Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 22:10:
Ik ben trouwens die AVX client van PSP aan het tgesten in combinatie met dat PSP tooltje van Digik-oz.
De tasks blijven op "initializing" staan.
Werkt die PSP tool wel met de laatste versie van de client?
Ik draai die windows CPU avx versie op een 2600K, dus die moet AVX hebben toch?
Hmmm, net even getest met die AVX LLR, en alles lijkt te werken? Draai je wel llravx (check task manager), of heb je nog andere servers aktief staan in prpclient.ini waardoor je nu voor een ander project aan het werk bent? Voor sommige andere projecten werkt de progress indicator inderdaad (nog) niet.
Dus, check prpclient.ini of je:
- alleen de PSP servers aktief hebt staan, en de .ini ook laten updaten in je prpclient-x directories
code:
1
2
3
4
| // The following servers are from the Prime Sierpinski Project
// These servers are external to PrimeGrid.
server=PSPfp:50:1:www.psp-project.de:8100
server=PSPdc:50:1:www.psp-project.de:8101 |
- en, voor de AVX CPUs :
code:
1
2
| //llrexe=llr.exe
llrexe=llravx.exe |
Maar misschien laat die AVX client andere progress-regels zien als er daadwerkelijk een AVX-processor wordt gebruikt. Kun je die AVX LLR ff draaien zonder PSPRUN (dus gewoon prpclient met het handje starten) en dan een screenshotje maken van het dos-boxje waarin de voortgang wordt vermeld (iets van x.xx% done staat er dan in)?
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 22:10:
Maar...wat gaan we nu doen?
Januari nog maar effe ABC doen en dan in feb over op PSP?
Of willen we nu al over op PSP?
Iets anders misschien?
Graag wel een duidelijke koers plotten, anders wordt het allemaal wat los zanderig.
Wat mij betreft is Wieferich exit for now. De PG client is honderden (!) keren zo snel, en ze hebben Wief al ingehaald, dus wief doet momenteel redundant (zinloos) werk. De admin reageert niet op zijn forum en/of op andere manieren waarop PG heeft geprobeerd hem te bereiken. Ik zie Wief binnen een maand uit de Vault duvelen.
Ik stel dan ook voor om ABC ook in januari te blijven doen, we pakken daar nog steeds lekker puntjes. En met een schuin oog kijken naar PSP, want [H] nadert in rap tempo.
[
Voor 34% gewijzigd door
DigiK-oz op 12-01-2012 09:47
]