Fixed voor Semmy.D4NG3R schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 15:55:
Kleine preview van de 1.9 TS:
spoiler:
Dingen die nog komen:
- Mods
- Texturepacks
- Lijstje met populaire seeds.
Ontopic:Mischien ook een link in de ts naar de upcoming features ?
Dit is hoe ik graag zou willen dat Minecraft eruit (gaat) zien. Meerdere uitgebreide game elementen naast het bouwen/mijnen zoals:
Game progres
Meerdere levels voor items, met een early game, mid game en endgame zeg maar. Klein voorbeeldje:
Early game kan je enkel zand/boombladeren kapot maken met je blote handen. Hiermee kan je enkel paar unieke items maken zoals kampvuur, houten vechtstok en samen met flint je eerste tool. Het kampvuur brand tot zonsopgang en de vechtstok doet lage/geen schade.
Hiermee krijg je unieke early game items en waardoor de spelers ervaring verlengt wordt. Er zal vééél meer anders moeten om dit te ondersteunen (early game minder/makkelijkere mobs bijvoorbeeld), maar het is een korte indruk wat ik bedoel.
Farming
Meerdere soorten planten/dieren om te farmen voor meer dan alleen voedsel (denk aan bouw materialen/items). Met het idee hierbij, dat je met farming net zo druk kan zijn als met bouwen in het huidige Minecraft, bijvoorbeeld onkruid wat je planten kan overgroeien waardoor je graan niet verder groeit of dieren die je vers geplante zaadjes jatten. Welke je weer kan verjagen met vogelverschrikker bijvoorbeeld.
NPC town manage/building
Zoals de millionaire mod (of hoe je dat moet typen). Waarbij NPC dorpjes klein zijn, en met jou hulp groter kunnen worden. Je kan dit doen voor de afwisseling van het mijnen/bouwen of voor de (kleine) rewards die je kan krijgen. Bijvoorbeeld, als je geholpen hebt een houthakkers hut op te bouwen kan je een klein deel van de inkomsten uit een kist halen waardoor jij, voor grotere projecten, wat sneller grondstoffen hebt.
Uitgebreider combat
De combat veranderingen in 1.8 maken het al zoveel leuker als pre-1.8, maar ik zou graag wat gevarieerdere wapens zien met eigen effecten, niet enkel meer dmg (nu kan je met een stenen zwaard mobs bijna 1-shotten).
Maar denk aan een houten vechtstok, laag/geen damage maar (AoE) nockback (special?) attack, of zwaard met schild waarmee je echt damage kan blokken, etc.
Exploring
Zelfs na deze patch is de enige reden voor exploren eigenlijk om nieuw landschap. Ja, er zijn abandoned mines, ruïns en strongholds in 1.8, maar je wilt ze nu enkel vinden voor de nieuwigheid, er is (nog) niks specials te krijgen. Er is nog geen reward qua items.
Een voorbeeld van rewards voor het exploren: Cocoa trees. Cocoa tree groeit maar op een plek in de wereld, namelijk bij een oase welke spawned in woestijnen. Dus, als jij deze cocoa beans wilt hebben, moet je op onderzoek gaan, op zoek naar een grote woestijn waarin mogelijk een oase is.
Zo krijg je een (ander) doel om erop uit te trekken naast enkel nieuw landschap voor een nieuw huis/kasteel/gebouw. Immers, nergens anders kan je de cocoa beans/trees vinden. Mogelijk, om spelers alle vrijheid en keuze te geven, kunnen cocoa beans ook bij NPC village kopen (mits je ze genoeg geholpen hebt).
De twee volgende kopjes horen min of meer ook bij het exploren.
Uitgebreider avontuur
Dungeons met eigen (special) rewards, boss mobs, etc. (in 1.9 komen bossmobs in strongholds).
Random events
Denk aan een schapenhoeder die in de gras biome kan spawnen samen met een tamme wolf en 5-8 schapen. Loopt van random point A naar point B. De schapen lopen min of meer me, zo niet dan valt de wolf ff aan (geen dmg) om de schapen terug in de groep te krijgen. Jij als speler kan bijvoorbeeld wool kopen van de schapenhoeder.
Om het random event af te maken, als een van de schapen wordt aangevallen, door bijvoorbeeld wolven. Dan zal de schapenhoeder en zijn hond/tamme wolf ze verdedigen.
Zoals je zit zijn mijn ideeën al redelijk in elkaar gewoven, cocoa beans als exploring reward, of als reward voor het helpen van NPC village. Langere game progress waarbij early game andere wapens/items zijn als lategame met nieuw combat systeem/aanvallen (houten stok, lage damage maar je kan mobs een nockback geven).
EDIT: Voor alle ideeën en dingen wil ik twee dingen bereiken, meer content en afwisseling. Waarbij alles optioneel is en je tot niks verplicht bent (vind je actief farmen en je planten beschermen niet leuk, maar wil je wel brood maken kan dat ook).
Ik zal binnenkort eens wat uitgebreider hier wat ideeën op het forum zetten want al het hierboven staande heb ik al veel uitgebreider op papier staan. Waarbij alles nog veel meer bij elkaar past. Ja, ik ben een dromer.
Last note! Ik kraak Minecraft niet af, dit zijn enkel mijn ideeën wat mogelijk kan zijn in Minecraft, het zijn enkel mijn wildste fantasieën!
Ik vind het een geweldig spel en speel al sinds beta patch 1.2. Ik ben een dromer en Minecraft is voor mij een bijna kaal doek wat ik met mijn ideeën kan beschilderen. Helaas, ik heb totaal geen game programmering kennis dus ik kan het niet als mods maken of zelf een minecraft game maken/uitbrengen (ultime droom ofcourse).
Game progres
Meerdere levels voor items, met een early game, mid game en endgame zeg maar. Klein voorbeeldje:
Early game kan je enkel zand/boombladeren kapot maken met je blote handen. Hiermee kan je enkel paar unieke items maken zoals kampvuur, houten vechtstok en samen met flint je eerste tool. Het kampvuur brand tot zonsopgang en de vechtstok doet lage/geen schade.
Hiermee krijg je unieke early game items en waardoor de spelers ervaring verlengt wordt. Er zal vééél meer anders moeten om dit te ondersteunen (early game minder/makkelijkere mobs bijvoorbeeld), maar het is een korte indruk wat ik bedoel.
Farming
Meerdere soorten planten/dieren om te farmen voor meer dan alleen voedsel (denk aan bouw materialen/items). Met het idee hierbij, dat je met farming net zo druk kan zijn als met bouwen in het huidige Minecraft, bijvoorbeeld onkruid wat je planten kan overgroeien waardoor je graan niet verder groeit of dieren die je vers geplante zaadjes jatten. Welke je weer kan verjagen met vogelverschrikker bijvoorbeeld.
NPC town manage/building
Zoals de millionaire mod (of hoe je dat moet typen). Waarbij NPC dorpjes klein zijn, en met jou hulp groter kunnen worden. Je kan dit doen voor de afwisseling van het mijnen/bouwen of voor de (kleine) rewards die je kan krijgen. Bijvoorbeeld, als je geholpen hebt een houthakkers hut op te bouwen kan je een klein deel van de inkomsten uit een kist halen waardoor jij, voor grotere projecten, wat sneller grondstoffen hebt.
Uitgebreider combat
De combat veranderingen in 1.8 maken het al zoveel leuker als pre-1.8, maar ik zou graag wat gevarieerdere wapens zien met eigen effecten, niet enkel meer dmg (nu kan je met een stenen zwaard mobs bijna 1-shotten).
Maar denk aan een houten vechtstok, laag/geen damage maar (AoE) nockback (special?) attack, of zwaard met schild waarmee je echt damage kan blokken, etc.
Exploring
Zelfs na deze patch is de enige reden voor exploren eigenlijk om nieuw landschap. Ja, er zijn abandoned mines, ruïns en strongholds in 1.8, maar je wilt ze nu enkel vinden voor de nieuwigheid, er is (nog) niks specials te krijgen. Er is nog geen reward qua items.
Een voorbeeld van rewards voor het exploren: Cocoa trees. Cocoa tree groeit maar op een plek in de wereld, namelijk bij een oase welke spawned in woestijnen. Dus, als jij deze cocoa beans wilt hebben, moet je op onderzoek gaan, op zoek naar een grote woestijn waarin mogelijk een oase is.
Zo krijg je een (ander) doel om erop uit te trekken naast enkel nieuw landschap voor een nieuw huis/kasteel/gebouw. Immers, nergens anders kan je de cocoa beans/trees vinden. Mogelijk, om spelers alle vrijheid en keuze te geven, kunnen cocoa beans ook bij NPC village kopen (mits je ze genoeg geholpen hebt).
De twee volgende kopjes horen min of meer ook bij het exploren.
Uitgebreider avontuur
Dungeons met eigen (special) rewards, boss mobs, etc. (in 1.9 komen bossmobs in strongholds).
Random events
Denk aan een schapenhoeder die in de gras biome kan spawnen samen met een tamme wolf en 5-8 schapen. Loopt van random point A naar point B. De schapen lopen min of meer me, zo niet dan valt de wolf ff aan (geen dmg) om de schapen terug in de groep te krijgen. Jij als speler kan bijvoorbeeld wool kopen van de schapenhoeder.
Om het random event af te maken, als een van de schapen wordt aangevallen, door bijvoorbeeld wolven. Dan zal de schapenhoeder en zijn hond/tamme wolf ze verdedigen.
Zoals je zit zijn mijn ideeën al redelijk in elkaar gewoven, cocoa beans als exploring reward, of als reward voor het helpen van NPC village. Langere game progress waarbij early game andere wapens/items zijn als lategame met nieuw combat systeem/aanvallen (houten stok, lage damage maar je kan mobs een nockback geven).
EDIT: Voor alle ideeën en dingen wil ik twee dingen bereiken, meer content en afwisseling. Waarbij alles optioneel is en je tot niks verplicht bent (vind je actief farmen en je planten beschermen niet leuk, maar wil je wel brood maken kan dat ook).
Ik zal binnenkort eens wat uitgebreider hier wat ideeën op het forum zetten want al het hierboven staande heb ik al veel uitgebreider op papier staan. Waarbij alles nog veel meer bij elkaar past. Ja, ik ben een dromer.
Last note! Ik kraak Minecraft niet af, dit zijn enkel mijn ideeën wat mogelijk kan zijn in Minecraft, het zijn enkel mijn wildste fantasieën!
Ik vind het een geweldig spel en speel al sinds beta patch 1.2. Ik ben een dromer en Minecraft is voor mij een bijna kaal doek wat ik met mijn ideeën kan beschilderen. Helaas, ik heb totaal geen game programmering kennis dus ik kan het niet als mods maken of zelf een minecraft game maken/uitbrengen (ultime droom ofcourse).
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Komt er ook niet bij te staan. Ze zijn echt specifiek gerelateerd aan strongholds, ook eventuele bossmonsters komen er niet in te staan.Toppertje schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:02:
[...]
Klopt, en de Silverfish kan ik niet terugvinden bij de Mobs.
Komt er nog bij te staanTeutates schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 18:33:
[...]
![]()
![]()
![]()
Ontopic:Mischien ook een link in de ts naar de upcoming features ?
Beetje onnodig, de huidige TS stamt alweer uit februari en nog geen mens heeft er over geklaagd.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:44:
misschien de kleine hints bij de mobs in een spoiler gooien...
Zijn er nog mensen die toegevoegd willen worden aan de #3.0 topicstart? Ikzelf heb in veel gevallen geen zin/tijd om alles vaak te updaten, terwijl er toch best vaak nieuwe dingen worden toegevoegd.
[ Voor 64% gewijzigd door D4NG3R op 16-09-2011 18:54 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
ik ben het helemaal met je eens. de dingen die je noemt zou ik zelf ook graag terug willen zien.Dreanor schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 18:48:
Dit is hoe ik graag zou willen dat Minecraft eruit (gaat) zien. Meerdere uitgebreide game elementen naast het bouwen/mijnen zoals:
Last note! Ik kraak Minecraft niet af, dit zijn enkel mijn ideeën wat mogelijk kan zijn in Minecraft, het zijn enkel mijn wildste fantasieën!![]()
Ik wordt nog wel gek van die exp. orbs, in multiplayer flipt de hele server, en in single player sta je eerst een paar minuten te wachten voordat je weer enigzins iets kan zien...
Klop je 20 mobs tegelijk dood dan?Toppertje schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 21:24:
Ik wordt nog wel gek van die exp. orbs, in multiplayer flipt de hele server, en in single player sta je eerst een paar minuten te wachten voordat je weer enigzins iets kan zien...
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
tis vooral irri met pvp, want alle xp orbs die die speler opgepakt heeft moeten dan allemaal worden opgenomen, in third person mode ziet het er uit alsof er 6 bijenkorfen zijn leegelopen en er van alles om je heen zwermt
Als slimes daar ook onder vallen... ja.
En onze server staat op hard, misschien dat het daardoor nog wat harder gaat, maar dat weet ik niet.
[ Voor 20% gewijzigd door Toppertje op 16-09-2011 21:32 ]
CFX/SLI gaan heToppertje schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 21:30:
[...]
Als slimes daar ook onder vallen... ja.
En onze server staat op hard, misschien dat het daardoor nog wat harder gaat, maar dat weet ik niet.
Heb er geen last van als ik 5-6 slimes tegelijk mep
Nee dan komen er maar een paar, maar als jij zelf dan dood gaat, en je wil je spullen terugpakken heb je een probleem.yzx schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 21:34:
[...]
CFX/SLI gaan he
Heb er geen last van als ik 5-6 slimes tegelijk mep
Dat kan ik niet zeggen als ik dood ga is het door lavaToppertje schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 21:37:
[...]
Nee dan komen er maar een paar, maar als jij zelf dan dood gaat, en je wil je spullen terugpakken heb je een probleem.

Verwijderd
Nope, beetje traag, maar ik zelf en downforeveryoneorjustme.com zien 'm allebei.Hartman schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 23:39:
Website uit de lucht?
Hmm, bij mij verschijnt de volgende tekst:Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 23:51:
[...]
Nope, beetje traag, maar ik zelf en downforeveryoneorjustme.com zien 'm allebei.
NOTHING FOR YOU!
edit: Never mind. Er gaat schijnbaar iets fout in Opera, via Safari gaat het prima.
[ Voor 13% gewijzigd door Hartman op 17-09-2011 00:16 ]
mag ik de binnen kant van je huis zien je huizen zijn super gaafLoev schreef op donderdag 15 september 2011 @ 23:11:
Ik heb een nieuw project. Een vesting op een grote rots met 2 natuurlijke ingangen.
Koninkrijk der Loevie
[afbeelding]
Een van de natuurlijke ingangen. De binnenplaats is omheind met rotsen.
[afbeelding]
Van bovenaf, mooi duidelijk beeld op de binnenplaats waar een kasteel komt.
[afbeelding]
De rots. Hierop komt de muur en torens
[afbeelding]
De binnenplaats vanaf de andere kant. De 2e ingang is hier zichtbaar.
[afbeelding]
Zicht op de binnenplaats, de 1e ingang is goed zichtbaar. Daar achter ligt het moeras.
[afbeelding]
Aan de achterkant ligt de oceaanHier komt een haven.
[afbeelding]
Uitzicht op dennenbos met twee reeds gebouwde huisjes
[afbeelding]
Uitzicht op moeras.
Seed: -716594990666539555
nu ben ik all een tijdje bezig op shipwreck en heb ik de 2 kleine start eilandjes aan elkaar gemaakt tot 1 groot eiland maar het lukt mij maar niet om koeien, kippen etc te krijgen. weet iemand misschien hoe die beesten spawnen? op de wiki staat dat ze gras en 2x2x1 free space nodig hebben
Ik heb dezelfde probleem. Heb genoeg grasland, heb genoeg vlakten, maar mijn eilandjes spawnen nooit dieren, alleen monsters. Ik zou dolgraag eens een paar schapen willen mollen zodat ik die doodsaaie nachten kan overslaan.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Ik ben bang dat er op de een of andere manier in die oceaanwerelden geen beesten spawnen. Heb meerdere van die werelden gespeeld, en bij geen van alle ben ik beesten tegengekomen...
Mmm, blijkt dat er een limiet is van mobs/animals per gebied. En rondom eilanden heb je natuurlijk erg veel squid, dus blijkbaar blokkeren ze de normale animals...
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
zonde, zou het nog wat aantrekkelijker maken, ga nu maar met een bootje opzoek naar een andere biome, misschien dat ik daar iets kan vinden
Is dit niet het probleem? Ik weet niet hoe groot je je eiland gemaakt hebt natuurlijk.Mobs spawn no closer than 24 blocks from the player.
Ik meen ook te herinneren dat mobs ooit niet in een bepaalde radius rond je startpunt spawnen. Dat zal wel achterhaald zijn aangezien dat niet meer op die pagina staat.
mijn eiland is nu ongeveer 150 bij 250 blocks groot dus dat zou het probleem niet moeten zijn. ik heb nu een eiland gevonden met kippen en ben eieren aan het verzamelen dus wie weet krijg ik toch nog een farmChillosophy schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 13:23:
[...]
Is dit niet het probleem? Ik weet niet hoe groot je je eiland gemaakt hebt natuurlijk.
Ik meen ook te herinneren dat mobs ooit niet in een bepaalde radius rond je startpunt spawnen. Dat zal wel achterhaald zijn aangezien dat niet meer op die pagina staat.
Ik heb een erg leuke "normale" seed/world gevonden (vind ik zelf). Waarom normaal? Omdat er geen bizarre bergen, ravijnen, eenzaam eiland of andere bijzondere dingen in de directe omgeving zijn.
Seed: -6310447351602026624
Maar waarom vind ik het dan toch leuk?
Dit is omdat mijn spawn (x134-z284) op de grens van verschillende biomes ligt. Het is een mooie (kleine) vallei tussen lage heuvels met een vlak stuk grasland. Hier zijn een aantal leuke grotten en gaten (1 ervan is mijn huisje/basis).
Als ik naar het oosten kijk, zie ik een groot moeras.

Kijk ik naar het westen zie ik een groot sparrenbos (ex-snow biome
).

En kijk ik naar het zuiden dan zie ik de vallei met daarachter het begin van een (hopelijk) grote ocean.

Rechts, onder de spar met de rode paddenstoel zie je een fakkel waar mijn huisje onder zit.
En in het noorden, daar zie ik ook het sparrenbos, echter als ik iets verder spiek zie ik het begin van grote bergen.

Ik vind dit dus een erg mooie spawn. Het is een perfect punt (voor mij) waar je veel mee kan, een mooie plek voor een basis met mogelijk bijgebouwen (torens, station, haven, etc) en centraal punt om de ocean te verkennen, bergen te beklimmen, etc. Vanhier uit kan ik alle kanten op.
Dit wou ik toch even delen!
Stay tuned for more screenshots en verhalen ...
Seed: -6310447351602026624
Maar waarom vind ik het dan toch leuk?
Dit is omdat mijn spawn (x134-z284) op de grens van verschillende biomes ligt. Het is een mooie (kleine) vallei tussen lage heuvels met een vlak stuk grasland. Hier zijn een aantal leuke grotten en gaten (1 ervan is mijn huisje/basis).
Als ik naar het oosten kijk, zie ik een groot moeras.

Kijk ik naar het westen zie ik een groot sparrenbos (ex-snow biome

En kijk ik naar het zuiden dan zie ik de vallei met daarachter het begin van een (hopelijk) grote ocean.

Rechts, onder de spar met de rode paddenstoel zie je een fakkel waar mijn huisje onder zit.
En in het noorden, daar zie ik ook het sparrenbos, echter als ik iets verder spiek zie ik het begin van grote bergen.

Ik vind dit dus een erg mooie spawn. Het is een perfect punt (voor mij) waar je veel mee kan, een mooie plek voor een basis met mogelijk bijgebouwen (torens, station, haven, etc) en centraal punt om de ocean te verkennen, bergen te beklimmen, etc. Vanhier uit kan ik alle kanten op.
Dit wou ik toch even delen!
Stay tuned for more screenshots en verhalen ...
Volgens mij heb ik het ''grote'' vasteland gevonden op de shipwreck seed
Eindelijk wat schapen voor een bed ook haha

Ik heb om de een of andere manier altijd de drang gehad om uranium in minecraft te proppen.
Mischien omdat het veel gameplay toevoegt : Uranium is zeldzaam en is alleen te minen met loden armor. Zonder armor kan de straling fataal worden.
Lood is ook zeldzaam, kan gebruikt worden voor armor. Met diamond en lood kan je een speciale oven maken waarmee uranium kan smelten. Daarbij krijg je een stof die als brandstof kan dienen. Je kan er je ovens lang op laten draaien en je torches feller maken. Bovendien kan je het rest afval verrijken en er een atoombom van maken
Zou best tof zijn
Mischien omdat het veel gameplay toevoegt : Uranium is zeldzaam en is alleen te minen met loden armor. Zonder armor kan de straling fataal worden.
Lood is ook zeldzaam, kan gebruikt worden voor armor. Met diamond en lood kan je een speciale oven maken waarmee uranium kan smelten. Daarbij krijg je een stof die als brandstof kan dienen. Je kan er je ovens lang op laten draaien en je torches feller maken. Bovendien kan je het rest afval verrijken en er een atoombom van maken
Zou best tof zijn
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Voor de mensen die mee doen met de Jubileum viering op Tweakcraft. De buildcontest begint zo.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
industrie craft (mod) ?Cornelisjuh schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 16:58:
Ik heb om de een of andere manier altijd de drang gehad om uranium in minecraft te proppen.
Zou best tof zijn
enigste probleem is dat de maker ic gestopt is om aan ic² tebeginnen omdat hij volgens eigen zeggen zijn code slecht vind. je zal dus nog even geduld moeten hebben
heb je toevallig doe coordinates? Ik ben al behoorlijk lang aan het zoeken XDNix_R schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 16:32:
Volgens mij heb ik het ''grote'' vasteland gevonden op de shipwreck seed
[afbeelding]
Ik zou graag op de tweakcraft server willen kijken alleen multiplayer pakt het ip adres niet ?
er is een groot eiland met mobs ongeveer een halve MC dag varen ten zuiden van je starter eiland (zuide op een mc map)Raxious schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 18:23:
[...]
heb je toevallig doe coordinates? Ik ben al behoorlijk lang aan het zoeken XD
hier zijn alvast een paar foto''s van mij klik
weet iemand hoe je moet farmen heb nu dus 3 pigs gevangen naast me huis (hekjes enzo)
weet iemand hoe je moet farmen heb nu dus 3 pigs gevangen naast me huis (hekjes enzo)
Coords zijnRaxious schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 18:23:
[...]
heb je toevallig doe coordinates? Ik ben al behoorlijk lang aan het zoeken XD
x 626
y 64
z1012
Verwijderd
Het adres van tweakcraft is op dit moment: tweakcraft.netwhitedevil1988 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 18:24:
Ik zou graag op de tweakcraft server willen kijken alleen multiplayer pakt het ip adres niet ?
Je kan dat gewoon intikken in het connect scherm. Let wel op dat we op dit moment nog op 1.7.3 zitten dus je zult nog ergens een 1.7 client moeten hebben. Eventueel kun je die wel vinden op het tweakcraft.net forum.
Voor de geinteresseerden, ik heb een Minecraft 1.8.1 servertje opgezet (Bukkit) met een aantal plugins.
Het idee is om het een realistische omgeving te laten blijven, dus geen onmogelijke bouwwerken en niet-bestaande dingen maken zoals UFO's en dergelijke. Maar gewoon boerderijen, huizen, bunkers, noem het maar op. Bovendien zijn er geen spawncommando's beschikbaar, en zul je het moeten doen met je bedje.
Server hostname is mc.gtracer.net
Het idee is om deze server 24/7 in de lucht te hebben.
12 spelers max.
Het idee is om het een realistische omgeving te laten blijven, dus geen onmogelijke bouwwerken en niet-bestaande dingen maken zoals UFO's en dergelijke. Maar gewoon boerderijen, huizen, bunkers, noem het maar op. Bovendien zijn er geen spawncommando's beschikbaar, en zul je het moeten doen met je bedje.
Server hostname is mc.gtracer.net
Het idee is om deze server 24/7 in de lucht te hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door Wasp op 17-09-2011 21:50 ]
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Ik kom wel even kijken zo, heb echt lang niet gespeeld dus geen idee meer hoe het ook al weer werkt 
edit:
Full
edit:
Full
[ Voor 10% gewijzigd door jmxd op 17-09-2011 23:36 ]
Vraagje!
Er zijn mij enkele dingen opgevallen aan de world generator ivm pre 1.8.
- Het lijkt wel, of de bomen enkel in een dicht bos voorkomen of helemaal niet. De tussenweg lijkt er niet te zijn. Het is dus of kale vlakte, of dicht begroeid bos.
- Het lijkt wel, of er meer grotten zijn, ik vind er zoveel.
- Het lijkt wel, of er meer grondstoffen spawnen. Hiermee bedoel ik coal, iron maar ook pumpkins en klei. Waren pumpkins eerder zeldzaam, nu zie ik ze erg vaak.
- Het lijkt wel, of er meer monster spawners zijn. In mijn eerste grot, 10 blokken van mijn huisje heb ik er nu al drie gevonden, waarvan twee tegenover elkaar zitten en de derde niet ver daar vandaan (ik hoorde de zombies toen ik de eerste twee monster spawners geneutraliseerd had).
En dit allemaal, in die nieuwe leuke wereld waar ik op de vorige pagina screenshots geplaatst heb.
Er zijn mij enkele dingen opgevallen aan de world generator ivm pre 1.8.
- Het lijkt wel, of de bomen enkel in een dicht bos voorkomen of helemaal niet. De tussenweg lijkt er niet te zijn. Het is dus of kale vlakte, of dicht begroeid bos.
- Het lijkt wel, of er meer grotten zijn, ik vind er zoveel.
- Het lijkt wel, of er meer grondstoffen spawnen. Hiermee bedoel ik coal, iron maar ook pumpkins en klei. Waren pumpkins eerder zeldzaam, nu zie ik ze erg vaak.
- Het lijkt wel, of er meer monster spawners zijn. In mijn eerste grot, 10 blokken van mijn huisje heb ik er nu al drie gevonden, waarvan twee tegenover elkaar zitten en de derde niet ver daar vandaan (ik hoorde de zombies toen ik de eerste twee monster spawners geneutraliseerd had).
En dit allemaal, in die nieuwe leuke wereld waar ik op de vorige pagina screenshots geplaatst heb.
IC2 is al uit hoor, http://www.industrial-craft.net/
Dag 1:
Beide ingangen uitgegraven, en de grond vlak gemaakt.

Een stuk muur en een toren gemaakt. Ik vind de toren zelf te breed, deze wordt denk ik 2 blokjes smaller. Voor de mensen die stijl herkennen. Ik ben zwaar geinspireerd door de makers van Citadel op de Tweakcraft server.

Van beneden ziet het er wel gaaf uit vind ik.
Beide ingangen uitgegraven, en de grond vlak gemaakt.

Een stuk muur en een toren gemaakt. Ik vind de toren zelf te breed, deze wordt denk ik 2 blokjes smaller. Voor de mensen die stijl herkennen. Ik ben zwaar geinspireerd door de makers van Citadel op de Tweakcraft server.

Van beneden ziet het er wel gaaf uit vind ik.

dat zijn stone slabs
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Slabs
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Slabs
Ik heb de toren aangepast en het ziet er al beter uit.
Voor:

Na:

Wat vinden jullie, zal ik hem nog 1 a 2 blokjes hoger maken?
Voor:

Na:

Wat vinden jullie, zal ik hem nog 1 a 2 blokjes hoger maken?
Verwijderd
2 en de hoeken van de kantelen op dezelfde manier afmaken
of houten balken om de verbreding overeind te houden
of houten balken om de verbreding overeind te houden
ik zal hem ook 2 blokjes hoger en de en de hoeken van de kantelen ook doen met slabs
Dag 1,5 
De eerste muur is klaar. Ben nog niet helemaal te vreden maar ik moet de rest nog aankleden.
Uitzicht vanaf de muur.

De muur met torens vanaf de binnenkant

En vanaf de buitenkant. Misschien moet ik de toren verplaatsen naar de buitenzijde (zoals de andere toren)
De eerste muur is klaar. Ben nog niet helemaal te vreden maar ik moet de rest nog aankleden.
Uitzicht vanaf de muur.

De muur met torens vanaf de binnenkant

En vanaf de buitenkant. Misschien moet ik de toren verplaatsen naar de buitenzijde (zoals de andere toren)

[ Voor 8% gewijzigd door Loev op 18-09-2011 14:06 ]
Zo, mijn "base of operations is min of meer klaar. Heb hem in een grot gebouwd en is deels zichtbaar van de buitenkant.
Special note, links op de screenshot zie je met cobble/hout/glass een kleine verborgen toren om vanuit mijn huis boven op de heuvel te komen (deze moet nog volledige ondergroeien met vines.

Edit: Gebouwtje rechts is de ingang naar de mijn met drie mob spawners (2x zombie, 1x spin).
Special note, links op de screenshot zie je met cobble/hout/glass een kleine verborgen toren om vanuit mijn huis boven op de heuvel te komen (deze moet nog volledige ondergroeien met vines.

Edit: Gebouwtje rechts is de ingang naar de mijn met drie mob spawners (2x zombie, 1x spin).
[ Voor 7% gewijzigd door Dreanor op 18-09-2011 17:56 ]
Laatste update voor vandaag.
De poort is klaar. Morgen verder met de muur.

Ik ben klaar voor vandaag, nu Cars 2 kijken
De poort is klaar. Morgen verder met de muur.

Ik ben klaar voor vandaag, nu Cars 2 kijken
[ Voor 7% gewijzigd door Loev op 18-09-2011 20:28 ]
Wow, ziet er heel gaaf uit, die ingang zit wel een beetje hoog. Je gaat een gigantisch lompe trap naar boven maken?
Cars 2 is een leuke film trouwens
Cars 2 is een leuke film trouwens
[ Voor 14% gewijzigd door FastFred op 18-09-2011 22:10 ]
Verwijderd
Ik ben ook bezig met een project, toevallig ook een kasteel nu 2 dagen bezig. Ik was zwaar geinspireerd door een youtube filmpje.
Kheb als eerste de omtrek gemaakt. Daarna een vlakke bodem gemaakt. (50%~12,000b)
Atm ben ik bezig met de ingang, en morgen doe ik de andere muren en bodem.
Edit, deze muren zijn puur het skelet van het gebouw.
Dag 1:

Dag 2:

Stats:

Blocks:
Blocks misplaced (1,879)
Blocks used under see level (4,218)
Blocks used for the atomy of the building (12,800)
Blocks used for the ground floor (24,000)
Building nfo:
Length 200b
Width 120b
Height 64b
Atomy height 20b above see level
Blocks used:
Cobblestone
Stone
Sandstone
Glass
Light blue wool
Water
Heb nog meer stats maar daar hebben jullie niet echt veel aan.
Morgen nieuwe screens !!
Kheb als eerste de omtrek gemaakt. Daarna een vlakke bodem gemaakt. (50%~12,000b)
Atm ben ik bezig met de ingang, en morgen doe ik de andere muren en bodem.
Edit, deze muren zijn puur het skelet van het gebouw.
Dag 1:
Dag 2:
Stats:
Blocks:
Blocks misplaced (1,879)
Blocks used under see level (4,218)
Blocks used for the atomy of the building (12,800)
Blocks used for the ground floor (24,000)
Building nfo:
Length 200b
Width 120b
Height 64b
Atomy height 20b above see level
Blocks used:
Cobblestone
Stone
Sandstone
Glass
Light blue wool
Water
Heb nog meer stats maar daar hebben jullie niet echt veel aan.
Morgen nieuwe screens !!
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2011 09:10 ]
Waarom zit je op zo'n oude versie, als ik vragen mag?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Zal wel cracked versie zijn >.>MsG schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:10:
Waarom zit je op zo'n oude versie, als ik vragen mag?
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Verwijderd
Het is niet de bedoeling om hulp te vragen bij cracked/illegale games.. Zie ook het algemeen beleid.
[ Voor 95% gewijzigd door psychoclown op 20-09-2011 22:34 ]
Verwijderd
Koop het spel eerst eens misschien heb je dan ook recht op support? Spel waar je jaren plezier van kunt hebben kraken...
Edit: ik zou zeggen update eerst eens naar de laatste versie kijken of het probleem daarmee is opgelost
Edit: ik zou zeggen update eerst eens naar de laatste versie kijken of het probleem daarmee is opgelost
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2011 12:27 ]
Verwijderd
en nog een goedkoop spel ook...Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:26:
Koop het spel eerst eens misschien heb je dan ook recht op support? Spel waar je jaren plezier van kunt hebben kraken...
weet iemand nog een seed zoals shipwreck maar dan met iets groter eilandje?
Geniaal, al dat werk weg omdat je niet wilde betalenVerwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:24:
[...]
Idd cracked, nou was het stroom uitgevallen onder het spelen net. En nu ziet die me savegame niet meer. Iemand een oplossing? Word gek als ik er niet meer in kom.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Ik wil niet vervelend doen maar zoals men al aangeeft, spendeer even 15 eurootjes aan een legale versie van Minecraft. Ik mag aannemen dat je dit wel de moeite waard vindt? Tot die tijd maar even niet met je problemen aankomen hier vindt je ook niet?Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:24:
[...]
Idd cracked, nou was het stroom uitgevallen onder het spelen net. En nu ziet die me savegame niet meer. Iemand een oplossing? Word gek als ik er niet meer in kom.

Automatische incasso? Het is een eenmalige uitgave van 15 euro. Heb je Paypal? Kan je ook mee betalen.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:39:
[...]
Als het nou automatisch incasso had wilk er best voor betalen. maar dat hebben ze niet, dus helaas.
En ik ga geen moeite doen om voor pixels te betalen.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2011 12:41 ]
Verwijderd
Als het nou automatisch incasso had wilk er best voor betalen. maar dat hebben ze niet, dus helaas.Phyxion schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:32:
[...]
Geniaal, al dat werk weg omdat je niet wilde betalen
Betaal voor blizzard, trion iedere maand 30.- dus geld is het probleem niet
Edit:
Dat werk is dan niet weg omdat ik niet 'wilde' betalen. Maar omdat de game engine suckt.
Ik test een spel sws voor ik het koop. En dat doe ik grondig
Anyway's stel ik het op prijs als iemand een oplossing heeft, en anders niet, weet ik zeker dat ik het niet koop. Savegame corrupt na 1x stroom uitval.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2011 12:43 ]
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:28:
[...]
en nog een goedkoop spel ook...
weet iemand nog een seed zoals shipwreck maar dan met iets groter eilandje?
spoiler:
als je bij shipwreck naar het oosten vaart, kom je een groter eiland tegen.
Zowel Ideal als Paypal zijn supported, waarvan die laatste gewoon weer via je bank kan mocht je om wat voor reden dan ook geen Ideal hebben.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:39:
[...]
Als het nou automatisch incasso had wilk er best voor betalen. maar dat hebben ze niet, dus helaas.
Betaal voor blizzard, trion iedere maand 30.- dus geld is het probleem niet
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Verwijderd
das dus mijn probleem ik snap geen hout van wat oost west zuid best is d-;Crp schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:39:
[...]
spoiler:als je bij shipwreck naar het oosten vaart, kom je een groter eiland tegen.
Verwijderd
Ik heb geen paypal, of ideal. En ik doe geen transacties via het internet. Alleen bij vertrouwde bedrijven bijv. Blizzard.Demoterror schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:41:
[...]
Zowel Ideal als Paypal zijn supported, waarvan die laatste gewoon weer via je bank kan mocht je om wat voor reden dan ook geen Ideal hebben.
Verwijderd
meer als 3.5miljoen betaalde klanten lijkt me redelijk vertrouwdVerwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:45:
[...]
Ik heb geen paypal, of ideal. En ik doe geen transacties via het internet. Alleen bij vertrouwde bedrijven bijv. Blizzard.
en elke grote nederlands bank ondersteund ideal
Zon komt op in het noorden in minecraft (en gaat onder in het zuiden).Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:45:
[...]
das dus mijn probleem ik snap geen hout van wat oost west zuid best is d-;
Of je maakt een kompas.
Verwijderd
As i said before, was ik de game aan het 'testen'. Dan kijk ik a of ik het leuk vind en b of het vertrouwd is, b valt op dit moment al weg. Ik ben ervan op de hoogte dat de Nederlandse banken dat ondersteunen waaronder ook mijn bank. Door omstandigheden ga ik daar niet aan beginnen.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:45:
[...]
meer als 3.5miljoen betaalde klanten lijkt me redelijk vertrouwd
en elke grote nederlands bank ondersteund ideal
Verwijderd
vraag dan ook niet om support als je niet voor een fiets betaald krijg je ook geen garantieVerwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:48:
[...]
As i said before, was ik de game aan het 'testen'. Dan kijk ik a of ik het leuk vind en b of het vertrouwd is, b valt op dit moment al weg. Ik ben ervan op de hoogte dat de Nederlandse banken dat ondersteunen waaronder ook mijn bank. Door omstandigheden ga ik daar niet aan beginnen.
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:48:
[...]
As i said before, was ik de game aan het 'testen'. Dan kijk ik a of ik het leuk vind en b of het vertrouwd is, b valt op dit moment al weg. Ik ben ervan op de hoogte dat de Nederlandse banken dat ondersteunen waaronder ook mijn bank. Door omstandigheden ga ik daar niet aan beginnen.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Punt B. zou terugkomen wanneer je het zou kopen. Sindskort heeft Minecraft een failsave op je savegames. Nieuwe versie downloaden: KOPEN dus.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:48:
[...]
Reken die 15 euro eens terug in de uren die je in dit spel gestopt hebt.
Ik ben echt niet vies van een potje downloaden wanneer een game het afstotelijke bedrag van 60 euro heeft en je er na 2 dagen klaar mee bent. Minecraft speel je over het algemeen langer en is het 1/4e van de prijs.
Kom op man, en dan ook nog klagen ook

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Jij doet geen internet transacties? dus jij betaald niet met het internetbankieren wat alle banken leveren?Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:45:
[...]
Ik heb geen paypal, of ideal. En ik doe geen transacties via het internet. Alleen bij vertrouwde bedrijven bijv. Blizzard.
Betaal je daar wel mee, dan heb jij gewoon iDeal en kun je gewoon zonder problemen veilig betalen.
Verwijderd
Ja je heb gelijk jongeVerwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:49:
[...]
vraag dan ook niet om support als je niet voor een fiets betaald krijg je ook geen garantie
antwoord / fix voor als jou stroom ook uitvalt!
http://www.minecraftforum...world-after-system-crash/
Heel goed, daar betaal ik inderdaad niet mee!Arunia schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:53:
[...]
Jij doet geen internet transacties? dus jij betaald niet met het internetbankieren wat alle banken leveren?
Betaal je daar wel mee, dan heb jij gewoon iDeal en kun je gewoon zonder problemen veilig betalen.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2011 12:56 ]
Vind je het gek als je een versie speelt die maanden oud is en we onderhand 5 major patch versies verder zijn.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:55:
[...]
Betrouwbaarheid van het spel vind ik op 't moment 0. Als het in de winkel verschijnt zal ik hem wel kopen, denk wel dat ik het leuk vind.
Hate us when you see us, fear us when you dont.
allemaal leuk en aardig maar met alle respect, post dan niet in dit topic met support vragen op een oude versie van MC. Koop het spel en doe gezellig mee, of speel je oude versie en erger je aan de fouten die in de vorige (beta) builds zitten.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:55:
[...]
Ja je heb gelijk jonge. Doch went ik daar niet zoveel waarde aan. Anyways het is een fout in het spel zoals ik al dacht! Betrouwbaarheid van het spel vind ik op 't moment 0. Als het in de winkel verschijnt zal ik hem wel kopen, denk wel dat ik het leuk vind.
antwoord / fix voor als jou stroom ook uitvalt!
http://www.minecraftforum...world-after-system-crash/
OT: gisteren weer goed vermaakt in shipwreck, ben nu een kippenfarm aan het bouwen en heb al 15 kippen, ben ook de zee aan het "dempen"zodat er wat minder squids zijn en wat meer kans op koeien/varkens spawns maar dit is een behoorlijk tijdrovend klusje
Verwijderd
Jaa ik had me atm nog niet in de versies verdieptDemoterror schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:57:
[...]
Vind je het gek als je een versie speelt die maanden oud is en we onderhand 5 major patch versies verder zijn.
Wanneer die beschikbaar word voor mij, zoals hierboven aangegeven ben ik de eerste die hem zal kopen.Alwinonline schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:59:
[...]
allemaal leuk en aardig maar met alle respect, post dan niet in dit topic met support vragen op een oude versie van MC. Koop het spel en doe gezellig mee, of speel je oude versie en erger je aan de fouten die in de vorige (beta) builds zitten.
Wat een kul opmerkingen zeg, wat is er nou mis met ideal? of zoek je gewoon een reden om de game niet te kopen?Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:01:
[...]
Jaa ik had me atm nog niet in de versies verdiept. Zo kort heb ik het nog. Ik zie dat je idd al 1.8 hebt. Dat zie ik wel weer wanneer die in de winkel verschijnt of via automatisch incasso beschikbaar word.
[...]
Wanneer die beschikbaar word voor mij, zoals hierboven aangegeven ben ik de eerste die hem zal kopen.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Dan maak je lekker een paypall account aan, vervolgens laat je vanaf die account met een bankrekeningnummer koppeling automatisch 20 euro incasseren. Je koopt vervolgens Minecraft met je paypall account. And you are done!Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:01:
Wanneer die beschikbaar word voor mij, zoals hierboven aangegeven ben ik de eerste die hem zal kopen.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Mag ik vragen hoe je een kippen farm bouwt?OT: gisteren weer goed vermaakt in shipwreck, ben nu een kippenfarm aan het bouwen en heb al 15 kippen, ben ook de zee aan het "dempen"zodat er wat minder squids zijn en wat meer kans op koeien/varkens spawns maar dit is een behoorlijk tijdrovend klusje
Verwijderd
Zeker niet, ik betaal voor al me gamesVerderf schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:06:
[...]
Wat een kul opmerkingen zeg, wat is er nou mis met ideal? of zoek je gewoon een reden om de game niet te kopen?
Ps.
Dat paypal zal ik eens naar gaan kijken dan
Screenshot uit Tweet over nieuwe nether:

Bron
Ik zie in het midden iets van een brug constructie. Nether villages / gebouwen?

Bron
Verwijderd
demonic boss mobsFlowmo schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:15:
Screenshot uit Tweet over nieuwe nether:
[afbeelding]
Bron
Verwijderd
nice very nice
als je het eilandje bij shipwreck groot genoeg maakt spawnen er toch vanzelf kippen schapen enzovoort?
als je het eilandje bij shipwreck groot genoeg maakt spawnen er toch vanzelf kippen schapen enzovoort?
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2011 13:20 ]
Ik vraag me oprecht af wat je zo tegen Ideal hebt, het is niet voor niks 1 van de meest gebruikte manieren om online betalingen op een veilige en gebruiksvriendelijke manier te doen en is in feite hetzelfde als een automatisch incasso. Daarnaast gebruik je een automatisch incasso over het algemeen voor abbo diensten iets wat minecraft niet eens nodig heeft.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:15:
[...]
Zeker niet, ik betaal voor al me games. Nadat ik ze getest heb moet ik zeggen. Betaal zelfs voor Blizzard en Trion iedere maand (=60/maand) terwijl ik atm niet speel. Ik probeer de company's altijd te supporten zodat ze spellen KUNNEN blijven maken. Alleen zoals ik eerder aangaf, is het niet het 'waarom, maar of dit' het is heel simpel ik weiger via internet te betalen. Daar heb ik me redenen voor. Heb eigenlijk ook geen behoefde om daar inhoudelijk op door te gaan, Ik verwacht dat een spel in de winkel ligt of automatisch incasso ondersteund (doen heel weinig). En anders zie ik het als onbereikbaar en zal ik het niet kopen.
Ps.
Dat paypal zal ik eens naar gaan kijken dan.
Met paypal kan je gewoon je rekening nummer/creditcard eraan gehangen en word het geld rechtstreeks van je rekening gehaald wat in feite gewoon hetzelfde is als ideal maar dan met extra moeite.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Los van het feit dat je niet wil betalen zijn er al meerdere demo's vrijgegeven, om nog maar te zwijgen dat de Classic versie zelfs gratis speelbaar is.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Waarschijnlijk omdat je via iDeal geen enkele vorm van bescherming hebt. Als er iets mis gaat ben je je geld gewoon definitief kwijt.Verderf schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:21:
[...]
Ik vraag me oprecht af wat je zo tegen Ideal hebt, het is niet voor niks 1 van de meest gebruikte manieren om online betalingen op een veilige en gebruiksvriendelijke manier te doen en is in feite hetzelfde als een automatisch incasso. Daarnaast gebruik je een automatisch incasso over het algemeen voor abbo diensten iets wat minecraft niet eens nodig heeft.
Met paypal kan je gewoon je rekening nummer/creditcard eraan gehangen en word het geld rechtstreeks van je rekening gehaald wat in feite gewoon hetzelfde is als ideal maar dan met extra moeite.
Verwijderd
Ik heb geen veilig gevoel bij internet en bankieren. En dat ga ik ook niet krijgen ook van wegen beroep. Hebben jullie het toch uit me gekregen. En je kan automatisch incasso voor abbo diensten gebruiken maar ook één mallige incasso's.Verderf schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:21:
[...]
Ik vraag me oprecht af wat je zo tegen Ideal hebt, het is niet voor niks 1 van de meest gebruikte manieren om online betalingen op een veilige en gebruiksvriendelijke manier te doen en is in feite hetzelfde als een automatisch incasso. Daarnaast gebruik je een automatisch incasso over het algemeen voor abbo diensten iets wat minecraft niet eens nodig heeft.
Ik test altijd full-game geen demo's. Las net ergens dat minecraft binnekort in de winkel komt
Het is gelukt
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2011 13:38 ]
Verwijderd
mobielwavemike, in mijn ogen ben je naar excuses aan het zoeken om maar niet te hoeven betalen. Het spel is in jouw ogen niet stabiel genoeg en weet ik veel wat er allemaal nog meer niet aan deugt maar ondertussen spendeer je er wel aardig wat tijd aan en vindt je het ook leuk om te spelen, toch? Dat je save corrupt is na een stroomuitval, kan gebeuren, er zijn meer programma's die daar problemen mee geven. Dat ligt niet specifiek aan Minecraft. Je had ook een backup kunnen maken van je savegame na het spelen. Dan had je die terug kunnen zetten.
Je hebt geen vertrouwen in internetbankieren, zelfs iDeal niet. Maar betalen aan Blizzard is geen probleem. Niet dat hun niet te vertrouwen zijn maar misschien moet je je eerst eens verdiepen in iDeal want dat heb je duidelijk niet gedaan. Eventueel vraag je aan iemand die je kent het voor je af te rekenen. Maar om nu te stellen dat je elektronische betalen niks vind en later het spel te instabiel vindt en geen 15 euro waard is echt een beetje jammer.
Je hebt geen vertrouwen in internetbankieren, zelfs iDeal niet. Maar betalen aan Blizzard is geen probleem. Niet dat hun niet te vertrouwen zijn maar misschien moet je je eerst eens verdiepen in iDeal want dat heb je duidelijk niet gedaan. Eventueel vraag je aan iemand die je kent het voor je af te rekenen. Maar om nu te stellen dat je elektronische betalen niks vind en later het spel te instabiel vindt en geen 15 euro waard is echt een beetje jammer.
Waar lees je dat dan? Voor zover ik weet zal hij nog steeds enkel te downloaden zijn wanneer ie final is.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:27:
[...]
Las net ergens dat minecraft binnekort in de winkel komt. Voor E30 dus dan zijn we daar ook weer vanaf. Ik ga nu even een vanilla level.dat maken
.
Nog iemand die maar wat loopt te blaten.EnigmaNL schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:25:
[...]
Waarschijnlijk omdat je via iDeal geen enkele vorm van bescherming hebt. Als er iets mis gaat ben je je geld gewoon definitief kwijt.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2011 13:43 ]
Sabbi schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:47:
[...]
Zon komt op in het noorden in minecraft (en gaat onder in het zuiden).
Of je maakt een kompas.
ok dat wist ik dus niet, ik ging van reallife situatie af. in dat geval moet je richting het zuiden varenVerwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:20:
nice very nice
//edit
een kompas gaat trouwens niet helpen aangezien die altijd naar je spawnpoint wijst
[ Voor 7% gewijzigd door Crp op 19-09-2011 13:48 ]
De demo's die tot nu toe zijn vrijgegeven waren allemaal volledige versies. De versie die je trouwens speelt is mogelijk zelfs zo een demo (geweest).Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:27:
[...]
Ik test altijd full-game geen demo's.
Wat ik trouwens niet echt snap is dat je paranoia bent van internet en betalen (wat je goed recht is). Maar je geen problemen hebt met vertrouwen als het aankomt op warez en cracks.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
ik vind juist automatische incasso in games onbetrouwbaarder dan bijv paypal, als ik iets via internet koop dan doe ik het liever via paypal dan via ideal oid. aangezien die een kopersbescherming heeft en je altijd je geld kan terugvragen als je bijv bent opgelichtIStealYourGun schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:46:
[...]
De demo's die tot nu toe zijn vrijgegeven waren allemaal volledige versies. De versie die je trouwens speelt is mogelijk zelfs zo een demo (geweest).
Wat ik trouwens niet echt snap is dat je paranoia bent van internet en betalen (wat je goed recht is). Maar je geen problemen hebt met vertrouwen als het aankomt op warez en cracks.
Als je gewoon goed in de gaten houdt waar je je games aanschaft dan zul je die bescherming niet nodig hebben. Zelf nog nooit nodig gehad iig.Crp schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:50:
[...]
ik vind juist automatische incasso in games onbetrouwbaarder dan bijv paypal, als ik iets via internet koop dan doe ik het liever via paypal dan via ideal oid. aangezien die een kopersbescherming heeft en je altijd je geld kan terugvragen als je bijv bent opgelicht
Verwijderd
Nogmaals, laatste keer. Betalen is geen punt. Mits het mogelijk is.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:40:
mobielwavemike, in mijn ogen ben je naar excuses aan het zoeken om maar niet te hoeven betalen. Het spel is in jouw ogen niet stabiel genoeg en weet ik veel wat er allemaal nog meer niet aan deugt maar ondertussen spendeer je er wel aardig wat tijd aan en vindt je het ook leuk om te spelen, toch? Dat je save corrupt is na een stroomuitval, kan gebeuren, er zijn meer programma's die daar problemen mee geven. Dat ligt niet specifiek aan Minecraft. Je had ook een backup kunnen maken van je savegame na het spelen. Dan had je die terug kunnen zetten.
[...]
Waar lees je dat dan? Voor zover ik weet zal hij nog steeds enkel te downloaden zijn wanneer ie final is.
[...]
Nog iemand die maar wat loopt te blaten.
Ik had een backup. Heb een progje gemaakt die al me save files iedere dag op me server zet. Maar bij stroom uitval heb ik geen tijd om extra backups te maken. Had de laatste backup geladen maar was teveel werk om alles weer opnieuw te doen. Dus zodoende.
Wat er eigenlijk gebeurd bij stroom uitval is dat die de player data vergeet (invertory's chest inhoud etc) en dat maakt de game corrupt. Dus als je een vanilla level.dat maakt, spawn je ergens in je map. Moet je alleen even je plekje terug zoeken
Overigens ik las dat hun het met een 'NBT-editor' deden. Er is een makkelijkere/snellere manier. maar een new-game. Daardoor word er een vanilla level.dat aangemaakt ga je de %dir% van je safe files en kopieer die van je nieuwe safe game in de safe game die je wilt redden. Klaar.
Sorry, maar blijkbaar is betalen wel een punt voor je want het is mogelijk, maar je bent zelf gewoon te paranoideVerwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:52:
[...]
Nogmaals, laatste keer. Betalen is geen punt. Mits het mogelijk is.
[ Voor 9% gewijzigd door Verderf op 19-09-2011 13:56 ]
ik ook nog nooit maar het geeft wel een veiliger gevoelFlowmo schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:52:
[...]
Als je gewoon goed in de gaten houdt waar je je games aanschaft dan zul je die bescherming niet nodig hebben. Zelf nog nooit nodig gehad iig.
Verwijderd
Haha ja leuk dat je het vraagtIStealYourGun schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:46:
[...]
De demo's die tot nu toe zijn vrijgegeven waren allemaal volledige versies. De versie die je trouwens speelt is mogelijk zelfs zo een demo (geweest).
Paranoia van internet en bankieren omdat: ik veel nieuws kijk.
Niet van cracks, omdat ik via newsgroups download (wat legaal is) kost geloof ik 50 euro per jaar, moet ik even checken als je dat wilt. Dat voor 40 slots @ 50mbit. Mag dus 40 vrienden uitnodigen die ook kunnen mee downen. Het feit dat je ervoor betaald maakt het legaal. Volgens mij was downloaden in NL sws al legaal alleen uploaden niet, maar torrents schieten gwn niet op. Het pakket wat ik/wij hebben upload 50mbit/s
Edit 50 euro niet 500
misschien is kippen farm niet het juiste woord maar ik heb gewoon een afgezet gebied met kippen erin (hekjes eromheen, veld van 20x20) hier gooi je eieren in kapot tot er kippen uit spawnen, deze kippen leggen nieuwe eieren en je krijgt meer kippen. voor eieren ben ik naar een eiland ongeveer een halve dag (4 minuten) varen naar het zuiden gegaan. hier is een groot stuk land met een swamp area, in deze swamp zitten heel veel kippen. ik had 26 eieren waar uiteindelijk 4 kippen uit kwamen. zit nu op de +/- 20 kippen.Nix_R schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:13:
[...]
Mag ik vragen hoe je een kippen farm bouwt?
Sorry maar dit is echt complete onzin, naast het feit dat het hier gewoon niet hoord.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:56:
[...]
Haha ja leuk dat je het vraagt.
Paranoia van internet en bankieren omdat: ik veel nieuws kijk.
Niet van cracks, omdat ik via newsgroups download (wat legaal is) kost geloof ik 500 euro per jaar, moet ik even checken als je dat wilt. Dat voor 40 slots @ 250mbit. Mag dus 40 vrienden uitnodigen die ook kunnen mee downen. Het feit dat je ervoor betaald maakt het legaal. Volgens mij was downloaden in NL sws al legaal alleen uploaden niet, maar torrents schieten gwn niet op. Het pakket wat ik/wij hebben upload 250mbit/s
Het wordt steeds gekkerVerwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:56:
Het feit dat je ervoor betaald maakt het legaal.
Dit topic is gesloten.