Ah, onze mede belg. Die speelde op de "belgische" server indertijd, maar is een eigen server gestart samen met een paar man

.
Ik vond zijn texpacks ook altijd té druk tbh.
Sinds een tijdje gebruik ik "Faithful 32x32", looks minecraft, only a bit higher reso

.
Na een kleine discussie op het forum zijn we ook tot het besluit gekomen om even mobs overal aan te zetten.
Creepers kunnen geen schade aan gebouwen of jou aanrichten!
We hebben alsook de nether op tweakcraft! Al dan niet goed stabiel, maar het doet het al min of meer.
Item durability staat wel
aan in de nether, dat moet ik nog fixen.
Alsook doen Ghasts
schade aan de wereld. Dat komt omdat het nog niet goed opgevangen wordt door WorldGuard.
Dit zal ik ook nog zsm fixen.
Als je naar de nether wil gaan, kan je ofwel "/world nether" invoeren als commando, of naar /spawn gaan, en gewoon in de portal achter je lopen.
Als je terug wil, kan je gewoon terug door de portal heen, ofwel warp/home je jezelf eruit.
Dit is momenteel wel wat gebugged, dus je zal 2* moeten warpen of homen. Hij zet je eerst op het spawnpunt in de normale wereld.
Atm terwijl we wachten tot Meaglin z'n zones heeft geport, kunnen we met WG wel anti-mob zones maken.
Als je al een zone had, kan een admin ervoor zorgen dat er geen mobs spawnen.
Njagoed, all in all, ik ga vanaf morgenmiddag tot donderdag mogelijks "afwezig" zijn.
We gaan met 2 maten naar CeBiT. Ik neem m'n laptop wel mee, maar weet niet of er internet zal zijn in het hotel.
[
Voor 12% gewijzigd door
GuntherDW op 28-02-2011 12:36
]