☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Verwijderd
en de cameraresolutie is 8 megapixel wat het frontmodel betreft en 1,3 megapixel voor de tweede camera.
Front en back omgedraaid?
Peter Sunde is een van oprichters van The Pirate Bay en werd vooral bekend als woordvoerder van de beruchte torrentsite
PV: 49 kWp | ZB: 8kWp | WPs: 3x Pana 7J + Pana 5J + Nibe Savent + Vaillant aroSTOR + Samsung DVM S (L/L) | ESS: 90kWh/24kW + 30kWh/12kW
'hoe is lang is het rijden vanaf hier'.
&
Een andere nieuwe feature, die gemonstreerd werd op een Android-telefoon
Derde alinea, derde zin:
"waarschiijnlijk " Een "i" te veel.
FIFA Benelux Administrator
Start 2008,De grens van 25 miljard werd vorig jaar maart gehaald, waarna de groei van het aantal downloads zich verder heeft versneld. Na een jaar noteerde Apple een miljard downloads en vorig jaar werd het aantal van 10 miljard bereikt.
na 1 jaar (2009) 1miljard,
Vorig jaar (2012) 10 miljard
Maart 2012 25 miljard
2013 50 miljard.
Naar mijn mening klopt de vermelding van "Vorig jaar werd het aantal van 10 miljard bereikt"wantd at zou inhouden dat in de periode januari - maart er 15 miljard apps gedownload zijn ?!

edit:
hebbes,
slechte copy paste actie jongens....
uit Apples App Store bereikt 25 miljard downloads
Door Olaf van Miltenburg, zaterdag 3 maart 2012 08:42
De vermelding van "vorig jaar" slaat dus op 2011.De App Store werd in juli 2008 geopend. De opening viel samen met de introductie van de iPhone 3G-smartphone. Gebruikers van de iPhone, iPod touch en iPad hebben toegang tot de downloadwinkel. De grens van 25 miljard werd na vier jaar geslecht, maar de groei van het aantal downloads versnelt: na een jaar noteerde Apple een miljard downloads en vorig jaar werd het aantal van 10 miljard bereikt.
M@Dd09
apple bereikt 50 miljard downloadsMaddog McHare schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 07:59:
[...]
Start 2008,
na 1 jaar (2009) 1miljard,
Vorig jaar (2012) 10 miljard
Maart 2012 25 miljard
2013 50 miljard.
Naar mijn mening klopt de vermelding van "Vorig jaar werd het aantal van 10 miljard bereikt"wantd at zou inhouden dat in de periode januari - maart er 15 miljard apps gedownload zijn ?!![]()
edit:
hebbes,
slechte copy paste actie jongens....
uit Apples App Store bereikt 25 miljard downloads
Door Olaf van Miltenburg, zaterdag 3 maart 2012 08:42
[...]
De vermelding van "vorig jaar" slaat dus op 2011.
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Deze versie van de Galaxy S4 zal in de toekomst ook updates van Google krijgen, op hetzelfde moment dat ze verspreid worden naar naar Nexus-toestellen.
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Google frist Maps grafisch op en voegt extra functionaliteit toe
Frist moet first zijn lijkt me
Van het werkwoord 'opfirssen'?BuRningFire schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:31:
nieuws: Google frist Maps grafisch op en voegt extra functionaliteit toe
Google frist Maps grafisch op en voegt extra functionaliteit toe
Frist moet first zijn lijkt me
"Microsoft klaagde in 2011 bij de EU al dat Google geen toegang gaf tot YouTube-api's die onder andere van belang zouden zijn voor indexatie van video's door Microsofts zoekmachine Bing."
Indexatie?
Of toch maar liever (het) indexeren?
Verwijderd
Google Books ondersteunt maximaal 1000 bestanden van elk maximaal 50GB.
MB gaarne.
Derde alinea: "Google Books ondersteunt maximaal 1000 bestanden van elk maximaal 50GB."
Volgens mij moet dit MB zijn
edit: excuus, ADQ was me voor, overheen gekeken.
[ Voor 9% gewijzigd door -Tom op 16-05-2013 12:07 ]
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill, W.
"Sowieso heeft de blokkade geen gevolgen voor gebruikers buiten de Verenigde Staten: Dolla verwerkt op dit moment alleen nog betalingen voor inwoners van de VS."
nieuws: Betaalblokkade Mt. Gox ingesteld om overtreden wetgeving
[ Voor 28% gewijzigd door LD1995 op 16-05-2013 12:33 ]
Verwijderd
nieuws: NEC brengt smartphone met waterkoeling uit
Dit zou "verspreiding" moeten zijn.Dit neemt vervolgens de verpreiding van de warmte voor zijn rekening en fungeert daardoor min of meer als radiator.
Toesten bord ?De pointer events-api is momenteel alleen beschikbaar in de IE10-browser die in WIndows 8 en WIndows Phone 8 is te vinden. Via de technologie kan in een browser gebruikersinput afgehandeld worden die afkomstig is van de muis, een touchscreen of het toestenbord.
WIndows 8 en WIndows Phone 8
I -> i
Can`t live without the mods
"Bovendien zou Europa in zijn eigen voet schieten doordat het land met dergelijke maatregelen niet uit de economische crisis zal komen, zo schrijft Reuters."
Europa is geen land, toch?
De NASA en Google...
De NASA, Google en een aantal Amerikaanse universiteiten...
NASA is tegenwoordig een eigennaam waardoor de "de" voor NASA niet meer van toepassing is. Wil je wel specifiek "de ... Agency" gebruiken dan is het weer de vraag of het "de" of "het" is, in het nederlands is het bv "het agentschap".Google en NASA krijgen elk 40 procent... ... terwijl NASA allerhande...
Los van de vraag of het met of zonder "de" is lijkt het me goed om consistent te zijn in het gebruik ;-).
Waarom is machine learning in italic? Linkje vergeten?...hebben de quantumcomputer vooral gekocht voor research naar machine learning.
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Abort Retry Fail?
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
---
Ook op Tweakers melden gebruikers problemen met de wifi-verbinding in combinatie met D-Link-routers.
----
(ik weet niet hoe ik moet quoten...)
Gezien de context moet dit denk ik meldden zijn, melden kan ook maar dat past niet goed bij de voorgaande regels van het artikel.
Hallo
De vraag is het antwoordElectrowolf schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:32:
Maar "processors" en "quantum" zijn ook engelse woorden, tevens zou het daar op gelet of "quantum computer" of "kwantumcomputer" moeten zijn. Tja, wanneer is een engels woord niet meer engels?
Volgens mij past de tegenwoordige tijd juist heel goed bij het voorgaande: 'Gebruikers klagen over slechte verbindingen'…WoutervOorschot schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 06:46:
nieuws: Samsung erkent wifi-probleem Galaxy S4 met D-Link-routers
---
Ook op Tweakers melden gebruikers problemen met de wifi-verbinding in combinatie met D-Link-routers.
----
(ik weet niet hoe ik moet quoten...)
Gezien de context moet dit denk ik meldden zijn, melden kan ook maar dat past niet goed bij de voorgaande regels van het artikel.
Ik kan me niet zo goed voorstellen dat dat de waarde van Yahoo is en snap dan de relevantie niet. Dus ik vermoed dat dat de waarde van Tumblr moet zijn?In 2011 werd de waarde van Yahoo geschat op 800 miljoen dollar. Dit zou inmiddels tot een miljard dollar zijn gegroeid.
3e alinea, laatste zin:
Visceral Games zou getroffen zijn omdat de verkoopresultaten tegenvielen van zowel Dead Speace 3 als Army of Two: The Devil's Cartel, die beide eerder dit jaar op de markt kwamen.
"Dead speace 3": moet dit niet Dead Space 3?
Mvg
Natuurlijk, peace is wel het laatste waar het hier om gaatpsycho202 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:18:
nieuws: EA werkt aan moba-game Dawngate
3e alinea, laatste zin:
Visceral Games zou getroffen zijn omdat de verkoopresultaten tegenvielen van zowel Dead Speace 3 als Army of Two: The Devil's Cartel, die beide eerder dit jaar op de markt kwamen.
"Dead speace 3": moet dit niet Dead Space 3?
Mvg
De Android-versie waarmee de tablet geleverd wordt, zou 4.4.2 zijn.
Dat moet natuurlijk 4.2.2 zijn (zie ook bron). 4.3 is namelijk nog niet eens aangekondigd!
De accucapaciteit in het artikel is verkeerd: er staat 445 mAh, dit moet 4450 mAh zijn.
De molen haalt een rendementopbrengst van rond de 500kWh per jaar bij een gemiddelde windsnelheid van 4 meter per seconde en 900kWh bij een gemiddelde windsnelheid van 6m/s
Rendement is dimensiloos!
Ik denk dat hier Intel bedoelt wordt.Op die markt heeft IBM het vrijwel volledig afgelegd tegen ARM
--> "haar kansen"maar schat zijn kansen bij voorbaat negatief in
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Tweede alinea, tweede zin:
gedownloadde
--> doordatte downloaden omdat Apple onbeveiligde streams
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Aangezien de stam update is en je daar op een eind een "t" hoort (updeet), en de "t" in " 't ex-kofschip " of zit, moet het geüpdatet zijn, niet geüpdated...hiervoor het hele besturingssysteem geüpdated moet worden.
vrede in rust
gaat -> gaan
Vermoedelijk is het "en banken" later tussengevoegd.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Politie en banken gaaN rekeningnummers...
die --> dat...en een klepje die automatisch uitschuift als de camera-app wordt geopend
Moet samenwerken zijnPolitie, justitie en banken zouden tot nu toe nog te weinig samenwerking om internetfraude tegen te gaan.
Onderaan staat ergens 2001, terwijl het doorgelinkte artikel uit 2011 komt.
Edit: laat maar, zag het andere bericht niet

[ Voor 9% gewijzigd door Koen T. op 18-05-2013 19:03 ]
Laatste zin van de intro mist een punt.
Avast heeft het probleem toegegeven, na klachten van gebruikers over de onterechte blokkade
Thanks guys!
werkt = werd?maar deze werkt geen succes.
Virussen? Scan ze hier!
"Het is nog onduidelijk wanneer HTC het apparaat zal aankondigen en voor welke prijs deze in de winkels komt te liggen."
"Deze" kan geen betrekking hebben op onzijdige woorden. Het zou "het" of "dit" moeten zijn.
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Ook in MATE is de filemaneger Caja bijgewerkt en er zijn kleine verbeteringen in de softwaremanager doorgevoerd.
"Intel Beacon Mountain genoemd en is"
De eerste link in dit artikel verwijst naar http://tweakers.net/v, ik denk dat een verwijzing naar http://software.intel.com/en-us/vcsource/tools/beaconmountain bedoeld was.
De 802.11ad-standaard bestaat niet.
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
D/T foutje, moet "gebeurt" zijn.Nieuw in deze release is dat als email wordt gesorteerd op afzender, verzender of onderwerp, dit nu ook op datum gebeurd.
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Die zin loopt niet. Moet er niet 'er om' vóór 'bekend' staan?Het bedrijf staat bekend veel geld neer te leggen
Virussen? Scan ze hier!
moet implied consent zijn.Eerder keerden SP en D66 zich fel tegen het voornemen om inplied consent in te voeren.
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Medewerkersmedewekers
Virussen? Scan ze hier!
Laatste alinea voor de update heeft het over "repuatie", ik neem aan dat dat "reputatie" moet zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door Firesphere op 20-05-2013 14:40 ]
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
- Kabinet: expliciete toestemming voor cookies is niet nodig
Inleiding, eerste zin:toestemming [...] te mogen plaatsen - Hogeschool van Amsterdam wint in waterstofklasse tijdens Eco-marathon
- Inleiding, eerste zin:een van de twee Nederlandse teams die [...] vielen
- Tweede alinea, laatste zin:1kWh
- Derde alinea, eerste zin:elektrische voertuigen
- Inleiding, eerste zin:
Het verbruik is minder, niet meer.Het prototype van dat team behaalde een verbruik van 1kWh per 314,6 kilometer. Dat is flink meer dan de nummer twee, team FaenzaNaftaRacing uit Italië, dat een verbruik van 1Kwh per 230 kilometer behaalde.
het gehele apparaatIn de huidige clip zijn echter al korte detailbeelden van de console te zien, afgewisseld met vervaagde beelden van de gehele apparaat.
"De omzet van de Nederlandse tak van Vodafone is gedaald, doordat minder mensen minder buiten hun bundel bellen, sms'en en data verstoken."
Als minder mensen minder buiten hun bundel zouden bellen e.d. zou er dus meer buiten bundels gebeld e.d. worden.
Als méér mensen minder buiten hun bundels gaan gebruiken klopt het verhaal weer wel.
Soort van dubbel negatief effect.
Ook gewoon "mensen minder buiten hun bundel gaan gebruiken" zou geschikt zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door CaptJackSparrow op 21-05-2013 13:50 ]
tablet, smartphone of WIndows 8-pc met de console
Deze, maar ook een aantal van de andere nieuwe grafische aspecten, kregen we te zien in een tweetal levels uit het spel, en het mag gezegd worden: die zagen er fantastisch uit
Ik neem aan dat de rode tekst moet toegevoegd worden.
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
- slechtsDe omzet van AMD-processors daalden met 21 procent, terwijl Intels omzet met slecht 1 procent daalden in 2012.
Samsung heeft de Galaxy S4 Active, die het typenummer GT-I9505 lijkt te dragen,
Dat is het nummer van de normale s4. In de video is het gt-i9295
[ Voor 4% gewijzigd door reyals op 22-05-2013 07:54 ]
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Electronic Ats > Electronic Arts
a; > alElectronic Ats kondigt aan dat de shooter Battlefield 4 ook voor de Xbox One zal verschijnen.
uuidelijk > duidelijkDe laatste ligt a; op 29 oktober in de winkel
redactie toe aan koffie?het is nog niet uuidelijk wanneer de Xbox One
[ Voor 21% gewijzigd door PdeBie op 22-05-2013 08:24 ]
Er staat ook: uitgever tien eker zo gedetailleerd. i.p.v. keer.Tim_ofzo schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 08:21:
In http://tweakers.net/nieuw...es-voor-xbox-one-aan.html staat een tikfoutje, er staat Electronic Ats ipv Electronic Arts
dat staat in nieuws: EA kondigt EA Sports Ignite-engine aanafvalzak schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 08:31:
[...]
Er staat ook: uitgever tien eker zo gedetailleerd. i.p.v. keer.
3e alinea om precies te zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door TimvH op 22-05-2013 08:37 ]
Kan ook goed zonder.witeken schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:09:
2e alinea onder de foto's: reviews: Call of Duty: Ghosts - een nieuwe generatie
Deze, maar ook een aantal van de andere nieuwe grafische aspecten, kregen we te zien in een tweetal levels uit het spel, en het mag gezegd worden: die zagen er fantastisch uit
Ik neem aan dat de rode tekst moet toegevoegd worden.
De rest is hersteld.
tis Nederlands, geen DuitsMicrosoft omschrijft de game als een kruising tussen een tv-serie met live action-beelden en een traditionelegame
moet zijn <input type="date">Door bijvoorbeeld <input[type=date]> te gebruiken,
De vierkante haken horen bij de syntax voor css selectors, maar dit gaat overduidelijk over html5 forms.
nieuws: 'Nederland heeft duurste mobiel internet van Europa'
Euro vergeten...
Ook in onder meer Finland, Denemarken, Roemenië, Oostenrijk en Letland is mobiel internet vele malen goedkoper dan in Nederland.
Verder wel meer ietwat rare zinsconstructies in het artikel, maar die zijn niet per definitie fout.... terwijl op de Europese telecommarkt meerdere multonationals actief zijn.
[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 22-05-2013 12:53 ]
Typo in de versie nummering. Het is versie 2.1.19, niet 2.1.18
http://www.plaatjesdump.n...7dff57fc93d26f2ce0da8.png
http://fileforum.betanews...arch-Destroy/1043809773/1
[ Voor 86% gewijzigd door EddoH op 22-05-2013 15:07 ]
Het was even zoeken welke conclusie je bedoelde, maar hij is verbeterd.EddoH schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:37:
In de conclusie: "Sneak peak", moet zijn "Sneak peek"
...ahum..oeps...dit moet natuurlijk in het spel en tikfoutjes topic. Excuses.
Op de FP staat ie als "15:00 Hands-on - Hands-on: Wildstar" vermeld, dubbele Hands-on.
nieuws: Linux Mint 15 'Olivia' biedt bijgewerkte Cinnamon- en MATE-omgevingen
"Linux Mint heeft een nieuwe release uitgebracht"
->
"Linux Mint heeft een nieuwe release candidate uitgebracht "
Had daar een topic voor geopend, maar geen reactie...
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
update [...] maar dat geldt enkel wanneer gebrikers alleen een mobiele databundel
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
verstuurdGegevens worden bij het verzenden in kleine stukjes gehakt en over het netwerk verstuurt
[ Voor 36% gewijzigd door CodeCaster op 22-05-2013 15:50 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Bij de foto's van de gamepads staat de tekst in de verkeerde volgorde. Het moet zijn:
De gamepad van de Xbox One links, die van de 360 midden en die van de oorspronkelijke Xbox rechts
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.