Carrièmodus: word bondscoach -> Carrière
Zie review fifa 13 (reviews: FIFA 13)
Zie review fifa 13 (reviews: FIFA 13)
[ Voor 43% gewijzigd door WK100 op 25-09-2012 18:58 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 43% gewijzigd door WK100 op 25-09-2012 18:58 ]
Abort Retry Fail?
Een nul minder denk ik of die tienduizend klopt niet.Met de verspilling, die op zichzelf tienduizenden dollars koste, is de boete van oorspronkelijk 210.000 dollar meer dan gehalveerd.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.
Neuh, klopt prima die zinTechless schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:08:
nieuws: 'Datacenters gooien veel energie weg'
Laatste zin artikel:
[...]
Een nul minder denk ik of die tienduizend klopt niet.
Ik ben helemaal geen stagiair
die 2e i moet geen hoofdletter zijnSItecom voorziet Cloud Security van dnt-support en 'exploit-preventie'
ora et labora
n.a.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
...zolang...Ook komt de Belgische telecomprovider met een aanbod waarbij klanten 20 procent korting krijgen op het abonnement, voor zo lang zij klant blijven.
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Volgens mij mist er een punt tussen leeg en Mogelijk.Het bestand i.php is echter leeg Mogelijk
...de... of ...deze... zou een betere verwijzing zijn.Amerikaanse kabelbedrijven willen zelf cloudgamingdiensten aanbieden waarmee klanten spellen streaming op hun televisie kunnen ontvangen. Sommige kabelaars zouden al volgend jaar beginnen met het leveren van een nieuwe dienst.
de prijs van een semi-transparant paneel is
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Moet iets zijn in deze trend:Solid state-accu's hebben als voordeel dat een hoge energiedichtheid mogelijk is, maar dat de vermogensdichtheid laag is.
Si vis pacem, para bellum
if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage
daar zit bij de NEX-6een
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Mag het woordje en samen met de laatste komma omgedraaid worden?Activision volgt op de 18e met vier games: Call of Duty: Black Ops II, Skylanders Giants en Transformers Prime, Wipeout 3.
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
Dat zijn apu's geloof ikDe apu's worden op 32nm geproduceerd en moeten betere cpu- en vooral betere gpu-prestaties bieden dan de huidige Llano-au's, bij een lager verbruik.
Is het niet gewoon een linux applicatie in plaats van een eigen distro?Valve werkt al enige tijd aan een Linux-distributie die het mogelijk moet maken om pc-games uit de Stream-winkel te draaien op het opensourcebesturingssysteem.
[ Voor 27% gewijzigd door ieperlingetje op 27-09-2012 15:46 ]
Denk dat het Steam moet zijnValve werkt al enige tijd aan een Linux-distributie die het mogelijk moet maken om pc-games uit de Stream-winkel te draaien op het opensourcebesturingssysteem.
[ Voor 29% gewijzigd door V-rg op 27-09-2012 15:55 ]
Is in elk geval geen spel- of tikfout, ergo: ter overweging meegegeven aan de auteur.ieperlingetje schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:45:
nieuws: Valve komt in oktober met gesloten bèta van Steam voor Linux
[...]
Is het niet gewoon een linux applicatie in plaats van een eigen distro?
inloggegevens
Bovendien weten Mozilla, die authenticatieservers beheert, zowel als andere authenticatieproviders
Verwijderd
Apple is daarmee de tweede grote speler buiten ARM die eigen processorcores voor smartphopnes op basis van de ARM-architectuur maakt. De andere is Qualcomm.
ja, daag.
Gebeurd.Of dat daadwerkelijk is gebeurt, is nog niet bekend.
A4 idd.Remmes_NT schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 09:28:
reviews: Apple iPhone 5: allrounder, geen vernieuwer
er staat bij de iphone 4 dat die een A5 cpu heeft, maar heeft deze geen A4??
OpenStreetMap is een naam en heeft geen meervoud, het is dus gewoon: OpenStreetMap.Kaarten
Een van de grootste en meest controversiële wijzigingen in iOS 6 is de modernisering van de Kaarten-app. Om te beginnen is kaartenleverancier Google de laan uitgestuurd; in plaats daarvan wordt nu een aantal kleinere kaartenleveranciers gebruikt. De belangrijkste daarvan is het Nederlandse TomTom, maar Apple gebruikt ook data van onder meer OpenStreetMaps.
Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22
[ Voor 1% gewijzigd door enigmafan op 28-09-2012 10:44 . Reden: Soldaatje was me voor ]
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Om de bots het juiste gedrag aan te leren, is een gedeelte van het gedrag gemodelleerd op basis van geobserveerd gedrag door menselijke gamers.
King for a day,... fool for a lifetime.
[ Voor 4% gewijzigd door Rataplan op 28-09-2012 17:04 ]
Moet led zijn volgens mij.De PA248QJ wordt verlicht door een lcd-backlight en heeft een beelddiagonaal van 24" met beeldverhouding 16:10 en een resolutie van 1920x1200 pixels.
nieuws: Apple biedt excuses aan voor iOS 6-kaartenHet komt maar zelden voor dat Apple zich genoodzaakt ziet om excuses voor slecht functionerende producten aan te bieden. In 2009 kwam het bedrijf na de lancering van de iPhone 4 onder vuur te liggen toen bleek dat het netwerksignaal kon wegvallen als de telefoon op een bepaalde manier werd vastgehouden. Hoewel topman Steve Jobs uiteindelijk excuses aan ontevreden kopers aanbood, bleef hij van mening dat het antenneprobleem overdreven werd.
[ Voor 25% gewijzigd door BeerenburgCola op 30-09-2012 11:27 ]
Coördinator van de Waze Belux Community
7e alinea:De verantwoordelijkheid voor deze problemen ligt volgens Nohl primair bij de organisaties die de chip toegepast hebben.
Daar was tie dus geblevenNohl maakt scherp onderscheid tussen de het gebruik van de Mifare Classic bij toegangscontrole en het gebruik in de OV-chipkaart
[ Voor 23% gewijzigd door Snowmiss op 30-09-2012 10:13 ]
Één keertje is is voldoendeDe dienst is is een nieuwe, extra optie en geen vervanging van de huidige bezorgopties.
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.
3x worden in dezelfde zin en de thumbnailformaten mist een hOok worden de datamigratiescripts getest, moeten er nieuwe thumbnails (en tumbnailformaten) gegenereerd worden en worden de nieuwe branches opgezet voor de verdere ontwikkeling.
...eerste...De coureur reed de eeste ronde door een tunnel in het centrum van de stad.
...voorrang...De ontwikkelaar heeft die optie laten vallen om voorang te kunnen geven aan vernieuwende technieken als LiveRoutes.
...uitkwam....die meer dan een jaar geleden uit kwam.
[ Voor 13% gewijzigd door jj71 op 01-10-2012 16:30 ]
beëindigenHet beeïndigen kan schriftelijk of via sms, e-mail of de klantenservice van een provider.
Belgacom biedt sinds deze zomer alleen nog abonnementen aan...Belgacom biedt deze zomer allen nog abonnementen aan met een onbeperkte duur en Base-klanten kunnen hun contract op ieder moment opzeggen.
Een keer 'betalen' mag weg.het bedrijf moest een boete betalen van 900.000 euro betalen.
verandertOp het gebied van opslagmanagement kan de kernel ingelicht worden als de grootte van een partitie veranderd, waardoor het makkelijker wordt om deze aan te passen zonder dat een reboot nodig is.
in de steigers.Het btrfs-bestandssysteem staat nog steeds volop in de stijgers.
...kan in de...Verder kan de kernel geconfigureerd worden dat hard- en softlinks naar een directory waarvan de sticky-bit is geactiveerd, niet langer werken.
..verandert...Op het gebied van opslagmanagement kan de kernel ingelicht worden als de grootte van een partitie veranderd, waardoor het makkelijker wordt om deze aan te passen zonder dat een reboot nodig is.
Iets met het onderwerp en spellingsregels...Hoewel de het conservatieve weblog stelt dat het gepenetreerde netwerk zeer goed is beveiligd t, relativeert het Witte Huis het belang van de hack.
Verwijderd
Ook dit is niet fout.Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:22:
In: reviews: Interview: Karsten Nohl, meesterhacker
Nohl presenteerde verschillende stadia van de hack tijdens de CCC-congressen van 2009, 2010 en 2011. Hierop gaf de AIVD een waarschuwing uit waarin het gevaar van afluisteren werd aangekaartd.
Het aangehaalde woordje (of ook toepasbare 'tot') mist.Tussen eind 2009 en begin 2011 verstuurde het bedrijf tegen de 15 miljoen commerciële e-mails, waarvoor geen toestemming was gegeven of waarvoor de toestemming niet zorgvuldig genoeg was geregeld.
raakteSabam raakt vorige maand in België opnieuw in opspraak.
[ Voor 64% gewijzigd door Soldaatje op 02-10-2012 21:37 ]
Er mist een woord in deze zin gok ikHiermee kunnen eenvoudig games gemaakt.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Niet meer.Morax schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 08:35:
nieuws: Valve begint verkoop van software via Steam
[...]
Er mist een woord in deze zin gok ik
Moet dat niet zijn "zouden voornemens hebben om in oktober"De PHP Group en Zend zouden voornemens zijn om in oktober
Bedrijf : Webtrix
Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600
'Voornemens zijn' is een bestaande werkwoordelijke uitdrukking": 'ik ben voornemens', 'jij bent voornemens', enz.imp4ct schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:12:
nieuws: Client-side php moet mobiele applicaties mogelijk gaan maken
[...]
Moet dat niet zijn "zouden voornemens hebben om in oktober"
RussischeRusische
Virussen? Scan ze hier!
WPCentral, niet Windows Phone.De site Windows Phone was aanvankelijk sceptisch
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq