met werk jongens). En het topic begint nu wel erg af te wijken. Ik stop nu ook met hier te posten over dit onderwerp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:56

MsG

Forumzwerver

Kan het ook weer over Minecraft gaan? En wat hebben veel mensen hier boter op hun hoofd zeg :P, wel dikke eweka-abbo'tjes, maar een user die Minecraft illegaal heeft. OEEEEEEEEEEEEEH!!! Ja het is jammer, maar de realiteit van de dag. Met mijn vraag had ik niet geweten dat ik zo'n discussie gestart zou hebben :P.

overigens heb ik hem, na eveneens een poosje illegaal spelen, al een poos gekocht. Helaas daarna pas op eBay gekeken naar alfa-keys die nog goedkoper waren dan beta-keys bij Minecraft zelf, maar goed. Ik weet niet of daar echt een hard onderscheid in zit. Alleen de voorwaarden zijn toen veranderd.

[ Voor 32% gewijzigd door MsG op 19-09-2011 14:07 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:35

Crp

ligt er aan wel geslacht.
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:05:
[...]

Eerlijk gezegt dacht ik dat ja. Maar zo te horen is dat het dus niet :X , we zijn met ze 4e nu.
(ben evne bezig met werk jongens. En het topic begint nu wel erg af te wijken. Ik stop nu ook met hier te posten over dit onderwerp!
zou ik ook doen, en post gerust nog eens wat als je problemen hebt met de legale versie van minecraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crp schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:07:
[...]

ligt er aan wel geslacht.

[...]

zou ik ook doen, en post gerust nog eens wat als je problemen hebt met de legale versie van minecraft.
Ik gaat hem proberen te kopen. (even aan me maat vragen of die wilt internet bankieren voor mij). Kan ik ook online dat lijkt me wel leuk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel alleen maar online, is een stuk leuker idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Lol >_< mond tot mond dan. Vooruit. haha.
Wat crp zegt, ligt aan het geslacht dan.

Is voor mij al even geleden dat ik MineCraft heb gespeelt. Te druk met andere dingen en nog even geen ideëen wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:04

Osxy

Holy crap on a cracker

[...]

Niet van cracks, omdat ik via newsgroups download (wat legaal is) kost geloof ik 50 euro per jaar, moet ik even checken als je dat wilt. Dat voor 40 slots @ 50mbit. Mag dus 40 vrienden uitnodigen die ook kunnen mee downen. Het feit dat je ervoor betaald maakt het legaal. Volgens mij was downloaden in NL sws al legaal alleen uploaden niet, maar torrents schieten gwn niet op. Het pakket wat ik/wij hebben upload 50mbit/s

Edit 50 euro niet 500
Downloaden van muziek en films is legaal in NL. Software is NOOIT legaal om te downloaden (tenzij je bvb. via steam koopt en dan download uiteraard, maar via Usenet/Torrents dus nooit!).

Op newsgroups komen net zoveel geïnfecteerde software voor als van elke andere illegale bron...

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Osxy schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:10:
[...]

Downloaden van muziek en films is legaal in NL. Software is NOOIT legaal om te downloaden (tenzij je bvb. via steam koopt en dan download uiteraard, maar via Usenet/Torrents dus nooit!).

Op newsgroups komen net zoveel geïnfecteerde software voor als van elke andere illegale bron...
maak daar maar meer van op usenet lol, hoe vaak ik wel niet een serie gedownload heb met "click here for password"..

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Ontopic maar weer.

Na de release van 1.8 op mijn server eind weg gelopen nieuwe gebieden in. Sindsdien geen spawnen meer en gewoon lekker survivallen met 2 andere vrienden.
Al meerdere DIKKE mijnschachten gevonden, heel vet uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
deze post is on topic ;) !!

heeft er trouwens al iemand pompoen of meloen zaadjes gevonden en gekweekt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:13:
spoiler:
deze post is on topic ;) !!

heeft er trouwens al iemand pompoen of meloen zaadjes gevonden en gekweekt ?
Meloen zaden, zaten in een kistje in zo'n verlaten mijnschacht.

Groeien als debielen xD Enige nadeel, een meloenslice hersteld maar 1 food. Dus met lege balk ben je wel ff aan eten.
Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/3S2F241C2i2G2m1R0F3b/Schermafbeelding%202011-09-19%20om%2014.16.28.png
De meloenenfarm, ernaast zit de graan farm.

Boomgaard erboven:
Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/1F3h1f2I1z3Q2c1K2L0Z/Schermafbeelding%202011-09-19%20om%2014.18.11.png

Links hiervan zit de ingang naar het huis met kisten, furnaces etc etc. Ingang naar onze stripmine en de mineschacht.

[ Voor 31% gewijzigd door Osxy op 19-09-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nogmaals mijn vraag....

we zijn allemaal zo bezig met meneer de paranoide downloader...

als ik mijn eilandje bij shipwreck groter maak krijg ik dan vanzelf kippen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:17:
nogmaals mijn vraag....

Als goed is wel maar durf het niet met zekerheid te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
nogmaals mijn vraag....

ik heb dat gedaan en bij mij is er nog niks uit zichzelf gespawned. volgens sommige komt dat omdat er teveel squids in de buurt zijn dus ik ben nu de zee onder het eiland aan het dempen om te kijken of dit wel helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Laatst online: 10-09 08:05

vleesjus

echte vleesjus!

@ Semmy, als de ruimte groot genoeg is spawnen de kippen/varkens/creepers vanzelf :) Tenminste ik kom de ze overal tegen.

Met 1.8 al een aantal leuke dingen tegengekomen van het weekend. Kwam ergens een stadje tegen dat gegenereerd was precies op de grens van 1.7.3/1.8. Hierdoor waren er een aantal huizen voorzien van een dwarsdoorsnede :D Ook de enorme rotswand die midden in de ijszee opdoemde zag er apart uit :P

[ Voor 4% gewijzigd door vleesjus op 19-09-2011 14:22 ]

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp

Crp

nogmaals mijn vraag....

dat weet ik dus ook niet, ik zit nu ook een eiland aan het vergroten om te kijken of er wat spawned, creepers spawnen er zowiezo wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Niet online
vleesjus schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:21:
@ Semmy, als de ruimte groot genoeg is spawnen de kippen/varkens/creepers vanzelf :) Tenminste ik kom de ze overal tegen.

Met 1.8 al een aantal leuke dingen tegengekomen van het weekend. Kwam ergens een stadje tegen dat gegenereerd was precies op de grens van 1.7.3/1.8. Hierdoor waren er een aantal huizen voorzien van een dwarsdoorsnede :D Ook de enorme rotswand die midden in de ijszee opdoemde zag er apart uit :P
creepers,zombies en skeletten spawnen bij mij wel, alleen kippen koeien en varkens niet. kippen ben ik nu kunstmatig aan het doen (eieren gooien for life).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alwinonline schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:24:
[...]

creepers,zombies en skeletten spawnen bij mij wel, alleen kippen koeien en varkens niet. kippen ben ik nu kunstmatig aan het doen (eieren gooien for life).
ok maar dan moet ik eerst kippen vinden en varen durf ik niet bang dat ik nooooooit meer terug kom d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Laatst online: 10-09 08:05

vleesjus

echte vleesjus!

Grass blocks with a (Minimum) 2x1x1 space above them. Or from a thrown egg (1/8 chance)
Maar ik neem aan dat je wel grass blocks hebt :)

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vleesjus schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:30:
[...]

ja maar eieren verschijnen neit uit de lucht toch d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:35:
[...]
ja maar eieren verschijnen neit uit de lucht toch d-;
easter update :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Niet online
vleesjus schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:30:
[...]
Ja dat heb ik :P
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:27:
[...]

ok maar dan moet ik eerst kippen vinden en varen durf ik niet bang dat ik nooooooit meer terug kom d-;
ik zou een kompas maken, hiermee vind je altijd je weg terug, wijst altijd naar je home. ik heb ook een map gemaakt zodat ik zeker weet dat ik de juiste richting op vaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alwinonline schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:37:
[...]

Ja dat heb ik :P

[...]

ik zou een kompas maken, hiermee vind je altijd je weg terug, wijst altijd naar je home. ik heb ook een map gemaakt zodat ik zeker weet dat ik de juiste richting op vaar.
ik zal hem maken zogauw ik de spullen heb ervoor d-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Osxy schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:14:
[...]

Meloen zaden, zaten in een kistje in zo'n verlaten mijnschacht.

Groeien als debielen xD Enige nadeel, een meloenslice hersteld maar 1 food. Dus met lege balk ben je wel ff aan eten.
[afbeelding]
De meloenenfarm, ernaast zit de graan farm.

Boomgaard erboven:
[afbeelding]

Links hiervan zit de ingang naar het huis met kisten, furnaces etc etc. Ingang naar onze stripmine en de mineschacht.
Voorkant van het complex:
Afbeeldingslocatie: http://minecraft.osxy.nl/grot/map0/Views/View_724_63_1369.jpg
Gerenderd met Tectonicus (Erg tof!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:46:
[...]

ik zal hem maken zogauw ik de spullen heb ervoor d-:
hier de map van shipwreck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp

Crp

spoiler:
je moet gewoon recht naar zonsondergang varen. en de weg terug is gewoon zonsopgang. makkelijker kan niet.. als je gewoon recht blijft varen kan er niks mis gaan :)

- vanaf je eiland richting zonsondergang dan heb je vaste land.
- vanaf je eiland richting zonsopgang is een groter eiland met een berg.

[ Voor 17% gewijzigd door Crp op 19-09-2011 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuck dit meen je niet

doodgegaan op shipwreck en heel ergens anders gespawned )-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_En4CeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 11:10
Helaas, helaas... sinds beta 1.8 herspawn friendly mobs niet meer. Dit betekend dat als je alle koeien en varkens in je spawn gebied uit moord, je een eindje mag gaan rezien voordat je ze weer tegenkomt. Gelukkig kun je kippen uit eieren spawnen (= oneindige bron voor veren en eten).

Notch heeft de code alvast geimplementeerd, want straks zou je beesten moeten kunnen fokken.
Jammer dat hij dat nu al gedaan heeft... }:O Ik zou deze code pas implementeren, als het fok systeem af is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThE_En4CeR schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:30:
Helaas, helaas... sinds beta 1.8 herspawn friendly mobs niet meer. Dit betekend dat als je alle koeien en varkens in je spawn gebied uit moord, je een eindje mag gaan rezien voordat je ze weer tegenkomt. Gelukkig kun je kippen uit eieren spawnen (= oneindige bron voor veren en eten).

Notch heeft de code alvast geimplementeerd, want straks zou je beesten moeten kunnen fokken.
Jammer dat hij dat nu al gedaan heeft... }:O Ik zou deze code pas implementeren, als het fok systeem af is...
betekent dus dat je met shipwreck fucked bent en er niks meer bij je spawned hmmz nice )-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 22:12
En als je niet alle varkens en/of koeien dood maakt dan blijven ze spawnen, maar als je ze allemaal om je heen dood maakt spawnen ze helemaal niet meer?

En fokken is stoer, kun je een boerderij maken :)

[ Voor 18% gewijzigd door FastFred op 19-09-2011 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_En4CeR
Nope, ze herspawnen helemaal niet meer! Alleen als er een nieuwe chunk gegenereerd word, spawnen er nieuwe beesten (in de nieuwe chunk).

Dus spaar de schapen en koeien! Oh ja, dan heb je nog niks aan ze (aangezien de wol op schapen ook nog niet teruggroeit... er loopt al sinds het begin van 1.8 een kaal schaap rond mijn huis xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

'Automatische incasso via internet' is net zoiets als mijn vader zegt: 'Waarom start het internet niet op'. Ongelooflijk dat die Mike het uberhaubt gedownload en geinstalleerd krijgt, niveau 0 als je het mij vraagt...

Maar ontopic, is dat serieus waar van die schapen en koeien slachten? Ze spawnen dus alleen als er andere koeien/ schapen / kippen rondlopen?

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp

Crp

aan de ene kant dan wel weer jammer dat je geen kippen kunt oppakken, niet dat ze in je invertory komen maar dat je ze gewoon vasthoud. 1 tegelijk zodat je ze bijv in een hok kan drukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Niet online
Crp schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:06:
aan de ene kant dan wel weer jammer dat je geen kippen kunt oppakken, niet dat ze in je invertory komen maar dat je ze gewoon vasthoud. 1 tegelijk zodat je ze bijv in een hok kan drukken :P
nouja je hebt eieren die een kip kunnen spawnen als je ze kapot gooit dus in zekere zin kan het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Laatst online: 03-09 21:48
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:52:
Nogmaals, laatste keer. Betalen is geen punt. Mits het mogelijk is.
Je bent gewoon te beroerd om te betalen, geef het gewoon toe.

Er zijn een aantal veilige manieren om te betalen. Betalen in de winkel is overigens net zo "onveilig", het kan zomaar zijn dat terwijl jij je portemonnee trekt een overvaller besluit de winkel binnen te lopen nietwaar?

Je paranoia is onterecht, betaal gewoon of speel het spel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 14:02
Tegenwoordig met scammen op die pinapparaten is het makkelijker om genaaid te worden in de winkel dan online via bijvoorbeeld PayPal ;).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
SanderPS3 schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:21:
Tegenwoordig met scammen op die pinapparaten is het makkelijker om genaaid te worden in de winkel dan online via bijvoorbeeld PayPal ;).
Ach jah, onterechte internet paranoia :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nozem
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-02 12:02
EnigmaNL schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:16:
[...]

Je bent gewoon te beroerd om te betalen, geef het gewoon toe.

Er zijn een aantal veilige manieren om te betalen. Betalen in de winkel is overigens net zo "onveilig", het kan zomaar zijn dat terwijl jij je portemonnee trekt een overvaller besluit de winkel binnen te lopen nietwaar?

Je paranoia is onterecht, betaal gewoon of speel het spel niet.
Ik snap hem volgens mij: Hij steelt omdat hij bang is om bestolen te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Hij is helemaal niet paranoia, hij wil gewoon niet betalen. Hij tovert namelijk telkens andere redenen naar boven "niet stabiel - manieren van betalen - wacht wel tot winkel ' en strooit allemaal bewijslast om te laten zien dat hij echt wel wil betalen, maarja, het wordt hem nu ook eenmaal onmogelijk gemaakt natuurlijk....

Lijkt me leuk als hij post en zegt dat hij spel nu wel heeft gekocht, want dan moet hij terugkomen op al zijn 'moeilijkheden' om dit spel te kopen. Misschien beweerd hij straks wel dat hij persoonlijk naar Notch gegaan is om handje-contantje 15 euro af te rekenen voor een legaal account.
Ofwel, let op zijn screenshots en 1.3-versie, hehe

[ Voor 35% gewijzigd door Paniohitus op 19-09-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:57
SanderPS3 schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:21:
Oh wow en ja, dan ben je wel even 15-20 euro kwijt, sjonge jonge waar heb je het over :P
En de kans dat het fout gaat is uitermate klein dus beetje raar om dat als argument te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:06
Heb heel die update mis gelopen! Vanavond maar gelijk even kijken :D Als ik al die verhalen lees krijg ik alweer zin om te gaan spelen :)

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_En4CeR
Heb je de update misgelopen?! Shame on you. Deze update zorgt ervoor dat ik weer helemaal "hooked" ben! Vind het spel nu echt zo'n oude RPG feel krijgen, met toevoegingen als Stone Bricks en Iron bars.

Laat Mike maar lekker met zijn illegale versie spelen, geen aandacht meer aan schenken aan zijn disrespect richting de makers van dit geweldige spel :(

Ik zal vanavond even screenshots van onze SMP server posten. We zijn sinds 1.8 opnieuw begonnen en het begint er zeer nice uit te zien (if I do say so myself 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjThase
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 12:50
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:31:
[...]

betekent dus dat je met shipwreck fucked bent en er niks meer bij je spawned hmmz nice )-:
lang leve brood

Mop mop, gas derop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
nozem schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:35:
[...]

Ik snap hem volgens mij: Hij steelt omdat hij bang is om bestolen te worden!
Haha zou hij ook inbreken bij de buren zodat het bij hem niet gebeurd? :D

Ontopic: Ik vind de 1.8 update wel leuk maar ik ben nog maar weinig mineshafts of NPC dorpjes tegengekomen helaas, speciaal een nieuwe map voor gegenereert :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
ThE_En4CeR schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:42:
Heb je de update misgelopen?! Shame on you. Deze update zorgt ervoor dat ik weer helemaal "hooked" ben! Vind het spel nu echt zo'n oude RPG feel krijgen, met toevoegingen als Stone Bricks en Iron bars.

Laat Mike maar lekker met zijn illegale versie spelen, geen aandacht meer aan schenken aan zijn disrespect richting de makers van dit geweldige spel :(

Ik zal vanavond even screenshots van onze SMP server posten. We zijn sinds 1.8 opnieuw begonnen en het begint er zeer nice uit te zien (if I do say so myself 8) )
Ik had @ X-life al even op je server gespeeld, maar wat is het ip/website van je server? :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt jammer zeg dat er geen schapen enzo meer spawnen )-:

haalt wel een beetje de humor bij shipwreck weg...

je eigen utopia beginnen ho maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:28
Ik wist niet dat de spawn regels voor dieren verandert is. Nu begrijp ik ook waarom ik enkel en alleen die k*t schapen tegenkom en geen varkens of koeien.

Dan moet ik denk ik maar eerder als gepland de wheat-farm aanleggen!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Weten jullie zeker dat de spawnregel is aangepast ik dacht dat het idee was om het pas aantepassen met 1.9 wanneer er animal breeding inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 14:02
Iemand al gehad dat qua steen je halve huis veranderde in kleine beestjes die je aanvallen? Mijn halve huis veranderde zojuist in een leger van mini-steen-spinnen. Wtf :P iemand dit al gehad?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

SanderPS3 schreef op maandag 19 september 2011 @ 18:18:
Iemand al gehad dat qua steen je halve huis veranderde in kleine beestjes die je aanvallen? Mijn halve huis veranderde zojuist in een leger van mini-steen-spinnen. Wtf :P iemand dit al gehad?
Nog niet gezien, lijkt me wel awesome XD.

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 20:47
SanderPS3 schreef op maandag 19 september 2011 @ 18:18:
volgens mij waren het silverfish.

Ook al horen die niet zo vaak voor te komen in natuurlijk materiaal

http://www.minecraftwiki.net/wiki/Silver_fish

Edit: kennen jullie deze al ?

http://shouldiplayminecraftnow.com/

[ Voor 7% gewijzigd door Teutates op 19-09-2011 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee maar silverfish komen wel heel veel voor in strongholds. Was je huis toevallig in een stronghold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Teutates schreef op maandag 19 september 2011 @ 18:41:
[...]

volgens mij waren het silverfish.

Ook al horen die niet zo vaak voor te komen in natuurlijk materiaal

http://www.minecraftwiki.net/wiki/Silver_fish

Edit: kennen jullie deze al ?

http://shouldiplayminecraftnow.com/
Ik vond http://www.endermen.com ook wel leuk gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe je een save file van 1.3 naar 1.8 kan converteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

uhm, niet?
je kan gewoon je wereld inladen. moet je em wel in de goeie map gooien.
enige is dat de chunks uit 1.3 dus bijv geen lapiz lazulli e.d. hebben.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O.o als ik mijn wereld van 1.3 hierin laad, kan ik 30seconden spelen en dan krijg ik deze error:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5Qaj

Heb 24gig ram :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:21:
O.o als ik mijn wereld van 1.3 hierin laad, kan ik 30seconden spelen en dan krijg ik deze error:
[afbeelding]

java uninstallen en opnieuw installen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:22:
[...]

java uninstallen en opnieuw installen
Dat gaan we nu even doen :D

Edit:
haha het werkt!!, nu wil ik hem omzetten van survival naar creative. Is dat mogelijk denk je?
Heb in NBT in level.dat het gametype van 0 naar 1 gezet en nu is die in creative :)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2011 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er al degelijke texturepacks geupgrade naar 1.8.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-09 10:54
good morning craft is al 1.8.1
ik gebruik deze, met een paar kleine eigen aanpassingkjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

[afbeelding]

Standaard wordt er max maar 1gig voorbehouden voor java. Maar zoals al gezegd is het in jouw geval gewoon een bug die te fixen is met een herinstallatie van Java.
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:23:
[...]
Edit:
haha het werkt!!, nu wil ik hem omzetten van survival naar creative. Is dat mogelijk denk je?
Heb in NBT in level.dat het gametype van 0 naar 1 gezet en nu is die in creative :)
Moet je enkele pagina's terug zoeken, er bestaat hiervoor een tooltje/mod.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp

Crp

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 20:13:
zijn er al degelijke texturepacks geupgrade naar 1.8.1?
ik gebruik op het moment Middle Earth texture pack maar die is jammer genoeg nog niet geupdate, hij zit er wel mee bezig had ik gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 08:03:

Stats:

Blocks:
Blocks misplaced (1,879)
Blocks used under see level (4,218)
Blocks used for the atomy of the building (12,800)
Blocks used for the ground floor (24,000)

Building nfo:
Length 200b
Width 120b
Height 64b
Atomy height 20b above see level

Blocks used:
Cobblestone
Stone
Sandstone
Glass
Light blue wool
Water

Heb nog meer stats maar daar hebben jullie niet echt veel aan.

Morgen nieuwe screens !!
Eerdere screens in quote.

Dag 3:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5Qo6
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5Qo8
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5Qo9
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5Qoh

Morgen weer screens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_En4CeR
En hierbij onze SMP server screens :)
Let wel we zijn net begonnen, dus er is (nog) niet veel.

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-Rw466Sy2Bbk/TneQCkTAdGI/AAAAAAAAAEU/GzX24OvgkF4/s800/ThE_En4CeR%252520%252526%252520Hedidiit%252520house%252520%252540%252520night.png
Mijn en Hediidit's huis met een overzicht op t park @ night

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-H80T11zmCDk/TneQAuEJBBI/AAAAAAAAAEI/vMH9f46vzMk/s800/MrSenith%252520house.png
MrSenith's huis

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-l-v-i20Cz48/TneP_b6eaoI/AAAAAAAAAEE/BrmxhLnQriw/s800/Library.png
Library onder mijn huis, na geaapt van de libaries uit de strongholds ;)

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-WPV0u8Oyc2M/TneP9Z0-MnI/AAAAAAAAAD4/f_e0mGrndOM/s800/Chickens%252520in%252520a%252520cage.png
Onze kippenren...

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-Pof9LAKi3lY/TneP-PK08hI/AAAAAAAAAEA/4on3Y2lximA/s800/Farm.png
Verhongeren zullen we niet ;)

@Verderf is goed, ik heb je gewhitelist. Je kunt joinen op 92.254.125.32:25566
Server draait 24/7, je was ook weer aanwezig op WOL zag ik, of nie? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berthenk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:14
@mobielwavemike: Die pilaren zijn een beetje lelijk, mischien bogen maken op het punt dat ze het "wegdek" raken? Dan lijken ze minder loodrecht op elkaar te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Berthenk schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:18:
@mobielwavemike: Die pilaren zijn een beetje lelijk, mischien bogen maken op het punt dat ze het "wegdek" raken? Dan lijken ze minder loodrecht op elkaar te staan.
klopt de aller eerste had ik dat al beetje op getest, de burg is atm 20% done. dus dat komt nog wel goed :D totaal project is 3%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Dag 2:

Niet zo veel gebouwd vandaag.

De 4e toren gebouwd plus muur. Nu komt het lastigste, achter de toren ligt een veel hoger gebied. (links) Dit moet weg omdat ik anders tegen de wolken aan zit.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ApRKqjQ8aRpEGQRiF8RD7fnE/full.png

1 boom staat wat onhandig, deze gaat nog weg.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/M1slTX8gsOeT6rGKvy6uolQ4/full.png

Goed om te zien dat veel anderen nu ook screens plaatsen :) Ik zie al wat dingen die ik ook wil bouwen.

[ Voor 4% gewijzigd door Loev op 19-09-2011 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
ThE_En4CeR schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:06:
@Verderf is goed, ik heb je gewhitelist. Je kunt joinen op 92.254.125.32:25566
Server draait 24/7, je was ook weer aanwezig op WOL zag ik, of nie? :*)
Jazeker :D

Onze server draait helaas nog op de oude versie omdat canary nog niet geupdate is maar er is hier wel een mooi overview te zien van de grote van onze server :P
http://mc.gethosted.nl/livemap/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 21-09 22:12
Zijn al die grijze puntjes nou buttons? lol, leuk bedacht, heeft wel wat. En wat berthenk zegt op de vorige pagina, van die pilaren van de brug moet je bovenaan bogen maken ;)

Ik ben vandaag flink aan het exploren geweest, was ik zo ineens m'n tijdelijke hutje kwijt dat ik onderweg gemaakt had, toen vond ik een 2e NPC village. Daar maar in een van de huisjes in getrokken, met het kleine beetje materiaal dat ik nog over had naar bed rock gegraven voor redstone, iron had ik al, kompas gemaakt, spawn plek terug gevonden, en vandaar uit m'n huisjes :P Duurde me 3 ingame dagen voor ik terug was....

Heb een stukje land vlak gemaakt en daar een hekje om heen gezet, 2 schapen in gedaan, en nu lees ik dat wol niet meer aan groeit nadat je het geschoren hebt ;(

Heb nu ook een kleine Weatfarm van 3 banen van 2 bij 10. Voornamelijk weat voor brood, en melons :)

[ Voor 21% gewijzigd door FastFred op 19-09-2011 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op maandag 19 september 2011 @ 22:06:
[...]
Zijn al die grijze puntjes nou buttons? lol, leuk bedacht, heeft wel wat.
ja haha geeft wat detail.
En wat berthenk zegt op de vorige pagina, van die pilaren van de brug moet je bovenaan bogen maken ;)
Ja was ik al mee bezig, op die screen zie je dat op de achterste pilaar. Maar ik spring van de hak op de tak haha. moet nog zoveel gebeuren.

Lengte word 200b
Breedte word 120b
Piek hoogte word 100b (atm 50b)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:13:
Iemand een idee hoe je een save file van 1.3 naar 1.8 kan converteren?
Haha @ je onderschrift, je hebt hem gekocht? Zo ja; goed bezig! d:)b

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kecin schreef op maandag 19 september 2011 @ 22:18:
[...]

Haha @ je onderschrift, je hebt hem gekocht? Zo ja; goed bezig! d:)b
jaa, haha jaa me onderschrift XD iemand noemde me zo dacht hee die is eigenlijk best leuk haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
[afbeelding]

Die error kreeg ik elk half uur ongeveer. Update ik Java van 6.26 naar 6.27, crasht ie om de 5 minuten. >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocoschijtje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 17:39
Die error krijg ik ook elk half uur, heb mijn java nog niet geupdate, maar durf dat ook niet als ik @djpdjpnl zijn bericht zie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

De cracked versies doen dat nogal vaak (note, zeg niet dat jullie allemaal cracked hebben maar weet wel dat het zo is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocoschijtje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 17:39
Ik heb geen cracked versie, maar heb het probleem ook pas sinds update 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Loev schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:27:
Dag 2:

Niet zo veel gebouwd vandaag.

De 4e toren gebouwd plus muur. Nu komt het lastigste, achter de toren ligt een veel hoger gebied. (links) Dit moet weg omdat ik anders tegen de wolken aan zit.

[afbeelding]

1 boom staat wat onhandig, deze gaat nog weg.
[afbeelding]

Goed om te zien dat veel anderen nu ook screens plaatsen :) Ik zie al wat dingen die ik ook wil bouwen.
Wij zijn ook weer begonnen op de servert, alleen nu zo'n 7000 blocks van de originele basis vandaan. zo'n beetje zonder voorraden die kant op gelopen. helaas was er 6000blocks zee...
dus als je weer zin hebt om mee te doen, kom langs op TS :)

eerste paar mines en endermen zijn al gespot en gesloopt ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chocoschijtje schreef op maandag 19 september 2011 @ 23:33:
Die error krijg ik ook elk half uur, heb mijn java nog niet geupdate, maar durf dat ook niet als ik @djpdjpnl zijn bericht zie :P
Ik heb java gedeïnstalleerd, en daarna de nieuwste gedownload en weer geinstaleerd. geen enkel probleem gehad. En dat van updaten klopt inderdaad. Had hetzelfde! Ging updaten en bijna elke minuut crashde die.
Kortom gewoon verwijderen en weer opnieuw downen en instaleren :). Problem solved sir!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Osxy schreef op maandag 19 september 2011 @ 23:35:
De cracked versies doen dat nogal vaak (note, zeg niet dat jullie allemaal cracked hebben maar weet wel dat het zo is).
Ik heb toevallig van de week mijn Minecraft volledig opnieuw geinstalleerd (voor de java problemen, maar ook omdat me het niet verkeerd leek om dat een keer te doen na verschillende updates en mods). Dus alle resten van dat ik ooit begonnen ben met de cracked versie zijn nu juist weg. :P

Zoals chocoschijtje zegt is het inderdaad pas sinds 1.8 zo erg.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 00:21:
[...]

Ik heb java gedeïnstalleerd, en daarna de nieuwste gedownload en weer geinstaleerd. geen enkel probleem gehad. En dat van updaten klopt inderdaad. Had hetzelfde! Ging updaten en bijna elke minuut crashde die.
Kortom gewoon verwijderen en weer opnieuw downen en instaleren :). Problem solved sir!
Opnieuw 6.27 installeren of terug naar 6.26? Of kan Java 7 ook?

Ik heb SPC en TMI als mods geinstalleerd. Sinds SPC is het slechter geworden, maar dat kan dus ook aan Java liggen. Omdat SMP wel redelijk werkt twijfel ik nu toch aan SPC...

[ Voor 7% gewijzigd door djpdjpnl op 20-09-2011 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe screens van mijn castle project:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5QWy
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5QWG

Binnenkort weer nieuwen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djpdjpnl schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 00:26:

Opnieuw 6.27 installeren of terug naar 6.26? Of kan Java 7 ook?
ik draai nu 6.27.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Net een reinstall gedaan maar wederom een crash gezien na twee minuten. Misschien dat een reboot nog helpt... dus dat zien we morgen dan wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 00:28:
Nieuwe screens van mijn castle project:

[afbeelding]
[afbeelding]

Binnenkort weer nieuwen :).
Begint er wel mooi uit te zien, als je het geheel af heb loop ik er graag even rond.

Lijkt me wel vet om op een server de map van games of thrones na te maken, en dan te beginnen met de muur in het noorden

http://www.moviedeskback....-Of-Thrones-HiRes-Map.jpg
(let op grote kaart)

Afbeeldingslocatie: http://www.welurk.com/wp-content/uploads/2011/08/TN-Castle_Black_and_The_Wall-150x150.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.welurk.com/wp-content/uploads/2011/08/TN-The_Eyrie.jpg

ps: ik heb hier nooit tijd voor, ben al blij als ik een uur per week kan minecraften :) Denk ook dat dit soort projecten pas echt mogelijk zijn als de hoogte in minecraft wordt bijgesteld

[ Voor 47% gewijzigd door Paniohitus op 20-09-2011 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:12

Comgenie

Soms heb je dat

djpdjpnl schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 00:36:
[...]

Net een reinstall gedaan maar wederom een crash gezien na twee minuten. Misschien dat een reboot nog helpt... dus dat zien we morgen dan wel. :)
Installeer de 64 bit versie van java (als je natuurlijk een 64 bit computer/windows hebt). Dat lost dat probleem vrijwel altijd op.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 20-09 21:11
Preddie schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 07:52:
[...]

Begint er wel mooi uit te zien, als je het geheel af heb loop ik er graag even rond.

Lijkt me wel vet om op een server de map van games of thrones na te maken, en dan te beginnen met de muur in het noorden

(let op grote kaart)

[afbeelding]
[afbeelding]

ps: ik heb hier nooit tijd voor, ben al blij als ik een uur per week kan minecraften :) Denk ook dat dit soort projecten pas echt mogelijk zijn als de hoogte in minecraft wordt bijgesteld
Dan zou je waarschijnlijk met 512 blocks net uitkomen met de Kings Landing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
[...]

(let op grote kaart)

[afbeelding]
[afbeelding]

Had met mijn vriendin hetzelfde idee :D lijkt me wel gaaf om te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zelfde verhaal hier, ik heb maar enkele uren per week tijd om te minecraften dus grote gebouwen zit er niet in :( Zet daar dan nog eens bij dat ik nogal "opnieuw" begin omdat ik iets anders wil proberen (lees: totaal ben vergeten wat ik ook alweer van plan was) en je kan wel merken dat ik al tevreden met een klein huisje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:03:
[...]

Had met mijn vriendin hetzelfde idee :D lijkt me wel gaaf om te doen!
ik zou graag meehelpen we zullen nog even moeten wachten op de snow tiles though d-;

want je moet hem natuurlijk wel in survival spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djpdjpnl schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 00:36:
Ik had de 64bit versie. Welke heb jij?
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:34:
ik zou graag meehelpen we zullen nog even moeten wachten op de snow tiles though d-;
want je moet hem natuurlijk wel in survival spelen
Kan je mp maps niet beginnen in creative en dan omzetten naar survival. anders zou het eeuwen duren.

Het zal wel even duren nog aangezien ik ook de interieur maak. Ik heb dit project wel vaker gezien op internet maar niemand die het echt afmaakde... Dus met volledig interieur.
Klein deel heb ik al bijv de dungeon die ik erin gebouwd heb. Met de zo genoemde 'Epic Hall & Thinker Town'.

Hier de screens:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5S60
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5S63
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5S69
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5S6g

Er zit nog veel meer in maar dat mag je dan zelf ontdekken ahah :D

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2011 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 20-09 21:11
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:45:
[...]
Ik had de 64bit versie. Welke heb jij?
[...]
Kan je mp maps niet beginnen in creative en dan omzetten naar survival. anders zou het eeuwen duren.
Er zit momenteel gewoon een memory leak in als je minecraft patched, java reinstallen lijkt maar soms te helpen
Pagina: 1 ... 30 ... 42 Laatste

Dit topic is gesloten.