Morgen komen de Kef R3 Meta voor mij binnen. Lang had ik de actieve speakers op het oog, maar na alle horror verhalen over connectiviteits problemen heb ik daar van afgezien. Ik heb nu een geneva Aerosphere, leuke speakertje maar connectiviteit vliegt er steeds uit. Dus terug naar passief. Maar dan hebben we dus een versterker nodig!
Ik heb hier gezocht op Kef R3 Meta en wat er allemaal geadviseerd werd. Ik zag vaak de NAD c389 of c399 geadviseerd worden. Mijn kennis op gebied van versterkers is niet zo hoog dus ik dacht eens een beroep te doen op jullie expertise.
Ik wil kunnen streamen via airplay/bluetooth
Ik wil de EQ goed kunnen instellen
Eigenlijk wil ik wel room correction kunnen toepassen, dus BluOs met dirac live/ypao of iets anders
Size does matter, liever iets kleine dan een logge bak.
Uiterlijk zal mij weinig boeien want ik zal het niet in het zicht plaatsen denk ik
Oh en ik sluit er een pioneer mixer op aan voor mijn vinyl en afspelen via iphone (spotify, wellicht tidal als dat meer tot zijn recht komt) Muziek van house, tot jazz, tot rock etc
Budget 1500-2000 max , 2e hands niet erg
Short List:
Nad c389/c399 incl dirac live, geen idee welke versie beter tot zijn recht komt
Yamaha R-N1000A
Arcam A30A
iets wat ik mis?
ps hebben we hier een plek waar ik tevens advies kan vragen mbt plaatsing van de kef r3 speakers dmv foto van ruimte?
Ik heb hier gezocht op Kef R3 Meta en wat er allemaal geadviseerd werd. Ik zag vaak de NAD c389 of c399 geadviseerd worden. Mijn kennis op gebied van versterkers is niet zo hoog dus ik dacht eens een beroep te doen op jullie expertise.
Ik wil kunnen streamen via airplay/bluetooth
Ik wil de EQ goed kunnen instellen
Eigenlijk wil ik wel room correction kunnen toepassen, dus BluOs met dirac live/ypao of iets anders
Size does matter, liever iets kleine dan een logge bak.
Uiterlijk zal mij weinig boeien want ik zal het niet in het zicht plaatsen denk ik
Oh en ik sluit er een pioneer mixer op aan voor mijn vinyl en afspelen via iphone (spotify, wellicht tidal als dat meer tot zijn recht komt) Muziek van house, tot jazz, tot rock etc
Budget 1500-2000 max , 2e hands niet erg
Short List:
Nad c389/c399 incl dirac live, geen idee welke versie beter tot zijn recht komt
Yamaha R-N1000A
Arcam A30A
iets wat ik mis?
ps hebben we hier een plek waar ik tevens advies kan vragen mbt plaatsing van de kef r3 speakers dmv foto van ruimte?
:strip_exif()/f/image/cQqqZQ5j8FfxwHPyqVpwaAiJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pC7a2eRxMQnpZTxdEoHBmuyf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/V29EYG2EEvnDATy5nqe1Sjhx.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/AxuUrBq6oMMvtA8glzdRaayf.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gY33YzOWtssnHMVrXiJoEf1s.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DwjoryVbGxlePMM94qA3wcMR.jpg?f=fotoalbum_large)