En de achterruit dan?Wat cpu, gpu en opslag betreft lijkt het een goede doorontwikkeling, waar de console nog wel even mee voorruit kan.
The devil is in the details.
zijn - - > is
Voorlaatste alinea. reviews: Xbox One: een voor allen?
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Als mijn oog mij niet bedriegt staan de afbeeldingen van de controllers verkeerd, of de tekst die eronder staat moet worden aangepast.
Dat moet drie zijn?van die dagen of langer.
Dit moet natuurlijk "hebben we in de game nog niet teruggevonden" zijn.zijn we in de game nog niet teruggevonden
(in het vet gedrukte gedeelte)
Het is voor gebruikers echter nog steeds mogelijk zich om daarvoor in te schrijven
=>
Het is voor gebruikers echter nog steeds mogelijk om zich daarvoor in te schrijven
Conversational Search is door Google beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Chrome-browser, maar wordt nog niet direct voor alle gebruikers uitgerold: eerst krijgen bèta-testers, die zich via daarvoor kunnen inschrijven, de kans om de feature uit te proberen.
lokatie --> locatie
Dat bljkt niet het geval, maar wel zal de nieuwe
Is een i-tje weggevallen -> blijkt
Tweede alinea, laatste zin:
zowel consumenten als zakelijke abonnees
Het onderwerp 'een usb 3.0-poort en ondersteuning voor wifi 802.11n' is meervoud.witeken schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 18:42:
"Ook aanwezig zijn een usb 3.0-poort en ondersteuning voor wifi 802.11n."
zijn - - > is
Voorlaatste alinea. reviews: Xbox One: een voor allen?
De rest is opgelost.
Eerste alinea: 'Nederlandse en Britse....' lijkt mij dat het 'Nederlandse en Belgische' moet zijn.
Zie release notes voor Host en Hamachi respectievelijk.
domme krachten -> dommekrachtenTwee strijdende partijen
...Het zijn de domme krachten onder de Exiles...
Je hebt helemaal gelijk, het gaat om een heel ander product. Ik verwijder de Meuk.Hierodemus schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 09:32:
Meuktracker voor Hamachi klopt niet. LogMeIn Host heeft een nieuwe versie, niet Hamachi.
Zie release notes voor Host en Hamachi respectievelijk.
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
2e regel Microsofr ipv Microsoft
met de spec van het apparaat apparaat. Microsoftr
nieuws: Werkgeheugen Xbox One blijkt langzamer dan geheugen PS4
Ik zou het doen!
Wat later in diezelfde paragraaf:Tijdens de persconferentie waar Microsoft de Xbox One presenteerde, was de consolebouwer niet echt scheutig met de spec van het apparaat apparaat. Microsoftr liet alleen los dat
Daarmee is het werkgeheugen van de Xbox One beduidend langzamer dan dat van grote concurrent PlayStation 4. Die krijgt 8GB GDDR5-geheugen, dat draait op 5500MHz.
[ Voor 23% gewijzigd door boto op 23-05-2013 11:23 ]
"Never underestimate the power of stupid people in large groups!"
Verwijderd
Langzamer als tablet staat er nu.
Moet zijn: langzamer dan tablet
Nee hoor, alleen als tablet is ie langzamerVerwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:07:
reviews: Asus Transformer Book: langverwachte tablet-Zenbook
Langzamer als tablet staat er nu.
Moet zijn: langzamer dan tablet
"Relatief de meeste downloadverzoeken, bijna 975.000, hebben betrekking op gegevens ..."
Moet waarschijnlijk zijn: takedown-verzoeken ipv downloadverzoeken
Vijfde alinea:
Hoewel time-of-light aannemelijk klinkt met de verklaring erachter, denk ik dat hier toch time-of-flight wordt bedoeld.Dit gebeurt via 'time-of-light', dat de tijd van licht tot de gebruiker en terug meet.
Bij de inleiding:
Bij de conclusie:Het gpu-ontwerp van de GTX 780 is geleend van de GTX Titan, die weer gebaseerd is op de Tesla K20-videokaarten. Daardoor krijgt de GTX 780 dezelfde monsterlijk grote gpu, met meer dan 7 miljard transistors mee. De Kepler-gpu heeft vijftien smx-units aan boord, waarvan er drie uitgeschakeld zijn. Iedere smx-unit bestaat uit 192 cuda-cores, waardoor het totale aantal cores op 2304 uitkomt.
Dus minus 2 of 3 units? Het verschil in CUDA cores leert mij: 2688 - 2304 = 384/192 = 2 SMX units. Dus het stuk bij de inleiding klopt dan niet.Met de GTX 780 schept Nvidia enige duidelijkheid in de line-up; de Titan blijkt inderdaad een extravagant model te zijn, terwijl de 700-serie aangevoerd wordt door een afgeslankte variant van de Titan. 'Daar hoort ook een vriendelijkere prijs bij', moet men bij Nvidia gedacht hebben. Dat resulteerde in een adviesprijs van 650 euro, wat nog steeds een hoop geld is; voorganger GTX 680 kostte bij de introductie 150 euro minder. De GTX 780 is echter wel 250 euro goedkoper dan de GTX Titan en daarmee denken wij dat de 780 meteen de grootste concurrent van de Titan zal worden. Ga maar na: de GTX 780 heeft dezelfde gpu onder de motorkap, minus twee smx-units en drie gigabyte geheugen.
Laatste zin tweede pagina xbox one artikel
dus ook al je als gebruiker een singleplayer-game speelt. Onduidelijk is wat er gebeurt als die verbinding uitblijft.
Vervangen door "als je als" of misschien nog mooier: "wanneer je als".
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.
Die geef ik door aan de auteur, mag hij het narekenen.marcel87 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 01:48:
reviews: Titaantje: Nvidia's GTX 780
[...]
Dus minus 2 of 3 units? Het verschil in CUDA cores leert mij: 2688 - 2304 = 384/192 = 2 SMX units. Dus het stuk bij de inleiding klopt dan niet.
De rest is verbeterd.
Kabini is de opvolger van het Brazos-platform en komt op de markt als AMD Elite Mobility Apu.
Die laatste zin zal het waarschijnlijk Mainstream Apu moeten zijn ipv Elite Mobility Apu
Hierover staat niets in mijn woordenboek. Ergo: apart topic svp, zodat de auteur het te zien krijgt. Daarbij zou een linkje naar het desbetreffende artikel handig zijnMathieu_Hinder schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 09:43:
De Temash-apu's gaan voortaan door het leven als AMD Elite Mobility Apu, Kabini gaat AMD Mainstream Apu heten en Richland krijgt de aanduiding AMD Elite Performance Apu.
Kabini is de opvolger van het Brazos-platform en komt op de markt als AMD Elite Mobility Apu.
Die laatste zin zal het waarschijnlijk Mainstream Apu moeten zijn ipv Elite Mobility Apu
Hier blijkt al een topic over te bestaan.marcel87 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 01:48:
reviews: Titaantje: Nvidia's GTX 780
[...]
Dus minus 2 of 3 units? Het verschil in CUDA cores leert mij: 2688 - 2304 = 384/192 = 2 SMX units. Dus het stuk bij de inleiding klopt dan niet.
"verdienen punten voor" = krijgen punten voor / verdienen punten met
"politiecorps" = politiekorps
(heerlijk, dat kommanøken)
Die eerste keer voorzien moet weg, of veranderen naar "het toestel is van 12.000 zonnecellen voorzien", maar dan krijg je zo'n lelijke dubbelzin met twee keer voorzien.toestel heeft 12.000 zonnecellen voorzien, die vier propellers van energie voorzien
Zonnevliegtuig doorbreekt afstandsrecord
- 'Mogelijk opnieuw onderzoek naar concurrentiepraktijken Google'
Laatste alinea, laatste zin:
(naast „liep” en „sloten”).beloofde - Zonnevliegtuig doorbreekt afstandsrecord
Tweede alinea, laatste zin:gezamenlijk - Nederlandse tak Free Record Shop is failliet
Tweede alinea, derde zin:faillissement
- ruimte-De aanwezigheid van een uitgebreide soc, waarop nog andere onderdelen zoals de audiochip, controllers en geheugen zitten, biedt eenvoud, ruimte[.] en energiebesparing.
Volgens ingewijden is de overeenkomst niet alleen vhttp://tweakers.net/reviews/3026/voor-het-eerst-aan-de-slag-met-google-glass.htmlan belang voor groei van de oled-leveringen van Samsung, m
En iets verder in diezelfde alinea:schaijik schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 10:44:
nieuws: 'Consumentenversie Google Glass krijgt oled van Samsung'
Volgens ingewijden is de overeenkomst niet alleen vhttp://tweakers.net/reviews/3026/voor-het-eerst-aan-de-slag-met-google-glass.htmlan belang voor groei van de oled-leveringen van Samsung, m
vertrouwelijke informatie over toekomstige prjecten met Samsung
Voor "Doel" moet een spatie staan...ontwikkelingslanden.Doel
Virussen? Scan ze hier!
Staan veel meer fouten in dit artikel. Lijkt wel door een buitenlander geschreven.wildhagen schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 13:07:
nieuws: 'Google wil met blimps mobiele netwerken in ontwikkelingslanden uitrollen'
[...]
Voor "Doel" moet een spatie staan...
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
werkt het plaatje met het I/O paneeltje maar voor 1/4 ik heb het op 2 PC's geprobeert, maar volgens mij is er iets mis met deze pic:

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.
Dat, en ik zou er "Het" voor zetten.wildhagen schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 13:07:
nieuws: 'Google wil met blimps mobiele netwerken in ontwikkelingslanden uitrollen'
[...]
Voor "Doel" moet een spatie staan...
Eerste zin:
Mist een spatie.uit te rollen in ontwikkelingslanden.Doel zou zijn
Edit: Ik zit dus totaal niet op te letten, tijd voor koffie

[ Voor 10% gewijzigd door grapefruit op 25-05-2013 15:02 ]
"Als ik een spel speel wil ik echt onderdeel van een wereld worden, met apparaten als de Occulius Rift kan dat", zegt Richard Stitselaar, creative director bij Vertigo Games.
Occulius moet uiteraard Oculus zijn.
Laatste zin onder het kopje 'Gasmasker' op de tweede pagina
De monsters draaien zich juist op hun rug, waardoor je ze in hun kwetsbare buik kunt raken.Als je ze lang genoeg beschijnt, draaien de monsters zich op hun kwetsbare buik en kun je de klus eenvoudig afmaken.
[ Voor 0% gewijzigd door Marn1X op 26-05-2013 02:22 . Reden: typo ]
Abort Retry Fail?
nieuws: Mercedes-Benz gaat auto's met qr-codes voor hulpverleners uitrusten
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Abort Retry Fail?
De beste man heet natuurlijk Spock, niet Spok.
[ Voor 19% gewijzigd door zonoskar op 26-05-2013 22:32 ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Het valt me nu ineens op dat er "Kurk en Spok" stond. 'Kurk' is ook niet goed, dus misschien was het wel een grapje van de schrijver.Delpozo schreef op maandag 27 mei 2013 @ 08:54:
Yep, c erbij gezet.
Het linkje naar youtube in de 2de alinea is overigens niet klikbaar.
[ Voor 12% gewijzigd door zonoskar op 27-05-2013 09:53 ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Het lijkt erop dat je gelijk hebt. 'Blame' onze interne communicatie. Enfin, linkje is nu ook gerepareerd.zonoskar schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:52:
[...]
Het valt me nu ineens op dat er "Kurk en Spok" stond. 'Kurk' is ook niet goed, dus misschien was het wel een grapje van de schrijver.
Het linkje naar youtube in de 2de alinea is overigens niet klikbaar.
Daarnaast vertrok de ceo van Better Place, Shai Agassi, plotseling bij het bedrijf.
Naast zijn activiteiten in Israël, Denemarken en Portugal, waar het bedrijf een uitgebreid netwerk van
Zijn lijkt te gaan over Shai Agassi terwijl het betrekking heeft op het bedrijf.
Klein hoofdlettertypefoutjeBetter Place vroeg zondag bij de Central District-rechtbank faillisement aan, zo meldt TImes of Israel.
Volgens mij is vergissing uitgesloten voor wie de hele zin leest.Anthony schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:13:
nieuws: Better Place is failliet verklaard
Daarnaast vertrok de ceo van Better Place, Shai Agassi, plotseling bij het bedrijf.
Naast zijn activiteiten in Israël, Denemarken en Portugal, waar het bedrijf een uitgebreid netwerk van
Zijn lijkt te gaan over Shai Agassi terwijl het betrekking heeft op het bedrijf.
Hoofdletterfoutje in 'Times' is verbeterd.
[ Voor 3% gewijzigd door Delpozo op 27-05-2013 13:39 ]
nieuws: ASML en universiteiten richten Instituut voor Nanolithografie op
de eerste jaren zal het instituut onder een afdeling van de Stichitng voor Fundamenteel Onderzoek der Materie vallen
[ Voor 40% gewijzigd door daft_dutch op 27-05-2013 14:12 ]
>.< >.< >.< >.<
In laatste alinea van nieuws: ASML en universiteiten richten Instituut voor Nanolithografie opIn de eerste jaren zal het instituut onder een afdeling van de Stichitng voor Fundamenteel Onderzoek der Materie vallen
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
F
D[/quote]
Onderschrift van de video bevat wat extra tekst.
En nu niet meer. ;-)
[ Voor 6% gewijzigd door Swaptor op 27-05-2013 15:32 ]
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
"Zo zou het bedrijf als reseller voor willen Apple willen optreden."
Beetje veel 'willen'.
"Zo zou het bedrijf als reseller voor willen Apple willen optreden." hoort "Zo zou het bedrijf als reseller voor Apple willen optreden."
[ Voor 11% gewijzigd door jumbojus op 27-05-2013 19:06 ]
"Na de overname van het advertentiebedrijf DoubleClick door Google in 2007 zei de Amerikaanse Federal Trade Commission al dat het goed in de gaten zou houden of Google zijn positie op de online-advertentiemarkt misbruikt."
misbruikt -> zou misbruiken.
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
- Amerikaans comité: zet pc op slot bij stelen intellectuele eigendom
- Eerste alinea, laatste zin:die te vinden is in een rapport
- Tweede alinea, tweede zin:het zou kunnen gaan
- Eerste alinea, laatste zin:
- Overheid houdt meer rekening met privacygevolgen eigen ict
Onder „Gerelateerde content” wordt ook het artikel zelf genoemd. - Duitse spoorwegmaatschappij wil drones inzetten tegen graffitispuiters
Derde alinea, tweede zin:het Duitse ministerie [...] zijn eigen drone - Gespiegelde lichtbundel vergroot transportbereik en snelheid van glasvezel
- Inleiding, eerste zin:tweede, gespiegelde lichtbundel
- Tweede alinea, eerste zin:erin
- Inleiding, eerste zin:
in de eerste alinea "van het Nederlandse leger gebruikt behoort". gebruikt staat hier te veel denk ik
ik denk dat er ook enkele komma's verkeerd staan maar hier ben ik niet 100% zeker van.
[ Voor 13% gewijzigd door Nik Du Bois op 28-05-2013 10:35 ]
[ Voor 90% gewijzigd door Nik Du Bois op 28-05-2013 10:33 ]
Ook het ontwerp van de MIM-104 Patriot, een raketsysteem om vliegtuigen uit de lucht te schieten dat ook tot het wapenarsenaal van het Nederlandse leger gebruikt behoort.....
Overigens wordt de MIM-104 Patriot voornamelijk tegen ballistische en kruisraketten ingezet, niet zozeer tegen vliegtuigen.
5e tekstkolom, eerste zin:
[quote]De autoriteit[sen kwamen kwam de verdachte op het spoor dankzij de computerapparatuur die bij de grootschalige invallen in 2011 in beslag werden genomen. Het was echter nu pas mogelijk om de man en zijn woonplaats met zekerheid te herleiden via zijn ip-adres. De man heeft bekend en is bereid om mee te werken met het onderzoek, zo stelt de politie. Daarom is hij voorlopig weer op vrije voeten.[/quote]
of misschien zo:
[quote]De autoriteiten kwamen de verdachte verdachten op het spoor dankzij de computerapparatuur die bij de grootschalige invallen in 2011 in beslag werden genomen. Het was echter nu pas mogelijk om de man en zijn woonplaats met zekerheid te herleiden via zijn ip-adres. De man heeft bekend en is bereid om mee te werken met het onderzoek, zo stelt de politie. Daarom is hij voorlopig weer op vrije voeten.[/quote]
Ik denk dat de eerste mogelijkheid de juiste is
Ik zie nu dat ik het bij het onjuiste eind heb, nevermind
[ Voor 31% gewijzigd door John Stopman op 28-05-2013 18:38 ]
Wust um yn 'e moele ha? :p
Moet enkelvoud zijn, of er missen wat films.Volgens dmca-verzoeken van Warner en NBC Universal zou de root van mega.co.nz linken naar de films Mama.
Laatste zin: Samsung bracht eerder Amerikaanse modellen van zijn Galaxy S-smartphones uit met Qualcomm-processors, maar de diverse modellen die in Nederland uitkwamen waren tot_aan de S4 voorzien van Samsungs eigen processors.
It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black
- komma te veel in de abbrDe gpu zou over 4096 streamprocessors, 16 seriële processorcores, 4 geometrie-engines, 256 tmu's en 64 rop's beschikken
Zie eerste comment.GTX 740M met 4GB gddr5 gaat
Eerste regel van voorlaatse alinea.
...N56 en N76 in de planning. Deze N550 en N750 krijgen ......N56 en N57 in de planning. Deze N550 en N570 krijgen ...
Laatste regel intro:
Daarnaast brengt Asus ook de nieuwe N550 en N750 uitDaarnaast brengt Asus ook de nieuwe N550 en N570 uit
[ Voor 26% gewijzigd door dragonflyslayer op 28-05-2013 22:00 . Reden: extra foutje in dezelfde trant over het hoofd gezien ]
nieuws: Asus introduceert Zenbook met 2880x1620-pixelscherm
Moet volgens mij 256 en RAID zijn....terwijl de versie met 512GB opslag, opgebouwd uit twee 265GB-ssd's in raid 0, voor 2000 euro bij het onlinewarenhuis staat]
Schoon schip gemaakt, maar 'raid' (onderkast) is correct.GewoonWatSpulle schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 19:16:
Wat ouder bericht maar:
nieuws: Asus introduceert Zenbook met 2880x1620-pixelscherm
[...]
Moet volgens mij 256 en RAID zijn.
"Ten opzichte van de GTX 680 heeft Nvidia de verschillende kloksnelheden opgeschroeft."
Opgeschroefd met een D ipv een T.
OpnieuwVolgens de geruchten die de website opving zou het team dat overblijft geheel overnieuw beginnen met de ontwikkeling van de game.
Mist de letter kDat zou onder meer komen doordat Opteron X-processors vier cores hebben en 32GB werkgeheugen per socket ondersteunen.
Intel heeft de gps-divisie van ST-Ericsson overgenomen. Dinsdag meldde ST-Ericsson al dat het zijn gps-divisie had verkocht aan een 'leading simiconductor company', maar het bedrijf noemde toen nog niet de naam van het chipbedrijf.
Hier staat pc en mac, en daarna wordt Linux genoemd. Maar Linux is ook op het PC platform.en werd daarna geport naar de pc en Mac. Nu is dus Linux aan de beurt.
Kunnen ze niet beter Windows en Mac schrijven
derde alinea
"Omdat in beide nas-systemen 4GB-schijven geplaatst kunnen worden"
Zullen waarschijnlijk wel 4 TB-schijven zijn.
Waarschijnlijk wordt 4TB schijven bedoeld.Omdat in beide nas-systemen 4GB-schijven geplaatst kunnen worden, biedt de DS1513+ maximaal 20TB aan opslag aan, terwijl de DS1813+ tot 32TB via het netwerk kan aanbieden.
- Eerste bèta Fedora 19 bevat nieuwe cloudsoftware en devtools
Tweede alinea, eerste zin:Fedora volgt in de Schrödinger's Cat - GroenLinks: einde aan Amerikaanse toegang tot Europese clouddata
Vierde alinea, eerste zin:dillemma
Er kunnen schijven van 4 TB geplaatst worden, niet 4 GB.
Er staat "WIndows" ipv "windows" als titel
i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
Hoort nog iets tussen lijkt mij.Er zijn echter tot nu toe nog aanklachten in de zaak zijn ingediend, al wordt er nog steeds onderzoek uitgevoerd in de zaak en er is een inval gedaan.
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.