Sorry, het is weer zover. Had weer even zin om op alle slakjes zout te gaan leggen.
reviews: Desktop Best Buy Guide: september 2013:
Zoals altijd zijn ook deze bbg-systemen samengesteld na overleg en discussie op het Gathering of Tweakers-forum, waarbij een ieder zijn mening over het perfecte systeem kan geven.
eenieder dient aaneengeschreven te worden. -->
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/een-ieder-eenieder
De randapparatuur, zoals monitor, toetsenbord, muis en speakers, is niet in de budgetten inbegrepen. Voor deze componenten geven we afzonderlijke adviezen.
in moet bij zijn. -->
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/413/Dit snelle geheugen zal vooral voor een prestatiewinst leveren bij games en 3d toepassingen.
'zal vooral voor een prestatiewinst zorgen' of 'zal vooral een prestatiewinst (op)leveren.
Ook moet er een koppelstreepje tussen 3d en toepassingen.
Doordat er in de 840 EVO serie een nieuwe caching techniek wordt toegepast, behoort deze ssd tot de snelsten in de markt.
Aangezien caching geen bijvoeglijk naamwoord is, lijkt het mij beter om cachingtechiek te schrijven. Hierbij denk ik aan bereidingstechniek, voetbaltechniek etc.
Aan de voorzijde vinden we de gebruikelijke aansluitingen: 3.5mm headset, microfoon, twee usb 2.0- en één usb 3.0-poort.
Waarschijnlijk wordt er headphone bedoeld in plaats van headset aangezien microfoon een aparte vermelding heeft. Daarnaast kun je niet spreken over 2 usb 2.0-poort want het is meervoud.
Oplossing: twee maal usb 2.0 en een maal usb 3.0.
Omdat de rendement, kwaliteit en prijs van deze voeding ook goed zijn is deze voeding de beste keuze voor het basissysteem.
Het rendement. --> Omdat het rendement, de kwaliteit en de prijs van...
Omdat de gekozen ssd een capaciteit van 128GB heeft, is het niet ondenkbaar dat de ssd vol raakt. Daarom bieden we een harde schijf van 1TB als optie aan. De harde schijf is goed leverbaar, voor een lage prijs
Offtopic, maar ik ben nu toch bezig: het is een 120GB SSD

.
Daarnaast lijkt het nu net of de harde schijf alleen voor een lage prijs goed leverbaar is. Misschien omschrijven naar ´De harde schijf is goed leverbaar en heeft een lage prijs´.
De Logitech RX250 is een basismodel. Deze bedrade optische usb-muis heeft als enige extraatje een scrollwiel dat zowel verticaal als horizontaal kan bewegen.
enige --> enig.
Vrijwel alle courante aansluitingen en functies zijn aanwezig op dit moederbord van Asrock.
Aangezien ASRock op de vorige pagina ook met drie hoofdletters werd geschreven, is het voor de consistentie beter om dat ook hier te doen. Daarnaast weet ik dat er een regel is over hoofdlettergebruik op Tweakers, maar deze is mij even ontschoten.
AMD promoot zijn videokaarten door de HD7800-serie uit te rusten met de ‘Never Settle Silver-bundel
Er mist een afsluitende apostrof.
Een rechttoe-rechtaan moederbord van Asrock.
Zelfde hoofdletterverhaal.
Voor de randapparatuur kun je even kijken bij het budgetgamesysteem of het mainstreamgamesysteem. Dit systeem zit daar net tussen in.
Tussen in --> tussenin
Dit systeem heeft bijna elk denkbaar aanbevolen onderdeel die een gamer zich kan bedenken.
die --> dat, want het is hét onderdeel.
Zo is er besproken welk platform (Intel of AMD) het meest geschikt zou zijn, of er wel of geen ssd, wat de opslagcapaciteit van de ssd zou moeten zijn en welke videokaart het beste zou zijn.
'Of er wel of geen ssd in zou moeten' of 'wel of geen ssd'.
Het is dan ook zeker de moeite om het topic `van die discussie nog even door te nemen
Zwevend apostrofje.
Of uiteraard gewoon in je zak te houden.
Ik zou deze zin aan de vorige zin toevoegen, of er moet in deze zin een verwijzing zijn naar 'het vrijgekomen geld'.
Er hebben enkele prijsverlagingen plaatsgevonden in het AMD-kamp waardoor je het topmodel van AMD, de HD7970 GHz-editie, nu voor iets meer dan 300 euro kunt kopen.
Ondanks dat het misschien geen fout is zou ik wel een 1 zetten voor GHz: 'de HD7970 1GHz-editie.
Op deze relatief grote ssd kun je tal van games kwijt. Dit versnelt de laadtijden in games.
Ditmaal een vreemde verwijzing: Nu lijkt het alsof je door meer games kwijt te kunnen op de ssd, de laadtijd in games versnelt. Dit is in wezen ook zo, maar het zou mooier staan om te zeggen: 'Door het plaatsen van games op de ssd worden de laadtijden in games aanzienlijk verkort.
Sowieso kun je laadtijden niet versnellen, of ben ik nu aan het hypercorrigeren

.
Een soort kleine accu ter backup.
Back-up wordt in het Nederlands altijd met koppelstreepje geschreven. -->
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/lay-out-lay-out
Van dit draagbare systeem mag worden verwacht dat hij alle huidige spellen op de hoogte instellingen kan spelen.
hoogte --> hoogste
Waar de standaard GTX 760 een kloksnelheid heeft van 980MHz heeft MSI er voor gekozen om daar 1,085GHz van de te maken. Een fabrieksoverklok van ruim 10%.
de 'de' is in dit geval té.
Tlc-geheugen heeft zich inmiddels wel bewezen als betrouwbaar. Doordat er in de 840 EVO serie een nieuwe caching techniek wordt toegepast
Aangezien dit een copy-paste is van een van de vorige pagina's ook hier het cachingtechniek-verhaal.
Het enige kritiekpuntje zou kunnen zijn dat er geen dvd-brander in kan worden gebouwd
Misschien kunnen kleine kaboutertjes dat wel, die zijn per slot van rekening iets kleiner...

Persoonlijk zou ik gaan voor de constructie: '...dat er geen dvd-brander kan worden ingebouwd' of '...in kan worden geplaatst'.
We hebben gekozen voor het 450W model. 450W is namelijk voldoende voor onze setup. De prijs is ook nog enigszins vriendelijk te noemen: Vanaf 60 euro heb je deze voeding al in huis.
setup --> set-up, zelfde verhaal als back-up. Daarnaast is de v ten onrechte als hoofdletter V opgeschreven.
Deze externe dvd-brander van Samsung beschikt over wifi, zodat meerdere apparaten gebruik kunnen maken van de dvd speler, zonder hem aan te sluiten op je computer.
Overbodige komma een een koppelstreepje vergeten --> '... kunnen maken van de dvd-speler zonder deze aan te hoeven sluiten op je/een computer.
Voor de processor zijn we uitgekomen op de Core i7 4770. Hoewel de 4770K iets sneller geklokt is en een vrij instelbare multiplier heeft, draait het bij een workstation om stabiliteit en valt overklokken dus eigenlijk af.
Hoewel ik niet helemaal thuis ben in het jargon, lijkt 'hoger' mij beter op zijn plaats dan 'sneller', maar hier ben ik zoals gezegd niet helemaal zeker van.
De standaardkloksnelheid is 3.4GHz en kan oplopen tot 3.9GHz dankzij de turbo-modus
Ook over deze ben ik niet volledig zeker, maar ik zou een spatie zetten tussen standaard en kloksnelheid. Daarnaast mist er een punt aan het eind van deze zin.
Deze ondersteunen namelijk alle vPro-functies en bieden ruim voldoende sata-600- en usb 3.0-aansluitingen.
Er wordt verwezen naar een moederbord, enkelvoud dus. Daarom moet ondersteunen, ondersteunt worden en bieden moet biedt worden.
Productspecificaties @ Asrock
Wederom het hoofdletterverhaal.
De M500 is opvolger van de populaire M4-serie en bevat onder meer backup-condensatoren
back-upcondensatoren.
Er zijn echter zal redenen te bedenken om toch een dvd-brander in de computer te plaatsen, vandaar dat we er nog steeds een adviseren, maar niet meer in de standaardconfiguratie.
Ondanks dat ik deze zin eerder tegen ben gekomen zie ik nu een foutje, misschien zit die in de vorige pagina's ook wel...
zal --> zat
De Logitech RX250 is een basismodel. Deze bedrade optische usb-muis heeft als enige extraatje een scrollwiel dat zowel verticaal als horizontaal kan bewegen.
Wederom enig in plaats van enige.
Voor dataopslag en backups kan er het beste van centrale opslag in de vorm van een nas gebruik gemaakt worden.
back-ups.
Ondanks dat veel studenten een laptop nemen is er een select aantal die toch een desktop prefereert.
die --> dat.
Je kunt daarom makkelijk aantekeningen maken op college
Ik zat altijd
op een stoel
tijdens college
Zo, mijn zout is weer eventjes op. Tot de volgende keer!