reviews: Twee goedkope 7"-Android-tablets getestDe behuizing van de Slate 7 voelt behoorlijk stevig aan, en ook sluiten alle naden en kieren tamelijk goed aan
Mierenneuken, maar een kommen tussen 'aan' en 'en' is hier overbodig
Beide tablets zijn uitgerust met een micro-sd-slot,
Officiele benaming is microSD, dus microSD-slot. Dit komt overigens op meerdere plaatsen terug.
Opladen en de verbinding met een computer verlopen via een standaard-micro-usb-aansluiting
standaard micro-USB-aansluiting. Koppelstreep tussen standaard en micro-USB-aansluiting is naar mijn mening overbodig.
HP heeft ervoor gekozen om de luidsprekers aan de onderkant te plaatsen, hierdoor worden ze niet geblokkeerd als de tablet op zijn rug ligt, maar het heeft wel tot gevolg dat het geluid overduidelijk van één kant komt als je een filmpje kijkt.
Persoonlijk zou ik hier twee zinnen van maken, namelijk 'HP heeft ervoor gekozen om de luidsprekers aan de onderkant te plaatsen. Hierdoor....'
De B1 heeft de luidspreker aan de achterzijde en als je de tablet neerlegt, wordt deze dus geblokkeerd, wat de niet al te jofele geluidskwaliteit verder verslechtert.
Komma tussen 'neerlegt' en 'wordt' zou ik weg persoonlijk weglaten. Immers, als je de zin uitspreekt zit er (bij mij) geen hoorbare pauze tussen. Derhalve ook geen komma.