Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Belangrijk -> BelangrijkeDICE benadrukt regelmatig dat voertuigen in Battlefield een belangrijk rol zullen spelen
-> Nokia CTO (caps en ik denk ook zonder dash)
[ Voor 8% gewijzigd door moreasy op 09-06-2011 16:58 ]
dat op 25 uitkomt.
25 koeien?
[ Voor 43% gewijzigd door Lima op 09-06-2011 14:56 ]
Techno>Music

met het telefoons?Dit was een behoorlijke verandering: Nokia hield zich voorheen vooral bezig met het telefoons op basis van het Symbian-besturingssysteem.
Gaarne "het" verwijderen, of na "het" toevoegen: "maken van"
[ Voor 7% gewijzigd door JDVB op 09-06-2011 15:37 . Reden: ', of na "het" toevoegen: "maken van"' toegevoegd ]
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Sluit ik me bij aan, Black Ops bijna nooit cheaters, MW2 altijd elk potje een cheatertje in-the-house.Frentik schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:44:
reviews: E3: Modern Warfare 3
[...]
Volgens mij was het MW2 dat last heeft van slechte p2p verbindingen en een overdaad aan hacks/exploits. Black Ops heeft voornamelijk last van framedrops/laggy feel.
Black Ops heeft met name verbindingsproblemen.
Onderdeel 11.4 stelt nu dat uitgevers bladen via een iPad-app buiten de App Store om mogen publiceren, zoals zolang er maar geen aanschaf-knop of -link in de app verwerkt is.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
In de eerste zin moet een komma tussen Duitsland en Frankrijk
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
En dan de titel van dit nieuwsbericht. Nederlandse politie doet invallen om streamingwebsite Kino.toAxzZzel schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:05:
nieuws: Nederlandse politie doet invallen om streamingwebsite Kino.to
In de eerste zin moet een komma tussen Duitsland en Frankrijk
Daar missen wat woorden lijkt me.
bedrijf aan moet & zich te verdedigenMicrosoft verzocht de Supreme Court om de eisen te verlagen waar het bedrijf moet voldoen om zich verdedigen tegen patentinbreuken.
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein
Dit moet naar mijn inziens zijn: waarop i4i patenten heeft.In de 2003- en 2007-versies van Word zou technologie met betrekking tot tekstverwerking zitten waarop i4i patenten hebben.
Er staat Navo, moet natuurlijk NAVO zijn
Ik zie daar acoustisch staan, maar dat moet gewoon in het Nederlands akoestisch zijn.
(of acoustic in het Engels)
staat
daar moet "golflengtes" vervangen worden door "frequenties"met golflengtes tot 10GHz
Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8
Verwijderd
Zou ik veranderen in:De voordeelbundels blijken vooral voor de Europese landen flink voordeliger te zijn.
De voordeelbundels blijken vooral in de Europese landen flink voordeliger te zijn.
Verwijderd
domein is onzijdig dus:Het is onduidelijk waarom Nintendo delen van de site sluit, want meestal gebeurt phishing op een ander domein, die juist heel erg doet denken aan de site van een betrouwbaar geacht bedrijf.
en:Het is onduidelijk waarom Nintendo delen van de site sluit, want meestal gebeurt phishing op een ander domein, dat juist heel erg doet denken aan de site van een betrouwbaar geacht bedrijf.
zou ik wijzigen in:gamesindustrie
game-industrie
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2011 10:59 ]
meldt de Belgische krant De Standard -> De Standaard
De eeuwige concurent van FIFA was speelbaar op de E3, Jurian Ubachs ging aan de slag met de PES 2012 en verteld er je alles over.

En de "de" voor PES 2012 mag ook nog wel weg denk ik

het is ondersteund en niet ondersteunt, want het is een voltooid deelwoord hier.In het artikel staat:
Van IE worden versies 5.5 tot en met 8 in de 32-bits-variant ondersteunt, van Firefox enkel versie 3.x.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Als de tekst zo lees zou ik bij het onderlijnde eerder PES 2012 verwachtenDaardoor wordt Pro Evo 2012 bij uitstek een voetbalgame waarbij de vaardigheid van de gamer de doorslag geeft, en dat is precies de reden waarom we vroeger PES zoveel beter vonden dan FIFA. Het finale oordeel laat echter nog even op zich wachten; FIFA 12 nu al de kroon opzetten is veel te voorbarig.
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
- kommaDaarom moet volgens iCloud Communications al het promotiemateriaal wat Apple gebruikt om zijn nieuwe dienst aan te prijzen[.] worden vernietigd.
Vergeet deze niet:
e-bookenvia iCloud te
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
zal net als de Lumix GF2 rond juli leverbaar zijn.
moet volgens mij zijn:
Lumix GF3
Sfeer
Dat laatste komt doordat een voetbalgame vooral wodt gemaakt of gebroken...
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijzen doen we in dit geval gewoon met dat. Dit hoeft niet perse een spellingsfout te zij, kan je ook onder grammaticale fout rekenen, of foutieve verwijzing...Daarom moet volgens iCloud Communications al het promotiemateriaal wat dat Apple gebruikt...
[ Voor 24% gewijzigd door Beatboxx op 13-06-2011 12:08 ]
In de mouseover staat:
Moet natuurlijk "MAC OS X Lion Find my Mac" zijnMAs OS X Lion Find my Mac
2e alinea, 2e regel:
Ik mis een punt na .comconstateert 9to5mac.com Als gebruikers
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Foutje lijkt me duidelijkquote: tweede alineaWel is het aardig om te melden dat F1 2011 verschilende verbeteringen zal hebben ten opzichte van F1 2010 die merkbaar zouden moeten zijn in die races.
Tenslotte zullen persconferenties gevarieerder zijn, en de consequenties die daarbij horen zul je directer merken.
Moet "ten slotte" zijn.Online zal het spel tenslotte een volledig veld ondersteunen, met maximaal zestien menselijke spelers in één spel, die dan aangevuld worden door zes AI-coureurs.
Linkje
[ Voor 21% gewijzigd door Trasos op 13-06-2011 21:39 ]
DatDan kan ook niet, want de ontwikkeltijd is veel korter.
Mozilla Firefox 4.0-screenshotMozilla Firefox 4.0 screenshot, klik op de afbeelding voor een grotere versie.
envoudiger moet zijn eenvoudigerDe internetgigant wil het met de overname envoudiger maken voor klanten om advertenties op hun sites te plaatsen
[ Voor 94% gewijzigd door nehal3m op 14-06-2011 08:53 ]
Dit is een geval van mag, maar hoeft niet. Rest is gefikst
[ Voor 3% gewijzigd door Delpozo op 14-06-2011 09:09 ]
De titel moet zijn: metal gear solid (geen gears).
Daemon dusde Apache-server te kunnen uitvoeren. Zodoende werd onder meer ontdekt dat de http-deamon van de server ssh-keys bevatte waarmee vervolgens op andere servers van de ontwikkelaar kon worden ingelogd.
Moet een spatie tussen het getal en de eenheidHet cam kan in 5ns worden uitgelezen en verstookt daarbij 9,4mW. Voor het schrijven van data is een stroom van 200mA nodig.
5 ns
9,4 mW
200 mA
We wijken hiermee bewust af van het Groene Boekje en zien dergelijke termen liever als een geheel. O.a. omdat ze zeer veel voorkomen op Tweakers.net, leidt het gebruik van de spatie in deze gevallen al gauw tot onoverzichtelijkheid.Hortz schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:05:
nieuws: NEC ontwikkelt spintronics-geheugen
[...]
Moet een spatie tussen het getal en de eenheid![]()
5 ns
9,4 mW
200 mA
Rest is gefikst
'Eveneens' suggereert dat het GPU deel op dezelfde schaal is geproduceerd als het CPU-deel, wat op 32nm is geproduceerd. Even de cijfers omdraaien?...Het gpu-deel van de A-serie is eveneens geproduceerd op 23nm en de architectuur is gebaseerd op die van de Radeon HD 5570...
"Het Japanse technologiebedrijf NEC heeft samen met de universiteit van Tohuku een nieuw type geheugen ontwikkeld."
De universiteit heet Tohoku.
quote: Onderaan12.000 ingevulde enquêtes mogen
Volgens mij moet dat zijn "Arkham City, vanaf 7:40"
een vergelding in de vorm van een een echte, fysieke aanval kan volgen.
nieuws: Lulzsec breekt in bij Senate.gov
nieuws: LulzSec breekt in bij Bethesda en steelt broncode website Brink
Gelijktijdig?Terwijl bewaker twee langzaam argwaan krijgt, laat Catwoman zich achter twee naast elkaar staande bewakers zakken om hun kaarten gelijktijden te stelen
In het Nederlands nog altijd een kaartVervolgens worden de gevonden resultaten op een map weergegeven, en worden reviews en telefoonnummers getoond. ... De map blijft zichtbaar op het scherm terwijl de gebruiker door de zoekresultaten scrollt, waardoor de gevonden plaatsen altijd zichtbaar zijn op de kaart.
[ Voor 19% gewijzigd door GENETX op 15-06-2011 09:01 ]
eindpunt zal zijn, Dat is commercieel -> eindpunt zal zijn. Dat is commercieel
Cunning linguist.
Navigatiebedrijf Garmin heeft zijn Duitse concurrent Garmin overgenomen. ?
-> cafésVoor mobieltjes komen er op de zoekpagina knoppen waarmee op plaatsen zoals restaurants, koffiezaken of café's gezocht kunnen worden.
Google krijgt toestemming om te bieden op Nortel-patenten
De veiling van de Nortel-patenten, waaronder octrooien die betrekking hebben op lte-tecnologie, zal op 20 juni starten
behoort te zijn:
De veiling van de Nortel-patenten, waaronder octrooien die betrekking hebben op lte-technologie, zal op 20 juni starten
Moet die het niet voor 'op 25nm' staan?De drives worden gemaakt met op 25nm geproduceerd het-mlc-geheugen, bijgestaan door 64MB cache en een sata-300-controller.
Ik had gezocht maar niet direct gevonden. Toch even verder gegoogled en toen zag ik dat het om speciaal mlc-geheugen gaat. Net voordat ik hier terugkwam
Dan gebeurt er bij mij niets: Chrome 12.0.742.91 met Kubuntu 10.10Rataplan schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:21:
Alles gefikst, behalve
[...]
...hou je muis eens boven die 'het'?
[ Voor 39% gewijzigd door Snowmiss op 15-06-2011 14:03 ]
...hou je muis eens boven die 'het'?
"Bovendien is er een ..."Bovendien is een er systeem van checkpoints ingebouwd, [...]
Lijkt me sterk dat dat BlizzCon 2011 is, die is pas in Oktober.De eerste details over de raidzone waren door Blizzard al wereldkundig gemaakt tijdens BlizzCon 2011.
Onder 'Reviews en Features' wordt gesproken 'de kunst der overklokken'. Dit moet gewoon 'van het' zijn, nu staat er eigenlijk 'de kunst van de overklokken'.
Als je het dan echt goed wilt doen moet er staan 'des overklokkens'. Maar dat gaat dan weer een beetje ver wellicht
[ Voor 25% gewijzigd door SupaCow op 16-06-2011 09:57 ]
Dat horen er volgens mij 7 te zijn. 8 als de Baradin Hold boss wordt meegerekend.De raid bevat zes bazen, waaronder Ragnaros, die eerder in de dungeon Molten Core te bevechten was.
"de" moet weg denk ik.naar de het hoofdkantoor in Den Haag.
Virussen? Scan ze hier!
Dat is dus één heeft teveel!Dat heeft het Europees Hof heeft in cassatie geoordeeld.
The answer is 42.
komen / worden uitgebracht?Waarschijnlijk ging het zelfs om projecten die nooit op de markt zullen worden.
Fout staat in de titel: "k" vergeten in ThinCentre, moet ThinkCentre zijn. Staat verderop in de tekst wel juist.
Had ik 2 posts boven jou al gemeldJomac schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:37:
Artikel: Lenovo introduceert nieuwe ThinkServer en ThinCentre
Fout staat in de titel: "k" vergeten in ThinCentre, moet ThinkCentre zijn. Staat verderop in de tekst wel juist.
Een i teveel in leveringsfraude.Als webwinkels gebruik kunnen maken van geverifieerde gegevens van klanten zou dit onder andere betalings- en leveriingsfraude kunnen voorkomen.
We are Manga_Master prepare to be Assimilated your anime will be added to our own
....Amsterdam naar de hofstad verhuisd
Can`t live without the mods
...want hofstad is een prima synoniem voor Den Haag
Verwijderd
Als je zoekt op .nl krijg je ook de adressen die dat ergens in het mailadres zelf hebben staan. Het gaat om 22 .nl adressen en niet 24
Overigens geeft die lijst met de eerste 3 letters van het wachtwoord in best wel veel gevallen een hint dat het in lijn ligt met de naam in het mailadres... Makkelijke passwords zijn met die site nog steeds met een paar pogingen te raden
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2011 09:44 ]
De munt is, in het Nederlands, een roepie - geen roepia.
[ Voor 5% gewijzigd door Delpozo op 17-06-2011 13:16 ]
en both Blake Stone
moet zijn, beide blake stone ?
...Als het maar werkt
Verwijderd
Moet dat niet "betalende" zijn?Als een feature wordt opgeroepen die alleen voor betaalde gebruikers beschikbaar is,
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2011 13:59 ]
Doe maar: maatregelenontoereikendheid van de huidige beveiligingsmaatregelingen
Zeker moet dat. Deze en de beide andere fouten zijn gefikst. Thx!Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:58:
nieuws: Microsoft komt met in-app-aankopen voor Windows Phone 7
[...]
Moet dat niet "betalende" zijn?
"Vooral in de breedte is het toestel ruim een halve centimeter kleiner geworden, terwijl de hoogte en de breedte ook iets zijn afgenomen."
De eerste of de tweede 'breedte' moet waarschijnlijk lengte zijn.
Je vergat 'diepte' als mogelijkheid. Thx anyway!LongBowNL schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:13:
http://tweakers.net/revie...-lumix-gf3-verkleind.html
"Vooral in de breedte is het toestel ruim een halve centimeter kleiner geworden, terwijl de hoogte en de breedte ook iets zijn afgenomen."
De eerste of de tweede 'breedte' moet waarschijnlijk lengte zijn.
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.