Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Programmeren voor de gpu kost namelijk aanzienlijk meer dan tijd programmeurs gewend zijn.
dan & tijd moeten omgedraaid worden.
There's no place like 127.0.0.1
de n in programmeren mist dusAls zij het heterogene programmeren omarmen, kunnen we in de komende jaren een grote vlucht voor de geparallelliseerde toepassingen verwachten.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Probeerde AMD developers warm te laten lopen, lijkt mijOp de AMD Fusion Developer Summit, die in juni van dit jaar werd georganiseerd, probeerde AMD developers warm probeerde laten lopen voor heterogeneous computing.
beter lezen wat betreft mijn tweede opmerking, dus weer weg
[ Voor 65% gewijzigd door zion op 02-08-2012 11:35 ]
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Lijkt me dat daar "Oracle moet voor HP Itanium-cpu's blijven ontwikkelen" hoort te staan.
[X] Geschift | [_] Ongeschift
Hmm, ik legde de klemtóón op de verkeerde plaats.Rataplan schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 12:43:
Ik weet wel zeker van niet, Oracle ontwikkelt geen Itanium-cpu's
Nothing to see here, move along!
[X] Geschift | [_] Ongeschift
- metVerder wist de studio veel winst te boeken door samen te werken [.] Nvidia, AMD en Intel, [...]
Clone -> Crypto?Verder claimt de fabrikant dat eenmaal versleutelde Clone-sdd's niet langer gekloond kunnen worden.
Hier mist iets, bv: "van deze aandelen een tijd omhoog."Hierdoor gingen de koersen van deze aandelen tijd omhoog.
Laatste alinea, eerste zin:
terwijl er ook bij de recente beursgang van Facebook er problemen waren
Staat een 4 te veelDe inzame4ling loopt via Kickstarter.
gebruikteApogee gebuikte wel de engine van Wolfenstein 3D.
[ Voor 51% gewijzigd door Loev op 03-08-2012 10:20 ]
Die zin loopt niet heel erg lekker.Uit een rondgang rond de grootste sites plaatsen die gezamenlijk in één browserssie 298 cookies.
Verwijderd
bestverkochtte => best verkochte
Daarbij:BlackLightning schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 12:30:
nieuws: OPTA benadrukt: toestemming vragen voor cookies is vereist - update
[...]
Die zin loopt niet heel erg lekker.
browsersessie
- Tweede alinea, tweede zin:dat er genoeg contrast is tussen de gebruiker en de achtergrond is
- Tweede alinea, derde zin:donkerdere kleding
[ Voor 13% gewijzigd door W-a-n-d-t op 03-08-2012 16:27 ]
De softwar is gebaseerd op Android Ice Cream Sandwich, aangevuld met Samsungs eigen TouchWiz-schil.
Moet vast software zijn
De Note 10.1 beschikt - zoals de naam al zegt - over een 10,1"-touchscreen met een resolutie van 1280x800 pixels. Dit scherm kan natuurlijk met vingers bediend worden, maar Samsung levert ook een stylus mee, net als bij de Galaxy Note-smartphone. De tablet weegt 583 gram, is 8,9mm dik en heeft net als de nieuwe Tab 2-serie speakers aan weerszijden van het scherm. De softwar is gebaseerd op Android Ice Cream Sandwich, aangevuld met Samsungs eigen TouchWiz-schil.
Inleiding, eerste (en laatste) zin. Hele vreemde zin, waar een keer teveel het woord "gebruiken" in voorkomt
Google gaat waarschijnlijk de technologie van het bedrijf Rovi gebruiken voor een elektronische programmagids gebruiken voor de nieuwe tv-dienst die Google via zijn eigen glasvezelnetwerk in de Amerikaanse stad Kansas City aanbiedt.
NeeTarquin schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 09:20:
Mag dit hier?
Bestverkochte, dan wel, dat hoort aaneengeschrevenVerwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 13:51:
bestverkochtte => best verkochte
eeeeeeeeen de rest is gefikst.
+aan ergensIn de Verenigde Staten spannen gebruikers vaak class-action-rechtszaken tegen bedrijven,
Verstuurd vanaf mijn Computer®
indsutrie zal haast wel industrie geweest moeten zijn
I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.
Tweede alinea, tweede zin:
de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie haar activiteiten
Volgens mij is Reuters een Engels persbureau (Wikipedia: Reuters) of gaat t hier om een specifieke vestiging of iets dergelijks?...Hackers zijn erin geslaagd om binnen te dringen bij de weblogdienst van persbureau Reuters. Vervolgens plaatsten zij een vals interview met Syrische rebellen, maar dat is inmiddels door het Amerikaanse persbureau weer offline gehaald....
Eerste alinea, laatste zin:
Spatie teveel.Al die dingen worden bijgehouden en door Autolog 2.0 worden deze..zaken ook weer vergeleken met hoe je vrienden het allemaal doen.
Laatste alinea, eerste zin:
Bovengemiddeld.Die stad ziet er overigens goed, maar niet bovengemdiddeld indrukwekkend uit en datzelfde geldt eigenlijk voor de auto's.
Missies tot nu toe
Het is uiteraard niet de eerste missie naar Mars. Diverse satellieten en Mars-landers zijn tot nu toe naar de planeet gestuurd, om atmosferisch onderzoek te doen, op het oppervlak te landen en zelfs rondrijden en onderzoek doen. De Mariner 'orbiters' waren vrij succesvol in de jaren zestig en zeventig. Ze werden gevolgd door de Vikings, gecombineerde orbiters en landers, rond 1975. Ook de Pathfinder-missie, met de rover Sojourner in 1997, was succesvol.
zijn volgens NASA gunstig voor de landing van de Curiosity-verkenningsvoertuig. Maandag moet de Curiosity op
Het is de Curiosity, maar het voertuig en het Curiosity-voertuig.
Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!
Daarmee zou Most Wanted zomaar een van de beste Need for Speed-games van de laatste jaren kunnen worden.
besten in plaats van beste
Verwijderd
Tweede alinea : De sensors hebben 1600 bij 1200 beeldpunten met een pixelgrootte van 7,4µm.
het woord sensors linkt naar de dode http://tweakers.net/add/
Deze camera's kunnen niet alleen foto's nemen met een resolutie van 1600x1200 pixels in 'true color', maar kunenn ook 10ftp video met 1280x720 pixels opnemen.
fps in plaats van ftp
reviews: Mission to Mars: de Curiosity-rover "Missies tot nu toe": posing => poging,
reviews: Mission to Mars: de Curiosity-rover kunenn => kunnen, røntgen => röntgen, SAM[spatie]kan
Verder complimenten voor het artikel!
- Eerste alinea, eerste zin; tweede alinea, tweede zin; derde alinea, tweede zin:
Zesde alinea, tweede zin:Marsverkenner
(Vergelijk hiermee).Marsverkenners - Tweede alinea, vierde zin:stuwrakketten
- Vijfde alinea, laatste zin:Deze data kunnen
Op het einde van het eerste deel staat Curiosiry ipv Curiosity
Instrumentarium
Hiertoe heeft Curiosity ene 'payload' aan boord van zo'n tachtig kilogram aan wetenschappelijke analyse-apparatuur.
ene --> een
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
en => inMissies tot nu toe
Het is uiteraard niet de eerste missie naar Mars. Diverse satellieten en Mars-landers zijn tot nu toe naar de planeet gestuurd, om atmosferisch onderzoek te doen, op het oppervlak te landen en zelfs rondrijden en onderzoek doen. De Mariner 'orbiters' waren vrij succesvol en in de jaren zestig en zeventig. Ze werden gevolgd door de Vikings, gecombineerde orbiters en landers, rond 1975. Ook de Pathfinder-missie, met de rover Sojourner in 1997, was succesvol.
- De Mars Science Laboratory
- Titel:
- Eerste alinea, eerste zin:Het Mars Science Laboratory
- Vijfde alinea, eerste zin:het Mars Science Laboratoryhet laatste stadium - Missies tot nu toe
- Eerste alinea, tweede zin:op het oppervlak te landen en zelfs rond te rijden en onderzoek te doen
- Tweede alinea, tweede zin:meegegerekend
[ Voor 19% gewijzigd door W-a-n-d-t op 05-08-2012 23:55 ]
reviews: Mission to Mars: de Curiosity-roverDe landingsplaats is uitgezocht om zo veilig mogelijk te landen en uiteraard een interessant onderzoeksgebied te vormen. Curiosiry heeft daartoe een flinke verzameling instrumenten aan boord.
De tweede, die van '10ftp' is misschien niet fout, maar ik ken het niet in de context van video. Als het 10fps moest zijn, lijkt het me overigens ook fout. Deze bron, die jullie zelf aanhalen in de eerste pagina, heeft het over 6 frames per seconde. Daarnaast is de tweede url op deze pagina, die 'sensors ' (inclusief spatie dus) heet, een link naar "http://tweakers.net/add/".Deze camera's kunnen niet alleen foto's nemen met een resolutie van 1600x1200 pixels in 'true color', maar kunenn ook 10ftp video met 1280x720 pixels opnemen.
Daar moet nog een spatie tussen.De CheMin bestudeert bodemmonsters met røntgen-apparatuur en SAMkan zowel bodem- als gasmonsters met een massaspectrometer en gaschromatograaf en laser-spectrometer analyseren.
EDIT: Niet lullig bedoeld, maar staat er toevallig een draft online?
[ Voor 67% gewijzigd door Patriot op 06-08-2012 01:44 ]
Verwijderd
MarsveRkennerSDe eerdere Marsvekenner hebben hier sporen van water gevonden.
groetjes
't is 20 voet, ofwel 6,1 meterlieten de Curiosity 20 meter boven het oppervlak zweven
Deze fout zit ook in nieuws: NASA: gunstig weer op Mars voor landing Curiosity
Vervolgens worden stuwrakketten ingeschakeld die de sonde tot twintig meter boven het oppervlak van de rode planeet moet laten zweven
[ Voor 41% gewijzigd door AugmentoR op 06-08-2012 08:32 ]
Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8
De aanvaller deed toegang gekregen te hebben tot zijn iCloud-account een remote wipe op zijn iPhone, iPad en MacBook Air.
De moet het zijn. (Het account)Ook wist hij via de iCloud-account van Honan toegang te krijgen tot zijn Gmail- en Twitter-account. Daarnaast wist hij via Honan in te loggen op het Twitter-account van Gizmodo, waar Honan een voormalig medewerker van is, en plaatste daar 'racistische en beledigende' berichten.
Hoe kom jer erbij?PCmisbruiker schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 16:12:
Hands-on: Need for Speed - Most Wanted
Daarmee zou Most Wanted zomaar een van de beste Need for Speed-games van de laatste jaren kunnen worden.
besten in plaats van beste
De zin is nu leesbaar, maar het blijft een tussenzin die tussen komma's moet.Snowmiss schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 08:44:
nieuws: Kwaadwillende krijgt toegang tot iCloud-account via helpdesk Apple
[...]
'Data' kan ook als enkelvoud worden opgevat. De rest is granted.W-a-n-d-t schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 18:48:
NASA: gunstig weer op Mars voor landing Curiosity
- Eerste alinea, eerste zin; tweede alinea, tweede zin; derde alinea, tweede zin:
[...]
Zesde alinea, tweede zin:
[...]
(Vergelijk hiermee).- Tweede alinea, vierde zin:
[...]- Vijfde alinea, laatste zin:
[...]
Dank aan allen!
niet te beschadigen.De sonde moest vervolgens elders neerkomen om de rover niet beschadigen.
"ValveTime"Een medewerker van website ValeTime dook in de bronbestanden van Source Filmmaker
Mist een 'v'tje
[ Voor 36% gewijzigd door ElektroNeko op 06-08-2012 11:41 ]
Mist een 'r'Source maakte zijn debuut in 2004, toen Counter-Strike: Source en Half-Life 2 op de markt veschenen.
Hoezo?Delpozo schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:20:
[...]
'Data' kan ook als enkelvoud worden opgevat.
- (De site van) Van Dale meldt:da·ta (de; meervoud)
- Woordenlijst.org meldt:datum [da·tum], de[m.], data [da·ta], datums [da·tums]
- Taaladvies.net meldt:Het gebruik van data voor gegevens is nog betrekkelijk recent. Het enkelvoud datum is in de betekenis 'gegeven' niet gangbaar. Dat verklaart waarschijnlijk dat veel mensen denken dat data enkelvoud is (de data is ontoegankelijk).
Omdat 'data' vooral in technisch getinte teksten veelvuldig als enkelvoud wordt opgevat, zowel in het Engels als in het Nederlands, kiezen wij er al sinds jaar en dag voor om hetzelfde te doen. Daarbij blijft het overigens ook correct om 'data' als meervoud te gebruiken.
Verwijderd
Inleiding: " De inbeslagname zou samenvallen met een bezoek van de vice-minsterpresident aan de VS."
-> minister
Tweede alinea:
Tussen 'T624' en 'kan' moet nog een komma komen om de bijzin af te sluiten.Het meest simpele model, de T624 kan maximaal vier cores bevatten.
Vijfde alinea:
De komma tussen 'apparaten' en 'is' is overbodig.Wanneer de gpu's terug te vinden zullen zijn in apparaten, is nog niet bekend, maar vermoedelijk is dit pas in 2013.
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
een i'tje teveel, en een i'tje te weinigvice-miinsterpresident aan de VS
[ Voor 5% gewijzigd door dusty op 06-08-2012 21:17 ]
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
die dankzij zijn schappelijke prijs, zich mag weg.De drive die uiteraard niet mag ontbreken, is de 830 van Samsung. Dit is al enige tijd een van de best presterende drives, die zich dankzij zijn schappelijke prijs erg gewild is. De 830 is voorzien van Samsungs eigen controller en dito geheugen.
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
"Intels 330-serie solid state drives is gebaseerd op de SF281-controller en is nog altijd zeer populair"
Moet dat niet zijn SF2281-controller?
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
nieuws: Siri kan in iOS 6 ook overweg met locaties in BeneluxBelgische locaties is niet gekoppeld zijn aan de
het woordje 'zijn' moet ertussenuit gelaten worden, als ik het goed lees
Edit:
En verderop:
moet denk ik het woordje 'te' tussen.lijkt door Apple server side geactiveerd zijn
[ Voor 17% gewijzigd door Ruubster op 07-08-2012 09:11 ]
(...) onlangs uitgebrachte versie 4 van de iOS 6-bèta, maar lijkt door Apple server side geactiveerd te zijn: in bèta 4 werkt het namelijk ook.
Dit lijkt wat dubbelop, en aan de bron te zien moet de laatste melding over bèta 3 i.p.v. 4 gaan.
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
"Door de stoppen met dit soort ondernemingen kunnen we de focus op onze core-gameportfolio versterken en die focus blijft onveranderd."
DE klopt niet
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
In de rest van het artikel wordt "Gmail" gebruikt (en dat doet google zelf ook).In een reconstructie schrijft Wired-journalist Mat Honan hoe een aanvaller toegang kreeg tot zijn G-mail-, iCloud- en Amazon-accounts.
.Op het eerste gezicht wijzen de specificaties van de OCZ Vertex 4 op een doorsnee ssd. De Indilinx Infused Everest 2-controller heeft echter heel wat troeven in zijn mouw. Tweakers.net liet zich door de benchmarks verbazen
"troeven in zijn mouw" klinkt nogal letterlijk vertaald vanuit het Engels/Amerikaans.
Ik zou eerder een uitdrukking als "De ... heeft echter genoeg in huis om de concurrentie de loef af te steken."
Of gewoon "troeven in huis".
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
nieuws: Nederland loopt voorop met veilige dns-versie
5de alinea, laatste woord, domiennamen. (ie/ei)
Darksidere II krijgt Arena Survival Mode en New Game+ Mode
Moet DarksiderS zijn. Staat trouwens ook nog 2 keer fout in de tekst bij het bericht.
In het zinsdeel
moet dit niet 'gestreamed' zijn maar 'gestreamd'.die door Riot Games gratis in hd gestreamed zullen worden
"Hierdoor hoeft een A320-toestel minder water mee hoeven te nemen"
'hoeft' vervangen door 'zal' of iets dergelijks.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
[ Voor 95% gewijzigd door Tweaker36 op 07-08-2012 19:50 ]
Microsoft zegt met de keuze om do-not-track standaard te activeren inspeelt op de privacywensen van zijn haar klanten.
Ctrl+f in de broncode:
1
| <abbr title="Leiden University Medical Center">LUMC</abbr> |
of anders gewoon ouderwets in uw webbrowsert, eerste keer dat "LUMC" genoemd wordt.
Afkorting is gelukkig gewoon Nederlandsch: "Leids Universitair Medisch Centrum"
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
"Radbout" moet "Radboud" zijn (drie keer
[ Voor 5% gewijzigd door bwerg op 07-08-2012 23:02 ]
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Volgens mij duid je het bedrijven in de mannelijke vorm aan.RRX schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:24:
nieuws: Do-not-track is standaard geactiveerd bij 'express settings' in IE10
Microsoft zegt met de keuze om do-not-track standaard te activeren inspeelt op de privacywensen van zijn haar klanten.
Ze duiden zichzelf ook aan als Leiden University Medical Center. Dat doen alle UMC's en is vrij normaal in de wetenschap. In ieder geval geen tikfout. Of NL of EN beter is laat ik in het midden.AxzZzeL schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:52:
nieuws: Wetenschappers maken 281-gigapixelfoto van embryo
Ctrl+f in de broncode:
code:
1 <abbr title="Leiden University Medical Center">LUMC</abbr>
of anders gewoon ouderwets in uw webbrowsert, eerste keer dat "LUMC" genoemd wordt.
Afkorting is gelukkig gewoon Nederlandsch: "Leids Universitair Medisch Centrum"
En verder heb ik er Radboud van gemaakt
- Inleiding, eerste zin:van een zebravis-embryo
- Eerste alinea, vierde zin:het zebravis-embryo, dat
- Vierde alinea, vierde zin:ervoor
- Vijfde alinea, derde zin:De vereniging [...] gaat
Bij de voorlopige conclusie:
Een "a" vergeten voor gameplay.Het gevaar om te hard van stapel te lopen ligt behoorlijk op de loer. EA heeft ons een prima vroege versie van FIFA 13 bezorgd, maar een uiteindelijke versie is het natuurlijk niet. Zo kun je je afvragen wat de veel snellere gameply voor gevolgen heeft voor de online spelmodi.
Daarnaast ook nog:RRX schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:24:
nieuws: Do-not-track is standaard geactiveerd bij 'express settings' in IE10
Als de handmatige instelmogelijkheid wordt gekozen, dan is dnt uit te schakelen.
Zal natuurlijk dat moeten zijn.
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.