'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
- Eerste alinea, laatste zin:vaktijdschrijft
- Vierde alinea, tweede zin:intensititeit
Tweede alinea, Eerste zin:
Moet natuurlijk Behalve Michael Dell, oprichter en ceo van Dell zijn.Behalve Michael Dell, oprichter en ceo van Del
[ Voor 94% gewijzigd door Foyet op 05-02-2013 16:15 ]
Verwijderd
laatste alinea
[...] Met zijn visisie op Linux-gaming reageert Carmack onder andere op de plannen van Valve.
[...]
visisie -> visie?
van 17.425.170 cijfers lijkt me beterEen vrijwilliger van het distributed computing-project Gimps heeft het achtenveertigste Mersenne-priemgetal met een lengte 17.425.170 cijfers gevonden. Het gevonden getal is daarmee het langste priemgetal dat op dit moment bekend is.
Door de missende komma tussen 'Mersenne-priemgetal' en 'met' lijkt het net of er al eerder 47 Mersennegetallen gevonden werden die precies uit evenveel cijfers bestonden.Een vrijwilliger van het distributed computing-project Gimps heeft het achtenveertigste Mersenne-priemgetal met een lengte 17.425.170 cijfers gevonden
Abort Retry Fail?
Laatste alinea, 2e zin: 'werd uiteindeijk meer dan 8,5 miljoen dollar', bij uiteindelijk, mist de l
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Een kfout.Coaliepartner VVD is wel voorstander van een downloadverbod.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
de rest van het artikel vermeldt (correct) dat het om 2012 gaat.In mei 2011 verscheen de game al
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
Laatste alinea:
De afgelopen tijd heeft Liberrty Global in meer bedrijven interesse getoond.
3e zin van de conclusie:
overbrugdwaarbij op sommig vlakken best een grote kloof is ovberbrugd
soms vraag ik me wel eens af, worden de artikelen dan niet met een spellingchecker actief geschreven, zelfs google chrome komt met een verbetering
En nog steeds geen feedback knop bij de artikelen, moest even zoek naar dit topic

[ Voor 3% gewijzigd door ThePrutser op 06-02-2013 11:40 ]
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
--> heeft misleid.Daarmee komt een einde aan een zes jaar lang durende rechtszaak over de vraag of Google consumenten heeft misleidt.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Een spellingchecker zou tot weer andere problemen leiden, zoals gewenning en afhankelijkheid. Wat die feedback-knop betreft: ik verwacht dat die tzt terugkeert.offtopic:
soms vraag ik me wel eens af, worden de artikelen dan niet met een spellingchecker actief geschreven, zelfs google chrome komt met een verbetering
En nog steeds geen feedback knop bij de artikelen, moest even zoek naar dit topic![]()
De fouten zijn hersteld.
en nieuws: CBP: publieke omroepen mogen site niet achter cookiemuur zetten - updateVolgens website Stfuandplay.com toont Sony daar ook een geheel nieuw racespel die dat tegelijk met de console moet verschijnen.
Later zullen de OPTA en het CBP met een gezamenlijke zienswijze op de cooiewet cookiewet komen.
[ Voor 32% gewijzigd door Lintesir op 06-02-2013 12:39 ]
Jullie gebruiken overal "gediffentieerde" en "diffentiëren", maar als ik op die woorden zoen in Google vind ik alleen jullie artikel, dus ik denk dat jullie "differentiëren" bedoelen. En dat lijkt me ook logischer. Nou kan het zijn dat diffentiëren in de medische wereld wel bestaat (vandaar mijn zoektocht op Google), dan heb ik niks gezegd.
[ Voor 3% gewijzigd door zonoskar op 06-02-2013 12:37 ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Ook in de medische wereld wordt gewoon gedifferentieerd.zonoskar schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 12:36:
nieuws: Onderzoekers ontwikkelen 3d-printer voor stamcellen
Jullie gebruiken overal "gediffentieerde" en "diffentiëren", maar als ik op die woorden zoen in Google vind ik alleen jullie artikel, dus ik denk dat jullie "differentiëren" bedoelen. En dat lijkt me ook logischer. Nou kan het zijn dat diffentiëren in de medische wereld wel bestaat (vandaar mijn zoektocht op Google), dan heb ik niks gezegd.
Deze en de andere fouten zijn verbeterd.
De tijd is volgens de studio echter niet rijp voor een dergelijke game. De studio de rechten op de serie niet meer in handen. Die liggen bij Codemasters. Daarnaast wacht de studio op een nieuwe generatie consoles.
De 'i' moet er natuurlijk nog bijDe gepubliceerde informatie is wellcht afkomstig van een lijst met persoonsgegevens die bedoeld waren om contact te leggen tijdens een natuurramp.
Moet dit niet jailbroken zijn?
Edit: Laat maar, ik had een andere zin in mijn hoofd..
[ Voor 24% gewijzigd door Martindo op 06-02-2013 19:19 ]
- Carmack: Wine-emulatie voor games op Linux logischer dan native ports
- Eerste alinea, tweede zin:id Software-directeur
- Tweede alinea, laatste zin:door id
- Eerste alinea, tweede zin:
- Gimps-project vindt 48ste Mersenne-priemgetal
Tweede alinea, laatste zin:
(Houd rekening met de schaalverdeling!)150 biljoen - Onderzoekers ontwikkelen 3d-printer voor stamcellen
- Derde alinea, eerste zin:differentiëren
- Derde alinea, laatste zin:organen gekweekt kunnen worden
- Derde alinea, eerste zin:
- Britten gebruiken nanokopters met camera's in Afghanistan
- Inleiding, eerste en tweede zin; eerste alinea, eerste zin:helikopters
- Eerste alinea, derde zin:mini-helikopter
- Inleiding, eerste en tweede zin; eerste alinea, eerste zin:
- Gerucht: Microsoft overweegt Office-versie voor Linux
Inleiding, tweede zin:opensource-besturingsssysteem - Europarlement: elektrische auto's moeten meer geluid maken
- Eerste alinea, laatste zin:
Beetje veel, in één zin.met name kwetsbare verkeersdeelnemers, met name voetgangers en fietsers - Vierde alinea, tweede zin:
Wat betreft de tweede correctie: in de huidige vorm is de zin krom (m.i., althans), door de grote afstand tussen „geluidsnormen” en „die”.Strengere geluidsnormen zouden een gunstig effect hebben op de volksgezondheid en bovendien relatief goedkoop zijn door te voeren.
- Eerste alinea, laatste zin:
- DmC: Devil May Cry - Japanse serie in Engelse handen
Conclusie, eerste alinea, derde zin:
(hoewel „in de richting van” misschien beter door „voor” vervangen kan worden).meer in de richting richting van een Westers publiek- op sommige vlakken
JohnS Hopkinsdoor de John Hopkins University in Baltimore en heeft tot nu toe ongeveer 1 miljoen dollar gekost.
Is waarschijnlijk niet een tiepvaudtje maar toch maar hier
In deeze zin staan drie fauten
De meeste zaken die ik in mijn vorige reactie meldde, staan er echter helaas nog steeds:
- Gimps-project vindt 48ste Mersenne-priemgetal
Tweede alinea, laatste zin:150 biljoen - Onderzoekers ontwikkelen 3d-printer voor stamcellen
- Derde alinea, eerste zin:differentiëren
- Derde alinea, laatste zin:organen gekweekt kunnen worden
- Derde alinea, eerste zin:
- Britten gebruiken nanokopters met camera's in Afghanistan
- Inleiding, eerste en tweede zin; eerste alinea, eerste zin:helikopters
- Eerste alinea, derde zin:mini-helikopter
- Inleiding, eerste en tweede zin; eerste alinea, eerste zin:
- Gerucht: Microsoft overweegt Office-versie voor Linux
Inleiding, tweede zin:opensource-besturingsssysteem - Europarlement: elektrische auto's moeten meer geluid maken
Vierde alinea, tweede zin:
De bijzin staat (m.i.) nog steeds op een verkeerde plaats, of „die” moet door „en” vervangen worden.Strengere geluidsnormen zouden een gunstig effect hebben op de volksgezondheid die bovendien relatief goedkoop zijn door te voeren.
Als ik zo eens rond snuffel op internet is 'Super Saiyan' de gebruikelijke manier van spellen.De bekende accessoire-rijke Super Sayan-vorm
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
gestreamd... en dat Windows-apps vanaf bedrijfsservers naar de desktop van het OS gestreamed kunnen worden.
...gonsde...Al snel na de release gonste het van de geruchten; Google zou komen met nog een tablet, een grotere dit keer.
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
het de?Bovendien is het de tablet met de hoogste resolutie, met zijn 2560x1600 pixels.
CptChaos schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 16:43:
Omdat twee lidwoorden achter elkaar niet (echt) kan zover ik weet, ik snap dat 'het' verwijst naar tablet en dat daar de nadruk op zou moeten.
Dat is natuurlijk "heeft beloofd"Het bedrijf dat de Fyra maakt heeft belooft om de problemen op te lossen.
[ Voor 17% gewijzigd door Grrrrrene op 07-02-2013 20:16 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
- 'Fyra gaat in de remmen door problemen met gsm-r-netwerk'
- Inleiding, tweede zin:communicatiesoftware die gebruikmaakt
- Tweede alinea, laatste zin:niet-functioneren
- Inleiding, tweede zin:
- Criminelen maken 11 miljoen dollar buit bij pinautomaten
- Eerste alinea, eerste zin:ten minste
- Tweede alinea, eerste zin:dat online gezet is
- Tweede alinea, tweede zin:publiekelijk
- Eerste alinea, eerste zin:
Het woord crminelen
"Daarbij slaagden de crminelen erin om binnen enkele uren met slechts een klein aantal prepaid betaalkaarten 9 miljoen dollar op te nemen. "
[ Voor 5% gewijzigd door haha2 op 07-02-2013 23:56 ]
Lijkt me dat dit moet zijn We zijn blij en trots..."We blij en trots dat we kunnen aankondigen dat we in het fiscale jaar 2014 een geheel nieuwe..,
van Connor, een idiaan die in
De tweede "werden" kan eruit gehaald worden.Er werden in het vierde kwartaal van 2012, toen Windows 8 net uit was, werden 722.000 pc's verscheept.
Edit: In hetzelfde bericht:
In het laatste kwartaal van vorig jaar had dat bedrifj op de Nederlandse pc-markt een marktaandeel van 23,3 procent,
[ Voor 25% gewijzigd door Seditiar op 08-02-2013 18:37 ]
Er word steeds gesproken over 'cloack' maar dat moet toch echt 'cloak' zijn.
De video kan niet gevonden worden.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
2e alinea:
landenHet is echter aannemelijk dat de problemen ook in andere landern spelen.
If you can see, look. If you can look, observe
'Beveiliginsbedrijf' moet natuurlijk 'beveiligingsbedrijf' zijn.
[...]binnen te dringen en misbruik te maken van een certificaat die gebruikt wordt[...]
moet zijn: een certificaat dat gebruikt wordt.
"Hackers wisten systemen van beveiligingsbedrijf Bit9 binnen te dringen en misbruik te maken van een certificaat die gebruikt wordt om bestanden te BETEKENEN die als veilig te beschouwen zijn."
Het woord betekenen moet denk ik tekenen zijn.
en zo'n beetje overal waar "betekend" gebruikt wordt moet staan "getekend"oja schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 15:31:
nieuws: Malware omzeilt whitelist na diefstal certificaat van beveiliginsbedrijf
[...]binnen te dringen en misbruik te maken van een certificaat die gebruikt wordt[...]
moet zijn: een certificaat dat gebruikt wordt.
Moet landen zijn.Het is echter aannemelijk dat de problemen ook in andere landern spelen.
We are Manga_Master prepare to be Assimilated your anime will be added to our own
Ik zocht een wat officiëler woord bij de vertaling voor 'signing' maar het pakt wat ongelukkig uit. 'Betekenen' wordt alleen in combinatie met deurwaarders zo gebruikt. Ik heb er maar 'gemarkeerd' van gemaakt.Het woord betekenen moet denk ik tekenen zijn.
Rest is ook done.
video: Gathering of the Tweakers - Casemodder Snelleedie
De titel (en dus ook de url) staat snelleedie. Dat moet snelleeddie zijn. Plus de naam staat in de tekst met een hoofdletter, terwijl zijn username dat niet heeft.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
En dan uiteraard ook nog een spel- of grammaticale fout:
nieuws: Mars-rover Curiosity verzamelt eerste samples met robotboor
Bij het vetgedrukte struikelt de zin. Even verder:De boor, die aan het einde van de robotarm geplaatst, werd gebruikt om gruis te verzamelen uit een steen.
Beetje dubbelop.Het verzamelde steengruis wordt tijdens het boren getransporteerd door kleine groeven in de boorkop en in en in een holte in de boor bewaard.
[ Voor 65% gewijzigd door CH4OS op 10-02-2013 11:20 ]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
De boor, die aan het einde van de robotarm geplaatst,
De boor, die aan het einde van de robotarm is geplaatst,
(Maar dit kan natuurlijk ook...)
De boor, aan het einde van de robotarm geplaatst,
En wat verderop: "zouden daar op wijzen" moet "daarop" zijn.
Derde alinea, tweede zin:
Vierde alinea, laatste zin:Inmiddels heeft de Argus II al bij meer dan 60 mensen in meer of mindere mate het zicht hersteld.
Dubbelop.Het implantaat heeft inmiddels bij al meer dan zestig mensen gedeeltelijk het gezichtsvermogen teruggegeven.
- waarmeeVooral de bitrate waarme video opgenomen kan worden, [...]
In hoofdstukje GH3 vs. E-M5:
pas --> pastOverigens pas de Olympus default wel flink wat verscherping toe.
Een zin na die van de vorige post:
Bij de raw-conversieis is deze onnatuurlijke scherpte te elimineren
De tekst onder de video mist een letter: Id Software stopte een verwijzing naar Wolfenstein 3D in Rage
Het wordt ook nooit als gemarkeerd vertaald, dus je had wellicht beter gewoon het gesuggereerde woord over kunnen nemen.Olaf schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 21:22:
[...]
Ik zocht een wat officiëler woord bij de vertaling voor 'signing' maar het pakt wat ongelukkig uit. 'Betekenen' wordt alleen in combinatie met deurwaarders zo gebruikt. Ik heb er maar 'gemarkeerd' van gemaakt.
{signature}
en voorzien zijn van een Faveon-sensor.
Het is een Foveon sensor
GoT a clue? Specs
nieuws: Gerucht: HTC-smartphone M7 krijgt 'ultrapixel'-camera met Foveon-sensor
Men heeft het in het artikel over ultrapixels, plotseling komt daar megapixels voor in de plaats. Lijkt me niet juist.De opbouw van de sensor maakt dat resoluties van de Foveon-sensor veelal lager zijn. Daardoor heeft de telefoon vermoedelijk een resolutie van 4,3 megapixels ultrapixels, in plaats van de eerder genoemde 13-megapixel-Cinesensor-camera.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Ja maar het is ook 4,3 Megapixels. Alleen voor de marketing noemt HTC het ultrapixels. Dus 4,3 megapixels klopt wel.Men heeft het in het artikel over ultrapixels, plotseling komt daar megapixels voor in de plaats. Lijkt me niet juist.
GoT a clue? Specs
nieuws: Afbeelding HTC One-smartphone komt online
Het is het een of het ander. Je moet niet 2 (naar mijn gevoel verschillende) termen gebruiken die het over dezelfde resolutie hebben (ben overigens een leek op dit gebied, dus wellicht is het net als voor anderen verwarrend).De camera zou een resolutie hebben van 4,3 ultrapixels en voorzien zijn van een Faveon-sensor.
[ Voor 0% gewijzigd door Kiswum op 11-02-2013 16:44 . Reden: typo ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
'Ultrapixels' is een term van de fabrikant. In de aangehaalde zin wordt een vermoedelijk werkelijk aantal pixels genoemd.Kiswum schreef op maandag 11 februari 2013 @ 16:32:
Hier een oudje
nieuws: Gerucht: HTC-smartphone M7 krijgt 'ultrapixel'-camera met Foveon-sensor
[...]
Men heeft het in het artikel over ultrapixels, plotseling komt daar megapixels voor in de plaats. Lijkt me niet juist.
De rest is gefikst.
- gemelddeApple heeft naar verluidt een update in de planning staan die de recentelijk gemelde problemen met de 3g-verbinding op iOS 6.1 moet oplossen.
- Inleiding, eerste zin:
engeüpdatetEnterprise - Tweede alinea, tweede zin:Enterprise
De namen van losse videokaarten voor consumenten blijven gewoon gehandhaaft.
-> gehandhaafd
...en wordt naar verluid uitgerust met 6GB gddr5-geheugen.
-> naar verluidt
3e alinea:
Het scherm oogt daarmee vergeleken goedkoop door het gebruik van glazend zwart plastic.
moet waarschijnlijk "glanzend" zijn.
2e kolom, laatste zin:
Volgens mij moet dat zijn:Dat blijkt uit uitspraken van een AMD-medewerker tegen de Japanse website 4Gamer. Volgens product manager Devon Nekechuk moet de huidige gpu-architectuur nog de rest van 2013 dienstdoen in verschillende videokaarten. Hoewel dat niet uitsluit dat het bedrijf nog met nieuwe modellen gebaseerd op de huidige Southern Islands-architectuur komt, tonen verschenen roadmaps dusver enkel bestaande modellen.
tonen tot dusver verschenen roadmaps enkel bestaande modellen.
Of kan het beide / is mijn manier fout?
[ Voor 11% gewijzigd door John Stopman op 12-02-2013 10:31 ]
Wust um yn 'e moele ha? :p
4e alinea:
De nabestaanden hebben het bureau Rembrandt IP ingeschakeld om het Facebook aan te klagen
het inzamelen of de inzameling.De in problemen verkerende ontwikkelaar Gas Powered Games is gestopt met het inzameling van geld via Kickstarter voor de ontwikkeling van Wildman.
Ik ben helemaal geen stagiair
Laatste alinea:
De groei in met name triple play-abonnementen en een toename aan 'digita;e bestedingen' moeten dit compenseren.
Volgens mij een 0 te veel daarzoTelenet verwacht internetsnelheden tot 1Gbit/s in 2015-2016
Door Dimitri Reijerman, dinsdag 12 februari 2013 13:46, views: 7.862
Submitter: sloth
Telenet verwacht dat het over twee tot drie jaar mogelijk wordt om over kabelverbindingen internetsnelheden tot 10Gbit/s mogelijk te maken. Daardoor zouden de kabelaars de komende jaren een goed antwoord hebben op glasvezelaanbieders.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
- updateTegelijk met de introductie van de Playbar heeft Sonos de Android- en iOS-app een udpate gegeven.
Moet volgens mij voortaan zijn.Volgens Ziggo waren de voicemailinstellingen tot nu toe alleen via de vaste telefoonaansluiting te wijzigen, maar maakt de mobiele app dit vootaan ook buitenshuis mogelijk
vindtAstrid Oosenbrug van de PvdA vind de veelgebruikte cookie-popups ook geen goede oplossing en ...
Punt ontbreekt aan het einde van de zin.Daar voldoet het tonen van een melding, terwijl in Nederland daadwerkelijk toestemming gevraagd moet worden
[ Voor 22% gewijzigd door gvdh op 13-02-2013 09:28 ]
Verwijderd
Het versienummer van deze firmware-uitgave is vastgezet op 1.0.0.12 en (...)
Dat versienummer moet 1.0.0.36 zijn.
Zou moeten zijn:Volgens Bart de Liefde van de VVD zou de gebruikersvriendelijkheid van het internet door de cookie-popups in het gedrang komen, zo meldt Nu.nl. Ook denkt de Liefde dat mensen de cookiemelding zelf niet lezen en automatisch op ja klikken, waarmee het nut van de melding verloren gaat. Hij ziet meer in een oplossing zonder 'cookiemuur', waar gebruikers op een website te zien krijgen welke cookies er gebruikt worden, maar niet gedwongen worden om eerst akkoord te gaan met deze cookies via een popup.
Tussenvoegsels bij namen zonder voor{namen, letters} dienen met hoofdletters geschreven te worden.Volgens Bart de Liefde van de VVD zou de gebruikersvriendelijkheid van het internet door de cookie-popups in het gedrang komen, zo meldt Nu.nl. Ook denkt De Liefde dat mensen de cookiemelding zelf niet lezen en automatisch op ja klikken, waarmee het nut van de melding verloren gaat. Hij ziet meer in een oplossing zonder 'cookiemuur', waar gebruikers op een website te zien krijgen welke cookies er gebruikt worden, maar niet gedwongen worden om eerst akkoord te gaan met deze cookies via een popup.
Verwijderd
... uit, waarin New Volcan wordt bedreigd ...
moet "Vulcan" zijn
... Adobe Reader X ...
dit moet 'Adobe Reader XI' zijn (meerdere malen).
De Galaxy Note 2 heeft hoe lang hij ook mee gaat, nog steeds "maar" een 3100 mAh accu
http://www.techradar.com/...y-note-2-1093688/review/9
Zie afbeelding 1.
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.