Correlizer maar eens voorgedragen in het "new projects" forum van DC-Vault. Lijkt lekker stabiel, korte WU's, en kan mooi in de plaats van Wief
Whatever
Whatever
Zullen ze het ongeldige url probleem eerst moeten aanpakken.Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 09:56:
Hopelijk komen er ook wat reacties op het Correlizer voorstel.
[ Voor 23% gewijzigd door MAB The Frisian op 14-02-2012 10:51 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2012 11:43 ]
Verwijderd
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2012 15:31 ]
Hier zijn alle Windows 64bit apps voor MW te vinden:Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:14:
Als de 6970 tijdig binnen is kan ik hem daar wel even laten proefdraaien.
@Victor: De kaart is binnen. Daar jij denk ik het best bekend bent met MW. Waar kan ik een recente app_info.xml scoren (voor tweemaal app op GPU)?
1
2
3
4
| <coproc> <type>ATI</type> <count>1</count> </coproc> |
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2012 16:08 ]
Verwijderd
Ben het aan het draaien en inderdaad dubbele credits. De cv verwarming op deze kamer maar uitgezet aangezien nu de gpu verwarming loopt.VictordeHolland schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:40:
Voor de liefhebbers van Milkyway@home:
Vanmiddag (14/02 16:00) tot 15/02 04:00 DUBBELE credits op MW, vanwege de problemen met de oude server (inmiddels hebben ze een nieuwe die het veel beter zou moeten doen).
Heb het even getest:Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:06:
Ah dank! 10 sec opstarten/afsluiten? Dan kan ik beter 3 of 4 taken simultaan draaien en hopen dat ze netjes spreiden. Zo even dubbele punten scoren en morgen CC optimaliseren.
Waarom zijn die taken zo verschrikkelijk klein bij MW?
Verwijderd
2x 5850's (1 x stock + 1 x Toxic editie) FTWVerwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:32:
Verdikkeme, -0-0-0- sprint mij er toch uit met 2 cipressen.
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2012 20:37 ]
Alleen naar de specs kijkend klopt het wel ongeveer dat 1x6970 = 2x5770Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:21:
Ja enkel de 6970 op stock, hij is al weer terug naar CC. Op CC doet tie ongeveer tweemaal zoveel als de oude 5770, ik hoopte op meer.
Verwijderd
Neem aan dat je hiermee doelt op GIMPS?Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:07:
Welgeteld is er maar één project waar de 79xx-kaarten goed kunnen presteren en dat is POEM. Het andere project dat enkel OpenCL gebruikt voor AMD-kaarten is beter af met nV-kaarten.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Arjant2 op 16-02-2012 13:51 ]
Vind het zo zonde om nu een nieuwe Nvidia aan te schaffen, volgens de geruchten komt in april de 6xx serie en als eerste het mainstream model (GTX660). Maar dit zijn, zoals ik al zei, geruchten. Uiteraard sta ik natuurlijk altijd open voor een leuk dealtje (zoals iedereen hier waarschijnlijk). Had pas al even in de V&A gekeken, kwam ik dit tegen V&A GTX570, helaas te mooi om waar te zijn, want die woont in België en aan de reacties te zien reageert die niet. Dus dat vertrouw ik niet helemaal. Dus ik blijf nog even kijken en koopjes jagenVerwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:19:
Voor de Vault is het idd veel beter om een Nvidia te kopen. Terwijl als ik de aankopen van de hunters erop nalees lijkt het wel of ik de enige ben die een snelle Nvidia heeft gekocht. De rest is blijkbaar toch geneigd om voor ATI te kiezen
Bij mij staat dat hij in Velp woont, bij Arnhem.VictordeHolland schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:11:
[...]
Vind het zo zonde om nu een nieuwe Nvidia aan te schaffen, volgens de geruchten komt in april de 6xx serie en als eerste het mainstream model (GTX660). Maar dit zijn, zoals ik al zei, geruchten. Uiteraard sta ik natuurlijk altijd open voor een leuk dealtje (zoals iedereen hier waarschijnlijk). Had pas al even in de V&A gekeken, kwam ik dit tegen V&A GTX570, helaas te mooi om waar te zijn, want die woont in België en aan de reacties te zien reageert die niet. Dus dat vertrouw ik niet helemaal. Dus ik blijf nog even kijken en koopjes jagen.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Dan heb ik heel scheel zitten te kijkenCow_tipping schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:37:
[...]
Bij mij staat dat hij in Velp woont, bij Arnhem.
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Ga je gang hoorXaverius schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 16:00:
Misschien moet ik dan snel maar even toeslaan, op de terugweg. Misschien moet ik nu maar eens naar huis gaan.
Nah, die 5770 bevalt me nog goed genoeg.
Verwijderd
Ze vragen nog positieve reacties op het forum.DigiK-oz schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:07:
Correlizer maar eens voorgedragen in het "new projects" forum van DC-Vault. Lijkt lekker stabiel, korte WU's, en kan mooi in de plaats van Wief
[ Voor 100% gewijzigd door kjelddy1 op 17-02-2012 16:46 . Reden: nvm ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2012 21:21 ]
Verwijderd
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2012 21:23 ]
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
[ Voor 9% gewijzigd door Xaverius op 19-02-2012 23:25 ]
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2012 18:29 ]
Hij is helemaal dol geworden.Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:51:
Man,man,man zeg....ik krijg m'n 7970 pas medio maart geleverd!![]()
![]()
XFX heeft z'n voorraad niet op orde.
Vervelend is dat er een compleet nieuw systeem aan die kaart gekoppeld zit.
Nou ja, om de economie nog maar eens een impuls te geven heb ik dan nog maar een 7950 erbij besteld die dan wel snel leverbaar is.
Ik kom eraan Victor, het duurt alleen effe wat langer dan gedacht![]()
Verwijderd
Kun je ze niet vragen of ze het systeem (zonder de 7970) alvast verzenden en de 7970 naleveren? Als ik het zo hoor en zie ben je inmiddels vaste klant bij henVerwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:51:
Man,man,man zeg....ik krijg m'n 7970 pas medio maart geleverd!![]()
![]()
XFX heeft z'n voorraad niet op orde.
Vervelend is dat er een compleet nieuw systeem aan die kaart gekoppeld zit.
Nou ja, om de economie nog maar eens een impuls te geven heb ik dan nog maar een 7950 erbij besteld die dan wel snel leverbaar is.
Ik kom eraan Victor, het duurt alleen effe wat langer dan gedacht![]()
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 22:12 ]
Verwijderd
Verwijderd
Stop de verwelking!
[ Voor 11% gewijzigd door Bio1ogics op 21-02-2012 08:41 ]
"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison
Genoeg om over te denken, niets om over te piekeren
Verwijderd
Stop de verwelking!
[ Voor 9% gewijzigd door Cow_tipping op 21-02-2012 12:07 ]
"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison
Inmiddels dus weer wat meer nieuwe 'geruchten' over kepler.Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:24:
Volgens diezelfde geruchten zou hij eerste 4e kwartaal 2011 komen :-)
Verwijderd
Single socket zijn al uit (niet echt boeiende CPU's), laatste wat ik hoorde was dat de multi-socket in maart zouden komen.Cow_tipping schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:36:
Zo'n Xeon processor zou nog een goeie update zijn voor mijn i7 920.
Hopelijk komen de SB Xeons snel uit en wordt ebay overstroomd met aanbiedingen.
* Cow_tipping droomt weer lekker weg.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2012 19:49 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Qazwaplol op 21-02-2012 19:28 ]
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2012 20:06 ]
Verwijderd
Kan je enige aanwijzing tonen dat het hier om een scam zou gaan? De argumenten die je namelijk noemt (vrouw in het team, top cruncher actief op het forum) klinken namelijk als flut-argumenten.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:42:
Tsja en het topteam aldaar, genaamd "@United Kingtom", heeft meer dan 2 miljoen punten bij elkaar gesprokkeld. Als mensen op het forum vragen: "Wat voert de cliënt uit?" Krijg je een antwoord dat verwijst naar:
http://www.theskynet.org/resources/data![]()
Edit: Er zijn wel meer aanwijzingen dat het een scam kan zijn. Een persoon van het project die actief is op het forum is een vrouw, genaamd Kirsten. Niet dat ik vrouwonvriendelijk wil overkomen. Ook de top individuele kraker, genaamd vk5fj, is actief op het forum.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door MAB The Frisian op 22-02-2012 16:08 ]
Diginotar?svahesrv2.bioquant.uni-heidelberg.de uses an invalid security certificate.
The certificate is not trusted because the issuer certificate is not trusted.
(Error code: sec_error_untrusted_issuer)
Whatever
Misschien SIMAP? Biedt waarschijnlijk zoals gewoonlijk werk voor 7 a 10 dagen. 2 plekjes is haalbaar en misschien is zelfs TN te pakken. SIMAP is dankbaar werk voor een hunt omdat de je behaalde plek lang in stand blijft door het beperkte aanbod van WU's op SIMAP.Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2012 @ 23:32:
.
Een groep van mensen blijft nog actief op PSP-PRP in een gedeelte van maart. Maar voor ieders die weer eens gezamenlijk wil hunten, noem een project. Victor heeft al Correlizer genoemd. Dat project is nog geen onderdeel van de Vault maar het is goed mogelijk dat het binnenkort wordt toegevoegd.
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
[ Voor 12% gewijzigd door Arjant2 op 22-02-2012 15:44 ]
http://svahesrv2.bioquant.uni-heidelberg.de/correlizer is niet te pingen hier.Cow_tipping schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 08:34:
Een url die Op de ene pc wel werkt en de andere niet?
Dat kan verschillende oorzaken hebben:
- proxy of script instellingen
- DNS server
- Firewall
- hosts file
Is correlizer te pingen vanaf de pc die moeilijkheden heeft, of kun je verbinding maken door het ip-adres te gebruiken?
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
| C:\>nslookup svahesrv2.bioquant.uni-heidelberg.de Server: google-public-dns-a.google.com Address: 8.8.8.8 Non-authoritative answer: Name: svahesrv2.bioquant.uni-heidelberg.de Address: 129.206.243.117 |
[ Voor 17% gewijzigd door Arjant2 op 22-02-2012 17:09 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ok, dat zal ik eens effe proberen.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:56:
Je kan ook dit proberen: 2 POEM-taken elk een HT-core, 2 HT-cores vrijhouden en 4 PSP-PRP-taken.
Verwijderd
Ik had 2 taken a 21 minuten --> ongeveer 6 per uur. @ 31% GPU load (alle CPU's vrij)VictordeHolland schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:20:
De 7950 is gewoon een monster waar POEM en BOINC nog niet goed overweg mee kunnen.
Wat gebeurt er als je 8 taken tegelijk doet, oftewel 1 per HT-core, heb je dan hogere CPU/GPU load?
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 22:44 ]
Een beetje van beide, al ben ik altijd een voorstander voor fixed credits geweest indien het mogelijk is.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:39:
Hmm die POEM-app schaalt niet goed met snellere kaarten bezijden het feit dat het een belachelijke hoeveelheid CPU-resources nodig heeft.
Hoe kreeg je het voor elkaar Victor om 450k per dag te scoren? Noeste arbeid of een CreditNew-exploit?![]()
Niet van deze url http://svahesrv2.bioquant.uni-heidelberg.de/correlizer/Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:46:
@MAB: Je krijgt wel een IP-adres?
code:
1 2 3 4 5 6 7 C:\>nslookup svahesrv2.bioquant.uni-heidelberg.de Server: google-public-dns-a.google.com Address: 8.8.8.8 Non-authoritative answer: Name: svahesrv2.bioquant.uni-heidelberg.de Address: 129.206.243.117
Verwijderd
1
2
3
4
5
| <cc_config> <options> <report_results_immediately>1</report_results_immediately> </options> </cc_config> |
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2012 00:04 ]
Verwijderd
GIMPS levert geen BOINC cobblestones op en bovendien moet ik eerst Victor verslaan op POEMMOmax schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:15:
@Bold_Seeker:
Anders probeer je toch eens GIMPS?
Verwijderd
Nopes, ik heb gek gedaan en heb een XFX Radeon HD 7970 Black Edition kaart gekocht.amberjr schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:29:
Nice, had je een msi besteld dan? die zag ik op voorraad van de weekveel plezier
Verwijderd
Heb je wel eens gehoord van de BOFH?MAB The Frisian schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:52:
time out bij opdracht en 100% verlies.
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2012 22:48 ]
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq