Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Het moet "Het risico is" of "De risico's zijn" zijn als ik het goed heb."Het risico zijn mensen die dit niet voor de lol doen, zoals wij, maar die bijvoorbeeld via geïnfecteerde advertenties foto's stelen. Dat is voor veel mensen toch een pijnlijk punt."
Er klopt iets niet aan die zin in zijn huidige vorm. Ik gok dat er een komma tussen risico en zijn moet om hem goed lopend te maken.
[ Voor 15% gewijzigd door LOTG op 19-09-2012 16:30 ]
Verwijderd
Certificied Secure-ceo Joost Pol. Zijn bedrijf won de Pwn2Own-hackwedstrijd voor mobiele devices, die woensdag werd gehouden in Amsterdam.
Het moet Certified Secure zijn i.p.v. Certificied
De zin klopt(e), met het onderwerp achter de persoonsvorm. Hij is nu echter wat duidelijker gemaakt, met als nadeel dat Pol nu minder letterlijk wordt geciteerd.LOTG schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:26:
Nederlanders vinden beveiligingsprobleem in browser iOS 6
[...]
Het moet "Het risico is" of "De risico's zijn" zijn als ik het goed heb.
Er klopt iets niet aan die zin in zijn huidige vorm. Ik gok dat er een komma tussen risico en zijn moet om hem goed lopend te maken.
De rest is ook gefikst.
Ik neem aan dat hier iPhone 4S wordt bedoeld?De reviews lijken overigens wel tot dezelfde conclusie te komen; de iPhone 5 is een duidelijke verbetering ten opzichte van de iPhone 4 en een van de beste smartphones van dit moment.
j = kDe camera aan de achterzijde is voorzien van een 8-megapixel camera met 1080p-opnamemogelijjheid, terwijl de 2,1-megapixel frontcamera een f/2.0-lens heeft.
Tweede regel:
'die' is overbodig.Beide smartphones die zijn uitgerust met Windows Phone 8.
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
De volgende zin mist een comma:
uit de autofabrikanten Jaguar *,* Land Rover, Nissan en Toyota,
Einde tweede alinea:
...gebruikers...Ook zullen zakelijke gebruiker de verwijderbare accu kunnen waarderen.
Einde derde alinea:
... ssd...In de meest uitgebreide configuratie gaat de laptop een i7-dualcore, 8GB en een ssd's met een opslagcapaciteit van 256GB bevatten.
Vierde alinea:
Ten slotte...Tenslotte heeft Dell een nieuw OptiPlex-systeem aan zijn assortiment toegevoegd.
Moet dat niet 'alles-in-één computer' zijn?De alles-in-ééncomputer beschikt...
[ Voor 0% gewijzigd door enigmafan op 19-09-2012 20:28 . Reden: Overbodig aanhalingsteken verwijderd ]
Tsk tskEen dergelijke 'vriendschappelijke' competitie vindt ook plaats in het gameshok van Tweakers.net
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Nee, de fabrikant heet 'Jaguar Land Rover'.J.One schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:55:
"Linux Foundation wil Tizen benutten voor automotive-software"
De volgende zin mist een comma:
uit de autofabrikanten Jaguar *,* Land Rover, Nissan en Toyota,
Nee hoor. De rest is wel verbeterd.enigmafan schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:28:
Dell brengt zakelijke ultrabook en Latitude 10-tablet uit
[...]
Moet dat niet 'alles-in-één computer' zijn?
Derde alinea:
Is dubbelop. Ik zou 'eveneens' vervangen door 'toch'.Microsoft raadt gebruikers echter aan om ook als deze hotfix is geïnstalleerd, de update vrijdag eveneens te installeren.
Ik gok dat daar een puntje te veel staatDe Sleekbook 14 gaat dan 500 dollar kosten, terwijl voor de Sleekbook 15.560 dollar moet worden betaald.
[ Voor 8% gewijzigd door the_shadow op 20-09-2012 09:35 ]
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
^ spatie binnen anchor-tag i.p.v. er buiten.[...]De laptop is verkrijgbaar zodra Windows 8, [...]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
doordatDat komt omdat in...

[ Voor 86% gewijzigd door maceddy2004 op 20-09-2012 11:23 . Reden: mag weg.. ik las niet ]
'Geen zin in hebt' lijkt me beterDat geeft alle quests die geen onderdeel zijn van het verhaal een behoorlijk vrijblijvend karakter, maar niet op zo'n manier dat je er geen zin hebt.
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.
reviews: Borderlands 2
Staat de volgende zin:
Dat houdt het spel verrassend, want elke kist kan in theorie een nieuw wapen bevatten dat veel sterker is dat n de spullen die je op dat moment al hebt.
Ik vond het er al vreemd uitzien dat woord 'cardridges'...De cardridges voor de brandstofcel ...
En google op die spelling levert wel 619.000 hits op, maar Google suggereert dan zelf al de spelling Cartridge... Dat levert namelijk 151.000.000 hits op...
Dus ik denk toch echt dat het 'cartridge's is...
Zie ook: http://wiki.answers.com/Q/How_do_you_spell_cartridge
Of: http://www.woorden.org/woord/cartridge
Tweede alinea:
...cirkelboog......waarmee het toetsenbord een circelboog van zes graden heeft.
[ Voor 98% gewijzigd door the_shadow op 20-09-2012 15:09 ]
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Idd geen spel- of tikfout, maar vooruit, toch maar aangepast, net als de rest van die tenenkrommende fouten.the_shadow schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:05:
Edit: *kuch* Even een topic openen voor inhoudelijke puntjes.
tussen aplicaties en de de
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
De grafische stijl past namelijk uitstekende bij de losse, humorvolle stijl van de game.
Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222
Verwijderd
zit een r teveel in.
nieuws: 'Duitse onderzoekers claimen supergeleiding bij kamertemperatuur'
- Tweede alinea, eerste zin:kamertempereratuur
- Derde alinea, tweede zin:een paar tienden nanometer
De link heeft een spatie te veel.De laptop is verkrijgbaar zodra Windows 8, [...]
Mooi, ik speel het spel niet dus ik word niet benadeeld...Alleen spelende gamers worden benadeeld
O wacht, daar moet vast een spatie tussen uit -> Alleenspelende gamers worden benadeeld.
Ik neem aan dat jullie "single players" bedoelen en niet "only players".
Of misschien nog beter "Spelers die alleen spelen worden benadeeld".
[ Voor 8% gewijzigd door Electrowolf op 02-10-2012 03:44 ]
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
'Een paar tiende nanometer' is correct, net als bijv. 'enkele honderste grammen'.W-a-n-d-t schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:31:
'Duitse onderzoekers claimen supergeleiding bij kamertemperatuur'
- Derde alinea, tweede zin: quote: een paar tienden nanometer
De rest is gerepareerd
Dit moet hostingproviders zijn, niet gebruikers.Daarnaast zouden hostingproviders moeten worden verplicht om op hun servers terroristische inhoud op te merken en deze te verwijderen. Ook zouden ze een meldingsplicht krijgen. Dat is een flinke verandering ten opzichte van de huidige situatie. Hostingproviders zijn nu niet aansprakelijk voor de content die gebruikers op hun servers plaatsen, zo lang ze meewerken aan verzoeken van de autoriteiten. In het CleanIT-plan zijn gebruikers wel degelijk aansprakelijk als ze 'niet genoeg' doen om terroristisch gebruik van hun infrastructuur te voorkomen.
Zo pleiten de opstellers van het concept ervoor dat het bewust linken naar 'terorristische content' verboden moet worden, net als die inhoud zelf. Het is niet duidelijk of het daarbij gaat om content die als terroristisch is bestempeld door een rechtbank, of dat een andere instantie bepaalt wat terroristische inhoud is.
- Delpozo schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:09 (in reactie op deze melding):
Eerder in de zin staat wel „enkele honderden micrometer”. („Honderste” is natuurlijk nooit correct (gespeld)!'Een paar tiende nanometer' is correct, net als bijv. 'enkele honderste grammen'.)
- Omstreden plan voor bestrijding cybercrime lekt uit
- Tweede alinea, eerste zin:terroristische
- Derde alinea, eerste zin:Daarnaast zouden hostingproviders moeten worden verplicht
- Tweede alinea, eerste zin:
Dat van die 'honderste' geef ik jeW-a-n-d-t schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:03:
[list]
• Delpozo schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:09 (in reactie op deze melding):
[...]
Eerder in de zin staat wel „enkele honderden micrometer”. („Honderste” is natuurlijk nooit correct (gespeld)!)
Ook verbeterd.• Omstreden plan voor bestrijding cybercrime lekt uit[/list]
- Tweede alinea, eerste zin:
[...]- Derde alinea, eerste zin:
[...]
Het grootste scherm in de S-serie is de S2740L, die een met leds verlicht ips-paneel met een beelddiagonaal van 27" heeft. Het scherm heeft een full-hd-resolutie van 192x1080 pixels en staat op een voet waarmee het scherm vier graden naar voren en 21 graden naar achteren gekanteld kan worden. Het ips-scherm maakt horizontale en verticale kijkhoeken tot 178 graden mogelijk en is voorzien van een D-sub-, hdmi- en dvi-poort, en een usb-hub.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
dubbel isTweakers.net kreeg de firmware in handen via tweaker Xmoo en hij is nog zo geheim is dat hij een watermerk heeft, iets wat HTC gewoonlijk doet met vroege versies van zijn software.
In plaats daarvan een komma plaatsen?
Ik struikel nogal over deze zin, a.u.b. aanpassen.nieuws: Facebook laat Android-gebruikers automatisch foto's uploaden:
Facebook biedt sinds een update van de Android, waarmee gebruikers automatisch gemaakte foto's kunnen uploaden.
Oja het is weekend, houd je bier recht ArnoudFacebook biedt sinds een update van de Android-app, waarmee gebruikers automatisch gemaakte foto's kunnen uploaden.
[ Voor 22% gewijzigd door Barleone op 21-09-2012 19:45 ]
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
Die zin loopt niet.. Los van "de Android".Facebook biedt sinds een update van de Android, waarmee gebruikers automatisch gemaakte foto's kunnen uploaden.
Edit:
Dit zin is nu aangepast, maar hij klopt nog steeds niet.
Facebook biedt sinds een update van de Android-app, waarmee gebruikers automatisch gemaakte foto's kunnen uploaden.
[ Voor 89% gewijzigd door Eagle Creek op 21-09-2012 18:56 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Ik neem aan dat dit 1920 moet zijn?Het scherm heeft een full-hd-resolutie van 192x1080 pixels en staat op een voet waarmee het scherm vier graden naar voren en 21 graden naar achteren gekanteld kan worden.
Ik weet niet of dit het goede topic is, als ik fout ben. Billen koek!
i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
Ik denk dat dit producten moet zijn?De 14nm-techniek met Extreme Mobility achter zijn naam, moet gebruikt worden voor system-on-a-chip-procucten voor onder meer smartphones en tablets.
ctrl+f: "en bevat het document 'geen concrete voorstellen"
(ik denk dat het "en bevat het document 'geen concrete' voorstellen " moet zijn
Heel klein interpunctie dingetje, maar zulke taal html codes moeten wel gefixed worden
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Dat "alleen" suggereert dat die onderste 2 schermen een aansluiting niet zouden hebben dat het bovenste wel heeftS2440L,m heeft een D-sub- en hdmi-poort,
&
S2340L en S2240L, zij. De schermen hebben alleen een D-sub- en hdmi-poort,
[ Voor 64% gewijzigd door heuveltje op 22-09-2012 09:51 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
De foto toont echter aan dat het er drie kernen aanwezig zijn,
Voorverkoop iPhone 5 gaat dubbel zo hard twee keer zo snel als bij iPhone 4S
of aanhalingstekens als het een quote is...
Ook:
''We kunnen nu al stellen dat de voorverkoop op de eerste dag dubbel zo hard is gegaan als met de vorige iPhone"
Het zijn er meer dan één.Prijzen van AMD's aankomende FX-processors bekend
Rond het middag uur uren waren er via de site en telefoon al 10.000 exemplaren gereserveerd.
Sinds een wat?Facebook biedt sinds een update van de Android-app, waarmee gebruikers automatisch gemaakte foto's kunnen uploaden.
Facebook biedt sinds een update van de Android-app gebruikers de mogelijkheid om gemaakte foto's automatisch te uploaden.
ultrazuinige Core-procesors van 17W naar 15W
Abort Retry Fail?
zou kunnen makenbijvoorbeeld een fabrikant de Canonical-sleutel per ongeluk openbaar zou kunnen worden.
- Tweede alinea, tweede zin:systemen
- Vierde alinea, tweede zin:ontwrichtten
Ijzeren vuist -> IJzeren vuist
Cunning linguist.
over een 'nieuw' Project X' -> Apostrof teveel
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
(Al aangegeven door Syzzer, maar (nog?) niet verwerkt:)
Tweede alinea, laatste zin:
Efilinux-bootloader
Met die zin heb ik wat moeite ;-).Volgens de Nieuw-Zeelandse overheid is 'in bepaalde gevallen' in de MegaUpload-zaak communicatie onderschept terwijl daarvoor de minister-president daar geen goedkeuring voor had gegeven.
Lees net: niet welkom ~ suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven. (if so, mea culpa)
[ Voor 15% gewijzigd door lembregtse op 24-09-2012 08:40 ]
BorgtochT
nieuws: Overheid tapte illegaal af in MegaUpload-zaak
Geen spel of tikfout, maar zeker een gramaticale fout: geen suggestie voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven iig :-)Met die zin heb ik wat moeite ;-).
Lees net: niet welkom ~ suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven. (if so, mea culpa)
terwijl daarvoor de minister-president daar geen goedkeuring voor had gegeven.
edit: is inmiddels gefixt
[ Voor 3% gewijzigd door Jeroen73 op 24-09-2012 08:51 ]
OpmaakIn de opmaat naar een eigen, landelijk 'intranet' heeft Iran Google en Gmail geblokkeerd.
Een-na-laatste zin: 'kangaroe' moet natuurlijk zijn: 'kangoeroe'
Er is niets mis met 'opmaat'.
De rest is gerepareerd.
Blizzard twijfet over free2play-multiplayer voor StarCraft II
"Blizzard twijfet over free2play-multiplayer voor StarCraft II"
twijfet moet zijn: twijfelt.
PSN: Edgyi-
beveiligingsondezroekerOok bracht Tweakers.net het nieuws van beveiligingsondezroeker ObAt dat WhatsApp berichten onversleuteld opslaat.
gevechtssysteem, tentoongesteld.gevecht's systeem [...] tentoongestelt
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Verwijderd
Bij minpunten
Leercurve nog altijd behoorlijk stijl, vooral online
Moet dat niet steil zijn?
Afgezien van het scherm heeft Acer in feite een A510 gepakt en daar een nieuwe naam aan gegeven. Daar zijn we minder blij mee, want dat betekent dat de tablet nog steeds redelijk zwaar en dik is. Bovendien heeft de Tegra 3-chip vrij veel moeite met het renderen van al die extra pixels. Het lijkt erp dat concurrent Asus de betere keuze heeft gemaakt door voor zijn Transformer Infinity de duurdere, maar ook snellere T33-variant van de Tegra 3 te gebruiken.
moet het niet erop zijn?
Bij concurrent SSD 'Crucial v4 SSD 2.5" 256GB', staat in de tekst:
"Voor wie nog minder wil betalen is er de Crucial V4-serie, die gebruikmaakt van de sata-600 interface. Dat betekent mindere prestaties, maar voor een ouder systeem zonder sata-300 is dat geen probleem en nog steeds een wereld van verschil met een ouderwetse hdd."
Moeten die 300 en 600 niet omgedraaid worden.
Bij de Crucial v4 moet sata-600 en sata-300 omgedraaid worden.
Edit: iemand was sneller met posten zie ik.
[ Voor 10% gewijzigd door Hai Hui op 24-09-2012 13:12 ]
Ook is een beetje vaag hier vind ik. De sata-300 is ook niet goedkoop?De sata-600-ssd is ruimschoots sneller dan de concurrentie, maar met een prijs van 279 euro ook niet goedkoop. Samsung zal ook een 128GB en een 512GB-exemplaar uitbrengen.
[url=http://sk.nkon.nl]
allways -> always
Binnen twee jaar zouden "smarthpones" op basis van de nieuwe chipsets in de winkel moeten liggen
Smarthpones => Smartphones
Het moet Randy Pitchford zijn, de Pitchfork die de spellingchecker er mogelijk in heeft gegooid is een ouderwetse riek
Staat 2x fout in het artikel, en 2x goed.
'Beetje vaag' is geen reden om iets te veranderenA_K schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:26:
En in hetzelfde bericht
[...]
Ook is een beetje vaag hier vind ik. De sata-300 is ook niet goedkoop?
Rest is gefikst.
uitbreidiing -> uitbreiding
Cunning linguist.
standaaard -> standaard[...] Android 4.0 heeft standaaard een snelkoppeling naar de camera op het lockscreen, en Acer heeft het mogelijk gemaakt om daar nog een paar extra app-iconen aan toe te voegen. [...]
...backlight...Hier en daar verschenen op het internet ook klachten over blacklight bleeding en het feit dat...
Moet zijn: waarna Apple de YouTube-appDie overeenkomst liep dit jaar af, waarna Applede YouTube-app uit de iOS-firmware haalde en in de Kaarten-app het kaartmateriaal van Google verving.
[ Voor 8% gewijzigd door MxD op 25-09-2012 13:20 ]
Laatste alinea "omvang van die klachten lijken een stuk kleiner."
Aangezien lijken hier vervoegd moet worden voor omvang en niet voor klachten moet het lijkt zijn.
Er is duidelijk geen sprake van fly-by-wire hier, want het gaat niet over een vliegtuig. Ik zou zeggen 'by wire', 'elektrisch' of 'met een motortje'.beschikt de 16-50mm-lens van Sony over een fysieke draairing, waarmee via fly-by-wire-technologie,
moet zijn 'lanparty's', zie hier....zodat het systeem naar lanparties meegenomen kan worden.
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein
De deskundigen zijn er even niet, maar je redenatie klinkt zeer plausibel: aangepast dus, evenals 'lanparty's'.ktf schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:00:
In nieuws: Sony 16-50mm NEX-pancakelens gaat 350 euro kosten
[...]
Er is duidelijk geen sprake van fly-by-wire hier, want het gaat niet over een vliegtuig. Ik zou zeggen 'by wire', 'elektrisch' of 'met een motortje'.
Hij gaf echter doe dat dit een 'politieke beslissing' is.
doe moet toe zijn lijkt me (of aan, dat kan ook)
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.