[PC] Minecraft - Deel #2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 42 Laatste
Acties:
  • 297.989 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Twylight schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 23:03:
Wow, voer bij een single-player spel eens als seed 'gargamel' in bij het creëren van een nieuwe wereld :o
omfg, toffe wereld, maar vol met mobs!

Andere seeds:
Glacier
404
6849903145766763736
mojang
minecraft
Notch

[ Voor 13% gewijzigd door Kecin op 26-02-2011 02:58 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-05 20:23
Atmosfeer schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 00:37:
[...]

Hmm ik heb een beetje lopen kloten heb nu een normale constructie van een minecart op een rondje die geboost word door een boostertrack aan de zijkant. (als je op een pressure plate gaat staan veranderd de wissel zodat het eerste karretje geen rondjes maakt maar op de hoofdtrack wordt gezet.) Maargoed dat is standaard. Waar het nu om gaat is dat ik gewoon een stijle heuvel heb gemaakt in de track van het eerste karretje zodat hij, als je een game laad, altijd wel ergens op een schuin stuk staat waardoor de zwaartekracht de eerste trigger doet.
Ik heb 1x op een vergelijkbare manier, een 100% werkende "Rebooter" gemaakt. Enige probleem: Ding was groot en lomp, en vernaggelde veel te veel resources. Ik ga ook nooit weer zoiets maken.. Liever mijn huidige systeem waarbij ik eerst ff 1 karretje op een specifiek punt de baan op moet duwen. Waarna hij automatisch blijft doorgaan totdat ik stop.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Zit er een creeper op de server van minecraft? Darn, dat ding heeft me toch een downtime de laatste week...

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344302

Twylight schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 23:03:
Wow, voer bij een single-player spel eens als seed 'gargamel' in bij het creëren van een nieuwe wereld :o
Die is echt vet! :o :o :o
Maar deze is nog vetter: 21122012 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:07

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Atmosfeer schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 23:45:
Even een noob vraag maar ik kan het gewoon nergens vinden. Is er een manier om te zorgen dat minecarts al bewegen als je een save laad? Ze staan altijd allemaal stil. Een manier om ze weer te laten bewegen met 1 druk op de knop is ook welkom.
Ik gebruik altijd deur boosters. Spring in mn karretje en druk op de knop om te launchen.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Anoniem: 344302 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 09:55:
[...]

Die is echt vet! :o :o :o
Maar deze is nog vetter: 21122012 :Y)
Dat is gewoon toeval dat je bij die een mooie kreeg want seeds moeten letters zijn, geen cijfers. Dan creëert hij gewoon een random seed als je cijfers invoert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-04 18:39
Danfoss schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 12:05:
[...]

Ik gebruik altijd deur boosters. Spring in mn karretje en druk op de knop om te launchen.
Bedankt voor deze tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299068

Ik heb dit spel deze week gekocht! Het is echt een stuk leuker dan ik verwachtte :P Het kost alleen veel tijd om dingen te maken, maar werkt allemaal wel goed moet ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twylight schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 12:30:
[...]
Dat is gewoon toeval dat je bij die een mooie kreeg want seeds moeten letters zijn, geen cijfers. Dan creëert hij gewoon een random seed als je cijfers invoert
Nee hoor, het kunnen ook cijfers zijn. Ik heb het nog een keer geprobeerd met die code, en ik kreeg weer de zelfde wereld. Probeer ook maar een 404, dan spawn je vlak bij een klein meertje met gravel ernaast, als je daarin graaft komt er een enorme grot tevoorschijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-05 13:36
hoe voer je iets in als 'seed' als ik vragen mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149800

Als je een nieuwe wereld creëert dan kan je daaronder de seed invoeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-05 03:20
met 404 hoef je niet perse naast een meertje te spawnen, ik spawnde midden in een desert biome met geen water laat staan meertjes in de wijde omtrek :p

volgens werken alleen letters want bijv. Gargamel werkt wel (grote vallei)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kleine joop schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 14:51:
met 404 hoef je niet perse naast een meertje te spawnen, ik spawnde midden in een desert biome met geen water laat staan meertjes in de wijde omtrek :p

volgens werken alleen letters want bijv. Gargamel werkt wel (grote vallei)...
Nu begon ik toch een beetje aan mezelf te twijfelen :P Ik heb weer een wereld gemaakt met seed 404 en ik spawnde ook in een woestijn, na een tijdje rondlopen vond ik toch weer het meertje met gravel ernaast :Y)
Met cijfers werkt het dus ook, zeker weten :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Vraagje, minecraft ligt eruit, en ik en mijn broertje willen teglijkertijd op de server spelen.

Als er geen verificatie is, is mijn naam gewoon player, dan kan ik niet met 2 mensen spelen

een tip hoe ik met 2 mensen die in [play offline] stand in mijn server kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Sowieso creëert een seed wel de zelfde wereld, maar niet hetzelfde spawn point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha, die tweede :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Wel echt balen dat het geschreven is in Java, als ik alleen het spel opstart en gewoon in het hoofdmenu zit gebruikt hij al meer dan 50% van mijn processor kracht :{ en heb er twee van 2,66Ghz -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twylight schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 16:10:
Wel echt balen dat het geschreven is in Java, als ik alleen het spel opstart en gewoon in het hoofdmenu zit gebruikt hij al meer dan 50% van mijn processor kracht :{ en heb er twee van 2,66Ghz -O-
Hee, dat is best raar eigenlijk... Hier gebruikt ie ongeveer 25% in het menu (quadcore @ 2.3Ghz) en in het spel 28% 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-05 22:11
Anoniem: 344302 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 14:56:
[...]

Nu begon ik toch een beetje aan mezelf te twijfelen :P Ik heb weer een wereld gemaakt met seed 404 en ik spawnde ook in een woestijn, na een tijdje rondlopen vond ik toch weer het meertje met gravel ernaast :Y)
De 1e spawnplek wordt berekend aan de hand van de naam die je de wereld geeft. Andere naam = andere spawnplek, maar volgens mij zitten ze nooit heel ver van elkaar af dus iets terug vinden is niet zo heel moeilijk inderdaad :)

EDIT: Heb zelf ook even rondgelopen, en heb dat meertje ook gevonden, 1x graven en al dat gravel zakt naar beneden :P Nu even die grot verkennen :)

EDIT2: Lol, gang gaat recht naar beneden, zo ben je snel op lava niveau :)

[ Voor 14% gewijzigd door Tower410 op 26-02-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Het kunnen cijfers zijn (die seed), wanneer je er niets invult gebruikt die de computerklok (de tijd dus) om een wereld aan te maken.
Je kan wel leuke dingen proberen opzich, zoals je nickname enzo.
Spawnpoint is bij iedereen anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je spawn op de naam gebaseerd werd, weet niet meer waar. Maar heb het zelf net geprobeerd en het is inderdaad elke keer anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-02 10:37
Anoniem: 344302 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 14:56:
[...]

404 werkt wel degelijk. Heb het net ook even geprobeerd. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
P-aul schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 17:14:
[...]

404 werkt wel degelijk. Heb het net ook even geprobeerd. :D
Maar wordt er niet bedoeld dat een naam echt een specifieke plek geeft, en die cijfers alleen een 'chunk'. Dus dan spawn je in ergens binnen die 128 bij 128 blokjes van die seed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Atmosfeer schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 17:48:
[...]

Maar wordt er niet bedoeld dat een naam echt een specifieke plek geeft, en die cijfers alleen een 'chunk'. Dus dan spawn je in ergens binnen die 128 bij 128 blokjes van die seed.
144x144 bedoel je :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-05 19:26
Een wereld met als seed gargamel, maar ook gargamel als naam (bepaalt spawn) spawnt je in een inham in heuvel, waar het zo donker is, dat ik dacht dat ik in een grot zat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
Neverwinterx schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 18:22:
Een wereld met als seed gargamel, maar ook gargamel als naam (bepaalt spawn) spawnt je in een inham in heuvel, waar het zo donker is, dat ik dacht dat ik in een grot zat :p
Ja die is al vaker langsgekomen en ben hem net aan het verkennen. Wat een bizarre wereld :D Aan het eind van die vallei heb je ook echt een gigantisch overhangend stuk berg met een stuk of 10 mobs eronder. En ook buiten die vallei heb je hele vreemde bergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-05 19:26
Met dit kan je trouwens de seeds van oude mappen achterhalen: http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=3&t=190828
Genereren met de seed van een map van voor de biome update zal wel niet dezelfde oude wereld genereren aangezien het algoritme toen grondig veranderde. Ik heb het getest op een oude wereld waar een deel van voor de biome update was en een deel erna: het deel erna kwam ik wel tegen in een nieuwe wereld met dezelfde seed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Atmosfeer schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 18:42:
[...]

Ja die is al vaker langsgekomen en ben hem net aan het verkennen. Wat een bizarre wereld :D Aan het eind van die vallei heb je ook echt een gigantisch overhangend stuk berg met een stuk of 10 mobs eronder. En ook buiten die vallei heb je hele vreemde bergen.
Bij mij waren het er wel 50..... :Y)

EDIT: ik werd vermoord door een combinatie van skelet, zombie en creeper :Y) Toen ging ik weer terug naar die plek, waren er opeens alleen nog maar 2 zombies.... :o

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 344302 op 26-02-2011 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Tweakcraft is nog steeds niet geupdate helaas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 08:57

Dakoina

Newbie archer

Een paar paginas terug zei ik dat de exe niet werkte op mn werklaptop, wegens bad video card drivers. Heb het nog eens geprobeerd met de browserversie en die werkt wél. Alleen moet ik wel alles op laag zetten. :| En dat vr een core i5, maar bon wel zonder gpu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-05 13:45
Twylight schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 19:05:
Tweakcraft is nog steeds niet geupdate helaas ;(
Het weekend is dan ook nog niet voorbij, er wordt echt aan gewerkt, maar het is belangrijk dat zoveel mogelijk in een keer meegaat, we zijn atm bezig met de anti-grief protectie en het overzetten van de zones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper1989
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-05 09:05
Ik erger me dit weekend wel erg hard aan de inlogproblemen, minecraft website nog/alweer down. Het word toch echt wel dringend tijd dat hier iets structureel aan gedaan word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Website is idd weer plat. Je zou toch verwachten dat met de miljoenen die inmiddels verdient zijn dit toch een keer opgelost wordt. Toch werkt inloggen voor single player wel gewoon hier.

Gebruiken jullie trouwens custom texture packs? Ik heb gebruik nu de 256x256 Minecraft enhanced. Ziet er echt super uit. Alleen wat framedrops tijdens de overgang van dag/nacht.

Heb trouwens de tweakcraft server gisteren eens bekeken. Multiplayer is gezelliger dan single player :). Zijn er nog tweakers die me willen vouchen?

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
vistu schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 20:37:
[...]

Het weekend is dan ook nog niet voorbij, er wordt echt aan gewerkt, maar het is belangrijk dat zoveel mogelijk in een keer meegaat, we zijn atm bezig met de anti-grief protectie en het overzetten van de zones.
Oh, no offense intended hoor. Bedoelde er gewoon mee dat ik het zelf jammer vind en dat ik graag MP wil spelen.

Ik weet wel dat jullie er hard mee bezig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-05 20:03

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

jasper1989 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 21:01:
Ik erger me dit weekend wel erg hard aan de inlogproblemen, minecraft website nog/alweer down. Het word toch echt wel dringend tijd dat hier iets structureel aan gedaan word...
Volgens mij draaien hun servers 9to5 uren ;)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:27
Als ik Twitter zo mag gelove is Notch naar GDC, dus tenzij ze een server monkey hebben ingehuurd kan het nog wel even duren. Vanmiddag (namiddag) deed de boel het wel weer eventjes.
EDIT: hij doet het nu (GMT+1 22:25) even

[ Voor 10% gewijzigd door citruspers op 26-02-2011 22:25 ]

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 259643

Ik wou deze nog even met jullie delen

BTW Ik ben 1Mysteryman1

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 259643 op 27-02-2011 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
Haha geweldig filmpje ^

Hier nog een prachtige seed met bizarre formaties: -1784338777788894343

Edit: Iemand op het minecraft forum heeft een website gemaakt voor seeds. Net mee begonnen dus het is wat crappy nog maar als dit eenmaal goed is uitgewerkt met veel ratings dan kan dat wel heel tof zijn.

http://seed.kenraali.net/

Check dit dan :D

Afbeeldingslocatie: http://img171.imageshack.us/img171/5118/pumpkinfloat.png

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/ay85qr.png

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/30vydfc.png

[ Voor 27% gewijzigd door Atmosfeer op 27-02-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-05 10:46
Anoniem: 259643 schreef op zondag 27 februari 2011 @ 02:31:
Ik wou deze nog even met jullie delen
[video]
Geniaal filmpje :D
Atmosfeer schreef op zondag 27 februari 2011 @ 14:32:
Hier nog een prachtige seed met bizarre formaties: -1784338777788894343

Edit: Iemand op het minecraft forum heeft een website gemaakt voor seeds. Net mee begonnen dus het is wat crappy nog maar als dit eenmaal goed is uitgewerkt met veel ratings dan kan dat wel heel tof zijn.
Hoe vind je je seed eigelijk?

Also; Mijn minecraft ID is Stevanov, net als mn username hier.

[ Voor 41% gewijzigd door Stevanov op 27-02-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
Stevanov schreef op zondag 27 februari 2011 @ 15:26:
[...]

Geniaal filmpje :D

[...]

Hoe vind je je seed eigelijk?

Also; Mijn minecraft ID is Stevanov, net als mn username hier.
Wat betreft de seeds is het zo dat mensen nu maar wat random invullen en kijken of ze een mooie locatie geven. De meeste seeds zijn dan ook gekke woorden of gewoon random getallen. Maar ik las daarstraks dat het ook mogelijk is nu om je seed van een bestaande savegame te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
Dat wou ik nou juist weten, hoe je die ophaalt zeg maar
als dat mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-05-2024
Atmosfeer schreef op zondag 27 februari 2011 @ 17:06:
[...]

Wat betreft de seeds is het zo dat mensen nu maar wat random invullen en kijken of ze een mooie locatie geven. De meeste seeds zijn dan ook gekke woorden of gewoon random getallen. Maar ik las daarstraks dat het ook mogelijk is nu om je seed van een bestaande savegame te vinden.
http://mc.42nex.us/ Website waar je de seed uit de save game kan halen :)

Ik heb het getest :) save game waar ik enorme groten ben tegengekomen.
Erdoorheen gehaald.
Mijn zusje die dit ook speelt heeft de seed ingevuld (andere pc andere account)
En jawel hoor ze heeft de zelfde wereld.
Met dezelfde belachelijk grote tunnels :P wel handig als je alleen onder de grond wil gaan bouwen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyVermeersch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-02-2023
Weet iemand toevallig de seed van de Tweakcraft server? :>D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
NickyVermeersch schreef op zondag 27 februari 2011 @ 19:39:
Kan alleen de maker/onderhouder van de server achterkomen :P
Maar dan nog je krijg de default layout waarmee hij gecreert is >_< dus zo vreselijk boeiend zal dat wel niet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyVermeersch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-02-2023
Teutates schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:09:
[...]

Kan alleen de maker/onderhouder van de server achterkomen :P
Maar dan nog je krijg de default layout waarmee hij gecreert is >_< dus zo vreselijk boeiend zal dat wel niet zijn
In het begin was de omgeving heel interessant, wanneer die eerste tempel met de waterval gebouwd werd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:09
NickyVermeersch schreef op zondag 27 februari 2011 @ 19:39:
Geloof niet dat je dan de exacte map terug zult krijgen, aangezien deze map over tijd gegroeid is, bepaalde delen opnieuw gegenereerd zijn, en d'r een bakkes aan fouten in zitten (de aparte vierkante stukken op de TC map).

Overigens, leuk die grote 'overhangs' etc, maar laat eens wat moois zien dat er in gebouwd is? :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Iets wat ik mij afvraag bij die seeds.

Stel dat ik die gebruik, blijft het dan een volledige kopie tot het oneindige (dus wanneer er andere delen worden bijgerenderd)?

Of is enkel het openingsstukje het zelfde?

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
YopY schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:13:
[...]

Geloof niet dat je dan de exacte map terug zult krijgen, aangezien deze map over tijd gegroeid is, bepaalde delen opnieuw gegenereerd zijn, en d'r een bakkes aan fouten in zitten (de aparte vierkante stukken op de TC map).

Overigens, leuk die grote 'overhangs' etc, maar laat eens wat moois zien dat er in gebouwd is? :+.
Mwoah, persoonlijk heb ik niet echt de behoefte om in single player echt vette dingen te gaan lopen maken. Niemand ziet ze toch, en het is leuker om het samen te doen :P

Daarom baal ik ook dat Tweakcraft nog niet op 1.3 zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
IStealYourGun schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:54:

Stel dat ik die gebruik, blijft het dan een volledige kopie tot het oneindige (dus wanneer er andere delen worden bijgerenderd)?

Ik geloof dat je de seed moet zien als de formule/algoritme waarmee de wereld gegenereerd word, dus ik denk, dat het tot in het 'oneindige' je level gelijk zal zijn.

Edit; zie post hieronder voor bevestiging. En een duidelijk antwoord :p

[ Voor 7% gewijzigd door Stevanov op 28-02-2011 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
IStealYourGun schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:54:

Van de minecraft wiki:
Each world has its own seed value which is used to keep generated terrain consistent
Die seeds zorgen er dus voor dat de HELE wereld consistent is, dus nieuw gegenereerde stukken zijn als het goed is ook precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Whups, foute infobron.

[ Voor 94% gewijzigd door D4NG3R op 27-02-2011 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Twylight schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:59:
[...]
Mwoah, persoonlijk heb ik niet echt de behoefte om in single player echt vette dingen te gaan lopen maken. Niemand ziet ze toch, en het is leuker om het samen te doen :P

Daarom baal ik ook dat Tweakcraft nog niet op 1.3 zit :P
Toegegeven, het is officieel geen weekend meer, maar we zin nu aan het overgaan op bukkit. Morgenochtend dient alles sowieso te werken op 1.3. Ontzettend veel dank voor GuntherDW en appel[TCF] voor het feit dat ze al sinds vrijdagmiddag bezig zijn om alles te porten en klaar te maken.

Edit: zelfs de multihomes gaan in 1 keer mee!

[ Voor 3% gewijzigd door vistu op 28-02-2011 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241964

vistu schreef op maandag 28 februari 2011 @ 00:28:
[...]

Toegegeven, het is officieel geen weekend meer, maar we zin nu aan het overgaan op bukkit. Morgenochtend dient alles sowieso te werken op 1.3. Ontzettend veel dank voor GuntherDW en appel[TCF] voor het feit dat ze al sinds vrijdagmiddag bezig zijn om alles te porten en klaar te maken.

Edit: zelfs de multihomes gaan in 1 keer mee!
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397236

Wel vet die seeds, maakt het spel toch een stuk mooier.

Gebruik tegenwoordig een 32 x 32 texture pack. Iemand al 128 x 128 gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Tweakcraft is tijdelijk down, we zijn in afwachting van de installatie van een tweede harde schijf (de 120 GB ssd barst uit zijn voegen, en zal worden bijgestaan door een 1,5 TB schijf die we zullen gebruiken voor het opslaan van backups).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Anoniem: 397236 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 10:22:

Jep ik gebruik een 128x128 pack :P

http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=65936

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat, ziet er echt gruwelijk uit. *Denk nu al aan de weg naar huis*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuntherDW
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-12-2022
Ah, onze mede belg. Die speelde op de "belgische" server indertijd, maar is een eigen server gestart samen met een paar man :P.

Ik vond zijn texpacks ook altijd té druk tbh.
Sinds een tijdje gebruik ik "Faithful 32x32", looks minecraft, only a bit higher reso :D.

Na een kleine discussie op het forum zijn we ook tot het besluit gekomen om even mobs overal aan te zetten.
Creepers kunnen geen schade aan gebouwen of jou aanrichten!

We hebben alsook de nether op tweakcraft! Al dan niet goed stabiel, maar het doet het al min of meer.
Item durability staat wel aan in de nether, dat moet ik nog fixen.
Alsook doen Ghasts schade aan de wereld. Dat komt omdat het nog niet goed opgevangen wordt door WorldGuard.
Dit zal ik ook nog zsm fixen.

Als je naar de nether wil gaan, kan je ofwel "/world nether" invoeren als commando, of naar /spawn gaan, en gewoon in de portal achter je lopen.
Als je terug wil, kan je gewoon terug door de portal heen, ofwel warp/home je jezelf eruit.
Dit is momenteel wel wat gebugged, dus je zal 2* moeten warpen of homen. Hij zet je eerst op het spawnpunt in de normale wereld.

Atm terwijl we wachten tot Meaglin z'n zones heeft geport, kunnen we met WG wel anti-mob zones maken.
Als je al een zone had, kan een admin ervoor zorgen dat er geen mobs spawnen.

Njagoed, all in all, ik ga vanaf morgenmiddag tot donderdag mogelijks "afwezig" zijn.
We gaan met 2 maten naar CeBiT. Ik neem m'n laptop wel mee, maar weet niet of er internet zal zijn in het hotel.

[ Voor 12% gewijzigd door GuntherDW op 28-02-2011 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 07:59
Ik vind die HD texture packs wel mooi, maar heb helemaal geen zin in dat hele hack process om ze goed te laten werken.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Anoniem: 397236 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 10:22:

Ik gebruik momenteel deze 128x128.

Ik heb ook de 256x256 getest maar die trok iets teveel van mijn systeem bij overgang dag naar nacht. Op de 1 of andere manier zakt de fps dan naar 25 als op de hele wereld het licht wordt aangepast. Bij vol dag of nacht deed die 70+ fps en dan is zo'n framedrop heel irritant. Volgens mij is dat een bug in 1.3 want in 1.2 had ik daar eigenlijk geen last van.
GuntherDW schreef op maandag 28 februari 2011 @ 12:34:
[...]
Na een kleine discussie op het forum zijn we ook tot het besluit gekomen om even mobs overal aan te zetten.
Creepers kunnen geen schade aan gebouwen of jou aanrichten!
Ow gaaf. monsters zijn leuk!
Nu wil ik helemaal ook op tweakcraft spelen. Wat is de beste manier om gevouched te raken als je daar niemand kent? Continu inloggen als guest en maar chat spammen zal ook niet op prijs gesteld worden kan ik me voorstellen ;)
OxiMoron schreef op maandag 28 februari 2011 @ 12:55:
Ik vind die HD texture packs wel mooi, maar heb helemaal geen zin in dat hele hack process om ze goed te laten werken.
Het is een erg kleine 'hack' hoor. Start patch app, klik je texture pack aan en klik op ok. That's it.
Je kunt voor de zekerheid je minecraft.jar backuppen van te voren maar door nieuwe launcher kun je eigenlijk ook heel snel weer terug naar default.
Ik vind zelf wat hogere reso textures een stuk mooier en fijner. Vooral bij drukke textures (zoals cobblestone) wordt het daardoor een stuk rustiger voor je ogen als je een heel huis ervan maakt.

[ Voor 21% gewijzigd door Danfoss op 28-02-2011 13:06 ]

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraag me ook af hoe je in de server geraakt, als er niet teveel lagg is en er uberhaupt wel bouwspace is..

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 397236 op 28-02-2011 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Anoniem: 397236 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 13:04:
Vraag me ook af hoe je in de server geraakt, als er niet teveel lagg is en er uberhaupt wel bouwspace is..
Lag hebben we amper, en bouwruimte is er meeeeer dan genoeg. Inloggen kan gewoon op tweakcraft.net. We zijn ook weer up met nieuwe harddisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vistu schreef op maandag 28 februari 2011 @ 13:16:
[...]

Lag hebben we amper, en bouwruimte is er meeeeer dan genoeg. Inloggen kan gewoon op tweakcraft.net. We zijn ook weer up met nieuwe harddisk.
Hierbij verlaat ik de server van DDC en kom ik ook. Time for the real deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik kan weer eens niet inloggen }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 07:59
Behalve dan dat mcpatcher hier altijd blijft hangen op m'n mac.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-05 16:45

Austin

Uit een boek

Nog nooit last van gehad dat mcpatcher hangt op m'n mac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nergens problemen mee gehad qua patchen of 'hacken' van de resolutie. Kan je meer specifiek wezen over het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 21:00

Toppertje

www.davideografie.nl

Iemand een Gift code over die ik over kan nemen??

EDIT: Ik een zoek een Map die helemaal kaal is maar wel een hokje heeft met alle resources, ik heb er ooit 1tje gevonden, maar kan hem nu niet meer vinden, iemand die hem wel heeft?

[ Voor 65% gewijzigd door Toppertje op 28-02-2011 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-05 21:38
Austin schreef op maandag 28 februari 2011 @ 16:05:
Nog nooit last van gehad dat mcpatcher hangt op m'n mac
same here

Vanmiddag eens een kijkje genomen op de tweakcraft server (IGN iBonkers). Indrukwekkende gebouwen!
Ga vanavond nog eens verder kijken en kijken of iemand voor me wil vouchen!

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-05 13:25
De wereld zal idd tot in het oneindige hetzelfde zijn. Leuk dat je ze uit je savegame kunt halen met die site. Zou helemaal top zijn als je ze gewoon kon zien tussen de stats als je op F3 drukt. Dan kun je gewoon op een server of bij iemand anders ff kijken wat de seed is.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
heb de 128x128 toegepast :P maar helaas mijn pc trekt hem niet :(
Iets voor de volgende pc om toe tepassen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ook maar weer een nieuwe map aangemaakt na patch 1.3. Ik was toch uitgekeken op mijn oude map die ik vanaf het begin vol heb gebouwd. Nu weet ik wat meer over bouwtechnieken en die kan ik dan mooi toepassen in deze nieuwe map :).

Ik heb wat seeds geprobeerd en ben uiteindelijk uitgekomen op: adventure.
De spawn zit vlakbij een meer en een zooi zand. Daar omheen staan wat bergen en genoeg bomen voor mijn nieuwe project. Deze keer ga ik mijn huis wat beter aanpakken en ik begin met een goede fundering:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/minecraft1-t.png
* Clickable voor grotere versie *

Daarna heb ik de omgeving wat meer ingevuld met zand zodat alles op 1 lijn zit. Ook heb ik alle vloeren van de kamers/gangen aangelegd.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/minecraft2-t.png

Ik ben nu bezig met de onderste laag van de muren welke van hout gemaakt wordt. Ik moet alleen nog even bedenken wat ik ga doen met het midden van het huis. Misschien dat ik daar een soort kleine fontein aanleg, misschien een tuin of toch maar een trap :P. Opties genoeg ieder geval.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/minecraft3-t.png

Zoals je kan zien ben ik van Mixcraft 64x64 (eerste 2 screenshots) naar Soartex 64x64 (laatste screenshot) gegaan. Deze texture pack is echt super, zo clean _/-\o_.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Jerry schreef op maandag 28 februari 2011 @ 20:08:

Zoals je kan zien ben ik van Mixcraft 64x64 (eerste 2 screenshots) naar Soartex 64x64 (laatste screenshot) gegaan. Deze texture pack is echt super, zo clean _/-\o_.
Goede tip. Thnx!

Ik heb zaterdag ook een nieuwe map aangemaakt na wat uitproberen met seeds.
4 8 15 16 23 42 is het geworden. Lost kijkers komt deze reeks nummers wellicht bekend voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Zamorano schreef op maandag 28 februari 2011 @ 22:13:
[...]

Goede tip. Thnx!

Ik heb zaterdag ook een nieuwe map aangemaakt na wat uitproberen met seeds.
4 8 15 16 23 42 is het geworden. Lost kijkers komt deze reeks nummers wellicht bekend voor. :)
En? is het wat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Qua landschap wel erg mooi. Veel hoge, steile bergen en veel bomen.
Net eens naar bedrock gegraven en begonnen met een mobtrap daar iets boven. Nog geen grot tegengekomen, dus wat dat betreft valt het waarschijnlijk tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gister even rondgekeken op de seed 'gargamel' en het is een leuke seed. Echter vind ik het niet bepaald .. catchy.. dus ik stap denk ik over naar de bovengenoemde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Die Minecraft Enhanced is best mooi, maar de inventory is echt lelijk. :p
Gelukkig moet he geen genie zijn om die textures aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Ik denk dat ik vanavond eens een kijkje ga komen nemen op de Tweakcraft server :)

ben zelf offline een mega grote "zaal" in mn mine aant uithakken, maar daar ben ik nog een tijdje zoet mee... zoals het vorige topic doorlezen :) heb mezelf in creative modus gezet, want die spinnetjes en andere monsters in de 'ontdekte' grotten jagen me de stuipen op het lijf :D geleerde les: make some weapons

Ik had deze week net heel veel leuke mineralen etc ontdekt, toen ik redelijk diep aant graven was met spectaculaire grot-watervallen etcetera, val ik natuurlijk recht in een lavapool waar ik aan het minen was :( alles kwijt. Ga terug, kom ik een stomme mob tegen... grr :) weer alles kwijt

// edit
nu ik effe op de map kijk: super wat jullie allemaal al gedaan / gecraft hebben :D

[ Voor 6% gewijzigd door Dakoina op 01-03-2011 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dakoina schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:36:
Ik denk dat ik vanavond eens een kijkje ga komen nemen op de Tweakcraft server :)
True, true, strak plan. Ik doe mee.
ben zelf offline een mega grote "zaal" in mn mine aant uithakken, maar daar ben ik nog een tijdje zoet mee... zoals het vorige topic doorlezen :) heb mezelf in creative modus gezet, want die spinnetjes en andere monsters in de 'ontdekte' grotten jagen me de stuipen op het lijf :D geleerde les: make some weapons

Ik had deze week net heel veel leuke mineralen etc ontdekt, toen ik redelijk diep aant graven was met spectaculaire grot-watervallen etcetera, val ik natuurlijk recht in een lavapool waar ik aan het minen was :( alles kwijt. Ga terug, kom ik een stomme mob tegen... grr :) weer alles kwijt

// edit
nu ik effe op de map kijk: super wat jullie allemaal al gedaan / gecraft hebben :D
Dat is balen ja, ik heb altijd een mainstation waar ik al mijn spullen snel drop als ik teveel heb. Ongeluk zit in een klein hoekje ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Iemand die met een project bezig is op Tweakcraft, en hulp nodig heeft? :P

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen eigenlijk :') een eigen huis bouwen heb ik niet echt zin in nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Twylight schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:52:
Iemand die met een project bezig is op Tweakcraft, en hulp nodig heeft? :P

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen eigenlijk :') een eigen huis bouwen heb ik niet echt zin in nog :P
Xerox99 is met een gigantisch project bezig en die kan zeker wat hulp gebruiken. Gaat om 5 drijvende (in de lucht dus) eilanden waarop gebouwd kan worden. Punt is dat die drijvende eilanden nog 'even' gemaakt moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Bestaat er toevallig een soort van evolutie over tijd map van tweakcraft?
Dat ding is echt enorm :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Weer wat gewerkt aan mijn huis. Let niet op de ovens :P. Ik wilde namelijk eerst smooth stone gaan gebruiken voor de muren, maar de combinatie in kleur stond me niet aan.
De eerste laag is hier aangebracht trouwens:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/minecraft4-t.png
* Klik voor grote versie *

Ik heb bijna alle combinaties voor muren (kwa kleur) uitgeprobeerd en de combinatie houten blokken + zand gaf het leukste resultaat (in deze texturepack). Hierdoor krijgt het huis een frisse moderne uitstraling. Zoals je ziet liggen hier de eerste 2 lagen erop:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/minecraft5-t.png

Daarna nog 2 lagen erop en de plekken markeren waar ik mijn ramen/deuren ga plaatsen:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/minecraft6-t.png

Nu alleen nog 2 lagen houten blokken erop (deze zijn straks niet te zien van binnen, want hier komen het plafond + eerste verdieping vloer te liggen). Ik moet alleen nog even bekijken wat voor materiaal ik voor het plafond ga gebruiken.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Wat doen jullie met al die (overschot) aan cobblestone eigenlijk? Smelten naar steen of ergens dumpen zodat je inventory niet vol zit? Ik veronderstel dat bouwers vooral de cobblesteen omsmelten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

Opvulling of gebruiken in bouwwerken.

Ik gooi bijna nooit iets weg behalve als het echt uit de hand loopt (veren/bones/arrows).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

Dakoina schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 14:45:
Wat doen jullie met al die (overschot) aan cobblestone eigenlijk? Smelten naar steen of ergens dumpen zodat je inventory niet vol zit? Ik veronderstel dat bouwers vooral de cobblesteen omsmelten
vaak smelt ik het om (want kvind steen zelf mooier)
maar als ik echt geen ruimte meer heb geef ik het weg (is vaak wel iemand die het kan gebruiken)
of ik zet overal random kistjes neer met een bordje erbij :p
Anoniem: 20531 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 14:48:
Opvulling of gebruiken in bouwwerken.

Ik gooi bijna nooit iets weg behalve als het echt uit de hand loopt (veren/bones/arrows).
veren gooi ik ook weg maar bones (voor bonemeal) en arrows gebruik ik zelf.
want met bonemeal kan je een boom in 1x laten groeien :p dus eigenlijk snelle manier om hout te verzamelen (deed ik vooral als het nacht was voor 1.3 update)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

Ik krijg sneller bones en veren uit mijn mobtrap dan dat ik ze op kan maken. Veren zijn helemaal nutteloos als je ziet hoeveel arrows ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Dakoina schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 14:45:
Bewaren :P. Alles wat ik verzamel bewaar ik... Je weet nooit wanneer je het nodig hebt :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
Ik heb een aantal kisten in een kelder met overtollig materiaal
dirt, cobble, sand
Ik bewaar het maar voor het geval dat ik n's iets nodig heb.

Edit;
Iedereen https://www.kickstarter.c...craft-the-story-of-mojang al gezien??

[ Voor 27% gewijzigd door Stevanov op 01-03-2011 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Zojuist lid geworden van de TweakCraft server onder de naam icanhazheadshot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Ik ben trouwens bezig met een texturepack, gewoon een beetje experimenteren.
Standaard 16x16 tilegrote.

Default:
Afbeeldingslocatie: http://img851.imageshack.us/img851/8964/20110301191534.png

Paar van mijn Textures tot dusver:
Afbeeldingslocatie: http://img27.imageshack.us/img27/9140/20110301191525.png

http://dl.dropbox.com/u/18450577/mine.zip

[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 01-03-2011 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
Welkom bij share your special "world" seed :)

Teutates:

Seed:-1377146009693200338
Details: veel Eilanden met zand en klei bovengronds met ook veel groen en bomen.
Rond 49, 65, 101 een ingang tot een kleine grot :) vanaf die grot kan je een enorm grottenstelsel vinden. en vlak naast een dungeon kan je nog een grote gangenstelsel vinden die uiteindelijk weer bovengronds uitkomt.

in het gangenstelsel vind je ook nog een redelijke mooie waterval. en ergens anders ook nog een klein stroompje

Grotten bevatten:
-enorm veel kool en ijzer erts
-in het kruispunt van het grottenstelsel is al plek voor 1 a 2 bomen :P verder zal je zelf moeten inrichten ;)

Verder niet veel over bg tevertellen want daar kom ik nooit :P

Ik denk ik deel hem met iedereen.
Iemand anders ook nog mooie mappen naast de gevonden woorden ? post het zodat wij ook kunnen genieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Jerry schreef op maandag 28 februari 2011 @ 20:08:
Hartstikke bedankt voor de tip, ik vind het een prachtig cleane texture. Weinig op aan te merken. Heb echter wel de kruisjes voor het glas weggesoept zodat alleen het frame nog te zien is, veel beter. Het nadeel van de 'realistische' textures is vaak dat ze nogal donker zijn. Mooi maar veel te donker, en dat wil je gewoon niet echt als je een hele tijd zit te bouwen. Dit is mooi helder. :)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-05 19:17
Live map altijd leuk http://mc.mattie-systems.nl:8123/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Minecraft doet raar atm.. Als ik het opstart en inlog, zie ik even het Mojang logo. Voordat MC prompt weer afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Zat ff in de freebuild multiplayer, zag ik dit, vrij awesome:
Afbeeldingslocatie: http://oi54.tinypic.com/2lxdoie.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 388390

Ik ben een totale noob met minecraft (vandaag gekocht)
Kan ik op de tweakcraft server gewoon gaan of moet ik meer met singleplayer gaan beginnen? Ik heb wel wat dingen gebouwd (klein huisje, pickaxe, zwaard etc. weet ik)

Ik ben namelijk bang dat mensen mij gaan bannen of kicken vanwege dat ik iets verkeerd doe. Dat is autisme voor je. Lichtelijk tenminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
You have got to be kidding me :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182269

Anoniem: 388390 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:01:
Ik ben een totale noob met minecraft (vandaag gekocht)
Kan ik op de tweakcraft server gewoon gaan of moet ik meer met singleplayer gaan beginnen? Ik heb wel wat dingen gebouwd (klein huisje, pickaxe, zwaard etc. weet ik)

Ik ben namelijk bang dat mensen mij gaan bannen of kicken vanwege dat ik iets verkeerd doe. Dat is autisme voor je. Lichtelijk tenminste
1. je zult buildrights moeten aanvragen op de server, anders kan je niets. Klets gezellig mee en er is vast wel iemand die voor je wil vouchen.

2. Dat is autisme voor je. Lichtelijk tenminste
:?
Pagina: 1 2 ... 42 Laatste

Dit topic is gesloten.